From: v.attila@mtva.hu
To: h.arpad@kormany.hu
Subject: felavattuk bazdmeg!
Kedves Árpád!
Mint láthattad A Tévében, az előzetes egyeztetéseknek megfelelően levezényeltük a Félmilliomodik akciót. Remélem minden stimmelt kívülről, és a Vezér is kielégítőnek találta a népnemzeti és keresztyén vonások arányát, amin kollégáim a néphülyítő hivatalban (köznevén ugye, MTVA) oly' sokat és keményen dolgoztak. Kicsit a Zsolti beleszart a ventilátorba a sok istenezéssel, de szemből (kameraképen kívül) még időben jeleztem neki egy piros-fehér-zöld selyemzsinórral, és visszafogta magát. Ezzel egyébként kezdeni kéne valamit, úgy tudom, már a Vatikánt is zavarja, hogy nem választjuk el kellőképpen az egyházat az államtól.
A Himnuszt Szvorák Kati vezetésével toltuk le, a felszopó ember a Főnök kívánságának megfelelően a "fohászkodjuk el nemzeti imádságunkat" félmondattal vezette fel, ami nekem kicsit sok volt, de ezt ne mondd senkinek, mert jelzálog van a házon. A Kati pont annyira énekelt tájszólással, ahogy kértük, erősítettük a külhonba szakadást ezzel is. Kár, hogy a reggeli műsor nézettsége alig mérhető, de majd ha megvesszük a TV2-t, a Mokka beszántásával ez a probléma is megoldódik. Tényleg, hogy áll a Lajos ezen a vonalon?
A Böjtének mondtuk, hogy saruban jöjjön, de csak a csuhát volt hajlandó felvenni, itt még lehetett volna lépni egy erőteljesebbet, de hagytam, itt a kampány a nyakunkon, majd elküldjük zarándokútra egy ördögfejes Gyurcsány-táblával a kezében, ott jól mutat a saru. A mama elég nyugodtan állt mellette, kedves asszony, az ünnepség után elmagyaráztattam neki, hogy pontosan mi is történt, mármint a publikus verziót, most boldog.
A Zsolt beszédét sajnos nem mutatták meg előre, ezzel valamit csinálni kellene, mert az egy dolog, hogy két hete a reggeli műsor beszélő fejei sem adják le a szövegüket ellenőrzésre (így fordulhatott ma is elő, hogy Fábián Barna előadhatta a könnyes történetét a magyar állampolgársággal a párnája alatt alvó néniről, ami még a Rákosi-korszakban is meredek lett volna), de egy ilyen állami rendezvényen, amire egy rakás pénzt elköltünk (hehe), jó lenne, ha tudnám, milyen faszságot akar a Zsolt mondani már megint. Tudom, tudom, nem lehet beszélni vele, a Pista meg állandóan a tömi a fejét a baromságaival, esküszöm azzal is csak a baj van, inkább inna.
A nemzetárulásos motívum jó volt, kicsit mondjuk túllihegjük már ezt, Gyurcsányék 2004-ben voltak barmok, azóta ezzel a dologgal senki nem foglalkozik, maga Feri meg a kutyát sem érdekli már, ha nem tartanánk köztudatban, két hét múlva senki nem törődne vele. Erre harmadik napja ugyanazt a baromságot csináljuk, mint a fájnifog-videóval, túlkompenzálunk, ez így nem jó. Árpikám, oda kéne baszni, hogy ilyen népiesen fogalmazzak, de hát egymás közt vagyunk, megérted. A beszéd többi része alapvetően az egyeztetett elemek mentén épült fel, nemzethalál, egyesítés, szülőföld, szív, dobban, fáj, felemelkedik, repes, de a Jóistent kicsit sokszor vette elő Zsolti, a végén attól tartottam, le fog rogyni, és a Böjte lábát csókolgatja majd.
A Tóni nagyon hülyén nézett ki azzal a vastag nemzetiszínű szalaggal a mellkasán, de erről nem tehetünk, ilyen a feje. Szarból nem lehet ostort fonni, ezt te szoktad mondogatni, és milyen igazad van. Tóni nem tudta lereagálni a vallás túlcsordulását, és ugye ő az előre megírt beszédeket szó szerint mondja el mindig, így most is sikerült egy istenes beköszönéssel nyitni, hiába integettem neki, hogy hagyjuk. Az eskü oké volt, igaz, én a Lipótváros nevét kihagytam volna belőle, de legyen ez az én bajom, miért nem volt elég, hogy belvárosi önkormányzat? Azt is mondtam a technikusoknak, hogy vegyék le a hangot a mikrofonjáról amikor nem dumál, úgy lihegett, mint Darth Vader, a nyomorult libsik biztos ezzel is viccelni fognak majd.
Azt nem tudom, hogy sikerült-e kommunikálni, hogy akkor most kié lett az 500 000. okmány, a nénié vagy a Böjtéé, én már nagyon megkavarodtam, mindenesetre remélem, elégedett vagy a szereposztással, majdnem egy magyarul alig beszélő szakmunkás lett az 500 000., de kapott egy Megharcolunk minden magyarért!-kötetet, és hatvanezer forintot, így kivárt egy napot. A Főnök kicsit visszafogott volt ma reggel, eszik rendesen? Aggódom, beszéljetek Anikó asszonnyal sürgősen!
Barátod,
Attila
Flankerr 2013.12.05. 12:18:50
-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2013.12.05. 12:25:49
Mailer Daemon 2013.12.05. 12:37:29
jpmjpm 2013.12.05. 12:40:09
akerhus 2013.12.05. 12:42:38
Hülye aki elolvassa! 2013.12.05. 12:43:03
Szép volt Sixx!
stf! 2013.12.05. 12:44:18
Igazán elrendelhettek volna mára munkaszünetet...
TrollSlayer 2013.12.05. 12:47:21
Mob City most jön le...ha vki öblögetni akar tegye ezzel.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.05. 12:49:11
Kotkodus 2013.12.05. 12:50:10
köszi, ez jó volt!
néha legalább lehet rajtuk jókat röhögni is... amikor éppen nem sírunk...
portis · http://www.online-szallas.com 2013.12.05. 12:50:48
Vicces Gyerek · http://macskapasztor.blog.hu/ 2013.12.05. 12:52:19
Köves D. Gábor 2013.12.05. 12:52:41
háténimmár 2013.12.05. 12:53:16
A Te fordításodban is van igazság, de az, h röhögve olvastam, elvitathatatlan.
Ne legyünk már karótnyeltek bizonyos témában!
fran7 2013.12.05. 12:53:18
S a nagy ellenzőknek abba kellene belegondolni, hogy Magda Marinkonak volt magyar állampolgársága, míg Böjte Csabának csak most lett. Nem volt ez így jó. A többi meg már politikai szempont kérdése.
csopikutya 2013.12.05. 12:56:39
csibigabi 2013.12.05. 12:57:34
ghost recon 2013.12.05. 12:57:55
Respect!
csibigabi 2013.12.05. 12:58:48
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.05. 12:58:58
Marinkonak volt magyar
állampolgársága, míg Böjte
Csabának csak most lett."
Ezt ha kifejtenéd.
csibigabi 2013.12.05. 13:00:35
uud 2013.12.05. 13:00:48
mérgesmicimackó 2013.12.05. 13:01:22
csibigabi 2013.12.05. 13:01:36
Vicces Gyerek · http://macskapasztor.blog.hu/ 2013.12.05. 13:01:50
OFF: Megbüntetik, majd ledolgoztatják a hajléktalannal a büntetését. Hogy gondolták? Addig dolgozik, amíg éhen nem döglik?
Szoktam mondani: Ez a haza pénzt követel meg, hogy közel lehess hozzá. Ha nincs, akkor büntet.
Az állampolgárságod pedig csak arra ok, hogy jogod legyen a 67 ezer nettóra, meg a harminchétezer ínségmunkára.
Igazán jóvá teszik a magyaroknak az életét, ezek a nagy nemzeti lobogóba bújtatottsenkiházi csaló ördögfiókák.
csibigabi 2013.12.05. 13:02:21
csibigabi 2013.12.05. 13:03:29
fran7 2013.12.05. 13:04:12
stoppos76 2013.12.05. 13:04:22
csibigabi 2013.12.05. 13:05:14
Nem szimpla gyűlölködés, abból van ezer. A fő gond itt a teljes szellemi renyheség és a felbérelt csacsenolók undorító nyáladzása.
Vicces Gyerek · http://macskapasztor.blog.hu/ 2013.12.05. 13:05:38
Két gerinc, zéró stabilitás. Rendszerváltás után is láttunk csodákat...
sixx · http://comment.blog.hu 2013.12.05. 13:06:05
csibigabi 2013.12.05. 13:06:17
Vicces Gyerek · http://macskapasztor.blog.hu/ 2013.12.05. 13:07:11
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.05. 13:07:15
helyhej 2013.12.05. 13:07:23
Mindenesetre ez a kis szösszenet is abban erősít meg, hogy még mindig inkább a ez a kurzus.
csibigabi 2013.12.05. 13:08:17
beloke 2013.12.05. 13:08:47
Színvonalban még Gyurcsányt is sikerült alulmúlni...
csibigabi 2013.12.05. 13:09:02
stoppos76 2013.12.05. 13:09:27
csibigabi 2013.12.05. 13:09:52
csibigabi 2013.12.05. 13:10:34
sixx · http://comment.blog.hu 2013.12.05. 13:10:44
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.05. 13:10:55
Apollo440 2013.12.05. 13:11:32
stoppos76 2013.12.05. 13:11:51
csibigabi 2013.12.05. 13:11:56
reccs 2013.12.05. 13:13:08
Mást se csinálsz.
csibigabi 2013.12.05. 13:13:08
fran7 2013.12.05. 13:13:47
csibigabi 2013.12.05. 13:14:03
Én_vezettem_? 2013.12.05. 13:14:23
a szerző ha egyszer majd "megnő" (felnőtt lesz gyerekből), szégyellni fogja magát érte.
addig nézzen utána, ki az a Böjte Csaba.
(olvassa el könyveti, de egy guglizás is erősen javallott)
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.05. 13:15:11
@helyhej : én viszont
világéletemben utáltam a
mocskolódást.
Válasz erre
csibigabi 2013.12.05. 13:10:34
@stoppos76 : közöd? Ezt hadd ne
egy libbanttal kelljen már
megvitatnom...
Hm.
csibigabi 2013.12.05. 13:15:12
beloke 2013.12.05. 13:15:16
csibigabi 2013.12.05. 13:16:29
pisda 2013.12.05. 13:16:34
Mint kb. a teljes magyar parlament + kormány
csibigabi 2013.12.05. 13:17:05
helyhej 2013.12.05. 13:17:17
Vicces Gyerek · http://macskapasztor.blog.hu/ 2013.12.05. 13:17:23
@beloke: Plusz egy százast neki.
A jó talpnyaló csak tolja le a gatyákat,
De hiába cibál f@52t, évenként szanálnak!
Forseti 2013.12.05. 13:17:26
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.05. 13:17:41
ewfuns 2013.12.05. 13:17:47
sixx · http://comment.blog.hu 2013.12.05. 13:19:14
felucca 2013.12.05. 13:19:20
De megleptél, ezek szerint van olyan, akinek bejön ez az álságos szemforgatás, miközben a háttérben számoljuk a húszezreseket?
sixx · http://comment.blog.hu 2013.12.05. 13:20:30
mergenc 2013.12.05. 13:20:46
A libsiszés még mindig megy, mint szitok?
Vicces Gyerek · http://macskapasztor.blog.hu/ 2013.12.05. 13:21:14
www.kommunista.net/blog/trollok-voltak
golyós · http://indafoto.hu/bowlingcamps 2013.12.05. 13:21:30
pisda 2013.12.05. 13:22:15
Olvasás és szövegértés?
Ne basz már, amikor felvétel volt azt nem mondták, hogy ilyen is kell.
Jim Raynor 2013.12.05. 13:24:17
"Rettenetes színvonaltalan és unalmas már sixx stílusa ( ugyanazok a firdulatok minden írásában. felszopó ember, beleszart a ventillátorba, szopóroller stb) ), nem létezik, hogy ezeken bárki is tud röhögni."
hát bárki nem is, csak akinek van humorérzéke.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.05. 13:24:58
felucca 2013.12.05. 13:25:49
Na, most kapaszkodj meg! Én ateistaként nagyobb keresztény vagyok a Zsótinál, mert legalább szeretet van bennem embertársaim iránt. Még a Zsóti iránt is....valamennyi...nem tehet róla, biztosan nehéz gyerekkora volt.
efes · http://efesasanisimasa.wordpress.com/ 2013.12.05. 13:25:53
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.05. 13:26:21
old_field 2013.12.05. 13:26:24
megérett a pusztulásra ez a szemétnek is gyenge vonulat, amelyik azt gondolja, hogy 1 vélt vagy valós politikai bunkóság feljogosítja 1 még bunkóbb, aljasabb iromány ideböfögésére...
index libsi bagázs= szellemi/mentális környezetszennyezés, primitív provokáció ...
"sixx · comment.blog.hu 2013.12.05. 13:19:14
@csibigabi: és akkor most jött el az ideje, hogy kibasszalak innen a gecibe. szevasz."
no comment.. :D
a demokrácia és a szólásszabadság szégyenei vagytok... :(
ocsmányabbak a politikusoknál.
