Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A kommunista sajtó diszkrét bája

2014. február 10. 08:07 sixx 46 komment

1_53.jpg

Szar lehet a Heti Válasznál dolgozni, de most minden viccet félretéve. Mire ideológiailag megfelelően képzett lesz az ember, a főnök eladja a fél országot az oroszoknak, és lehet felvenni a szekrényben porosodó, molyrágta munkásőrkabátot, megtisztogatni a sarlós-kalapácsos jelvényt, a gyereknek meg odadobni a Moszkvából hozott Misa mackót, mától nincs Barbie, nehogy felnyomjon a szomszéd. Ahhoz viszont, hogy olyan mértékű, szemellenzős seggnyalást folytasson az ember, mint a lap San Franciscóból tudósító munkatársa, Balla Eszter, nem elég a szerkesztőségi nyomás, az "Esztikém írjál már valami odabaszósat az amerikaiakról" kezdetű nógatás, ide ennél sokkal több kell, valami olyan vele született, elképesztő szervilizmus, amivel eddig csak Orbán-Fidesz-rezsidémon viszonylatban találkoztunk a jobboldali magyar sajtóban.

A cikkben (itt van, tessék elolvasni egyben az egészet) a szerző olyanokért baszogatja az amerikaikat, meg úgy en bloc mindenkit, aki írni mert a téli olimpia megnyitójáról, amiért épeszű, gerinces embernek esze ágban nem lenne. Ki az, aki képes például a megnyitó egy nyilvánvalóan elcseszett momentumát (öt karika helyet csak négy jelent meg a grandiózusnak szánt nyitányon) azzal kommentálni, hogy

Némi hiba csúszott a megnyitóba. Az orosz tévénézőknek felvételről a "jó" képet közvetítették, ami újabb kritikákat váltott ki.

és nem röhögi ki a legvadabb észak-koreiai tévés húzásokra emlékeztető hamisítást? Hogy a jó életbe' jelenhetett meg egy magát bármilyen szinten is komolyan vevő lapban az, hogy

Politikát nem a rendezők, hanem a jogvédők csináltak a nagy sporteseményből. A bojkott ugyan nem sikerült, de a nyugati államfők látványosan távol tartották magukat a megnyitótól. (...) De a nagyon erős homoszexuális lobbival Barack Obama nem mert szembeszállni.

Ugye most minden olvasó előtt megjelenik az Obama mögött/melett álló, Village People-jelmezes melegek és kamionsofőrnek öltözködő leszbikusok képe? Ahogy erősen lobbiznak, ugye. A cikkíró a végére mér teljesen elveszti az eszét (az önbecsülése korábban odalett), és képes leírni ezt:

A megnyitó előtti napon még azt is taglalták, hogy netán Putyin maga gyújtja meg az olimpiai lángot. Aztán rögtön kiderítették az újságírók, hogy az elnök szeretője a lángvivők között volt. Irina Rodnyinát, többszörös műkorcsolyázó olimpiai bajnokot, a láng meggyújtóját pedig fajgyűlölőnek tartják, hiszen valamikor Barack Obamáról rasszista twitter-üzenetet küldött.

Tetszik érteni? "Tartják." Azok. A sok buzi, meg néger, meg biztos a zsidók is, csak ők most kimaradtak a szórásból valahogy. Mert az, hogy valaki ezt a képet tette közzé a Twitteren,

Screen Shot 2014-02-10 at 8.04.31.png

az nem aljas rasszizmus, csak csíny, poén, "rasszizmus", ahogy a cikk képaláírása is jelzi, így idézőjelben. Értjük mi, hogy mostantól megint kötelező lesz az orosz, meg azt is, hogy úgy ki vagyunk szolgáltatva Putyinéknak, mint még soha a történelmünkben, de könyörgöm, a vasfüggönyt ne húzzuk már fel saját kezünkkel.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zooltek 2014.02.10. 08:27:14

Nálam jobban kevesen rühellik a most regnáló bandát, de azért a comment blogot nem kéne beáldozni a politikai adok-kapok oltárán :/

A Proverbiális Noszty Fiú 2014.02.10. 08:29:12

Ezek szerint a Heti Válasz is nekimegy nagy rössel a homoszexuális lobbinak? Bár ugye Putyin után kénytelen lesz, ha meg akarjuk mutatni mennyire tökös gyerekek vagyunk.

