Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kulka János példátlan, az emberi lélek mélységeiben vájkáló mélyinterjút készített a Heti Válasz főszerkesztő-helyettesével

2014. július 10. 11:10 m_barna 106 komment

És még azt is sikerült elintéznie, hogy az interjút fordítva jelentessék meg, mintha Szőnyi Szilárd interjúzna a színésszel. Teljesen érthető, ha valaki nem emlékszik, de a Heti Válasz tavalyi, A tolerancia diktatúrája feliratú címlapja után több melegekkel foglalkozó cikket közölt a print és az online verziójukban is.

HLH 3574

A legtöbb cikknek az a lényege, hogy bántani tényleg nem kell, de elítélni azért szabad őket. Vitának eddig helye viszont nem nagyon volt, mert csak a heti válaszosok véleményét olvashattuk. Azt ismételgették, hogy joguk van megfogalmazni egy álláspontot, és senki nem kényszerítheti őket arra, hogy a véleményüket érvekkel kezdjék védeni.

Most viszont beszélgetni hívták a melegségét vállaló Kulka Jánost. Kulka pedig annyira empatikus volt, hogy egészen közel jutott Szőnyi megértéséhez a témában. Az interjú, amiben tehát formálisan Szőnyi teszi fel a kérdésket, azzal kezdődik, hogy a melegek miért mindig csak a szexre gondolnak, és miért kell nekik folyton lenyomni a farkukat a mit sem sejtő társadalom torkán.

Tavaly is volt férfisztriptíz, amitől még Bajnai Gordon is majdnem dobott egy hátast.

 

-- ez az első állítás, ami a tavalyi Pride megnyitójára utal. Kulka ebben a szakaszban kétségbeesetten tiltakozik: “a melegség extrém külsőségei távol állnak tőlem”. Ezután megpróbálja elmagyarázni Szőnyinek, hogy még a politikai identitásokat sem szereti, nemhogy a politikai aktivizmust. “Azért mentem el [2013-ban] a felvonulásra, mert úgy éreztem, talán támogatást nyújthatok mindazoknak, akiknek ez fontos lehet.” Szőnyi reakciója erre az, hogy de ugye Kulka ezzel a közvéleményt nem akarja sokkolni, csak azt akarja támogatni, hogy a melegek a családjuk előtt coming outlojanak.

Ezután Kerényi Imréről beszélnek, Szőnyi szerint dekadens a kortárs színház, Kulka szerint egyáltalán nem, sőt régebben Kerényi Imre is szeretett olyan darabokat rendezni, amik meglepik a nézőt.

És ezután jön el az a pillanat, amiben Kulkának talán a legközelebb sikerül jutnia Szőnyi Szilárd lelkéhez:

“Ha én egy mikrofonálvánnyal kimennék a Kossuth térre, ön [közben] a melegségéről vallana, én meg teli szájjal buziznék, vajon melyikünket fütyülnék ki inkább? Szerintem engem”

-- méltatlankodik a főszerkesztő-helyettes. Kulka erre csak annyit mond, hogy szerinte ez egyáltalán nem biztos. Szőnyi mond egy másik példát is: a Mozilla vezérigazgatójának azért kellett lemondania, mert az interneten felháborodás lett belőle, hogy nyolc éve a melegházasság elleni kampányt támogatta ezer dollárral. (Ennek mondjuk nem sok köze van a magyar helyzethez.)

Szőnyi Szilárd következő lényegi kérdése, hogy mégis, mit tehet egy keresztény, akinek a vallása egyértelműen tiltja, hogy jót gondoljon a melegekről. “Hát hiszen ha tudnám!” -- válaszolja Kulka. Abban viszont biztos, hogy nagyon nyomorult dolog úgy élni, hogy valakinek folyamatosan lelkiismeret-furdalása van, vagy hazugságban él.

Kb. így folytatódik tovább az interjú, de a végén azért elérnek addig Szőnyi Szilárddal, hogy a főszerkesztő-helyettes azt mondja Kulkának a melegséghez való hozzáállásáról, hogy “igen rokonszenves”.

Szőnyi olyanokat is kérdez, hogy miért akarnak a melegek házasodni, ha élettársi kapcsolatot is csak néhány tucat ember köt évente (válasz: “inkább az elfogadásra szükség”), Kulka megemlíti, hogy a Heti Válasznak is biztos van meleg munkatársa, mire Szőnyi közli vele, hogy “ha lenne, úgy vigyáznánk rá, mint a hímes tojásra”.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szillér (törölt) 2014.07.10. 11:39:01

Elmehetne a firkász megnézni Kulka önálló estjét és tanulhatna tőle (nemcsak toleranciát).

SemBoga 2014.07.10. 11:42:33

"Az interjú, amiben tehát formálisan Szőnyi teszi fel a kérdésket, azzal kezdődik, hogy a melegek miért mindig csak a szexre gondolnak, és miért kell nekik folyton lenyomni a farkukat a mit sem sejtő társadalom torkán."

tényleg ez van a cikkben szó szerint?

m_barna 2014.07.10. 11:48:01

@SemBoga: jaj dehogy, ennél sokkal barátságosabb hangulatú az egész interjú. ami szövegszerinti idézet, az idézőjelben van.

Hermes Trismegistos 2014.07.10. 12:05:10

"mit tehet egy keresztény, akinek a vallása egyértelműen tiltja, hogy jót gondoljon a melegekről" --- szerintem itt vagy m_barna idéz pontatlanul, vagy Szilárd nem emlékszik jól a hittanórákra, vagy mindkettő. volt szerencsém vagy 15 évet eltölteni egyházi iskolákban és különféle katolikus ifjúsági közösségekben, és soha senki nem bántotta a melegeket, se elméletben, se gyakorlatban. ez egy eléggé kártékony urban legend, amit a kivételekkel akarnak igazolni (érthetetlen okokból)

m_barna 2014.07.10. 12:16:05

@Hermes Trismegistos: a szó szerinti idézet: "Ezzel [hogy a melegeknek nem szabad úgy tenniük, mintha heterók lennének], empatikus emberként, bizonyára sok hívő is egyetért. De keresztényként -- pláne a liberálisok által ájulásig tisztelt Hit Gyülekezet tagjaként -- vagy ortodox zsidóként nem teheti meg, hogy helyeselje".

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2014.07.10. 12:26:38

@m_barna:

Több a csúsztatás a posztban, mint amennyi vitára alkalmas pont van az inkriminált interjúban a ... Gratulálok! :)

kronosz6 2014.07.10. 12:45:55

Én nem érzem, hogy amióta a van meleg felvonulás, az emberek jobban elfogadnák a melegséget. Sőt. Szerintem nagyon kezd elegük lenni ebből az évente megrendezett provokációból!

Nem kéne erőltetni. Vagy akinek oly fontos, hogy az utcán mutogassa nemiségét költözzön oda, ahol ennek örülnek. És éljen ott boldogan, békében. És mi nem melegek is hadd éljünk békében itt!

flort 2014.07.10. 12:50:37

@kronosz6: nézd, van akit a birkamenet irritál és egy ismerősöm arról szokott értekezni, hogy minek lezárni egész Budapestet néhány ezer maratonista miatt. De csak nem mehetünk valamennyien Bostonba (vagy az előbbiek a parlagfüves legelőkre, hogy legalább valami értelmeset is csináljanak).

