Nem túl sok mindent lehet hozzáfűzni az FTC vezetőségének döntéséhez, miszerint az RTL Klub stábját nem engedik be a stadionavatóra, talán csak annyit, hogy elég pitláker húzás ez, kérem szépen. Állambácsi seggét ennyire szánalmasan tán még a debreceni stadion örvén sem nyalogatták. Csak a tisztánlátás végett: a 22 500 fő befogadására alkalmas arénába az RTL azért nem lehet ott, mert nem férnek be.
Leadfoot 2014.08.09. 22:09:04
AttilaBeregi 2014.08.09. 22:09:14
Xlendon 2014.08.09. 22:18:29
Gyűrött Papír 2014.08.09. 22:21:21
fran7 2014.08.09. 22:23:40
UltraTotálBrutál (törölt) 2014.08.09. 22:25:12
Leadfoot 2014.08.09. 22:30:44
Nem Penny hajója 2014.08.09. 22:32:19
serra 2014.08.09. 22:32:42
Daily Shark · http://dailyshark.blog.hu/ 2014.08.09. 22:33:49
lombozódó 2014.08.09. 22:34:30
Ilyen pitiánerséget :-))))))))))))
/ na és az RTL azért egy kiterjedt nemzetközi háló . /
J.W. Booth 2014.08.09. 22:35:30
(Ha már nincs hely a seggében a nyelvüknek)
lombozódó 2014.08.09. 22:35:55
Kákalaki akka 2014.08.09. 22:37:40
Scooped_eye 2014.08.09. 22:37:44
fran7 2014.08.09. 22:38:04
Amúgy amennyire pitiáner klub a Fradi, az se lepne meg, hogyaz RTL Klubot 10 éves sértettségből (is) nem engedték be. Sixx ie emleget ezeréves érdektelen dolgokat fel kritika címén. Miért ne tehetné a Fradi.
Amúgy a Fradi soha nem lesz a legmagyarabb klub, mert mindig is a svábok csapata volt. Csak ezt igyekeznek elhallgatni.
Pan Modry 2014.08.09. 22:40:47
Ja, umm, nagy britannia liberalis demokracia, magyarorszag meg illiberalis allam!
_Vezo_ 2014.08.09. 22:42:32
Blogger Géza 2014.08.09. 22:44:28
fran7 2014.08.09. 22:45:12
tlantos 2014.08.09. 22:45:22
Intruder71 2014.08.09. 22:48:11
ez? mi? hogy? 2014.08.09. 22:49:08
fran7 2014.08.09. 22:49:12
Leadfoot 2014.08.09. 22:49:49
dr Smittpálelnökúr 2014.08.09. 22:49:58
Minden fidesznyik teljesen agyhalott.
lombozódó 2014.08.09. 22:50:06
Sajnálom, de nagyon hülye vagy :-)))))))))))))))))
Az igazi Trebics 2014.08.09. 22:50:43
norbertus 2014.08.09. 22:50:50
norbertus 2014.08.09. 22:51:40
Intruder71 2014.08.09. 22:51:42
Tlantos arról beszél, hogy nincs magyar foci.
Leadfoot 2014.08.09. 22:51:57
Azt RTL - egyedüliként a nagy TV-adók közül - ki meri teregetni a fideszesek szennyesét, a Fradi klubelnöke fideszes nagykutya. Hadd ne kelljen már lerajzolnom...
Leadfoot 2014.08.09. 22:52:52
Leadfoot 2014.08.09. 22:54:13
nagykerek 2014.08.09. 22:54:15
Intruder71 2014.08.09. 22:54:30
Intruder71 2014.08.09. 22:56:05
bkkzol 2014.08.09. 22:59:53
fran7 2014.08.09. 23:00:38
Az RTL Klub azt hiszi, hogy mindenhol szívesen látják, hát nem. S hidd el ez nem csak a reklámadós szabadságharc miatt van így.
@Intruder71: Nem tudom emlékszel-e arra, hogy a magyar kéziválogatott kulcsmeccsét elkapcsolták a Hatos lottó miatt. Ez volt az RTL Klub búcsúajándéka a Magyar Kéziszövetségnek. Sejtheted, milyen örömmel búcsúztak el egymástól. Ilyenekre gondolok.
csintalan_csődör (törölt) 2014.08.09. 23:02:47
Nem is értem, mit gondolt az RTL, hogy majd megszorongatja a hatalmon lévő kormányt??? Muhaha, hát persze.
P.Freddy 2014.08.09. 23:03:18
"Ja, kérem, ha az RTL háborút akar..."
Választhatta volna a seggnyalást is, igazad van, hiszen neked (is) bejött:)
Lassan már arról is az RTL tehet, hogy Orbán veje, Tiborcz, kiirtotta és ellopta valaki másnak a teljes akácfa erdőjét is? Azért, mert beszámolt róla, azért ő a hibás, rajta kell keresni az elrabolt fát és a kiirtott erdőt?
Istentelen, debil, magyargyalázó síkhülye népség. Fidesz szavazók.
heimdall 2014.08.09. 23:04:24
Há nincs is ennél fontosabb, baszki!
Leadfoot 2014.08.09. 23:05:10
Észre kéne venni, hogy ez az egész nem az RTL Klubról szól, hanem sokkal komolyabb dolgokról.
P.Freddy 2014.08.09. 23:09:13
"Nyilván igazad van abban, amit mondasz."
Egészen komolyan mondom, hogy neked is igazad van abban amit mondasz. Viszont ha kinyírják az RTL-t, akkor tudod mi marad itt neked, nelünk a nyakunkon?
Egy igazi, legszebb Rákosistsa időket idéző, valódi hazugságvilág, amit most a Köztévé (muhaha:) képvisel.
Nem tudom elképzelni, hogy ez jó lenne bárkinek is azokon a seggnyalókon kívül, akik hasznot húznak ebből a lerohatd ókommunista posványból.
Mi a jó abban, hogy "tudom hogy hazudnak, de ez azért jó, mert én ezt a pártot támogatom"
???????????????????????????
fran7 2014.08.09. 23:09:17
miskolc 2014.08.09. 23:10:18
zoli0506 2014.08.09. 23:11:30
csintalan_csődör (törölt) 2014.08.09. 23:13:23
Intruder71 2014.08.09. 23:13:44
De pár tény ehhez:
- sosem volt még 50 percnél hosszabb félidő. Itt mindkettő jóval hosszabb volt.
- törvényileg szabályozott a lottó sorsolás (ami több embert érdekelt) kezdése, és még ehhez képest is bevállalta a csatorna a 15 perc csúszást.
- kihagytak egy reklámblokkot (milliós kiesés)
- ha a végén nincs időkérés, akkor pont belefér a meccs.
Ezek után lehet köpködni!
mh1973 2014.08.09. 23:14:32
Intruder71 2014.08.09. 23:15:26
Pan Modry 2014.08.09. 23:16:01
Ok azt dontik el hogy ki mehet be egy fodballcsapathoz? A footballl az a nyugat huncutsaga, footballban alazta meg a liberalis demokrata holland valogatott az illiberalis magyarokat, fodbalban soha semmsikerult volna nekik!
Persze ha a meccs az illiberalis magyarorszagon lett volna, akkor a ketharmad gondoskodott volna rola hogy a fodballban a tobb golt kapo csapat a gyoztes!
fran7 2014.08.09. 23:16:02
zoli0506 2014.08.09. 23:16:11
vénkujon 2014.08.09. 23:16:30
Jacko Sparrow Domotor 2014.08.09. 23:17:16
csintalan_csődör (törölt) 2014.08.09. 23:17:27
Intruder71 2014.08.09. 23:20:37
fran7 2014.08.09. 23:20:43
Intruder71 2014.08.09. 23:21:36
zoli0506 2014.08.09. 23:21:59
Leadfoot 2014.08.09. 23:23:18
Nekem se szimpatikus adó az RTL, sőt, azt is nevetségesnek tartom, hogy csak anyagi érdekből kezdtek politizálni, előtte leginkább a "vikunya született a nyíregyházi állatkertben" típusú hírek mentek.
De mondom még egyszer: ez az egész sztori nem az RTL-ről szól, hanem a hatalom és a média viszonyáról. És aki az egészből annyit fog föl, hogy "höhö, szar RTL, most megkapják", arra leginkább azt tudom mondani, hogy a seggében hordja a fejét.
Ja, az se kevésbé szűk látókörű, aki szerint a stadionépítési hullám sportkérdés.
Leadfoot 2014.08.09. 23:23:55
Intruder71 2014.08.09. 23:25:22
Te nézted? Őszintén!
fran7 2014.08.09. 23:26:53
Én elismerem, hogy elfogadom ezt a helyzetet, ami van, mert azért ebben a magyar társadalomnak legalább 20 éve van és nem képzelem, hogy ez varázsütésre meg változni. Hiszek abban, hogy változni fog, de ez nem pillanatok műve lesz.
P.Freddy 2014.08.09. 23:28:26
" valakit, akivel nem voltak jóban. "
Világos, tényleg így van, hiszen a Fradi-stadion felépítését az ország fele isteníti, a másik fele hányihngert kap tőle. És az RTL a másik felének a nézőponzját mutatta/mutatta volna be, ismert okok miatt.
