Tetszik a "mű"vésznő, habár én inkább egy orrhangú kóristának hívnám. Ha lehetősége lenne újraszületni, még akkor is vérátömlesztésre lenne szüksége, hogy megközelítse Lindát. Opportunista seggnyaló!
Ezt kommentelte a Facebookon Király Tamás, Király Viktor apja, aki nem nagyon tudta megemészteni, hogy a) a kedves fia megint lemaradt az Eurovízióról és b) Ruzsa Magdi az elődöntőben kiszórt 10 pont után a döntőben egy árva pontot sem adott neki. És erre a fenti a volt a legjobb reakció, de tényleg. (Bors)
Tompó 2014.02.25. 09:09:47
opati666 2014.02.25. 09:30:12
Nem nézek ilyen műsorokat, csak itt a blogon követem őket. Ez a mondat azonban igaz? Tényleg nulla pontot adott? Ilyet meg lehet tenni? Nem kismiska!!
butyko 2014.02.25. 09:35:56
Konzervatív0 2014.02.25. 09:35:59
Leginkább így van ez minden szátárcsináló műsor sztárjával.
Értem Király apukát hogy a saját gyerekei kapcsán elfogult, de legyünk őszinték. Viktor sem és Linda sam az a kategória sem énektudásban sem hangban aki magasan tudná varni akár csak Magdit is. Viktor kapcsán még a magdi által felállíttt léc is belehatatlan magslatnak számít.
Hazajöttek a nagy ámerikából hogy itt valakik lehessenek mert odakint még vokalistának sem volt jó egyik sem. Ez a nagy igazság.
A "magyar whitney" jelző pedig kifejezetten nevetséges linda kapcsán.
Jester 2014.02.25. 09:40:54
2014.02.25. 09:54:46
Tompó 2014.02.25. 09:55:52
Hock 2014.02.25. 09:57:03
shinny bayaar (törölt) 2014.02.25. 10:04:52
csokiscsulok 2014.02.25. 10:06:11
Király Tamás túlreagálta a dolgot, Viktor viszont kifejezetten szimpatikusan, diplomatikusan reagált a "vereségre".
ferand1979 2014.02.25. 10:07:36
Egyszer már sikerült megnyerettetnie egy versenyt a fia számára, de akkor sem Viktor volt a legjobb, csak a kapcsolatai, a befolyása révén a kereskedelmi csatorna besegített egy kicsit...
Az, hogy leszólom a másikat, az meg nagyon kicsinyes.. és nem áll jól egy ilyen kvalitású embernek mint ő...
samugy63 (törölt) 2014.02.25. 10:10:01
Linda éppen, hogy itthon "híres" csak, sehol másutt. És hát igen, baromi frusztráló lehet, hogy a valaha csodavilághírre beharangozott Linda (és családja) ma egy fordított helyzetben, egy tehetségkutató-nyertes zsüror ítéletére van bízva.
Sz@r ügy, de valljuk meg nagyon is helyénvaló.
Az önjelölt Király család még ebben az operett-országban is oda jut, ahová való.
2014.02.25. 10:12:40
Pikk 2014.02.25. 10:14:16
kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2014.02.25. 10:16:45
hu.wikipedia.org/wiki/A_Dal_%282014%29#Pontt.C3.A1bl.C3.A1zat
Magdinál nem került a Top4-be, de az zsűripontok összesítésekor már igen. Után pedig úgyis a közönségszavazás döntött. Ezért fura a felháborodás
Bérgyilkos Bohóc 2014.02.25. 10:17:18
shinny bayaar (törölt) 2014.02.25. 10:18:10
De arra azért feltennék egy nagyobb összeget, hogy, ha lindára ma rányitnának valahol, hogy énekelje el a himnuszt, akkor most sem tudná...
De még ez sem gond, le van szarva, ez van. Viszont, ha valaki kiáll annyi ember elé, és pont a himnusszal, akkor vegye át a szöveget, mert különben így jár és örökre rajta marad. Az öreg tapasztalt előadó zenészfater igazán szólhatott volna neki.
samugy63 (törölt) 2014.02.25. 10:21:12
Ezért van az - ahogy shitgun írta -, hogy még idehaza sincs egyetlen slágere sem. Külföldön meg annyira ismert, amennyire a néhai szomszédai ismerik. :(
Vagy tévednék?
Jucek 2014.02.25. 10:25:55
MiKeyRuLeS 2014.02.25. 10:32:29
www.hir24.hu/bulvar/2013/11/26/kiraly-linda-ismet-cikibe-kerult-a-himnusz-miatt/
puszt 2014.02.25. 10:39:34
Király apuka miért nem hagyja érvényesülni gyermekeit, lehet, hogy gyermekeire való rátelepedése a baj. Így egy kicsit sok és a dac áll ellenük össze. Amerika is zavaros egy történet, mert ha annyira, de annyira, akkor erre minek időt pocsékolni, miért kellene hallgatniuk a nem mértékadó Mr. kétmilliót? Megéri ez?
furo80 2014.02.25. 10:57:53
István Tamasi 2014.02.25. 11:00:53
elég.volt 2014.02.25. 11:03:43
2. A Király testvéreknek ideje lenne már rájönni, hogy a kutyának nem kellenek. Így, mindentől függetlenül.
3. A dal "zsűrije" egy a köztévének és az uralkodó politikai vezetésnek megfelelő (tövig benyaló), minenféle szakmai súlypont nélküli 3 szánalmas senkiből és Kovács Kati, Liszt Ferenc-díjas énekesnőből tevődött állt. Azért az 1:3 még itt is erős ellenszél.
4. Ruzsa Magdolna SZERB "énekesnő" bármiféle véleménye, tisztességes igazi magyar ember számára érdektelen. Így ennél többet nem is érdemes beszélni róla.
5. Csiszár Jenő egy az élete vége felé járó szánalmas aggastyán, aki kétségbeesetten kapaszkodik sivár, ám kétségtelenül sikeres múltja után, de sajnos még nem jött rá, hogy az ő csillaga már jó 20 éve leáldozott. ÉBRESZTŐ APUKÁM! TAKARODÓ!
6. Seggvakaró Philip pedig egy ideje permanensen jó helyen tartja a nyelvét és hát aki neki (illetve a mozgatóinak) nem tetszik abból ugye nem lehetett idén választani. Nehogy már legyen még egy ByeAlex ugye.
Na kapásból ennyi jutott eszembe.
Hyla arborea 2014.02.25. 11:12:31
gabcigirl 2014.02.25. 11:18:39
Ahhoz képest 1 percig sem volt látható a műsorban, mint szakkommentátor vagy zsűri.
Akkor most ez hogy is van?
furo80 2014.02.25. 11:25:09
vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.02.25. 11:27:49
Egy ilyen mondat tükrében a tied is, csak szólok.
na73 2014.02.25. 11:28:06
CsakMintTe 2014.02.25. 11:39:11
Bár én Ruzsa Magdit hallgatni szoktam, nem pedig nézni, így nem érint meg, hogy most épp a köztévén bohóckodott... Ellentétben mondjuk Királyékkal vagy a győztes nyervogóval: őket nem is hallgatom. Megpróbáltam, nem jöttek be. Magdi meg de.
Más: aki védi Lindát, tényleg írja már le, miért kellene szeretni! Egy számot, amit ismerhetek, amitől rögvest nem a himnuszos balhéra asszociálok... pls! Itt az alkalom, győzzetek meg!
JaneK_ 2014.02.25. 11:41:32
Gazuzem 2014.02.25. 11:42:02
wakondok 2014.02.25. 11:51:55
Mária 2014.02.25. 11:55:15
kovacstamas1123 2014.02.25. 12:00:12
1. Még nem köztörvényes, magát érdekből magyarnak valló, büntetés rövid "ü", és én is szurkolok, ugyanis így érné a legkisebb szégyen ezt az országot. Nem igazságszolgáltatás, hanem jogszolgáltatás. Ugyanis nem azt mondják meg, hogy mi az igazság, hanem azt, hogy milyen jogszabály húzható rá.
