Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (404) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16484) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az Agymenőkben a legdrágább hirdetni

2013. október 15. 13:30 sixx 11 komment

kaley-cuoco-lingerie-Penny-Pictures-The-Big-Bang-Theory-s07e04-pictures-5.jpgAz Adweek idén is összeszedte, melyik sorozatban érdemes hirdetni, melyikben mérik a reklámhelyeket a legdrágábban, és hova ne toljuk a pénzünket, már ha médiavásárlók vagyunk és nem mezei olvasók, akik a következő irodai kurvaanyázáshoz igyekeznek erőt gyűjteni az ilyen posztok olvasásával. A felmérés tanulsága: a The Big Bang Theory nézettségét igenis kőkemény dollárokra lehet váltani (nem mintha bárki is kételkedett volna ebben).

A nálunk Agymenők címen éppen a Comedy Centralon látható sorozat műsorideje alatt egy félperces szpot 326 260 dollárba, azaz 71,2 millió forintba kerül, és ugye egy epizód alatt úgy tíz ilyet értékesítenek. A második helyen a The Voice áll 264 575 dollárral, a Modern család 257 435 dollárral a harmadik, a Simpson-család 256 963 dollárja pedig a negyedik helyre elég. A Big Bang Theory az idei évadban átlagosan 19,2 millió nézőt és 5,6-os ratinget tud, ami 12 százalékos növekedés a tavalyi évhez képest.

A fenti adatok persze a futballmeccsek nélkül értendők, a Fox 595 000 dollárt, az NBC 570 000 dollárt kér el egy-egy félperces reklámhelyért, de az amerikaifociból nincs 32 hétvégényi kontent egy tévés évadban. Az új sitcomok közül Robin Williams The Crazy Ones című sorozata áll a legjobban 175 200 dollárral, a drámák listáját pedig a The Blacklist vezeti (198,667). Az Ironside (71 500) és a Welcome to the Family (62 370) alatt olcsó hirdetni ugyan, de nézettséget sem kap érte az ember, a legjobb költség-nézettségaránya pedig a Sleepy Hollow-nak van (139 120 dollár fél perc, de a nézettség stabilan 3,1 felett van, a DVR-nézettséggel meg 5,3).

A képen minden, amit erről tudni lehet és kell. Klikkre nagyobb lesz.

small.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2013.10.15. 14:28:15

Meg tudná valaki értelmesen, emberi hangon (nem puffogva, anyázva) mondani, hogy mire fel az ekkora sikere az Agymenőknek? Próbáltam ráhangolódni - isten engem... - de engem idegelt. Nem találtam viccesnek az erőltetett poénokat, a szánalmas (nem vicces) szájbarágós párbeszédeket és az életre ennyire alkalmatlan karakterektől pedig kiugrok az ablakon. A szöszi csaj az egyetlen elviselhető körülmény, de ezzel eladni nem hiszem, hogy el lehetne... vagy odaát ennyire infantilisek?

mrmojorisin 2013.10.15. 14:35:05

@retrodj: Az egyik válasz a mellékelt hölgy képén rejlik: számszerint kettő:)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.10.15. 14:42:21

@retrodj: el lehet magyarázni akár egyik sitcomot is?! vagy tetszik vagy nem.

Flankerr 2013.10.15. 15:04:02

@doggfather: Ott a pont. Vagy (nagyon) tetszik valami, vagy nem. Ez különösen igaz a szitcom műfajra.

westhammer · http://whufc.blog.nepsport.hu/ 2013.10.15. 15:18:17

Penny jól megasszonyosodott...

Elég rettenetes volt a TBBT, így a 6. évaddal elkaszáltam, csak ezt a két okot tudom, amiért nézni kéne :D

stoppos76 2013.10.15. 16:15:29

@westhammer: Az idei évad első részét néztem meg eddig. Még kap két részt, aztán ha ilyen marad, nálam is kasza. Egy darab geek poén nem maradt már benne sajnos. Így meg egykaptafa a többi sitcommal.

PCampbell 2013.10.15. 19:15:25

Egy kaptafa a többi sitcommal? Az idei újoncok közül mondjatok már egyet, ami csak megközelíti!

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2013.10.15. 21:28:35

@csakugy56:
SZÁMOMRA jelent neked ez a szó valamit?
Nekem a Jóbarátok, neked meg ez jön be - nagy cucc. De én nem hisztiznék, mint egy 3,14csa (hogy jajj szidták a kedvencemet).
megkérdeztem,hogy mi a jó benne, mert számomra gyérnek tűnt. ENNYI
SE TÖBB, SE KEVESEBB!
Szóval told a bicajt tovább papi!
A barátok közt meg mehet a francba...

Tzimisce · http://tzimisce.blog.hu 2013.10.17. 13:50:08

@retrodj: Vélhetően azért nem tetszik, mert nem vagy geek, de még nerd sem. Így nem meglepő, mert renegeteg a belső poén. Neked mást javaslok, nézz HIMYM-t (főleg a régi volt jó) vagy a Modern Családot.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.10.17. 14:39:33

@Tzimisce: ez így butaság, annyi geek, meg nerd nem létezik amennyien ezt nézik. :D
Nem csak azok élvezik.
süti beállítások módosítása