Egy baj van ezzel az egésszel: a Fradi stadiont az ÉN PÉNZEMBŐL (is) építették, úgy hogy nem kérdeztek meg róla, viszont én az RTL-t nézem, mert ebben (MÉG) szabadon választhatok. És az ÉN PÉNZEMEN épült dolgokról jogom volna tudni, hogy mire kúrták el a pénzt, akkor is, ha nem a KÖZMÉDIA (közvicctévé:) csatornát nézem.
2014.08.09. 23:28:40
Nem tudom őket sajnálni, mert nem tudtak egy ekéző riportot összeállítani az avatásról.
fran7 2014.08.09. 23:31:42
Leadfoot 2014.08.09. 23:33:22
Mert az talán belátod, hogy az ilyen "ekézést" ellehetetleníteni mennyire fair és demokratikus húzás.
Intruder71 2014.08.09. 23:34:17
vénkujon 2014.08.09. 23:35:16
stimmel 2014.08.09. 23:36:42
Ha 70 akkreditált médiacsapatnak van hely, és azt betöltötték, ami hihető, akkor ez véletlenül akár jogos elutasítás is lehet.
Ha az RTL nagyon ott akart volna lenni, akár kellő időben is jelentkezhetett volna.
Nem védem a védhetetleneket, de kissé olyan szaga van a dolognak, mintha direkt a balhét kereste volna ebben az esetben a csatorna.
Bruno 2014.08.09. 23:38:34
fran7 2014.08.09. 23:38:35
balfa 2014.08.09. 23:38:35
Intruder71 2014.08.09. 23:40:14
Biztosíthatlak, hogy minden adó elkapcsolt volna. De számodra úgyis mindegy, mert nem érdekelt. Ha érdekelt volna, de ignorálod az rtl-t, akkor veszed a fáradságot, és kijössz megnézni. Így viszont semmi okod reklamálni!
Intruder71 2014.08.09. 23:42:17
Leadfoot 2014.08.09. 23:43:16
Én mindig is utáltam a "meg kell kérdezni a zembereket" szöveget. Meg vannak kérdezve a választáson, és kész.
DE: a fent idézett pont Orbánék szövege volt, 2010 után be is indult a Nagy Nemzeti Konzultáció, ami tele volt üres, elvi kérdésekkel, de az igazán komoly, az ország jövőjét nagyban befolyásoló kérdések (és most nem a stadionépítésről van szó) mindvégig el lettek sunnyogva.
Némi következetességet azért hiányolok, mert nekem nagyon úgy tűnik, hogy csak akkor kell megkérdezni az embereket, ha más van hatalmon, és ha ők, akkor meg lófasz mindenkinek a seggébe.
Jacko Sparrow Domotor 2014.08.09. 23:43:41
tisztapista 2014.08.09. 23:43:42
lehet, hogy jobb eredményt érnek el a fiaink, mint a
HUN-GER
meccsen
Haénnemakkorkicsoda? 2014.08.09. 23:43:58
Leadfoot 2014.08.09. 23:44:41
Intruder71 2014.08.09. 23:45:11
fran7 2014.08.09. 23:46:13
@vénkujon: Azért én nem ezt mondtam. Nem fog jobb írányban változni. De a hőbörgés nem segít.
Intruder71 2014.08.09. 23:46:32
Haénnemakkorkicsoda? 2014.08.09. 23:46:33
Haénnemakkorkicsoda? 2014.08.09. 23:47:28
Jacko Sparrow Domotor 2014.08.09. 23:47:36
csintalan_csődör (törölt) 2014.08.09. 23:48:05
Haénnemakkorkicsoda? 2014.08.09. 23:48:52
miközben cenzúráznak, elég nehéz. Ha nem érted, miért baj, hogy egy meccsről egy 10, lassan írom tíz éves esemény felvételeivel számolnak be, akkor neked felesleges is.
csintalan_csődör (törölt) 2014.08.09. 23:49:26
Leadfoot 2014.08.09. 23:49:42
Intruder71 2014.08.09. 23:50:21
Intruder71 2014.08.09. 23:51:36
Jacko Sparrow Domotor 2014.08.09. 23:51:56
GatyaPityu 2014.08.09. 23:52:52
M_R 2014.08.09. 23:52:58
Proxy5 2014.08.09. 23:53:28
fran7 2014.08.09. 23:53:44
Intruder71 2014.08.09. 23:54:21
fran7 2014.08.09. 23:55:46
Leadfoot 2014.08.09. 23:56:12
Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.08.09. 23:56:59
Ha emlékezetem nem csal, mintha nem az RTL Klub lőtt volna először ebben a háborúban.
Kicsit szar a rövidtávú emlékezeted, Gézuka.
@fran7:
Hát inkább építsék az oroszok, mint az én pénzemből Orbán Viktor.
Elég röhejes, hogy a Fradi stadionjára jutott 14 milliárd állami pénz, kórházakra (az összesre együtt az országban) meg 330 millió.
Érted, a Fradi-stadionra jutó pénz 1/42 része.
Remélem, ha egyszer rosszul leszel, téged a Fradi-stadionba visznek, nem kórházba. A közeli hozzátartozóidat dettó.
Arról nem is beszélek, hogy mekkora tahóság Albert után Groupama névre keresztelni a stadiont.
Intruder71 2014.08.09. 23:57:05
states1 2014.08.09. 23:58:30
MACISAJT 2014.08.09. 23:58:48
A Fradi helyett láthattátok viszont dolcsák dalma "szólásszabadság szakértőt" (nem vicc, ez volt kiírva feliratban) a TASZ( társaság a szabadságjogokért" című intézettől...
Hát nem megérte?
Bruhahah.
Intruder71 2014.08.09. 23:58:53
GatyaPityu 2014.08.10. 00:00:17
Nem vagyok feltétlen híve a kormánynak (pld. az egykulcsos adóval én is szívtam), de többek között pont emiatt szimpatikusabbak, mint a ballib ellenzék, hogy hozzá mernek nyúlni olyasmihez is, ami nemcsak a dolgozó, bérből élő kisemberek érdekeit sértik, és végre onnan is elvesznek pénzt, ahonnét eddig senki (és mellesleg ahonnét eddig talicskán vonult ki a pénz az anyacégeknek extraprofit formájában).
Blogger Géza 2014.08.10. 00:00:17
GatyaPityu 2014.08.10. 00:01:04
Igen, de akkor nem volt veszélyben a demokrácia!
csintalan_csődör (törölt) 2014.08.10. 00:01:09
Jól van öreg, tolj magadba egy felest, és élvezd a szombat éjjelt, lazulj egy kicsit, talán akkor nem leszel ennyire befeszülve.
Intruder71 2014.08.10. 00:03:43
Leadfoot 2014.08.10. 00:04:02
Intruder71 2014.08.10. 00:04:51
Leadfoot 2014.08.10. 00:05:00
Ja, mert ugye a Fradi klubigazgatója nem is tisztviselő egyik pártban se. Ja, de, mégis.
Blogger Géza 2014.08.10. 00:06:03
"Közel egy éven keresztül figyeltette, vizsgálta a kormány az RTL hírműsorait, majd megállapította, hogy a tévé elfogult a kabinettel szemben, túl sok „negatív” hírt közöl, pedig a TV2 kiegyensúlyozottabb."
"Minden alkalommal arra jutott az elemzés, hogy az RTL műsoraiban „elfogult”, álláspontja „szakmailag nem volt helytálló”, a tévé „befolyásolási technikákat alkalmazott”."
"„Az elmúlt két hónapban például a trafikpályázatokkal kapcsolatos negatív hírek (17) mellett a túlzottdeficit-eljárás (4) és a hallgatói szerződésekről szóló megállapodás (2) előnyös témái háttérbe szorultak.”"
"„A Híradóban megjelenített álláspontok nemzetközi (BBC) sztenderdek szerint akkor tekinthetőek kiegyensúlyozottnak, ha a kormány-kormánypárt-ellenzék álláspontja 33-33-33 százalékarányban jelenik meg. (…) A kormánypártok megjelenési átlaga jelentős lemaradással szerepel az ellenzékhez képest, decemberben például mindössze 10,2 százalékot ért el a Fidesz-KDNP…”"
Az RTL Klub a rezsicsökkentésről szóló összeállítás során egyszer sem – közvetlenül és közvetett módon sem – hivatkozott kormányzati álláspontra, nem idézett illetékes kormányzópárti politikustól…”
„A gyermeki nyomorúság túlburjánzó képeivel azért dolgozott az RTL Klub, mert azokat úgynevezett érzelmi horogként (emotional hook) felhasználta. Azt kívánta elérni, hogy a néző ne kérdőjelezze meg a rezsicsökkentéssel kapcsolatban elhangzó kritikákat, hiszen ezzel egyúttal a nélkülöző gyerekek igazságát is kétségbe vonta volna.” (Az elemzés a Házon kívül 2012. december 19-i adását vette nagyító alá, melyben olyan szegény családokat mutattak be, akik a műsor szerint nem részesülhetnek a rezsicsökkentés hatásaiból.)
