Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Deutsch Tamás "vidáman, nagy átéléssel beszopta a cumit"

2014. szeptember 18. 14:15 sixx 195 komment

6826837_788f547321badefafc3c6d72c36ef33d_o.jpg

– Előre elnézést a keresetlen őszinteségért. Az RTL Klub vezetői abból indulnak ki, hogy az intellektuális képességek sorrendje a világban nagyjából a következőképpen néz ki: Teremtő, Jézus Krisztus, RTL Klub-vezetők, majd utána jön a mindenki más, a világ összes Nobel-díjasa, professzora, szakértője. „Akkora csocseszek vagyunk, mint ide Lacháza, és majd mi jól megmutatjuk nekik” – gondolták. De ahogy egy barátom az ilyen helyzeteket sebészi pontossággal le szokta írni: vidáman, nagy átéléssel beszopták a cumit, és csináltak egy olyan híradót, amivel irtózatos mértékben vesztettek nézettséget.
– Az RTL szerint azonban nőtt a nézettség.
– Nem, nagyon jelentősen csökkent a Híradó nézettsége. Tehát ha lennének beépített embereink az RTL vezetésében, akkor rajtuk keresztül sem tudtunk volna számunkra ennél jobbat javasolni az RTL-nek. Bizonyára ismerik a Maradj talpon! vetélkedőt, amikor zuhannak lefelé a versenyzők, és kétségbeesve sikoltják, hogy „huhh”. Na ez történik az RTL Klubbal, de még mindig azt gondolják, hogy nagyon okosak. Vagy mégse? Szép csendben vissza fognak kullogni a hátsó lépcsőn. A keménykedő kormányellenes szöveg változatlan marad, de közben újra bulvárhíradót fognak csinálni. Ahhoz értenek, ráadásul az nézettebb is.

Van az úgy, hogy ha valaki nem ért valamihez, akkor nem esik nagy lendülettel a témához, esetleg óvatosan fogalmaz, hozzáteszi, hogy "szerintem" vagy "én úgy tudom", de persze Deutsch Tamás, a kormány egyik porcelánbolti elefántja soha nem arról volt híres, hogy ez ilyesmi akadályozná bármiben is. A Népszabadságnak adott interjúja egyébként viccesen riasztó, mármint annak, aki eddig nem tudta hogyan működik a Fidesz, mert nagyon sok kiderül belőle arról, hogy mit gondolnak rólunk, és az országban működő vállalkozásokról, de ezt most hagyjuk, koncentráljunk a fenti szösszenetre.    

Deutsch azt állítja, az RTL Híradójának nézettsége irtózatos mértékben csökkent, majd az újságíró kérdésére ezt tovább fokozza, és megerősíti: jelentősen csökkent a Híradó nézettsége, mármint a kormányt ekéző korszak óta.

Namármost.

A számok, azok makacs dolgok ugye, és a számok nem azt mutatják, amit Deutsch Tamás elképzel magának. Abban a világban ugyanis, ahol ő él, vagy ahonnan a híreket szerzi, nem a Nielsen méri a közönség számát, hanem egy has, amire csak ráütnek, és kijön belőle egy olyan szám, ami a szívének kedves. Az igazság ezzel szemben ez:

Screen Shot 2014-09-18 at 13.33.49.png

Azaz a Híradó nézettsége a májusi idősáv- és hangnemváltásnál (18:30 helyett 18:00, és ekkor indult meg a kormány szopatása benne ezerrel) nem zuhant be, mert 1,2 százalékos csökkenés nem nevezhető annak. Ellenben júniustól folyamatos emelkedés tapasztalható, ami azért is fájhat a kormánynak, mert a 18-49-es kereskedelmi célcsoportban a Tények nézettsége nagyjából állandó, azaz a bulvárhíradóra fogékonyak megtalálták ott a számításukat és el sem mozdulnak onnan, az RTL viszont új nézőket szerez, akik már a politikailag érzékenyebb Híradó miatt kapcsolnak a csatornára.

És most akkor ki szopta be azt a bizonyos cumit vidáman, nagy átéléssel?

U.I.: a fentiek közönségarányra vonatkozó adatok, mutatunk számokat is a 18-49-es korosztályra levetítve:

június 9-15

  • HIRADO (252018 / 22.4)
  • HIRADO (178580 / 19.7)
  • HIRADO (178275 / 19.6)
  • HIRADO (151983 / 17.9)
  • HIRADO (100967 / 12)
  • HIRADO (104382 / 11)
  • HIRADO (167977 / 13.6) 

szeptember 8-14

  • HIRADO (158338 / 19.2)
  • HIRADO (197162 / 24)
  • HIRADO (235866 / 23)
  • HIRADO (234620 / 23.5)
  • HIRADO (208285 / 21.1)
  • HIRADO (155600 / 15)
  • HIRADO (315458 / 22.7)

Forrás: Nielsen közönségmérés

És akit esetleg további Nielsen-adatok érdekelnének (nem Deutsch Tamást, ő leülhet), annak van még itt:

Screen Shot 2014-09-18 at 14.45.51.png

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bumbi 2014.09.18. 14:16:30

"És most akkor ki szopta be azt a bizonyos cumit vidáman, nagy átéléssel?"

Mi, az ország jobb sorsa érdemes lakói, akik meg vagyunk áldva mind az RTL klubbal, mind a jelenlegi politikusainkkal pártállástól függetlenül.... :(

megint 2014.09.18. 14:30:21

Az biztos,hogy sixx-nek kormányváltás esetén biztos , hogy lenne helye az rtl-nél. Ha Tomink még egy kicsit nagyobb bunkó lenne, és többet inna akkor ő lehetne a Fidesz Szanyi Kapitánya. A tv2-höz és az rtl-hez képest az index egyébként simán mondhatná magát pártatlannak, a két kereskedelmi adó lassan az atv hír-tv szintjére jut, annyira elfogult az egyik oldal irányába.

William Shockley 2014.09.18. 14:30:33

Sixx bácsi nagyon szeretné bebizonyítani, hogy az RTL híradója hasít, csak sajnos ez nem igaz. Még az Index saját cikkei is azt bizonyítják, hogy Dajcs Tominak most kivételesen igaza van.

Pár hetes Index-cikk:

"A politikával szív, minden mással nyer az RTL Klub

A reklámtörvény bevezetése óta politikusabb RTL Híradó továbbra sem tudja elkapni a kétfejű kecskepásztorokkal hetyegő transzvesztita papnők felgyújtotta lakásban sztálinista szeánszon táncoló kelet-timori politikusfeleségeket, így a Tények magabiztosan nyeri a nézettségi verseny délutáni szakaszát, egészen pontosan a fél nyolcig tartó időszakot. Azt viszont legalább egy nap kivételével a kereskedelmi célcsoportban és a teljes lakosság körében is magabiztosan hozza."

index.hu/kultur/media/2014/08/04/a_politikaval_sziv_minden_massal_nyer_az_rtl_klub/

Hock 2014.09.18. 14:32:43

Ilyen kevés ésszel ilyen felelős, jól fizető állásokba hogy lehet kerülni? Emlékszem az első regnálásukkor az volt a hír, hogy Tomika lediplomázott (már sportminiszterként)...

William Shockley 2014.09.18. 14:33:29

Ja, és az apró növekedés, ami a júniusi és a szeptemberi adatok között tapasztalható egyértelműen a nyárnak tudható be. Az emberek visszajöttek a nyaralásból, elkezdtek tévét nézni. Szegény Sixx kétségbeesetten próbálja bebizonyítani, hogy az egész ország Mészáros Lőrinc ügyeire kíváncsi, csak sajnos ez nem igaz.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.09.18. 14:34:18

@William Shockley: nem tudsz te szöveget értelmezni, barátom, de sebaj, megteszem neked helyetted. DT szerint bezuhant a nézettség, és rengeteg nézőt vesztett az RTL Híradó. Ez nem igaz, lásd poszt fent, benne a számokkal. Az Index cikk szerint (amit én írtam) a Tényeket jobban nézik, mint az RTL Híradót, ami nem tudja elkapni a tökét a TV2-nek. Ez igaz, de semmi köze a másik állításhoz.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.09.18. 14:35:47

@William Shockley: nem azt akarom bebizonyítani, hanem azt, hogy DT faszságot beszélt. az apró növekedés az a számok alapján annyira azért nem apró.

SteveJobs · http://16bit.blog.hu 2014.09.18. 14:36:04

Oh, Sixx poszt :DDDDDDDDD Viccesebb mint a dajcstomi

kellys 2014.09.18. 14:39:38

@William Shockley: arra keptelen vagy, megnezd ki irta a linkelt cikket.
ertelmezesbe mar bele se menjunk.

William Shockley 2014.09.18. 14:40:47

@sixx:

Lehet, hogy Dajcs csúsztatott. De te is. Te ugyanis azt akarod elhitetni a gyanútlan olvasóval, hogy az pár százalékos, szinte hibahatáron belüli, mindössze néhány 10 ezer nézőt jelentő növekedés, amit RTL-híradó elkönyvelhetett az elmúlt pár hétben, az egyértelműen a harcias kormányellenes riportoknak köszönhető, holott ez egyáltalán nem kimutatható, ezt csak te képzeled bele az adatokba. A Tények bulvárhíradója pedig minden este szarrá veri Kolosiékat. Ez a nagy büdös igazság.

kellys 2014.09.18. 14:42:20

@kellys: nem volt befrissitve az oldal, oszt nem volt nalam sixx valasz.

carlos z. 2014.09.18. 14:44:05

Na, most ekézd a kormányt és Orbánt te gerinctelen senki RTL klub, amikor kiderült, hogy Putyin Varsó és Bukarest kétnapos lerohanásával számol, Budapestet megkíméli!! Most nem lennék az RTL klubosok helyében.. (minarancsunk)

GregDzsi 2014.09.18. 14:44:29

Hát az RTL Klub a reklámadóval, nem is kérdés.
A Híradójuk nézettsége pedig olyan rendkívüli módon nő, hogy már majdnem 2 százalékPONTra megközelítette az előző év azonos időszakában mért értéket.

