Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (404) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16484) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A közrádiók nem tussolták el a tegnapi tüntetést (frissítve az MTVA válaszával)

2014. október 29. 10:30 klágd 68 komment

mtvatunti_1414575049.jpg_680x339

Tegnap volt egy kis összejövetel a belvárosban, biztos a kedves olvasó is találkozott már vele, ha más nem Facebookon vagy Tumblren vagy akár a Magyar Nemzet címlapján is, elég nagy hepaj volt, vonultak tízezren, meg lóbáltunk telefont, illetve néha olyanokat skandált a tömeg, hogy Orbán, takarodj! meg Ruszkik haza!, esetleg a kettő üzenetet kombinálva egy kis ottóztatással, na de a lényeg az, hogy erről mindenhonnan lehetett már hallani, még az M1 reggel 8-as híradójában is. De ha csak a magyar közszolgálati rádiót hallgatta, akkor az lehetett az elképzelése, hogy október 28. legfontosabb magyar eseménye Balog Zoltán sajtótájékoztatója volt.

Mert sem a Petőfi, sem a Kossuth egy büdös mukkot nem szólt a tegnapi tüntetésről, ami mondjuk most tényleg nem abból állt, hogy három hippi kikötözte magát egy fához, aztán felváltva harmonikáztak, hanem több tízezer ember vonult át a belvároson, két hidat meg egy csomó fontos útvonalat le kellett zárni, és ez még csak a praktikus része, arról nem is mondtam semmit, hogy végülis a kormány tervezett intézkedése elleni tüntetés volt. A rádiókban a reggeli hírekben ugyanazok a bénító, kádári pártközlemények voltak, amiktől egy perc hallgatás után elszenderedtem és olyan szavak jártak a fejemben, hogy egészségpénztár meg adókedvezmény.

De a legviccesebb az egészben? Hogy az M1, amit mi is annyiszor szoktunk fikázni, beszámolt a tüntetésről. Nem első helyen, hanem ötödikben, de egészen korrekten elmondták a reggel 8-as híradóban, hogy tünti volt a netadó ellen, a József nádor téren kezdődött aztán vonulás volt a Clarkra, stb stb, a HírTV zrikálásáról egy szó sem volt, nem voltak manipulatívak a képek és nem hazudtak a pofánkba.

Bár ha úgy vesszük, a rádió sem hazudik, csak nem mondja az igazat.

frissítés: Amikor ezt a fenti posztot írtam, akkor minden rádió legkorábbi, különálló hírblokkját hallgattam meg, a Kossuthon a hajnali 5 órásat, a Petőfin pedig a 6 órásat. Ezekben egy szó sem volt a tüntetésekről. Mivel többen is szóltak, most előbogarásztam a részletes hírösszefoglalót a Kossuthon, és fél 8-kor valóban, második helyen mondták, hogy tüntetés volt a fővárosban és több helyen is. Szóval igen, azt benéztem, hogy egész reggel nem mondtak róla semmit, hamut szórok a fejemre, stb stb. Viszont vagy az én böngészőm makkant meg, vagy a komplett Médiaklikk, mert azóta egy petőfis műsorban sem tudok online belehallgatni.

frissítés #2: Megérkezett az MTVA válasza is.

A demonstráció a Kossuth Rádióban október 28-án 20, 21, 22 és 23 órakor is szerepelt hír, illetve hír+hangbejátszás formátumban, 29-én pedig hajnali 2 és 4 órakor, valamint reggel a 6, 7, 8 és 10 órás blokkokban. Ugyanezen a napon a Bartók Rádióban a 23:55-ös blokkban, a Dankó Rádióban pedig este 8 órakor.

