Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Úgysem találja ki, hány percet kellett várni Vida Ildikóra a köztévé Híradójában

2014. november 05. 21:29 dullszab 158 komment

Mi volt a mai nap híre? Vida Ildikó NAV-elnök interjúja a Magyar Nemzetben, hogy az Egyesült Államokból tényleg kitiltották? És ezek után nem ment el a nemzetbiztonsági bizottság ülésére? Hogy kiderült, hogy a kormánytagok eddig is tudhatták, kiket tiltott ki az USA?

Az MTV Híradójának szerkesztőségében, úgy tűnik, nem okozott súlyos dilemmákat ez a kérdés. Lássuk a fél nyolcas Híradó vezető híreit. Szó szerinti idézetek az úgynevezett headline-ból:

1. Itt az új magyar Audi - folyamatos a fejlődés

2. Indul a karácsonyi roham - a kereskedők bizakodnak

3. Érik a málna, nyílik az ibolya - mintha nyár lenne

Vida Ildikó sehol. Sebaj, várunk.

A köztévé nézője alapos beszámolót kap Orbán Viktor Audi-gyárban tett látogatásáról, és a híradó természetesen nem intézi el a dolgot egy egyszerű tudósítással, alaposan körüljárja a témát, a magyarországi autópiac jelenlegi állapotát. Ellátogatunk például egy miskolci autószalonba, élő kapcsolás, hogy megtudjuk a tudósítótól, vajon ott hogy fogynak az autók. A tudósító jelenti: jelentősen nőtt az eladások száma.


Eltelik 5 perc, és még nem hallottunk Vida Ildikóról.

Ezután egy gyors váltás egy szegedi áruházba, ahol - ismét szó szerint idézem - "nemcsak nézelődnek, hanem vásárolnak is az emberek". A képek alátámasztják, naná. A műsorvezető ezután bemondja, "14-15 hónapja nő a boltok forgalma", de ezt nem ám csak úgy a levegőbe kiáltja, élőben kapcsolnak egy elemzőt, hogy elemezze, "kitart-e a kedvező tendencia" karácsonyig. Az elemző optimista, biztatóak az előjelek.

Eltelik 10 perc, de még nem jött el Vida Ildikó ideje.

Ezután újabb élő kapcsolás egy szegedi áruházba, ahol a tudósító a karácsonyi roham beindulásáról beszél. Bár mögötte alig van vásárló, ne kételkedjünk, hogy be fog indulni az a roham.

A 15. percnél felkapja a fejét a néző: Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter nyilatkozik.

Dehogy, nem az amerikai kitiltási ügy újabb fordulatáról. A mai tokiói tárgyalásának nem mindennapi eredményéről. Ahogy Szijjártó megfogalmazza: "a magyar élelmiszeripari export zászlóshajója még tovább tud növekedni". Sikeres volt tehát a tárgyalás.

Eltelik 20 perc, már a sporthíreket várjuk, de Vida Ildikó még mindig sehol.

Megtudjuk viszont, hogy jövőre több pénz jut kutatás-fejlesztésre (Pálinkás József kormánybiztos szíves közlése), illetve hogy jövőre több pénz jut a köznevelésre (Czunyiné Bertalan Judit államtitkár szíves közlése). Kiderül az is, hogy a Nemzetközi Valutaalap csupa rossz tanácsot adott az elmúlt években.

Eltelik 22 perc, és váratlan dolog történik. Megjön Vida Ildikó.

"Egy név már megvan, de bizonyítékok továbbra sincsenek" - jelenti be a műsorvezető, és végre elárulja, hogy mit is vallott be reggel a Magyar Nemzetnek a NAV elnöke. Ezután következik egy riport, amelyről nem mondhatjuk, hogy elveszett a részletekben. 3 perc 10 másodpercbe sikerült összefoglalni Vida nyilatkozatát, Varga Mihály és a kormányszóvivő magyarázatát Vida kormányt érintő megjegyzéseiről, a nemzetbiztonsági bizottság ülését, az ellenzéki pártok reakcióit.

Hiába, véges a műsoridő. Máris kezdődnek a sporthírek.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2014.11.05. 21:33:20

Azért volt benne egyáltalán, hogy ne kötekedjetek már megint.
De nektek semmi se jó.
:-D

2014.11.05. 21:51:02

De tényleg, mindig van valaki aki a fontosnak vélt híreket keresi a közmédiában, és nézi hányadik hír, kezében stopperrel?
Vida ott volt, ha nem lett volna, akkor se lett volna semmi, max az ellenzék pöröghetett volna még pár napig a "mulasztáson".
Mellesleg, a nap híre? Ugyan már!

kamarti 2014.11.05. 22:02:25

ez nagyon mókás beszámoló - lenne, ha nem lenne ott az a kis zavaró momentum, hogy ebben az országban élek....

GizGazGéza 2014.11.05. 22:06:11

És most mi van??? Bevallotta, ejnye bejnye!!! Majd elfelejtjük....

ez? mi? hogy? 2014.11.05. 22:07:37

@SmittyB: tanííccs, mester! szerinted mi a nap híre?

Csillagszemű Juhász 2014.11.05. 22:15:07

Nyilvan a NAV elnok botranya nem hir. Meg mindenki tudja, hogy a CIA gerjeszti az egeszet, hisz Magyarorszag komoly vetelytarsa az Allamoknak. Nyugodsag van, Bayerzsolti mar szervezi a bekemenetet...

vénkujon 2014.11.05. 22:18:06

hiányoltam a töketlen fecske repüléséről szóló riportot. a kis nyavalyások piszok gyorsak-állítólag. de holnap már műsorra tűzik asszem.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2014.11.05. 22:25:48

Muszáj volt betenni Vidát, mert ma nem született zsiráf a nyíregyházi vadasparkban.

ByeKitty 2014.11.05. 22:29:13

Prosztó talpnyaló brigád...

Intruder71 2014.11.05. 22:30:15

Csoda, hogy bekerült, hiszen nincs Kossuth díja. :)

GizGazGéza 2014.11.05. 22:39:11

Fogadjunk, hogy több nevet nem fogunk megtudni.... Meg volt a comming out!!!! Mindenki nyugodjon le.... A bûnösök negbünhõdtek... És a birka zemberek továbbfizetik a barátikör milliárdjait. Egy részük hõzöngve, egy részük vidáman....

jet set 2014.11.05. 22:41:45

A sok nyivákoló. Most mégis minek lehet jobban örülni? Hogy nyílik az ibolya, vagy hogy VI bevallotta? Bevallom, engem is jobban érdekel az előbbi.

Szelid sunmalac 2014.11.05. 22:48:03

@jet set: ez csak teged minosit. De meg buszkelkedni is?!

naezmilegyen 2014.11.05. 22:48:46

Mostanság lenne aktuális egy TV-székház roham, nemde? 2006-ban bizonyos szempontból értelmetlen volt. Most már nem az. Nagyon kéne egy olyan, mint anno....

Kandaláber 2014.11.05. 22:52:43

Kafkai idok Abszurdisztanban.

hvuk 2014.11.05. 22:57:51

Ez mind semmi, a Petőfi Rádió 5 órai híreibe egyáltalán nem fért be a nap híre, azaz a Vida interjú és a további fejlemények. Persze az Audi-féle hír ott is vezető helyen volt.

Lófasz a seggedbe blog.hu 2014.11.05. 22:58:23

A lényeg mindig lemarad, milyen áruház volt?
És miért pont szegedit mutatnak? Fricska a Fidesznek?

L.A.M 2014.11.05. 23:13:17

@naezmilegyen:

2006-ban az MTV-nek volt egy reklámkampánya, valami olyan szöveggel: Ön melyik televíziót foglalná el? Önbeteljesítő jóslat...

A mait ki a fasz akarná megrohanni?

laci_52 2014.11.05. 23:13:42

Mikor szól már Orbán ennek a nőnek, hogy végre húzzon el a büdös picsába? Ideje volna eltűnnie! Biztosan van még egy kis dugipénz a kasszában, amit odaadhatnak neki annak fejében, hogy tűnjön el és kussoljon.

dr. mesterséges színezék 2014.11.05. 23:18:10

@TorzonBorz: "És miért pont szegedit mutatnak?"

