Az Origo úgy tudja, hogy Krasznai Tünde pornós múltja miatt nemkívánatos személy lett a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat parlamenti karácsonyi ünnepségén.
Az ünnepséget hátrányos helyzetű gyerekek javára rendezik meg évek óta a Parlamentben, ahol rendszeresen felléptek X-Faktoros sztárok, legalábbis eddig. A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat most attól tart, hogy a konzervatív szülők és tanárok, valamint az egyházak képviselői nem örülnének annak, ha egy felnőtt filmekben szereplő énekes lépne fel az ünnepségen, ezért megkérték az RTL Klubot, hogy Krasznai Tünde szereplésétől tekintsenek el.
Az RTL Klub ezen egy kissé berágott:
Ahol az X-Faktor bármely szereplője nem kívánatos, ott az egész X-Faktor, annak összes szereplője is az. Ezért az idei karácsonyi ünnepségen nem tudunk részt venni. Sajnáljuk, hogy kérésükkel megfosztottak több száz szegény, hátrányos helyzetű gyereket attól, hogy személyesen találkozhassanak azokkal, akiket ezen az őszön valószínűleg a legirigyeltebb sztároknak tartanak, akik számukra példát mutathatnak, hogy érdemes nagyszerű teljesítményt nyújtani, mert azzal elérhetik céljaikat. Különösen fájó, hogy mindez pont egy olyan versenyző miatt történik, aki néhány évvel ezelőtt ugyanúgy ott ünnepelhetett volna, hiszen maga is szegény, hátrányos helyzetű gyermek volt.
A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat tudomásul vette az RTL Klub döntését, de kommentálni nem kívánta azt.
biododírium 2013.12.18. 16:25:44
Képzeljétek el a véleményem ezekről az emberekről, amit jobb, ha nem írok le.
Maxi egyetértek az RTL-el és ez nagyon ritka!
Imi bácsi 2013.12.18. 16:31:52
randomuser1 2013.12.18. 16:33:22
Hell-Ász 2013.12.18. 16:34:11
randomuser1 2013.12.18. 16:36:06
az övezet gázai 2013.12.18. 16:36:20
az övezet gázai 2013.12.18. 16:37:30
kamarti 2013.12.18. 16:39:36
a Gyermekmentő Szolgálat eljárását pedig öncenzúrának hívják (vagy szervilizmusnak), de nem hibáztathatjuk őket, mert az előfeltevésük valószínűleg megalapozott. persze lehetne örülni is, h a lányzó kikeveredett a sz.rból, lehetne támogatni is - de nem, ez nem az az ország, hiába hangsúlyozottan Máriáé ugye. Én amúgy nem vagyok hívő, de tudtommal még a jóisten is megbocsát, holott csak neki van joga ítélkezni, nemde?
kekhaz 2013.12.18. 16:39:46
Pityipű (törölt) 2013.12.18. 16:43:28
Shonion 2013.12.18. 16:44:44
Mick616 2013.12.18. 16:48:50
A Gyermekmentő Szolgálat e kinyilatkozást tett és jóváhagyott tagjai pedig nézzenek magukba mélyen és vallják be, legalább maguknak (mert másnak sose fogják) hogy bizony ők is tettek eddigi életük során olyat, amire nem büszkék, és bizony nekik is rosszul esne ha egész életükön át ezzel cibálnák őket végig a betonon.. Szóval ideje lenne visszavonni ezt a kitételt, és elnézést kérni Tündétől, Barmok, mert Tünde ki mert állni és be merte vallani ezt, míg rajta kívül ezt oly kevesen tették meg eddig igaz bátorsággal!
kamarti 2013.12.18. 16:52:09
szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2013.12.18. 16:54:40
nathalie 2013.12.18. 16:55:30
Mert most ha jól értem, csak ők szívnak...
marxengelszleninsz 2013.12.18. 16:55:38
randomuser1 2013.12.18. 16:59:47
hüjjén venné ki magát, ha megtudná, nem kötelező elkurvulni, csak mer árva meg szegény :)
A Mehet gombra való kattintással elfogadod a blog. 2013.12.18. 17:00:11
Feca 2013.12.18. 17:00:20
És -igy karácsony felé főleg- érdemes lenne ezen elgondolkozni.
randomuser1 2013.12.18. 17:05:47
makk_ász 2013.12.18. 17:11:10
aktatáskarádió 2013.12.18. 17:14:22
randomuser1 2013.12.18. 17:15:51
netrion 2013.12.18. 17:17:24
A kereszténységnek fontos eleme a megbocsátás, de ezek a keresztények úgy látszik ezt az erényt nem gyakorolják, ha valaki a múltban hibát követett el.
„Mert ha megbocsátjátok az embereknek az ő vétkeiket, megbocsát néktek is a ti mennyei Atyátok.” – Máté 6:14
BotloB 2013.12.18. 17:17:47
Onnantól kezdve, hogy Krasznainak bátran fel kell vállalnia a múltját, az RTL-nek meg múltjától eltekintve kell őt támogatni és megítélni, ez két egyértelmű jelzés arra, hogy a felnőttfilmes szereplés társadalmi megítélése vitás hazánkban. Egyesek értékrendjét nem zavarja, másokét meg igen. A Gyermekmentő Szolgálatét zavarta, szívük joga. Aki hasonlóan konzervatív a kérdéssel kapcsolatban, azt szintén zavarta volna, aki meg toleránsabb, azt nem. Nincs a kérdésben jó vagy rossz oldal, csak egy médiakampány, amit egykét hétig-hónapig még meg lehet lovagolni.
aktatáskarádió 2013.12.18. 17:21:02
mildi 2013.12.18. 17:21:04
@makk_ász: b+! :D majd kiköptem a narancsot :)
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.12.18. 17:21:14
És akkor még szelíd voltam és nőies.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.12.18. 17:31:23
Mintha ez a Mária is félredugott volna, nem?
@Pityipű:
Gondolom, veled még anyád sem akar mutatkozni. De még a kutyád is csak kényszer hatására.
@Emmanuel Goldstein:
Neked van vaj a füled mögött? Anyád eltévesztette a kenyeret?
"de idézni, csak szépen, pontosan"
Nem kicsit röhejes ezt olyasvalakitől olvasni, aki egy mondást sem tud pontosan megjegyezni.
@BotloB:
Azért ezek után szívesen utánanéznék a Gyermekmentő Szolgálat vezetőinek, hátha van egy-két csúnya folt a múltjukban.
Mondjuk láthatóan téged sem az eszedért szeretnek.
Hokunda 2013.12.18. 17:31:31
rockjano 2013.12.18. 17:34:50
Minden ellenérzés ellenére egy óriási riszpekt az RTL-nek.
Rohadjon meg ez a kommunista/náci konzervatív demagóg kormányzat...
Parasite 2013.12.18. 17:38:05
cockpete 2013.12.18. 17:40:44
Hol élünk????
kovacskalapacs 2013.12.18. 17:42:18
BotloB 2013.12.18. 17:42:26
Leírom neked máshogy, hátha megérted ;) Ha Krasznait nem kell elítélni amiatt, hogy pornózott, akkor a Gyermekmentőket meg nem kell elítélni amiatt, hogy ez nem tetszik nekik. Nem azt mondták, hogy máglyára vele, csak azt, hogy nem látják szívesen, mert nem értenek egyet a múltjával. Bezzeg ha egy politikust nem engednének a színpadra, mert volt egy mentelmi jogos gyorshajtása, akkor egyből mindenki szobrot állítana nekik.
MostmarAztanEleg 2013.12.18. 17:44:47
Egy?! Az ÖSSZES! 2013.12.18. 17:45:30
BotloB 2013.12.18. 17:45:55
A konzervativizmus nem egyenlő a tájékozatlansággal. Sőt. A legokosabb dolog az, ha az ember csak olyan dolgokról mondja, hogy nem fér bele az értékrendjébe, amit ismer.
A Proverbiális Noszty Fiú 2013.12.18. 17:49:11
Egy leégett darálóként bőgő százhuszadik expornós dobogós lett az ehavi circlejerk műsorban.
Erősen vihar a biliben.
Papp Sanyi 2013.12.18. 17:55:01
infiel 2013.12.18. 17:58:15
Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2013.12.18. 18:01:12
Elképzeltem, hogy ezek a gyerekek pár év múlva megtudják, hogy egy középkategóriába sem tartozó "sztár" playbackelt nekik, majd a google akkor megmutatja nekik a "hölgy" minden lyukba ki-be videóit. A liberálisabbnál is liberálisabb felnőtté lett emberek, azt mondják majd, "hú, de klafa egy igazi pornós énekelt nekünk", míg másik inkább nem hangoztatják ezt a koncertes dolgot.