4. A Rúzsa és a Magdolna is kimondottan szerb név, ugye? Ez egyszerű, ostoba rasszizmus. Miért ne lehetne akár egy idegen származásúnak releváns véleménye valamiről? Én tisztességes magyar embernek vallom magam, de ettől még érdekel egy másik EMBER véleménye, addig, amíg ő ki nem írja magát az emberek közül. Számomra kiírják magukat a cigány-, zsidó-, magyar-, német-, stb. bűnözők, az ostoba, mindenhol rasszizmust kiáltó liberálisok és az ilyen rasszista barmok is, mint te, aki az miatt nem hallgatja meg a másik ember véleményét, mert szerinte ő szerb. Faszkalap vagy. Remélem jön a Kállay-s posztból Vig a vérgőzös libbant és megtalál téged. Én akkor csak egy kávét kérnék :)
A többi pontoddal maximálisan egyetértek.
Állítsuk meg a ......... 2014.02.25. 12:00:20
rusnya magdi
rúzsa bandi
Ha meghallom a szerelmes vagyok beléd című dalát, már kiráz a hideg.
Borzalmas.
Zoránék korában bizotan ő lenne a menő csaj, ráadásul nem is Magyarországon született, hanem a volt Jugoszlávia területén, biztosan azért futtatja valaki ennyire.
Olyan meg ne menjen már az Eurovízióra, akit életveszélyt okozó testi sértéssel vádolnak!!!!
Netszamuráj 2014.02.25. 12:03:40
fran7 2014.02.25. 12:04:31
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.25. 12:07:03
Azért ne felejtsük el a kiváló p*rnóvideóját se!
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.25. 12:08:15
:)) Ez most nagyon talált.
2014.02.25. 12:22:29
Big Tits Fan · http://welovebigtits.blog.hu/ 2014.02.25. 12:26:54
Peter__Blau 2014.02.25. 12:28:23
És általában te nyersz? Hű :-D
anonex 2014.02.25. 12:31:19
Hagyd a csudába. Az Ő és Király apuka megnyilvánulását is enyhe befolyásoltság motiválja, amit a kérdéses emberek származása válthatott ki.
"Ha lehetősége lenne újraszületni, még akkor is vérátömlesztésre lenne szüksége, hogy megközelítse Lindát."
anonex 2014.02.25. 12:33:49
Rodolfo63 2014.02.25. 12:39:38
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.25. 12:40:15
Ha már arra jársz a Csisztunak is van pár, elég hosszúak, amatőrök és nem is a legjobb minőség, de ekkor még nem volt elhízva.
http://www.google.hu/search?q=király+linda+csisztu+zsuzs+szexvideók
2014.02.25. 12:48:10
Az ilyen menedzselés aranyat ér :)
Akik meg még mindig Himnuszoznak, kérdezném:
Megállt náluk az idő?
furo80 2014.02.25. 12:50:44
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.25. 12:53:03
Király Linda I.
www.eron.hu/?action=multimedia&bid=27&cid=56&mid=267
Király Linda II.
www.eron.hu/?action=multimedia&bid=27&cid=56&mid=268
abrelosojos 2014.02.25. 12:58:53
anonex 2014.02.25. 13:03:58
Bogyó 2 2014.02.25. 13:07:06
Nagyon nem ugyanaz, mintha énekelt volna, s utána pontozzák, s első pontozó 8 pont, másik 9 pont Rúzsa Magdi 0 pont.
Nem így volt.
Felháborító Király Tamás dumája, amikor Magdi korábban 10 meg 9 pontot is adott Király Viktornak, de a legjobb négy közé másokat választott. Amúgyis végtelenül primitív ezt szóvá tenni meg személyeskedni, s azzal jönni, hogy milyen énekes, meg hogy jön ide Linda?
Biztosan kurvára fáj neki, hogy Rúzsa több lemezt ad el, mint a két csemetéje együttvéve.
Többet néztem ki ebből az emberből, szégyellhetné magát!
Mi lenne ha a többi kiesett is ilyen hangnemben állna neki ócsárolni az őket be nem szavazó zsűritagokat, miért gondolja, hogy neki kijár ez.
Ráadásul azért röhej az egész, mert a többi zsűritag miatt Király Viktor mégis bekerült a legjobb négybe, akik közül a közönség választott, s nem őt. Tehát Magdi szavazása érdektelen volt a végeredmény szempontjából.
Ugyanazt tették mint Magdi.
Várom Király apuka következő Facebook-bejegyzését amikor a közönséget fogja majd ócsárolni, hiszen a győzelem nekik jár. Legalábbis ezt gondolja.
Pedig annak idején Viktor Magdival énekelt duettet amikor a Megasztárban volt, nem voltak rossz viszonyban, kár volt ebbe beleokádni.
Bogyó 2 2014.02.25. 13:10:14
Cave Nick 2014.02.25. 13:10:21
Peter__Blau 2014.02.25. 13:17:44
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.25. 13:18:22
juhaszvik 2014.02.25. 13:20:20
bár nem láttam a műsort (ez csak azért fontos, mert nem ismerem az információ valódiságát), de a következő felállást vázolták fel nekem másodkézből:
bejutott a döntőbe x ember a zsűri döntésének köszönhetően, és bejutott x ember a nézők szavazatai alapján, aztán ezek halmazából a zsűri kiválasztott 4 embert, ha jól tudom 4 olyan embert, akiket ők juttattak be. Innentől kezdve volt értelme szavazni a közép/elődöntőkben? Tudom, hoyg alapdíjas volt, de attól még megvezették az embereket, nem?
satch 2014.02.25. 13:22:05
EMU 2014.02.25. 13:22:39
Bogyó 2 2014.02.25. 13:25:02
Biztos ismerd az ügy minden részletét, mi? De ha egyszer megtámad valaki egy hozzátartozódat és lecsapod, majd éld át milyen az, ha köztörvényes bűnözőként gyűlölködnek veled!
"Akinek szívből szurkolok, hogy a jogerős bötönbűntetése miatt ne utazhasson." Kedves egy ember vagy te....
A Király testvéreknek ideje lenne már rájönni, hogy a kutyának nem kellenek. Így, mindentől függetlenül. Ehhez képest Viktor egyre sikeresebbnek tűnik.
"3. A dal "zsűrije" egy a köztévének és az uralkodó politikai vezetésnek megfelelő (tövig benyaló), minenféle szakmai súlypont nélküli 3 szánalmas senkiből és Kovács Kati, Liszt Ferenc-díjas énekesnőből tevődött állt. Azért az 1:3 még itt is erős ellenszél."
Csiszár valamikor a Heti Hetest vezette ember. Na az aztán pont a jelenlegi kurzus benyalós műsora. Én se kedvelem, de ő nem Philip, s szánalmas senkinek nevezni a minősítőt minősíti.
Rúzsa Magdit meg annál inkább. AZ ő díjait miért nem említed? Aki Zoránnal, Presszerrel és más névtelen senkikkel lép fel rendszeresen. Nyert egy tehetségkutatót tinédzserként szó szerint a nyomorból jőve mindenféle háttér ismeretség, kapcsolat nélkül, azóta megjelent több lemeze, jelenleg Magyarországon már évek óta az egyik legnagyobb bevételt produkálja koncertjegy és lemezeladásokból, övé minden idők 2. vagy 3. legjobb eurovíziós szereplése, miközben szakmailag is sok elismerése van, A Gesztivel és Novák Péterrel összehozott önéletrajzi műsora hónapokon keresztül sikeresen szerepelt a Pesti Színházban.
Névtelen senki, mi? Vajon neked mitől ekkora a szád?
"4. Ruzsa Magdolna SZERB "énekesnő" bármiféle véleménye, tisztességes igazi magyar ember számára érdektelen."
Tisztességes magyar ember ilyet nem ír le. Tisztességes magyar ember még a nem magyarok véleményét se tartja érdektelennek, de Rúzsa Magdiról minden normális ember tudja, hogy magyar.