Szoktatni kell a helyszínt, nem lehet rögtön a Csillaggal kezdeni.

johnnylightning 2014.11.05. 23:20:54

A TV2-es Tényekben is a műsoridő vége felé számoltak be erről a hírről, akkor amikor általában valamilyen állatkertben született kisállatról szoktak :) Az RTL Klub-on a Híradót nem láttam, gondolom ott az egész műsor a Vidáról és a kormányról szólt.

CheetaRabbit4 2014.11.05. 23:23:29

Mit kellene ezzel az üggyel ennél többet foglalkozni? Ezen csak ti pörögtök! Vida Ildikó végezze a dolgát, talán anélkül is megy neki, hogy nem mehet Ámerikába! Oda menjetek ti, ha itt olyan szar!

Söntésarcú Csömör 2014.11.05. 23:23:39

Pitypang nem is volt a Híradóban? Megírom.

2014.11.05. 23:36:33

nem értem felháborodást. ha egésznao egyszer, az utolsó híradóban mondanák be, a sport hírek előtt, akkor is eleget tettek a tájékoztatási kötelezettségüknek. közszolgálatilag :D

hauptrichter 2014.11.05. 23:36:39

Légyszi legyetek rajta a témán, kimondottan érdekel, mi lesz a vége, én sem szeretném, ha tisztázás előtt feledésbe merülne...

ynd 2014.11.05. 23:37:01

@SmittyB: Méghogy Vida a nap híre. Nevetséges, nem igaz, elvtárs? Egyértelmű, hogy a nap híre a bölcs vezető látogatása az Audi-gyárban. Mi más lehetne?
kimjongunlookingatthings.tumblr.com/

JT_Biopower 2014.11.05. 23:38:14

Ahhoz, hogy vezető hír legyen belőle, szerintem a polgári magyarországért díjat kellene odaadni neki. Igazán megérdemelné. ;)

dr. mesterséges színezék 2014.11.05. 23:39:33

@CheetaRabbit4: "Vida Ildikó végezze a dolgát"

Tőlem ott szarik, ahol akar, csak húzzon a picsába az adóügyektől!

2014.11.05. 23:42:39

@avocado_: A nap híre: Vida Ildikót kitiltották az USA-ból...ja nem, már kb. 2 hete tudjuk.

dőladominó 2014.11.05. 23:53:05

Az áruházi riportoknál azt hittem, hogy az ÁLLAMI ÁRUHÁZ című Latabár-filmet vették elő. Bár az sokkal viccesebb volt

Thrasher 2014.11.05. 23:58:26

@SmittyB: demagóg fasszopó kurva anyádat neked is, meg a kártékony fajtádnak is, te mocskos geci

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2014.11.06. 00:00:13

@SmittyB: Mivel a "közszolgálati" médiában "dolgozó" közszolga a te pénzedből meg az enyémből kapja a fizetését, természetes, hogy figyelve van. A TV2-t például leszarom, a saját reklámbevételéből olyan híradót csinál a szánalmas, ócska proli nézőinek, amilyet csak akar, de erre a fostenger közmédiára évente elköltjük a hármas metróból hiányzó pénzt, ezek a seggnyalók meg arra sem képesek, hogy az újságírói munka legalapvetőbb követelményeinek megfeleljenek.

2014.11.06. 00:04:42

@// Gery Greyhound: Természetes, és követnek is el hibát rendesen, nekem a poszt témájával volt bajom, miszerint nem akkor volt amikor "illett" volna és nem annyi percben amennyiben "illett" volna.
Káka meg a csomó.

L.A.M 2014.11.06. 00:14:59

@johnnylightning:

Az RTL-en később volt,mint a TV2-n, de hosszabban.

tralalala 2014.11.06. 00:27:12

@Thrasher: Vigyázunk gyerekek, jön tresher és megver az interneten keresztül.

Gerilgfx 2014.11.06. 00:27:49

sokkal több adót kellene fizetni, hogy több támogatást kapjunk az eutól. mert az eu jó. az eu támogatást ad nekünk. nagyon jó az eu. nagyon sok mindent ad nekünk az eu az adónkból. kevés az a 80% adó. sokkal több kellene, és kevés a 800 ezer közalkalmazott is, szóval mégtöbb kellene. mondjuk 95%-os adó és 1.5 millió közalkalmazott. nagyon sok mindent adnak nekünk a közalkalmazottak az adónkból. bárcsak mindenki közalkalmazott lehetne, és 100%-os adót fizetne. végre megvalósulhatnának az egységbe forrt szabad köztársaságok, ahol nincs szűkség pénzre. ahol nem létezik pénz.

L.A.M 2014.11.06. 00:30:54

@SmittyB:

annyiban nincs igazad, hogy ez az első eset, hogy valaki elismeri, hogy rajta van a listán. És nem is akárki. Nem mondhatjuk, hogy két hete tudjuk, mert Habonyt is két hete tudjuk (véltük tudni), aztán kiderült, hogy nem igaz. Az, hogy a kereskedelmi tévék nem ezzel foglalkoznak az első félórában, rendben van, mert az RTL-nek és a TV2-nek ki kell termelni a rezsit. Az MTV azonban megkapja az adónkból, majdnem kétszer annyit,mint a két kertévé teljes költségvetése. És ők nem is sokhalottas balesetekkel meg babakocsikra lövöldöző airsoftossal töltötték az időt Vida Ildikóig, mint az RTL meg a TV2, hanem termelési riportokkal.

Nem tudom, te hány éves vagy, de én sajnos emlékszem erre a nyolcvanas évek közepéről...

dr. mesterséges színezék 2014.11.06. 00:36:37

@L.A.M: Piszok szerencséje Fidesznek, hogy a komonistázó fiataljai nem láttak komonistát üzem közben.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.11.06. 00:41:12

@Leadfoot: @Intruder71: :))

Féltem, hogy tele lesz politizáló unalmas kommentekkel, de kellemeset csalódtam.

dr. mesterséges színezék 2014.11.06. 00:47:47

@Gerilgfx: Hát ez az! Azért nem tudják, mert nem látták akkor, amikor a komonista komonistának is hívta magát.

2014.11.06. 00:49:46

@L.A.M: Valóban ma ismerte el, de az Index ezt már tényként közli okt.17-én:"...annyi mindenképpen helytálló, hogy a NAV vezetői feketelistára kerültek."
Aki nem csak habzó szájjal fröcsög egy ilyen poszt alá (nem rád értettem) és tudja az ok-okozatot, azért fenntartással fogadja ezt a kitiltást.
Ezzel nem állítottam hogy ártatlan, de elvárnék valami apró, morzsányi bizonyítékot.

dr. mesterséges színezék 2014.11.06. 00:54:57

@SmittyB: "Ezzel nem állítottam hogy ártatlan, de elvárnék valami apró, morzsányi bizonyítékot."

Sajnos a közszolgálat sajtósainak - bár emberségről példát, vitézségről formát mindeneknek ők adnak - pont nem jutott eszükbe megemlíteni a naccsasszonynak, hogy ha már úgyis kijött a napra, passzolja mán át leközlésre a kitiltás szövegét, és bátran mutasson rá az azokban fellelhető hibákra.
Nem, az MTVA szerény, gyengéd, csacsi öreg nyalógép.

2014.11.06. 00:58:25

@dr. mesterseges szinezek: Elmondta:
"– Mi volt abban a levélben?
– Pár sorban az írták, hogy a belépésem az Egyesült Államokba nemkívánatosnak minősül. Egy elnöki nyilatkozatra hivatkoztak, amelyikben van egy passzus, miszerint felfüggeszthetik a belépési jogát annak, aki korrupcióban érintett, vagy abból hasznot húz.

