Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A HírTV manipulált, de vajon ki megy sittre érte?

2014. január 31. 13:40 index 405 komment

Egy évig terjedő szabadságvesztéssel lesz büntethető, aki mások becsületének csorbítására hamis, hamisított vagy valótlan tartalmú hang-, illetve képfelvételt készít. Aki elérhetővé teszi, két évig, aki pedig nagy nyilvánosság előtt vagy jelentős érdeksérelmet okozva követi el a bűncselekményt, három évig terjedő szabadságvesztéssel lesz büntethető.

A fentiek alapján nagy szarban van a HírTV pár munkatársa. Történt ugyanis, hogy legutóbbi MSZP nagygyűlésen, amikor Mesterházy Attila éppen Mészáros Lőrincről beszélt nagy lendülettel, a tömegből valaki, valamit bekiabált. A tömeg már csak ilyen, kiabál, és nem szalonképesen, tessék csak elmenni egy meccsre, ott a "kötelet" bekiabálásbál enyhébbet nem is tudunk mondani nagy hirtelen. A nagygyűlésen is ezt kiáltotta valaki, "kötelet", ezzel reflektált Mesterházy szavaira, aki viszont azt mondja, ezt a beszólást nem hallotta rendesen, és reakciójában nem határolódott el tőle - ő börtönt hallott, arra reflektált.

A HírTV természetesen készséges volt, és segített, mint a jó úttörő, a tudósítás hangsávjának megfelelő részét felhangosították, tessék, itt van, itt kiabáltak, ilyet. Ami innentől következett, az maga a szürreális kabaré. A Poldi bácsi megmondója blog kezdte el feszegetni (és a Kötöttségek nélkül folytatta), hogy az, hogy a hangsávban jól hallhatóan kiemelik a bekiabálást, az azért nem túl elegáns, mert számon kérik a szónokon, hogy a mesterségesen felerősített hangú, tehát a helyszínen nem ilyen hangerővel elhangzó beszólástól nem határolódott el. 

Na még egyszer: a HírTV azért baszogatja Mesterházyt, mert a helyszínen nem volt neki egy hangtechnikusa, aki élőben felerősíthette volna a közönségzajt. 

A HírTV mindezt nem is tagadja, igen, mondja a szegény ember Erős Antóniájára fazonírozott műsorvezető, belenyúltunk a hangsávba, oszt? Mi ezzel a baj? Az, hogy ez így kimeríti a fent idézett törvényben foglaltak szerinti hamisítás fogalmát, az. És ezért három év sitt jár, hogy aztán kinek, a hangtechnikusnak, a szerkesztőnek, vagy annak, aki végül is kiadta az ukázt, az már tökmindegy, majd leosztják. A manipulált felvétel azóta már úgy megy körbe a kormánykommunikációban, mint kordokumentum, ott van, jól hallható a kötelezés, miért nem reagált rá Mesterházy?

A bajai hamis videó után a kormánypártok képviselői hörögve követelték, hogy a hamisítást megrendelőket példásan büntessék meg, meg is született villámgyorsan a törvény. Na, akkor itt a nagy lehetőség, hogy példát statuáljanak.

UPDATE: Egy magát szakembernek valló, mindenesetre a szakzsargonnal pontosan tisztában levő Cink-kommentelő szerint így történhetett a sajtóetikát szembeköpő manőver:

Évekig dolgoztam rádiókban és TV-nél is így van némi rálátásom a helyzetre. Sajtóetikai szempontból a direkt kihangosítás kimeríti a manipuláció fogalmát (...) Az hogy Szabó Anett mindezt - egy kicsit sem Oscar gyanús alakítással - tudatlansággal és a szimpatizáns beszélgetőpartnerektől nyert igazolással próbálja leplezni az kínos és amatőr. A kérdés nem az hogy bekiabálták-e a "kötelet" vagy sem. Simán benne van és a felvétel is alátámasztja igaz kihangosítva (...) A probléma ott van, hogy a manipulált rész és az ügyesen rávágott Mesterházy reflektálás együtt alkalmas a félrevezetésre a félreinformálásra hovatovább az uszításra és a hitelrontásra kvázi azt a látszatot keltve hogy Mesterházy akasztani akarja a politikai ellenfeleit. Holott a muszteren szinte biztosan nem lenne kivehető.

Vélhetően a kötelet kiáltó delikvens közel állhatott a Hír TV kamerájához és elég hangos volt ahhoz hogy az atmo mikrofon összeszedje a hangját a riporter pedig scriptelésnél meghallotta ( egy jó AKG vagy Sennheiser stúdió fülesben jobban kivehetőek a háttérzajok is). Innen már csak egy ugrás a felelős szerkesztő és a vágó és kész is a szenzáció. Ehhez persze le kellett mondani minden sajtószakmai sajtóetikai és hitelességi elvről amihez egy riporternek vagy szerkesztőnek illik tartania magát. És a kihangosítással valóban azt a hatást keltették hogy a szónoknak hallania kellett a köteles beszólást, holott egy ekkora térben ennyi egyszerre bekiabáló ember között vélhetően a tőle 10 lépésre állók szavait sem biztos, hogy normálisan meghallja.

Az pedig nem érv hogy az MTVA tudósításaiban is hallatszik az ilyen eseményeken általában szerkesztőségenként két stáb dolgozik. Egy rögzíti a beszédet egy másik operatőr pedig vágóképeket készít. Én nem mondom, hogy a HírTV odaadta muszterét de megsúghatták az MTVA-s kollégáknak hogy körülbelül hanyadik percnél kell keresni az ominózus bekiabálást. Ja és a kötekedők kedvéért...igen ilyenkor az operatőrök akik az egész beszédet rögzítik általában egy bolyban állnak így ha az egyik kamera atmoszféra mikrofonja felveszi a bekiabálását, akkor vélhetően a többi is. És azt már tapasztaltuk, hogy a királyi TV a manipulált kép és hangvágás nagymestere.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Utluk Feri 2014.02.01. 10:06:43

@tobeor: A Közgép-Trafik-Oktatás engem is roppant mód irritál, ezért nem reflektáltam a tartalmi részre, nekem nagyjából teljesen mindegy melyik maffia rabolja ki épp az országot. Éppen ezért reagáltam a TE személyeskedő, indulatos önkifejezésedre, amiből süt a hülyeség ;) sajnálom, ez van, nem lehet a végtelenségig a másikra mutogatni

feketeesfeher 2014.02.01. 10:07:59

@pocakos focisla:
Mondja büszkén a fideszcsicska.
:))))

Utluk Feri 2014.02.01. 10:08:33

@tobeor: annak azért örülök, hogy pont neked sikerült a személyeskedésbe belekötni, meg egyből kikötni, hogy kinek az oldalán vagyok :D:D a fidesznyikezés meg kb. a komcsizás szintje csak a másik oldal birkái használják, jó lehet agymosottnak lenni :D

yatumux 2014.02.01. 10:11:07

@_most_: tényleg egy faj vagytok. Gyűlölködő, igazságtalan véglények. Proletárok.

jolaca 2014.02.01. 10:13:03

@CENZÚRÁZVAszorult Fémkarika:
Nem kellene a nicked elé a fényképedet is kitenned, mert még felismernek!... :)

G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2014.02.01. 10:15:35

Ha már amúgy sem a témáról van szó, és amúgy sem reagált senki az ismételt kérdéseimre, én ezennel feladom, hogy megismerjem az érveiteket. Lehet, nincsenek? Miután nagyjából a nyolcadik kommentben teszem a kérdéseket, azt hiszem, ez azs igazság. Ami nekem ebben az egészben szánalmas volt, az a magyarázkodás. Bekiabálták, hogy kötelet, vagy börtönt, vagy kiscsirkét, francot sem érdekel. M. A. azt mondta, hogy ja. Poénból, félig. Csak az párthívek gondolnák, hogy ez így lesz. nem illeszkedik a róla kialakult képbe, oké, de ezek után két napra rá kiötleni, hogy börtönt, és össze-vissza magyarázkodni, majd vissza támadni. Na az szánalmas. Ha azt mondta volna, hogy igen, azt mondtam, ez egy szónoklat volt, lehet megtanulni, hogy mi a szóünoklat, mik a szónoki fogások, és egyébként is... Szóval, ha tökösen kiállt volna, akkor azt mondom, hogy igen, ez így rendben. De egy ilyen pitiáner ügyben így botladozni... Szavamra, Gyurcsány röhög a markába. Ezektől pikk-pakk vissza szerzi a hatalmat, csak bukjanak el. Márpedig el fognak, ha ennyire... Nincs jobb szó rá na. Kis volumenű, olcsó... Ez van. Én ezzel búcsúzom ettől témától. Gondolom ezt se olvassa senki, de a kis lelkemnek jót tett, hogy kiírhattam.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.02.01. 10:18:07

@tobeor:

"Azt a rohadék hazug fajtád bazdmeg"

Le style c'est l'homme même. Ez nagyon illik rád. :(

tobeor 2014.02.01. 10:24:21

@Utluk Feri: Hát lehet te közönnyel reagálsz a magyarok kifosztására és a haza elárulására, én azonban mélyen magyar érzelmű vagyok, ezért engem ez mélyen érint, ráadásul - amit te persze "elfelejtettél" figyelemebe venni - ez egy válasz volt egy szarházira, aki kiforgatta a szavaimat. De azért te csak keresd a hibát bennem,. ez nagyon zavarjon, de a maffia rablásaira reagálj továbbra is közönnyel :)

tobeor 2014.02.01. 10:25:20

@Utluk Feri: Ja, hisz nincsenek is fidesznyikek :D

tobeor 2014.02.01. 10:26:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Aki hazudik, rablók és hazaárulók mellé áll, és mg neki áll feljebb, arra bizony a rohadék a legfinomabb jelző. Tudjuk miért kötöttél bele a jogos felháborodásom szülte stílusba, mert a tartalomba nem tudsz :) Te is a hazaárulókkal vagy ugye?

­regress 2014.02.01. 10:27:36

Ez a commencom egyre szánalmasabb..

Egy az egybe az MSZP-s álláspontot löketi, egy ostoba és felesleges Mestrházy féle hazugság okán.

jolaca 2014.02.01. 10:29:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
"A hangsávból nem lehet utólag kiemelni egy bizonyos irányból érkező hangot. A hangsáv utólagos hangosításával nem változik a jel/zaj viszony (vagyis a bekiabálás és a többi kiabálás, zaj hangerejének aránya)."

Dicsérendő, hogy megpróbálsz műszakilag is magyarázatot adni egy olyan polémiára, ami úgysem megoldható (történetesen, hogy M. mit hallott, illetve, hogy a hallottak közül mire reagált). Egy a bibi: amit írsz, az már a nagy meredekségű analóg szűrők megjelenése óta (úgy fél évszázad) sem magyarázat, digitális szűréssel meg gyakorlatilag felismerhetetlenné lehet tenni az eredeti hangzást. Tudniillik NEM a teljes hangképet erősítették fel (erre lenne igaz a jel-zaj viszony állandósága), hanem KIEMELTEK, saját bevallásuk szerint.

Ennyi. Ez nem politika, csak technika. A többi már ízlés és hűség.