Ami a Petőfi Rádiót illeti: október 28-án a 18 órás sávban (a rendezvény kezdetekor) a közlekedési hírekben, aztán 19, 20, 21 és 22 órakor a hírekben is megjelent. (Szíves tájékoztatásul küldjük pl. a 20 órás hírekben elhangzott szöveget: „A tervezett internetadó ellen tüntetnek ismét Budapesten. A demonstráció a belvárosi József nádor téren kezdődött. A felszólalók a törvényjavaslat visszavonását követelték, majd a tömeg elindult a budai Clark Ádám térre. Várady Zsolt, az iwiw közösségi portál alapítója azt mondta: azért a nulla kilométerkőhöz mennek, mert ezzel akarják megüzenni, hogy mennyi adót fizetnének az internethasználatért.”)

Október 29-én hírt adtunk az eseményről reggel 6 órakor, 6:30-kor a Hírpercekben, aztán 7 és 8 órakor. A hírről nem hallhatott a 7:30-as és a 9 órás blokkban. Ugyanakkor az eseményekről például a 11 órás hírekben ez a szöveg szólt: „A tervezett internetadó ellen tüntettek ismét Budapesten. A belvárosi József nádor téren kezdődött demonstráción a felszólalók a törvényjavaslat visszavonását követelték.” Fentieken kívül több híradásban is elhangzott tegnap délután óta a kormányzat reakciója, az ellenzéki pártok véleménye, nem is beszélve a folyamatosan sugárzott – az események okán kiemelt jelentőségű – közlekedési hírekről.

Van ilyen, az ember annyira keresi a faszt a bokorban, hogy nem veszi észre és már bele is ült egybe. A rádiók nem tussoltak el semmit az MTVA szerint, én csak azt nem értem, hogy akkor tegnap délelőtt hogyan sikerült véletlenszerűen beletrafálnom két olyan hírblokkban is az archívumban, ahol nem volt erről szó.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2014.10.29. 10:36:16

A Petőfi annyit mondott este, hogy lezárások vannak a belvárosban egy rendezvény miatt. Ez végül is igaz volt.

Zoli Weber Kettle 2014.10.29. 10:49:09

"Kedves hallgatóink, a belvárost lezárták egy rendezvény miatt, mely a szeretett kormányunk, derék munkája miatt szerveződött. Bár nagy volt a hangzavar, helyszíni tudosítónk tisztán hallotta, hogy a felvonulók drága vezérünk, Orbán Viktor nevét skandálták. További híreink..."

Leadfoot 2014.10.29. 10:50:20

@Spamet nem küldünk rá: Ezen kurva nagyot röhögtem tegnap.

Pene 2014.10.29. 10:50:53

a Business insider szerint a világ 2. legfontosabb híre volt a tegnapi tüntetés ( 444.hu/2014/10/29/a-business-insider-szerint-a-vilag-masodik-legfontosabb-hire-a-netadoellenes-tuntetes/ ). idézném a kommentem is:

miközben az info rádión kb. a következő hírcsokrot adták le 9-kor:
- két amerikai cég érintett az áfacsalásokban, és még egy is szóba jöhet, aki ellen argentin hatóságok vizsgálódnak.
- a nemzetbiztonsági ülés anyagait/megállapításait(?) a vasárnapi tüntetésekről nyilvánosságra kéne hozni egy csóka szerint. a fidesz az igazságot akarja kideríteni.
- kilógattak eu-s zászlót a parlamentből tegnap.
- a jobbik alelnöke szerint a baloldal rátelepedett a netadó elleni tüntetésre.
- a foglalkoztatottság a harmadik negyedévben micsoda mértékben nőtt, miközben a munkanélküliség 7,x százalékon van.
és még 5 szánalmas hír mondjuk. egy k*rva szó nem esett olyan kontextusban a tegnapi napról, hogy tízezrek voltak utcán. majd jött legalább negyed órányi blokk a belső turizmusról. gratulálok. agymosás ezerrel. nem véletlenül akarják az internetet is megregulázni.

VDJJ 2014.10.29. 10:55:53

" nem voltak manipulatívak a képek és nem hazudtak a pofánkba."

