Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A TV2 nem érti a kritikát, és nem is szereti

2013. október 09. 11:30 sixx 102 komment

62b.gifNem könnyű úgy dolgozni az egyszeri médiaszakmunkásnak, hogy a tévés piacon jelen lévő tévék közül az egyik a közmondásos hisztispicsa és a homokozóban műanyag traktortól erőszakkal megszabadított óvodás szerelemgyermekének szintjén viselkedik. A Tv2, oppardon, TV2 (ebből is mindig baj van, mármint abból, hogyan írjuk a nevüket, míg például a Viasat konkrétan leszarja, hogy Viasat, Viasat3 vagy Viasat 3 néven jelennek meg egy posztban) az évadindító sajtóeseményükről írt Index-cikk miatt rágott be, és tett indexre (höhö).

Ezzel, mármint a sarokba állítással még tudnék élni, nem attól alszom rosszul, hogy nem tudom meg előre, melyik adásban fog szülni VV Ágica a TV2-n, tessék elhinni. Akkor viszont teljesen érthetetlen ez a sértődött magatartás és a csakazértsembeszélünkveled-hozzáállás, amikor az új programigazgató terveiről szeretne az ember tájékozódni, vagy egy hamarosan bemutatkozó műsoruk készítéséről, és úgy általában a TV2-s műsorgyártásról akar cikket írni. Szakmai jellegűt, olyat, amiből esetleg kiderülhet az egyszeri olvasónak is, hogy mennyi apróságon és milyen kis dolgokon múlik egy műsor sikere vagy bukása, és nem attól lesz szar egy TV2-es műsor, mert "a TV2 mindent el tud kúrni." 

qTDXdAj.jpg

Sebaj, megoldjuk a dolgot így is, csak fura, hogy olyan esetekben, amikor a tévé érdekeit is szolgálná a publicitás (amiért egyébként súlyos pénzeket fizetnek másutt), akkor is eljátsszák a vérig sértett tinilányt. Pedig az ominózus cikkben én csak arra igyekeztem felhívni a TV2 figyelmét, hogy ugyanazokat a celebeket elsütni az őszi műsorrendben, óriási kockázat. A nézettséget elnézve lehet nem beszéltem hülyeséget, de mit értek én a lovakhoz? Mennyivel egyszerűbb eldugni a traktort, igaz, Pistike? 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.10.09. 11:48:40

Akkor most a hisztiről hisztizel?

sixx · http://comment.blog.hu 2013.10.09. 11:52:17

@Rakoncátlan Oedipus: szerintem nem hisztiztem, csak igyekeztem elmagyarázni, hogyan áll hozzá a sajtóhoz a TV2. eljátszották már ezt mással is, mellesleg.

REadmin 2013.10.09. 11:53:05

nem is vagy programigazgató ;)

saks 2013.10.09. 12:00:00

Szerintem meg kinemszarjale a tv2-t. A kereskedelmi tévéző és indexet olvasó halmazoknak feltehetőleg igen kicsi a metszete, és azok is leginkább olyanok (megint csak feltehetőleg), akik az ócska bukott műsorokról írt kritikákon röhögnek.

2013.10.09. 12:01:35

@sixx: viccvót.

Korábban is ennyire balfaszok voltak?

sixx · http://comment.blog.hu 2013.10.09. 12:01:42

@saks: én nem szarom le. egyrészt ez a munkám, másrészt érdekel a tévézés.

2013.10.09. 12:02:23

Most akkor mi az, hogy indexre lettetek téve, nem értem. Nem kaptok több infót, nem adnak interjút, nem hívnak meg sajtóeseményre? Elolvastam a sérelmezett cikket is, bazi jó, teljesen egyetértek vele, nekem már nem is kell megpillantanom, elég hallanom, hogy "celeb" és hányok. Hihetetlen, hogy évek óta ez a színvonal, egy tucat félkegyelmű celeb keringetése az unalmasabbnál unalmasabb műsorokban.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.10.09. 12:04:06

@shitgun: interjúztam volna az új programigazgatóval - szó sem lehet róla. interjúztam volna producerekkel - szó sem lehet róla.

saks 2013.10.09. 12:05:29

@sixx: a tévézés engem is, de ahhoz nincs sok köze a tv2-nek. :)

2013.10.09. 12:05:47

@sixx: ah, világos. Tényleg, mint az oviban. Jópofa, úgy csinálnak, mintha ettől nem derülne ki, hogy a műsoraik többsége fos.