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.07.10. 12:51:30

@m_barna:
"pláne a liberálisok által ájulásig tisztelt Hit Gyülekezet tagjaként"

Hááááápppersze!!!

- Libsi vagy??? Akkor te ájulásig tiszteled a hitgyülit!
- Tiszteli a halál!
- De, de: minden libsi tiszteli!
- Én...
- ... ájulásig!!!!!!
- Én nem!
- Itt van az ujságban! Vagy szerinted az ujság hazudik??? Miiii? Hazugnak nevezed a hetiválaszot?

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.07.10. 12:53:03

@kronosz6:
"az évente megrendezett provokációból!"

Így van. Amit a másik oldal csinál, az mindig provokáció.

natS 2014.07.10. 13:11:44

Ez elég se füle-se farka cikk lett, bár annyi kiderült belőle (ha jól derült ki), hogy az interjú is se füle-se farka interjú volt.

russzofil 2014.07.10. 13:23:47

@kronosz6: Én nem érzem, hogy amióta magyar helységnévtáblák vannak, az emberek jobban elfogadnák a magyarokat. Sőt. Szerintem nagyon kezd elegük lenni ebből a rendszeres provokációból!

Nem kéne erőltetni. Vagy akinek oly fontos, hogy az utcán magyarul beszéljen, költözzön oda, ahol ennek örülnek. És éljen ott boldogan, békében. És mi szlovákok is hadd éljünk békében itt!

Egy szlovák hazafi

sterimar 2014.07.10. 13:47:46

@kronosz6: Az emberek többsége nagyívben tesz rá, hogy ki, mikor és hova vonulgat.

Amiből viszont nagyon elege van a jóérzésű emberek többségének, hogy a sajtó és a véleményformálók (vagy magukat annak gondolók) egy része hatalmas vehemenciával próbálja a torkunkon lenyomni, hogy ha nem gondoljuk, hogy ez micsoda szuperfaszajópofaéskurvaprogresszív dolog, akkor intoleráns fasiszták, de legalábbis mucsai maradiak vagyunk.

Segna 2014.07.10. 13:51:17

@russzofil: ez telitalálat a nagy hazafiaknak!!!

Mészáros Laci 2014.07.10. 14:09:50

@Hermes Trismegistos:

Azért vannak homofób kirohanások innen is, onnan is, de ez nem a kereszténység sajátja, hanem a személyiségé, aki ellenséget keres, mert anélkül bizonytalannak érzi magát.

pocaklakó minimanó 2014.07.10. 14:52:25

Annyi "szép" szexuális másság van. Miért mindig csak a homokosságot nyomják tolerálandóként? :)

sweeney todd 2014.07.10. 15:03:42

"Szőnyi Szilárd következő lényegi kérdése, hogy mégis, mit tehet egy keresztény, akinek a vallása egyértelműen tiltja, hogy jót gondoljon a melegekről." ez mekkora faszság! Jézus teljesen elfogadó volt bárkivel szemben, sosem nyilatkozott a melegekről sem, ezt az egyház találta ki, nem Isteni parancs, hogy buzizz teli szájjal!

sweeney todd 2014.07.10. 15:07:45

@kronosz6: ez a demagógia netovábbja, hogy "csinálják négy fal között". én hetero nőként nem bírnám ki, hogy ne kézen fogva menjek a barátommal az utcán és ne csókoljam meg mondjuk egy koncert közben. hogy várhatnám el másoktól, hogy így éljenek?

pocaklakó minimanó 2014.07.10. 15:14:58

@sweeney todd:

"Jézus teljesen elfogadó volt bárkivel szemben..."

Tutira támogatta volna (de legalábbis nem ítélte volna el) az intravénás kábszerhasználatot is.

pocaklakó minimanó 2014.07.10. 15:17:18

@sweeney todd:

Ha a 18 éves Gipsz Jakab kézenfogva sétál a 80 éves nagyijával, miközben teli szájjal smárolnak, az is teljesen természetes, hiszen ha a kapcsolatuk a közös beleegyezésen és a kölcsönös szereteten alapul, ki meri venni a bátorságot, hogy elítélje őket? Házasodhassanak is, hiszen a kapcsolatuk semmi veszélyforrást nem jelent senkire és undorító dolog, ha akárki beleturkál mások magánéletébe.

Valami efféle engedékenység jutott hirtelen az eszembe. :)

Holle anyó 2014.07.10. 15:17:51

@russzofil: Én egy magyar hazafi vagyok, de úgy gondolom, hogy aki a szlovák állam polgára, az tanulja meg és hivatalosan használja a szlovák nyelvet, legyen jó szlovák polgár, mert az a hazája, a magyar kultúráját pedig ápolja a saját magyar közösségében. A szlovák polgár szerintem szlovák hazafi és magyar identitása van. Ha megtámadja egy idegen hatalom Szlovákiát, akkor gondolom, fegyvert fog ellene, hiszen a szlovák állam fennhatósága alá tartozik az a föld, ami a magyar identitású szlovák állampolgár tulajdona.
Nem attól leszek jó magyar, hogy szar szlovák vagyok.

Lehet köpdösni.

Ami pedig Kulkát illeti, imádom.

A melegek elfogadásának szerintem sem tesz jót a minden évben megrendezett Pride, de egyszer kibírjuk zt is, meg az élet menetét is, meg a birkamenetet is.

A keresztény vallásom nem engedi, hogy más embert bántsak, mindenkit elfogadok, a melegeket is. Ki vagyok én, hogy mások felett ítélkezzem. A keresztény vallás bizonyos tilalmait (pl. a homoszexualitást) leginkább MAGAMRA érzem kötelezőnek (nem nehéz, hiszen hetero vagyok). Úgy vélem, hogy nem tisztem megítélni azt az embert, aki vállalja a homoszexualitását, hiszel lehet, hogy ő nem is vallásos, pláne nem keresztény, így nincs is alapom arra, hogy számon kérjek rajta egy vallási tilalmat.

Éljünk inkább békében, támogassuk egymást, toleráljuk egymást mi emberek, melegek és heterok, szlovákok és magyarok, jobbosok és balosok.

További szép napot!

sweeney todd 2014.07.10. 15:23:01

mi köze a drognak ahhoz, hogy két felnőtt ember kit választ magának párjául?

és igen, ha a 18 éves gyerek és a mami jól érzik magukat együtt, akkor az az ő dolguk. és nyugodtan járhat kézen fogva.

pocaklakó minimanó 2014.07.10. 15:33:02

@sweeney todd:

És házasodhassanak is. És fogadhassanak örökbe is. Hiszen a másság szép.

Támogatásodat remélhetik? Ne légy kirekesztő! Állj ki mellettük is. :)

pocaklakó minimanó 2014.07.10. 15:36:37

@sweeney todd:

"...hogy két felnőtt ember kit választ magának párjául?"

De miért CSAK kettő? Hiszen a korábbi, "elavult" felfogás szerint a házassághoz kér feltétel kell: a) két fő, akik b) különböző neműek.

Ha az egyiket kivesszük passzióból, miért ne tehetnénk meg ugyanezt a másikkal is?

Nem is beszélve arról, hogy a többpartneres kapcsolatok jellegüket tekintve:
a) sokkal elterjedtebbek az emberi társadalmakban,
b) időben és térben mindenütt jelen voltak/vannak/lesznek és,
c) semmiféle káros hatásuk nincs.

