Az RTL Klub főnöke, nem a vakvilágba ígérgetett, amikor azt mondta: ha a kormány hadat üzen az RTL-nek, akkor majd lesz haditerve, és és be is veti azt. A csatorna mai Híradójában az alkalomhoz illően síri hangú és nagyon komor arcú Szellő István menten atombombával nyitott:
MEGSZŰNHET A BARÁTOK KÖZT.
Meg az Éjjel-nappal Budapest és megannyi műsor, ami oly sok örömet és vidámságot hoz a melóban megfáradt lakosságnak. Nem mondjuk, hogy a tényleg az RTL-re szabott, és az ő kollektív tökük szorongatására kiválóan alkalmas új médiatörvény fair vagy egyáltalán átgondolt, sőt, erről szabóZ kolléga írt is egy pompás cikket itt, de attól azért még messze vagyunk, hogy a Berényi-klán kiiktatása jelentené az egyetlen kiutat a csatorna számára.
Hamann22 2014.06.02. 19:32:55
AngelsOnline 2014.06.02. 19:44:20
dukeekud 2014.06.02. 19:51:45
Basszak meg 110%-os adot vetnek ki rajuk, hogy meg az anyaceg is tonkre menjen bele.
ez? mi? hogy? 2014.06.02. 19:57:39
z8 2014.06.02. 19:57:41
FF 2014.06.02. 19:57:46
mennyémá 2014.06.02. 20:00:49
mondjuk elérni ezzel sem fognak semmit, Széles majd jól megveszi az egész kócerájt fillérekért és felvirágoztatja mint az ikarus-t.
Gülücsipacsodamuki 2014.06.02. 20:00:59
tof 2014.06.02. 20:01:20
már annak, aki beengedi az otthonába
rastapapa 2014.06.02. 20:01:56
Az a baj vele, hogy másokat is sújtani fog
Wilson 2014.06.02. 20:02:15
Bambano 2014.06.02. 20:03:51
már régen előfizetési díjat akart az rtlklub, de akkor még leállították arra hivatkozással, hogy az analóg terjesztésen nem lehet. de az már nincs. majd jól fizetős lesz mindigtv-n is, a kábeles díjat meg feltolják az égbe. korábban már próbálkoztak a kábeles díj emelésével, csak akkor el lettek hajtva.
sixx · http://comment.blog.hu 2014.06.02. 20:03:52
fran7 2014.06.02. 20:07:03
Nem egészen értem a logikát. Nyilván ezek nem a legolcsóbb műsorok, de ugyanilyen nézettséget csak tripla pénzből tudnának létrehozni. Nem ellenségük, ők a pénztárcájuknak. Legfeljebb adnak sapnyol-kolumb szappanoperákat délutánonkénz 10e ft-tal kifizetett scripted realityket, és a röghöz kötéshez hasonló rabszolgaszerződést a tehetségkutatók szereplőivel. Illetve a szatellitcsatornán ismételgetik majd a Baywatch-t, a Kalandra Falt!
flamer 2014.06.02. 20:08:49
Amit mondjuk a Fidesz kezdhetne a saját háza táján. Majd ha a saját portájukról sikerült eltakarítaniuk a mocskot, akkor lehet elkezdeni arról töprengeni, hogy esetleg jogos lehetne-e egy ilyen lépés a részükről. De ettől még kurvára messze vagyunk, mert nem hogy eltakarítanák a mocskot, hanem folyamatosan talicskázzák rá a trágyát.
Doomhammer · http://tirpakbokretas-migrations.blogspot.com/ 2014.06.02. 20:09:11
tirpakbokretas-migrations.blogspot.nl/2010/12/jos.html
egerszaloki 2014.06.02. 20:11:29
fran7 2014.06.02. 20:12:58
Mondjuk abban igazad van, az index kommentelőiben az a jó, hogy ilyen emberekkkel csak nagyon hosszas keresgélés után tudnál néhány szót beszélni. Így meg jönnek, jövünk, mint skót az ingyenebédre.
szuperkrumpli 2014.06.02. 20:13:59
falomb 2014.06.02. 20:14:33
sixx · http://comment.blog.hu 2014.06.02. 20:16:10
druppel 2014.06.02. 20:17:28
kaqxar 2014.06.02. 20:17:46
talán ezen kellene elmorfondírozni.
Uni1002 2014.06.02. 20:17:52
Hajdú Peter 2014.06.02. 20:18:28
remixer 2014.06.02. 20:22:15
:D
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.02. 20:23:50
....:DDD Ezt már a bankok is mondták.
Tusán 2014.06.02. 20:24:11
Mi, az adó ellenzői, sem baszogatunk titeket, amikor éppen tinipornóra vagy VV Izára veritek a feszület alatt, hipokrata véglények.
Zsetongaleria · http://www.zsetongaleria.hu 2014.06.02. 20:25:02
Tusán 2014.06.02. 20:25:23
Mi, az adó ellenzői, sem b.szogatunk titeket, amikor éppen tinipornóra vagy VV Izára veritek a feszület alatt, hipokrata véglények.
VV Zeusz 2014.06.02. 20:25:30
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.02. 20:27:00
Ja az RTL meg hülye. Ha a müsor pénzt hoz neki, akkor marad. Hiszen ha lesz reklámadó, ha nem, az RTL van a fasz rosszabbik végén.
clegane 2014.06.02. 20:27:20
vinyard 2014.06.02. 20:27:30
btw, "rtl", "független" egy mondatban, váháhá
Papp Gergő 2014.06.02. 20:27:46
dukeekud 2014.06.02. 20:28:50
L.A.M 2014.06.02. 20:28:51
Ott a pont. Az egész adóban az az igazi geciség, hogy nem a nyereséget, sőt nem is a bevételt adóztatja meg, csak a reklámbevételt. Márpedig Magyarországon két tévé van, amelynek értelmezhető reklámbevétele van, az RTL és a TV2. A többi az előfizetési díjból él. Például a 9 milliárdos bevételű Hír TV. Azt viszont nem adóztatják meg, ellenben az RTL és a TV2 nem szedhet előfizetési díjat (gondolom egy idő után igen, de szerintem idén még biztos nem).
Mindenesetre itt valami bonyolultabb van a háttérben, minthogy az RTL-el ki akarnak baszni. Nézzétek meg az mno.hu-t: egyetlen szóval nem védik a törvényt, sőt a cikk végén meghazudtolják L. Simont.
mno.hu/gazdasag/ovon-aluli-utes-a-mediavallalkozasoknak-1230054
zero · http://vastagbor.blog.hu/ 2014.06.02. 20:29:28
Adjátok vissza BNP Lalit és Magdi anyust!!!
dr nmate 2014.06.02. 20:31:03
Itt véditek Magyarországot a kultúrszennytől, de egyikőtök bunkóbb, mint a másik... ezt tanulja a gyerek, ha ide téved és beleolvas?? A mocskolódást? Ezt vegye magára az is, aki szelíden szólt hozzá!
Rózsika 2014.06.02. 20:31:14
fran7 2014.06.02. 20:31:28
A jó lenne az, hogy a média ellenőrzi a kormányt és a kormány, az állam a médiát. Én erre várnék, nem a Vona jóslat beteljesedésre.
2014.06.02. 20:33:17
SevenHorse 2014.06.02. 20:33:58
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.02. 20:35:45
Gyakorlatilag azt hazudják hogy a Barátok közt, a ÉNBP és a harmadik faszság nekik veszteség. Gyakorlatilag a nézőkért csinálják. Nyehehe.
Hiszen ha nincs reklámadó akkor 0-ktg ha meg van akkor -1-ktg. Úgyhogy ez blöff.
Nem Penny hajója 2014.06.02. 20:36:36
Kb. ez a magyar társadalom 90 százaléka. Ami most tükröződik is a kommentekben.
Ilyenkor sírom vissza a 90-es évek végét a betárcsázós nettel, meg az este tíz utáni "telefonzsinór ki, netkábel be" tortúrával együtt, de még a 90 százalék nélkül.
protkova 2014.06.02. 20:36:50
Másfelől valljuk be Pl. a hetihetest konkrétan azért utáltam meg mert folyton csak a viktor műveket basztatták benne.
Ez most nyilván egy kis visszavágás is, a nagyvezértől kikönyököl a házi főzésű pálinkájával a kerítés oszlopra elégedetten végignéz a focipályáján, és az edzésről a kocsmába igyekvő falubeli focistákkal lepacsiznak.
Másfelől az RTL klub alatt ma Magyarországon nincs semmi színvonalban.
Ha nem lesz barátok közt és a többi szar valóság rettenet akkor mi van????
A fiatalság esetleg nem fog a tv előtt butulni és olyan viselkedés minták kereszttüzében felnőni amik olyan mértékben torzítják a fiatal személyiséget, hogy szinte képtelenség normális emberré válni.
Néha olyan érzés kereskedelmi tv-t nézni Magyarországon, mintha az oktatási rendszerünkkel karöltve segédmunkás képzőt szeretnének csinálni ebből az országból.
egyetlen könnyet sem ejtek az RTL-ért.
Az eljárás viszont elgondolkodtató az kétségtelen.
Sergei Alexis 2014.06.02. 20:37:23
Értem én, hogy fáj a gazdinak és kiadta, hogy gyorsan minden hozzá közelálló médiában gyalázni kell, de ez most nem fog összejönni, mert csak röhögünk rajtatok :D
Manfréd Sipeki 2014.06.02. 20:37:58
csapos1 2014.06.02. 20:38:44
predi 2014.06.02. 20:39:40
lacika7 2014.06.02. 20:41:24
clegane 2014.06.02. 20:41:26
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.02. 20:41:38
Az RTL azt hazudja hogy megszünteti a legnyereségesebb müsorait ha lesz reklámadó.
Erre a Viktor meg majd azt hazudja hogy kell a közteherviselés, mer akkor tud csak 9% lenni az SZJA, ahogy ígérte.
És ezzel el is lesz döntve, mer szeretem én Magdi anyust, de a készpénz sem sértés!
Tengerár 2014.06.02. 20:41:41
kaqxar 2014.06.02. 20:42:16
@vinyard: ha egy kicsit belegondolsz, jelenleg sajnos ez a szitu szerintem. egyébként értem mire gondolsz.
off
egy olyan országban, ahol az emberek arra a pártra szavaznak nagy többséggel, amelyik egyedül nem volt képes/ nem tartotta fontosnak, hogy írjon egy választási programot, hát ez a no comment kategória. legalább leadták volna valami ifjúsági szervezetes nyikhajnak, hogy írjál lécci 60 oldal bullshitet.
ezért kijelenthetjük, hogy az istenadta nép azt sem tudta mire szavaz.
gyakorlatilag politikai elitünk sikeresen alul múlja önmagát évről évre, a lakosság meg zabálja. hát, jó étvágyat hozzá.
epres négercsók 2014.06.02. 20:43:12
Természetesen a francokat fognak megszűnni ezek a műsorok, majd hülyék lennének, mikor ezek hozzák a legtöbb bevételt. Csak kellett a hatásvadász önsajnálat, ami nagyot szól, és mi szólhatna nagyobbat, minthogy a kisemberektől elveszik a mindennapi betevő Berényiéket meg kornyikáló egynyári tiniket meg ÉNB Akárkicsodát. Mert ettől zúdul fel a nép. Mert akik ezeket nézik, azok 90%-ának olyan az agyi kapacitása, hogy komolyan elhiszi, ez reális veszély. Persze dehogyis, majd megvágnak valami alacsonyabb nézettséget, felemelik az RTL II. sugárzási díját meg mittudomén. Mindenki nyugodjon le szépen, Berényiéket még akkor is látni fogjuk, mikor Miki már impotens nagypapaként intrikál a nyugdíjasotthonból. :-)
És ez most itt tök nem arról szól, hogy hálistennek, vagy hogy megérdemelnék.
