Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Fájni fog, fájni, fájni, fájni fog, fog, fog (UPDATE)

2013. november 12. 15:00 sixx 78 komment

Screen Shot 2013-11-12 at 14.04.44.png

Nem nyilatkozik Bajnai, mondta a Híradó ma reggel hat óra hét perckor az ügyeletes Fidesz-kampányvideó első felvonásaként, amiben a közmédia szépen betérdelt a kormánynak. Fájni fog, mondta Bajnai. Akkor is azt mondta, amikor miniszterelnök lett Abban A Sötét Korban, Amiben A Rezsicsökkentést Tűzzel-Vassal Irtották, és tessék, jöttek is a megszorítások. És milyen már, hogy akkor is ezt mondta, meg most is mondja. Közben a lelkes mamelukok a forgatókönyvbe beleírták jó sokszor, hogy "fájni fog", a narrátor meg fel is olvasta ezeket, mintha a Candyman című horror egyik jelenetében lett volna, ahol ha elég sokszor fennhangon emlegetik a mumust, az előjön, csak itt éppen sulykolni akarták a gonoszt, de izomból.

Bajnai mondandójából is sikerült izolálni a fájásokat, így emberes mennyiségű fájni fog hangzott el nettó 3 perc alatt. A bűnlajstrom is elhangzott, rajta a "csökkentették a gázár kompenzációt" aduval, ami tulajdonképpen egy Rezsidémon09 volt, akárhogy is nézzük. A comment:com választásügyi kommandója azt is nagyszerű fogásnak tartja, hogy miután egy MSZP-képviselőt megkérdeztek a fájásról, és az a vállát vonogatva közölte, hogy baszki, nem hallottam, a biztonság kedvéért a szerkesztő ötödjére is bejátszotta Bajnai ominózus kijelentését, mintha ezzel azt sugallták volna, hogy a simlis kommer el akarta csalni a dolgot, de ők nem hagyják annyiban, tessék, itt van, MONDTA, HOGY FÁJNI FOG.

A kampányfilmek egyik közös vonása, hogy van benne Egy Hiteles Újságcikk vagy Megsemmisítő Idézet, természetesen ez sem maradhatott ki a performanszból. A modernizált, és elfogulatlanságáról híres Magyar Nemzet egyik írását sikerült beidézni, hogy a 3 perces etűdben elhangzó 20 (nem vicc, húsz) "fájni fog" kontextusba kerüljön: hát Bajnai ezzel üzent a neki haver cégeknek, akik majd kizsákmányolják a Magyar Népet. Nem rossz, csak egy narancssárga pántlika, meg a Fidesz-logó hiányzik a sarokból, és fel is lehet használni a kisfilmet kampánycélokra.

A videót nem vagyunk hajlandók embeddelni, mert 2013-ban a köztévé még mindig képes a nyomorult Silverlightot használni, a videó meg magától elindul. Itt viszont meg lehet nézni

UPDATE: A szervilis köztévé képtelen leszakadni a témáról, a ma reggeli Híradóban a tegnapi riport felturbózott verzióját (rendezői változat?) tolták adásba, 20 százalékkal több fájnifogozással. Eszem megáll.    

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

heimdall 2013.11.12. 15:12:18

Majd ha Más lesz kormányon, akkor nem esnek meg ilyen sosem hallott csúfságok (hisz se Előttük, sem Utánuk nem volt és ugye nem is lesz ilyen)...
Még fél év a pokolból és ismét visszatér a Kánaán! Ahogy előtte is volt, csak a gazok...

Vajon mikor jönnek rá az emberek, hogy itt egy oldal van velünk szemben és csak a feliratokat cserélik le?
Persze az Index nem érdekelt semmilyen felvilágosodásban. Ez érthető!

kacsamagazin 2013.11.12. 15:17:21

és beletekrni se lehet abba a foskazán Rémhíradóba! :(

heimdall 2013.11.12. 15:18:21

@Hoppácska: örülök, hogy átjött a mondandóm! :) Tehát, aki nem csípi a Bajnait, az fideszbérenc, aki azokat sem, az meg Jobbikos. Na hát itt kezdődnek a problémák a fejekben...

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.11.12. 15:25:29

@heimdall:
Most itt az alkalom, hogy agyam dúlt rekeszeit kitisztítsd...

Secnir 2013.11.12. 15:28:24

én is láttam. éreztem, hogy fájni fog.
és igen, megszólalt a felolvasó: bajnai mondta: "fájni fog". és megismételte többször is. addig ismételte, hogy már nekem is feltűnt, a végén már klipszerűen ment: egy mondat a bemondótól, egy snitt bajnaitól: "fájni fog"
ne nézzétek meg, amit sixx belinkelt, mert fájni fog.

heimdall 2013.11.12. 15:31:45

@Hoppácska: ennél egyszerűbben nem tudom közölni a véleményemet. :) Ha mást, abba gondolj bele, hogy egy gazdasági kör van minden párt mögött. Vagy azt hiszed, hogy a politikusi kör a legfelső szint? Ugye hogy nem...
Egy a gazda.
:)
Így érthető?
De lehet tovább Viktorozni, meg Ferizni és okosnak hinni magunkat, meg "nekem elveim vannak" "hülyeorbán" és "böszmeferi". Csak közben kiszedik a seggünk alól az országot.
A Jobbik szép kirakatpárt, amolyan legyen egy széljobbos tömörülés, arra mindent rá lehet fogni, mint az Alkaida-ra!
:)

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.11.12. 15:36:19

@heimdall:
Megismétlem a korábbi mondatomat: itt lett volna az alkalom, hogy vázold előttem a véleményedet, és meggyőzz...

