Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (404) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16484) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A TV2 úgy nyal a miniszterelnöknek, ahogy senki

2014. március 31. 13:11 index 85 komment

Csak a TV2 Naplójának riportere részesülhetett a szerencsében, hogy Orbán Viktorral és Tarlós Istvánnal utazhatott a 4-es metró avatásán. A többi újságíró egy másik szerelvénnyel mehetett csak, a TV2 viszont egész nap kísérhette a miniszterelnököt. (Nem először, Dorogi Gabriella rendszeresen készített ilyen riportokat.) A hála nem maradt el, a tízperces anyag egészen nyugodtan nevezhető egy fideszes kampányfilmnek vagy egy Orbán Viktor-imidzsfilmnek.

A riporter komolyan felteszi a kérdést, hogy ha a miniszterelnök álruhában járhatná a vidéket, akkor mennyire biztos abban, hogy azt tapasztalná, amit most. A miniszterelnöki válasz szerint valós a veszély, hogy nem mindig az jut el hozzá, ami valójában történik, de neki tulajdonképpen van lehetősége az álruhás országjárásra, hiszen van "egy remek napszemüvege és egy jó sapekja". De láthatjuk a nótázó vagy a kislányát ölelgető miniszterelnököt is.

Vérfagyasztó momentumok még így is akadnak, például amikor Orbán Viktor viccesen beszól a metró rádióján a forgalomirányító központba, ahol először nem ismerik fel a hangját, és közlik vele, hogy jó lenne, ha kiszállna a vonalból. Aztán amikor rájönnek, hogy kivel is beszélnek, a "Hogy vannak?" kérdésre már csak azt bírják kinyögni, hogy "Még jól". 

A riporter nem győzi ismételni: még nem dőlt el semmi, éppen hogy csak nem vezeti kézen fogva az összes nézőt az urnákhoz, hogy garantáltan a Fideszre szavazzanak. A TV2 tavaly év végi eladásáról, amelynek természtesen semmi köze ahhoz, hogy milyen riportok készülnek a Naplóban, itt írtunk részletesebben. (A videót a Cinken találtuk.)

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Thomas Dantes 2014.03.31. 13:41:12

Hogy vagyunk hogy vagyunk viccelődött Orbán Viktor a parasztokkal.
Jól vagyunk, jól vagyunk, viccelődtek a parasztok Orbán Viktorral.

Nagyon megható és szép videó volt. Minden politikától mentesen, Trvutko, aki ügye önmagát egy fene nagy igazságkereső riporternek tekinti, hogy adja ehhez a nevét? És nem az lényeg, hogy jobb meg bal oldal. Ne adja egyikhez se. Ja, de van az a pénz? Csak akkor ne akarjon különbnek látszani.

Amúgy az egész ilyen lassan kabaréa ilik.

Értelmezzük.

Vezető nélküli metró, de fél évig még lesz vezető fülke hogy az utasok megszokják? Miafranc?! Noormális? Normális ez az egész ország? Mi ez a közröhej?

Meg ki vagy és mit akarsz ,szállj ki a vonalból..hát...

De jellemző ez: a vezető nélküli metrót vezeti Orbán Viktor.

zala 2014.03.31. 13:45:16

ért hozzá, ez a szakmája

Baroner (törölt) 2014.03.31. 13:47:22

Mindig is tudni lehetett, hogy
- lehetnek akármilyen jó törvényeink
- lehet tökéletes intézményrendszerünk
- lehetünk EU, NATO, Eurázsiai Unió tagok
- kaphatunk Marshall-segélyt

addig nem fog változni semmi, amíg a társadalom kulturálisan ennyire képes, befogadja ezeket a műsorokat, kitermeli az Obersovszky Pétereket, és hajlandó önmagából kifordulva egyetlen embernek alárendelni a teljes életét, az értékrendjét és az elveit a következő napi túlélés reményében.

Annyira gyenge lábakon állunk elsősorban erkölcsileg, hogy szinte teljesen reménytelen a világ kulturáltabb feléhez való felzárkózásunk.

Baaah 2014.03.31. 13:58:14

@ZlatanT: ezért az okosságért regisztráltál új néven?

Beru 2014.03.31. 14:10:39

Megkockáztatom, nem a TV2 tavalyi eladása miatt készülnek ilyen riportok a Naplóban. Dorogi Gabi munkássága korábban is ilyen volt. Érdemes megnézni interjúit Orbánnal és összeszámolni, hányszor konfrontálódott... Itt inkább gyávaságról/ ostobaságról/ alkalmazkodásról lehet szó. Nyilván nem ezek a tulajdonságok jellemzik a jó riportert, de ennél meglepőbb, hogy korábban is megfelelt ez a főszerkesztőnek. Érthetetlen, miért hiszik még mindig magukról, hogy igazodási pont a műsoruk...