Nem Penny hajója 2014.06.02. 20:43:19
Oh, te "fingom sincs róla, de azért kommentelek" emberke. Milyen húgyfaszú ingyenes frekvenciát? Az analóg földiért fizettek az ORTT/NMHH-nak + az AH-nak. A Mindig Tv-ért fizetnek az AH-nak. A BIX-ért a BIX-nek.
Hol a fattyas tüszőgyulladásos úristenfaszában látsz te itt ingyenes, aranytojásos frekvenciát, te káposztalégyagyú istentelen zombi?
(Elnézést, ma szar napom van.)
Sergei Alexis 2014.06.02. 20:44:05
"független, nem központosított mti-boldogsághíreket beolvasó médiumot" :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Nem, azt látjuk, hogy az utolsó nagy balos médiumnak is nekiugrottak és most indul a szokásos... vége a demokráciának, elnyomás van, diktatúra, fasizmus és nácikok mindenhol... kezd unalmas lenni az ajvékolás
Empirikus kritikus 2014.06.02. 20:44:10
@Gülücsipacsodamuki: Mondjuk ha ez lenne az indok, akkor sem lenne szebb, de a legtöbben támogatnák az akciót. Ugyanakkor jelen esetben még csírájában sem ez a mozgatórugó, ezért undorító az egész - persze a stílus illeszkedik az elmúlt években "megszokotthoz".
scheerti · http://scheerti.blog.hu 2014.06.02. 20:44:14
Híradót vagy 3-4 éve nem néztem, egyáltalán. Nincs értelme. A net százszor gyorsabb, simán átpörgeted az állatkerti hírmondót, ha nem vagy cuki hangulatban, nem kattintasz a véres cikkekre, ha épp nincs hozzá gusztusod. Nem kell heteket várni a sorozatokra, a filmekben nincsenek béna vágások, nem reklámoznak pelenkát ötpercenként kétszer akkora hangerővel, mitn a film, és nincs időhöz kötve. Aki igazán utálja ezeket a csatornákat, az már régen ignorálja őket a faszba, nem pedig felháborodik azon, hogy milyen alpári dolog a VV sokadik része. Milyen lenne? Proli szórakozás proliknak.
Virág et. 2014.06.02. 20:44:26
A szemét meg ugyanúgy fog jönni, valóság show-stól és mindenestől, csak a reklámbevételek mennek a jól ismert Nyerges- Simicska és tsai zsebeibe. Ennek örülnek fent a retartdáltak.
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.02. 20:45:10
- Én örülnék neki, ha magyar tulajdonú csatorna váltaná a retekklubot, persze úgyis maradnak, mert imádnak itt lenni.
Empirikus kritikus 2014.06.02. 20:46:09
Az oktatási rendszer átalakításával nagyjából ez a cél, úgyhogy nem értem a problémát.
ZséZsé 2014.06.02. 20:46:31
AdmiralRobert 2014.06.02. 20:47:38
Értem én, hogy azt gondolják, hogy ez hozza a nézettséget, de akkor sem kéne szerintem egy gyűlölködő, ellenségeskedő sorozattá tenni. Vagy ha mégis, akkor nevezzék át Anyátok Közt-re.
AD971 2014.06.02. 20:48:39
B+ Németországban is mennek hasonló sorozatok (, Gute Zeiten slechte zeiten pld)
csiri bá 2014.06.02. 20:48:48
:D
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.02. 20:48:57
Ja tapasztalják a bolsik hogy választást bukni nagy szívás. Amúgy ki az a barom aki szerint az RTL azért független, mert nem magyar tulajdonú? Mitől független? Az országtól, a magyaroktól? Akkor meg minek?
a keresztényeket bántani tilos 2014.06.02. 20:49:07
Žďárský 2014.06.02. 20:49:33
És természetesen akkor majd más csatorna más néven meg is adja nekik, mert ezek a műsorok hozzák a pénzt. És a pénzt bizony a fideszes médiatulajok is szeretik nagyon.
320dezső 2014.06.02. 20:49:39
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.02. 20:50:55
Priceless
KongFan 2014.06.02. 20:50:56
Ekkorát az ember pofájába hazudni! Vezessék csak be aztán pusztuljon a sok trágya műsor! Akár az egész csatorna eltűnhetne a francba a konkurenciával együtt!
De nem akarok telhetetlennek tűnni.
szőketisza 2014.06.02. 20:51:25
MTV hasonlóan igényes, a reklámokkal ugyanúgy elárasztott, plusz 100 milliárdos összegekkel a költségvetésből támogatott "színvonalas" (Magyarország szeretlek!) műsorain fog élvezkedni! Gratulálok!
predi 2014.06.02. 20:52:11
Bájdövéj ugyanezt csinálták a Neo-Fm-mel, mivel az nem fideszközeli tulajdonban volt, ellehetetlenítették a hirdetőket, egy állami hirdetést sem kaptak, tönkre is mentek, a classfm meg nem látott ki a szerencsejáték zrt-reklámokból. így megy ez orbanisztánban. Ti meg csak örüljetek hogy nem lesz barátokközt. sajnos más se lesz, előbb-utóbb.
fran7 2014.06.02. 20:52:14
Virág et. 2014.06.02. 20:53:00
Aki választást nyer, az felhatalmazást kap arra, hogy olyan jogszabályt alkosson, amivel a saját vagyonát növeli más kárára?
Költői kérdés, nem várom el, hogy képes legyél egyáltalán felfogni, nem hogy megválaszolni.
szőketisza 2014.06.02. 20:53:39
Virág et. 2014.06.02. 20:53:41
csiri bá 2014.06.02. 20:55:10
M_R 2014.06.02. 20:55:51
Steve Bibok 2014.06.02. 20:55:54
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2014.06.02. 20:55:54
fran7 2014.06.02. 20:56:46
Rocko- 2014.06.02. 20:57:36
ahányszor Sípos Erzsébet csuklik, a Fidesz annyiszor visszafizet 1 milliárdot saját zsebből az államkasszába.
dr nmate 2014.06.02. 20:57:58
Köszönöm! Köszönöm!
Köszönöm!
Nem Penny hajója 2014.06.02. 20:58:21
Ahogy Churchill mondta:
"A legjobb érv a demokrácia ellen egy ötperces beszélgetés egy átlagos szavazóval."
berg182 2014.06.02. 20:58:47
Sergei Alexis 2014.06.02. 20:59:20
"Ezt tükrözik a választási eredmények, ugyanis az emberek 90%-a idióta."
Hát akkor körülbelül ennyit az értelmi színvonaladról. Legegyszerűbb és legbutább érvelés, hogy aki nincs velem az hülye. Pláne ha az ember egy 5-10%os kisebbségből mondogatja ezt :D
predi 2014.06.02. 21:00:12
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.02. 21:00:13
1. A fidesz vajon hogy nyerhette szarrá magát 2010ben? Övé volt a média? Mer olyasmire emléxem hogy mintha azt tanácsolták volna a fidesznek, ha TV-t akarnak vegyenek maguknak. Vettek.
2. Legyen ellenzéki TV de magyar tulajdonú. Az hiteles. Vegyetek magatoknak. Amúgy hamarabb lesz a Jobbiknak ilyen TV-je mint a bolsiknak és a libsiknek. Nekik a külföldi függés családi örökség.
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.02. 21:00:41
L.A.M 2014.06.02. 21:02:13
Nem egészen ezt mondják, hanem azt, hogy ezeken a műsorokon tudnak sokat spórolni hirtelen (a filmszerződéseket nem mondhatják fel).
De amúgy is hibás a gondolatmenet. Tudnillik: biztos vagy benne, hogy a Barátok közt hoz 67 százalékos hasznot? (vagyis 1 milliárd költségre 1 milliárd 670 millió reklámbevételt?). Mert ha csak 50 százalékot hoz, akkor a megszűnésével már nyertek. Az RTL ugyanis belelóg a 40 százalékos sávba, így (ha mondjuk a BK költsége 1 milliárd/év a bevétele meg 1,5 milliárd/év) azonnal 1 milliárddal kisebb lenne a kiadás, de csak 900 millióval kevesebb a bevétel, a másfélmilliárdból ugyanis elvisz 600 millát az adó.
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2014.06.02. 21:02:19
Miért is?
Én speciel nem nézem az rtl-t, sőt tévét se, úgyhogy felőlem megszűnhet, nem érdekel!
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.02. 21:03:18
Teljesen jogos vegyetek magatoknak. De ne akard már megetetni velem hogy a külföldi tulajdonú TV az nekem mint magyarnak akar jót.
'Aki választást nyer, az felhatalmazást kap arra, hogy olyan jogszabályt alkosson, amivel a saját vagyonát növeli más kárára?'
Hát persze. Vagy te eddig hol éltél?
Uni1002 2014.06.02. 21:03:26
Maga frekvencia koncesszió sok milliárd lehetett egyszeri költségként, miután a sugárzási frekvenciák állami tulajdonban vannak.
csiri bá 2014.06.02. 21:03:38
Ugyan már nyuszikák: van vagy 4 kábeles adója a reteknek, ami nem itt van bejelentve, hanem más országban, így a magyarbasi és lopkovicai nem férnek hozzá a bevételeihez... Átviszi valamelyikre a műsorait és elég alacsony áron adja oda a kábeltársaságoknak, hogy azok már az alapcsomagba is betegyék...
Ennyi... felszabadul egy hely az M4-nek, ami majd egész nap fárby-t meg orbán beszédeket ad felváltva 24 órában...
Adamman 2014.06.02. 21:04:29
predi 2014.06.02. 21:04:58
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.02. 21:05:24
....ki a faszt kéne idehívni? Ezek a magyarok nem értik a demokráciját.
Nyíííííhahahaaha
kaland12 2014.06.02. 21:07:20
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.02. 21:08:02
Persze vmi helyette is lesz. Sanszos hogy Orbánra fognak célba dobálni a legújabb valóságsóban.
Nyíjííííhahahahaha
csiri bá 2014.06.02. 21:08:15
TomT 2014.06.02. 21:09:15
De legalább lehet majd megint aggódni a sajtószabadságért (egymillióan, minimum), meg lehet menni árulkodni az óvóné... ööö brüsszelbe.
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.02. 21:09:27
Igy kell ezt.
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.02. 21:11:11
A régi szép idők...:)
fran7 2014.06.02. 21:12:41
@Uni1002: A gondom azzal van, hogy sokkal többet is lehetett volna kapni és sokkal ellenőrizettebbnek kellett volna lenni. Mónika-show, Balázs show, adások besorolása, közszolgálati műsorok elbújtatása, híradóban az arányok be nem tartása. Mondjuk a 20% bűnügyi hír lehet a Híradóban. Ezek a dolgok kódoltak egy ilyen törvényt. De még mindig meg lehet egyezni, hogy mindenki jól járjon. Vajon mindkét félben meg van erre a hajlandóság?