Mintha az Index soha nem manipulált és/vagy hazudott volna...

2014.10.29. 11:00:24

@VDJJ: viszont az indexben egy fillér közpénz sincs!

2014.10.29. 11:01:49

A mai SMS* kérdés így hangzik:

"Ön szerint manipulatív a műsorunk, ugye nem?"

Válaszaikat a 06-90-FIDESS számra várjuk.

*Az SMS ára adót tartalmaz, amit azonban nem hárított át senki.

panic_button 2014.10.29. 11:04:52

minden rendszer megtalálja a maga gerinctelen kiszolgálóit sajnos :(

pizzaboy 2014.10.29. 11:13:26

A királyi TV2 (nem M2) hétfő reggel a Mokkában szintén elfelejtett tájékoztatni a vasárnapi összejövetelről. Sem a Tényekben, sem a reggeli beszélgetésben nem volt. Minek is igaz? Aztán ma reggel már kénytelenek voltak meghívni a tüntetés vezérszónokát.

ne olvasd el 2014.10.29. 11:16:54

de legalább valaki hallgatja a közrádiót.

Rokkantnyugdíjaspornósztár 2014.10.29. 11:25:57

Ezek után a fideszes közszolgálati TV-knek úgy kellene megemlékezni 1956. okt. 23-ról, hogy egy rendezvény miatt közlekedési káosz alakult ki Budapesten.

Vagy elképzelem XVI. Lajost két kalácsozás között, hogy kiad egy közleményt, miszerint Párizsban közlekedési dugók alakultak ki egy rendezvény miatt.

zsoltix 2014.10.29. 11:26:41

A késő esti hírösszefoglalókban még bemondták a Kossuthon. Igaz, nem az első helyen, de említették. Úgy látszik, reggelre elfeledkeztek róla.

pappjano 2014.10.29. 11:30:17

Ne haragudjatok, de a Kossuth bemondta, két híradót is hallgattam reggel (f8 és 8) és mindkettőben volt róla szó

SSas 2014.10.29. 11:41:27

En is hallotam, minden reggeli hiradoban.
De ne azt mond nekik, hogy ne haragudjanak, hanem hogy ne hazudjanak !
Ahogy mindig is szoktak az ilyenfajtak. Kun Bela fajtak.

Tudományos libsizmus 2014.10.29. 11:43:12

A HírTV úgy lett országosan ismert adó, hogy csak ők közvetítettek 2006-ban, akkor, tudjátok. Így őket nézte mindenki. Jól, emlékszem, bárhova bement az ember, a HírTV ment.

RTB 2014.10.29. 11:44:26

A petőfi nem mondta be ma reggel, a Kossuth viszont igen, sőt a hírek előtt kb 6:30 után, de még 7:00 előtt külön műsor is foglalkozott ezzel, ahol még interjút is készítettek 2-3 tüntetővel.

RTB 2014.10.29. 11:47:19

még azt szeretném mondani, hogy remélem, hogy a CC nem tussolja el, hogy klágdávid most bizony lyukra futott. Mint ahogy a HVG.hu is, amelyiknek a FB falán ott virít ez a cikk, ezzel a címmel
hvg.hu/kultura/20141029_Kimaradt_a_tuntetes_a_Kossuth_radio_hirei

miközben a hivatkozott 444.hu-s cikkben is Petőfi rádió van.

ne olvasd el 2014.10.29. 11:49:08

@RTB: ne vitatkozz, nem mondták be sehol és kész.

OftF 2014.10.29. 11:54:09

Hát ez most cummancs, kedves klágd.
Nem szabad a nyilvánvaló dolgokat felfújni még nagyobbra, mert elveszti a hitelességét.
Ezt persze hiába magyaráznám bármely magyar újságírónak.

VideoDream 2014.10.29. 12:00:55

Klágd, azt írod, "...sem a Petőfi, sem a Kossuth egy büdös mukkot nem szólt a tegnapi tüntetésről,...".

