Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az RTL Klubot meg sem hívták a Fradi-stadion avatójára

2014. augusztus 10. 17:12 sixx 168 komment

6605124_ea56925b5bc582ca4e1b8c07614ab4ad_o.jpg

Nem csitulnak a hullámok a Ferencváros kontra RTL Klub ügyben, amiről tegnap írtunk, és ami nagyjából arról szól, hogy amikor pénteken este az RTL Klub Híradója bejelentkezett a Ferencváros sajtóosztályán a mai stadionavatóra, azt a választ kapták, hogy bocs, de már nincs hely, szevasztok. A 22 500 (ha nincsenek székek a B-középben, 24 000) fős stadionban nyolcvan újságíró és 70 fotós tartózkodhat egyszerre, tetszettek volna hamarabb ébredni, szevasztok.

A poszt alatti kommentekben egy The Welsh nicknevű olvasó, feltehetően újságíró, fotós vagy szakblogger, esetleg egy másik tévé stábjának tagja azt írja, hogy

én szerdán kaptam értesítést arról, hogy befogadták az akkreditációs kérelmem, akkor nyilván kiosztották a teljes keretet.

Ezt úgy értelmeztük, hogy ezek szerint a Ferencváros is úgy működik, mint a többi szervezet: ha van egy esemény, arról tájékoztatnak előzetesen és jelzik, hogy tessék leadni az akkreditációs igényeket. (Azt el sem tudjuk képzelni, hogy annyira amatőrök lennének, hogy semmiféle értesítés, határidő nincs, és mindenkinek az ujjából kellene kiszopnia, hogy meddig lehet bejelentkezni egy adott eseményre, mindenesetre érdekes, vak versenyfutás lenne belőle, lehet be kéne vezetni.) A tájékoztatást valamikor a hét elején küldhették ki, esetleg múlt héten - mármint azoknak, akiket ők is szívesen látnak a stadionban.

Megkérdeztük ugyanis az RTL-t, hogy kaptak-e meghívót az avatóra, és csak trehányságból nem jeleztek vissza időben, mire azt a választ kaptuk, hogy az RTL Klub egyetlen olyan emailcímére sem érkezett meghívó, amit a kollégák figyelemmel kísérnek. Ebből arra következtetünk, hogy a tévét nem látta volna szívesen a házigazda a stadionban, így meg sem hívta. A bökkenő csak az, hogy állami pénzből felhúzott stadion avatóján nem lehet az ember ennyire finnyás, és nemcsak szelektív listát állíthat össze, mert a lóláb menten kilóg. Mint most.

Fotó: Bődey János

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

taga20 2014.08.10. 21:12:09

@fran7: haver, amit te itt elöacc két napja, az szánalmas!
benned láccik az értelem csirája, nem úgy, mint pl. gézában. mi a faszér égeted magad?
csak szolok, ez nem baszogatás:)

taga20 2014.08.10. 21:13:28

@nemigenértem: Az orálviktor és bandája igazi kereskedelmi mocsok és szennycsatorna!

Jó ez így!

Disz/zit 2014.08.10. 21:17:09

@sixx: FOGGMÁÁÁFEEEL SIX!!! Itt mindenki jobban ért az újságíráshoz meg a médiához mint te.
Sőt még a sporthoz is meg a stadionokhoz is meg az akkreditációkhoz is. :D

Meg amúgy is "ŐŐŐK" biztos """sokkal sokkal sokkal""" jobbat írnának mint te. :)

Csináld azt amit tudsz. Például a bukóteret (az utsó adás ( 07.10 )utsó mondata az volt, hogy két háárom hét és új rész. khmm...khmm....

taga20 2014.08.10. 21:21:27

@sixx: jó nyomod, de focipályára és labda közelébe ne menj! a mutkori videóra gondolok:)

fran7 2014.08.10. 21:21:29

@taga20: Igazad van. Csupán arra akartam rávilágítani, mint futballdrukker, hogy a magyar foci bármilyen szinten annyira kicsinyes, pitiáner, a Fradi különösen, hogy nem kellenek a nagy megfejtések. Hogy Kubatov a reklámadó miatt, meg a 320-as euró, ami amúgy az ukrán harcok miatt van, meg a demokrácia deficitet bele lássák ebbe a pitiáner ügybe. Már majdnem ott tartok, hogy sixx írjon csináljon egy Girls napot a comment.comon, mert az elviselhetőbb, mint az RTL Klubnak jobban hiszek metódus minden a csatornához kapcsolodó hírben.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.10. 21:23:23

@fran7: ezt kikérem magamnak. menj a picsába bazdmeg, de komolyan.

profilo 2014.08.10. 21:28:11

@taga20:

Sixx technikája és erőnléte sokat javult a project végére,vagy ahogy Pinyő is mondaná: A fejlődés megkérdőjelezhetetlen!

fran7 2014.08.10. 21:28:41

@sixx: A Girls napot? Lehet te nem így érzed, de én ilyennek láttam az utóbbi hetek termését. De, lehet, hogy nincs igazam.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.10. 21:33:11

@fran7: "az RTL Klubnak jobban hiszek metódus minden a csatornához kapcsolodó hírben." ezt bazdmeg. nagyon jól tudod, hogy pontosan annyit ekézem az rtl-t, mint az összes többit, ha elbasznak valamit.

@Fánkevő Fáncsi: ne a pártpropagandát szajkózd, unalmas. milyen cseles ügylet? tessék, fejtsd ki. a gazdrovatunk eléggé ráment a témára, nekik elhiszem, hogy nem volt semmi törvénytelen a dologban. Neked, bocs, de nem. ha az echo TV-t nem engedi be a Fradi, akkor arról írtam volna, nem tudod felfogni?

Ambiorix 2014.08.10. 21:33:16

Úgy veszem észre, a libsiknél mostanában a magyarfoci lett a demagógia mértékegysége a lélegeztetőgép helyett.

recommented 2014.08.10. 21:34:14

@urimate:
"...Amikor nevesebb sorozatban szerepelnek csapatok, vagy nevesebb ellenfél érkezik, akkor mindenki ott toporog, hogy bejuthasson ingyen és ehesse a pogácsát, meg sörözhessen a sajtóhelyen, aki viszont dolgozni szeretne az kiszorul..."