S amit sokan elfelejtenek, ha nyer a kormány közelebb a diktatúra, de ha nyer az RTL akkor a médiadiktatúra épül tovább, amit ráadásul valami luxemburgi székhelyű cég ismeretlen figurái gyakorolnak rajtunk. Én egyiknek sem örülnék.
Virág et. 2014.06.02. 21:13:33
2. A külföldi tulajdonú rtl a tulajdonosainak akar jót, ahogy a többi adó is. Édesmindegy, hogy az valami német fickó vagy az Orbán egyik strómanja a simicska meg a mészáros mellett. Csak tudod, nem neked kell itt igazságot tenni, de nem is a kormánynak. Erre van az ún. piac, hogy amelyiket nem nézik, az nem fog menni. És nem, a kormánynak nem az a feladata, hogy a sajátjait törvényekkel támogassa, az ellenfeleket meg hatósági után kicsinálja, ha már a piacon képtelenek nyerni.
"Hát persze. Vagy te eddig hol éltél?"
Abban az országban, ahol hírtévét lehetett grundolni ellenzékből meg közgéppel pályázatot nyerni. Abban az országban, ahol az előző garnitúra nem csinálta ki a piaci holdudvar versenytársait. Igen, a sajátjait favorizálta, oda adott megrendeléseket, azok nyerték pályázatokat. A fidesz annyira túl van már ezen a ponton, hogy már visszafordulva sem látszik. Ez már Kádár-tempó, amikor jogszabállyal szalámizzuk le azokat, akik nem szimpik vagy akiknek a pénzére fáj a fogunk.
És nem, engem nem érdekel az rtl. Konkrétan évek óta be sem kapcsolom a tévét, ami hír érdekel,azt online fogyasztom. De itt teljesen mellékes, hogy az rtl-ről van szó vagy egy műtrágyagyárról, az elv a lényeg.
Szerinted mi lenne Amerikában, ha holnap Obama bevezetne egy adót, ami csak a foxra meg a skyra vonatkozik és +40%-os adókulcsot ír ki rájuk?
Tényleg ne válaszolj. Annyira nem is érted a problémát, hogy felesleges.
Van abban valami, hogy a fidesznek a kommunizmussal csak az volt a bajuk, hogy nem ők irányították.
fda 2014.06.02. 21:14:25
Engem a hír annyiban lepett meg, hogy a barátok köztöt vagy 8-10 éve láttam utoljára, és azt hittem, biztos rég megszűnt már és éjjelnappal budapestnek hívják az új részeket.
Javaslat: én ezt nem médiaadónak hívnám, hanem BÜNTETÉSNEK vagy KÁRTÉRÍTÉSNEK. Mert az RTL klubnak is elvitathatatlan érdemei vannak a magyar társadalom szellemi lezüllesztésében.
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.02. 21:15:28
Először majd jön az AB, meg Ádler mester.
Aztán a Financial Times, a Spiegel, meg akit a zsidók gyorsan tudnak mozgósítani, mondjuk Dániel Péter és Kertész Ákos megint becsomagol és menedékjogot kér.
Aztán jön még Brüsszel, de most ott kavar van, még nem lehet tunnyi ki lesz a góré.
Aztán jönnek majd az Amnesty, a TASZ meg a Soros filiálék.
Szóval a szokásos felhajtás, mindenki meg van hívva!
Nyííííííhahaahhha
csiri bá 2014.06.02. 21:16:23
Nyugi, úton vannak visszafelé a régi szép idők. :)
Lesz még transzferábilis rubel meg aknazár a Lajtán innen, sőt, ha szerencséd van, még a VIT-et is újra megrendezik. :D
aesdé 2014.06.02. 21:16:34
fran7 2014.06.02. 21:16:38
valakitalánvagyok 2014.06.02. 21:17:42
De ne csodálkozz, pont ezeken a műsorokon butultak el, csak sunnyognak.
Tudod, első fázis a tagadás.
juhaszvik 2014.06.02. 21:18:18
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.02. 21:20:41
Lehülyézed a 2/3-ot? Ez eddig bevált. Nyííííhaahahaha
'2. A külföldi tulajdonú rtl a tulajdonosainak akar jót, ahogy a többi adó is. Édesmindegy, hogy az valami német fickó vagy az Orbán egyik strómanja a simicska meg a mészáros mellett.'
Mondom vegyetek TV-t. A magyar ballibsik. Dobjátok össze. Nekem mondjuk nem mindegy hogy a tulaj magyar-e.
'Abban az országban, ahol hírtévét lehetett grundolni ellenzékből meg közgéppel pályázatot nyerni.'
Pontosan. Gründoljatok magatoknak. Nyíjíííhahahaha. A Strabag is nyer most, ugyanúgy mint a Közgép anno.
'Szerinted mi lenne Amerikában, ha holnap Obama bevezetne egy adót, ami csak a foxra meg a skyra vonatkozik és +40%-os adókulcsot ír ki rájuk'
Mér ez az adó csak az RTLre vonatkozik? Vagy nem is, ugye?
Amúgy Obama jobban csinálta, ő az adóhivatalt küldte rá a politikai ellenfeleire, faszolt is érte a csicskája, de azért a helyén van. Már nem sokáig.
Köcsögöm Széken 2014.06.02. 21:21:29
Orbánt kurvára nem érdekli, hogy Ti mi a szart néztek, hanem az, hogy legyen még egy felülete, amin nyomathatja propagandát!
Ma már nem létezik az RTL-en kívül országos, híradóval, közéleti műsorral rendelkező, FÜGGETLEN csatorna, mert már mindegyik benyalt a Fidesznek, vagy megvették kilóra. Erről van szó, nem többről.
fran7 2014.06.02. 21:23:31
Roggán Anttal Fidesz 300 millió honnan van? 2014.06.02. 21:23:51
"A kummunista-bolsevik világegység bevében az Észak-koreai állami tévé vezetősége nagy szeretettel és mély tisztelettel köszönti Orbán Viktor Elvtársat.
Úgyszintén nagy barátsággal és szívélyes üdvözlettel kifejezzük hálánkat Lázár János Elvtársnak a sikeres fácánvadászatért, amiért cserébe reméljük, hasznos tanácsokat tudtunk adni a hanyatló nyugat mételyét besugárzó aljas, provokatív tévéadók megrendszabályozásához.
Lázár Jánosnak külön üzenjük, hogy jó karban van, már a 80-as években is hasznosak voltak eszmecseréink, igaz akkor még Fock Jenő is tisteletét tette.
Reméljük ő és minden kedves elvtársunk és barátunk jó egészségnek örvend, és ezúttal tolmácsoljuk Kedves Vezetőnk Kim Dzsong Un jókívánságait is."
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.02. 21:24:05
sixx · http://comment.blog.hu 2014.06.02. 21:24:57
csiri bá 2014.06.02. 21:25:37
Elég egyértelmű, hogy az IQ-alacsony néző volt előbb és a műsorok csak alkalmazkodtak ehhez...
Gondold végig, ha pl. egy művészfilmnek annyi nézője lenne mint egy BK-résznek, inkább azt adnák, mert még olcsóbb is lenne jóval...
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.02. 21:26:35
Jaja, majd benyögi a Zorbán hogy jöhet a 9% SZJA, csak forrás kéne hozzá. Kis adót vagy Barátok Köztet?
Majd kiderül mit kér a nép. Nyííííhahahaha
aesdé 2014.06.02. 21:28:15
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2014.06.02. 21:28:21
Ahogy a Vg.hu rámutat, ennek a törvénytervezetnek a nagy vesztese az RTL Klub, mivel ők az egyetlen 20 milliárd feletti árbevételű médiacég Magyarországon. A Fidesz vonzáskörzetébe került Tv2-nek 20 milliárd alatt van a bevétele, így ők megússzák."
"Csak az RTL!!"
Virág et. 2014.06.02. 21:28:53
"A Strabag is nyer most, ugyanúgy mint a Közgép anno."
Akkor most mondok egy sokkolót: a strabag nem szoci holdudvar cég. Tudom, kemény így elsőre, de nem kell mindent elhinni, amit a magyar nemzetbe olvasol. Nem véletlenül a mn vezeti a vesztett sajtóperek arányát a magyar piacon. Nem kicsit, nagyon.
A szocik egész másképp vették ki a pénzt az autópályákból, de ezen ne erőltesd az agyad, nem fog menni.
"Mér ez az adó csak az RTLre vonatkozik? Vagy nem is, ugye? "
Sávos az adó és a legmagasabb sáv csak az rtl-re vonatkozik a mai viszonyok között. Tehát, igen, csak az rtl-re vonatkozik.
"Amúgy Obama jobban csinálta, ő az adóhivatalt küldte rá a politikai ellenfeleire,"
Egyrészt ezen Orbán már 1999-ben túllépett. Másrészt szaladj neki annak az IRS botránynak még egyszer és hogy Obama mikor és mit mondott, mit csinált. Ráadásul az IRS tea party-t célozta meg, ami kb annyira politikai ellenfél, mint itt a magyar hajnal.
fran7 2014.06.02. 21:29:01
csiri bá 2014.06.02. 21:29:27
Vittore. 2014.06.02. 21:29:30
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2014.06.02. 21:30:21
Ne legyél már ennyire ostoba! Szerinted a 9%-os SZJA bevezetése után mekkora lesz az egyéb különadó?
Bár tudom, csak trollkodsz.
fran7 2014.06.02. 21:36:55
Jolly a tyúk 2014.06.02. 21:41:36
www.facebook.com/neszunjonmegabaratokkozt
juhaszvik 2014.06.02. 21:42:20
sobrijoska10 2014.06.02. 21:42:31
Tusán 2014.06.02. 21:43:44
Hülye aki elolvassa! 2014.06.02. 21:43:58
Kérem, ez diktatúra! Ha nem lesz éjjel-nappal bp, honnan fogjuk tudni, hogy a sittes prolik és a ribancok hogy viháncolnak?
Oláh Gergő, Danics Dóra, Kocsis Tibor és Vastag Csaba nélkül tartana itt a magyar könnyűzene? Hát nem!
Azonnal mondjon le Orbán Viktor!
sziporka. 2014.06.02. 21:44:20
csa.bence 2014.06.02. 21:51:45
fran7 2014.06.02. 21:52:10
sixx · http://comment.blog.hu 2014.06.02. 21:55:54
sanyix 2014.06.02. 21:57:30
dr nmate 2014.06.02. 21:58:18
fran7 2014.06.02. 22:01:21
ügyfélszolgálatos 2014.06.02. 22:03:30
Kowalski76 2014.06.02. 22:07:30
mizrolist 2014.06.02. 22:08:31
Azt pillanatok alatt megölnék, lásd még a Neo FM-et.
Lilibeth 2014.06.02. 22:09:43
1. A tévés reklámpiac évek óta csökken.
2. Az RTL Klub pár hónap múlva előfizetési díjat kérhet a kábelszolgáltatóktól. A kérhet csak képletes, ne legyünk naivak, kérni fog (akkor is, ha nincs reklámadó). 3,5 millió előfizetőnél már benn vannak, nagy előny a tárgyalásnál.
3. A kábelszolgáltatók nagy valószínűséggel nem terhelik tovább az előfizetőkre a díjat, nagy a verseny. De ha mégis, max. 50-100 Ft-tal emelik meg a havidíjat, aztán a Digi nekimegy az egész piacnak azzal, hogy náluk az árak változatlanok, amire a többi szolgáltató is lépni fog.