Az a legviccesebb az egészben, hogy nem csak az M1, de a közmédia rádiós szekciója is beszámolt róla. Persze jó szokásához híven korántsem vezető hírként, hanem kb. a hírműsor ötödik-hatodik percében. A Petőfin a fél hetes hírekben még Váradi Zsolt, az iWIW alapítójának beszédéből is bejátszottak pár mondatot. A mediaklikk.hu médiatárában ezt nem találtam meg, de a Kossuthon hétkor leadott Krónika felvételét igen - abban 4:45-től beszéltek az esti tüntetésről, s ha nem is élőszóban, de Váradi Zsoltot is idézték.

A fentiek alapján nem tudom, miért írtad ezt a cikket. Igaz, hogy sokszor joggal lehet csesztetni a közmédiát a részrehajlás, a hírek elbagatellizálása vagy elhallgatása miatt, de ne szépítsük: ez a mostani cikked nettó hazugságon alapul.

VideoDream 2014.10.29. 12:02:52

Látom már, másoknak is feltűnt...

lujo1111 2014.10.29. 12:09:22

igazad van, a rádió igazán korrekt, mert a sporthírek közt megemlíti, a tatabányai focihuligánok 11 monitort gurítottak a fidesznek a lendvai utcai épületének a kapujába.

ügyfélszolgálatos 2014.10.29. 12:09:52

Azért ne szálljatok el nagyon. A Petőfin a fél tizenkettes hírekben egy azaz 1 (!) mondat volt. Pontosan ez: Tegnap ismét tüntettek az internet adó ellen.

Azért ezt nem nevezném korrekt tájékoztatásnak.

L.A.M 2014.10.29. 12:17:06

@pizzaboy:

"A királyi TV2 (nem M2) hétfő reggel a Mokkában szintén elfelejtett tájékoztatni a vasárnapi összejövetelről. Sem a Tényekben, sem a reggeli beszélgetésben nem volt."

Mondjuk azzal kezdődött.

tv2.hu/musoraink/tenyek/161159_tenyek_reggel_teljes_adas_2014.10.27._hetfo.html

totyalino1 2014.10.29. 12:26:02

@OftF:

Bármely magyaranak igen, de egy indexesnek?

lujo1111 2014.10.29. 12:31:25

gondolom, magára a Mokkára vonatkozott a commantelő, és nem a híradóra. azaz a hír hátteréről, előzményeiről, stb. nem volt szó

tcom 2014.10.29. 12:35:32

Gondoljátok el milyen lehet a fiatal műsorvezetőknek, szerkesztőknek, a fiataloknak, hogy ilyen környezetben, főnökökkel kell dolgozniuk. A Petőfi terve az előző kormányé volt. Örül a rádió, hogy egyáltalán megmaradhatott, a nagy Fideszes tisztogatásban. Sokáig meg akarták változtatni, egy kis népbutító nyugdíjas adónak átalakítva az avitt, kádári faszfejek.
Egy Buda Marci és a többi, tipikus fiatal, aki a neten lóg fogékony mindenre. Majd jön az internetadó. Szerintem fogják a fejüket.

Mindenesetre elszomorító, hogy jön egy Green Day szám, majd a híradó, hogy mennyire fasza is a kormányunk, és mennyire mocskosak ezek a bankok, meg multik, és megint lesz rezsicsökkentés. A Kossuthon igyekeznek visszahozni a régi műsorvezetőket, Szalóczy Pál, Mátyus Kati úgy elmondja a híreket, hogy ha elbóbiskolok azt álmodom, hogy 1982 van és Orbán elvtárs Moszkvába látogatott.

Agyrém.

2014.10.29. 12:38:29

Nos, ez a "cikk" jól példázza milyen is az, mikor a beteget magára hagyja az ápolója.
Te klág, hallod, fogadj meg egy jó tanácsot, mert én segíteni szeretnék neked. NE szórj hamut a fejedre, te nem ezt érdemled, inkább benzint tolj rá, és gyújtsd fel magad a gecibe.
Nekem is jó lesz, neked is jó lesz, mi kell még?