2013.10.09. 12:06:37

@shitgun: se a Frizbibe se a Hal a tortánba, se a Kaszába nem hívják meg őket, és még repicuccot se kapnak. És elképzelhető, hogy trutykó is majd hüledezik egy sort a pokoli bloggereken akik miatt felsírnak a vajdasági árvák.

skizzzz 2013.10.09. 12:08:01

Ki a francot érdekli a tv2 műsorstruktúrája, már elnézést. rémtények, aktív, jóban rosszban, hajdúpéter, egyéb bulvárszarok.. Meg hogy hogyan csinálják ezeket a szarokat.. pfejj.

Kösz, de kösz nem.

wilson77 2013.10.09. 12:08:58

Azért nem nagyon csodálkozom, hogy kedves Sixx (sixx?, SIXX?) hisztizik a TV2 stílje miatt.
Miközben magának Sixxnek (sixxnek?, SIXXnek?) is olykor bicskanyitogató a stílje.

-wilson

jgalt312 2013.10.09. 12:10:17

Remélem ez a picsogás már feltűnik a tulajnak nálatok is és megoldja a helyzetet. Szerintem ti menni akartok már ;)

2013.10.09. 12:12:37

@Rakoncátlan Oedipus: már látom is, ahogy trutyó lejjebb húzza a sapeszát a komolyság végett, és összehúzott szemöldökkel sziszegi a kamerába: egy újabb pokoli történet az internet poklából, báncsák a TV2-t! Közben a háttérben illusztrációként az új programigazgató látszik, amint féllábú autista pandákat etet cumisüvegből valami laoszi háborús övezetben, fölötte pedig egy vértől csöpögő szakállú stilizált sixx áll, bébifókákból készült comment:com feliratú bőrjakóban.

2013.10.09. 12:13:43

@skizzzz: már megérte regisztrálni

2013.10.09. 12:13:53

@wilson77: fura ezt olvasni egy közismert debiltől.

ethan blow 2013.10.09. 12:15:11

Én is szeretem a tévét, a lakásom minden helységében van egy tévé, ami összesen egy darab tévét jelent, ám a tv2-t nem bírom huzamosabb ideig nézni. Néha az az érzésem támad, hogy a tv2 az RTL Klub tesztcsatornája, ott próbálják ki, hogy mi nem működik, és a hibákat korrigálva készítik el az RTL programtervezetét.

2013.10.09. 12:16:22

@ethan blow: nappaliban van a klotyód?

wilson77 2013.10.09. 12:17:42

@shitgun:
kedves shitgun!

Vajon kire gondolsz?

üdv:
-wilson

ethan blow 2013.10.09. 12:21:17

@shitgun:

Nem, a körfolyosó végén, de az közös tulajdon, oda nem tettem tévét.

Telehajó 2013.10.09. 12:22:22

@ethan blow: A lakásod minden HELYSÉGÉBEN van egy tévé? Mekkora lakásod lehet, ami több települést foglal magába, tejóisten?!

Gazember 2013.10.09. 12:23:25

mi a szart hisztizel hixx? ugyanolyan szar vagy, mint a tv2

ethan blow 2013.10.09. 12:24:33

@Telehajó:

Mindig szerettem volna egy korrektort magamnak, de mivel nem volt rá pénzem, ez kimaradt az életemből. Örülök, hogy ingyen felvállaltad ezt a szerepet, szeretlek.

thegoddamnbatman 2013.10.09. 12:28:03

tényleg elég nevetséges. pár hírrel lejjebb épp ingyenreklámot csaptatok nekik a jótékonykodásukkal. Biztos csak az a bajuk, hogy mindig alulmaradnak a retektévé ellen.

nyulanka 2013.10.09. 12:30:37

se tv2 se rtl - mindkettő hírhajhász, nem néznek utána hírek hátterének, nullák úgy ahogy vannak. a többi műsorvezetőjük meg valami iszonyat, az összes.

