Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Amputáltláb-szakértőt kreált Bill kapitányból a Bors

Lapszemle

2013. október 10. 12:29 -Szűcs Gyula- 41 komment

Azt még valahogy elnézi az ember, hogy a Bors napi szinten ugrik csukafejest a bulvárszennybe, csak hogy kettővel több cikket hozzon le a Détár-Rékasi-Pikali szerelmi háromszögről, mint a konkurencia. Még talán az is oké, hogy névtelen statiszták félinformációira alapozva lefaszfejezik Árpa Attilát.

Na de ahhoz mekkora taplóságra, empátiahiányra és uborkaszezonra van szükség, hogy valaki főszerkesztőként kiadja egy gyakornoknak feladatul: kérdezd már meg Deák Billt, féllábúként együttérez-e Akeem Adamsszel, a Fradi focistájával, akinek szívinfarktusa után le kellett vágni a bal lábát? Mert most ez történt: a jó öreg Bill kapitány, a magyar blues királya, Kőbánya Jimi Hendrixe négy évtizednyi nonstop koncertezés után már csak amputáltláb-szakértőként tűnhet fel egy bulvárlapban.

deakbill.jpg

Címkék: lapszemle bors

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.10.10. 12:53:05

Már csak azért is taplóság a dolog, mert szinte biztos, hogy szegény csávó nem marad meg sokáig, műszíven van, teljesen vége.

RTB 2013.10.10. 12:55:04

kicsit pontosítanék: nem csak féllábúként, hanem féllábú fradistaként kérdezték meg. Mondjuk sok különbség nincs

HgGina 2013.10.10. 13:04:18

@RTB: féllábú, fradista focistaként. Mert, ha jól tudom, focistának is készült Deák Bill.
Ilyenkor kellene a Bors komplett szerkesztőségét felgyújtania valami jobbérzésű társaságnak.

encir 2013.10.10. 13:05:41

Elég érdekes.
Valójában szegény Erőss Zsoltot lehetne kérdezni erről, mert Deák Billnek nem "munkaeszköze" a lába, énekelni féllábbal is kiválóan lehet, de focizni?!

szbszig 2013.10.10. 14:03:06

@encir: Akeemnek sem munkaeszköze már a lába, ha úgy nézzük. Ha meg is maradt volna neki, egy ilyen súlyos infarktus után focizni soha többet nem engedték volna vele, az egészen biztos.

Pinyakolada 2013.10.10. 14:12:11

Te Encir, ugye tudod, hogy Erőss Zsolt nincs már életben?

áasdklfjáasn 2013.10.10. 14:32:35

"Bill kapitány, a magyar blues királya, Kőbánya Jimi Hendrixe"

Na baszd meg, Bill megtanult gitározni?

Vagy csak a cikkírónak nincs fingja sem arról, miről híres Jimi Hendrix?

JanDítě 2013.10.10. 14:35:48

Bors nélkül szegényebb lenne a világ. Nekik amúgy biztos van egy továbbképzésük vagy valami okj-s tanfolyamuk ahol azt oktatják hogyan tudnak minél idiótább címeket adni a cikkeknek nevezett szösszenetekhez

gelsystem 2013.10.10. 15:12:26

mindig van lejjjjjjjjjjjjjjjjjebbbbbbbbbb, bszátok telibe!!!

Monsieur 2013.10.10. 15:13:54

..én nem találom elhibázottnak Bill megkeresését..
Tudtommal az MTK-ban focizott mikor valami orvosi műhiba végett elvesztette a lábát..ha valaki, akkor szerintem ő valóban kompetens ez ügyben véleményt mondani..

Bangalore 2013.10.10. 15:15:04

Bill se átallt ehhez asszisztálni. .. nagy az isten állatkertje.

body_andras 2013.10.10. 15:27:14

bűnüket enyhíti hogy Bill nagy fradi drukker és szerintem őt amúgy is érdekelné egy féllábú játékos sorsa. tehát tuti kapcsolatba lépett volna vele a bulvár nélkül is.

Monsieur 2013.10.10. 15:31:16

@totii: Köszi a kiigazítást..sajnos nem vagyok valami nagy "nyelvész"..de azt hiszem ez ebből is látszik..Bocs!
De tényleg mi a különbség?

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2013.10.10. 15:36:02

@áasdklfjáasn: vagy csak a kommentelő túl fiatal, és nem emlékszik, mekkora ász volt a Hobo Blues Band Hey Joe-ja, amiben Deák Bill énekelt?

áasdklfjáasn 2013.10.10. 15:49:46

@-Szűcs Gyula-:
Ja, hogy megpróbálod védeni a védhetetlen ökörséget?
Értem.