Utluk Feri 2014.02.01. 10:32:17

@tobeor: "én azonban mélyen magyar érzelmű vagyok" akkor sok sikert kívánok olyan nemzetharcosok támogatásához mint gyuriferi, lendvay, kuncze meg a többiek :D:D
" te közönnyel reagálsz a magyarok kifosztására"
Arra reagálok közönnyel, hogy a két egyenértékű banda közül épp melyiknek van-e meg a jó kis helye a kormányban, szövegértés elégtelen.
"Ja, hisz nincsenek is fidesznyikek :D"
Pont annyira, mint komcsik, mint mondtam jó atvzést kívánok, mosd ki a maradék pár sejtet is abból a koponyából ;)

"miért kötöttél bele a jogos felháborodásom szülte stílusba, mert a tartalomba nem tudsz :) Te is a hazaárulókkal vagy ugye?"
Öcsém te tényleg idegbeteg vagy... Egyébként milyen elegáns és célravezető a "szókiforgatóknak" fröcsögés formájában repostolni.

jolaca 2014.02.01. 10:34:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Meg: Ceux qui ressemble s'assemble...
Mindkét táborban.

pocakos focisla 2014.02.01. 10:34:43

@tobeor:

- határontúli magyarokat megtagadó,
- 23 millió románozó,
- országot, közműveket elprivatizáló,
- országot embereket égletekig eladosító,
- mukanélküliségi rátát megduplázó,
- rezsi árakat megháromszorozó,
- ellenzékieket beazonosíthatatlan karhatalmistákkal verető
- országot EU utolsóvá züllesztő (szlovákok elötti pozícióból)

tetves kis szeretett MSZP-d után van pofád hazaárulózni majom ?

Inkább bújj vissza Mesterházy seggébe, és tagadd te is azt amit 3 darab TV társaság is rögzített, miszerint kis kedvenced lecsapott a kötelezésre, mint tyúk a takonyra.

tobeor 2014.02.01. 10:36:33

@Utluk Feri: Ez elég gyenge volt. Hát nem tanultál még eleget a profi személyeskedőktől, csúsztatóktól? Az pl. hogy össze akarsz mosni gyurcsánnyal egy tipikus aljas húzás, igazi aljas hazugság, de ilyen gyengén előadva? hazudj nagyobb átéléssel, hogy ne legyen ennyire gagyi. Nem baj, majd belejössz, csak gyakorolj sokat, látom a lelkesedés már megvan :)

Utluk Feri 2014.02.01. 10:38:05

@tobeor:
" Az pl. hogy össze akarsz mosni gyurcsánnyal egy tipikus aljas húzás, igazi aljas hazugság, de ilyen gyengén előadva? hazudj nagyobb átéléssel, hogy ne legyen ennyire gagyi."

fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/s403x403/8200_10152210236728738_1302082676_n.jpg

Ez valóban elég gyenge volt, de nem az én részemről.

tobeor 2014.02.01. 10:38:20

@pocakos focisla:

:DDDD

Összekeverted a kamu nikkjeid fidesznyik bértroll!

Ugyanezt a szöveget a másik blogban pár perce még a másik nikkeden írtad :DDD

tobeor 2014.02.01. 10:39:09

@Utluk Feri: És a belinkelt képen mégis melyik volnék én, szerinted, agyalágyult? :DDD

Utluk Feri 2014.02.01. 10:39:30

@tobeor: khm ugyan itt nem engem szólítottál, de hadd válaszoljak, pontosabban hadd válaszolj:
"Látom te is a bűnözők oldalán vagy :) Felsoroltam pár dolgot, azokra egy szavad sincs, csak az aljas személyeskedés :) Ami azt bizonyítja, hogy érdemi válaszod nincs."

Touché

Utluk Feri 2014.02.01. 10:40:02

@tobeor: és a belinkelt képen szerinted melyik nem lesz azon a listán amire szavazni fogsz? :D

­DezInf 2014.02.01. 10:40:23

Mekkora egy gagyi színvonaltalan szar lett ez a cc blog.

Mostmár tényleg az MSZP-s párthíradó szerepét fogják betölteni mindig ?

Vagy csak válssztásokig ?

tobeor 2014.02.01. 10:45:13

@Utluk Feri: PONTOSAN a mély nemzeti érzelmem miatt vagyok hajlandó még akár erre a szar bandára is szavazni akár (bár még az LMP is esélyes, meglátjuk), ugyanis MAGYAR szemszögből nézve ők a kisebbik rossz a hazaáruló fideszmaffiával szemben. Ettől még nem vagyok a hívük, ha lenne jobb náluk örömmel szavaznék másra, de ilyen szar a választék. Ettől még engem joggal zavar a magyarellenes és hazaáruló fidesz ámokfutása. Rólad meg nagyon árulkodó, hogy bevallottan közönnyel reagálsz az általad is rablásoknak és rombolásoknak titulált botrányokra, de azért annyira nem vagy közönyös, hogy nekem állandóan válaszolgass :D Én jobban zavarlak mint a nemzeti méretű lenyúlások, hát igen ez nagyin reális :D

tobeor 2014.02.01. 10:48:41

@­DezInf:
Hány nikken tolod még? :DDD

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.02.01. 10:49:31

@jolaca:

"Tudniillik NEM a teljes hangképet erősítették fel (erre lenne igaz a jel-zaj viszony állandósága), hanem KIEMELTEK, saját bevallásuk szerint."

Mivel a háttérzaj is emberi beszéd volt, semmit nem változtat egy frekvenciatartomány kiemelése. Ezzel egyes háttérbeszélők hangját csillapították, másokét kiemelték. A nettó eredmény az, hogy a bekiabálás nem lett hangosabb a háttérbeszélgetéshez képest.

Úri muri 2014.02.01. 10:50:17

@jolaca:
Bocsi, de ha már franciául írunk, pedig írhatnánk magyarul is (ráadásul a franciát a kommentelők nagy része valószínűleg nem is érti), akkor írjunk inkább helyesen:
Ceux qui se ressemblent s'assemblent.

Utluk Feri 2014.02.01. 10:52:46

@tobeor: Jelentem egy elempés szavazóval vitatkozol és továbbra sem tudsz szövegértelmezni. Mondom még egyszer hogy a kisegítősök is megértsék: az ország állapota: érdekel, a fidesz-mszp ikrek közül melyik vezet per pill: not a single fuck was given.
"a mély nemzeti érzelmem miatt vagyok hajlandó még akár erre a szar bandára is szavazni "
mindjárt elsírom magam, de amikor a srác felsorolja az mszp-összes 900 oldalas kiadásából az első 3 sort akkor köpni-nyelni nem tudsz :D Mi alapján kisebbik rossz? Olyan jók voltak a mutatóink? :D:D A társadalom virágzott? :D:D A kormány azt és addig tette amíg és amire felhatalmazták? :D:D Nem volt ekkora mélyszegénység? :D:D

Az meg rólad sokat elárul, hogy mondjuk egy Schiffer helyett aki mindjárt kiesik a parlamentből mert nem köpönyegforgat, mint a karácsony féle gennyek, inkább szavazol mesterházyra aki csak egy wannabe orbán.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.02.01. 10:53:37

@jolaca:

"Ceux qui ressemble s'assemble...
Mindkét táborban.
"

Vraiment.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.02.01. 10:55:28

@Úri muri: Tényleg, hiszen többes szám és visszaható.

jolaca 2014.02.01. 10:59:43

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Nem értelek, hiszen Te írod: "Mivel a háttérzaj is emberi beszéd volt, ... egyes háttérbeszélők hangját csillapították, másokét kiemelték." Pontosan ez a jel/(háttér)zaj viszony manipulálása. Hogy juthatsz akkor arra a következtetésre (jóhiszeműségedet feltételezve), hogy "A nettó eredmény az, hogy a bekiabálás nem lett hangosabb a háttérbeszélgetéshez képest." -?

Ami a "franciázást" illeti, nyelvtanilag tökéletesen igazad van, a ceux vonzata többesszám. Ennek ellenére mindkét változat él, bár tény, hogy az enyém pongyolább. +1 Neked.

tobeor 2014.02.01. 11:01:26

@Utluk Feri:
Te írtad: "nekem nagyjából teljesen mindegy melyik maffia rabolja ki épp az országot."

Ebből már nem jössz ki. Ha igazán érdekelne az ország, akkor igenis érdekelne a rablás, függetlenül attól ki csinálja, ad 1, ad 2 a fideszes rablássorozatot összemosni a (fideszhez képest) tyúktolvaj szocikkal szintén erős jobbos elfogultságot bizonyít, nem is szólva a hazaárulás feletti laza elsiklásról.
te valami exfideszes vagy aki most kínjában az LMp-re szavaz, de azért nem tagadod meg a fideszes énedet sem ha a vitapartnerdbe jól bele akarsz taposni egyet egy kis gyurcsányozással. A szád LMP-t mond, a stílusod virtigli fideszes.

"mindjárt elsírom magam, de amikor a srác felsorolja az mszp-összes 900 oldalas kiadásából az első 3 sort akkor köpni-nyelni nem tudsz :D"
Miről hablatyolsz te szerencsétlen ? :)

"Mi alapján kisebbik rossz?"
Kevesebbet lopnak, sokkal, nagyságrendekkel, nem foglatatják el az államot oligarchákkal, kevésbé rombolják, szakítják szét a társadalmat, nem üresítik ki azaz herélik ki a demokráciát. Ez bőven elég ahhoz hogy kisebbik rosszak legyenek.

"Olyan jók voltak a mutatóink? :D:D A társadalom virágzott? :D:D A kormány azt és addig tette amíg és amire felhatalmazták? :D:D Nem volt ekkora mélyszegénység? :D:D"
fentebb felsoroltam miért, de speciel igen: az akkori kormány nem volt szegényellenes. Virágzás? :) Látod, látod már megint lesüllyedtél a fideszes gagyi-primkó vitastílusba... de persze te LMP-s, vagy, aha :D

"Az meg rólad sokat elárul, hogy mondjuk egy Schiffer helyett aki mindjárt kiesik a parlamentből"
Hahaha, pont azzal támogatnám Putyin pincsijét, ha egy tuti kieső pártra szavaznék....

Utluk Feri 2014.02.01. 11:09:25

@tobeor: "Ebből már nem jössz ki." Akkor most tartsunk egy kis szövegértelmezési korepet: Mi teljesen mindegy? hogy MELYIK maffia rabolja ki... Mi nem teljesen mindegy? Hogy kirabolják.
Te most valami ex ÉS jelenlegi mszps vagy aki 2006ban jött rá hogy ezek is barmok. A szád mszpt mond és oh wait mszpt is gondolsz.
"Miről hablatyolsz te szerencsétlen ? :)" Arról, hogy amint az mszp bűnei kerülnek szóba hirtelen mély kussba merülsz ;)
"az akkori kormány nem volt szegényellenes" Áhh nem, ugyan most sem pampognak a minimálbér emelésével kapcsolatban.
"Virágzás? :) Látod, látod már megint lesüllyedtél a fideszes gagyi-primkó vitastílusba..." Megint bebizonyítottad, hogy nem tanultál meg értően olvasni, ezt hagyjuk is nem is érdemel szót.
"Hahaha, pont azzal támogatnám Putyin pincsijét, ha egy tuti kieső pártra szavaznék...." Aha mert egy 3-6 százalékok között mért párt biztos kieső... Hogyne, nemámhogy megpróbáljuk támogatni mert nem kell sok neeeeem, maradjanak bent csak a bűnözők, ez aztán hazafias gondolat ;)

u.i: "bár még az LMP is esélyes, meglátjuk" "Hahaha, pont azzal támogatnám Putyin pincsijét, ha egy tuti kieső pártra szavaznék...." Az idegbetegségen felül kérlek kezeltesd a személyiségzavarodat is pls.

thunderstorm 2014.02.01. 11:13:00

Nem is értem az egészet, Mesterházy maga is mondja "hanem talán a másik, amit az imént itt bekiabáltak". Ha nem hallotta ő is rendesen, akkor minek használja fel? Meg egyébként is, ne mondjátok már nekem hogy a "börtön" és a "kötelet" hangalakja azonos, mert az a legnagyobb vicc. Az is elég hogy Mesterházy ekkora hazug vagy idióta (a kettő közül valamelyik biztos). Az mióta számít manipulálásnak hogy kihangosítják nekünk azt a részt amire Mesterházy reagált?! Ha nem reagál rá, nem is lett volna értelme kihangosítani,így viszont, ha nem hangosítják ki, akkor Mesterházy szövegének egy részét nem lehetne érteni.