– Ennyi?
– Ennyi. Sem ügyet, sem tárgyat, sem semmit nem neveztek meg, hogy bizonyítékról már ne is beszéljek."

dr. mesterséges színezék 2014.11.06. 00:58:44

@dr. mesterseges szinezek: Hogy az illetékes bizottság kormánypárti többségét sem érdekelték a részletek, az pedig kizárólag annak a bizonyítéka, hogy minden vakkomondorozás ellenére a pártban magas fokra kúszott a nők iránti tisztelet.

dr. mesterséges színezék 2014.11.06. 01:00:13

@SmittyB: Ha mondta, elhiszem, hogyne hinném.
Annyi igazság hangzott el az elmúlt két hétben a fijjuklányoktól, hogy semmi ok nem volna pont most hazudni.

dr. mesterséges színezék 2014.11.06. 01:02:25

@SmittyB: Megjegyzem, ha a derült égből kitiltanának egy országból, én menten szabadságra mennék, nem pedig elkezdeném firtatni, hogy WTF - és különösen nem tenném ezt a politikai befolyással bíró főnökeimet bevonva.

2014.11.06. 01:03:50

@dr. mesterseges szinezek: Kettős mérce, mert az USA igazat mond mindig LOL.

dr. mesterséges színezék 2014.11.06. 01:05:50

@SmittyB: Biztosan nem vagy bérkommentelő a Lendvayból, mert ovisokat azért csak nem futtatnak ott éjjel.

Megdobbent 2014.11.06. 02:26:45

Wehe, de legalabb a kistesoja, a tv2 is kezdi mar a tiszteletkoroket, hamarosan pont az origoban talalkozik mindketto:

www.origo.hu/teve/20141105-valami-nagyon-fura-tortent-a-tv2-vel-kedd-este.html

Az origo itt csak a mondas resze, nem a forrase ;>

Szoval jovanez, az orszag szokas szerint elorehatral, a gazdasag felcsokken, az elegedettseg felzuhan nullara, satobbi-satobbi. Az ilyesmit Kadar pl. kifejezetten szegyelte es tiltotta, de mondjuk o nem volt bolsevik csak egy kommunista, aki kozben teljesen mas volt :>

bencebacsi1 2014.11.06. 03:13:06

@SmittyB: Biztos az USA (polgárai) sem mond(anak) mindig igazat, de hogy ezelőtt a büdös életben nem tiltották még ki egyetlen szövetséges, NATO-tag(!) ország polgárait, ráadásul vezető tisztségviselőket, csak pont most, tőlünk... Hát, hihetetlen, micsoda balszerencse, hogy pont most sikerült ennyire figyelmetlennek lenniük és/vagy hazudozniuk össze-vissza. Ennyire fiatal vagy, vagy ennyire rövid az emlékezeted. Tényleg nem ismerős ez a "hazug, elnyomó, imperialista, nyugati hatalmak provokációja" duma néhány évtizeddel ezelőttről? Ja igaz, akkor is voltak lelkes "hazafiak", akik bőszen védték a "néphatalmat" a gaz reakciósokkal szemben. Gondolom, te is közéjük tartozol. Csak gratulálni tudok hozzá.

gabest1 2014.11.06. 05:08:46

A köztévé feladata, hogy kiszolgálja az olyan igényeket, amit egyébként máshol, másik csatornán, piaci alapon nem lehetne becsődölés nélkül a műsoron tartani. Ez természetesen a híradóra is igaz, olyan réteghírek kellenek, amikről máshol soha nem értesülnénk.

BKV reszelő 2014.11.06. 05:14:27

@CheetaRabbit4: Ja, lopott az adófizetőktől és te nem érted, miért zavarja az emberek normálisabb részét, hogy a nemzeti közpénzbeszedő élén ül. Hát te talán semlyén zsoltnál is nagyobb ökör vagy.

BKV reszelő 2014.11.06. 05:16:51

@BKV reszelő: Mondjuk ez nagy szó, komoly eredmény, mert semlyén világbajnok ökörségben.

tarara 2014.11.06. 05:51:19

...érik a málna, nyílik az ildike,.. mintha derengene.

tarara 2014.11.06. 05:59:25

@CheetaRabbit4: nincs itt látnivaló kérem ! Tessék tovább haladni.

ggiza 2014.11.06. 06:13:59

Amig a zusa nem ad át egyetlen bármilyen bizonyítékot, addig (is) csak egy szarzsák, akik pedig ennek nálunk tapsolnak, azokat hívják vérszomjas, primitív, panelproli csőcseléknek.

lobster thermidor 2014.11.06. 06:50:15

@ggiza: És téged minek nevezhetünk?

gftamas 2014.11.06. 06:52:38

@Gerilgfx: Idiótából viszont kevesebb kellene.....

brumeszkosz 2014.11.06. 06:58:19

@CheetaRabbit4:
Te barom te meg fizess továbba tolvaj bandádnak, majd csak éhen döglesz!!!

jpiller 2014.11.06. 06:58:39

@CheetaRabbit4: elég sokan kimentek már. A végezze a dolgát nálad azt jelenti, hogy továbbra is csak nyugodtan csaljanak a navosok?

fannó 2014.11.06. 06:59:53

@SmittyB:

Egyértelmű, hogy nincs korrupció, hisz majd egy éve átvilágították a NAV-ot. Két teljes napot rááldoztak, mégpedig hétvégén.
Az lenne gyanús, ha csak 1,5 napot áldoztak volna rá, hisz 1,5 nap alatt nem lehet a NAV-ot átvilágítani, ezt a legelvakultabb korrupthívő is tudná, és ilyen átlátszó színjátékot csak az csinálna, aki valami nagyon rejteget. De 2 nap az már bőven elég egy NAV méretű szervezet átvilágítására.

Lajos Csánó 2014.11.06. 07:00:30

@ggiza: Mit kívánsz még!?Ott van a Nemzeti dohány mutyi,föld mutyi,Horváth ügye,mindre ott a bizonyíték! Ki vizsgálták? Nem! El hallgatták,mis-másolták!

The Good Boy ! 2014.11.06. 07:02:24

elsikkadtunk a lényeg felett. tegnap én is láttam a hiradót, és hirtelen azt hittem, hogy észak kóreában vagyunk. Riport a kedves vezető gyárlátogatásáról, majd elemzés, hogy milyen sok új autót adnak el. Majd kis elemzés, hogy emkkora szerepe van a gazdaságunkban az autóiparnak (ez mondjuk igaz, mert nyáron, amikor az audi bezárt 3 hétre a nyári leálláskor, az ország gdp-je minuszba esett.
Aztán a riport, hogy mennyivel többet költünk, mint egy éve, meg még ettől is mennyivel többet fogunk költeni. A háttérben egy tuskó jellegú bolt, ahol van vagy 2 vevő, de egy eladó készségesen pakolja bele a megvásárlandó terméket az idős vásárló kocsijába (itt könny szökött a szemembe, mert 35 éve nem láttam ilyet, hogy az eladó pakolja bele a cuccost a "kosárba". A média ereje:)

Aztán a csúcs, amikor jön a következő dicshimnusz, hogy hány millióan dolgoznak kis hazánkban, ennyien még soha nem is dolgoztak, hurrá. Dübörög a közmunka ezerrel, 50.000.-ért. Most az egyszer szeretném idézni a minidiktátor egy kb. 2 évvel ezelőtti elszólását a közmunka program dicsérete során, miszerint "x százezer emberrel több indul el reggel munkába". Igen elindul a munkába, mert ennek az egésznek nem sok értelme van így ebben a formában, amikor pl kis falukban 6-8 ember kivonul az utcára és árkot tisztit, meg füvet vág, miközben ezt korábban az egyszer falugondnok is megcsinálta egyedül, Meg persze a közmunkaprogramm jó sok adóbevételt eredményez (amiből ugye lehetne még többet lopni). Ezek után a vida féle teleregény már nem is hiányzott nagyon.

