Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Király Tamás: Ruzsa Magdi egy opportunista seggnyaló

2014. február 25. 09:00 sixx 232 komment

88804.jpg

Tetszik a "mű"vésznő, habár én inkább egy orrhangú kóris­tának hívnám. Ha lehetősége lenne újraszületni, még akkor is vérátömlesztésre lenne szüksége, hogy megközelítse Lindát. Opportunista seggnyaló!

Ezt kommentelte a Facebookon Király Tamás, Király Viktor apja, aki nem nagyon tudta megemészteni, hogy a) a kedves fia megint lemaradt az Eurovízióról és b) Ruzsa Magdi az elődöntőben kiszórt 10 pont után a döntőben egy árva pontot sem adott neki. És erre a fenti a volt a legjobb reakció, de tényleg. (Bors)  

Címkék: beszól bors a dal

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tompó 2014.02.25. 09:09:47

Irritáló mind a kettő...

opati666 2014.02.25. 09:30:12

"a döntőben egy árva pontot sem adott neki"

Nem nézek ilyen műsorokat, csak itt a blogon követem őket. Ez a mondat azonban igaz? Tényleg nulla pontot adott? Ilyet meg lehet tenni? Nem kismiska!!

butyko 2014.02.25. 09:35:56

Linduska tanulja meg a Himnuszt...

Konzervatív0 2014.02.25. 09:35:59

Van abban valami hogy a Magdi kvalitásai nem a legmagasabbak, bár szerintem a még hallgatható kategória.
Leginkább így van ez minden szátárcsináló műsor sztárjával.
Értem Király apukát hogy a saját gyerekei kapcsán elfogult, de legyünk őszinték. Viktor sem és Linda sam az a kategória sem énektudásban sem hangban aki magasan tudná varni akár csak Magdit is. Viktor kapcsán még a magdi által felállíttt léc is belehatatlan magslatnak számít.
Hazajöttek a nagy ámerikából hogy itt valakik lehessenek mert odakint még vokalistának sem volt jó egyik sem. Ez a nagy igazság.
A "magyar whitney" jelző pedig kifejezetten nevetséges linda kapcsán.

Jester 2014.02.25. 09:40:54

Az elejétől nyilvánvaló volt, hogy KV-t befizették. Sajnos csak két körre, úgyhogy a végén le kellett szállnia a hintalóról.

2014.02.25. 09:54:46

Király Linda egy tucaténekes, nulla nemzetközi és hazai sikerrel, az egyetlen dolog, ami miatt még emlékeznek rá, az a Himnusz fiaskó, az elmúlt hónapokban is csak azért volt róla hír, mert brutálisra hízott. Hát ha apuka szerint ez szint, akkor egészségére.

Tompó 2014.02.25. 09:55:52

@Konzervatív0: "Viktor sem és Linda sam az a kategória sem énektudásban sem hangban aki magasan tudná varni akár csak Magdit is." :)) Látom nagyon értesz hozzá..:)))

Hock 2014.02.25. 09:57:03

Erőszakos, agresszív, antipatikus ez az egész Király család. Kedves Tamás, tessék megtanulni, hogy pénzzel nem lehet mindenkit megvenni...

shinny bayaar (törölt) 2014.02.25. 10:04:52

Kurvára szánalmas ez az egész király family. Kezdve a fater zűrös ügyeitől a himnuszba belesülő tenyerestalpas jányán keresztül viktor kétségbeesett kapálózásáig ahogy azt se tudja éppen kit koppintson árenbitől bruno marsig. Kurvára akarják a fémet, de csak nem akar összejönni. Pedig van minden, nagypofájú rámenős zenészfater, jó énekhang, nétiv angol, csak éppen igazi tehetség és egyéniség nincs. Jellegtelen számok, színtelen karakter. Lehet menni max háttérvokálba. Bunkó voltam, de sajnos ez az igazság.

csokiscsulok 2014.02.25. 10:06:11

Felejtsük már el a Himnusz fiaskót! Nem tegnapi történet, lépjünk már túl rajta. Talán ezért sem lesz Linda itthon soha sem sikeres.
Király Tamás túlreagálta a dolgot, Viktor viszont kifejezetten szimpatikusan, diplomatikusan reagált a "vereségre".

ferand1979 2014.02.25. 10:07:36

Király Apuka csak hallgasson.. Attól, hogy ott van ahol.. Attól, hogy az aki.. Még nem kell minden műsorban, ahol az Apuci kis fia elindul, sztárt csinálni belőle.
Egyszer már sikerült megnyerettetnie egy versenyt a fia számára, de akkor sem Viktor volt a legjobb, csak a kapcsolatai, a befolyása révén a kereskedelmi csatorna besegített egy kicsit...
Az, hogy leszólom a másikat, az meg nagyon kicsinyes.. és nem áll jól egy ilyen kvalitású embernek mint ő...

samugy63 (törölt) 2014.02.25. 10:10:01

@csokiscsulok: Ha jól emlészem éppen Király Linda kapcsán híresült el a "hazájában méltán világhírű" kifejezés.
Linda éppen, hogy itthon "híres" csak, sehol másutt. És hát igen, baromi frusztráló lehet, hogy a valaha csodavilághírre beharangozott Linda (és családja) ma egy fordított helyzetben, egy tehetségkutató-nyertes zsüror ítéletére van bízva.
Sz@r ügy, de valljuk meg nagyon is helyénvaló.
Az önjelölt Király család még ebben az operett-országban is oda jut, ahová való.

2014.02.25. 10:12:40

@csokiscsulok: elfelejthetnénk, ha Lindáról más is eszünkbe juthatna. Például egy jó slágere. Ja, az nincs, akkor marad az egyetlen emlékezetes dobása. Mellesleg te google segítség nélkül tudsz akár csak egyetlen KL dalt említeni?

Pikk 2014.02.25. 10:14:16

Király apuka kicsit túlzásba esett. A műsor alapvetően a kompromisszumokról szólt, és rengeteg érdek ütközött a siker érdekében.Egy valódi művész számára arcvesztés ilyen vetélkedőkön szerepet vállalni. Se Kovács Kati se Rúzsa Magdi, nem kaphatott megfelelő elismerést a szerepléséért.A Király család egy külön történet. Lindának van hangja, csak nem értem, hogy magyar viszonylatban ideális háttérrel, ismertség,pénz,nyelvismeret nem bizonyult elegendőnek a külföldi elismertséghez.Viktor már lényegesen szerényebb képességű énekes, nyilván és ezért próbálták meg erőből, lenyomni a torkunkon.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2014.02.25. 10:16:45

@opati666: egy zsűritag a legjobb négynek adott 4,6,8 vagy 10 pt-ot.

hu.wikipedia.org/wiki/A_Dal_%282014%29#Pontt.C3.A1bl.C3.A1zat

Magdinál nem került a Top4-be, de az zsűripontok összesítésekor már igen. Után pedig úgyis a közönségszavazás döntött. Ezért fura a felháborodás

Bérgyilkos Bohóc 2014.02.25. 10:17:18

Király Linda nem tud énekelni? Ez jó! Úgy tűnik az érzékeny lelki sérült többség még mindig nem tudott kiheverni egy 11-12 évvel ezelőtti apró bakit. Csinálhat szerencsétlen már bármit, az utálkozóknak ez mindig jó ürügy lesz, és ezt fogják körbehordozni mint a véres kardot.

shinny bayaar (törölt) 2014.02.25. 10:18:10

@csokiscsulok: igen, viktor egy kifejezetten tisztelettudó, rendes kölyök akitől távol áll minden ilyesmi. Az apja neki árt a legjobban az ilyen primitív kirohanásokkal.
De arra azért feltennék egy nagyobb összeget, hogy, ha lindára ma rányitnának valahol, hogy énekelje el a himnuszt, akkor most sem tudná...
De még ez sem gond, le van szarva, ez van. Viszont, ha valaki kiáll annyi ember elé, és pont a himnusszal, akkor vegye át a szöveget, mert különben így jár és örökre rajta marad. Az öreg tapasztalt előadó zenészfater igazán szólhatott volna neki.

samugy63 (törölt) 2014.02.25. 10:21:12

@Bérgyilkos Bohóc: Senki nem mondott olyat, hogy nem tud énekelni. Viszont úgy énekelni mint ő, sokan tudnak, sőt mondjuk az operett-szakon akár sokan vannak olyan képzett hangúak. Ellenben semmi olyan nincs a hangjában, amitől különleges, unikális vagy akár csak érdekes lehetne.
Ezért van az - ahogy shitgun írta -, hogy még idehaza sincs egyetlen slágere sem. Külföldön meg annyira ismert, amennyire a néhai szomszédai ismerik. :(
Vagy tévednék?

Jucek 2014.02.25. 10:25:55

Te jóég!! Kik ezek az emberek? És miért nem a közönség szavaz??...

puszt 2014.02.25. 10:39:34

Lassan az az érzésem, hogy itt a pénz és a pénzcsapok vetélkednek, nem csak részükről.
Király apuka miért nem hagyja érvényesülni gyermekeit, lehet, hogy gyermekeire való rátelepedése a baj. Így egy kicsit sok és a dac áll ellenük össze. Amerika is zavaros egy történet, mert ha annyira, de annyira, akkor erre minek időt pocsékolni, miért kellene hallgatniuk a nem mértékadó Mr. kétmilliót? Megéri ez?

furo80 2014.02.25. 10:57:53

Lidát nem nehéz bármiben is utolérni. Az éneklésben meg pláne. Ö is csak egy szerencsétlen, aki azt hitte majd amerikában nagy sztár lesz. A kutyának sem kellett, így Magyarországra jött, hátha el tudja adni magát, mint amerikában tanult énekesnö. Talán még Dubajt megpróbálhatná. Lehet ott találna valakit, aki ráfanyalodna.

István Tamasi 2014.02.25. 11:00:53

Véleményem az, hgogy apuci pénze, kapcsolatai nélkül Lindácska és Viktorka a fasorban sem lennének.

elég.volt 2014.02.25. 11:03:43

1. Ezt a műsort egy köztörvényes, magát magyarnak valló, de magyarul nem beszélő afroamerikai bűnöző nyerte meg. Akinek szívből szurkolok, hogy a jogerős bötönbűntetése miatt ne utazhasson. Még bízom az igazságszolgáltatásban...
2. A Király testvéreknek ideje lenne már rájönni, hogy a kutyának nem kellenek. Így, mindentől függetlenül.
3. A dal "zsűrije" egy a köztévének és az uralkodó politikai vezetésnek megfelelő (tövig benyaló), minenféle szakmai súlypont nélküli 3 szánalmas senkiből és Kovács Kati, Liszt Ferenc-díjas énekesnőből tevődött állt. Azért az 1:3 még itt is erős ellenszél.
4. Ruzsa Magdolna SZERB "énekesnő" bármiféle véleménye, tisztességes igazi magyar ember számára érdektelen. Így ennél többet nem is érdemes beszélni róla.
5. Csiszár Jenő egy az élete vége felé járó szánalmas aggastyán, aki kétségbeesetten kapaszkodik sivár, ám kétségtelenül sikeres múltja után, de sajnos még nem jött rá, hogy az ő csillaga már jó 20 éve leáldozott. ÉBRESZTŐ APUKÁM! TAKARODÓ!
6. Seggvakaró Philip pedig egy ideje permanensen jó helyen tartja a nyelvét és hát aki neki (illetve a mozgatóinak) nem tetszik abból ugye nem lehetett idén választani. Nehogy már legyen még egy ByeAlex ugye.

Na kapásból ennyi jutott eszembe.

gabcigirl 2014.02.25. 11:18:39

Egyvalami még nagyon érdekes. Bayer Friderika anno 4. lett az Eurovízión. Ezt az eredményt eddig magyar induló nem tudta túlszárnyalni.

Ahhoz képest 1 percig sem volt látható a műsorban, mint szakkommentátor vagy zsűri.

Akkor most ez hogy is van?

furo80 2014.02.25. 11:25:09

@elég.volt: Én szlovákiai magyar vagyok és nem hiszem, hogy te magyarabb magyar vagy, mint én. Söt, a megnyilvánulásod után még a SZERB Rúzsa Magdit is nagyobb magyarnak tartom, mint téged.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2014.02.25. 11:27:49

@elég.volt: "Ruzsa Magdolna SZERB "énekesnő" bármiféle véleménye, tisztességes igazi magyar ember számára érdektelen."

Egy ilyen mondat tükrében a tied is, csak szólok.

na73 2014.02.25. 11:28:06

Nem mindegy, hogy melyik "sztárunk" lesz 27. ezen a "versenyen".

CsakMintTe 2014.02.25. 11:39:11

@elég.volt: Mitől szerb? Mitől szakmai súlypont nélküli és szánalmas?

Bár én Ruzsa Magdit hallgatni szoktam, nem pedig nézni, így nem érint meg, hogy most épp a köztévén bohóckodott... Ellentétben mondjuk Királyékkal vagy a győztes nyervogóval: őket nem is hallgatom. Megpróbáltam, nem jöttek be. Magdi meg de.

Más: aki védi Lindát, tényleg írja már le, miért kellene szeretni! Egy számot, amit ismerhetek, amitől rögvest nem a himnuszos balhéra asszociálok... pls! Itt az alkalom, győzzetek meg!

JaneK_ 2014.02.25. 11:41:32

@elég.volt: őszintén remélem, hogy nem izgattad fel magad túlságosan, a világért sem szeretném, hogy az egészséged rámenjen a nagymagyarkodásra

Gazuzem 2014.02.25. 11:42:02

@gabcigirl: Ő inkább a hitgyüliben énekel minden vasárnap. Ez az ő döntése volt.

wakondok 2014.02.25. 11:51:55

Mindenki nyugodjon le a picsába, Viktorka megnyeri a nagy duettet Makjkánéval az oldalán és gond egy szál se =D

Mária 2014.02.25. 11:55:15

Az ilyen szülők miatt lépnek a gyerekek a Facebookról :)

kovacstamas1123 2014.02.25. 12:00:12

@elég.volt: Mivel ráérek, válaszolok :)
1. Még nem köztörvényes, magát érdekből magyarnak valló, büntetés rövid "ü", és én is szurkolok, ugyanis így érné a legkisebb szégyen ezt az országot. Nem igazságszolgáltatás, hanem jogszolgáltatás. Ugyanis nem azt mondják meg, hogy mi az igazság, hanem azt, hogy milyen jogszabály húzható rá.