RTB 2014.10.29. 12:39:32

a frissítés alapján klágd ezt a posztot hajnali 5 és 6 órai információkra alapozva írta. Miközben a CC-re 10:30-kor került ki, változatlan formában.

Nincs több kérdés

pizzaboy 2014.10.29. 12:41:54

@L.A.M: való igaz, pár perccel később kapcsoltam be ezek szerint, a focista tüntetés környékén.

L.A.M 2014.10.29. 12:47:46

@lujo1111:

"Sem a Tényekben, sem a reggeli beszélgetésben nem volt." - írta.

De ez nem túl bonyolult kérdés, amíg nincs netadó, könnyű ellenőrizni. A Mokka oldalán ezt találtam hétfő reggelről.

tv2.hu/musoraink/mokka/161110_atharitjak_az_internetadot_a_felhasznalokra.html

Mekk Meister 2014.10.29. 12:52:52

@Hoppácska: Miért, az Index valóban nem szokott manipulálni, áthallásokkal fogalmazni? Ezért a felismerésért miért fideszes valaki?

Bikli néni 2014.10.29. 12:54:00

Szeretném előre hangsúlyozni, hogy amúgy
- utálom a közmédiát,
- bírom az indexet,
- abszolút nem vagyok fideszes,
azonban nem tudok elmenni amellett, hogy épp egy olyan oldal ír a hírek meghamisításáról, aki maga is ezt teszi.

Konkrétan arra gondolok, hogy vasárnap lehoztatok egy olyan cikket, ami már a címében azt kiáltozta, az adóellenőröket fogják fizetni a netadóból. Aminek semmi valóságalapja nincs. Fegyveres, hivatásos rendvédelmi dolgozókról volt szó. Való igaz, hogy a NAV állományában is vannak ilyen alkalmazottak, de a 23 ezres létszámhoz képest elenyésző számban (és állati szarul keresnek). Szóval értem én, hogy az index még külön szítani akarja a feszültséget, megértem a nemes célt is, ami vezérel titeket, de ilyen szemenszedett hazugságokat ne írjatok már baszki!

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2014.10.29. 12:55:53

A vicces, hogy tegnap este az MR2 Petőfi tényleg csak ennyit említett, hogy "egy rendezvény miatt dugó van a belvárosban", még véletlenül sem hangzott el az a szó, hogy tüntetés vagy internadó, stb. Szal elég röhej kategória volt hallgatni 18:00-18:30 környékén és ez sem elsődleges hírként, hanem kb. 3-4. hírként!

Bikli néni 2014.10.29. 12:59:38

@JunkieeeBoy: Mondjuk, aki amúgy is csak a Petőfi rádióból értesülne arról, hogy internetadó-ellenes tüntetés van, azt meg amúgy se érintené ez az egész, tehát jó magyar szokás szerint tojik is rá.

turista a saját országában 2014.10.29. 13:14:04

A közrádióra - már csak megszokásból is - reggel jóval többen kapcsolnak, mint amennyien nézik a "közszolgálati" tévét. Utóbbira el lehetett dugni a tüntetésekről szóló híradást.

R.T. Flakfizer 2014.10.29. 13:29:53

"a HírTV zrikálásáról egy szó sem volt, nem voltak manipulatívak a képek és nem hazudtak a pofánkba."
majd az estit nézd meg! :D az éjszakai műszak nem vág, szerkeszt, ír, a reggeli anyag még nem teljes - de az esti híradóra kíváncsi vagyok!

totyalino1 2014.10.29. 13:39:18

Azért az vicces, hogy bár a komment írója bebukott a hazugságával a szintén hazug főcím még mindig felső címlapos. Node nem ez az első és nem is az utolsó index cikk ahol a főcím köszönőviszonyban sincs a tartalommal.

xJelena 2014.10.29. 13:39:22

azért a korrektség szellemében annyit említsünk meg, hogy reggel a kossuth rádión volt egy jó 6-7 perces soundbite-os, egészen okés tudósítás.
nem keltél elég korán, dávid?