Ebben teljesen igazad van. És az sem szép, amikor valaki csak a pogácsa/sör/kaja miatt megy el a sajtótájékoztatóra, és csak akkor, ha jobb az ellátás, hogy aztán két pofára zabálhasson, esetleg kicsit haza is vigyen a családnak. De itt most nem erről van szó.

Sőt, abban is igazad van, hogy RTL-t úgy általában nem érdekli a sport, csak akkor, ha valami nagy durranás van.
De itt most nem is erről van szó.

Arról van szó, hogy építettek egy bazi nagy és bazi drága stadiont többek között az én pénzemből és a te pénzedből, és most éppen körbehaknizzák az országot, hogy milyen fasza gyerekek, mintha jó részt nem adóforintokból épült volna az aréna, hanem Orbán, Tarlós, Kubatov és Fürjes elvtársak magánvagyonából. Sajnos nem erről van szó, ehhez képest megy a melldöngetés ezerrel, én meg a fogamat szívom, mert jobban örülnék egy normálisabb egészségügyi rendszernek meg több bölcsődének, ha már demagógok akarunk lenni. Szóval ez kicsit sem sport (milyen sportértéke van egy barátságos bulimeccsnek?), hanem kőkeményen politika. Mint ahogy az is politika, ha a nekik nem tetsző médiumot nem hívják meg az össznépi seggfényezésre, amit a nép sok tíz milliárdjából finanszíroznak az elvtársak. Csak ez nem túl elegáns. Mondhatnám úgy is: kevéssé gusztusos.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.10. 21:35:00

@Ambiorix: legyek akkor demagóg, de ennek az országnak kibaszottul nem lokipálya meg fradipálya, meg felcsúti ékszerdoboz, meg faszom tudja még hány stadion kellett volna most.

usb2.0 2014.08.10. 21:35:38

Nem kapott meghívót az rtl klub a stadion avatóra.
Hát, én se.
Azt még se nyafogok ...

fran7 2014.08.10. 21:52:56

@sixx: Ezen az állításon már elelhetne vitatkozni, de nyilván nem a Fradi pálya a legégetőbb probléma. Csak ez a jelenlegi magyar adminisztráció legalább épít valamit. Nem azt, nem úgy, ahogy kellene, de valamit akar. Míg a többi erő a semmit. Például az előző adminisztráció szórta a pénzt a filmeseknek, s lett belőle a Koltai rettenetes masinisztás filmje. Most, hogy kicsit nincs pénz mégis tudnak filmeket gyártani, még majdnem nézhetőket is. Mert akarnak valamit, mennek valamilyen irányba. Nem jó az MTVA műsorstruktúrája, de legalább akarnak valamit.
S az a durva, hogy csak ilyen választék jutott nekünk.

tacsikutya 2014.08.10. 21:54:02

"legyek akkor demagóg, de ennek az országnak kibaszottul nem lokipálya meg fradipálya, meg felcsúti ékszerdoboz, meg faszom tudja még hány stadion kellett volna most."

Mesélj, mi kellet volna most? Kérlek, csak olyat mondj amit 2002-2010 között megkapott ez az ország, és 2010 óta - de különösen 2014-ben nem kap(ott) meg!

rábaszhespics Koncsíta 2014.08.10. 21:56:48

Azért az elborzasztó hogy mennyi idióta kormánypárti ökör van itt is (és komolyan gondolják, amit írnak)...rettegek az előttem álló jövőtől és kormányomtól.
Mekkora értelmi szinttel lehetnek, akik nem értik mi a baj pld. Bajor halálának be nem mondása, az ominózus mikrofon letétele vagy RTL stadionba be nem engedése……stb. mögött????? És ez „csak” a média. Nemsokára újra aktuális lesz a Tanu.
Mióta a retek bemondja a nagy igazságokat kormányunkról, azóta szeretem őket…hajrá RTL..nektek szurkolok. :)

taga20 2014.08.10. 21:56:55

@tacsikutya: te bazdmeg egy élő ember vagy???
nem egy robot??? nem hiszem el!

taga20 2014.08.10. 21:59:27

@profilo: te viszont szájizomra gyúrjál, me így nem fogod bírni végig szopni a brigádot! és még kérkecc is vele:)

Intruder71 2014.08.10. 22:01:17

@Fánkevő Fáncsi: Arra a pártpropagandára gondolhatott, amit az mtva híradó által nyomatsz.
1. Fizetett adót, de görgetve a 23 milliárdot, TÁRSASÁGI adót nem fizetett egy ideig. (Mint ahogy ezt a legtöbb kormányközeli multi is megtette.) Ennek ellenére évi 6-8-10 milliárdokat fizetett be.
2. Az EU adótörvényeivel ellentétes a BEVÉTEL alapú adó.Ez törvénytelen.

tacsikutya 2014.08.10. 22:01:47

@taga20: Bazdmeg nélkül egy rövid lista? Vagy nem megy? Kiguglizod, az segít? :)

rábaszhespics Koncsíta 2014.08.10. 22:01:54

@sixx: "legyek akkor demagóg, de ennek az országnak kibaszottul nem lokipálya meg fradipálya, meg felcsúti ékszerdoboz, meg faszom tudja még hány stadion kellett volna most."

:D
Ugyan micsoda? Talán kórházak...meg egészségügy????
Ugyan má...minden beteg dögöljön meg...ide nem kell gyenge ember...csak az erősek...hulljanak az életképtelen emberek, szerintem ez a cél a kormányunknak (és a libsik kiirtása.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.10. 22:01:55

@Fánkevő Fáncsi: ezt, te gyökér: "Az RTL Klub 2011-ben egy cseles ügylettel 23 milliárd HUF veszteséget határolt el, és ezért azóta nem fizet egy büdös kanyi társasági nyereségadót sem. Semmit."

ez nettó marhaság, tavaly 9 milliárd forint adót és járulékot fizettek be. mondom, a gazdrovatunknak hiszek, neked meg nem, ennyire egyszerű.

