Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Nem volt Kossuth-díjuk, mégis megemlékezett róluk a Híradó

2014. augusztus 08. 09:58 klágd 200 komment

Tegnap is sejtettük, hogy az MTVA sajtósai a seggükből húzták ki azt az indoklást, hogy Bajor Imréről azért nem emlékeztek meg az M1 esti Híradójában, mert nem volt Kossuth-díja, náluk pedig az a vízválasztó az ilyen témákban, de most van négy bizonyítékunk is.

Ilyenkor mindig elgondolkodom, hogy tényleg annyira pökhendik, hogy egyszerűen nem érdekli őket, ha egy ilyen magyarázat után valaki rátenyerel a Google-re, vagy ebben az esetben inkább a Nava.hu-ra, kicsit keresgél, nézelődik, aztán hirtelen megtalálja, hogy basszus, hát gyakorlatilag egy kis segítséggel és 15 perces munkával meg lehet cáfolni, amit mondtok, hát majmok vagytok ti, vagy mi van?

Komár László (2012. október 17.) - itt megtekinthető

RIPkomarlaci.jpg

Hollósi Frigyes (2012. december 5.) - itt megtekinthető

RIPhollosifrigyes.jpg

Bárdy György (2013. május 27.) - itt megtekinthető

RIPbardygyorgy.jpg

Bárdy halálának híre későn derült ki, a portálok este 8 körül hozták le, így a Híradónak feltehetőleg nem volt ideje arra, hogy egy anyagok készítsen a színészről, ezért csak két mondattal bemondták és pár másodpercre elsötétítették a képernyőt.

Csala Zsuzsa (2014. február 22.) - itt megtekinthető

RIPcsalazsuzs.jpg

Egyrészt elég kemény 2012-es híreket nézni, mert ugyanúgy dübörgött akkor is a propaganda – helló, pályázható dohányboltok – de ezeknek ellenére azért meg tudtak emlékezni olyan emberekről, akiket végül is milliók ismertek Magyarországon. Bajor Imre nem kapta meg ugyanezt a bánásmódot.

A következő levelet elküldtem az MTVA sajtósának:

Kedves MTVA!

A tegnap kiküldött közleményük szerint azért nem emlékeztek meg Bajor Imrére az M1 esti híradójában, mert nem volt Kossuth-díja. Az utóbbi két évben a Híradóban a következő művészek halálát jelentették be:

Komár László
2012. október 17.
http://nava.hu/id/1439654/

Hollósi Frigyes
2012. december 5.
http://nava.hu/id/1475788/

Bárdy György
2013. május 27.
http://nava.hu/id/1570656/

Csala Zsuzsa
2014. február 22.
http://nava.hu/id/1809204/

Egyikőjüknek sincsen Kossuth-díja. Arra szeretnék választ kapni, hogy pontosan mikor született az elhatározás a választóvonalról, illetve ha az már évek óta érvényben van, akkor miért került be a felsorolt művészek gyászhíre a Híradóba.

Köszönöm a válaszukat előre is,
Klág Dávid
Index.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Virág et. 2014.08.08. 10:17:21

Dávid

Lemaradtál a magyarázat értelmezéséről (v2.0 azt hiszem). Eszerint a Kossuth-díj csak a "feltétlen" megemlítés előfeltétele. Tehát Kossuth-díj nélkül is megemlíthetőek a művészek halálukkor, de nem kötelező. Azt mondjuk már nem részletezik, hogy akkor mi is a rendező elv, de ezt nem is nehéz kitalálni azoknak, akik éltek a Kádár-rendszerben. Pontosan ugyanaz.

agent_x 2014.08.08. 10:23:38

+1
Hacser Józsa
2014. március 5.
nava.hu/id/1816568/

agent_x 2014.08.08. 10:26:39

@agent_x: utolsó hír, ff alatt nem látom, ie-ben igen.

Hegyirablo 2014.08.08. 10:33:36

Ez valami egészen elképesztő, hogy mit művelnek ott évi 9 milliárd forintért.

jazzcool 2014.08.08. 10:36:47

nem mellébeszél, hanem pofátlanul hazudik az MTVA. de, szerencsére, normális ember nem is nézi a hírműsorukat, az agymosottaknak meg úgyis mindegy. Bajor Imi viszont biztos nem bánja, hogy a közszolgálatinak hazudott tévé nem foglalkozott vele.

Nem Penny hajója 2014.08.08. 10:37:25

Egyébként azt még meg is érteném, hogy ha mondjuk Farkasházy halálhíréről nem számolnának be, hiszen ő minden adásban basztatja az ország felemelkedését megteremtő drága kormányunkat.

Na de csesszék már meg a Bajor mit ártott nekik? A politikai témákhoz hozzá sem szólt, vagy elbohóckodta. Nem járt pártrendezvényekre, tüntetésekre semmire, leszarta az egészet.

Vagy aki a nemzet ellenségeivel egy légtérben van az már maga is ellenség?

pd_ 2014.08.08. 10:38:16

@Virág et.: Hát igen, ezt már kifejtettük az előző bejegyzésnél is, és aki egy kicsit tud gondolkodni meg mondatot értelmezni az fel is fogta.

De ugye jó bulvárszokásnak megfelelően az észérveket félre kell söpörni, és minél többen ferdíteni, mert az olyan jól hangzik.

Még egyszer: azon kellene rugózni, hogy Bajor Imréről konkrétan miért nem emlékeztek meg röviden a Híradóban, nem pedig azon, hogy másnak, akinek szintén nem volt Kossuth-díja, miért igen.

Ez a Kossuth-díja volt vagy nem körüli pörgés nagyon szánalmas, nem kell cáfolni, nem hazudtak a közleményeben. Az ilyen és ehhez hasonló írások hazudnak szemrebbenés nélkül, pont a másikat vádolják azzal, amit éppen ők csinálnak. (Igencsak ismerős taktika.) Ha már kritizálás megy, vonatkozzon arra, ami tényleg megtörtén (vagy ugye most pont hogy nem történt).

Is 2014.08.08. 10:39:51

@Virág et.: Igen, tényleg az a helyzet, hogy nem kizárólagos feltétel a Kossuth-díj. Itt igazából valóban az a kérdés, hogy miért született az a döntés, hogy ő másokkal ellentétben nem kerül bele.
Hm, vajon, ha lett volna Kossuth-díja, fogcsikorgatva de beteszik? Már soha nem tudjuk meg.

Ma Baker 2014.08.08. 10:49:23

Gőzöm sincs mi ez a hiszti Bajor Imi körül... Kötelező lett volna megemlíteni vagy mi a jó isten?! Azért mert egy "ellenzéki" műsorban szerepelt, már gáz ha nem magasztalják az egekig?
Nevetséges!

Szentkereszti Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.08.08. 10:49:56

A negyedik hullarabló címlapblog, amit 5 percen belül olvasok.

Vissza a csatornába, szarháziak!

Zwio 2014.08.08. 10:52:33

Itt van nektek az újabb csont, prolik, rágódjatok rajta!

2014.08.08. 10:52:50

A magyarűzat egyértelműen kamu, ugyanakkor azért okosan van megfogalmazva, és nincs betű szerint számonkérhető dolog benne, mert -olvassátok el mégegyszer!!!- azt nyilatkozták, hogy csak akkor kerül be FELTÉTLENÜL, ha van Kossuth-díja. Ami ugye azt jelenti, hogy nem Kossuth-díjas művész halálhíre is bekerülhet, ha éppen nem kell sürgős rezsiharceredményeket vagy százéves nénikkel parolázó fideszes polgikat mutatni, örvendetes új stadionfelújításokat bejelenteni netán elküldeni a picsába az értetlen New York Times-t vagy Washington Postot, mert helytelenül értelmezték Viktor legutolsó megnyilvánulását. Szóval, ha mindezek után még mindig marad idő, akkor esetleg megkérdezik a büféslányból, takarítónéniből, portás bácsiból álló szakmai bizottságot, és akkor a javaslatuk alapján majd megfontolják, bekerüljön-e. Az általatok említettek bekerültek, mert a bizottság megszavazta, a vezetőség meg jóváhagyta, de sajnos Bajor fennakadt a rostán, mert nem volt rajta sapka. Vagy volt. Vagy nem. Vagy mégis. ÉS egyébként is.

Gyorgy Nagy 2014.08.08. 10:55:51

Szemèt köztévések ! Elöbb utobb kozmunkások lesztek! Seggnyaló HIRHAMITÓ ELHALGTÓ PATKÁNYOK!

lavór 2014.08.08. 10:56:38

Tudtuk, hogy mellébeszélnek. Nem hírérték.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2014.08.08. 10:57:06

Emlékszik valaki, hogy Kiss Péterről beszámoltak? Nem Kossuth díjas (gondolom) és "baloldali beállítottságú".

lavór 2014.08.08. 10:57:16

@Zwio:

Nem tetszik? Így jártál.

lavór 2014.08.08. 10:58:01

@Zwio:
Nem teszik? Így jártál.

Vipera01 2014.08.08. 11:00:52

Pedig Hollósi Frigyest sem lehetett jobboldali elfogultsággal vádolni...

trakspartacus08 2014.08.08. 11:02:36

Mi a fenéért kellett volna megemlíteni, hogy Bajor Imre meghalt? Adott valamit az országnak? Esetleg nemzetközi hírt szerzett, elismertséget, vagy mi?
Neeem, egy vacak kis celebfigura volt, felejthető filmekben szerepelt és...ennyi.

Mark Bolt 2014.08.08. 11:05:32

Klágd

Az MTV a korábbi levelében annyit írt, hogy a Kossuth-díj a választóvonal arra, hogy kötelezően berakják a megemlékezést. Vagyis akinek nincs Kossuth-ja azt is berakhatják, de az fakultatív. Ez egyrészt ügyes válasz, mert a leveledre kb. ezt fogják megírni, másrészt csak időhúzás mert akkor most rá lehet kérdezni hogy ki és milyen okból döntött úgy fakultatíve, hogy Bajorról ne legyen semmi.

Neander 2014.08.08. 11:06:49

Döbbenetesen fontos, nagy formátumú személyiség lehetett ez a Bajor Imre, hogy ennyit rugóznak rajta...

flort 2014.08.08. 11:09:00

@trakspartacus08: azért nálad klasszisokkal többet tett és szinte a fél ország követte a betegségét. Egy hír beolvasása mondjuk a Szomszédok beli szereplése után talán belefért volna.