füzfánfütyülőjét 2014.02.01. 11:14:50

@feketeesfeher: okoskodásodban egy pici kis gikszer van: ha lett volna "börtönt" bekiáltás, már napok óta ki lenne hangositva az ATV vagy más balosok révén! De valahogy nem találták, márpedig MA nyomatékosan utal rá, hogy azt ajánlja "amit bekiabáltak" s nem a katedrát! Te hát?

thunderstorm 2014.02.01. 11:15:56

@jolaca: nem manipulálás, hiszen Mesterházy reagált erre a bekiabálásra vagyis, ez a közérthetőségért elvégzett kiemelés, hiszen a beszólás nélkül Mesterházy reagálása értelmét vesztené.

thunderstorm 2014.02.01. 11:18:50

sok az erről szóló poszt, úgyhogy beírom én is, hogy a mélyen tisztelt határon túli magyarok majd akkor szavazzanak, ha Magyarországra fizetik az adót. Amíg a román kormányba megy ez a pénz (mivel én nem szavazhatok Romániában), addig itt szavazati jog NEM JÁR NEKIK.

jolaca 2014.02.01. 11:24:49

@thunderstorm:
Ha NEKÜNK érthetőbbé teszik azt, amit M. más érthetőségi szinten hallhatott, az manipulálás. De ezen nincs miért lovagolni, ezt nem is tagadták.
Az lenne a kérdés, mint feljebb pedzettem volt, hogy M. mire reagált. Ezt nyilván csak ő tudja, meg talán egy szűk bizalmasi környezet. Ha terhelő lenne, úgysem vallja be - mi pedig elég infantilisek vagyunk, ha pro v. kontra bizonygatni próbáljuk.

tobeor 2014.02.01. 11:25:23

@Utluk Feri: hagyd a rizsát haver, értem én hogy hogy próbálsz kibújni, de a rablásokra és hazaárulásra nem az a reagálás, hogy "nem mindegy melyik maffia?", hanem a felháborodás. Ez az amit te nem tettél és nem teszel meg, és most igyekszel kibújni az értelmezés beszűkítésével. Gagyi, de ha magadat sikerül átverni vele, akkor csak nyomjad. Neked jobban fáj egy neked vadidegen ember kommentjének a stílusa (aminek a tartalmával még részben egyet is értesz!), mint a haza szétlopása és tönkretétele.

Az én sítlusom kicsit sem mszp-s, azok ugyanis tutyimutyi, béna tehetetlen lúzerek, én meg kimondom amit gondolok, és keményen megvédem magam a trollok támadásától. De, az hogy meg se próbálsz védekezni, de izomból minden érvemet tükörfodítod ellenem, ez is annyira de annyira fideszes :DD

" Arról, hogy amint az mszp bűnei kerülnek szóba hirtelen mély kussba merülsz ;)"
??? :DD Mi van te idióta? :D Hány kommentet írtam? Nem reagálok egyfolytában a hülyeségeidre? Hol vagyok én kussban?
Vagy az a bajod hogy nem védem a szocikat? :DDD Bazdmeg fél órája magyarázom hogy nem vagyok szoci, ugyan mégis mi a faszért kéne őket védenem? :DD Ezt az idiótát :DD

"Áhh nem, ugyan most sem pampognak a minimálbér emelésével kapcsolatban."
Mi van te hülye, mibe akarsz kapaszkodni? :) Előbb magyarázd el mennyit vette az adócsökkentésnek nevezett adóemelés a szegényektől, tedd hozzá a szegények adóját, az ÁFA-emelést, meg a többi rejtett s közvetett adót, aztán meg nézd meg a felmérések eredményét hogy nőtt DURVÁN a szegénység az országban, aztán majd folytatjuk, kedves fideszes elftárs:)

"Megint bebizonyítottad, hogy nem tanultál meg értően olvasni, ezt hagyjuk is nem is érdemel szót."
Megpróbáltál a számba adni valamit amit nem írtam, nem sikerült, most meg persze én vagyok a hibás, hát perszeeee... :)

"Aha mert egy 3-6 százalékok között mért párt biztos kieső... "
Biztosat nem írtam, vazze ennyire nem bírod ki kiforgatás nélkül? Legalább egy tisztességes sort erőltess már ki magadból bazdmeg, ne csal a csúsztatások, aljas szocizások, meg ilyenek. Biztosra senki nem tudja, pláne hogy van még pár hónap. De elég valószínű sajnos. Elég bénák minden jó szándékuk mellett is. Amíg nem jött Bajnai volt 2,5 évük kinőni magukat érdemi konkurencia nélkül, befogni a csalódott balosokat, csalódott jobbosokat, de akkor se vitték semmire. Most meg itt vannak - SZERINTED IS - a kiesés szélén.

Bazdmeg olyan vicces, hogy te magad is kiesésgyanúsnak írod őket, majd rajtam kéred számon hogy szerintem is kieshetnek :DDDD

"u.i: "bár még az LMP is esélyes, meglátjuk" "Hahaha, pont azzal támogatnám Putyin pincsijét, ha egy tuti kieső pártra szavaznék...." Az idegbetegségen felül kérlek kezeltesd a személyiségzavarodat is pls."

te tényleg nem érted a "meglátjuk" szó jelentését? :) Pedig magyarul van... ha megerősödnek a választásokig, akkor lehet hogy rájuk szavazok (azért ők sem a tökéletes párt), ha nem, akkor nem vesztegetem el a szavazatom. De ez még a hazaárulktól is függ, ha nagyon durva dolgokat csinálnak, akkor simán leszavazok a barom szocikra is, ha ég a ház az ördöggel is, mese nincs, első a haza, ha nagy baj van nem lehet finnyáskodni. Tudod valaki engem azzal gúnyolt, hogy az ukrán tüntetők között szélsőjobboldaliak is vannak. ja, vannak azok is. Na és? Szélsőséges helyzetben amikor Putyin épp informálisan elfoglalja a hazájukat, átmenetileg azokkal is lehet összefogni átmenetileg. Egy jó döntés minden pillanatban az adott szituációtól is függ.

Na, erőlködj tovább te kis álfideszes :) csúsztass jó sokat, meg forgass is ki, ahogy eddig...

jolaca 2014.02.01. 11:27:23

@thunderstorm:
Én, mint határon túli magyar (nem vicc!), tökéletesen egyetértek Veled!

val 2014.02.01. 11:38:39

A hírtv megint hazudik. Nem mondta, hogy kötelet, halkan ordította, tehát nem mondta! Tessék kérem szépen megérteni!

Utluk Feri 2014.02.01. 11:40:55

@tobeor: " Ez az amit te nem tettél és nem teszel meg, és most igyekszel kibújni az értelmezés beszűkítésével" Képzeld felháborodok MÁSHOL, ahol van értelme kérlek. Amikor épp egy ilyen ellenzéki iq betyár képvisel egy kormánykritikában legitim álláspontot akkor tépem a hajam, ilyen egyszerű, a saját kis álomvilágbeli feltételezéseidre alapozol egy érvet miszerint engem ez meg az JOBBAN zavar.
"Az én sítlusom kicsit sem mszp-s, azok ugyanis tutyimutyi, béna tehetetlen lúzerek"
De azért rájuk szavazol. No comment. Még nem elmenni is nemzetvédőbb cselekedet lenne akkor legalább a passzív tiltakozók száma emelkedne...
"??? :DD Mi van te idióta? :D Hány kommentet írtam? Nem reagálok egyfolytában a hülyeségeidre? Hol vagyok én kussban? "
Jó akkor ideje lenne érdemben reagálni pocakos focislara, hajrá te idióta :D
"Előbb magyarázd el mennyit vette az adócsökkentésnek nevezett adóemelés a szegényektől, tedd hozzá a szegények adóját, az ÁFA-emelést, meg a többi rejtett s közvetett adót, aztán meg nézd meg a felmérések eredményét hogy nőtt DURVÁN a szegénység az országban, aztán majd folytatjuk, kedves fideszes elftárs:)"
Minden egyéb változatlansága mellett kritizálták az emelést, ne kezdj el csúsztatni azzal, hogy elmagyarázod miért nem volt emelés nettó ezt én is tudom. De ők nem azt kritizálták hogy ez a pénz egyből el is tűnik, hanem hogy egyáltalán odaadják, mert milyen szar lesz a vállalatoknak és vállalkozóknak... Szociális érzékenység duplanulla.

Javaslom nézz meg szegénységgel kapcsolatban néhány éves bontást és keress határértékeket (segítek a későbbi időpontból kivonod az előbbit). Illetve a szegénységi arány változásáról. Akkor majd beszélhetünk.

"SZERINTED IS - a kiesés szélén." A felmérések alapján 5% körül táncolnak, ez nem szerintem, ez nem szerinted, ez tény, amennyire egy felmérés annak tekinthető.

"te tényleg nem érted a "meglátjuk" szó jelentését?"
"ha egy tuti kieső pártra szavaznék"
Öreg inkább te nem érted a tuti jelentését.
"első a haza, ha nagy baj van nem lehet finnyáskodni."
Vesszen Hitler, hajrá Sztálin, fuck yeah.
"Egy jó döntés minden pillanatban az adott szituációtól is függ."
A szituáció most pedig a következő: a két drága nagypártunk 94 óta rotálja egymást és kicsit sem léptünk előrébb, erre te 20 évvel később kijelented, hogy milyen jó lenne ezt a vetésforgósdit folytatni mert ettől jobb lesz.
Na, erőlködj tovább te kis álemeszpés :) csúsztass jó sokat, meg forgass is ki, ahogy eddig, hátha meg tudod legalább a saját kis álomváradban indokolni miért szavazol ezekre...

feketeesfeher 2014.02.01. 11:49:18

@val:
MA ki sem ejtette a száján a "kötél" szót.

tobeor 2014.02.01. 11:59:53

@Utluk Feri: ja, hogy "máshol" :) Édes :) Tudod mit? :) Elhiszem. Illetve nem, túl sokat láttam én már ehhez, de nyugodjon meg a kis lelked. Sajnos elég sokat töltök blogokkal, nem nagyon láttam még a háborgásaid, de tuti valahol ahol más nem látja, iszonyúan háborogsz :) Aztán jövök én, elolvasod a kommentem, amivel még részben egyet is értesz, és akkor hű de zavar, mert ennek nyilván van értelme meg arányos is :)

"De azért rájuk szavazol. No comment."
Látod, ez is a hazugságaid egyik gyönyörű példája :) ad 1: szoci stílusúnak nevezek, majd amikor ezt kacagva cáfolom, akkor nem azt mondod, hogy ja tényleg, nagy butaság és aljas hazugság volt egy nyilvánvalóan más, sőt ellenkező stílussal összemosni az enyémet, hanem akkor gyorsan mást hazudsz :) ad 2: pontosan leírtam hogy miért szavazok rájuk, mert a silány választékban ők a kisebbik rossz, és annyira ég a ház, annyira durván szar és hazaáruló és demokrácialeépítő a fidesz, hogy egy ennyire extrém helyzetben ennyire extrém megoldások felmerülnek. Erre te mit csinálsz, te kis sunyi? Úgy teszel mintha ezt nem írtam volna le :) tuti fideszes vagy te szemét szókiforgató hazug, azok ennyire aljasok...

"Jó akkor ideje lenne érdemben reagálni"
És mér megint :) Előbb azt hazudod hogy nem is reagálok, miközben állandóan reagálok, majd amikor ezt a hazugságod nem tudod védeni, akkor meg terelsz :)

"pocakos focislara,"
Ja, hogy már a 3 kamunikkjével lebukott fidesztroll mellé állsz ? :D már másokra is a te igényeid reagálja, tényleg ennyire nem bírsz már mit kitalálni? :D

"De ők nem azt kritizálták hogy ez a pénz egyből el is tűnik, hanem hogy egyáltalán odaadják, mert milyen szar lesz a vállalatoknak és vállalkozóknak... Szociális érzékenység duplanulla."
te kikről beszélsz te agyhalott??? Én a SAJÁT véleményem írtam le, eszednél vagy? Mér azt se tudod ki a vita alanya akivel beszélsz? vagy hülyének tetted magad hogy így terelj?