Tessék támogatni ezeket is, hiszen a jogvédő szellemiség nem lehet kirekesztő és nem szűkítheti le a jogvédelmet egy marginális csoport védelmére, miközben milliók kerülnek hátrányos helyzetbe a szexualitásuk megélését illetően.

Tessék támogatni. Ezerrel. :)

Holle anyó 2014.07.10. 15:40:05

Részemről a többes kapcsolatot is támogatom. Egészségtelen és gazdaságtalan.

Holle anyó 2014.07.10. 15:40:57

@Holle anyó: a p...oli.... gámia kifejezést tiltottként elutasította a rendszer. ?????

pocaklakó minimanó 2014.07.10. 15:41:58

@Holle anyó:

És ugye támogatod azt is, amit 2014.07.10. 15:17:18-kor került ide?

pocaklakó minimanó 2014.07.10. 15:45:21

@Holle anyó:

Szörnyű ez a gondolatrendőrség és cenzúra. :)

SemBoga 2014.07.10. 16:01:18

valaki tegye már közzé a tiltott szavak listáját, itt szenvedek egy kommenttel és fogalmam sincs, hogy melyik szóval lehet baja

:)

Holle anyó 2014.07.10. 16:06:13

Begőzölt a rendszeretek.

Ladida 2014.07.10. 16:06:51

Micsoda képmutatás... néhány hete még a buzilobbi európai hatalomátvételétől volt hangos a HV, most meg hímestojásként dédelgetnék, már ha lenne, előbújt meleg kollegájukat?! Ehhez képest éppen a HV által képviselt konzervatív lobbi teszi lehetetlenné, hogy a melegek hozzájuk hasonló "normális" életet éljenek. Vajon kívánnák-e a HV munkatársai hímestojás kollegájuknak, hogy boldog házasságban éljen? Hogy szerető szülő lehessen? Hogy ne kelljen hazudoznia az identitásával, az életével kapcsolatban? Hogy ne kelljen mesketéket kitalálnia, hogy mivel töltötte a szabadidejét?

Aztán ott van a Pride. Semmi olyan nem történik ott, ami ne folyna a csapból "normális" szociális kontextusban. Hányszor lát az ember naponta fél-pornós csöcsöket minden második magazinban? Hány meg hány extrémre sminkelt énekes/táncos "vonaglik" videóklipekben? Hány mainstream előadó veszi elő a keresztény szimbolikát a pop kultúrában? Ugyan mi baja a "normálisoknak" azzal, hogy évente egyszer, vagy naponta melegklubokban ugyanez a performatív szexualitás szintén megjelenik???

És vajon hogyan korlátozza ez a "normálisok" jogait? Az fáj nekik talán, hogy a tőlök különbözőek nem kussolnak, ahogy azt ők szeretnék?

Én azt kívánom kisszívemből, hogy az ordas homofóbok gyermekei legyenek melegek. És mint felelős szülő, talán, esetleg megértik, hogy milyen az, amikor nap mint nap hazugságban élve, kompromisszumokkal körül bástyázva, a szülei boldogságát és szabadságát karnyújtásnyira irigyelve, gyermekük fél-életet él.

Holle anyó 2014.07.10. 16:11:54

Persze, hogy támogatom ami "15:17:18-kor került ide". Mi a baj vele? Hol van a szerinted ideális korkülönbség határa? Nekem is volt 17 évvel fiatalabb szeretőm, fergeteges volt vele a szex. Zavartalak vele téged?

Egyszerűen nem tudok válaszolni, mert be..... a blogmotor.

Panam 2014.07.10. 16:32:16

Kedves Mindenki!

Egy reggel munkába menet látsz egy csókolózó párt. Édesen ölelik egymást, senkivel nem törődve egymás fülébe susogva. Párodal mész egy parkban és pikniket látsz, ahol önfeledten tollasoznak egymással fiatalok. Meleg van.. süt a nap. Mindenki boldog. Majd leülsz egy padra ahol a kedves női szempár kicsit méltatlankodik majd odabújik a párja ölébe...
Kilépsz az utcára eltelve a finom édes illatokkal meleg nyári estével azon gondolkodván, milyen csodálatos az élet. Boldog vagy, mert Téged is vár valak, akivel találkozol és ölelheted, érezheted, SZERETHETED...

De tudod, hogy sosem fogsz ilyen helyzetbe kerülni.
Mert meleg vagy.. Leszbikus, Homoszexszuális.

Téged megnéznek, leköpnek, megszólnak, utálnap mint a Pestist. Fertőző vagy. A társadalom mocska....

Kedves kommentelők!

Ezért mennek az utcára az ilyen emberek.. Mert Ők sosem lesznek, heterok...csak MELEGEK...EMBEREK..Cigány..Meleg..Zsidó...Néger?

Nem!!!

EMBER!Ember aki élni és életben hagyni akar..Nem MÁS akar lenni...Csak EMBER. sZERTNI Szertve lenni...

Éva vagyok, egy szerelmes Leszbikus boldog EMBER!!! :)

tisztapista 2014.07.10. 16:48:13

@Ladida: "Én azt kívánom kisszívemből, hogy az ordas homofóbok gyermekei legyenek melegek. "

Ez nem egy betegség, vagy egy génhiba, hanem tudatos választás kérdése. Úgy beszélsz a buziságról, mintha borítékos sorsjegyen lehetne nyerni, véletlenül.

Pedig valójában nincs tudományos bizonyíték arra, hogy betegség lenne, vagy génhiba. Az viszont nyilvánvaló, hogy kulturális szokás, és van egy kisebbség, aki a többségtől eltérő módon él.

Holle anyó 2014.07.10. 16:56:29

"Én azt kívánom kisszívemből, hogy az ordas homofóbok gyermekei legyenek melegek."

Ilyet ne kívánj, mert ezek abból sem tanulnának, hiszen a saját gyerekeikbe is belerúgnak Krisztus, meg az erkölcs nevében. :))))))

van_itt_valaki? 2014.07.10. 17:32:01

@tisztapista: Olvasgass még egy kicsit, te szerencsétlen tudatlan, Kádár gyermeke, te...

sweeney todd 2014.07.10. 17:39:44

@tisztapista: ó, my god, de sötét vagy. kulturális szokás. aha ma kicsit meleg leszek, mert az trendi, hátha megvernek.

sweeney todd 2014.07.10. 17:43:58

@Panam:
@Ladida: tökéletesen igazatok van!

sweeney todd 2014.07.10. 17:45:24

@SemBoga: pocakra nem lehet reagálni.

karosszékely 2014.07.10. 18:41:00

@Holle anyó: Már volt róla szó korábban, minimanó "vezetékneve" van letiltva, azért nem tudsz a hozzászólásaira válaszolni.

vinyard 2014.07.10. 19:04:58

@tisztapista: én sokáig hasonlóan gondolkodtam erről, aztán 14 évesen rájöttem, hogy a szilvás gombócban krumpli van és hogy a csöcsök meg tkp. zsírgolyók. nehéz volt feldolgozni, hogy én jól elhelyezett zsírokat bámulok és igazából, nem is értem, hogy nekem ez miért esik jól.
btw, a társadalommal szemben lehetne annyi tolerancia, hogy a kollektív tudat tehetetlenségét figyelembe véve, kicsit kisebb tempóban próbálják elfogadtatni a létjogosultságukat. sokszor mondják, hogy a vonagló köcsögök csak kis részét képezik ennek a kisebbségnek. ok. a többség viszont pont leszarja az egészet, ha nem csesztetik vele.
mivel az egyház által szentesített házasságot nem ismeri el az állam, és természetesen, vica versa, kurvára bevezetném és hagynám a rákba ezt a műbalhét a homoházasság körül.

town 2014.07.10. 19:19:14

@Holle anyó:

" melegek elfogadásának szerintem sem tesz jót a minden évben megrendezett Pride, de egyszer kibírjuk zt is, meg az élet menetét is, meg a birkamenetet is.