4. A Rúzsa és a Magdolna is kimondottan szerb név, ugye? Ez egyszerű, ostoba rasszizmus. Miért ne lehetne akár egy idegen származásúnak releváns véleménye valamiről? Én tisztességes magyar embernek vallom magam, de ettől még érdekel egy másik EMBER véleménye, addig, amíg ő ki nem írja magát az emberek közül. Számomra kiírják magukat a cigány-, zsidó-, magyar-, német-, stb. bűnözők, az ostoba, mindenhol rasszizmust kiáltó liberálisok és az ilyen rasszista barmok is, mint te, aki az miatt nem hallgatja meg a másik ember véleményét, mert szerinte ő szerb. Faszkalap vagy. Remélem jön a Kállay-s posztból Vig a vérgőzös libbant és megtalál téged. Én akkor csak egy kávét kérnék :)
A többi pontoddal maximálisan egyetértek.

Állítsuk meg a ......... 2014.02.25. 12:00:20

Minek nevezzem?

rusnya magdi

rúzsa bandi

Ha meghallom a szerelmes vagyok beléd című dalát, már kiráz a hideg.
Borzalmas.
Zoránék korában bizotan ő lenne a menő csaj, ráadásul nem is Magyarországon született, hanem a volt Jugoszlávia területén, biztosan azért futtatja valaki ennyire.

Olyan meg ne menjen már az Eurovízióra, akit életveszélyt okozó testi sértéssel vádolnak!!!!

Netszamuráj 2014.02.25. 12:03:40

Tök mindegy, hogy igaza van-e a faternak, vagy sem, ilyen kulturálatlan hozzászólást nem engedhetett volna meg magának. Abszolút kontraproduktív, ezzel csak a fia alatt vágja a fát. Elégedetlenségét civilizáltabb formában is kifejezhette volna.

fran7 2014.02.25. 12:04:31

@István Tamasi: Pénz és támogatás nélkül az énekesi pályán senki nem juthat előre. Csak az érdekes az, hogy a tehetségkutató reality résztvevői megkapták a több 10 órányi tévés felületüket és ezzel sem tudnak mit kezdeni. Mert pénzt és támogatást kertévé nem ad senkinek. Vagy ha ad, az nem elég. Pénz és támogatás önmagában nem elég. Ahogy a tehetség sem. Lásd Eva Cassidy.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.25. 12:07:03

@shitgun: "Király Linda egy tucaténekes, nulla nemzetközi és hazai sikerrel, az egyetlen dolog, ami miatt még emlékeznek rá, az a Himnusz fiaskó"

Azért ne felejtsük el a kiváló p*rnóvideóját se!

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.25. 12:08:15

@Mária: "Az ilyen szülők miatt lépnek a gyerekek a Facebookról"

:)) Ez most nagyon talált.

2014.02.25. 12:22:29

@atpijkamo: van neki? Dobj má linket!

Big Tits Fan · http://welovebigtits.blog.hu/ 2014.02.25. 12:26:54

Mondja ezt olyan gyerekekre, akiket apuka tolt be a showbizniszbe. Rúzsa Magdi legalább megküzdött érte, s nem kőgazdag az apuci. A Himnuszos beégés után még van pofája Magyarországon pojácáskodni, na ez a durva!

Peter__Blau 2014.02.25. 12:28:23

@furo80: És rendszeresen versenyzel Magyarországon élő magyarokkal, hogy ki a nagyobb magyar, te vagy ők?
És általában te nyersz? Hű :-D

anonex 2014.02.25. 12:31:19

@furo80:"@elég.volt: Én szlovákiai magyar vagyok és nem hiszem, hogy te magyarabb magyar vagy, mint én. Söt, a megnyilvánulásod után még a SZERB Rúzsa Magdit is nagyobb magyarnak tartom, mint téged."

Hagyd a csudába. Az Ő és Király apuka megnyilvánulását is enyhe befolyásoltság motiválja, amit a kérdéses emberek származása válthatott ki.

"Ha lehetősége lenne újraszületni, még akkor is vérátömlesztésre lenne szüksége, hogy megközelítse Lindát."

anonex 2014.02.25. 12:33:49

@atpijkamo: Ha nem promóvideóra gondoltál, kérjük a linket:)

Rodolfo63 2014.02.25. 12:39:38

nevettséges, király linda és ruzsa magdi is nagyon jó énekesek, a király viktor meg nem, ennyi

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.25. 12:40:15

@shitgun: Na, guglizz rá! Rég láttam, mikor a Himnuszról elhíresült. Bár profi, de viszonylag guszta volt.

Ha már arra jársz a Csisztunak is van pár, elég hosszúak, amatőrök és nem is a legjobb minőség, de ekkor még nem volt elhízva.

http://www.google.hu/search?q=király+linda+csisztu+zsuzs+szexvideók

2014.02.25. 12:48:10

Apuka, most "szerettette" meg az énekes gyerekeit azokkal, akik eddig bírták őket, vagy semlegesek voltak.
Az ilyen menedzselés aranyat ér :)

Akik meg még mindig Himnuszoznak, kérdezném:
Megállt náluk az idő?

furo80 2014.02.25. 12:50:44

@Peter__Blau: Nem versenyzek senkivel. Néhány beskatulyázott Magyarországon élö nem képes felfogni, hogy a határon túl is élnek magyarok. Erre próbáltam célozni.

abrelosojos 2014.02.25. 12:58:53

@shinny bayaar: hehe, nem bunkó voltál, hanem tárgyilagos. a kölykök, amit tudtak, megtanultak, még az is lehet, hogy technikailag jobbak rúzsánál, de kit érdekel? szorgalmas, ambíciózus pályázókkal dunát lehet rekeszteni, de az még nem teszi őket zenésszé, mert tehetségük se nagyon, az ízlésük meg aztán végképp penetráns. velük kapcsolatban kultúráról meg szólni sem érdemes. a fogyasztói világ termékei, csak nem ismerik fel, azért azt hiszik, hogy zenészek művészek. pedig inkább valami falusi vurstliba valók, a körhinta mögé, a vattacukor árus melleti dobogóra

Bogyó 2 2014.02.25. 13:07:06

@opati666: Nem, ez egy tipikus csúsztatás. A nem adott neki pontot azt jelenti, hogy ki kellett válogatni a mit tudom én mennyiből négyet és ő nem válogatta be a legjobb négybe 8-ból vagy 10-ből, nem tudom már.
Nagyon nem ugyanaz, mintha énekelt volna, s utána pontozzák, s első pontozó 8 pont, másik 9 pont Rúzsa Magdi 0 pont.
Nem így volt.

Felháborító Király Tamás dumája, amikor Magdi korábban 10 meg 9 pontot is adott Király Viktornak, de a legjobb négy közé másokat választott. Amúgyis végtelenül primitív ezt szóvá tenni meg személyeskedni, s azzal jönni, hogy milyen énekes, meg hogy jön ide Linda?
Biztosan kurvára fáj neki, hogy Rúzsa több lemezt ad el, mint a két csemetéje együttvéve.
Többet néztem ki ebből az emberből, szégyellhetné magát!

Mi lenne ha a többi kiesett is ilyen hangnemben állna neki ócsárolni az őket be nem szavazó zsűritagokat, miért gondolja, hogy neki kijár ez.
Ráadásul azért röhej az egész, mert a többi zsűritag miatt Király Viktor mégis bekerült a legjobb négybe, akik közül a közönség választott, s nem őt. Tehát Magdi szavazása érdektelen volt a végeredmény szempontjából.
Ugyanazt tették mint Magdi.
Várom Király apuka következő Facebook-bejegyzését amikor a közönséget fogja majd ócsárolni, hiszen a győzelem nekik jár. Legalábbis ezt gondolja.

Pedig annak idején Viktor Magdival énekelt duettet amikor a Megasztárban volt, nem voltak rossz viszonyban, kár volt ebbe beleokádni.

Bogyó 2 2014.02.25. 13:10:14

@Jucek: Érdemes beírnod ide, ha ennyi információd van az egészről. Mondhatni úgy akarsz egy regényről vitatkozni, hogy a betűket sem ismered.

Peter__Blau 2014.02.25. 13:17:44

@furo80: Értem és megértem. Csak nekem mindig olyan furán hat amikor megkapjuk tőlük, hogy ők mennyivel nagyobb magyarok mint mi, akik Magyarországon élünk. Senki nem tehet arról, hogy a határnak melyik oldalára született. Ez a széthúzás olyan szomorú jelenség. De igazad van, az is szomorú jelenség amikor a Magyarországon élők beszólogatnak az országhatáron túl élőknek. Abba kellene hagyni egymás csesztetését. Egy nép vagyunk, mindegy hova születtünk és hol növünk fel. A magyar az magyar mindenhol és haláláig az is marad. Akár tetszik neki, akár nem, így járt :-) Inkább segítsük egymást :-)

juhaszvik 2014.02.25. 13:20:20

mivel a műsorral kapcsolatos a bejegyzés, ezért lenne egy kérdésem:
bár nem láttam a műsort (ez csak azért fontos, mert nem ismerem az információ valódiságát), de a következő felállást vázolták fel nekem másodkézből:
bejutott a döntőbe x ember a zsűri döntésének köszönhetően, és bejutott x ember a nézők szavazatai alapján, aztán ezek halmazából a zsűri kiválasztott 4 embert, ha jól tudom 4 olyan embert, akiket ők juttattak be. Innentől kezdve volt értelme szavazni a közép/elődöntőkben? Tudom, hoyg alapdíjas volt, de attól még megvezették az embereket, nem?

satch 2014.02.25. 13:22:05

Azt nem tudom, hogy Rúzsa Magdi oportunista seggnyaló-e, de az, hogy Király apuka egy irdatlan nagy bunkó paraszt az biztos.

EMU 2014.02.25. 13:22:39

Ruzsa művésznőt nem Király művésznő kontextusában kell megítélni. Semmi köze egymáshoz a két középszernek. Úgyhogy Ruzsa művésznőről önmagában egyértelműen megállapítható, hogy ezzel az orrhanggal, ezzel az ízléstelen, nazális intonációval semmi keresnivalója nem volna az énekesi pályán, a magyar közízlés borzalmas mélységének lenyomata az, hogy ennyire túlértékelten sikeres lehet ebben az országban. Király művésznő pedig valójában valamivel tényleg jobb hangi adottságokkal bír, de azon felül, hogy pont egy olyan műfajban áhít sikereket, ahol a külsőnek legalább olyan fontos szerepe volna, mint a tudásnak, borzalmas szerzőkkel és szerzeményekkel dolgozik. Az ő súlyproblémái az általa választott műfajjal nem vágnak egybe, de hát a számai is gyengék. Úgyhogy felejtős mindkettő, nagyon szegényes annak az embernek a zenei igénye, nagyon nem ismerhet semmit, csak amit a szájába ad a szarabbnál szarabb mo-i kereskedelmi média, aki ezért a két színvonaltalan előadóművészért rajongani tud, gyenge, közhelyes produkció mindkettő.

Bogyó 2 2014.02.25. 13:25:02

@elég.volt: " Ezt a műsort egy köztörvényes, magát magyarnak valló, de magyarul nem beszélő afroamerikai bűnöző nyerte meg."

Biztos ismerd az ügy minden részletét, mi? De ha egyszer megtámad valaki egy hozzátartozódat és lecsapod, majd éld át milyen az, ha köztörvényes bűnözőként gyűlölködnek veled!

"Akinek szívből szurkolok, hogy a jogerős bötönbűntetése miatt ne utazhasson." Kedves egy ember vagy te....

A Király testvéreknek ideje lenne már rájönni, hogy a kutyának nem kellenek. Így, mindentől függetlenül. Ehhez képest Viktor egyre sikeresebbnek tűnik.

"3. A dal "zsűrije" egy a köztévének és az uralkodó politikai vezetésnek megfelelő (tövig benyaló), minenféle szakmai súlypont nélküli 3 szánalmas senkiből és Kovács Kati, Liszt Ferenc-díjas énekesnőből tevődött állt. Azért az 1:3 még itt is erős ellenszél."

Csiszár valamikor a Heti Hetest vezette ember. Na az aztán pont a jelenlegi kurzus benyalós műsora. Én se kedvelem, de ő nem Philip, s szánalmas senkinek nevezni a minősítőt minősíti.
Rúzsa Magdit meg annál inkább. AZ ő díjait miért nem említed? Aki Zoránnal, Presszerrel és más névtelen senkikkel lép fel rendszeresen. Nyert egy tehetségkutatót tinédzserként szó szerint a nyomorból jőve mindenféle háttér ismeretség, kapcsolat nélkül, azóta megjelent több lemeze, jelenleg Magyarországon már évek óta az egyik legnagyobb bevételt produkálja koncertjegy és lemezeladásokból, övé minden idők 2. vagy 3. legjobb eurovíziós szereplése, miközben szakmailag is sok elismerése van, A Gesztivel és Novák Péterrel összehozott önéletrajzi műsora hónapokon keresztül sikeresen szerepelt a Pesti Színházban.
Névtelen senki, mi? Vajon neked mitől ekkora a szád?

"4. Ruzsa Magdolna SZERB "énekesnő" bármiféle véleménye, tisztességes igazi magyar ember számára érdektelen."

Tisztességes magyar ember ilyet nem ír le. Tisztességes magyar ember még a nem magyarok véleményét se tartja érdektelennek, de Rúzsa Magdiról minden normális ember tudja, hogy magyar.
Külhoni magyar, nemzeti kisebbség, ilyen fogalmakról még nem hallottál? Primitív módon azt hiszed, hogy az állampolgárság a nemzetiséggel adekvát kategória?

"Csiszár Jenő egy az élete vége felé járó szánalmas aggastyán, aki kétségbeesetten kapaszkodik sivár, ám kétségtelenül sikeres múltja után,"

Most akkor névtelen senki vagy nem? Döntsd már el!

uud 2014.02.25. 13:25:05

az ámerikás kultúúúúúra összecsap a határontúli "igazival". behányok ezektől.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2014.02.25. 13:29:44

Na, a Te gyerekeid meg (főleg a fiú) műanyag tucatpoptermékek, semmi egyéniséggel. Most akkor jó, vagy még dedózunk kicsit?

Bogyó 2 2014.02.25. 13:35:16

@gabcigirl: "Bayer Friderika anno 4. lett az Eurovízión. Ezt az eredményt eddig magyar induló nem tudta túlszárnyalni.

Ahhoz képest 1 percig sem volt látható a műsorban, mint szakkommentátor vagy zsűri."

