Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (404) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1866) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11644) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (219) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16485) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3080) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Imádtuk Van Damme és Chuck Norris spárgáját

Valamint Kobe és Messi szelfipárbaját, a Nike reklámját és a Jófogást is

2014. október 13. 17:45 -Szűcs Gyula- 7 komment

A szlovéniai Portorožban megrendezett Golden Drum reklámfesztiválon derült ki, melyik öt Youtube-on is futó reklámot szerették a legjobban magyarországi netezők. A 2013. október 13. és 2014 szeptember 14. között lefutó öt reklám között kettőt is magyar kezek alkottak: a repülőkön spárgázó Chuck Norrisért és a Jófogásért veregethetjük vállon magunkat.

1.     Kobe és Messi szelfipárbaja

2.     Van Damme legendás Volvo kamionos spárgázása

 

 

3.     A spárgázó Van Dammre-ot kiröhögő Chuck Norris karácsonyi üdvözlete

4.     A Nike-reklám Ronaldóval, Neymarral, Rooney-val és Ibrahimovićcsal

5.     A Jófogás reklámjareklám

Címkék: hirdetés reklám

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Miss Bliss 2014.10.13. 20:25:41

Kedves reklámfogyasztók!
Azt mondja már meg nekem valaki, hogy egy műfogsorrögzítő-reklám szövegét miért olyan nővel mondatják, aki pontosan úgy artikulál, mintha súlyos gondjai lennének a műfogsorával! Ha ilyesfajta termékre lenne szükségem, garantáltan nem ezt választanám.
www.youtube.com/watch?v=BKIt_HzDJtc

indapass90210 2014.10.14. 08:27:57

@Miss Bliss: Mielőtt megnéztem azt gondoltam, hogy esetleg a producer kúrja. De aztán kiderült, hogy ez nem valószínű.

Miss Bliss 2014.10.14. 08:37:41

@Dövan: Nem tudhatjuk, milyen a producer ízlése...

horcsogpofi 2014.10.14. 09:10:32

Jófogás reklám még mindig odabassz...

Ghézaa 2014.10.14. 13:43:23

@Miss Bliss: Ez már bennem is megfogalmazódott.

Miss Bliss 2014.10.14. 13:52:50

Van másik problémám is: az Aldi is szinte kizárólag olyan nőket szerepeltet (hétköznapi háziasszonyok címén), akik nem tudnak beszélni. Ennek a gyöngyszemnek az elején például csak sokadszorra értettem meg a "sohkhcsádot" szó jelentését. De a folytatás is felér egy kínzással. Mire jó ez?
www.youtube.com/watch?v=j96mX6KDEPU