„…az RTL-csoport a közműszolgáltatókat védi a rezsicsökkentéssel szemben. Kiderül az is, hogy a híradások láncolatát nézve az RTL Klub és az RTL II ellentmondásba is kerül saját magával, nem tud megfelelni a korrekt tájékoztatás kritériumának.”
hvg.hu/itthon/20140808_Ezert_akadt_ki_a_kormany_nem_szerette_az
Leadfoot 2014.08.10. 00:06:36
Intruder71 2014.08.10. 00:07:01
Haénnemakkorkicsoda? 2014.08.10. 00:07:48
Akkor utoljára.
Szerinted ha az idei VB döntőről úgy számolnak be, hogy z 1986-os meccsről beszélnek és mutatnak képeket, az heléyénvaó? Hiszen jaj, nincs kép...
Tényeg lassan mondom, hogy tényleg felfogd. ha nincs balhé, akkor a meccs szempontjából lényegtelen, hogy 10 évvel ezelőtt volt.
Amúgy lehet, hogy pont ezért a stílusért rühelli mindenki azt a csodálatos tévét? Csúsztatások, ferdítések, sumákolások, és most csak a sportról beszélek, a többi nem is érdekel.
ha még mindig nem fogod fel, akkor te tényleg valami belső fazon lehetsz, felesleges is neked magyarázni...
Blogger Géza 2014.08.10. 00:08:46
Intruder71 2014.08.10. 00:09:35
Leadfoot 2014.08.10. 00:09:37
Várjácsak, nem biztos, hogy egyről beszélünk! Ez az a rezsicsökkentés, aminek a keretében a kormány magáncégeket zsarolt árcsökkentésbe, majd ezzel kampányolt újraválasztásért?
A fos idézeteidről meg ennyit: ott az MTV archívuma, ha az elmúlt egy évből mutatsz nekem egy m1 híradó bejátszást, amiben a kormány valamilyen intézkedését kritizálják, akkor elfogadom a hülyeségedet.
Blogger Géza 2014.08.10. 00:10:32
Leadfoot 2014.08.10. 00:10:52
Intruder71 2014.08.10. 00:14:41
Valószínűleg fogalmad sincs, hogy készül egy híradó.
"Csúsztatások, ferdítések, sumákolások, és most csak a sportról beszélek, a többi nem is érdekel."
Ez szóról szóra igaz a köztévére, a hírtv-re és a tv2-re is. Kösz, hogy ilyen szépen megfogalmaztad! :)
Intruder71 2014.08.10. 00:18:30
_most_ 2014.08.10. 00:19:02
Blogger Géza 2014.08.10. 00:21:21
Ezrét nem szerencsés, ha egy ország médiáját külföldi érdekcsoportok uralják. A privát érdekek háttérbe szorítják a nemzeti érdeket.
Leadfoot 2014.08.10. 00:22:31
Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.08.10. 00:23:27
Ugye, nem tudtad, hogy a Sport Klub az RTL sportcsatornája?
Ja,hogy neked a Kurutáj komoly esemény?
Baszd meg, az OPNI-t meg bezárták, és téged kiengedtek.
Ami a kézimeccset illeti: szünettel együtt 2 óra alatt bőven le szokott menni (mivel nincs hosszabítás, mert nem kieséses meccs). Általában 1,5 környékén is.
Ez meg jóval hosszabb volt 2 óránál.
Erre nem lehet előre számítani.
(Én kéziztem, hidd el, tudom, mit beszélek.)
@csintalan_csődör:
Hát ha kicsit tökösebb lenne az RTL, és nem most kezdte volna, hanem 1 éve, bizony, kurvára alá tudott volna tenni Orbánéknak.
A médiát nem véletlenül nevezik 4. hatalmi ágnak (nem várom el, hogy tudd a másik hármat).
@Leadfoot:
Magyarországon a legtöbb ember lakása (amit 1990 előtt építettek) közpénzből épült.
Hogy aztán azóta hogyan változtak a tulajdonviszonyok, az már más kérdés.
@Jacko Sparrow Domotor:
De akkor ugye az FTC-nek is vissza kellett volna fizetni a 45 évnyi működtetés költségeit?
Nem tudom, ki járt volna jobban.
Nem biztos, hogy a Fradi.
@Atro:
A távközlési meg bankszektorté érintő adót simán rátolták az ügyfelekre a távközlési cégek meg a bankok.
Ennyire nem lehetsz ostoba.
De mégis vagy.
_most_ 2014.08.10. 00:24:26
Blogger Géza 2014.08.10. 00:24:40
Leadfoot 2014.08.10. 00:24:55
Addig minden mondandód színtiszta DUMA.
Neked persze az tetszene, ha be lenne tiltva minden, ami nem fideszes. De most komolyan... ehhez a "demokráciaszemlélethez" micsoda elképesztő agymosottság szükséges?
unionista. (törölt) 2014.08.10. 00:26:57
hozzányúltak, ellopták. te meg jól jártál. úgy érzed. hülye vagy. úgy érzem.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.08.10. 00:28:29
Ezek melyik fideszes seggnyaló cég felmérései vajon?
@Leadfoot:
Nem, szerintem akkor sokkal jobban.
Mondjuk én sem lennék szomorú, ha Orbánt lelőné végre valaki.
Leadfoot 2014.08.10. 00:28:39
Leadfoot 2014.08.10. 00:29:51
csintalan_csődör (törölt) 2014.08.10. 00:30:02
Ja, te vagy ma itt az ügyeletes bazdmeg?!
Leírtam a véleményem ezzel a cikkel kapcsolatban:
"Nem is értem, mit gondolt az RTL, hogy majd megszorongatja a hatalmon lévő kormányt??? Muhaha, hát persze."
Na szóval akkor milyen befektetői csoport is áll az RTL mögött, amiről én nem tudok, és ami miatt én hülyeséget írtam?
A "használd a google-t, és csodálkozz" komoly érvelési technikának tűnik. Ha meg nem akarod felvilágosítani az ostoba agyam fasznak írogatsz nekem? Vágod ugye, azt a mondatot, hogy a farkaddal szórakozzál, és ne velem.
Blogger Géza 2014.08.10. 00:31:14
A közmédia hagyományosan lojális a mindenkori kormányhoz ez kb 20 éve így van. aki véresszájú kormányellenes kirohanásokat akar látni, és ezt a közmédiában keresi, az hülye.
_most_ 2014.08.10. 00:32:43
Blogger Géza 2014.08.10. 00:33:28
adrfst 2014.08.10. 00:34:41
aki velünk szarakodik, azt szénné adóztatjuk, ráküldjük a NAV-ot, kitiltjuk a stadionjainkból, aztán a megmaradt romhalmazát felvásároljuk és virágzó nemzeti vállalattá alapítjuk.
Lehet tapsolni.
MACISAJT 2014.08.10. 00:35:28
Ne is kérdezd...
2010 óta örülök azt látván hogy a választók többsége hogyan "lehetetleníti" el a ballibeket...
És igen, a reteklubnak is eljött az ideje hogy móresre tanítsák.
Mert ugye ebül szerzett jószág ebül vész el, már az indulásuk a 94-98 közötti mszp-szdsz korszakban is eleve korrupción és törvénytelenségeken alapult.
És hogy volt pofájuk az elmúlt években kreatív technikákkal büszke négy és fél millió társasági adót fizetni...(miközben a celebjeik Dél- Ámerikában dőzsölnek.)
Most meg eljátszák a "politikai üldözötteket" akik ma már oda jutottak hogy névtelen blogkommenteket idéznek a híradóban a kormány lejáratására...
Bőven megérettek a móresre tanításra.
Leadfoot 2014.08.10. 00:35:51
Ennek ellenére igen, a közmédia mindig elfogult volt valamennyire. De ami 5 éve van, az egészen elképesztő, ahhoz a 2010 előtti elfogultság eltörpül.
És hogy miért kéne hoznod? Elmondom.
Ameddig egy olyan tévéadó nem pártatlan, aminek elvben annak kéne lennie, addig egészen nevetségessé teszed magad azzal, hogy egy olyan tévéadón kéred számon ezt, aminek nem feladata.
mindenkiautóba 2014.08.10. 00:36:35
Rtl - retek csatorna, de a reklámadó sutyerák dolog, azt bizonyítja, hogy nincs pénze a kormánynak
Most a kormány megtapasztalja, hogy a média nagyobb hatalom mint a fidesz - nagyon helyes
Leadfoot 2014.08.10. 00:38:09
Egyébként ha ez téged megnyugtat, nyugodtan hidd továbbra is, hogy ez az egész az igazságos adózásról szól.
_most_ 2014.08.10. 00:38:40
csintalan_csődör (törölt) 2014.08.10. 00:40:45
Ja, te vagy ma itt az ügyeletes bazdmeg?!
Leírtam a véleményem ezzel a cikkel kapcsolatban:
"Nem is értem, mit gondolt az RTL, hogy majd megszorongatja a hatalmon lévő kormányt??? Muhaha, hát persze."
Na szóval akkor milyen befektetői csoport is áll az RTL mögött, amiről én nem tudok, és ami miatt én hülyeséget írtam?