The Good Boy ! 2014.11.06. 07:12:47

bocs a sok helyesirási hibáért és elírásért, meg az idézőjel hiányáért a "jó sok adóbevételt eredményez" résznél, mert az ironia akart lenni:D

Jofiu 2014.11.06. 07:18:17

Élő kapcsolás az autószalonba, hát ez kurvajó!! : )) Az izgalom a tetőfokára hágott!! : )
Szerintem Vida a málnafarmra kapcsolást szorította ki, ahol a szakértők élőben összevethették volna a málnaérés sebességét az együttműködés rendszerében és korábban, valamint a washingtoni elnöki üvegház málnáival ahonnan a gazdasági konzul jelentkezik be élőben, képpel.
Biztos nem lehetett künnyű döntés, melyik maradjon. : )
Autószalonba kapcsolás eladott autók miatt, hát ez jó. : ))

The Good Boy ! 2014.11.06. 07:20:10

az rtl hiradója sokkal jobb: első negyedóra-húsz perc a kékfény, a sokkoló rovat, balesettel, bünüggyel, meg a több éve történt gyilkosságok, maiként történő felkomffal, majd a riportból kiderül, hogy most volt az első-másodfokú itélet, mert az eset több éve történt. Ezután kis reklám, majd jön a politikai hírek 15-20 percben, elsősorban, arról, amit a többi pártközeli média nem közöl (a vida sztorihoz még jó kis szignált is gyártottak kitiltási botrány felirattal, meg amerikai zászlóval). Majd pár perc közélet, hogy pl. micinéni nem kap rokkantnyugdíjat fél éve (érdekes sztori csak nem hiradóba való, hanem valami közéleti műsorba). Végül jön az állatkerti tízperc féléve született pandákkal, meg névötleteket váró állatkertekkel. Ha marad még műsoridő, akkor jöhet jolinéni a novemberi málnaszürettel.
Utána pataki zita elmondja a tutit az időjárással kapcsolatban.

Ali Lali 2014.11.06. 07:29:41

Egy egész tanulmányt irhatnának az usa szakértők, ha teljes egészében és tényszerüen be akarnák mutatni a M.o. korrupciót és az azért felelősöket. Igaz akkor fennállna az a veszély, hogy nem 6 hanem sokkal több vezető politikust kellene kitiltaniuk. Azt mondanám, hogy mindannyian felelősek vagyunk azért, hogy ilyenek a vezető politikusaink, csak sajnos nincs más alternatíva, mert a mai ellenzékiek nem azok.

dabgetva 2014.11.06. 07:35:31

Már azt is meg akarják szabni a bukott baloldalon, hogy mi legyen az első hír.

Multkor azon hisztiztek, hogy egy hHetiheteses ripacsnak nem tették be a halálhírét

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.06. 07:37:50

PERNELLE ASSZONY
Milyen rettenetes titkok ezek? Mi történt?

ORGON
Én voltam tanuja, itt kétség nem lehet.
.....
Lányomat s pénzemet odaadom neki,
Ő pedig azalatt, sötét terveit szőve,
A gazember pimasz szemet mer vetni nőmre,
S aljas merénylete neki még nem elég,
Rám szegzi most saját jótettem fegyverét,
Amit tőlem kapott, most azzal tönkretenne,
Ostoba jó szivem hoz romlást a fejemre,
Birtokomból elűz és letaszítana
Oda, ahonnan én húztam ki valaha.

PERNELLE ASSZONY
Nem, fiam, én nem hihetem sehogy sem,
Hogy része van neki egy rossz cselekedetben.

ORGON
Hogy?

PERNELLE ASSZONY
A jámborakat irígység környezi.

ORGON
Tessék? Mit mond, anyám? Hogy kell ezt érteni?

PERNELLE ASSZONY
Különös életet élnek itt a tiéid,
S tudod, hogy őt milyen gyűlölettel kisérik.

ORGON
Mit változtat ezen, anyám, a gyűlölet?

PERNELLE ASSZONY
Gyerekkorodban is arra neveltelek,
Hogy a bűnösök az erényt sosem dicsérték:
Vesznek az irigyek, nem vész el az irigység.

ORGON
S az egésznek anyám, ehhez itt mi köze?

PERNELLE ASSZONY
Amit róla ezek mondanak, mind mese.

ORGON
De mondtam már, anyám, láttam saját szememmel.

PERNELLE ASSZONY
Nem is tudod, milyen gonosz az irigy ember.

ORGON
Megpukkadok, anyám. Nem mondom eleget?
Én magam láttam a bűnös merényletet.

PERNELLE ASSZONY
Mindig ontják ezek a rossz nyelvek a mérget,
A földön senki sincs, akit ők megkimélnek.

ORGON
Ez a beszéd, anyám, mondhatom, esztelen.
Láttam - és tanu rá a saját két szemem.
Láttam, láttam - hogyan mondjam már, hogy megértse?
Talán századszor is ordítsam a fülébe?

PERNELLE ASSZONY
A látszat, istenem, gyakran tévútra visz.
S hányszor csalódhatik az ember szeme is!

ORGON
Megőrülök.

PERNELLE ASSZONY
Bizony, a hamis gyanu árnya
Nagyon gyakran a jót is rosszra magyarázza.

ORGON
Szóval, ha kedve van a feleségemet
Ölelni - irgalom ez tőle?

PERNELLE ASSZONY
Nem lehet
Vádolni valakit, csak ha komoly okod van,
Várhattál volna, míg biztos vagy a dologban.

ORGON
Az ördögit! Tehát amíg biztos vagyok?
Úgy gondolja, amíg megvártam volna, hogy
Szemem előtt... Nem is tudom már, mit beszélek.

PERNELLE ASSZONY
Hiszen tudod, milyen rajongó, tiszta lélek.
Nem megy fejembe, nem, olyat nem hihetek,
Hogy megtette, amit most ráfognak ezek.

O86 2014.11.06. 07:38:20

@Gerilgfx: Szerintem te kevered a közalkalmazottakat a köztisztviselőkkek. Én köalkalmazotz vagyok az egyik főiskolán. Heti 6 nap melóért 82 ezer forintot kapok. A köztisztviselők keresik gennyesre magukat szinte 0 munkával (tisztelet a kivételnek).

O86 2014.11.06. 07:41:12

@Gerilgfx: Bocsánat az elütésekért, kicsit a szívemre vettem a kommentedet.

lacika7 2014.11.06. 07:43:58

Most ebben mi a szenzáció? Magyarotszágon vagyunk, itt mindig az aktuális kormány seggét nyalta és nyalja is a köztévé. Mszp, fidesz, mdf tök mindegy.

citrix 2014.11.06. 07:46:07

Orbán látványa az Audinál azonnal Rákosi Mátyást juttatta eszembe aki búzamező közepén egy kalásszal kezében mosolyog a képen. A mi Kedves Vezetőink akiket a magyar dolgozók úgy szeretnek. Még jó hogy ez az első hír és nem Vida Ildikó (aki nem mellesleg Orbán koleszos spanja volt, ki gondolná)kínos ügye.

Hátrányos helyzetű kaviár 2014.11.06. 07:57:30

Az Audi-történet még az aktuális 5 éves terv része, vagy már következző-é? Mert ugye tudjuk, hogy Magyarország 130%-al jobban teljesít.
Szorgos népünk győzni fog!

ggiza 2014.11.06. 08:03:08

@lobster thermidor: Nevezz csak egyszerűen Ferinek...

Texaszi Láncfűrészes 2014.11.06. 08:03:24

Azé' az is a levélben volt és az USA külügy is mondta, hogy minden érintett megismerkedhet a részletekről és a bizonyítékokról a nagykövetségen.

Erre mi történik? Elegy inkább nyaralni, mert ki kell pihenni a sokkot. Majd hősiesen bejelenti, hogy ki fogja vizsgálni saját magát.

A derék kormányunk meg értetlenkedik, nekik nem szólt senki. Közbe meg kiderült, hogy Vida is szólt meg a külügy is tájékoztatta őket.

Erre mi történik? Tovább értetlenkednek, hogy nincs bizonyíték, és márpedig ők egy lépést sem tesznek érte.

Bezzeg a civil szervezetek meg a Norvégok! Azt alaposan ki kell vizsgálni!

Ha nem ebben az országban élnék akkor jót röhögnék ezen.

Monty Python ország élőben!

Netuddki. 2014.11.06. 08:05:57

Akkor tegnap a vitya az Audiban szedte a védelmi pénzt? Muhaha!
Szánalmas egy orbán rezsim.

Mellesleg nem az az érdekes, hogy mikor mond le, vagy küldik el ildikót. Az érdekes az lenne ki volt benne a buliban! Látva az illetékes elvtársak lázas maszatolását, van-e még valaki aki szerint nem sárosak? Fizetett, fröcsögő, libsiző fidesztroll nem számít...