Mary fucking Poppins. 2014.08.10. 22:01:57

@sixx: és az rtl, kit? hamarosan kiakolbólintják innen a pereputtyot. ez a szappanopera egy állomása. mi a gond? mire ez a műfelháborodás? holnap mi lesz? zokogtok, ha egy politikust hazugságon kaptok?

taga20 2014.08.10. 22:03:05

@Fánkevő Fáncsi: fáncsi, azé ideje lenne edöntened, hogy melyik faszt szopod, me így tele lesz a szád:)

sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.10. 22:04:50

@Mary fucking Poppins.: az a legjobb, hogy itt habzik a szád, közben a háttérben meg megy az rtl.

taga20 2014.08.10. 22:06:12

@tacsikutya: rajtam má az sem segít:) de szerinted(ha értelmes vagy), most sínen van az ország? 2002-2010 között voltak ilyen húzások? ne légy barom:)

recommented 2014.08.10. 22:09:08

@Fánkevő Fáncsi:

Sixxnek valószínűleg csak annyi baja van veled, hogy hülyeségeket beszélsz, mert valahol hallottál valamit, ami megtetszett, és azóta ismételgeted. Ez független attól, hogy szereted-e az RTL-Klubot vagy hogy melyik pártnak szurkolsz.

De kíváncsi vagyok, ha már ennyire jól tájékozott vagy, hogy:

a) Mennyi a társasági adó ma Magyarországon?
b) Hogyan számítják a társasági adót?
c) Hány %-a volt a társasági adó a magyarországi adó- és járulékbevételeknek mondjuk 2012-ben?
d) Mennyi pénzt fizetett be az RTL-Klub az államkasszába 2012-ben?

Ha válaszolsz, akkor komolyan lehet venni téged.
Ha nem, akkor megmaradsz annak a sokadik hülye trollnak, akinek most tűnsz.

profilo 2014.08.10. 22:11:45

@taga20:

Húzz vissza a Varánusz kennelbe fiam! Örülj,hogy langymeleg blogbarátaid összedobták a lakásodra és a guminődre valót. Itt nem véd meg senki.
:)
Csak segíteni akarok neked.Nézd,én nem gondolom rólad, hogy hülye vagy, de ezzel a véleményemmel szerintem egyedül állok. Úgyhogy jobban teszed,ha bebújsz anyuci mellé és bünbánatot tanusítasz. Talán így lesz esélyed és a holnapi melóra kipihenten érkezhetsz. Első a szolgálat!

fran7 2014.08.10. 22:13:14

@taga20: Voltak, csak te nem vetted észre. Mert nem a tieidet ignorálták. A főbaj, hogy Viktorék nem hagytak fel a zsigeri politizálással. Maga a közeg nem engedi. A héten sikerült egy itthoni orosztól megtudni az orosz propaganda állításait az ukrán ügyben. Az amerikait ugye tudtam úgyis. Hát, világ szinten is ez a zsigeri politizálás megy, nehéz lenne kilépni belőle. Meg kellene próbálni.

tacsikutya 2014.08.10. 22:15:47

@taga20:
"legyek akkor demagóg, de ennek az országnak kibaszottul nem lokipálya meg fradipálya, meg felcsúti ékszerdoboz, meg faszom tudja még hány stadion kellett volna most."

"Mesélj, mi kellet volna most? Kérlek, csak olyat mondj amit 2002-2010 között megkapott ez az ország, és 2010 óta - de különösen 2014-ben nem kap(ott) meg!"

Nem a kérdésre válaszolsz, és nem először. Mondtam én, hogy most sínen van az ország? "2002-2010 között voltak ilyen húzások? ne légy barom:)"
Nem érzem magam baromnak. Abba meg, hogy mikor milyen húzások voltak, szerintem ne menjünk bele. Attól tartok, hogy sem a megkérdezettől, sem tőled nem fogok választ kapni a kérdésemre. Vélelmezem, hogy ez azért van, mert nem tudtok erre a kérdésre érdemben válaszolni, csak lebarozni engem.

taga20 2014.08.10. 22:20:22

@profilo: látom kukkol a bácsi:) te szemét tróger!

profilo 2014.08.10. 22:25:24

@taga20:

Ismerlek fiam.
Ha már kimerészkedsz az akolból,akkor legalább hülye ne legyél,ha már szép nem vagy!

taga20 2014.08.10. 22:31:21

@fran7: mondjuk kettőt dobjál, ha má ennyire spanok vagyunk. mondjuk manyup? mé kellett nekem, aki maradt januárban a sorba állni? vagy szétütjük a bank és mobil arcokat, ja, hogy az otépé az én és az összmagyarok bankja simán rám verte a redvás farkát! ja, hogy a mobilcég 30-ról hirtelen 40-re csavarta a szőnyeget, etc, etc! ha nem vagy barom, vágod amit írtam.

taga20 2014.08.10. 22:34:32

@profilo: felejts el, te szaralak! ott van neked viktoránusza, mindennap, minden áldott nap:)

profilo 2014.08.10. 22:39:45

@taga20:

Szarok én Viktorra és rád is.
Ha egysíkú világképed kicsit tágítanád,ami tudom szinte már science fiction,akkor láthatnád,hogy az élet szép és nem csak a napi politikai trágyadomb szagolgatásáról szól.
De te helybe jösz a pofonért és a bránerért is.
Vadász,vadász...
:)

One Dream 2014.08.10. 22:42:11

@sixx: Az RTL-nek befellegzett hazánkban, csak még nem tudnak róla, ugyanis nem kaptak róla e-mail formájában értesítést!