Mocskos komcsik.

A meleglobbit viszont mint komolytalant csak úgy leírni, hát na.

fran7 2014.02.10. 08:30:32

Állítólag...

De komolyan válaszolva a cikkben felvetettekre. Az USA létrehozott egy olyan külügyi intézetet, amelynek célja a melegek jogainak kiharcolása külföldön. Ez eléggé nem village people-s figurák lobbizása. Ha már a csúsztatásnál tartunk. Jelenleg az amerikai állam a demokrácia mellett, helyett a melegjogokért harcol külfödön. Ne tegyünk már úgy mintha ez nem létezne.

Úgy tesz a szerző mintha nem az USÁ-ban lenne 5 mp-es csúszás a közvetítésekben, hogy ne lássanak mindent a tévénézők. Az nem észak-koreai tempó?

ewfuns 2014.02.10. 08:39:07

Az Index meg az Összefogás minden tagjának hátsójában tartja a nyelvét és folyamatos megrendelésekre írja a cikkeket. Nincs különbség egyik oldal médiumai között sem.

bunk0 2014.02.10. 08:42:40

tudomásul kellene venni hogy a világon különböző értékrendű kultúrák léteznek. van ahol menő buzinak vagy rasszistának lenni és van ahol nem. lehetne annyi tolerancia a liberálisokban hogy ezt elfogadják és nem akarják ráerőszakolni az értékrendüket olyanokra akik nem kérnek belőle. a változatosság gyönyörködtet

uma 2014.02.10. 08:52:59

@bunk0: miért is fogadjam el, hogy valahol menő rasszistának lenni? Ostoba.

Dor B. Zoltán 2014.02.10. 09:01:02

Lehetetlen megérteni, hogy a liberálisok miért olyan kevéssé liberálisak a kevésbé liberálisokkal szemben.

falomb 2014.02.10. 09:05:10

Vajon a fidesz hívek észlelik, hogy a sajtójuk egyre jobban hasonlít az előző rendszerbelihez, csak próbálnak úgy tenni, mintha ez jó dolog lenne, vagy nem is tudatosul bennük egyáltalán?

joska61 2014.02.10. 09:18:33

Ez most egy nagyon jó írás. Amúgy pedig a bértollnokok legrosszabbika az, amelyik önszorgalomból lődöz túl a célon. De ne is politizáljak tovább, végülis nem polblog ez.

wizes1 2014.02.10. 09:18:47

a heti szar mno-i mélységben már jó ideje.

miciur 2014.02.10. 09:20:07

Csodás volt Balla Eszter buzizós cikke. Mindezt USA-ból, annak is a legtoleránsabb, legnyitottabb városából.. Gondolom a Castro-n ülve, egy macbookon fogalmazva:D
Ezek tényleg ennyire idióták?!

Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2014.02.10. 09:20:32

@falomb: Még előző havi jelszavakra és mondatokra sem emlékeznek, nemhogy több mint 25 évvel ezelötti dolgokra. Ma a két láb jobb.

miciur 2014.02.10. 09:21:43

@Dor B. Zoltán: talán pont azért, mert a nyitottságtól való elzárkózást is lehet kritizálni liberálisként, nem ír fel érte a rendőr

wizes1 2014.02.10. 09:22:06

@falomb: az előző rendszerben elgallgattak, de nem hamisítottak, pláne nem hazudtak ennyit.
fideszmédia: hazudni, hazudni, hazudni, a szart csokira fényezni.

bunk0 2014.02.10. 09:32:59

@uma: te mitől vagy különb mint egy rasszista? te sem bírod elviselni a tiédtől különboző véleményeket.

amúgy meg miért kéne eltűrnöm hogy valahol menő buzinak lenni?

ha amerikának joga van országokat lebombázni a "demokrácia" terjesztése ürügyén, akkor bizony az oroszoknak is joguk lenne bárkit lebombázni a homofóbia terjesztése érdekében.

a lberalizmusnál erőszakosabb, elnyomóbb ideológia még nem volt a történelem során.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.02.10. 09:39:45

@fran7: "Jelenleg az amerikai állam a demokrácia mellett, helyett a melegjogokért harcol külfödön."