Viszont legalább tudni lehet, hogy a hozzád hasonló érzéketlen taplók készítik a híradókat.

wallenberg8805 2014.08.08. 11:10:02

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

A sok gyurcsányista troll nem fogja fel, hogy ha az elhunyt Kossuth-díjas, akkor kötelező bemondani a tévében, de ha nem Kossuth-díjas, akkor nem tilos bemondani a tévében, hanem akkor szabadon választott hogfy bemondják-e.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Irgum76 2014.08.08. 11:10:11

kicsit túlpörögtétek a témát
igen szemét húzás volt tőlük nem megemlékezni
de napi öt posztot írni erről már nem elegáns
szegény Bajor Imrét még el sem temették de már forog a sírjában

wallenberg8805 2014.08.08. 11:14:08

@Irgum76:

Nem volt szemét húzás. Ahogy a cionista balliberális média mondja amikor elhallgatja a Jobbikot: a szerkesztés szabadsága.

rexcramer 2014.08.08. 11:14:56

Valóban be kellett volna mondani, mivel országosan ismert ember.
Viszont kibaszott szar színész volt szegény.

szúnyog?? mert nem buddha 2014.08.08. 11:17:44

Nekem az nem fér a fejembe, hogy komolyan van olyan ember, aki az összes híradót megnézi, hogy egy a "saját értékrendjét megmozgató hírt" bemondanak-e vagy sem? És erről képes posztot írni?
Bárcsak ez lenne a legnagyobb probléma a világban. Nagyon ráérnek az emberek.

Walter Hartwell White 2014.08.08. 11:21:10

@wallenberg8805: A "cionista balliberális média" nem közpénzből készül közmédia címszóval, azt mondanak be és hallgatnak el, amit akarnak.

magyaridióta · http://magyaridiot.blog.hu 2014.08.08. 11:21:16

ti most tényleg magyarázatot kértek a zsigeri és alpári taplóságra....!?

bunk0 2014.08.08. 11:23:16

Bajort lehet hogy milliók ismerték de mégis milyen konkrét érdeme volt? Milyen díjat, elismerést kapott, mit tett le az asztalra azon kívül hogy elsőként alakított homoszexuális karaktert a magyar televíziózás történetében?

Győzikét is milliók ismerik, akkor az ő halálhíre is kötelezően benne lesz í híradóban?

hordalek 2014.08.08. 11:23:29

Bajor Imre hol mérhető a poszt elején felsorolt emberekhez? Szerintem nem egy ligában fociztak.

wallenberg8805 2014.08.08. 11:24:28

Szerintem az a cionista disznóság, hogy a kóser RTL-Klub meg sem említi a többszázezres látogatottságú Kurultaj törzsi gyűléseket, miközben naponta tudósít a néhány tízezres látogatottságú Sziget rendezvényekről.

wallenberg8805 2014.08.08. 11:25:45

@Single Player:

A médiatörvény szerint a cionista balliberális médiának is a hírműsoraiban kötelessége kiegyensúlyozottan tájékoztatni, tehát nem hallgathatja el a Jobbikot.

Walter Hartwell White 2014.08.08. 11:29:49

Ahogy a közpénzből fenntartott közmédiának is kötelessége lenne kiegyensúlyozottan tájékoztatni. És nem teszik. A fejétől bűzlik a hal, nemde?

Mark Bolt 2014.08.08. 11:32:59

@bunk0: Ezt az eszmefuttatást levezetheted még egy rakat színész és egyéb közéleti szereplővel kapcsolatban, akiket meg mégis bemondtak. Kormár Lacinak például milyen nagy volumenű érdemei voltak? Hogy elénekelte a "Mondd kis kócos hol van a mamádot"?

Amennyit te Bajorból látsz az a töredéke a munkásságának, majd 30 évig volt a színpadon, volt év színésze is például. Győzikével összehasonlítani minősíthetetlen butaság.

wallenberg8805 2014.08.08. 11:33:11

@Single Player:

Tehát a kapitalisták egy centivel sem tisztességesebbek mint az Orbán-diktatúra.

fefe79 2014.08.08. 11:37:41

Ez tetszik a szavazóknak, ha másodjára is beneveztek rá. Kár itt háborogni, ez egy ilyen ország. Ez a Balkán.

Nem Penny hajója 2014.08.08. 11:37:44

@bunk0: "mégis milyen konkrét érdeme volt? Milyen díjat, elismerést kapott, mit tett le az asztalra"

Ezt:
- Kb. 20 éven át rendszeres szereplője volt a Rádiókabarénak
- Két alkalommal megkapta a Rádió Nívódíja
- A Karinthy-gyűrűt (Magya Rádió saját díja).
- 1999-ben az Év Színésze.
- 2x Köztársasági Érdemrend
- Több köztévés műsorban is szerepelt + 11 játékfilmben + közel 20 egyéb produkcióban (ezek nagy része szintén a közmédián futott). A pályafutásának a legnagyobb része lényegében a magyar közmédiához kapcsolódott.

czinikus 2014.08.08. 11:38:04

Éppen most döngölitek bele a sárba Bajor emlékét.Gondolom a család baromira örül neki.Nem érdekelt mint színész,sem mint humorista,de azért ez már pofátlanság.Ég a pofámról a bőr,hogy egy ember halálhírét politikai pofozkodásra használják.

Koca Caola 2014.08.08. 11:39:18

@Virág et.: Hiába magyarázod neki, nem fogja megérteni, a "feltétlen" szó értelmét. Kell a kattintás, kell...
Már csak szegény Bajor Imrét sajnálom így utólag, hogy az index így "befeketíti" a gyászát.

bhead 2014.08.08. 11:40:05

Ezen lovagolni x napon és poszton keresztül szerintem már rátok nézve kínos.

igazmondojuhasz 2014.08.08. 11:46:57

Komolyan, ki néz még köztévét? Fel se kellett volna újítani 2006 után, talán akkor nem tudnának ilyen szánalmasan viselkedni.
Undorító az egész.

bunk0 2014.08.08. 11:47:15

@bhead: tipikus belpesti álprobléma, aztán meg csodálkoznak ha az emberek kiábrándulnak a liberalizmusból

valogatos 2014.08.08. 11:47:31

Meg hany nyuves cikket irtok errol a temarol? Annyira utalok mar hireket olvasni, mert csak ez a szarsag megy. Jobb/bal fikazas vegletesen elfogult cikkekkel meg a celebek. Kb ez a magyar media. Es az index(es minden gyermeke) zaszlovivoje ennek a gusztustalan trendnek. Semmivel sem vagytok jobbak mint a kozTV.

Virág et. 2014.08.08. 12:07:39

@wallenberg8805: 1. Ezt a szabályt tegnap találták ki, magyarázkodásképp. Nincs ilyen policy, eddig nem is volt és a saját gyakorlatuk sem ezt mutatta. Nyilvánvaló, hogy a seggükből húzták ki és mellélőttek vele.

2. De játszásiból fogadjuk el, hogy ez a rendező elv. Akkor viszont arra nem válaszoltak, hogy miért hagyták ki Bajor halálhírét az esti híradóból, ha más, nem Kossuth-díjas művészekről meg korábban beszámoltak. Mert ugye konkrétan ez volt a kérdés az MTVA felé, Kossuth-díjasozni ők kezdtek.

exkalibur 2014.08.08. 12:10:38

@valogatos: igazából az érdektelen cikkeket egy laza ujj vagy egérgörgő mozdulattal át lehet ugrani. Elolvasni, főleg kommentelni egyáltalán nem kötelező.

fda 2014.08.08. 12:10:42

Nem értem. Hol van leírva, hogy Bajor Imre halálát kötelező bejelenteni?

Egyébként ha minden híres, fontos, ismert vagy közkedvelt ember halálhírét közölnék, akkor biztos el is telne vele a hírmúsor fél órája. Gondolom a szerkesztő dolga válogatni, azt választ be, amit jónak lát, bizonyos keretek között.

fda 2014.08.08. 12:11:50

Egyébként kit érdekel, hogy mi megy egy esti híradóban? Hosszú évek óta nem néztem ilyet, mégis tájékozott vagyok.

Nem csak arról tudok, amiről szó volt a TV híradóban, hanem még arról is, amiről nem :-)

valakitalánvagyok 2014.08.08. 12:11:51

@bunk0: ha lattad volna dramai szerepben, nem csak pasikban, akkor tudnad

exkalibur 2014.08.08. 12:12:38

@igazmondojuhasz: valójában nem is újították fel. A köztévé egy teljesen új székházban van már.

fda 2014.08.08. 12:13:49

@exkalibur: "egérgörgő mozdulattal át lehet ugrani"

attól még igaza van @valogatos -nak!

Peterpapo 2014.08.08. 12:22:44

@Neander:

Nem Bajor személye a lényeg, hanem az eljárás, vagy nem eljárás. Ami érdekes, hogy Bajor az RTL heti Hetes műsorában állandó vendég volt. Ha nem hiszed, hogy ez az indok mozgatta ezeket a seggnyalókat, akkor nézz utána az idei nem Kossuth-díjas színész halottainknak. Melyikük halálát nem közölte az MTV?

Hacser Józsa
Csala Zsuzsa
Ferrari Violetta
Helyey László

És aztán inkább a párhuzamot vond meg, mint a válladat!

Peterpapo 2014.08.08. 12:23:14

@fda:

Valóban sehol nincs leírva, de ez egy szar duma. Az előbbi hozzászólásom neked is szól.

szepi79 2014.08.08. 12:25:25

@Virág et.: pont ezért jöttem ide én is, hogy ezt berjam, és nagyon örülök, hogy mindjárt az első komment erről szól. rikszept.

annyit még hozzátennék, hogy az a kb 10 ember, aki még nézi a köztévét, úgyis értesült a halálhirről, legkésőbb másnap a közértben, viszont ezen rugózni folyamatosan nem szép dolog. lehet, hogy a köztévé ezzel meggyalázta az emlékét (szerintem nem, csak saját bunkóságuk bizonyitványa, de ez mindegy is), az viszont tuti, hogy az ezen való pörgés és politikai célokra való felhasználása rosszabb.

megint 2014.08.08. 12:25:45

Ha jól emlékszem Bajor régen kedvelte Orbánt, aztán váltott...