Beszéltem ma néhány jelentéktelen figurával, és azt mondták, hogy az RTL egyértelműen megvetésből nem lett meghívva, és ezután sem lesznek meghívva, sőt, lesznek rendezvények, ahonnak egyenesen elküldik majd őket. A cél, hogy az RTL-t kiszorítsák az országból.

taga20 2014.08.10. 22:44:24

@profilo: ja és, az új kecóban lesz egy vendégszoba, ha már mindenki beléd rúg, szojá, meghúzhatod magad nálunk:)
tudod, ez olyan ház, amit nem a közösből lopott el a falka.

Ambiorix 2014.08.10. 22:47:52

@sixx:
Hosszútávú befektetés a világ egyik legjövedelmezőbb szórakoztatóipari ágazatába. Prioritásként történő kezelése vitatható, ugyanakkor illegitimnek, vagy irracionálisnak távolról sem mondható.

taga20 2014.08.10. 22:48:30

@One Dream: "Az RTL-nek befellegzett hazánkban, "
nem akarlak ekeseríteni, de az országnak fellegzett be! csak szolok, ha má ennyire összejártok:)

profilo 2014.08.10. 22:56:20

@taga20:

Nem a közösből!?

:DD

Dehogynem!
Olyanok vagytok,mint a fodrászok,mindenen,mindenben közösködtök.
:)
Gyerek vagy még taga fiam.
Ha valaha Zemplén Hegyaljára vet a sors,vagy az asszony ad annyi pénzt,hogy elvonatozhatsz idáig,akkor vendégül látlak. De nem egy nyamvadt vendégszobát bocsátok a rendelkezésedre,hanem egy egész vendégházat,...mert hát úriember vagyok és nem egy vakolatlan szobába invitálom azt,akit befogadok.
Mondjuk jöhetnél szüretre,hogy valami hasznodat is lássam,mert egy jó ládás,zsákos vagy puttonyos ember(?) mindig elkél a háznál.
Itt megláthatod,hogy önerőböl is elérhető annak a többszöröse,amit te összekunyeráltál. Igaz,ehhez dolgozni köll.
De menni fog az is taga fiam.

László Malatinszky 2014.08.10. 22:56:43

Sixxx így ismeretlenül is gratula, mindig örülök ha egy blogger őszintén vállalja a véleményét. Ezt a sok baszott trollt mondjuk nehezebben viselném mint te. Akinek meg a mi a fasznak kell ennyi stadionra az a válasz hogy mi épült a maszop idején az komolyan mondom kapja be. 2/3-al pl akár erős hatalmi szóval, kisajátításokkal vagy bárhogy, de be lehetett volna fejezni az M0 hiányos északnyugati szakaszát. És bár húzná a száját pár zöld, de sokan örülnének is neki. Szerintem ha pl egy nemzeti konzultáció keretein belül, nem előre megadott válaszokkal feltették volna a kérdést hogy: Emberek, maguk szerint mire dobjunk ki 50-100 milliárdot, akkor ha a top10-ből válogattak volna akkkor abból tuti nem stadion épült volna hanem pl: M2 autópálya, kórházfejlesztés, pedagógus bérfejlesztés, M0, 3-as metro, Bp komplett buszpark csere, honvédelem fejlesztése hogy legalább a min NATO szintet megüssük vagy bármi. Aztán ha mégis benne van a bármilyen stadion akkor ez van, ezt akarja a nép, nincs mit tenni.. De így szar.

One Dream 2014.08.10. 22:57:16

Nem értek egyet az álláspontoddal. Ugye nem azt akarod mondani, hogy azzal vége az országnak, ha az ország vezetése kiebrudal egy éppen csak nevet szerzett kereskedelmi televíziót?
Majs Szellő Pist, Mag Erős Antónia is külföldön keres munkát. Na és? Kit érdekel ez azt követően, hogy egyszer (remélhetően rövidesen) majd bejelentik mindketten búcsúzásukat?

taga20 2014.08.10. 23:08:23

@profilo: nagy a pofád, de lehet hogy van is mögötte valami:)
ismersz, ha van merszed írsz az emilcímemre és megyünk, me szeretnék megnézni magamnak egy ilyen parasztot:) ( csak az asszonyt viszem, ne tojj be:))

Intruder71 2014.08.10. 23:09:25

@Fánkevő Fáncsi:
Azt kéne megértened, hogy attól, hogy arogánstóni faszságot vakerál a parlamentben, attól még az rtl teljesen törvényesen járt el. Az akkori adózási szabályok lehetővé tették ezt. És elhiheted, hogy ezt nem csak az rtl használta ki. Nem is neki íródott a törvény.
És azt is fel kéne fognod, hogy a mostani Lex-rtl törvény EU adótörvényeket sért, mert nem vethetnek ki BEVÉTEL alapú adót.
Világos?

One Dream 2014.08.10. 23:10:24

@taga20: Nem értek egyet az álláspontoddal. Ugye nem azt akarod mondani, hogy azzal vége az országnak, ha az ország vezetése kiebrudal egy éppen csak nevet szerzett kereskedelmi televíziót?
Majd Szellő Pisti, meg Erős Antónia is külföldön keres munkát. Na és? Kit érdekel ez azt követően, hogy egyszer (remélhetően rövidesen) majd bejelentik mindketten búcsúzásukat?

taga20 2014.08.10. 23:10:50

@One Dream: nem magyarázom, me úgyse érted:) remélem a fradinyelt:))

Intruder71 2014.08.10. 23:12:08

@One Dream:
"Beszéltem ma néhány jelentéktelen figurával, és azt mondták, hogy az RTL egyértelműen megvetésből nem lett meghívva"
Tényleg jelentéktelenek lehetnek, ha ezt nem merik nyíltan felvállalni, hanem mindenféle himi-humi indokkal takaróznak. :)
Gerinces, karakán banda lehet. Gratula! :)

One Dream 2014.08.10. 23:12:35

@taga20: Nem teszel azért mégis egy próbát, hátha mégis értem? Vagy csak mert más az álláspontom, azonnal nem értem? Tévedsz. A logikádat értem csak nem tudom elfogadni. Különbség!