Bálna69 2013.12.05. 13:26:34
reccs 2013.12.05. 13:30:19
Na, csak kibújt a szar a szádból.
sixx · http://comment.blog.hu 2013.12.05. 13:30:24
emiatt tettem ki a szűrét: @reccs: ja, csak te nem tudod megkülönböztetni az atyai pofont attól a jobbhorogtól, amit megérdemelsz.
ezt nem szeretem.
Nevem Earl 2013.12.05. 13:30:34
László Péceli 2013.12.05. 13:31:54
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.05. 13:33:11
2013.12.05. 13:34:30
A kommenteket olvasni meg külön élmény :)
szmoker (Homo Trollicus) 2013.12.05. 13:34:58
Adatlap
csopikutya 0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2013.12.05. óta tag.
Jól fizet a meló? Hol lehet jelentkezni? Vagy csak rokonsági alapon?...
hannamontanna 2013.12.05. 13:35:09
kovácspéterke 2013.12.05. 13:35:59
mondjuk böjte csabát én kihagytam volna ebből, tudom, nem lehet, de az írás kurva vicces.
Jim Raynor 2013.12.05. 13:36:45
hát gondolom csak az ide való kommenteléstől áll fel a töppedt kis répája, vagy valami ilyesmi.
Forseti 2013.12.05. 13:37:59
neeskens 2013.12.05. 13:38:59
Más kérdés, hogy képtelenek ízlésesen, visszafogottan megnyilvánulni.Megjegyzem ez a kommentelők nagy részére is igaz.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.05. 13:40:01
stoppos76 2013.12.05. 13:42:08
Akinek viszont tetszett a műsor, az legyen olyan kedves írja már meg hogy mi volt benne a jó. Mert nekem csak annyi jött le, hogy az mtv-n a kormány fürösztötte kicsit magát a dicsfényben, leöntve egy nagy adag keresztény maszlaggal.
bolcs27uj 2013.12.05. 13:43:04
Gault 2013.12.05. 13:43:44
2013.12.05. 13:44:00
CheetahRabbit 2013.12.05. 13:44:05
stoppos76 2013.12.05. 13:44:39
rockjano 2013.12.05. 13:45:11
De a választójog az NEM!!!
Az én adómról csak én döntsek bassza meg...
2013.12.05. 13:45:13
stoppos76 2013.12.05. 13:45:30
reccs 2013.12.05. 13:46:28
beengedő vilma (törölt) · www.liverpoolfc.com 2013.12.05. 13:47:50
lehet hogy a tegnapi győzelem dobott fel sixx ?
2013.12.05. 13:48:25
Szarazinda 2013.12.05. 13:48:38
nagylord 2013.12.05. 13:48:45
Az írás szerintem nem Böjte Csabát kívánja bántani, hanem a helyzetet és az embercsoportot, ami belőle propagandát csinál, és hordozza körbe, mint egyszeri plébános a faszentet a fogadalmi templom körül búcsú napján. Jártam a Böjte Csaba szervezete által fenntartott helyek egyikén, azt és az ő az iránti elkötelezettségét mélységesen tisztelem különösen tapasztalva a kontrasztot, ami ott a kint és bent között van. Ne higgye senki, aki vígan kommentel interneten, hogy értheti a helyzetet, én tudom, hogy fel nem tudom fogni az olyan szintű helyzetet.
A kereszténység gyalázásáról annyit, hogy szerintem az árt többet a keresztény értékeknek, aki hangos szóval, kommentekkel és törvényekkel miegymással cselekszik az emberies viselkedés ellenében vagy erre buzdít, ezt teszi lehetővé.
ewfuns 2013.12.05. 13:49:39
Boka1 2013.12.05. 13:50:47
velvet.hu/blogok/helyszinelo/2013/12/03/romaniaban_fogtak_el_a_debreceni_no_feltetelezett_gyilkosat/
bastian 2013.12.05. 13:51:01
Mindennek ami egy kicsit is "fennkölt", "magasztos", és túlmutat az "eszek, szarok, alszok, baszok" négy vegyértékű életvitelen, annak cinikus kifigurázása, köpködése, ócsárlása, lekicsinylése az már "nem menő" a világban, hanem egy merő szánalom.
(és nem, nem az a "felvilágosult", meg "menő", aki évente tucatszor New York-ban púposkodik, mint "kozmopolita", az csak ugyanannak a szarnak egy másik verziója, amiben itthon is él).
neeskens 2013.12.05. 13:52:17
beloke 2013.12.05. 13:52:29
Áruld már el kérlek, hogy hol volt ebben a posztban humor? A rengeteg alpári kifejezés messze nem egyenlő a humorral...
Hogy mi volt az eskütételben jó? Az ami miatt Böjte is elérzékenyült, de ezt igaziból nem lehet elmagyarázni. Szerintem nagyon szép gesztus volt, hogy ő és az édesanyja kapták a lehetőséget félmilliomodiknak lenni, és az is, hogy ezt ilyen ünnepség keretében kapták meg. Mert megérdemlik. És lehet persze a kormányt fikázni, csak nem ezen a módon és nem ennek az embernek a kigúnyolásával.
akone06 2013.12.05. 13:53:07
Hajdú Peter 2013.12.05. 13:53:50
Azert meg igy sem pihenhetunk, mert az mszp kemenyen kuzd a kulfoldi titkosszolgalatok segitsegevel, az orszag ellen.
Mar nincs is olyan valamire valo titkosszolgalat, akinek ne volna valmilyen legalis szervezete itt az orszagban.
nagylord 2013.12.05. 13:54:15
Betonheverő 2013.12.05. 13:54:55
Csak azt akartam mondani, hogy jó olvasni, hogy másoknak is feltűnik, hogy valami régi cucilista filmhíradókat forgatnak újra újabban. Annyira szomorú, hogy ezt lazán becopják az emberek...
Mi lesz ebből? Visszajöttek a kommunisták és közben ezerrel komcsiznak. Az egyszerűség kedvéért jó lenne, ha megmaradna a jobb meg a bal oldal, de itt most helycserés támadás van. Talán nem is a helycserével, hanem a támadással van baj.
Tudnám, hogy ezeket miért írtam le... Tök értelmetlen. Csak figyelni kell nagyon és a kellő pillanatban elfogadni valami állásajánlatot, ami balról érkezik... Úgy legalább 2000km-rel balról... Addig meg TANULNI, TANULNI, TANULNI!!!
beengedő vilma (törölt) · www.liverpoolfc.com 2013.12.05. 13:55:46
Rátóti Mutyikos 2013.12.05. 13:58:39
2013.12.05. 13:58:56
Kiállá 2013.12.05. 13:59:07
Hajrá zsóti!
kvasztics47 2013.12.05. 13:59:18
Móricz Zsigmond:
„ érezte a szíve fenekén mindenikük, akit egy Rózsa Sándor meg ne vádolhatna avval, hogy a parasztot semmibe se veszi. Hát ki mondta valaha, hogy valamibe köll nézni? Paraszt? Kutyának való.
Vizibolha 2013.12.05. 13:59:47
Piréz Atya 2013.12.05. 14:00:13
_most_ 2013.12.05. 14:00:50
reccs 2013.12.05. 14:01:19
És akkor finom voltam.
kvasztics47 2013.12.05. 14:01:44
Nemes atyámfiai, készek minden csacsi mellé
Futni, ha elbődűl? Nem, nem fiaim, ne kövessünk
Mí minden szamarat, csak a tens urat, aki különben
Jobb fizető is mint a többi szakállas uracskák.
"Jól tudom én a csalárd okokat, mellyekkel akarják
A liberalisták rászedni szegény nemesinket:
Azt mondják ugyanis, hogy adózzunk s majd ez adóból
Útakat építsünk, ásassunk hosszu csatornát,
Szárasszunk ki mocsárt, adjunk nevelést a parasztnak,
Rakjunk börtönöket fel az égig,[5] nem le, pokolba;
Végre fizessük a vármegye tiszteit: irgalom atyja!
Mintha bizony nem elég fájdalmas volna minékünk
Hogy veksálnak ama kutyalelkű szóbeli pörrel.
"Útakat építsünk: minek azt? használ-e nekünk a
Jó út? Nem, rokonim! minekünk rossz útban az élet:
mosca.della.frutta 2013.12.05. 14:02:36
neeskens 2013.12.05. 14:03:32
Írta a szerző, naná, hogy nem bántották Böjtét...
mergenc 2013.12.05. 14:04:08
www.myconfinedspace.com/wp-content/uploads/2013/12/happy-invention.png
Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.12.05. 14:05:09
@Lindalinda: Mondanám, hogy inkább mennél szülni, de inkább ne.
felucca 2013.12.05. 14:06:37
Tudsz egy szent dolgot, vagy embert mondani, amin sixx gúnyolódott?
reccs 2013.12.05. 14:07:31
randomuser1 2013.12.05. 14:07:56
CheetahRabbit 2013.12.05. 14:08:03
Zöld Disznó 2013.12.05. 14:08:39
Dr. Gy. Dr. Fűegér 2013.12.05. 14:09:22
A "milliók", akikre hivatkozol, nem olvasnak semmit, ezt se. "Szent dolog" alatt nem tudom, mit értesz, Semjén Zsoltot, az MTVA-t, vagy a legócskább aktuálpolitikai céllal, szavazatvásárlási szándékból osztogatott magyar állampolgárságot? (V.Ö.: választási csalás). Böjte atyát még valamennyire sajnálom: így jár, aki rossz társaságba keveredik.
fran7 2013.12.05. 14:11:18
hannamontanna 2013.12.05. 14:12:08
stoppos76 2013.12.05. 14:13:58
nagylord 2013.12.05. 14:15:59
felucca 2013.12.05. 14:15:59
Ha Böjte Csaba ehhez még az arcát is adja, akkor valami nála sem gömbölyű, joggal lehet a humor céltáblája.
Ha bárki komolyan gondolná ezt a dolgot, akkor nem keletkeznének ilyen végtelenül kínos performanszok, hanem elintéznék csendben, olyan keresztény módra. Tudod, ne csinálj faragott képet, satöbbi.
Semjén meg egy tetű. Nem azért, mert katolikus, hanem mert ilyenre sikerült. A legeslegkínosabb arc a kormányban, ez pedig nagy szó.
2013.12.05. 14:18:28
beengedő vilma (törölt) · www.liverpoolfc.com 2013.12.05. 14:18:55
Anselmo 2013.12.05. 14:19:02
Morgan kapitány (törölt) 2013.12.05. 14:19:03
Nem veszitek észre, hogy mennyire szürreális lett a valóság?
surken 2013.12.05. 14:19:05
Remélem később sem feledkeznek meg róla; talán kaphatna egy-két trafikot vagy pár száz hektár földet.
Vicces Gyerek · http://macskapasztor.blog.hu/ 2013.12.05. 14:19:19
CSENDES 2013.12.05. 14:19:35
stoppos76 2013.12.05. 14:22:16
Aureliano Buendía ezredes 2013.12.05. 14:24:01
(a kettős állampolgárságról meg inkább nem mondok semmi. Mert ugye Székelyország, autonómia, Székely-himnusz, kutyafasza, de azért ők magyarok. Aha.)
felucca 2013.12.05. 14:29:47
Stringer 2013.12.05. 14:30:00
Kérnek majd ők még majd 1x valamit Böjte Csabától, s én elhiszem, hogy ő egy naiv ember - de majd rádöbben. Ha meg akkor sem döbben rá, akkor nincs mit tenni.
Egerszegi jut róla eszembe. Ő is odaállt Viktorkáék mellé... aztán ment vissza a Danone reklámba, mert hát nem leszünk gyarmat (képzavar).
A Tanúhoz történt hasonlítás pedig telitalálat!
beloke 2013.12.05. 14:30:04
Vicces Gyerek · http://macskapasztor.blog.hu/ 2013.12.05. 14:33:51
Mivel sajnálatos módon a társadalomban mindig vannak alacsonyabb státuszú, kiszolgáltatottabb emberek, ezért van egy széles réteg, akinek a véleményét meg lehet vásárolni, hogy azzal a hatalom számára kedvező képet fessenek a világról.
A troll nem jó, ha túl értelmes: Ne adj' isten még pálfordul, és borítja az egész fondorlatos tervet. Ezért ha munkaadók vagyunk, ügyelni kell a megfelelő intelligenciaszintű egyedet kiszeparálni a többi példány közül: Ezt a troll előzetes külső, és később részletes belső vizsgálatával érhetjük el. A kisebb fülű példányokat érdemesebb elvetni, míg a nagyobb fül - jobb hallás, túl nagy fül - túl sok tudás veszélye - kérdésben a belsőnkre kell hallgatni. Munkába állás előtt fizikailag is meg kell feleljen trollunk: Gerinc nem megengedett, jelenléte veszélyeket rejthet a projekt sikerességét illetően.
A troll-jelölt arcát 10 perces rezsótesztnek tesszük ki: Kakaóra csavarjuk a rezsót, és izomból az izzó platniba nyomatjuk azt!
Amennyiben még ezek után sem sül le a pofájukról a bőr, akkor minden bizonnyal alkalmas.
Ezt még megelőzi a pofaméret-pofaizom vizsgálat: Ragasztószalaggal körbetekerjük az illető száját, minél nagyobb a szája, annál jobb, és satuba szorítjuk úgy, hogy a pofák az arcot tökéletesen befogják: Majd megkérjük a jelöltet, hogy így próbáljon magyarázni.