Külhoni magyar, nemzeti kisebbség, ilyen fogalmakról még nem hallottál? Primitív módon azt hiszed, hogy az állampolgárság a nemzetiséggel adekvát kategória?
"Csiszár Jenő egy az élete vége felé járó szánalmas aggastyán, aki kétségbeesetten kapaszkodik sivár, ám kétségtelenül sikeres múltja után,"
Most akkor névtelen senki vagy nem? Döntsd már el!
uud 2014.02.25. 13:25:05
Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2014.02.25. 13:29:44
Bogyó 2 2014.02.25. 13:35:16
Ahhoz képest 1 percig sem volt látható a műsorban, mint szakkommentátor vagy zsűri."
Volt olyan műsor az m1-en, ahol a régi versenyzőket behívták, s meséltek, véleményeztek, Friderika is ott volt.
Nem tudhatjuk, lehet, hogy nem találták alkalmasnak, nem vállalta, akármi. Ezentúl amúgyse nagyon ismerik, mostanában már nem sikeres, max. a hitgyülis éneklésekből.
Philip mint csatornaképviselő van ott, Csiszár mint rádiós, ezentúl kerestek az ügynek két énekesnőt.
A zsűriben csak Kovács Kati új, tavaly a megelőző év versenyzője volt, de az idén Alex csak a háttérben munkálkodik, lehet, hogy ő nem akart többet.
Nincs erre törvény, hogy a volt versenyzőknek kell zsűrizniük, szerintem Kállay se lesz jövőre zsűritag, mert nem lenne alkalmas. Az másfajta képességeket is igényel.
Peterpapo 2014.02.25. 13:41:27
wabai 2014.02.25. 13:41:54
Bogyó 2 2014.02.25. 13:46:49
Te aztán nagy szakértő vagy! Semmi keresnivalója a pályán, mi? Ezért a szakmai elismerések, ezért hülye a zenészszakma krémje aki már együtt dolgozott vele Nováktól, Lajkó Félixen keresztül Presszerig, Zoránig, Gesztiig, Hobóig, az egykori Megasztár zsűri hason csúszott előtte, de mind hülye, csak te vagy a helikopter.
Érdekes, hogy 2007-ben az eurovíziós dalfesztiválon is az addigi idők második legjobb magyar helyezését szerezte a külföldi szavazók alapján is, egy egyébként is jóval nagyobb mezőnyben mint anno Friderika. Ők is hülyék mind? A skandinávok kint konkrétan rajongtak a feldolgozásaiért, sikeres kis klubkoncerteket adott.
Sok nazális hangú énekes van, meg elég sok minden más is számít még, előadásmód, egyéniség, mondandó, dehát te okosabb vagy mindenkinél és tudod, hogy Rúzsa Magdi csak véletlenül van a pályán, csak a "borzalmas" magyar közízlés miatt. Mert a te ízlésed az etalon.
Szar lehet, hogy nem érted, ilyen kiba' nagy szakértőként.
Bogyó 2 2014.02.25. 13:50:56
kovacstamas1123 2014.02.25. 13:51:38
Szerencse, hogy nincsenek köpönyegforgatók a világon, így lehetetlen, hogy kis pénzért most éppen ide nyal.
Bogyó 2 2014.02.25. 13:54:05
De úgy tűnik, inkább az a baj, hogy nem a Királyékét.
Az fel se merül, hogy esetleg tényleg azt a 4-et találta legjobbnak.
A többiek vajon miért nem seggnyalók? Mert ha valahol felmerül, hogy hátszél (nem közönségtől jövő) van, hát az pont náluk, bár nem akarom bántani Viktort, de biztosan van neki akkora mint teszem azt a New Level Empire-nek.
Bogyó 2 2014.02.25. 13:56:03
Fánkevő Fáncsi 2014.02.25. 13:56:08
kovacstamas1123 2014.02.25. 13:56:53
Csak azt nem értem Rúzsa Magdi hogy jött a képbe. Az baszta a csőrét, hogy őt nem tudta pénzért megvenni? Nem állítom, csak kérdezem :D
Its_me 2014.02.25. 13:57:34
Pontosan. A Sanderst a nézők választották elsőnek, nem Rúzsa Magdolna. Teljesen értelmetlen és alaptalan ez a hiszti.
Ezzel együtt Magdi értékeléseinél nekem is volt egy olyan benyomásom, mintha kötelezően húzna valamerre.
Axel Torpedo 2014.02.25. 13:58:21
EMU 2014.02.25. 14:00:18
kovacstamas1123 2014.02.25. 14:06:07
furo80 2014.02.25. 14:06:39
Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.02.25. 14:08:26
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.25. 14:10:29
Járni, lélegezni, beszélni, írni-olvasni, ismerni a Talpramagyart, Szózatot, Himnuszt, ezeket nem tudni nem nevezhető apró kis malőrnek. Pláne ezzel a nezeti érzést a legérzékenyebb ponton inzultálta. Pláne készülhetett rá, nem egy vetélkedőn volt a keresztkérdés.
Nem haragszom rá, de rendkívül kínos, megértem, ha sokaknak nehezen felejthető.
zabiela 2014.02.25. 14:11:22
2014.02.25. 14:12:35
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.25. 14:14:28
www.youtube.com/watch?v=5xzwimcXdJ4
All Eurovision Song Contest Winners (1956-2012)
Vajon az ABBA az Eurovízió miatt lett inkább híres, vagy inkább az ABBÁtól híres az Eurovízió?
pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.02.25. 14:14:52
2014.02.25. 14:16:18
2014.02.25. 14:19:15
Úri muri 2014.02.25. 14:19:56
Ami pedig a Király Lindával való összehasonlítást illeti, Király Linda is nagyon tehetséges szerintem, fantasztikus hangja van, bár ezt nem tudom igazából összehasonlítani. Az viszont biztos, hogy ők nem csak énekesek, hanem előadóművészek is. Rúzsa Magdinak pedig az előadói készsége, a közönséggel való kapcsolattartása, kisugárzása nagyon nagy erőssége és ebben a tekintetben magasan felette áll Király Lindának.
Peterpapo 2014.02.25. 14:21:55
Nyilván sohasem fordult elő veled az iskolában, hogy nem jutott az eszedbe, amit meg kellett tanulnod. Ha idejön egy külföldi és gesztusként elénekli a Himnuszt és belebakizik, akkor nyilván az is egy büdös bunkó mi? Amikor a lélegzéssel, beszéddel hozod egyenlő szintre a Himnusz ismeretét, ne felejtsd el, hogy Linda Amerikában nevelkedett, tehát olyan, mintha külföldi lenne ilyen szempontból.
Egyébként pedig enyhén túlzásnak érzem a Talpra magyar, a Szózat és a Himnusz ismeretét a lélegzéssel, beszéddel egy szintre hozni. Le merném fogadni, hogy az ország minimum 90 százaléka nem tudná mindet hibátlanul elmondani.
Peterpapo 2014.02.25. 14:25:16
Na persze. Tényleg jogos elvárás egy huszonévestől, hogy legyen neki pár évtizednyi zenei múltja. Gratulálok a mércédhez!
CsakMintTe 2014.02.25. 14:25:20
Vizimazsom 2014.02.25. 14:25:33
naezjó... 2014.02.25. 14:26:50
MACISAJT 2014.02.25. 14:28:28
Az amelyik 2008-as megaszarban is csalással hozta ki a fiacskáját győztesnek?
velvet.hu/blogok/gumicukor/2008/12/20/kiraly_viktor_lett_2008_kozepszeru_enekhangja
na ne már...
2014.02.25. 14:29:16
Nem is értem miért lepődött meg, aki ebben a biznicben van, nagyon jól tudja hogy mennek a dolgok, Csézi óta meg már mindenki.
2014.02.25. 14:31:05
Peterpapo 2014.02.25. 14:33:35
Persze, hogy különbség, de nem érv arra, amit felhoztam.