Nincs jogomban elítélni a szexuális tevékenységet végző embereket, akik többségében a hokizó kamaszok igényeit elégítik ki, de egy alapítványnak szíve-joga eldönteni, hogy kit hív meg és kit nem az az Országházba egy gyerekeknek szóló koncertre.
"személyesen találkozhassanak azokkal, akiket ezen az őszön valószínűleg a legirigyeltebb sztároknak tartanak, akik számukra példát mutathatnak, hogy érdemes nagyszerű teljesítményt nyújtani" - Inkább szerencse, hogy nem találkoznak ezekkel a ripacskodó, klonózott, tátogó majmokkal. Kár, hogy nem az első széria versenyzőit hívták meg...
Ordzsonikidze 2013.12.18. 18:06:38
precision 2013.12.18. 18:08:11
oadrcm 2013.12.18. 18:10:45
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.12.18. 18:20:20
Mondom én, hogy nem az eszedért szeretnek...
@rockjano:
Rohadjon, bár azt nem értem, hogy ehhez most mi köze.
@cockpete:
Ezek szerint te meg ilyen filmeket nézel, és még álszent is vagy.
@Egy?! Az ÖSSZES!:
A gyerekeidnek engeded nézni a pornót?
Mert ha nem, akkor nem értem, honnan tudják, hogy mit csinált Krasznai.
@Kozmokrator:
Tényleg nincs jogodban, merthogy nincs ilyen kifejezés. Vagy jogod van, vagy jogodban áll. A szíve joga meg így írandó, ugyanis nem ikerszó, hanem csak egy sima birtokos szerkezet.
@oadrcm:
Pláne hogy a németek is a kereszténység zászlaja alatt öltek.
BotloB 2013.12.18. 18:26:47
Máskor azért megpróbálhatnál érvelni is, mert ez így nem valami magas színvonalú vita.
Ha csak annyi az érved, hogy "nekik is van vaj a fülük mögött", az kb. olyan szintű, mint hogy ne ítéld meg az énektudását, ha nem tudsz jobbat. Az ember nem így működik.
BotloB 2013.12.18. 18:28:04
És ennek mi köze van ahhoz, hogy a Gyermekmentőknek nem tetszik, hogy Krasznai pornózott?
Zebulon10 2013.12.18. 18:28:59
Pornózott, na és?! Még mindig jobb, elfogadhatóbb, megbocsáthatóbb, mintha az elmúlt 24 évben politizált volna.
jozsefh2 2013.12.18. 18:29:34
viragimado 2013.12.18. 18:30:48
Másodszor, aki kurvának megy ne csodálkozzon, ha meg...ák. Ez ennyire egyszerű! Valóban nem kell sem karácsonyi műsorba, sem gyerekek közé. Ezt tudniua kellett, amikor ezt a valószínűleg jól fizető "szakmát" választotta. Miért nem akkor gondolt arra, hogy ennek rossza hatásai is lesznek?
Majd intéz nekik koncerteket a retek klub, ott majd énekelhet.
viragimado 2013.12.18. 18:32:52
A gyerekek meg naná, hogy tudják, mert a felnőttek beszélnek róla, ők meg nem süketek. :))
Golyós 2013.12.18. 18:33:21
Senki nem kiváncsi az idei igen gyenge felhozatalra.
Krasznai meg így járt, ell kell fogadni, hogy nem mindenki mikrofonjába lehet beleénekelni!
Golyós 2013.12.18. 18:35:47
Mint OLd singer porno girl?
A hangjánál csak a kinézete idegesítőbb.
2013.12.18. 18:40:37
Há' nincs elég bajuk?
RTL meg, egye meg amit főzött!
Axel Torpedo 2013.12.18. 18:50:28
Az egesz mas kerdes hogy jo vagy szar enekes-e.
Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2013.12.18. 18:50:56
BotloB 2013.12.18. 18:55:26
piszkosfred 2013.12.18. 18:56:06
viragimado 2013.12.18. 19:02:25
Ezt már soha nem tudja kitörölni az életéből.
Pandaaaa (törölt) 2013.12.18. 19:02:36
Axel Torpedo 2013.12.18. 19:04:07
durbintss 2013.12.18. 19:10:52
Ez nem a megbocsátásról szól. Annyi helyen fog majd fellépni valszeg,
mert jó hangú énekes. De most ez nem oda való, nem álszenteskedésről van szó, hanem gyerekekről. Ennyi. Ez nem volt vállalható. Aki ezt nem érti meg, annak sztem már minden mindegy. Az nem különb gondolkodásban annál, aki pornózásra adja a fejét.
BotloB 2013.12.18. 19:12:16
Ők meg úgy gondolták, hogy kellemetlen a jelenléte. Értékrendekről vitázunk, az a baj. Én sem feltétlenül értek egyet a Gyermekmentők értékrendjével, mert engem személy szerint hidegen hagy, hogy milyen filmekben szerepelt. Mondjuk én az énekteljesítményétől sem voltam hasra esve, meg az ott mutatott személyiségétől sem. Ennek ellenére a Gyermekmentőknek joguk van azt mondani, hogy ők ebből nem kérnek.
Az RTL meg egy kereskedelmi média, ami kihasználja azt a hullámot, hogy a fogyasztói nagy része toleránsabb, elfogadóbb, mint a Gyermekmentők, és nagy lózungokkal erkölcsi piedesztálra emeli magát a bukott múltú művésznő támogatásával, pedig pont leszarnák Krasznai "bűnbánatát", ha nem jelentkezett volna a műsorukba. Merthogy az RTL sem emberbaráti szeretetből állt mögé elsősorban, az majdnem biztos.
Axel Torpedo 2013.12.18. 19:13:19
péti 2013.12.18. 19:13:31
viragimado 2013.12.18. 19:19:03
2013.12.18. 19:20:37
Krasznai pornós volt telesírta vele a médiát, erre építették az imidzsét, mentek is szépen az SMS-k, de lehet ennek más hozadéka is.
Semmi bajom azzal, hogy mit csinált korábban, de egy alapítvány hadd döntse már el, kit hív meg az ünnepségére
viragimado 2013.12.18. 19:21:24
RÖVIDLÁTÓ 2013.12.18. 19:21:38
Csáky László
Csutak István
Damó Eszter
Dr. Demszky Gábor
Dr. Edvi Péter (alapító elnök)
Dr. Fodor Gábor
Herter Róbert
Jánosi Andrea
Dr. Kövér László
Dr. Lévai Anikó
Németh Zsolt
Dr. Orbán Viktor
Szadai Károly
Dr. Szájer József
Vaskor Györgyné
Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2013.12.18. 19:23:13
biblia.hu/szentiras_com_cikkek/az_elveszett_juhrol
(már nem vagyok vallásos, de vallásellenes sem )
BotloB 2013.12.18. 19:23:33
Neked teszem fel a kérdést, mivel te hozakodtál vele elő eddig legfrissebben a kommentelők közül. Ha Krasznainak jár a megbocsátás, a bűnös politikusoknak nem? ^^,
kdella 2013.12.18. 19:23:48
BotloB 2013.12.18. 19:26:51
Ebben igazad van. Ennek ellenére ők a vallás elsőszámú művelői (annak ellenére, hogy a Gyermekmentők csak részben hivatkoznak a vallási vezetőkre). A vallási vezető meg már csak olyan, hogy - esetünkben - a keresztes háborút ő szent küldetésnek értékeli, a pornózást meg gyalázatos bűnnek. Neki ez az értékrendje. Ha a volt pornós pornós múltját el lehet fogadni, akkor ezt az értékrendet is.
funfun 2013.12.18. 19:29:18
viragimado 2013.12.18. 19:29:38
@Sigismundus: Biblia? Egy papi konklávé "kitalációja". Nem a Biblia, nem a Korán, nem a Kabbala, nem egyéb vallások írott alapműve határozza meg azt ami "természetfeletti". Van, érezzük, sokan tapasztaljuk is, de ez nem az, amit emberek paírra vetettek, amiért gyilkolnak világszerte. Ezt nem lehet leírni, ez megfoghatatlan, és egyetemes az egész univerzumban. Ha ezt tudomásul vennénk, legalább a vallások nevében elkövetett gyilkolásoknak vége lenne.
BotloB 2013.12.18. 19:33:38
Egyébként ez is igaz, csak én ezt olyan önellentmondásos érvelésnek tartom, hogy "a politikus mellett elfér a pornós is". Ha az a bajunk, hogy a pornóst miért ítélik el a pornóssága miatt, akkor a politikust miért ítéljük el a politikussága miatt?
glinolid 2013.12.18. 19:43:26
Axel Torpedo 2013.12.18. 19:44:29
Orltran 2013.12.18. 19:46:16
Így azzal nagyon nem értek egyet, hogy bántani kellene, vagy virtuálisan megkövezni, ha munkát kellene adni neki, ez nálam semmilyen mértékben nem lenne tényező a döntésben, viszont ne rakjuk piedesztálra se az eddigi életútját a fiatalok előtt. Ebben pedig felelőssége van mind a Gyermekmentő Szolgálatnak, mind az RTL Klubnak, és szerintem ez esetben az előbbi döntött helyesen.