Gyorgy Nagy 2014.03.31. 14:13:34

Közszolgálat, Echo, Hir tv, Tv 2! Nézitek ezeket a SEGGNYALÓS HIRHAMISITÓKT? Ha igen megérdemlitek !

czinikus 2014.03.31. 14:31:53

@Tompó: Ha van Adblockod,kapcsold ki.

bloggerman77 2014.03.31. 14:36:21

A tv2 már 2006 óta fideszpropagandát folytat. A hírtv-t megszégyenítő "élménybeszámolók" a Kossuth téri tüntetésről - szinte minden nap kint voltak akkor. A tünterők őket érdekes módon nem inzultálták... A Bajnai kormány alatt képesek voltak olyan riportot készíteni egy láthatóan felső középosztálybeli családdal hogy a Bajnai kormány megszorító intézkedései havi 1437(!!!) Ft kiadást jelentenek.
És mindezt a nevetséges összeget halálos pofával bele a képernyőbe.

rockjano 2014.03.31. 15:00:24

Azért én még emlékszem arra amikor a TV2-őt vadul kormánypártisággal vádolták a Szocik idején. Hogy változnak az idők mi??? :-)

Persze akkor még nem Fidesz tulajdonban voltak annyira nem volt igaz mint ma. A Szocik soha nem tudtak volna egy nagy kereskedelmi TV-t megvenni. Részemről azóta TV2 bojkottálva. Az RTL híradója viszont egyre jobb (ők is megérezték a lehetőséget.

A Tvrutkóék pedig mindig undorító kispolgári bulvárfosok voltak, csak most egyfele nyalnak.

BARNA A NYELVÜK!!!!!

Baldrick02 2014.03.31. 15:08:12

Valakinek barna, valakinek savanyú.
Egy tévhitet szeretnék eloszlatni. Nem az a demokrácia, amikor mindenki azt csinálja, amit ti szeretnétek.
Egyébként nincs más TV csatornátok? Mindenki azt néz, amit akar.
Ingyen volt, mármint a jó tanács.

Sárga Király 2014.03.31. 15:09:42

Mindannyiunkban él egy Obersovszky, csak a jobb érzésűek féken tartják. A rosszabbak pedig profitálnak belőle.

Nem Penny hajója 2014.03.31. 15:14:52

Dorogi Gabriella a seggnyalás obersovszky pétere.

Littlewood · http://mslittlewood.blogspot.hu/ 2014.03.31. 15:26:19

Még jól.:D
Az egyetlen őszinte mozzanat.

Fot L' Mondó · http://fotelmondo.blog.hu/ 2014.03.31. 15:43:44

Jót röhögtem a "...jó lenne, ha kiszállnál a vonalból!" szövegen. Ez lehetne az ellenzék kampányszlogenje! De még tegyék hozzá, "Jó lenne, ha kiszállnál a vonalból, seggarc!"
Kérdés: ott dolgozik még az ember, aki ezt mondta? Él még egyáltalán?

------------------------------------------
Gyerekek! A reggeli Mokka hasonlóan müxik! Alapvetően a reggeli készülődésemhez szoktam a tv-t "hallgatni", de most már el kellett váltanom, mert amit ezek ott művelnek, az valami agyrém! Tényleg ennyire gerinctelen módon kell mindig a nyalandó segg felé fordulni? Telibe kell? Nem lehetne kevésbé látványosan? Mondjuk, profilból? Hervasztó!

Hawks 2014.03.31. 15:44:08

ez a napló nevű dokumentumműsor-utánzat akkor vált végképp médiahulladékká, amikor átvette ez a trutyi nevű bohóc... most komolyan, hogy lehet egy olyan műsort megnézni, amit egy ilyen baseballsapkás nyominger vezet?

afropöcs #8=======Đ ~ ~ ~ 2014.03.31. 15:45:40

Ennél sokkal undorítóbb volt a második "ellenzékis" riport azon közkeletű "objektív" állásfoglalása, hogy a Jobbik, mint politikai erő nem létezik, hiszen egy büdös szó nem esett róla, bezzeg egyszázalékos LMP és JESZ, vagy nemtom kik meg szerepeltek benne. Undorító, hogy egyszerűen elhalgatják, hogy létezik. TelaViv 2

champion76 2014.03.31. 15:59:50

janurájtol semi nincsen a tv 2n csak szar realitik ahogy meg veték a tv 2t még pedig fidesz közeli ember

MACISAJT 2014.03.31. 16:11:42

@rockjano: ("Azért én még emlékszem arra amikor a TV2-őt vadul kormánypártisággal vádolták a Szocik idején. Hogy változnak az idők mi??? :-)
Persze akkor még nem Fidesz tulajdonban voltak annyira nem volt igaz mint ma. A Szocik soha nem tudtak volna egy nagy kereskedelmi TV-t megvenni.")