4. A tévés piac változik, nyugaton már egyre többen mondják le a kábel előfizetéseket, helyette a Netflixet és társait választják. Ez hozzánk is lassan, de biztosan bejön, volt is egy index cikk arról, hogy a Netflixhez már fordítókat keresnek.
5. Ha bejönnek a Netflix és társai, az RTL Klub vásárolt tartalommal nem fog tudni nézettséget hozni, csak saját tartalommal. Emiatt öngyilkosság lenne megszűntetni a saját tartalom gyártását (magyarul ez csak hiszti, mert plusz bevételt várt, de az a fránya kormány keresztbe tett és nem lesz nagyobb bevétele).
6. RTL Klub és függetlenség - muhaha. Lehet mondani, hogy több a kormánypárti adó, de az RTL NEM független, hanem erősen a másik oldalhoz húz.
fluxation 2014.06.02. 22:12:13
img6.hvg.hu/image.aspx?id=43bdb778-5512-4a3d-8a93-05233a552154&view=7fcefbf8-ac48-4ee6-aef5-32203afa118c
Szugló utca 2014.06.02. 22:14:06
Több dolog miatt sem, egyrészt óriási társadalmi felháborodáshoz vezetne, másrészt meglenne a veszélye annak, hogy egyszer visszaüt egy ilyen döntés. Illetve eleve nonszensz az egész.
Vannak persze olyan önkényuralmi rendszerek, ahol ez természetes. Azonban ezek - Kínát leszámítva - finoman szólva sem a világ sikeresebb, áhítottabb országai közé tartoznak.
Az, hogy egy ilyen döntés, mint a mostani, nem, hogy mély megvetést nem okoz, hanem még lelkes támogatásra is talál... nos ez nem elszomorító, hanem inkább IJESZTŐ, de kurvára, és ezt most minden túlzás nélkül mondom.
mindegyhol 2014.06.02. 22:14:09
aesdé 2014.06.02. 22:15:13
dr nmate 2014.06.02. 22:15:55
Függetlenség, és függetlenség között is van különbség!
Az mtv független közmédia, de nem az!
Az rtl független, és az is! Saját identitás, saját nézet! Lehet? Lehet!
Bluemotion 2014.06.02. 22:17:24
ikszel 2014.06.02. 22:18:55
Ma már folyamatában látom, hogy hogy tud kialakulni egy ilyen berendezkedésű társadalom és kezdem érteni annak működését. Részese azonban nem akrok lenni.
Csillagszemű Juhász 2014.06.02. 22:22:46
fran7 2014.06.02. 22:23:29
Kowalski76 2014.06.02. 22:27:27
fran7 2014.06.02. 22:30:53
ikszel 2014.06.02. 22:32:42
ikszel 2014.06.02. 22:38:03
"In August 1945, the Soviet Army established a Soviet Civil Authority in the northern portion of the Korean Peninsula. The Provisional People's Committee for North Korea was set up in February 1946, headed by Kim Il-sung. He introduced sweeping land reforms and nationalized key industries."
Oroszok, államosítás. Déjà vu?
_most_ 2014.06.02. 22:38:43
collect 2014.06.02. 22:40:27
Sokkal valószínűbb, hogy más, minőségibb tartalmakon húznak, igényesebb sorozatokon, pár saját gyártáson, stb. Lesz helyette Isaura szintű bugyutaság + még több ismétlés, értelmes/új sorozat még hajnalban sem, szinkron negyedannyi, stb. Hát ha ez jó... nekem nyolc.
Lilibeth 2014.06.02. 22:40:27
1. Hasonlítsd már össze a közmédia nézettségét az RTL Klubéval, légy szíves.
2. A közmédia 2002 és 2010 között erősen baloldali beállítottságú volt, akkor éppen a jobboldali kisebbség kiabálta azt, hogy a közmédia nem független. Abban az időben a Hír TV és az Echo TV volt jobboldali (az Echot ráadásul csak a drágább csomagban lehetett fogni). A tv2, az RTL, az ATV és a közmédia mind balra húzott. A közmédia általában arra tart, amelyik oldal van éppen kormányon (de ez egy nagyvállalatnál is így működik, ha fejcsere van, az új fejes mindig a saját embereit ülteti a kulcspozíciókba - bolond is lenne nem így tenni, nem tudna építgetni, fejleszteni, ha folyamatosan fúrnák, emiatt is tartom illogikusnak, hogy azt várjuk a közmédiától, hogy független legyen, legyen bármelyik oldal kormányon).
3. Az RTL Klub nem fogja bezárni a bazárt, bárhogy hisztizik. Még a reklámadóval is megéri nekik ittmaradni és hidd el, nem lesz hirtelen kormánypárti. Ahogy az index sem. :)
Kowalski76 2014.06.02. 22:41:58
G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2014.06.02. 22:45:39
Egyik része a dolognak az az, hogy magyarország legnézettebb csatornája erősen nempontfideszes. Ez böki a kormány csőrét, érthető. Hogy milyen színvonalon tájékoztat, azt hagyjuk, nekem is csak el-elküldik azt a pár dolgot, amivel nagyon nagy luftot rúgnak, és jót mosolygok rajtuk. Jellemző, hogy az átlagosan legnagyobb nézettséget hozó műsorok megszűnésével riogatnak.
De legyünk reálisak. Ha egy államaparátus rááll a dologra, be tudják magukat vásárolni, tudnak olyan befolyást szerezni, hogy elbillentsék a beállítottságot balról.
Szerintem itt jóval egyszerűbb dolgok vannak. Nem politika az elsődleges, hanem a pénz. A kormánynak pénz kell, és onnan veszik, ahonnan tudják. Nem az emberek zsebébe nyúlnak direkt (tanulnak), hanem nekiszöknek a tv adóknak, és úgy, hogy leginkább azok a tv-k érezzék meg, akik a reklámból élnek. Minél többen nézik, annál jobb.
Pénz, az beszél itt, nem a kutya, nagyon egyszerű.
GHG 2014.06.02. 22:47:30
Dirk Gerkens polgártárs... B.sz.tt nagy ENTER!!!
Lehet menni azt' Angelának pofázni. Az én fizetésem több mint felét leadózom, plusz ha vásárolok még fizetek 27% ÁFÁ-t is.
Ennek a szarkupacnak a 2011-es összadója nem volt 22%. Miről is van szó?
Hurcolják ki a lóvét az országból mindenféle cégek alatt, ide-oda megy a számlázgatás...???
Kolosinak már akkora az orra hogy 16:9-ben nézem, de csak azt látom...
És még van pofájuk mindenféle ilyen összeállításokat meg önsajnáltató szarokat közzétenni? Mit várnak? Fellázadunk mert nem lesz BK meg a fiatalokat kereső de soha új arcot be nem mutató BP-ÉN!???
Csak adatokra van szükségük, amikből pénzt generálnak.
Egy szónak is száz a vége, amit leírtam nekem csak a százezred része az összes gondolatomnak ebben a témában.
Igen is basszamá'meg', ebben a szaros országban működsz, húzd egy kicsit te is azt a kurva szekeret, becsülettel.
stim 2014.06.02. 22:48:10
A reklámok miatt megy a balhé de a nézettség hozza a reklámokat. Tehát ha keresni akarnak akkor a Barátok közt marad.
Ami pedig a reklámadót illeti. Elég magasra rakták azt a limitet ami felett sokat kell utána adózni. Sok milliárdos bevételből talán futja adóra is. Éppen ezért kevés cég is van érintve ebben.
Filozófiai értelemben egy cégnek fontos a világra gyakorolt hatása is. Mert van aki csak pénzt keres de van aki értéket is teremt. Egyáltalán nem lenne baj ha a sok alpári és agyradír, IQ bajnok műsor kompenzálásaként támogatná egy kicsit a költségvetést és benne az oktatást.
béla a görög (törölt) 2014.06.02. 22:48:54
kedvenc fegyvere a parasztvakítás azaz a populista demagógia.
nem történt más mint ugyanazzal a fegyverrel visszalőttek :D
hát ha ezt kell a parasztnak akkor megkapja :D teljesen rendben van.
És igen a pénzt magának keresi az ember nem a kormánynak.
És igen van aki utálja ezeket mint a szart. ennyi.
teljesen rendben van.
dr nmate 2014.06.02. 22:53:29
Nem teljesen igaz! Ha így lett volna, nem lett volna Öszöd, mert nemes egyszerűséggel be sem mutatják úgy, ahogy!
Részrehajló volt, de messze kiegyensúlyozottabb volt, mint manapság... ezt el kell ismerned!
Az ATV-t ne tartsd mérvadó televizíónak, mert csak azóta 3-400 ezer a nézettsége, mióta nincs más normális hírforrás!
Korábban nem volt nézettsége, kifejezetten visszataszító minőségű kisadó volt!
"hogy független legyen, legyen bármelyik oldal kormányon"
Legyen csak annyira független, mint az "emúttnyóccévben"!
Nem állítottam egy szóval sem, hogy az rtlt félteném! Valóban nem néztem tv évek óta... neten néztem a való világot... ennyi! de mást nem... nem hiányozna, ha elmenne... DE, és mindig a de a fontos!
Ha ezért menne el, amit most éppen tenni akarnak vele, akkor borzasztóan szégyellném magam, még a Te helyedben is, mert elképesztő, hogy az orbán mit meg nem enged magának!
v2peti 2014.06.02. 22:54:32
A tákolánybíróság szerint a weboldalak fenntartói felelősek az ott elhangzott infókért (egy mitugrász, a válságot sajnálatos módon átvészelő cég csinálta a fesztivált), de ez a döntés a későbbiekben szinte mindenhol cenzúrához vezethet. Na meg a kandi-kamera műfaját is elvileg kinyírták az új PTK-val.
Most a RTL-t akarják tönkrevágni. Ha a Neo-t hagyták tönkremenni, akkor a RTL-t is hagyni fogják.
Bár szerintem a törvény miatt ad majd egy sallert Brüsszel, de ezt Vitya fel sem veszi. Ugyanis az itt sugárzó, de nem itt bejegyzett adókra is vonatkozik, ami meg szerintem bizonyos versenyjogi szabályokat sért. (Ha pl. Erdélyben megcsinálják a Transszilvánia tévét, akkor ha azt itt is lehet fogni, akkor azt is adóztatják majd. Vagy ilyen elven, ha sógorék csinálnák ezt, akkor a németországi tévécsatornákat is agyon adóztatnák, vagy mégis hogy van ez?)
csiri bá 2014.06.02. 22:55:24
Mindenki egyéni, én nem. 2014.06.02. 22:57:18
béla a görög (törölt) 2014.06.02. 22:58:07
Tanuljatok meg küzdeni a pénzért! Verseny van! Arra, hogy magyar vagy egy huncut kanyi vasat nem kapsz!
És otthon az asszonyt prolizd ha hagyja!
ikszel 2014.06.02. 22:59:04
Vagy csak ők azok, akik felfogják, hogy milyen gusztustalan és aljas módon él vissza a "nemzeti oldal" a jogalkotói lehetőségükkel és hogy gyakorlatikag ezt bárkivel szemben megteheti, ahogy az elmúlt négy év során számos alkalommal meg is tette.
v2peti 2014.06.02. 23:04:04
Blogger Géza 2014.06.02. 23:04:23
csiri bá 2014.06.02. 23:04:51
Hofi azt is mondta: van, akinek demokrati, van akinek meg kuss...