Netuddki. 2014.11.06. 08:10:57

@Texaszi Láncfűrészes: Ó bammeg! MA, fél 8 után a Kossuthon szintén a semmit hajtották, hogy jájj, jájj, jájj, még mindig senki nem tud semmit! Jájj, jáájjj!
Pedig csak az ildikót kéne megkérdezni mivel vádolják!

Erre a "köz"-nek csúfolt médiában dolgozó tetves bandára meg több közpénzt elbasznak mint amiből a kereskedelmiek összesen gazdálkodnak. De gondolom van az a pénz amiért befogják a pofájukat. És itt elsősorban arra gondolok mi mehet a fidesz által kisajátított "köz" "szolgálati" média háza táján...

Netuddki. 2014.11.06. 08:12:51

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: Ha a századvég egy pénzmosoda, akkor a 100 milliárdokból "gaz"dálkodó közmédia mi lehet?

Münci66 2014.11.06. 08:33:21

Möszjők!

Bocs a belevauért, de tisztázni szeretnék valamit:
Emlékeim szerint VI-t nem biztos, hogy azért tették beutazást tiltó listára, mert korrupcióval gyanusították, hanem esetleg azért, mert azzal gyanusítják, hogy a korrupciót eltürte, vagy támogatta.
Egy amerikai céget korrumpálni próbáltak több, mint egy éve. Ezt a cég jelentette a NAV-nak és az amerikai hatóságoknak. Nem VI-t gyanusították a korrupciós kisérlettel, nem tudjuk kit gyanusítottak. A NAV azóta is vizsgálja az ügyet. Amikor HZ hasonló gyanút fogalmazott meg, a NAV egy hétvégén lezavart egy önvizsgálatot, ami "bebizonyította" saját ártatlanságát. Ez azért tartalmaz némi ellentmondást, nem?
Azzal ne jöjjön senki, hogy a Bunge-t Argentinában korrupcióval vádolják. Az egyrészt az egy másik cég (bár ugyanannak a cégcsoportnak a tagja!) másrészt az Argentín kormány is megéri a pénzét.
Azzal egyetértek, hogy az USA valószínűleg nyomást akart gyakorolni ezzel a tettel. De! Ha tényleg "megölni" (idéztem OV-t) akarta volna a FIDESz-t, akkor a választások előtt robbantja a hírt. És robbantja. Nem pedig a kormányközeli Századvéghez tartozó Napi gazdaság cikke utáni kérdésekre kezd válaszolni.
Én láttam a nyolcvanas évek hiradóit, volt "szerencsém" akkori vállalati gyűléseken résztvenni. Sajna sok akkori momentum ma is visszaköszön (sok meg nem).Én megértem azokat, akik a múlt ismétlődésétől, az állandó ellenségkereséstől tartanak - még ha nem is mindig és mindenben értek velük egyet.
Megérzésem szerint OV most is a begyakorlott és kiforrott taktikájával akart valamit elérni (hogy ez Mo céljait szolgálta, vagy azzal ellentétes volt-e, ebben a kontextusban nem érdekes) De! Mostani ellenfelei legalább olyan jól ismerik ezt a "játékot" mint OV, ráadásul mérhetetlenül nagyobb a lehetőségeik tárháza. Híveinek OV gond nélkül eladja majd a kimenetet győzelemnek, de a nemzetközi porondon már nehezebb helyzetben lesz.

Tisztelettel, Münci

Peterpapo 2014.11.06. 08:34:44

@ggiza:

Igen ezt eddig is tudtuk. Meg azt is, hogy csak a Heti Válasz meg a Magyar Nemzet írja meg az igazat.... Vagy várjál! Hol is jelent meg ez a hír először?

cabeza 2014.11.06. 08:39:17

Nah, kozeledik eszak-koreahoz a szint. Szerencsere van internet hogy a valodi hireket elolvassam...

Az biztos, hogy ha en ott dolgoznek, ismeroseimnek inkabb mondanam azt, hogy egy videki kisebb teveadonal dolgozom, mint hogy megemlitsem az MTV-t. Egne a pofamrol a bor.

Lordmotor 2014.11.06. 08:41:14

Látjátok! Észak Koreában nem is tudnál erről!
Van itt demokrácia!

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.11.06. 08:41:36

Legalább szóba került. Én azt vártam volna a korábbiak alapján, hogy teljesen ignorálják a témát.

Áprilisban pl. így nézett ki egy Híradó a választások előtt pár nappal:

fedor.blog.hu/2014/04/03/beleneztem_a_hiradoba_es_csak_rohogni_tudtam

2014.11.06. 08:43:42

@bencebacsi1:" ezelőtt a büdös életben nem tiltották még ki egyetlen szövetséges, NATO-tag(!) ország polgárait, ráadásul vezető tisztségviselőket, csak pont most, tőlünk... "

Ezt honnét szeded? Megjelölnéd a forrást?

"hazug, elnyomó, imperialista, nyugati hatalmak provokációja"

Ilyen reakciót nem olvastam a kormánytól, az üggyel kapcsolatban. Sőt!

Kösz, ha belinkeled hol nyilatkozták ezt, mert így ez is csak demagóg pufogtatásnak tűnik.

... mondjuk az itteni kommentek között van bőven.

@lacika7: Igaz, de most valóban annyira erős a kormánypropaganda hogy röhejessé teszi az MTV híradóit.

Netuddki. 2014.11.06. 08:47:10

@dabgetva: "Már azt is meg akarják szabni a bukott baloldalon, hogy mi legyen az első hír."

Oltári nagy tévedésben vagy komám! A becsületes magyar emberek követelik a magyarázatot, és nem a bukott "bal" oldal. Amelyiktől a fidesz maximum abban különbözik, hogy gátlástalanabbul többet lop a közvagyonból.

Úgyhogy nem az a kérdés, hogy mi az első hír, hanem mi a fasznak fizetem én az adómból a fidesz párttévéjét? He? Tolvaj, tetves, fideszes banda!

Netuddki. 2014.11.06. 08:49:50

@Lordmotor: "Látjátok! Észak Koreában nem is tudnál erről!
Van itt demokrácia!"

Ezzel qrvára nem kéne viccelődni. Gyerekként én még szembesültem azzal a kádár rendszerben, hogy a szüleim egy óvatlan mondat után körbenéztek nem-e hallotta más is. Kösz, de olyat még egyszer nem kérek. Viszont nagyon úgy tűnik ha csak az orbánon múlna akkor ugyanez lenne most is. Szerencsére nemcsak az orbánon múlik. Még...

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.06. 08:50:52

@SmittyB:
Jó dolog vaknak és süketnek lenni, ugye?
Mint Pernelle anyó.

2014.11.06. 09:03:19

@Hoppácska: Nem tudom, szerinted? Ha süket és vak lennék nem írtam volna le az utolsó mondatot.
Tényeken alapuló, személyeskedéstől mentes, hozzászólásra szívesen reagálok.
A köpködésben nem vagyok partner.

gurigapapa 2014.11.06. 09:05:12

...a másik fele meg az Index volt. Mást sem lehetett olvasni a címlapon:
- Vida Ildikó bevallotta
- Vida Ildikó már tudott róla
- Varga Mihály nem tudott Vida Ildikóról
- Távozik-e Vida Ildikó?
- Az ellenzék Vida Ildikó lemondását követeli
- Vida Ildikó kivitte a kiskutyát sétálni
- Vida Ildikó ma kétszer pisilt és egyszer kakilt
stb, stb.

Közben meg sehol egy sor sem arról, hogy nyílik az ibolya :-)

miciur 2014.11.06. 09:09:50

@Szelid sunmalac: te légyszíves maradjál kussban! Tevékeny részese vagy Orbánék ámokfutásának, mint fideszes agitpropos kommunista-kismeber típus 2005-2012 között, figyeltelek!

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.11.06. 09:12:19

@SmittyB:
Basszus - akarom mondani: baszd meg, nem ettől hangos az egész magyar internet???

Erre te idejössz, hogy tényeken alapuló hozzászólást akarsz látni.
EZ a tipikus demagóg szöveg.

Láss, olvass.