"...akik számukra példát mutathatnak..." pont ez az, amiben az élete negatív példa kellene legyen, és azzal, hogy koncertezget meg ajnározzák nem az lesz. Ha a RTL annyira segíteni akarja, az elején kellett volna fityiszt mutatni, és adni valami jófajta háttérmunkát neki, de hát nem hiszem, hogy erről szól ez (persze nem tudhatom).
Axel Torpedo 2013.12.18. 19:51:09
Persze, dontse el az alapitvany, o dolguk, mi meg velemenyezzuk itt par kommentben.
Axel Torpedo 2013.12.18. 19:58:32
Mr.paksimogyoró 2013.12.18. 19:58:46
viragimado 2013.12.18. 20:03:18
2013.12.18. 20:03:34
Stohl a drogos múltjával, nem vezethet műsort, az RTL kettős mércét alkalmaz, ha valaki álszent akkor ők azok.
Ciki a fiataloknak szóló műsornál bedobni a "drogost", de ha valaki nem szeretné a "pornóst" a gyerekek karácsonyán, akkor fel vannak háborodva.
Ugyan má'!
regress 2013.12.18. 20:05:26
Hát ki vagy te egy ReTekcLubbhoz képest !?
Ha !? Minek hiszed magad !?
Vedd tudomásul hogy nálunk a buzik és a ribancok az etalon !
Akkor és annyi buzit és ribancot dugunk az orrotok alá emennyit nem szégyellünk !
Vedd tudomásul hülye majom gyerekjóléti fiszfasz !
Doctor Klauße 2013.12.18. 20:06:46
"akiket ezen az őszön valószínűleg a legirigyeltebb sztároknak tartanak"
Ez valami ultra-értelmiségi poén lenne??? Vagy itt tartunk??
Önkritikájuk azért lehetne, bár ha a mai gyerekeknek tényleg ezek jelentik a példát, akkor az emberiség megérett a pusztulásra...az utolsó meg kapcsolja le a villanyt.
BotloB 2013.12.18. 20:07:02
Még ez is igaz, viszont azt gondolom, hogy ez a fajta médiafelhajtás elkerülhetetlen lett volna. Az indok mindenképp Krasznai pornós múltja lenne, mivel mást, hihetőt nem nagyon tudnának kitalálni, akkor pedig azért az RTL, vagy valami rejtélyes belsős ember ígyis-úgyis megszellőztette volna, hogy "Krasznai miatt nem kell az X-Faktor a Gyermekmentősöknek". Így meg az RTL csinált magából mártírt, holott igazából lerendezhették volna házon belül is Krasznaival, ha úgy egyébként meg nagyon meg akartak volna jelenni.
Maradjunk annyiban, hogy egyik fél részéről sem volt egy elegáns megoldás.
tryclops 2013.12.18. 20:12:40
Tüncike már nem abbahagyta, ellentétben a másik bagázzsal. :P
...mondjuk ja, lehet hogy nem kéne példaképnek beállítani. Meg a RetekKlub sajtóközleménye is röhejes. Szóval leszarom, döntsék el iszapbírkózással, vagy valami. Azt megnézném.
DrKövér vs Krasznai. Round One. FIGHT!
Axel Torpedo 2013.12.18. 20:13:39
DezInf 2013.12.18. 20:16:33
Jó látni hogy a TV-k között harcban az ex-pornósok többet érnek, mint egy a gyermekek megsegítéséért küzdő alapítvány !
Szerintem egyébként ki kéne találni valami szebb szót a pornósokra, mert ez alapból meglehetősen degradáló.
Pl megélhetési-szexelő.
A következő petíciónk pedig az lesz, hogy a megélhetési-szexelők lehessen apáca és vica-versa.
A megélhetési-szexfilmek többsége úgyis erre az alapra épül, tehát igazam van.
BotloB 2013.12.18. 20:17:04
Azért legyünk magunkkal őszinték, ha Orbán, Gyurcsány, vagy akármelyik másik holnap kiállna az X-Faktorba, hogy "emberek, 20 évig loptam, csaltam, sikkasztottam, a te pénzeteken gazdagodtam, de megbántam bűneimet, szeretnék új életet kezdeni, szóljon hát mindenkinek az Aranyeső c. szintimualtós", nem biztos, hogy jó érzéssel küldené rá egyik itteni megbocsátós kommentelő sem az SMS-t :D
DezInf 2013.12.18. 20:20:14
Dehát ez megtörtént Balaton Öszödön.
Aztán meg kiderült hogy nem is magára, nem is úgy, de azért ott folytatta ahol abbahagyta.
Mint ahol a Tündi fogja kb mikor a RTL már megunta, és nem hoz zsozsót.
Nils. H 2013.12.18. 20:37:15
Ez mondjuk nekem állampolgárnak elég szar, megkárosít. Az, hogy KT videókon mit csinál, meg mennyit nyel, az meg nem károsít meg. Érdemi különbség.
beloke 2013.12.18. 20:39:47
Hogy ezek lennének az irigyelt sztár példaképek? Mi a picsa van????? Most Krasznai komolyan sztár lenne attól, hogy először szájbahugyozták pénzért és ezt mindenkinek meg is mutatta, majd szerepelt egy legalja énekes valóságsóban?? Tegye fel a kezét az, aki szeretné, ha a lánya ezt mondaná: "Anya, apa, először perverzpornós leszek, aztán elmegyek perccelebnek" ? De hagyjuk a pornóst, az összes többi szarfaktoros vajon sztár lenne meg példakép? Hol élünk bakker? És ettől káros és ártalmas az összes ilyen szennymédia.
A sztár mögött nemcsak a celebség meg valóságsó van, hanem valós teljesítmény is. A sztár és példakép, az mondjuk Gyurta Dániel, Rapport Richárd vagy Kelemen Barnabás. És őket kellene mutogatni a tévében nem 90-es ikújú, beszédhibás prostikat, pornósokat, börtöntöltelékeket...
Mondjuk az is egy igénytelen ostoba lény, aki xfaktort meg társait néz.)
inreallife 2013.12.18. 20:42:00
az rtl akkor lenne gáláns, ha kifizetné a kurva "felépti" díját a fenti eset prezentálására, majd bemutatná a gyerekeknek, hogy a kurva az kurva marad, akármennyi esélye is van. gondolkodj, mielőtt cselekszel, ennek több erkölcsi mondanivalója van, mint amennyit a kurva tudna kipréselni magából...
ja igen, és én vagyok a konzervatív állat, engem kell elítélni a véleményem miatt, még véletlenül sem azt akit szájbahugyoznak meg dp-t gyakorolnak rajta...
BotloB 2013.12.18. 20:43:04
Akkor most hogyan vagyunk? A politikus bűnét lehet szubjektíven megítélni, és azt nem kell a jó kereszténynek megbocsátani, a pornózás az meg valami objektív, értékrend-semleges dolog, amire a hithű keresztény igenis tekintsen bocsánatos bűnként? Nekem ez sehogy nem áll össze.
Hogyan legyek így jó keresztény? Tanúsítsak bűnbocsánatot minden embertársam felé? Vagy lehet dönteni? Akkor meg hadd döntsek már úgy, ahogy akarok. Például hadd ne tapsikoljak a pornósnak, ha nekem úgy tartja kedvem.
Phxmike 2013.12.18. 21:00:11
Az azonban ketsegtelen hogy Krasznai nem valo a parlamentbe egy ilyen unnepsegre es a Szolgalat helyesen tette hogy nem kert belole.
Senkinek nem kotelezo kurvanak menni meg lehet leni szegenysegben mas munkaval is ahogy azt sok ezer ember probalja is. Ha valaki megis olyan munkara vetemedik amire o amit alapvetoen nem itelek el hiszen szive joga volt igy donteni csak akkor ne csodalkozzon mar nagy szemekkel ha ez a mult egy jo darabig elkiseri.
Az RTL meg ugyancsak nevetseges. Oket hagyjuk mar annyira szanalmasak hogy ebbol is csak a mediabulvarbravurt latjak es akarjak kihozni. Mit erdekli az oket hogy szerepel vagy nem. Olyan dontesre jutottak volna ami nagyobb hirverest es mediafigyelmet hoz. Ezt valasztottak mert ennek lett nagyobb hangja.