Az a "mitugrász cég" konkrétan átverte az embereket, vissza lehet keresni a posztot a Tékozló Homáron (én megtettem), az ottani egyik komment miatt volt a műbalhé, azt nem tudom a sokszáz közül melyik miatt... mellesleg 2 poszt is van a cégről a Homáron...
"Ugyanis az itt sugárzó, de nem itt bejegyzett adókra is vonatkozik..." - Na az érdekes lesz, hogy a nem magyarisztánban bejegyzett kanálisokat hogy fogja tudni megadóztatni... konkrétan a pofájába röhögnek... érdekes lesz...
Aszongya: "A most benyújtott törvénytervezet szerint adót kellene fizetnie minden Magyarországon letelepedett médiaszolgáltatóknak, és azoknak akik nem Magyarországon telepedtek le, de napi műsoridejének legalább a felében magyar nyelven sugároznak, de adózni kell az interneten a magyar nyelvű reklámok közzétételéért" - érdekes lesz a kivitelezés módja egy nem itthon letelepedett szolgáltató esetében...
ikszel 2014.06.02. 23:06:15
béla a görög (törölt) 2014.06.02. 23:11:53
Egyénként mi a többes szám ('tanultunk')? Ki? a maffia nevében beszélsz?
Ja és ha eltakarodnak abból te még pénzt NEM látsz!
A kirányi TV-t NEM fogják nézni!
És ismétlem magyarnak/államnak csak azért mert elböffenti magát hogy magyar vagyok/állam vagyok NEM fizetek! NEM LÁTSZ PÉNZT!
Nem tart el senki!
Lilibeth 2014.06.02. 23:16:20
Nos, akár hiszed, akár nem, ugyan jobbra húzok (bár sok mindenben nem értek egyet velük), amióta kicsit is érdekel a közélet, a baloldali médiából tájékozodom - egyszerűen azért, mert általában többségben voltak, amióta meg nem, áttértem az internetre és ott még mindig többségben vannak (vagy az mno-n kívül még én nem találtam több nagyobbat...) A közmédia erősen baloldali volt abban az időszakban, elég csak a Nap-keltét vagy a Nap-nyugtát említeni, ami 2009-ig naponta ment az m1-en és m2-n. A Nap-kelte nézettsége fénykorában éppen az RTL reggeli műsorával vetekedett. Ezeket a műsorokat nem nevezném éppen függetlennek, és csak kicsit részrehajlónak. Az akkori Híradót sem. Az indexet és az origot baloldali hírportálnak tartom, de az akkori közmédiához képest még ők is kismiskák.
béla a görög (törölt) 2014.06.02. 23:17:50
B-road · http://szetbaszazideg.blog.hu 2014.06.02. 23:19:36
csiri bá 2014.06.02. 23:24:08
dr nmate 2014.06.02. 23:25:52
"Az akkori Híradót sem. Az indexet és az origot baloldali hírportálnak tartom, de az akkori közmédiához képest még ők is kismiskák."
A mostanihoz képest is!
Az indexet 99 óta olvasom... igaz sokat változott, de még mindig szabadszájú gyerekeknek tartom... és ugyan úgy beszóltak akkor a gyúrcsánykormnánynak, mint most az orbánnak! Nekem ez bőven elég, hogy hiteles legyen...
A hvg hetilapját is szeretem, mert korrekt, és nem olyan egyoldalú, mint a hetiválasz kormánytagok írásaival... csak az tetszik benne, hogy megjelenés után másnap ingyen ott van az ic-n ezresével... és lehet olvasni! de érted! 500 forintos friss újság... ha a Népszabit tukmálnák így rá az emberekre, akkor mit szólnál?
G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2014.06.02. 23:26:13
De a helyzet az, hogy nem tudják ezt jól kommunikálni. Ha a fidesz annyit mutat meg, hogy nézzétek meg, itt egy cég, és ennyit adózott, és most lássunk egy másik céget, vagy egy embert, akkor már el van veszítve az ügy. Lehet sírni, meg összeomlásról beszélni 'neonácik menetelnek' típusú hangvételben de a lényeg az, hogy a számok legegyszerűbb változatát megmutatják. És bevétel ez, az nagyon fontos, ne menjünk már el ez fölött.
EGy külföldi tulajdonjogú, médiában érdekelt cég (külön kötelezettség tájékoztatás, saját műsorok stb.) adózási rendszerét meg nem tudod tömegeknek elmagyarázni tömegeknek. Azt viszont, hogy ők arányaiban jóval kevesebbet fizetnek, azt igen, mert így van. És ha az rtl médiahadjáratot indít a kormány ellen, belebukik. Az a helyzet, hogy nem veszik észre azt, hogy ez nem a 2002 -es kis ingyom-bingyom párt, hanem egy kőkemény mai politikát folytató (eltanulta) szervezet. Akárhogy kommunikálják, ez szopóroller. Mert a visszavonásért fognak kérni valamit. És azt a külföldi megadja, csak jőjjön neki a pénz. Ha nem vonják vissza, akkor meg marad a hímtag testtől távolabbi részén való csüngés.
csiri bá 2014.06.02. 23:28:47
kishelyi 2014.06.02. 23:31:51
DR. Smit Pal█ 2014.06.02. 23:36:45
dr nmate 2014.06.02. 23:37:35
" 'Azt pillanatok alatt megölnék, lásd még a Neo FM-et.'
No az hogy is vótaz?"
Pontosan úgy, hogy 600 millió a class fm-nek, mert barátom a tulaj!
És 2 millió a neónak! mert ellenségem a tulaj!
Szerencsejáték Zrt reklám költések... megnézheted a honlapjukon!
És a többi állami cég is így dolgozott ellenük!
"'Ne legyél már ennyire ostoba! Szerinted a 9%-os SZJA bevezetése után mekkora lesz az egyéb különadó?'
Én dolgozom, nem fizetek különadót, így nem érdekel."
Tecsak azt hiszed! El sem tudod képzelni, hogy mennyi különadót fizetsz átvitt értelemben... Van neted, kocsid, lakásod, telefonod, néha veszel ropogtatnivalót a vendégeknek, utalod a számlákat.
Elég nagy birka vagy, ha ezt nem tudod... de szerintem te tudod, csak jó nem elhinni!
dr nmate 2014.06.02. 23:39:16
Ne már emberek... 5 milliárd forinton bukik el az egész akkor? Akkor itt tényleg be lehet adni mindent a népnek!
zabiela 2014.06.02. 23:39:47
_most_ 2014.06.02. 23:43:10
G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2014.06.02. 23:45:07
Mellesleg külön vicces, ahogy kommunikációban a fidesz azt csinál a baloldallal, amit akar. Most már elért a magyar közélet, sőt lassan a világmédia is (hiába hozza le a pártatlan index az friss hírként, hogy valamelyik német baloldali pártvezető bírálta Orbánt, amely cikk pár órán belül átalakul, és németországnak nem tetszik, amit a fidesz csinál, vagy milyen címmel érkezik meg - csak úgy eszembe jutott), szóval az emberek olyan szinten vannak, hogy a baloldali médiacsatornák a juhászlegény, aki farkast kiáltott című mesében találták magukat. És mondanom sem kell, ők (és a baloldali politikusok) a juhászlegények...
dr nmate 2014.06.02. 23:46:50
Ez itt a baj, annak hitt, aki szebbet hazudott! Emlékezz, hogy kiverte a biztosítékot a 300 forintos vizit-díj? Ott is propaganda volt... pedig a többség évekig nem is megy orvoshoz!
_most_ 2014.06.02. 23:55:34
G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2014.06.02. 23:57:15
@_most_: Az tuti, hogy nekik a manipuláció a munkájuk, de akkor miért vették elő az operakórust meg a leszúrt Rittbergert a hatalmas döbbent felháborodás alátámasztására, hogy úristen, ezek nekünk keresztbe tesznek!... Igen.
Én szívesen látnák valakit, aki kicsit komolyabban próbára tudja tenni a fidesz kommunikációs szakembereit, nem azért, mert egyik-másik ellen vagyok, csak lássuk, mit tudnak. De az rtl önmagában nem elég erős ehhez.
dr nmate 2014.06.02. 23:58:58
Lilibeth 2014.06.02. 23:59:28
Őszintén szólva, örülnék neki, legalább az emberek olvasnának. :)
De ne az én véleményemet kérd, mert én napközben az indexen lógok és egyébként jobbra húzok. Szerintem sokkal többet lehet tanulni, ha megismered a másik oldal véleményét, szemléletét, mintha csak elfogultan a saját nézeteidet szajkózod - és igen, szerintem is ez lesz a Fidesz veszte, egy idő után túl arrogáns lesz.
_most_ 2014.06.03. 00:01:43
raszkov 2014.06.03. 00:02:41
samcro 2014.06.03. 00:03:19
olvasd már el már, hogy ezt milyen szövegkörnyezetben és kiknek mondta:
fn.hir24.hu/itthon/2006/06/15/gyurcsany_el_lehet_menni_magyarorszagrol
de itt a videó is:
www.youtube.com/watch?v=-tEXu8roJEQ
Tudom, úgysem fog érdekelni, valamint mindkét/három/x oldal szeret szövegkörnyezetéből kiragadott mondatokkal manipulálni/hangulatot kelteni, és a két/három/x oldal birkái ezt beveszik.
G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2014.06.03. 00:04:36
Most lehet csinálni ilyen-olyan dolgokat, mert mi történik? Létrejön a még egy millióan a sajtószabadságért? 5. köztársaság? Mik voltak még? Mindent kiaknáztak, és nemhogy leváltani, megingatni sem tudták.
dr nmate 2014.06.03. 00:06:42
És lásd, Te sem tudod, hogy hogy volt, és van az adózás!
dr nmate 2014.06.03. 00:23:37
Lilibeth 2014.06.03. 00:26:18
"igen... megcsináltuk annak ellenére, hogy bankok, meg az unió meg akar semmisíteni minket! "
Bocs, ebbe most beleszólok: még egy bank sem vonult ki az elmúlt 4-5 évben, akármennyi adót kaptak a nyakukba. Mo-n extra profitjuk volt, 15% körüli, míg nyugaton max. 6-7%. És akármit mondanak, a hitelezés a gazdasági válság miatt mindenképpen leállt volna, bankadó nélkül is. Nem véletlenül csökkentik folyamatosan az alapkamatot, a hitelezést akarják ezzel beindítani, ezzel is lendíteni a gazdaságon (az más kérdés, hogy nekem mint magánszemély ez rossz, mert a megtakarításomra nem kapok kamatot, de ezzel is arra ösztönöznek, hogy költekezzek, befektessek, szintén élénkítem a gazdaságot). Az unió (pontosabban a gazdag alapító országok) azért néznek ránk rossz szemmel, mert 2010-ig az ő vállalataik hatalmas kedvezményeket kaptak, magas profitot szedtek össze, amit aztán többnyire ki is vittek az országból (vannak kivételek, de ritka). Eeket a kedvezményeket javarészt újratárgyalták, rengeteg multicéggel kötöttek stratégiai és partnerségi megállapodásokat, de most a kedvezményeknek vannak feltételei is - konkrétan a profitjuk egy jó nagy részét fejlesztésekre kell fordítaniuk. Érdekes módon még mindig megéri nekik hozzánk befektetni...
dr nmate 2014.06.03. 00:38:03
Az, hogy eddig szerencsénk volt, az nem a fideszen múlott!
de Kérlek ne menjünk bele... késő van, és nem tudjuk megbeszélni most az egész világot, mert minden mindennel összefügg...