A keresztény vallásom nem engedi, hogy más embert bántsak, mindenkit elfogadok, a melegeket is. Ki vagyok én, hogy mások felett ítélkezzem"

Vicces, ahogy 2 mondatban már meg is cáfolod azt a kis toleráns lényedet.:)

Ha olyan elfogadó vagy, akkor minek birkamenetezel? Ha olyan elfogadó vagy, akkor miért bántod őket azzal, hogy dehonesztálóan nyilatkozol az ő menetükről

Mindig lebuktok, ti kis toleránsak.:)

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.07.10. 20:07:44

@Holle anyó:
Az a baj, hogy mindenki azzal jön, hogy évente egyszer ki lehet bírni az ő faszságát, csak az a baj, hogy egyre több ilyen szervezet vagy csoport van, és szinte már nincs olyan hétvége, hogy rendesen lehetne közlekedni a városban.

Tegyék egy szép nyári napra az egészet, és akkor vonuljon buzi, antibuzi, zsidó, antizsidó, cigány, anticigány, goj motoros, anti-gojmotoros, békamenet, gólyamenet, kritikus tömeg, kritikátlan tömeg, fussanak maratont, Budapest-Bécset, Vivicittát meg a faszom tudja, mit nem, fusson együtt róka, medve, s közbül a farkas lihegve, osszák be, hogy ki mikor merre a városban, elég nagy a város, jut benne hely mindenkinek, a maradék 51 hétvégét meg hagyják meg nekünk, felvonulni meg maratont futni nem szeretőknek (kb. Budapest lakosainak 99,9%-a), akik vizsont szeretnénk eljutni a város egyik pontjáról a másikra a csajunkhoz, pasinkhoz, gyerekünkhöz, szüleinkhez, nagyszüleinkhez vagy a tök ismeretlen Kovács Bélához vagy Szabó Arankához egy mézes puszira a Tétény-Csepel-Liszt Ferenc hegy kör megtétele nélkül. érdekes, ezek is mind Budapest, de a felsorolt ünnepelt faszok egyike sem akar arra dorbézolni, mindegyiknek csak a Belváros jó, ahol a legnagyobb zavart tudják okozni a kívülállóknak.

És függetlenül attól, buzik vagy buzifóbok, esetleb buzifóbfóbok.
Én pl. értelmetlenfaszságokmiattivároslezárás-fób vagyok.

tisztapista 2014.07.10. 20:08:42

@van_itt_valaki?: "Olvasgass még egy kicsit, te szerencsétlen tudatlan, Kádár gyermeke, te…"

Linkelj már be salami bizonyítékot, te hárijános, te...

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.07.10. 20:19:45

@Holle anyó:
Persze, hogy fergeteges volt, mert sosem tudhattad, nem az utolsó-e. :-)P

Ahogy a taxis is megkérdezi mindenszentekkor a temetőbe kitaxizó nyanyusokat, hogy Visszafelé is tetszik még jönni? :-)

@Panam:
A leprás sem tehet róla, hogy leprás.
Mégis ugyanazt éli át, amit leírtál.
Nincs igazság a világban.

(És akkor a pedofilokról, nerofilokról, zoofilokról nem is szóltam. Ahogy egy koprofágiamániás sem hódolhat a kedvtelésének nemhogy a Gundelben meg a Hiltonban, de még egy koszos sarki kifőzdében sem, mert kinézik a vendégek meg a személyzet. Akkor is, ha vállalja, hogy utána hipóval elmossa az eszcájgot. Pedig hát kit bánt azzal, hogy szart eszik? Rosszabb lesz neked azzal? És miért ne tehetné nyilvános helyen, ahogy azok, akik marhaszegyet esznek marinálva, sztékburgonyával? Na, hát kb. ezért nem csinálhatják a buzik sem nyilvánosan azt, amit. Mert a többségnek nem tetszik. Félre ne érts, felőlem csinálhatják, csak megértem az ellenoldalt is. Van egy több évezredes hagyomány, hogy nyilvánosan nem eszünk szart/nem enyelgünk azonos neművel, és a többség ezt jónak gondolja, mert ebben nőtt fel. Persze lehet határokat döntögetni. Te mit szólnál, ha melletted az étteremben egy tányér szart rendelne kedves vendégtársad, és jó étvággyal elfogyasztaná? Neki az esik jól, és nem bánt vele senkit. Nem dobálja szét, kulturáltan, késsel-villával, esetleg a parasztabbja kanállal elfogyasztja. Esetleg még ki is törli. A tányért.)

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.07.10. 20:30:26

@Panam:
Ja, és nem melegek. A meleg az egy relatív hőmérséklet(-tartomány, mielőtt valami idióta ebbe kötne bele).
Ezek viszont buzik. Ahogy a cigányok cigányok, az oroszok meg oroszok.

Egyébként jó, hgoy mondod, a cigányok, a négerek és még sok egyéb csoport nem tüntet nyilvánosan, nincs a benne levő pávatollal segget rázó cigány pride, néger pride stb. Pedig ők sem választották, hogy azok legyenek, amik.
A buzik pride-jában sem azt utálják, akik utálják, hogy ezek buzik, hanem azt, hogy hivalkodnak vele.
Az AIDS-esek, pestisesek, leprások pride-jára vajon meddig kell még várni?

@tisztapista:
De, már elég régóta van bionyíték rá, hogy ha nem is génhiba, de géneltérés. A buziságot nem választja valaki, az van.

@vinyard:
Lehet, hogy zsír, de elég ízlésesen van csomagolva, és jó esetben közelről sem büdös. :-)

Vica Versa az Vakrug Szvéta nővére?
(Vagy hogy úgy mondjam, aki nem tud arabusul, ne beszéljen arabusul.)

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.07.10. 20:42:22

Ja, egyébként semmi bajom a buzikkal, Kulkát, Alföldit, Nádasdyt kifejezetten szeretem.

(Felőlem nyugodtan csókolózhatnak is az utcán vagy klubban vagy akárhol, ahol jólesik nekik. Mondjuk tény, hogy két csókolózó férfi nem szép látvány számomra sem, de azért meg bírom állni szó nélkül.)

Nzoltan 2014.07.10. 20:43:48

@Panam: Majd felébredsz, mert bilibe lóg a kezed. :-)

Nzoltan 2014.07.10. 20:48:49

Egyébként a felvonulók csak azt kapják, amit megérdemelnek. Ők is ugyanolyan intoleráns faszkalapok, mint a másik oldal. Különben szarnának rá és élnék az életüket. Viszont így van cirkusz, meg kenyér( anyagi támogatás). Vannak akik ebből élnek, a többi hülye meg be van palizva, csak éppen nem veszi észre. (Mert ahhoz is hülye.)

Ellensúly 2014.07.10. 21:03:04

Vártam valamit ettől a bejegyzéstől. Hiba volt.