Gondolom, akkor Hobo meg a pomázi Chuck Berry, mert énekelte a Johnny B. Goode-ot meg a Bye-bye, Johnnyt (ami egyébként ugyanaz a szám, kétféle szöveggel, csak Berry bá volt olyan ugyes, hogy kétszer is eladta a lemezkiadónak).

Tudod, Hendrix nem arról ismert, ahogy énekelt, abban ugyanis még a közepes szintet sem ütötte meg, hanem arról, ahogy gitározott, mert abban viszont a világ egyik legjobbja volt.
Talán tájékozódj, mielőtt írsz.

áasdklfjáasn 2013.10.10. 15:56:08

@Monsieur:
Az ifiben focizott, tizenegy évesen amputálták a lábát, de szerintem sem volt rossz ötlet megkeresni épp emiatt, mert neki is emiatt szakadt félbe a karrierje. Meg persze közismerten nagy Fradi-drukker, a koncerteken is méretes Fradi-törölközővel törölgeti magáról az izzadságot.

Erről így beszél ő maga:
"- Mindig azt szerettem volna, olyan nagy focista legyek, csak az élet így hozta... Nagyon éreztem a játékot. Olyanokkal játszottam, akik később nagyszerű focisták lettek, akár az első osztályban, és közöttük is vezérürünek számítottam. Amikor csapatokat választottunk, én mindig az elsők között keltem el! – emlékezett vissza a hatvanéves zenész.

- Nagyon jól fociztam - abban az időben ez volt a nagy lehetőség -, úgyhogy én nem is akartam énekelni soha életemben. Aztán lett sajnos egy orvosi műhiba, tizenegy éves koromban elvesztettem a lábam. Én nem törődtem semmivel, igaz csúfolódtak a gyerekek, de én mankóval is fociztam, méghozzá nem is akárhogy."

valakitalánvagyok 2013.10.10. 16:13:01

Ő válaszolt,
szóval annyira nem volt nagy melléfogás.
Vagy 50 év után is tabuként kellene kezelni?
Ez neki már nem nyomora, hanem tulajdonsága.

Nikorene 2013.10.10. 16:18:31

@áasdklfjáasn: nem, Hobo Újpest Jimi Hendrixe, hiszen ô is énekelt a Hey Joe-ban... még mindíg nem érted? :D

Fánkevő Fáncsi 2013.10.10. 16:27:53

@áasdklfjáasn: Nem szokásom Gyulát védeni, de Hendrix énekelte is a Hey Joe-t, az az ő száma volt, ezért nem rossz a hasonlat egyáltalán.

www.youtube.com/watch?v=DpkDdLZGg30

LúzerMan 2013.10.10. 16:49:45

Hogy is hívták Deák Bill Gyulát, amikor még megvolt mind a 2 lába?
Hát Stabil Gyula.

helixpomatia 2013.10.10. 17:23:43

Kivételesen az index volt tájékozatlan. Fradista, focista, amputált. Szerintem egészpontosan átérzi.
Mondjuk ettől még fel lehetne gyújtani a borsot :)

rainman_10 éve 2013.10.10. 17:35:30

Fánkevő Fáncsi

Ismerem az eredetit, de ez valahogy inkább megtestesíti azt a balladai hangulatot:
www.youtube.com/watch?v=-rKC6S1mFxU
Hobó az elbeszélő, a narrátor; Bill meg az őrületbe hajló menekülő fegyenc...
Nekem ez a feldolgozás a párbeszédekkel, az eredetiből kihangsúlyozott futamokkal, meg mittudomén - valahogy többet ad, mint az eredeti.
Meg volt Bill autentikus sámán is az istván a királyban. Meg mittudomén....

De pont a féllábhiánya miatt interjúvolni.....
Hát nemtudom.
Kérdezték volna azt a szélsőst, aki annyit mondott: szép nap van, soha jobb hírt; mindezt az amputációra reakcióként.

lalolib 2013.10.10. 17:38:32

Néhány újság mocskos stílusát elnézve már azon sem csodálkoztam volna, ha "fotóshoppolják" Akeem lábát.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.10. 17:55:22

Az tényleg jogos, hogy DBGy megérhetne akkor is egy cikket, mikor nem a fél láb a téma.

áasdklfjáasn 2013.10.10. 17:56:51

@Fánkevő Fáncsi:
Szóval akkor aki énekelt már Jimi Hendrix-számot, az mind a lakóhelye Jimi Hendrixe, akkor is, ha a gitárról azt sem tudja, melyik az eleje, melyik a háulja?

Legalábbis érdekes elgondololás.
Bill meg max. fél-Hendrix lehetne még így is, mert a szám másik felét Hobo énekelte, szóval ők esetleg ketten együtt tesznek ki egy gitáranalfabéta Hendrixet.