Sajnalom azokat akik respectelik az RTL-t.... a maunika show szintu agymosas eredemneye meglatszik..
prakp 2013.12.18. 21:01:01
prakp 2013.12.18. 21:03:22
2013.12.18. 21:09:54
A többi OK.
Phxmike 2013.12.18. 21:12:51
prakp 2013.12.18. 21:13:31
prakp 2013.12.18. 21:19:41
Képregények/Comics · http://kepregenyekcomics.blog.hu 2013.12.18. 21:36:40
Nem tudom de hogy vagy evvel de szerintem az a felháborító hogy ilyen álszent gyökerek irányítják a dolgok működését.
ProsTata 2013.12.18. 21:39:40
ProsTata 2013.12.18. 21:47:55
Persze azon is el lehetne vitatkozni, hogy mitől lenne kurva Krasznai Tünde? Árulta pénzért a testét? Filmben szerepelni, még ha az pornó is, nem ugyanaz. Láttam én olyan japán művészfilmet, ami a legvadabb hardpornón keresztül mutatta be egy gésa életét. És tényleg... MŰVÉSZFILM VOLT. Akkor ennek szereplői szintén kurvák?
Intruder71 2013.12.18. 21:55:08
Micimackó, a csekély értelmű medvebocs 2013.12.18. 21:57:15
"Érdekes, hogy még nem jelezte, hogy 'a gyerekek fontosabbak, a többiek azért menjenek el!'. "
Mindegyiket szerződés köti. Ha az RTL nem engedi őket fellépni ezen a rendezvényen, akkor Tünde azt mond, amit akar, nem léphetnek fel. És ezt Tünde (és a többi is) pontosan tudja, ezért nem beszél a levegőbe pusztán hősködésből.
faram 2013.12.18. 22:09:50
Erről egy Family Guy epizód jut eszembe, amikor egy pasit le akarnak tartóztatni mert igénybe vett egy prostituált szolgáltatásait.
Erre ezt mondta a rendőröknek (nem szó szerint) :
Fizettem a nőnek a szexért, de az ott egy kamera. Az aktust felvettem, és feltöltöttem az internetre, ahonnan pénzért le lehet tölteni. Ez így már pornó, nem prostitúció.
cso zsi 2013.12.18. 22:10:02
- Kölnivel bedörzsölhetem?
- Inkább ne! A feleségem azt hinné, a kuplerájból jövök.
A mellette lévő székben borotválkozó vendég így szól a fodrászához:
- Engem nyugodtan bekölnizhet.
Az én feleségem nem tudja, milyen illat van egy kuplerájban.
mruniverzum 2013.12.18. 22:14:59
SarahConnor 2013.12.18. 22:15:26
Mi meg itt tördeljük a kezünket, hogy uh, jaj, hát ez a csaj játszott pár felnőttfilmben, mi legyen, meg ne lássák a gyerekek.
Banyek, nem bukkakézni megy a parlamentbe, hanem énekelni.
SarahConnor 2013.12.18. 22:16:13
nandras01 2013.12.18. 22:18:09
(ettől még nem fogom nézni a fostalicska műsoraikat, de ez a lépésük elismerésre méltó)
szbszig 2013.12.18. 22:20:08
axelfontana 2013.12.18. 22:21:06
www.jerkerz.com/search?search_type=videos&search_query=jenny+noel&x=0&y=0
septem 2013.12.18. 22:26:50
egyébként meg ki a kurvaannya találta ki, hogy xfaktoros duplanullákat mutogassak a gyerekeknek. én se engedném be őket a házamba.
"Az ünnepséget hátrányos helyzetű gyerekek javára rendezik meg évek óta a Parlamentben, ahol rendszeresen felléptek X-Faktoros sztárok"
szegény gyerekek, nincs elég bajuk...
emir58 2013.12.18. 22:29:42
A röhej az, hogy a Gyermekmentő Alapítvány nem is biztosak benne, csak feltételezi, hogy lennének akik nem örülnének...
Nem a gyerekeknek kellene örömet szerezni inkább, mint a konzervatív szülőknek, egyházaknak és pedagógusoknak?
emir58 2013.12.18. 22:33:18
Haveravera 2013.12.18. 22:34:16
Pfúúúúúúúúúúúúúúúúúj!
Basszus! Mindig elfelejtem, hogy másik nickkel kell jönni, mert a kedvenc nickkemmel kitiltottatok. Azt lehet tudni, hogy miért?
emir58 2013.12.18. 22:36:04
Emlékezzetek Jézus szavaira: "Az vesse rá az első követ, aki bűntelen közületek!"
Úgy látom itt vannak páran bűntelenek hát, lelkük rajta...
emir58 2013.12.18. 22:40:56
Larry Silverstein 2013.12.18. 22:41:44
Haveravera 2013.12.18. 22:43:57
Tehát kevésbé árt a gyerekemnek egy pornós kurva látványa, mint egy politikusé. Semjén Zsótiról már nem is beszélve, aki öldösi az állatokat.
_most_ 2013.12.18. 22:46:44
Larry Silverstein 2013.12.18. 22:47:13
Intruder71 2013.12.18. 22:47:31
Larry Silverstein 2013.12.18. 22:48:42
Mit kell a magyar demokráciának kiállni, Mária segíccs!
Intruder71 2013.12.18. 22:49:14
Tiborpapa 2013.12.18. 22:49:25
Az viszont biztos, hogy ez a "septem" nevezetű izé egy kopasz, dagi bácsi.
septem 2013.12.18. 22:56:39
ka_TARZI_s 2013.12.18. 22:58:58
ka_TARZI_s 2013.12.18. 23:08:25
Egy dolog, hogy az ember megbocsát valakinek, de attól még nem kell utána piedesztálra emelni.
_most_ 2013.12.18. 23:16:39
koksz 2013.12.18. 23:18:46
koksz 2013.12.18. 23:21:50
ka_TARZI_s 2013.12.18. 23:24:06
ka_TARZI_s 2013.12.18. 23:25:11
koksz 2013.12.18. 23:26:54
koksz 2013.12.18. 23:33:36
Punxsutawney Mormota 2013.12.18. 23:35:44
egyemakisszíved 2013.12.18. 23:37:29
Vombatus Ursinus 2013.12.18. 23:43:40
Larry Silverstein 2013.12.18. 23:47:15
Szerencsére nagy az ország és egy csomóan tudnak énekelni olyanok is akik nem abból élnek hogy a szájukba verik.
Egyébként bármilyen indokkal vagy indok nélkül is ki kell dobni az RTL-t minden középületből és a kormánynak sem kéne náluk hirdetni.
Vombatus Ursinus 2013.12.18. 23:47:32
Biblia, Ószövetség... ha már ennyire képben vagy...
BotloB 2013.12.18. 23:49:11
Így már minden világos. Ja, várj, mégsem.
1. A kommentelő elítéli a Gyermekmentőket, akik egy olyan csoportra hivatkoznak - nevezetesen a keresztény vallás képviselőire -, akiknek a tanítások szerint egyik alapvető feladatuk lenne embertársaik bűnének megbocsátása. Ez eddig rendben is van. Pont az általad említett alkotás miatt, ugyebár.
2. A kommentelő ezután kontráz azzal, hogy "bezzeg a mocskos politikus nem szúrja a szemüket", meg hogy "inkább a pornós, mint a politikus".
Erre kérdezem én jóhiszeműen, hogy akkor a mocskos politikusnak nem jár-é jó keresztényhez méltóan ugyanaz a megbocsátás, mint ami elvileg a példabeszédben nevesített jóhiszemű kommentelő szerint Krasznainak járna.
Namármost, ha a politikusnak is jár a megbocsátás, akkor jogos a felvetés, hogy mi a bajuk Krasznaival, viszont ne tessék bezzeg-politikusozni. Ha viszont a politikusnak nem jár, akkor miért követelik Krasznainak alanyi jogon? A Könyv tanítása szerint mindegyik bűnt követett el.
Larry Silverstein 2013.12.18. 23:49:44
Larry Silverstein 2013.12.18. 23:52:23
Ja és az egyikről, micsoda pech, vidió is készült.
tóth andrea 2013.12.18. 23:53:37
BotloB 2013.12.18. 23:54:39
A másikról is készül ám szép számmal, csak ott az aktus bizonyos részeit - nevezetesen sz*pás - kiközvetítik a nézőknek napi adagban. Interaktív a műsor ;)
Larry Silverstein 2013.12.18. 23:58:15
De azt a jelen politikai helyzetben azért nem vállalják be még a hanukások se hogy ő nyerjen szóval jövő ilyenkor már szophat megint az életéért, mintha muszáj lenne.