BotloB 2014.07.10. 21:57:49

@Panam:

Minden tiszteletem mellett csak egy apró megjegyzés. Azt mondod, hogy azért vonulnak, mert ők is "csak emberek". Mégsem "csak emberek" felvonulása, hanem Pride... Ha még hozzávesszük azt is, hogy ez ugye a "meleg büszkeség", a másság büszkeségének napja, akkor jön elő a számomra szokásos kérdés, hogy mire kell büszkének lenni? A melegség egy adottság, én a teljesítményemre, eredményeimre szoktam büszke lenni.

Semmi bajom nincs a melegekkel sem négy fal között, sem azon kívül, felőlem még felvonulást is rendezhetnek, csak akkor a felvonulás valóban közvetített üzenetét összhangba kellene hozni a közvetíteni kívánt üzenettel. Egy tűzoltónap se lenne közkedvelt akkor, ha felgyújtanák a fél várost aztán jól eloltanák a tüzet.

Rodolfo63 2014.07.10. 22:07:25

@tisztapista: a te esetedben választás kérdése volt, hogy a csöcsökre meg a pinára gerjedsz és nem a hímtagokra? már amennyiben pasi vagy és heterónak tartod magad (a heteróságot választottad)

Rodolfo63 2014.07.10. 22:11:02

@BotloB:

"hogy mire kell büszkének lenni? A melegség egy adottság, én a teljesítményemre, eredményeimre szoktam büszke lenni."

a szégyen ellentéte a büszkeség

BotloB 2014.07.10. 22:22:02

@Rodolfo63:

Akkor közelítsük meg a másik oldalról. Ha egy meleg azt mondja, hogy "büszkén vállalja másságát", akkor nekem azzal azt az üzenetet közvetíti, hogy elfogadja azt, hogy valami olyat képvisel, ami szokatlan, esetleg a társadalom többsége szemében elítélt, megvetett. Egy olyan dolgot, amit ő maga normálisnak tekint, nem kell "büszkén vállalnia". Én sem vállalom büszkén 46-os lábamat, vagy teszem azt, a kancsalságomat.

Azt gondolom, hogy sokkal könnyebb azoknak a melegeknek - akár a külvilággal való elfogadtatásuk kapcsán is - akik nem kezelik így - tehát megbélyegezve, megkülönböztetve - saját maguk is a helyzetüket. A pride nekem mindig azoknak az embereknek a felvonulását jelképezte, akik saját magukat is kirekesztettnek kezelik, egyfajta - nem szerencsésen kifejezve - mártírszerepet aggatnak magukra. Szerintem a tolerancia, esetleg elfogadás elérésének első lépése az legyen, hogy a társadalom meleg tagjai se kezeljék kihangsúlyozandó különbségnek, meghatározó megkülönböztető jegynek másságukat, tekintve, hogy egyébként nem is az, hiszen javarészt az ember magánéletét befolyásolja csak a kérdés.

Összegezve azt gondolom, hogy a melegeknek az tenné a legjobbat, ha egy magánélet kérdésből senki nem akarna mindenáron közéleti kérdést faragni. A pride nem ebbe az irányba tereli a dolgot.

antikommm 2014.07.10. 22:34:23

A demokrácia a legjobb formáció állítják a ...-k. Azt jelenti, hogy a többség akarata érvényesül. Ha a többség úgy gondolja, gesztust gyakorol a kisebbség irányába. Ez szép dolog, de nem kötelező.
A világ most odajutott, hogy egyes kisebbségiek hatására számos más a kisebbség követeli, hogy esetükre ne vonatkozzanak a demokrácia szabályai. Vagyis a kisebbség akarata érvényesüljön.
Tehát nem a demokrácia a legjobb formáció. Akkor vajon mi ...?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.10. 23:13:43

@tisztapista:

"Ez nem egy betegség, vagy egy génhiba, hanem tudatos választás kérdése. ... Pedig valójában nincs tudományos bizonyíték arra, hogy betegség lenne, vagy génhiba."

A homoszexualitás nem választás kérdése, hanem igen nagy valószínűséggel génhiba. Az X kromoszómán van egy gén, amely nőknél nagyobb termékenységet, férfiaknál homoszexualitást eredményezhet. A gén azért nem rostálódott ki az evolúció során, mert az előnyei nagyobbak a hátrányainál.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.10. 23:23:30

@BotloB:

"Egy tűzoltónap se lenne közkedvelt akkor, ha felgyújtanák a fél várost aztán jól eloltanák a tüzet."

Ez nagyon tetszett.

@Rodolfo63:

"a szégyen ellentéte a büszkeség"

Nem. A szégyen ellentéte a nem szégyen.

Alick 2014.07.10. 23:24:28

@Hermes Trismegistos: "mit tehet egy keresztény, akinek a vallása egyértelműen tiltja, hogy jót gondoljon a melegekről"

Hát akkor gondoljon jót a meleg papokról! :)

Cekkeres Mammer 2014.07.10. 23:55:24

@BotloB: Egy gond van a tűzoltós hasonlattal: a tűzoltók nem egy kisebbség, amelyik a jogaiért küzd. A tűzoltókat egyetlen szélsőséges csoport sem akarja kiírtani. A tűzoltókat nem nevezi aberráltaknak a minielnök-helyettes.

BotloB 2014.07.11. 00:02:46

@Cekkeres Mammer:

A hasonlat természetesen nem erre vonatkozott, hanem az üzenet közvetítésére. Ha a tűzoltó felgyújtja a fél várost, majd eloltja a tüzet, akkor ő ugye azzal azt akarta üzenni, hogy a tűzoltó jó, a tűzoltó megment, a tűzoltó érted dolgozik, a tűzoltóra szükség van. Ugye, hogy azért egy gyújtogatás után "nem menne át" az üzenet?

Namármost ha a Pride-on "tollal a seggében tangában vonaglik egy kamionon két egymásba forrt férfitest" - nem tudom, hogy volt-e ilyen, csak próbálom összeszedni emlékeimből, amiket hallottam, bár videókon láttam hasonlókat - akkor azzal ő lehet, hogy azt akarja üzenni, hogy én is "csak egy ember" vagyok, de ez nekem rohadtul nem fog lecsapódni.

Azt is tudom, hogy a felvonulók többségének mára nem erről szól a felvonulás, de mint ahogy egyetlen gyújtogató tűzoltó is megkérdőjelezné a tűzoltónap létjogosultságát, nekem egyetlen vonaglós kamion is porba dönti a "nem akarok én felfordulást, polgárpukkasztást, csak elfogadást" üzenet átadásának őszinte szándékát.

Alick 2014.07.11. 00:05:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "A homoszexualitás nem választás kérdése, hanem igen nagy valószínűséggel génhiba"

Brit tudósok kategória valamit gyenge (genetikai) korrelációra fogni, szignifikáns korrelációt nem találtak.

BotloB 2014.07.11. 00:15:24

@Cekkeres Mammer:

Egyszerűbben szólva, ha én el akarom fogadtatni a másságom, akkor nem annak a szélsőséges , ezáltal megosztó elemeit célszerű hangsúlyozni.

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.07.11. 01:03:42

@BotloB:
A büszkeség egy idióta újságíró általi elbaszott fordítása a pride szónak.
Valójában itt önérzet jelentésben értendő.
Tehát nem büszkék arra, hogy buzik, hanem csak annyi, hogy nekik is van önérzetük, azaz nem szeretnének bujkálni meg ilyesmi. Nem szeretnék szégyellni magukat csak azért, mert buzik, akiknél esetleg még egy heteroszexuális gyilkost is többre néznek csak azért, mert nem buzi.