Scagnetti 2014.02.25. 14:34:18
Rúzsa Magdi tehetségéről lehet vitatkozni, én személy szerint nagyon jó énekesnek tartom, az viszont biztos, hogy a Király gyerekek a nyomába sem érnek.
Király papa mindezek mellé még azt is bebizonyította, hogy képtelen elfogadni az igazságot, és hogy bunkó.
Kállay-S. győzelmének nagyon nem örülök, de ha van valaki, akivel szemben őt juttattam volna ki, az pont K. Viktor. Mert nála ő is jobb. Ahogy a mezőnyből még nagyon sokan.
A szomorú az, hogy megint egy gigasztáros jutott ki egy tucatslágerrel, amivel elér kb. egy huszadik helyet. Ennél ByeAlex is jobb volt, mert az legalább valamilyen volt. Kilógott a sorból, ezzel felhívta magára a figyelmet. De K-S mivel fog kilógni. Legfeljebb hírhedt lesz, mert eljárás folyik ellene, de kb. ennyi.
MACISAJT 2014.02.25. 14:37:52
Ja...
És már összeszámolni sem tudom, hányszor olvastam vagy hallottam hogy "na majd most indul a világkarrier"...
A magyar "Mariah Carey", meg "már csak fogyni kell", "már csak hízni", "már csak utazni", "készül az USA lemez"...
Aztán kuss és dá kápó.
Most meg Magyarországon bizonyára a gonosz antiszemiták ismét megakadályozták a testvérpár eurovíziós karrierjét, hallatlan, őrjöng a menedzserapuka...
Axel Torpedo 2014.02.25. 14:39:19
Mas. Ugy tunik, mintha ennek a Magdilanynak arca megvaltozott volna. Hajfestes, smink persze, de megis, valami furcsa rajta.
2014.02.25. 14:44:31
2014.02.25. 14:45:41
MACISAJT 2014.02.25. 14:48:48
Tudok..:)
www.nyugat.hu/tartalom/cikk/670
dr kíváncsivagyok 2014.02.25. 14:53:31
2014.02.25. 14:54:38
dr kíváncsivagyok 2014.02.25. 14:56:24
dr kíváncsivagyok 2014.02.25. 14:57:53
Peterpapo 2014.02.25. 15:10:41
Valóban nem tudok ilyeneket Lindával kapcsolatban.
Visszakérdeznék:
Tudsz olyan jelenlegi magyar előadót, aki viszont rendelkezik mindazzal, amiket felsoroltál?
csilisav 2014.02.25. 15:11:09
belekotyogok 2014.02.25. 15:17:38
Dalszövegként tekintve meg hát istenem, sok énekessel megesik hasonló fiaskó.
judit 53 2014.02.25. 15:22:34
Király Viktor kitűnő koncert énekes lehetne, ( jól nevelt. elegáns, magasan képzett kitűnő énekes )ha nem akarna (k)minden áron popsztár lenni. Michael Buble is így kezdte, mások dalait énekelte kiválóan,most saját számaival sztár.
Ruzsa Magdi inkább sanzon énekes, valaki látott benne valamit...
Nekem közepes.
Kállai tavalyi száma jobb volt, jó pofa kölök, de ez nekem kevés.
Jövőre majd a Cserpes lány nyer, mert ott aztán igazán van lé...
belekotyogok 2014.02.25. 15:24:06
EMU 2014.02.25. 15:24:31
2014.02.25. 15:26:03
mosca.della.frutta 2014.02.25. 15:26:08
és hogy mit keresett a zsűriben? a kérdés óhatatlan felmerült sokunkban, de a válasz adja magát: halovány tehetség, kellemetlen nazális hang ide vagy oda, Kovács Kati kiöregedésének ténye okán - így, 2014-ben - seggnyalónak seggnyaló, de mégiscsak ő volt a legkompetensebb zsűritag a többihez képest, akiknek közük nincs se zenéhez, se aktuális trendekhez... de megszoktuk már: mutyiországban mutyi minden, miért pont az eurovíziós válogató ne lenne az?
Boom74 2014.02.25. 15:26:27
Azért erős azt mondani a Király testvérekről hogy középszerűek; rég volt ennyire jó hangú és külsőleg is színpadképes férfi előadónk a pop, hangsúlyozom a popzenében mint VIktor. Aki pedig nem szereti a popzenét, annak nem kellene itt szájkaratéznia. Ízlésről vitatkozni a buta emberek szoktak. Én pl. Rúzsa "szárálmes vagyok beléd" Magdit azonnal elkapcsolom mindenhonnan ha bárhol meghallom, mégse kezdem el írogatni tényszerűen róla hogy milyen pocsék az orrhangja meg a külleme, mert attól még sokan szerethetik hogy nekem nem jön be se így se úgy. Aki meg szapulja a Királyékat hogy nem tudnak magyarul az öngólt lő: Kállay "verekedős" Saunders Bandi és a Magdika se beszél szépen magyarul... minek ez? A Himnuszt emlegetni pedig ennyi év távlatából még szánalmas is... ettől nem leszel "magyarabb" :)
fátum 2014.02.25. 15:27:33
hu.wikipedia.org/wiki/R%C3%BAzsa_Magdi#Diszkogr.C3.A1fia
és
hu.wikipedia.org/wiki/Kir%C3%A1ly_Linda#Albumok
Összegezve:
Rúzsa Magdi, 6 lemez, ebből 3-szor MAHASZ Top 40 - 1. hely
Király Linda, 1(!) lemez, MAHASZ Top 40 - 19. hely
gingerbread · http://enkanapem.blog.hu 2014.02.25. 15:28:58
Axel Torpedo 2014.02.25. 15:31:09
Meg szakcikk is szuletett a temaban egy mertekado sajtotermekben egy anonimitasba huzodo tudomanyos munkatars tollabol
www.storyonline.hu/hirek/ki_van_kepen_megfejtes/21715/
2014.02.25. 15:31:57
mosca.della.frutta 2014.02.25. 15:33:05
Boom74 2014.02.25. 15:36:35
belekotyogok 2014.02.25. 15:36:57
Peterpapo 2014.02.25. 15:37:36
Most viccelsz? Majkának egy száma van, ami tetszik, mert az Ő műfaja nem az én műfajom és szerintem nagyon sokan vannak így vele. Félreértés ne essék! Én Majkát bírom egyébként, mint ahogy Gangsta Zoleet is, de az ő zenéjük nem az enyém és nem hinném, hogy olyan nagyon sikeresek lennének, vagy egyedül lennék a véleményemmel. A többiekről is hallottam már de egy számot sem tudnék tőlük, kivéve Ruzsa Magdit és nem hinném, hogy ezzel is egyedül lennék. Nem azt mondom, hogy ezek rossz zenék lehetnek, hiszen nem nagyon hallottam, de mind réteg zene. Szóval szerintem ezek egyike sem rendelkezik mindazzal, amit felsoroltál. Egyik, vagy másik lehet, hogy összejött nekik, de minden követelménynek biztos nem felelnek meg.
Peterpapo 2014.02.25. 15:38:43
Ja és Lindával is úgy vagyok, ahogy te is. Nem kedvelem, nem utálom.