Ha így se bírtuk befogni a pofáját, akkor már szinte hívhatjuk is kedvenc politikus-megbízónkat, hogy megtaláltuk a tökéletes jelöltet.
Nem szabad, hogy eljárjon a szája a baráti körben, és tűrnie kell a stresszes helyzetet. Ebből is látszik, hogy a legjobb, ha föl se fogja a dolgot.
A jó troll olyan, mint az évi tornacipő a gyerek tesicucca közt: bírja a gyűrődést, és belül tartja a mocskos valóságot.
Az intelligenciaszint nem lehet olyan magas, hogy az öntudatosságig fajuljon, mert ez esetben trollunk önálló életet kezdhet élni, ebből pedig mindenkinek csak a kellemetlenség adódik, például beáll a célcsoport közé.
A jó troll nem gondolkodik el olyan nagy és hangzatos dolgokon, mint az igazság fontossága, hogy hazudni nem szép dolog, ezeket hideg vérrel kell elfelejtenie.
A jó troll ügyel az illemszabályokra: csak olyan mértékben durvul, amennyire a megtámadott közösség teszi, vagy annyira se.
Jelenléte irritáló kell legyen, tehát pontosan mindig, minden helyzetben a legirritálóbb hazugságot, vagy csúsztatást kell lenyomnia a gyanútlan user torkán.
Az észérvek ellen rendelkeznie kell a speciális, csak eme fajra jellemző, az agy tudatos lebenyében található értelmi blokkolóval, ami garancia a troll kérlelhetetlenségére, és így a hosszan tartó, energiaigényes parttalan viták kibontakozására az adott portálon.
Mindenhová be kell furakodnia, és minden áron övé kell legyen az utolsó szó.
Munkaideje lejártával természetesen odébb áll, de ez nem jelenti azt, hogy meg is szabadultunk tőle, mert lehet, másnap reggel már ott kopog megint 7:59-kor a szerverünk ip-címének 80-as portján.
A troll tápláléka a hozzászólás: Ezért kapja fizetségét megbízójától. "Ez éltetőd, s ha elbukál, hantjával ez takar". Tehát ha nem válaszolunk, a Troll éhen marad, és hamar más szellemi, és főképp anyagi betevő után néz...
Ne etessük tehát a trollokat, mondja a klasszikus urbán szólás-mondás.
gyogyimogyinokedli 2013.12.05. 14:36:29
CheetahRabbit 2013.12.05. 14:37:22
@stoppos76: mi a rossz a hajléktalantörvényben? Hogy mehet minden hajléktalan a neki készített szállóra INGYEN lakni, és enni, hogy ne a Blaha Lujza téri aluljárót szarja tele?
beengedő vilma (törölt) · www.liverpoolfc.com 2013.12.05. 14:38:04
felucca 2013.12.05. 14:38:24
Tudod, a nem-kormányzati oldalon nincsen senki, aki megmondaná, hogy mit kell gondolni, aki itt gondol valamit, az a saját szellemi terméke, És megdöbbentő, hogy még így is egyfelé húznak és ilyen sokan. Ebben mégis lehet valami....
dunaparti 2013.12.05. 14:38:36
2013.12.05. 14:42:23
gyogyimogyinokedli 2013.12.05. 14:42:58
CSENDES 2013.12.05. 14:43:45
samesz38stated 0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2013.10.26. óta tag.
samesz38stated ezekben a blogokban publikált:
Hawks 2013.12.05. 14:44:44
Na lehet libsizni, bolsizni, fröcsögni, csak úgy Bayeresen keresztényen, már ahogy ti értelmezitek a Bibliát...
surken 2013.12.05. 14:44:52
Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2013.12.05. 14:45:04
Hülye aki elolvassa! 2013.12.05. 14:45:06
Ezek a csuhások már megint nem tudják hol a helyük! Pedig egyszer-kétszer már móresre tanítottuk őket Elvtársak! Those were the days my friends!
Ezek a szemét románok meg nem értik, hogy ők nem magyarok! Ne jöjjenek már ilyen ócska szöveggel, hogy több száz évig magyarok voltak! Túl vannak a határon? Igen vagy nem? Persze meg Mátyás is magyar volt, mi?
Még jó, hogy néha valaki helyreteszi a dolgokat!
2013.12.05. 14:45:17
Valóban nagyon-nagyon kínos és magas labda volt, az írás mégsem tetszett, és semmivel nem éreztem magam kínosabban amikor néztem az adást, mint mikor olvastam a posztot, főleg a Böjtés részeket.
Ez van, nem jöhet be minden...
beloke 2013.12.05. 14:45:49
Mert azt még értem, hogy a kormánnyal nem szimpatizálók számára Semjén vagy egyéb kormánytagok gyalázása vicces, de ez?
kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2013.12.05. 14:46:25
videotar.mtv.hu/Videok/2013/12/05/09/2004_december_5__A_kulhoni_magyarok_allampolgarsagarol.aspx
Sok mindenek van ünnepnapja, de ennek is kell? Nem hiszem.
beloke 2013.12.05. 14:48:40
LOOOOOOOOOOOOOOOOOL:))))) Megtaláltam én is az első vicces dolgot ebben a posztban:))
stoppos76 2013.12.05. 14:51:14
tobeor 2013.12.05. 14:51:39
Minden nap ilyen cikkeket kéne írni, úgy látszik mások félősebbek és nem merik így megírni.
Csak szegény jó Böjtét sajnálom, fogalma sincs mibe keveredett, mire használják fel és ki őt és hírnevét ennyire cinikusan. Naiv ember, de majd ő is rájön...
CSENDES 2013.12.05. 14:54:38
felucca 2013.12.05. 14:59:46
Tehát, ha akárki is röhög ezen a cikken, az annak a bizonyítéka, hogy az ott leírtak valamilyen mértékben igazak, hiszen ráismertünk.
Az alpári szavak jelentősége nulla, apró stilisztikai elem, el lehet hagyni, vagy akár meg is lehet tartani, nem változtat a lényegen.
CSENDES 2013.12.05. 15:01:20
Böjte Csaba úgy 500 ezredik honosított, mint én. Nos, csak ez a probléma.
Rókatojás (törölt) 2013.12.05. 15:06:17
beloke 2013.12.05. 15:07:33
Szerintem nagyon fontos és jó intézkedés, hogy a határon túli magyarok is magyar állampolgárságot kapjanak (nem önszántukból választották azt, hogy román, ukrán, szerb akármilyen állampolgárok legyenek...) és nagyon szép, szimbolikus gesztus volt, hogy a félmilliomodik és pont december 5-én Böjte Csaba lehetett, akinek fantasztikus életútja és munkássága van. És semmiféle kifogásom nincs az ellen, hogy ez a Parlamentben történt meg és a televizió is közvetítette.
És ahogy már egyszer írtam, hogy ez miért fontos és mit jelent ezeknek az embereknek, az pontosan érezhető volt, amikor Böjte elérzékenyült a beszéde közben.
Persze aki úgy fogja fel, hogy ezek a hülye románok, ukránok, szerbek mit akarnak itt és elveszik előlem a munkát meg rájuk költik az adómat, meg minek pofázik bele a "mi" dolgainkba az bizony soha nem fogja megérteni...
Balt 2013.12.05. 15:08:20
felucca 2013.12.05. 15:09:41
gyogyimogyinokedli 2013.12.05. 15:10:10
katasztrófavédelemi rendelhárító rohambrigád · http://bit.ly/2qNoFtr 2013.12.05. 15:16:31
funfun 2013.12.05. 15:17:40
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.05. 15:17:43
Csaxólok.
gyogyimogyinokedli 2013.12.05. 15:17:48
Vitéz Orbaverlek Kancsó dö Panza 2013.12.05. 15:24:04
A többség viszont mindig legyen toleráns pl. kereszt és adventi koszorú helyett sokágú gyertyatartó karácsonyra hmmm...
stoppos76 2013.12.05. 15:26:07
Azért nem jó így, mert a talpasai magasabbak mögötte, plusz még kalpagban is vannak. De egye fene, vegyen akkor magassarkút. Szigorúan neccharisnyával.
Aureliano Buendía ezredes 2013.12.05. 15:26:38
stoppos76 2013.12.05. 15:31:19
Hülye aki elolvassa! 2013.12.05. 15:31:45
Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.12.05. 15:34:08
"Az USA zászlaja szinte minden házon, garázson, stb. (az USA-ban) természetes"
Neeemm... az usában minden házon KÉT amcsi zászló van!!
katasztrófavédelemi rendelhárító rohambrigád · http://bit.ly/2qNoFtr 2013.12.05. 15:35:30
Argus 2013.12.05. 15:36:06
Vitéz Orbaverlek Kancsó dö Panza 2013.12.05. 15:37:09
Argus 2013.12.05. 15:37:23
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.05. 15:44:47
beengedő vilma (törölt) · www.liverpoolfc.com 2013.12.05. 15:45:12
Senkifia 2013.12.05. 15:47:13
felucca 2013.12.05. 15:47:29
neeskens 2013.12.05. 15:49:58
hodie mihi 2013.12.05. 15:50:56
Trejo 2013.12.05. 15:52:02
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.05. 15:56:38
neeskens 2013.12.05. 15:58:01
Péter Tajthy 2013.12.05. 15:58:27
Az USA-ban nem külhoni, az Államokban adót (sem) fizető, sanda szavazatvásárlási célzattal állampolgárságot kapó amerikaiakat szoktak felesketni amerikaivá, hanem illegákis (de legalizált) hispanókat, ázsiaiakat és egyéb szerzeteket.
Ellentétben azzal, ami itt nálunk folyik...
@neeskens
Hát, szerettem a holland focistát, akiről elnevezted magad, a 70-es évek egyik legjobbja volt.
Ilyen erővel azonban követelhetnék a románok is, hogy szavazhassanak az olasz választásokon.
Parlamenti (Bundestag) választásoknál Németországban is vizsgálják, hogy a külhoni német tart-e fenn (és milyen) kapcsolatot az anyaországgal, és a német szövetségi gyűlés / kormány döntései ténylegesen érintik-e majd. Ha nem, akkor nem kap szavazati jogot.
Mint ahogy az önkormányzati választásokon viszont csak helyben lakók szavazhatnak - de még akkor is, ha holland nyugdíjas vagy osztrák farmer települt be.
nagylord 2013.12.05. 15:59:51
Ja, a zsidózást nem én kezdtem. A menóra karácsonyra pedig nettó baromság nem tolerancia. A tolerancia az, hogy nem rúgjuk szét még adventi várakozásban sem a mellékesen (nem karácsonyi vásárban) hanuka idején kirakott menórát.
Kinai cuccok blog · http://kinaicuccok.blog.hu 2013.12.05. 16:05:47
neeskens 2013.12.05. 16:06:24
Péter Tajthy 2013.12.05. 16:08:44
Nem tehetnek róla, hogy időközben összeomlott a római birodalom, ugye?
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.05. 16:15:33
neeskens 2013.12.05. 16:16:12
Közös nyelv, közös kultúra,közös hagyományok az mond valamit? Amúgy mindenkinek elvennéd a szavazati jogát, aki a szavazáskor külföldön él?
nyünyüge 2013.12.05. 16:16:58
Senkifia 2013.12.05. 16:18:01
Senkifia 2013.12.05. 16:22:53
Péter Tajthy 2013.12.05. 16:23:00
Én csak rámutattam a jelen állampolgársági törvény buktatóira. A római példa csak ennek kikarikírozása volt.
Írhattam volna a spanyolok és a latin-amerikai országok, vagy Portugália és Angola viszonylatáról is, ott mégsem telt el annyi idő időközben.
De a jelen magyar állampolgársági törvény SEM vizsgálja azt, hogy van-e az állampolgárságot kérelmező és az anyaország között valódi kapcsolat, hanem azt ab-start megadja - és ezzel jár a választójog is.
Semmi gondom nem lenne egy olyan megoldással, ahol nem jár választójog az állampolgársággal, és mondjuk a németországi megoldás szerint egyedileg járnának el a hatóságok a választójog megadásánál - mint agresszív kismalac is javasolta fennen.
onmagam 2013.12.05. 16:23:58
De persze ennek az egésznek nincs semmi értelme, rockjano sem ezt javasolta, ha jól láttam.
Söntésarcú Csömör 2013.12.05. 16:24:39
Kérem vissza az adóforintjaimat.
neeskens 2013.12.05. 16:24:44
Két évre Németországba kell költöznöm a munkám miatt, akkor szavazhatok vagy nem?
Az a gáz tudod, hogy itthon azoknak is adnak szavazati jogot, akik egy kiló cukorért, meg egy sörért bárkit beikszelnek. Az demokrácia. Az egész külföldi szavazósdi 3 db mandátumról fog dönteni összesen, ebből van ekkora hiszti.
Senkifia 2013.12.05. 16:26:47
Senkifia 2013.12.05. 16:27:45
felucca 2013.12.05. 16:29:38
Ahh, óhh és jaj, mennyi csodás véletlen egy rakáson! Szinte hihetetlen!:)
És akkor mi van, ha Böjte Csaba nem a Fideszre szavaz? Akkor visszaveszik?
Mensikov 2013.12.05. 16:30:36
Savanyú a szőlő...
onmagam 2013.12.05. 16:33:26
Sajnos igen. De azt kell látnunk, hogy akárhogy is, ők már egy másik országban élnek. Az baj lenne, ha ott nem szavazhatnának. De mi a túrónak kellene nekik mégis más országban szavazniuk mint ahol élnek, dolgoznak, iskolába járnak stb?