Sixxx, értem én, hogy böki a szakmai csőrödet, de ez politika, noch dazu gumicsont, még ha igazad is van. Hagyjuk, írjál valami klassz vitriolos kritikát, mindenkinek jobb úgy:)

kellys 2014.09.18. 14:46:08

@William Shockley: de te szellemi korlatolt, a tenyek folyamatosan verte a hiradot, tavaly jul ota, es a politikai rtl me elkezdett zarkozni. es ha ez nem lenne eleg, tekintsd meg a kereskedelmi celcsoportot.
abba meg bele se menjunk, mi rajzolodik ki a dt interjubol, mert az nem kezzelfoghato, csak ugy erzodik, erzelmileg funkcionalo egyedek szamara.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2014.09.18. 14:49:13

Deutsch Tamást már nem lehet komolyan venni, már a Fidesznek is kínos, haza sem fogják engedni Brüsszelből :)
Az ugróiskolás akciója után nyilatkozta, hogy hogy a köztévében zajló folyamatok egészen Barosso-ig nyúlnak.Hmm.

Steve 2014.09.18. 14:49:23

@William Shockley: Ne erőltesd. Dajcs azt mondta zuhant a nézettség. Nem zuhant a nézettség. Pont.

GregDzsi 2014.09.18. 14:49:53

@Hock: Hidd el, Dejcstomi sok fideszesnek is kiveri a biztit, de csak a történeti hűség miatt: addig nem kapta meg a miniszteri kinevezését, amíg nem kapta meg a diplomáját - abszolutóriuma volt csak.

Jimbo75 2014.09.18. 14:50:44

Lúzer egy faszi ez, mindig ráállítja valaki a szopórollerre:))))

hvuk 2014.09.18. 14:53:51

@William Shockley: Durván 2 millió ember néz tévét ebben a műsorsávban. Az RTL Klub nézettsége a mélyponton (júniusban) 15.4% volt, szeptemberben 20.5. Ez 5.1 százalékpontos növekedés, de számoljunk 5-el, az kereken 100 ezer embert jelent, kb. 300 ezerről 400 ezerre nőtt. Mindez egyenletesen történt a nyár folyamán, sőt a legnagyobb júniusról júliusra változott (2.3 százalékpontos növekedés). Azaz:

1. kurvára nem néhány 10 ezer nézőről van szó, az RTL nézettsége kb. 30% nőtt, azaz 100 ezer emberrel.

2. Baromira nem az utóbbi néhány hétben nőtt meg és baromira nem a szabaságból visszatérések miatt (hacsak a magyar lakosság nagy része nem júniusban ment szabira, júliusban meg a TV elé roskadt és RTL-t bámult).

3. Sixx egyetlen ponton nem említette, hogy ez a politikusság miatt történt volna, sőt megemlítette, hogy 18:00-ra tette át a hiradót az RTL, ez is lehet az oka (sőt, inkább ez az oka).

4. A cikk állítása igaz: Deutsch vagy hazudott vagy kurvára nem tudta mit beszél. Egyik sem vet rá jó fényt.

falomb 2014.09.18. 14:58:35

Akkor most érdemes figyelni dajcstomi twitterét, hogy mit reagál erre: twitter.com/dajcstomi

trigger happy 2014.09.18. 15:00:45

@William Shockley:

a nagy büdös igazság, hogy előttem hever éppen a tegnapi 18-49 és a híradó elég szépen verte a tényeket, de még a éső éjjeli híradót is többen nézték mint hajdú petikét.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2014.09.18. 15:01:54

Kicsit off:
Egyáltalán nem vagyok Rupert Murdoch-párti, de régen hasonló zajlott le Olaszországban is. Az akkori miniszterelnök (Berlusconi) olyan törvényeket hozott, amelyek az ő fizetős csatornáit nem, egyedül csak a SKY-t érintették negatívan (még talán fizetni is kelletett nekik). Hol van most Berlusconi és hol van most a SKY?

igazi hős 2014.09.18. 15:03:57

@megint: Ugyan már, szanyit se tartom többre egy zsák krumplinál, de a prágai hős már rég alulmúlta. Szanyinak legalább van humora, Tompika meg csak egy kiöregedett pinahajhász. Ha nem lennének elévülhetetlen kollégiumi érdemei, Orbán már rég elásta volna valami isten háta mögötti helyre polgármesternek.

Hipper 2014.09.18. 15:05:47

Minek néznek híradót, mikor van Index?

Virág et. 2014.09.18. 15:07:52

@William Shockley: Sixx-el akarod cáfolni sixx-et! :) Az agyam eldobom. :)

Egyébként a Tények korábban is elverte az rtl híradót, még a bulváros időkben, tehát ezen a téren nincs változás. Max. annyi, hogy most kevéssé veri el, mert kicsit kapaszkodtak, de be nem érték.

Deutsch ehhez képest azt mondja, hogy a bulváros rtl híradó az nézettebb volt (nem igaz) és hogy amióta politizálnak, azóta csökkent az rtl híradó nézettsége (nem igaz, nőtt).

Ennyi.

hopptarisznyarák 2014.09.18. 15:10:40

Ki néz még tv-t? Szegények...

Baaah 2014.09.18. 15:11:41

@William Shockley: néhány 10 ezer, az átlag 100 ezer a fentiek alapján.
Amiről te néhány tízezerként beszélsz és valójában kb. pont 10 ezer a két csatorna nézettsége közötti átlagnézőszám különbség.
Valamint az általad "az apró növekedés, ami a júniusi és a szeptemberi adatok között tapasztalható" jelenségnek hívott dolog az 200 ezer néző átlagban.
Nem kell szólnod, ha megértetted a különbséget, mert nem érek rá évekig várni.

Egyébként tényleg igazság, hogy a tv2 híradóját többen nézik mint az rtl-ét (kb. pont 10 ezerrel még mindig a fentiek alapján, ami lehet már mérési pontatlanság is akár, ahogy mondod "az pár százalékos, szinte hibahatáron belüli"), mondjuk ilyen erővel azt is írhattad volna, hogy léteznek más híradók is, amiket meg még kevesebben néznek, csak nem erről szólt ez a bejegyzés .

Kapitány_1 2014.09.18. 15:12:26

Deutsch a Fidesz házibohóca, kár szót vesztegetni rá. Kb. Győzike szint malacképű, mindig izzadós és zsíros fehérember képében.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2014.09.18. 15:13:26

A számolás soha sem volt erénye a jelenlegi kormánypártnak. (45%=2/3, Eltolcsy víziói, stb.)

2014.09.18. 15:15:01

@William Shockley: egyértelműen a nyárnak tudható be. Az emberek visszajöttek a nyaralásból, elkezdtek tévét "
Nem tudtam, hogy a magyar emberek májusban vannak szabadságon, aztán június, július, augusztus már a dolgos hétköznapoké. Hogy változik a világ????

Vagy inkább te rúgtál öngólt?

2014.09.18. 15:19:43

@carlos z.: Mijafasznak rohanná le Budapestet Putyin? Ki lesztek rendelve zászlót lobogtatni az autópályák mellé. Mi hívjuk majd be őket!

zyl187 2014.09.18. 15:21:49

Most egyébként miért kezdte el mindenki sajnálni szegény RTL-klubot??? Mert kifizet egy kis zsét? Aprópénz az elmúlt évek irdatlan profitjához képest. Cserébe pedig "színvonalas" szórakoztatásban részesítette a népet! Győzike, bulvár-celebokádék. Bár lehet, hogy csak nekem van kificamodott ízlésem. Régebben bezzeg amikor vonattal hátizsákban csempészték ki a KP-t, akkor kussoltak.

Hattory Hanzo 2014.09.18. 15:27:11

Deutsch "Kibaszottul értek mindenhez" Tamás emlékeim szerint a Cink-nek is beugatott, hogy annyira szar az oldal, hogy még hirdetők sincsenek.

norbert79 2014.09.18. 15:29:06

@zyl187: Éljen az állam, Éljen a Párt, mindenkinek kormánytévét!

Talán csak ezért...

unionista... (törölt) 2014.09.18. 15:30:49

nagyon rühellem ezt a dajcstomit. de egy ideig tényleg csökkent az rtl nézettsége. nyilván azért, mert a fideszes ertéelfanok elpártoltak. azóta meg nőtt egy kicsit. mert nyáron kevesebben néznek tévét.

halor 2014.09.18. 15:30:52

azt a kurva hétszentségit

vénkujon 2014.09.18. 15:31:02

@William Shockley: fel ne add! hemperegj még kicsit:D

Virág et. 2014.09.18. 15:35:30

@zyl187: Egy kis zsé = az egész reklámadó 80%-a, milliárdok. Nem, nem sajnáljuk, csak van ún. "empátia" képességünk. Ez valami emós hülyeségnek tűnhet neked, pedig valójában azt jelenti, hogy belegondolunk, ha ma lehet olyan adót bevezetni, amit a piacon lényegében csak egy szereplő fizet (a ker tévés piacon szinte 100%-ban), akkor holnap lehet, hogy olyat fognak, hogy zyl187 nicknevű usereknek kell majd különadót fizetniük. Ami nem jó, mert nem ezért fizetjük a kormányt, hogy szétverje a neki nem tetszőket és a sajtjait meg kitömködje.

Egyébként Győzike az elmúlt éveket a baráti tv2-nél töltötte, FYI. Annál a tv2-nél, amelyik ontja a bulvársz.rt pont úgy, ha nem jobban, mint az rtl, csak amelyiket megvásárolt egy fideszes potentát és most 0 ft reklámadót kell fizessen. Szemléltetem, mert nyilván nem érted:

RTL:

- szemét bulvár
- Győzike (régen)
- milliárdos reklámadó

TV2:

- szemét bulvár
- Győzike (ma)
- 0 ft reklámadó

vernarancs 2014.09.18. 15:38:24

Tompika, neked mint kivulallonak mi a velemenyed az intelligenciarol?