Sok mindenben igazad van.
Pl hogy a szocik soha nem tudtak nagy kereskedelmi tévét megvenni.Mert mindig hozzá voltak szokva hogy neki az "jár".
Emlékszünk a 2002-es D209-es tanácsra? " Ha a jobboldalnak tévé kell, hát vegyen magának".
Jelzem , a jobboldal megfogadta a tanácsot: vett magának.
A ballibák meg azt hitték hogy az idők végezetékig nem romolhat annyira a helyzetük, hogy minden nagy médiumban ne lehessenek benne ők és kádereik. Tévedtek.

Bezzeg mikor a Horn kormány alatt, Kósáné pátyolgatásával a TV2 részvények többségi tulajdonosa amerikai cégén keresztül bizonyos Edgar Bronfman lett(ugyanaz aki a napokban halt meg, megemlékeztek róla itt is), az elnök-vezérigazgatója 7 évig pedig az MSZP-s Pintér Dezső , aki aztán 2004-ben belebukott mint Kulcsár ügyfele...
akkor valahogy kevésbé érdeklődtek a háttér felől egyesek , mint pl. ez a braun robcsi .

MACISAJT 2014.03.31. 16:25:32

@Baldrick02: ("Egy tévhitet szeretnék eloszlatni. Nem az a demokrácia, amikor mindenki azt csinálja, amit ti szeretnétek.
Egyébként nincs más TV csatornátok? Mindenki azt néz, amit akar.")

Csakhát az eftársak ahhoz vannak szokva, hogy egy ker tévésnek (is) majd a Fid4esz ellen kellene naponta uszítania:)
A Heti hetes -féle fajkasházizás az RTL Klubon nekik maga volt a tökély...
Ahogy 2002-2010 között is "közszolgálati" rádió és tévé, utóbbi a Pártkeltével, orosz józsival, verebessel, aczélendrével, bánó muszterrel, este juszt,friderikusz , rózsa péter, veiszer alinda de még humor is volt, selmeczi tibikével...
Csak egy valamit nem találtak nyolc évig a jobboldali adófizetők ezalatt a 8 éve alatt a közszolgálati tévén: egy darab un. "jobboldali" műsort.
Most meg óbégatnak, hogy egy vallási szektával osztozkodnak...
Tetszettek volna a lopott pénzt nem külföldre kisíbolni, hanem
tévécsatornákat venni, alapítani.

Romanes eunt domus 2014.03.31. 16:30:01

@bloggerman77:

Gyurcsány őszödi beszéde után adták le a híres-neves Sváby-Orbán interjút, ami alapján (túl Sváby emlékezetes szénné égésén) elég nehéz volt akkoriban a TV2-t jobboldali elfogultsággal vádolni :)

bat4 2014.03.31. 16:36:25

Ti meg úgy szopjátok a liberálbolsevisták faszát, hogy azok magömléstől szenvednek.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.03.31. 16:45:31

@MACISAJT:
"Tetszettek volna a lopott pénzt nem külföldre kisíbolni, hanem
tévécsatornákat venni, alapítani. "

Igen a fityesz ebbe fektette a LOPOTT pénzt...

Picurigor 2014.03.31. 16:46:29

A tv2 már jó ideje veszteséges. A tulaj meg úgy van vele, hogy ha törleszkedik, lesz pénz is. És lett is. Ez igazából nem a kormány vagy a fidesz szégyene, hanem az adott újságíróké, akik a tv2-nél ezt bevállalják.
Normális helyeken a többi újságíró kiközösíti a talpnyalókat. Nemtom, itt lesz-e ilyen. A néző pedig azzal büntet, ha nem nézi ezeket az öles nyelvcsapásokat.
Én pl már régen nem nézek se közszolgálati csatornát, sem tv3-t vagy rtlklubot. Sokkal jobb csatornák vannak már.