A "használd a google-t, és csodálkozz" komoly érvelési technikának tűnik. Ha meg nem akarod felvilágosítani az ostoba agyam fasznak írogatsz nekem? Vágod ugye, azt a mondatot, hogy a farkaddal szórakozzál, és ne velem.
Leadfoot 2014.08.10. 00:41:22
mindenkiautóba 2014.08.10. 00:41:28
a másik dolog, hogy maszop az most van, igazi bolsevikkapitalizmus
1 millió angliai magyar nem tévedhet - szégyen, többen emigrálnak mint 56-ban, ehhez tapsikolj
dekol84 2014.08.10. 00:42:41
Intruder71 2014.08.10. 00:42:43
_most_ 2014.08.10. 00:42:56
MACISAJT 2014.08.10. 00:42:57
Aha.
Én meg úgy látom, hogy kolosiék is úgy járnak mint gyárfás, őrülhet hogy elvonulhat és elhordhatja az irháját...
Blogger Géza 2014.08.10. 00:44:19
@_most_: Ez neked is szól. Egyébként a köztévé kiegyensúlyozott a klasszikus értelemben, ugyanis megfelelő mennyiséget biztosít az ellenzékről szóló híradásoknak, ellenzéki vezetők rendszeresen nyilatkozhatnak a közmédiában is.
De aki "kiegyensúlyozottság" címén kormányellenes gyűlölködést és kirohanásokat vár, az persze csalódni fog...
dekol84 2014.08.10. 00:45:01
mindenkiautóba 2014.08.10. 00:45:03
_most_ 2014.08.10. 00:45:51
Intruder71 2014.08.10. 00:46:12
"az a lényeg, hogy vonatkoztass el az RTL Klubtól. vonatkoztass el a Fidesztől is. vonatkoztass el az egésztől. maradjon meg:
- a Fradi és a hozzá fűződő érzéseid, és a klub integritása;
- és maga a helyzet, hogy egy akármilyen politikai párt utasítására ez a klub kitilt a saját stadionjából egy akármilyen újságot, tévét.
nem azért, mert a klubot zavarja valami. nem azért, mert perben állnának. nem más miatt.
azért, mert ez a politikai érdek.
a Ferencvárost politikai érdekek kiszolgálására használják fel.
teljesen független ez az RTL Klub minőségétől. az én barátnőm nézi az Éjjel-Nappal Budapestet. nem mindig, kibírja nélküle, de ha épp tévé előtt ül, akkor az megy fél nyolctól. nem egyszer vitatkoztunk már azon, hogy esetleg nem kéne, de ha mégis, akkor legalább én hadd ne, mert gecire nem érdekel. utálom az RTL műsorait eléggé. van persze, amit szeretek, pl. a Házon kívül egy nagyszerű riportműsor (volt talán eddig, mert most nagyon érződni fog a Fidesz-ellenesség, ami a szememnek talán kedves, de a műsor objektív színvonalát, ami eddig azért korrekt volt, le fogja rontani. talán meglepő, de a magamfajta azt sem szereti, ha azt rágják a szájába, amit egyébként hallani szeretne. majd én eldöntöm, majd én kikövetkeztetem, amit akarok. mindegy).
tényleg vonatkoztass el a csatornától, a véleményektől, a minősítésétől. itt egyetlen lényeges dolog történt: a Fradit utasította a politika, és a Fradi behódolt. ma az RTL Klub, de mi lesz holnap? beállunk bárki mellé, aki mellé mondják? felállunk bárkivel szemben, akivel szemben mondják?
egy teljesen új út első lépése volt ez a mai. de az első lépést megtettük, elindultunk egy irányba. és azt hiszem, hogy ha nem lesz erős a reakció (és nem lesz, tudni lehet, hogy nem lesz, hiszen mindenki alszik, és nem azért, mert éjfél van: mentálisan alszik a nép), akkor megyünk majd tovább ezen az úton, amerre kijelölik nekünk."
Blogger Géza 2014.08.10. 00:47:59
A Külgazdasági és Külügyminisztérium a fenti, a hir3.hu oldal információira támaszkodó írásunk után közleményben tudatta a szereksztőségünkkel, hogy feltehetően téves adatokat idézett a hir3.hu, mivel a Department of Work and Pensions (az illetékes brit minisztérium) idén február 14-én közzétett statisztikája szerint 2012-ben 21760, 2013-ban pedig 26770 magyar állampolgár kért társadalombiztosítási számot (NI number) az Egyesült Királyságban (és nem Angliában). A hivatalosan közzétett nyilvános statisztika szerint 2002-2013 között összesen 143.678 magyar állampolgár kért NI numbert.
Leadfoot 2014.08.10. 00:48:09
Kérlek, idézd, hol írtam én ilyet!
Te dumálsz kettős mércéről, aki egy magáncégen számon kéri, hogy nem barátja a kormánynak, miközben egyetlen egy kormánykritikus m1 híradó anyagot nem tud mutatni? Vicces fiú vagy te.
Leadfoot 2014.08.10. 00:49:56
A klasszikus értelmében. Azbazmeg. 5 perc ellenzék-fikázás, utána 5 perc fideszes hurrá-propaganda. Ezt nevezem én kiegyensúlyozottságnak!
MACISAJT 2014.08.10. 00:50:20
Ennek ellenére igen, a közmédia mindig elfogult volt valamennyire. De ami 5 éve van, az egészen elképesztő, ahhoz a 2010 előtti elfogultság eltörpül.")
Na látod, most már kezded felfogni,mit érezhetett az ország fele(háromnegyede) abban a bizonyos 8 évben, mikor a "közszolgálaton" a Pártkeltével ébredhetett, Aczél, Orosz,Bánó,Verebes eftársakkal és Baló Györgygyel,
Friderikusszal,Juszt Lacikával, Rózsa Péterrel vagy Veiszer Alindával térhetett nyugovóra..:)
De még "humor" is volt, Fajkasházi elvtárs sziámi ikertestvérével, Selmeczi elvtárssal.
De tudod mit?
Mondj ezalatt egy darab un. "jobboldali" műsort. Egyet.
Egy darab "jobboldali" Pártkeltét vagy tsait.
_most_ 2014.08.10. 00:51:44
csintalan_csődör (törölt) 2014.08.10. 00:52:38
én sem várom el, hogy tud, hogy tudom a másik hármat, hiszen nem ismersz.
"Hát ha kicsit tökösebb lenne az RTL, és nem most kezdte volna, hanem 1 éve, bizony, kurvára alá tudott volna tenni Orbánéknak."
ííígen? és mégis hogyan? Ehhez mondjuk kellene az is, hogy Orbánék mellett legyen egy normális alternatíva,de nincs. A mostani bal oldal nem az, de a régi sem volt az, és ahogy látom a jövőben sem lesz az.
Ha meg egy ATV/Klub radió kombónak nem sikerül, majd pont az RTLnek igen, ami meg aztán végképp nem egy politikával foglalkozó csatorna.
_most_ 2014.08.10. 00:55:56
2014.08.10. 00:56:42
MACISAJT 2014.08.10. 00:57:10
Ha van valami haszna ennek a reklámadó törvénynek(ami amúgy az EU 16 tagországában már létezik), az az hogy az RTL és a kapcsolt ballibsi társulatok világosságra kerültek...
A kolosipéterek, az "osztrák" ámde magyar származású(bruhaha)lendvaipaulra hajazó andreas rudas és tsai szépen összenőttek a fodorgáborkkal, a gyurcsányokkal @co.
Napvilágra került a már rég elfeledett , az RTL Klubnak a horn korszaki törvénytelenségben született indulási története helyett a mostani 23 milliárdos kreatív adózási technikája, amivel évekre kikerülték volna az adózást.
És még sok minden előkerült, ez az eset tényleg tanulságos.
A ballibák most zt állítják hogy ez a harc lenne a végső..
Fene tudja.
Állandóan ezt mondogatják, aztán újabb és újabb megalázó vereségebe szaladnak bele, és újra kezdik hogy most aztán istenbizony ez lesz az végső...
kolosiék is addig addig csinálják, amíg a végén örülhetnek ha a bőrüket épségben elhordhatják...
Vagy gondolják hogy elfelejtettük milyen volt a retekklubon a heti hetes 2002-ig, amikor ugyebár "a humor ellenzéki műfaj" volt, legalábbis így deklarálták?
Aztán megvolt az ormányváltás.
2002 augusztusában már ott tülekedtek a "humor nagyágyúi" az állami kitüntetésekért...
És a heti hetes folytatódott.
És "a humor ellenzéki műfaj" maradt továbbra is.Hogyne.
Az ellenzék ellenzékéé.
Így vonultak a dicstelenségbe, ami a fajkasháziak szárszói bukását is okozta.
Hát akkor most már nem kell hamukázni.
Kard ki kard, eftársak:P
Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.08.10. 00:58:52
Bruteman 2014.08.10. 01:00:44
Azt mondod:
"Nem, mert még összességében így is túl nagy a balliba túlsúly az elektronikus médiában. Még mindig messze vagyunk attól, hogy az ottani megoszlás a választóihoz hasonló legyen."
Ezt úgy értetted, hogy a fideszt érintő pozitív híreknek úgy kellene aránylaniuk a negatívokhoz, ahogyan a választások alakultak? Vagy hogyan kellene figyelembe venni a választások eredményét?