KrustytheClown 2013.10.09. 12:36:14

Szerintem, ha a Viasat felvásárolná a TV2-t, és sixxet tenné programigazgatónak és mellé egy-két ilyen médiablogos oldalakról ismert szakértőt, sokkal jobban járnánk.

2013.10.09. 12:37:12

@wilson77: hát pont erről beszélek.
@ethan blow: megoldás lehet egy kicsi hordozható készülék:)

Zakk (törölt) 2013.10.09. 12:42:04

a TV2 példáját minden elektronikus médiának követnie kellene, ami a médiamunkások kezelését illeti :)

2013.10.09. 12:42:15

@KrustytheClown: én tök komolyan szeretnék egyszer beüegy TV2-s brainstormingra, nagyon érdekelne, hogy megy ott az agyalás. valaki bedobja, hogy hé, van egy állati ötletem, legyen egy műsor, amiben - most figyeljetek, beszédültök! - celebek szerepelnek, és követi őket a kamera, miközben vásárolnak/tojást főznek/vagy egy másik celebbel üvöltöznek. Erre a többiek állva megtapsolják, a programigazgató pedig megdícséri a grandiózus ötletért. Vagy tényleg, hogy mehet ez ott?

wilson77 2013.10.09. 12:43:23

@shitgun:
Kedves shitgun!

Bántottalak én?
Vagy csak a frusztrációdat kívánod kivetíteni rám, ha meglátsz?
Kínzó kérdés.

üdv:
-wilson

TrueY · http://qltura.blog.hu 2013.10.09. 12:43:47

Ilyenkor látom, hogy mennyivel egyszerűbb nekem. Csak magamról írok és akkor nincs kivel összeveszni. Vagy ha igen, akkor az már orvosi eset... :)

tjunior 2013.10.09. 12:49:39

Valószínű már belegárgyultak abba, hogy a fergeteges színvonalú ( hozzájuk képest tényleg sokkal profibb) RTL Klub évek óta rommá alázza őket. Innen a hiszti, mindenki hibás hogy az alapból csodálatos 37. verziójú műsorstruktúrájuk is megbukik megint, csak ők nem.

Peced 2013.10.09. 12:59:41

@saks: Nagyon messze jársz.

2013.10.09. 13:07:46

hosszú távon jól csinálják. ezentúl majd megtanuljátok, hoy mi a tisztelet, ha beszélgetni akartok velük. ha meg nem, hát nem.

szűkebb pátriárka 2013.10.09. 13:26:50

A tv2/Tv2/TV2/tV2 az aktuális vezetőségétől függetlenül mindig hajlamos volt a hisztire, ami valamifajta beteges RTL-fóbiából ered, amit a vezetői generációk - amelyek ott mondjuk elég gyorsan cirkulálnak - valahogy átörökítenek egymásra.

Pedig kb. a Sixx és társai az utolsók, akik tehetnek arról, hogy ott tart az említett televízió, ahol. Mondjuk amíg ezt nem látják be, addig ott is maradnak.

Prof. Dr. Ausgezeichnet Lienen-Brücke 2013.10.09. 13:28:44

Sixx, borotvalkozzal meg, vegyel fel zakot, vigyel magaddal egy uveg hazi szilvat es jelentkezz celebnek. Szeretnem olvasni be- es/vagy leepulesed tortenetet :)

tryclops 2013.10.09. 13:33:10

@sixx: elolvastam az évadnyitó értékelődet, hát ja. Nem kellett volna annyi karaktert invesztálnod az invesztíció szóba', oszt akkor nem raktak volna a sértődött félművelt pistikék (zsoltikák) indexre. Jah, ilyen az élet.

/OFF
Mikorleszmár új Éden Hotel?

Benedek_Úr 2013.10.09. 13:34:31

Ha elkezded szarozni a portékát, akkor kizavarnak a boltból. Na most, ha konkrétan szart árulnak is, a Te érdeked hogy jó viszont ápolj a boltossal. Már ha vissza akarsz még menni.