Picurigor 2014.03.31. 16:47:52

Mondjuk tv3-at se nézek már régen,de most a tv2-re gondoltam. :-)

dimitrij 2014.03.31. 16:52:36

2009-ben létrehoztak egy új, hírigazgatói pozíciót, leigazoltak valami pindroch nevű faszit a hírtv-től, neki kellett ez a pozíció. onnantól kezdve elindultak egy irányba, amit szerintem mindenki érzékel, eleinte finom módosulások történtek csak elhajtották Bárdos Andrást, levették a feleségét is a képernyőről, majd szépen apránként átalakították a hírműsorokat, meg a háttér és beszélgetős műsoraikat is. erősebb váltás 2010 nyarán történt, ez trütykó nevű, akinek még a neve is egy hazugság (balogh szilárd az igazi neve), aki törvényjavaslattal kezdett házalni orbánéknál, hogy ne kérhessen tőlük pénzt az az interjúalany, aki köztörvényes bűncselekménnyel vádolnak (közben az egyik általuk favorizált celebritás az a herevasalós berki krsiztián, akit újabban a nav is vizsgál...). 2010-től pedig elindultak az ún. politikailag korrekt tájékoztatás irányába, nem jelenítjük meg a kormány és a kormánypártok ótvaros balhéit, cserébe békén hagynak minket, évente egyszer orbán seggét fényesre nyalva próbálunk nézettséget építeni. majd 2013 végén megvette őket némileg bújtatva a fidesz egyik oligarchája.

színvonalban alulról közelítik az obersovszky és gulyás nevével fémjlezett "közszolgálati" "televíziót", ami tyütykó, kárász és dorogi stb. gerincének állapotát is mutatja.

PSzilva36 2014.03.31. 17:11:24

Aki nézi, megérdemli. A Fidesz megvette magának, persze, hogy nyomatják a propagandát 24/7. Az ott dolgozó, magukat riporternek meg újságírónak nevező talpnyalók pedig boldogan törleszkednek, még a farkukat a csóválják közben. Meg kell élni valamiből, ez még mindig egyszerűbb, mintha elmennének dolgozni.

megtűrt semély 2014.03.31. 17:32:17

Nem láttam. Az a műsor már a nyelvcsapások előtt is hulladék volt.

Wagem 2014.03.31. 18:22:28

Anyádat ki nyalja fényesre..??

Parajpuding 2014.03.31. 18:28:58

Régóta tudjuk, hogy Trutymótól Kárászig tele van a lúzertv szervilis fideszessel. Most, hogy a munkaadójuk közvetve is az lett, szabadon szárnyalhat a nyelvük minden eléjük kerülő betyárkörtébe, sőt az eddig gerincesnek látszók is feltehetően nekiálltak izibe nyelvet növeszteni.

Parajpuding 2014.03.31. 18:30:56

@Wagem: A saját anyáddal kellene foglalkoznod és felelősségre vonnod, amiért felnevelt egy reggeli ürítésének eredményét.

Kovács István1 2014.03.31. 18:34:30

hab a torta tetején

néha ám az ember érzi
bosszantó, hogy édi-bédi
a híradó minden reggel,
délben, este, mikor felkel,
csúcsra ér, és nyugszik a nap,
miközben a kertek alatt
hírlik, hogy itt januárban
vacognak sok putriházban,
és hírlik, hogy döghúst evett
az egyikben néhány gyerek,
miután anyu és apu,
rájött, hogy a székelykapu
nem táplál, és turul-hegyek
sem szülnek munkahelyeket,
sőt a himnusz is hiába
harsog ám, így szól a fáma,
merthogy az sem táplál sajnos,
és koplalni igen szar - most,
hogy a tévében azt mondják,
jobban teljesít az ország,
és hírlik a kertek alatt,
hogy már megint bőven akadt
a haveroknak nem kevés
kormányzati megrendelés,
és ez a hír még ki se hűl
jön egy újabb: véletlenül
megint jutott jó sok hektár
a szomszéd testvérének tán
néhány tucat trafik mellé,
hogy az ország olyan hellyé
váljék, ahol minden dohány,
narancssárga szívű mokány
magyar gyerekek zsebébe
folyik szépen, és bár vérre
is mehet még ez a játék,
addig minden nap ajándék,
hiszen gazdagszik piszkosul
és mellesleg magasztosul
gábriel arkangyallá ez
a banda, és főhet pálesz
otthon, mert közben a csóró
nép szentül hiszi, a bolygó
legjobb helyén éldegélhet,
noha robotol, szívet, térdet,
gerincet, tüdőt és májat
koptat, gürcöl, de nem lázad,
és hab a torta tetején,
hogy egy álszent és álszerény,
fickó, aki hetet-havat
összehordva szobrot avat,
és stadiont úgy építtet,
ahogy piramist és szfinxet
építtetett egykor ramszesz,
jól tudván, hogy abból baj lesz,
ha ennek a híre eljut
sok fülbe, hát inkább elfut,
nem hajlandó vitatkozni,
merthogy őt csak obersovszky
kérdezheti a tévében.
nem lesz tévévita, kérem.