Ez a fidesz egy ritka undorító gusztustalan banda. Szarik magasról mindenkire és mindenre, de most épp kapóra jön nekik a sok új szavazó akik hálásak nekik, ezért reméli, hogy majd rájuk fognak szavazni.
Én minden határontúli fidesz szavazónak csak azt kivánom, hogy akkor nesze éljen ő orbánisztánban, vegyék el az ő földjét, az ő trafikját a nyugdíját, zárják be az ő nyelviskoláját, sajátítsák ki az ő tulajdonát, csukják le akár ártatlanul előzetesbe életfogytiglan.
Hasonlóan a belföldi fidesz szavazóknak is ezt kívánom, ja és persze nyílván visszamenőlegesen szabjanak ki rájuk 120% adót.
És nem azért mert gonosz lennék hanem nyílván azért szavaz vki a fideszre mivel egyetért ezekkel, tehát neki nyilván ez a jó.
Senkifia 2013.12.05. 16:33:47
2013.12.05. 16:34:16
Farkantoán és csibigabi gyakorlatilag biztos, hogy ugyanaz a személy, nem gondolod? ;)
uud 2013.12.05. 16:35:42
fingod nincs, hol áll az a szobor-annak csak úgy véletlenül nem lehet nekimenni.
www.inforabakoz.hu/hir_olvas/permalink:tobb-sebbol-verzik-a-szobordonto-tortenet-2013-11-20-162326/
Udo von Raumschiff · http://udomongya.blog.hu/ 2013.12.05. 16:35:45
Ennek ellenére a posztot elég gyengének érzem, nem nagyon látom benne a szellemesség nyomait. Sixx, kár itt a CC-n direktben politizálni - nem ide való, és nem is a műfajod. Beszerkeszthetsz a blogketrecbe napi 10-15 fideszgyalázós, vakkomondoros, trafikmutyis, kancsimatolcsis, demokráciatiprásos, civilizációvégés blogposztot – ennyi már igazán kielégíthetné a személyes politikai ízlésedet, kár még így is ütni a vasat, üti azt a Gréczy Zsolt eleget...
Geréb gyíkká változtatott... de már elmúlt... 2013.12.05. 16:38:15
FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.12.05. 16:39:27
bravó
Geréb gyíkká változtatott... de már elmúlt... 2013.12.05. 16:40:07
sok sikert 2014-hez elvtársak
xd
neeskens 2013.12.05. 16:40:11
Csak annyi, hogy:
1. Böjtét nem kéne csesztetni - sok ilyen emberre lenne szükség
2. a kettős állampolgárság, meg a szavazati jog körül nem kéne ilyen hisztit csapni.
goldenhind 2013.12.05. 16:51:50
Majd kapsz egy kacsát hogy ellegyél..
Nagyon jó volt, nekem tetszik :)
dunaparti 2013.12.05. 16:59:04
lenoardo997 2013.12.05. 16:59:25
Akkor meg mégis miért tartjátok folyamatosan a köztudatban Ferit elvtárs? Napi két hír csak nol.hu-n, hogy Gyurcsány mit böffentett reggeli után. Majd ha kimentek gumicserére, mi is megyünk utánatok.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.05. 17:00:31
Fül~orr~régész 2013.12.05. 17:02:23
szar lehet neked sixx...
inebhedj - szerintem 2013.12.05. 17:06:46
Nem szívesen bár, de mindkettő unalmas és kínos (érzés számomra látni, hallani, olvasni).
neeskens 2013.12.05. 17:13:20
sixx · http://comment.blog.hu 2013.12.05. 17:15:59
makk_ász 2013.12.05. 17:17:29
szerintem ezért alakult ez így, hogy kicsit túltolják, gondolok itt a kosárpalánk plexién elhelyezett lobogóra pl.,vicces lenne, ha itthon mondjuk minden kapufán lenne egy piros-fehér-zöld csík:)
felucca 2013.12.05. 17:17:53
Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.12.05. 17:22:05
Megmondanád miért baromság??? Tényleg érdekelne!
Rátóti Mutyikos 2013.12.05. 17:24:31
2. de kell a hiszti. aki romaniaban el vagy szlovakiaban vagy szerbiaban az ott szavazzon ne itt.
dibidabadibidib 2013.12.05. 17:24:48
Lacapapa44 2013.12.05. 17:26:12
Rittberger született Kohn 2013.12.05. 17:28:34
Magát a politikai aktust-hogy legyen magyar állampolgárságra is lehetősége a külhoniaknak-támogatom.
Az esetlegesen alacson nívójú műsor okán a többség politikai akaratát támadni nem túl konzekvens.
Mindenkinek lehet persze véleménye és azt le is írhatja, de talán ne csodálkozzék, ha másnak meg az övétől eltérő gondolatai adódnak...és fontosnak tartja azt meg is osztani másokkal.
Én asszem, hogy aki tegnap Tóth Gabi bóti csöcsiről tudósított, abban legyen annyi mérték, hogy ma meg nem fog Böjte Csabáról írni.
A cipész maradjon a kaptafánál.
neeskens 2013.12.05. 17:29:45
@Rátóti Mutyikos: az állampolgársági eskü még nem politizálás szerintem.
felucca 2013.12.05. 17:37:21
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.05. 17:47:08
Nem, nem ez a baj. Hanem az, hogy emberek odáig jutnak, hogy egy kiló cukorért satöbbi.
Ezt kéne egy kicsit boncolgatni, és előbb-utóbb kiderülne, hogy ebben mindkét oldal egyként felelős.
nagyesz 2013.12.05. 17:56:45
labirintus1 2013.12.05. 17:57:51
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.05. 18:12:38
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.05. 18:20:52
Gabi bóti csöcsiről tudósított,
abban legyen annyi mérték, hogy
ma meg nem fog Böjte Csabáról
írni."
Akkor ki írhat Böjtéről? Adj útmutatást, mester!
2013.12.05. 18:25:35
ikonka 2013.12.05. 18:49:59
pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.12.05. 18:51:02
Meg nem is volt jó. Kedvelem Stixx stílusát, de ez most nem jött össze.
Mellesleg Szvorák Kati mindig is tájszólással énekelt.
Rittberger született Kohn 2013.12.05. 18:56:10
Ott van ezeknek Tóth Gabi b óti csöcse témának.
Kövér László akinek ömlik a fos a szájából. 2013.12.05. 18:56:15
"A rohadt kurva anyátok tetves indexes kretének !"
Na! Megjöttél öcsi?:)))
Minorkavidor 2013.12.05. 18:58:30
Madarakra, mint az olasz vadászok. Néhány fajnak megakarta szüntetni a védettségét.
tobeor 2013.12.05. 19:17:56
Csak itt annyi édes-cuki-bájos kommentet írtak ezek az édes ártatlan kis tündérkék, hogy ezek már önmagában is bőven elegek egy poszthoz :)
kamarti 2013.12.05. 19:19:35
vagy inkább azon, hogy egy Böjte Csaba hogy adja egy ilyenhez (hogy "véletlenül" épp ő a kerek szám) a nevét
az összes többi már vele jár - mármint semmi újdonság nincs ebben
ma viszont hallottam egy új magyar tévéműsor reklámját - ami egy az egyben politikai hirdetés - igaz, indirekt (bár nem annyira), és ilyen formán a maga nemében tényleg zseniális (még inkább mert a rádióreklámot rengetegen hallják, ha az m1-et nem is nézi senki - szóval a lényeg ragad meg a népekben)
a rádiós verziót nem találtam meg, de a tévés szpotot igen, itt egy kicsit túl van beszélve a dolog, de a lényeg itt is szóról szóra ugyanúgy elhangzik a harcba szálló csapatról, a csapatkapitányról, akiben bízni kell, meg a mindent eldöntő választásról, ahol egyetlen jó válasz jelenti a beteljesülő álmokat. Jön hozzá még egy "meg kell nyerni", meg egy "dartveder sem állíthat meg minket" - és kész is.
mondom, zseniális, tankönyvbe való:
videotar.mtv.hu/Videok/2013/12/01/13/Bizunk_Benned__Ajanlo.aspx
micsoda? 2013.12.05. 19:28:15
Attól meg keserű lett a szám íze, hogy Csaba testvér ebbe belement.
regress 2013.12.05. 19:29:46
Kár érte.
DezInf 2013.12.05. 19:30:48
reccs 2013.12.05. 19:38:59
Eljött az előadás ideje, a molnár már a kereszten fenn. Kiabálnak rá mindenféléket, amit a Biblia idejéhez megfelelőne találtak. Egyszer csak a tömegben valaki elkezdte kiabálni, hogy "Lisztlopó, lisztlopó!" Erre Jézus leszállt a keresztről és egy nagy kővel fejbedobta a kiabálót.
Innen származik a mondás: "Mondj igazat, betörik a fejed."
De hogy hogy jön ez ide??
dtk74 2013.12.05. 19:54:04
Már várom az év végi hurrá-statisztikát, miszerint nőtt az ország lakossága. :)
Hofi is megmondta, mivel disznót csinálni nem tudunk, majd csinálunk statisztikát.
új nick hozzáadása (törölt) 2013.12.05. 19:54:31
kellys 2013.12.05. 19:57:45
pocakos focisla 2013.12.05. 20:06:50
Itt van ez az alapvetően rendes sixx gyerek, aki most épp beállt az MSZP választási műsorszórójává.
De nem elég hogy lement kutyába, nekiállt és a Rákosizó posztjában vadul nekilátott cenzúrázni.
Van még lejjebb is sixx haver.
hirfoto 2013.12.05. 20:09:43
sixx · http://comment.blog.hu 2013.12.05. 20:10:43
pocakos focisla 2013.12.05. 20:18:38
Hát ez érthető.
Én se bírom a személyeskedést.
Múltkor is lehülyéztem és elküldtem a picsába a lakóközösség felét.
Ezek meg nem vissza barmoztak ? Képzeld milyen emberek vannak... :DDD
sixx · http://comment.blog.hu 2013.12.05. 20:22:44
barsled 2013.12.05. 20:28:02
Szvorák Kati nem mindig énekel tájszólással, és, ha tájszólással, akkor sem ugyanazzal. Emellett, ha láttam volna, ebben az idiotizmusban az zavart volna a legkevésbé, hogy Sz.K. tájszólással énekel.
barsled 2013.12.05. 20:31:59
pocakos focisla 2013.12.05. 20:35:11
Egészen pontosan mikor írtál valami hasonló hangvételű gúnyos szüsszenetet valami zsidó dzsamboriról, vagy MSZP-s piknikről ?
Na ugye..
Szóval lehet keresztény papokat, és kormánypárti politikusokat fikázni, csak az lehet sért valakit az önérzetében.
Pl egy másik blogban GYurcsány fikázása megy.
A Gyurcsány pártiak pedig személyes érintettségként élik ezt meg.
NIncs ebben semmi különös, és itt sincs másként.
Neked viszont több eszed lehetne, hacsak nem direkt kampányolsz a szociknak.
sixx · http://comment.blog.hu 2013.12.05. 20:39:03
stoppos76 2013.12.05. 20:40:17
stoppos76 2013.12.05. 20:44:13
pocakos focisla 2013.12.05. 20:50:29
Na ja sokan vagyunk.
Közülünk pedig jópáran pedig beszállnak a sárdobálásba.
Erről szólnak a politikai blogok.
Ám fura módón egyik se valami, vagy valaki mellett kampányol, hanem mindegyik kivétel nélkül valami és valaki ellen.
És ami a legfurább, hogy minden blog csak és kizárólag a saját jól behatárolható célpontja ellen blogol, soha a másik vagy harmadik ellen.
Talán az Átlátszó-t kivéve.
JT_Biopower 2013.12.05. 20:52:08
A két kép főszereplője közül az egyik szent ember. Melyikük az?
dr kíváncsivagyok 2013.12.05. 20:58:26
Tudod mi a "kontextus" ?
P.Freddy 2013.12.05. 20:59:00
"lehet ... kormánypárti politikusokat fikázni, csak az lehet sért valakit az önérzetében."
Figyelj, ideje lenne észrevenni, hogy teljesen kiröhögtetitek magatokat. Ezek a "kormánypárti politikusok" egyrészt síkhülyék (Semjén), másrészt hazudnak, átbasznak, lopnak, csalnak (Fidesz vezérkar), és szarba viszik az országot azért, hogy a hatalmuk meglegyen. Semmi se drága nekik azért, hogy a harácsolást és a gőgös pojáca hatalmukat megtarthassák, a gyerekeink jövőjét is beáldozták ezért - hogy nekik a Kajmán-szigeteken mindenük meglegyen.
Rohadt, büdös kommunisták.
dr kíváncsivagyok 2013.12.05. 21:02:03
"Mert amúgy elég sokan vagyunk, csak szólok. "
Csakhogy nemsokára választanod kell az iszapbirkózók kozul...
pocakos focisla 2013.12.05. 21:05:54
Te pl egy régi motoros vagy a gyűlölködés szításában.
Miközben az MSZP-re soha egy rossz szavad nem volt fura mód.
P.Freddy 2013.12.05. 21:08:50
Elevenbe hasított, mi?:) Dehát figyelj - időnként akkor is ki kell mondani az igazságot, ha hányásszagú. Különben bepállik és még büdösebb lesz.