Peterpapo 2014.08.08. 12:27:27

@bunk0:

Ha neked ez egy álprobléma, akkor menj vissza 1984-be. Ott jól fogod érezni magad, nincsenek ilyen álproblémák.

Kandabula 2014.08.08. 12:36:41

Egy rakás gennyláda gyűlt össze az MTV-ben. Úgyhogy semmi különös nem történt. Aki pedig Bajort cikizi itten, keressen rá a YouTube-on. Ezerarcú, kedves színész volt. (Ő biztosan így mondta volna: "egy kedves figura")

marinar 2014.08.08. 12:38:13

Minden csuda 3 napig tart. Pár nap, és csak a fanatikusok gerjesztik tovább a feszkót ebben a témában.
Bajor jópofa volt, mindig hozta ugyanazt a figurát, ami már nekem a könyökömön jött ki. Azoknak tetszett leginkább akik benne magukra ismertek, a jóindulatú együgyűt, a bunkó prosztót.
Hatalmas, emlékezetes alakításaira nem emlékszem,és ez most nem ítélet.
Sokan kapva kapnak az alkalmon hogy az ő népszerűségét meglovagolva a halála kapcsán előrébb pofátlankodjanak.

holdkoros · http://holdkor.blog.hu/ 2014.08.08. 12:39:44

@flort: Azért ez is erős egy kicsit.
Én sem tudtam soha megkedvelni, művésznek se tartottam soha, csak huszonhatod rangú ripacsnak.
Természetesen ettől még sajnálom, hogy meghalt, mert ugye az nem nagyon jó senkinek, főleg, hogy előtte még jó sokáig betegeskedett is.

Az, hogy egy fél ország követte a betegségét, szerintem kissé túlzó, de ha így is lett volna.. Berki Krisztián meg a Kelemen Anna életét is követi egy fél ország a TV-ben, mégsem lesznek ettől művészek.

Az, hogy kedvelsz -e egy színészt elég szubjektív dolog, és senki sem lesz érzéketlen barom, csak mert neki nem jött be, és nem érzi híradóba való dolognak, ha az illető meghal. Mellesleg elég sok felől ömlik (kb. csapból is) most ez a dolog, úgyhogy nem hiszem, hogy ennek tényleg ekkora ügynek kéne lennie. Nem az MTV saját halottja, semmi közük nem volt hozzá, az meg hogy a kabaré meg a humor koronázatlan királya, vagy mit írtak valahol, egy pöttyet erőteljes kijelentés Bajorról egy olyan országban, ahol már volt egy Hofi.

marinar 2014.08.08. 12:41:49

Ez az egész vihar egy pohár vízben, ahogy Bendegúz mondta "kofalárma".

Darth Revan 2014.08.08. 12:44:46

@rexcramer: "Viszont kibaszott szar színész volt szegény."

Ez nem igaz. Nem volt rossz szinesz, csak elvallalt szar film/tv szerepeket. Lattam ot szinhazban es kifejezetten pozitiv elmeny volt.

holdkoros · http://holdkor.blog.hu/ 2014.08.08. 12:46:24

Egyébként azt elárulná nekem valaki, hogy ebből hogyan lett megint politikai téma? Mint fentebb említettem, nem igazán kedveltem, ettől függetlenül meghalt.. nem tudom, de ahonnan én jövök, ott ilyen témák kapcsán nem igazán illő egymást zsidózni-bolsevikozni-fasisztázni.
Teszik ezt ráadásul azok, akik mélyen fel vannak háborodva azon, hogy nem szerepelt a híradóban a halálhíre. Kicsit több tiszteletet esetleg?

csintalan_csődör (törölt) 2014.08.08. 12:47:16

Hirtelen milyen fontos lett a comment-nek Bajor. Tényleg semmi szégyenérzet nincs bennetek mikor egy ember halálát felhasználjátok pár kattintásért? Vagy, hogy bele tudjatok rúgni az MTVA-ba?
Mert ez már kurvára nem Bajorról szól, hanem arról, hogy mocskos Fidesz, mocskos Orbán, mocskos MTVA, és a beteg droidok meg csak jönnek, és helyeselnek.
SajóD., meg az összes többi, nézzetek már tükörbe, és kérdezzétek meg magatoktól, engem tényleg érdekel Bajor, vagy csak használom, mert ez az érdekem?
Remélem, hogy utána hiánycikk lesz az ablaktisztító basszátok meg.

Darth Revan 2014.08.08. 12:47:23

@Mark Bolt: "Győzikével összehasonlítani minősíthetetlen butaság."

Es amilyen az MTV szinvonala, Gyozike halalarol vezeto anyagban szamolnanak be...

Peterpapo 2014.08.08. 12:48:20

@marinar:

Most, hogy mondod, a Bendegúzt játszó Olvasztó Imre halálát is bemondták, ha jól emlékszem.

csintalan_csődör (törölt) 2014.08.08. 12:51:36

@csintalan_csődör: nem ̶S̶a̶j̶o̶D̶ hanem klágd, bocsánat elírtam.

Peterpapo 2014.08.08. 12:52:57

@holdkoros:

Elmondom.

Úgy lett politikai téma, hogy a kormány kitalálta a reklámadót, ami a kormányközeli tévéket kevésbé sújtja, mint az RTL-t. Erre az RTL a híradójában elkezdte ekézni a kormányt, mire a köztévé "véletlenül" nem jelenti be Bajor Imre halálát, aki az RTL kormányt ekéző Heti hetes című műsorának volt állandó szereplője, egy mondvacsinált indokkal, amit secperc alatt meg lehetett cáfolni. Ja és Balogh miniszter úr(?) pedig az RTL mikrofonját leteszi a földre egy sajtótájékoztatón.

Hát így.

holdkoros · http://holdkor.blog.hu/ 2014.08.08. 12:57:00

@Peterpapo: Értem.
Tehát ha az MTV paraszt módjára viselkedik (amennyiben elfogadom, hogy politikai okoknál fogva nem jelentették be), akkor legyünk mi is bunkó parasztok, és cionistázzuk meg fasisztázzuk egymást.
Attól a Bajor biztos sokkal kevésbé halott, és kicsit se érzéketlen az egész. Azok számára, akiknek fontos volt, akik most ezt nézik-hallgatják, hogy az, akit ők szerettek (család, rokonok, barátok), másoknak csak egy újabb ok egymással gyűlölködni.

Van gond.

Peterpapo 2014.08.08. 12:59:26

@holdkoros:

Teljesen igazad van. Én olyat is olvastam egy cikk hozzászólásaiban, mely arról szólt hogy egy bogárnak milyen gyógyító hatása van, na ott kezdtek el keményen zsidózni.

Szóval van gond rendesen.

sanche · http://elakadasjelzo.blog.hu/ 2014.08.08. 13:00:02

@szepi79, első ezen a néven: "szerintem nem, csak saját bunkóságuk bizonyitványa, de ez mindegy is"

Ez egy érdekes dolog amúgy, én azt mondom, hogy egy halottnak mindegy, hogy hol jelentik be a halálhírét, aki halott, az halott, legyen híres, vagy névtelen csavargó.
Szerintem se gyalázás az, ha nem mondják be a hírekbe.. ..UGYANAKKOR bennem is picit valahogy felkavarodott az ebédem és bevallom még most is érzem... Ez habár nettó nem a legundorítóbb húzása a médiának, de bruttó igen.

Valami olyasmi érzésem van, mint mikor egy hivatásos futó elfut egy normál ember mellett és azt kiabálja vissza, hogy "lassú sz*r vagy!". Ez a nettó. A bruttó eset, pedig ha az az ember, aki mellett elfut az egy mozgássérült gyerek.
Az első esetben nézek egy nagyot, hogy mekkora bunkóság, a második esetnél viszont letaglóz az emberi hitványság. Nem Bajornak ártottak, nem a családjának, hanem olyat mutattak magukból, amilyet sosem akartam volna látni. Senkiben. És a legdurvább az, amit fentebb már mások is írtak, hogy Bajor nem járt pártrendezvényekre, nem gyalázta a fideszt lépten-nyomon, mégis úgy tűnik, ez már elég a pártnak, hogy ellenség legyen.
Amennyit láttam belőle, nekem emberként nem volt szimpatikus, ugyanakkor zseniális színész volt, olyan, aki színházban és filmben is jó volt, zseniálisan tudott parodizálni és voltak idők, mikor tényleg csak nagyon kis túlzással: az egész ország nevetett a poénjain.

holdkoros · http://holdkor.blog.hu/ 2014.08.08. 13:01:11

@Peterpapo: na igen.. nem tudom, találkoztam -e már olyan magyar nyelvű, kommentelhető írással, ahol előbb-utóbb ne zendített volna rá valaki a politikára..

Peterpapo 2014.08.08. 13:14:12

@holdkoros:

Biztos hogy nem. Még a zenei megosztón is ez megy. Hát ilyenek vagyunk mi büszke magyarok.

Gabbesz 2014.08.08. 13:18:19

@wallenberg8805: Mondjuk én személy szerint mindig megértem a hozzád hasonló antiszemitákat, mert bizony engem is zavar, ha nálam okosabb emberrel találkozom. A te fajtádnál meg a legsötétebb zsidónak is nagyságrendekkel több esze van.

flort 2014.08.08. 13:19:55

@holdkoros: nézd, ízléstelennek tartom ilyesmin vitatkozni, csak tájékoztatlak, hogy ezt írtam: "azért nálad klasszisokkal többet tett és szinte a fél ország követte a betegségét. Egy hír beolvasása mondjuk a Szomszédok beli szereplése után talán belefért volna."

Hol van benne, hogy nagy művésznek tartottam, vagy koronázatlan királynak?

Továbbá: az index főoldalán többször belefutottam a nevébe az elmúlt hónapban is (általában nem jutok tovább innen), míg az általad emlegetettekről azt sem tudom, kicsodák. Leszámítva hogy aligha az olimpiai- és világbajnok tornásszal példálóztál.

Hogy egyszerűbb legyen felfogni az eredeti és a jelek szerint általad nem igazán értett hozzászólásomat: Bajor marha sok olyan műsorban szerepelt, amit a köztévé és elődjei készítettek, tehát nem kifejezetten egy niemandról van szó. Hogy nem tartották említésre méltónak azt hogy egy (vélhetően külsős) munkatársuk meghalt, azt meg had tartsam taplóságnak.

