Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Bréking: A Tv2-nek fontosak az 50 feletti nézők!

2013. november 11. 14:30 -Szűcs Gyula- 3 komment

Régi marketinges közhely, hogy ha vásárálási és tévénézési szokásokról van szó, akkor ott kizárólag a 18-49 év közöttiek véleménye számít. Na ezzel a trenddel szakít mos unortodox módon a Tv2. Íme a Marketing és Média „bombahíre” a forradalmi változásokról: 

Fontos lépésre szánta el magát a TV2, a jövőben a kereskedelmi célcsoport a médiacégnél a 18-59 éves korosztály lesz. A lépést azzal indokolták, hogy míg tizenöt évvel ezelőtt, a modern kereskedelmi televíziózás hazai kezdetekor a 18-49-es korcsoport volt a mérvadó a médiahasználati, vásárlási, illetve fogyasztási szokásokat illetően, addig napjainkra a társadalom alaposan átalakult. A változással plusz 1,4 millió ember kerül a kereskedelmi célcsoportba, azonban kérdés, hogy a szakma követi-e a TV2 lépését.

A lépéssel 1,4 milliós fogyasztói bázissal bővül majd a kereskedelmileg kiemelt célcsoport. Így például 28 százalékkal több prémiumfogyasztó lesz elérhető, de a megszólítható banki ügyfelek számában már 38 százalékos lesz a növekedés. A sörfogyasztók esetében pedig félmillióval nőhet az elérhető bázis. A lépéssel a TV2 nem elébe megy a piacnak, csupán lekövet egy már érezhető tendenciát. Simon Zsolt közlése szerint a Sat.1-nél például már két éve foglalkoznak ezzel a kérdéssel és át is álltak már a 18-59-es korcsoport mérésére. A médiacég vezetője szerint a tévépiac nagy részének le kellene követnie ezt a lépést, és abban bíznak, hogy követőkre találnak, nem csak a tévés szegmensben, hanem a sajtónál-rádiónál is. Vannak visszajelzések arra, hogy ezt egy racionálisnak iránynak tekintik ebben a körben is.

Az ötven évnél idősebbek médiafogyasztását vizsgálva a televíziónézés a legfontosabb. Feltűnő a print médiához való viszonyuk, sokkal többet olvasnak. Európában sok tévé kezdett változtatni a tartalmain, az idősebbeknek kínált tartalommal. TV2 is elindul egy kicsit ebbe az irányba. Tudomásul kell venni ezt a fogyasztási változást. Ma már a nemzetközi trendeket meghatározza az öregségrasszizmus elleni gyakorlat - a televíziózásban az 50 év feletti nemzedék, a „silver nemzedék” került a fókuszba. A TV2 is ebbe az irányba mozdul majd el, ezért első lépésként - lekövetve a társadalom változását, a nézők igényét - kereskedelmileg átáll a 18-59 éves célközönségre.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vittore. 2013.11.11. 15:01:59

Az ilyen sajtóközleményekért valakit fizetnek?

Patiszon83 2013.11.11. 16:01:55

Én soha nem értettem ezt a 18-49-et, mert anyám anno amikor 40 volt akkor is nézte ugyanazokat a jellegű szarokat, meg most 55 évesen is.... szerintem jogos, mert idősödnek a kereskedelmi tévék agymosásán átesett népesség...

Llew 2013.11.11. 18:42:17

Most akkor feladják a nézettségi harcot és ezután már csak a statisztikát kozmetikázzák ilyen és hasonlóan feltűnő módszerekkel?
süti beállítások módosítása