Floyd · http://www.gazmegfek.hu 2013.11.12. 15:37:10

Tök mindegy, itt már az se segít, hogy kiderülne róluk az igazság. Az hogy gyíkemberek! Gyíkok mind!

stoppos76 2013.11.12. 15:40:29

@heimdall: Én teljesen egyetértek veled, csupán árnyalatni különbségek vannak. Viszont azok az árnyalatni különbségek számomra néha fontosak.

heimdall 2013.11.12. 15:41:58

@stoppos76: értem mire gondolsz, de ezek csak elvileg fontosak, a gyakorlatban nem sokat jelentenek...

harasta 2013.11.12. 15:43:28

Gyenge mosdató poszt.
Most B. akkor mondta, vagy nem mondta.
Ha mondta, de persze nem úgy értette, akkor vázolja már föl az elképzeléseit, mert csak a nagy süket dumát nyomja. (rezsicsökkentés humbug, de az nem, hogy ő majd ad munkát minden pályakezdőne. Lineáris adózás helyett megint progresszív adó lenne, de azt perzse nem árulja el, hogy a középrétegeket szivatná vele, vagy csak az extrém magas jövedelmeket)

Köcsögöm Széken 2013.11.12. 15:47:19

Hiányoltam ebből a nívós, exkluzív riportból az utca emberét. Riportert kizavarni az Andrássyra (mint a birkameneteseket)és tegye fel a kérdést:
- ön szerint fájni fog?
- micsoda tessék mondani!?
- azt nem tudjuk, de fog önnek fájni x 20?
- ja, biztos fog fájni, mert én aztat nem tudom

Nem Penny hajója 2013.11.12. 15:48:18

@heimdall: tök egyszerű azzal negligálni ezt a dolgot, hogy "régen is így volt", de ezt max. az hiszi el, aki 2010-ben született. Nem, nem volt így. Még 1993-1994-ben sem volt ilyen szintű nyílt színi seggnyalás a közmédiában.

Volt korábban is dörgölőzés, de a legszarabb időszakokban is legalább a látszatát igyekeztek megtartani annak, hogy nem a párközpontból kézivezérlik a közpénzből fenntartott tévéket, rádiókat.

Most már olyan szintű pártpropaganda megy a közmédiában, hogy az már komolyan 1960-as 1970-es éveket idézi. A 80-as éveket már nem, mert akkor volt már némi lazulás, meg kikacsintás.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.11.12. 15:48:26

@harasta:
"Gyenge mosdató poszt."
Hol van itt mosdatás? Ez a cikk nem bajnairól szól, hanem a fityesz módszereiről.

tjunior 2013.11.12. 15:53:49

Goebbelsi-propaganda.
Ismételgessünk pár dolgot orrvérzésig, minél egyszerűbb, annál jobb.

vendég_2567 (törölt) 2013.11.12. 16:01:04

Hoppácska nevezetű, "alul iskolázott, gyökérnek", mutatnék egy képet!

kepfeltoltes.hu/131112/hfsaofhsoafa_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

aztán ha megérted, akkor majd simogasd meg magad!

vendég_2567 (törölt) 2013.11.12. 16:02:47

*a kép, Paul Kuczynskitól származik!

Tüzes Mackó 2013.11.12. 16:19:33

Na mosdatják a szerecsent, szegény Bajnait mindig bántják, hol a Hajdú BÉT-el hol az IMF kölcsönökkel, hol Sukoró-val , ráadásul még hülyeségeket is hablatyol (sukoró: nem voltam ott, nem tudom pontosan....) itt meg hogy fájni fog.
Ezen röhög mindenki aki nincs fenn az"összefogás" szemellenző.
Sixx médiaharcos próbálja maszatolni ezt a röhelyes képet és a kegyeltjét mosdatni és a gonosz királyi TV-t okolni ezért a "KARAKTERGYILKOSSÁGÉRT".
Meg is kapta a jutalmát azindexesgazditől. Fel kerülhetett a főoldalra. Kár a gőzért média janicsárok, ez a hajó már elment (Gyurcsány az elszabadult hajóágyú) :-))))))))

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.11.12. 16:24:32

@Tüzes Mackó:
"Ezen röhög mindenki aki nincs fenn az"összefogás" szemellenző."

Inkább úgy tűnik, hogy a fityesz be van sz*rva tőlük... azért vet be minden, ismétlem minden eszközt a lejáratásra.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.11.12. 16:30:12

Vagy be vannak sz*rva, vagy alapból ilyen tahók, hogy gőzük sincs az egész demokráciáról - mint a komcsiknak.