Nem mintha a kertv hiradok olyan magas szinvonaluak lennenek, de az a tomor kormanyseggnyalas ami a koztv musoraibol arad az mar tenyleg gusztustalan. Remelem az RTL meg egy parszor alavag ezeknek a holyagoknak.

Pattaya 2014.09.18. 15:41:07

Hogy ez a tompika milyen csúnyán öregszik...

7esbusz 2014.09.18. 15:42:25

@zyl187:
Irdatlan profit? Mesélj még te kis Marx növendék. Milyen az az irdatlan profit? Több, mint az extra profit? Vagy közelebb van a giga profithoz? A mocskos burzsoá kapitalisták.... kizsákmányolják itten a dolgozó népet. Na de hamarosan végük lesz mint a botnak, igaz? Orbán eftárs is megaszonta. ááá mindegy... Az ilyenek miért nem Észak-Koreában koptatják a munkatáborok kőbányáit....

carlos z. 2014.09.18. 15:42:27

@Könnyen elkaptuk, uram!: "Mijafasznak rohanná le Budapestet Putyin?"
Hát, éppen ez az, hogy nem lesz lerohanva. Érted?? Nem lesz.. És ez kinek köszönhető, na kinek?? Annak, aki képes hosszútávon gondolkodni és csak az országa számít, meg a nép. És még őt pocskondiázza az a rohadék RTL klub, az a gané, ahelyett, hogy hálás lenne, hogy nem lövik a székházát katyusával..

gizmo266 2014.09.18. 15:47:07

A szopás szó kint virít az Index címlapján. Gratulálok.

Gyorgy Nagy 2014.09.18. 15:47:11

Szopos alkoholos megélhetési Tomika! Huzz a picsába a primitiv szövegeddeivel! (A zöld balonod megvan még ? )

Macropus Rufus 2014.09.18. 15:48:07

@William Shockley:
azért te is csúsztatc. Ui. nem picike növekedés volt pár 10ezer emberrel.
Mg júniusban 514600fő nézte átlagosan addig szeptember 1-17 között már 724100 ezer ember. Ez 227500 ember növekedés. Ez nem pár 10 ezer ember.
Hanem majd negyed millió (22500 hiányzik).

A tendencia meg június és szept között komoly növekedést mutat, majd 40%-ot. Tehát majd 40%-al nőt az átlagos nézőszám. Azért ez nem kevés.

Tehát Tomika igencsak mellé lőt.

Willie 2014.09.18. 15:53:30

@hvuk: Azert, hogy tisztazzuk a tenyallast. 1% mert nezettsegnovekedes az kb 11 embert jelent. Az, hogy ebbol valaki a teljes nepessegre extrapolal az mas kerdes. Igy johetett ki pl. annak idejen, hogy 66 ezren neztek az rtl-t akkor is, amikor nem volt adas, mert valami buntit kaptak. Azaz a nezettseggel kapcsolatban barki barmit mond, az valoszinuleg hazudik...

JorgoszBaia 2014.09.18. 15:55:55

@William Shockley: amit sixx hónapok óta művel az RTL-lel, az az ingyen cumi tipikus esete (már ha ingyen van...)

ehhez képest az, hogy DT vagy az RTL milyen cumit kapott be, másodlagos.. mert tőlük nem is vár mást az ember...

sixx · http://comment.blog.hu 2014.09.18. 15:59:43

@gizmo266: és mi a baj a szopással?
@Komornick és @JorgoszBaia: olvassatok commentcomot és indexet, és majd rájöttök. de beugatni, bármivel is alátámasztani az állítást az büdös. az meghaladja a szellemi képességeiteket.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.09.18. 15:59:43

@gizmo266: és mi a baj a szopással?
@Komornick és @JorgoszBaia: olvassatok commentcomot és indexet, és majd rájöttök. de beugatni, bármivel is alátámasztani az állítást az büdös. az meghaladja a szellemi képességeiteket.

seepheerd 2014.09.18. 16:01:30

Dajcs? A beléptetőkapus? Eltapsolt 4 milliárdot. Ezenkívül?

fran7 2014.09.18. 16:01:54

@carlos z.: Én azért nem bánom, hogy az oroszok nem akarnak lerohanni bennünket. Megérne az nekünk még két Paksot is. Üzletelés jobb mint a háború. Voltam idén Szilágyságban a románok valamit beszóltak az oroszoknak, meg is vannak ijedve rendesen. Kivételesen nem baj, hogy nem szólogatunk be egy atomhatalomnak.

Acsabi44 2014.09.18. 16:02:07

@William Shockley: magyarázd már el, légy szíves, hogyha a júniusi és a szeptember közötti növekedés a nyár végének tudható be, akkor a TV2 mért nem nő? Csak az RTL nézők nyaralnak?

JorgoszBaia 2014.09.18. 16:04:14

@sixx: ezer és egy éve olvaslak, ezért is olyan érthetetlen, amit az utóbbi időben művelsz

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.09.18. 16:04:48

@carlos z.:
Minek rohanná le Putyin Budapestet, ha amikor érkezik, Orbán kirendel benneteket, narancs szemellenzős seggfejeket, és a nyelveteken csúszhat seggen Budapestig?

toportyánzsóti 2014.09.18. 16:04:49

Kijafaszom dajcstomika állandóan szopni jár a közösségi oldalakra,ha ép elme lenne a narncsmaffiában már elásta volna ezt a csökkent értelmű károkozót a sivatagban,vagy krokodilsimogatónak befizette volna Floridában.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.09.18. 16:06:29

@JorgoszBaia: mi az érthetetlen? most számoljam össze, hány pozitív és hány negatív hangvételű cikket írtam a cc-re és az indexre az rtl-ről éa a tv2-ről? ne izélj már.

fran7 2014.09.18. 16:13:26

@sixx: Nem engem kérdeztél. De az én példám az Ördög Nóra eset. Végig az rtl klub mellett álltál. Mindenben Ördög Nórát hibáztattad, noha ő korrekten eligazolt, nem mondott semmi rosszat az őt felfuttató tévéről. Ez nem volt igaz Kolosiékra. Egyszer talán hónapokra rá megemlítetted, hogy talán nem voltak korrektek. Illetve valahogy az nem íródott meg, hogy a lelépési pénzt kifizették és lerendezték a dolgot. Biztos lesz magyarázatod, de ezt szerintem mindenki így érezte. Oda álltál az RTL Klub mellé, s nem igazán érdekelt a valóság. Amit ebben az esetben sem fogunk megtudni.

csak egy néző 2014.09.18. 16:14:36

Felesleges itt vitázni, hogy melyik szart nézik többen. A mérvadó úgyis csak a kir. magyar televízió híradója marad.
(nem véletlen a kisbetű)
Az ország többsége innen tájékozódik.

imagerz.com/QBZFCktvAwMCAFgbRQVT

scandalstone 2014.09.18. 16:16:05

Sixx, elhiszem hogy nem kapsz %-ot az RTL-től, mert most jöttem a 6.20-assal.

Azt áruld már kispajtás, hogy a Nielsen-táblázatokat a kisujjadból szopiztad, vagy az R-Time-től küldték át neked?

Nem Penny hajója 2014.09.18. 16:16:25

Azért aranyos, hogy Dojcstomiból öreg korára nagyobb kommunista lett, mint amilyenek azok voltak, akik ellen elvileg 1989 előtt harcolt.
Lassan ebben az országban tényleg csak annyi a különbség a '80-as évek közepéhez képest, hogy most van internet.

carlos z. 2014.09.18. 16:18:59

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Voltam én már minden, de narancs szemellenzős seggfej még nem, ha érted mire gondolok..)))

sixx · http://comment.blog.hu 2014.09.18. 16:19:22

@scandalstone: az rtl sajtókluból letölthető anyagból dolgoztam, plusz a tegnapi sajtóreggelin látott, dettó sajtónyilvános preziből, az utolsó táblázatot pedig az rtl küldte, pontosítás végett. ezt a tv2 és a viasat, sőt, az mtva is megtette már nem egyszer. problem?

zassz 2014.09.18. 16:20:27

@falomb: Nem hazudtolja ott sem meg magát.Nettó idióta, de már gimiben is az volt. A tények ,a számok már ott sem zavarták.

csak egy néző 2014.09.18. 16:22:13

Tompika mögül, miért kellett kiphotoshoppolni a Tarzant és Jane-t?

gizmo266 2014.09.18. 16:28:46

@sixx: Hát ez jelez egy színvonalat. Igaz hogy Deutsch-Für(er) Tamás kultúrális szintje is ezen a szinten van, de hát őt sem véletlen küldték el Viktorék Brüsszelbe hűsölni.

2014.09.18. 16:29:40

Jó a koszt odaát, Tompika szőkítene, már Miss Röfi lehetne.

Mondjuk sosem az eszéről volt híres, szerintem ezért a kárörvendésért nem dicsérik meg, de tévedett oszt annyi, itt is olvasok tévedéseket.
A többiben pl. hogy az RTL elszállt magától, igaza van.

falomb 2014.09.18. 16:30:16

@falomb: látom, már reagált is dajcstomi twitteren. Az RTL fizetett ügynöke vagy, sixx. :D Mindenki, aki bármilyen kérdésben mást állít, mint a fidesz, az fizetett ügynök.

fepe 2014.09.18. 16:34:49

@Hock: 8 általánossal is vannak az EU-ban magasabb pozícióban...

Virág et. 2014.09.18. 16:35:06

@fran7: Off itt, de korrekten eligazolt? Tényleg? Nem szegett szerződést akkor, ami miatt milliókat kell fizetnie, csak épp az új adó megteszi helyette?

sunblind 2014.09.18. 16:49:10

Az elementáris sikítva röhögés után rendesen kiegyenesíti az ember pofáját a gondolat, hogy ezt a dajcstomit mi tettük oda ahol van, meg mi adjuk neki erre a zsét.

ap · http://premiumlivesets.hu 2014.09.18. 16:54:17

@William Shockley: öööhhhhmmm... az a pár százaléknyi 10e néző egészen konkrétan 5% növekedés a 18-49-es népességben... vagy ilyen kurva kevesen lettünk az országban, vagy meg se nézted az ábrát..

juteszembe, meg se nézted..
az a hiradót agyonverő tények jelenleg 1,4%-kal több nézőt vonz...

csak egy néző 2014.09.18. 16:57:59

Azért a közel 3 milláért vajon ez a csita arcú köcsög a twitterezésen kívül, vajon mi a búbánatos paripapéniszt csinál ott abban az egyre messzebb kerülő (eu) távolban?
Tudja valaki??