Így már érthető?

@Rodolfo63:
És mint adott jelenségre a mésik szélsőség, ugyanolyan faszság.
Lenne, ha erről lenne szó. De nem, lásd fentebb.

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"Nem. A szégyen ellentéte a nem szégyen."
Ja, ahogy a piros ellentett színe a nem piros.
A tagadás nem azonos az ellentéttel.
Tanulj meg magyarul, idióta.
Vagy legalább lapozgass antonimaszótárat (de előbb nézd meg az idegen szavak szótárában, hogy mit is kell lapozgatnod).

@Cekkeres Mammer:

Biztos azért nem akarja őket kiírtani senki, mert nincs a magyar nyelvben olyan szó, hogy kiírtani. Olyan van, hogy kiirtani. Meg olyan, hogy kiírt, de el kell, hogy szomorítsalak, annak nem az irtással, hanem az írással van rokonsága.

@Alick:
Ja, akkor szerinted is eldönti valaki, hogy buzi lesz, mert az olyan menő, mi?
(Na jó, most már kezd az lenni, kicsit már túlzottan is, pl. az Indexen is Steiner Kristóf, akinek egyetlen érdeme, hogy buzi, ezért írhat buzipropaganda-cikkeket... - de azért volt pár száz év, amikor üldözték őket, börtöbe dugták (-be, nem -ben), verték, akár meg is ölték, és még nem volt sem internet, sem kertévék, hogy bedobja az ilyeneket a köztudatba, akkor is tutira menőzésből választották, nem?)

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.07.11. 01:08:22

@BotloB:
Még ha csak megosztó lenne, de a többség számára megbotránkoztató, a többség ezt szóvá is teszi, ők pedig csakazértis alapon még megbotránkoztatóbb módon jönnek a következő évben.
Na, ez az, amit nem kéne, mert a sima toleránsokat (azaz nem kifejezetten buzifileket) simán ellenük fordíthatja.
Ezt az értelmes többség fel is fogja, csak hát a buzimenet szervezői (és főbb résztvevői) pont nem ezek közül kerülnek ki, hanem a nagyhangú idióták táborából.
(A többi résztvevő meg megy demonstrálni a maga nagy toleranciáját saját és mások szemében. Sokkal inkább porhintés gyanánt, mint a céllal való egyetértés miatt.)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.11. 01:27:42

@Mr. Közbiztonság Szilárd:

Hú, de kiosztottál mindenkit, de gyengeelméjű. Ugye megvan már a leleted a corticalis atrophiádról?

Mr. Közbiztonság Szilárd 2014.07.11. 01:30:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Nem mindenkit, csak a hozzád hasonló agyatlan picsákat.
És az ilyen idióta csaknem emberszabású nőstényeket engedik szavazni...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.11. 01:53:17

@Mr. Közbiztonság Szilárd:

"Nem mindenkit, csak a hozzád hasonló agyatlan picsákat."

És ezt olyasvalaki (te) mondja, akinek pozitív lelete van corticalis atrophiáról? Vagy csak sima demenciában szenvedsz? Mindenesetre fogadd részvétem.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.11. 02:02:42

@Alick:

"Brit tudósok kategória valamit gyenge (genetikai) korrelációra fogni, szignifikáns korrelációt nem találtak."

www.origo.hu/tudomany/elet/20041013meglepo.html?pIdx=1

Legalábbis nem brit tudósok szint, és nem is gyenge korrelációra utal, még ha nem is az utolsó szó a történetben. Magát a tanulmányt nem találtam, bizonyára fizetős oldalon van.

alvito 2014.07.11. 02:34:43

@Kovacs Nocraft Jozsefne:"... A homoszexualitás nem választás kérdése, hanem igen nagy valószínűséggel génhiba..."

Tehát a dolog természetét figyelembe véve, nem öröklődik, azaz kihalásra van ítélve. Ebből a szempontból mindenki megnyugodhat. Namármost, ha a "faj parancsát" (Önző gén, Richard Dawkins)nem tudja véghezvinni, miért akar mindenáron gyermekeket? Szórakozásból? Én is szívesen lennék modell, ha nem lennék 100 kg és 100 éves. De nem lehetek. Tudomásul veszem, mert a többség nem akar látni engem a kifutón.
Nem tudom, hogy mi a TÉNY a homoszexualitás kialakulásával kapcsolatban, de ha van arra esély, hogy társadalmi úton, minta alapján is kialakulhat vagy akár bármilyen kis mértékben befolyásolhatja egy gyermek nemi identitását, akkor úgy gondolom,hogy a társadalom KÖTELES megadni azt az esélyt a gyermeknek, hogy nem génhibás mintát látva nőjön fel. Mert a gyermek joga előbbre való, mint a más kisebbségé.

brekkk 2014.07.11. 03:06:39

senkiházi bibbancs, mágenheim doki, kapott pár díjat néhány sorstársától és rögtön baromi autentikus megmondó lett stb...mint az Oscar stb díjasok...szánalmas zsidó-lobbi. hogy a homoszexualitás génhiba-e azt nem tudom, de, hogy nem kellene ennyit családon belül dugni és nem születne ennyin degenerált bibsi fasz...az tuti!

Monsieur Padoncour 2014.07.11. 06:30:47

Nemrég felfüggesztettek egy vezérigazgatót, mert azelőtt transzvesztita előadóként dolgozott. Ez egy aljas és diszkriminatív dolog ! Harcos LMBTQ-közösség, hol vagytok ilyenkor?

Alick 2014.07.11. 08:30:38

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a cikk, illetve a publikáció szerzője is elismeri, hogy ebből messzemenő következtetéseket levonni nem lehet.

Alick 2014.07.11. 08:32:22

@Mr. Közbiztonság Szilárd: "akkor szerinted is eldönti valaki, hogy buzi lesz, mert az olyan menő, mi?"

Ez és a genetikai determináció a két véglet, az igazság valószínűleg a kettő között szóródik...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.11. 09:49:50

@alvito:

"Tehát a dolog természetét figyelembe véve, nem öröklődik, azaz kihalásra van ítélve."

Nem egészen, olvasd el a feljebb belinkelt cikket.

"de ha van arra esély, hogy társadalmi úton, minta alapján is kialakulhat vagy akár bármilyen kis mértékben befolyásolhatja egy gyermek nemi identitását... ... ..."

Tökéletesen egyetértek. Ezért is kell szigorúan tiltani a homó "párok" általi örökbefogadást.

Egy másik topicban vannak linkek arról, hogy a homó/leszbikus "párok" által nevelt gyerekeket sokszorosan nagyobb arányban éri bántalmazás, szexuális molesztálás, és 25%-ukat nemi betegséggel fertőzték meg. Ez újabb komoly ok arra, hogy homókat/leszbikusokat a gyerek közelébe sem szabad engedni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.11. 09:54:15

@Alick:

Természetesen, szokásos, obligát klauzula bármely tanulmánynál, hogy a téma tuvábbi kutatást igényel.

Na meg nem is állítják a genetikai okok kizárólagosságát, hiszen az emberi psziché sokkal összetettebb ennél.

Másfelől egy gyerek a családi vagy szociális környezetét sem tudja megválasztani, tehát a genetikai ok csupán részleges fennállása sem érv amellett, hogy a homoszexualitás választás dolga.