Volt olyan műsor az m1-en, ahol a régi versenyzőket behívták, s meséltek, véleményeztek, Friderika is ott volt.
Nem tudhatjuk, lehet, hogy nem találták alkalmasnak, nem vállalta, akármi. Ezentúl amúgyse nagyon ismerik, mostanában már nem sikeres, max. a hitgyülis éneklésekből.
Philip mint csatornaképviselő van ott, Csiszár mint rádiós, ezentúl kerestek az ügynek két énekesnőt.
A zsűriben csak Kovács Kati új, tavaly a megelőző év versenyzője volt, de az idén Alex csak a háttérben munkálkodik, lehet, hogy ő nem akart többet.
Nincs erre törvény, hogy a volt versenyzőknek kell zsűrizniük, szerintem Kállay se lesz jövőre zsűritag, mert nem lenne alkalmas. Az másfajta képességeket is igényel.

Peterpapo 2014.02.25. 13:41:27

Annak van igaza, aki nem érti Király Tamás kirohanását, hiszen teljesen mindegy volt, hogy Magdi hány pontot adott Viktornak, mivel a végeredmény a közönség szavazatai alapján alakult ki. Ami pedig Linda bakiját illeti, ez jellemező ránk magyarokra, hogy nem tudunk megbocsájtani. Még egy ilyen apró kis malőrt is évekig tudunk emlegetni. Akik nem tudnak Lindának megbocsájtani, azok Vikidálnak meg tudnak vajon?

wabai 2014.02.25. 13:41:54

Az van, hogy Ruzsa Magdinak van művészete, a többinek meg nincs. Linda jó énekes, de tartalmatlan, Viktor tartalmasabb, de nem eléggé, mindketten valószínűleg az apukájuknak (a múltjuknak) köszönhetik ezt az ürességet. De még előttük az élet, töltsék meg tartalommal a zenéjüket. Magdinál ez megtörtént. Amihez hozzányúl, megtöltődik értékkel, amire oda kell figyelni. Már annak, aki ezeket az értékekre fogadóképes. Király apuka és környezete láthatólag minderre színvak. Még pontosabban: kulturálatlan.

Bogyó 2 2014.02.25. 13:46:49

@EMU: " ezzel az ízléstelen, nazális intonációval semmi keresnivalója nem volna az énekesi pályán, a magyar közízlés borzalmas mélységének lenyomata"

Te aztán nagy szakértő vagy! Semmi keresnivalója a pályán, mi? Ezért a szakmai elismerések, ezért hülye a zenészszakma krémje aki már együtt dolgozott vele Nováktól, Lajkó Félixen keresztül Presszerig, Zoránig, Gesztiig, Hobóig, az egykori Megasztár zsűri hason csúszott előtte, de mind hülye, csak te vagy a helikopter.
Érdekes, hogy 2007-ben az eurovíziós dalfesztiválon is az addigi idők második legjobb magyar helyezését szerezte a külföldi szavazók alapján is, egy egyébként is jóval nagyobb mezőnyben mint anno Friderika. Ők is hülyék mind? A skandinávok kint konkrétan rajongtak a feldolgozásaiért, sikeres kis klubkoncerteket adott.
Sok nazális hangú énekes van, meg elég sok minden más is számít még, előadásmód, egyéniség, mondandó, dehát te okosabb vagy mindenkinél és tudod, hogy Rúzsa Magdi csak véletlenül van a pályán, csak a "borzalmas" magyar közízlés miatt. Mert a te ízlésed az etalon.
Szar lehet, hogy nem érted, ilyen kiba' nagy szakértőként.

Bogyó 2 2014.02.25. 13:50:56

@wabai: Na, akkor te is a "borzalmas" magyar közízlés része vagy. Bezzeg, ha megnézed az aktuális amerikai top20-t, akkor ott csuda színvonalas dalok vannak, nem ilyen Magdi-félék.

kovacstamas1123 2014.02.25. 13:51:38

@Bogyó 2: "Csiszár valamikor a Heti Hetest vezette ember. Na az aztán pont a jelenlegi kurzus benyalós műsora. Én se kedvelem, de ő nem Philip, s szánalmas senkinek nevezni a minősítőt minősíti."
Szerencse, hogy nincsenek köpönyegforgatók a világon, így lehetetlen, hogy kis pénzért most éppen ide nyal.

Bogyó 2 2014.02.25. 13:54:05

@satch: Arra még azért kíváncsi volnék, hogy Magdi kinek a seggét nyalja? Mert nem világos.
De úgy tűnik, inkább az a baj, hogy nem a Királyékét.
Az fel se merül, hogy esetleg tényleg azt a 4-et találta legjobbnak.
A többiek vajon miért nem seggnyalók? Mert ha valahol felmerül, hogy hátszél (nem közönségtől jövő) van, hát az pont náluk, bár nem akarom bántani Viktort, de biztosan van neki akkora mint teszem azt a New Level Empire-nek.

Bogyó 2 2014.02.25. 13:56:03

@kovacstamas1123: Ez is lehet, de szerinted miben nyilvánul meg a nyalása? Mert Philipnél se mondanám ezt, azért mert ő nem nyal, nincs miért, ő a nyalatókhoz tartozik, egyértelműen pártkatonaként van ott. De Csiszár mitől nyal jobban mint Kovács Kati?

Fánkevő Fáncsi 2014.02.25. 13:56:08

A Király papa egy tapló karrierista, tönkreteszi a gyerekeit. Csak erőlteti ami nem megy. A Király gyerekek kisgyerekkoruk óta rengeteget dolgoznak azért, hogy legyen valaki belőlük, ezt az apuka önző nyomására teszik. Hiába a énektanárok tucatjai, és a kiváló menedzselés, csak nem sikerül elérni semmit. A tehetség az egy adottság, nem tanulható. Ennél többet a Király gyerekek nem tudnak elérni, ezért van az apuka csalódottsága és kifakadása. Ezek a skacok csak önjelölt wannabe világsztárok, a valóság az hogy nem rossz képességű, de azért "van belőle sok tucatnyi" színvonalon vannak, semmi extra. Nem értek el eddig sem semmit és ezuán sincs erre semmi esély. Sajnálom őket, hogy ilyen tapló apjuk, bocsánat "menedzserük" van.

kovacstamas1123 2014.02.25. 13:56:53

Király Tamást felháborodását én teljesen megértem. Én is tobzódnék, ha súlyos milliókat ölnék bele egy üzletbe, majd megkenném a megfelelő embereket és az nem hozná az elvárt eredményeket, sikert, bevételt.
Csak azt nem értem Rúzsa Magdi hogy jött a képbe. Az baszta a csőrét, hogy őt nem tudta pénzért megvenni? Nem állítom, csak kérdezem :D

Its_me 2014.02.25. 13:57:34

@kis_kiraly:
Pontosan. A Sanderst a nézők választották elsőnek, nem Rúzsa Magdolna. Teljesen értelmetlen és alaptalan ez a hiszti.

Ezzel együtt Magdi értékeléseinél nekem is volt egy olyan benyomásom, mintha kötelezően húzna valamerre.

Axel Torpedo 2014.02.25. 13:58:21

@CsakMintTe: Szerelem utolso verig c. film focimdala peldaul eleg jo volt. Jo hangja van a csajnak. La lefosztjuk rola a sallangokat, azert dagad ott a tehetseg. Mas kerdes, hogy kellene hozza kisugarzas is, szuggessztio. Kb 32 eves korara ez meg nem jott el.

EMU 2014.02.25. 14:00:18

@Bogyó 2: Igen, fenntartom, ízléstelen orrhangon tud csak énekelni, borzalmas. Díjakkal meg ne gyere nekem mága zoltán, edvin marton meg az ákosok és palyabeják országában. És azzal se, hogy miféle elkopott művészek látták benne annak a lehetőségét, hogy egy futtatott sztárocska mellett rivaldafényhez jussanak a surranó pályán. És igen, a közízlésnek nincsen köze ebben az országban a valódi értékekhez, a valódi tehetséghez és tudáshoz, siralmas, szánalmas, provinciális a magyar közízlés, ne oktass már ki engem győzike országából. Nekem amúgy nem szar, sőt nem is érdekel, hogy te miféle és mekkora mennyiségű szemetet fogyasztasz, csak mert a média azzal töm.

kovacstamas1123 2014.02.25. 14:06:07

@Bogyó 2: Nem állítottam, hogy nyal, vagy hogy valamiben megnyilvánul. Csak a te észjárásodat, érveidet cáfoltam, miszerint, ha a Heti hetesben volt, esetleg még hithű baloldali is, akkor most nem lehet Fidesz-szimpatizáns.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.02.25. 14:08:26

Szólni kéne Király apukának, hogy a végső győzelem egyáltalán nem Magdin múlott, hanem a közönségen, az nem volt vevő a fiacskájára. Ugyanis KV Magdi pontjai nélkül is bejutott a végső négyesbe, ahol viszont már csak a nézői szavazat számított, a vitt pontok nem, lásd ByeAlex tavalyi győzelemét, aki ugye szintén csak épp hogy jutott be a döntőbe, oszt mégis...

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.25. 14:10:29

@Peterpapo: "jellemező ránk magyarokra, hogy nem tudunk megbocsájtani. Még egy ilyen apró kis malőrt is évekig tudunk emlegetni."

Járni, lélegezni, beszélni, írni-olvasni, ismerni a Talpramagyart, Szózatot, Himnuszt, ezeket nem tudni nem nevezhető apró kis malőrnek. Pláne ezzel a nezeti érzést a legérzékenyebb ponton inzultálta. Pláne készülhetett rá, nem egy vetélkedőn volt a keresztkérdés.

Nem haragszom rá, de rendkívül kínos, megértem, ha sokaknak nehezen felejthető.

zabiela 2014.02.25. 14:11:22

Majd ha ilyet tud énekelni, bármelyik Király, akkor esetleg kritizálhatnak, de addig csak magukat minősítik, valahol itt kezdődik a zene, és az éneklés: www.youtube.com/watch?v=VAeYt-swWG0

2014.02.25. 14:12:35

Innen üzenném Király (Himnusz) Linda apukájának, hogy előbb a Himnusz szövegét kellene megtanítania a kicsi lányának - ha már magyarok vagyunk ugyebár - aztán sürgősen diétára kellene fogni az egyszer csak megdagadt hölgyeményt, harmadszor pedig Linda hangja irritáló, visítozó, lelketlen és érdektelen. Valószínűleg ezért nem halad egyről a kettőre, hiszen annak idején hatalmas ambíciókkal estek neki Európának, majd az USA-ban is próbáltak szárnyat bontogatni, de a tények makacs dolgok Virág elvtárs (akarom mondani: Király elvtárs), és szarból nem lehet várat építeni, mint azt nagyon sokan tudjuk.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.25. 14:14:28

Azért az Eurovízión jónéhány nagy sláger nyert, ugyanakkor jópár nyertes felejthető.

www.youtube.com/watch?v=5xzwimcXdJ4
All Eurovision Song Contest Winners (1956-2012)

Vajon az ABBA az Eurovízió miatt lett inkább híres, vagy inkább az ABBÁtól híres az Eurovízió?

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.02.25. 14:14:52

@gabcigirl: Friderikát azóta bekebelezte a Hitgyüli. Pukizni se tud a beleegyezésük nélkül, nemhogy zsűrizni.

2014.02.25. 14:16:18

@Peterpapo: Vikidálnak a mérleg túloldali serpenyőjében van pár évtizednyi életműve, hatalmas dalai, zenei múltja. Lindának semmije sincs, csak egy kínosam emlékezetes bakija.

2014.02.25. 14:19:15

@EMU: lélegezhető még a levegő a te magasságodban?

Úri muri 2014.02.25. 14:19:56

@EMU: Nem mondod komolyan, hogy Presser Gábornak vagy Hobónak arra volna szükségük, hogy akárki mellett "rivaldafényhez jussanak a surranó pályán"? Nem mondod komolyan, hogy saját jogon nem kapnának a közönségtől figyelmet?

Ami pedig a Király Lindával való összehasonlítást illeti, Király Linda is nagyon tehetséges szerintem, fantasztikus hangja van, bár ezt nem tudom igazából összehasonlítani. Az viszont biztos, hogy ők nem csak énekesek, hanem előadóművészek is. Rúzsa Magdinak pedig az előadói készsége, a közönséggel való kapcsolattartása, kisugárzása nagyon nagy erőssége és ebben a tekintetben magasan felette áll Király Lindának.

Peterpapo 2014.02.25. 14:21:55

@atpijkamo:

Nyilván sohasem fordult elő veled az iskolában, hogy nem jutott az eszedbe, amit meg kellett tanulnod. Ha idejön egy külföldi és gesztusként elénekli a Himnuszt és belebakizik, akkor nyilván az is egy büdös bunkó mi? Amikor a lélegzéssel, beszéddel hozod egyenlő szintre a Himnusz ismeretét, ne felejtsd el, hogy Linda Amerikában nevelkedett, tehát olyan, mintha külföldi lenne ilyen szempontból.

Egyébként pedig enyhén túlzásnak érzem a Talpra magyar, a Szózat és a Himnusz ismeretét a lélegzéssel, beszéddel egy szintre hozni. Le merném fogadni, hogy az ország minimum 90 százaléka nem tudná mindet hibátlanul elmondani.

Peterpapo 2014.02.25. 14:25:16

@shitgun:

Na persze. Tényleg jogos elvárás egy huszonévestől, hogy legyen neki pár évtizednyi zenei múltja. Gratulálok a mércédhez!

CsakMintTe 2014.02.25. 14:25:20

@Axel Torpedo: Igen, van hangja a csajnak, csak épp az emlegetett sallangokkal van a probléma. Ugyanis azokra vagy nincs szükség, ha igazi tehetségről van szó, avagy az említett tehetség minden sallangon átsüt. Nos, itt erről távolról sincs szó. Linda szerintem tizenkettő egy tucat hang, ha rádióban hallom, se fel nem ismerem, se fel nem hangosítom, ellentétben Magdival. (Bár az is tény, hogy nem én vagyok a célközönsége nagy valószínűséggel :) Az említett filmdalból pl. a refrén első sorát tudom felidézni, többet egy hanggal sem.)

naezjó... 2014.02.25. 14:26:50

@shitgun: ha még 1 óráig ülök a gép előtt, akkor sem tudtam volna jobban megfogalmazni... :) "közízlésnek nincsen köze ebben az országban a valódi értékekhez". Bezzeg, amit nem Győzike országának hívnak!