Talán ennyit erről.

mobilus 2014.08.08. 13:20:48

Köztévé? Közmédia?
V.ö.:
- közröhej
- közútálat
- közbotrány

holdkoros · http://holdkor.blog.hu/ 2014.08.08. 13:23:55

@flort: Arra a részre tértem ki, hogy valami olyat írtál, hogy ~de legalább tudjuk ,hogy a magadfajta érzéketlen bunkók szerkesztik a híradót.
Ha ezt nem te követted el, akkor elnézést, de most már vissza nem keresek oda.
Annyira azért nem érzem kardinális kérdésnek úgy az egészet :)

Bármire Megoldás 2014.08.08. 13:28:33

Kedves Dávid!

Olyan rémesen fajsúlyos ügyre tenyerelt, ami nélkül az ország saját hamvába hal. Bajor Imre híradóból kihagyása bizony levélírásra készteti azt, akinek semmit sem jelent az ember, csak a hír. A halált felhasználni a szapulásra, saját image növelésére förtelem. Ez nem újságírás, ezért száműzni kéne a szakmából. Gyakoroljon önkritikát, és válasszon más elfoglaltságot magának, lehetőleg nem mások ingerlésével.

Peterpapo 2014.08.08. 13:36:48

@Bármire Megoldás:

Kedves Hozzászóló!

Annak tükrében, amit ez a kormány tesz a köztévével és az országgal, bizony ez egy fajsúlyos ügy. Az újságírónak erre felhívni az emberek kötelessége. Kivéve, ha 1984-ben él, vagy egy állatfarmon. Ha Önt nem az zavarja, hogy nyilvánvalóan politikai okokra használták fel egy ember halálát, hanem az, hogy valaki ezt szóvá merte tenni, akkor olvasgassa inkább a Tákolmányt, így semmi nem fogja ingerelni.

Firpo hadnagy · http://krumplishal.blog.hu 2014.08.08. 13:39:08

Kedves Dávid!
Ön nem nevezhető újságírónak. Sokat fizetett a cikkért a párt legalább? Egy ember halálával ennyi mocskot és undormányt hogy lehet összehordani az elképesztő. Még úgyis hogy a másik szimptaikus fiút sixxet már nyilván letiltották a témáról, mert az még a pártdex számára sem volt engedhető ahogy ömlött belőle a gyűlölet, az Ön felkérése a mocskolodásra sem tűnik most jó megoldásnak.
Az egyetemeken végeznek mostanában fiatalok, akik minden bizonnyal kevesebb mocsok felhalmozásával is írnak ennél jobb cikkeket... fel kell kérni Őket, még olcsóbbak is lesznek.

2014.08.08. 13:47:27

@fda: Nem kötelező, csak az MTV egykori dolgozójaként illett volna. Persze ki lehet hagyni, csak akkor tudomásul kell venni, hogy joggal tartják ezt az eljárást prosztóságnak.

@hordalek: Ugyan már, Komár Lászlót nehogy már a magaskultúra kimagasló képviselőjének tartsuk. Hacser Józsának a többség csak a hangját ismeri, szerepben nem is látta, mégis bekerült - joggal. Bajor egy gemütlich kispolgárokat alakító színész volt, aki országos ismertségre tett szert, se több, se kevesebb. Én speciel nem rajongtam érte, de simán bunkóság ignorálni a halálhírét a köztévében, amelynek dolgozója volt egy időben.

pot 2014.08.08. 13:53:20

Kedves Magyarok !!
Ti vagytok Európa legpocsékabb nemzete !

Baaah 2014.08.08. 14:03:41

Ezért kár volt regelni, te bátran a sötétben bujkáló f@sz

Tibor Kajos 2014.08.08. 14:04:35

@pot: Anyád az aki nem fojtott meg 2 napos korodban.

NekemNemEzKell 2014.08.08. 14:09:51

@Nem Penny hajója: Semmit...egy huszadrangú ripacs,akinek a számottevő szerepei elmúltak 15-20 évesek, egyetlen "erénye",hogy részt vett a Heti hetesben, ezzel az ország lakosainak kisebb ám annál nagyobb hangú részének nagy örömére.
Na most ez nem ok arra hogy a műsort megszakítva soron kívűl vele foglalkozzanak. Amúgy foglalkoztak vele, másnap. Tehát foglalkoztak vele, bemondták, igaz nem aznap este, hanem másnap.
Na most ezen nagy hitvitákat folytatni, hogy ez így, meg úgy...már nem a Bajorról szól, hanem a fikázásról aminek az apropóját ennek az embernek a halála adta. Az pedig kurvára gusztustalan, hogy Bajor halálát politikai baszkurálásra használják!

Kandabula 2014.08.08. 14:11:52

@csintalan_csődör: most azért beszélgetünk Bajorról, mert most Bajor a téma. Ez ilyen egyszerű. De Te beszélgethetsz másról is.

NekemNemEzKell 2014.08.08. 14:12:54

@Peterpapo: Bajor, ha élne, ezt kikérné magának, hogy az ő halála apropóján ujabb politikai gyalázkodás induljon.Ez persze jellemző a balfaszokra, akiknek semmi sem szent, s halálból képesek seperc alatt politikai ajvékolást tartani, függetlenül attól, hogy igaz-e az állításuk, vagy nem!

csintalan_csődör (törölt) 2014.08.08. 14:13:23

@Peterpapo: "Az újságírónak erre felhívni az emberek kötelessége."
mi vaaaan? Magyarul nem tudol hee?
"nyilvánvalóan politikai okokra használták fel egy ember halálát"
bánatos szent szar, mi a faszt olvasok???
Nem vagy te picit paranoiás öreg? :D :D

NekemNemEzKell 2014.08.08. 14:14:07

@mobilus: S ez így megy mióta köztévé van. Mi ebben a felháborító?

aleb19 2014.08.08. 14:17:18

miert kellene barkinek is beszamolni egy alkoholista, onpusztito verbalisan jol kepzett buta ember halalarol...miert hir ez?

turista a saját országában 2014.08.08. 14:17:22

@Nem Penny hajója: "Egyébként azt még meg is érteném, hogy ha mondjuk Farkasházy halálhíréről nem számolnának be, hiszen ő minden adásban basztatja az ország felemelkedését megteremtő drága kormányunkat."

Persze hogy megértenéd. Így gondolkodik egy szolga a saját országában.

csintalan_csődör (törölt) 2014.08.08. 14:18:15

@Kandabula: örülök, hogy csak ennyibe tudsz belekötni, drága barátom, de nem ez volt a lényeg a kommentemben.
Szóval próbálkozz mással, és erősebben.
Ja, és soha ne felejtsd, mocskos fidesz bármi áron.

Szarvasbogár 2014.08.08. 14:18:29

Ha véletlenül néznétek az M3 műsorát, hát ott hetente többször is lehet találkozni Bajor Imrével.
Szóval ezért is elég farizeus dolog az MTVA részéről ez a kifogás.

cardenio 2014.08.08. 14:18:38

Jaj, már megint...
Gyermekeim az úrban....

Hír az, ami sokakat érdekel...
Bajor Imre halálhírét nem azért kell bemondani, mert ilyen vagy olyan színész volt (én magam sem tartoztam hívei közé), hanem azért, mert ebben az országban nagyon sokan szerették őt, nagyon sokakat érdekelt a betegsége, a sorsa...

Annak idején Nagy Endre (na ezért kapni fogok) híres kabaréjelenetében nem azért várta Hitler halálhírét az újság címlapjára, mert az illető oly kiváló ember volt, hanem mert sokakat érdekelt volna az a bizonyos hír...

De persze ebben az ügyben a legszomorúbb az a súlyos szervilizmus, ami arra késztet egy "szerkesztőt", hogy elgondolkodjon azon, hogy a kormánynak tetszene-e ez meg ez a hír... Nem hiszem, hogy a Fidesz vagy bárki leszólt volna, hogy ezt ne...
Megcsinálják ők ezt saját maguktól.
No ez a tragédia...

olvassatok mindennap... :)

Olvassatok mindennap....

Titus Pullo Urbino 2014.08.08. 14:19:17

Magyar gyerekek halnak meg ukrán egyenruhában orosz földön. Ezt sem mondják be sehol. Ez valahogy engem jobban zavar.

Lehet köpködi, belémrúgni, Urbino voltam, píszeldláv.

Peterpapo 2014.08.08. 14:20:31

@NekemNemEzKell:

Tehát ha jogos az ajvékolás, akkor is kussoljon az ember? Gyönyörű gondolat. Ráadásul ez megint az az eset, amikor nem az ajvékolók kezdték a politikai gyalázkodást, hanem az MTV, akiknek semmi sem szent és halálból politikai kérdést csináltak azzal, hogy nem közölték egy ismert színész halálát, csak mert egy másik csatornán szerepelt egy olyan műsorban, ahol a kormányt ekézték. Szerintem máskor mielőtt megszólalsz, gondold át a dolgokat! Mert jellemző a balfaszokra, hogy gondolkodás nélkül beszélnek össze-vissza, mint például Balogh miniszter úr(?).

aleb19 2014.08.08. 14:23:51

@Peterpapo: miert kellene barkinek is beszamolni egy alkoholista, onpusztito verbalisan jol kepzett buta ember halalarol...miert hir ez?

Peterpapo 2014.08.08. 14:24:06

@csintalan_csődör:

Valóban kimaradt a "figyelmét" szó, elnézést érte. Egyébként ilyen alapon szóvá tehetném, a tudol szavadat, de nem teszem, mert direkt is írhattad így, meg persze azért is, mert nem tudsz magyarul. Hee.

Nem vagyok paranoiás. Ez a valóság. Csak az nem látja, akik egy tündérmesében él.

Peterpapo 2014.08.08. 14:26:05

@aleb19:

Ha az az ember ismert ember, nem úgy mint például te, akkor az kötelessége a közmédiának.

aleb19 2014.08.08. 14:29:41

@Peterpapo: ez hulyeseg...a kiegyensulyozott es peldamutato tajekoztatasba nem fer bele az alkoholizmus altal ongyilkossagot elkovetok halalhire

Peterpapo 2014.08.08. 14:34:24

@aleb19:

Egy Pitypangba ez tényleg nem fér bele, de a köztévé az elvileg nem a Pitypang. Ráadásul Bajor nem a saját kezével vetett véget az életének.