Egy kisebbség jogegyenlőségéért küzdés mióta nem a demokrácia része?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.02.10. 09:42:45

@bunk0: "a lberalizmusnál erőszakosabb, elnyomóbb ideológia még nem volt a történelem során."

Az ilyen mondatok valhogy mindig jókedvre derítenek. A "legyen mindenki szabad és egyenlő" ideológiája, mint a legnagyobb elnyomás... :-)

toportyánzsóti 2014.02.10. 09:55:38

@Dor B. Zoltán: Kapnál pár fejberúgást bakancsos náciktól,vagy éjszaka rád gyujtanák a házad ezek a szólásszabadságért elkötelezettek és amikor kimenekülsz géppisztoly sortűz kaszál el gyermekeiddel együtt,késő lesz ráébredned mekkora állatokért emeltél szót.

fran7 2014.02.10. 09:55:42

@Fedor: Része annak, de a cikk logikájval ellentétben, aki tagadja a meleglobbit, nem véletlen, hogy melyik kisebbségért áll ki az Obama-adminisztráció. Miért nem harcol a hantik és manysik jogaiért? Mert az nem hoz szavazatot otthon. Pedig a hantiknak és manysiknak rengeteg olaj van a területükön. S nincs aki őket megvédje. Miért nem őértük harcolnak ekkora lekesedéssel, pedig néhány éve ment a Free Tibet.

toportyánzsóti 2014.02.10. 09:59:41

@bunk0: Kevered a liberalizmust a bolsevizmussal alapfogalmatlan.Szerencsére kevesen vagytok moszkovitya mutyipincsik.

G3'z4 2014.02.10. 10:13:35

Srácok, a zindex sokkal jobban csinálja a seggnyalást, mint a Heti Válasz, csak ugye másik segget találtatok magatoknak. Mielőtt ilyen faszságokat írogattok, érdemes lenne körbenézni a saját címlapotokon néha...

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.10. 10:17:13

@G3'z4: mutass ilyet a címlapról, most azonnal. ne csak a szád járjon.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2014.02.10. 10:17:57

Alapaelvem: Mindenki azt csinálhat amit akar, amíg ezzel másoknak nem árt.
Most akkor fasiszta, liberális, konzervatív, elnyomó, anarchista, demokratikus, vagy mi vagyok? Csak hogy tudjam.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2014.02.10. 10:20:50

@G3'z4: Az "ez az oldal szar" az nem seggnyalás. A "másik oldal az viszont szupi!", az a seggnyalás. Aki mindkettőt szarnak tartja, csak most konkrétan az egyik TUD szar dolgokat csinálni, azt tényleg nem lehet észrevenni?

Troppauer_Hümér 2014.02.10. 10:46:52

Tökéletesen igaza van a szerzőnek, de ezt a ballaeszterezést már végigolvastam az összes indexes/indexmutációs/indexhezközelitumblis blogon. Ez kábé olyan, mintha lenne egyszerre 6-8 kurucinfó, ugyanazt tolva, hogy érthető legyen.

Én a tévés hírekért, kritikákért járok ide, nem ellenzéki politikai sirámokért. Remélhetőleg a választások után helyreáll az élet a comment.com-on.

szuperkrumpli 2014.02.10. 10:50:35

Fideszbérenc szennylap.

Troppauer_Hümér 2014.02.10. 10:57:23

@sixx: Mátyás, kedves Hatt úr. Az is? Az elmúlnyócévben szinte csak az volt. :D

fran7 2014.02.10. 11:06:36

@stillmátyás: Ne várd. Ugyanis, sixx nem a magyar politikai logika mentén cselekszik, elsősorban, hanem az amerikai csatatért modellezi le nekünk. Ezért kapunk Stewart-féle republikánus Fox news ekézését és nem kapunk MSNBC ekézést. Minden magyar politikai cikk ebből az irányból érzékelhető igazán. Barb egy más tészta.

falomb 2014.02.10. 11:16:11

@sixx: nem fog tudni mutatni, de a fanatikus hívek nem is keresnek ilyet. Őket arról lehet megismerni, hogy ha valaki az ő oldalukon állót szidja, akkor automatikusan a másik oldal rajongójának sorolják be. Az fel sem merül bennük, hogy valaki úgy is szidhatja az ő oldalán levőket, hogy a másik oldal sem a kedvence.