Nyugi, a síkhülye birkáitok úgyse olvassák ezt a blogot, nem kell attól tartanod hogy megzavarja a fejüket az igazság.
Úgyhogy a hazugságra épített Fidesz-birodalom nem ettől fog megremegni, tehát a te (közel)jövőd sincs veszélyben, kaszálj a trafikodból amíg csak lehet:)
Péter Tajthy 2013.12.05. 21:18:35
Igen, a magyarság az egy közösség, kulturális, stb.
A választójog meg egy másik tészta.
Hol adózik a határontúli - hol és mely államtól jogosult ezért szolgáltatásokra? Pl. hová jár színházba (mely állami költségvetésből támogatják azt, ha egyáltalán) vagy focimeccsekre? Hová jár a gyereke bölcsődébe, óvodába, iskolába, egyetemre?
Hol fizet TB-t - hol és mely államtól kap ebből egészségügyi szolgáltatást?
Hol fizet nyugdíjat - hol és honnan kap nyugdíjat?
Ha munkanélküli lesz, hol és melyik államtól kap (az adott állam szabályai szerint) támogatást vagy segélyt?
Soroljam?
Mészáros Laci 2013.12.05. 21:21:05
full stop.
John Doe3 2013.12.05. 21:22:04
Mészáros Laci 2013.12.05. 21:25:09
nem undorító, sixxes. szerintem jól rátapintott a fijjug szamárságaira. de a fideszre ez a kilencvenes évek elejétől jellemző volt: nemhogy a kritikát, de a kérdést sem tűrték meg. a homogén gondolkodás belterjessé vált, a beltenyészet pedig mindig a hibák felszaporodásához vezet.
ezzel az írással az a gond, hogy az egyik szereplő, Böjte Csaba nagyságrendekkel fajsúlyosabb személyiség, mint a megjelenítettek bármelyike, beleértve sixx-et is. csak ezt sixx láthatóan nem tudja, mert meglehetősen felszínes, de ez a szakma velejárója.
Rittberger született Kohn 2013.12.05. 21:25:28
Több oka is van ennek, biztos van számos erkölcsi, etikai vonatkozású is és persze Böjte nem abból él, hogy véleménye adódik sixxről és leírja azt
Mészáros Laci 2013.12.05. 21:26:35
adóforintokból fenntartott mtv, jaj ez majdnem olyan fellengzős, mint a Miniszterelnökhelyettesi Beszéd Frázisai az Ünnepségen :-)
-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2013.12.05. 21:28:03
Gyalázkodásra fel!!!
Mészáros Laci 2013.12.05. 21:30:24
Persze - teljesen más világban él sixx és Böjte Csaba.
Egyébként kicsit enyhítek az előbbi epés megjegyzésemen, sixx sok mindenkit pellengérre tűzött*, Csabát pont nem.
* tudom, képzavar.
Mészáros Laci 2013.12.05. 21:31:13
kérsz te is?
egyébként már most 290 fölött van :)
Mészáros Laci 2013.12.05. 21:35:15
ez egy érdekes ELVI kérdés (bár kicsit úgy hangzik, mintha egy párt brosúrából másoltad volna ki, ami nem csak akkor kínos, amikor fideszesek csinálják). gyakorlatban nincs jelentősége, mert hiába van 500 ezer határon túli magyar, ezeknek kb tizede fog ténylegesen szavazni, és távolról sem egységesen orbánpártiak. a felvidéki magyaroknak sokáig két pártjuk volt, aztán egy időre szövetkeztek a választási rendszer miatt, de megint szétszakadtak. az RMDSZ vezetője, Markó Béla meg mindig inkább az mszp-hez húzott, orbán próbált is gründolni egy jobbos erdélyi pártot, de nem támogatta senki. az erdélyiek sem.
szóval a külhoni magyarság nem igazán szavazatvadászat. nem is értem, miért akarja ennek tematizálásával sokadszorra tökönszúrni magát a baloldal.
Geréb gyíkká változtatott... de már elmúlt... 2013.12.05. 21:39:01
Voltatok az "1milliárdan a szarmagyarok ellen" tüntetésen?
Rittberger született Kohn 2013.12.05. 21:39:21
Péter Tajthy 2013.12.05. 21:50:41
Igen, ez egy elvi kérdés.
Miért jár a szavazati jog, ha nem viseli a konzekvenciáit?
Egyébként nem másoltam, saját kútfő.
Ha látod ugyanezeket így felsorolva máshol, nyugodtan szólj, beperlelem őket smittelésért.
PiszkosFreddy 2013.12.05. 22:00:25
Hívő vagyok,de nekem elég otthon,vagy a szabad ég alatt hinnem,nem kell hozzá kőből emelt,arannyal bevont palotában hallgatni a képmutató,álszent papokat.
Remélem,a máglyák,és a karóba húzások kora nem jön vissza.
Vicces Gyerek · http://macskapasztor.blog.hu/ 2013.12.05. 22:02:11
Azt tudjátok-e, hogy ha külföldön dolgozó hazánkfia vagy, akkor haza kell jönnöd, különben nincs szavazás.
Tehát kinti melósok kilőve.
tomoo 2013.12.05. 22:03:11
csókolom,ági van? 2013.12.05. 22:23:39
Amadeus62 2013.12.05. 22:27:12
.
Sütemény1975 2013.12.05. 22:29:29
Amadeus62 2013.12.05. 22:30:02
AZ lehet, de ti meg sixx-től vagytok sokkal mélyebb szinten, mind morális, mind értelmi színvonalban is. Na sicc!
Libernyák 2013.12.05. 22:41:36
Miért van benned ekkora gyűlölet?
Pszt! 2013.12.05. 22:51:13
P.Freddy 2013.12.05. 22:55:42
Igen, ügyes. Az ilyen Orbán-féle propaganda dübörgött a filmhíradókban a hősiesen harcoló magyar csapatokról a Don kanyarban akkor is, amikor már ezrek elvesztették a végtagjaikat a fagyási sérülésektől.
Lasombra 2013.12.05. 22:59:48
képzeljük el ugyanezt a ceremóniát a korábban mexikói Rafael Vicente "El Loco" Ramírezzel, aki Los Zetas drogkartell egyik operatív ügynöke, és öregkorára gondolván megvette az magyar állampolgárságot, amit a sosevoltmégennélnemzetibb kormányunk végtelen bölcsességében aprópénzre váltott.
bár legalább ő is keresztény...
Udo von Raumschiff · http://udomongya.blog.hu/ 2013.12.05. 23:03:48
Egyébként a határon túli magyar állampolgárok szavazóerejéről - és a "félmillió szavazat megvásárlásáról" csak annyit, hogy épp az Index modellezte le a mandátumeloszlást, és kiderült, hogy a legszélsőségesebb esetben is max. +-1 mandátumnyit ér a külhoniak szavazata...
@Péter Tajthy:
Az állampolgárság nem választható el a szavazójogtól. Mert mégis hogyan? Hogy van-e állandó magyar lakcíme? Megfosztanád a hajléktalanokat a szavazójogtól? Vagy van-e magyar adószáma? Hogy születésétől állampolgár, vagy később kapta meg? Hogy van-e másik állampolgársága? Az a baj, hogy sok olyat is kirekesztenél a szavazójogból, akiket még maga Gyurcsány se akarna kizárni. Egy állam - amíg nem tesz nyomkövető chipet minden polgárára, és nem fér hozzá az NSA adatbázisaihoz, nemigen tudhatja, melyik polgára hol van, és mit csinál ott, és mi vajon a szíve terve. Hogy Londonban mosogat, Rómában nyaralgat, vagy Spanyolban zarándokolgat, vagy Csíkcsicsón pásztorkodik.
Ha állampolgár, akkor szavazati jog illeti meg, pont. Képviselőt, polgármestert meg önkorm.képviselőt nem tud választani magyar lakcím híján, de a parlamenti listás szavazattól nem tudod elzárni.
(Ja, azt a tré dumát meg hagyjuk, hogy aki nem fizet itt adót, tébét, satöbbit - mert azzal gyorsan átsodródunk a jobbik farvizére, azt meg mán csak nem kéne...)
joshua7 2013.12.05. 23:25:41
Vicces Gyerek · http://macskapasztor.blog.hu/ 2013.12.05. 23:39:16
Szép estét!
Birka Párt 2013.12.05. 23:44:29
moli 2013.12.06. 00:29:34
bambanő (törölt) 2013.12.06. 01:06:55
P.Freddy 2013.12.06. 01:31:51
P.Freddy 2013.12.06. 01:45:05
" konzulátusokon lehet szavazni előzetes regisztráció után. Ez így volt és így is maradt."
Romániában is így lesz majd, hogy az ottani magyar állampolgárok a romániai magyar konzulátuson szavazhatnak?
Ha nem, akkor vajon miért nem így lesz, és mi a különbség Románia és Anglia között, amikor
- mind a kettő EU tagország
- mind a kettőben idén "lett" egy csomó magyar állampolgár
???
Dhomasson 2013.12.06. 02:00:52
Azért is fokozottan káros, mert sajnos a tudatlanabbaknak most az jött le (lásd kommentek is), hogy Böjte Csaba egy rohadt fidesznyik orbánsemjénbérenc, aki szánalmas papi maskarában asszisztál a hatalom érdekeihez.
(Azért kár, hogy a politika végleg elbaszta ez a jó kis blogot is. :( )
Mészáros Laci 2013.12.06. 04:50:48
Persze, mit kellett volna észrevennem :-)
Mr. Mojo 2013.12.06. 05:32:37
sixx · http://comment.blog.hu 2013.12.06. 05:57:16
Nero a Veres Kolto 2013.12.06. 06:07:10
gacsat 2013.12.06. 07:14:33
tippan67 2013.12.06. 07:18:06
Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2013.12.06. 07:21:15
Felhivom a figyelmed , hogy a gyakorlo katolikus != jo ember :)
Az ismerettsegi koromben (tagabb csalad) is van olyan hogy buzgo katolikus rendszeres templomba jaro stb. Ugyanakkor nala nagyobb masokat kihasznalo szarhazi gazembert ritkan latni.
Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2013.12.06. 07:24:33
Di622 · http://www.microglobe.co.uk/nissin-di622-digital-flash-for-canon-eos-ttl-ii-camera-p-5535.html 2013.12.06. 07:28:00
Tetves_ Dög 2013.12.06. 07:28:13
Kár, hogy éppen szegény B.Cs-t keverték bele ebbe az undorító, álszent nyáladzásba, aki a rémisztően kevés hiteles hivő egyike...
egyjózsi 2013.12.06. 08:54:49
azele 2013.12.06. 08:55:29
Fáj a félmillió magyar, nem baj,had fájjon!
Persze tegnap hív a gyurcsánygép telefonon hogy majd ő megint...
SOHA!!!
sixx · http://comment.blog.hu 2013.12.06. 09:08:04
tollas 2013.12.06. 09:10:47
neeskens 2013.12.06. 09:17:35
"Hol adózik a határontúli - hol és mely államtól jogosult ezért szolgáltatásokra? Pl. hová jár színházba (mely állami költségvetésből támogatják azt, ha egyáltalán) vagy focimeccsekre? Hová jár a gyereke bölcsődébe, óvodába, iskolába, egyetemre?
Hol fizet TB-t - hol és mely államtól kap ebből egészségügyi szolgáltatást?
Hol fizet nyugdíjat - hol és honnan kap nyugdíjat?
Ha munkanélküli lesz, hol és melyik államtól kap (az adott állam szabályai szerint) támogatást vagy segélyt?
Soroljam?"
Az adót már ötször leírtam, semmi köze az állampolgársághoz, ugyanis - kapaszkodj meg - külföldi állampolgárok is adóznak Magyarországon és nem szavazhatnak, miközben magyar állampolgárok is adóznak szavazati jog nélkül külföldön. Sőt a magyar állampolgárok, akiknek szavazati joguk van azok sem fizetnek tömegével rendesen adót, oszt mégis szavazhatnak.
Színház? Focimeccs? Bölcsőde? Egyetem?
Megint meg fogsz döbbenni, egy csomó ember van Magyarországon, akinek szavazati joga van és más ország egyetemén tanult, meg Bayen München meccsre jár, sőt van olyan, hogy ezek az emberek külföldön élnek és ott járnak bölcsődébe, iskolába a gyerekeik. Tehát vegyük el tőlük a szavazati jogot!
TB? Egészségügyi szolgáltatás? Ha én Amerikában élek magyar állampolgárként, leszerződök egy eü biztosítóval, akkor ez elvesztem a magyar állampolgárságom? Az EU-n belül a munkaerő és a szolgáltatások szabad áramlásáról hallottál? Határon átnyúló eü-i szolgáltatásokról hallottál-e?
Nyugdíj? Ha egy Kádár-korszakban disszidált magyar hazajön és a nyugdíjat abból az országból kapja, ahol dolgozott, akkor elutasítják az állampolgársági igényét?
Légyszi inkább ne soroljad, mert egyre nagyobb marhaságokat írsz.
sixx · http://comment.blog.hu 2013.12.06. 09:21:06
barsled 2013.12.06. 09:31:45
Hát, biza, itt Orbán bérbe vette Böjte tisztességét (és naívságát?)