Mellesleg a Hey, Joe-t én is játszottam már gitáron, végül is nem nehéz, 5 kezdők által is ismert alapakkord az egész.
Hol lehet jelentkezni a Pestlőrinc Jimi Hendrixe címért?
(Illetve játszottam még legalább 5 másik kerületben is, most érdekelne, hogy csak az aktuális lakóhelyen nyújthatom be a kérvényt, vagy mindenhol, ahol laktam korábban és játszottam a számot? Mert akkor még Miskolc meg Szolnok is rettegjen! :-)

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.10.10. 19:08:18

@-Szűcs Gyula-: Bill imadja a focit es a Fradit, az egyik laba hianyzik neki is, ( gyerekkori focizasban szerzet seb fertozodott el, azert kellett amputalni 13 eves koraban ) es sajnos Bill Kapitanynak minden forint jol jon szoval ezert lehetett ez a cikk.

vova666 2013.10.10. 19:28:30

Jimi Hendrix volt a zenetörténelem Deák Billje.

áasdklfjáasn 2013.10.10. 19:53:30

@visszakettopadlogaz:
Mondjuk cikkért nem szoktak fizetni az interjúalanynak.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.10.10. 20:14:59

@áasdklfjáasn: igen, altalaban. A politikusok meg nem lopnak, a haziasszonyok meg jol foznek.

szoktak fizetni - alanytol fuggoen - par ezertol felfele, ha kap par ezret az alany akkor "kedvesebb" es raveheto par baratsagos fenykepre is.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.10.10. 20:18:00

a Balaton Kozep-Europa Viktoria tava, vagy a Tisza az Alfold Mississippije. A kanal a konyha hegeduje, a fak az erdo gyemantja.

Kb percenkent tudok ilyeneket irni napi 8 oraban.

hidegsegg 2013.10.10. 20:24:20

@Monsieur: miatt=ok, végett=cél. Orvosi műhiba végett azt jelenti, hogy azért vesztette el a lábát, hogy az orvosi műhiba megtörténjen. Ez ugye értelmetlen.
A műtét végett jelentem meg a rendelőben. Itt már helyes a végett használata, mert azt jelenti: azon célból jöttem, hogy a műtéttel kapcsolatban megbeszéljünk valamit.
A műtét miatt nem tudtam elmenni síelni. Tehát azon okból nem tudtam elmenni, mert megműtöttek.
Én sem vagyok nyelvész, remélem azért érthető.

Monsieur 2013.10.10. 20:49:18

@hidegsegg:..nagyon köszönöm a választ!teljesen gyanútlanul vétettem a hibát,ha nem figyelmeztettek,biztosan még néhányszor elkövettem volna ugyanezt a "virtuális környezetszennyezést"..
Így már tisztul a cél - és az okhatározóról szóló egykori tanítás..

monddazigazatmar 2013.10.10. 21:11:23

Ezen a képen, ennek a szegény négernek hol a keze? Azt már levágták?

Fánkevő Fáncsi 2013.10.10. 21:20:59

@áasdklfjáasn: Az előbb mondtad: "Ja, hogy megpróbálod védeni a védhetetlen ökörséget?"

Most meg épp te próbálod védeni. Tudod az ilyen hasonlatokat nem kell szó szerint venni, az ilyenek mindig valamelyest szarkasztikusak.
Ilyen alapon akár azt is mondhatnád, hogy milyen idióta a Gyula még azt sem tudja, hogy J. Hendrix nem is kőbányai volt, hanem Amerikából való. Nem nagyon akarod fogni az adást.
Ő is pontosan tudja, hogy ki volt Jimmy Hendrix, Janis Joplin vagy Jim Morrison.
A Hey Joe egyébként meg nem egy gitárhúr-foggal-tépős szám, nem is egy nagy Hendrix impró, hanem csak egy blues-ballada amit J.H énekel, de nem pont gitározás a lényeg benne (azért kaffa az is, mint mindig).
És persze, hogy rád is lehet mondani, hogy pestlőrinci Jimmy, majd ha olyan jól elénekled a számot mint D.Bill és Hobó, és híres leszel, majd mondani is fogják rád még meglátod, nem számít, hogy esetleg kék szemed van és vörös a hajad.

satch 2013.10.10. 22:12:31

Elsőre valóban taplóság, de azért valóban nem ártott volna utánanézni a dolognak, mert a kommentek között írtak szerint több a közös pont mint a fél láb és ammak tudatában már anniyra nem gáz.