Fanyéllel Rendelkező Duguláselhárító Gumiharang 2013.12.19. 00:06:01
Amúgy most azt tudom mondani az RTL-nek, hogy elég szégyen, hogy azért választották a műsorba a lányt, mert pornós, és abból lehet bulvárszart építeni, de a mostani kiállásukért minden tiszteletem az övék.
egyemakisszíved 2013.12.19. 00:08:46
Larry Silverstein 2013.12.19. 00:13:30
Szerinted ezért szerepeltetnek pornósokat, buzikat? Hát ehhez nem tudok hozzászólni, meg felesleges is lenne.
RÖVIDLÁTÓ 2013.12.19. 00:45:19
A Krasznainak miért kellene megbocsátani? Mit csinált? Örömet okozott MÁSOKNAK, ( MINDENKINEK aki ÖNKÉNT fordult hozzá ) lehet hogy politikusnak is. Maximum a saját magával van elszámolni valója, ha úgy érzi.
Egy politikus MAGÁNAK okoz örömöt (rosszabb esetben azt hiszi jót tesz és mindenkinek) és igen soknak BÁNATOT. A zembereknek a partiban való részvétel nem önkéntes, hanem KÖTELEZŐ.
Az első esetben nincs mit megbocsátani, a másodikban pedig nem lehet a folyamatos szinváltoztatás miatt egyébként is elvegyül.
A közös pontok:
1. Mindkettő ősi mesterség.
2. Mindkettőt pénzért művelik, a másodikat sokkal többért kevesebb munkával.
Sajnálom, ha kiábrándítottalak, remélem nem vagy érintett.
ProsTata 2013.12.19. 00:58:30
Most ez a marék imádkozósáska, Gyerekmentő meg Szolgálat 600-as amplitudóval nyalná ki a seggüket, ha felajánlanák részvételüket egy rendezvényen.
Nevezzünk meg néhányat:
Madonna, Viktoria Principal, Sylvester Stallone, Barbra Streisand...
Folytathatnám a sort, akiknek fiatalkori pornófilmjei az interneten keringenek!
Na ezt hívják kettős mércének és ettől van hányingerem az álszentektől, meg keresztényi meg erkölcsi képmutatóktól.
Yeto 2013.12.19. 00:59:44
Kenyéren és vizen.
ProsTata 2013.12.19. 01:01:01
ProsTata 2013.12.19. 01:02:59
Meg pornófilmeken!
Esperes úr 2013.12.19. 01:04:58
2013.12.19. 02:54:25
Nehany honapja Sasha Grey ellen keltek ki a szulok, amikor felolvasott egy ovodaban mas celebekkel egyutt. De a Krasznai esete meg ennel is rosszabb, mert Grey a pornoval lett celeb.
1. A gyerek azt sem tudja mi az a porno, foleg a ebben a magyar esetben erthetetlen
2. Ha nem azert megy, hogy a gyerek elott szexeljen, akkor megis mi a gond?
3. nem a gyerekek miatt tiltottak ki, hanem attol tartottak, hogy a magassagos urak es asszonyok nem orulnenek, ergo ez az egesz kitiltosdi nem is a gyerekekrol szol mar.
4. Nagyon keresztenyi dolog a multbeli hibakat felhanytorgatni, es a skarlat betut erre a nore raegetni.
2013.12.19. 02:55:56
camilló 2013.12.19. 03:51:16
maskep 2013.12.19. 05:02:26
maskep 2013.12.19. 05:07:00
maskep 2013.12.19. 05:12:38
Commandante Jayasuriya 2013.12.19. 06:14:40
Ők azzal szórakoztatnak a pénzükért, akivel akarnak. A Gyermekmentők meg azt hívnak meg, akit akarnak.
Tünde még nem akkora énekesnő. Azon kívül, hogy egy üzleti megfontolásokból jócskán irányított műsorban részt vett, még nem sokat bizonyított.
Most itt nem szólnék az énektudásáról, bár az is elég gyérecske, de a napokban a bulvársajtóban róla megjelent képek, amint illuminált állapotban egy nála legalább 31 évvel idősebb fekete bőrű férfit ölelget, pont nem arról az egyébként sem túl hitele erkölcsi megtisztulásról, és változásról árulkodnak.
Ráadásul ezzel a baromsággal nem a Gyermekmentők szúrtak ki az RTL haknibrigádjával, hanem ezzel a hamis szolidaritást, és esélyegyenlőséget hirdető dumával a kertévé vezetősége fosztotta meg a többi X-factor szereplőt egy karácsonyi parlamenti fellépés lehetőségétől.
Egyébként ha már az esélyegyenlőségről mernek beszélni, megnézném a hírműsoraikban, és a nagy ritkán előforduló politikával foglalkozó műsoraikban a megjelenések számát, és a percre levetített statisztikákat, hogy milyen kurv@ nagy az esélyegyenlőség a kormánypárti, és az ellenzéki politikusok között.
lobster thermidor 2013.12.19. 06:31:20
Viszont ők mindannyian megvívták a maguk igen kemény harcait a teljes elismerésig. Úgyhogy csak rajta Tünde, olvasgasd az önéletrajzaikat, a könyvtárakban elérhetőek, azokból majd rájössz, hogy van még pótolni valód bőven!
znori 2013.12.19. 07:07:02
Dorsz 2013.12.19. 07:52:27
Egyébként ki lesz a többi fellépő?
ProsTata 2013.12.19. 08:14:18
Írtam már:
Sylvester Stallone, Barbra Streisand, esetleg Madonna. Az ő pornófilmjeik "művészfilmek" voltak.
znori 2013.12.19. 08:16:42
bárisnya 2013.12.19. 08:18:56
ProsTata 2013.12.19. 08:24:49
Szerintem óriási tévedésben vagy. Ez nem hakni, ez ingyenes koncert lett volna. Itt nem a Gyermekmentő Szolgálat a "megrendelő", hanem hagyományos koncert.
A másik, hogy az összes jelentkezővel még a jelentkezéskor "ismertetik a jogait és kötelességeit". Magyarán nagyon kemény szerződési feltételekkl biztosítják, hogy elég hosszú időre elkötelezik magukat a csatornának. Korábban is az élősó résztvevői fél évig, vagy talán tovább is az országot járták a csatorna szervezésében. Ez alatt önállóan fel sem léphettek.
Persze beszélhetünk bármilyen nemes gesztusról az RTL Klub részéről, kőkemény üzlet is van a dolog mögött.
A Gyermekmentő Szolgálatról meg inkább ne is beszéljünk, önmagukat minősítik. Elképzelem azt a ciki helyzetet, amikor el kell magyarázni a hátrányos helyzetű kölöknek, hogy miért nem lesz megtartva a megígért Xfaktor koncert? Mert Krasznai Tünde kamerák előtt dugott pénzért?
ProsTata 2013.12.19. 08:27:58
Farizeusok. Otthon meg serénykedik a jobb kezük rá... Pedig ha szigorúan vesszük a tanítást az is bűn! :-)
Fujjj! El a tisztátalan kezükkel a gyermekektől! :-)
Morrancs 2013.12.19. 08:31:57
Nem, ez nem így van.
Ha ezt a nőt most megbélyegzik, és azt mondják, hogy innentől élete végig azért fogják kiközösíteni, és piszkálni, amit fiatal, vagy még gyerek fejjel elkövetett, az azt fogja sugallni a hátrányos helyzetű gyerekeknek, hogy a születésed, és a neveltetésed körülményei, illetve azok az utak, amikbe ezen körülmények hatására még gyerekként belekényszerülsz, azok meg fogják határozni az egész életedet, akármit is csinálsz utána, és akármennyire is kaparsz, hogy kijuss a pokoli körből.
Ez egy nagyon negatív üzenet.
Tünde tehetséges? Igen. Jól énekel? Igen. Jól ad elő? Igen.
Ha megfelelő közegbe születik, soha nem kellett volna egy pornós kitérő, azonnal mehetett volna énekesnek is. Erre (gondolom) esélye sem volt. De könnyű megbélyegezni egy jól szituált háttérrel.
znori 2013.12.19. 08:38:58
znori 2013.12.19. 08:43:52
A kommented második részére az előző kommentemben megadtam a választ, pedig akkor még nem is olvastam, amit írtál.