Talán még annyi: " Érdekes módon még mindig megéri nekik hozzánk befektetni..."
Persze, a költözés 100 milliárd a plusz teher 3-4 milliárd. Ez sem olyan egyszerű, de Neked is szarul esne, ha ki lennél spécizve!
Lilibeth 2014.06.03. 00:40:04
Az origo sokkal többször beszólt kormánypárti politikusoknak, mint az index az elmúlt években. Ilyen szemponból az indexet mindig is kiegyensúlyozottabbnak érzékeltem az origonál. Ha elküldik a főszerkesztőt, akkor szerintem ott más ok (is) van.
dr nmate 2014.06.03. 00:45:29
"Őszintén szólva, örülnék neki, legalább az emberek olvasnának. :)
De ne az én véleményemet kérd, mert én napközben az indexen lógok és egyébként jobbra húzok. Szerintem sokkal többet lehet tanulni, ha megismered a másik oldal véleményét, szemléletét, mintha csak elfogultan a saját nézeteidet szajkózod - és igen, szerintem is ez lesz a Fidesz veszte, egy idő után túl arrogáns lesz."
Igen szoktam hallgatni a pl krónikát, a híradót az m1-en... és néha a p8-at a hírtvn... meg kell valljam, elég egyértelműen közelebb érzem az álláspontom a baloldalhoz... valóságosabb, megélt, alátámasztott dolgokat látok a baloldalon! De rengeteget gondolkodom, hogy hol nincs meg a közös pont, mert kicsit másképp, de mindkét fél ugyan azt akarja... bár ez sem pontosan igaz...
A baloldal a külföldi tőke beáramlásával akarja felvirágoztatni az országot, az Orbán meg magyar befektetőkkel... akiket most pumpál is rendesen. Csak épp közben a tőke megtorpan a határnál, hogy ez biztos jó ötlet?
2014.06.03. 00:48:24
Atyaúristen... Már azok vagytok. Mi lesz a következő lépés? Fidesznek nem tetsző könyvek nyilvános elégetése?
2014.06.03. 01:02:42
Izé. Nem nagyon látom a különbséget.
aszucs 2014.06.03. 01:18:38
-Hireket lehet a neten olvasni.
-A brazil szappanoperaknal sokkal jobb mozifilmeket is lehet nezni.. akar interneten keresztul is.. :)
A BK-rol egy ismerosom megjegyzese jut eszembe: "2 ev kihagyas utan megnezten egy BK reszt.. mintha egyetlen reszt sem hagytam volna ki" :D
Attol hogy sokan nezik, meg nem jelenti azt hogy jo is..
A kabitoszert sem neveznem jonak csak azert, mert sokan nem tudnak leszokni rola.. :)
Az RTL meg szerintem csak hisztizik... ha jol ertem, ebben az esetben nagyon jol lehetne trukkozni.. :)
Amugy is ez meg csak egy tervezet.. az elmult 15 evben mar sokszor felmerult mindenfajta verzioban.. [aztan elvetettek]
Persze elgondolkodtato hogy lehet pl a facebook-ot is megadoztatna ez.. [na azt sem sajnalnam.. bar ok is kitrukkoznek] es tippem szerint az RTL eltorpulne hozza kepest :)
rozsomák 2014.06.03. 01:19:31
Szerintem az RTL is ki tudná így szervezni a reklámbevételeit, de annál gerincesebb és inkább OVI "köztudott" németbarátságát fogja máshol bemutatni.
Mert máshol is van adása, nemcsak nálunk.
Én örülök,hogy megint benyomtunk a németeknek, ez mindig hasznosnak tűnik, ezért szeretnek minket Oroszországban, ahol kell, hogy szeressenek, ezt írták ők elő Pakson vagy hol.
v2peti 2014.06.03. 01:28:21
Szugló utca 2014.06.03. 01:31:50
Itt arról van szó, hogy hatalmi eszközökkel akarnak megfélemlíteni a kormánnyal szemben kritikus médiavállalatokat.
Most komolyan nem érzitek ennek a súlyát?
Utoljára a 80-as években, még a komcsik alatt éreztem ugyanazt a tehetelen dühöt, mint most.
2014.06.03. 01:34:17
Bizonyára még ilyen nyerítéseket. Nagyon beszédes. :-D
L.A.M 2014.06.03. 01:39:23
Ez így marhaság,ez ennél bonyolultabb. Nem kizárt, hogy ez is benne van, de az mno reakciója azt mutatja, hogy ennél több a történet. Ugyanis Simicska Lajos és Nyerges Zsolt cégei is százmilliókat kell, hogy fizessenek. A nagyon bonyolultnak tűnő történetekről szokott kiderülni, hogy marha egyszerűek, de ez most úgy tűnik, mindenkinek fáj. Az RTL-nek,a TV2-nek, sőt még - abszurd módon - Simicska Lajosnak is.
Nem lennék meglepve, ha ez egy fideszes belharc lenne.
L.A.M 2014.06.03. 01:44:29
tv2.hu/musoraink/tenyek/151626_brutalis_mediaado.html
Nyilván nem túl bonyolult dolog ugyanarra a következtetésre jutni.
Lilibeth 2014.06.03. 01:46:19
aszucs 2014.06.03. 01:50:01
Nem fogom fel.. ha komolyan megszunik, akkor az szerintem csak a megsertodes jele lesz.. [az elobb emlitettnel gerincesebb modszerrel is tudnanak csokkenteni az adon.. :)]
Es te nem gondoltal bele, hogy esetleg csak tuldarmatizaltak a helyzetet?
Mar jo ideje a hirek attol lesznek jok ha sokan talaljak erdekesnek hogy rakattintsanak.. eppen ezert kicsit megfuszerezik.. kicsit mashogy meselik el.. esetleg kihagynak par apro reszletet stb :) hogy ne tunjon szokvanyos dolognak.
az hogy "tehetelen dühöt" erzel.. lehet ennek a jele is..
biztos vagyok benne hogy az RTL-nek mar nagy tapasztalata van benne hogy keltsen ilyen erzest az emberekben... mert ezzel sok ember erdeklodeset fel lehet kelteni..
ez a nick foglalt 2014.06.03. 01:56:50
2014.06.03. 01:57:40
:-DDD Ez a nap poénja nálam.
porte 2014.06.03. 03:46:49
porte 2014.06.03. 03:52:49
Dr.Korász 2014.06.03. 05:01:07
Kowalski76 2014.06.03. 05:08:50
Dr.Korász 2014.06.03. 05:10:15
index.hu/kultur/media/2010/04/26/a_fidesz-miniszter_volt_cege_bevasarolta_magat_az_rtl-be/
Az Orban-kormany a sajat holdudvaraban takarit??! Noormalis?
sixx · http://comment.blog.hu 2014.06.03. 06:24:13
Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2014.06.03. 06:29:01
Behajtó70 2014.06.03. 06:30:06
jog-ász 2014.06.03. 06:46:32
amugy ezen műsorok nézőiből lehetne verbuválni egy ellen-békemenetet is.
Kowalski76 2014.06.03. 07:23:53
Atika!!! 2014.06.03. 07:30:05
lavór 2014.06.03. 07:36:41
samcro 2014.06.03. 07:57:39
Hirdesd csak tovább a félinformációt. Az a baj, hogy a félinformáció/féligazság nagyon veszélyes tud lenni.
Ezt nem általánosságban, nem neked, nem nekem, nem a "népnek" mondta. A vállalkozóknak mondta, akik Szlovákiába viszik a céget, hogy oda adózzanak, mert ott kedvezőbbek a feltételek.
Tudom, hogy nem fogod elolvasni, de azért:
ujszo.com/cimkek/velemeny-es-hatter/2006/06/17/gyurcsany-el-lehet-menni-szlovakiaba
Semmi olyasmiről nem volt szó, amire célzol/céloznak, amikor ezt a mondatot idézgetik. Itt a jó példa arra, hogy egy politikusnak nagyon meg kell gondolnia, mit mond, mert ízekre szedik. De mondom, ez oldal/pártfüggetlen.
2014.06.03. 08:00:41
Mi lesz most velünk?!
Ezek a kitűnő, nagyon komoly szakmai háttérrel készült, komoly művészi munkát magáénak tudó, kiemelkedő tartalommal rendelkező, a fiatalok testi, és lelki fejlődését magas szinten elősegítő, akár nekik életviteli példaként is szolgáló rtl-es műsorok nagyon hiányoznának, hiszen egyetlen más TV csatorna sincsen ebben az országban. Stílusosan átértelmezve: "Csak a Zertéel!"
Most jut eszembe az a förtelmes szélsőséges (fujj) utópia, miszerint le kell dózerolni a Zertéel székházát, majd felszántani, és sóval behinteni. De miért tennék, hiszen 17 éve fáradhatatlanul küzd ez a magasztos külföldi csatorna azért, hogy a Zemberek befolyásolása nélkül kielégítse honpolgáraink minden igényét, a Mónika, Balázs, ÉNBP, VV, az Esti "Bulvár" Híradó, Barátok Közt, Kész Átverés, és hasonló, a tengeren túlon is méltán irigyelt műsoraival.
Fiataljaink ezen műsorok által szolgáltatott tökéletes énképpel, míg az idősebbek a 10 percenként jelentkező tartalmas, és igényes hüvely- és körömgomba, fingás elleni gyógyszer, és prosztata probléma elleni pirulák, illetve vizelettartási segédeszközök reklámjai segítségével választhat ki-ki saját belső-külső problémájának megfelelő gyógymódot.
A Zertéel még arra is gondol az idősebbeknél, hogy élemedett koruk miatt bizonyára rosszul hallanak, így a reklámot mindig dupla hangerőn szolgáltatja. Milyen figyelmes!
Egy ennyire FÜGGETLEN, a 17-49 éves tévénézőkre 17 éve a lelkét is kitevő, komoly csatorna bizonyára nem lesz soha többé, ha ilyen hatalmas mértékben próbálják majd azok a csúnya kétharmadosok kizsigerelni, hiszen így is alig futja abból az évi 20 milliárdnál alig több bevételből.
Szerintem :)
Versenycsiga 2014.06.03. 08:04:11
Ha már oroszok: egyszer már valahol levezettem, Paks kivételesen jó döntés volt, de tudjuk: Magyarországon 10 millió erősáramú-villamosmérnök és energetikai szakember él, akik ezt másképp látják.
vakuljmagyar 2014.06.03. 08:05:44
Phteven 2014.06.03. 08:19:38
Én_vezettem_? 2014.06.03. 08:20:15
és tessék
Sombi_úr 2014.06.03. 08:20:54
Én_vezettem_? 2014.06.03. 08:23:09
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
www.youtube.com/watch?v=Eal4fep7pK4#t=165
Phteven 2014.06.03. 08:26:11
Biztos emlékeztem még, hogy nyírták ki anno a NeoFm-et. Gondolom ezt a szart is így próbálják elintézni.
