Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az MTVA csak nem mondja meg, miért maradt ki Bajor Imre halála a Híradóból

2014. augusztus 11. 15:34 sixx 67 komment

Pedig a HVG riporternője megkérdezi Galambos Istvántól az MTVA vezérigazgató-helyettesétől, hogy akkor mi is a helyzet a Kossuth-díj-szabállyal, de csak elnéző mosolyt kap cserébe. Kommentárt nem fűzünk a dologhoz, mert minek.  

Címkék: cinizmus mtva

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VogelZsigmond 2014.08.11. 16:05:12

Hanyadek ez az egesz vilag! CSak a penz az Isten meg a hatalom! Semmi mas... :(

TrollSlayer 2014.08.11. 16:05:26

csak 43 sec a video, de képtelen voltam végignézni, olyan szinten ocsmány ez a fidesznyalonc, mint a bálványa

ThomBoy 2014.08.11. 16:10:20

Ezek a lények eladták magukat. Szörnyű és egyre szörnyebb ami ebben az országban megy.

RnYk 2014.08.11. 16:12:00

Most lehet naiv vagyok de nem lehet, hogy az MTV-ben lévő kupleráj miatt simán kifelejtettek Imit a híradóból? Szóval itt nem politikai összeesküvés van elvégre Horn Gyuláról is megemlékeztetek hanem sima fejetlenség?

Ahelyett, hogy bevallanak, hogy hibáztak inkább mindenfele indokot találnak ki mint ez a Kossuth díj hülyeség is? Persze részben a média felelőssége is, hogy így rászálltak erre a témára (azért helyenként gusztustalanul) se ugye a tekintély elvű vezetés itt mar nem hátrálhat meg...

Vészmadár · http://foxhole.blog.hu 2014.08.11. 16:12:31

"-Elhiszem, hogy a torta érdekesebb, könnyebb téma, meg a tűzijáték, de nem válaszolna..
-Az."
Khm. Ugyanitt alig használt gerinc olcsón eladó.

ethan blow 2014.08.11. 16:50:11

Ilyen nézéssel nem jutna el a pultig egy vidéki diszkóban...

Nem Penny hajója 2014.08.11. 17:00:58

Ez a fickó a videón egy pöcsfej

vécés jóska 2014.08.11. 17:03:14

Faszé' nem lehet elmondani, hogy 'azért nem számoltunk be Bajor haláláról, mert nem volt seggnyaló fideszes, sőt szidta is néhanapján a felcsúti Ramszeszt' és az ügy lezárva.

generálpauza 2014.08.11. 17:08:35

@ethan blow: a hét kommentje, pedig még csak hétfő :)))

32FNewYork 2014.08.11. 17:21:31

Ha elmondaná,akkor azért pattognátok. Semmilyen előírás nincs demokráciákban, hogy Bajor Imre Híradóban szerepeljen.

Humorológus 2014.08.11. 17:23:31

Ekkora férget nem keveset lehet találni országunkban, mint ez a Galambos! A Heti hetesben a Bajor volt a legkevésbé kellemetlen, mert ő nem piszkoskodott a Fidesszel, mint a többiek.
De egy neves művész halála esetén a politikai hovatartozását nézni? Nem vagyok baloldali érzelmű, de tűzzel - vassal irtanám a médiában azokat, akik hülyének nézik a magyar embereket. Legyen az jobb, vagy baloldali! Galambos féregnek az munkaköre miatt kötelessége válaszolni a hasonló kérdésekre.
Akit lehet, felszólítok az MTVA bojkottálására!

mdi 2014.08.11. 17:30:49

Esetleg, ha mindenki ír egyet (vagy ezret) a sajtoiroda@mtva.hu-ra legközelebb meggondolja, mire nem válaszol.

steaksauce 2014.08.11. 17:53:23

látom sixxet szíven találta az a sok (jogosan) kritikus komment, miszerint Bajor halálát is kormánykritikára használja - gondolom megrendelésre - és azóta is ezen pörög.. clappity clap :)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.08.11. 18:14:28

@aleb19: "miert kellene barkinek is beszamolni egy alkoholista"

Nem érted. Nem kell beszámolni. A kérdésre kell válaszolni, hogy azért nem volt számunkra hír, mert alkoholista volt.

