Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (404) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16484) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Mindenki az X-Faktort nézte

2013. december 18. 18:11 sixx 9 komment

FHA_7797.JPG

Ahogy arra számítani lehetett, az RTL Klub X-Faktor című műsora továbbra is a magyar televíziózás Halálcsillagjaként zúzza le az ellent, és zsinórban negyedjére lett az év legnézettebb tévéműsora a 18-49-es kereskedelmi célcsoportban. Tudjuk, még hol van az év vége, de nemigen lesz olyan műsor, ami lenyomja az X-Faktort. Az RTL ennek megfelelően büszke és lelkes hangú sajtóközleményben méltatja a műsort, az ugrás után mutatunk belőle pár passzust.

A szeptember 7-én indult show már az első adással 2,047,989 embert ültetett le a tévék elé a teljes lakosságot alapul véve, ami a 18-49 éves korosztály körében 50.9%-os SHR-t jelentetett. A legnézettebb a szeptember 22-i adás volt 51,8%-os közönségaránnyal a 18-49 évesek körében, ami 2,391,000 nézőt jelentett. A legkevésbé nézett adás (a december 7-i) is 1.609.000 embert ültetett le az X-Faktor elé a teljes lakosságból. A két napos X-Faktor 28 adásából 3 hozott 50% fölötti közönségarányt a 18-49 éves korosztály körében, 9 adás közönségaránya volt 40% fölött, 15 adásé pedig 30% fölötti ugyanezen korosztály körében.

Alapvetően nagy nézettségi különbségek nem voltak a vasárnapi és szombati adások között, általában elmondható, hogy nagyon hasonló nézőszámokat hoztak a teljes lakosságot véve alapul, 10 esetben a vasárnapi adások nézőszáma kevéssel meg is haladta a szombati show-ét. 

Az utolsó X-Faktor hétvége nézettsége is magasan minden más műsor előtt teljesített. A szombati adást 1.808.000-an nézték a teljes lakosság körében, a 18-49-évesek körében 39 % volt a közönségarány, míg Danics Dóra győzelmét 1.852.000-en követték az RTL Klubon a teljes lakosságból. Szombaton a TV2 X-Faktorral szembeállított vígjátéka (A Stepfordi feleségek) 9%-os közönségarányt, míg A Tökéletes védelem című akciófilm 6%-os közönségarányt hozott. De vasárnap A Varázsdada is csak 14,7%-os közönségarányt ért el a TV2-n szemben az X-Faktor döntőjének 37,9%-os közönségarányával. (18-49 éves korosztály).

És ha ez nem lenne elég, az össznézettségi versenyben a Cool és a Film+ is vitézkedett, tessék csak nézni:

Az RTL Klub és a tv2 mögött a Film+, valamint Cool áll a harmadik, illetve a negyedik helyen a csatornák sorrendjében, ezzel a két legnézettebb kábelcsatorna Magyarországon. (Egész napra vonatkozó SHR %, 18-49-es korcsoport, 2013.január 1-december 16). A két kábelcsatornája fej-fej mellett teljesít, főműsoridőben (19-23 óra) néhány század százalékkal a Cool hoz jobb közönségarányt a Film+-nál. (5,51 illetve 5,49 SHR %, 18-49, december 16-ig). A kereskedelmileg fontos, 18-49-es korcsoportot tekintve mindkét csatorna megelőzi közönségarányban például az m1-et, az ATV-t és a Viasat 3-t (2013. január 1. -december 16.).

A Film+-on az idei évben (december 16-ig) a legmagasabb nézettséget az április elsején vetített Die Hard 4 - Legdrágább az életed című akciófilm érte el: 17,6 % SHR a 18-49-es korcsoportban. A filmet a teljes lakosság körében 626 398-an látták. A Cool idei, eddigi legnagyobb nézettséget hozó programja a május 20-án sugárzott Angyalok és démonok volt, mely 11.57 SHR-t teljesített a 18-49-es korcsoportban.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.12.18. 19:23:27

Megnézném mit kaszáltak idén, ezzel a nívótlan, ámde magas nézettségű valaha jobb évadokat látott műsorral!

clior 2013.12.18. 20:36:12

a cikket nem is olvastam el... azert mert en nem neztem. Tehat helyreigazitast kerek, hogy kimaradtam belole a parommal, hogy kimaradtam a hazai tehetsegkutato ujabb hihetetlenul ocska felvonasabol. Neztuk a kulfoldi xfaktort korabban es azt kell megallapitani, hogy az ott elbukok nalunk legalabb a mentorok szekeben lennenek...

Tormas Torontal 2013.12.18. 20:42:13

@Filter Ákos: Dehopgynem! :) Csak sikk azt mondani, hogy "én nem"!

ezmester 2013.12.18. 20:56:49

én momentán egy részt sem láttam,s nem is érdekel.mások számait éneklik,s sokszor (ahogy a neten írták) csak tátognak,azt pedig az akváriumban is látok.lehet,gonoszkodó vaok,de..... izlések és pofonok...

zzzzzzzz 2013.12.19. 08:26:42

"Ahogy arra számítani lehetett, az RTL Klub továbbra is a magyar televíziózás Halálcsillagjaként zúzza le az ellent, és zsinórban negyedjére lett az év legnézettebb tévéműsora a 18-49-es kereskedelmi célcsoportban."

Eddig azt hittem, hogy az RTL Klub egy TV csatorna, erre most kiderül, hogy egy tévéműsor?

Mr.Brown 2013.12.19. 10:29:48

csodálom, hogy ezt valaki realtime nézi de még kb 20 éve van és bukták a 18-49 éves korosztályt körbeölelő statisztikákat bukják mert addigra már én leszek benne bőven és társaim akik már most nem néznek tévét nem hogy majd később : )
süti beállítások módosítása