2014.10.29. 13:42:12

De tényleg, klágd minek ez az öngól, vagy ha úgy tetszik: házhoz a pofonért?
A kormány öngólja a netadó, ez egyfajta szolidaritás?

Netuddki. 2014.10.29. 13:47:50

Délben az ütközőben eléggé ki lett osztva a kotmányozó gergőke. Persze megint elkezdte nyomatni a "maszop alatt" szánalmas, elmúlt8évezős, mentegetőző dumát.

BRÉKING!
Azt is megtudhattuk belőle, hogy állítólag a nemzet gázszerelője kitalicskázott vagy 40 milliárdot az országból. 2 év internetadóját baszki!

Netuddki. 2014.10.29. 13:51:26

Bemondták! Ja! Nyehehe!

Kis összehasonlítás kéne hányszor volt mondjuk a simon ügy választások előtt, és most a tüntetés a "hírekben". Biztos nagyon "kiegyensúlyozott" lenne...

dr Smittpálelnökúr 2014.10.29. 13:58:12

@totyalino1: Az a bajod, hogy nem hamisítják meg utólag a főcímet?

Igazi fideszes vagy.

high up! 2014.10.29. 13:58:39

Ezért kell a mindenképp bekövetkező fidesz elleni forradalomkor rögtön elfoglalni a rádiót, hogy a forradalmárok tájékoztatva legyenek, hogy éppen merre menekül a fideszes tolvajrabló gengszter banda, a Századvég meg a NAV macák a nemzet aranyrúdjaival és valuta tartalékaival, meg az offshori bankszámláikkal.
Éberséget és semmi bizalmat!

FOLYTASSUK!

RTB 2014.10.29. 14:02:10

@dr Smittpálelnökúr: talán inkább le kellene venni az index címlapjáról. Valamint jelezni, hogy frissítve, vagy update. Ez így nagyon gáz, Klág beégett rendesen

totyalino1 2014.10.29. 14:09:51

@dr Smittpálelnökúr:

Te meg igazi kommancs. Nem meghamisítani kell a főcímet (bár a cikkeiknél ez már bevett szokás, simán átírják, mintha eredetileg is az lett volna fent) hanem levenni. Jellemző mellesleg, hogy te egyből a meghamisításra gondoltál.

hideg123 2014.10.29. 14:23:11

Nem feltétlenül tussolták el, csak épp "sajátos" módon számoltak be róla. Tegnap dél körül a Kossuthon a tüntetés kapcsán gyakorlatilag kizárólag a Lendvay utcai károkozás 10 milliós nagyságrendjét emelték ki, a ma délelőtti Petőfi hírekben pedig nem ám a tegnap esti tüntetésről esett szó, hanem _kizárólag_a múlt heti tüntetés alkalmával előállítottak egyikének elengedéséről, a többiek ügyének - először - gyorsított eljárásban, majd - a későbbi hírekben - normál eljárás keretében (mivel a bíróság a kellő bizonyítékok hiányában visszaadta a vádhatóságoknak az ügyet) való tárgyalásáról. Az egyik hírekben még volt Németh Szilárd is, aki szerint valakik el kívánják tussolni az ügy valódi hátterét, motívumát, stb.
A tegnap esti tüntetés céljáról, a résztvevők számáról, az eset lefolyásáról SEMMI nem hangzott el, mint ahogy az általam tegnap hallott Kossuth-hírekben sem - ezek a hírek _kizárólag_ a tüntetésekkel kapcsolatos negatívumokkal foglalkoztak.