2013.11.12. 16:31:57

Nézi valaki a köztévé híradóját?
Most legalább a főoldallal, egy jó nagy reklámot kapott.

Cathcart_ezredes 2013.11.12. 16:39:23

Na most ha ezek bilderberg csoport, meg összeesküvők, meg titkos megállapodások, ŐsmagorNagyNemzet fojtogató, akkor mégis mi a rojtos faszért a tv-n keresztül izen nekik bajnai? Elhagyta a telefonszám-tárolós casio óráját, és nem tudja őket felhívni?

rockjano 2013.11.12. 16:46:23

Emlékszik még valaki az első Fidesz ciklus végén készült közTV-s műsorról… (már 12 éve volt atyám…)

Volt egy Fidesz dicsőítő áriáda 2 órán keresztöl főműsoridőben 8-tól (Keresztes Ildikó, Ákos, Eddás genya mindenki ott sírtak énekeltek) és utána egy fikázó félórás műsor a Meddyesi kampányról…

Egészen elképesztő volt már akkor is…

Ezek ilyenek ezt tudják ... elvárják hogy nyaljanak nekik aki tudja, akarja az nyaljon...

Ez egy alapvetően rohadt aljas demagóg rezsim, az őket támogatók és a szavazóik meg rohadjanak meg ott ahol vannak...

Tüzes Mackó 2013.11.12. 16:52:10

Cathcart_ezredes: Vasárnap este volt az ATV-n Bombera Krisztinával egy műsor a szabadkőművesek világhatalmi törekvéseiről. Onnan indultak hogy ősi szabadkőműves jelkép az 5 ágú csillag, Washington alaprajza így készült, a titkos Denver alatti város szintén szabadkőműves szimbólumokkal, az egydollároson szintén megtalálható piramis stb... Ha nem látom nem hiszem el. Kész ÖSSZEESKÜVÉS ELMÉLET a világkormányról ami így szó szerint el is hangzott.

Na erre varrjál gombot: nem a kurucinfo hanem az ATV ráadásul vasárnap este 8 kor!

Na lehet hörögni és fikázni az összeesküvés elmélet gyártókat :-))))))))))))))))))

Tüzes Mackó 2013.11.12. 16:54:10

Sixx: Gratulálok harcos, ma sem jöttel be hiába.

neménvagyok 2013.11.12. 16:56:18

@rockjano: "Hornyula kirúgta a fogamat pufajkában!"

Ja az jutott szembe nekem is. Lesz itt szép világ hamarosan!

Cathcart_ezredes 2013.11.12. 17:02:20

@Tüzes Mackó:
1) Az egybites gondolkodásoddal fel sem merül benned ugye, hogy attól hogy a jobbos médiát kurvára megvetem, pont annyira a balost is, és hogy pont annyira nézek atv-t, mint hírtv-t vagy más szarokat. Olyan nincs, hogy pont olyan kötélre húznám fel az általad imádott jobbos tolvajbandát, mint a mások által imádott balos tolvajbandát, igaz?
2) Egy egyszerű logikai bakira hívtam fel mindössze a figyelmet: ha haveri cégeknek akar üzenni, akkor miért a tv-n keresztül teszi?
3) Én saját szememmel láttam ma egy ötágú csillag alakú repülőgépet, ami alumíniumot szórt ki. Na erre varrjál gombot te balfasz.

GregDzsi 2013.11.12. 17:02:34

@Floyd: Szerintem medvedisznóemberek. És persze támadni akarnak. Vagy túlszaporodnak, mind1 :)

Jenyei 2013.11.12. 17:03:04

Azt hittem, hogy én már le tudom élni az életem kereskedelmi tévé és rádió nélkül, ami fontos meghallom és meglátom a közszolgálaton. Hát nem. Akkora szarhalmot hordtak össze pár év alatt, hogy nézhetetlen és hallgathatatlan lett a közszolgálat. Kapják be mindannyian, akik ehhez asszisztáltak.

a keresztényeket bántani tilos 2013.11.12. 17:21:02

@Nem Penny hajója: "1960-as 1970-es éveket idézi"
50-es éveket akartál írni szerintem. A 60-as 70-es években már inkább csak elhallgatás volt, ilyen nyílt manipulálni hivatott ostoba propaganda nem, nem is volt rá szükség - a legvidámabb barakkban.

BelAmi 2013.11.12. 17:24:40

Abban teljesen biztos vagyok, hogy függetlenül attól, 2014-ben milyen kormány alakul, MINDENKINEK nagyon fog fájni! Én személy szerint-legjobb meggyőződésem ellenére- azért drukkolok, hogy ezt a szarkupacot a mostani kormány örökölje.

falomb 2013.11.12. 17:26:02

Igazán kíváncsi leszek, hogy ez az otromba propaganda bejön-e majd nekik, vagy a nép azon része sem teljesen hülye, aki csak a közmédiából tájékozódik, és zokon veszi majd ezt a hülyének nézést.

Gavroche11 2013.11.12. 17:36:06

Bajnai Gordontol kernem az It's gonna hurt cimu szam Fidesz-remix verziojat es kuldenem Bayer Zsoltnak a dicsoseges, oktober 23-i bekemenet 20. napfordulojara.
Ha ez a dal nincs meg, akkor jo lesz Akostol a Ne fajjon tobbe cimu szam is.