Mellesleg ha az alkoholizmus nem fér bele ebbe, akkor arról miért adtak hírt, hogy most már otthon is főzhetsz pálinkát?

aleb19 2014.08.08. 14:38:43

@Peterpapo: "Ha az az ember ismert ember, nem úgy mint például te, akkor az kötelessége a közmédiának."

mi az az ismertseg, szamomra akinek 300 ejtoernyos ugrasnal kevesebb van az senki

tovabbra is allitom ,hogy az onpusztito alkoholista, drogos idiotak halalhire nem hir

csintalan_csődör (törölt) 2014.08.08. 14:39:47

@Peterpapo: nem csak a "figyelmét" szó maradt ki, de nem akarok kötekedni, értem így is azt a mondatot.
Minden mögött a politikát, Orbánt meg a fideszt látni bizony paranoia. Én szeretem az összeesküvés elméleteket, de amit ti csináltok az még nekem is meredek.

Blogger Géza 2014.08.08. 14:45:19

Hihetetlen ez hazugságcunami, amit az index művel. Nem azt mondták, hogy akinek nincs Kossuth-díja arról semmiképpen nem emlékeznek meg a Híradóban, hanem azt, hogy akinek van, arról feltétlenül. Ergo, a fentiek semmit nem cáfolnak abból, amit az MTVA közölt... Ennyire felizgult a hitközség? Elképesztő...

hakos2 2014.08.08. 14:48:17

@Virág et.:
így van, egyébként Bajor Imre a heti hetesben hetente úgy lejáratta magát, hogy még akkor is méltatlan lenne a köztévében való említésre, ha Kossuth díja lenne. Egyébként nyugodjon békében és ezt a ballibantak se zavarják meg azzal, hogy politikai hecckampányra használják fel őt....

Peterpapo 2014.08.08. 14:57:22

@aleb19:

Akkor számodra nem sok ember valaki. Sajnállak érte.

Peterpapo 2014.08.08. 14:59:32

@csintalan_csődör:

Akkor maradj meg annál az egynél, hogy a világot 3 öreg zsidó irányítja egy szobából. Így nem fogsz sokkolódni.

flort 2014.08.08. 14:59:47

@aleb19: Illés Lajos. Cserháti Zsuzsa. Radics Béla.
Jim Morrison. Jimi Henricks. Kurt Cobain. Vagy Marco Pantani.

Sajnos nem lett meg a 300 ugrásuk és úgy haltak meg, ahogy.
Hatásuk mégis óriási volt és ma is az és a sajtó alkalmat talált arra, hogy megemlítse.

Úgyhogy csak óvatosan az általánosítással.

aleb19 2014.08.08. 15:03:08

@Peterpapo: inkabb ez arrol szol, hogy az ismertseg relativ es a keken villogo hanglada nem a legjobb ertekmerok legjobbika

kilau 2014.08.08. 15:05:44

@bunk0:
"Bajort lehet hogy milliók ismerték de mégis milyen konkrét érdeme volt? Milyen díjat, elismerést kapott, mit tett le az asztalra azon kívül hogy elsőként alakított homoszexuális karaktert a magyar televíziózás történetében?"

Rádió nívódíj (1995, 1996)
A Magyar Köztársasági Érdemrend kiskeresztje (1997)
Karinthy-gyűrű (1999)
Story Ötcsillag-díj (1999) – az év színésze
A Magyar Köztársasági Érdemrend tisztikeresztje (2007)
Pepita-díj (2008)
Bonbon-díj (négy alkalommal)

aleb19 2014.08.08. 15:09:18

@flort: "Illés Lajos. Cserháti Zsuzsa. Radics Béla.
Jim Morrison. Jimi Henricks. Kurt Cobain. Vagy Marco Pantani.

Hatásuk mégis óriási volt és ma is az és a sajtó alkalmat talált arra, hogy megemlítse"

tehat az onpusztitas azert kovetendo es peldamutato mert a hiresek is igy halnak meg?
lehet a bulvarban csamcsogni a halalhiren es ecceru tehetsegtelen parasztot ez jo erzessel tolti el hiszen megnyerte a mecsset mivel tulelte a drogost, de a kozmedianak ez kerulendo

Peterpapo 2014.08.08. 15:11:50

@aleb19:

Nem. Ez arról szól a részedről, hogy te is próbálod védeni a védhetetlent és magyarázni a magyarázhatatlant. Korábban már másnak is leírtam, így neked is megteszem. Az, hogy te milyen véleménnyel vagy egy emberről, senkit nem érdekel abból a szempontból, hogy az illetőt ismerte egy ország és dacból és büszkeségből nem mondta be a híradó, szemben azzal a Szőllősy-Csák Gergellyel szemben, akit jóval kevesebben ismertek, és nem volt Kossuth díja sem. Szerintem neki is járt, még akkor is, ha szerintem egy harmatgyenge stand up-os volt. Még az is elfogadható lenne, ha az MTV ezek után elnézést kért volna, de nem, ehelyett egy mondva csinált, azonnal cáfolható buta indokkal próbálták menteni a menthetőt. Ahogy te is teszed.

flort 2014.08.08. 15:13:45

@aleb19: nézd, ha mindenképpen félre akarod érteni, amit írunk, akkor szerintem hagyjál békén minket, ülj le egy tükör elé és beszélgess. Legalább olyan faszival leszel, akinek megvan a 300 ugrása. Vagy menj ki és élvezd a napsütést, ha teheted!

Ha mégsem kötekedsz, akkor valószínűleg a szövegértéssel van gondod, fuss neki még egyszer!

Centepod 2014.08.08. 15:19:34

Bárki itt,aki nem érti ezt az esetet. A híradó (MTVA) már nem jön ki jól ebből sehogy. Mert azzal is magát minősíti,hogy egy széles körökben ismert ember,színész,rádiókabarés,tévészereplő,stb ember halálhírét nem hozzák le.Ráadásul még a képernyőjükön is szerepelt legalább 3 évig,szóval ez így minimum prosztóság. Nem is értem,ki próbálja ezt a dolgot mosdatni,meg jobban előadni. Arról nem is beszélve,hogy ezek után milyen pl milyen súlyú lesz a híradás értéke,ha ilyenekről nem számolnak be. Akkor ugye felmerül a kérdés,hogy még miről nem,ami elvileg minimálisan is hírértékű,tehát valahol fontos. Szerintem ez itt a lényeg...

Peterpapo 2014.08.08. 15:25:54

@aleb19:

Amy Winehouse-t kihagytad. Őt sem mondták be?

eloi 2014.08.08. 15:26:34

@Peterpapo: Balog h nélkül. ha jól tudom.

aleb19 2014.08.08. 15:27:10

@Peterpapo: @flort: szerintem nincs gond ha kulonbozo emberek kulonbozoen gondolkodnak nekem ez nem okoz gondot

velemenyem szerint az alkoholistak, drogosok halala nem hir- csak bulvar szamara csemege, noveli a szennylapok eladhatosagat

Peterpapo 2014.08.08. 15:27:47

@Centepod:

"pl milyen súlyú lesz a híradás értéke"

A híradás értéke már ott kiderült, amikor a kamera háttal állt a tömegnek, hogy a riporter mögött csak az üres utca látszódjon.

csintalan_csődör (törölt) 2014.08.08. 15:27:47

@Peterpapo: és a háromból az egyik Orbán ugye? :D

Peterpapo 2014.08.08. 15:28:41

@eloi:

Valóban h nélkül van. Elnézést.

eloi 2014.08.08. 15:28:45

@aleb19: Összefüggést találtak az alkohol és az agydaganat között?

Peterpapo 2014.08.08. 15:31:02

@aleb19:

Akkor igazából az extrém sportolók, vagy autóversenyzőké sem az, mert úgy élnek, hogy bármikor meghalhatnak. Na meg azt sem értem, minek mondják be, ha lezuhan egy repülő, hiszen az is bármikor megtörténhet, mert ugye olyan nincs, hogy valami nem jön le.

Peterpapo 2014.08.08. 15:32:54

@csintalan_csődör:

Azt én nem tudom. Kérdezz olyat, aki szerint így van! ;)

aleb19 2014.08.08. 15:35:08

@eloi: nem tesokam nem talaltak, az alkohol koztudottan nem hat az agyra-nyugadtan pialj tovabb es fogd ra a nyuszira

eloi 2014.08.08. 15:35:20

@Robiekin: Olyan díj, mint a többi, amit nímandok (értsd: éppen "hatalmon lévő" politikusok) osztogatnak a baráti embereknek.
Ezért nem jelent ma már szinte semmit sem egy-egy díj vagy kitüntetés. Sajnos elvétve kapja arra érdemes.
Már a béke Nobel-díj is devalválódott, amióta Obama a semmire megkapta.

Színésznek a közönség-díj és a telt ház, meg a taps ami igazán jelent valamit. (Humoristának a nevetés.)
A többi csak hamu és por...

aleb19 2014.08.08. 15:38:40

@Peterpapo: "Akkor igazából az extrém sportolók, vagy autóversenyzőké sem az, mert úgy élnek, hogy bármikor meghalhatnak. Na meg azt sem értem, minek mondják be, ha lezuhan egy repülő, hiszen az is bármikor megtörténhet, mert ugye olyan nincs, hogy valami nem jön le. "

miert hasonlitod ossze a veletlenszeruen bekovetkezo tragikus baleseteket a tudatos es hosszabb ideigtarto onpisztitassal?

eloi 2014.08.08. 15:40:17

@Centepod: Ez túl elvont érvelés ezen a szinten. Nem fogják érteni. :-(

trakspartacus08 2014.08.08. 15:43:17

Nekem momentán k..ra nem fog hiányozni bajor imre. Aki a Heti hetesben való szereplésre adja a fejét, az ne csodálkozzon rajta, ha a jóérzésű embereknél kegyvesztett lesz.
Egyébként elsőként alakított homoszexuális szerepet a Magyar Televízió történetében? Hát mit csinált volna szerencsétlen, ha egyszer ő maga is homoszexuális volt? Így hát a többi szerepében is homoszexuálisként szerepelt. :-)

fabatka2 2014.08.08. 15:48:53

@eloi: Illetve nem akarják majd érteni. A szokásos: magasról sz@rnak etikára, emberségre, a nekik feltett kérdéseket pedig negligálják, másra válaszolnak, vagy teljesen más témában visszatámadnak. Ugyanez megy kormányzati szinten is, a lakájmédia csak követi a kijelölt irányt (mint a régi orosz film főszereplője).