STamas 2014.11.06. 09:20:12

Nektek fontos a téma - én a sokaság pedig leszarja.
Nem esszük meg ezt a CIA koholmányt.
Megválasztották 2/3-al Orbánékat, most meg a CIA rájukgyujtatná a parlementet. Erre csak a fogyatékosok vevők.
Azt hogy a fidesznek milyen ügyei vannak eddig is mindenki tudta. Demokratikus választásokon leválthatóak.

ggiza 2014.11.06. 09:23:53

@O86: No, most ha ott figyelne egy diploma, akkor 164 lenne az a 82...

bekestobbsegg 2014.11.06. 09:27:21

Vergődjetek cion-bérencek! :)

Jimbo75 2014.11.06. 09:35:45

Csoda, hogy egyáltalán benne volt. Ezek rosszabbak lesznek, mint a kommunisták. Tényleg nincs ebben a kurva országban egy normális párt/politikus, aki szavazni lehetne? Szánalmas....

2014.11.06. 09:37:01

@Hoppácska: "tényeken alapuló hozzászólást akarsz látni.
EZ a tipikus demagóg szöveg."
:D

vénkujon 2014.11.06. 09:46:13

@SmittyB: hetek óta nyökögnek a cimbijeid...úgy kezdik valahogy, hogy "ezt még csak ma hallottam/olvastam a neten/újságban. az összes így kezdi. még misi is. bazmeg. iszonyú bénák.:D
ők plakátolták ki a faszom magazinjukban, hogy ezek a geci amcsik még a végén kitiltanak valakit a nyüves országukból. :) ildi meg megígérte, hogy mikroszkóppal ront annak a szarkupacnak, aminek a tetején ő maga trónol.:D neked meg teljesen fasza ez.
a/ idióta vagy
b/ fidelitaszos mítingek eminense
c/ teljesen rottyant idióta

bekestobbsegg 2014.11.06. 09:47:50

@dabgetva: Egyetértek. Az a helyzet, hogy a sok csalódott, vérgőzös szerencsétlen most egy kukacos almában is fideszes ellenséget lát. A primitív csőcselékük bezzeg lusta volt a seggét felemelni, hogy ne a Fideszre szavazzanak. Ennyit is ér a hőzöngésük is.
A szarházi USA meg bekaphatja a szarkeverésért, Magyarországon nem lesz Majdan.

bekestobbsegg 2014.11.06. 09:55:42

Egyébként az USA figyelmébe: aki bűncselekményt rejteget, az maga is bűnrészes.

greatwideopen · http://baconakbisztro.blog.hu 2014.11.06. 09:55:50

Nem irigyellek, hogy végig kellett nézned a közszolgálati tévé hiradóját, hogy megírhasd e cikket. Ott már régóta csak győzelmi jelentések és termelési riportok mennek. Sajnos szinvonalban már a Kossuth is csatlakozott hozzá, amit azért néha szoktam hallgatni.
Érdekesmód egyébként az ellenzéki (jobb és bal oldali) poltikusok karaktergyilkolására specializálódott hírtv sokkal inkább beszámol a kormányt negatívan érintő dolgokról, mint a köztévé, ergo nézhetőbb.

Réti fiú 2014.11.06. 10:01:21

DE hat ez a trendi hirszolgatas, emberek ... nyugati recept, az uberdemokratikus liberalis vilagbol ... ja hogy most nem tetszik?

Amikor aretekklub lehozta a vidas letamadast (jol tette, jogos elvaras, hogy az ujsagirok tajekoztassanak, de szemely szerint kommenteket nem kernek hozza, zarojel bezarva akkor is ugyanez volt a recept: leadtak a fontosabb hirek kozott az elejen. 10 perc csecsemo öl csecsemot (C) showderklub. UTana belengettek, hogy kovetkezik a Vida jany, majd megint negyed ora elutottek, megvertek, megoltek, megdugtak, majd a fo hir ... Es nekem vegig kellett varnom jo birka modjara, megnezve x reklamot, amibol a retekklubbos tulajok jovore vakacioznak a tavolkeleten ... Errol ennyit ...

vénkujon 2014.11.06. 10:04:47

@bekestobbsegg: azt írd már ide le, hogy a gennyedzős usa miért nem a választás előtt baszakodott a szent kormányoddal... miféle furmányos taktika volt ez, hogy utána? de még ha előtte is. a szent többség kormánya miért enmaga kezdte a hírverést??
na írjad. szevasz

Texaszi Láncfűrészes 2014.11.06. 10:16:11

@STamas:

Elképzelem amikor Obamát tájékoztatják, hogy Orbán kétharmaddal nyert és erre felkiált:

- Micsooodaaa? Az nem lehet, hogy egy Gazdasági, Politikai, Katonai nagyhatalmat Orbán Viktor irányítson! Azonnal szóljatok a CIA-nak és koholjatok valami vádat ellene!!!!!

A demokratikus választásról meg annyit, hogy az önkori választásra már el sem jött az EBESZ (Tudod, akik a választások tisztaságát és függetlenségét vizsgálják). Azt mondták, hogy nincs értelme, mert a kialakított rendszer magában hordozza a FIDESZ győzelmét. A rendszer szabálytalanságait már jó ideje jelezték pontokban összeszedve, de nem történt semmi.
És így nyert a szavazók huszonegynéhány százalékával 2/3-ot ezek a ganajládák.

hvg.hu/itthon/20140712_EBESZjelentes_a_kormanynak_papirja_van/

És még te "Fogyatékosozol" te szerencsétlen hülye!

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.06. 10:35:16

@Texaszi Láncfűrészes: Borzasztóan hiteles a linkelt cikk. "A baloldali ellenzéki pártok szerint..."

De legyen! Szerinted a szavazatok kb. 10%-át kapóknak kellett volna nyerni?

Peterpapo 2014.11.06. 10:47:12

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:

Nem, csak most nem lenne akkora az a hazug pofájuk, hogy így kétharmad, meg úgy kétharmad.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.06. 11:05:45

@Peterpapo: Mi változna szerinted? Kevesebb gyűlölködés lenne a tehetetlenségetekből fakadóan?
Nem tudsz olyan matematikai műveletet, amivel az ellenzék megszorongatta volna a pártot. Max a háromszoros szorzás. Pont ezért felesleges ezen hisztizni.

vénkujon 2014.11.06. 11:17:45

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: békéstöbbség kolléga felé intézett iszonyú kérdéseim feléd is érvényesek.
az külön fasza érzés, hogy a fostos békemenet az istennek nem akar spontán megszerveződni. az pedig bárhogy is nézzük, pont sokezerrel kevesebb, mint a másik brigád.:D

Mészáros Laci 2014.11.06. 11:20:39

Három perc a tévéhíradóban nagyon sok.

Sárga Pecsenyekacsa 2014.11.06. 11:26:25

Én is a végére szoktam hagyni a legfinomabb falatokat.

raz sierpem raz mlotem czerwona holote · http://redisbad.pl 2014.11.06. 11:31:57

@vénkujon: Nem értem mit szeretnél. A békemenetet meg leszarom. Nagyjából annyira tartom függetlennek őket, mint az ökotárs tüntetéseket.

vénkujon 2014.11.06. 11:43:05

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: gondoltam, hogy nem érted. ilyenkor misi, meg jános sem érti.:D
azér' a békemenetet összehasonlítani a többivel...vicc.

Peterpapo 2014.11.06. 11:43:46

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:

De, annyi változott volna, hogy nem lenne meg nekik az éppen csak hogy kétharmad, ami ha jól tudom most nincs meg, ha fideszes vezeti a parlamenti ülést. Tehát nem a megszorongatáson van a hangsúly, hanem azon, hogy nem lenne megint kétharmaduk. Bár ahogy ismerem őket, hoztak volna olyan új törvényeket, szabályozásokat, hogy ez ne okozzon nekik problémát a szabad rablásban.