Vagyis a fanatikus saját magából kiindulva mindenki másról is azt gondolja, hogy fanatikus. Csak fekete-fehér van számára. Mást nem ismer.

BalatonfürEde 2014.02.10. 12:18:12

Vastagbőr 2.0 Media Edition ;)

Thomas Dantes 2014.02.10. 13:10:36

Aha. Na tessék akkor megmondani, csak az USA provokációja, hogy például a magyar csapat szállásán a konyhában se víz, se gázt?
USA provokáció, a szép sárga víz-már ahol volt ügye.
A rossz, félig kész épületek?
USA provokáció, hogy milyen óriási összegbe került?
Talán csak a meleg lobbi provokációja, az, hogy teljesen véletlenül Putyin haveri köre építetett mindent az olimpiára?
Többek között olyan vidámparkot( olimpiára!!!) ami csak évek múlva lesz kész?

Ez mind csak provokáció?

Aha...hú a mindenségit neki.

Államférfi 2014.02.10. 13:37:54

Sixx én nagyon kedvelem, amiket írsz, akkor is, ha nem értek vele egyet és nagyon nem szeretem a Fideszt.
De.

"És nem röhögi ki a legvadabb észak-koreiai tévés húzásokra emlékeztető hamisítást?"

A csúsztatott élő az emlékezetes Super Bowl-mellfedőlerántós eset óta világjelenség. Ezt lehet erre is használni, semmi Észak-Korea nincs ebben.

"Ugye most minden olvasó előtt megjelenik az Obama mögött/melett álló, Village People-jelmezes melegek és kamionsofőrnek öltözködő leszbikusok képe?"

Ne csináljunk már úgy, mintha a média és általában minden művészeti ág, a gazdasági elit ne lenne tele melegekkel. Befolyásos helyeken. Legfölül. Azért, mert a melegek jó része jobb ízléssel, több tehetséggel és leginkább nagyobb szabadsággal és önmenedzselési képességgel van megáldva. Obama azért nem ment el a buliba, mert Oroszországban volt. Katarban, amikor majd a VB lesz, elmegy, pedig ott börtön jár a melegeknek. De persze ott nem lesz fontos a jogvédelem. A lényeg, hogy az ágaskodó világhatalomba lehessen belerúgni.

"Tetszik érteni? "Tartják." Azok. A sok buzi, meg néger, meg biztos a zsidók is, csak ők most kimaradtak a szórásból valahogy. Mert az, hogy valaki ezt a képet tette közzé a Twitteren."

Ha valaki elkövet egy faszságot az életében, örökre rasszista marad? Rájött hogy gyökér volt és levette a képet, nem? Nem szoktak emberek túllőni a célon, bármilyen téren, úgy évente néhány alkalommal?

Miért fehér és fekete a világ? Miért kell az egész rohadt magyar sajtóban azt olvasni, hogy Amerika pozitív, Nagy-Britannia pozitív, a németek hááát olyan németek, de az oroszok, kínaiak és arabok fúj-fúj. Bassza meg, az is egy kultúra, az egy is valamilyen, annak is van létjogosultsága. Erőből fikázni valamit azért, mert MÁS és más szabályok szerint élik az életüket, másban hisznek, más a társadalmi rend, nem hisznek az amerikai alkotmány alapértékeiben, az miért nem tolerálható? Elég színtelen lenne az a szivárvány, ha csak a nyugati értelemben vett társadalmak lennének a Földön.

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.10. 13:42:12

@Államférfi: csúsztatott élő? az orosz tévében nem az elbaszást, hanem a főpróba jól sikerült ötkarikáját játszották be. ez nem hamisítás?

igen, levette, bár elnézést nem kért miatta. nem, nem azt mondom, hogy amerika=jó, orosz=rossz, ezt te is pontosan tudod.