Bátorkeszi 2014.08.08. 15:50:04

Ma megkezdődött a Kurultáj. Erre az eseményre a három nap alatt óvatos becslések szerint ötven-hatvanezer ember összejön, de egységes médiánk egy büdös kukkot sem szól róla. Bajorról legfeljebb csak két-három csatorna hallgat(ott), a többi főcímben emlékezett. Amikor a sajátos szexuális beállítottságúak 5-6ezres csapata riszálta nem-rendeltetésszerűen használt altestét, akkor bezzeg szintén egységes volt a média: lelkesen hozsannázott.
Kérdés: hol és ki vezényli ezt az összhangot: homokosokról - 100% tájékoztatás - Kurultájról 5% tájékoztatás? - kivétel természetesen az üldözött Kurucinfo.
Ezek szerint a Kurultáj is üldözött?

ka_TARZI_s 2014.08.08. 15:56:11

És akkor mi van, ha az M1 nem adott hírt Bajor Imre haláláról? Rengeteg ember hal meg itthon és világszerte, nincs semmiféle objektív szempont arra nézve, kiről kell vagy nem kell megemlékezni.

Megjegyzem, nem az MTV gyalázta meg Bajor Imre emlékét azzal, hogy nem tudósítottak a haláláról, hanem a CC meg a 444 és társaik, amikor ezen rúgóznak már második napja.

eloi 2014.08.08. 15:59:17

@aleb19: Tényleg nem érted? Az ivás magánügy. A színészi havatás, amely alatt rengeteg embernek szerzett örömöt, szórakoztatta őket, "hozta a figurákat", azaz a hivatásában letett valamit az asztalra, az meg mindazok ügye, akik ezt a hivatást követték, élvezték, érdekelte őket. És ez sok ember pl. Bajor esetében.
Tegnap az RTL még a műsorát is átvariálta, hogy egy Bajoros filmet (Meseautó) tűzzön tiszteletből műsorra. És abban is kifejezetten jó volt Bajor.
Ehhez képest egy magyar színészről, mit hozott le a magyar köz tv???
Persze "baráti" elhunytnál nem így van. Vagyis miért is vitázunk itt egy napnál világosabb ügyről?
Egy szomorú és egyre jellemzőbb ügyről... :-(
Ahogy sokan írták, nem is konkrétan Bajor ügye az érdekes, hanem a köztévé reagálása, eljárása, amely félelmetesen hasonló a pártállami tv működéséhez. Ez az igazán szomorú és félelmetes.
Hová tartunk? Vissza a múltba?
Hírhamisítókból lettek igazgatók, alákérdező nyaloncok kapnak zsíros műsorokat, volt szpíkereknek van saját (történelmi!) műsoruk, tapsikáló biodíszlettel, ... Tort ül a szervilizmus, beindultak a régi pártállami reflexek, megy a helyezkedés, a hatalom gondolatának "kitalálása", az igazodási kényszer egyre kényszerítőbb..., és szépen áll át a gondolkodás a pártállami létre. Elég csak ezt a topicot végigolvasni. Félelmetes látni, hogyan jön vissza az 1990 előtti rendszer és az azt lehetővé tevő gondolkodás.
Volt 25 év egy kísérletre, hogy át tudunk-e gondolkodásban, mentalitásban állni más rendszerre, mint amiben a legtöbbünk felnőtt, amit megismert, és úgy tűnik elvetélt a próbálkozás.
Nem tudtuk a saját árnyékunkat átugrani. Meghaladni magunkat, elődeinket.
És az esély lassan el is száll. Hiszen ma már az azóta született generációt is ehhez idomítja a rendszer. Már a kezdő, fiatal politikus nemzedék is a rossz sémákat kezdte másolni, a rendszerben lévők azokat termelik ki utódnak, akik olyanok, mint ők. Sőt, alkalmazkodási kényszerből, érvényesülési célból, még túl is teljesítenek. :-( Ez a durva.

Hogyan lett egy lánglelkű fiatal politikusból új Kádár János??? :-(

Le Orme 2 2014.08.08. 16:10:03

Ha valakinek van Kossuth díja, mindenképp megemlékeznek róla. Ha nincs Kossuth díja, akkor nem biztos, hogy megemlékeznek róla, de előfordulhat. Nincs itt ellentmondás. Teljesen jó volt a Híradó magyarázata. A poszt nem logikus.

2014.08.08. 16:19:26

Szarrá rágott csont. És megint..és megint.. Olyan szintre emeli a sajtó Bajort, ahol a büdös életben nem járt. Utolsó személyes emlékem róla, hogy nálunk falunapon úgy rakták be a kocsiba. Azt sem tudta melyik bolygón van. Olyan segg részeg volt. Meg úgy általában mindig. Azért ne említsük már egy lapon olyan emberekkel, akik valóban példaképnek tekinthetők. Sajnálom, de ő nem volt az. Isten nyugosztalja, de akkor sem.

Peterpapo 2014.08.08. 16:22:36

@aleb19:

Azért, mert körülbelül annyi a hasonlóság a kettő között, mint amennyire számít, hogy te mit gondolsz Bajorról és arról, hogy be kellett volna mondani a halálhírét, vagy sem. Egyszerűsítve a lényeget. Az, hogy te mit gondolsz a drogosokról, alkoholistákról, vagy Bajorról, nem releváns abból a szempontból, hogy az MTV hibázott, amikor meg sem említette Bajor Imre halálát. Csűrheted-csavarhatod, ahogy akarod, ez akkor is hiba volt.

Peterpapo 2014.08.08. 16:25:58

@Brandon Frazer:

Senki nem mondta, hogy ódákat kellett volna zengenie az MTV híradójának.

"Elhunyt Bajor Imre."

Ennyi is elég lett volna.

És igen szarrá rágott csont. Az ilyen cikis dolgok, megmagyarázhatatlan hibák mindig azzá válnak két nap után.

Peterpapo 2014.08.08. 16:38:13

@Le Orme 2:

Tényleg nincs ellentmondás abban, amit írtál, csak hogy az MTV közleményében enm volt szó arról, hogy vagy bekerül, vagy nem.

"Sajnálatos módon nagyon sok haláleset történik, mindről az esti 35 perces Híradó – érthető módon – nem tud beszámolni. A Híradó gyakorlata szerint, művészek esetében a Kossuth-díj az a választóvonal, amely esetben egy halálhír feltétlenül bekerül az összeállításba. Bajor Imre – noha több elismeréssel méltatták kiemelkedő munkásságát – nem volt Kossuth-díjas."

"Az MTVA Kommunikációs Igazgatósága a Klubrádiónak küldött közleményében azt írja, hogy a 35 perces híradójukban nem tudnak beszámolni mindenkinek a haláláról. "A Kossuth-díj az a mérce, amit egy magyar művésznek meg kell ütni, hogy a magyar emberek adójából fenntartott köztévé híradójába bekerüljön"."

Ráadásul ehhez képest Bekerült Csala Zsuzsa, Hacser Józsa, Szőllösy-Csák Gergő (AZ MTV saját halottjának tekintette. Vajon közületek hányan tudják, hogy ki is volt ő?), Helyey László, Ferrari Violetta. Ezek mind idén haltak meg. Ezek mind ismert emberek voltak, de egyiknek sem volt Kossuth díja. Más ismert színész nem halt meg mostanában, akit ne mondott volna be az MTV híradója. Kivéve Bajor Imrét. Vajon mi lehet az oka? Nézzük meg, kik szerepeltek a RTL Klub Heti Hetes című műsorában, amelyben a kormányt ekézték. Na vajon melyikük a sok közül?

kristofxx 2014.08.08. 17:21:19

Nem tudom ki volt megbízva a Bajor betegségének a kommunikációjával, de amit csinálta az végtelenül kínos, szánalmas és amatőr volt. Ezekután már szerintem MTVA együgyűsége nem számít.

Nem Penny hajója 2014.08.08. 17:25:52

Itt egy tíz évvel ezelőtti interjú Bajorral:
maimoni.cafeblog.hu/2014/08/06/bajor-imre-es-en/
"- Célja az, hogy mindenkinek tetsszen, mindenkinek megfeleljen?

- Ilyen célom nincs. De mivel nincs, ezt megérzik az emberek, és politikai hovatartozástól függetlenül azt mondják, ez egy jó fej. Én nem akarok hatalmat, nem akarok pozíciót. Én a világon semmit nem akarok, csak annyit, hogy ha bemegyek a bárba, ott azt mondják, hogy téged szeretünk, mert te egy jó EMBER vagy. Azt hiszem, hogy a fő cél embernek maradni. És hogy ha még azt az embert szeretik is, mert valamit tud, mert kvalitásos, mert rendben vannak a képességei, mert sokat tud nyújtani az embereknek, akkor volt értelme az életnek. Most persze nem a Heti Hetesről beszélek, hiszen én színész vagyok, ez csak egy mellékvágány nálam."

Netuddki. 2014.08.08. 18:00:00

Ordenáré szakmai hiba, amit csak a fidesz által odarakott csicskák tudnak véteni. Akik a mi pénzünkön hédereznek a fideszes "köz"-nek csúfolt tévében.

béla a görög (törölt) 2014.08.08. 18:12:37

Könyörgöm, értsétek már meg - Orbán és a brancsa primitív falusi bunkók, akik zsigerből mindenkit lezsidóznak és gyűlölnek akik
a) értelmiségiek
b) hajlandóak voltak tanulni
c) tehetségesek
d) vagy még csak az sem csak egyáltalán a koszon kívül ragadt rájuk valami és van gerincük.
e) budapestiek
f) nem röfög velük egy alomban
Egy tehetségtelen, kistílű, primitív, változásra nem hajlandó de pénzéhes társadalom szemete. Csűrhe.
ÍGY kell rájuk tekinteni. És akkor nem ér meglepetés.

Kibicz 2014.08.08. 18:29:15

Miért kell hazudni?

Mibe került volna megadni a végtisztességet?

Miért kell az előre kiszámítható balhék özöne?

Amíg szórakoztatott jó volt, ha emlékezni kell rá egy országos televízióban, azt már nem érdemli meg Bajor Imre?

Dehogynem!