MACISAJT 2014.02.25. 14:28:28

Éppen ez a király família beszél?
Az amelyik 2008-as megaszarban is csalással hozta ki a fiacskáját győztesnek?
velvet.hu/blogok/gumicukor/2008/12/20/kiraly_viktor_lett_2008_kozepszeru_enekhangja

na ne már...

2014.02.25. 14:29:16

Tamás bátyó akkor lett volna tökös legény, ha ezt a döntő előtt jelenti ki, de így csak egy sipákoló öregasszony.

Nem is értem miért lepődött meg, aki ebben a biznicben van, nagyon jól tudja hogy mennek a dolgok, Csézi óta meg már mindenki.

2014.02.25. 14:31:05

@Peterpapo: nem elvárás, csak a különbség, te hoztad fel Vikidált, nem én.

Peterpapo 2014.02.25. 14:33:35

@shitgun:

Persze, hogy különbség, de nem érv arra, amit felhoztam.

Scagnetti 2014.02.25. 14:34:18

Király papának tudomásul kellene vennie, hogy a gyermekeiben ennyi van. Középszerű énekesek, akiket messze képességeiken felül sztárolnak, és ha más lenne a nevük, már rég eltűntek volna a süllyesztőben.

Rúzsa Magdi tehetségéről lehet vitatkozni, én személy szerint nagyon jó énekesnek tartom, az viszont biztos, hogy a Király gyerekek a nyomába sem érnek.

Király papa mindezek mellé még azt is bebizonyította, hogy képtelen elfogadni az igazságot, és hogy bunkó.

Kállay-S. győzelmének nagyon nem örülök, de ha van valaki, akivel szemben őt juttattam volna ki, az pont K. Viktor. Mert nála ő is jobb. Ahogy a mezőnyből még nagyon sokan.

A szomorú az, hogy megint egy gigasztáros jutott ki egy tucatslágerrel, amivel elér kb. egy huszadik helyet. Ennél ByeAlex is jobb volt, mert az legalább valamilyen volt. Kilógott a sorból, ezzel felhívta magára a figyelmet. De K-S mivel fog kilógni. Legfeljebb hírhedt lesz, mert eljárás folyik ellene, de kb. ennyi.

MACISAJT 2014.02.25. 14:37:52

@Úri muri: ("Ami pedig a Király Lindával való összehasonlítást illeti, Király Linda is nagyon tehetséges szerintem, fantasztikus hangja van, bár ezt nem tudom igazából összehasonlítani. ")

Ja...
És már összeszámolni sem tudom, hányszor olvastam vagy hallottam hogy "na majd most indul a világkarrier"...
A magyar "Mariah Carey", meg "már csak fogyni kell", "már csak hízni", "már csak utazni", "készül az USA lemez"...
Aztán kuss és dá kápó.

Most meg Magyarországon bizonyára a gonosz antiszemiták ismét megakadályozták a testvérpár eurovíziós karrierjét, hallatlan, őrjöng a menedzserapuka...

Axel Torpedo 2014.02.25. 14:39:19

@CsakMintTe: Szerintem nem a sallangokkal van a gond, a Himnuszos ugy is gyorsan elfelejtodott volna, ha nyitott lenne a kozonseg fele es meg tudna szerettetni magat. Erre nem kepes egyenlore, persze ez valtozhat, a szemelyiseg fejlodik.

Mas. Ugy tunik, mintha ennek a Magdilanynak arca megvaltozott volna. Hajfestes, smink persze, de megis, valami furcsa rajta.

2014.02.25. 14:44:31

@Peterpapo: mellesleg Linda 31 éves, éppenséggel akár lehetne is mögötte másfél évtizedes, büszkeségre okot adó zenei múlt, toplistás dalok, jól fogyó lemezek, szakmai és közönségdíjak, emlékezetes fellépések, nagyobb koncertek. Tudsz ilyenekről?

2014.02.25. 14:45:41

@Fedor: Édes naivitás! :) Szavazatok?!

MACISAJT 2014.02.25. 14:48:48

@shitgun: ("mellesleg Linda 31 éves, éppenséggel akár lehetne is mögötte másfél évtizedes, büszkeségre okot adó zenei múlt, toplistás dalok, jól fogyó lemezek, szakmai és közönségdíjak, emlékezetes fellépések, nagyobb koncertek. Tudsz ilyenekről? ")

Tudok..:)
www.nyugat.hu/tartalom/cikk/670

dr kíváncsivagyok 2014.02.25. 14:53:31

Kozépszeru énekes a Linda és Viktor is,...jellemtelen szarjankó apukával...

2014.02.25. 14:54:38

@MACISAJT: ez már too hot, kiszálltam:)))

dr kíváncsivagyok 2014.02.25. 14:56:24

K.Lindának és Viktornak is olyan hangja van , ami minden faluban akad a nótakorben...ketto-három...

dr kíváncsivagyok 2014.02.25. 14:57:53

a "bronzátó" csávó benne lesz az elso 5-ben...

Peterpapo 2014.02.25. 15:10:41

@shitgun:

Valóban nem tudok ilyeneket Lindával kapcsolatban.

Visszakérdeznék:

Tudsz olyan jelenlegi magyar előadót, aki viszont rendelkezik mindazzal, amiket felsoroltál?

csilisav 2014.02.25. 15:11:09

Szerintem Király András megjegyzését Ruzsa Magdira vonatkozóan kapásból vissza és el kell utasítani!!!! K-S-A viszont nem jobb mint a Király fiú. Ez is egy vélemény.

belekotyogok 2014.02.25. 15:17:38

@atpijkamo: maradjunk annyiban, hogy random kiválasztott 50, talpig magyar emberből 20 biztosan összekeveri a Szózatot a Himnusszal. (Ha egyáltalán...)

Dalszövegként tekintve meg hát istenem, sok énekessel megesik hasonló fiaskó.

judit 53 2014.02.25. 15:22:34

Csak egy pillanat! A Kállay 3 embert küldött kórházba, akkor talán hárman támadtak rá ? Akkor esetleg nem jogos önvédelem? Nem ismerem a sztori részleteit.
Király Viktor kitűnő koncert énekes lehetne, ( jól nevelt. elegáns, magasan képzett kitűnő énekes )ha nem akarna (k)minden áron popsztár lenni. Michael Buble is így kezdte, mások dalait énekelte kiválóan,most saját számaival sztár.
Ruzsa Magdi inkább sanzon énekes, valaki látott benne valamit...
Nekem közepes.
Kállai tavalyi száma jobb volt, jó pofa kölök, de ez nekem kevés.
Jövőre majd a Cserpes lány nyer, mert ott aztán igazán van lé...

belekotyogok 2014.02.25. 15:24:06

@Axel Torpedo: Mondjuk ki: kicsit hízott arcra.

EMU 2014.02.25. 15:24:31

Először is, kedves minden ájulásig alélt kommersz zenei fogyasztó! Az a baj, hogy csak azt ismeritek zömében, amit a mainstream média a szátokba ad, egyedül azzal vagytok képesek bármit is kezdeni, koncertre, zenei klubokba nem jártok, nem ismeritek, nem tudjátok, mi van a hazai tömegtucat előadókon túl. Ismereteitek hiányosak, csak a média által tolt középszer és kommersz áll figyelmetek és igényetek homlokterében. Mondhatni csak a nívótlant ismeritek, a középszerű, súlytalan kommerszet, és ezen belül próbáltok súlyozni ruzsamagdik meg királyviktorok között. Felesleges. Ezek az előadók sehol nincsenek sok hazai zenekarhoz és előadóhoz képest, akiket nem futtat a kereskedelmi média, hanem a maguk művészi, előadói útjukat járják. Fogalmatok nincs, ezért okoskodtok ruzsamagdikkal, mert azt ismeritek, azt tolták le a torkotokon, mondhatni azt még képesek vagytok feldolgozni, de semmilyen rálátásotok nincs másra, hacsak nem valami másik felpumpált médiabugrisra. Olcsó, könnyen fogyasztható, kommersz, ezzel laktok jól, és bőszen okoskodtok vele kapcsolatban, közben a valódi tehetség, a valódi érték közelében sem jártatok soha, koncertre nem jártok, csak tömegrendezvényekre, ami körül a média gerjeszti az érdeklődést abszolút érdemtelenül, és ennek köszönhető, hogy olyan illúziótok támad, hogy most aztán komoly értékkel találkoztatok. És ekkor kerültök abba a tévedésbe is, hogy pl. ruzsamagdival komoly, mély, releváns kultúrát, kreatív művészetet fogyasztotok. Lószart. Üdv.

2014.02.25. 15:26:03

@Peterpapo: persze, Majka, Vad fruttik, Irie maffia, Yonderboi, Rúzsa magdi, meg ha megerőltetem magam, összeszedek még egy tucatot. és nehogy azzal gyere, hogy ezek szar zenék, vagy rosszabb énekesek, mert most az a kérdés, hogy tíz éven belül ki az aki magyar viszonylatban sokra tudta vinni. De akár mondhatom Ákost is, ő régebben kezdte, de akkor számold az első tíz évét. Nem kutyázni akarom Lindát, számomra érdektelen előadó, nem kedvelem, nem utálom, csak ha az a téma, hogy egy évtized alatt mire lehet vinni, akkor ez van. Mellesleg Linda apukája az EMI fejese, van pénz meg kapcsolatok dögivel, oszt mégis ennyire tellett.

mosca.della.frutta 2014.02.25. 15:26:08

lehet rá ontanini a "savanyú a szőlő" szintű megjegyzéseket, de az a búdös nagy helyzet, hogy a nemzet Rúzsáját nagyon jól látja, a mondatának minden egyes állítása igaz. Rúzsának az életben nem lesz nem hogy Király Lindáéhoz még csak hasonló minőségű és képzettségű hangja se, de a Viktor (szegény, ezzel a mára szitokszóvsilányult keresztnévvel...) gyerök tehetségét se közelíti legjobb napjaiban sem; de miután valóban a köztévé ill. az aktuális rezsim seggnyalója, ezért ügyesen megél itt különösebb tehetség nélkül is.
és hogy mit keresett a zsűriben? a kérdés óhatatlan felmerült sokunkban, de a válasz adja magát: halovány tehetség, kellemetlen nazális hang ide vagy oda, Kovács Kati kiöregedésének ténye okán - így, 2014-ben - seggnyalónak seggnyaló, de mégiscsak ő volt a legkompetensebb zsűritag a többihez képest, akiknek közük nincs se zenéhez, se aktuális trendekhez... de megszoktuk már: mutyiországban mutyi minden, miért pont az eurovíziós válogató ne lenne az?

Boom74 2014.02.25. 15:26:27

Kicsit erős volt Király apunak ez a megnyilvánulása, de gondolom nem szokott még hozzá a magyarországi "mahinált" versenyekhez... :)

Azért erős azt mondani a Király testvérekről hogy középszerűek; rég volt ennyire jó hangú és külsőleg is színpadképes férfi előadónk a pop, hangsúlyozom a popzenében mint VIktor. Aki pedig nem szereti a popzenét, annak nem kellene itt szájkaratéznia. Ízlésről vitatkozni a buta emberek szoktak. Én pl. Rúzsa "szárálmes vagyok beléd" Magdit azonnal elkapcsolom mindenhonnan ha bárhol meghallom, mégse kezdem el írogatni tényszerűen róla hogy milyen pocsék az orrhangja meg a külleme, mert attól még sokan szerethetik hogy nekem nem jön be se így se úgy. Aki meg szapulja a Királyékat hogy nem tudnak magyarul az öngólt lő: Kállay "verekedős" Saunders Bandi és a Magdika se beszél szépen magyarul... minek ez? A Himnuszt emlegetni pedig ennyi év távlatából még szánalmas is... ettől nem leszel "magyarabb" :)

fátum 2014.02.25. 15:27:33

Összehasonlításképpen:
hu.wikipedia.org/wiki/R%C3%BAzsa_Magdi#Diszkogr.C3.A1fia

és

hu.wikipedia.org/wiki/Kir%C3%A1ly_Linda#Albumok

Összegezve:
Rúzsa Magdi, 6 lemez, ebből 3-szor MAHASZ Top 40 - 1. hely
Király Linda, 1(!) lemez, MAHASZ Top 40 - 19. hely

gingerbread · http://enkanapem.blog.hu 2014.02.25. 15:28:58

@shitgun: Hogyna tudnék, meg is vásároltam a 2001 környékén megjelent cédéjét, rendszeresen hallgatom, és az újabb számai is rendszeresen hallgatom. Hidd el, külföldöm népszerűbb, mint itthon. Egyébként adottságai alapján simán világklasszis kategória, nem gyengébb, mint Shakira, vagy Rihanna.

Axel Torpedo 2014.02.25. 15:31:09

@belekotyogok: Igen, valszeg mindossze errol van szo.

Meg szakcikk is szuletett a temaban egy mertekado sajtotermekben egy anonimitasba huzodo tudomanyos munkatars tollabol

www.storyonline.hu/hirek/ki_van_kepen_megfejtes/21715/

2014.02.25. 15:31:57

@EMU: haversrác, te felállítottál egy premisszát, miszerint aki RM-ra és társaira jót szól, az legkommerszebb kommersz zene szívbéli elkötelezettje, ergo muzikálisan műveletlen tuskó, tehát kvázi agyatlan médazabáló, akinek a rádió mondja meg, hogy mi a jó, ráadásul még ezt is hiszi magasművészetnek. Indulásból benézted a témát, és arrogánsan, magas lóról beszélsz. Én például se Rúzsát, se Lindát, se hasonszőrűeket nem hallgatok, sokkal inkább igényes, kiművelt zenéket. Ami ugye meg relatív, mert ha valakinek RM a gyönyörűség, akkor hogy jössz te, vagy bárki ahhoz, hogy minősítsd? A zene nem ám úgy működik, hogy a Nemzetközi Igényes Zenék katalógusából szemezgetünk, hanem azt hallgatjuk, ami tetszik, ami jó érzést kelt. Az ilyen teféle sznobokat általában kinevetik az értelmes emberek, csak szólok, nehogy még kínosabb helyzetbe hozd magad.

mosca.della.frutta 2014.02.25. 15:33:05

félreértések elkerülése végett azt azért még hadd írjam le, hogy minden tiszteletem Kovács Kati zenei munkásságáért, de ez nem változtat a tényen, miszerint a művésznő már igencsak benne van a korban, így 2014-ben már nem a mai trendeket képviseli, így számomra az ő ítélete nem mérvadó egy mai fesztivál esetében, ahol nem retró dalokkal kell kiállni. a magam részéről szívesebben vettem volna (talán akkor meg is néztem volna a válogatót) egy tisztán szakmai, a mai kor követelményeinek megfelelően értő, gyakorló, fiatalabb, korszerűbb összetételű zsűrit - vagy semmilyent, ha már úgyis az az alapkoncepció, hogy döntsenek a nézők arról, hogy ki képviselje hazánkat egy európai fesztiválon...