Unortodox Mekkmester 2014.09.18. 17:06:09

Ez van. Hulladék tévéket nézünk, és hagyjuk, hogy rablóbandák és általuk kiartott ideggyenge idióták fölényeskedjenek velünk.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.09.18. 17:08:04

@gizmo266: de most mi van? téged nem szoktak leszopni/te nem szoktál szopni? lehet ez a baj.

Mezőbándi 2014.09.18. 17:26:15

Már vagy 2 éve nem nézem ezeket a TV2/RTL "hírműsorokat". Tudatosan építették le 10+ év alatt a híradók színvonalát a gondolkodó ember szintjéről az ösztönállat szintjére. Egy idő után azt mondtam, hogy ha nem akarjátok kiszolgálni az igényeimet, akkor le vagytok tojva. Most már a fejükre is állhatnak, akkor sem fogok visszatérni hozzájuk hírekért.

Dr. Kix 2014.09.18. 17:31:04

Milyen jó kép dajcstomiról. Még a szeme fehérje is sárga a sok piától.

gizmo266 2014.09.18. 17:31:47

@sixx: Nekem az a bajom, hogy a te bulvársílusod virít kint az Index címoldalán, holott korábban arról volt szó hogy ez a színvonal át lesz rakva az index2-re. Úgy látszik ez nem jött össze nekik.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.09.18. 17:43:19

@gizmo266: figyelj már, az megvan, hogy ez egy idézet volt DT-től?

nu pagagyí 2014.09.18. 17:54:41

Deutsch csak egy dologhoz ért igazán, a környezetében felbukkanó csajok megdugásához. Bár próbálkoztak vele, de minden más feladatra alkalmatlannak bizonyult. Jelenleg olyan díszfunkciókat tölt be, amelyekben hasznosíthatja a beléptetőkapuk idején elsajátított érveléstechnikáját: össze-vissza beszél, hátha lesz valami értelme.

Csumpitáz Alfréd 2014.09.18. 17:55:03

A lényeggel senki nem foglalkozik. A katonaságnál szokásos rendszabályozás, a börtönök csicskáztatása (és most direkt nem a szervezett bűnözés világából vettem példát) bevett gyakorlat vezetőinknél, DT bevallása szerint. Ma az RTL-Klub, meg az Ökotárs, honap te, ő, mi.

fran7 2014.09.18. 17:58:43

@Virág et.: Mivel én futballdrukker vagyok. Szerintem ez korrekt eligazolás volt. Ördög Nóra nem köpködött, amíg ott volt teljesítette, amit elvártak tőle. Az utolsó pillanatig. Megegyezett a tv2-vel, valaki kifizette az RTL-nek a bánatpénzt és ennyi. Csak ezzel nem lehet kattintásszámot növelni. Ezért Kolosi végighaknizta a testvércsatornákat, könnyes szemű maradókat vizionálva. Meg nekiment Nánásinak már lassan a gyerekeket is bemártotta a sztoriba. Ebben a sztoriban, nem Ördög Nóra volt a nagyobb hunyó. Mert a fociban meg kell keresni a csapatot, ha a játékost le akarod igazolni. Kivéve, ha már csak félév van hátra a szerződésből. Nem tudok róla, hogy a médiába lenne ilyen kikötés.

GGG54 2014.09.18. 18:07:03

Deutsch laza, szokimondo stilusaval nincs bajom, sot.
Azzal van baj, hogy egy buta faszkalap, aki OV nelkul egy 7. keruleti dohos garzonba probalna felvinni a 20 eves, 150 kilos leitatott angol picsakat, ketes sikerrel.

fran7 2014.09.18. 18:07:10

@Csumpitáz Alfréd: Kérdezd meg Obamát, hogy csinálja ugyanezt. Hátha sixx belinkel egy Stewart videót erről.;)

sixx · http://comment.blog.hu 2014.09.18. 18:07:45

@fran7: nincs. emberi oldala van persze, ha a szarból-húgyból kivakar valaki és csinál belőled valamit, akkor ez a minimum. mondjuk a magánéleti húzásai után aki ezen csodálkozott, az elég hülye.

bioLarzen 2014.09.18. 18:10:35

Deutsch a legnagyobb profi: rögtön az elején elintézte, hogy soha ne kerülhessen kicsit is számottevőbb pozícióba, így politikailag súlytalan, ezért beszélhet össze-vissza, nem lesz belőle baja. Ezután rövid úton elintézte, hogy bármit is mondjon, senki se vegye komolyan - így, most arról, azt és akkor mond, amit akar, következmények nélkül.

Ennyi és ilyen minőségű alapanyagból, amit Deutsch jelent, ezt kihozni... le a kalappal előtte.

zeddez 2014.09.18. 18:10:42

@hvuk: teljesen mind1
abból kell kiindulni, hogy a Fidesz politikus az akkor hazudik, amikor mozog a szája

bioLarzen 2014.09.18. 18:11:38

@GGG54: Ez szinte vesszőre megegyezik az én véleményemmel.

nemigenértem 2014.09.18. 18:12:47

Remélem az RTL úgy megsértődik, hogy kivonul.
Sajnos gyanítom, hogy ő is marad, mint a sok kamu politikai menekült. Dopeman, Gerendás és a többi.
Ja persze meg a bankok...

fran7 2014.09.18. 18:14:04

@sixx: Nem gondolom, hogy teljesen korrekt lett volna Ördög Nóra, csak a sárdobálás volt túlzott az RTL Klub részéről. Ami az én prekoncepciómat erősítette meg velük kapcsolatban, hogy nem korrekt cég.
Másrészt, mikor a Hegyi doktor top30-as műsor volt nem gondoltál rá, hogy egy bejegyzést megér az oldalon?

sixx · http://comment.blog.hu 2014.09.18. 18:15:50

@fran7: egyik sem korrekt cég a piacon. az utolsó mondatot nem értem.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.09.18. 18:16:31

@sixx:
Nem hiszem, hogy nem értenéd meg: bizonyos szavak nem valók a címlapra.
A szopás ezek közé tartozik.
(Elég baj már az is, hogy a cikkekben egyáltalán megengedik. Totális igénytelenség.)

fran7 2014.09.18. 18:21:13

@sixx: Azt mondtad egyszer csak olyan műsorokkal foglalkozol, amiknek értékelhető nézettsége van. Ezzel indokoltad, hogy nem írsz a Hacktionről, Munkaügyekről. De a Hegyi doktornak volt olyan nézőszáma, mint a Való Világnak, mégsem esett soha róla szó, mint valami furcsa anomáliáról, legalább. Erre gondoltam. Nyilván nincs mit írni a hegyi doktorról. De mégis valami módon mutatta nem csak VV-re lenne vevő a magyar.

verjemanyadba 2014.09.18. 18:22:16

Nem nagyon akarok beleugatni a dolgokba, mert csöppet sem érdekel a téma, de a grafikonokon nem kéne megjelölni, hogy mi mit mutat, mert így a laikus számára értelmezhetetlen, no meg így szokták és talán még azt is megkockáztatnám, hogy semmit nem ér így. Én anno tanultam matematikai statisztikát, és ha így csináltam volna meg valamit adatrögzítésnél és elemzésnél sok jó eredményre nem számítottam volna. Az első táblázatban mi a tököm az a 0-40-ig az y tengelyen?Az x tengelyen az évszám és feltételezem a hónap szerepel, de az aközészúrt m betű se sokat ér...

Virág et. 2014.09.18. 18:23:41

@Blogger Géza: Már csak te hiányoztál ide.

"aktív szavazóknak szerintem több mint egyharmadát teszik"

Készülj fel, sokkoló lesz, amit mondok: az aktív szavazók, mint olyan a lőtéri kutyát nem érdeklik a reklámpiacon. Az a pártokat érdeklik, a reklámpiacon nem lényegesek. A 18-49 pedig a legfontosabb szegmens a reklámozóknak, ezért mérik ezt a csatornák. Kit a fenét érdekel, hogy az idősek vagy a gyerekek mit néznek? Ezt csak a te "párt és politika az egész világ" perverz, kiferdült nézőpontod szemléltetése miatt írtam le. Olyan mélyen szervilis vagy, hogy már nem is látod, hogy van másik világ is, ahol nem aktív és kevésbé aktív szavazókra oszlik a világ.

És igen, a média rendszerint nem foglalkozna ennyire a politikával, ha a politika épp nem akarná megölni a médiát.

"Nem pár hónapja kezdte az RTL Híradó az elfogult kormányellenes propagandát, csak beleerősített"

Na ennél a pontnál hazudsz, mert de. Ráadásul pont ezt mondja DT is, hogy az idei májusi pálfordulás nem hozta meg az rtl-nek a várt sikert, mert csökkent a nézettsége. Ehhez képest 5 százalékpontos javulást hozott, ennyiről szól ez a történet.

Ha elfogadnánk igazságnak, amit írsz (butaság lenne, mert mindig mást írsz, ahogy a szél fúj), akkor már eleve a vitaindító DT beszólás értelmetlen lenne.