Netuddki. 2014.10.29. 14:34:19

index.hu/belfold/2014/10/29/nemeth_szilard_internetado/

Hát bammegg, a kép alapján a németsziszire se bíznám a pénztárcámat! De nini! Mi az a színes valami ott a sziszi bal csuklóján?

Szabványok 2014.10.29. 14:38:00

Én reggel a Bartók rádiót hallgattam és egyáltalán nem szólt róla a hírekben, egy félmondat sem. Volt ott minden, több marad a családoknak, Balogh Zoltán tárcájánál minden emelkedik, meg színes hírek, de a tegnapi tüntetésről, a netadóról egy hang sem.
Ez azért szomorú, mert a '80-s években fokozatosan lett egyre tárgyilagosabb a közrádió és végül az is nagyban hozzájárult a rendszerváltáshoz, hogy már a közrádióban is egymást érték az igazságot leleplező (tehát rendszerellenes) műsorok. "Ma olyat hallottam a Kossuthon, ha azt a SZER mondta volna nem hittem volna el!"

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy tegnap este 18h után beszélgettek a tüntetésről, a netadóról, de nem hírként, nem aktuális hírnként az aznapi tüntetésről, hanem a vasárnapi tüntetés hátteréről, a szervezők felelősségéről és egy kicsit arról, hogy kinek jó és kinek nem jó a netadó.

Netuddki. 2014.10.29. 14:41:19

@Szabványok: A fidesz lecserélte a dolgozókat a saját embereire. Név szerint? A halászzsuzsafélékre, obersovszkikra és társaikra.
Az önkori választások előtt azt hittem az obersovszkit lefokozták amikor megint az ütközőt "vezette"...

Istvan Horvath 2014.10.29. 14:45:53

"...sem a Kossuth egy büdös mukkot nem szólt a tegnapi tüntetésről.."

Ez nem igaz. Hallgassad vissza a hangtárból!

napalm99 2014.10.29. 15:11:58

Hazugság ,bemondták a Kossuth-on, a déli hirekben biztos, hazug az index és blog is.

totyalino1 2014.10.29. 15:12:25

Most a legjobb a főoldal, egymást követi a két cikk: :D

"Ezt valaki nagyon benézte

C:C A közrádiók eltussolták a tüntetést"

Tudományos libsizmus 2014.10.29. 15:41:20

@high up!:
A nemzet aranyrúdjaival biztos nem fognak menekülni, mert azt a pénzügyi zseni istenkirálycsászár Surányi eladta mind egy szálig. Forradalom különben akkor lesz, ha teljesül az álmotok és bepuccsol titeket a hatalomba a CIA:)

kublerek · www.vasalobolt.hu 2014.10.29. 15:51:07

A lap a neveken kívül megemlíti, hogy a belépési tilalom határozatlan időre szól, és nem köt maga után semmilyen közigazgatási és bírósági eljárást, kizárólag politikai döntés.

A hat kitiltott:
Vida Ildikó (Nemzeti Adó- és Vámhivatal elnöke)
Habony Árpád (Orbán Viktor személyes stratégiai főtanácsadója)
Heim Péter (Magyarország 30. legbefolyásosabb embere, az állami tulajdonban lévő Századvég Gazdaságkutató Zrt. elnöke)
Giró-Szász András (2014. júniusáig kormányszóvivő, többségi tulajdonosa a kormányzatnak is dolgozó Strategopolis Kft.-nek)
Seszták Miklós (országgyűlési képviselő, 2014-től a harmadik Orbán-kormány nemzeti fejlesztési minisztere)
Lázár János (a Fidesz alelnöke; korábban államtitkár és a Firdesz Országgyűlési frakcióvezetője)

A cikk nagy hangsúlyt fektet arra is, hogy az amerikai nagykövetség zéró toleranciát hirdet Magyarországon a korrupcióval szemben.

Valóban beigazolódott az a feltevés, miszerint a kormány csak terelni próbált az internet adóval?

totyalino1 2014.10.29. 15:59:49

@kublerek:

és nem köt maga után semmilyen közigazgatási és bírósági eljárást, kizárólag politikai döntés.