A jól ismert eső után köpönyeg forgatókönyv valósul meg, mert egyesek nem akarták a végletekig leégetni magukat lelkiismereti szinten.

Mercel 2014.08.08. 18:55:48

@megint:

"Ha jól emlékszem Bajor régen kedvelte Orbánt, aztán váltott..."

A 90-es évek elején közepén egy fél ország kedvelte orbánt kisbetűvel, aztán váltott.

Amíg úgy látszott messziről, hogy egy ifjú titán aki tenni akar ezért az országért nem pedig egy országromboló hazaáruló köcsög addig még én is kedveltem. Aztán 98-2000 óta meg már nem.

Szóval nem egyedi a dolog.:)

"Frigyes"

2014.08.08. 19:09:22

Eredetileg nem szándékoztam semmit se hozzászólni ehhez a témához, de már nem tudom, hanyadszor ütközöm bele ebbe a – szerintem mesterségesen felfújt – problémába.

Bajor Imre közkedvelt és népszerű színész volt, ezért igazán megemlékezhetett volna róla a köztévé. Sokan viszont úgy gondolják, mint KIEMELKEDŐEN NAGY SZÍNÉSZ járt volna neki a megemlékezés, ami szerintem viszont a ló másik fele. Anyacsatornája, az RTL Klub a MESEAUTÓ című harmatgyenge remake-kel emlékezett rá, és ezzel szerintem akaratlanul is tökéletesen hű képet adott Bajor tehetségének mértékéről és korlátairól.

Egy haláleset mindig nagy csapás a családnak, a rokonoknak, a barátoknak, a rajongóknak és a tisztelőknek. Minden jóérzésű ember együtt érez velük, de aki komolyan gondolja, hogy egy egészen kivételes SZÍNÉSZÓRIÁS-t vesztettünk, annak szerintem agyára ment a sok Heti hetes.

doominogame · http://www.doominogame.com 2014.08.08. 19:57:32

@aleb19: Akkor remélem az anyád, feleséged (vagy a buzi barátod), az apád és a kiskorú gyermekeid sem emberek a szemedben. Sem a főnököd, sem a haverjaid. Érdekes ember lehetsz.

Kandabula 2014.08.08. 20:01:24

@kristofxx: persze. Nyilván az elszegényedett színész szóvivője a gond...

Netuddki. 2014.08.08. 21:02:01

@Mercel: Ó! Már akkor látszott, hogy egyvalamihez ért. Lukat beszélni a többiek hasába.

aleb19 2014.08.08. 21:10:51

@eloi: 'Ahogy sokan írták, '

ahogy sokan irtak a hulyesegeket es ezert igaz is lett...vicces erveles

'nem is konkrétan Bajor ügye az érdekes, hanem a köztévé reagálása, eljárása, amely félelmetesen hasonló a pártállami tv működéséhez. Ez az igazán szomorú és félelmetes.
Hová tartunk? '

lehet, hogy egy ertekalapu kozmedia kialakulasa fele tartunk-ahol az alkesz, drogos veszteseket nem emelik rivalda fenybe

aleb19 2014.08.08. 21:15:19

@Peterpapo: 'amennyire számít, hogy te mit gondolsz '

valaszaidon latszik, hogy ugy gondolkodsz ahogy a nacik, baloslibsi naci-e vagy, esetleg jobbikos nacinak teccen lenni

Mercel 2014.08.08. 21:16:11

@aleb19:

"nem is konkrétan Bajor ügye az érdekes, hanem a köztévé reagálása, eljárása, amely félelmetesen hasonló a pártállami tv működéséhez. Ez az igazán szomorú és félelmetes.
Hová tartunk? "

Na kb. ez a lényeg.
+1

"Frigyes"

aleb19 2014.08.08. 21:17:23

@doominogame: a lehengerlo vegsoerv :buzi vagy

kisapam ez mindent visz

Peterpapo 2014.08.08. 21:25:43

@aleb19:

Tipikus. Ne tessen kiragadni egy mondatrészt egy teljes mondatból!

Természetesen számít hogy mit gondolsz úgy általában. Az a teljesen mindegy, hogy mit gondolsz a drogosokról, alkeszekről, Bajor Imréről, annak kapcsán, hogy a köztévé politikai okokból nem mondta be Bajor halálhírét a híradóban. Nem releváns, hogy szerinted nem is kellett volna, mert nagyon sokan úgy gondolják, hogy épp úgy be kellett volna mondani, mint Szöllősy-Csák Gergelyét, akit még a saját halottjuknak is tekintettek annak ellenére, hogy nem volt sem Kossuth díjas, sem színész, csak dolgozott az MTV-nek, mint ahogy annak idején Bajor is.

Én pedig azt kérdezném tőled, hogy vérnarancs teccen lenni, vagy csak egy trafiktulajdonos haver?

Peterpapo 2014.08.08. 21:26:57

@Mercel:

Kicsit félre érted a dolgot. Amit idéztél az nem aleb19 véleménye a dologról, hanem egy idézet mástól, amivel ő egyáltalán nem ért egyet.

aleb19 2014.08.08. 21:50:42

@Peterpapo: "Azért, mert körülbelül annyi a hasonlóság a kettő között, mint amennyire számít, hogy te mit gondolsz Bajorról és arról, hogy be kellett volna mondani a halálhírét, vagy sem. "

itt az egesz altalad irt mondat-tipikus naci gondolkodas

amugy esetleg a pontagyacskadban az a lehetoseg nem merult-e fel ,hogy az onpusztito eletvitele miatt nem pelda/hirerteku a Bajor?

"Én pedig azt kérdezném tőled, hogy vérnarancs teccen lenni, vagy csak egy trafiktulajdonos haver?"

az ujkadarista viktator azert kepes uralkodni mert a szadesz-maszop elqrta Agyarorszagot nem kicsit ,de nagyon -es az inga most az ellentetes iranyban leng ki

unionista. (törölt) 2014.08.08. 22:08:21

magyarországon a kultúra az, hogy szemita és antiszemita csoportok csapnak össze. bajor előbbihez tartozott. nem számolt be róla az utóbbi. így ez megy sajnos. de ehhez a törzsi háborúhoz két fél kell. egyik sem létezhetne a másik nélkül.

unionista. (törölt) 2014.08.08. 22:11:56

aleb19:
hagyjuk már ezt a hülyeséget. nincs közmédia. az mtv egy teljes egészében államilag pénzelt csatorna. sohasem volt közszolgálati. a megalakulásától fogva. itt most egy visszavágó zajlik. most épp nem a szemiták, hanem az antiszemiták vannak többen. ez egy kulturkampf. nem teljesen mindegy, hogy ki győz?

Peterpapo 2014.08.08. 22:14:21

@aleb19:

Jól van feladom, nyertél. Csökött agyaddal háromszor elmondva sem tudod felfogni a lényeget. Jóccakát.

fidesz 6 tagkönyv 2014.08.08. 22:19:23

@csintalan_köcsög csöbör.Te olyan fasz vagy mint apád és anyád együtt.Menj a véleményeiddel büdös picsába.Szarházi

Le Orme 2 2014.08.08. 23:16:15

Egyetértek azokkal, akik szerint Bajor gyenge színész, emberileg nem példaértékű, de a média és a bulvár által átlagon felül futtatott és ezért bizonyos körökben (elsősorban az együgyű emberek körében) népszerű figura volt.

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2014.08.08. 23:27:50

"tényleg annyira pökhendik, hogy egyszerűen nem érdekli őket, ha egy ilyen magyarázat után valaki rátenyerel a Google-re"

Egyszerűen ostobák, és a leragadtak a múlt évezredben. Az internetről azt gondolják, hogy az néhány geek játékszere, akik bombarecepteket meg pedofil pornót osztanak meg egymással. Ők még mindig azt gondolják, hogy az emberek leginkább a tévéből tájékozódnak, a különféle blogokat és hírportálokat meg néhány hülye olvassa csak, így leszarják.

Ez abból is látszik, hogy a kimutathatatlan hallgatottságú Klubrádiónak egyből válaszolnak (hisz ők mégiscsak rádió) míg a "közszolgálati" média nézettségének valószínűleg többszörösét hozó Indexnek nem fognak.

Valaki szólhatna nekik, hogy 2014-et írunk.

_most_ 2014.08.09. 00:04:09

teljesen nevetséges volt a köztévé magyarázata, legalább találnának ki valami hihető hazugságot, de még erre se veszik a fáradságot.

Dimenzio 2014.08.09. 00:32:13

@eloi: ...Nagyon korrekt "latlelet" bar szomoru...talan ezert hagyta el tobb ember az orszagot az elmult par evben, mint '56 utan. :(

Le Orme 2 2014.08.09. 00:43:12

Érdekes, nyilvánvaló, hogy logikai félreértés az egész poszt és a hozzászólások egy része, utóbbiak közül _most_é, és Greyhoundé ·
Ha valakinek van Kossuth díja, mindenképp megemlékeznek róla. Ha nincs Kossuth díja, akkor nem biztos, hogy megemlékeznek róla, de előfordulhat. Nincs itt ellentmondás. Teljesen jó volt a Híradó magyarázata. A poszt nem logikus.

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2014.08.09. 06:20:04

Ki volt ez a Bajor Imre? Túl azon, hogy a HH-ben szerepelt, és egyszer megpróbálta majmolni Kabos Gyulát. Egy nulla volt színésznek. Miért kéne foglalkozni a halálhírével a köztévének? Hörögni otthon, Izraelben tessék!

Mr Falafel · http://menekulttabor.blog.hu/ 2014.08.09. 06:46:54

@Dimenzio: Sajnos te nem voltál köztük. És ez a nagy baj. A fajtád valahogy marad. Nekünk, magyaroknak kell elmennünk, hogy ti itt jajveszékelhessetek.

Bármire Megoldás 2014.08.09. 07:46:43

@Peterpapo: Úgy látom, nem érti. Egy ilyen halálesethez azt fűzni, hogy mit csinál a kormány a köztévével, stb. nem helyénvaló. Van elég más helyzet, amikor ezt ki lehet nyilvánítani. Attól, hogy fene nagy szabadság van, nem kell beleesni a az "akkor is megírom, ha beledöglesz" csapdába. A legtöbb újságíró azt képzeli, hogy a hír a lényeg, bármi áron. Nem néz se istent se embert.