@fran7: Ehhez nem kell a médiához érteni, de az tény, hogy nem úgy megy, mint a fociban. A versenytilalmik a szerződésekben egy időre (pl fél év) szokták tiltani az embernek, hogy a versenytársnál "vigasztalódjon". Ezt minden esetben arányosan kompenzálni kell. Az, hogy valaki sz.rik erre a tilalomra és átül máshová, az nem a normális megoldás. A bánatpénz (vagy nevezzük akárhogy) kifizetése nem teszi semmissé azt, hogy itt azért egy szándékos szerződésszegés történt. Csak azért, mert van pénzem és nevetve kifizetem a 200 ezres gyorshajtási bírságot még nem leszek kisebb seggf.j, hogy 220-szal megyek az M7-esen. Ez nyilván szabálysértés (bár nem az, közig bírság), az meg csak egy magánjogi egyezség megszegése, de egyik sem szép dolog. Nem kell ÖN-t sajnálni. Hozott egy hideg, anyagias döntést, amivel igenis okozott károkat az őt felépítő csatornának - azok meg nem boldogok emiatt. Egyik sem az igazság bajnoka és egyik sem volt korrekt, az rtl nyilván túlhisztizte, de ÖN sem járt el korrektül. Korrekt az lett volna, ha kivárja ezt az időszakot. Nyilván ez karrierszempontból nem járható, értem én, de akkor meg nem kell ilyen szerződést aláírni a csatornával.

ap · http://premiumlivesets.hu 2014.09.18. 18:25:16

@verjemanyadba: a grafikonnak van egy címe is, aki tud olvasni, az ha laikus is, érti miről szól a dolog :)

ap · http://premiumlivesets.hu 2014.09.18. 18:27:04

Blogger Géza válaszolt neked:
________________________________________
@ap: És tavaly év elején még 5%ponttal vezetett az RTL, ugye...

hátez a hsz meg hun van, csak emil jött róla...

@Blogger Géza: eeeeeegen? és ennek mi köze a cikkhez meg a történethez??

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.09.18. 18:27:21

@sixx:
Hát... ez is egy vélemény.
Csak hát az újságíró olyan szakma kellene, hogy legyen, amire odafigyelnek az emberek. Abba meg ezek nem férnek bele.
Ahogy a pocsék helyesírás sem persze, ami itt az Indexen is eléggé elterjedt - tisztességes lapnál közületek nem sokan rúghatnának labdába.
Pedig te egyébként tudnál írni, csak pár kapanyélnyit olykor vissza kellene venni a stílusból, meg átnézetni a cikkeket valami korrektorfélével. A te cikkeid is olyan jellegűek, hogy nem jelent kölönösebb problémát, ha 1-2 órával emiatt később kerülnek ki a netre.
Mert égetően fontos híreknél az ember ezeket a hibákat még elnézi, istenem, sietni kellett.

Ami meg Ördögh Nórát illeti: nem hinném, hogy a szarból-húgyból vakarták volna ki, amennyire tudom, elég jó körülmények között nőtt fel Szegeden, aztán tanult egy szakmát (tévés szerkesztő), és segítette ezzel a szakmával az RTL Klubot, meg jó sokáig eladta az arcát az RTL Klubnak a műsorokhoz, hogy mennyiért, az már kérdés. Gondolom, az RTL Klub is profitált belőle rendesen, különben nem alkalmazták volna.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.09.18. 18:32:57

@fran7: de hát a hegyi doktor az hol megy? főműsoridős valamelyik csatornán, aminek méri a nielsen a nézettségét? komolyan kérdezem, azt sem tudom, mi a faszom az a hegyidoktor.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.09.18. 18:34:14

@verjemanyadba: ez most színtiszta trollkodás, igaz? ott van minden, olvass.

Baaah 2014.09.18. 18:35:23

@sixx: lehet, hogy a hogyvolt-tal keveri a comment-et?

sixx · http://comment.blog.hu 2014.09.18. 18:36:12

@Mr. Közbiztonság Szilárd: úgy értettem, hogy ott csináltak belőle tévést.

dráva 2014.09.18. 18:39:11

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Uram, én szeptember 16. óta félek Öntől.
Amúgy: az újságíró szakma - csak úgy, mint a többi - folyamatosan változik. Például ma már az újságíró egyfajta egyszemélyes brand. "A stílus maga az ember." Ugye.
Továbbá korrektúrára legtöbbször se ember, se idő. Az F7 az kevés, még mielőtt... Gondoljon bele kérem, ha az Ön munkahelyén kb. 1 óránként megkérné valamely kollégáját, hogy átnézze, amit Ön alkotott - már ha -, mi történne? Mindig lenne kolléga? Van erre idő? Neki? Önnek?

Egyébként felmerült bennem, hogy az Ön eredeti neve nem is Szilárd. Meg az is, hogy ha mégis az, akkor talán T-vel kezdődik. Vagy nem.

fran7 2014.09.18. 18:40:08

@sixx: Össznézettségben Top30-as volt egyidőben. Onnan vettem észre, hogy anyámék is nézték.
Itt látható kommentben. www.sorozatjunkie.hu/2014/04/19/magyar-nezettseg-2014-aprilis-7-13/#more-150456

Gacsajpesta 2014.09.18. 18:40:29

Sixxxx Úr, az a helyzet, hogy ha nőtt is annak a híradónak a nézettsége, az nem jelent semmit, pontosabban nem azt jelenti, hogy az emberek ezután elfordulnak a Fidesztől és az ellenzékre szavaznak.

Először is a számokról: a nézettségi adatok nagyon fontosak a reklámdíjak meghatározásakor, ezért a számadatok alakulását nem bízhatják a nézőkre. Biztosan megvannak azok a trükkök, hogy a nézettségi adatokat úgy manipulálják, hogy az jöjjön ki, aminek ki kell jönnie.

Másodszor: ha botrány van, az ember oda kapcsol, még ha utálja is azokat a szemeteket. Az ember már csak ilyen. Megnézzük, meghallgatjuk, köpünk egyet és megyünk szavazni a fideszre.

Ön is jobban tenné, ha végre rájönne, hogy milyen gagyi ez az egész bal-lib társaság és átjönne hozzánk. Őn értelmes ember, nem vállalhat közösséget ilyen majmokkal.

gizmo266 2014.09.18. 18:41:34

@sixx: És ha Dajcstomi a reggeli kávé után kakkant egy nagyot, lefotózza a végterméket és megosztja twitteren, akkor az is kikerül egy az egyben az index címoldalára?

fagzal 2014.09.18. 18:53:08

Ahogy Hofi mondta: ez az ember már akkor senki volt, mikor még volt valaki.

Baaah 2014.09.18. 18:54:06

@gizmo266: hát ha rajtad kívül ez esetleg másokat is érdekelne, akkor igen, de ez csak egy kis létszámú némileg deviáns érdeklődést mutató csoport lenne, aminek tagja lehetnél, tehát még, akkor sem ... azt hiszem

Netuddki. 2014.09.18. 18:54:23

Tompika? Eh! (legyint)

kellys 2014.09.18. 18:56:06

@verjemanyadba: hat nem sok logika kell hozza, hogy ha m 12ig megy akkor az mi. ahogy ahhoz se, hogy a 40 mi. segitek, nehogy elakadj :) (%)

Netuddki. 2014.09.18. 18:57:30

@Gacsajpesta: "Sixxxx Úr, az a helyzet, hogy ha nőtt is annak a híradónak a nézettsége, az nem jelent semmit, pontosabban nem azt jelenti, hogy az emberek ezután elfordulnak a Fidesztől és az ellenzékre szavaznak."

A remény hal meg utoljára. Muhaha!

nyünyüge 2014.09.18. 19:13:49

Minthogy a "politikus" rtl híradó bevezetése óta folyamatosan nyomta a kormánypárti sajtó, hogy "NEM VÁLT BE.....", így minden tapasztalt játékos pontosan tudta, hogy bizony kezd beválni.

Deutsch Tamás csak személyes vonzerejét próbálta bedobni ebben az ügyben is.
Hogy ez a kör mekkora, azt nehéz felmérni :)

gizmo266 2014.09.18. 19:33:42

@Baaah: nem veled beszélgettem

ff48bp 2014.09.18. 19:45:57

Ugyebár őt a köznyelv kiaf@szezatominak hívja, s nem véletlenül. Azt gondolja, hogy a trágár beszólásaival megmondja a tutit, s nem akarja észre venni, hogy talán még nevetségesebb ember, mint az állandóan bakizó Kósa. Valljuk be, hogy a nevetséges beszólásai nélkül valószínűleg észre se vennénk, hogy van. Elég szomorú, hogy ilyen arcot hízlalunk közpénzből évek óta.

Dinsdale Piranha 2014.09.18. 20:08:05

Primitív, ostoba birkaország vagyunk. Mi sem bizonyítja jobban, mint, hogy ilyen kormányunk van és még most is ezek a legnépszerűbb politikusok. Hajrá Magyarország! Hajrá tovább az orbán-matolcsy-lázár-dajcs úton!

kacsapuszi 2014.09.18. 20:16:05

"Ennek az országnak Bécsnél mindig ádázabb ellenségei voltak itthon. Ennek a magyar népnek nemcsak vérét szívták, veséjét vették ki, de a hitét irtották ki, valahányszor megmozdult. Élére álltak díszesen, hangos szóval a megmozdult népnek az úri vezérek, a kiskirályok az apró Cézárok. Izgatták, vezették, meddő harcokba uszították, amíg csak el nem fogyott a veszedelmesen összegyűlt energia: Akkor szépen eladták az országot, a népet, s ők megint nyugodtan lakmározhattak legalább egy évszázadot."

Ady Endre, 1907

Nem Penny hajója 2014.09.18. 20:17:31

Az a baj ám gyerekek, hogy a beszopásról, meg valami hegyidoktorról megy itt a téma, miközben a lényegről nem beszél senki: a kormánypárt egy tagja tök nyíltan elismerte, hogy célirányosan ki akarnak csinálni egy médiumot, mert nem voltak velük szervilisek.

Ez azért már tök egyértelműen Fehér-Oroszország szintje.

kacsapuszi 2014.09.18. 20:19:52

"A valóság azonban az, hogy csőd előtt állunk, s még szökni se tudunk semerre. Mindenki kompromittálta itt magát halálosan, régi rend, új rend, de talán legjobban a tisztelt választóközönség."