Boom74 2014.02.25. 15:36:35

@allapogácsova: Sok mindenben egyet kell hogy értsek... Magdinak egyébként a Röpülj Pávában kellett volna pontoznia szerintem, oda inkább való... Szerintem itt Király apunak azzal lett tele a töke, hogy végig tolták a 10-eseket a Viktorra a nézettség miatt, majd amikor dönteni kellett a végén már nem őt tolták. Kállaynak egyébként nem rossz a száma (a palit magát nem szeretem), de az én ízlésemnek ebben a könnyű műfajban a Viktor jobban tetszett. Csodálom egyébként hogy nem a mezitlábas kislányt tolták jobban a "rúzsamagdi" vonalon elindulva...

belekotyogok 2014.02.25. 15:36:57

@Boom74: nekem nincs bajom rúzsa magdival, egész egyszerűen azért, mert nem hallgatom. viszont eddig mintha tabutéma lett volna az, hogy rémes orrhangja van, most meg kb te vagy a huszadik, aki megemlíti.

Peterpapo 2014.02.25. 15:37:36

@shitgun:

Most viccelsz? Majkának egy száma van, ami tetszik, mert az Ő műfaja nem az én műfajom és szerintem nagyon sokan vannak így vele. Félreértés ne essék! Én Majkát bírom egyébként, mint ahogy Gangsta Zoleet is, de az ő zenéjük nem az enyém és nem hinném, hogy olyan nagyon sikeresek lennének, vagy egyedül lennék a véleményemmel. A többiekről is hallottam már de egy számot sem tudnék tőlük, kivéve Ruzsa Magdit és nem hinném, hogy ezzel is egyedül lennék. Nem azt mondom, hogy ezek rossz zenék lehetnek, hiszen nem nagyon hallottam, de mind réteg zene. Szóval szerintem ezek egyike sem rendelkezik mindazzal, amit felsoroltál. Egyik, vagy másik lehet, hogy összejött nekik, de minden követelménynek biztos nem felelnek meg.

Peterpapo 2014.02.25. 15:38:43

@shitgun:

Ja és Lindával is úgy vagyok, ahogy te is. Nem kedvelem, nem utálom.

Így hívnak 2014.02.25. 15:43:05

@István Tamasi: ....meg a származás nélkül....

Boom74 2014.02.25. 15:43:57

@fátum: "Összegezve:
Rúzsa Magdi, 6 lemez, ebből 3-szor MAHASZ Top 40 - 1. hely
Király Linda, 1(!) lemez, MAHASZ Top 40 - 19. hely"

És ez mit bizonyít? Semmit... talán annyit, hogy a MAHASZ-nál jobban menedzselték a Magdit... zenében jártasabb (értsd: komoly képzett zenész és énekes) ismerőseim szerint Lindának komoly és képzett hangja és énektudása van... Magdiéhoz képest meg pláne :)
Hogy emberileg esetleg kevesebben fogadják el Lindát az már más tészta...

mosca.della.frutta 2014.02.25. 15:44:47

@Boom74: ezzel nagyon egyetértek, dettó így gondolom, Rúzsátől már a Megában is sikítófrászt kaptam, nem bírom az orrhangon való rikácsot, nem létezik műfaj, amiben elviselném, már ott is azt vártam, hogy mikor esik ki, erre nem megnyerte?
/mondjuk, azt nem hallgatom el, hogy volt ott egyetlen dala, amiben tetszett, és az a Cigányok idejének betétdala volt, amit két nyelven adott elő - címe most nem ugrik be -, de ettől eltekintve sem akkor, sem azóta nem alkotott számomra figyelemre méltót, mert még az agyonajnározott Gábrieltől is hidegrázást kapok, annyira giccsparádé színvonal, hogy szavak nincsenek rá; de nem folytatom, akinek bejön, hallgassa áhitattal, én üzembiztosan elkapcsolok ha meghallom Rúzsa jellegzetes orrhangját, legyen az ének-, vagy beszédhang, engem egyszerűen irritál./

2014.02.25. 15:44:54

@Peterpapo: jaj kérlek, az hogy neked tetszik, vagy nem, az nem releváns, hisz arról beszélünk, hogy pár év alatt siker. majkáé magyarország legnézettebb videoklipje a youtube-on, 25 millióval már nemzetközi viszonylatban is erős. Az albumai sikeresek, a számait játsszák a rádiók, erről van szó, nem a szeretemről, én se szeretem. Ha a többiekről nem hallottál, az a te bajod, a többiek mai, sikeres, slágerlistás előadók, bandák, sok eladott lemezzel, országos koncertturnéval, külföldi fellépésekkel stb. Ez volt a téma Lindára vetítve, ez az érvem arra, hogy ő középszer, mert tíz év alatt egy lemezre, egy főcímdalra, meg két-három rádiós dalra futotta az erejéből.

Boom74 2014.02.25. 15:46:55

@belekotyogok: Sorry, nem tudtam róla hogy ez tabu téma... nem bántásként írtam... ezt én így gondolom, de tudom sokan szeretik a hangját ezt is elfogadom :)

Behajtó70 2014.02.25. 15:57:20

Kovács Kati meg a másik ostoba, idióta. Énekelni lehet, h tudott évtizedekkel ezelőtt, de ez nem jelenti azt, hogy összevissza véleménye mérvadó. Nem is értem szerepeltetését. Közismerten buta, ostoba nő :(

Hunor Levente 2014.02.25. 15:57:26

Pukkadjatok meg, magyarkodó eszelősök!

trinidadi tini Dani 2014.02.25. 15:57:31

Tanulságosak a hozzászólások, de mintha többre reagálnátok, mint amiről szól a hír.
Kit küldtünk ki az utóbbi 10 évben? Ez fent van a neten, na de kik maradtak le, kik voltak még a dobogósok? Ez is tanulságos lehet(ne). Emlékszik erre valaki?

eddig.birtam.csendben 2014.02.25. 16:05:09

Nehany gondolat a kommentekkel kapcsolatban:
1) A kulfoldi magyar ugyanolyan magyar
2) Aki egyaltalan nem magyar, az is ugyanannyira ember
3) Az ugyben erintett osszes szereplo tehetseges fiatal
4) Az, hogy nem tudnak nagy eletmuvet maguk mogott, az koszonheto a hazankban levo lehetosegeknek is. Szemelyes tapasztalat, hogy az otthon kapott utravaloval nagyon nehez boldogulni kulfoldon. Nem a Kiraly csalad az elso, akinek nem sikerult kitorni, de legalabb megprobaltak. Ezt is kevesen mondhatjuk el magunkrol.
5) A himnusz esetet miert nem lehet vegre elfelejteni?

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2014.02.25. 16:15:52

@atpijkamo:

Pont ez jutott eszembe, ez a Himnusz belesülés. Nagyon gáz volt. Bár az is igaz, hogy elvileg ennek semmi köze a mostani témához. Apuka beszólása szánalmas, egyben kritikán aluli. Ettől még nem lesz szebb Linduska középszerű, unalmas, minden "teltség"-et nélkülöző hangja. Az még nem éneklés, hogy egymás mellé rakja a hangokat. Nem lehet az emberekre ráerőszakolni apuka vágyait.

Így hívnak 2014.02.25. 16:18:53

@eddig.birtam.csendben: "5) A himnusz esetet miert nem lehet vegre elfelejteni? "

Erre csak a saját véleményemet tudom leírni. Bennem nem a belesülés maradt meg elsősorban, hanem az a hihetetlenül lenéző beszólás, amit megengedett magának ("magyarok vagyunk neeem?").
Ha nem volt annyi sütnivalója annak a libának, hogy csöndben elájuljon, apukának meg annyi, hogy kiadjon egy nyilatkozatot, miszerint a kedves lányát annyira sokkolta a hihetetlen megtiszteltetés, hogy igazi hazájának a Himmnuszát énekelheti közönség előtt, hát akkor meg is érdemlik a sorsukat. Nem a Himnuszba sültek bele, hanem a showbizniszbe.......

Vermine 2014.02.25. 16:20:55

a Depressziónak kellett volna nyerni :P
ez a Kállay-Saunders meg a Király Viktor egykutya, mindkettő ilyen se hús -se hal kommersz vérszegény nyüggögés... még a telefonos ügyfélszolgálatok várakoztató zenéje is izgalmasabb náluk :)

eddig.birtam.csendben 2014.02.25. 16:22:35

@Így hívnak: Nem tudom, te hogy vagy vele, de en, ha varatlan helyzetbe kerulok, vagy masok elott megszegyenulok, akkor nem mindig a legjobb formamat hozom. Gondolj bele, egy orszag elott vallott szegyent, es rosszul reagalta le. Te mit tettel volna? Szerintem ez egy olyan hiba, amit nap mint nap elkovetunk, es elfelejtunk. Nem korrekt errol megitelni ot.

Peterpapo 2014.02.25. 16:23:21

@shitgun:

Persze, hogy nem releváns, de azt is írtam, hogy nem vagyok egyedül azzal, hogy nem tetszik, mert csak egy rétegnek tetszik. Majka klipjét magam is vagy tízszer megnéztem már és ha jól emlékszem, pont ezen ki is akadt, hogy semmilyen elismerést nem kapott ezért.

velvet.hu/blogok/gumicukor/2013/04/18/majka_kiakadt_a_comet-jeloleseken/

Majka kiakadt a Comet-jelöléseken

Mégcsak a jelöléseket hozták nyilvánosságra, de máris van, aki besértődött a VIVA Comet-díj miatt: Majka fakadt ki, mivel a Belehalok című slágeréhez készült klipjét csak a legjobb videóklip kategóriára jelölték. "Meg szeretnénk köszönni, hogy ebbe a kategóriába került a Belehalok, ami tavaly akkora nézettséget produkált, mint a Cometre jelölt összes előadó együtt sem.

És mennyire sikeresek az albumai? Mert arról sehol sem hallottam, nem olvastam semmit. A számait rádiók játsszák? Én pl a Class FM-et hallgatom, de ott sosem hallottam még egyiküket sem. Sikeresek a többiek? Melyiknek volt a Papp Lászlóban telt házas koncertje? Hogy Lindának csak egy lemeze jelent meg? Nem lehet, hogy az nem az ő hibája? A tesója később kezdte, mégis három lemeze jelent már meg.

ZakMcKracken 2014.02.25. 16:35:25

Kapzsi Zsidó. Valamiért elhiszi a kölkeiről, hogy világsztárok (vagy legalábbis, hogy annak valók). Pedig közel sem...

Így hívnak 2014.02.25. 16:36:50

@eddig.birtam.csendben: De ez különbözteti meg az amatőrt és a profit. Aki tudja magát kontrollálni akkor is, ha hibázik, ha baj van, ha az ég szakad le..... Ez a mostani nyilatkozat is ebbe illik bele. Amatőrök. Persze ezt csak én gondolom így, meg a teljes magyar és amerikai popszakma, plusz tudat alatt a közönség.
Az énektudást pedig ne elemezzük. Sajnos jártam zeneiskolába, van hallásom, így az én véleményem nem lehet releváns.... :)

hwer 2014.02.25. 16:40:25

Az Apuka egy kicsit nem paraszt, hanem bunkó volt.

maltosz 2014.02.25. 16:47:43

@Rodolfo63: Rúzsa soha nem volt jó énekes,nincs hangja,csak nyöszörög,fényévekkel jobbak a király tesók,ezt IQ100 felett mindenki így gondolja:)!Nem is értem,hogy ez a Rúzsos Magdika kinek a seggnyalója,hogy örökké ő a zsűritag,egy halovány kis fos a magyar palettán!

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2014.02.25. 16:50:30

@eddig.birtam.csendben: Nem tudom, te hogy vagy vele, de en, ha varatlan helyzetbe kerulok, vagy masok elott megszegyenulok, akkor nem mindig a legjobb formamat hozom. Gondolj bele, egy orszag elott vallott szegyent, es rosszul reagalta le. Te mit tettel volna? Szerintem ez egy olyan hiba, amit nap mint nap elkovetunk, es elfelejtunk. Nem korrekt errol megitelni ot.

figyelmedbe ajánlom, erre gondoltál?
http://video.xfree.hu/?n=avea|273c4b3563b43e422075d87a18578d57

Ez egy viselkedés?

eddig.birtam.csendben 2014.02.25. 16:50:44

@Így hívnak: Ja, abban egyetertek veled, hogy a profinak profin kell reagalni. Azota Lindanak az lett volna a teendoje, hogy az eletmuvevel elhomalyositsa ezt a hibat. Ugy tunik, nem sikerult, meg mindig erre emlekszunk. Ennek ellenere nem gondolom, hogy meg mindig ezzel kellene bantanunk.
Az enektudasba nem erdemes belemenni. En 25 eve foglakozom (hobby) zenelessel, tobb mufajjal, 2 hangszerrel, zenekarokkal. Amit megtanultam, hogy az emberek izlese annyira kulonbozik, hogy ertelmetlen jorol es rosszrol vitazni.

maltosz 2014.02.25. 16:51:18

@Vermine: neked aztán tuti semmi hallásod nincs a kommentelésed után,a depresszió nagyon távol áll a zenétől,hallgathatatlan szar,és hát rájuk kell nézni,mint a menekültek,igénytelen banda!

A biztos utas 2014.02.25. 16:52:02

@hwer: az a gyerekei viselkedésén is látszik, egy újgazdag, felkapaszkodott amcsi bunkó család. Amikor Eszenyi finoman utalt annak idején arra, hogy Viktorunk bizony idegen (mennyit élt Magyarországon?) Akkor volt nagy megsértődés, vicces volt.
Tesójának a Himnusz nem megy, ezek iszonyú égők, az egész família.
Nem is értem, minek erőltetik ezt a magyarkodást, annyira hiteltelen az egész.
Ezt a Viktort is csak a sok buta tinilány szereti, ahogy én látom.
Nyilván fáj az apukának, hogy Rúzsa Magdinak sokkal több köze van a zenéhez és a magyarokhoz, mint nekik. Hát ez van, lehet hisztizni, brekegni, attól még az átlag magyar sokkal közelebb érzi magához az egyébként szimpatikusabb Magdit.
De most legalább mindenki látja, milyen szellem uralkodik a családban, milyen stílus.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.02.25. 16:54:14

@maltosz:
"Rúzsa soha nem volt jó énekes,nincs hangja,csak nyöszörög,fényévekkel jobbak a király tesók"

Erről eszembe jut az a régi összehasonlítás, hogy
Kinek van jobb hangja: Vámosi Jánosnak, vagy Bródy Jánosnak?