Perillustris 2014.08.09. 07:47:21

@fda: "ha minden híres, fontos, ismert vagy közkedvelt ember halálhírét közölnék"

Tegnap hany ilyen ember lehetett volna az altalad vazolt esetben?

aleb19 2014.08.09. 11:53:09

@Peterpapo:
"Jól van feladom, nyertél. Csökött agyaddal háromszor elmondva sem tudod felfogni a lényeget. "

igen koszonjuk a libsi/jobbos naci gondolkodas iskolapeldajat produkaltad ismet

a vilag nsgy es szep es sokan elunk es kulonbozoen gondolkodunk kulonbozo dolgokrol es ez a vilag ezert nagyon szep a kulonbozoseg gyonyorkodtet

de sajnos vannak a libsi/jobbos nacik akik ra akarjak eroltetni a sajat velemenyuket masokra es ha ez nem sikerul a vegsoerv a masik bolond vagy kicsi a farka vagy nincs rajta sapka

gratula es en kerek elnezest

Peterpapo 2014.08.09. 12:45:24

@Bármire Megoldás:

Nem. Ön nem érti. Alapesetben, egy normális országban úgy lenne, ahogy Ön gondolja, de ez előző kormányok és a jelenlegi kormány tett és tesz arról, hogy mégis foglalkozni kelljen az ilyen dologgal is.

Peterpapo 2014.08.09. 13:00:31

@aleb19:

Akkor megpróbálom a te szintednek megfelelően is, hátha:

Ide figyelj te ostoba! Senki nem mondta, hogy baj lenne, hogy másként gondolkodsz bizonyos dolgokról. Azzal sincs baj, hogy te úgy gondolod, hogy le kell szarni, ha egy alkesz, drogos meghal, remélhetőleg a gyermeked nem lesz sem alkesz, sem drogos, bár ha ilyen szülője van, vagy lesz, akkor van rá esély, de abból a szempontból, hogy a köztévének kötelessége lett volna csak egy mondatod bemondani Bajor haláláról, kurvára mindegy, hogy te mi a faszt gondolsz az alkeszek, vagy drogosok halálával kapcsolatban. Senki sem mondta, hogy zengjenek róla ódákat, vagy magasztalják az egekig a pályafutását. Remélem az óda és a magasztalják szó nem fog gondot okozni a lepkefing agyadnak. Mindenesetre érdekes, hogy neked a világon semmilyen érved nincs, csak személyeskedsz. Ez tipikusan egy ostoba ember végső érve, így sajnálatomra nem is tudok mást, mint amit az ostoba emberek ellen tehet az ember. Vagyis inkább feladja.

Ha egy ember meghal, arról ő nem tud, a többiek meg nem tehetnek ellene semmit. Na ugyanez a helyzet a hülyékkel.

És még egy utolsó kérdés:

Mi a véleményed az intelligenciáról, mint kívülálló?

Peterpapo 2014.08.09. 17:06:26

@aleb19:

Aludtam egy jót és az eszembe jutott még valami.

Te vagy az MTV híradó hírszerkesztője. Ebben az esetben elnézést kérek az előzőekért, mert akkor tényleg számít, hogy mit gondolsz Bajor Imréről, te prosztó gyökér. Ha csak rokona, vagy ismerőse vagy, akkor kérlek, ad át szívélyes üzenetemet, hogy ő egy prosztó gyökér. Ha viszont sem a hírszerkesztő, sem rokona, sem ismerőse nem vagy, akkor továbbra is fenntartom az előzőeket.

Peterpapo 2014.08.09. 17:08:35

Érdekes. Az eggyel ezelőtti hozzászólásomat még 13 órakor írtam, rögtön a másik után, az utolsónál meg nincs időpont megjelölve.

Peterpapo 2014.08.09. 17:13:28

@Mr Falafel:

Elhagytad az országot? Milyen magyar vagy te? Ja csak egy sima nagyszájú álmagyar.

hivatásos naplopó 2014.08.09. 18:09:56

@aleb19: nagyon remélem, hogy amikor elbaszod egy ugrásodat és belecsapódsz a földbe mint a prérifarkas akkor beraknak a tévébe, csak hogy újabb igazolás legyen a köztévé köcsögségének.

és az ilyen önveszélyezető hobbik számomra az alkoholizmussal vannak egy szinten, már legalább 300x akartál ezek szerint meghalni.

aleb19 2014.08.09. 18:21:44

ez az kisfasisztahuszarok nyomassatok a kirekeszto szemelyeskedo faszsagaitokat

georgedragon 2014.08.09. 19:37:09

Szégyen hogy mennyi neonáci idecsődült, védik a nyomorult királyi "köz"tévét..

Én nem azért kedveltem a Bajort, mert SZDSZ színeiben beszélt és élt.. hanem mert jó színész és jó humorista volt..

Nem azért mert viccelődött a mindenkori politikusokon.. tette ezt az RTL-nél a Heti hetesben.. nem ezért. Hanem a jó alakításaiért.

Ha a megkérdik, ki az egyik legkarakteresebb szinkronhang, az mondom Dörner György és Reviczky Gábor, persze mondhatnám hogy a neonáci meg a Fidesz seggnyaló.. DE NEM TESZEM ! Mert az elveivel nem értek egyet, attól még a munkásságát szerethetem, tisztelhetem.

Sthol Buci balhéi rettenetesek és nem példamutatóak (pia,drog,baleset..) de ettől ő kiváló színész.

Azokat utálom akik a médiát használva ezeket az embereket mocskolják, legyen élő, legyen elhunyt művész..

Azért nem tart sehol ez az ország, mert állandó széthúzást generálnak a politikusok. Ha nem mocskolódnánk, hanem felismernénk, megismernénk mások értékeit, többre vihetné az ország. De a magyar, ha szomszédnak jobban megy feljelenti, irigyli, ahelyett hogy tenne érte hogy ő is előrelépjen, de neem dögöljön meg szomszéd tehene is.. Akinek meg jobban megy attól vegyék inkább el, mert komcsi,zsidó,3/3as.. mindegy, csak gyűlölni lehessen.

Mint a neonácik, egyik mondatával tagadja a holokausztot, a másikkal már toborozza az új táborvezetőket, mészárosokat. "Nem volt holokamu, de össze kéne szedni őket.." -mondják. És persze ezek a hangok egyre hangosabbak.. persze a kormány meg kussol, mert amíg balhé van senki se figyel arra hogy milliárdokért épülnek stadionok, milliárdokat adnak Erdélynek, míg az egészségügy haldoklik a M3 Metró pedig 3-4éve életveszélyes , mert repedezik a sínpálya

fda 2014.08.10. 10:25:48

@Perillustris: Fogalmam sincs.
Naponta több százezer ember hal meg a világon, hacsak minden százezrediket megemlítenék minden hírben, akkor is fel lehet sorolni 2-3-4 halálesetet.

Persze a legtöbb embert csak a közvetlen környezetük ismert, másokról később derül ki, hogy épp mi is ismertük őket.

Marha kíváncsi lennék, az itt kommentelők közül hányan nézték Bajor Imre halálának napján a köztévé esti híradóját, akiket imígyen tájékozatlanul hagytak. Máshogy fogalmazva: a napi 1 millió hírből nem tök mindegy, hogy melyik tizet válogatták be?

Idi Admin Dada 2014.08.10. 19:56:53

@aleb19:

akkor már csak az a kérdés, hogy csala zsuzsa halálhírét miért mondták be. szegénykém (bajor imrével ellentétben) legalább egy évtizede nem tett már le semmit az asztalra, egy normális szerepe nem volt, seggrészegen vezetett műsort az anettkatévében, és így tovább.

szóval érted, te szerencsétlen nyalonc, ha már kifogás, legyen jó...

Idi Admin Dada 2014.08.10. 20:01:27

@aleb19:

ilyen aljas rohadéknak mint te, születni kell, vagy szorgosan képezted magadat, nehogy már valami emberi is maradjon benned?

Kandabula 2014.08.10. 20:28:49

Suttyó dolgokról van itt szó. A Fidesz Hofi temetésén sem képviseltette magát. De rosszul írtam: Hofi temetésén sem jelent meg egyetlen Fidesz potentát sem. Persze attól még Hofi az Hofi. Előre látta ezt az egész csúnya történetet.

driopios 2014.08.11. 07:17:02

Azért már várom, hogy mikor lesz az első balos Kossuth-díjas, akit szintén nem mondanak majd be. Nyilván lesz akkor is majd valami magyarázat rá egy új "felsőbb rendező elvről". Pl. "Kossuth-díjas, de Gyurcsány/Medgyessy/Bajnai/Horn adta át neki, tehát nem ér", vagy valami ilyesmi.

agidias 2014.08.11. 09:28:57

Georgedragon!

Nálad a pont!

Sajnos, világosan látod az összefüggéseket.

Perillustris 2014.08.11. 10:06:25

@fda: Félrebeszélsz. A "híres, fontos, ismert vagy közkedvelt emberekről" beszéltünk.

aleb19 2014.08.11. 10:59:46

kis hulyek csak a lenyeget nem vagjatok, nem baj ha oda vagytok az ecceru ripacsokert ,de az mar bun ha nem ertitek, hogy a szenylapok es a bulvarmedia azert nyomatja az ilyen devians veglenyeket,hogy ne kelljen a valodi hirekkel, problemakkal szembesulnie az atlagparasztnak

BKV reszelő 2014.08.12. 07:22:31

@aleb19: Valódi hír, valódi probléma=orbán mondta? :D Te ritka nagy fasz vagy és ez ebben az országban tényleg teljesítmény, mert ezen a téren jobban teljesítünk tényleg. Elég a Kossuth térre vetni egy pillantást fizetésnapon.

ivanhoe78 2014.08.12. 07:58:50

@cardenio: Na, itt a tokeletes valasz a tortentekre, es hadd zarjam soraim egy Hofi idezettel ami szerintem tokeletesen passzol ide:
A magyar ember ilyen: nem találja a helyét, ha nem szaros a szája.

adla 2014.08.13. 23:19:30

lassan, de biztosan haladunk vissza az időben; lassan, de biztosan közelítjük az 50-es évek szintjét, minden tekintetben...

adla 2014.08.13. 23:21:18

@aleb19: ne aggódj miattunk.. hiszed vagy sem, tudunk többfelé is figyelni.
süti beállítások módosítása