Alick 2014.07.11. 11:02:42

@Kovacs Nocraft Jozsefne: persze, kevés megnyilvánulásról mondható, hogy a körülményektől, adottságoktól független szabad választáson alapul. De ez nemcsak a szokványos heteroszexuális beállítódástól való eltérésre igaz...

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2014.07.11. 11:17:26

Most komolyan ott tartunk hogy a politikai hovatartozás meghatározza hogy kinek mi a véleménye ennyire direktben a melegekről? Egyetlen olyan jobboldali sincs aki a sajtóban aki merné jelenteni hogy a a melegek elfogadása nem olyan nagy gáz? Nincs senki, akin keresztül meg lehetne értetni, hogy a melegek jogainak elfogadásával egyszerűen kikerülnének a középpontból, és nem kéne erről beszélgetni minden évben hetekig?

Ez olyan mint egy mélyszegény embert akinek a közmunkából 48e a fizetése 50e-re büntetni a cangája miatt. Vajon lopni fog hogy a gyermekeinek enni adjon ha dializisre kell vinnie a gyermekét? Igen. Mert nincs más esélye. Komolyan. A jobboldal nagy heti politikai és kulturális magazinjában egy ekkora balfékkel kell beszélgetnie ennek a bátor és okos színésznek? Ez nekik ciki, de nagyon. Olvastam a cikket, elképesztően buta az az ember. Vagy ennyire meg akar felelni. Csak nem tudom kinek.

Cekkeres Mammer 2014.07.11. 13:01:22

@BotloB: Akkor szeretnék neked mutatni egy képet.

nol.hu/data/cikk/1/47/25/93/cikk_1472593/RTR3X95C.jpg

Az lenne a kérésem, hogy mutass nekem egy, de tényleg csak egyetlen egy embert, akinek szerinted pávatoll van a seggében, vagy a kinézete analóg a "város felgyújtásával" Mert volt az olasz csávó, de az talpig reverendában volt, ki is verte vele a biztosítékot, konkrétan vérdíjat tűztek ki a fejére a kurucok. De ezen a képen nem egy ember van, hanem sokkal több, szóval tudsz válogatni.

Én a virágmintás ruhát viselő, szalmakalapos idős nőn buktam ki teljesen. Ja, meg az uniós zászlón. A mocskok...! Te is választhatsz egy valakit, vagy valamit, amin felháborodhatsz.
Na ?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.11. 13:47:19

@Alick:

"kevés megnyilvánulásról mondható, hogy a körülményektől, adottságoktól független szabad választáson alapul."

El próbálod kenni a dolgot. A te érvelésed alapján semmi sem szabad választáson alapul, ami nyilván nonszensz.

Lényeg az, hogy a homoszexualitás a tanulmányok szerint 25-40%-ban genetikailag meghatározott. Ezek után cáfolva van az az állítás, amelyre reagálva írtam: nem igaz, hogy szabad választás dolga. Az idézett mondatodban is ezt támasztod alá.

Ez természetesen nem menti a gusztustalanul provokáló homokosokat, akik undort és ellenszenvet keltenek a saját mindennapi életüket élő homoszexuálisokkal szemben is.

A szexuális orientációjáról ui. a legtöbb ember igen nagy részben nem tehet. Arról viszont kizárólag ő tehet, ha részt vesz olyan gusztustalanságokban, amikről már szó volt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.11. 13:53:33

@Cekkeres Mammer:

"Mert volt az olasz csávó, de az talpig reverendában volt, ki is verte vele a biztosítékot"

Csak sajnos nem nálatok.

Elég nagy szégyen, hogy a büszke felvonulók nem dobták ki maguk közül. A reverendás-keresztes-faszos provokatőr eltávolítása bizony a rendezők feladata lett volna. Azzal, hogy megtűrték, egyetértésüket fejezték ki vele. Ezért pedig minden részvevő egyaránt szégyellheti magát.

"konkrétan vérdíjat tűztek ki a fejére a kurucok."

Bennük legalább volt tisztességérzet, nem úgy, mint a büszke felvonulókban.

Alick 2014.07.11. 15:32:39

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "A te érvelésed alapján semmi sem szabad választáson alapul, ami nyilván nonszensz."

A szabad választás lehetőségén a különböző filozófiai iskolák és egyházak az ókortól napjainkig vitatkoznak. :)

"Lényeg az, hogy a homoszexualitás a tanulmányok szerint 25-40%-ban genetikailag meghatározott."

Igen, saccperkábé...

Nemcsak a genetika határozhat meg, hanem pl. a szülőktől, testvérektől kapott traumák is billegtethetik a szexuális orientációt. Ez szűkíti a választás szabadságát, de különféle pszichoterápiákkal lehet változtatni a helyzeten.
Vagyis valamekkora választási szabadság mindig marad.

Úgy is szoktam fogalmazni, hogy a mániákus exhibicionista ánuszvadász szinte biztosan pszichésen sérült, de aki mély monogám egynemű szerelemben él, az aligha fog tangáckában ugrálni és az összetartozás nemes érzése határozza meg a homoszexualitását. :)

"Arról viszont kizárólag ő tehet, ha részt vesz olyan gusztustalanságokban, amikről már szó volt."

Egyrészt tehet róla, másrészt pszichésen problémás ember... de nem a nemi orientációja, hanem a kényszeres magamutogatás okán.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.11. 17:01:48

@Alick:

"A szabad választás lehetőségén a különböző filozófiai iskolák és egyházak az ókortól napjainkig vitatkoznak. :)"

Azért ugye a szokásos értelemben véve a fogalmat lehet róla beszélni, nem? Talán nem véletlenül van a fogalom. Avagy te is az a bölcsésztípus vagy, aki azzal kezdi, hogy definiáljuk a fogalmakat, aztán évekig el lehet ezen rágódni anélkül, hogy a tényleges témával foglalkoznának?

Esetleg csak terelsz, elkened a lényeget?

"Vagyis valamekkora választási szabadság mindig marad."

Ami semmiképpen nem jelenti azt, hogy a homoszexualitás szabad választás dolga. Én pedig épp ezt cáfoltam. Úgy látom, te is egyetértesz ezzel, akkor meg minek csépeled a szót?

"de nem a nemi orientációja, hanem a kényszeres magamutogatás okán."

A kettő összefügg. Ha heteró lenne, biztos nem tette volna ezt.

Mellesleg szerintem szó sincs kényszeres magamutogatásról. Egyszerűen a megbotránkoztatás vágya dolgozik benne, a heteró többség lenézése, semmibe vétele. Ő talán polgárpukkasztásnak szánta, de nem az: annál sokkal rosszabb.

Ami ugye elég kontraproduktív, mert az ilyenek miatt azok is megutálják a homokosokat, akiknek egyébként semmi bajuk nem lenne velük.

Természetesen nem egészen megalapozott az általánosítás az Pride-on megmutatkozó undorító dolgokból, de hát így működik az ember, ezt a homóknak is kell tudniuk. Ráadásul az a tény, hogy maguk a rendezők nem zavarták el a picsába, arra utal, hogy legalábbis nem utasítják el.

Az a reverendás-keresztes-faszos-adjfaszt-feliratos köcsög több kárt okozott a homokosok megítélésének, mint az egész felvonulás fennmaradó része. Aztán meg ymajd a nyavalygás a homofóbia miatt, amit jelentős részben ők maguk gerjesztenek.

Alick 2014.07.11. 17:40:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Ha heteró lenne, biztos nem tette volna ezt."