Hát persze hogy Vámosinak. Bródynak nincs is énekhangja.
És MÉGIS Bródy sokkal-sokkal-sokkal jelentősebb alakja a magyar (könnyű)zenének, mint Vámosi János...

De még régebben volt egy olyan összehasonlítás is, hogy kik a jobb zenészek: a Beatles együttes tagjai, vagy a Studio11?...

eddig.birtam.csendben 2014.02.25. 16:55:30

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan: Nem, ez nem viselkedes. De nem is ok egy eletre szolo megbelyegzesre.

mosca.della.frutta 2014.02.25. 16:58:34

@belekotyogok: nem volt ez tabutéma soha, max a Rúzsa-rajongók köreiben, de hidd el, rengetegen, rengetegszer beszéltünk erről korábban is - legfőképpen annak apropóján, hogy amióta megnyerte a Megasztárt, annyi év eltelt, és mégsem képeszte a hangját... én már csak emiatt sem emlegetném őt egy napon Király Lindával - vagy Viktorral, akinél szignifikáns a hangbéli fejlődés a Megasztár óta; ha láttad esetleg a Nagy Duettes szerepléseit, a Shape of my heart-ot egyetlen megcsúszás nélkül elnyomta, vagy a Blurred Lines-t, ahol simán hozta Thicke eredetijét, plusz még Pharrell rapjét is elnyomta hibátlanul egyszemélyben.... valami elképesztően jó volt -, szumma szummárum, Rúzsa Magdinál hiányolom a fejlődést, megragadt egy szintnél, egy stílusnál, és bár azt üzembiztosan hozza, de kiemelkedően semmiképp. vsz persze.
és a nazális hang is maradt a régi. na meg a számomra zavaró akcentusa is, pedig már igen régóta él itt - és ezt csak azért említem meg, mert Király Viktornak is a szemére hányják folyton, pedig neki nehezebb dolga volt, mert jellemzően New Yorkban kevesebben beszélik valahogy a magyart, mint a Vajdaságban...

megadeth1 2014.02.25. 16:59:00

Irgalmatlan tahó beszólás, megmagyarázza, h Linduska miért kényszerevő, Viktorka meg miért ilyen langyibangyi. Lehet, h még vinnék is valamire, ha nem ilyen despota apjuk lenne, aki mindenkivel megutáltatja őket, tehetség(telenség) ide, vagy oda. Király volt, Apuka.

Melee 2014.02.25. 17:01:31

Apukának savanyú a szőlő. Kállai sokkal színvonalasabb produkciót mutatott be mint a fiacskája, méltán nyert.
A Király gyerekek közül Linda messze a legtehetségesebb, de idén a produkciója gyenge volt, jogosan esett ki. Apuka meg bunkónak bunkó, de ettől a fia nem lesz tehetségesebb.

Peter__Blau 2014.02.25. 17:08:18

@Peterpapo: "Akik nem tudnak Lindának megbocsájtani, azok Vikidálnak meg tudnak vajon?"

Nem, ugyanolyan szégyen.

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2014.02.25. 17:09:35

@eddig.birtam.csendben: "Nem, ez nem viselkedes. De nem is ok egy eletre szolo megbelyegezesre."

Ebben igazad van, de azzal a hozzászólóval értek egyet, aki hiányolta a bocsánatkérést. Mert ugye először van a bűnbánat, AZTÁN a megbocsátás.

gabcigirl 2014.02.25. 17:10:40

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin):

Nem lehet, hogy a Philip's TV előítéletes a művésznő világnézetével?

Utóbbi nem gondolom, hogy alkalmatlanná tesz bárkit is a zsűrizésre.

mosca.della.frutta 2014.02.25. 17:11:10

@Hoppácska: generáció-béli eltérés van a két ember között, így az összehasonlításuk irreleváns; a célközönségük annyira eltérő volt, hogy az egyik ellen lázadt a másik, szal nem is értem, miért ez a két név jutott eszedbe - ha engem kérdezel, nem az én korosztályom Bródy, de emlékszem rá, ha az anyámat, ő máris sorolná a slágereit; de ha a nagyanyámat, ő Vámosiék nevét sóhajtozná, ugyanis az ötvenes-hatvanas években ők szupersztárok voltak a Zárayval együtt, ahogyan Bródyék meg a hetvenes-nyolcvanas évek tájékán... A Király testvérek és Rúzsa MAgdi viszont egy generáció - csak a zenei stílus más, amit képviselnek (illetve a hangi adottságokon túl a képzettségük-béli eltérés sem jelentéktelen).

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2014.02.25. 17:15:51

@Hoppácska:" Kinek van jobb hangja: Vámosi Jánosnak, vagy Bródy Jánosnak?'

Előre bocsátom, szeretem Bródyt, az egész munkásságát, azt, hogy hisz a szöveg erejében. De hogy hangja? Hát hangja az nincs. Énekesként soha, semmilyen karriert nem csinált volna.

mosca.della.frutta 2014.02.25. 17:17:39

@Hoppácska: azt kifelejtettem, hogy Bródy jelentőségét a magyar zenei életben jócskán megnyomta anno a politikai szerepvállalása is, a dalai javarészt amiatt lettek kultuszdalok, amiért az Illéséi is: finoman (néhol kevésbé finoman) lázadoztak az uralkodó rezsim ellen.

eddig.birtam.csendben 2014.02.25. 17:20:25

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan: Nem ismerem jol a sztorit. Nem tudom, bocsanatot kertek-e. Ha nem, az hiba, de most sem lenne keso bepotolniuk. Ha igen, akkor jo lenne jobban igyekezniuk, hogy errol tudomast szerezzunk. Eleve nem tudok sokat Lindarol. Szemely szerint en a hangjat, tehetseget elismerem. Tetszett a dal, amit a Charlie-val kozosen csinaltak, kb ennyit tudok rola.

totii 2014.02.25. 17:30:37

1. Kállay-Saunders András a döntőben egyedüliként kapott pontot minden zsűritagtól, a legtöbb ponttal jutott a négy legjobb közé. Négy zsűritagból három szerint a két legjobb közé tartozott, szemben Király Viktorral, aki senki szerint sem volt a két legjobb tagja.
2. Mind Király Linda, mind Rúzsa Magdi pályafutása igen komoly dobbantóval indult: előbbi egy filmbetétdallal és a Big Brother főcímével lett igen ismert énekesnő, utóbbi pedig természetesen a Megasztárral. Más stílusban jeleskednek, mindkettőjüknek különleges hangjuk van, Linda hangját fekete énekesnőkéhez hasonlítják, Magdié pedig ha orrhang is, mindenféleképpen egyedüli. Ráadásul passzol is mindkettőjük hangja ahhoz a zenei stílushoz, ami felé húznak.
Mégis, a stíluson túl van egy dolog, amiben nagyon különböznek: Rúzsa Magdi nem akar világhírű énekesnő lenni, vagy ha akar is, nem egy lépéssel. Király Linda pedig egyből ezt szeretné (vagy az apja, ez jó kérdés), Amerikában próbál karriert építeni, de valahogy nem jött neki össze ez az áttörés.
A lemezszámok csalókák, hiszen Rúzsa Magdinak ebben benne vannak a megasztáros lemezek, illetve egy T-Mobilos, de még így is van három, Király Lindának pedig már 10 éve (!) nincs egy nagylemeze. Nem hiszem, hogy ne tudott volna 5 évente összerakni 10 számot, itt is azt érzem, hogy egy amerikai lemezt szeretett volna apucival összehozni.
3. Nem jönne senki sem a Himnusz-üggyel, ha azóta tett volna valamit, lett volna lemeze, értékelhető száma, amire emlékeznének az emberek, de nincs! Így nehezen jut róla más az ember eszébe. Hogy arról tehet-e, hogy elfelejtette a szöveget, szerintem nem a válasz, nem olyan közegben nőtt fel.

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2014.02.25. 17:32:15

@eddig.birtam.csendben:

Úgy néz ki, tévedtem, mert megjelent állítólag egy bocsánatkérés - én annak idején nem láttam. Ám az alábbi link tartalmaz érdekes dolgokat arról, hogyan intézi a Király család a kellemetlenségek eltüntetését.

media-addict.hu/2013/03/15/top15-hazai-celeb-botrany-kiraly-linda-es-a-himnusz/

jojo7474 2014.02.25. 17:37:21

A zene és a hang ugyancsak ízlés dolga, akárcsak az építészet, meg a festészet. Kinek a rekedtes hang tetszik, kinek a tiszta, kinek a tájszólás stb. Attól még a Király apuka egy elfogult übertahó. És akkor is Magdi a Király

balance 2014.02.25. 17:45:30

"Ha lehetősége lenne újraszületni, még akkor is vérátömlesztésre lenne szüksége, hogy megközelítse Lindát."
Így káromkodik egy "entellektüel" -gondold végig mit is mondott!

audabu 2014.02.25. 17:51:05

Volt már zsidózós hozzászólás?

spqr1 2014.02.25. 17:55:29

-Ruzsa Magdi onerobol lett az aki. Linda nem.
-Ruzsa Magdi nem szep, de legalabb csinos. Linda se nem szep, se nem csinos, sot kifejezetten dagadt diszno
-Ruzsa Magdit hallgatva a libabor futkos a hatamon.Nekem tetszik. Lindat nezve a frasz tor ram olyan mimikaval enekel. O inkabb egy horrorfilmbe illik.
-Ruzsa Magdi meg tud tolteni egy csarnokot, egy szinhazat. A Kiraly csalad a rokonokkal egyutt sem.
-Ruzsa Magdinak onallo gondolatai vannak. A kiraly csaladban az apanak vannak csak.
-Ha Linda es a pereputtya olyan tehetseges, akkor miert nem maradt Amerikaban?
-kiraly apuka mikor huzza elo a zsidokartyat????

hederg 2014.02.25. 17:57:45

A Király apuka egyszerüen otromba (finoman)
Magyar, kétségtelen! Nem arról ír mi a baja, nem érvel személyeskedik. Nem arról vn szó ki a jobb Magdi vagy a csemetéje!
Olyan mint ma a közélet:bunkó

magaslabda 2014.02.25. 18:00:38

@audabu: Igen, volt természetesen, de lehet, hogy még te is felférsz a dobogóra:(((

Patreides · patreides.blog.hu 2014.02.25. 18:02:54

@Peterpapo: "Amikor a lélegzéssel, beszéddel hozod egyenlő szintre a Himnusz ismeretét, ne felejtsd el, hogy Linda Amerikában nevelkedett, tehát olyan, mintha külföldi lenne ilyen szempontból."
.
Nézd, én igazán nem vagyok azzal vádolható, hogy valami übernagy magyarkodó lennék, ellenkezőleg, kifejezetten utálom az ilyesmit.
De az, hogy egy bárhová kivándorolt magyar családban a gyerekeknek nem tanítják meg legalább a Himnuszt, az azt jelzi, hogy ők végleg szakítani akartak a magyarországi származásukkal.
Pechjükre végül úgy hozta a sors, hogy hazakeveredtek.
Én Lindát ezért egyáltalán nem hibáztatnám, annál inkább a szüleit.
Lindának csak egyszerűen ki nem állhatom az énekstílusát.
Nagy kincs van a torkában, de ahogyan használja sokszor , az a mód kifejezetten irritáló néha.
Pedig csinálhatna vele szép dolgokat is.

Túrós Rudi 2014.02.25. 18:06:11

De volt ennek tétje egyáltalán? Mi még magát a dalfesztivált se bírtuk végignézni egyik évben sem, annyira érdektelen. Úgy tűnik az európai sokszínűség a popzenében nem nyerő. Az angolok a kivételek, meg az ABBA volt...

Patreides · patreides.blog.hu 2014.02.25. 18:08:28

Király Tamás szavaihoz meg csak annyit: nem a zsűrit kellene hibáztatni, mert itt a műsornak a döntésekkel kapcsolatos koncepciója az alapvetően téves, elcseszett.
A közönség a szavazataival beviheti a kedvenceit a döntőbe, majd ott a zsűri az összes közönségkedvencet kiszórhatja, és marha nagyon demokratikusan széles vigyorral felajánlhatja a nézőknek, hogy akkor most válasszanak... miből?
Hát a zsűri négy kiválasztottjából.
Na ez az a hipokrita gazemberség, amitől szerintem jobb érzésű emberekben igazán felmehet a pumpa, ha egyébként úgyis igényük van rá.

komzol 2014.02.25. 18:25:08

Király apuka nem bunkó, nem paraszt. Ő egy tapló. Rúzsa Magdi éneklésben, szinvonalban király. Linda, meg a Király fiú jó közepes
magyar viszonylatban, külföldi viszonylatban a fasorban sincs.

Patreides · patreides.blog.hu 2014.02.25. 18:30:38

Mondjuk azért én, ha Linda és Viktor helyében lennék, most leülnék, és komolyan elbeszélgetnék Király-papával, hogy a jövőben lehetőleg fogja vissza magát, és ne hányjon epét nyilvánosan, mert ezzel mérhetetlenül lejáratja az egész családját, és sok kárt okoz a gyerekeinek, akiknek menedzserként elvileg az érdekeit képviselné.
Király Viktor nyilatkozataiból látszik, hogy ő szerencsére nem a papa természetét örökölte.

­DezInf 2014.02.25. 18:38:40

A Király gyerekek egyikének sincs hangja, csak apuka pénze segítette őket karrierhez.
Az ostoba lánya a Hímnusz éneklésébe is belesült.

Rúzsa Magdi velük ellentétben tud énekelni.