Boom74 2014.02.25. 15:43:57
Rúzsa Magdi, 6 lemez, ebből 3-szor MAHASZ Top 40 - 1. hely
Király Linda, 1(!) lemez, MAHASZ Top 40 - 19. hely"
És ez mit bizonyít? Semmit... talán annyit, hogy a MAHASZ-nál jobban menedzselték a Magdit... zenében jártasabb (értsd: komoly képzett zenész és énekes) ismerőseim szerint Lindának komoly és képzett hangja és énektudása van... Magdiéhoz képest meg pláne :)
Hogy emberileg esetleg kevesebben fogadják el Lindát az már más tészta...
mosca.della.frutta 2014.02.25. 15:44:47
/mondjuk, azt nem hallgatom el, hogy volt ott egyetlen dala, amiben tetszett, és az a Cigányok idejének betétdala volt, amit két nyelven adott elő - címe most nem ugrik be -, de ettől eltekintve sem akkor, sem azóta nem alkotott számomra figyelemre méltót, mert még az agyonajnározott Gábrieltől is hidegrázást kapok, annyira giccsparádé színvonal, hogy szavak nincsenek rá; de nem folytatom, akinek bejön, hallgassa áhitattal, én üzembiztosan elkapcsolok ha meghallom Rúzsa jellegzetes orrhangját, legyen az ének-, vagy beszédhang, engem egyszerűen irritál./
2014.02.25. 15:44:54
Boom74 2014.02.25. 15:46:55
Behajtó70 2014.02.25. 15:57:20
Hunor Levente 2014.02.25. 15:57:26
trinidadi tini Dani 2014.02.25. 15:57:31
Kit küldtünk ki az utóbbi 10 évben? Ez fent van a neten, na de kik maradtak le, kik voltak még a dobogósok? Ez is tanulságos lehet(ne). Emlékszik erre valaki?
eddig.birtam.csendben 2014.02.25. 16:05:09
1) A kulfoldi magyar ugyanolyan magyar
2) Aki egyaltalan nem magyar, az is ugyanannyira ember
3) Az ugyben erintett osszes szereplo tehetseges fiatal
4) Az, hogy nem tudnak nagy eletmuvet maguk mogott, az koszonheto a hazankban levo lehetosegeknek is. Szemelyes tapasztalat, hogy az otthon kapott utravaloval nagyon nehez boldogulni kulfoldon. Nem a Kiraly csalad az elso, akinek nem sikerult kitorni, de legalabb megprobaltak. Ezt is kevesen mondhatjuk el magunkrol.
5) A himnusz esetet miert nem lehet vegre elfelejteni?
vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2014.02.25. 16:15:52
Pont ez jutott eszembe, ez a Himnusz belesülés. Nagyon gáz volt. Bár az is igaz, hogy elvileg ennek semmi köze a mostani témához. Apuka beszólása szánalmas, egyben kritikán aluli. Ettől még nem lesz szebb Linduska középszerű, unalmas, minden "teltség"-et nélkülöző hangja. Az még nem éneklés, hogy egymás mellé rakja a hangokat. Nem lehet az emberekre ráerőszakolni apuka vágyait.
Vermine 2014.02.25. 16:20:55
ez a Kállay-Saunders meg a Király Viktor egykutya, mindkettő ilyen se hús -se hal kommersz vérszegény nyüggögés... még a telefonos ügyfélszolgálatok várakoztató zenéje is izgalmasabb náluk :)
eddig.birtam.csendben 2014.02.25. 16:22:35
Peterpapo 2014.02.25. 16:23:21
Persze, hogy nem releváns, de azt is írtam, hogy nem vagyok egyedül azzal, hogy nem tetszik, mert csak egy rétegnek tetszik. Majka klipjét magam is vagy tízszer megnéztem már és ha jól emlékszem, pont ezen ki is akadt, hogy semmilyen elismerést nem kapott ezért.
velvet.hu/blogok/gumicukor/2013/04/18/majka_kiakadt_a_comet-jeloleseken/
Majka kiakadt a Comet-jelöléseken
Mégcsak a jelöléseket hozták nyilvánosságra, de máris van, aki besértődött a VIVA Comet-díj miatt: Majka fakadt ki, mivel a Belehalok című slágeréhez készült klipjét csak a legjobb videóklip kategóriára jelölték. "Meg szeretnénk köszönni, hogy ebbe a kategóriába került a Belehalok, ami tavaly akkora nézettséget produkált, mint a Cometre jelölt összes előadó együtt sem.
És mennyire sikeresek az albumai? Mert arról sehol sem hallottam, nem olvastam semmit. A számait rádiók játsszák? Én pl a Class FM-et hallgatom, de ott sosem hallottam még egyiküket sem. Sikeresek a többiek? Melyiknek volt a Papp Lászlóban telt házas koncertje? Hogy Lindának csak egy lemeze jelent meg? Nem lehet, hogy az nem az ő hibája? A tesója később kezdte, mégis három lemeze jelent már meg.
ZakMcKracken 2014.02.25. 16:35:25
hwer 2014.02.25. 16:40:25
vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2014.02.25. 16:45:29
maltosz 2014.02.25. 16:47:43
vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2014.02.25. 16:50:30
figyelmedbe ajánlom, erre gondoltál?
http://video.xfree.hu/?n=avea|273c4b3563b43e422075d87a18578d57
Ez egy viselkedés?
eddig.birtam.csendben 2014.02.25. 16:50:44
Az enektudasba nem erdemes belemenni. En 25 eve foglakozom (hobby) zenelessel, tobb mufajjal, 2 hangszerrel, zenekarokkal. Amit megtanultam, hogy az emberek izlese annyira kulonbozik, hogy ertelmetlen jorol es rosszrol vitazni.
maltosz 2014.02.25. 16:51:18
A biztos utas 2014.02.25. 16:52:02
Tesójának a Himnusz nem megy, ezek iszonyú égők, az egész família.
Nem is értem, minek erőltetik ezt a magyarkodást, annyira hiteltelen az egész.
Ezt a Viktort is csak a sok buta tinilány szereti, ahogy én látom.
Nyilván fáj az apukának, hogy Rúzsa Magdinak sokkal több köze van a zenéhez és a magyarokhoz, mint nekik. Hát ez van, lehet hisztizni, brekegni, attól még az átlag magyar sokkal közelebb érzi magához az egyébként szimpatikusabb Magdit.
De most legalább mindenki látja, milyen szellem uralkodik a családban, milyen stílus.
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.02.25. 16:54:14
"Rúzsa soha nem volt jó énekes,nincs hangja,csak nyöszörög,fényévekkel jobbak a király tesók"
Erről eszembe jut az a régi összehasonlítás, hogy
Kinek van jobb hangja: Vámosi Jánosnak, vagy Bródy Jánosnak?
Hát persze hogy Vámosinak. Bródynak nincs is énekhangja.
És MÉGIS Bródy sokkal-sokkal-sokkal jelentősebb alakja a magyar (könnyű)zenének, mint Vámosi János...
De még régebben volt egy olyan összehasonlítás is, hogy kik a jobb zenészek: a Beatles együttes tagjai, vagy a Studio11?...
eddig.birtam.csendben 2014.02.25. 16:55:30
mosca.della.frutta 2014.02.25. 16:58:34
és a nazális hang is maradt a régi. na meg a számomra zavaró akcentusa is, pedig már igen régóta él itt - és ezt csak azért említem meg, mert Király Viktornak is a szemére hányják folyton, pedig neki nehezebb dolga volt, mert jellemzően New Yorkban kevesebben beszélik valahogy a magyart, mint a Vajdaságban...
megadeth1 2014.02.25. 16:59:00
Melee 2014.02.25. 17:01:31
A Király gyerekek közül Linda messze a legtehetségesebb, de idén a produkciója gyenge volt, jogosan esett ki. Apuka meg bunkónak bunkó, de ettől a fia nem lesz tehetségesebb.
mosca.della.frutta 2014.02.25. 17:02:11
Peter__Blau 2014.02.25. 17:08:18
Nem, ugyanolyan szégyen.
vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2014.02.25. 17:09:35
Ebben igazad van, de azzal a hozzászólóval értek egyet, aki hiányolta a bocsánatkérést. Mert ugye először van a bűnbánat, AZTÁN a megbocsátás.
gabcigirl 2014.02.25. 17:10:40
Nem lehet, hogy a Philip's TV előítéletes a művésznő világnézetével?