Innentől kezdve aggályos. Tessék szépen intézkedni ha van valami alapja. Ha csak politikai akkor ugyanolyan öngól, mint fityeszék internetadóterve.

Tudományos libsizmus 2014.10.29. 16:41:01

@kublerek:
Giro-Szász vajon mi rosszat tett, hogy ki lett tiltva?

Bjossy 2014.10.29. 17:18:06

Hadd idézzem a liberális média egyik kedvenc jelmondatát:
"A sajtószabadság nem azt jelenti, hogy azt írunk, amit akarunk, hanem hogy nem kell írnunk arról, amiről nem akarunk."

GluGluGlu 2014.10.29. 17:56:27

Tényleg elhallgatták? Én csak innen értesültem. Ugyanis már hetek óta nem nézem, hallgatom a szolgálatitv-t, szolgálatirádiót. Gyomorforgató az a propaganda, amit legutóbb láttam ,hallottam!

Bánik Eduárd 2014.10.29. 19:11:13

@L.A.M: Még jóhogy nem találtál a hétfő reggeli hírek között a kedd esti tüntetésről semmit....elég érdekes lenne,ha találnál.

2014.10.29. 21:16:07

@kublerek: Habony már röhög a listán.
Szerintem mind a hatan szép lassan kiutaznak, és posztolnak egy fotót magukról a facen.
Ennyit, a jól értesült firkászokról.

István Tamasi 2014.10.29. 22:28:39

Feltéve, de nem megengedve a netadót, mi lesz például az iskolák, okmányirodák, önkormányzatok, online pénztárgépek internethasználatával?
Nem véletlen, hogy sehol a világon nincs netadó. Csak egy bomlott elme képes kitalálni ilyesmit.

lujo1111 2014.10.30. 09:24:56

a közrádió nem tartozik a kedvenceim közé, ahogy a közmédia blogja sem, m egy seggynyaló, csúsztató.

De ennek a blog reputációját nagyban növelné, ha a tévedését elismerné:

skoffelza.postr.hu/eloszor-utnek-aztan-kerdeznek?utm_source=origo-nyito&utm_medium=sec-p&utm_campaign=sec

skoffelza.postr.hu/ahogy-az-index-bocsanatot-ker

RTB 2014.10.30. 13:07:46

klág óriási szopórolleren van, és egyre gyorsabban pörög.
Tegnap kellett volna hátralépni kettőt.

RTB 2014.10.30. 13:14:26

klág, lefelejtetted a válasz utolsó bekezdését, bemásolom:
***
Mint láthatja, a "közrádiók eltussolták a tüntetést" cím (ismét) pontatlan és félrevezető. Tisztelettel kérjük, hogy az Önökre nézve is kínos, hasonló csúsztatások elkerülése végett, a közmédiát érintő cikk(ek) megjelentetése előtt szíveskedjenek feltenni kérdéseiket, és ne a cikk megírását követően. A mai commentblog.hu felületen 10.30-kor jelent meg az Ön által írt cikk (comment.blog.hu/2014/10/29/a_kozradiok_eltussoltak_a_tegnapi_tuntetest), a kérdéseit tartalmazó e-mailt pedig 11.03-kor kaptuk meg. Ez a szakmailag nem indokolható felcserélés az Önök esetében sajnálatosan nem először fordul elő. Mi, ahogy eddig is, válaszolni fogunk kérdéseikre.

Tisztelettel,
MTVA Sajtóosztály

2014.10.30. 14:07:59

Klágd, végigolvastam a Skoff Elza posztjait, a frissítés korrekt, de nagyon karcsú.
Lehet hibázni, de ne derogáljon már elnézést kérni!

Az is igaz, hogy a blog esetében nem először fordul elő ilyen hiba, így lesz azonban, lassan hiteltelen.