Ady Endre, 1907

kacsapuszi 2014.09.18. 20:24:14

És végül egy Ady-idézet kifejezetten Deutsch Tamásra írva:

"Nálunk vannak élők, akik halottak, s akiket fölösleges fáradság volna még alaposabban megölni."

1909

Chuck69 2014.09.18. 20:49:55

Jól meghízott a csúnya hanyatló nyugati 100 milliókból Brüsszelben...

mikimanó 2014.09.18. 21:17:35

Ha csökkent a nézettség az azért van mert a birkaszolgáknak megtiltották.Megfenyegették őket ha valakiről bebizonyosodik hogy nézte kirúgják Őket. Ja majd elfelejtettem: a tanár szomszédom már magának pucolja a kéményét mert a katasztrófavédelem beszopta a cumit!

taga20 2014.09.18. 21:27:57

@Nem Penny hajója: végre egy értelmes komment. ez a lényeg! :)

ggiza 2014.09.18. 21:38:32

No, most aki szopik bőnyállal, az az RTL. Rengeteg pénzt vesznek el tőlük, mert csak, ráadásul ez még évekig így marad. Ennyi.

scandalstone 2014.09.18. 21:47:41

@sixx: Semmi gond. Csak kibújt a szög a zsákból. Égő vagy öregem. Ezt a szabolcsi tirpák tahó stílust nem komáljuk, barátocskám. Ez a született bunkó tapló stílus csak Havasnak áll jól.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.09.18. 21:55:13

@scandalstone: nem kamálod, nem kamálod, akkor minek jössz ide? klikkolsz, látod ki a szerző, bezárod. nem olyan nehéz ez, talán menne neked is.

scandalstone 2014.09.18. 22:03:56

@sixx: Hát azért, mert a jól megérdemelt tockost nem tudom személyesen megadni, csak így gépen keresztül. Jól indultál, de baromira visszafejlődtél. Olyan vagy, mint Young a Man Unitednél. Többet gondoltunk rólad. Kár, hogy neked elég ez a státusz.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.09.18. 22:14:15

@scandalstone: majd pont a te véleményed fog érdekelni. jóccakát.

betegesh_ 2014.09.18. 22:53:38

bassus, verd el ezeket Sixx. az embernek csak kerekedik a szeme, mennyi rosszindulat és feszültség ömlik az emberekből, amit nem tudnak hova önteni.

drkelso 2014.09.18. 22:55:58

szolul a hulok, mi, kedves sixxxx?
lemélem, vágod, hogy a opcén édenhoteles hogyvoltjaid se maladnak majd utólagos tölvényi megtollás nélkül. minimum hazaálulás és életfogytig taltó előzetes.

Mr. Waszabi 2014.09.18. 23:26:41

Ugyan már, havi 2 milla+ költségfedezetért azt mond, amit itthonról Orbán diktál neki. Ennyiért még én is megtenném, ha eladtam volna magam a Pártnak 15 évvel ezelőtt. Akárcsak a szocreálban. Kommunista gecik ezek egytől egyig, nem egyebek. Az a magyar idióta választók hülyesége, hogy a kommunista fidesz ígéreteket beszopták. Aki hinni akarja a mannát, az hiszi még akkor is, ha gólyaszar hullik helyette.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.09.18. 23:35:29

@dráva:
Tudod, az én szakmámban eleve nem vesznek fel olyat, aki nem ért hozzá.
Ellentétben az újságírókkal.

Eredetileg ugyanis ez is egy olyan szakma lenne, amit tanulni kellene, egyetemen, ahol már a felvételinél alap a helyesírástudás és a magyar nyelvtan ismerete.
Sajnos, mostanában ebben a szakmában mindenféle utcáról szalajtott, az ábécét ugyan ismerő, de írni valójában nem tudó senkik szaporodtak el.
Elég végignézni az Indexen meg az Origón, csak hogy a két legnagyobbat említsem. De az Indexről kirúgott vagy elmenekült oldalhajtásokra (Cink, 444) ugyanez mondható el.

Egyébként érdekelne, miért félsz tőlem, és miért pont tegnapelőtt váltottam ezt ki belőled. Bocs, de nem emlékszem rá, hogy tengelyt akasztottunk volna bárhol, ráadásul mostanában nem is vagyok valami aktív a neten.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.09.18. 23:41:13

@sixx:
Szerintem nem csináltak, hanem saját maga tanulta a szakmát. Biztos támogatta ebben az RTL, de azért nem náluk tanulta, max. ott kapta a gyakorlati képzést.
És biztosan nem keveset profitált az RTL is abból, hogy Ördögh Nóra náluk dolgozott. Ha nem így lett volna, rég kirúgták volna.
(Nekem sem a szívem csücske a csaj, legalábbis ezek a gagyi reklámszereplései nagyon lejáratták a szememben (nem volt rászorulva, de ha már elmegy valami reklámba, lehetne úgy, ahogy Cserhalmi tette annak idején, egy minőségi reklámot választva, és megválogatva, mihez adja a nevét), de azért próbáljunk már meg korrektek lenni vele.)

A kivakarni szarból-húgyból meg azt jelenti, hogy valami mély nyomorból emelni ki valakit, ez Nóránál egyáltalán nem állja meg a helyét.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.09.18. 23:44:15

@sixx:
Hát öcsém, ezt felírjuk a kéménybe korommal. :-)
Mármint hogy van olyan sorozat, amiről nem tudod, hogy mi az. :-)

(Én sem, de én a többiről se nagyon, kb. a Dr. House első két évfolyamát néztem utoljára.)

ff48bp 2014.09.18. 23:57:27

@scandalstone: Ezt a bunkó stílust kiaf@sztomikától tanultad? Hízol a zsírján?

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.09.18. 23:58:19

@Gacsajpesta:
Azt hiszem, az helyes módszer az lenne, hogy elmentek szavazni a Fideszre, aztán felköptök, és aláálltok...
Persze ahhoz kellene a gondolkodás képessége, ami a Fidesz-szavazó agymosott barmokból hiányzik.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.09.19. 00:04:06

@Nem Penny hajója:
Vagy még inkább Fehéroroszországé.

@scandalstone:
Egyébként sixx nem szabolcsi, hanem hajdú-bihari.

Kerubin 2014.09.19. 00:13:07

@Mr. Közbiztonság Szilárd: elég fényesre nyaltad már sixx golyóit, most jöhetnek az enyémek.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.09.19. 00:23:07

@Kerubin: ebből is látszik, mennyire nem tudsz te semmit semmiről, és még alapfokon sem tudsz szöveget értelmezni. kérd vissza a tandíjat, jár.

2014.09.19. 01:43:44

Ki kéne mosni a mocskos száját szappannal és hypóval kiöblíteni.

aszucs 2014.09.19. 04:15:44

@sixx:

Ez azt jelenti hogy egy veteran utcaszeli oromlany szakmabeli tapasztalatait is, mint idezet, kiirnad egy altalanos iskolaba is? :)
Talan 4 eves kislanyt is nevelsz egy lezullott kocsmaban?! :)

A statisztika hitelessegerol, es pontosabb reszletekrol hol tudunk meggyozodni?

Megjelolted a forrast ugyan, de ott nem talaltam hasonlot sem.. pedig kivancsi lettem volna a reszletekre.. mert statisztikakban altalaban azzal lehet legjobban manipulalni hogy par aprocska reszletet lefelejtunk :)
Nemreg mintha irtad volna hogy az RTL-tol szarmazik.. de az nem lehet elfogult az ugyben?!

Amugy meg ugylattam a statisztika merete: "1040 háztartás (2400 fő)" .. es hogy "3 945 728 televíziós háztartás" van...

Tehat kevesebb mint 0.03%-nyi minta alapjan itelkezik...
statisztikailag kb annyira bizonytalan mintha egy Forma1-es versenyen megkerdeznel 40000 nezobol 1-et kinek szurkol, es csinalnal egy grafikont hogy a nezok 100%-a XY-nak drukkol a tobbieknek mind 0-0% drukkol... :D [persze azert ennel picit bonyibb de ez alapjan en nem itelnek el senkit]

Persze siman elhiszem hogy DT legbolkapott hazugsagot mondott... mint ahogy rolad is siman el tudom hinni.. de remelem o nem fog kozolni bizonyitekkent statisztikakat .. amire rairja hogy forras: Titkosszolgalati adatok... amikhez csak a felesegemnek van hozzaferese :D

LocomotiveAnchorMan 2014.09.19. 05:48:33

@hvuk: Hmmm... létezi olyan fény ami egyáltalán jól vetülhetne rá?

sixx · http://comment.blog.hu 2014.09.19. 06:15:19

@aszucs: a Nielsen közönségmérés adatairól van szó, ha valami nem tetszik, te is, meg DT is mehet oda panaszkodni. Ha van hozzáférésed az rtl sajtóklubjához, akkor megtalálod őket, de legyen neked, itt vannak három hét adatai:
sorozatwiki.hu/news.php?readmore=88808
sorozatwiki.hu/news.php?readmore=88793
sorozatwiki.hu/news.php?readmore=88738

2014.09.19. 06:34:32

@sixx: Hivatkozz csak a Nielsenre sixx, a következők ők lesznek akiket államosít vagy vegzál ez a gyülevész hazug fidesz banda.

Tóth Ernőné · http://35mm.blog.hu 2014.09.19. 08:46:08

@aszucs: Csak jelzem, hogy a statisztikában a mintának nem az aránya, hanem a mérete - elemszáma - számít. (Na meg hogy reprezentatív legyen.)