Utóbbi nem gondolom, hogy alkalmatlanná tesz bárkit is a zsűrizésre.
mosca.della.frutta 2014.02.25. 17:11:10
vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2014.02.25. 17:15:51
Előre bocsátom, szeretem Bródyt, az egész munkásságát, azt, hogy hisz a szöveg erejében. De hogy hangja? Hát hangja az nincs. Énekesként soha, semmilyen karriert nem csinált volna.
mosca.della.frutta 2014.02.25. 17:17:39
eddig.birtam.csendben 2014.02.25. 17:20:25
totii 2014.02.25. 17:30:37
2. Mind Király Linda, mind Rúzsa Magdi pályafutása igen komoly dobbantóval indult: előbbi egy filmbetétdallal és a Big Brother főcímével lett igen ismert énekesnő, utóbbi pedig természetesen a Megasztárral. Más stílusban jeleskednek, mindkettőjüknek különleges hangjuk van, Linda hangját fekete énekesnőkéhez hasonlítják, Magdié pedig ha orrhang is, mindenféleképpen egyedüli. Ráadásul passzol is mindkettőjük hangja ahhoz a zenei stílushoz, ami felé húznak.
Mégis, a stíluson túl van egy dolog, amiben nagyon különböznek: Rúzsa Magdi nem akar világhírű énekesnő lenni, vagy ha akar is, nem egy lépéssel. Király Linda pedig egyből ezt szeretné (vagy az apja, ez jó kérdés), Amerikában próbál karriert építeni, de valahogy nem jött neki össze ez az áttörés.
A lemezszámok csalókák, hiszen Rúzsa Magdinak ebben benne vannak a megasztáros lemezek, illetve egy T-Mobilos, de még így is van három, Király Lindának pedig már 10 éve (!) nincs egy nagylemeze. Nem hiszem, hogy ne tudott volna 5 évente összerakni 10 számot, itt is azt érzem, hogy egy amerikai lemezt szeretett volna apucival összehozni.
3. Nem jönne senki sem a Himnusz-üggyel, ha azóta tett volna valamit, lett volna lemeze, értékelhető száma, amire emlékeznének az emberek, de nincs! Így nehezen jut róla más az ember eszébe. Hogy arról tehet-e, hogy elfelejtette a szöveget, szerintem nem a válasz, nem olyan közegben nőtt fel.
vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2014.02.25. 17:32:15
Úgy néz ki, tévedtem, mert megjelent állítólag egy bocsánatkérés - én annak idején nem láttam. Ám az alábbi link tartalmaz érdekes dolgokat arról, hogyan intézi a Király család a kellemetlenségek eltüntetését.
media-addict.hu/2013/03/15/top15-hazai-celeb-botrany-kiraly-linda-es-a-himnusz/
jojo7474 2014.02.25. 17:37:21
balance 2014.02.25. 17:45:30
Így káromkodik egy "entellektüel" -gondold végig mit is mondott!
audabu 2014.02.25. 17:51:05
spqr1 2014.02.25. 17:55:29
-Ruzsa Magdi nem szep, de legalabb csinos. Linda se nem szep, se nem csinos, sot kifejezetten dagadt diszno
-Ruzsa Magdit hallgatva a libabor futkos a hatamon.Nekem tetszik. Lindat nezve a frasz tor ram olyan mimikaval enekel. O inkabb egy horrorfilmbe illik.
-Ruzsa Magdi meg tud tolteni egy csarnokot, egy szinhazat. A Kiraly csalad a rokonokkal egyutt sem.
-Ruzsa Magdinak onallo gondolatai vannak. A kiraly csaladban az apanak vannak csak.
-Ha Linda es a pereputtya olyan tehetseges, akkor miert nem maradt Amerikaban?
-kiraly apuka mikor huzza elo a zsidokartyat????
hederg 2014.02.25. 17:57:45
Magyar, kétségtelen! Nem arról ír mi a baja, nem érvel személyeskedik. Nem arról vn szó ki a jobb Magdi vagy a csemetéje!
Olyan mint ma a közélet:bunkó
magaslabda 2014.02.25. 18:00:38
Patreides · patreides.blog.hu 2014.02.25. 18:02:54
.
Nézd, én igazán nem vagyok azzal vádolható, hogy valami übernagy magyarkodó lennék, ellenkezőleg, kifejezetten utálom az ilyesmit.
De az, hogy egy bárhová kivándorolt magyar családban a gyerekeknek nem tanítják meg legalább a Himnuszt, az azt jelzi, hogy ők végleg szakítani akartak a magyarországi származásukkal.
Pechjükre végül úgy hozta a sors, hogy hazakeveredtek.
Én Lindát ezért egyáltalán nem hibáztatnám, annál inkább a szüleit.
Lindának csak egyszerűen ki nem állhatom az énekstílusát.
Nagy kincs van a torkában, de ahogyan használja sokszor , az a mód kifejezetten irritáló néha.
Pedig csinálhatna vele szép dolgokat is.
Túrós Rudi 2014.02.25. 18:06:11
Patreides · patreides.blog.hu 2014.02.25. 18:08:28
A közönség a szavazataival beviheti a kedvenceit a döntőbe, majd ott a zsűri az összes közönségkedvencet kiszórhatja, és marha nagyon demokratikusan széles vigyorral felajánlhatja a nézőknek, hogy akkor most válasszanak... miből?
Hát a zsűri négy kiválasztottjából.
Na ez az a hipokrita gazemberség, amitől szerintem jobb érzésű emberekben igazán felmehet a pumpa, ha egyébként úgyis igényük van rá.
komzol 2014.02.25. 18:25:08
magyar viszonylatban, külföldi viszonylatban a fasorban sincs.
Patreides · patreides.blog.hu 2014.02.25. 18:30:38
Király Viktor nyilatkozataiból látszik, hogy ő szerencsére nem a papa természetét örökölte.
DezInf 2014.02.25. 18:38:40
Az ostoba lánya a Hímnusz éneklésébe is belesült.
Rúzsa Magdi velük ellentétben tud énekelni.
Patreides · patreides.blog.hu 2014.02.25. 18:41:09
Az más kérdés, hogy engem néha Linda stílusa a világból ki tudna kergetni. De ha akar, tud ő jót is csinálni.
A Can't Let Go például nem volt rossz annak idején:
www.youtube.com/watch?v=jWCHttl1ByQ
Ahogyan most a Runaway/Beautiful Tragedy is egész jó:
www.youtube.com/watch?v=5GpG9hn1QKw
Viszont maga az Eurovíziós Fesztivál egy nagy kamu dolog, és nem is értem, miért akar oda kimenni bárki is. Illetve értem mégis, hiszen ez egy jó promó az egyéb dolgaikhoz, az itthoni piacon is kell a reklám.
De ott kint csak leégni lehet, profitálni abból szerintem nem lehet túl sokat.
A grúziai származású brit énekest, Katie Meluát (aki korábban kijelentette, hogy annak idején majd hazai földben szeretne nyugodni) egyszer egy újságíró megkérdezte, hogy ha az eredeti hazája, Grúzia felkérné, elindulna-e a képviseletében az Eurovíziós dalfesztiválon? Katie válasza: "Én a szülőhazámban szeretnék eltemetve lenni, nem a szülőhazám ÁLTAL." :)
MACISAJT 2014.02.25. 18:45:17
Hogyne lett volna.
Már kapásból király apukának a "hozzászólása"
Ruzsa Magdihoz is oly jellemzően az...
Cimili 2014.02.25. 18:48:08
Patreides · patreides.blog.hu 2014.02.25. 18:48:17
.
lehetne itthon, ha az itteni karrierre koncentrált volna.
De én úgy látom, hogy ő két szék között a pad alatt van jelenleg, az itthoni sikereket nem nagyon forszírozta, minden energiájával arra koncentrált, hogy odakint legyen sikeres, ahhoz viszont nem elég a tehetség, még a nagyon jó dalok is a szükséges minimum lenne, oda baromi jó menedzselés, baromi sok pénz, és baromi nagy szerencse is kellene.
Így egy igazi világszintű berobbanás csak nagyon keveseknek jön össze, még a jók közül is csak azoknak, akik emellé még valami extrém extra feltűnést keltő szenzációt is be tudnak dobni, mint például a Lady Gaga komplett őrült jelenség, vagy most Miley Cyrus a nyelvnyújtogatós seggrázásával.