One Dream 2014.08.10. 23:14:11

@Intruder71: Több évtizedes barátaimról van szó, akiknek van némi befolyásuk itt-ott. Nem vagyok felhatalmazva, hogy név szerint felsoroljam őket. Nem baj?

Intruder71 2014.08.10. 23:15:34

@One Dream:
"...egy éppen csak nevet szerzett kereskedelmi televíziót?"
Ez kész! Bazzzzz! 17 éve van, és ennek nagy részében vezető adó. Az anyavállalat 30 éve van a piacon.
Mondhatnánk azt is, hogy egy alig nevet szerzett párt kakaskodik európában. :)

Intruder71 2014.08.10. 23:16:16

@One Dream: Nem baj, ettől még szánalmas egy a "bátor" tett. :)

profilo 2014.08.10. 23:17:16

@taga20:

Annyira van,hogy ha lehet,tedd magad szabaddá szeptember utolsó és október első hetére.A pontos dátumot majd később és várlak szeretettel Tokajban.
(...hozhatod a varánuszos léhűtő haverjaidat is nyugodtan,enni kapnak,aludniuk lesz hol.Melózniuk nemm kell,mert...tudjuk miért...Jól szoktunk szórakozni a hozzájuk hasonlókon.:) )

taga20 2014.08.10. 23:17:23

@One Dream: ezé szép az élet. de mennem kell aludni, me holnap meló. félhatkor csereg a vekker:) jó éjt mindenkinek, droidoknak pláne:))

One Dream 2014.08.10. 23:19:18

@Intruder71: Az RTL indult bármilyen választáson? Nem. Ezáltal nem is nyertek soha, ami azt jelenti, hogy egy bevándorló vállalkozásról beszélgetünk, amely vállalkozás nem fogadja el a törvényi környezet változását hazánkban. Úgy tűnik, annyira befészkelték itt magukat, hogy sátrat bontani nehezebb, mint szembefordulni a fél országgal. Szerintem lesz itt még olyan idő, amikor az RTL már nem érzi majd biztonságban itt magát. Ha így haladunk, ez kb. 3-6 hónap.

taga20 2014.08.10. 23:19:48

@profilo: rendben, tudod hol érsz el.:)

Intruder71 2014.08.10. 23:26:32

@One Dream: Ha megnézed a választási eredményeket, akkor láthatod, hogy azon kevesek, akik még hajlandóak voltak elmenni, azoknak is csak a fele szavazott a fideszre. Persze az általuk kreált törvények alapján ez elég volt a kétharmadhoz.
Tehát elég erős túlzás az ország feléről beszélni. A fidesz szavazóinál több nézője van az rtlnek.
Ha a hazai törvényi környezet változása az EUban törvénytelen, akkor miért is kéne bárkinek is elfogadnia?
Ha holnap a dúcséd kivetne rád egy 40%-os különadót, akkor boldogan tapsikolva nyálnád a pószterét?
Bár lehet, hogy te igen.

Még ne temetsd az rtl-t! Lesznek új csatornái is. :)

alvito 2014.08.10. 23:46:21

@sixx: De most őszintén, Sixx, kicsit átugrtva a jogokat meg mindent, a sajtószabadságot, mindenki tudja, hogy mit is akart ott a retek. Fikázni(35 milliárd, az 35 milliárd). Kinek hiányoztak? Majdnem senkinek. Akinek meg igen, az megtalálja amúgy is a módját annak, hogy fikázzon. Mert nálunk nagyjából ezt jelenti a sajtószabadság. Az indexen sem lehet mást olvasni, mint fikázást. Objektív tájékoztatás NINCS, csak sírás, hogy itt kuss van a sajtónak. Sztm ismerheted a 90 előtti viszonyokat is, tehát van fogalmad arról, mikor nincs sajtószabadság.
Emlékszem, még az első fidesz kormány idején a nagy árvíz után, mikor felépítettek száznál is több Makovecz házat az árvízkárosultaknak, a retek híradójában az volt a hír, hogy EGY darab ház nem készült el Karácsonyra.
Ugyanmár.

Haverka 2014.08.11. 00:03:56

@tacsikutya: "Mesélj, mi kellet volna most? Kérlek, csak olyat mondj amit 2002-2010 között megkapott ez az ország, és 2010 óta - de különösen 2014-ben nem kap(ott) meg!" - ez micsoda hülyeség! miért váltottuk le őket? egy jobbra... nem? ilyen érveléssel akkor neked inkább maradjon Gyurcsány meg az MSZP!

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.08.11. 00:06:20

@profilo: "Lehet,hogy féltek a Fradinál,hogy az RTL-es meghívottak idő előtt lelépnek vagy erőszakkal megszakítják a közvetítést a hatoslottó húzása miatt."

Ennyi.

Sixx is inkább tekerjen egyet a nyárson, mert odaég a szalonnája, mialatt ezen a fasságon morfondrozik (napok óta).

Nincs hosszú i-m.

Intruder71 2014.08.11. 00:14:00

@Fánkevő Fáncsi:
"De ki mondta azt hogy az RTL Klub törvénytelenül nem fizetett társasági nyereségadót öreg ?"
Arogántóni, Simon LOL, és a Lázár parasztgyerek folyton ezt hangoztatja. ja és a hiteles és pártatlan mtva híradó.

De nézzük a tényeket:
- A kormány kitalálta, hogy bevezeti a reklámadót. Addig csűrte, csavarta, míg úgy nem jött ki, hogy csak az rtl klubra vonatkozik, az általuk megvett tv2 kicsúszik alóla.
- Kiderült, hogy a törvényi rés miatt az rtl klub is megússza.
- Módosítják a törvényt, hogy mégse tehesse.

A törvényalkotóknak még fogalmuk sem volt a 23 milliárdos elhatárolt veszteségről, amikor bevezették a(z EU szabályai szerint teljesen törvénytelen) reklámadót. Csak utána kezdték demagóg módon belemagyarázni, hogy az rtl ellen uszítsák az mtva híradóját hitelesnek tartó nyájat.