A Love Parade-on és hasonló rendezvényeken hetero vonalon is ment a picsarázás...

Abban mindenképpen egyetértünk, hogy a homoerotika kirakatba rakása nem egyenlő a jogokért síkra szálló ünnepélyes felvonulással. Nekem már mondta diszkrét kapcsolatban élő meleg ismerősöm, hogy legszívesebben tojással dobálná meg a rendezvényt, mert ennek nyomán róla is azt gondolják majd, hogy a magamutogató seggrázás alap nála.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.11. 18:46:00

@Alick:

"A Love Parade-on és hasonló rendezvényeken hetero vonalon is ment a picsarázás..."

Szerinted a reverendás provokatőr picsarázást mutatott be? Nem inkább egy nemzeti jelképet gyalázott nyilvánosan?

Szégyen a rendezőkre, hogy ennek eltűrésével lényegében azonosultak vele.

Alick 2014.07.11. 22:12:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne: a reverendás faszi csak azt támasztotta alá, hogy a rendezvény nem a másféle szexuális orinetáció elfogadottságáról szól, hanem a mögöttes politikai szándékokról (ahogy sok más tömegrendezvény is).

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.11. 22:18:34

@Alick:

Ez eddig is világos volt.

Na és szerinted mit támasztott alá a reverendás provokatőr megtűrése a rendezők részéről?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.07.11. 22:19:20

Vagy az nem szabad választás volt részükről?

sweeney todd 2014.07.12. 09:48:49

@alvito: "Tehát a dolog természetét figyelembe véve, nem öröklődik, azaz kihalásra van ítélve."

ja, ezért van az állatvilágban is sok ratyi egyed, mert kihalásra van ítélve. olvass egy kis Konrad Lorenzt, pl a hím nyári ludak egyharmada egészen magától vonzódik a hímek felé. ha ez tanult, trendi minta lenne, akkor nem fordulna elő nagy számban az állatvilágban is.

KiB99 powermetal.blog.hu 2014.07.14. 10:07:41

nekem csak 1 mondat jut eszembe az Ilyen a box c. filmből:

"azt tudod, hogy 100 hidat epítesz, és közben le....sz egy f...t, a világ szemében nem építész vagy, hanem egy f.......pó?"

és mennyire találó ez

pocaklakó minimanó 2014.07.14. 15:28:20

@Holle anyó:

"Persze, hogy támogatom ami "15:17:18-kor került ide". Mi a baj vele?"

Örülök neki, hogy támogatod. Bár vélhetőleg nem olvastad alaposan el, de azért mégis örülök. :)

pocaklakó minimanó 2014.07.14. 15:30:41

@Panam:

A hollandoknál és a svédeknél (meg számos egyéb nemzetnél) már ennél az itteni tipródásnál sokkal előremutatóbb szexuális alternatívák is szabadon gyakorolhatók, miközben az itteni jogvédők meg azon rugóznak, hogy amíg a homokosságot tessék engedni, addig a többi nehogy már!

Lúzerek! :)

pocaklakó minimanó 2014.07.14. 15:35:17

@Panam:

"Ember aki élni és életben hagyni akar..Nem MÁS akar lenni...Csak EMBER. sZERTNI Szertve lenni..."

Vö.: "Russian authorities are investigating after discovering a man had married his own grandmother. Boris Golovska, 30, married his 79-year-old grandmother Katarina in the town of Vladimir, east of Moscow." (masscops.com)

Pedig a normaszegésen kívül (ami ugyanúgy érvényes a homokosságra is) semmiféle ÉRDEMBELI ÉS LOGIKUS ellenérv sem lehet ez ellen. Senkinek nem okoznak kárt, gyermekük nem lehet (bár azért egy örökbefogadást bepróbálhattak volna), felnőtt emberek, akik testük felett úgy rendelkeznek, ahogy szeretnének, és a többi. Szeretni akarnak és szeretve lenni. De a "kíméletlen" világ nem hagyja őket. :)

Nahát! :)

pocaklakó minimanó 2014.07.14. 15:40:27

@sweeney todd:

"...kulturális szokás. aha ma kicsit meleg leszek, mert az trendi..."

Ennek fényében rendkívül érdekes az a homokoslobbista érvelés, amely szerint egyrészt

a) a homokosok aránya mindig és mindenhol (statisztikailag) állandó a történelem során, másrészt pedig
b) büszkén említi, hogy milyen elterjedt volt a homokosság pl. az ókori görög társadalomban.

Akkor vagy az nem igaz, hogy állandó (ld. ránevelés) vagy pedig az kamu, hogy annyira elterjedt volt.

És a ránevelésről: en.wikipedia.org/wiki/Siwa_Oasis#Siwan_homosexual_tradition

Ja, biztos nem voltak homokosok, hanem csak bevállalósak. :)

pocaklakó minimanó 2014.07.14. 15:43:32

@Mr. Közbiztonság Szilárd:

Az is érdekes, hogy hírértéke egy homokos-felvonulásnak csak akkor van, ha azt a fővárosban tartják. Mosonmagyaróvár vagy Komló nem tud "kitermelni" jelentősebb tömeget? Pedig a statisztikájuk szerint ott is több száz vagy akár ezer homokos is lehet. És mégsem... :)

pocaklakó minimanó 2014.07.14. 15:48:12

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"A homoszexualitás nem választás kérdése..."

Más indexes topicokban sokszor említették a homokoslobbisták, hogy a "csonthomokosok" azért nem nyitottak a hetero kapcsolatok irányába, mert a "csonthetero" irányultságúakat nem lehet rávenni homokos kapcsolatokra. Ugyanakkor meg számos olyan infó létezik (ld. kicsivel feljebbi link), amely azt mutatja, hogy homokos aktusokban nem homokosok is részt vesznek. Ésmosteztígyhogy?

Zavart érzek a másság erejében, ifjú padavan.

pocaklakó minimanó 2014.07.14. 15:52:50

@sweeney todd:

"ha ez tanult, trendi minta lenne, akkor nem fordulna elő nagy számban az állatvilágban is."

Az állatvilágban (és most csak szűkítsük le a dolgokat a legközelebbi állatrokonainkra) SOKKAL ELTERJEDTEBB a többszörös kapcsolatok léte, mégsem látni, hogy a jogvédők ezerrel kiabálnának, hogy az ezt legálisan gyakorolni kívánókat hátrányos helyzetbe hozzák.

Minden másság egyenlő, de egyes másságok egyenlőbbek a többinél. :)

pocaklakó minimanó 2014.07.16. 14:44:50

És ilyenkor mindig mélységes mély a csönd. Kínos és kellemetlen, ha a kívülről irányított gondolkodású emberek szembesülnek azzal, hogy a mantrák nem mindig igazak.

pocaklakó minimanó 2014.07.16. 15:01:15

A hollandok és a skandinávok mindig követendő példának számítanak, ha a kirekesztés ellen van szó. Tessék követni az élenjáró példákat KÖVETKEZETESEN: " In the Netherlands meanwhile, where consensual incest is no longer prosecuted, the legal status of the child born of such a relationship is ambiguous, according to Masha Antokolskaia, an expert in family law at the Free University in Amsterdam. Sweden is the only country in Europe which allows marriage between siblings who share a parent. "In many ways society no longer wants the state to intervene in private lives when it doesn't have to," she says. "But it is still not prepared to grant incestuous couples full rights." (news.bbc.co.uk; 12 March 2007)
süti beállítások módosítása