Tüzes Mackó 2013.11.12. 17:46:17

@Cathcart_ezredes:
Na mi van ezredes elgurult a gyógyszar? Azért örülök hogy a "független" ekézi a saját médiumait is, ettől tényleg igazi egyéniség. A személyeskedés az 1 bitesek felségterülete, tied a pálya barátom. Ennyit az összeesküvés elméleteidről még szabad a 2 bit ha érted mire gondolok.
Az hogy Bajnai mit üzenget és hogyan a kabaré, Sixx harcos jó védőként próbálja áttolni a holy shit-et, a droidok talán megkajálják.
Azt hogy te 5 ágú csillag alakú repülőgépeket láttál ezen elámultam. Vagy a NASA-tól jöttél egyenesen Colorado-ból vagy folyamatosan be vagy baszva.
Na mit szólsz ehhez colonel?

heimdall 2013.11.12. 17:55:10

@Nem Penny hajója: nyilván vannak fokozatok. De ne legyünk már álszentek, a köztévé mindig a kormány propagandáját fújja. Plusz ne felejtsük el, hogy a ha már párt propaganda, a Hír Tv előtt egyetlen "jobboldalinak" mondott csatorna sem volt, kereskedelmi pedig most sincsen ilyen.
Ha rajtam múlna, holnaptól megszűntetném a közmédiát, mert a jelenlegi szerepe illetve az a rengeteg pénz, amit beleöntenek teljesen felesleges!

Cathcart_ezredes 2013.11.12. 18:07:39

@Tüzes Mackó: látod? te a független szót is csak idézőjelben tudod használni másra, mert a sötét fejeddel már el sem hiszed, hogy van olyan. Jó kurva anyádat neked meg az összes párt fanjának.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.11.12. 18:14:05

nyilvanvalo hogy az elmultnyocev rosszabb/jobb volt e tekintetben, Bajnai rossz/jo valasztas lenne miniszterelnoknek, a zorbanviktor diktator/demokrata stb

mindenki huzza ki ami neki nem tetszik, de a szovegben allapodjunk meg! :D

sixx meg irja amivel cimlapos lehet az indexen, nyilvan egy hegeszto vagy egy buszsofor nem fog irni cikket az indexen es cimlapos sem lesz. Ez ilyen szakma. Viragboltot nyitni dragabb.

2013.11.12. 18:19:28

@heimdall: "De ne legyünk már álszentek, a köztévé mindig a kormány propagandáját fújja"

nem akarod megérteni, pedig magad is tudod, hogy itt most több kategóriával komolyabb züllés van a közszolgálatnál, mint bármikor korábban, akár szoci, akár fideszes, akár mdf-es időben.

A Hír tv meg nem tudom, hogy jön ide, mire érv egyáltalán.

Bogyó 2 2013.11.12. 18:59:40

@Nem Penny hajója: Pontosan. Ami a Híradóban folyik, egyszerűen elképesztő. Nem is értem sixx-et, ha érdekli a téma, miért csak most akadt rá valamire. Tény, hogy függetlenül attól ki hova szavaz, ez láthatóan az agysulykolás tipikus esete és a választó hülyére nézése. Persze még mindig van aki az is, és képes azt mondani amazoknál is így volt. Hát nem. Még ezeknél se az első kormány alatt. Annyira hülyének vagyunk tartva, hogy lassan visszafelé sül el a bumeráng, mert ez már Józsi bácsinak is gyanús.
Pl. ha ezek a szemetek nyolcszor emelték a gázárat, persze szemétségből, akkor kormányunk miért csak 10%-ot csökkent? Miért nem viszi le oda ahol volt az emelések előtt, hiszen az mind indokolatlan, szemétség volt. De persze ilyet sose fognak megkérdezni.
Idegesítő, de már csak azért is kell nézni, hogy hogyan nem szabad köztévét csinálni, minden híradó kitűnő példa az elfogult, abszolút kiegyensúlyozatlan, hiteltelen, propagandacélokat szolgáló antidemokratikus tömegtájékoztatásra. Valamikor majd tanítani lehetne, a Kádár-korszak híradóinál is jobb, mert ott meg sem jelenik az ellenség, itt viszont a külső szemlélőnek is feltűnik, mennyire nem elfogult gyalázat az egész.

Bogyó 2 2013.11.12. 19:03:51

@Bogyó 2: Az utolsó mondatból a "nem" szó törölve

Tüzes Mackó 2013.11.12. 19:08:18

@Cathcart_ezredes:
Colonel, szállj le a magas lóról, olyan hogy független meg világnézetileg semleges, meg pártatlan nem volt, nincs és soha nem lesz.
Aki ilyeneket hangoztat az maga a tömör amatőrizmus és ostobaság.
A médiumoknál és a gazdasági alapon működő társaságoknál kizárt, de két lábon járó emberkék is ha véleményt kell nyilvánítsanak előbb utóbb árnyalják a képet.Bocsánat majd elfelejtettem a volt NAPKELTE, A NÉPSZABADSÁG, MANCS, HVG , INDEX, na ők függetlenek :-)) legalábbis próbálják a droidokkal elhitetni.