Ay 2014.08.11. 18:21:49

@aleb19: Igaz ha anyucid gerincoszlopát felhelyeznéd orbán ráhel ánuszába és nem adnál DNS mintát WADA-nak meg vizeletet, miközben egy grippenen egyensúlyozva ordibálnád, hogy nem lesz gázáremelés a kórházi széfedbe rejtett paksi mogyoródnak és eközben atomot szórnál szét fruti helyett akkor valóban rólad szólna a hírek, de így marad a pökhendi farizeus ájtatos pofájú még gumigerinccel sem rendelkező genetikai selejtek bárgyú tekintete.

RnYk 2014.08.11. 18:38:21

@Ay: hogy azt a román hídrobbantó szőröstalpú kecskebaszo jó edés csakis a szacharintol japán pírőspöttyös seggu felmenőkkel nem biztos hogy rendelkező szépemlékű nagyanyukámat idézzem: ez ledobta az ékszíjat nem kicsit, nagyon! :)

2014.08.11. 18:40:35

Nem tudom, hogy van ez, de nekem ez jött le a riportból:
Volt egy sajtótájékoztató ahol a tűzijáték meg az ország tortája volt a téma, erre hívtak meg a sajtót.
A faszi elmondta, hogy más témájú kérdéseiket tegyék fel írásban.
Erre a riporter csak azért is kérdez más témáról ismét, ahol megismétli a korábban elmondottakat.
Nem azt mondta hogy nem válaszol.
Fel kell tenni írásban, aztán ha elég hülyék adnak megint egy olyan választ, amin lehet rugózni tovább.
...már akit ez annyira érdekel.

mézescsók 2014.08.11. 18:45:35

Bajor Imre művész úr nem volt a kedvencem, de nyugodjon békében. A kegyeletet leginkább az a körtánc sérti, ami a halála körüli híradásokkal vagy azok hiányával kapcsolatban tapasztalható.
Az Mtv megtehette volna, hogy tudósít róla, de annyira nagy művész, a kulturális élet meghatározója, stb. nem volt, hogy elemi kötelessége lett volna a megemlékezés.
Príma alkalom persze így az uborkaszezonban egy kis politikai kavarásra, de nem gusztusos.

A (nem) nyilatkozó tenyérbemászó percemberkék pedig hosszabb, rövidebb - de inkább rövidebb - idő alatt kényelmetlenenné válnak
az alkalmazóinknak is.

2014.08.11. 18:57:45

Itt lehet erdeklodni:

sajtoiroda@mtva.hu

Spameljetek tele!

Frederick Zoller 2014.08.11. 19:07:43

Szerencsétlen Bajor kibírta, hogy ne nyilatkozzon, de nem ússza meg, hogy a halálát fel ne használják a címoldalra kerülésre - nem csak itt, a Blikk is mindennap szállít vmi kapcsolódót...

Tudományos libsizmus 2014.08.11. 19:25:17

Kissé ízléstelen valaki halálát arra használni, hogy basztassuk vele a kormányt.

popszegecs 2014.08.11. 19:25:55

@ethan blow: nekem is a galaxis útikalauz jutott eszembe az arcberendezéséről
"legszívesebben féltéglával vernéd le a mosolyt a képéről"

Sexual Harassment Panda 2014.08.11. 19:40:28

@ethan blow: Hat ez qrvanagy!!!!!!!
:::)))
(Hulyefasz)

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.08.11. 19:42:35

@aleb19: "a gyavasag miatt nem mukszik"

Én gyáva lennék ekkorát hazudni. Ezek bátrak. Mert megtehetik.

funfun 2014.08.11. 20:00:24

Pár éve Smitt Paja bá plagizálásáról is azért nem számoltak be rendesen, mert csak a legalább doktori fokozattal rendelkező köztársasági elnökök ügye fér be csak be a híradó 35 percébe.

Le Orme 2 2014.08.11. 20:01:43

Mostantól négy éven keresztül minden nap Bajor Imre halála - MTVA témájú cikkeket szeretnék olvasni.