És egyáltalán miért?
Leadfoot 2014.08.10. 01:01:19
Soha nem mondtam, hogy nem volt elfogult a köztévé mindig is. De közel sem annyira, mint most, mikor kinyitsz egy híradót, és EGYETLEN kibaszott rossz szó nem sok, annyi nem hangzik el a Fidesszel kapcsolatban, viszont ömlik a propaganda.
@_most_: De, ő ezt _tényleg_ így gondolja.
2014.08.10. 01:03:18
Leadfoot 2014.08.10. 01:04:50
Csak a ballibák. Egyszerűen ömlik belőled az elfogultság, és mindig oda lyukadunk ki, hogy az RTL-t meg kell büntetni, mert nem nyal be csontig Orbánéknak.
Blogger Géza 2014.08.10. 01:07:07
Leadfoot 2014.08.10. 01:08:56
Így éjjel egy óra után nincs sok erőm régi m1 felvételeket keresni, az m1-en ez jött szembe először:
youtu.be/DROEk7PfU_Y?t=8m12s
Kb. így kéne a dolognak kinéznie. Aki nem látja, mi a különbség e között és egy mostani m1 híradó közt, annak szerintem hiába magyarázom holnap hajnalig.
Intruder71 2014.08.10. 01:09:24
És hányban van ennyire egyértelmüen egy cégre írva?
A "kreatív" adózás a meglévő törvények szerint volt. Azt nem az rtl-re írták, és rengeteg kormányközeli cég kihasználta. Ismétlem: törvényes volt, nem adócsalás.
A hetihetes ellenműsora volt a fábri. Már egyik sincs az rtlklubon.
Személy szerint hánytam mindkettőtől.
Leadfoot 2014.08.10. 01:10:27
Várom...
Leadfoot 2014.08.10. 01:12:07
2014.08.10. 01:12:18
Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.08.10. 01:13:49
Jaja, a helyesírás ismeretét sem várom el, de az írásaidat olvasva azért sejtésem van (pl. hogy tudd 2 d meg ilyenek), pedig nem ismerlek.
Az ATV és a Klub rádió mögött senki nincs, az RTL mögött viszont Európa egyik legnagyobb médiabirodalma áll (amelyik mellényzsebből ki bírná fizetni mondjuk a magyar államadósságot, és), amelyik ha nagyon akarja, tud elég nagy kellemetlenséget is okozni a kormánynak.
Azt ugyan nem hsizem, hogy ha 1 évvel ezelőtt elkezdik, akkor nem Orbánék nyernek a saját képükre szabott szavazási rendszerrel, de lehet, hogy nem 67%-kal, csak 51-52-vel (vagy esetleg 45-tel, és koalícióra kényszerülnek valakivel - most ugye 44%-nyi szavazattal kaptak 67%-nyi helyet a parlamentben).
(Trafikmutyitól kezdve elég sok mindent lehetne szellőztetgetni a Fityisz háza tájáról, az egyéni képviselőik környékéről is.)
@MACISAJT:
A Napkeltébe ugyanannyi fideszest hívtak, mint MSZP-st, amíg Orbán - tudod, akinek folyton a seggében jár a nyelved - meg nem tiltotta nekik a szereplést, mert őt megszívatták az egyik műsorban.
dtk74 2014.08.10. 01:14:29
Leadfoot 2014.08.10. 01:20:46
dtk74 2014.08.10. 01:23:57
csintalan_csődör (törölt) 2014.08.10. 01:24:49
Sztem nyugodj bele, hogy Orbánék még ráhúznak plusz 4 évet ha nem többet. Ez van.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.08.10. 01:28:28
"te szó nélkül tűrsz minden szivatást?"
Csak ha Igazságos Viktor csinálja.
Ha Gonosz Feri, akkor persze utcára kell menni miatta.
Londonban már többen élnek magyarok, mint Debrecenben (ami kb. 250 ezer). ÉS ezek hivatalosan vannak ott.
Nem véletlenül nevezik viccesen a 2. legnagyobb magyar városnak.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.08.10. 01:29:51
Hát remélem, nem ez lesz.
Mert ha igen, akkor gyűjtést kezdek öngyilkos merénylőre.
dtk74 2014.08.10. 01:32:06
B verzió. A paraszt fejére szarnak, majd a szemébe néznek és azt mndják. - Bölcs vezérünk égi mannát küldöt neked! - a paraszt erre könnyes szemmel majszolja a szart, és körmenetben köszöni az áldást.
Magyarország. Mondj igazat és betörik a fejed.
zoli0506 2014.08.10. 01:51:19
zoli0506 2014.08.10. 01:53:28
zoli0506 2014.08.10. 02:05:31
nyisziati 2014.08.10. 02:06:37
Ez nem egyszerűen tahóság, ez vérlázító. Egy Aranylabdásunk van, akinek a nevét kellene viselje az ország legpatinásabb (ha nem is a legjobb) együttesének új arénája.
Hihetetlen, hogy elvették tőle ezt a jogot.
nyisziati 2014.08.10. 02:13:12
Na ja, rólad tudjuk, hogy nem hinnéd.
Mindenki más tudja, hogy a kormány (és nyaloncai) kb. egy sértett, hisztis kisgyerek "színvonalán" viszonyulnak mindenkihez, aki nem úgy látja a dolgokat mint ők.
Peterpapo 2014.08.10. 02:23:49
Örülök, hogy neked szimpatikusak a különadók. Meg is nézheted, hány dolgozót rúgtak ki emiatt és mennyivel emelkedett a bankköltség azóta? A Telekomnál most fognak megválni 1700 embertől és egy csomó bankfiókot bezártak már. Kérdezd meg őket is, bizonyára nekik is szimpatikus, hogy ez a kormány hozzá mer nyúlni olyanokhoz, amikhez a ballibek nem mertek. Ennyire nem lehetsz agyatlan.
Peterpapo 2014.08.10. 02:26:16
Ugyan már srácok! A pénz beszél a kutya meg ugat. Tudjátok az a szép az egészben, hogy ezek a gyökerek ugatnak a nemzetiességről a pénz ellenében, de simán eladták a stadion nevét egy valag pénzért. Köcsög, hazug, álszent, kis gecik.
DR. Smit Pal█ 2014.08.10. 02:39:05
Az egesz orszagbol ki kellene tiltani ezeket a mocskos tetveket.
Mit kepzelnek ezek ? Idejon valami szar nyugati ceg es kampanyt folytat a kormany ellen, csak azert mert 25 ev utan adot kell fizetniuk. Hat a kurva anyukat, a kormany helyeben azonnal elvennem minden engedelyuket, es kitiltanam oket az orszagbol.
Beszaras ingyen megkaptak az sugarzasi jogot, az infrastrukturat, a technikat, 25 evig elveztek a totalis adomenteseget, es van pofajuk ezt csinalni, hat takarodjanak innen.
ivanhoe78 2014.08.10. 05:07:39
HU DE KURVA UNALMAS MAR!
kjanik 2014.08.10. 05:48:36
Blogger Géza 2014.08.10. 06:16:19
Blogger Géza 2014.08.10. 06:21:23
Egyébként a DK meg a Hírtévét nem engedte be magához, joga van hozzá.
doominogame · http://www.doominogame.com 2014.08.10. 06:45:30
Feljebb kellett vennem a fényerőt a monitoron, olyan sötétség árad belőled. Remek világod lehet magadban, ha ennyi látszik ki belőle.
Irgum76 2014.08.10. 07:00:00
de az Isten Áldott Keresztény Nagy Magyar televízió megmutatja hű Vezérünk mosolygós áhítatos arcát amint a Himnusz és az Internacionálé zárótaktusaira felröppennek a béke galambok rajai
frissen avatott kisdobosok felvonulása közben az eget átszelik a vadászgépek
majd a Chelsea 7-0-ra megbassza a fradit
The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2014.08.10. 07:05:45
Secnir 2014.08.10. 07:06:51
"majd a Chelsea 7-0-ra megbassza a fradit"
milyen 7:0 ? félidő után nem jön ki a chelsea, csak az ifi utánpótlás?
JitterAee 2014.08.10. 07:09:17
Akiröl a stadiont elnevezték?
Nem követem a magyar foci, de mint hires fradi játékosra igy nem emlékszem. Lehet nagyon rég volt?
balfék 2014.08.10. 07:10:07
balfék 2014.08.10. 07:12:51
flort 2014.08.10. 07:13:40
Másrészt nem tudom, az RTL csoport hogy áll anyagilag, de a lobbiereje egészen biztosan jelentős, így nem biztos, hogy pont velük kellene kekeckedni.
Az meg, hogy egy sportklub kormányzati érdekek mentén intézi a dolgait, egészen röhejes, talán még Berlusconi sem merészelt ilyesmit tenni.
lacas8282 · http://androidprogramjaim.blog.hu 2014.08.10. 07:23:06
32FNewYork 2014.08.10. 07:25:57
Az első három: Orbán, Lázár, Simicska.
embé 2014.08.10. 07:38:10
Elfogadható volt egy-két túlkapás, aztán még több, aztán minden - végül oda jutottunk, ahova...