Államférfi 2014.02.10. 13:55:47

@sixx: De, hamisítás. Pont, mint amikor felveszik előre az X-Faktor sztárfellépőjét, hogy legalább ő ne legyen hamis. Vagy amikor a Vujity Tvrtko elmagyarázza, hogy ő egyes egyedül bejutott Észak-Koreába vagy Csernobilba. Vagy amikor szenzációként számol be akármelyik magyar hírportál a politikusok rosszul kitöltött vagyonnyilatkozatáról. És akkor az amerikai média hírközlési metodikájáról nem is kezdenék írni, te jobban ismered, mint én.

Én tudom, hogy te egy baromi intelligens csávó vagy, de az olvasóid és a lakosság nagy része nem az. Mint sehol a világon. Evidenciaként kezelik a magyar újságírók, hogy amit ők mondanak, azt értik is a kétbites Mónika-Show szereplők meg a többiek. De ha túllépek a durva általánosításon én is, azt látom, hogy ez az ország most Oroszország felé közeledik. Lehet ebből jó biznisz, híd szerep az EU meg közte, akármi, de nem úgy, hogy 23 éve mást sem hall a magyar lakosság, minthogy Oroszország szar. Nem az. 5 millióan többen élnek Moszkvában, mint itt és jobban élnek. A legalja fizu 300 000. Az átlag 1,2 milla. Vidéken meg szarul. De Borsodban is. Régen is volt olaj meg gáz, mégis szarul éltek mindenhol. Áramlanak ide a turistáik. Kilóra megvesznek boltokat, házakat, üzemeket, bankokat. Munkát adnak. De ha a kétbites csak (!) arról hall, hogy mekkora Észak-Korea Oroszország és milyen szar ott még a WC is és minden szocreál, miközben ez nem igaz, az nagyon kellemetlen lesz hosszútávon.

Nem kell nyalni a seggüket, pont olyanok, mint a többi ember, de néha (!) valami pozitívat ha írnátok két mondat között az nem ártana. Jó orosz/kínai/arab sorozatok (ne röhögj, vannak), jó tévéműsorötletek, mit bánom én. Kurva nagy felelősség van a vállatokon és nagyon sokan figyelnek rátok. Legalább néhányan ne csak a negatív dolgokról írjatok, hanem keressetek pozitívat is. Mert annak, akinek a világra az ablak ti vagytok és ők nem keresnek híreket és nem értik a világot, kurvára eltévednek.

Bocs a hosszért meg a rizsáért.
Jó munkát!

sixx · http://comment.blog.hu 2014.02.10. 14:01:25

@Államférfi: nem, nem ugyanaz. az egyikben ugyanis TUDOD, hogy a sztárfellépőt előre felvették, és eleve nem arról van szó, hogy éppen elesne, mire vágnak, és a szülőfalujában a főpróba tökéletes képsorai mennek le. ez nem ugyanaz.

nagyon szeretnék jó orosz sorozatokról írni, kortárs filmekről is akár, de nagyon kevés jut el ide, oroszul nem tudok, felirat nincs, epizódokat letölteni nem nagyon lehet. a nyelvi korlát dettó bejátszik az arab, koreai, japán sorozatok esetében is - nem tudom, hogy mi a jó, mert egy szót nem értek belőle. meglepődnél egyébként, hogy a tévés piac mennyire egységes, ami jól megy kamcsatkában, azt szeretik a tűzföldön is.

Államférfi 2014.02.10. 14:14:53

@sixx: Én tudom, te tudod. Tóth Béla, rákospalotai kasszás a Pennyből tudja-e? Nem. Azt se tudja eldönteni az esetek jó részében, hogy mi playback és mi nem. A Zemberek nagy része azt sem tudja, hogy egy rádióban, kívánságműsor idején az emberek NEM élőben beszélnek és ezért van az, hogy mindig pont elég a "hely" a dal elejéig. A szándék és a súlya hazugság esetén mindegy. A nézők nagy részét szórakoztatni akarják, egy X-Faktorral, Naplóval, Fókusszal, de még egy olimpiai megnyitóval is. Úgysem értik. Boldogok a lelki szegények.