Mr. Mojo 2014.08.11. 20:06:17

Leszarná itt mindenki ezt a halott pojácát, csak lehet vele faszányosan rohattfideszezni.

serra 2014.08.11. 20:24:19

@Mr. Mojo: Kb egymilliószor magyarázták már el, hogy a probléma a köztévé hozzáállásával van. Ha az mszp csinál ilyet, akkor rohadtmszp. Ha a jobbik, akkor rohadtjobbik, ha az lmp, akkor.. Na kitalálod? Közös érdekünk lenne az ilyen hozzáállás és gennyes emberek eltakarítása, hogy akkor is simán meg lehessen tenni, amikor épp neked nem tetsző párt van hatalmon. Sokkal előrébb lenne az ország, ha így gondolkozál te is.

laci_52 2014.08.11. 20:29:22

@mézescsók: Igazad van, Bajor halála nem olyan egetrengető esemény, hogy feltétlenül benne kellett volna lennie a Híradóban.

Ettől függetlenül Galambos egy hülye: nyugodtan elmondhatta volna, hogy a szerkesztő nem tartotta szükségesnek, hogy bemondják a halálhírt, mert nem tartotta eléggé fontosnak.

Erre mit léptek volna a riporterek?

A Kossuth-díjra hivatkozás is felesleges magyarázkodás volt.

steaksauce 2014.08.11. 20:37:44

@sixx: tudod, hogy igazam van, és ez fáj.. ezért is személyeskedsz, bértollnok :)

Ay 2014.08.11. 20:49:13

@aleb19: hajrá 15 perc hírnévért csapassad...
hogy Barcs Mikit idézzem: TÖKMINDEGY JOBBOS VAGY (vagy?!) BALOS, TE SZOPOD MEG SZAROS!

2014.08.11. 21:09:28

Kattanjunk már le erről a témáról.

Mi a fa...t kell még ezen rágódni? De tényleg!

Ez sima reklám az MTVA-nak...

Bár lehet ez a cél, hogy benyalni a közmédiának...

FaBRiK 2014.08.11. 21:14:33

@aleb19:
"miert kellene barkinek is beszamolni egy alkoholista, onpusztito verbalisan jol kepzett buta ember halalarol"
Így van és akkor tessék kivenni Petőfit, Ady-t, József Attilát minden közmédiából és a tananyagokból. A történelmi személyek tömegeiről nem is beszélve. Ők is csak az alkoholista önpusztítás példaképei, semmit sem tettek le az asztalról (csak az analógia végett...)

Az igazi Török Szultán 2014.08.11. 21:28:01

Bajor Imre nem volt jelentős művész, sem közéleti személyiség. Az, hogy valaki szerepel a Heti Hetesben, még nem teszi fontos emberré, és nem kell róla megemlékezni a közhíradóban. Ezt kellett volna mondania ennek a Galambosnak, meg hozzátenni, hogy nyugodjon békében. Innentől kezdve nem lett volna több kérdés. De nem, ehelyett hülyeségeket beszél.

Megoldó 2014.08.11. 21:47:31

Szerintem a terrorizmus az ilyen esetek miatt alakult ki a világon.
Támogatnám nálunk is a banditák megsemmisítésének ügyét...

Le Orme 2 2014.08.11. 21:49:58

"@FaBRiK: "miert kellene barkinek is beszamolni egy alkoholista, onpusztito verbalisan jol kepzett buta ember halalarol"
Így van és akkor tessék kivenni Petőfit, Ady-t, József Attilát minden közmédiából és a tananyagokból."
Utálom a hamis analógiákat. Az említett szerzők a magyar költészet halhatatlan alakjai - nem lehet egy napon vagy lapon említeni őket egy médiahírességgel.

Le Orme 2 2014.08.11. 21:55:08

@Az igazi Török Szultán: "Ezt kellett volna mondania ennek a Galambosnak" Bármit mondott volna Galambos, ehhez hasonló cikk született volna.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.11. 22:10:43

@Firpo hadnagy: az ilyen ostoba faszok mindig feldobják a napomat, miért nem jötték korábban?

Firpo hadnagy · http://krumplishal.blog.hu 2014.08.11. 22:35:19

@sixx: Örülök, hogy érted. Az meg hogy a szád ilyen mocskos, Téged minősít...

dr. mesterséges színezék 2014.08.11. 22:40:56

@Mr. Mojo: "Leszarná itt mindenki ezt a halott pojácát"

Finomabban, de kb. ezt mondtam - de nem általánosítva, hanem saját jogcímen - a kollégámnak a minap*.
De én megmondtam.

Másrészt aki alkoholista-önpusztítózik, előre szóljon Hobónak, Vikidálnak, Pállfynak..., hogy úgy dobják fel a pacskert, hogy szó nélkül le lesznek tojva, mert csak.

ivanhoe78 2014.08.11. 23:06:02

@steaksauce: elolvastam a cikket ketszer is, es sehol nem talaltam benne a kovetkezo szavakat:
Kormany, fidesz.