Az is csak csúsztatás, hogy eddig nem ekézték a kormányt. Igaz nem ennyire, de mindig is volt kritika. Nem véletlenül lett reklámadó. Csak az időbeli sorrendet nem szabad összekeverni.

És azt sem szabad elfelejteni, hogy a politikusok a saját kis offshore ügyleteikhez találták ki annó a kibúvót a társasági adó alól. NEM CSAK az rtl használta ki.

Úgy puffogsz a külföldi multi ellen, mintha valami pokoli jelenség lenne. Szerinted mi lenne itt ezek nélkül? Csepel kerékpár és tárcsás telefon szigorúan rovásírással.
Mi lenne a "dübörgő gazdaságunkkal" Audi és Mercedes gyár, és az összes többi befektető nélkül? Miért nyalta vityád fényesre a seggüket?
Most minden inkább romániába megy, ahol tárt karokkal fogadják őket. És ha ez a kiszámíthatatlan ámokfutás tovább folytatódik, akkor valószínűleg semmi sem marad. Ki ad munkát? Mindenki a fidesz plakátragasztója vagy zászlólengetője lesz közpénzen? Vagy focista?

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.08.11. 00:19:14

@Intruder71: "Az is csak csúsztatás, hogy eddig nem ekézték a kormányt. Igaz nem ennyire, de mindig is volt kritika. Nem véletlenül lett reklámadó. Csak az időbeli sorrendet nem szabad összekeverni."

Engem mondjuk kurvára nem érint, és nem is nagyon érdekel az rtl sorsa, de arra azért kiváncsi lennék, hogy a "mindig is volt kritika" alatt mégis mire gondolsz. Úgy konkrétan.

Nem tudom, hogy mondtam-e már, de nincs hosszú i-m.

Ay 2014.08.11. 00:20:40

@Fánkevő Fáncsi: nekem hiányoznak onnan, mert pont illenek a kubatov féle véglényekhez.

Haverka 2014.08.11. 00:22:08

@Fánkevő Fáncsi: "Az RTL pedig nem fizetett társasági nyereségadót az utóbbi 2 évben. Semmit. Érted Sixx ? Semmit. Kérdezd meg a gazdrovatodat a "társasági nyereséadóról", ne másról, pont arról.
Ez nem propaganda hanem tény. Miközben jelentős nyereséget termelnek, milliárdokat." - óóóó, te nagyon hülye, hány magyar vállalkozás fizet nyereségadót? :))))) te melyik világon élsz??? minden vállalkozás VESZTESÉGES papíron te birka!!! de vinnyogjad, hogy az RTL nem fizet nyereségeadót :DD

Ay 2014.08.11. 00:27:34

És ezek annyira hagyománytisztelők, hogy Groupama arénának nevezik az Albert stadiont....

Paksra az egész politikai és gazdasági elittel és atomot nekik, úgyis annyira akarják

Peterpapo 2014.08.11. 00:56:51

Azt azért szeretném hozzátenni, hogy a mérkőzés időpontja hetek óta ki volt plakátolva a városban. És a stadiont megnyitó esemény reklámját is a hét eleje óta nyomták a Class FM-en.

_most_ 2014.08.11. 01:02:54

@Fánkevő Fáncsi: az rtl nem jobb, de nem is rosszabb, mint bármelyik multi, mindegyik megpróbálja elkerülni az adófizetést a törvényi kiskapukat kihasználva, viszont miután elkezdte bemutatni az igazságot a fideszről, el kezdte tájékoztatni az embereket, ami a köztévé kötelezettsége lenne, most már kiemelten hasznos tevékenységet folytat az ország javára, ezért lehet pozitív szereplő.

Steve 2014.08.11. 01:03:28

@tacsikutya: Ja hogy most már az a mérce? Az elmúltnyócév már etalon?

Steve 2014.08.11. 01:04:06

@_most_: Már bocsánat, de a nemmultik nem csak pont annyi adót fizetnek be amennyit mindenképp szükséges?

_most_ 2014.08.11. 01:06:44

@Steve: a multik, meg a magyar cégek között az a különbség, hogy a multik törvényesen próbálnak adót kerülni, a magyar cégek meg törvénytelenül.

_most_ 2014.08.11. 01:43:58

@Fánkevő Fáncsi: pontosan tudod, hogy a reklámadónak semmi köze ahhoz, hogy az rtl mennyi nyereségadót fizetett vagy nem fizetett, pusztán a kormánytól független médiát akarják ellehetetleníteni, ami szerintem minden becsületes embert felháborít.

Hajdú Peter 2014.08.11. 02:21:59

ELJEN ORBAN VIKTOR !
PUSZTULJON AZ RTL !

gyíkarc50 2014.08.11. 02:57:14

@Fánkevő Fáncsi: Vazze, nekem a stadion se hiányzik!Innen a ország déli , szittya területein egy bpesti stadion nem sajna szart sem ér."csóközön"

Thrasher 2014.08.11. 03:16:48

@One Dream: apád fasza van neked, te téveszmés, megszállott nagymagyar faszkalap, nem befolyásos barátaid

Thrasher 2014.08.11. 03:18:33

@Peterpapo: jó, baszd meg, mert ez nyilván úgy szokott menni, hogy egy stadionmegnyitó plakátját látják a sajtóorgánum emberei a lángosos mellett, aztán onnan tudják meg.
nagyokos.

otgorbebogre 2014.08.11. 04:28:06

@Fánkevő Fáncsi:
En meg mindig varom hogy raszand az otpercet es igazai ADATOKKAL szolgalj mostmar beleertve hogy hany ceg nem fizetett tarsasago adot Magayrorszagon (mert ugye onnan kezdtuk hogy a TV2 nem mert"veszteseges" volt)
most komolyan te egy "ertelmes" ember vagy aki csak a fonokenek hisz vakon. DE hogy minket "hulyeket" is meggyozz 5 perces utanajarassal rendes ADATOKKAL kene bizonyitanod az allitasaidat. mar csak azert is hogy a fonoknek konnyebb legyen ezutan nyilatkozni.
Es igen bocs az adatokat neked kell szolgaltatni mert te jossz itt tenyekkel, meg csak az kene hogy elvard hogy kitalaljuk milyen adatokra hivatkozol mikor egyertelmuen ugy tunik nagyon alaposan megalapozott tudasod van!!!!