Satyala 2014.08.10. 07:49:48
Még meg kérdeznének néhány nézőt, hogy mennyiért vették a jegyeket, meg hogy melyik a kedvenc csapata, vagy hogy szereti-e a focit...
Kiderülne hogy 70% ingyen jegyes kirendelt Cöfös, mert a kutyának sem kellettek a jegyek, viszont a stadion építést hatalmas sikerként kell eladni!
Lássa az isten adta nép, hogy igen is szükség van a stadionokra.
A 30% meg szitkozódna szépen a tv-en hogy mennyire megszívatták őket a 10-20 ezres jegyekkel.
Fradi drukkert meg nem is találnának, hisz nekik más programjuk van! Kubatov elvtárs ezt nem engedheti!
Végül is nem a drukkereknek épült a stadion, hanem a nagyfönöknek... Gézát meg hagyjátok pihenni! már csak 4 órákat alszik, hogy védhesse a fideszt,(esetleg van váltótársa ugyan ezen a nicken)a végén még kórházba kerül a kimerültség miatt!
Haénnemakkorkicsoda? 2014.08.10. 07:58:29
Ersze, ersze.
Azért van eladva 18ezer jegy, mert nem mennek ki a Fradisták. Hát persze...
Leonce 2014.08.10. 07:59:11
-mennyiben került ez az Aréna?
-ki adta hozzá a pénzt?
-kié is most?
Aztán szerintem utána beszélgessünk a témáról.
Az mindenesetre érdekes, hogy a magyar kormány úgy gondolja, hogy ők Norvégok pénzét számon kérhetik a használókon, de a magyarok a saját pénzüket nem kérhetik számon?? Magyarok = mi magunk.
Ha még engednek magyarnak nevezni.De pech: ha nem engednek is az vagyok.
Mortanius 2014.08.10. 08:14:14
Secnir 2014.08.10. 08:18:21
"Hát persze hogy nem engedik be az RTL-t!
Még meg kérdeznének néhány nézőt,"
figyeld meg, ott lesznek a stadion ELŐTT, és megkérdezik (közterületen bármikor lehet forgatni, nem kell megkérdezni a fradi-pálya tulajdonosait)
Satyala 2014.08.10. 08:21:40
Satyala 2014.08.10. 08:23:06
matteo90 2014.08.10. 08:33:08
toportyánzsóti 2014.08.10. 08:46:26
Rufus78 (talán vak vagyok, de nem hülye) 2014.08.10. 08:49:31
Tehát a "ballibák" hibája lenne, hogy az elektronikus médiában túlsúlyuk van, és nem a Fideszé, hogy a köztévéből folyó öntömjénezést már csak a fanatikusok tudják émelygés nélkül végignézni, a Magyar Nemzetre és a Magyar Hírlapra meg a többség csak a zöldséget pucolja. Hogy a nyomtatott sajtó, a rádiók és a tévék kormánypárti többsége már nem elég nektek, az elektronikus médiára is fáj a fogatok, mert úristen, az még mindig koszfolt a szép kis álomvilágotokon. Talán tetszenének olyan hírportálokat üzemeltetni, olyan blogokat írni, olyan dolgokkal foglalkozni, ami az embereket érdekli, amit olvasnak, és akkor majd nem lesz a számotokra fájdalmas "túlsúly".
El vagy te tévedve, de nagyon! Öt éve változatlan a mantra a ballib médiatúlsúlyról, ami már a kanyarban sincs.
lilly.alien 2014.08.10. 08:53:18
Az RTL 1997-ben kezdte meg a sugárzását, az eddig 17 év, szerintem. És olyat állítani, hogy "25 éve nem fizet adót"? Miről beszélünk, ember? TAO, ÁFA, SZJA az neked micsoda? Látszik, hogy te is benyelted a mocskot, amivel a "köztévé" kimosta a maradék agysejtedet, te vérnarancszombi. Amúgy meg kimeríti az uszítás definícióját, amiket te leírsz. Nem hiszem, hogy az RTL mást csinál, mint TÉNYEKET közöl.
Intruder71 2014.08.10. 08:59:09
Mindenkinek küldtek meghívót, csak az rtl- nek nem.
Intruder71 2014.08.10. 09:12:00
"Beszaras ingyen megkaptak az sugarzasi jogot, az infrastrukturat, a technikat, 25 evig elveztek a totalis adomenteseget, es van pofajuk ezt csinalni, hat takarodjanak innen."
Az a beszarás, hogy ilyen ostobaságokat hangoztatnak tájékozatlan emberek.
Miről beszélsz? Soha semmit nem kapott ingyen az rtl! Milliárdokat fizetett ki a sugárzásra, még többet a technikára, mindig fizette az adót. Sosem volt adómentes. Honnan veszed ezt az ökörséget?
Szemben a köztévével, ami évi 80 milliárdot herdál el közpénzből pártpropagandára, és kilobbizta azt a törvényt, hogy más csatornák által hatalmas összegekért megvett sportközvetítéseket bármikor lenyúlhasson ingyen.
chepunk 2014.08.10. 09:12:48
"Ezrét nem szerencsés, ha egy ország médiáját külföldi érdekcsoportok uralják. A privát érdekek háttérbe szorítják a nemzeti érdeket. "
A nemzet érdeke az, hogy legyen független, főképp a politikusoktól, sajtó aki bizony kiteregti a politikus urak szennyesét, hogy megismerjük őket! A lakájmádia meg csak azoknak a politkus utaknak jó akik nyakig vannak a szennyesben, nem a nemzetnek! Egyébként azokat a politikusokat akiknek takargatni valója van szerintem "hazaárulónak" hívják, még akkor is ha Turul madárba van tekerve...
32FNewYork 2014.08.10. 09:14:52
mojszipupi 2014.08.10. 09:15:46
Pinabajusz 2014.08.10. 09:16:58
Attol meg, hogy a kurmannynak nem tetszik az osszes intezkedese, nem fogom vedeni ezeket a retkeket.
Intruder71 2014.08.10. 09:20:33
Az adócsaláson ért győzikét már a (fidesz által megvett) tv2 sztárolta. :) Amikor az az írástudatlan bohóc az rtl-en szerepelt, akkor még nem lehetett tudni, hogy adócsaló.
speirs 2014.08.10. 09:21:08
Pinabajusz 2014.08.10. 09:21:46
Szerinted ezt melyik utotte meg ezeket a kriteriumokat?
Szerintem meg pont nem baj, hogy van lakaj sajto, meg zsido sajto, meg naci sajto stb. Az sem baj, ha ezt nem titkoljak. A baj az, hogy vannak akik magukat fuggetlennek mondjak, holott pl. a zsido sajtonak elkotelezettek. Lasd pl. az index, nepszabadsag, origo, hvg.
Pinabajusz 2014.08.10. 09:22:56
Intruder71 2014.08.10. 09:23:48
lobster thermidor 2014.08.10. 09:25:22
Pénteken 22 óra után nem forog tovább a Föld?
Egyébként a neves csapatok stadionjaiban a nagy tévétársaságokkal egyeztetve biztosítják a helyeket, így nem valami kegy formájában gyakorolt akkreditáció kérdése a dolog, mert az automatikus. Arra viszont fogadni mernék, ha mondjuk valamelyik azeri, vagy török tévé stábja ma délben jelentkezne, hogy forgatni szeretne a nagy ünnepségről, akkor találnának helyet számukra.
draft22 2014.08.10. 09:25:43
lalolib 2014.08.10. 09:26:13
A "kérelmet" péntek késő este adták le. Vagy ilyen mamlaszok, vagy szándékosan provokáltak.
Ettől függetlenül simán be kellett volna engedni őket, ez a Fradi butasága.
Ami meg a magyar médiában folyik, az több mint szenny. Nézzétek meg az internetes beszámolókat. Még egy idegen is egyből kiszúrja, melyik a kormánypárti és melyik az ellenzéki. Egyik oldalon ódákat zengenek, a másikon meg a wécét ürítik. Átmenet, reális értékelés - azzal nem találkoztam. A tegnapi családi napról meg az Index felejtett el híradást közölni, csupán egy MTI-s hírt vett át a "SportGéza" (nincs 20 sor), de az, hogy az RTL Klubot nem engedik be, az ott van a főlapon. Félreértés elkerülés végett, alapból én is az indexen tájékozódom és naponta olvasgatom a comment:com oldalt is.
Csak ezek tények, szomorú tények. Ezért vagyunk egy nagyon, de nagyon hülye ország. Igazuk van azoknak, akik elmenekülnek innen. És ebben nem csak a fidesz a ludas, de béna, tehetetlen ellenzék is. No meg a média - de mindkét oldalon.
Intruder71 2014.08.10. 09:26:25
Ezt a közmédia nem tehetné meg.
draft22 2014.08.10. 09:29:00
LallR 2014.08.10. 09:29:30
Intruder71 2014.08.10. 09:29:58
"A retekklub is nyugodtan közvetíthet a fradi pályán történtekről: vegye meg az MTI-s anyagot és kész."