Marc Forgeron 2014.08.11. 23:07:41

@Vészmadár: a kommented masodik fele igen jora sikeredett!!!

Düpré 2014.08.12. 00:10:28

@aleb19: Mert sokan szerették te tukkó pöcs, talán azért..

mézescsók 2014.08.12. 00:51:50

@laci_52: Galambos egy seggfej, de ettől függetlenül - messze nem a védelmében rom - a kérdés elég provokatív volt. Erre bármit válaszol, az rossz. A szerkesztőre nem kenheti, a főnököt épeszű ember nem fikázza a nyilvánosság előtt (sem). Ha az idő rövidségére hivatkozik )későn értesültek, nem tudtak felkészülni, stb.) ugyancsak baromság, közismert volt Bajor Imre betegsége, azt már nem is említve, hogy egy egyszerű mondatot (hosszan tartó súlyos betegség után a reggeli órákban elhunyt Bajor Imre színművész, etc.)álmából felverve el kell tudnia mondania - mondatni hasból - bármelyik műsorvezetőnek.
Gslambos azt sem mondhatta, hogy a művész úr nem volt a kulturális élet jelentős, meghatározó alakja, mert ezzel aztán végképp vérig sértették volna holtában is.
SAzóval a pasi seggfej, de ebből a helyzetből egyszerűen nem jöhetett ki jól. És nagyon sajnálatos, hogy egy embertársunk halálát ilyen gusztustalan, méltatlan és sértő kampány övezi. Valamennyi oldal, politikai vagy civil erő, csoport, egylet, stb., aki ebben részt vesz, mélységesen szégyellheti magát.

eloi 2014.08.12. 01:08:59

@RnYk: Horn Gyuláról jut eszembe: A Páneurópai Piknikről miért is OV fog a tv-ben megemlékezni, és nem mondjuk Németh Miklós? Ugyanis ő volt akkor a min.elnök. Horn pedig a néhány hónapja kinevezett külügyminiszter, aki "learatta" a drótvágós, vasfüggönyös sikert Németh elől. De ő ugye már elhunyt. OV-nak viszont konkrétan semmi szerepe nem volt az egészben!?
Mert csak? ...

Rot 2014.08.12. 01:44:20

@eloi: learatta vazz, vállalta az arcával, hogy odamegy...

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2014.08.12. 01:55:59

Bajor halálhírének simán ott lett volna a helye MINDEN mozgóképes híradóban - volt annyira ismert és közkedvelt figura. De! az RTL csapata is balfasz egy banda, mert a tárgyheti H7-est simán letolta bestofból, egy fia mondattal nem reagálva a műsor egyik emblematikus személyének halálára.

Szóval ennyit saját magukról - ha nekik nem fontos akkor a MTVA-nak miért lenne jobban...

Before · http://azbeszt.blog.hu 2014.08.12. 05:49:32

Előrebocsátom, hogy megmagyarázhatatlanul gusztustalannak tartom az egész történetet, visszataszító és vállalhatatlan.
A hozzászólásom alapvetően nyelvtani, szövegértelmezési jellegű. Én úgy emlékszem, az első magyarázkodós nyilatkozatban az hangzott el, hogy "művészek esetében a Kossuth-díj az a „választóvonal”, amely esetben egy halálhír feltétlenül bekerül az összeállításba".
Tehát. Egyáltalán nem hangzott el olyan, hogy KIZÁRÓLAG Kossuth-díjasok kerülnek be, így teljesen felesleges gyűjtögetni ellenpéldákat. A mondat azt jelenti, hogy, ha egy Kossuth-díjas színész meghal, a híre MINDENKÉPP bekerül a híradóba, de ha nem Kossuth-díjas hal meg, akkor mérlegelik. Magyarán van egy objektív határ, ami alatt szubjektív módon döntik el, hogy leközlik-e valakinek a halálhírét.
Ennek okai pedig elég nyilvánvalóak... Csodás ország vagyunk, Magyarország jobban teljesít.

fazzoletti 2014.08.12. 06:15:37

Izgatottan várom a reggeli híradót. Hiszen elhunyt Robin Williams is, aki szintén nem volt Kossuth díjas és komoly alkoholproblémákkal küzdött, nem mellesleg - a keresztény erkölcsök szerint elítélendően - öngyilkos lett. Vajon bemondják, hogy elhunyt? Nanu-nanu...

sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.12. 06:31:31

@fazzoletti: a teaserben nem szerepelt, és nem ez a vezető hír, hanem egy iskola felújítása.

toportyánzsóti 2014.08.12. 07:48:24

@Tudományos libsizmus: Memóriádat aranyhal sem irigyli soknickű oráljobbágy.

toportyánzsóti 2014.08.12. 07:51:27

Csak a legelvtelenebb seggnyalók felelnek meg a csuti orálmuzsiknak aki szabadságbarcosan avat grupama arénát a Fradinak.Világ csodája a csákó és seggnyalói akik azt képzelik a seggükből kel fel a nap is.

2014.08.12. 08:18:01

Isten nyugosztalja az elhunytat, de már nagyon fárasztó ez a mesterséges felhajtás akörül, hogy miért nem mondták be a köztévé híradójában Bajor halálhírét. Megtehették volna, és az sem kizárt, hogy a politikai állásfoglalása miatt nem tették. De azért vegyük már észre végre, hogy nem a hatvanas-hetvenes éveket írjuk, amikor gyakorlatilag csak az állami tévéből és állami sajtóból értesülhettünk még arról is, hogy itthon mi történt! A köztévé nem mondta be Bajor halálhírét, de mégis, kis hazánkban van még valaki, aki nem tud erről? Van még valaki, aki görcsösen ragaszkodik ahhoz, hogy csakis a köztévé híradójából tájékozódjon? A bulvár például igen sokat foglalkozott ezzel a halálesettel (rosszmájúan megjegyzem: bizonyos platformokon szintén politikai okokból, csak ellenkező előjellel), és minden tiszteletem mellett is azt kell mondanom, hogy ezzel mint művészt a média akarva-akaratlanul is a helyén kezelte az elhunytat.

Ma Baker 2014.08.12. 09:42:16

egyre nagyobb szutyok ez a kommentkom

Steve the Great 2014.08.12. 10:01:37

"Van még valaki, aki görcsösen ragaszkodik ahhoz, hogy csakis a köztévé híradójából tájékozódjon?"

Fordítva kellene szerintem nézni a dolgokat: Az MTVA-nak idén kb. 80 milliárd Ft-os költségvetése van, amiből 72 milliárd Ft-ot a központi költségvetésből (tehát tőlünk, adófizetőktől) kap. Ezért szerintem elvárható lenne, hogy viszonylag széleskörűen, pártfüggetlenül igyekezzen tájékoztatni a széles néptömegeket legalább ilyen témákban - persze miután letudta a kötelező propagandaköröket.
Bajor Imrét én sem tartottam egy színészóriásnak, de elég sokan kedvelték ahhoz, hogy azt a nyomorult 20-30 mp-et rászánják a híradóban.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2014.08.12. 11:47:40

De jo erzes lenne pofan verni ezt a ferget.

ftxpmj 2014.08.12. 12:28:57

LOL!

Eddig nem kommenteltem a Bajor témát, de szerintem Bajor Imre egy ripacs volt, akinek semmi helye a Híradóban.

Most rákerestem, hogy mi is pontosan a ripacs és na milyen cikket találtam a Velveten:

velvet.hu/celeb/ripa080506/

Velvet.hu: Tíz tévés ripacs, de ki a legripacsabb?

Bajor Imre az élmezőnyben...

:)))))))))))))))))

Szánalmas sixx, az MTVA helyében kiadnék egy közleményt, hogy miért is kellene az index.hu szerint a Híradóban olyan ember halálhírének szerepelnie, aki szeintük is csak egy ripacs. :))))

Nehéz lehet megérteni, hogy bár Bajor is és Zente Ferenc is szerepelt a Szomszédokban, mégsem ugyanaz a kategória a két ember...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.08.12. 12:36:11

Erre nincsenek szavak, amit tahóságból ezek művelnek - a mi pénzünkön.

Mercel 2014.08.12. 12:44:05

@steaksauce:

Látom téged nem talált szíven az, hogy a kommentek elsöprő többsége nem az MTVA-nak és a szarházi képviselőinek adott igazat.