Lala bá ' 2014.11.06. 11:49:16

Természetes reakció; akinek lyukas a gatyája, az nem szereti mutigatni, hogy kilátszik a feneke

Májking 2014.11.06. 12:00:03

Legyünk korrektek: a sporthírek előtt még volt egy kis CBA-s Fodor Attila, hogy minden vásárlónak adnak egy almát

fél(re)értelmiségi 2014.11.06. 12:02:16

@CheetaRabbit4: Hát ez az! V.I. eddig is végezte, és most is végzi a dolgát. Amit a főnökei elvárnak tőle.

conmorientes 2014.11.06. 12:21:12

@bekestobbsegg:

Ha Majdan a bőség kosarából
Mindenki egyaránt vehet,
Ha Majdan a jognak asztalánál
Mind egyaránt foglal helyet,
Ha Majdan a szellem napvilága
Ragyog minden ház ablakán:
Akkor mondhatjuk, hogy megálljunk,
Mert itt van már a Kánaán!

Nyugodj meg hátsó fél, ha lesz Majdan, te lehetsz az első aki félelmében azonnal színt válthat.

Netuddki. 2014.11.06. 12:59:29

Ma fél egykor a Kossuthon az ütközőben az obersovszkival rágták a gumicsontot a vasárnapi nyitva nem tartásról. De biztos nem akadt érdekesebb téma...

Netuddki. 2014.11.06. 13:00:59

@CheetaRabbit4: Balfaszkám! Mielőtt az állam tarja a markát felém, talán előbb tisztázhatná mi folyik a NAV-ban!

turista a saját országában 2014.11.06. 13:09:51

@dabgetva: "Már azt is meg akarják szabni a bukott baloldalon, hogy mi legyen az első hír."

Mi köze van a kitiltásos ügynek a a bukott baloldalhoz, te féreg?!
Bár valahol mégis igazad lehet: ha a baloldal nem bukik tavasszal, Vida Ildikó azóta nem NAV-elnök, és a közmédia sem olyan talpnyaló, mint amilyen.

hummel8 2014.11.06. 13:32:18

A közmedia mar tenyleg elerte a beka seggenek legaljat... Es ezt az ott dolgozo riporterek egy resze is erzi... De tehetetlenek... Egy reszük (a normalisabbja) igyekszik ebböl kimaradni, egy masik reszük meg törtet ezerrel alulrol viktor mandulaja fele.. többen mar egesz magasan jarnak...
ugyanis ki van adva mindenkinek, amig nem eleg lesz pozitiv egy hir hangvetele, addig nem mehet adasba.. igy ezzel a szohasznalattal...ez nem vicc..
Es sajnos, miota ez a kurzus van, ismet van föallasu cenzor a Magyar radioban, ami a 80-as evek közepe ota nem volt....

netiltsálle 2014.11.06. 13:42:30

@L.A.M: Mikor derült ki, hogy habony nincs kitiltva?

Szamiz67 2014.11.06. 13:49:37

@L.A.M: Ja,csak Habony nem a NAV elnöke, tényleg ugyanaz a kategória.... Ez a hozzászólás pont olyan álnaív terelés, mint a közmédia hozzállása a témához.

bencebacsi1 2014.11.06. 14:00:48

@bekestobbsegg: Hát igen, annak idején az '56-os felkelőket is csőcseléknek nevezték.
Egyébként pedig a fidesz az egyéni listás szavazáson 2002-ben csak az első fordulóban 2.217.755 szavazatot kapott, 2006-ban 2.272.979-et, 2014-ben pedig az egyetlen fordulóban is csak 2.142.142-et.
Forrás:
www.nvi.hu/parval2002/so02/elem_ind.htm
www.nvi.hu/parval2006/hu/03/kozlemenyek/kozl0509.pdf
www.nvi.hu//hu/ogyv2014/861/861_0_index.html
Tehát idén kevesebb szavazattal lett kétharmados győzelmük, mint amennyivel korábban vesztettek. Látható tehát, hogy a fidesz egyetlen érdeme, hogy sikerült szétvernie a baloldali ellenzéket (ügyészség annektálása, majd koncepciós perek indítása, karaktergyilkos média pénzelése stb.), de egyébként még a saját táboruk is csak csökkent és bizonyosan szánalmas gondolat azt feltételezni, hogy a teljes népesség akaratának kétharmadát képviselik. Mellesleg, nyilvánvaló, hogy akik itt hozzászólnak, azok szinte kivétel nélkül voltak szavazni is. Az a csendes többség, akikkel sikerült elhitetni, hogy a baloldali erők képviselői nemzetrontó hazaárulók és egyéb agyatlan marhaságok, ettől még nincsenek képviseltetve a fidesz által, mert rájuk sem szavaztak.

Monsieur 2014.11.06. 14:22:14

@Jofiu: igen..-tele a gatya,de remélem már nem is tudják tisztába tenni magukat..- bár szerintem ez már rajtunk is fog múlni hogy hagyjuk-e nekik..- ami rajtam múlik,én nem.

turista a saját országában 2014.11.06. 14:26:58

@bencebacsi1: Ne csak az első fordulós pártlistás szavazatokat nézd. Beszédesebb számok: 2002-ben az mszp-szdsz-re és a fidesz-mdf-re is durván 2,7-2,7 (2,8) milliónyian szavaztak. 2006-ban kb. ugyanennyi az mszp-re és az szdsz-re. Fideszes szavazók aktivitása alacsonyabb volt. 2010-ben megint csak kb. 2,8 millió vokssal lett ezúttal 2/3-os többsége a Fidesznek, magas volt a kormányváltást akarók aktivitása. Míg idén tavasszal (egyfordulós választás) ezúttal alig több mint 2 millióval újra fideszes kétharmad. Az újabb 2/3-hoz viszont már benne volt az átírt választási tv., a határontúli szavazók voksai, meg az istentelenre duzzadt választói apátia is.

Ez a kialakult apátia, a politikától való nagyfokú társadalmi elzárkózás viszont ma már a fidesz tudatos érdeke.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2014.11.06. 14:40:33

Félig off:
az RTL Klub (Házon kívül) ráugrott a közmédium költségvetésére
rtl.hu/rtlklub/hazonkivul/balhes-ugyek-hirhamisitas-draga-musorok

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2014.11.06. 14:46:15

@kis_kiraly:
" - Tudnál mondani köztévés műsort?
- Éjjel-nappal Budapest."

:)

Gerilgfx 2014.11.06. 15:20:22

@O86: nem keverem, szándékosan összemosom.

semmi személyes, de ez így nem fenntartható. tized ennyi kell belőlük, mint amennyi most van.

elvégre neked is jobb lenne, ha normális pénzekért végeznél normális munkát.

ha akarod, sokkal bővebben kifejtem ezt, illetve a blogomban ezt már részben meg is tettem az egyik frisebb cikk kommentjei között.

baranyp 2014.11.06. 15:23:38

É-Korea. Lassan, de biztosan.

O86 2014.11.06. 15:38:58

@ggiza: Köszi az életvezetési tanácsot, de az egyetemi diplomás kolléganőm sem keres 164 ezer forintot.
Szerintem, nem azzal van a baj, hogy nincs diplomám, hanem azzal, hogy a technikusokat nem fizetik meg rendesen (mint, ahogy a szakmunkásokat és az érettségivel rendelkezőket sem). Addig ne vigyen már haza a rektor havi 2 millát, amíg én egy évben nem keresek annyit.

O86 2014.11.06. 15:40:55

@Gerilgfx: Nálunk pont, hogy hiány van a közalkalmazottakból, pontosabban a műszaki végzettségű technikusokból. Persze a csinos titkárnőket egyre-másra veszik fel, viszont laboránsból, karbantartóból hiány van.

déjá vu39 2014.11.06. 15:54:10

Eddig az volt a kommunikáció, hogy nem tudják a neveket - de hat tudnák, akkor bezzeg vizsgálatot indítanának. Most ez már nyilván nem igaz. Tetszik, nem tetszik, nem mondtak igazat.

Most már tudnak 6 nevet (ha akár a vezetők, akár a sajtófigyelőik olvasnak sajtót). Egy ember pedig nyilvánosan beismerte, hogy rajta van a kitiltottak listáján, és hogy a kormány egyik tagját értesítette is. Lehet találgatni, hogy ki volt az (talán majd egyszer megtudjuk). Nehezen hihető azonban az. hogy ez az ember ezt hétpecsétes titokként kezelte, és nem adta tovább az információt.

Eddig az volt a kommunikáció, hogy nevek nélkül nem lehet vizsgálatot indítani. Most meg azt mondotta Polt Péter fővadász, hogy a nevek ismeretében nem lehet vizsgálódni.