Oké-oké, ez már nem az én asztalom, ezt neked kell tudni. Én csak annyi olvasói észrevétellel élek, hogy néha gondoljatok arra is, hogy aki nem érti és ismeri az összefüggéseket, mit ért meg abból, amit írtok.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2014.02.10. 15:23:45

@fran7: Részben igazad van, de csak nagyon kis részben. Csak hogy a hantikat és a manysikat a közelmúltban nem érte kimagasló hátrány, ugyanez viszont nem mondható el a melegekről, lásd. az ellenük hozott friss törvény (amit csak magyar komrmánypárti újságírók vesznek védelmükbe), meg az azt fedezékül használó, államilag min. elnézett erőszak-hullám:

fedor.blog.hu/2014/02/07/meleg_tema_a_hideg_sport

Szóval ez most nagyon is aktuális téma, lévén, hogy elvileg a melegségüket felvállaló sporotolók is veszélyben lehetnek, mégha ezt valószínűleg még Putyinék se merik felvállalni a diplomáciai bonyodalmak miatt.

pitaa 2014.02.10. 17:29:33

@bunk0: te szerencsétlen, nem a liberálisok akarják bombázni a többi országot, hanem éppen a hozzád hasonló konzervatív "értékrendű" idióták :D

ds9 2014.02.10. 17:37:14

Arthur J. Finkelstein-ről, mikor fog írni a Heti Válasz, ilyen szép cikket, hogy az úriember a meleg-zsidó lobbi érdekében próbál befolyásra törekedni, mindenütt a világon (nem mondom, hogy ezt teszi, csak azt kérdeztem, hogy mikor ír ilyet majd?).

Szóval, lehet, hogy Arthur J. Finkelstein-ről azért nem ír a Heti Válasz, mert ő a Fidesz egyik kampánystratégája ??
És ebben az esetben hirtelen már nem is érdekes, hogy meleg és hogy zsidó ?

És azok a fidesz fanok, akik hörögve szidják most a melegeket a szocsi olimpia miatt, meg az amerikaiakat, (meg ugye a zsidókat úgy általában, no ezek az emberek tudják, azt, hogy a fidesz kampányguruja, amerikai, zsidó és meleg (ráadásul ugye, 2004 óta házasságban is él egy másik férfival) ???

Mert azért ez a dolog egy kissé szüreális így :o)))

uma 2014.02.10. 17:51:16

@bunk0: attól vagyok különb egy rasszistánál, hogy nem vagyok rasszista.
A rasszizmus és a homofóbia (és tsai.) nem az emberi értékek alapján ítél, hanem azoktól függetlenül gyűlöl, hátrányos helyzetbe hoz, eltaszít.
Namost míg a származás és a szexuális irányultság és identitás (és tsai) nem nevelésen és választásokon alapuló tulajdonságok, addig a rasszisták és homofóbok visszataszító ostobasága az.

fran7 2014.02.10. 18:05:02

@pitaa: Akkor Obama, hogy adott parancsot és engedélyt Líbia bombázására? Hogy a liberális szentről JFK-ról ne is beszéljünk. S a liberális Obama bezáratta már Gitmót is? Vagy cserélte le a testőrségét, mert túl sok volt benne a fehér. Ez a liberailzmus, mert akkor nem nagyon kérnék belőle.
@uma: Ebben az a jó, hogy te mondod meg, ki a rasszista és már különb is vagy. Ugye elvileg ezen az elven működnek a realityk. Megnyugtatod a lelkiismereted. Sejteni lehet, hogy Obama azért indított ekkora offenzívát a melegjogokért, mert közben más téren durván tapossa és eltiporta örökre az emberi jogokat. Lásd Snowden, a tárolt telefonbeszélgetések és ehhez hasonló jogtiprások. Így nyugtatja a lelkiismeretét.

andzsin 2014.02.11. 23:28:20

A legjobb az egeszben megiscsak ax, hogy a teljes jobb oldal 20 evig ekezte a ruszkikat, most ugyanazok lelkesen hozsannaznak. "Mi ljubim Carevics Putyin".

2014.02.12. 17:06:29

@andzsin:

A hazátlan, magyargyűlölő baloldal évtizedekig a kommunista Moszkva seggét nyalta, most meg a cionista Brüsszelét. A lényeg, hogy idegen segg legyen.
süti beállítások módosítása