SIXX-re eddig sem volt jellemző a simulékonyság, alapjában véve rendszerkritikusnak tűnik. Az, hogy nem tapsol a baromságokra az nem az ő sara.
Tudom, hogy nehezen megy a gondolkodás egy ostoba droidnak de azért valamit kéne produkálni mert az egészen hülyéket még a gazdik is csak alig alig fizetik..
Éskurváradenagyonfinomvoltam.

2014.08.12. 14:15:30

@Steve the Great:

Igazából nem esne nehezemre egyetérteni veled, de hát a dolgokat valóban lehet a fordítottjáról is nézni, ahogy magad mondod. A közpénz például egy gyűjtőfogalom, amelyben a legkülönbözőbb politikai felfogású emberek pénze is benne van. Olyan embereké is, akik viszont éppen hogy nem gondolják azt, hogy egy bulvársztár halálhíre KÖTELEZŐ bejelenteni való lenne a köztévében. Persze ettől még be lehetett volna mondani, és lehet találgatni, hogy miért nem tették meg, de ez szerintem nem olyan horderejű probléma, ami akkora felhajtást érdemelne, mint amekkorát csináltak körülötte például ebben a blogban. A magam fajta naiv ember ilyenkor hajlamos azt gondolni, olyan túl sok baj igazából nem lehet a köztévével, ha a nyilvánvalóan ellentétes politikai oldalról is csak azt tudják napok óta harsogva felemlegetni, hogy nem szántak fél percet az elhunyt bulvársztárra. :))

Igen, egyetértek, a politikai propagandakörök megvannak a hírekben, ahogy megvoltak mindig is, mióta beindult a televíziózás, és nemcsak nálunk, hanem külföldön is. Kormánypropaganda mindig is lesz, mindig a hatalmon lévők érdekeit fogja képviselni, és mindig közpénzekből fogják finanszírozni. De hát elég sok mindent finanszíroznak közpénzekből, és őszintén szólva engem jobban zavar, hogy nem kapok megfelelő ellátást a bajaimra a közegészségügyben. Máshová ugyanis nem tudok menni, mert nem telik rá. Filmszínészek és filmsztárok halálát viszont nem csak a közmédiából tudhatom meg.

Düpré 2014.08.12. 16:50:33

@ftxpmj: "Szerinted".. És te ki vagy, hogy szelektálj, hogy kinek a halálhíre kerülhetne be a Híradóba, kié nem? Nem csípted Bajort? Nem baj, voltunk jó néhányan, akik igen, és bármerre csavargathatod a témát, letett az asztalra elég sokat.

Nehezére esett volna ezeknek a szaroknak mondjuk egy mondatban tiszteletadásként elbúcsúzni Bajortól? Nem, inkább kamuznak, hogy mi volt az ok, Kossuth díj, a lónak a fasza.. Ugyanúgy, ahogy sok másról sem adnak hírt, mert aki nem nyalja a jelen vezetőség seggét, az nem méltó arra, hogy megemlítsék.. Alapvető emberi jóérzés is kiveszett itt mindenkiből. Eltanulták ezt annak idején a felcsútiék, aki nem volt "elvtárs" az nem ért semennyit. Most ugyanez megy, csak más néven.

FaBRiK 2014.08.12. 17:34:52

@Le Orme 2:
"Az említett szerzők a magyar költészet halhatatlan alakjai - nem lehet egy napon vagy lapon említeni őket egy médiahírességgel."

Nem erről volt szó, hanem hogy ki milyen alkoholista példát mutat. Hát pl. az említett költők nem mutattak pozitív életviteli példát.
Kár ennyit rugózni Bajoron is, de látható, hogy valaki nagyon eltolt valamit. Furcsa helyzet (politikától függetlenül), hogy egy olyan színész, aki az adott tévécsatorna egy ikonikus sorozatának ikonikus karaktere volt (nem kell részletezni, hogy jól vagy rosszul), nem érdemli meg, hogy megemlítsék a halálát. Ha ez tényleg politikai okból történik, akkor a többihez lehet írni, sajnos mi ilyenek vagyunk, azonban ha elfelejtette valaki, akkor azt csak egyszerűen vállalni kellett volna.

De visszatérve az analógiára, az nem lehet, ok, hogy milyen példát mutat. Nem egy VV XY-ról beszélünk, hanem egy híres szinészről.

Amúgy Rátonyi is ripacs volt (és nagyon sok színész még), de ha most hunyna el, szerintem benne lenne a híradóban.
süti beállítások módosítása