"Javaslom nézz meg szegénységgel kapcsolatban néhány éves bontást és keress határértékeket (segítek a későbbi időpontból kivonod az előbbit). Illetve a szegénységi arány változásáról. Akkor majd beszélhetünk."
javaslom előbb légy képes felfogni egy vitában olyanokat mint alany meg állítmány, meg elemi logika, aztán majd talán beszélhetünk. Egyelőre arra se vagy képes hogy egy vitát kövess.

"A felmérések alapján 5% körül táncolnak, ez nem szerintem, ez nem szerinted, ez tény, amennyire egy felmérés annak tekinthető."
:DD Még NAGY BETŰKKEL ki is emeltem a lényeget, ami nem az, hogy éppen az LMP a kiesés szélén van-e vagy sem, hanem hogy olyat kérsz számon rajtam, amit TE MAGAD is elismersz :D Ennyit aljas csúsztatást bazdmeg amit itt összehozol...
Látom ez a kedvenced, tuti most is szét fogod értelmezni...

""te tényleg nem érted a "meglátjuk" szó jelentését?"
"ha egy tuti kieső pártra szavaznék"
Öreg inkább te nem érted a tuti jelentését."
Vazze, a másodikat arra írtam, hogy ha az LMP tavaszra tuti kieső lenne - ami erősen esélyes -, akkor tuti nem szavaznék rá. Csak annyi kellett volna ennek az értelmezéséhez, hogy ne legyél rosszindulatú, és ne direkt azt az egy értelmezést válaszd ami látszólag ellentmond. De hát neked pont ez volt a célod :)

""első a haza, ha nagy baj van nem lehet finnyáskodni."
Vesszen Hitler, hajrá Sztálin, fuck yeah."
Na, látom emeled a tétet, eddig gyurcsányoztál, most már sztálinozol is :) Nos, IGEN, a 2. világháborúban átmenetileg(!!!), amikor épp német tankok vonultak be magyar földre, akkor abban a szörnyű, rendkívüli és szélsőséges helyzetben Sztálin lehet hogy a kevésbé szar megoldás lett volna, ahogy az amerikaiak és angolok ezt fel is ismerték.... bizony, bizony... A Hitlerpártiság eredményét tudjuk is... neked úgy tűnik megérte?

""Egy jó döntés minden pillanatban az adott szituációtól is függ."
A szituáció most pedig a következő: a két drága nagypártunk 94 óta rotálja egymást és kicsit sem léptünk előrébb, erre te 20 évvel később kijelented, hogy milyen jó lenne ezt a vetésforgósdit folytatni mert ettől jobb lesz."
Pofád nem szakad le? De tényleg. Egy kicsi szégyen sem önt el téged ilyen aljas szókiforgatás és hazugság közben? komolyan kérdem. tök nyilvánvaló már az álláspontom, többször leírtam, erre így szembehazudsz? hogy lehetsz ennyire aljas?

Utluk Feri 2014.02.01. 12:15:38

@tobeor: "javaslom előbb légy képes felfogni egy vitában olyanokat mint alany meg állítmány, meg elemi logika, aztán majd talán beszélhetünk. Egyelőre arra se vagy képes hogy egy vitát kövess."
LOL: "Sajnos elég sokat töltök blogokkal,"
Ennyit a nyelvtani harcról arról nem is beszélve hogy három kommenten keresztül próbáltad bizonygatni hogy egy mondatomból az következik hogy leszarom a lopásokat, amikor egy triviális elemzéssel kifejtettem ez miért nem igaz hirtelen csend lett. Az is vicces, hogy amint statisztikákra hivatkoztam egyből grammar nazi irányba indultál el. :D:D

"Látod, ez is a hazugságaid egyik gyönyörű példája"
Mert? Nem szavazol rájuk? Az a demokrácia bullshit meg amit árasztasz pont szoci kategória, az hogy te kijelented, hogy nem vagy szoci stílusa nem éppen bizonyíték :D:D nem vagy egy nagy észkombájn...
tuti mag mszps voltál mindig is te szemét szókiforgató hazug, azok ennyire aljasok...

"És mér megint :) Előbb azt hazudod hogy nem is reagálok, miközben állandóan reagálok, majd amikor ezt a hazugságod nem tudod védeni, akkor meg terelsz" vegyük rövidre: lófaszt nem mondasz csak terelsz, hogy a másik terel meg hogy előbb leírtad már. nos rövidítsük le: Nem, lófaszt nem írtál le, legalábbis konkrétumot egy szálat sem, le fidesznyikezed a másikat és veszed kalapod, kicsit sem szánalmas.

"Ja, hogy már a 3 kamunikkjével lebukott fidesztroll mellé állsz ? :D" Aki történetesen pont ugyanúgy sorolja az előző maffiakormány bűneit mint te a jelenlegiét. akkor te is troll vagy, szép beismerés.
"te kikről beszélsz te agyhalott??? Én a SAJÁT véleményem írtam le, eszednél vagy?" Mivel az mszpről volt szó végig ezért az hogy te a saját álláspontodat leírod teljességgel érdektelen, itt a közéletben ütköző álláspontok közül való válogatásról volt szó ennek mi köze ehhez? eszednél vagy?

"olyat kérsz számon rajtam, amit TE MAGAD is elismersz" Újból: tanuld meg mi a különbség a kiesés veszélye és a biztos kieső között, vagy fogalmazni nem tudsz, vagy mszpsként próbálod bizonygatni milyen reális és naprakész képed van az ellenzékről, van egy tippem melyik áll fent....
"A Hitlerpártiság eredményét tudjuk is... neked úgy tűnik megérte?" A Sztálinizmusát is. Neked ezek szerint az érte meg.
"az amerikaiak és angolok ezt fel is ismerték"
történelem: elégtelen, ezt hagyjuk is.
"tök nyilvánvaló már az álláspontom, többször leírtam, erre így szembehazudsz? hogy lehetsz ennyire aljas?"
Valóban, tök nyilvánvaló, hogy egy birka vagy a választás illúziójától eltelve ;)

Whatewer 2014.02.01. 12:18:40

@tobeor: A stílus maga az ember.

2014.02.01. 12:19:15

Az, hogy a hírtv manipulál egy felvételt szerintem senkit nem lep meg. Egyrészt mert érdekük a fidesz kampány kiszolgálása, másrészt meg a magyar média kb bulvárszinten van.

Manipuláltak, jogilag biztos védhető, erkölcsileg szerintem nem de én elég konzervatív vagyok, de mindenki eldönti számára mi az ami teljesen OK és mi az amit nem tart becsületesnek, korrektnek. Ez szubjektív, csomó honfitársunk hazudik, lop, csal és jól alszik.

De hogy a pórnép ennyi trollkodást összehozzon, az minimum vicces. Ez kb annyira értelmetlen mint amikor 2 focicsapat drukkerei összeverekednek.

laji 2014.02.01. 12:23:28

Én abszolút elhiszem, hogy Mesterházy nem hallotta pontosan, hogy mit kiabáltak be (bár gyanús, hogy a beszéd közben visszautalt rá, amit olyankor nem szoktak, ha nem hallják tisztán, mi is volt az...). De most, hogy kiderült, hogy tényleg kötelet mondtak, még most sem határolódott el...

BattleCry (törölt) 2014.02.01. 12:28:54

Jaj de butuska az Index...

Mégis miért lenne manipuláció, ha egy részt felhangosítanak ? Jól tették... mert különben nem hallottuk volna, hogy a liberálnáci maszoposok felakarják akasztani a felcsúti polgármestert!

Úristen... én ilyen vérengző pártra mint az mszp nem szavazok.. most vágta el magát nálam az mszp. Persze amúgy sem szavaztam rájuk... egy ilyen fasiszta,náci pártra, mint a maszop.

tobeor 2014.02.01. 12:31:10

@Utluk Feri:
" amikor egy triviális elemzéssel kifejtettem ez miért nem igaz hirtelen csend lett"

Hazudsz, egy egész bekezdést írtam rá, mindjárt a legelsőt, ezt:
" ja, hogy "máshol" :) Édes :) Tudod mit? :) Elhiszem. Illetve nem, túl sokat láttam én már ehhez, de nyugodjon meg a kis lelked. Sajnos elég sokat töltök blogokkal, nem nagyon láttam még a háborgásaid, de tuti valahol ahol más nem látja, iszonyúan háborogsz :) Aztán jövök én, elolvasod a kommentem, amivel még részben egyet is értesz, és akkor hű de zavar, mert ennek nyilván van értelme meg arányos is :)"

Tagadd le újra és újra hogy ezt írtam, látom neked ekkora hazugság sem okot problémát :)

Ja, és érdemi választ se adj, hisz olyanod nics :) Ezért kamuzol, terelsz...

"Az is vicces, hogy amint statisztikákra hivatkoztam egyből grammar nazi irányba indultál el. :D:D"
Te idióta, MÁSRA válaszoltál mint a mit írtam :DD

bazdmeg nem hiszem hogy egy LMp-s lehet ennyire aljas. Ki van zárva, ez az aljasság és hazudozás a tipikus fidesz-szint.

"Mert? Nem szavazol rájuk?"
Nem. Azért, amit írtam, te kis aljadék hazug. Ezért:
"ad 1: szoci stílusúnak nevezek, majd amikor ezt kacagva cáfolom, akkor nem azt mondod, hogy ja tényleg, nagy butaság és aljas hazugság volt egy nyilvánvalóan más, sőt ellenkező stílussal összemosni az enyémet, hanem akkor gyorsan mást hazudsz :) ad 2: pontosan leírtam hogy miért szavazok rájuk, mert a silány választékban ők a kisebbik rossz, és annyira ég a ház, annyira durván szar és hazaáruló és demokrácialeépítő a fidesz, hogy egy ennyire extrém helyzetben ennyire extrém megoldások felmerülnek. Erre te mit csinálsz, te kis sunyi? Úgy teszel mintha ezt nem írtam volna le :) tuti fideszes vagy te szemét szókiforgató hazug, azok ennyire aljasok..."

Érdemi válasz nem lesz ugye? :) Hááááát perszeee hogy nem :))))

"Aki történetesen pont ugyanúgy sorolja az előző maffiakormány bűneit mint te a jelenlegiét. akkor te is troll vagy, szép beismerés."
"Beismerés" :DD öregem, látom te vagy itt az igazi troll :DDD bazdmeg, ennyire rezzenéstelenül kiforgatni a másikat :D

"Mivel az mszpről volt szó végig ezért az hogy te a saját álláspontodat leírod teljességgel érdektelen"
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Kretén :)

Ha a szocikkal akar vitázni, fordulj a szocikhoz :)

bazdmeg írsz egy vadbaromságot, amiven már azt se tudod kinek kell címezned a soriad, majd amikor erre az kapitális baklövésedre felhívom a figyelmed, még neked áll feljebb :))

priceless.... :)

"tanuld meg mi a különbség a kiesés veszélye és a biztos kieső között"
Már világosan leírtam hogy nem biztos, csak esélyes a kiesés. Totál egyértelműen. erre megint úgy teszel, mintha biztosra írtam volna :) hazug, aljas, a másik álláspontját direkt elhazudó troll vagy, vagy troll vagy? :)
Hányszor akarod még ezt a hazugságot eljátszani? :) Te is tudod hogy hazudsz, én is tudom, tök nyilvánvaló, akkor minek erőlteted? :) ja, hogy trollnak kár logikára hivatkozni... :D

" A Sztálinizmusát is. Neked ezek szerint az érte meg."
LOOOL b+! Szerinted a magyarok a világháborúban Sztálin oldalán voltak? :DDD Agyament idióta...