G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2014.03.31. 18:40:50

@Picurigor: Na azért, mielőtt a normális helyeken élő normális újságírókat nagyon feldicsérnénk. Ahogy én látom, és olvasom, az egész világon egyedül a BBC -nél láttam nyomokban újságírói tartást. Hangsúlyozom, nyomokban, itt-ott. Sehol máshol, CNN, NBC Fox news nem; Euronews, ójaj. Az Al Jazeera -t meg nem tudom az ottani kontextusba helyezni (orosz híroldalakat meg nagyon nehéz kapni, de ahogy látom, ugyanúgy vagy mindenben Putyin az isten, vagy mindenben Putyin a sátán a hozzáállás ott is). Újságokban ugyanez még hangsúlyosabb, már a 'the Economist' is politikailag elfogult.
Szóval hír, mindenkinek: Nincs újságírói tartás, mert nem hozza magával se a támogatást, se a nézőszámot. Nincs hiteles tájékoztatás, szintén a fenti okokból. Nagyon nehéz bármiről is reális képet kapni ma a világban. Kontextusba helyezve ez a cikk olyan, mintha hirtelen felháborodnánk azon, hogy a bank kamatot szed.
Szeretnék látni egy olyan kormányt, aki végre kimondja, hogy a média hatalmi ág, és úgy szabályozza meg, ahogy egy hatalmi ágat szokás. Addig meg mehet itt a hőbörgés, és a felháborodás, mert egy adott forrás nem az általatok támogatott politikával szimpatizál, csak nem értem miért hír ez? (Jó persze, értem, kampány van, és kampányoltok, de most tegyünk úgy, mintha nem arról lenne szó)

Poszt 0lok001 2014.03.31. 18:50:55

Az index pedig úgy nyal az MSZP-nek ahogy senki.

A Békemenetről összevágták az őket megzavaró MSZP-s trollok komcsi indúlóiról a vágóképeket, a felszólalásokból semmit.
Míg az MSZP tüntetésről az összes Orbán fikázást gyönyörűen egybevágva, hogy az MSZP sajtósa se csinálhatta volna jobban.

Ez a poszt pedig egyértelműen egy hithű MSZP csicska szerkesztése.
Egy korrekt tudósítást láthattunk a TV2-ben ami azért zavar titeket mert a metró átadásnál nem fikázták kellően a kormányt amelyik az MSZP-s elkúrás után azt megépítette.

Wagem 2014.03.31. 19:21:43

@Parajpuding: Apád a mutter szájába ürít??
Zabigyerek...

bloggerman77 2014.03.31. 19:24:20

@balinhosa:

"Gyurcsány őszödi beszéde után adták le a híres-neves Sváby-Orbán interjút, ami alapján (túl Sváby emlékezetes szénné égésén) elég nehéz volt akkoriban a TV2-t jobboldali elfogultsággal vádolni :) "

*

Rögtön az Orbán interjú után változott a felállás. A 2006 őszi eseményeknél az első napokban a zavargók köztörvényesnek voltak ábrázolva - azután hirtelen minden átmenet nélkül helyszíni közvetítés a Kossuth térről, lánglelkű riportercsajjal, aki már a forradalomról szónokolt.
A későbbi kisebb zavargásoknál a tv2 közvetítőkocsija hírtv-s molinóval letakarva volt a tömegben, nem is inzultálták őket (ellentétben az RTL-lel).
A Mokkában egymás után értekezett Tomcat, Satu parancsnok a zsidóság mibenlétéről.
Ez nem éppen szoci-barát szemlélet :P

visszakettopadlogaz (törölt) 2014.03.31. 19:25:12

akinek ez nem tetszik az vasarnap velemenyt mondhat a szavazofulkeben.

akinek ez tetszik az is.

demokracia van, ugy latszik ennyire futja.

Wagem 2014.03.31. 19:26:53

@Parajpuding: Basszhatja a száj trippeles pofátokat,hogy a Békemeneten több mint fél millióan voltak,az összefosáson meg alig 30 ezren+Vadai félsertés rázta az első sorban a csimbókos valagát a többdiplomás kunhalmival.Ezek vagytok ti lumpen prolik.

bloggerman77 2014.03.31. 19:31:00

@MACISAJT:

"Csak egy valamit nem találtak nyolc évig a jobboldali adófizetők ezalatt a 8 éve alatt a közszolgálati tévén: egy darab un. "jobboldali" műsort."