A Hendrixes hasonlat meg szerintem is hülyeség, meg amúgy is felesleges modoroskodás. :)

áasdklfjáasn 2013.10.10. 22:37:07

@visszakettopadlogaz:
Ezt az hülyeséget honnan szedted?
Nem, nem szoktak.

@Fánkevő Fáncsi:
Dehogy. Én csak megmagyaráztam, hogy miért ökörség.
Az ugye, hogy nem kőbányai volt, kiderül abból, hogy azt használja jelzőként. Ha Hendrix kőbányai lett volna, akkor ennek nem lenne értelme.

Azt meg, hogy milyen gitározás van a Hey, Joe-ban, majd akkor mondd, ha hallottad koncertfelvételen is, mert most láthatóan csak a rádióbarát változatot ismered még, különben nem írnál ekkora marhaságot. De, Hendrixnél mindig a gitározás volt a lényeg - és bármelyik számot képes volt 5 perces szólókkal telerakni koncerten -, az ének csak mellékes, mondhatni, szükséges rossz volt a számára. Bill meg mást sem tud, csak énekelni, azt viszont nagyságrendekkel jobban, mint Hendrix. Szóval ha már valami hasonlatot akart a "Gyula" (?), akkor jöhetett volna azzal, hogy a kőbányai Paul Butterfield, vagy valami hasonló (ehhez persze tudni kéne, ki az a Paul Butterfield, bár ő sem csak énekes volt). Persze az is igaz, hogy külföldön elég nehéz olyan bluesénekest találni, aki csak énekel, nem zenél semmilyen hangszeren, ez magyar sajátosság, minek megtanulni zenélni, valami hang meg csak kijön az ember száján.
Ja, egyébként Jimi, nem Jimmy. Akire te gondolsz, az a Fülig család tagja a Rejtő-könyvekben. Ő tényleg nem tudott gitározni, bár emlékeim szerint ukulelén tudott játszani.
Hobó jól énekel? Ez szerintem nemcsak nekem, de még Hobónak is új hír.

Tanuld már meg legalább alapfokon az anyanyelvedet, mielőtt leállsz bárkivel vitatkozni.

Fánkevő Fáncsi 2013.10.16. 03:06:25

@áasdklfjáasn: Dehogy magyaráztál meg semmit. Csak okos akartál lenni, aztán most már véded akár az életed árán is :)
Rá akartál világítani, hogy a Gyula micsoda műveletlen buta ember, és még azt sem tudja ki volt J.H.
Ezzel is szeretted volna kidomborítani, hogy ellenben TE milyen okos ember vagy :))

"bármelyik számot képes volt 5 perces szólókkal telerakni koncerten"
Ez nyilvánvaló, mindenki ezt csinálja egy koncerten, J.H. sem kivétel, úgy mondod, mitha valami spéci dolog lenne :) "...képes volt..." hahaha :)) Ettől még a Hey Joe egy blues és mint olyan nem a gitár a lényeg benne. Máshol egyébként te is ezt állítod ( "Mellesleg a Hey, Joe-t én is játszottam már gitáron, végül is nem nehéz, 5 kezdők által is ismert alapakkord az egész." )

"az ének csak mellékes, mondhatni, szükséges rossz volt a számára"
Ugyan már, megint a te hülyeséged, és már megint úgy állítod mintha te tudnál valamit amit más nem :) Egy elég sokszínű faszi volt, mint a zsenik általában. Szerinted miért énekelte ezt a számot? Azért, mert szeretett kínlódni, szenvedni? "szükséges rossz" :DDD. Te egy zsenibogyó vagy, te még ezt is tudod, hogy J.H egy mazó volt :) Vagy hős? Rossz volt neki, de meg kellett tennie, mert a haza megkövetelte tőle. Ezért aztán elénekelte a Hey Joe-t.

Olyan dolgokat akarsz állítani a másikról, amikről fogalmad sincs. Ne próbálj itt blöffölgetni velem, ez csak a tiniknél működik, ők esetleg hanyatt esnek a határozottságodtól :)

"Tanuld már meg legalább alapfokon az anyanyelvedet..."
Na ez is egy örökösen visszatérő kőkemény érv a kommentblokkokban, hogy a másik nyelvtana nagyon szar. Ne legyél már ilyen fantázia nélküli savanyajóska.

A "Kőbánya Jimi Hendrixe" kitűnő, csodálatos, zseniálisan fantasztikus, hátborzongtatóan remek, mesés hasonlat, de neked aztán semmi humorérzéked, ezt te soha nem fogod megérteni.
Nagyon unatkozhatsz, ha ilyenbe dolgokba belekötsz :)
De legalább szórakoztató vagy, legalábbis engem szórakoztatsz :)
süti beállítások módosítása