A kurvaanyázos részre engedelmeddel nem reagálnék, még az előző bejegyzésben írtam, ez a te pályád, látom játszol is rajta.

Bogyó 2 2013.11.12. 19:10:03

@heimdall: Ilyen propagandát, ilyen aljas módszereket én még talán csak akkor láttam, amikor Boros Péter utolsó hetei voltak. Lehet ezt elegánsan, elfogultan egy irányba csinálni, s lehet az elfogulatlanság látszatára sem adva, kíméletlen, durva, aljas és a kormány seggét primitíven nyalva is. A Híradó jelenleg az utóbbi kategória. Mindennap lehetne példákat említeni, de mondj egyetlen egy ilyen sulykolásos, már közröhej számba menő propaganda tudósítást 1994 óta bármelyik híradóból, mint ez a tegnapi, amiről ez a cikk is szól.
Komolyan téged mi akasztana ki? Ha a riporter nyílt színen agyonlőné Bajnait? Az esetleg?

Bogyó 2 2013.11.12. 19:16:17

@Tüzes Mackó: Baszki nem arról van szó, hogy bántják Bajnait, hanem arról, hogy hogyan!
Lassan semmi rosszat nem hiszek el azokról, akik ezeket bántanak, mert ezek Jézusról is bebizonyítanák, hogy a CBA-ból lopta a kenyeret.
Borossék is minősíthetetlen módon meg akarták venni az embereket és dupla CSP-t fizettek 1994-ben minden indok nélkül a választás előtt.
Az emberek meg felvették és leszavaztak Hornra. Igen, a pufajkásra. Orbán meg KISZ-es volt. Mindkettő azonos súllyal esik latba, valójában mindkettő inkorrekt érv.

bitond 2013.11.12. 19:17:58

Sixx, ezúttal gratula! Láttam, és én sem tudtam bevenni ezt a leplezetlen és visszataszító kampányolást.

A "köztévé" egyébként ugyanannyi időt fordított a Fülöp-szigeteki katasztrófára, mint Bajnai "fájni fog"-jára.

Bogyó 2 2013.11.12. 19:20:40

@Tüzes Mackó: Igazad van. Szóval akkor te megmagyarázod, hogy mivel ilyen nincs, ezért nem is kell törekedni a kiegyensúlyozott tájékoztatásra, bizonyos híreket elhallgatunk vagy bagatellizálunk, másokat felnagyítunk, sulykolunk. Mindezt egy közhíradóban. Nem számít a mérték,az arányosság.
A te logikád alapján felszámolhatnánk a rendőrséget is, mert mindig is volt és lesz bűnözés.
Mivel nincs tökéletes demokrácia sem, te szabad utat engednél egy véres diktatúrának is. Gratulálok.

Cathcart_ezredes 2013.11.12. 19:31:56

@Tüzes Mackó: Írtam én bárhol, hogy világnézetileg semleges vagyok? Nem, mert nem vagyok az. Képviseli bármelyik magyar párt a világnézetemet? Nem. Akkor pártatlan vagyok? Igen, ahogy az rengeteg másik szerencsétlen, aki nem tud hova szavazni. Nektek az a "világnézetetek" hogy "Orbánnak mennie kell"/"elmúltnyolcév". Ha pedig valaki nem illeszkedik ebbe a képbe, az rögtön fideszes/mszps/DK-s/mit tudom én mi lesz. Végtelenül gyökerek vagytok, és én itt kiszálltam, mert csak felbaszod az agyam tök feleslegesen. Élvezd tovább a pártatlan közszolgálati médiát, ahogy majd fogja élvezi 1-5-9 év után a balos hordalék a saját pártatlan médiáját. Belem kifordul tőletek..

Tüzes Mackó 2013.11.12. 19:43:08

@Bogyó 2: Mindegyik médium valamelyik irányba elkötelezett, az hogy miről hallgat, bagatellizál, próbál nevetségessé tenni vagy mit sulykol, dramatizál a kiemelésivel pontosan mutatja hogy honnan fújja a passzát szelet.
A rendőrség nem tudom honnan jön ide, de ez a te titkod fog maradni azt hiszem. A többi szövegedet már magadnak írtad azzal nem foglalkozom.

Tüzes Mackó 2013.11.12. 19:51:32

@Cathcart_ezredes:
Colonel ne forduljon ki a beled mert akkor bélcsavarodásod lesz.
Magyarországon a közszolgálati médiát az aktuális hatalom saját propaganda eszközeként használja , PONT. Lehet utálkozni de ez van, a Napkeltés csapat most az ATV-n dolgozik természetesen teljesen semlegesen.
Azért van különbség a napkeltés Bánó András féle társaság és a mostani között: itt megszólalhat a mszp-s újságíró is annó csak a brancsbéli kolléga jöhetett szóba, de ez már téged biztos nem érdekel mert rohadt független vagy és utálkozni és okoskodni a legkönnyebb, abból meg pszichés víziókat gyártani még jól megy, magadra hagylak a kényszeképzeteiddel.