""az amerikaiak és angolok ezt fel is ismerték"
történelem: elégtelen, ezt hagyjuk is."
:DDDD
Nézegesd ezt a képet te vadbarom... ugye nincs értettségid se?
www.huszadikszazad.hu/img/1170/40231_sztalin_roosevelt_es_churchill_teheranban.jpg

vagy ezt:
civilhetes.hu/image/data/2012/roosevelt.jpg

Hát troll haver, látom izomból erőlködsz az aljasság-rekord megdöntésén. Már semmi kétségem, a továbbiakban is hazudozni, csúsztatni és kiforgatni fogsz. te jössz, mutasd meg mennyire jól jósolok :)

feketeesfeher 2014.02.01. 12:32:48

@BattleCry:
"most vágta el magát nálam az mszp. Persze amúgy sem szavaztam rájuk... "

:))))))

nápolyi maszti 2014.02.01. 12:38:03

Az eredeti felvételből a Hír TV kiemelt egy részt, felerősítette, majd visszarakta, és úgy adta le, mintha a helyszínen is ugyanilyen érthető lett volna, majd mindezek alapján Mesterházy ellen kampáynt indított. Mi ez, ha nem (tény)hamisítás. Persze nem lep meg, hogy az itt vitézkedő fidesz-trollok ezzel egyetértenek, számukra nyilván a kampányban elkövetett minden fideszes aljasság (pl. a tavaly negyvenmillióból gazdálkodó CÖF-be kiszervezett többszázmilliós ellenzéklejárató óriásplakát-kampány) oké. Szerintem meg ha eddig kétséges volt bárki számára, hogy miért kell a fidesz ellen szavazni, most már itt a bizonyosság: egy ilyen pártalakuatot, amelyik ennyire köp a demokrácia játékszabályaira, a kormányzati pozíció közelébe se szabad engedni soha többé magyarországon.

Utluk Feri 2014.02.01. 12:47:48

@tobeor: "Tagadd le újra és újra hogy ezt írtam, látom neked ekkora hazugság sem okot problémát :)" Ennek sok köze nem volt ahhoz amikor még a mondatot akartad kifacsarni, ez a belemagyarázás egy új szánalmas szintje volt már :D
"Te idióta, MÁSRA válaszoltál mint a mit írtam :DD"
Te: Mszp nem Szegénységellenes-Én: Ugyanúgy hülyeségeket mondanak-Te: Szegénységi statisztika-Én: Szegénységi statisztika időszakokra arányos változásokban kivetítve-Te: random grammar nazism.
?? Hazudni jó érzés?

" szoci stílusúnak nevezek, majd amikor ezt kacagva cáfolom" Valaki valamilyen stílusúnak tart te ezt "cáfolod" (ami abban kimerül, hogy azt mondod nem vagy az) és meg is van oldva. Nem ennyire nem lehet senki se....
"bazdmeg, ennyire rezzenéstelenül kiforgatni a másikat :D " Továbbra sem reagáltál egyik pontra sem csak bullshitelsz.
"Kretén :)

Ha a szocikkal akar vitázni, fordulj a szocikhoz :)"
Vagy netán a szavazóikhoz nem? Ha már legitimmé akarják tenni, hogy oda teszik a voksot.

"írsz egy vadbaromságot, amiven már azt se tudod kinek kell címezned a soriad, majd amikor erre az kapitális baklövésedre felhívom a figyelmed, még neked áll feljebb"
Miről volt szó? Hogy az mszp álláspontja mennyivel jobb/rosszabb, te mire hivatkozol? hogy mi a te álláspontod. Mi van? priceless valóban.
"Totál egyértelműen. erre megint úgy teszel, mintha biztosra írtam volna " Mert akkor minden arra utalt hogy biztosra írtad, te sem vagy hajlandó a bővebb magyarázatokat elfogadni, csak perszézel nagyban :D:D
Te is tudod hogy hazudsz, én is tudom, tök nyilvánvaló, akkor minek erőlteted? És miért a másikat hazugozod? :)

"LOOOL b+! Szerinted a magyarok a világháborúban Sztálin oldalán voltak? :DDD Agyament idióta..."
minden csak időintervallum kérdése, agyament idiótácskám :D
en.wikipedia.org/wiki/Molotov%E2%80%93Ribbentrop_Pact

Az általad lehivatkozott események pedig egy csekély náci invázió következménye voltak :D

jolaca 2014.02.01. 12:49:25

@BattleCry:
A durván vagdalkozók között üde színfolt a Te visszafogott kommented.
A tökély szintjére meg akkor evezel, ha "a liberálnáci maszoposok felakarják akasztani a felcsúti polgármestert" tényállásban a 'felakasztani' ige elváló igekötőjét nem írod egybe az 'akarják' szóval. Amúgy hibátlan.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.02.01. 13:02:55

@jolaca:

Nem én javítottal ki, hanem Úri muri. Én csak egyetértettem vele.

Ami a hang szűrését illeti, akkor neked kifejtem részletesebben:

Ha a bekiabáló hangja egy adott spektrummal rendelkező emberi hang, és a környezeti zaj is emberi hangokból áll (és bizony abból állt), akkor a bekiabáló frekvenciasávjának kiemelése egyben kiemeli a vele azonos spektrummal rendelkező többi ember hangját is. Tehát a bekiabálás érthetőségét meghatározó sávban NEM NŐ a jel/zaj viszony.

A bekiabálótól eltérő spektrummal rendelkező zajongók hangja által jelentkező zajt valóban csökkenti a sávon kívül eső hangok csillapítása, ez a zaj azonban NEM befolyásolja az érthetőséget, ahogy pl. egy szopránt sem tud elnyomni egy mellette dübörgő basszus.

Ami a nagy meredekségű szűrőket illeti, amelyeket említesz, azért ne feledd, hogy a meredekséggel együtt nő a szűrő fázistolása, azaz fázistorzítása is. Az emberi hallás pedig különösen érzékeny a fázistorzításra ill. a zavaros fázisra (ez a többmikrofonos hangfelvételek egyik rákfenéje), ezért egy meredek szxűrő alkalmazása rontani fogja az érthetőséget.

Ott van továbbá az, amit korábban már írtam, vagyis a MA agyában lévő irtózatos teljesítményű beszédfeldolgozó processzor (más néven hallóközpont). Ahogy a látásunk alapból bizonyos geometriai alakzatok felismerésére (főként pedig arcfelismerésre) van bedrótozva (ezen alapulnak a mindenféle tréfás, optikai csalódásokat okozó képek), úgy a hallóközpontunk is az emberi beszéd felismerésére van optimalizálva, ami már az anyaméhben kezdődik (a magzat már ott felismeri az anyja hangját). Ez a hallóközpont a helyszínen sokkal több infóból tud dolgozni (hasraütésre legalább 20.0-s surround hang), mint ami egy sztereó (2.0) hangfelvételben található, így a bekiabálást is sokkal hatékonyabban tudja felismerni.

Mindezzel az előnnyel nem rendelkeznek azok, akik a televízióban hallották a felvételt. Így MA-hoz képest még akkor is hátrányban voltak, ha ESETLEG a kiemelés mégis kissé javította a bekiabálás érthetőségét.

tobeor 2014.02.01. 13:09:41

@Utluk Feri:
:DD

Először is köszönöm szépen amiért ismét 100%-ban visszaigazoltad amit írtam az előző kommentem végén: "Már semmi kétségem, a továbbiakban is hazudozni, csúsztatni és kiforgatni fogsz." Pontosan így lett, sőt így lesz a továbbiakban is, már kiismertelek, nem volt nehéz, eccerű vagy mint faék.

Na akkor lássuk:

Én: írtam egy komplett bekezdést.
Erre te: "amikor egy triviális elemzéssel kifejtettem ez miért nem igaz hirtelen csend lett"

Csendben voltam? Nem voltam csendben. Válaszoltam, (méghozzá alaposan)? Igen, válaszoltam. Hazudtál amikor azt írtad hogy csendben voltam? Hazudtál.

""Te idióta, MÁSRA válaszoltál mint a mit írtam :DD"
Te: Mszp nem Szegénységellenes-Én: Ugyanúgy hülyeségeket mondanak"
Az, hogy a szocik hülyeségeket mondanak (általában is ezt teszik), az nem mondd ellent annak, hogy a fidesz szegényellenes és hogy a szocik mesze nem ártottak annyit a szegényeknek mint a fidesz, amelyik erre egész politikát épít. A fidesz továbbra is szegényellenes, akárhogy vergődsz, és ezt a statisztikák is bizonyítják.

"" szoci stílusúnak nevezek, majd amikor ezt kacagva cáfolom" Valaki valamilyen stílusúnak tart te ezt "cáfolod""
Bizony cáfolom, de szerinted ha én szoci stílusú vagyok, akkor csak rajta :D nyilvánvalóan baromság a tutyimutyi béna szoci stílhez hasonlítani az enyémet, de ezt persze objketíven nem lehet bizonyítani, szóval most örülsz, hogy szubjektív dologban hazudozhatsz mert ebben a kérdésben nem lehet közvetlenül cáfolni :) apropó, említettem már hogy fideszes vagy? :)

""bazdmeg, ennyire rezzenéstelenül kiforgatni a másikat :D " Továbbra sem reagáltál egyik pontra sem csak bullshitelsz."
ja hogy meg se próbálsz reagálni... cukipofa vagy kedves troll, folytasd csak! :)

"Ha a szocikkal akar vitázni, fordulj a szocikhoz :)"
Vagy netán a szavazóikhoz nem?"
Leszarom mit akarsz a szociktól, ha velem vitázol rajtam azt kérd számon amit én írtam le, ami az én álláspontom. Istenem de izzadtságszagú az erőlködésed :D Mondjuk megértem, ritka nagy pofára esés amikor valaki egy egész bekezdésben téveszti el hogy egyáltalán kivel vitatkozik :DDD Szívás....

" Mert akkor minden arra utalt hogy biztosra írtad, te sem vagy hajlandó a bővebb magyarázatokat elfogadni, csak perszézel nagyban :D:D"
és erre írtam: "Már világosan leírtam hogy nem biztos, csak esélyes a kiesés. Totál egyértelműen. erre megint úgy teszel, mintha biztosra írtam volna :) hazug, aljas, a másik álláspontját direkt elhazudó troll vagy, vagy troll vagy? :) Hányszor akarod még ezt a hazugságot eljátszani? :)"

Válaszolok a végén feltett kérdésemre: sokszor :)

Ami a náci magyarokat illeti, látom te is azok olalán vagy akik szeriont nem is voltak nácik, csak a gonosz németek :D Továbbra is: a 2. világháborúban a magyarok a náci németek oldalán voltak, pont, ez alap történelmi tudás...

görcsölj tovább, bár egyre egysíkúabbak a hazugságaid :)
látom arra a kérdésemre sem fogsz válaszolni sose, hogy honnan az a sok aljasság, hogy ennyire kiforgasd a szavaim? ennyire szar alaknak születtél?

Nyuszika158 2014.02.01. 13:12:08

sixx! Miért is nem vállalod a neved a kényes cikkekhez? Fentről leszóltak, hogy meg kell írni, és elővetted szépen az admin felületen a legördülő menüből a jó öreg "index" usert?

Manipulálsz?

tobeor 2014.02.01. 13:15:19

@Utluk Feri:
Te, időközben nagyon elkezdtél szelektálni azok között amikre válaszolsz... ugye nem gondolod hogy hagyom hogy elsunnyogd? :)

Szép sorban lássuk:
erre pl hol az ÉRDEMI válasz?:
"ad 1: szoci stílusúnak nevezek, majd amikor ezt kacagva cáfolom, akkor nem azt mondod, hogy ja tényleg, nagy butaság és aljas hazugság volt egy nyilvánvalóan más, sőt ellenkező stílussal összemosni az enyémet, hanem akkor gyorsan mást hazudsz :) ad 2: pontosan leírtam hogy miért szavazok rájuk, mert a silány választékban ők a kisebbik rossz, és annyira ég a ház, annyira durván szar és hazaáruló és demokrácialeépítő a fidesz, hogy egy ennyire extrém helyzetben ennyire extrém megoldások felmerülnek. Erre te mit csinálsz, te kis sunyi? Úgy teszel mintha ezt nem írtam volna le :) tuti fideszes vagy te szemét szókiforgató hazug, azok ennyire aljasok..."