@sixx: Azt miért gondolod, hogy a te véleményed viszont érdekli az embert?

a nagy hohoohooo 2014.09.19. 08:47:41

"Zoltán Lakner

nem szívesen foglalkozom Deutsch Tamással,de kivételt teszek.
idézem:
"Politikai ellenfeleink és az ellenzéki sajtó bulváréhsége, az „Orbán–Simicska-háborúsdi” álhírei döntik romba az elmúlt években iszonyatos energiával épített „jaj-jaj, milyen rettenetes Orbán–Simicska-rezsim van” hazugságát."

na most két lehetőség van:
a) ha az Orban-Simicska-háborúsdiról szóló beszámolók álhírek,akkor nincs háború es van Orban-Simicska-rezsim.
b) ha a konfliktusról szóló hírek mégis igazak,akkor Orban-rendszer van,ami most veszélyesebb,mint eddig,hiszen már Simicska sincs tőle biztonságban.

kiegészítő információ: Deutsch Tamas okos.
a kiegészítés kiegészítése: az előző állítás álhír volt."

sixx · http://comment.blog.hu 2014.09.19. 08:49:51

@Tóth Ernőné: csak idejöttél elolvasni. közben persze a neved mellett egy törvénysértő oldalt reklámozol, mert miért is ne.

Tóth Ernőné · http://35mm.blog.hu 2014.09.19. 08:54:28

@sixx: Ez aztán tartalmas válasz volt.
Fuss neki még egyszer a kérdésnek. (Segítek: nem azt írtam, hogy engem ne érdekelne a véleményed. Nyilván érdekel, ha egyszer kérdezek valamit.)

(Miért lenne törvénysértő??)

Dr.G 2014.09.19. 09:00:57

Itt mindenkinek kimosta az agyát az RTL klub?

Golem 2014.09.19. 09:07:48

Kínzó kérdés: honnan tudja Deutsch hogyan visít egy gyerek ha égő csikkeket nyomnak el a csuklóján?

Tóth Ernőné · http://35mm.blog.hu 2014.09.19. 09:09:52

@sixx: Próbáljunk sorrendben haladni.
Várom a választ az ÉN kérdésemre, UTÁNA nagyon szívesen válaszolok én is.
:)

aszucs 2014.09.19. 09:09:56

@sixx:

Latom ha valaszolsz, te is csak arra valaszolsz amihez kedved van :)

De a valaszodban is... mit is jelent ez a "hozzáférésed az rtl sajtóklubjához".. mert ugye ha a Nielsen adja az RTL-nek.. es az RTL meg nektek, akkor a Nelisen az RTL-hez kuldene a panaszosokat.. :D

Az altalad belinkelt sorozatwiki is egy 3. oldal.. amirol tovabbra sem tudom honnan kapja az adatait.. :)
A reszleteket meg azert erdekelhetik az embert mert egy tucat kerdes felmerul.. pl mi szamit nezonek... az aki az elso 5 percbe belenez.. vagy aki az elejetol a vegeig nezi.. :) vagy pl a % mihez kepest %.. az epp akkor TV-zok aranyaban, vagy az osszes mert ember aranyaban.. vagy magyarorszag lakossaga aranyaban.. stb..stb.. :)

Es persze ez tovabbra sem jelenti hogy az igy 'Saccolt' ertekekkel annyira biztosra lehet menni... Nem is varom el senkitol a lehetettlent.. sokaknak egy egyszeru sacc is fontos..

de ha akar az erintettek 3%-at mernek, meg akkor is csak egy sacc lenne ami 10-20%-okat is tevedhetne... de itt most fix 0.03%-rol van szo... [fixet ugyertem hogy agyanazon emberek szokasait merik mindennap.. ]
Attol hogy a beszorozzatok 4 ezerrel.. es kihozzatok hogy 500.000-700.000 ember nezte... Attol meg tovabbra is csak konkretan kb 100-200 emberrol mertek hogy azt nezte... ami gondolom csak kb 40-80 TV-t jelent ugye.. :)

mojszipupi 2014.09.19. 09:10:06

Havi 15+ ezer euro s fizetésért én is írnék néha egy két posztot Brüsszelből. Persze csakis akkor ha már véget ért a feszített napi munka az eu parlamentben. Még jó h a hanyatló nyugat van olyan geci h kiszorít egy két ilyen pozíciót az ilyen balkáni alakoknak

sixx · http://comment.blog.hu 2014.09.19. 09:16:09

@aszucs: a sajtoklub.hu nevű oldalon a tv-k kommunikálnak a sajtóval. axn-től a sport1-ig. szóval nem egy ilyen nagyon titkos rózsakeresztes kommuna, vagy seggrepacsi klub. a wikit azért linkeltem, mert ők szoktak ilyen részletes nézettségeket lehozni. a nézettségmérésről a google segítségével kb 23 mp alatt mindent megtudsz, dolgozz meg a tudésért. ha a méréssel kapcsolatban van kifogásod, akkor a nielsenhez panaszos levelet írni.

Tóth Ernőné · http://35mm.blog.hu 2014.09.19. 09:19:27

@sixx: Sejtettem, hogy nem fogsz értelmesen válaszolni, és megfutamodsz a kérdéstől.
Amúgy a mondatokat nagybetűvel kell kezdeni.

(Még soha nem vágtak téged szájba a stílusod miatt? Szerintem hamarosan fognak.....)

:)

aszucs 2014.09.19. 09:21:48

@Tóth Ernőné:
"Na meg hogy reprezentatív legyen."
Pontosan ehhez kellene az arany, mert sajnos nemigazan lehet sehogy sem biztositani ezt az apro kitetelt.. :)

Persze ha az idealis atlagnezot merjuk akkor... de akkor eleg lehetne 1 ember alapjan merni az atlag testmagassagot... amennyiben pont egy atlag magassagu embert merunk ugye.. :)

Tóth Ernőné · http://35mm.blog.hu 2014.09.19. 09:25:50

@aszucs: Nem, nem az arányon múlik, hidd el, legalábbis nem direktben.
Tényleg az elemszám a fontos. 20 éve tanítok statisztikát, higgy nekem. :)

Az "1 ember" is nem az arány, hanem az elemszám miatt gond.

(Szívesen elmagyarázom részletesen, díjtalanul, ha tényleg érdekel.)

Parajpuding 2014.09.19. 09:26:30

Tompika az a típus, aki az összes képességét és tudományát a gatyájában hordja. Felül semmi. A figura politikai súlya és ennek megfelelően a mondanivalója nem több egy halovány szellentésnél. Kirakati bohóc még a fideszmaffiában is.

aszucs 2014.09.19. 09:29:43

@sixx:
Latom tovabbra sem valaszolod meg vegso soron az RTL-en keresztul erkeznek-e az adatok vagy sem... sok szep dolgot irtal ellenben aminek semmi koze az egeszhez..

A 23+mp googlezas megvolt.. ezert is mondtam hogy 1040 TV-t mernek magyarorsagon osszesen.. :)

Es megegyszer mondom nem panaszkodom.. mert tolerans ember vagyok.. nem varom el a Nielsentol a lehetettlent... de azert birosagon nem bizonyitanek vele semmit... mert vegulis csak egy sacc.. :)

sixx · http://comment.blog.hu 2014.09.19. 09:29:51

@Tóth Ernőné: jó, belemegyek. szerinted az a hatályos magyar jogszabályok szerint törvényes, ha valaki filmeket tesz elérhetővé az interneten anélkül, hogy az eredeti jogtulajdonosnak fizetne érte bármit is?

aszucs 2014.09.19. 09:32:05

@Tóth Ernőné:
De hogy biztositod a reprezentativat? ez itt a problema..

ne felejtsd el hogy fix embereket mernek.. nem is minden meresnel mast es mast.. tehat a napi adatok nem fuggetlenek egymastol.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.09.19. 09:35:57

@aszucs: a nielsen mérését fogadja el a szakma, tekintik mérvadónak a reklámozók, és ezekre hivatkozott DT. Kivéve te, aszucs. Asszem ettől még mindenki nyugodtan fog aludni.

A kérdésedre választ kaptál már többször is, de tessék, ennél kimerítőbbet nem tudok:

A sajtóklub RTL-es szekciójába minden héten hétfőn 13:00 körül felkerül az előző heti nézettségjelentés, amit a Nielsen közönségmérés adatai alapján állítanak össze. Hiába célozgatsz meglehetősen sután arra, hogy engem az RTL töm adatokkal, ez nem így működik. A fenti számok midegyike alatt ott van a forrás: Nielsen. Ha baromság lenne bennük, a Nielsen jelezné - mint ahogy jelezte is nekem nem egyszer, ha valamit félreolvastam, benéztem, vagy csak figyelmetlen voltam és szimplán elbasztam. Mert ők nem adják a nevüket az ilyenekhez.

Tóth Ernőné · http://35mm.blog.hu 2014.09.19. 09:41:05

@sixx: Tudtommal igen (viszont nem ez volt az első kérdésem).

Tóth Ernőné · http://35mm.blog.hu 2014.09.19. 09:44:15

@aszucs: A reprezentativitás valóban nehéz ügy, vannak róla viták régóta, de remélhetőleg a Nielsennél is figyelnek erre a kérdésre.

Na, mindjárt jön egy tanítvány, szóval kb 2 órán keresztül nem fogok tudni írni.

David Carradine 2014.09.19. 09:46:41

@sixx:
Kedves Sixx! A számok, azok csak számok. A TÉNYEK azok, amik a makacs dolgok. Idézni csak pontosan... (Tények, ugye? Azért ez vicces.)

falomb 2014.09.19. 09:50:05

@Tóth Ernőné: semmilyen bevételed nincs az oldalból? reklám sincs rajta?

érdemes olvasgatnod, ha nem tájékozódtál eddig: index.hu/tech/2013/09/08/mostantol_szabad_a_torrent/

Tóth Ernőné · http://35mm.blog.hu 2014.09.19. 09:56:28

@falomb: Hm, kérdés, hogy a kb. 50 magyar nyelvű videomegosztó oldal hogyan létezik hosszú évek óta?
Köszi a linket mindenképp.

aszucs 2014.09.19. 10:00:01

@sixx:

De a forras nem azt jelenti hogy hogy a feladatuk hogy ellenorzik jol raktad-e ki.. hanem hogy hol tudunk utannanezni.. viszont az oldalon azt lattam csak az ugyfeleknek adjak ki az adataikat...