Tüzes Mackó 2013.11.12. 20:02:07

@Bogyó 2:
Orbán KISZ-es volt akkor komcsi, Horn pufajkás nem teszel köztük különbséget......
Elég egyszerű a gondolkodásmódod Bogyó.
Te figyelj hallottál már Arthur Koester-ről, vagy Albert Camus-ról, esetleg Nagy Imréről?
Pufajkás komcsi volt és az is maradt, de vannak akik képesek tovább lépni.
Hahó a világ nem fekete - fehér!

tujapecér 2013.11.12. 20:42:32

„Minden propagandának népinek kell lennie, és szellemi színvonalát azok legkorlátozottabbjaihoz beállítani, akikhez fordulni gondol. Szellemi szintjét annál mélyebbre állítja, minél nagyobb kell legyen a megragadandó embertömeg. Minél kisebb a propaganda „tudományos”, másképp szólva igazságtartalma, annál jobb, annál hatékonyabb.”
„Miért? Mert:
A tömegek felfogóképessége nagyon korlátozott, az értelem kicsi, ezzel szemben a feledékenység nagy. E tényekből kifolyólag minden hatékony propagandának csak nagyon kevés pontra szabad korlátozódnia, s ezeket jelszószerűen oly soká használnia, amíg csak a legutolsó is képes egy ilyen szóval kapcsolatban maga elé idézni amit akarunk.”
Ezt már 1926 ban megírta a dongóbajszú

DR. Smit Pal.. 2013.11.12. 21:21:24

Hiaba mosdatjak a Bajnat, mindenki tudja, hogyha hatalomra kerulnenek, akkor ujra a bankokat es a multikat hoznak pozicioba, az orszag rovasara.

Szürke Egér 2013.11.12. 21:25:14

2013 van. Hogy kit, és kinek a csemetéit iskolázott, nevelt fel az 1989. előtti átkos rendszer. és hogyan tette ezt, nem tudom. Mindenki nézzen magába, és beszéljen a szüleivel. (A Miniszterelnök Urak is tegyék ezt meg nyugodtan...) Az azonban látható, hogy Magyarországon minden fordítva van, a "jobboldal" legalábbis néha baloldalibb, mint a "baloldal". (hu.wikipedia.org/wiki/Jobboldal) Önmagában azonban a munkavállaló a munkaadója érdekeit kell, hogy figyelembe vegye, így a köztévé - mivel a köz választott - a köz érdekeit kell, hogy figyelembe vegye. Lesz még választás, és utána talán lesz újra Napkelte... :)

Szürke Egér 2013.11.12. 21:26:36

Ja, és még valami: egyik holló nem vájja ki a másik szemét...

Mr. Közbiztonság Szilárd 2013.11.12. 22:05:34

Mondjuk elég érdekes a Silverlight fikázását olvasni egy olyan portál saját álblogján, amelyik a használhatatlanul szar Indavideót tolja mindenhol.

@Hoppácska:
Szerintem inkább a második.

@rockjano:
"az őket támogatók és a szavazóik meg rohadjanak meg ott ahol vannak"

A szavazóik lehet, hogy simán csak ostobák. Inkább kívánj nekik egy kis észt.

@a keresztényeket bántani tilos:
Azért az 1960-as évek 1968 előtt is volt vagy 8 évig.
Akkor azért még nagyon nem volt legvidámabb barakk, de még olyan nagyon vidám sem.

@BelAmi:
Hát nekik én is ezt kívánnám, de magunknak nagyon nem.
Még 4 év ilyen mértékű pofátlan rablás, és a most még tehetősek is éhen halnak.

@Tüzes Mackó:
A médium a szellemekkel társalgó agybeteg.
Amire te gondolsz, az magyarul média. Még magyarabbul meg sajtótermék.
A Napkeltébe egyébként mindig hívtak meg jobbos újságírókat is.
De amúgy is ököségeket hordasz össze minden megszólalásodban.

Nagy Imre meg maradt is pufajkás komcsi, csak szerencséje volt, hogy Kádárék nem hagyták kibontakozni. Ha még 3 hónapig marad, ő lenne ma a leggyűlöltebb ember Magyarországon.
Érdekes pont tőled olvasni, hogy a világ nem fekete-fehér, mert pont te nem tartasz elképzelhetőnek más színt.
Annyira buta vagy, hogy azt sem fogod fel, miket írtál 2 hozzászólással korábban.

@DR. Smit Pal..:
Miért, te idióta, a bankoknak mivel lett rosszabb?
Minden rájuk kivetett adót kétszeresen hárítottak át rád, te világot felfogni képtelen szerencsétlen agybeteg.

a keresztényeket bántani tilos 2013.11.12. 22:09:39

@Mr. Közbiztonság Szilárd: Kádár meghirdette az „aki nincs ellenünk, az velünk van” politikáját, már nem volt kötelező hitet tenni a rendszer mellett, de ellene továbbra is tilos volt cselekedni akár szóban, akár más formában. Az ilyen fent is látható sztálinista fogások inkább az 50-es évekre jellemzőek, a 60-as évekre nem nagyon. A 70-es évekre meg pláne egyáltalán nem.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.11.12. 22:16:53

@Mr. Közbiztonság Szilárd: szakadj már le erről az álblogról, ez annyira 2006-os duma, hogy hihetetlen.