Lennél szíves a fenti aljasságaidért elnézést kérni? (Ne érts félre, pontosan tudom hogy nem fogsz, fényévekre vagy te az olyan emberi tisztességtől hogy ez akár csak felmerüljön benned, nem hogy meg is tedd, de ez is csak téged minősít....)

tobeor 2014.02.01. 13:17:32

@Utluk Feri:
Erről az aljas húzásodról is látom le akarsz szakadni...

"Aki történetesen pont ugyanúgy sorolja az előző maffiakormány bűneit mint te a jelenlegiét. akkor te is troll vagy, szép beismerés."

Beismerés, aha :) Te sem leszel különb troll mint a többi Habony-csicska, már látom :)

Ne fáradj a bocsánatkéréssel, tudom úgysem szívből jönne :)

tobeor 2014.02.01. 13:20:42

@Utluk Feri:
Te, akárhogy nézem, erre sem bírtál válaszolni, illetve válasz helyett majd beszarsz az erőlködéstől hogy terelj...

Nesze, még egy esély (úgyis terelni fogsz megint :))

"magyarázd el mennyit vette az adócsökkentésnek nevezett adóemelés a szegényektől, tedd hozzá a szegények adóját, az ÁFA-emelést, meg a többi rejtett s közvetett adót, aztán meg nézd meg a felmérések eredményét hogy nőtt DURVÁN a szegénység az országban, aztán majd folytatjuk, kedves fideszes elftárs:)"

zbzbzb 2014.02.01. 13:21:03

Úbazmeg, deráértek. Szép ezt látni, így 8000km távolságból, hogy mennyi problémátok van.
Az Isten verjen már meg titeket mind, hát nem kéne abbahagyni végre a dedós színvonalat és valamit tenni ezért a kurva országért?!
"De tantónéni, mer' a Zattila aztat mondta... nem is monta Viktorka... de monta, de nem úgy monta!"
Szánalmasok, nevetségesek vagytok mind. Kanapéhuszárok.
Ezek szerint mégsincs bajban a haza, ha ennyire kurvára ráértek egymást baszogatni hülyeségeken.
El kéne picsázni már rendesen titeket, egytől egyig!

Utluk Feri 2014.02.01. 13:23:48

@tobeor: Elringatod magad abban a hitben hogy én forgatlak ki és lőn továbbra is ezt gondolod a pici álomvilágodban, wow ez aztán teljesítmény.
"Csendben voltam? Nem voltam csendben. Válaszoltam, (méghozzá alaposan)? Igen, válaszoltam. Hazudtál amikor azt írtad hogy csendben voltam? Hazudtál." Addig a pontig arra hivatkoztál, hogy abban a mondatban fogalmazásilag egyértelműen és tagadhatatlanul benne van hogy leszarom a közügyeket, ezek után ez a remek logikai kapcsolat eltűnt amint a szádba rágtam a szövegértelmezési alapokat. Ne hazudj pls.

"A fidesz továbbra is szegényellenes, akárhogy vergődsz, és ezt a statisztikák is bizonyítják." Mikor mondtam hogy nem az? Idióta.

"Bizony cáfolom, de szerinted ha én szoci stílusú vagyok, akkor csak rajta :D nyilvánvalóan baromság a tutyimutyi béna szoci stílhez hasonlítani az enyémet, de ezt persze objketíven nem lehet bizonyítani" Pedig ugyanolyan szánalmas vergődés ahogy a másikat próbálod lehazugozni :d még jó hogy nem akarsz 'mindenkitbeperelni' már csak ez hiányzik a repertoárból.
"ja hogy meg se próbálsz reagálni... cukipofa vagy kedves troll, folytasd csak! :)" Mondtam már: reagálj a maszoppal kapcsolatban felvetett pontokban, melyik miért kisebb bűn stb. hajrá, ha nem megy akkor abba lehet hagyni a szubjektív álnemzeti nyafogást.
"Leszarom mit akarsz a szociktól, ha velem vitázol rajtam azt kérd számon amit én írtam le, ami az én álláspontom" Veled arról vitatkoztunk milyen minőségbeli eltérés van két álláspont közül erre egy ponton a fidesz álláspontjával a sajátod állítottad szembe? Ez a legnagyobb kreténség amit hetek óta láttam, gratulálok.

Én is egyébként leírtam már az álláspontom a fideszről is de te egy hazug, aljas, a másik álláspontját direkt elhazudó troll vagy ;)

"látom te is azok olalán vagy akik szeriont nem is voltak nácik" Ostoba barom vagy. voltak, sőt vannak.

" a 2. világháborúban a magyarok a náci németek oldalán voltak, pont, ez alap történelmi tudás..."
ééértem tehát ha Németo-ról beszélünk akkor van Németország és a náci németek DE ha Magyarországról esik szó akkor van Magyarország aki nyilas fasiszta náci és... ennyi. Látom már mekkora hatalmas hazafi is vagy te valójában kreténkém :D
görcsölj tovább, bár egyre egysíkúabbak a hazugságaid és egyre szánalmasabb az álhazafiságod, ami nettó hazaárulás :)
Mondd csak anyu állva szült, hogy ennyire aljasnak, hazugnak és ostobának születtél? :D

jolaca 2014.02.01. 13:23:53

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Mivel elektronika a szakmám és akusztika a hobbim, ne kívánd, hogy a fejtegetésedre rábólintsak.
De: annyira grafomán nem vagyok, hogy egy még terjedelmesebb választ komponáljak. Becsszóra - nekem - nem érné meg.
Így mindezek ellenére ugyanazzal zárom, mint a francia nyelvtankodást: +1 Neked. (A bakimra, hogy a kiigazítás nem Tőled érkezett, hamar rájöttem, de a beismerés ugyanaz lett volna.)

Utluk Feri 2014.02.01. 13:27:00

@tobeor: Leírtam hogy attól még hogy tagadsz valamit nem lesz igazad és a választási logikád felér két diktatúra közötti választással te szerencsétlen ;)

Utluk Feri 2014.02.01. 13:27:44

@tobeor: erre te nem válaszoltál és továbbra is csak elkened a témát, hajrá elemezd végig a pontokat kérlek

Utluk Feri 2014.02.01. 13:28:53

@tobeor: Erre pedig azt válaszoltam, hogy egyfelől valóban érvényesült az egyik kezével ad másikkal elvesz elve másfelől pedig ha megnézel időszaki statisztikákat akkor látszik milyen arányos szegénységi változások voltak az eddigi kormányok alatt is, de te nem tudsz olvasni mit is várok :D:D

feketeesfeher 2014.02.01. 13:32:45

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Megest sikerült neked nagyon hosszan leírnod a semmit.
Innen gratulálok.

tobeor 2014.02.01. 13:40:26

@Utluk Feri:
" Addig a pontig arra hivatkoztál, hogy abban a mondatban fogalmazásilag egyértelműen és tagadhatatlanul benne van hogy leszarom a közügyeket, ezek után ez a remek logikai kapcsolat eltűnt amint a szádba rágtam a szövegértelmezési alapokat. Ne hazudj pls."
Dehogy tűnt el :D Benne volt az, ezt mondtam akkor is, ezt mondom most is. Ne hazudj mér ennyit te szerencsétlen... És le is írtam miért, de ugye azon már átsiklott "véletlenül" a szemed ugye? :D

"Mikor mondtam hogy nem az? Idióta."
Ja, már akkor is tereltél, csak hogy nehogy arról kelljen, beszélni, hogy jogosan indokoltam meg (sok egyéb pont mellett) a különbséget a két szar párt között :)

"Pedig ugyanolyan szánalmas vergődés ahogy a másikat próbálod lehazugozni"
örülök hogy te is szánalmasnak tartod a vergődésedet, de ami azt illeti te tényleg ipari méretekben hazudsz, ahogy azt már egy csomószor jeleztem.

"reagálj a maszoppal kapcsolatban felvetett pontokban, melyik miért kisebb bűn"
Mi, hogy én reagáljak a saját érveimre? :D Csak mert te terelni akarsz? Ez a kretént :D Értem hogy gyáva nyúlként menekülsz, de az a helyezte, hogy ha én állítok valamit, akkor a reagálás terhe rajtad van... elemi logika, tudom, neked nem tetszik...

"Veled arról vitatkoztunk milyen minőségbeli eltérés van két álláspont közül erre egy ponton a fidesz álláspontjával a sajátod állítottad szembe? Ez a legnagyobb kreténség amit hetek óta láttam, gratulálok."
De komolyan, azért ennél már forgattál ki ügyesebben is, fáradsz? Tényleg csak egy ennyire nyilvánvaló hazugságra futja?

"Én is egyébként leírtam már az álláspontom a fideszről is de te egy hazug, aljas, a másik álláspontját direkt elhazudó troll vagy ;)"
Ja, leírtad, erre írtam hogy a szád azt mondja nem vagy fideszes, de közben minden mozdulatod fideszes :) bármelyik fidesztroll büszke lehet rád, nagyon lelkesen tolod :) ha a fidesz mocskai kerülnek szóba azonnal szocizol, összemosod őket, egyenlőségjelet teszel közéjük, azaz hazudozol, és vadul terelsz ha a nyilvánvalóan létező különbségeket említem :)

"" a 2. világháborúban a magyarok a náci németek oldalán voltak, pont, ez alap történelmi tudás..."
ééértem tehát ha Németo-ról beszélünk akkor van Németország és a náci németek DE ha Magyarországról esik szó akkor van Magyarország aki nyilas fasiszta náci és... ennyi. Látom már mekkora hatalmas hazafi is vagy te valójában kreténkém :D"

Ez még a szokásosnál is bénább kiforgatás volt. ha el karod hazudni amit írok, akkor legalább úgy hazudj, hogy valami értelmezhető dolgot hazudj, ne csak zavaros baromságokat. Előbb tisztázd, mit akarsz hazudni, és aztán fogd rám. érted móricka?

Végezetül: rendes tőled hogy állandóan visszaigazolod hogy egy hazug szar vagy, de szedd már össze magad, és ne hazudj ennyire szarul, nem igaz hogy nem tudsz ügyesebben és aljasabbul hazudni.

jolaca 2014.02.01. 13:46:11

@zbzbzb:
Ejnye, távoli ember! - hát nem érted, hogy ettől jó magyarnak lenni! Nem uncsi hétköznapok, mosolygós biccentés a szomszédnak. Adrenalin! - azt sem tudod, mijaz! Te biztosan dolgozol, talán pénzt is keresel, de mi itt a Balkán határnemzeteként jobban teljesítünk.
Ne szólj hát bele, itt testvér tereferél testvérrel...

tobeor 2014.02.01. 13:48:06

@Utluk Feri: Erre írtam le, hogy attól hogy rám fogsz egy nyilvánvaló, blőd hazugságot, attól még nem lesz igazad te kretén, bár láthatóan élvezed az aljasságot, az meg aztán a totális, aljas hazudozás, hogy teljesen összemosod a két oldalt, és no pláne hazugság hogy én igazolnám ezt....
inkább a te logikád támogatja az igazi hazaárulókat, mert ahogy elnézem a hülye fejed akkor is az lmp-re fogsz szavazni ha tuti kiesnek, azaz ezzel a fideszmaffia hatalomban maradását támogatod, amit persze te nem fogsz elismerni,te mosod kezeid...

Utluk Feri 2014.02.01. 13:48:38

@tobeor: "Dehogy tűnt el :D Benne volt az, ezt mondtam akkor is, ezt mondom most is. Ne hazudj mér ennyit te szerencsétlen..." Nem hivatkoztál többé rá csak kened szét az egész érvedet a falon mert alapvetően semmi értelme, főleg annak fényében hogy lmps álláspontod kapcsán te is utólagos magyarázatokra hivatkozol ;)

"Ja, már akkor is tereltél, csak hogy nehogy arról kelljen, beszélni, hogy jogosan indokoltam meg (sok egyéb pont mellett) a különbséget a két szar párt között"
Mert mint tudjuk ha kimondom hogy mindkét párt cseszegeti a szegény réteget akkor egyből aláírom hogy a fidesz a rosszabb mi? tényleg ekkora szellemi fogyatékos vagy?