Shopping 2014.02.25. 18:53:21
no_successful2 2014.02.25. 18:55:22
Esélyünk csak olyan előadókkal lehet, mint pl. By Alex. Aki a minimál de vidám stílusával üde színfolt volt, és felhívta magára a figyelmet.
Ilyen produkció most is volt, mint pl. a Bülbüls.
Sajnálom, hogy nem ez megy a EU-ra, mert ennek még lenne valami esélye.
Ne legyen igazam, de Kállay nagyot bukik sztem kinn, mint ahogy Király is bukott volna.
Botond99 2014.02.25. 19:04:18
ne vada 2014.02.25. 19:05:33
Botond99 2014.02.25. 19:06:20
Botond99 2014.02.25. 19:08:45
SarahConnor 2014.02.25. 19:09:25
Itt arról van szó, hogy Király apuka milyen alapon mer úgy beszélni bárkivel, mintha a seggéből rángatta volna elő? Csak azért, mert a kicsi fiát nem pontozta fel? Sértett apai büszkeség, de mocskos tudsz lenni...
Ez alávaló, és annyira vak szegény Tomi apuka, hogy azt nem látja, alantas színvonalú kommentjével épp a drága csemetéi alatt fűrészeli a fát. A magyar közönség szereti Magdit, jó ötlet őket megsérteni, pláne ha karriert akar a gyerekeknek (ami, hozzáteszem, úgy gondolom, már rég kialakult volna, ha van kereslet rájuk, illetve tehetségesek).
Phteven 2014.02.25. 19:15:31
Sydney Briar életben van! 2014.02.25. 19:24:25
Fluoro 2014.02.25. 19:25:52
Király gyerekek megcsinált tehetségek... Nem rosszak, de a Magdiban sokkal több van.
Magdinak nem akcentusa van, ezt kikérem mindenki nevében, aki valamilyen tájnyelvet beszél!
Valamint a Magdi szerény is... Király apuka meg nem.
De a Lindával meg a Viktorral mégsincs bajom, ők szerintem otthon fogják a fejüket, itt az apuka hibázott egyedül, nagyon nagyot!
Sydney Briar életben van! 2014.02.25. 19:26:21
Axel Torpedo 2014.02.25. 19:29:45
Neil Armstrong 2014.02.25. 19:31:52
micsoda? 2014.02.25. 19:42:46
fidesz 6 tagkönyv 2014.02.25. 19:48:30
bloggerman77 2014.02.25. 20:03:19
Linda meg a testvérei a magyart idegen nyelvként tanulták meg, felnőttként. Lindánál ez kifejezetten jól sikerült, Viktornak akcentussal, a másik fiú alig tud magyariul.
Aki meg Magdit természetesnek tartja, az nézze meg a nem kissé lepukkant lányt a Megaszar válogatón, és most, a magát illegető, kikent-kifent nagyvilági dámát.
Tehát őt is "megcsinálták".
Cimili 2014.02.25. 20:30:26
Peterpapo 2014.02.25. 20:38:27
Gondolom Te még sohasem hibáztál.
Peterpapo 2014.02.25. 20:44:06
AZ semmit sem jelent. A húgom ötévesen egy évet töltött Kanadában a kereszt szüleinknél, akik csak magyarul beszéltek otthon és amikor hazajött, nem azt mondta, hogy szorít a piros cipőm, hanem azt, hogy szaurit a pörsz cipőm. A babáival pedig úgy játszott, hogy káman széj dadi!
Teshow 2014.02.25. 20:47:35
A post arról szól, hogy Király papánál elszakadt a cérna, mert a szemmel láthatólag belefektetett sok meló, kapcsolati tőke és pénz ellenére Viktor megint nem kellett a szavazóknak. Mert azt azért ne feledjük, hogy bár Magditól nem kapott pontot, azért ott állt a szavazható négyben - de mégsem jött be!
Erre jött a hiszti, és kellett valakibe belerúgni, a legkézenfekvőbb nyilván az a személy lett, aki lepontozta a magzatot.
Elöntötte a xar az agyát, és a hiszti csúcs bunkóra sikerült - egyetértek azokkal, akik szerint a Király gyerekek jobban szégyenlik magukat miatta, mint amennyire Magdit zavarja! A Király CSALÁD pedig valószínűleg nem lett most szimpatikusabb - hacsak az egész nem egy jó kis gerillamarketing, benne van a pakliban az is erősen ;)
Mellesleg: az opportunista seggnyaló nem az, aki elvtelenül, a saját véleményét feladva birka módon követi a többség vagy pláne a főnök akaratát?
Csak mert Magdi pont az ellenkezőjét tette: vállalta a saját ízlését és véleményét. Sorry, ha már fikázunk, fikázzunk nyelvhelyesen!
[c] 2014.02.25. 20:50:23
Mondjuk ez nem az ő hibája, hanem a műfajé.
bloggerman77 2014.02.25. 20:52:36
"Miről beszélsz? Apja, anyja magyar, gondolom nem angolul beszélgettek otthon egymás közt. Vagy nem is beszélgettek? :DDDDDDD "
**
Se a nagyszülők, sem a szülők nem beszéltek velük magyarul, csak angolul. Tipikus bevándorló megfelelési kényszer.
Linda azt hiszem 16-17 évesen tanult csak meg magyarul. Ő maga mondta el egy riportban, hogy neki a tulajdonképpeni anyanyelve az angol.
Teshow 2014.02.25. 20:56:26
OFF, csak érdekesség: egykori disszidensek mesélték, hogy a gyerekeik azért nem tudnak magyarul, mert ők maguk az első években maguk közt is angolul beszéltek, hogy gyorsabban és választékosabban megtanuljanak és jobb munkát kaphassanak. Sőt, az iskolás gyerekeik javítgatták az akcentusukat.
Patreides · patreides.blog.hu 2014.02.25. 21:12:01
.
Elég szégyen ez a szülőkre nézve.
Boka1 2014.02.25. 21:44:21
Leone_510 2014.02.25. 21:51:58
ez pepitában igaz azokra a megetetett magyar "sztárokkal" akiket megszívatnak egy show után, hogy de nagy sztár vagy , de mégsem képes cd-t eladni (nem azért nem veszünk cd mert letöltjük , hanem mert senki nem vesz szart, hiába akarják letolni a torkunkon) vagy megtölteni egy csarnokot, ha meg kivinnék amerikába...illetve dehogy viszik, mi a francnak? a nyelvet nem beszéli és 1000 olyan van mint ő csak az képes angolul megszólalni
chocco channel 2014.02.25. 21:57:38
mosca.della.frutta 2014.02.25. 21:59:47
ennek tükrében eléggé komoly teljesítmény ilyen szépen megtanulni magyarul, mint a Király testvérek, ezt tapasztalatból mondom, mert nekem spec az ameriaki angol volt hasonlóképpen nehéz (és nem az alapok, hanem pont a fent említett teljes beilleszkedés, a helyi dialektus elsajátítása, a magyar akcentustól mentes tiszta beszéd).
Boka1 2014.02.25. 22:01:04
Peter Blau 2 2014.02.25. 22:02:29
mosca.della.frutta 2014.02.25. 22:04:01
Peterpapo 2014.02.25. 22:04:28
Mert énekelted már a Himnuszt több tízezer ember előtt?
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.25. 22:04:32
Ha én a lányaim karrierjébe - akármilyen pozitívan is - beleszólnék, kinyomnák a szemem.
@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan: "Himnusz ... semmi köze a mostani témához."
Persze. De ezt tudja egyedül felmutatni, csak erről ismert. :))
Peter Blau 2 2014.02.25. 22:12:24
Maliali 2014.02.25. 22:13:10
Ugyhogy en ilyen szinten a Bunyos Bandit sem csipem, mert mar tetves 5 eve tespedik, es megis ugy beszel, mint mikor eloszor felbukkant a megaszarban.