Egyszer Déván megkérdeztem Böjtét, hogy egy hitehagyott (én)segítheti ugyanúgy az ellátottjait, mint a hívő, gondolkodás nélkül rávágta, hogy persze. Aztán kérdeztem azt is, hogy nem zavarja-e Orbán farizeus vallásossága. Erre azt válaszolta, hogy ne ítéljük meg mások vallásosságának minőségét,nem látunk belé, de nem akart arról meggyőzni, hogy Orbán egy mélyen hívő keresztény.(Neki fontos mindenki őszinte segítőkészsége)
miakő 2013.12.06. 10:01:03
Akkor jó erős gyomra lehet.
Hiszen naponta jutnak el nyelvükkel viktátorun vékonybeléig.
Ha sikerül elzavarni a felcsúti patkányt akkor az mtv-nek még
a helyét is beszántani és beszórni sóval.
Rátóti Mutyikos 2013.12.06. 10:02:08
gastro vazze 2013.12.06. 10:30:41
alemegalola 2013.12.06. 10:34:07
Udo von Raumschiff · http://udomongya.blog.hu/ 2013.12.06. 10:55:54
"Romániában is így lesz majd, hogy az ottani magyar állampolgárok a romániai magyar konzulátuson szavazhatnak? Ha nem, akkor vajon miért nem így lesz, és mi a különbség Románia és Anglia között, amikor / mind a kettő EU tagország / mind a kettőben idén lett egy csomó magyar állampolgár???"
Nincs különbség az országok között. A szavazó státusa szerint van különbség:
(1/A) Ha van magyarországi állandó lakcímed, automatikusan fölkerülsz a névjegyzékbe, majd megkapod az értesítést hogy mikor és hol szavazhatsz. Odamész, ikszelsz, győz a demokrácia.
(1/B) Mint az 1/A, csak nem tudsz odamenni ikszelni, mert Nepálban vagy kiküldetésen/Tenerifén nyaralsz/Londonban mosogatsz/bárhol bármi egyéb: Jelzed a Nemzeti Választási Irodának, hogy a világ melyik szegletében kívánsz voksolni. Ekkor törölnek az itthoni választási jegyzékből, és átírnak pl. a nepáli magyar konzulátus választási jegyzékébe. Megkapod az értesítést hogy mikor és hol szavazhatsz. Odamész, ikszelsz, győz a demokrácia.
(2) Magyar állampolgár vagy de nincsen magyar állandó lakcímed. (Mer sose nem is volt./Volt, csak elmúlt./Lesz, de most épp nincs.) Mindegy, hogy életvitelszerűen Glasgowban/Csíkcsicsón/Kőbányán laksz, ekkor nem kerülsz fel automatikusan a jegyzékbe, regisztrálnod kell. Ekkor ki kell választanod, hogy hol és hogyan kívánsz szavazni. Kőbányán személyesen/nepáli konzulátuson személyesen/neten ügyfélkapuval/postán/satöbbi. Megkapod az értesítést, ikszelsz, győz a demokrácia.
Ilyen egyszerű ez. Egyébként a valasztas.hu a barátod.
Persze hőbörögni sokkal könnyebb.
Hogy elsőre zökkenőmentesen fog működni? Kizárt. De aki emlékszik még Rytkó Emíliáék választójogi ámokfutásaira, meg a konzulátusi szavazatok feldolgozási tempójára, tudja: onnan csak felfelé vezet út.
felucca 2013.12.06. 12:43:59
Aki pedig nevét, arcát, akármilyét adja ehhez a gyomorforgató happeninghez, az egyúttal rögtön vállalta, hogy a net népe szájára fogja venni. Esetleg olyan stílusban, ami neki nem fog tetszeni. És ez így van jól. A net liberális és az is marad.
jolaca 2013.12.06. 12:55:52
Észre kéne venned valamit a saját érvelésedben: kinek hol NEM kellene legyen szavazati joga. Ahol NEM él (tanult, adózik, ÁFAterhesen vásárol stb.) - ergo a Te sorok közti válaszod is az az alapkérdésre, hogy a határainkon KÍVÜL élők hadd ne találják ki helyettünk (milyen jogon is?), hogy mi jó nekünk. Nekünk, akiken aztán minden csattan, a munkánkból öszzejött, de határon túlra tolt állami vagyonrész belső hiánya is. Arról meg jobb nem beszélni, kik és milyen mértékben csapolják meg ezeket a nemzeti szent célra kijelölt pénzeket. Saját unokabátyám röhög a világba az itt élő fiához való fiktív bejelentkezés alapján elnyert tanári nyugdíjával (plusz teljes román nyugdíj, plusz lapszerkesztőségből állandó külső munkatársnak folyósított gázsi). És ő csak egy szürke mezei ügyeskedő, nem külhoni csókosunk. Kedves rokon, szeretem - de ettől a lépésétől viszolyogtam. Ahogy az őféle, gazdasági alapú nemzeti öntudatból Parlamentet befolyásoló szavazóktól is.
felucca 2013.12.06. 12:56:32
hodie mihi 2013.12.06. 13:25:53
jolaca 2013.12.06. 13:39:52
Így működik a dolog (nem kell megkérdeznem, eldicsekedte):
- fiktív áttelepülés bejelentése miskolcon élő fiához, aki az ottani egyetem elvégzése után még a kilencvenes években állást, lakhatást, családot, munkahelyet grundolt;
- a román hatóságok a fentieknek ésszerű elhallgatása mellett folyósítják az ottani öregségi nyugdíjat;
- mivel nem tilos, jótollú nyug. tanáremberként külsősként bedolgozik a kisváros magyar lapjának szerkesztőségébe.
Ebben az esetben nagyon olcsó módszer, hogy Te - akinek semmilyen információja nincs a konkrét ügyben - megpróbálsz élesen letorkolni. Kettőnk közül vajon ki utazik hangulatkeltésre?
Udo von Raumschiff · http://udomongya.blog.hu/ 2013.12.06. 14:09:14
Oké, lécci fogalmazd meg egzaktul, hogy szerinted az állampolgárok mely körétől, milyen kritériumok szerint kell elvenni a szavazójogot. Tényleg érdekel!
Legyen egy állami folyószámla a be-és kifizetésekről, és csak a pozitív egyenlegűek (nettó befizetők) szavazhassanak? Vigyázz, ez már a Jobbik megközelítése!
Ja, és annak tükrében, hogy (az Index mandátum-modellezése szerint is) a külhoniak szavazata kevesebb mint 1%-ban tudja befolyásolni a Parlament összetételét, tényleg megérné a polgárok jogait korlátozni? Ennél többről döntenek a funkcionális analfabéták, vagy az UFO-hívő MÁV-nyugdíjasok...
Ja, és az unokabátyád röhögve átbaszott téged - vagy te kamuztál ide. Mert ilyen duplanyugdíj nincsen, ezzel csak Gyurcsányék kampányoltak a népszavazás előtt.
Udo von Raumschiff · http://udomongya.blog.hu/ 2013.12.06. 14:19:58
Kapja a román nyugdíjat, közben meg újságíróként maszekol itt. Hol itt a dupla nyugdíj?
dobokari 2013.12.06. 15:01:17
jolaca 2013.12.06. 15:32:23
Hozzászólásod elejéhez annyit: ha nem vetted észre, a neeskens étvelését elemeztem, aszerint jönne át az, hogy kit NE illessen szavazati jog.
Tovább menve: szerintem a magyarországon élő polgárok jogait NEM kell korlátozni, akkor sem, ha külföldi munkavállalásra kényszerültek. Ezt a kormányzat szeretné megnehezíteni a szórványmagyarokhoz képest (szerinted ez így helyes?). Ami utóbbiakat illeti, ott sem jogkorlátozást említenék: nekik egyszerűen nem lett volna szabad szavazati jogot adni, ezzel összeugrasztva határon kívül és belül a magyarokat. Mert a kintiekről ne gondold, hogy Fidesz-rugóra járnak; nem, az csak a honi szavazógépezetre igaz. Már csak azért is hidd el nekem, mert erdélyi vagyok, személyes barátaimként tisztelhetem az ottani politikai elit jelentős képviselőit.
Végül pedig anyugdíj. Úgy tűnik, fogalmad/fogalmatok sincs, hogyan ismeri el a magyar hatóság az effajta juttatásokat. Említett rokon kitelepedettként kapta meg, az akkoron még érvényben lévő államközti kölcsönösségi egyezmények alapján; tény, hogy ez gyakorlatilag egyirányú volt, nem ismerek olyan esetet, hogy itt dolgozó Romániába nyugdíjasként áttelepülve román nyugdíjért harcolt volna... Az, hogy illető rokon soha nem adta fel romániai állandó lakhelyét, és ezt a mi közigazgatásunk soha nem ellenőrizte, ne rajtam kérd számon. Átbaszás tehát nem történt.
jolaca 2013.12.06. 15:36:39
Látom, tovább okoskodtál...
Olvass pontosabban, ha lehet: INNEN teljes nyugdíj, ONNAN teljes nyugdíj (persze egyik hatóság sem tud a szomszédéról), és OTTANI szerkesztőségi munka (hiszen ott él, lakik, büszkélkedik).
Udo von Raumschiff · http://udomongya.blog.hu/ 2013.12.06. 15:47:52
Nem válaszolsz: Miért kapna INNEN teljes nyugdíjat? Vagy INNEN bármilyen nyugdíjat? Honnan szerzett rá jogosultságot? Tán volt magyar munkaviszonya? Ha itt sosem fizetett járulékot akkor nincs nyugdíjszámla, nincs nyugdíj, nincs semmi... Mit nem lehet ezen megérteni?
Vagy megölt egy miskolci nyugdíjas tanárt, és ellopta aszemélyiségét?
Udo von Raumschiff · http://udomongya.blog.hu/ 2013.12.06. 15:57:39
Azt kéne végre felfognod, hogy nincs A/B/C típusú állampolgárság.
Nincs bennszülöttpolgár, kitántorgottpolgár, meg szórványpolgár, különböző szintű jogokkal.
Egyféle állampolgár van, szavazójoggal.
Ahhoz hogy valaki NE szavazhasson, valamiféle kritérium(rendszer) alapján ki kell zárni magyar állampolgárokat a szavazójogból.
A kérdésem az volt, hogy mi legyen az a kritérium. A lakcím? Az adóbefizetés? Az IQ? Szemszín? Oszd már meg velünk bölcs jaaslatod!
PanDaNaci 2013.12.06. 16:09:57
Hidd el, hogy tudnak mind a két állam illetékes hivatalai a polgárok nyugdíjáról, lakcímről, tartózkodási helyéről, sőt tudank a rokonairól, barátairól, szokásairól, kommentjeiről is.
jolaca 2013.12.06. 16:14:17
Ez már csakugyan süketek párbeszéde. Én konkrét esetről írok, Te fölöslegesen általános kérdéseket teszel fel - és még Te kérdezed, mit nem lehet ezen megérteni... Én állítok, Te kérdezel vissza: ki az, akinek nem fér a fejébe? Én nem fogom még egyszer megmagyarázni, hiszen már mindent leírtam. Ja, hogy nem hiszed? - áss mélyebbre, olvasgass 20-25 éves eljárásokról, de most már önállóan. Közhely, de csakugyan nem a víz hülye, ha nem tudsz úszni.
A szavazati jogról szintén újszülöttként értekezel. Hidd el, volt az úgy, hogy nem volt ENNYI állampolgár. Hogy most van, és milyen jogokkal, az az ún. kétharmad (valósan: szavazópolgárok 31%-a) ízlésén múlott. Az ízlés pedig, mint tudjuk, különböző (De gustibus...). Ennyi.
jolaca 2013.12.06. 16:16:53
Ha mondod...
Udo von Raumschiff · http://udomongya.blog.hu/ 2013.12.06. 16:40:15
A konkrét eseted NEM IGAZ. Kamuzol. Olyan nincs, hogy a valaki bejelentkezik egy miskolci rokonához állandó lakcímre, majd bemegy a miskolci nyugdíjigazgatóságra, hogy ő Romániában atomfizikus volt, 10.000 lej lenne a nyugdíja, és ezt mától innen kéri szépen, havi 700.000 lesz, forintban. És az ügyintéző ezt bemondásra (vagy valami román nyelvű igazolószelvény felmutatására) elhiszi, és onnantól folyósítják neki. Muhaha! Az az év vicce, komolyan!
A szavazati jogról nem vitatkozom veled. Az egységes és általános. Így volt a régi alkotmányban, így van a mostaniban. Ezt te útálod (bár nem mondod meg, milyen kritérium alapján korlátoznád), gyűlölöd, felháborít. Erdélyi magyarként. Tudomásul vettük, megértettük és ez úton gratulálunk.
Szevasz.
jolaca 2013.12.06. 17:25:28
A gratulációdat elfogadom, köszönöm. Úgy, mint erdélyi magyar, aki - tetszik, nem tetszik - jobban tisztában van az ottani helyzet racionalitásával, mint az (innen vagy amonnan) indulatból vagy megrendelésre nyilatkozók.
A konkrét esetről tovább fantáziálhatsz. Könnyebb, mint dokumentálódni. Meg divatosabb is.
Udo von Raumschiff · http://udomongya.blog.hu/ 2013.12.06. 18:02:25
Szimplán hazudsz.
jolaca 2013.12.06. 18:12:13
Eddig legalább érvelni próbáltál. Kezdesz magadhoz térni.
Paraszt vagy.
CENZÚRÁZVAszorult Fémkarika 2013.12.06. 19:07:33
Péter Tajthy 2013.12.06. 19:20:20
Az állampolgárság igenis elválasztható a szavazati jogtól.