"Mi, hogy én reagáljak a saját érveimre? :D Csak mert te terelni akarsz? Ez a kretént :D" Te írtál valamit és szívedre vetted hogy nem arra reagáltam. reagáltam rá hogy a jelenlegi kormányt illető kritikával nagyrészt egyetértek sőt tudnám folytatni a sort. megjelent egy mszpt hasonlóan ekéző lista erre te csak személyeskedve reagáltál, számonkértem megelőző logikádat miszerint szánalmas aki nem tud a tartalommal vitába szállni. Végkövetkeztetés: szánalmas mszp bértrollnok vagy és a saját logikád igazolja ;)

"Tényleg csak egy ennyire nyilvánvaló hazugságra futja?" Felőled biztosan mert már meg sem próbálsz a tartalomra reagálni, teljesen nevetséges módon próbálsz kikerülni kellemetlen kérdéseket.

"ha a fidesz mocskai kerülnek szóba azonnal szocizol, összemosod őket, egyenlőségjelet teszel közéjük, azaz hazudozol, és vadul terelsz ha a nyilvánvalóan létező különbségeket említem :)" Talán mivel ha a fidesz baloldali egyenértékesének adjuk a hatalmat akkor sokkal nem lesz jobb. Ez meg az ÉN álláspontom.
Egyébként ugyanilyen szánalmas módon próbálták a baloldali demokjatikus pájtok bemocskolni Schiffert is, miszerint ő kollaboráns és ezért nem akar összefogni...

"Ez még a szokásosnál is bénább kiforgatás volt. ha el karod hazudni amit írok, akkor legalább úgy hazudj, hogy valami értelmezhető dolgot hazudj, ne csak zavaros baromságokat."
Németo kapcsán különbséget tettél két csoport között Mao kapcsán ezt nem tetted meg, általánosítottál. Ez nem kiforgatás, ez tény ami a hazaáruló mocsok szintedet és alacsony IQ-dat igazolja és akkor arról még nem is esett szó, hogy megint gerinc nélkül tagadsz.

Az meg hogy az utolsó soraid megint a tükörnek szólnak igazán érthetetlen :)Rendes tőled hogy állandóan visszaigazolod hogy egy hazug szar vagy, de szedd már össze magad, és ne hazudj ennyire szarul, nem igaz hogy nem tudsz ügyesebben és aljasabbul hazudni.

tobeor 2014.02.01. 13:50:43

@Utluk Feri: Ennyivel akarod megúszni az aljas hazugságod? :) nem kell visszaolvasni semmi, szépen bemásoltam az aljasságod mondatát, ott van :)
komolyan, egyre gyengébben terelsz :)

Utluk Feri 2014.02.01. 13:51:05

@tobeor: attól még hogy érv nélkül tagadsz nem lesz igazad te kretén. az meg aztán a totális, aljas hazudozás, hogy teljesen összemosod a kormány leváltását és az inkompetens ugyanolyan mocsok mszpnek a hatalomra juttatását.
ahogy elnézem a hülye fejed téged aztán be lehet hülyíteni az ilyen fülkeforradalom, korszakváltás baromságokkal, tudok gratulálni.

Utluk Feri 2014.02.01. 13:51:41

@tobeor: ez megint csak inkább a saját ars poeticád és valóban, ott van hogy nem tudsz válaszolni

tobeor 2014.02.01. 13:53:07

@Utluk Feri: Ez neked válasz? :D Még csak 20x írtam le, hogy ezt eleve a fidesz szegényellenes politikájával összehasonlítva írtam, és ahhoz képest a szocik nem voltak ilyenek, de persze te hisztérikusan terelsz ha összevetésből a szar szocik nem jönnek ki jól :) És akkor még szó sem volt pl. a state capture-ről, a hazaárulásról, vagy a demokrácia kiheréléséről...

terelj tovább cimbi, annyira jókat lehet röhögni rajtad :D

Utluk Feri 2014.02.01. 13:54:29

@tobeor: "a fidesz szegényellenes politikájával összehasonlítva írtam, és ahhoz képest a szocik nem voltak ilyenek" Omájgád mennyi konkrétum, mennyi forrás micsoda objektivitás. gyökér...

zbzbzb 2014.02.01. 13:59:48

Hajrá! Csináljátok tovább!

Birkák vagytok mind. Egytől egyig. Abba bele se gondoltok,hogy mi lesz nektek jobb, ha egyik vagy a másik párt nyer...
Idióták.

tobeor 2014.02.01. 14:08:21

@Utluk Feri: kurva vicces ahogy nyöszörgve próbálsz hazudni :)

ezt írtam:
"Rólad meg nagyon árulkodó, hogy bevallottan közönnyel reagálsz az általad is rablásoknak és rombolásoknak titulált botrányokra, de azért annyira nem vagy közönyös, hogy nekem állandóan válaszolgass :D Én jobban zavarlak mint a nemzeti méretű lenyúlások, hát igen ez nagyin reális :D"

Lefordítsam magyarra te hülye? :) nem csak az árul el téged amit leírsz, hanem az is amit nem. ugyanabból az állításodból lehet levezetni azt is. és te bizony nagyon nem háborogsz... :) ja tudom, MÁSHOL háborogsz, hát persze :DD

"Mert mint tudjuk ha kimondom hogy mindkét párt cseszegeti a szegény réteget akkor egyből aláírom hogy a fidesz a rosszabb mi? tényleg ekkora szellemi fogyatékos vagy?"
Csakhogy ezzel pont a lényegnek mondtál ellent, te szerencsétlen vadbarom! :DD még a saját szavaid sem fogod fel? :DDD ugyanis én a különbséget emeltem ki a kisebb szarpárt javára, te meg azoknak pont a különbségeknek elrejtésén elhazudásán dolgoztál tovább :) és még fel se fogod hogy amit írsz az az általam leírt lényegének ellentmond :D

"megjelent egy mszpt hasonlóan ekéző lista erre te csak személyeskedve reagáltál, számonkértem megelőző logikádat miszerint szánalmas aki nem tud a tartalommal vitába szállni."
ha nem szelektíven olvasnál, akkor többször is olvastad volna, hogy leírtam:
1. Semmi okom védeni a szar mszp-t, mert magam is utálom, szar pártnak tartom, nem vagyok a hívük. Látom vagy annyira aljas, hogy újra és újra leszocizz, meg hogy elvárd hogy még védjem is őket :)
2. aki azt írtam, az egy ostoba fidesztroll volt, aki éppen most bukott hogy három közimsert fidesztroll-nikken is nyomul egyszerre (nekem válaszolt a kertén baram több nikken :D) mégis mit képzelsz hogy majd a te úri kedved miatt majd elkezdek elszámolni bármivel is ócska hazug trollnak? :D Tudod mit, én is kijelölök neked pár nikket akikre elvárom hogy válaszolgass :DD bazdmeg de nagyon elszállt veled a ló, sebaj, annál nagyobbat fogsz a végén huppanni :)

"Felőled biztosan mert már meg sem próbálsz a tartalomra reagálni, teljesen nevetséges módon próbálsz kikerülni kellemetlen kérdéseket."
nem hagyom hogy látványosan és ostobán széthazudj egy választ, és persze velem van a baj hát perszeee :DDD
szeretnéd ha ráharapnék a barom hazugságaidra ugye? :)

"Talán mivel ha a fidesz baloldali egyenértékesének adjuk a hatalmat akkor sokkal nem lesz jobb. Ez meg az ÉN álláspontom."
Ez az amit már cáfoltam :) Tudod, amikor erre válaszul gyorsan elkezdtél süketelni mindenfélét :) Persze te kényszeresen akarod összemosni őket, értem én... :)

"Németo kapcsán különbséget tettél két csoport között Mao kapcsán ezt nem tetted meg, általánosítottál"
vegytiszta hazugság :) istenem, komolyan HOGY BÍRSZ ennyit hazudni? :DD azért mert írok két mondatot valamiről, egy adott kontextusban, az adott kontextushoz illő értelemmel, és nem rakok minden szó mellé három bekezdést hogy egyébként más szóba jöhető szempontokból hogy volt, stb, az csak a te aljas rohadék értelmezésedben jelenti azt, hogy önkényesen adhatsz egy teljesen hazug értelmezést a szavaimnak :) De tudom, csak azt adhatod, ami lényeged... :)

De a legszebb hogy mint egy majom, utánzod a soraimat :) Dedó óta őrzöd ezt a szokásodat? :D istenem de szánalmas... na, ismételd meg ezt is móricka :DD

jolaca 2014.02.01. 14:10:05

@zbzbzb:
Durva vagy!...

Kit érdekel itt, hogy jobb lesz-e vagy sem? Ez közmunka (16 óra, mert kiterjed a 8 óra szórakozásra is), nem értheted.
Egyébként megzavartad az "Édes anyanyelvünk" (csókoltat Lőrincze Lajos) új fordulójának két legesélyesebb versenyzőjét: 1-2 sorosra rövidültek párbeszédeik. Pedig pár arasszal fentebb van egy igencsak hosszúra sikeredett pályázati anyag, amit kíváncsiságból beillesztettem a hozzászólás mezőbe, és majd elsüllyedtem a szégyentől: még majd' 2000 (kétezer) karakterre lett volna lehetősége...

jolaca 2014.02.01. 14:11:22

@jolaca: (Hoppá, melléfogtam, éled a mezőny!)

tobeor 2014.02.01. 14:11:24

@Utluk Feri: ez kurvajó, tehát te állítasz valamit rólam, és akkor az igaz :) mert te állítottad :DDD

"ahogy elnézem a hülye fejed téged aztán be lehet hülyíteni az ilyen fülkeforradalom, korszakváltás baromságokkal, tudok gratulálni."

Lassan mondom: h-a-z-u-d-s-z.

És te is tudod hogy hazudsz. nem lehet hogy nem tudod, hisz sokszor írtam le a véleményem mindkét oldalról, erre idejössz, és pontosan tudván, hogy nem igaz amit írsz, hazudsz :)

Igazi rohadék vagy, szerintem menj el a szocikhoz vagy a fideszhez, ott a helyed, ennyi aljassággal még mindkét nagy pártban sokra viszed.

tobeor 2014.02.01. 14:13:14

@Utluk Feri: :DDD
na akkor ismét az aljasságod, ezt látom még sokszor kell bemásolnom :)

"Aki történetesen pont ugyanúgy sorolja az előző maffiakormány bűneit mint te a jelenlegiét. akkor te is troll vagy, szép beismerés."

terelj tovább szarjankó :))

tobeor 2014.02.01. 14:15:26

@Utluk Feri:
na, mesélj kedves troll, ki vette el az adójóváírást? Ki emelte meg az ÁFA-t a szegények adóját? Ki vezetett be egy sor új közvetett adót? Ki csinál virtigli szegényellenes politikát? Kinek a kormányzásának durvultak el a szegénységi mutatók?
És hazudd ismét, hogy ezeket még nem írtam le :) Ugye már ki se bírod hazugságok nélkül? :)

tobeor 2014.02.01. 14:26:04

Na most elmegyek ebédelni, a hazugság-olimpikon újabb rágalmait (amiket nyilván épp most ír) ezért most kis késéssel fogom szétszedni :) Nyugalom, jövök vissza mindjárt, én nem hagyom hogy ilyen aljas emberek rágalmazzanak :)

zbzbzb 2014.02.01. 14:27:19

@jolaca: oppardon. Nekem is van állampolgárságom de Isten ments, hogy beleszóljak valami jó kis belmagyar vitába :)
Azért majd ha valaki megveszi 1ft-ért az egész kócerájt majd szólj a többieknek, hogy menjenek má' onnét :D

Utluk Feri 2014.02.01. 14:28:43

@tobeor:
"ezt írtam:..."
Milyen kár hogy ezt még az ELŐTT írtad hogy én megtartottam volna a szövegértelmezés 101 kiselőadást. Gondolom arra számítottál hogy ennyi kommentből nem keresem vissza. Nos de. És hagyd abba a hazudozást.