Nem arra celoztam hogy az RTL tom adatokkal.. hanem hogy az RTL-tol szerzed az adatokat.. :)

Viszont ha azt mondod hogy mar tobbszor radszoltak, akkor most szimplan elhiszem neked [bar ez is hinni kell nem meggyozodni], mert ehhez nekem ugysincs tapasztalatom... es feltehetjuk hogy valoszinuleg az RTL nem manipulalta a nyers adatokat...

bar a egy tucat kerdes meg akkor is log a levegoben... a reszletek pl mert a KSH adatai alapjan is tudnek manipulalni dolgokat.. csak a megfeleloen kell osszevalogatnom adatokat es elfelejteni megemliteni par reszletet.. :)
a bizonytalansagat nem is emlitve.. :)
de most nekem is le kell lepnem..

falomb 2014.09.19. 10:03:31

@Tóth Ernőné: azért léteznek, mert még nem léptek fel ellenük. De mivel a dolog nem legális, ezért ez bármikor bekövetkezhet.

Mindenesetre ha akarják, nem nehéz megtalálni őket, ahogy a teljesfilmek is magyar szervereken fut, illetve a nyilvános domain információkat is bárki lekérheti fél perc alatt, amiből kiderül, kinek a nevén fut a domain.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.09.19. 10:11:37

@falomb: és baszki nem érti meg miért gáz egy olyan blogon hirdetni az oldalt, aminek a látogatottsága elég magas ahhoz, hogy a szakma is ránézzen néha. majd ha megy a nagy fekete autó, lesz csodálkozás.

falomb 2014.09.19. 10:16:51

@sixx: ő láthatólag nem aggódik emiatt, de ha mondjuk a nyakába kap majd egy kártérítési pert a kiesett bevétel miatt, akkor lehet, hogy jobban elgondolkozik majd a dolgon

Tóth Ernőné · http://35mm.blog.hu 2014.09.19. 10:25:43

@falomb: Szerintem visszakanyarodhatnánk az eredeti témákhoz, ez így nagoyn offtopic.

Baaah 2014.09.19. 10:28:43

@Tóth Ernőné: "Azt miért gondolod, hogy a te véleményed viszont érdekli az embert?"

Erre várja a választ?

zyl187 2014.09.19. 10:32:24

@7esbusz: Isten ments, hogy bárkinek is kőbányát kívánjak :)Mindezt politikai hovatartozás nélkül írtam, bár lehetnék a szemetekben rögtön Orbánbérenc, Jobbikos fanatikus, 64vármegyés, vagy egy utolsó náci is, aki nem megy rögtön gyertyát gyújtani az RTL székház elé.
Lehet, hogy pontatlanul fogalmaztam a profitot illetően, ezért inkább máshogy közelítem meg: a tulajdonosi körnél, zsebben maradt adózott illetve adózatlan jövedelmek összessége.
Légyszi, engedd meg nekem, hogy ne sajnáljam teljes szívemből az RTL-klubbot. Bár biztosan megas az adózási fegyelem és valszeg az utolsó EUR centeket szedegetik majd össze, h kiizzadhassák a sarcot. Tizen év durván +os év után, most kicsit kevesebb marad. De hidd el, meg fogják oldani. Erre valók a könyvelők, adótanácsadók, ügyvédek. Jövőre már biztos, hogy alig kell majd ilyen adót csengetniük. Egyébként az erőművek, vagy a számtalan többi gazdasági szereplő különadója miatt is ilyen ribilliót csaptatok? Jaa nem OKÉ! Akkor további sikeres RTL-es szolidarítást kívánok.

Tóth Ernőné · http://35mm.blog.hu 2014.09.19. 10:33:16

@Baaah: Igen, de sztem már elvesztette az érdekességét a kérdés. :)

Baaah 2014.09.19. 10:40:06

@zyl187: nem értem ezt a problémát, valakinek van egy vállalkozása, ami nem nonprofit ez a probléma?

Ezt a legtöbb állami alkalmazott is felfogja, hogy ha nem lennének ilyen vállalkozások, cégek, akkor nem lenne bevétele az államnak.

Szóval nem értem hol a a probléma, valamint azt sem, hogy ki és mikor sajnálta ezen a blogon az rtl-t.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.09.19. 10:44:01

@Kerubin:
Jaja, biztos.
Nem hiszem, hogy túl sokan lennénk a neten, akinek annyi összetűzése volt sixxszel, mint nekem, meg akinek annyi nickjét tiltotta volna le (bőven 100-as nagyságrend).
Csak én nem vagyok elvakult, mint mondjuk te, és a hibái mellett az erényeit is látom. A személyét meg sosem utáltam, csak az írásaival volt gondom, amikor volt. Sokszor volt.

Egyébként veled ellentétben én nem vagyok buzi. Ha nő lennél, akkor még meg is beszélhetnénk ezt a nyalást, de így... Keress valakit a Capellában.

@Tóth Ernőné:
Élőben nyilván nem ilyen.

@sixx:
Szerintem nem ő a portál tulajdonosa, csak tetszik neki, ezért hirdeti.
Ezért viszont nem büntethető.

Tóth Ernőné · http://35mm.blog.hu 2014.09.19. 10:46:23

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Élőben mindenki sokkal barátságosabb, mint neten (pl. én is), ez igaz. :)

Baaah 2014.09.19. 11:03:49

@Tóth Ernőné: www.facebook.com/events/659771567446885/

Itt meg lehetett volna nézni sixx-et, de talán van video is :)

Tóth Ernőné · http://35mm.blog.hu 2014.09.19. 11:08:35

@Baaah: :D
Elég nekem a fényképe is, köszi. :)

zyl187 2014.09.19. 11:08:54

@Virág et.:

A szemléleted nagyon helyénvaló és becsülendő. De véleményem szerint a befizetendő reklámadójuk ebben a volumenben csak egy kis zsé valóban. Már az előző reagálónak is kifejtettem: volt tizenév durván +os évük, most jön egy szűk esztendő, Sajnos nem néztem tüzetesen utána, hogy mely ker-tvk, milyen arányban fizetnek adót, mindössze annyit írtam, (kibicként - tudatlanul-félművelten), hogy miért kell néhány kommenternek sajnálni szegény RTL-klubot. Számomra (ritka kivételekkel) fizikai fájdalmat okoz nézni őket (TV-2-t is) és egyszerű szürke emberként, ezek szerint elítélendően, fikarcnyit sem osztozok a bánatukban. Hozzá tenném ezt politikai hovatartozástól függetlenül mondom. Az arányos közteherviseléssel kapcsolatban igazad van, de ez csak egy álom marad mindörökre, .Politizálni nem szeretnék, mert így is kb 4.000.000 politikai szakértő lakja ezt az országot. EGYÉBKÉNT DÖGÖLJÖN MEG A TV2 (tehene )IS! :):):)

Baaah 2014.09.19. 11:16:56

@Tóth Ernőné: De ez mennyivel szebb mint a nyári blogger találkozón készült

de a sixx vezetni tanul is fasza :)

zyl187 2014.09.19. 11:21:04

@Baaah: Lemaradtál a "vita" elejéről. A címzettnek pontosítottam mit értettem fentebb giga profit alatt. Maga az egész cikk egyébként számomra egy f@szság, puszta perverzióból olvastam bele. Magasból teszek rá, hogy hány ezrelékkel nyert melyik esti híradó és ez hogyan cáfolja, illetve támasztja alá Deutsch Tomi nyilatkozatát. Az egyik színvonalasabb mint a másik. Inkább popómagazint olvasgatok esténként.

Baaah 2014.09.19. 12:02:45

@zyl187: sajna cc függő lettem, tehát elolvasok szinte mindent, a vita elejét is :)

A bejegyzés nyilván sixx egyik kedvenc témáját a nézettségi adatokat érintve született, és azt próbálta feszegetni, hogy az adatok ellent mondanak DT-nek. Ennyi lett volna nem több, a többit mink tettük hozzá közösen :)

De a cink-en le is van vezetve kicsit politikaibb! szempontból boncolgatva, miért is hihetetlen, hogy eu parlamenti magyar képviselőként ilyen interjút adjon. Természetesen hazaáruló a cink is, mielőtt bajom lesz :D

zyl187 2014.09.19. 12:34:39

@Baaah: Jaja :) vigyázz mit mondassz, én ugyanis mint éreztették velem: szélsőjobbosfideszesjobbikosmiépes-vagyok. A cink egyértelműen hazaáruló, de érted sajna már elindult egy TEK-es osztag, uh kinéz számodra vagy 5 év Vác.

Spacecake 2014.09.19. 13:54:54

ez a Nielsen vmi olyasmi lehet mint a hitelminositok:leteznek,de mindenki leszarja,mert mindenki tudja,hogy hazudnak...

7esbusz 2014.09.19. 18:29:18

@zyl187:
Tojok én az rtl-re, nekem ez a kifordult szemlélet a bajom, ami mostanában elharapódzik az országban, ami egyrészt a propaganda visszaböfögése, másrészt a (modern) közgazdasági ismeretek teljes hiánya. (extra profit, rezsicsökkentés, visszaállamosítás, jó multi-rossz multi, stb stb) Nem akarok itt "bezzeg a mi időnkbent" nyomni csak nekünk, akik milka csokit és dobozos kólát vettünk a "dollár boltban" ez a nyugat, profit és kapitalizmus fikázás egyszerűen érthetetlen. Erre vágytunk, ezt áhítottuk annyi éven át. Ezek arról nem tehetnek, hogy a posztkommunista, ál-liberális, ál-jobboldali "vezetőink" lejáratták a fogalmakat szánalmas kicsinyes érdekeik miatt az átlagember előtt. De erre nem a visszafordulás, visszarévedés a múltba a válasz.

alte trottel 2014.09.19. 20:55:24

@megint:
Megint (még mindig) el vagy tájolva! Az ATV amióta németsanya fölnyalta a hitgyülit az elismert egyházak közé, csak annyiban különbözik a rémhír-tahó kombótól, hogy nem zsidóznak, a betelefonálókban még dúlnak a régi reflexek és Kálmán Olga azért még emlékeztet régi önmagára.
süti beállítások módosítása