Példa erre Németország is.
Itt nem egyedi és kivételes esetekről van szó (hogy valaki Magyarországon nőtt fel, és most pl. Londonban dolgozik, stb.). Azon emberek nagy részének Magyarországon is volt munkája, szerzett magyar TB-jogosultságot, ill. nyugdíjjogosultságot, stb. Nagy részük haza is jön, ha a helyzet változik (aztán lesz, aki nem, azoknál pedig érdemes lenne idővel a német példa alapján megnézni, hogy jár-e nekik szavazati jog a jövőben, avagy sem).
Én Egyiptomban születtem, kaphatnék állampolgárságot. Két évvel ezelőttig nem is szavazhattam volna (külföldön élő egyiptomi állampolgár egyáltalán nem szavazhatott 2011 végéig a parlamenti választásokon). Most már szavazhatnék, ha állampolgár lennék, de nem fogok állampolgárságot kérni, mert akkor kötelező a szavazás (meg egyéb kényelmetlenségekkel is járhat - eddig sem volt könnyű Izraelbe bejutnom, ill. onnan haza...).
A választásokon ugye programokról szavaz az ember (milyen legyen az oktatás, egészségügy, nyugdíj-rendszer, stb.), nehogy már kibicek szóljanak bele.
Itt pedig már több, mint félmilliónyi gyakorlatilag kibicről van szó. Nem kivételekről, ez már maga a szabály. Nagyrészt nem érinti őket, hogy milyen döntéseket hoz a magyar parlament, amelyet ők (is) megválasztanak.
Egyébként eddig is elég gyorsan lehetett állampolgárságot kapni, ha az ember a valaha volt Magyar Királyság 1918 előtti területén született. Van egy szerb (horvát állampolgársága is van) kollégám, aki azért kapott magyar állampolgárságot sec-perc alatt, mert Horvátország olyan részében született, ami régebben magyar terület volt. Most még ezen is egyszerűsítettek, és nem vizsgálnak szinte semmit. Érdekes példákat lehet hallani Kárpátaljáról is...
Ennek ellenére magával az állampolgársággal nincs bajom (mintr említettem, eddig is viszonylag könnyű volt megszerezni). A választójog azonban más tészta.
Ez az egész egyébként a Fidesz trójai falova. Megnézik a 2014-es választások eredményét, aztán úgyis kitalálják majd (ha nekik kedvezne), hogyan lehetne általános választójogot adni az így honosított félmilliónak (ill. esetleg többnek).
Péter Tajthy 2013.12.06. 19:22:59
Te beszélsz hülyeségeket. Én végig konzekvensen külön beszéltem állampolgárságról és külön szavazati jogról.
Innentől kezdve az állampolgárság-vesztési példáid irrelevánsak.
A többire javaslom az előző kommentemet.
Doctor Klauße 2013.12.07. 01:03:11
Így sajnos nem tudott a TV2-ős sminkesek és műsortervezők magas színvonaláról leereszkedni mellénk :-(
P.Freddy 2013.12.07. 01:38:59
"konzulátuson személyesen/neten ügyfélkapuval/postán/satöbbi."
Az a huncut kis becsúsztatás, na az a legnagyobb Fideszes görénység: "ügyfélkapuval/postán/satöbbi".
Ezt az "ügyfélkapuval/postán/satöbbi", ha már úgyis csak olyan lényegtelen kis "satöbbi" kategória, akkor legyen szyves a Fidesz biztosítani az 1/B esetben is, hiszen SEMMII KÜLÖNBSÉG nincs aközött, hogy valaki Romániából, vagy Angliából nem tud hazajönni szavazni.
Vagy, a 2. is menjen a konzulátusra. Miért is ne?
Az, hogy a fideszgeci hatalom így próbálja megnehezíteni a nyilvánvalóan ellene szavazók dolgát SZEMBEN a nyilvánvalóan rászavazókkal, és így DISZKRIMINÁLJA a MAGYAR ÁLLAMPOLGÁROKAT, az akkora patkányság, hogy ezellen nem lehet hőbörögni. Ettől hányni lehet, és amihez a fideszbirkáknak meg gyomruk van.
Hajrá Orbán Viktor, Hajrá Fidesz, Hajrá Geciség!
Szabó Ferenc 2013.12.07. 05:10:47
talpi 2013.12.07. 06:40:13
CoolKoon 2013.12.07. 11:04:46
Az egyszerűség kedvéért elmagyarázom én is: A CIKK NEM A BÖJTE CSABÁRÓL SZÓL! A Böjte Csaba munkásságát mindenki elismeri, határon innen és túl is (még azok is, akik szerintetek csak a körülmetélésben és a héber nyelvismeretben érdekeltek), ennek a legékesebb bizonyítéka, hogy a világ legkülönbözőbb országaiból kap adományokat (talán még Izraelből is). A cikk valójában arról szólt, hogy Semjén Zsoltika ájtatos keresztény maszlagja egyre kínosabb és idegesítőbb, az egész ünnepség pedig bűzlött az öntömjénezéstől. Egy kicsit én is sajnálom, hogy a Böjte Csaba ehhez (talán önkéntelenül is) asszisztált, de ilyet már csak illemből se szokás elutasítani (másrészt meg nem tudhatta, hova megy, meg hogy miről fog szólni a sztori).
Egy szó mint száz: akinek ez bejön, az nyugodtan énekelje otthon, a tévé előtt is felállva (de főleg ordítva) a himnuszt az ünnepség alatt, de hadd mondja már ki valaki, hogy a császár meztelen (és hogy az egész csak egy giccses parasztvakítás).
Péter Tajthy 2013.12.07. 12:00:41
Péter Tajthy 2013.12.07. 12:21:32
Ritka az olyan ország, amely valóban korlátozások nélküli szavazati jogot ad belföldi lakcímmel nem rendelkező külhoni állampolgárai számára. Ez nem véletlen: míg az állampolgárság
megadása önmagában inkább szimbolikus aktus, mellyel egy ország kifejezi összetartozását külföldön élő polgáraival, addig a szavazati jog megadása az ország belügyeibe való beleszólás jogát adja meg. "
Apeiron (törölt) 2013.12.07. 12:23:30
Péter Tajthy 2013.12.07. 12:23:49
Azt leszögezhetjük tehát, hogy állampolgárság és szavazati jog nem feltétlenül járnak együtt."
"Ehhez meg kell különböztetnünk két kategóriát: az egykori lakókat (akik tehát egy ideig az országban állandó lakhellyel rendelkeztek) és a határon túl élőket (akiknek soha nem volt bejelentett lakcímük). Előbbi eset azt jelenti, hogy egy ország akkor is engedi szavazni állampolgáraikat – jellemzően bizonyos meghatározott ideig - ha azoknak már nincs bejelentett lakcíme. Ez a gyakorlat jellemzően az angolszász országokra igaz: Nagy-
Britannia 15 évvel a kiköltözés utánig engedi a részvételt, Ausztráliában ugyanez 6 év. "
nyünyüge 2013.12.07. 12:39:10
Hát ez az, "önsemjénezés" volt az egész, a tiszteletreméltó Böjte Csaba és édesanyja voltak hozzá biodíszletek. Akkor is, ha ezt önként vállalták, akkor is, ha számukra ez az ünnepség felemelő volt.
Semjén egyenest Szent István örökösének nevezte magukat, ők folytatják azt a nemzetépítést, amit Szent István elkezdett. Így mondta.
P.Freddy 2013.12.07. 13:02:12
Semjén hazudik. Pont ők lennének örökösei, akik önző politikai érdekből ugatnak nyugatra, hogy a birkáikat etessék, háttérben meg tartják a markukat az ezermilliárdokért, amit aztán saját sikereiknek állítanak be a mi pénzünkön fizetett óriásplakátokon és a mi pénzünkön brusztolt közmédiában?
Ezek nem örökösök, ezek hosszútávon a magyarság ellenségei, saját pitiáner érdekeik miatt őrjöngve teszik tönkre a jövőt, beleértve a társadalmi egységet, az oktatást, az ország megbecsülését, és a nép józan ítélőképességét.
Hajrá Orbán Viktor, Hajrá Fidesz, Hajrá Pitiáner Hazudozók!
Udo von Raumschiff · http://udomongya.blog.hu/ 2013.12.07. 13:40:35
A szórványmagyar állampolgár és a londoni mosogatófiú szavazata között VAN KÜLÖNBSÉG. Az utóbbié ugyanis több mint kétszer annyit ér. A mosogatófiú szavaz a lakcíme szerinti egyéni jelöltre ÉS pártlistára. A csíkcsicsói szórványmagyar ellenben CSAK pártlistára. Az előbbi a 106 egyéni és 93 listás mandátumról is szavazhat, utóbbi csak a 93 listás mandátum eloszlásába szólhat bele.
Ja, és a neten/ügyfélkapuval csak regisztrálni lehet, szavazni végül csak borítékban lehet. Ha a szórványmagyar nem akarja, hogy a román posta VÉLETLENÜL elhagyja a borítékot, kénytelen lesz elballagni a KONZULÁTUSRA, hogy ott adja le...
CoolKoon 2013.12.07. 16:49:27
Semjénről egyébként szerintem még a legtöbb vérfideszes is tudja, hogy nem kell őt komolyan venni, és hogy keresztényes/überkonzervatívos bullshit generálásban verhetetlen (elég pl. a híres "szellemi forrásvidékes" nyilatkozatára gondolni). Ezzel viszont igazából ártalmatlan, és amíg a gombokhoz nem nyúlhat (mert egyelőre úgy néz ki, hogy tényleg nem nyúlhat), addig nincs vele nagyobb baj. Ráadásul állítólag mindig annyi ideig beszél, ameddig engedik neki, ami külön erény :D
CoolKoon 2013.12.07. 16:51:09
nyünyüge 2013.12.07. 17:04:54
Nyilván "nem lehet" egy ilyen meghívást visszautasítani, egyrészt mert a személyektől függetlenül Böjte valószínűleg tiszteli a személyek által képviselt intézményeket, másrészt a gyámolítottjainak jóléte attól függ, hogy milyen kapcsolatot ápol a ezzel a hatalommal. (Éppen ezért aljas dolog ezt kihasználni.)
Semjén amúgy nem annyira ártalmatlan szerintem, mint amennyire formálisan eszköztelen. Az jelzésértékű, hogy milyen emberek állnak egy kereszténydemokrata párt élén, milyen emberek képviselik az államot az egyházakkal való kapcsolatokban.
bobbyWatson 2013.12.07. 18:35:17
A Magyarországgal szomszédos államokban élő (aka. őshonos) magyarok szavazata egy normál szavazatnak nem a felével, hanem inkább csak NEGYEDÉVEL ér fel.
Ők csak partlistára (93 mandátum) szavazhatnak, egyéni jelöltre nem (106 mandátum). Akkor hányszor is erősebb egy "normál" szavazat? Azt lehetne gondolni, hogy:
(106+93) / 93
szor. Pedig nem. A 93 listás mandátumot ugyanis BEFOLYÁSOLJA a 106 egyéni mandátum, vagyis az "őshonos" határontúliaknak csak abba a töredékbe van beleszólásuk, ami a 93-ból végül megmarad:
93 mandátum:
- mínusz vesztes egyéni jelöltek töredékszavazatai
- mínusz győztes egyéni jelöltek töredékszavazatai (ez kissé abszurd, de a fidesz bevezette: a győztes és a legnagyobb vesztes jelölt szavazatainak különbségéből adódik)
- mínusz hazai nemzetiségek kedvezményes mandátumai (kb kettő)
A szociológusok azt mondják hogy az erdélyi magyarok szavazatai kevesebb mint egy mandátum megszerzésére elegendőek, az összes "őshonos" határontúli szavazata pedig nem éri el a két mandátumot (már feltéve hogy mind egyirányba szavaznak, de mint tudjuk, nem fognak: www.hirhatar.hu/hir/kire-szavaznanak-leginkabb-a-szlovakiai-magyarok)
A legrosszabb fideszes és mszps érzelmi/gyűlölet-politizálás szintjén vannak azok a "liberális" véleményformálók (a liberális megjelölés kissé problémás ebben a kontextusban) akik a szavazati jog kiterjesztése ellen agitálnak miközben a fenti tényekről nem akarnak tudomást venni. Lehet érvelni a szavazati jog ellen, de tényeket elhallgatni nem lehet.
Udo von Raumschiff · http://udomongya.blog.hu/ 2013.12.07. 19:03:21
Ugyan már, a "liberális" véleményvezéreket mikor érdekelték a tények? Mikor hoztak érveket, mikor számoltak ki bármit is, mielőtt kinyilvánították az Egy Létező Igazságot?
A középkori jezsuiták elszánt hitével utasítanak el - és bélyegeznek bűnösnek - minden, az övéktől különböző véleményt.
Liberális vagyok, TEHÁT igazam van.
Liberális vagyok, TEHÁT én mondom meg, mi a tűrhetetlen, üldözendő, betiltandó.
Liberáls vagyok, TEHÁT megmondhatom, ki az álkeresztény, kinek nem lenne szabad kivel mutatkoznia, hova mennie.
Liberáls vagyok, TEHÁT megmondhatom, ki a náci, ki fasiszta, kit kell kirekeszteni, karanténba zárni, megbélyegezni...