Piftike 2013.12.19. 08:47:34
Austin (törölt) 2013.12.19. 08:50:42
"akiket ezen az őszön valószínűleg a legirigyeltebb sztároknak tartanak, akik számukra példát mutathatnak"
"aki néhány évvel ezelőtt... hiszen maga is szegény, hátrányos helyzetű gyermek volt."
azért az érdekel, hogy a "legirigyeltebb sztárok" közül KT milyen jó példát mutat a hátrányos helyzetű gyerekeknek? Menjenek el szado-mazo filmekbe szerepelni, aztán óbégassan mély hangon a képernyőn? És hány hónap múlva látjuk viszont Tündét avalamelyik férfimagazin címoldalán? Vagy mikor tér vissza az eredeti foglalkozásához, most már háromszoros gázsit is kaphat.
garrett27 2013.12.19. 08:50:43
znori 2013.12.19. 08:51:12
Dorsz 2013.12.19. 08:55:41
hardw 2013.12.19. 09:01:04
szerintem sincs különösebb baj azzal, ha valaki megbotlik, de azért a kisasszony itt nem megbotlott, rövid guglizás után ki kell derülnie, hogy hosszú évekig csinálta ezt, és mindent, értsd mindent bevállalt.
ez nem megbotlás. ez a csaj tudatosan a testéből élt évekig, a dolgok legkönnyebb végét megfogva. majd amikor már szóltak neki hogy jönnének a fiatalabbak és már öreg ehhez a szakmához, akkor elment egy tehetségkutatóba, előadta, hogy őt mennyire kell sajnálni, és újra a dolgok könnyebb végét megfogva akart elérni valamit.
szóval nem a pornózás miatt, hanem a nő semmirevaló természete miatt jobb, ha nem lesz senkinek a példaképe. mert a hangja adottság/tehetség (bár nekem nem jön be) amit "kapott", de az, hogyan éli le az életét, az ő döntése.
az ő élete pedig az én szememben egy nulla, aminél egy keményen dolgozó gyári munkás ezerszer többet ér.
SarahConnor 2013.12.19. 09:06:19
@znori: te elhitted a kisfilmeket? Ja, úgy könnyű.
ProsTata 2013.12.19. 09:11:04
Igaz, elnézést!
Melléböktem, ez nem Neked volt válasz.
znori 2013.12.19. 09:13:56
Sir Integra 2013.12.19. 09:19:32
"A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat most attól tart, hogy a konzervatív szülők és tanárok, valamint az egyházak képviselői nem örülnének annak, ha egy felnőtt filmekben szereplő énekes lépne fel az ünnepségen"
És ez teljesen jogos. Rengeteg pénz van az ilyen pedáns, prűd emeberkben, azaz jelentős mennyiségű támogatástól esnének el ha ez a réteg nem volna hajlandó adományozni nekik.
Az ecceri olvasónak persze csak az tűnik fel hogy húderohadtul korrekt az RTL, hogy megvédi a pornóspinát, csakhogy épp most rohadtul a másik oldalnak volt igaza.
thegoddamnbatman 2013.12.19. 09:26:01
Dorsz 2013.12.19. 09:29:01
Kellemes Ünnepeket!
Nagy Endre 2013.12.19. 09:42:11
Dr.Beverneki 2013.12.19. 09:43:39
céerem 2013.12.19. 09:47:19
Porcogo 2013.12.19. 09:58:15
(100% hulladék - Made in Hungary)
... de szerencsére a fiataloknak már csak "párat kell aludni" és Karácsonyra megkapják a Való Világ legújabb szériáját, ahonnan friss példaképeket állíthatnak maguk elé! :)
KJ4prez 2013.12.19. 10:02:34
2013.12.19. 10:03:48
Fici7 2013.12.19. 10:09:20
tobeor 2013.12.19. 10:09:29
Tímea Horváth 2013.12.19. 10:10:41
Aki hazudik, az lop és csal....ők lennének a politikusok!!!! Megspékelve egy kis kétszínűséggel, desszertként egy kis agymosással....na itt jönne képbe az RTL KLUB!! és HAB A TORÁN egy pornó virágszál!!!! Gyönyörűűűűűűűű:DDD......Boldog Karácsonyt Gyerekek!!!!!
Vision 2013.12.19. 10:13:23
Tehéntőgy 2013.12.19. 10:16:30
@znori: Épp az a menő szerintem az RTL Klub döntésében, hogy bevállalták a presztízs és az ingyenreklám (végső soron: a pénz) elvesztését, amit a parlamenti fellépés adott volna. Ez egy magyar kereskedelmi adótól meglepő gerincesség, és sokkal szimpatikusabb, mint az alapítvány faszfejkedése. Ez most független attól, hogy Krasznairól amúgy mit gondolok, de a csatorna részéről ez így korrekt. Vagy mindenki teljes jogú szereplő, és akkor mindenkinek jár a karácsonyi nyálhakni, vagy menjen a megrendelő a picsába.
2013.12.19. 10:18:03
znori 2013.12.19. 10:28:53
znori 2013.12.19. 10:34:39
DezInf 2013.12.19. 10:43:25
Mizu buzeráns nicktolvaj?
Már az ilyen témáknál is lopott nickeket használsz?
Mi lenne, ha egyszer a saját neveden osztanád az észt te szerencsétlen szivárványharcos? :)))))))
kurgan 2013.12.19. 10:49:46
Tehéntőgy 2013.12.19. 10:49:49
KJ4prez 2013.12.19. 10:52:26
becseit 2013.12.19. 11:01:11
Nincs ezzel semmi bajom, hiszen ha egyedül ehhez volt tehetsége és affinitása (azért nem minden nehéz sorsú ember választja ezt a pályát) és amíg igény van rá addig kellenek ilyenek is.
De egy gyerekműsorba beküldeni??
Egyébként manapság már annyira gyenge a felhozatal a hazai művészvilágban, hogy egy gyermekműsort sem lehet megrendezni **opós *urvák nélkül?
Szeevee 2013.12.19. 11:03:48
Nem ilyen
"bugyit nem húzó azt hiszi tud énekelni, pedig inkább kikapcsolom a tévét"
lány lesz a gyerekek példaképe! Amelyiknek meg mégis, az megérdemli a gondolkodását. Az ilyen gyerek sose fog szembesülni a gyermekkor igazi élményeivel, értékeivel, példaképeivel, az igazán követendő példaképekkel. Hogy lehetne egy X faktoros követendő példa????!! Ő sem énekes, csak azzá próbálják tenni. De olyan orrhangból énekel, hogy még hallgatni is rossz!
A 4 tagú fiú bandának még a hangjuk és az éneklésük is hamis! Vegyék már észre! Minek ránkeröltetni kiöltözött béna hangú csúnya srácokat?
Én nem szívesen hallgatom őket!
vagy vegyük a Való Világ szereplőit.
Ők példaképek????!!!!!!! Akiket szívesen látunk?
Ránk akarják erőltetni a hülye műsoraikat, közben meg bekapcsolom a tévét és nem tudok mit nézni szombat reggel, mert top shop megy!!!!
Én például nem bírom sokáig, meg fogok szabadulni a tévétől ha ez így megy tovább!
Már csak dokumentumfilmet lehet nézni, meg a klasszikus filmeket, ha akad olyan a tvben.
Úristen! Ne röhögtessük már ki magunkat! Hogy lehetnének az ilyen emberek példaképek? Milyen ember gondolhatja ezt? Neeeeeeeeeeeee
znori 2013.12.19. 11:10:01
tobeor 2013.12.19. 11:22:05
znori 2013.12.19. 11:22:08
Tormas Torontal 2013.12.19. 11:31:18
Gratulálok RTL! Így kellene mindenkinek eljárnia, hasonló esetben!
Vision 2013.12.19. 11:33:10
Tehéntőgy 2013.12.19. 11:36:39
tobeor 2013.12.19. 11:40:13
znori 2013.12.19. 11:43:34
Vision 2013.12.19. 11:44:11
TGabi 2013.12.19. 11:44:59
Az viszont valahol mégis rossz példa, hogy "legyél akármilyen lepattant egzisztencia, zülljél, pornózzál, legyél strici, díler, az RTL Klub tárt karokkal vár, mert mindenkinek jár 1 esély!"
Ezzel szinte belelöknek sok fiatalt a romlásba, mert úgy tűnik, rovott múlt után elég bejutni valami tehetségkutatóba/valóságshow-ba és máris övé a világ.
Ráadásul a sok szennyedék még a castingon is alaposan rákérdez az ilyen előéletre, hovatovább előnyként értékeli a válogatásnál. Az RTL Klub amúgy is buzibrigád. Hagyományos beállítottsággal igen kevés ott a karrier esélye :S
tobeor 2013.12.19. 11:47:57
Vision 2013.12.19. 11:54:47
tobeor 2013.12.19. 12:03:20
moonclown 2013.12.19. 12:08:05
A gyerekek az énekest keresik nem a pornóst.
moonclown 2013.12.19. 12:10:11
AZ egyik illegális drogos, a másik egy felnőtteknek való szakma képviselője.Ahol olyat mutatnak amit amúgy minden egészséges felnőtt ember csinál néha: szexel...