Volt a Vida Ildikó nyilatkozatának egy olyan része, amelyet nyugodtan lehet fenyegetésnek értelmezni (valami olyasmit mondott, hogy mikroszkóppal fognak vizsgálódni...).

Két dolgot még érdemes megjegyezni:
1. Az ügyet nem az amerikaiak robbantották ki, hanem egy kormányközeli lap. Hogy miért, azt nem tudjuk, és nem is fogjuk megtudni. Ettől azonban ez tény.

2. Ha egy korrupciós botrányban akár csak a gyanú szintjén is érintettek ilyen magas pozícióban lévő politikusok,akkor annak nagyon magas a nemzetbiztonsági kockázata. Ez pedig megalapozza az ügyészségi vizsgálatot. Addig pedig az érintetteket szabadságolni kellene. Minimum.

déjá vu39 2014.11.06. 15:59:10

@SmittyB: "A köpködésben nem vagyok partner."

Hiszen azt csinálod...

2014.11.06. 16:36:22

@déjá vu39: A partnerség nálad azt jelenti, hogy van kire köpni?
"demagóg fasszopó kurva anyádat neked is, meg a kártékony fajtádnak is, te mocskos geci"
"a/ idióta vagy
b/ fidelitaszos mítingek eminense
c/ teljesen rottyant idióta"
'Biztosan nem vagy bérkommentelő a Lendvayból, mert ovisokat azért csak nem futtatnak ott éjjel."

Csalódottság, düh, és még van vissza 4 év.

Trigon_ 2014.11.06. 18:18:08

@bencebacsi1: "Tehát idén kevesebb szavazattal lett kétharmados győzelmük, mint amennyivel korábban vesztettek."

"Legyen már világos, Ági, nem győztünk!"

Trigon_ 2014.11.06. 18:31:06

Fogjuk fel a poszt lényegét. Dullszab nekiült a fújdeútálatos tévé híradójának, hogy megírhassa, a kormányseggnyaló híradó elhallgatja a Vida-ügyet. Csalódnia kellett, mert nem hallgatták el. 3 perc 10 másodperces összeállítást készítettek erről a még a vádló USA által is teljes homályban tartott, zavaros, eddig szinte csak többé-kevésbé megalapozatlan találgatások formájában cincált ügyről. Így hát ha már olyan szépen felhergelte magát, hogy kár lett volna veszni hagyni a viktátor-gőzt, megírta, hogy VÁRNI kellett a hírre. A keservit, csak nem? Ez aztán az igazi elnyomó rendszer!

És el lehet mondani, hogy bár a kereskedelmi tévéknél ez általános gyakorlattá vált, és meg is szokták magyarázni, hogy ez miért is a mi érdekünk, a "közszolgálati" híradótól mást várunk, mint ami a kereskedelmi tévéken állítólag a mi igényünk. Merthogy az a mi pénzünkből van. Miért, a kereskedelmi híradó kinek a pénzéből van? Hát kiéből lehetne, ha nem a miénkből? Csak abba önként adjuk a pénzt, mert nem tudjuk, hogy a vásárláskor kifizetett pénzek egy részét a gyártók kifizetik a kereskedelmi tévéknek a reklámokért cserébe.

Tényleg nem jut már más gumicsont?

jet set 2014.11.06. 18:59:23

@Szelid sunmalac: Én kérek elnézést, hogy leszarom a kizárási botrányt és örülök a jó időnek. Az meg téged minősít, ha ilyeneken felhúzod magad.

Gyorgy Nagy 2014.11.06. 19:32:43

Nézi mèg valaki a közszolgàlati SEGGNYAlÓ HIR HAMISITÓ SZAR tvt ?

zsoltix 2014.11.06. 19:38:37

@greatwideopen: A Kossuth Krónikáját is ugyanazok készítik, mint a köztévé Híradóját. Így megy ez, mióta az egész közmédiát összevonták az MTVA szárnyai (vagy inkább segge?) alatt.

hummel8 2014.11.06. 21:15:24

@zsoltix: bocs , de nem. A TV-nek es a Kronikanak is van sajat riporter stabja.. Az igaz hogy adnak egymasnak anyagokat ill bedolgoznak egymasnak, de alapvetöen mas brigad...

zsoltix 2014.11.06. 21:46:41

@hummel8: Milyen saját stáb, ne viccelj már. Esetleg bemondói szinten. Nincs külön hírműsorkészítés, ugyanaz megy a Kossuthon, M1-en, M2-n, M3-on, Dunán, Duna World-ön. Olyan sincs már, hogy Magyar Rádió, vagy Duna Televízió, MTVA van. Közös hírműsorokkal.

Texaszi Láncfűrészes 2014.11.06. 22:07:46

@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:

Segítek a szövegértésben:

tény:
- A választási törvény után Az EBESZ vagy 50 pontban összeszedte a súlyos hibákat, amelyek a FIDESZ-t hozzák helyzetbe.
- Az önkoris választásra is meghívták őket, de azt mondták, hogy nem kíváncsiak a bohóckodásra, nincs értelme eljönni, mivel nem változtattak semmit a választási törvényen.

Az ellenzék szerint ez is azt bizonyítja, hogy a FIDESZ tisztességtelenül nyert.

Ebből az egészből TE annyit emelsz ki, hogy benne van az "Baloldali ellenzék szerint", ezért a cikk nem hiteles.....

Há-há-háááááááááá..... Ekkora marhát!

(Ez most ingyen volt.)

Texaszi Láncfűrészes 2014.11.06. 22:15:46

Arról volt valami a (köz)médiában, hogy Salgótarján elveszíti a megyeszékhely jogot és helyette Balassagyarmat lesz Nógrád megye székhelye?

www.vg.hu/gazdasag/onkormanyzatok/salgotarjan-mszp-s-lett-elkoltozteti-a-fidesz-a-megyei-onkormanyzatot-437726

És ez azért van mert eszükbe jutott hirtelen, hogy 70 évvel ezelőtt is Balassa volt a székhely és ezt most sürgősen vissza kell állítani.

Véletlenül sem azért történik ez mert Salgótarjánon a baloldal került többségbe.

Gerilgfx 2014.11.07. 00:05:53

@O86: a valódi műszaki képzettségű emberek épp londonban mosogatnak, mert itthon nem tudtak bizniszt indítani a 80%-os adó miatt, ami azért kell, hogy a közalkalmazottak, az eus és az állami beruházások kivitelezői jól lakhassanak.

aztán ha pénzt gyűjtöttek, ott indítják a bizniszeiket már.

nem mintha SOKKAL jobb lenne ott a helyzet, de egy nullával azért mégiscsak több lesz nyereség után írva forintban.

itthon már igazi szakember nem maradt szinte semmilyen ágazatban sem, az érdemi munkát végezni tudók már mind eltakarodtak, az olyanok közül már csak az ilyen nagyon otaku arcok vannak már itt, akiket úgy sem bírod rávenni semmire, vagy csak azért kell neki a közalkalmazotti állás, hogy lopjon, vagy segítse a stiklijei elsikálását, roszabb (jobb?) esetben a közalkalmazotti-állásinterjú helyett üdvözlésként molotovkoktélt basz be az ablakon.

a magyar államot a jelenlegi formájában el kell felejteni, kizárólag tized ennyi emberrel, tized ennyi adóval, és mélyreható társadalmi reformokkal marad fenntartható.

Baaah 2014.11.07. 09:51:55

@Gerilgfx: Hát azért maradtak még külföldi cégek itt is, akiknél pont ugyanúgy kell jelenteni a korrupciót, mint az amerikaiaknál, csak hát, aki nem dolgozott soha ilyen környezetben illetve sehol a versenyszférában az nem tudhatja (pl. pártunk és kormányunk nagyszerű tagjai).

Mondjuk, aki jó annak innen is külföldre kell mennie egy idő után :(

2014.11.07. 20:43:34

@dabgetva: Szívből remélem hogy halálod után téged is ilyen szép szavakkal méltatnak majd. Bár egy ilyen buta senkire jobb ha egyáltalán nem is emlékszünk.
süti beállítások módosítása