**

Éjjeli menedék? Rémlik?

Azért kellett megszüntetni, mert Siklósi Beatrix és vendégei habzó szájjal hazátlanozták Kertész Imrét.

Tessék, egy színvonalas jobbos műsor.

"de még humor is volt, selmeczi tibikével...""

Selmeczi MDF-es volt. Rózsa Péter is. Verebes nem volt a köztv-nél, de ő elég közismert módon Fideszes volt. :)Ez egy Pindroch-családbeli vővel nem is annyira szokatlan...

Gyorgy Nagy 2014.03.31. 19:31:58

Érdekes hogy álladoan a Simon ügyröl beszélnek bezzeg Rogán Toni Pasa parki lakàsairol ( màr a fél belváros beszéli hogy a volt vidéki Kisz titkárnak a belvárosi épitkezésekből csurran csöppent és ebből ) vagy a kifli tolvaj Selmeczi Gabi házàt és az Abadszalóki földeket ( mert több van ) miböl vehette?

Ellenzéki összeFOSÁS 2014.03.31. 19:55:49

@Gyorgy Nagy: Ja tenyleg erthetetlen miert beszelnek rola, hiszen meg csak 700 millional tart az az osszeg, amit szegeny Simon Gabor meg az mszp elotti idokben, a tanari fizetesebol sporolt ossze.

fran7 2014.03.31. 20:11:07

@bloggerman77: Az Éjjeli menedéket néztem. Nem emlékszem Kertész hazátlanként való bemutatására, de előfordulhatott. Mondjuk maga Kertész elfogadottsága és beágyazódása a magyar kultúrába önmagában hordoz egy akkora kettőséget, hogy az regényért kiált. (Szerinte a Sorstalanság a Kádár-rendszerről szól. Olvasva a Gályanaplót, sok igazsága van ebben a mondatában.) A lényeg az Éjjeli menedék csinált riportot a Nyári Zsidó Fesztiválról, teljesen korrekt módon. Mi volt a másik oldal reakciója, az Éjjeli menedék csak ne csináljon műsort a Zsidó Fesztiválról. Mégha korrekt akkor se. Ilyen volt az a közszolgálati tévé. Nem sírja vissza senki.

2014.03.31. 20:14:29

zsindex vs. tel aviv 2

Imádom, mikor a biboldók ütik egymást :))

DR. Smit Pal█ 2014.03.31. 20:30:37

@libbant: Ovatosan, mert lehet hogy csak felre akarnak vezetni minket ezek a cionista kamposoruak.

Hülye aki elolvassa! 2014.03.31. 20:37:36

Akkor én másik TV2-őt néztem a hétvégén, ahol Mesterházyt kísérték el kampánykörútján és közben megható jeleneteket mutattak ahogy a kislánya muffinját falja?

videki gyerek 2014.03.31. 20:52:24

@Hülye aki elolvassa!: En is arra lettem figyelmes, hogy a Mesterhazi, mar 5 perce a kislanya muffjarol beszel. Milyen edes es mar szivesen megkostolna. Sajnos kepeket nem mutattak a kislany muffjarol.

2014.03.31. 20:52:31

Én most direkt megnéztem, van, de akkora hú de nagy nyalást nem láttam, sőt most nézem az ellenzék kampánynapját, Mesterházynál is meg lehet mosolyogni az asszony által csomagolt zsömle meg répa egységét,vagy a szirupos bájcsevejt a pici lányával.

2014.03.31. 20:55:49

Még azt hozzátenném hogy Fletó idejében szerintem 2x ennyire nyaltak a balnak.

Baszkurátor 2014.03.31. 21:23:35

@Baroner: Mindig csak az óóóóbersovszki... Pedig például a pávián barna is megérne néhány sort...

Az átélt 2014.03.31. 21:30:14

@Gyorgy Nagy: És azt miért nem kérdezi senki hogy a hájasnak miből telik mindenre???????????????????????,

Baszkurátor 2014.03.31. 21:37:38

@Az átélt: Hát kérdezzék. De azért nem tartod baromállatságnak, hogy a kiflicsücsök azt feszegeti, hogy miszterházi valljon színt, hogy kinek-milyen számlája van?
Már nem azért a kettőhúszért, de például a Te főnököd tudja, hogy Neked hol-milyen számlád van? Hogy mennyi zseton van a számládon és az miből származik? És pont ez a nyomorék ócska ribanc veri magát? Ugyan már!