Ennyi erővel az se menjen aki már ivott alkoholt.
killerkaller 2013.12.19. 12:10:46
Vision 2013.12.19. 12:22:24
tobeor 2013.12.19. 12:28:16
2013.12.19. 13:14:11
Vihar a biliben.
Az RTL verheti a mellét, milyen tökösek vagyunk, a bulvár legalább még foglalkozik velük egy kicsit, de remélem karácsonyra már lecseng ez az egész X-faktor, mert már nagyon rühellem, pornó Tüncistől, otthontalan Danicsig egyaránt.
Beru 2013.12.19. 13:19:52
SarahConnor 2013.12.19. 13:32:55
steak 2013.12.19. 13:44:44
disfear 2013.12.19. 13:48:31
1. A Megrendelőnek joga van eldönteni, ki énekelhet ott és ki nem. És ide felesleges a politikusokat keverni, mert bár érkezhetett nyomás a részükről is, de szerintem őket érdekli a legkevésbé, meg szerintem nem ez a lényeg.
2. Krasznai sajnos nem "simán" pornozott, hanem tényleg eléggé rétegműfajokban szerepelt, nem tudom mit ért azalatt az egyik kommentelő, hogy biztos kiverték rá sokan, na hát én nagypapaszexre nem igazán szoktam. Nem azt mondom, hogy semmi gond nem lenne, ha egy "sima" pornós, max leszbipornós lenne, és álszent vagyok, na de azért vegyük már észre az árnyalatni különbségeket.
3. Sokan irták, hogy Krasznai példát mutat a kiútból, stbstb. Na mármost a pornojának a müfaja eléggé azt mutatja, hogy nagyon sok minden múlt a saját perverz kiváncsiságán is, másrészt mintha többször mondott volna olyat, hogy nem szégyelli, nem tartja gáznak, sőt ennek kb. az ellenkezőjét is sugallta. Más kérdés, hogy összetett folyamat, hogy ki hogyan kezd el pornózni, de az Ő életutjából nagyon nem a klasszikus értelemben vett kényszerprostitucio esete rajzolodik ki....
Szvsz. Tünde szerintem nagyon nem a "megbántam a pornót mostmár énekelek, kitörtem" énekesnő vagy épp példakép, hanem egy saját drámával rendelkező, de eléggé (sőt!) dekadens személyiség....És itt van a kutya elásva.
disfear 2013.12.19. 13:53:28
Másrészt meg le lehet vetkőzni ezeket a dolgokat ha az emberek nagyon akarják csak ehhez idő kell, és igazábol nem pár év, ami szintén nagyon fontos...mert lehet 10 év mulva simán egy Alma együttesben fog énekelni ovodákban, csak hát oda megint csak az a bizonyos idő kell..ami most tényleg meredek...
Covery 2013.12.19. 13:57:30
+1
znori 2013.12.19. 15:11:26
A kétharmad rémálma 2013.12.19. 15:42:50
Tormas Torontal 2013.12.19. 16:24:17
egyemakisszíved 2013.12.19. 16:52:35
KJ4prez 2013.12.19. 18:53:22
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.12.19. 19:55:26
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.12.19. 20:14:47
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.12.19. 20:28:49
KJ4prez 2013.12.19. 20:49:54
a másik meg, igazatok van, a sima pornóval nincs gond, szerintem is nyugodtan csinálja, akinek van hozzá kedve és úgy gondolja, hogy rendben van. de azért pénzért hagyni, hogy szájbavizeljenek, az egy totál más kategória (próbáld elmagyarázni egy gyereknek, hogy nincs semmi gond azzal, ha szájahugyoznak, aztán dőlj hátra és lesd a hatást).
persze ettől még tünde lehet jó ember, és nem feltétlen kell egész életén keresztül viselnie a bélyeget.
de könyörgöm, csak azt ne mondjátok, hogy jó példa, amikor a nehéz körülményekre régen is, most is ugyanaz volt a megoldása: a testét eladni.
Nagy Endre 2013.12.19. 20:50:52
Nagy Endre 2013.12.19. 20:56:16
Nagy Endre 2013.12.19. 21:04:33
Tyto Alba 2013.12.19. 21:20:43
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.12.19. 21:55:20
2013.12.19. 21:59:22
Főcím a Blikkben: "Kitiltották a parlamentből Krasznait" és hasonló csúsztatásnak már nem is nevezhető hazugságok.
Az egész egy mesterségesen gerjesztett cirkusz, ami csak az RTL-nek az érdeke.
Még az sem mondhatom hogy politika van a dologban mert bár az Alapítványnak Kövér az elnöke, de az Alelnökök: Antalóczy Attila, Dr. Csáky László, Dr. Csányi Sándor, Dr. Demszky Gábor, Harrach Péter, Kuncze Gábor
azért nem igazán kormánypártiak.
Szóval az RTL visszafoghatja a fizetett újságíróit, mert nagyon kilóg a lóláb!
Esetleg ne avassuk szentté Krasznait?!
SarahConnor 2013.12.19. 22:05:17
Konkrétan egyetlen egyszer sem mondtam, soha, se most, se korábban, hogy Tünde példakép lenne. Két dolog van: nekem tetszik, ahogy énekel, és baromira letojom a pornós múltját. Szerintem a prüdéria és az előítéletek áldozata, tök feleslegesen. Érdekes, a világ felvilágosultabb részein már eljutottak odáig az emberek, hogy a pornó, sőt a prostitúció is egy munka. Itt egyesek a kávét nem veszik át attól a picérnőtől akiről tudják, hogy fogott bránert, pedig mindenki fogott már, sőt majd' minden este fog, vagy épp az ő filmjeire fogdosták. De az a négy fal között van, szerencsére senki nem tudja, úgyhogy lehet bántani meg cincálni azt, aki pénzért csinálta.
A kisfilmjében elhangzott "link alak" duma egy takaró - amiért persona non grata szegény, az az, hogy pornózott, hogy mennyit késett holmi próbákról, senkit nem érdekel. Ne legyünk álszentek - ebben az országban köztörvényes bűnözők parádéznak a kereskedelmi tévén minden kora este valami reality-ben, és keresik seggre magukat.
Ez a csaj meg egy (pont a fogyasztói által!) erkölcsileg elítélt műfajban domborított, de ő a közellenség. Az egyik százakat lop meg, a másik késik a próbáról...
Csak én látom itt az ellentmondást?
Valamelyik zseni tegnap belinkelte az összes filmjét azzal, hogy micsoda mocsok... de a linket tudja hozzá, mi?
Azért végignézett egy párat, ugye?
Ez az, ami bosszant. Nem, nem kell Tündéből példaképet csinálni, de ne őt bántsuk már, mikor 1. bennünk is rengeteg a hiba, a tévedés, 2. nem rossz ember, és nem akar rosszat. Ez cáfolhatatlan.
Tyto Alba 2013.12.19. 23:08:04
Mindennek megvan a következménye, Krasznai hozta a nézettséget a retekklubnak, mert fel tudott valamit mutatni: konkrétan a pucér ánuszát egy embertelen fenékdugasszal, amitől egy jobb érzésű proktológus élből rosszullenne, a jobb érzésű nő meg főleg (nem érdekel, hogy ettől ki gondol prűdnek meg ki nem) meg tíz megjelenést a kereskedelmi tévében főműsoridőben, a mások által ráálmodott ruhában, a mások által rátett-kreált sminkben, a mások által neki megálmodott arculattal, amiből hovatovább már nem látszik ki az igazi ember és igazándiból nem is érdekel senkit, hiszen ő ugyanúgy egy közülünk, tizenkettő egy tucat, minden csoda 3 napig tart, két év múlva is úgy fogják hívni, hogy a pornós csaj. Kurva büszke lehet magára. Magyar karrier.
Tyto Alba 2013.12.19. 23:13:46
MMKaresz 2013.12.19. 23:21:19
xclusiv 2013.12.20. 00:02:24
Szívük joga _lenne_ ha nem lenne nettó álszentség amit csinálnak.
Mert ugye kapásból a parlamentben lesz ez az esemény, amihez képest a leggusztustalanabb kupi is a konzervatív erkölcs mintapéldája, mondhatnám fellegvára.
És azért gondolom a politikusokat se tiltják a rendezvényről, akik nem csak erkölcstelenebbek a kurváktól, hanem még ártanak is, rengeteget, nekünk.
Ja, meg amúgy megkérdezném, mitől is "nemzetközi" ez a "szolgálat"?
Mert valszeg ez is hazugság, csak jól hangzik. Van egy rövid, jól hangzó mese a holnapon keletnémet menekültekről és romániai forradalomról, aztán ennyi. Szerintem nem tévedek sokat, ha azt gondolom, hogy pont annyira nemzetközi ez a szervezet, mint amennyire az én vacsorám gourman, mert ugye én darálom a borsot a margarin és a trappista közé...