Le Orme 2 2014.08.11. 06:47:48

Nem hívták meg az RTL-t.

NA ÉS???

Ebből cikket írni ciki.

Jenyei 2014.08.11. 06:48:23

@Firpo hadnagy: Akkor te tudsz valamit. Szóval mégis meghívták a közpénzből felhúzott stadion avatójára őket, és nem az van, hogy politikai ellenszenv miatt nem hívták meg őket.

Kinca68 2014.08.11. 07:52:07

@sixx: "...úgyis csak a szádat jártatod, hiszen te is csak akkor kommentelsz/olvasol bármit is. ha a címlapról jössz ide."
A "törzsgárda" becsesebb?
Nem kötözködésből, de én úgy gondoltam, hogy a blogok között van egy - minimum - hallgatólagos verseny a címlapra kerülésért. De csak ennyi? Onnantól csak a szar emberek kattintanak? Vagy hogy kell ezt érteni? Ki számít "megbecsült olvasó"-nak? A troll nyilván nem. De azon kívül is létezik rangsor?

sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.11. 07:55:25

@Kinca68: nem erre céloztam, hanem arra, hogy kifogásolja, miért nincs itt már tévés tartalom, miközben kurvára van, csak éppen nem olvassa, mert csak akkor klikkel cc-re, ha címlapon látja. akkor viszont ne dumáljon.

One Dream 2014.08.11. 07:55:27

@Thrasher: Neked is az utcára nyílt a gyerekszobád, vagy nem is volt? Jaa, ránéztél a profilképemre, és attól ment fel így a vérnyomásod? :)

Egyre kevesebben vannak országunkban, akik osztják az ostoba nézeteidet. Maguktól hagyják el az országot, vagy a világnézetük miatt kerülnek kitoloncolásra, vissza oda, ahonnan ideszivárogtak?

Látom, úgy beszélsz, mint egy csikós, így ha kérhetem, ne a saját, ostoba, trágár stílusodban válaszolj. Nagyeszű! :) :)

parazita666 2014.08.11. 09:20:47

A cikk mondanivalójával egyetértek, azonban azt nem értem, a comment.com milyen alapon problémázik? Erről a blogról nap mint nap tiltanak ki hozzászólókat! Hacsak nem az önirónia a célotok, válogassátok meg jobban, miről írtok, mert a saját arcotokba köpés lesz a vége.

Zwio 2014.08.11. 09:50:39

A fagyi visszanyalt.

Ha kipusztítja a fidesz az rtl-t, rájuk szavazok.

zoranje 2014.08.11. 09:55:19

péntek 22.21-es küldéssel ne csodálkozzanak. az más kérdés, hogy nem lett hivatalosan meghirdetve

István Tamasi 2014.08.11. 09:56:29

@profilo:
-Részemről ez az első beismerés amit olvastam arról, hogy 2006-ban szándékosan felbujtogatott-felbérelt csürhe randalírozott.
- A leírtak - stadion- és vonatrombolás stb - csak megerősítik azt. hogy sem a mai futball sem a mai szurkológárda egyáltalán nem érdemel/ne/ új stadion/oka/t.

sporttamas 2014.08.11. 10:00:25

Hátha megtérül, tudja a franc. A focink szar, ezért béna dolog magasztalni és ezzel indokolni a stadion szükségességét. Inkább úgy kellett volna beharangozni, hogy megtérülő beruházás, NPV számítással alátamasztva és megköszönni az adófizetőknek (mint befektetőknek) hogy lehetőve tették ezt, engem jobban meggyőzött volna.
Hogy az RTL-t nem hívták meg: lekakálva. Hogy az RTL-t nem engedték be: gáz!

Kotkodus 2014.08.11. 10:11:41

@One Dream: "Az RTL indult bármilyen választáson? Nem. Ezáltal nem is nyertek soha, ami azt jelenti, hogy egy bevándorló vállalkozásról beszélgetünk, amely vállalkozás nem fogadja el a törvényi környezet változását hazánkban..."

kedves szerencsétlen rémálmos honfitársam!

1. az rtl minden nap megméretteti magát saját szavazásán, amely eredményétől függ mindennapi betevője.

2. az rtl nem a törvényi változást kifogásolja, hanem a megkülönböztetett adókulcsot, mert nem tartja igazságosnak, hogy (arányaiban) több adót fizessen, mint mondjuk a fő rivális tv2.

3. amennyiben a "nemzeti" osztalék-milliárdosok beruháznák az állami pályázatokon megnyert milliárdjaikat a "fenntarthatóan növekvő" gazdaságunkba és ÚJ munkahelyek százait, ezreit hoznák létre, akkor nem lenne szükség a "bevándorló vállalkozásokra". azonban amíg ők nem teszik, addig ezek a "bevándorlók" adnak munkát honfitársaidnak az eu 28 országa között legjobban szegényedő magyarországon.
persze alig várom, hogy felsorold, hogy nyerges, simicska, tiborcz, mészáros, széles, stb. mikor és hány munkahelyet hoztak létre a több tucat milliárdból, amit (csak osztalékként) kivettek... előre is köszi, hogy felvilágosítasz minket, hogy mivel és hogyan is válthatnánk ki a "bevándorló vállalkozásokat" magyarországon!