Propaganda anyagból és benyalós kérdésekből nem lehet hiteles tudósítást készíteni. :)
lobster thermidor 2014.08.10. 09:30:05
A pitiáner bosszúállás, és a zsigerből jövő szívatás süt a fidesz minden lépéséből. A jól körülírható szekta követői ebben a beteges dologban örömüket lelik. Nyilván akinek egy csepp esze van, az látja ezt, de azt is tudja, hogy amíg ez a mentalitás uralkodik, addig ez az ország egyre mélyebbre süllyed abban a szarban, amiben most van.
Intruder71 2014.08.10. 09:31:55
Guboo 2014.08.10. 09:32:35
És....
Raktározzatok be kajából, mert jön az ebola és akkor már mindegy lesz, hogy ki melyik médiát nyomta el, vagy ki melyik párt ánuszát nyalja fényesre.
Intruder71 2014.08.10. 09:33:56
flort 2014.08.10. 09:34:59
Intruder71 2014.08.10. 09:35:52
draft22 2014.08.10. 09:37:31
draft22 2014.08.10. 09:40:41
flort 2014.08.10. 09:41:56
1. most hogy jön a sporthoz a magyar foci? Tűz és víz
2. van egy SportKlub nevű kanális, ami tudomásom szerint az RTL-é.
3. Kézilabdát sajnos néha közvetítenek, lehetetlen időpontban és nagyon hülye kommentátorokkal. Hidd el, az sem jobb.
draft22 2014.08.10. 09:42:24
gyermekbénulás-járvány sincs, ezért ne oltasd be a gyerekedet. szerencsétlen hülye vagy....
Intruder71 2014.08.10. 09:50:19
István Tamasi 2014.08.10. 09:51:03
lalolib 2014.08.10. 09:56:02
Mert ott a Sportklub...celeb hírek meg vannak, pedig ott a Fókusz.
Lehet, hogy én már túl öreg vagyok, de nekem egy híradó álljon politikai hírekből, közéletből, kultúrából, sportból és időjárásból. És ne csak celebhírekből, balesetekből és bűnügyekből. Az meg megérne egy külön misét, hogy az RTL a reklámadó (mely úgy hülyeség ahogy van) miatt hirtelen kritikussá vált. És eddig vajon mit a fenét csinált híradó címén?
Előre sejthető, hogy a TV2 hozsannát fog lehozni az avatóról, az RTL Klub meg újfent közpénzezik és meg lesz sértődve, hogy nem engedték be.
Szerintetek ez a tárgyilagos média?
Nem vagyok jobboldali, de még balos sem. "Csak" liberális, aki ugye szitokszó mostanság (és nem csak a jobboldalon).
Intruder71 2014.08.10. 09:56:34
Miről beszélsz?
A WHO meghamisította a halálozási adatokat. Független kutatások bizonyították, hogy a halálozási arány 1% alatti, ami egy sima influenza járvány közeli érték.
A WHO vezetői is benne voltak az oltóanyag gyártásban.
Érzed már, hogy te vagy a szerencsétlen megvezetett hülye?
Gratulálok!
lobster thermidor 2014.08.10. 10:01:39
Akár így is lehetne. Bár ez nem mentség számukra, de a kádári időkben maguk a cenzorok sem minden esetben élvezték azt, amit pártutasításra tenniük kellett.
Ellenben a mostani rendszerben jól látható kéjjel élvezkednek a helyzetbe hozottak, ami azért ad némi perverzitást a dolognak.
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.10. 10:09:32
The Welsh 2014.08.10. 10:10:35
Sixx, azért nem kéne mindenre ugrani. Bár a tegnapi indexes borzalom után mire is számítanék.
sixx · http://comment.blog.hu 2014.08.10. 10:14:37
Intruder71 2014.08.10. 10:21:13
Intruder71 2014.08.10. 10:22:57
draft22 2014.08.10. 10:29:50
A spanyolnátha járvány halálozási aránya 2% volt kb 25 millió halott szinte a föld teljese népessége fertőzött lett (persze nem mind beteg).
Amiről te írsz (ráadásul tévedés) az is sokkal magasabb, mint egy "normál" influenzáé.
A halálozási arányszám egyébként a bizonyított eseteknél 60% körül volt. www.e-nepujsag.ro/op/article/mad%C3%A1rinfluenza-tal%C3%A1n-kev%C3%A9sb%C3%A9-hal%C3%A1los-who-%C3%A1ltal-becs%C3%BCltn%C3%A9l
A madárinfluenza járvány kirobbanása a legalacsonyabb becslés szerint is 30 millió ember halálát okozta volna, és legalább 500 millió ember kórházi ellátását igényelte volna. Az oltásoknak lényeges szerepük van a mutálódás megállításában. A pánik amely talán tényleg túlzott volt a 60% halálozási-arány félreértésén alapult, amely a kimutatott és "hospitalízált" betegekre vonatkozik. (az 1% pedig valójában a fertőzött területre vonatkozik, tehát ha az egész világon elterjed, vagyis a világ minden szegletébe jut vírushordozó az 70-75 millió halottat jelent
The Welsh 2014.08.10. 10:33:30
mi másért, hacsak nem nagyon hülyék? Korlátozott a sajtóhelyek, meg a fotóshelyek száma, az utolsó utáni pillanatban jelentkeznek be, amikor eleve túljelentkezés volt a helyekre (sok kollégám sem jut be, olyanok, akik minden héten ott szoktak lenni).
Öt sajtótájékoztató volt a héten a stadionban, egyikre sem akartak kijönni. A Sportklub volt, amúgy. Ők biztos kaptak is akkredet, rendezzék le velük.
The Welsh 2014.08.10. 10:34:27
draft22 2014.08.10. 10:35:13
A járványügy az megelőzés, a pestis pl egy közepesen fertőző betegség, a tüdőpestis kivételével nem terjed emberről emberere, mégis 10-100 millió ember halálát okozta.
A hülyeséged a tudatlanságodból származik.
vénkujon 2014.08.10. 10:38:39
draft22 2014.08.10. 10:40:47
űrszelvény (törölt) 2014.08.10. 10:45:57
The Welsh 2014.08.10. 10:49:04
A stadion méretéhez semmi köze a sajtós helyek számához.
The Welsh 2014.08.10. 10:50:54
ügyfélszolgálatos 2014.08.10. 11:00:17
The Welsh 2014.08.10. 11:07:29
Andy73 2014.08.10. 11:18:18
Egyébként meg tök mindegy, hogy hány csatorna tudósít az eseményről, így a botrány miatt pedig még többen hallanak róla.
Sokkal nagyobb baj ennél, hogy a Fradi már régen kizúgott a második kupasorozat selejtezőjéből, pedig régen még meg is nyerték a vásárvárosok kupáját, és más kupákban is többször a döntőig vagy az elődöntőig jutottak. Most már jó pár éve az őszt sem érik meg a magyar focicsapatok, nemhogy a tavaszt a nemzetközi porondon.
fazzoletti 2014.08.10. 11:21:21
lobster thermidor 2014.08.10. 11:29:08
Nagyon okosakat írsz, és ha nem ebben az országban élnénk, akár el is fogadnám. Azonban furcsa módon nekem mégis az a gondolatom támadt, hogy az akkreditációkat is hasonló módon osztogatják, mint korábban a trafikokat.
draft22 2014.08.10. 11:42:24
The Welsh 2014.08.10. 12:08:11
wolves84lb 2014.08.10. 12:10:04
Köszi.
Majom fideszes.
wolves84lb 2014.08.10. 12:14:24
"Há nincs is ennél fontosabb, baszki!"
Igen, ez látszik, hiszen ideküldtek titeket a Lendvai utcai székházból osztani az észt. :)
De védjétek csak a védhetetlent...
The Welsh 2014.08.10. 12:21:40
Meg mégegyszer, az ő tulajdonukban levő Sportklub egészen biztosan kapott akkreditációt, az ő felvételeiket használhatják, ha akarják. Sőt, miután nem személyes az akkreditáció, elmehetnek helyettük.
wolves84lb 2014.08.10. 12:23:33
BlackWhite 2014.08.10. 12:26:39
wolves84lb 2014.08.10. 12:33:47
érthetetlen chris 2014.08.10. 12:37:16
wolves84lb 2014.08.10. 12:37:49
Abban egyetértek, az RTL-nek nem péntek este kellett volna írnia. VISZONT, veled ellentétben, én azt nem tudom, ők kaptak-e meghívót, és azt mikor. Ha te tudod, mondd el kérlek, hagy okuljunk.
Tudod, ha nem lennének ilyen pitiáner faszok ezek a fideszesek, akkor már csak azért is beengedték volna az RTL-t - így most nem lenne miről cikkeznie sok bloggernek, és mi sem erről beszélgetnénk.
imres 2014.08.10. 12:40:14
Miért léptél vissza öcsipöcsi? Senki sem kényszerített.
The Welsh 2014.08.10. 12:50:15
Egy Újpest meccsen a Puskás jóval nagyobb sajtópáholya is dugig van. Hát még most.
Van egy akkreditációs rend, azért mert az RTL egy fontos médium, még rájuk is vonatkozik.
igaz_ember 2014.08.10. 13:14:47
Peterpapo 2014.08.10. 13:15:04
Mi az hogy még többet? A reklámadó bevezetése előtt a RTL híradójában soha nem esett szó a kormány hülyeségeiről, csak azóta, úgy hogy nem még többet, hanem most elkezdték. Teszem hozzá tök jogosan és ráadásul meg is tehetik. A másik. Milyen logikai út mentén hasonlítasz össze egy politikai pártot, egy sport egyesülettel?