Liberális vagyok TEHÁT az én véleményem az egyedül legitim, egyedül európai, egyedül humanista. Mindenki más vélemény a nácifasizmus szekértolása, fizetett bértollnokság, a civilizáció szégyene.
Túl sok az ilyen "liberális", ezért néha szégyellem, hogy én tényleg liberális vagyok...
P.Freddy 2013.12.07. 20:46:43
Ez nem "ki vagyok - mi vagyok" kérdése. Ha valaki(k) képesek a magyar embereket pusztán politikai haszonszerzés miatt megrövidíteni százmilliárdokka, közben hülyének nézni azokat is akik nem szavazóik, tehát nem síkhülyék, azokat igenis, jogosan utáljuk.
Például amikor a köcsög Kósa, Szijjártó HAZUGSÁGGAL ellopott a magyar néptől 150 milliárd forintot csak azért, hogy erősítse a fideszbirkák szavazótáborát. Ezeket nem lehet nem utálni, sőt köpés nélkül a nevüket se lenne szabad említeni senkinek, akinek fontos a magyar emberek sorsa. Minimum életfogytiglan, amit ezért érdemelnek, és reméljük meg is kapják majd a seggfejek.
És akkor Orbán Viktorról, Lázár Jánosról ne is beszéljünk.
Rohadt, büdös kommunista tempó amit nyomnak.
Udo von Raumschiff · http://udomongya.blog.hu/ 2013.12.07. 22:46:06
Nyugi, téged senki sem gyanusított azzal, hogy "liberális" lennél.
Szerintem próbálj lenyugodni - mély levegő, kifúj. Mély levegő, kifúj. Hallgass meg valami relaxációs CD-t, vagy fütyüld el Brian dalát a keresztről, és vegyél ki egy évet. Mert ha így folytatod, rámegy az egészséged, ez az eszelős gyűlölet,ami árad belőled, teljesen felemészt.
P.Freddy 2013.12.08. 00:58:48
"...vagy fütyüld el Brian dalát a keresztről"
Ok, megvolt, köszi:)
Most azt áruld el, hogyan kell nem hányingert kapni akkor, amikor a szemedbe hazudva ellopnak 150 milliárd forintot, mint Kósa-szijjártó, és amikor ráadásul tudod, hogy hazudnak, hiszen nem vagy hülye? Ha ezt megvilágítod nekem, akkor azzal lesz egy lépés az egyelőre számomra felfoghatatlan felé: "Hogyan gondolkodik egy Fidesz-szavazó?"
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.12.12. 04:07:20
Meg lennél lepve, hogy mennyi nyelv volt ugyanaz. A seggek többsége tényleg más volt, bár az sem mind.
@agresszív kismalac:
Valójában Böjte Csaba is Orbán seggnyalója. Nem kis mértékben.
Érdekelne, mi derül majd ki róla kicsit később, miből mennyit nyúlt le a családjának, melyik gyereket molesztálta stb.
Valahogy nem hiszek az olyan szent emberekben, akik egy pont a szegényeknek ennyit ártó kormány seggét ilyen lendülettel bírják nyalni, mint Böjte testvér.
@Mrs. Jackman:
Állítólag felnőtt ember. Mondhatott volna nemet. De eszébe sem jutott, nem véletlenül.
@neeskens:
Oké.
Akkor úgy már jobb, hogy csak az szavazhasson, akit közvetlenül is érint, mi történik ebben a kurva országban - azaz életvitelszerűen itt él, vagy itt van állandó lakóhelye bejelentve? Akit a döntések káros hatása is érint, nem csak a pénzcsap megnyitása?
Nem mellesleg az áfa is adó, és az itt élők azt mind fizetik, a hazai államkasszába. A máshol élők meg nem.
Nem mellesleg a külföldön dolgozó, Magyarországon született és felnőtt magyar állampolgárok - tehát az az 500 ezer, akiket ez a kormány űzött külföldre - nem szavazhatnak levélben, csak ezek a frissen honosított faszok.
A hirtelen másik országban találták magukat dologhoz meg annyit: szerinted hány elzászi német szavazhat a németországi választásokon? És szerinted a németek mennyire küldenék el a kurva anyjába azt, aki ilyen ötlettel állna elő?
Merthogy pont ugyanaz a helyzet, mint nálunk az erdélyi magyarokkal.
"Szerintem ezt is hívják nyitottságnak, toleranciának, demokráciának."
Nem, ezt egetverő faszságnak hívják. Nem véletlenül nincs ilyen sehol máshol. Mellesleg EU-s elveket is sért, miszerint 1 ember = 1 szavazat. Remélem, az EU eléri, hogy aki itt szavaz, az a saját országában ne szavazhasson.
Az általad összehordott szavaknak meg nézz utána, mert nem ezt jelentik.
@Balt:
Mondjuk nem Sickratman, hanem Barangó, és nem felakasztana, hanem kiirtana, de az ide írogató keresztényeket olvasva támogatom az ötletet.
@Vitéz Orbaverlek Kancsó dö Panza:
Ez csak azt mutatja, hogy sosem jártál Amerikában.
Én éltem ott, nem így van.
@nyünyüge:
Mivel az Index fizeti az ide cikket írókat, miért is lenne különbség?
Igazából csak egy ordas nagy hazugság az Index részéről a comment:com-ot blognak nevezni, mert nem az.
@Péter Tajthy:
Csak szólnék: fennen = hangosan. Amit te írtál, az fennebb, fentebb, ilyesmi.
@Lacapapa44:
Anyádat vagy a gyerekedet akarod kiirtani? Esetleg mindkettőt?
@nagyesz:
Szerintem humorérzéked inkább neked nincs.
@Minorkavidor:
Mondjuk néhány fajnak meg is kellene. Aki védett madárrá tette a verebet - mert az -, az életében nem járt még Budapest belvárosán túl.
@pocakos focisla:
Melyiket is közvetítette ekkora felhajtás mellett a tévé?
@zalaspeed:
Valláskárosult seggfejkém, ki is volt az, aki 2002 áprilisában egymás ellen fordította az embereket ebben az országban, és azóta is gyújtogató bandákat vitt az utcára, ha úgy tartotta kedve? Csak nem valami Orbán Viktor nevű faszfej, aki most épp kormányfőként lopja szét az országot?
@Tetves_ Dög:
Ha hiteles hívő meg pap, akkor mi a faszért adta a nevét és arcát ehhez a szarsághoz?
Nem, ő sem hiteles, az Orbán-banda szekértolója.
@tollas:
Talán tanuld meg a különbséget a kommentelő és a posztoló között, akkor nem derül ki, mennyire ostoba vagy.
@Udo von Raumschiff:
Jó duma.
Kár, hogy nem igaz.
Ami meg a szavazati jogot illeti: az, hogy hol él életvitelszerűen (mert aki pár évre külföldi munkára kényszerül, az éeltvitelszerűen attól még itt él).
Vagy dönthesse el, hogy itt akar szavazni, vagy a saját országa választásán. Különben egy választási csaló, semmi egyéb.
@CENZÚRÁZVAszorult Fémkarika:
Sajnos, csak akkor tenné meg, ha ezzel Orbán érdekeit szolgálja, le vannak szarva az árvái.
A seggedet meg nyald ki magad. Ha nem megy, akkor kérd meg rá a családtagjaidat.
@CoolKoon:
"mintha valakit az Oscar-díjátadóra hívnának meg, ő meg elküldené az egészet a francba"
Marlon Brando pl. megtette. Pedig meg is nyerte az Oscart. Egy indián nőt küldött maga helyett a díjat átvenni.
Pedig legalább annyira ismert volt, mint Böjte Csaba. Meg hát az esemény is volt annyira jelentős, mint az állampolgárság megkapása.
Szóval Csaba tezsvér is mutathatott volna némi szerénységet, ha már annyira jajdejóember.
Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.12.12. 04:13:52
És mi a kurva anyjáért akar egy külföldi beleszólni az én életmbe, akár csak 3 parlamenti hely erejéig is?
Ezt magyarázd el légy szíves!
Én sem akarok beleszólni az övébe. Akkor sem akarnék, ha lenne szavazati jogom.
És nem, te nem liberális vagy, hanem a megnyilvánulásaid alapján leginkább szélsőjobbos. Remélem, még idejében szóltam.
Minorkavidor 2013.12.12. 12:10:14
Szilárd, nem akarlak elkeseríteni, de amikor a kínaiak, Mao "Nagy ugrásának" idején milliószám lőtték le a verebeket ( magam is láttam olyan filmfelvételt, melyben a lelőtt verebek megtöltöttek egy jó nagy teherautót. A fimet maguk a kínaiak forgatták és mint a siker bizonyítékát mutatták a kínai filmhíradóban, tv-ben). Az irtóhadjárat eredménye? Csökkent a mezgé terméseredménye. Hogy miért? Mert a mezei veréb (erre vadászták) ősszel és télen gyommagvakkal táplálkozik, tavasszal és nyáron hernyókkal és levéltetvekkel.
Régen azért gondolták kártevőnek, mert a gabonaföldekre is rájár.
CoolKoon 2013.12.12. 13:21:01
Amit pedig Böjte Csabáról írtál, legalábbis cinikus, de nagyon. Lehet, hogy te nem hiszel a "szent emberekben", de ettől függetlenül semmivel nem tudod bizonyítani a rágalmaidat, úgyhogy nem is többek annál. Az, hogy szerinted a Viktorka seggét nyalja, egyáltalán nem bizonyíték. Ugyanis a jelenlegi kormány (bármennyire is utálom) magát bizony kereszténynek mondja és speciel TÉNYLEG jóban van az egyházakkal (lám, még a hülye jobbikost is megfeddték a cionista bizniszegyházásért, hiszen mint tudjuk, a hitgyüli csak egy sima bizniszegyház), és mivel ő eleve keresztény, kimondottan hülyén nézett volna ki, ha egy ilyen, szinte kitüntetéssel felérő valamit visszautasít. Az érvelésed kicsit olyan, mintha azt feszegetnéd egy díjazottról (ill. a hozzátartozóiról), hogy nem kéne elmenniük a Világ igaza cím odaítélésére átadott ünnepségre és átvenni a díjat, mert ezzel is az apartheid felé sodródó izraeli kormányt legitimizálnák (nem mellesleg amúgy a Sorosék meg a többiek kritikáit a Viktorka érveire szinte megszólalásig hasonlító ostobaságokkal szokták "visszaverni" Izraelben). Azon kívül, hogy visszatetszést keltett volna, igazából értelmetlen is lett volna, hiszen az állampolgárságot maga kérvényezte, és ha figyelted, amit mondott, rájössz, hogy azért mégse vett részt teljesen a színjátékban, mert ő pont nem olyan csöpögős maszlagot mondott el, mint amilyet a többiek. Ez pedig nekem speciel épp elég bizonyíték arra, hogy nem egy csúszómászó, gerinctelen alak, és legfőképp nem olyan, mint amilyennek te hiszed.
Ja és magad is elismerted, hogy azt még Marlon Brando se merte megtenni, hogy komplett leszarja az egész Oscar-gálát (=senkit nem is küld maga helyett), szóval azt is betudhatjuk egy ügyes színjátéknak/médiahekknek.
sixx · http://comment.blog.hu 2013.12.12. 13:37:07
CoolKoon 2013.12.12. 13:42:11
Egyszer láttam egy interjút Spiró Györggyel (aki a Metapedia szerint ugye "magyargyűlölő zsidó író, költő"). Ő mondta ebben az interjúban (és abszolút igazat adok neki), hogy a tót, oláh, rác stb. gyűlöletpropaganda a mai napig tonnaszámra gyártja a magyarellenes anyagokat és lényegében mindegyik azt tárgyalja, hogy Mo-ot el kéne törölni a föld színéről, és hogy Mo-nak éppen ezért muszáj a szomszédos államokkal közös katonai blokkba tömörülnie.
Nos a fentiek után én úgy gondolom, hogy a határon túli magyarok számára a magyar állampolgárság mindenképpen egyfajta mentőöv. A vajdasági és a kárpátaljai magyarok számára ez már most órási előnyt jelent (ugyanis a többiekkel ellentétben nekik nem kell vízum az EU-ba való belépéshez), viszont van még egy hozadéka is: a környező országok ostobáiból kiindulva abszolúte SEMMI garancia nincs arra (még az EU jelenléte ellenére se), hogy a magyarellenes atrocitások a későbbiekben nem fognak megismétlődni/fokozódni. Egy magyar állampolgárság pedig ilyen esetben akár szó szerint is életmentő lehet. De még egyszer: a szavazati jognak ehhez SEMMI köze.
Amúgy pedig amit te mondasz, hogy Mo-n született, de külföldre szakadt magyaroknak nem lesz választójoguk, szerintem nettó hülyeség. Ha regisztrálják magukat, akkor miért ne lenne választójoguk? Mindig is volt.
CoolKoon 2013.12.12. 13:44:18
stoppos76 2013.12.12. 15:52:43
DezInf 2013.12.15. 15:57:19
te mocskos nicktolvaj, te a fidesz seggét nyalod ezerrel :)))
a saját neveden már nem mersz kommentelni, jobb más bőrébe bújni?
ez olyan buzis, nem gondolod kis fidexköcsög? :)))
2014.01.01. 03:09:11
Vicces Gyerek · http://macskapasztor.blog.hu/ 2014.02.10. 12:57:26
444.hu/2014/02/09/on-amerikaban-elo-magyar-allampolgar-akkor-inkabb-ne-tessek-szavazni-a-valasztasokon/