Patreides · patreides.blog.hu 2014.02.25. 18:41:09

@komzol: Na nem, Linda nemzetközi viszonylatban is elég jó, ahogyan például Hien is. Náluk kevésbé tehetséges énekesekből is lettek odakint már nagy sztárok.
Az más kérdés, hogy engem néha Linda stílusa a világból ki tudna kergetni. De ha akar, tud ő jót is csinálni.
A Can't Let Go például nem volt rossz annak idején:
www.youtube.com/watch?v=jWCHttl1ByQ
Ahogyan most a Runaway/Beautiful Tragedy is egész jó:
www.youtube.com/watch?v=5GpG9hn1QKw
Viszont maga az Eurovíziós Fesztivál egy nagy kamu dolog, és nem is értem, miért akar oda kimenni bárki is. Illetve értem mégis, hiszen ez egy jó promó az egyéb dolgaikhoz, az itthoni piacon is kell a reklám.
De ott kint csak leégni lehet, profitálni abból szerintem nem lehet túl sokat.
A grúziai származású brit énekest, Katie Meluát (aki korábban kijelentette, hogy annak idején majd hazai földben szeretne nyugodni) egyszer egy újságíró megkérdezte, hogy ha az eredeti hazája, Grúzia felkérné, elindulna-e a képviseletében az Eurovíziós dalfesztiválon? Katie válasza: "Én a szülőhazámban szeretnék eltemetve lenni, nem a szülőhazám ÁLTAL." :)

MACISAJT 2014.02.25. 18:45:17

@audabu: ("Volt már zsidózós hozzászólás? ")

Hogyne lett volna.
Már kapásból király apukának a "hozzászólása"
Ruzsa Magdihoz is oly jellemzően az...

Cimili 2014.02.25. 18:48:08

Mekkora égés lehet ez a Király gyerekeknek. Sürgősen keressenek maguknak másik menedzsert, ez az egyetlen esélyük.

Patreides · patreides.blog.hu 2014.02.25. 18:48:17

@shitgun: "mellesleg Linda 31 éves, éppenséggel akár lehetne is mögötte másfél évtizedes, büszkeségre okot adó zenei múlt, toplistás dalok, jól fogyó lemezek, szakmai és közönségdíjak, emlékezetes fellépések, nagyobb koncertek. Tudsz ilyenekről?"
.
lehetne itthon, ha az itteni karrierre koncentrált volna.
De én úgy látom, hogy ő két szék között a pad alatt van jelenleg, az itthoni sikereket nem nagyon forszírozta, minden energiájával arra koncentrált, hogy odakint legyen sikeres, ahhoz viszont nem elég a tehetség, még a nagyon jó dalok is a szükséges minimum lenne, oda baromi jó menedzselés, baromi sok pénz, és baromi nagy szerencse is kellene.
Így egy igazi világszintű berobbanás csak nagyon keveseknek jön össze, még a jók közül is csak azoknak, akik emellé még valami extrém extra feltűnést keltő szenzációt is be tudnak dobni, mint például a Lady Gaga komplett őrült jelenség, vagy most Miley Cyrus a nyelvnyújtogatós seggrázásával.

Shopping 2014.02.25. 18:53:21

@Patreides: Miért akarnak odamenni??? 8 millió forint jár az indulásért. Azért.

no_successful2 2014.02.25. 18:55:22

Ha kiállunk egy átlagos tucat dallal, mint amilyen Kállayé vagy Királyé akkor kb. a 30. helyen végzünk, mivel az európai szavazók magasról lesz.rnak bennünket.
Esélyünk csak olyan előadókkal lehet, mint pl. By Alex. Aki a minimál de vidám stílusával üde színfolt volt, és felhívta magára a figyelmet.
Ilyen produkció most is volt, mint pl. a Bülbüls.
Sajnálom, hogy nem ez megy a EU-ra, mert ennek még lenne valami esélye.
Ne legyen igazam, de Kállay nagyot bukik sztem kinn, mint ahogy Király is bukott volna.

Botond99 2014.02.25. 19:04:18

@shitgun: Azt a hatalmas "Vikidál-életművet" sokan szeretnék látni/hallani, de Gyulánk elég jól titkolja.

ne vada 2014.02.25. 19:05:33

Nem az a baj, hogy Linda belesült a Himnuszba. Az a baj, hogy a Himnusz dallamára elkezdte énekelni azt, hogy "Nem tudom a szöveget, segítsen már valaki!" Ez iszonyatos tiszteletlenség. Ha ezt az USA himnuszával teszi odakint, nem jutott volna le élve a parkettről...

Botond99 2014.02.25. 19:06:20

@­DezInf: A Király-gyerekeknek is igen jó hangjuk van, mégha neked nem is tetszik.

Botond99 2014.02.25. 19:08:45

@Patreides: Valóban ez lenne az "emberi" megoldás. Kérdés az, hogy emberek vagyunk-e még, vagy az országot már annyira eluralta a gyűlölet, hogy anyázás nélkül már egy pohár vizet sem tudunk kérni egymástól.

SarahConnor 2014.02.25. 19:09:25

Itt nem arról van szó, ki mit gondol a Király-testvérekről vagy Magdiról. Mindenkinek van véleménye róluk, mint énekesekről és joga van hozzá.
Itt arról van szó, hogy Király apuka milyen alapon mer úgy beszélni bárkivel, mintha a seggéből rángatta volna elő? Csak azért, mert a kicsi fiát nem pontozta fel? Sértett apai büszkeség, de mocskos tudsz lenni...
Ez alávaló, és annyira vak szegény Tomi apuka, hogy azt nem látja, alantas színvonalú kommentjével épp a drága csemetéi alatt fűrészeli a fát. A magyar közönség szereti Magdit, jó ötlet őket megsérteni, pláne ha karriert akar a gyerekeknek (ami, hozzáteszem, úgy gondolom, már rég kialakult volna, ha van kereslet rájuk, illetve tehetségesek).

Phteven 2014.02.25. 19:15:31

Erre a remek jólmegmondásra csak Gengszter Zoltánt tudom idézni: "Leszarni lehet, de felszarni nem."

Sydney Briar életben van! 2014.02.25. 19:24:25

Én azt nem értem, hogy ha nemzetközi sztárok akarnak lenni, akkor miért nem mondjuk a britains got talent-be, meg ilyesmikre jelentkeznek? Ha az sem sikerülne, ott kit szidna? Eurovizió, ugyan már, azt sem tudom kik nyertek tavaly. Az egy komolytalan valami.

Fluoro 2014.02.25. 19:25:52

Ruzsa Magdi született tehetség!

Király gyerekek megcsinált tehetségek... Nem rosszak, de a Magdiban sokkal több van.

Magdinak nem akcentusa van, ezt kikérem mindenki nevében, aki valamilyen tájnyelvet beszél!

Valamint a Magdi szerény is... Király apuka meg nem.

De a Lindával meg a Viktorral mégsincs bajom, ők szerintem otthon fogják a fejüket, itt az apuka hibázott egyedül, nagyon nagyot!

Sydney Briar életben van! 2014.02.25. 19:26:21

@Axel Torpedo: Szerintem némi botox és szájfeltöltés.

Axel Torpedo 2014.02.25. 19:29:45

@Sydney Briar életben van!: Ja, a szajfeltoltes volt az elso tippem nekem is. De lehet hogy csak kicsit feldagult.

Neil Armstrong 2014.02.25. 19:31:52

Nem hiszem el, hogy a finomkodó-bármégisközönséges hölgynek kell a zsűriben ülnie...hogy nincs egy valamirevaló zenei talentum, aki képes lenne eldönteni ki a jó - illetve ki nem. Erre a szintre ennyi tudománnyal szerintem is csak altestek sűrű nyalintásával lehet eljutni. Bono muzsikáját pedig gyakran hallgathatta, mert nagyon hajaz a "saját" szerzemény.

micsoda? 2014.02.25. 19:42:46

Hiába a szülő már csak ilyen, megbocsátható. Sajnos Viktor hangja, és a dala is "l2 egy tucat" ahogy mondani szokás. Viszont jól nézett ki.

fidesz 6 tagkönyv 2014.02.25. 19:48:30

Bizony igaza van itt a legtöbb hozzászólónak.Király Linda a duci show műsorok sztárja lehetne,csak a hátsójából kellene lefogynia 10-15 kilót,mert így olyan mint egy töltött zokni.Ruzsa Magdi nagyon jó énekes,és még szimpatikus is.

bloggerman77 2014.02.25. 20:03:19

Bírom ezt a Himnuszozást.

Linda meg a testvérei a magyart idegen nyelvként tanulták meg, felnőttként. Lindánál ez kifejezetten jól sikerült, Viktornak akcentussal, a másik fiú alig tud magyariul.

Aki meg Magdit természetesnek tartja, az nézze meg a nem kissé lepukkant lányt a Megaszar válogatón, és most, a magát illegető, kikent-kifent nagyvilági dámát.

Tehát őt is "megcsinálták".

Cimili 2014.02.25. 20:30:26

@bloggerman77: Miről beszélsz? Apja, anyja magyar, gondolom nem angolul beszélgettek otthon egymás közt. Vagy nem is beszélgettek? :DDDDDDD

Peterpapo 2014.02.25. 20:38:27

@Peter__Blau:

Gondolom Te még sohasem hibáztál.

Peterpapo 2014.02.25. 20:44:06

@Cimili:

AZ semmit sem jelent. A húgom ötévesen egy évet töltött Kanadában a kereszt szüleinknél, akik csak magyarul beszéltek otthon és amikor hazajött, nem azt mondta, hogy szorít a piros cipőm, hanem azt, hogy szaurit a pörsz cipőm. A babáival pedig úgy játszott, hogy káman széj dadi!

Teshow 2014.02.25. 20:47:35

Kár átvinni a kommenteket a Viktor/Linda vc. Magdi terepre.

A post arról szól, hogy Király papánál elszakadt a cérna, mert a szemmel láthatólag belefektetett sok meló, kapcsolati tőke és pénz ellenére Viktor megint nem kellett a szavazóknak. Mert azt azért ne feledjük, hogy bár Magditól nem kapott pontot, azért ott állt a szavazható négyben - de mégsem jött be!
Erre jött a hiszti, és kellett valakibe belerúgni, a legkézenfekvőbb nyilván az a személy lett, aki lepontozta a magzatot.
Elöntötte a xar az agyát, és a hiszti csúcs bunkóra sikerült - egyetértek azokkal, akik szerint a Király gyerekek jobban szégyenlik magukat miatta, mint amennyire Magdit zavarja! A Király CSALÁD pedig valószínűleg nem lett most szimpatikusabb - hacsak az egész nem egy jó kis gerillamarketing, benne van a pakliban az is erősen ;)

Mellesleg: az opportunista seggnyaló nem az, aki elvtelenül, a saját véleményét feladva birka módon követi a többség vagy pláne a főnök akaratát?
Csak mert Magdi pont az ellenkezőjét tette: vállalta a saját ízlését és véleményét. Sorry, ha már fikázunk, fikázzunk nyelvhelyesen!

[c] 2014.02.25. 20:50:23

@EMU: "Az ő súlyproblémái az általa választott műfajjal nem vágnak egybe, de hát a számai is gyengék."
Mondjuk ez nem az ő hibája, hanem a műfajé.

bloggerman77 2014.02.25. 20:52:36

@Cimili:

"Miről beszélsz? Apja, anyja magyar, gondolom nem angolul beszélgettek otthon egymás közt. Vagy nem is beszélgettek? :DDDDDDD "

**

Se a nagyszülők, sem a szülők nem beszéltek velük magyarul, csak angolul. Tipikus bevándorló megfelelési kényszer.

Linda azt hiszem 16-17 évesen tanult csak meg magyarul. Ő maga mondta el egy riportban, hogy neki a tulajdonképpeni anyanyelve az angol.

Teshow 2014.02.25. 20:56:26

@Cimili: Ezerszer lenyilatkozták, hogy kamaszként tanultak meg magyarul. A tesók maguk közt ma is csak angolul beszélnek.

OFF, csak érdekesség: egykori disszidensek mesélték, hogy a gyerekeik azért nem tudnak magyarul, mert ők maguk az első években maguk közt is angolul beszéltek, hogy gyorsabban és választékosabban megtanuljanak és jobb munkát kaphassanak. Sőt, az iskolás gyerekeik javítgatták az akcentusukat.

Patreides · patreides.blog.hu 2014.02.25. 21:12:01

@bloggerman77: "Linda meg a testvérei a magyart idegen nyelvként tanulták meg, felnőttként. "
.

Elég szégyen ez a szülőkre nézve.

Boka1 2014.02.25. 21:44:21

Minden elismerésem, aki a Magdiból nőt csinált. Még a logopédus kicsit alakíthatna a zárt á hangon. A Reisz Andrással lenne nagyon jó páros... :D

Leone_510 2014.02.25. 21:51:58

amióta az amerikai x faktor is látható az egyik csatornán (you tubon biztosan sokkal régebb óta, passz) világos számomra , hogy miért is nem tudott viktor és linda bármilyen sikert elérni vagy akár a lehetőséget megkapni ámerikában , még a sokadik futottak még kategória is bír ilyen hanggal , semmivel nem jobb rosszabb ezeknél így nem sok esélyük van bármit is elérni, főleg , hogy olyan semmilyenek , szürkék, semmi különösebb nincs a testvérpárban, még én laikusként is látom, hogy mennyire jó hangú és tehetséges előadóművészek közül tudnak válogatni , biztos szomorú volt ezt felismerni a papának és eljönni a kis Magyarországra, hogy majd itt befuttatja a gyermekeit, akik itt is hasonlóan tizenkettő egy tucat senkik, tipikus Amerikából jöttem a mesterségem címere...egy senki vagyok de soknak akarok látszani, csak hát már a magyar is tud világot látni és nem dől be az üres szavaknak, ideje a papának odébb állni , talán a Holdra légzőkészülék nélkül :)

ez pepitában igaz azokra a megetetett magyar "sztárokkal" akiket megszívatnak egy show után, hogy de nagy sztár vagy , de mégsem képes cd-t eladni (nem azért nem veszünk cd mert letöltjük , hanem mert senki nem vesz szart, hiába akarják letolni a torkunkon) vagy megtölteni egy csarnokot, ha meg kivinnék amerikába...illetve dehogy viszik, mi a francnak? a nyelvet nem beszéli és 1000 olyan van mint ő csak az képes angolul megszólalni

chocco channel 2014.02.25. 21:57:38

Egyikuket sem tartom kivalo enekesnek, de ha az en apukam fejezne ki a velemenyet ilyetenforman valakivel kapcsolatban....hat ize....en szegyellnem magam, helyette is :-)) A velemenyet kifejezhette volna mash stilusban pl:szarkazmus, humor...de ahhoz ugye kifinomultsag kell, ami kiralyeknal nincs.

mosca.della.frutta 2014.02.25. 21:59:47

@Teshow: ez pontosan így van, öcsém már US-ben született, és nyikkot nem beszél magyarul, szülők sem erőltették soha, valamiért nem volt fontos nekik - igaz, ők hazatelepülni sem akartak soha, és igen, angolul kellett otthon beszélni - elsősorban az aklimatizálódás és az akcentus mielőbbi lecsiszolódása miatt -, szülők is max akkor beszélgettek magyarul egymás köztö, ha "Nicht vor dem Kind!" téma volt napirenden...
ennek tükrében eléggé komoly teljesítmény ilyen szépen megtanulni magyarul, mint a Király testvérek, ezt tapasztalatból mondom, mert nekem spec az ameriaki angol volt hasonlóképpen nehéz (és nem az alapok, hanem pont a fent említett teljes beilleszkedés, a helyi dialektus elsajátítása, a magyar akcentustól mentes tiszta beszéd).