KolompárJ. 2014.06.03. 08:35:41
Mitől olyan bődületesen nagy ez az adó? Ha jól értem ez egy sávos adónem lesz. A "brutális" 40% adó csak a 20 milliárd feletti bevétel részre vonatkozik. Tehát ha a zertéel klub adóalapja 21 milliárd Ft, akkor a 40% adóteher csak a 20 milliárd feletti 1 milliárdot sújtja. Az az alatti 20 milliárdnyi rész szintén sávosan, de sokkal kedvezőbben adózik.
Nekem a dolgo másik vége sokkal érdekesebb:
"A tervezet szerint az adóalap félmilliárd forintot meg nem haladó része után nem kell a cégeknek reklámadót fizetniük. 5 milliárd forintig 1 százalékot, az adóalap 5 milliárd forintot meghaladó, de 10 milliárd forintot meg nem haladó része után 10 százalékot."
Úristen micsoda terhek!! Össze fog omlani a kereskedelmi tévézés (mint a bankok a bankadótó miatt*), amelyik nem szűnik meg, az meg kiköltözik az országból, mint a (mint a bankok a bankadótó miatt*).
*Ja nem is.
Én szeretnék csak egyszer az életben 500 milliót adómentesen keresni. De egye fene legyen 5 milliárd és szeretnék 1%-ot leadózni belőle. Sőt, legyen 2%.
fda 2014.06.03. 08:47:25
Bőven elég ahhoz, hogy sírva felsorolják az összes trágya műsorukat, hogy már tudják is előre, ezekre épp nem marad pénz.
Csak azt nem tudom, ha az a sok szemét megszűnik, akkor mivel fogják a reklámok közötti rövid időszakokat kitölteni.
Ha az új adó miatt 1%-kal kevesebb embert butít majd a retekklub, már megérte kivetni! Sőt, meg kellene duplázni.
fda 2014.06.03. 08:48:29
Nátán Apfelbaum 2014.06.03. 08:48:45
gigabursch 2014.06.03. 08:51:43
heckintosh 2014.06.03. 08:53:00
É2I 2014.06.03. 08:57:04
Vihar ez a biliben, egy kis csörte majd kialakul egy közös álláspont mennyit tejeljen a retekklubb és kész.
Csak lassan elfogynak a szolgáltatók viki! Akiket még nem fejtél meg. Akkor mi lesz? Miből telik majd királynak lenni?
fda 2014.06.03. 08:57:30
Fogalmam sincs, milyen indokok alapján rendelte meg a Szerencsejáték a reklámjait ettől vagy attól. Neked sincs egyébként.
De:
Ha neked van egy festő haverod, és egy kellemetlen szomszédod aki szintén festő, és te ki akarod festetni a lakásodat, akkor te gondolom becsületből igazságosan, 50-50% alapon rendeled meg a szolgáltatást kettejüktől.
Vagy ha fel akarsz adni valami hirdetést, és van egy rádió amit szeretsz, és egy másik amit nem becsülsz semmire, attól még gondolom 50%-os megosztásban egyformán hirdetsz mindkettőben.
fda 2014.06.03. 09:00:26
Egyébként nem adónak, hanem büntetésnek vagy kártérítésnek kellene hívni, amiért nagyban segít szellemileg leépíteni a társadalmunkat.
Én_vezettem_? 2014.06.03. 09:02:44
Nem lennék meglepve, ha ez egy fideszes belharc lenne."
Hát szerintem meg ezek egyie sem. Én tudom miért vezették be, a következő az összeesküvés elmélet:
"Kell a pénz"
Ennyi.
:)
Lehet hogy a túlfreudizálás hibájába esünk?
Állítólag maga Freud próbált arra utalni, hogy nem kell mindent mindig pszichoanalizálni, és mély okokat keresni, amikor egyszer rágyújtott, kollegái percekig kérdezgették: vajon orális fixáció? vajon kompenzál valamit? vajon kiskorában problémája volt az anyukájával? esetleg túl sokáig szoptatták? vagy túl kevés ideig??
Mire Freud:
"Ugyan uraim! Ez csak egy szivar."
Marc Forgeron 2014.06.03. 09:03:07
chilii · http://chilii.blog.hu 2014.06.03. 09:06:36
A TV2-nek nyilván egy fillérjébe nem fog kerülni az adó, hiszen majd itt hirdetnek az állami cégek, közpénzből... egyik zsebből teszik a másikba a pénzt amíg a rivális el nem vérzik... de megérdemlik, mert semmit sem tettek ellene....
Angie001 2014.06.03. 09:16:18
oc 2014.06.03. 09:17:50
az is különösen jó, hogy sokan örülnek, hogy végre utat törhet a kultúra, ha ezek a műsorok megszűnnek.
1. Jó napot kívánok! Erre van igény. Minden ember meg tudná találni a minőségi műsorokat, ha akarná. Ha senki nem nézné, nem lenne BK, ez ilyen egyszerű.
2. és nem tudom, mennyire szeretnék egy olyan médiumot nézni, amit az aktuális kormány szarrá szabályoz, közvetve a különböző adókkal...
lobster thermidor 2014.06.03. 09:18:27
Fektess be, szerezz piacot, építs infrastruktúrát, hozz létre egy brandet, - meglátod dőlni fog hozzád is a pénz.
De ha ezek után extra adókkal elveszik a bevételeid egy részét, te is sírni fogsz.
gabcigirl 2014.06.03. 09:21:02
Ganaj műsorok lapátra = jóóóóóóóóóóóóóóóóó !!! :D
gabcigirl 2014.06.03. 09:21:02
Ganaj műsorok lapátra = jóóóóóóóóóóóóóóóóó !!! :D
csiri bá 2014.06.03. 09:22:09
Érdekes lesz, amikor a fácsénak meg a guglinak küldik a számlát az adóról. :D
"A képviselő fontosnak nevezte, hogy ez egy olyan adónem lenne, amelyet nem tudnak áthárítani a nézőkre, illetve az olvasóközönségre."
Nem hát... ezt sem...
csiri bá 2014.06.03. 09:24:47
Milyen igaza van: ez az összeg már eléri egy új stadion árát...
Rémbódess 2014.06.03. 09:29:26
lobster thermidor 2014.06.03. 09:36:54
Nos hát kedves hölgyeim, és uraim, szeretném önöket kiábrándítani eme súlyos tévedésükből. Nem, nem a szamaritánusok gyülekezetéről beszélünk, és bizony nem ezekért a nemes célokért hozták létre a ker. tévéket. Arra ott van a köztelevízió.
Ha pedig valakinek nem tetszik az egyébként valóban olykor kétes színvonal, arra ott a távkapcsoló. Egy apró gomb megnyomásával mindenki segíthet személyes problémája megoldásában, viszont más irányú frusztrációit a tévék ellehetetlenítése a legkevésbé sem fogja megszüntetni...
pepito1 2014.06.03. 09:48:02
vidéki peregrinus 2014.06.03. 09:52:05
Még ad absurdum az is előfordulhatna, hogy növelném a retekklub nézettségét, ha nem valami szemetet tonának az arcomba ebben a műsrosávban. Tudom, ez csak egy fantazmagória. :-)
KolompárJ. 2014.06.03. 09:58:36
Nem lesz semmi bajuk a tévéknek. A profithoz mérten -vagy nevezzük extra profitbak, ha már az adó extra adó- ez a sávos adókulcs lópikula. Majd kigazdálkodják. Aki ilyen mennyiségű szemetet termel az fizesse a szemétadót.
A chips és üdítő gyárak sem zártak be a chips adótól.
Néhányan a haldokló és kiszipolyozott bakok miatt is telesírták a párnájukat, aztán köszönik szépen, de végül nem roppantak bele az extra teherbe és egy bank sem vonult ki az országból, pedig telekiabálták a sajtót, hogy nekik végük van, bezárnak, kivonulnak, vége a világnak. És vége lett? Nem.
fluxation 2014.06.03. 09:59:26
Helmut von Offenburg 2014.06.03. 10:00:17
Ki a faxomnak fog hiányozni a vv meg bk ????
Csak foglalják a frekvenciát.
csiri bá 2014.06.03. 10:00:19
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.03. 10:07:00
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.03. 10:13:19
Ebben a ciklusban a pia és a kultúrszemét visszaszorítása jön. Sír is a sok liberális származású! De hát tanuljanak toleranciát..:)
Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2014.06.03. 10:13:22
Mint tudjuk, a médiát (jobbosítani) magyarosítani kell, mert a Hír TV és a királyi tévé nézettsége együtt sem közelíti meg a két nagyot.
vidéki peregrinus 2014.06.03. 10:15:12
Ezekről most hallok először tőled. :-) Na jó, Rexet ismertem. Sorozatok közül a Mentalista, régebben Dr. House ütötte meg a minimális igényszintemet. Néha Dr. Csont.
Agyzsibbasztásnak néztem még a következőt!
vidéki peregrinus 2014.06.03. 10:20:46
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.03. 10:21:14
omboz 2014.06.03. 10:21:21
vidéki peregrinus 2014.06.03. 10:21:48
wirth6 2014.06.03. 10:25:15
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.03. 10:28:55
Kowalski76 2014.06.03. 10:42:14
_most_ 2014.06.03. 10:50:25
Baldrick68 2014.06.03. 10:54:10
Ó milyen fasza is volt Kádár idejében.
Volt Magyar 1 , Magyar 2 és hétfőn nem volt adás.
Azok voltak a jó idők ugye?
Minek ide annyi TV ?
Az RTL is önti a kultúmocskot vagy mit ahelyett, hogy magyar nótát nyomnának.
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.03. 10:56:41
2014.06.03. 10:57:36
Nem jó. Mert mások döntik el helyetted, mit nézhetsz. És ez akkor is baj, ha történetesen a szabályozás találkozik az ízléseddel.
2014.06.03. 11:01:18
Kitől? Az olyan fasiszta barmoktól, mint például te? :-DDD
csiri bá 2014.06.03. 11:01:24
fran7 2014.06.03. 11:03:05
csiri bá 2014.06.03. 11:04:28
Urb 2014.06.03. 11:04:57
Nagyzee 2014.06.03. 11:17:08
20%-os nyereségráta egy nagyobb cégnél általában kiemelkedően jónak számít. Vess ki egy ilyen cég árbevételére 20%-os adót, és a prosperáló cégből hirtelen egy nullszaldó környékén stagnáló cég lesz. Csak összehasonlításképpen a külföldieknek eladott közműszolgáltatóknál a garantált 8%-os nyereség lett kinevezve igazságtalan extraprofitnak.
Urb 2014.06.03. 11:21:16
István Tamasi 2014.06.03. 11:28:43
István Tamasi 2014.06.03. 11:30:35
Ha így vesszük, akkor fidesz szavazótábora is elvan gondolkodó, intelligens emberek nélkül
gabcigirl 2014.06.03. 11:30:55
A cenzúra aljas dolog - de ezek a műsorok annyira zeró értékeket közvetítettek, hogy értelmes ember k-ra nem nézte már azelőtt sem.
És nem az a cenzúra, hogy 3 gagyi szappanoperát nem láthatsz a TV-ben. Hanem az, hogy újságíróként pl. csomó rendezvényre nem kapsz belépőt, mert nem vagy fideszes. Meg az, hogy az oknyomozásért meg az értelmes tartalomért retorzió van. Meg hogy nem írhatsz korrupciós botrányokról. stb.
A ker.tv-s produkciók megértek a trágyalapátolásra. Tűrhetetlen, hogy pl. 1 munkahelyen már ne legyen valaki trendi a sok buta menedzserpipi szerint, mert nem nézi ezeket a vackokat.