L.A.M 2014.03.31. 21:40:46

@SmittyB:

Szóval volt Mesterházy-fényezés is? Csak mert az kicsit más fekvést ad a dolognak...

Mondanám, hogy az Indexet minősíti, hogy Orbán és lánya kettősét cikizi, Mesterházyt és lányát meg természetesnek tartja, de ahogy nézem a posztot, a szerző nem is látta az egészet, csak nagyjából átmásolta a Cink-cikket.

latin szerelő · https://www.facebook.com/pages/Malacz-vil%C3%A1ga/173965402643571 2014.03.31. 21:47:26

Én emlékszem, az Indexen milyen gyakran jelentek meg cikkek 2007-2008-as években, h az m1, a Kossuth, a tv2, az rtl-klub milyen durván tolja a feri ....ööööö.... emlékszem? ....jaaaa, mégse :(

Paula56 2014.03.31. 21:59:18

@Baroner: Szánalmas, ahogy Trugykó és csapata a Viktátornak alányal. Dorogi Gabriella is leszerepelt nálam !

k_gabor23 2014.03.31. 21:59:57

Az indexet csak azért olvasom hátha megértem valaha ezt az örökké megkeseredett, rossz indulatú gondolkodást amit képviselnek...

Ne irigykedjetek, nyaljatok rendesen továbbra is az Mszp-nek aztán akkor TI TUDTOK VELÜK EXKLUZÍV INTERJÚT csinálni mikor Simon Gábor huszadik 240 millióját megtalálják..

L.A.M 2014.03.31. 22:12:34

@latin szerelő:

Azért legyünk pontosak: az őszödi beszédet a Kossuth rádió hozta nyilvánosságra. Kiváncsi vagyok, most mehetne-e hasonló hangfelvétel bármelyik fideszessel a Kossuthon...

Másrészt az Index akkor is beszólt az MTV-nek, amikor Mészáros Antónia nyalt tövig Gyurcsánynak (más kérdés, hogy akkor nem volt ellenanyag Orbánról, mint ezek szerint most a TV2-n Mesterházyról).

Lásd itt:

comment.blog.hu/2006/10/12/ferenckozelben

jolaca 2014.03.31. 22:52:21

@Wagem:
"Ezek vagytok ti lumpen prolik."
No igen, a Te cizellált stílusodon értelmiségiek generációi fognak csiszolódni...

dukeekud 2014.03.31. 23:02:37

"A TV2 úgy nyal Orbánnak, ahogy senki"

Eleg szanalmas hazugsag a cim, miutan egy semleges riport volt az Orbanrol, utanna viszont egy klaszikus politikusos nyaltengert lattunk a Mesterhazirol. A felesege ebedet foz neki, a kislanya maffint sut neki. Szoval rohejes es eroltetett volt.

dr kíváncsivagyok 2014.03.31. 23:10:26

A TV 2 Híradójában 2 hete dominál a Simon ugy...nem csak úgy minden nap van róla szó,..hanem a hiradó nagy részét ez teszi ki !
Hányingerem van ,...mikor veszik észre , hogy ez kontraproduktív ?!

L.A.M 2014.03.31. 23:14:58

@dukeekud:

No igen, még egy "Köszönjük Demszky" transzparens is belefért az "Orbán-nyaló" anyagba...

Szerintem itt annyi történt, hogy Szily László felhúzta magát, hogy a Naplónak engedtek valamit, amit másoknak nem, emiatt belerúgott egyet a TV2-be, ezt az Indexen olvasták, és mivel egyrészt a toposz az, hogy a TV2 fideszes, ezt megérti az egyszerű olvasó is, másrészt nem látták a műsort, plusz még az Index valamiért nagy gerjedelmet érez a Cink meg a 444 reklámozására, gyorsan írtak ide egy posztot.

Amúgy az egészből meg annyi látszik, hogy te a Fideszre szavazol, a comment-szerző meg az MSZP-DK-satöbbire.

Wagem 2014.03.31. 23:40:39

@jolaca: Veletek ez a hangnem cigányok.

jolaca 2014.03.31. 23:53:33

@Wagem:
"Veletek ez a hangnem cigányok."
De jó is lenne, ha cigányságomat valahogy eltitkolva, a Te közeledbe jutva élvezni tudnám az igazi, kifinomult szókincsedet!...

tintamin 2014.04.01. 01:14:16

Szabad-e már hányni? Öklendország.

lujo22 2014.04.01. 01:53:23

attól tartok, a TV2 nézettsége majd az MTV felé fog tendálni :D

algi80 2014.04.01. 02:09:59

@rockjano: A TV2-t és az RTL Klubot rendszeresen vádolták nemzetgyalázással és mocskos liberalizmussal, pedig nem csináltak semmit, szóba se került semmi, amiből következtetni lehetett volna, hogy melyik oldalhoz húznak.