Szóval nem is lenne ezzel a lépéssel semmi baj, ha
- nem egy nevében is hazug szervezet,
- nem egy kuplerájban tartott rendezvényen,
- konzekvensen alkalmazná a _saját_ erkölcsi értékrendjét,
- továbbá nem hivatkoznának a kereszténységre (lásd még Saul, aki később Pál lett, ettől jobb példa nem is kell)
Na ezek közül semmi se teljesül...
"Nincs a kérdésben jó vagy rossz oldal, csak egy médiakampány, amit egykét hétig-hónapig még meg lehet lovagolni."
Na ebben viszont maximálisan egyetértek...
xclusiv 2013.12.20. 00:14:21
És ezt te honnan tudod?
Kis hamis...
"Sajnos azért tartunk ma ott ahol"
Mert a hozzád hasonló álszentek olyan pornót néznek, amilyet. Én pl. nem láttam, hogy "a szájába hugyozták" (helyesírás egyes), mert megláttam a fejét és kurvára nem érdekelt akármit is csináltak vele. Nem a pornóval van bajom, hanem az álszentséggel.
"mert az ilyeneket kiáltják ki "az ősz valószínűleg a legirigyeltebb sztár"-jainak és példamutatóinak."
Példamutatónak hol és ki kiáltotta ki?
Bár valszeg igaza lenne, mert egy "kurvából" lett egy "énekesnő", bár a kurva se úgy kurva, meg amúgy az se feltétlenül elítélendő, de azért némi "jellemfejlődés" megfigyelhető a történetben...
És ha ez nem példa, akkor semmi se.
(az rtl-es idézet meg bullshit, nyilván...)
xclusiv 2013.12.20. 00:22:36
Mert egy fasz, akarom mondani bocsánat, csak egy kis pöcs vagy, aki jövendőmondónak képzeli magát.
"Elképzeltem, hogy ezek a gyerekek pár év múlva megtudják, hogy egy középkategóriába sem tartozó "sztár" playbackelt nekik"
Mert amúgy ebben az országban ki a fasz playback-elne nekik?
Már bocsánat, de ebben a műsorban a zsűriben szerepelt egy középkategóriába sem tartozó "sztár", hogy mást ne mondjak.
"majd a google akkor megmutatja nekik a "hölgy" minden lyukba ki-be videóit."
Mert ha nem playback-el nekik akkor a gúgel mindezt eltünteti előlük, értem...
xclusiv 2013.12.20. 00:29:29
Nem.
A konzervatív értékrendű azért szar alak, mert álszent.
Ugyanis valszeg nem kevés "konzervatív értékrendű" polgár nézi a pornósok videót titokban, vagy esetleg nézi a párjával, netán csinálja is pont ugyanazt a párjával (vagy nem a párjával) amit a filmeken lát.
Csak ugye nincs ott a kamera.
És ez az igazi különbség.
xclusiv 2013.12.20. 00:35:15
Ez nem a megbocsátásról szól. Annyi helyen fog majd fellépni valszeg,
mert jó hangú énekes. De most ez nem oda való, nem álszenteskedésről van szó, hanem gyerekekről. Ennyi. Ez nem volt vállalható. Aki ezt nem érti meg, annak sztem már minden mindegy. Az nem különb gondolkodásban annál, aki pornózásra adja a fejét."
Szerintem meg pont te vagy az, akinek már minden mindegy. Van a saját véleményed, meg minden más amit leszarsz. Illetve még ettől is rosszabb, mert nem csak leszarod, hanem lenézed, sőt erkölcsileg nullának tekinted azt, aki nem ért veled egyet.
Érezd magad nyugodtan egyéniségnek, "valakinek", nem kell tudnod, hogy mit gondolnak rólad az emberek...
xclusiv 2013.12.20. 00:38:27
Csáky László
Csutak István
Damó Eszter
Dr. Demszky Gábor
Dr. Edvi Péter (alapító elnök)
Dr. Fodor Gábor
Herter Róbert
Jánosi Andrea
Dr. Kövér László
Dr. Lévai Anikó
Németh Zsolt
Dr. Orbán Viktor
Szadai Károly
Dr. Szájer József
Vaskor Györgyné"
Hát ezek közül akiknek ismerem a nevét, azokat kevesebbre tartom, mint egy pornóst.
Ennyi.
xclusiv 2013.12.20. 00:43:12
Krasznai felvállalta amit tett, és nyitott egy másik élet felé.
Ha pl. tetszőleges politikus őszintén felvállalja a múltját és egy másik, "tisztességesebb" irányban próbálja meg a szerencséjét a piacon, akkor semmivel nem lesz sokkal kevesebb a szememben, mint egy volt pornószínésznő. (A különbség az okozott kár, Krasznai nekem nem okozott kárt, a politikus pedig valszeg nem keveset.)
Kozmokrator · http://www.tudtad.com 2013.12.20. 01:17:27
Csak nem egy fanatikust "tisztelhetek" a személyedben?
"Mert amúgy ebben az országban ki a fasz playback-elne nekik?
Már bocsánat, de ebben a műsorban a zsűriben szerepelt egy középkategóriába sem tartozó "sztár", hogy mást ne mondjak."
Szerencsére még vannak ikonok, akik nem veszik fel a harcsa pózt, amikor a közönség elé kell állniuk. A játékzsűri is megér egy misét...
"Mert ha nem playback-el nekik akkor a gúgel mindezt eltünteti előlük, értem..."
Nincs fellépés, nincs visszaemlékezés, nincs google, nincsenek személyes emlékképek és nincs döbbenetes rácsodálkozás.
▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒ 2013.12.20. 08:09:32
koksz 2013.12.20. 09:14:10
Viharosan (törölt) 2013.12.20. 09:40:27
2013.12.20. 10:33:44
vvvvvvvvv 2013.12.20. 11:44:27
vvvvvvvvv 2013.12.20. 11:54:22
Ez van.
CSak annyit finoman szólva:
Krasznainak semmi keresnivalója nincs sem a parlamentben , sem máshol. Maximum sötét lebujokban. Ahol kedvére próbálgathatja kellemetlen hangját.
Ez így megfelel a moderátoroknak is ?
SarahConnor 2013.12.20. 14:10:23
Nem látom ebben a logikát, többektől olvastam már. Oké, hardcore pornózott, de mitől kisebb qrva az, aki a lábát tárogatva dildókat tuszkol magába, mint az, aki hálószoba-jelenetet ad elő? A pornó besorolásában van különbség, de a benne szereplő nőket csak előítélet alapján osztályozzák az emberek. Semmivel nem jobb az a csaj, aki leszbipornózik, semmivel nem jobb "példakép" vagy erkölcsösebb életű, mint az, aki pasival művel dolgokat.
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.12.20. 14:14:14
@vvvvvvvvv: Gyönyörű blueshangja van és magas szintű zenei érzéke, remélem, hamarosan koncertezni fog!
Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.12.20. 14:15:44
koksz 2013.12.20. 14:28:51
koksz 2013.12.20. 14:33:27
SarahConnor 2013.12.20. 15:31:28
Pont itt a különbség. Hidd el, én fantasztikusan fogok karácsonyozni, ha Tünde jön, akkor is.
Te gondolom, karácsonykor is jól lebaxol valakit, meg fortyogsz, mint itt.
Azt akarom mondani, hogy egyszerűen nyugodjatok meg, mert egyesek nemsokára agyvérzést kapnak, úgy pampognak itt. Relax.
Amúgy sok macskád van?
koksz 2013.12.20. 16:54:46
SarahConnor 2013.12.20. 17:16:26
A mostani kommentedből is látszik, hogy totálisan félreértesz és félreértelmezel (többek közt a bigottnak nevezés hol van a kreténezéshez?) Hol írtam én, hogy tüntessük ki Tündét?
Én amellett vagyok, hogy ne bántsuk. Baromira nem ugyanaz a kettő, de ha érthetetlen, hát érthetetlen...
Kikéred magadnak, és túltolod, Bélám, de elolvastam a kommenttörténelmed, és értek mindent, nem kell magyarázkodnod.
Kellemes ünnepet és üdv a cicusoknak.
koksz 2013.12.20. 22:04:17
2013.12.25. 13:22:21
Amit ezektől kapni fog...!
narmer 2013.12.26. 20:29:16
narmer 2013.12.26. 20:31:15
2013.12.26. 22:32:57
Tyto Alba 2013.12.28. 18:21:19
(azért a macskás poénon én nevettem, mert nincs macskám, de ismertem :D)
BÚÉK! (a véleménykülönbségek ellenére is. Ja és a melegeket ne bántsuk, mert leszbikusnak vagy melegnek lenni az egy másik opera)