Peterpapo 2014.02.25. 22:21:55
Senki sem mondta, hogy nem ciki. Én sem állnék ki részegen már csak azért sem, mert nem iszom. Az is ciki lenne, ha belesülnék, de egy kicsit túlzásnak érzem, hogy még mindig felemlegetik és ennek alapján ítélkeznek felette. Biztos lehetsz benne, hogy Linda is készült rá, de ne felejtsük el, hogy előtte nemrég jöttek haza és még a kiejtésén is érződik az akcentusa. Szóval szerintem kevésbé megbocsájthatatlan, mint Gyula bácsi produkciója.
wehh 2014.02.25. 22:24:42
Peterpapo 2014.02.25. 22:27:55
Az én lányom pedig bizonyos dolgokban ki is kérné a véleményem, vagy ha én mondanék neki valamit, nem nyomná ki a szemem, hanem vagy megfogadná, vagy nem.
"Persze. De ezt tudja egyedül felmutatni, csak erről ismert. :))"
Nem csak erről ismert, csak ezt emlegetik állandóan vele kapcsolatban.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.25. 22:28:43
Hol talál olyan menedzsert, aki rögtön ki is adja a lemezét?
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.25. 22:32:16
Félreértettél. Megahallgatják a véleményem, de nem kopoghatok be a főnökéhez.
"Nem csak erről ismert"
Ja, igazad van, még a szexvideójáról is ismert.
vrana 2014.02.26. 02:59:40
ÉN MAGDIT IMÁDOM! Most és mindörökre. Ha hallgatok nem kortárs "komolyzenét", akkor Magdit hallgatom. A legcsodálatosabb hangú magyar énekesnő.
(és ezt egy "komolyzenész" írta:)
A szerelő 2014.02.26. 03:59:48
jog-ász 2014.02.26. 06:59:07
Nick Leeson 2014.02.26. 07:05:22
Nick Leeson 2014.02.26. 07:14:56
Ha mellé tesszük, a nagy arcú, pökhendi "világsztárnak születtünk" király családot, már látszik a kotraszt.
Szerintem minden korrekt jó érzésű ember látja a különbséget...
Vermine 2014.02.26. 08:15:48
a Depresszió tényleg messze nem a műfaj csúcsa, de a többi versenyző mellett még így is kitűnt a jellegtelen tömegből:)
amúgy tényleg nem értek a zenének ehhez a válfajához, otthon is csak Bachot és Vivaldit hallgatok. meg Opethet, Slayert, Loreena McKennitet, Paradise Lost-ot stb :P
...de hát hol vannak ők a Király családhoz képest ugye :DDD
sien 2014.02.26. 10:09:00
sien 2014.02.26. 10:13:49
24volvo 2014.02.26. 10:21:23
följönni a szinpadra (ott ült 1m-re) és attol a400 embertöl bocsánatot kérni,-de" legyen Király.....ostobák ök..) kb.10' müsort szanhattak nekünk ami allatt 3 szor kezdtek neki mert ugrott a CD.. majd röhögtek...valami katasztrofális 3' következett és leléptek.senki nemtapsolta vissza öket és ez nekünk vendégeknek nem kevés pénzünkbe fájt. hatöllünk nem is de remélem MAGDITOL bcsánatot kér a inteligens apuka mert ha nem nagy BUNKO !!
2014.02.26. 12:28:06
Magdira meg valszeg rászóltak, hogy a másik running-os számra tessen szavazni, mert ez már el van döntve. Ő meg tette amit kellett, oszt annyi.
De ettől en meg nem ítélem el Magdit. Király apukat a sudribunko beszolasa miatt viszont nagyon is.
hagman 2014.02.26. 13:01:58
1. Rúzsa Magdi nyilvános, nagyközönség előtt nem vállal playback koncertet. (persze lottó sorsolás, kívánságkosár kivétel)
2. Király apuka valóban volt dobos, a kis hazánkban méltatlanul mellőzött, elnyomott, zeneileg azonban forradalmi újdonságokat adó "vidéki" Color zenekarban, bár csak beugróként: colorband.uw.hu/Color/zeneszek.html
3. Anyuka bár hirdeti magát, hogy a Zalatnai Tini és a Cinik énekese volt, nem igazán volt hosszú életű: hu.wikipedia.org/wiki/Zalatnay_Sarolta
4. Király Linda első lemeze 2003 decemberében jelent meg, apuka nem kis hátszelével.
5. Rúzsa Magdi első önálló lemeze 2006 novemberében került a boltokba, tehetségének hátszelével: hu.wikipedia.org/wiki/R%C3%BAzsa_Magdi
6. Rúzsa Magdi megjárta az Euroviziós Dalfesztivált 2007-ben, ahol ugyan "csak" 9. lett, azonban megkapta a legjobb dalszerzői díjat és a legjobb női előadói díjat is: hu.wikipedia.org/wiki/Unsubstantial_Blues
7. Király Viktorról nehéz találni díjakat: hu.wikipedia.org/wiki/Kir%C3%A1ly_Viktor
8. Elég ha a MAHASZ eladási listákat végigolvassuk a fent idézett wikipédia oldalakon a nevezett előadókról. Talán valamit tükröz a hallgatóság és rajongók részéről.
9. Sem a Király csemeték sem Rúzsa Magdi nem született Magyarországon, de így vagy úgy magyar állampolgárok lettek.
De Rúzsa Magdi megtanulta valamiért hibátlanul elénekelni a magyar himnuszt. Nem hiszem, hogy Szerbiában ezt különórán tanítják. Igen ez már régen volt, lerágott csont, de valahol ez még a mindig ciki egy kicsit DE nem a Lindának hanem a "manager" apukának és anyukának!
10. A Dal zsűrijében miért ciki egy olyan ember személye, aki megjárta már az Euroviziós Dalfesztivált? Ő már volt ott, látta belülről, hogy hogyan működik az egész! A Dánok-Svédek-Norvégok-Finnek ugyanúgy egymásra szavaznak mint a volt szovjet tagállamok. A magyarokra kik szavaznak? Románok? Szlovákok? Horvátok? Szerbek? Vegyük már észre, hogy a büdös életbe nem rúghatunk labdába, akárki képviseli kis hazánkat. Hívhatják Királynak vagy Kállai S. Andrásnak, esélye sincs még a dobogó közelébe sem jutni!
11. Amúgy meg ha nem a dalt nézzük, hanem az előadót, kétségtelen, hogy K. Viktor messze leveri az idei győztest meg a többi döntőst! De Apukának mégsem 1 zsűritagot kellett volna lealázni, pont azt, aki nem érdemli meg!
Mert ugye a Philip-et ciki lett volna, mert ő az aki tolja a lét a Király-oknak a királyi TV-ben? Vagy a Jenőt aki nyomja a rádióban őket? Kovács Kati pedig Liszt díjas, őt mégis csak ciki lett volna nem?
12. Egyébként meg az egész DAL verseny ott lett elb...-va, hogy ugyanúgy a nézettségről és a reklámbevételről szólt mint minden más tehetségtelenkutató kereskedelmi TV-s műsor. Le van szarva, hogy kinek a dala jó, ki a szerző, lényeg a sok SMS meg a nézettség.
Egyértelmű, hogy a DAL is beállt az Éjjel-nappal Budapest és Big Brother szintjére. Kár érte. Még jó, hogy nem tartott tovább, bár még messze a forma 1 meg foci VB. Majd akkor kapcsolok újra az MTV-re.
Ilyenek vagyunk mi magyarok.
Birkák.
mediaaccess 2014.02.26. 19:18:44
Google: (RTL Klub +) The TV2 and Király Family Scam (in Connection with Caramel, Radics Gigi, Fekete Dávid, Nguyen Thanh Hien, Friderikusz's, and other's involvement as well) - Organized Crime Exposed - In Memory of Tóth Lüszi
fátum 2014.02.27. 09:51:40
A másik pedig az, hogy a "komoly és képzett hang és énektudás" önmagában kalap szart sem ér, ha valaki nem érzi a zenét, ha nincs belül semmi.
Axnix 2014.02.28. 19:49:37