Wagem 2014.04.01. 02:10:28

@jolaca: Nem tudod eltitkolni.
De kérdezd apádat.

L.A.M 2014.04.01. 02:46:32

@algi80:

Most sem tesz sokkal többet azért, hogy fideszesezzék. Lásd a konkrét példát. Volt egy Orbán-anyag, amibe bekerült minden, amit gondolom a Fidesz-kampánycsapat kitalált (meg egy csomó minden, amit nem,lásd: a szállj ki a vonalból és a Demszky-transzparens), és mint a sokadik kommentre kiderült, volt egy másik, amibe meg pont ugyanazok a kampányelemek kerültek bele Mesterházy oldalán. Csak ezt már az Index nem vette észre, mert valószínűleg nem is látta a szerző a műsort, csak valahol olvasott valamit, és az bele illett a prekoncepcióba, amire sok kattintás jön.

Az az igazság, hogy az Index, és úgy általában az internetes oldalak, pont annyira bulvárosodnak, mint a kereskedelmi tévék. A comment.com-on is a cikkek többsége egyetlen könnyen megjegyezhető mondatra épül. A TV2 esetében arra, hogy fideszes, erről könnyű írni, ezt érti meg az olvasó. Az RTL KLub esetében arra, hogy a kultúra mélypontja, de profi.

jog-ász 2014.04.01. 06:42:59

nem az első eset, a 2010es választások előtt is kb ilyenkor ment le egy film, felcsút, birtok, füstölt kolbász és fideszes jelöltek egyenkénti meghallgatása plusz a min.elnök egy napja..akár azt is betehették volna

Old Shatterhand is Dead 2014.04.01. 07:55:48

valaki mondjon már egy árva okot arra, hogy miért néz tv2-t?

Old Shatterhand is Dead 2014.04.01. 07:58:57

@L.A.M: "és mivel egyrészt a toposz az, hogy a TV2 fideszes"

toposz mióta szinonimája a ténynek?

Old Shatterhand is Dead 2014.04.01. 08:00:33

@SmittyB: te síkhülye vagy... komolyan, síkhülye..

zoli_ 2014.04.01. 08:00:44

Nálam valami nagy dudák szoktak menni a tévében reggelente. Nincs is benne 4 perces átlagban a rezsicsökkentés szó.... de bármilyen híradót csak keménydrog hatása alatt tudok nézni...

omegaline 2014.04.01. 08:58:37

@Hawks: Sajnos, ez így van! Nézhetetlen, és szánalmas (ak lettünk mi is ezek által!)

jolaca 2014.04.01. 09:37:59

@Wagem:
Helyben vagyunk, az apázásig eljutottál.
Most ugye jön az anyázás, művelt fehér barátom? Mária országát jó magyar emberek kemény magyar nyelvezetükkel tudják még inkább kiemelni ebből az uniformizált EU-posványból.

2014.04.01. 09:38:10

@Old Shatterhand is Dead: Bírom amikor valaki komoly gondot fordít arra, hogy érveljen és ne csak turházzon.

Monsieur Padoncour 2014.04.01. 12:03:09

@Kovács István1: De jópofa! Szemináriumon írtátok?

Amúgy kérdezném a hozzászólókat, hogy ti kimentetek a riport után a kecskeszakértő Attisos házi oltárotokhoz imádkozni, merthogy volt egy ugyanilyen fos ellenzéki kampányról is.

2014.04.01. 12:33:42

8:50 percnél az operatőr alig tudja a fejekre svenkeléssel kitakarni, ahogy Kósa rányomul a szőke fotós pinára, illetve 9:50-nél, amikor Kósa Pintérrel röhécsel.

Ez a Dorogi úgy néz ki, mint egy presszós maca a Nyugati aluljáró valamelyik kocsmájából.

Old Shatterhand is Dead 2014.04.01. 12:50:38

@SmittyB: elég régóta vagyok már a földön ahhoz, hogy el tudjam dönteni, kihez milyen módon lehet a leghatékonyabban eljuttatni az üzenetet.

2014.04.01. 13:57:25

@Old Shatterhand is Dead: Te így kommunikálsz, elcsépelt dolog: de téged minősít.
Ha már régóta vagy a földön akkor jó dzsuvás, meg büdös lehetsz , de ha Földet(nagy "F") akartál írni okoska, akkor remélem már nem sokáig.
süti beállítások módosítása