Peterpapo 2014.08.10. 13:18:42
Ugye azt te sem gondoltad komolyan, amit leírtál? Mert eléggé röhejes magyarázat. Inkább ahhoz hasonlítanám, amikor romák akartak bemenni egy szórakozóhelyre, ahol azt mondták nekik, hogy nem mehetnek be mert megtelt. Na igen, persze megtelt.
igaz_ember 2014.08.10. 13:19:22
Peterpapo 2014.08.10. 13:21:12
2014.08.10. 13:21:23
Nagyon szánalmas amit az RTL művel ezzel az állandó önsajnálattal, sajnáltatással, nálam és sok emberben pont az ellenkező hatást váltja ki.
igaz_ember 2014.08.10. 13:22:09
The Welsh 2014.08.10. 13:29:10
Peterpapo 2014.08.10. 13:32:09
Anno a BL-re is minden jegy elkelt. Arra is emlékszem, hogy olyanoknak nem jutott, akik minden bajnokira kimentek, mert a csókos hobbidrukkerek kapták meg. Aztán a bajnokikon alig lézengett néhány ember. Ne erről a Chelsea elleni meccsről beszélj, hanem majd a bajnokikról! 2012-ben 5950 volt az átlagnézőszám a hazai meccseken. Idegenben meg 6015.
Peterpapo 2014.08.10. 13:34:05
wolves84lb 2014.08.10. 13:36:26
A Fradi tényleg azt enged be, akit akar...és a DK is. Csak az egyik egy párt, a másik egy közpénzből kistafírozott sportklub.
Áhhh, minek magyarázom...hülye vagy, mint a faszom...
Peterpapo 2014.08.10. 13:37:00
Hm. Kicsit feljebb azt írtad, hogy csütörtökön kaptad. Akkor most szerda, vagy csütörtök. Így egy kicsit az az érzése az embernek, hogy csak hamukálsz.
The Welsh 2014.08.10. 10:10:35
Hatvan hely van kb a sajtópáholyban és a pálya mellett is kevés a hely (mert közel van a lelátó a pályához. Én csütörtökön kaptam meg az akkreditációról a visszaigazolást, az RTL péntek éjjel jelentkezett be, nyilván azért, hogy ne kapjanak helyet, aztán futtathassanak egy ilyen hírt.
Peterpapo 2014.08.10. 13:42:12
igaz_ember 2014.08.10. 13:46:18
The Welsh 2014.08.10. 13:51:15
The Welsh 2014.08.10. 13:52:11
2014.08.10. 13:52:45
Nézd meg a felvételt, a mikrofont hova teszi az RTL! Nem állványt visz, mint a többi normál, hanem a jegyzeteknek való helyre.
Én is letettem volna.
Jimbo75 2014.08.10. 13:53:26
2014.08.10. 13:54:08
Óvoda.
draft22 2014.08.10. 13:57:03
Szerintem az illető fradi munkatárs már megkapta a magáét, sőt nem kizárt, hogy mégis ott lehet az RTL ( de lehet azért sem megy el).
A fradi stadionját inkább üzleti alapon üzemeltetik ellentétben a debrecenivel, ahol a város közösségi helyként kezeli és tudtommal az üzemeltetési szerződés nem olyan szigorú. A fradi stadion esetében egy fix összeget bevételtől függetlenül fizetni kell a tulajdonosnak (az állam).
Bármire Megoldás 2014.08.10. 13:58:04
draft22 2014.08.10. 13:58:51
Bármire Megoldás 2014.08.10. 14:03:22
baltazar72 2014.08.10. 14:03:32
Valakinek ki kell mondani a mások által eltitkolt eseményeket is!
Az MTVA meg nem hiradót nyújt, hanem a szánalmas nyalizást. Az MTI még Aczél elvti idejében is hitelesebb volt.
TrollSlayer 2014.08.10. 14:05:13
CHRISporn 2014.08.10. 14:05:47
Az RTL szlogen így hangzik:"Mindenki velünk szórakozik!"
És,igen!!! :D :D Örülök,mert szánalmas celebmocsokcsatorna most már egy értlkelhető produktum nélkül...
igaz_ember 2014.08.10. 14:06:53
mobilus 2014.08.10. 14:08:29
Mögé képzelem a fejét...
gayne 2014.08.10. 14:09:26
draft22 2014.08.10. 14:09:29
igaz_ember 2014.08.10. 14:09:29
draft22 2014.08.10. 14:11:29
draft22 2014.08.10. 14:15:02
draft22 2014.08.10. 14:19:51
gyíkarc50 2014.08.10. 14:22:57
igaz_ember 2014.08.10. 14:26:21
igaz_ember 2014.08.10. 14:28:25
draft22 2014.08.10. 14:35:16
draft22 2014.08.10. 14:39:21
igaz_ember 2014.08.10. 14:39:29
igaz_ember 2014.08.10. 14:40:49
draft22 2014.08.10. 14:45:51
draft22 2014.08.10. 14:48:43
igaz_ember 2014.08.10. 14:56:47
igaz_ember 2014.08.10. 15:02:31
Peterpapo 2014.08.10. 15:18:06
Mint írtam az imént, átgondolva a dolgokat simán lehet igazság abban, hogy későn jelentkeztek. Az is igaz lehet, ismerve az újságírást, hogy egy szándékos műbalhé, csak hogy ez most nem egy sima normál helyzet, mivel köztudottan megy az adok-kapok a kormány és az RTL között. Szóval én azt gondolom, hogy egyiket sem kell félteni.
Arra még emlékszel, hogy ki mondta azt a Parlamentben 1990 tájékán, hogy a kormány hazudik?
Peterpapo 2014.08.10. 15:20:20
Én meg nem tettem volna le. Vagy megkérem az RTL képviselőit, hogy helyezzék el rendesen azt a mikrofont, vagy megtettem volna magam. Hiszen a miniszter a nép szolgája. Szóval akárhogy is, de gusztustalan volt, amit Balog tett.
jahaha 2014.08.10. 15:21:51
Gyorgy Nagy 2014.08.10. 15:25:46
Peterpapo 2014.08.10. 15:25:56
Ehhez nem tudok hozzászólni, mert én annyit néztem csak híradót, ameddig bent voltam a szobában az asszonnyal megbeszélni valamit. ugyanis jóval korábban leszoktam róluk. Még akkor, amikor semmi más hírt nem mondtak be, csak hogy felakasztotta magát, baltával fejbe vágta, beleesett, megsérült, meghalt, stb. Na meg valamilyen kisállat született. Az egyik mélypont az volt, amikor azt mondták be, hogy az egyik állatkertben depressziós lett a jegesmedve. Azt hiszem pont az MTV híradójába, mert egy idő után az is elkezdett bulvárosodni. Alig volt benne politika. Csak akkor választások előt erősítettek rá a dübörög az országra. Szóval a lényeg, hogy az asszony nem nézte az RTL2 híradóját csak a sima RTL-t, a TV2-t, meg az MTV-t, úgy hogy nem tudom mi volt az RTL2 híradójában.
Peterpapo 2014.08.10. 15:27:36
Ja és még annyi, hogy nem túl sokan nézhették az RTL2 késői híradóját. Miért nem mondták be a sima RTL esti híradójába? Nem az lett volna a korrekt?
Peterpapo 2014.08.10. 15:33:10
Ott ahol köztudottan létezik a Kubatov lista és a HÖK is listát vezet a tanulókról, hogy ki jó fideszes és ki nem az, naivság azt mondani nincs bolsevizmus.
Peterpapo 2014.08.10. 16:04:21
Peterpapo 2014.08.10. 16:39:01
Ha jól tudom népszámláláskor a magyar állam is összeírja, hogy ki milyen nemzetiségűnek, vagy vallásúnak tartja magát. Tudod az a baj, hogy csak izraeli szervezetekkel kapcsolatosan akarták az összeírást, holott más országokban is vannak szélsőséges rasszista szervezetek. Például Magyarországon is. Az egyik ilyennek lehetsz te is a tagja.
Gyorgy Nagy 2014.08.10. 16:46:49
Bambano 2014.08.10. 17:06:36
The Welsh 2014.08.10. 17:14:49
Ma meccs lesz, meg 22(pontosabban 24) ezer ember. De vegyenek jegyet, aztán kézikamerázzanak.
Bambano 2014.08.10. 17:37:43
ha a 6 tévéstábot elosztod a két hosszabb oldal mentén, akkor mindegyikre pont 35 méter jut, az 50 fotós meg elfér a két rövidebb oldal mellett, fejenként kb. 2.5 méter helyen.
ide tényleg nem fér el még egy stáb, hisz tele vannak, mint délután a 4-6-os villamos.
másrészt meg tudomásom szerint a tv közvetítéseknek van egy olyan hülye szokása, hogy fizetnek a "tartalomért". nem kell ez a pénz a fradinak? vagy kipótolják majd közpénzből?
nem mondom, hogy kilóg a lóláb, mert kilóg az egész ló.