"Csakhogy ezzel pont a lényegnek mondtál ellent, te szerencsétlen vadbarom! :DD még a saját szavaid sem fogod fel? :DDD ugyanis én a különbséget emeltem ki a kisebb szarpárt javára, te meg azoknak pont a különbségeknek elrejtésén elhazudásán dolgoztál tovább"
Itt is és végig azt emeltem ki hogy a két szemét párt között szerintem nincs különbség, ennek hol mondtam ellent te idióta?

"Semmi okom védeni a szar mszp-t, mert magam is utálom"
De továbbra is vagy olyan primitív hogy támogasd őket ;)

"Ez az amit már cáfoltam :) Tudod, amikor erre válaszul gyorsan elkezdtél süketelni mindenfélét :) Persze te kényszeresen akarod összemosni őket, értem én... :)"
Erre tökéletes válasz: "ez kurvajó, tehát te állítasz valamit rólam, és akkor az igaz :) mert te állítottad :DDD" tehát te mondtál valami mást és az az igaz :D lol.
"és nem rakok minden szó mellé három bekezdést hogy egyébként más szóba jöhető szempontokból hogy volt, stb," Ha egy kommentben épp különbséget teszel náci és német között akkor engedtessék meg hogy felháborodjak ha ugyanerre a társadalmi érzékenységre a hazád kapcsán már nem futja. de szar lehet megpróbálni ezt is elmosni mikor itt pont a lényegben árultad el magad :D
"De a legszebb hogy mint egy majom, utánzod a soraimat :) Dedó óta őrzöd ezt a szokásodat? " Hadd ne soroljam fel te hányszor majmoltál, egyébként meg akció és reakció kapcsolata nem olyan bonyolult dolgok fiacskám, főleg mikor az írásaid 90%-a önjellemzésnek egész jól elmennének.

És akkor egy kis aktuálpolitikai forráselemzés:
m.cdn.blog.hu/te/tenytar/image/re%C3%A1lb%C3%A9rek.png

Itt jól látszik a kormányfüggetlen "szűkülő" tendencia gyakorlatilag gyönyörű csökkenő területű hullámokat lehet rá kivetíteni.

következő:
privatbankar.hu/data/cikk/26/53/32/cikk_265332/napgrafoikonja_feltorekvUdevizak3.jpg
ez szerintem nem is szorul magyarázatra. változatlan tendencia. pont.

ez egy kis betekintés a kormányváltás előtti munkanélküliségre, mostani adatokat hagyjuk, azokról ugye ki mit gondol... (közmunka khmm)
outside.mfor.hu/mfor/images/chart_id_245_2010_08_01t09_27_00_02_00.png

és a létminimum a legdurvább. Ezen az ábrán meg nem lehet mondani, hogy volt bármi belpolitikai változás egyszerűen egy ijesztő "olló" tendencia látszik kibontakozni 2006 óta.

zbzbzb 2014.02.01. 14:30:37

@Utluk Feri: necsinájjad, nepluszeggyejjé!
Benne vagy te is vastagon.
Segítettél ma egy idős embernek cipelni a szatyrát?
Kértél blokkot/számlát a boltban, hogy be kelljen fizetni az áfát?
Rámosolyogtál ma bárkire is?

zbzbzb 2014.02.01. 14:32:14

@jolaca: mondom én vagyok a hibás, én vagyok názáreti Brájen! :) és a feleségem is! :)

draft22 2014.02.01. 15:19:28

@pkonsti: Hülye bolsi vagy és az 1984-re hivatkozol, szánalmas! Annyit sem értesz, hogy a kötelet elhangzott, de más is elhangozhatott ott ahol az atmoszféra vagy zajmikrofon nincs (tipikusan a a hangosított beszélő közelében, mert az használhatatlan). Az operatőrök jellemzően egy ilyen eseményen egy "bokorban" vannak. A példa kedvéért (hogy az a nyamvadt fidesz-bolsi -ÁVó-s agyad is felfogja talán, bár lehet, hogy reménytelen), egy focimeccsen a zajmikrofon, csak az egyik táborban van, könnyen úgy tűnhet, hogy az ellenfélnek nincsenek szurkolói. Gyakori eset, hogy a a partvonalnál lévő kamera mikrofonján, az edző üvölt be, de ha a kamera a kispadtól távol van akkor a nézőtéri bekiabálásokat hallod, ezeket a játékosok viszont kevésbé hallják, mint az edzőt, mert maga a néző messzebb van a pályától.
és a végére 1982, amiért Mészöly Kálmánnak akkor mennie kellett
www.youtube.com/watch?v=AQg9u98bSnM

Halhatóak Mészöly káromkodásai az eredeti (élő) TV közvetítésben? Megsúgom: nem.

DezInf 2014.02.01. 16:27:22

@­DezInf:

Mizu orbánfarkánélősködő nicktolvaj ?

A saját nickjeden nem mered nyílvánosan leszopni zorbán farkát ? Ezért látszólag azonos nickeket gyártva - egy pici hibával- mások nevében oboázod a vezéredet ? :)))

Egy sima buzeráns fidexköcög vagy, ennyi !!!!

Nézzétek meg a kamuprofilját és rájöttök ki is ez a fidexfrodita.

Az a baj a köcsöggel, hogy elfelejti időnként, hogy kinek a nickjén dumál, így humoros néha amit ír.

A saját nickjét is hanyagolja, mert az maga az okádék:)))

Ilyenek ezek a nicktolvaj, fidexköcög moszkovitya talpnyalók !!!!

Már a saját nicknevüktől is undorodnak ugye .... ? :)))

Szóval akkor ki is gyárt kamuhíreket, kamunickeket?
Rajta, védd meg magad te szerencsétlen fidexbruzeráns!!!!

Persze a saját nickeden, ne egy lopott nicken, te nagy tanító :)))

DezInf 2014.02.01. 16:32:48

@pocakos focisla:

A pocakos focista nem L-lel írja a nickjét.

Ennyit az értelmiségi munka iránti elkötelezett rajongásodról :))))

Az én nickem elé képes voltál egy nem látható karaktert betenni.

Azóta kifulladtál?

Gondolom már otthon sem tudod betenni, ezért lettél köcög a buzibárban és nem zanzibárban:D

jolaca 2014.02.01. 17:15:35

@DezInf:
Fura látvány, hogy valaki önmagával vitázik!... :)

DezInf 2014.02.01. 17:34:58

@jolaca:

Látom nem nagyon vagy otthon a nickhamisítás témakörében :)

Nézd meg a két -látszólag azonos- nick profilját és rájössz , hogy miről is van szó.

Épp a hamisításról szól a blog, amikor egy nickhamisító több lopott nicken osztja az észt.

A tag a saját nickjén sem egy lumen, ez érezhető a loptt nickeken tett hozzászólásaiban is.

Egy gerinctelen fidexcsicska bértollnok próbálkozik mások bőrébe bújva befolyásolni a közvéleményt.

Ennyire telik csak a moszkovitya hazaárulóktól!!!

Persze azt állítják mindenben jobban teljesítenek.

Lopásban, rablásban, hazaárulásban verhetetlenek :))))

Utluk Feri 2014.02.01. 21:38:28

@tobeor:
ki alatt volt szuperbruttó? hányszor és hogyan emelkedett az áfa, a szegények adója 02-10 között? ki hagyta hogy minden agyament gyökér minimálbéren legyen bejelentve kétkulcsos rendszerben? kinek a kormányzása alatt szakadt el teljesen a minimálisan biztosított jövedelem és a minimálisan szükséges jövedelem? (lásd belinkelt forrásaim) Egyébként elfogyott a szufla vagy mi van? Rájöttél hogy ostobenkó hazug hazaáruló vagy aki nem csak magát de a hazaszeret kifejezést is megcsúfolja? ;)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.02.02. 18:18:03

@jolaca:

"Mivel elektronika a szakmám és akusztika a hobbim, ne kívánd, hogy a fejtegetésedre rábólintsak."

Nekem nem szakmám, hanem csak hobbym az elektronika, és az is igaz, hogy mostanában már inkább a digitális része, analóg kapcsolásokkal már rég nem foglalkoztam. Bár azt is tudom, hogy ha gubanc van, akkor analóg ismeretek nélkül gyakran áll az ember értetlenül egy digitális kapcsolás előtt is, a fejét vakarva.

Az akusztika szintén félig-meddig hobbym, ezért nagyjából tudom, mit írok. De mindig szívesen tanulok, ha a oktatás nem politikai célokra összehordott hazugságokból áll. Én ui. csakis műszaki szempontból nézem a dolgot, nem állok egyik fél pártján sem.

"De: annyira grafomán nem vagyok, hogy egy még terjedelmesebb választ komponáljak. Becsszóra - nekem - nem érné meg.
Így mindezek ellenére ugyanazzal zárom, mint a francia nyelvtankodást: +1 Neked."

Nem kívánok olyan rábólintást, amit nem meggyőződésből teszel, hanem csak azért, mert inkább rám hagyod. Már csak azért sem, mert ez a lépésed a másik fél lebecsülése. Én tisztességgel érveltem neked, te meg egy lekezelő bólintással jössz. Szégyelld magad. :(

Kovacs Nocraft Jozsefne 2014.02.02. 18:21:40

@jolaca:

Ja, és mellesleg még az sem biztos, hogy egyltalán kiemeltek egy frekvenciasávot. Ahhoz spektrumanalízist kellene lefuttatni a Hír TV-ben és pl. az ATV-ben bejátszott hangon, de ennyire azért nem érint a dolog.

Berzengő 2014.03.16. 05:55:17

@ Ilyenektol mit varjunk?

Szabó Anett "Szlovákia a szülőhazám, szlovák állampolgár vagyok, és amíg a magyar állampolgárság kérelmezése ennek elvesztését vonja maga után, addig sajnos nem is kérvényezhetem a visszahonosítást. Ezzel a hatályos törvény szerint ugyanis minden hivatalos kötődésemet elveszíteném Szlovákiához, ahol az egész családom él. Elveszíteném az ottani szavazati jogomat, márpedig ehhez ragaszkodom,"

"A hírműsorok a kellő felkészültséggel és az elengedhetetlen háttérmunkával együtt számomra mindig is a televíziózás csúcsát jelentették, így feladataimat pályafutásom egyik legnagyobb kihívásának tartom. Célom legjobb tudásom és tapasztalataim szerint szolgálni a Hír TV nézőit."

"Szabó Anett "Az, hogy fölhangosítottuk ezt a részt, az szerintetek belenyúlás a hangsávba?"

-----------------
A Hír TV első fokon bukta a "köteles beszéd"-pert

2014. március 14., péntek, 16:17 •
Szerző: hvg.hu

Ez volt az a beszéd, amely közben egy bekiabáló kötelet javasolt a jelenlegi kormány embereinek, és a Hír TV bejátszásából úgy fest, hogy az MSZP-elnök erre reagálva helyesel. Aztán több cikk született arról - sőt maga a Hír TV műsorvezetője is elismerte - , hogy babráltak a hangsávval, vagyis bár úgy állították be, mintha a Mesterházy hallotta volna a bekiabálást, de valójában azt egy távolabbi kamera mikrofonja rögzítette, amit aztán rámásoltak a Mesterházy-beszédbe.

Tele_Maus Nonprofit Consulting · www.tele-maus.hu 2015.01.03. 15:04:40

Bocsánat, de tudja valaki, történt-e az ügyben bejelentés vagy feljelentés? mert ha nem, megteszem...

szeretettel:

Maus Robi
a kisember- nagy pofával :)

Tele-Maus Nonprofit Consulting*
www.tele-maus.hu
(* mint természetes személy magánszemély)
süti beállítások módosítása