István Tamasi 2014.06.03. 11:32:13
Mutyiviki nem csak a dohányzást meg a szerencsejátékot szorította vissza, hanem a termelő beruházásokat is.
Esperes úr 2014.06.03. 11:38:41
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.03. 11:40:29
Hülyézd le a választót az hatékony(1).
'Mutyiviki nem csak a dohányzást meg a szerencsejátékot szorította vissza, hanem a termelő beruházásokat is.'
Mégis hasít a gazdaság, a cuclibek alatt meg államcsődre fussa. Nézd teljesen hülyének a választót(2).
1+2 sikeres ballib alaptétel
Nyíííííhaahhahahaha
altona 2014.06.03. 11:42:35
A kirabolták, pofára esett, "kigyulladt, összedőlt, aztán süllyedt el" ,elvesztettem zsebkendőmet tipusú tudósítások tömege, nem híradás...
Kultúrmisszió a reteknél = zéruska.
VV és egyebek= szellemi kútmérgezés!
szellő istvánt mondjuk kifejezetten rühellem, qrvára irritál, hogy annyira tehetségtelen. Egy adott "hír" felolvasása alatt gyakorlatilag nem pislog, mert nem tudja levenni a szemét a súgógépről, valószínű belezavarodna a szövegbe.
István Tamasi 2014.06.03. 11:46:38
Csak téged meg a fidesz szavazóinak többségét - áprilisban szavazásra jogosultak kb 1/4-ét - hülyéztem le. Teljesen reménytelen agymosottak vagytok.
A gazdaságban csak az autóipar hasít amiket még a coclibek hoztak be.
Te meg egy micsurini csoda vagy: nyihogó birka.
_most_ 2014.06.03. 11:53:00
Értetlenke 2014.06.03. 11:54:09
samcro 2014.06.03. 12:03:35
Itt @samcro: le is írtam.
No, de ne szaporítsuk a szót, megkaptam már a tisztelt Kowalsky kommenttárstól, hogy én itten szétoffolom a topikot :D
fran7 2014.06.03. 12:09:21
♔batyu♔ 2014.06.03. 12:55:44
lobster thermidor 2014.06.03. 13:16:49
Azon túl, hogy a hozzászólásomból kiragadott két szóra próbálsz csak reagálni, annak érdemi részei úgy látszik nem jutottak el hozzád. De ezen túlmenően azt azért talán sem ebben, sem más esetben nem te állapítod meg, hogy mit nevezhetünk "extra profitnak", mert valószínűleg fogalmad sincs sem a ker. tévék, sem mások éves költségvetéséről, pontos bevételeiről, és költségeikről. Költői kérdésként felteszem: - Te talán könyvvizsgáló vagy, aki belelát a cégek adataiba?
Mivel ez nem valószínű, ezért csak alaptalan szájalásnak tudom be az ilyen, és ehhez hasonló, vagdalkozó kijelentéseket.
♔batyu♔ 2014.06.03. 13:20:43
Jönnek az ilyen hírek, hogy "Bálint Antóniának ma puha széklete volt a Danone joghurttól".
Benedek_Úr 2014.06.03. 13:27:32
Kultúra kell, dögunalom meg büszke államcsőd. fakkye
wolves84lb 2014.06.03. 13:57:34
"Igy van. Orbán eddig visszaszorította a dohányzást és a szerencsejátékot."
OMG. Mondd kérlek, hogy ezért legalább KURVA sok pénzt kapsz...
HelloKitty 2014.06.03. 14:20:50
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.03. 14:28:01
Ez jó érzés azért.
KolompárJ. 2014.06.03. 14:30:41
"mert valószínűleg fogalmad sincs sem a ker. tévék, sem mások éves költségvetéséről, pontos bevételeiről, és költségeikről. Költői kérdésként felteszem: - Te talán könyvvizsgáló vagy, aki belelát a cégek adataiba?"
Ellenben te az RTL főkönyvelője vagy, igaz?
Nem látok bele a működésükbe, igazad van. Csak azokat a számokat látom, amiket az index most és korábban leközölt, és ezek alapján nem tudom őket sajnálni a plusz adó miatt. Nem hiszem, hogy bele fognak rokkanni (pláne mert sanszos, hogy a %-ok még puhulnak majd a törvényben).
Most van egy kis vihar a biliben, kis felháborodás -ahogy a bankadónál, chipsadónál volt-, aztán majd leül a dolog és megy tovább minden a maga útján: düböröghet tovább a médiaszenny gyártás.
2014.06.03. 14:45:49
Ha nem nézed őket, akkor minek örülsz? Hogy más se nézze, akit esetleg szórakoztat?
"És nem az a cenzúra, hogy 3 gagyi szappanoperát nem láthatsz a TV-ben."
Te tényleg ennyire nem érted ennek az egésznek a jelentését és az üzenetét?
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.03. 14:46:22
Ez alól csak akkor tudnak kibújni, ha a szponzorok természetben fizetnek az RTLnek, mondjuk Kolosit lecummantják, vagy hozzávágnak 3 raklap Red Bullt. De ez nem lesz neki jó, nem olyan származású gyerek ő.
Szóval hajrá fidesz!
hopptarisznyarák 2014.06.03. 14:49:13
lobster thermidor 2014.06.03. 15:04:24
Nem vagyok senkinek a könyvelője, ellenben a saját korábbi, és a jelenlegi vállalkozásaim tapasztalataiból pontosan tudom, hogy mit jelentnek a különböző külön, vagy ágazati adók. Pláne ha azokat fegyelmező, vagy nevelő jelleggel vetik ki.
Abból amit leírsz úgy tűnik, hogy neked nincs bankszámlád, és ezért fogalmad nincs mi is az, mert ha volna akkor éreznéd a saját zsebeden, hogy a bank, a tranzakciós, és az egyéb idióta adóikkal többet húznak le rólad, és itt most még csak a banki dolgokról beszélek, mint amennyit a nagy hangon reklámozott rezsicsökkentésnek nevezett szélhámossággal visszaadattak az energiaszolgáltatókkal. De a chips, és más egyéb adókra való hivatkozásod azért is sántít egy kicsit, mert bár annyi hasonlóság valóban van köztük, hogy azokat is olyan hókusz - pókuszokkal kommunikálták, mintha a nép jótevői lennének, holott egyszerűen csak arról van szó, hogy a pénzszórás miatt kell a pénz az elcseszett költségvetésükbe, de nagyon.
Az pedig, hogy emberek egy széles rétege vagy zsigerből, vagy csupán csak merő rosszindulatból örül egy újabb adónak, bárkit is sújtson, az azt jelenti, hogy bizony komoly problémák vannak a szellemi képességeikkel.
Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.03. 15:09:37
Az SZJA pontosan az ágazati különadók miatt alacsonyabb. És persze hogy akinek fizetni kell az sír. Mi ebben az újság?
Orbán azt gondolta ki okosan, hogy a sarcok ne magyar cégeket érintsenek elsősorban, meg ne a választóit. Ez a dolga, jól csinálja.
Mit gondolsz a választót az érdekli hogy fele SZJA-t fizet, vagy az hogy a Lay-s chips gyártója mennyit különadózik? Senki le se szarja az utóbbit. Ha még gyártja a chipset az azt jelenti hogy még megéri neki csinálni. Ennyi.
laci_52 2014.06.03. 15:16:17
Az RTL híradó biztosan megmarad, mert minden tévéadónak köteléssége hírműsort sugározni naponta valahány(nem tudom, hány) percben.
♔batyu♔ 2014.06.03. 16:11:58
Kevesebb lesz itt is haszon.
fd 2014.06.03. 16:48:49
aha.
érdekes.
szerintem meg magasabb lett sokunknak, ellenben alacsonyabb keveseknek. És mindez persze hamarabb, mint ahogy különadók jöttek volna. Amik egyrészt azért kellettek-kellenek, mert az elqrt szja miatt nem jön be elég pénz, hiszen azoknak a keveseknek kéne befizetni a javát, helyette tolhatják offshore-ba, már miniszterük is lesz hozzá, másrészt meg azért, mert az oly jól sikerült mutyik miatt szintén nem jön be elég pénz (lásd trafik, pálinka, cigiár, szerencsejáték).
Ja és ne menj kereskedőnek és ne indíts vállalkozást. Vagy tudodmit? Tedd azt, de gyorsan, amig ennyire dübörög a gazdaság, és ennyire jobban teljesítünk.
dr nmate 2014.06.03. 20:19:38
A választók többsége csupán 2 %-kal fizet kevesebb adót(szja)! De több lett a nyugdíjjárulék, és a tb is, plusz munkavállalói hozzájárulás is kell, a többiről nem is beszélve!
Szerinted mennyi adót fizettem bruttó 150000 forint után 2009-ben?
És most mennyit fizetek ugyanennyi után?
LoGA 2014.06.04. 09:32:39
István Tamasi 2014.06.04. 10:55:01
Az SZJA kb az adózók 15-/max20/%-ának lett kevesebb és azt a 80-85 % fizeti meg.
Csak a hozzád hasonló birkák nem veszik észre, hogy
1. a nagy "adócsökkentés" után a nettója kevesebb lett ugyanannyi bruttóból
2. végsősoron az ágazati különadókat is mi fogyasztók fizetjük meg
3. a trafikmutyi és a szerencsejáték mutyi nyertesei nem az állam/költségvetés, hanem fideszközeli csókosok pl a trafikmutyiból a lézerjankó haverja a Sánta, a szerencesjátékmutyiból mutyiviki haverja a Vajna és mindkét esetben ezeknek az extraprofitját a fogyasztók fizetik
lobster thermidor 2014.06.05. 13:56:46
Kispajtás!
Először a hazugságról. Az a helyzet, hogy a kedves anyucikád hazudott apádnak, amikor letagadta, hogy a kukában turkáló fél hülye szomszéd alkesz csinált téged.
Második pedig nincs, mert a primitív hülyeségeidre nem érdemes egy szót sem vesztegetni.
lobster thermidor 2014.06.05. 13:59:13
Fölösleges olyan fejtegetésbe bonyolódnod, aminek már a kiindulópontja is hamis.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.06.05. 14:09:25
Nekem, és a magasabb fizetést kapóknak. Én mégse tapsikálok, jobban szeretnék egy nomális országban élni, párezerért nem adom el a lelkemet.
Törölt hozzászólás 2014.06.13. 00:09:45
ha te is ugyanúgy gondolkodsz mint én, hogy a német RTL klub, meg TV2, meg, meg összes reklámszemetelő kereskedelmi adó a sajtószabadság nevében/zászlaja alatt/és arra hivatkozva ne fizessen adót, hanem inkább tegyék csak zsebre a lét.
egy igen kedves barátnőm pedig máris és emígyen csatlakozott a kiáltványhoz: "Én kiegészíteném azzal, hogy hadd fizessek én légyszi"
sixx · http://comment.blog.hu 2014.06.13. 00:21:38
Törölt hozzászólás 2014.06.13. 00:29:46
kulcsszavaink: "a sajtószabadság nevében/zászlaja alatt/és arra hivatkozva"
sixx · http://comment.blog.hu 2014.06.13. 04:51:03
Törölt hozzászólás 2014.06.13. 09:16:21
a kulcsszavak változatlanok.
DARKDHARMA 2014.07.20. 13:43:50