Kotkodus 2014.08.11. 10:29:08

@One Dream: "Több évtizedes barátaimról van szó, akiknek van némi befolyásuk itt-ott. Nem vagyok felhatalmazva, hogy név szerint felsoroljam őket. Nem baj?"

hahaha :)))

kedves rémálom!

a közös ellenség is mindig láthatatlan, megnevezhetetlen, ahogy a te párfogóid/informátoraid is azok... még az a szerencse, hogy te ilyen jól tájékozódsz a láthatatlan, megnevezhetetlen világban...

tudod rémálom, ha álnéven sem mered bevállalni az "ismereteidet", akkor azok pont annyit is érnek...

javaslom változtasd a nick-edet 1 fairy tail-re... :)))

Kotkodus 2014.08.11. 10:48:01

@Kotkodus: összességében az a véleményem a helyzetről, hogy nyilvánvalóan nem véletlenül nem hívták meg/értesítették/szorítottak helyet a legjelentősebb magyarországi médiumnak.

ez a magatartás jól illeszkedik az elmúlt napok/hetek "véletlenjei" közé.

nyilvánvaló a szándék és nyilvánvaló a fidesz-szavazóknak oly kedves kormányzati összekacsintós képmutatás. mert nyilvánvaló az is, hogy szerintük a "nemzeti" érdekű képmutatás az "nemes" képmutatás.

és természetesen képmutatásra azért van szükség, mert gazdaságilag eredménytelen az elmúlt 4,5 év (is)... ha lennének magyar vállalkozók akik (a fidesz elméleti gazdaságpolitikája értelmében) kiváltanák az elűzött külföldi tőkét, akkor nem lenne erre szükség. de nincsenek. a "nemzeti" milliárdosok tőkéje máshol van. javaslom tessék megkérdezni tőlük, hogy hol. az rtl-t már nem fogadják. vajon mikor kérdezi meg tőlük ezt a "nemzeti" sajtó? vajon mikor teszik fel maguknak (és államilag támogatott "nemzeti" vállalkozóiknak) ezt az egyszerű kérdést a félázsiaiak?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.08.11. 11:18:30

@Kotkodus: "nem véletlenül nem hívták meg"

Szerintme is nyilvánvaló. És nem péntek éjjel kéne felébredni.

One Dream 2014.08.11. 12:05:05

@Kotkodus: A véleményünk nem egyezik, és vitatkozni sincs ma kedvem, de annyit azonban megjegyeznék, hogy Magyarország neve az általad használt szövegkörnyezetben két helyen is kis betűvel kezdődik, ami helyesírási szempontból óriási hiba. Tudom, hogy nem sokra tartod Magyarországot, de ha kérhetem, legközelebb próbálj emlékezni soraimra, és írd hazánk nevét nagy kezdőbetűvel. Köszönöm! Pacsi! :)

One Dream 2014.08.11. 12:08:25

@Zwio: "A fagyi visszanyalt.

Ha kipusztítja a fidesz az rtl-t, rájuk szavazok. "

Itt már nem az a kérdés, hogy "kipusztítja", vagy sem, hanem az, hogy mikor dobja be az RTL a törölközőt. A dolgok jelenlegi állása szerint már nem sokat kell aludnunk addig.

Kotkodus 2014.08.11. 12:49:03

@One Dream: kedves one fairy tail!

az én véleményemet tényadatok alapozzák. az, hogy vitatod-e ezeket nem azon múlik, hogy van-e kedved hozzá, vagy nincs, hanem azon, hogy rendelkezésedre áll-e olyan tényadat, amelyeket az enyémmel szembe tudsz állítani, vagy sem.

mivel nyilvánvalóan te nem rendelkezel ellenérvekkel, kénytelen vagy a betűméretbe belekötni... te nyilván ettől érzed magad "nemzetinek".

ami pedig engem illet, kedves one fairy tail, én a hazámat tudom tisztelni úgy is, hogy nem használok (egyébként sehol) nagybetűt.

nem utolsó sorban én szeretem és tisztelem annyira a hazámat, hogy ne söpörjek a szőnyeg alá olyan kérdéseket, amelyek hazám és népem jövőjét érintik. e tekintetben viszont te pont akkora barom vagy, mint a betű, amit kezdőbetűként használsz az ország nevében: kapitális. :)

légy szíves ne válaszolj erre! nincs kedvem olyannal beszélgetni, akinek fontosabb az, hogy ki milyen betűvel írja le az ország nevét, mint az, hogy miért nem jönnek létre "nemzeti" beruházások és új munkahelyek hazánkban vagy, hogy fokozott ütemben szegényedik az ország.

a neked fontos "nemzeti" témákat légy szíves vitasd meg azokkal, akik szintén a betűhasználatban látják hazánk mai legnagyobb kihívásait! pacsi! :)

One Dream 2014.08.11. 12:52:25

@Kotkodus: Nincs is mire reagálni, mert megint beszívtál és sületlenségeket hordasz itt össze. Csak egy kávét kérnék. Köszönöm

NYJetsTD 2014.08.11. 13:07:40

www.youtube.com/watch?v=ZgxsUyuDVVU

Orbán itt még éppen Újpest szurkoló....

De volt ő már vidi, vasas, fradi fan, mint ahogy liberális, polgári, néppárti, konzervatív politikus is... Bármit és bárkit eljátszik, amíg van rá igény. A Nemzet Színésze címet neki!

Kotkodus 2014.08.11. 15:24:28

@One Dream: tudod fairy tail, amikor orbán azon kijelentéseire alapozta legutóbbi választási kampányát, hogy a magyarok önrendelkezésre képtelen félázsiai suttyók, valamint, hogy egyébiránt annyira ostobák, hogy fontosabb nekik az ígéret, mint a valóság, akkor úgy vélem a hozzád hasonlókra gondolhatott.

a választás eredménye, csakúgy mint a te hozzáállásod hazánk valós problémáihoz, sajnos őt igazolják.

remélem ízlett a feketeleves! egészségedre!

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2014.08.11. 22:46:20

Most hallottam, hogy még Gripennel sem sikerült elverni a Cselzit............

moli 2014.08.15. 00:16:12

"""az RTL Klub egyetlen olyan emailcímére sem érkezett meghívó, amit a kollégák figyelemmel kísérnek."""

ezt nem tudom ertelmezni, van olyan emailcime egy cegnek, melyet nem kisernek figyelemmel?! a deaktivalt cimek nyilvan mennek a kirugott ember fonokenek, helyettesenek, de mindenkeppen a rendszergazdanak, nem?
süti beállítások módosítása