Megoldó 2013.11.12. 22:29:29

Nincs megdönthetetlen diktatúra!
A fiúk azt hiszik örökké ők lesznek hatalmon. Biztos hogy nem, és én remélem hogy nagyon fájdalmas bukásuk lesz! És ebből a szempontból mindegy hogy az mszp, bajnai, vagy a sarki nyugdíjas néni váltja le őket. Tán még a nyugdíjas néni lenne a legjobb választás...

kvp 2013.11.13. 00:48:01

Szerintem politikai szempontbol teljesen mindegy ki van hatalmon, csak a gazdasagi reszet erdemes nezni. Bajnai programja a bankok karpotlasa es a szemelyi jovedelemado felso kulcsanak 40%-ossa tetele. Az elso feler egy allamcsoddel, sot mivel az a szakterulete valoszinuleg ez a cel, a masodik meg azoknak rossz akik alkalmazottak, pl. nekem is. Innentol nagyjabol nem marad ertelmes alternativa a jelenlegi kormanyon kivul, mivel minden mas politikai csoport csak rontana a helyzeten. Bar legalabb annyit ki lehet jelenteni, hogy Bajnai nem hazudik, megmondta hogy adokat fog emelni, imf-es kolcsonbol karpotolja a bankokat es a kozmucegeket, tovabba levezenyli az allamcsodot. Ez sokkal oszintebb program mint amit a kozvetlen elodje mondott es csinalt. Ezert is tamogatjak ot nyugatrol a masik eselyes ellenzeki jelolttel szemben. A kerdes az, hogy a lakossag kit fog vegul tamogatni, a nyugati toke jeloltjet, Bajnait, a sokkal nepszerubb Gyurcsanyt vagy marad Orban.

Tüzes Mackó 2013.11.13. 02:46:39

@Mr. Közbiztonság Szilárd:
Barátom mielőtt nagyon beleélnéd magad az NAGYMEGMONDÓEMBER szerepbe ki kell ábrándítsalak:
1.médium az a média egyes száma és manapság így szokás nevezni az éterbe belerecsegő hírszolgáltatókat.Az a te problémád hogy a tv2 horoszkópjait nézegeted és abból próbálsz itt nagy hangon észt osztani
2.A napkeltében a tipikus leosztás: Gyárfás/Bánó/Verebes etc... médiajanicsárok az össztűz nevű műsorukba a népszabi/népszava/hvg/168 óra és hasonló szigorúan FÜGGETLEN megmondóembereket hívtak a pártatlan tájékoztatás zászlaja alatt. Az hogy te erre nem emléxel attól még ez tény, vissza lehet nézni néhány youtube videót, csak egy példa: www.youtube.com/watch?v=rMNzcH0ABwc
Szóval nagyokos szedjél Cavingtont mielőtt beleböfögsz az éterbe.
3. Nagy Imre nem lövetett a tömegbe mint a pufajkás komcsi Horn és ki akart lépni a Varsói szerződésből ezért felakasztották a komcsik.
A többi hülyeségedre nem reagálok, a tájékozatlanságodnál csak az ostobaságod nagyobb, de ezt már megszokhattuk a magadfajtáktól, a blogok világába az ilyen zsebnapóleonok a legkomikusabb figurák mint amilyen Te is vagy.

bambanő (törölt) 2013.11.13. 07:49:56

Nem kellene ugy tenni, mintha a kozmediaban most indulna a partpolitikai seggnyalas es az ellenfel demonizalasa.
Mar regen igy megy es ez csak fokozodik.
Volt ugye a Napkelte teljesen bal-liberalis csapata, Juszt Laszlo is az o szekeruket tolta.
Gusztustalan, ami most megy, de ne tegyunk mar ugy, mintha most ferkozott volna be a csunya politika a patyolattiszta kozmediaba.
Az a legjobb, hogy a koztevet mar a kutya se nezi, igy en sem, igy aztan ram nem hatnak az ilyen pszichologiai nyomasgyakorlassal, hatasvadasz szerkesztessel.

Bajnai nem rossz valasztas, mar ha valaki akar masodik adokulcsot... sokan nem akarnak.
Es minden valoszinuseg szerint Gyurcsany nepszerubb lesz, mint Bajnai, ezert be kell venni valamilyen formaban az ellenzeki osszefogasba. Ahol egyebkent mindenki a tulelesert es a teljes erdektelenne valas ellen kuzd.
A korrupcio teren nem tudom melyik a rosszabb, a regi garnitura, vagy a Fidesz. Egyik sem jeleskedik a felelos kozpenz-felhasznalasban.
Magyarorszagnak mar mindegy, megy a kukaba. A kerdes, hogy kinek a kormanyzasa alatt jelentik be a csodot. Es hogy ki fogja levezenyelni a fizeteskeptelen orszag atszervezeset.