Boka1 2014.02.25. 22:01:04

@Leone_510: a Linda az Usában is tehetséges. Magyarországon pedig világhírű. Pár éve a Szulák show-ban angolul énekelt duettet a Szulákkal és leiskolázta Andreát, mert a nyelvre már nem kellett figyelnie. Ez nagy előny.

Peter Blau 2 2014.02.25. 22:02:29

@Peterpapo: De, már hibáztam sok mindenben, de nem a himnusz szövegében több tízezer ember előtt.

Peterpapo 2014.02.25. 22:04:28

@Peter Blau 2:

Mert énekelted már a Himnuszt több tízezer ember előtt?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.25. 22:04:32

@chocco channel: "az en apukam fejezne ki a velemenyet ilyetenforman valakivel kapcsolatban....hat ize....en szegyellnem magam, helyette is"

Ha én a lányaim karrierjébe - akármilyen pozitívan is - beleszólnék, kinyomnák a szemem.

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan: "Himnusz ... semmi köze a mostani témához."

Persze. De ezt tudja egyedül felmutatni, csak erről ismert. :))

Peter Blau 2 2014.02.25. 22:12:24

@Peterpapo: Nem, de ha kellene akkor készülnék rá és nem lennék részeg mint Gyula bácsi meg nem felejteném el mint Linduska. Úgy gondoltam ez mindenki számára evidens. Neked nem, ez van. Neked nem lenne ciki ha belesülnél vagy részegen állnál ki, te ilyen vagy én meg olyan, nekem ciki lenne :-)

Maliali 2014.02.25. 22:13:10

En annal nem is tudok jobban ruhellni egy hazaszakadt nagy magyart, aki bszik megtanulni az evek alatt rendesen magyarul. Miota elnek itt? mar jo ideje... Kulfoldon sem csipik a bevandorlokat, akik 3-4 ev alatt nem kepesek normalisan beszelni.

Ugyhogy en ilyen szinten a Bunyos Bandit sem csipem, mert mar tetves 5 eve tespedik, es megis ugy beszel, mint mikor eloszor felbukkant a megaszarban.

Peterpapo 2014.02.25. 22:21:55

@Peter Blau 2:

Senki sem mondta, hogy nem ciki. Én sem állnék ki részegen már csak azért sem, mert nem iszom. Az is ciki lenne, ha belesülnék, de egy kicsit túlzásnak érzem, hogy még mindig felemlegetik és ennek alapján ítélkeznek felette. Biztos lehetsz benne, hogy Linda is készült rá, de ne felejtsük el, hogy előtte nemrég jöttek haza és még a kiejtésén is érződik az akcentusa. Szóval szerintem kevésbé megbocsájthatatlan, mint Gyula bácsi produkciója.

Peterpapo 2014.02.25. 22:27:55

@atpijkamo:

Az én lányom pedig bizonyos dolgokban ki is kérné a véleményem, vagy ha én mondanék neki valamit, nem nyomná ki a szemem, hanem vagy megfogadná, vagy nem.

"Persze. De ezt tudja egyedül felmutatni, csak erről ismert. :))"

Nem csak erről ismert, csak ezt emlegetik állandóan vele kapcsolatban.

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.25. 22:28:43

@Cimili: "Mekkora égés lehet ez a Király gyerekeknek. Sürgősen keressenek maguknak másik menedzsert, ez az egyetlen esélyük."

Hol talál olyan menedzsert, aki rögtön ki is adja a lemezét?

a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.25. 22:32:16

@Peterpapo: "ki is kérné a véleményem"

Félreértettél. Megahallgatják a véleményem, de nem kopoghatok be a főnökéhez.

"Nem csak erről ismert"

Ja, igazad van, még a szexvideójáról is ismert.

vrana 2014.02.26. 02:59:40

Végre valami felizgatta a díszes közvéleményt. Ennyi elég is a világból.

ÉN MAGDIT IMÁDOM! Most és mindörökre. Ha hallgatok nem kortárs "komolyzenét", akkor Magdit hallgatom. A legcsodálatosabb hangú magyar énekesnő.
(és ezt egy "komolyzenész" írta:)

A szerelő 2014.02.26. 03:59:48

@Salemi boszorkány: El sem tudod képzelni, hogy most mennyire boldoggá tettél! :) Idáig abban a tudatban éltem, hogy rajtam kívül nincs senki az univerzumban, aki számára kimondhatatlan gyötrelem, amikor felhangzik a mélyen tisztelt Rúzsa művésznő Szerelmes dala. Megnyugvással tölt el, hogy mégsem vagyok egyedül! :)

jog-ász 2014.02.26. 06:59:07

magdi nagyon szuper énekesnő, de a stílusa irritál..lehet nem is tud róla, de valahogy ugy érzem hogy lenéző, magas lóról beszél, és nem csak itt a dalban, több interjúban is.

Nick Leeson 2014.02.26. 07:05:22

A király családtól alapból tele van mindenkinek a cipője! Haza jöttek amcsiból, mint valami csodacsalád, hogy hú megjöttünk a nagy szép csodaországból, pénzzel, tudással, tehetséggel tele, és most majd itthon a "hazánkban" kamatoztatjuk. El lett híresztelve, hogy linduska, valami éneklő csoda! Whitney Houston egy nulla hozzá képest, és csak egy hajszál választja el linduskát, hogy ezt be is bizonyítsa. Aztán teltek a napok, hetek, hónapok, évek, jött a himnuszos poén... tovább teltek sz évek, a világsiker elmaradt. A nagy arc persze semmit sem csökkent. Ők bárhová mennek, mindig hangsúlyozni próbálják nem létező felsőbbrendűségüket. Viktor bárhol fellép, mindig belenyög valamit a mondandójába angolul... mert hát ő amerikábú gyütt! Ha valami nagy duett szerű műsorban kell fellépni, akkor ő mindig valami amerikai slágert énekel, lehetősé szerint olyat, amit itt szinte senki sem ismer, kint talán nagy sláger. Minden pillanatban arra játszanak, hogy ők a nagy amerikából jött valakik. Király apukának a mostani paraszt beszólása meg csak hab a tortán, pontosan arról szól amit itt leírtam... Legjobb lenne ha visszatakarodnának amcsiba, itt senkinek sem hiányoznának!

Nick Leeson 2014.02.26. 07:14:56

Egyébként meg Magdit kár fikázni. Ő aztán szó szerint legalulról jött a rohadtnagy nulla közeléből. Meg lehet nézni milyen ruhában volt a megasztár válogatáson... Aztán mégis kikupálódott. A hangja olyan amilyen. Ennek ellenére az Eurovizion is második legjobb Magyar eredménnyel tért haza. Egy semmilyen dallal...
Ha mellé tesszük, a nagy arcú, pökhendi "világsztárnak születtünk" király családot, már látszik a kotraszt.
Szerintem minden korrekt jó érzésű ember látja a különbséget...

Vermine 2014.02.26. 08:15:48

@maltosz: ezt félig-meddig ironizálva írtam :P
a Depresszió tényleg messze nem a műfaj csúcsa, de a többi versenyző mellett még így is kitűnt a jellegtelen tömegből:)
amúgy tényleg nem értek a zenének ehhez a válfajához, otthon is csak Bachot és Vivaldit hallgatok. meg Opethet, Slayert, Loreena McKennitet, Paradise Lost-ot stb :P
...de hát hol vannak ők a Király családhoz képest ugye :DDD

sien 2014.02.26. 10:09:00

@maltosz: te hülye vagy baszki :D

sien 2014.02.26. 10:13:49

@Neil Armstrong: de most tényleg. honnan másztok elő ilyen hülyeségeket írni? jesszusom.

24volvo 2014.02.26. 10:21:23

aki ott volt a Pelion szallo szilveszterén az örökre elfelejti öket, akkor kellett volna a okos "müvelt" papának l
följönni a szinpadra (ott ült 1m-re) és attol a400 embertöl bocsánatot kérni,-de" legyen Király.....ostobák ök..) kb.10' müsort szanhattak nekünk ami allatt 3 szor kezdtek neki mert ugrott a CD.. majd röhögtek...valami katasztrofális 3' következett és leléptek.senki nemtapsolta vissza öket és ez nekünk vendégeknek nem kevés pénzünkbe fájt. hatöllünk nem is de remélem MAGDITOL bcsánatot kér a inteligens apuka mert ha nem nagy BUNKO !!

2014.02.26. 12:28:06

Király apuka ezt nagyon benezte... kíváncsi vagyok mit fog kapni ezért a facebookon.
Magdira meg valszeg rászóltak, hogy a másik running-os számra tessen szavazni, mert ez már el van döntve. Ő meg tette amit kellett, oszt annyi.
De ettől en meg nem ítélem el Magdit. Király apukat a sudribunko beszolasa miatt viszont nagyon is.

hagman 2014.02.26. 13:01:58

Néhány megjegyzés pártatlanul:
1. Rúzsa Magdi nyilvános, nagyközönség előtt nem vállal playback koncertet. (persze lottó sorsolás, kívánságkosár kivétel)
2. Király apuka valóban volt dobos, a kis hazánkban méltatlanul mellőzött, elnyomott, zeneileg azonban forradalmi újdonságokat adó "vidéki" Color zenekarban, bár csak beugróként: colorband.uw.hu/Color/zeneszek.html
3. Anyuka bár hirdeti magát, hogy a Zalatnai Tini és a Cinik énekese volt, nem igazán volt hosszú életű: hu.wikipedia.org/wiki/Zalatnay_Sarolta
4. Király Linda első lemeze 2003 decemberében jelent meg, apuka nem kis hátszelével.
5. Rúzsa Magdi első önálló lemeze 2006 novemberében került a boltokba, tehetségének hátszelével: hu.wikipedia.org/wiki/R%C3%BAzsa_Magdi
6. Rúzsa Magdi megjárta az Euroviziós Dalfesztivált 2007-ben, ahol ugyan "csak" 9. lett, azonban megkapta a legjobb dalszerzői díjat és a legjobb női előadói díjat is: hu.wikipedia.org/wiki/Unsubstantial_Blues
7. Király Viktorról nehéz találni díjakat: hu.wikipedia.org/wiki/Kir%C3%A1ly_Viktor
8. Elég ha a MAHASZ eladási listákat végigolvassuk a fent idézett wikipédia oldalakon a nevezett előadókról. Talán valamit tükröz a hallgatóság és rajongók részéről.
9. Sem a Király csemeték sem Rúzsa Magdi nem született Magyarországon, de így vagy úgy magyar állampolgárok lettek.
De Rúzsa Magdi megtanulta valamiért hibátlanul elénekelni a magyar himnuszt. Nem hiszem, hogy Szerbiában ezt különórán tanítják. Igen ez már régen volt, lerágott csont, de valahol ez még a mindig ciki egy kicsit DE nem a Lindának hanem a "manager" apukának és anyukának!
10. A Dal zsűrijében miért ciki egy olyan ember személye, aki megjárta már az Euroviziós Dalfesztivált? Ő már volt ott, látta belülről, hogy hogyan működik az egész! A Dánok-Svédek-Norvégok-Finnek ugyanúgy egymásra szavaznak mint a volt szovjet tagállamok. A magyarokra kik szavaznak? Románok? Szlovákok? Horvátok? Szerbek? Vegyük már észre, hogy a büdös életbe nem rúghatunk labdába, akárki képviseli kis hazánkat. Hívhatják Királynak vagy Kállai S. Andrásnak, esélye sincs még a dobogó közelébe sem jutni!
11. Amúgy meg ha nem a dalt nézzük, hanem az előadót, kétségtelen, hogy K. Viktor messze leveri az idei győztest meg a többi döntőst! De Apukának mégsem 1 zsűritagot kellett volna lealázni, pont azt, aki nem érdemli meg!
Mert ugye a Philip-et ciki lett volna, mert ő az aki tolja a lét a Király-oknak a királyi TV-ben? Vagy a Jenőt aki nyomja a rádióban őket? Kovács Kati pedig Liszt díjas, őt mégis csak ciki lett volna nem?
12. Egyébként meg az egész DAL verseny ott lett elb...-va, hogy ugyanúgy a nézettségről és a reklámbevételről szólt mint minden más tehetségtelenkutató kereskedelmi TV-s műsor. Le van szarva, hogy kinek a dala jó, ki a szerző, lényeg a sok SMS meg a nézettség.
Egyértelmű, hogy a DAL is beállt az Éjjel-nappal Budapest és Big Brother szintjére. Kár érte. Még jó, hogy nem tartott tovább, bár még messze a forma 1 meg foci VB. Majd akkor kapcsolok újra az MTV-re.
Ilyenek vagyunk mi magyarok.
Birkák.

mediaaccess 2014.02.26. 19:18:44

@Behajtó70: Google: (RTL Klub +) A TV2 és Király család átverés (a Caramel, Radics Gigi, Fekete Dávid, Nguyen Thanh Hien, Friderikusz, stb. belekeveredésükkel kapcsolatban is) - a szervezett bűnözés leleplezése - Tóth Lüszi emlékére

Google: (RTL Klub +) The TV2 and Király Family Scam (in Connection with Caramel, Radics Gigi, Fekete Dávid, Nguyen Thanh Hien, Friderikusz's, and other's involvement as well) - Organized Crime Exposed - In Memory of Tóth Lüszi

fátum 2014.02.27. 09:51:40

@Boom74: Ahhoz képest, hogy milyen "képzett" a hangja - bár ő lenne olyan képzett -, nem sok mindent tett le az asztalra. Mit menedzseljenek rajta, ha nem csinál új lemezt, nincsenek új számai?
A másik pedig az, hogy a "komoly és képzett hang és énektudás" önmagában kalap szart sem ér, ha valaki nem érzi a zenét, ha nincs belül semmi.

Axnix 2014.02.28. 19:49:37

Király dala egy kommrsz zenei stílust képviselt, a négy között sem lett volna helye. A selyemfiú és apucija pedig inkább más földrajzi helyen keressen sikerélményt.
süti beállítások módosítása