De ugy tunik 2014 mar a eluszott. Es a fiuk kapnak meg negy evet.

Az ertelmesebbje kivandorol es alapit egy masik, virtualis, emigrans Magyarorszagot a facebookon.

ftk 2013.11.13. 09:18:33

@kvp: Bajnai az Origónak a témáról ezt mondta:
"Az általunk javasolt kétkulcsos rendszer viszont csak a legjobban kereső nyolc-tíz százaléktól kér mérsékelten többet, de cserébe alatta mindenkit jobb helyzetbe hoz.
Mekkora lenne ez a két kulcs?

Ma felelősséggel nem lehet pontos számokat mondani, mert átláthatatlan a költségvetés. De elveket tudok mondani, és a 2009 előtti időszak hibáiból is érdemes tanulnunk. Mindenkinek adóznia kell Magyarországon, ez elvi kérdés, még a minimálbér után is. Lesz adójóváírás is, ezzel a minimálbértől az átlagosnál magasabb jövedelemig nettó bérnövekedést érünk el, a minimálbéreseknél például havi 8-10 ezer forintnyit. A magasabb kulcs pedig a közelében sem lehet annak, mint ahol korábban volt: ösztönözni fog a többletmunkára, és nem állítja be bűnbaknak a jól keresőket."

Hol mondta a 40%-ot? És hol mondta a bankok kárpótlását? (A tévés interjút nem láttam, lehet, hogy ott, akkor viszont kellene pontos hivatkozás.)

kamarti 2013.11.13. 10:24:35

na, ezt véletlenül én is láttam tegnap este, a végén az "és amikor 2009-ben ezt mondta, elvette a 13. havi nyugdíjat, fizetést és a gyed/gyes csak 2 évig járt" táblázattal. szánalom.

arra gondoltam, hogy ezek szerint már nem csak augusztus 20-án (amikor a Kossuth és a Petőfi is a tűzijátékot (!) közvetítette), meg az Erdélyért vonulás napján (tehát ünnepnapon és jeles eseménykor), illetve minden órában (amikor híreket mondanak) hangolják össze a médiákokat, hanem rafináltabban is, egy egyszerű hétköznapon, amikor nem is számít rá az istenadta. A nov 12 az ismételjünk valamit orrvérzésig napja volt - a Híradóban a "fájni fog" volt a mantra, a Petőfin meg Ákos...

stoppos76 2013.11.13. 12:04:13

@heimdall: Azért nagyon nem mindegy, hogy pl hogyan kezelik a gyerekeket. Az sem mindegy, hogy engem hogyan kezelnek. A minden állampolgár mocskos lopós csaló hozzáállás nekem nagyon nem jön be.

MelakFromSZTSZ 2013.11.13. 12:10:28

itt mindenki elfelejtette hogy 8 évig legalább létezett egy olyan tévéműsor hogy Napkelte?

heimdall 2013.11.13. 12:46:09

@gwr: "nyilván vannak fokozatok." Idézet tőlem arra, hogy tudom, vannak különbségek a különböző kormányok által működtetett köztévéi között.

heimdall 2013.11.13. 12:49:34

@Bogyó 2:

"Lehet ezt elegánsan, elfogultan egy irányba csinálni, s lehet az elfogulatlanság látszatára sem adva, kíméletlen, durva, aljas és a kormány seggét primitíven nyalva is."

Tehát nem az a baj, hogy propaganda van, hanem hogy nem elég finomak a módszerek? :D
Téged elítélünk, mert fröcsögött a vér, miközben leszúrtad az áldozatod, de téged viszont nem, mert te lassan szúrtál, vérmentesen és közben mosolyogtál...
Közben mindkét áldozat meghalt ugyanúgy...

Hallottál már a Nap-kelte nevű izéről? Amit ráadásul kormánytól függetlenül tolta 100%-on a szoci/liberális kampányt, pofátlanul... Azon soha nem akadt ki senki.
Na az ugyanilyen durva volt, mint a mai FideszTV.

heimdall 2013.11.13. 12:50:25

@stoppos76: nekem sem. De hogy jön ez ide? :) Vagy mire válaszoltál?

SzabóIstván 2013.11.13. 20:28:19

Ma este ugyanezt leadták még egyszer, gyakorlatilag új információ nélkül. Megjegyzem ez a szokásos eljárás az mtv-nél, 3 hétig adnak egy sztorit.

Estevez atya 2013.11.13. 21:22:15

A házban kiraktak egy papírt, hogy nyugdíjadót tervez.
Mindent elhisznek, ami félelmetes.

stoppos76 2013.11.14. 13:12:31

@heimdall: Az árnyalatnyi különbségekről beszélgettünk, kissé lassan és rövidre fogva. :)

kamarti 2013.11.14. 18:26:46

@MelakFromSZTSZ: @heimdall: ti írtátok: egy olyan tévéműsor vs. FideszTV (és rádió, meg MTI, ugye)
van valami olyasmi, hogy a mennyiség növekedése minőségi változást okoz - szóval nem ugyanaz a nagyságrend (gondolom, pénzben sem, ugyebár) az elmúttnyócév meg az elmútthárom
süti beállítások módosítása