Ettől függetlenül, úgy tűnik nem én vagyok itt az egyetlen aki már hírből kerüli a TV2-t, szóval nagy kárt nem okoztál szegény olvasóknak. :)

KrustytheClown 2013.10.09. 13:35:50

@shitgun: a TV2-höz én is, kíváncsi lennék, kik azok a kevésbé tehetséges alakok, akik ilyen agyalágyult ötletekkel szeretnék felturbózni a csatornát. A magyar a szarba is bele tud unni egyszer, ennél szerintem már nincsen lentebb.

@sixx: azért rengeteg mindent nagyon jól látsz a magyar televíziózással kapcsolatban, előre megjósolsz dolgokat, amelyek beválnak, sőt egy csomó (számunkra) logikusnak tűnő lépést is megtennél elviekben (pl. egyes sorozatoknak, egyéb műsoroknak melyik lenne a megfelelő slot, két estés X-faktor és Voice stb.).

Azt nem értem, hogy a TV2 mi a faszért akarja ennyire hajszolni a nézettséget a szardobálással, amikor Európa több országában megfigyelhető az a példa, hogy a kevésbé nézettebb kertévé az anyacsatornát és a mellékeseket értékesebb, minőségibb, nem annyira mainstream programokkal tölti föl. (Pl. a Angliában a Channel 4 és a Channel 5.) És azt ne mondják, hogy kis pénzből nem lehet gyártani jó műsorokat, amikor Hollandiában, a UK-ben, Németországban és a skandináv országokban van millió meg egy népszerű, nem drága reality-formátum, amelyek közül több (doku)reality jól ismételhető és még akár tanulni is lehetne belőlük. Meg az is megérne egy misét, hogy a szomszédos Szlovákiában (amelynek feleakkora a médiapiaca, mint a miénk), miért tudnak annyi saját gyártású, fikciós sorozatot gyártani (főleg sitcomokat), amelyeket kajál a nép.

EasyFriend 2013.10.09. 13:37:58

Először is gratulálok a TV2-nek, mert evvel a durcával elérték, hogy elolvassam az eredeti cikket, ami amúgy nem lépte volna át az ingerküszöbömet. (Kit érdekel, melyik csatornára most épp melyik fost tolják be?) A cikk elolvasása után végképp nem értem, hogy mi a hiszti tárgya. Szerintem sixx kimondottan objektíven és óriási önfegyelemmel mutatta be a műsorrendet. Én nem bírtam volna erről ilyen finoman fogalmazni, pedig asszem kettőnk közül 10 esetben 9-szer ő fogalmaz sarkosabban a dolgokról.
Szóval ha lehet, még nevetségesebbé tették magukat a szememben. És baszki, ez a rakás amatőr balfasz nemcsak országos csatornát visz, de még azzal is büszkélkedik, hogy most már csatornapénzt is kapnak ezért a kemény népművelő tevékenységért, amit folytatnak. Hát gratulálok, én inkább titkolnám a helyükben.

avocado_ 2013.10.09. 13:38:13

Azt szeretem bennetek firkászokban hogy mindent összeszartok, alpári köcsögparaszt stílusban hánytok a monitorra és azt hiszitek ezt mindenkinek el kell viselnie. Hát nem.

pavor nocturnus 2013.10.09. 13:38:58

@shitgun: A saját érdekedben kérlek, ne gyalázd a Subba kisistenét, mert felháborodott követői kitépik a vastagbeledet, s annál fogva lógatnak majd fel egy termetes mamutfenyő legfelső ágára. Mérlegeld a kockázatot, kérlek!

gabcigirl 2013.10.09. 13:44:13

Szerintem inkább a Tv2 (tv2) kérjen elnézést azért a sok szutyokért, amit a lakosság képébe tolnak minden áldott nap. Már akiébe - én ugyanis töröltem a fostalicska csatornát.

Majd ha tudomásul veszik, hogy 2-es IQ felett is tévéznének emberek és ennek szellemében állítják össze a műsorstruktúrát, akkor belepillantok. Addig hisztizzenek egymás között.

gabcigirl 2013.10.09. 13:48:15

@sixx:

Szerintem ezen ne csodálkozz. A TV2 klasszikus kereskedelmi multi. Azaz: valószínűleg rengeteg sok szép és designos külsejű, fogyasztói társadalomért rajongó, ellenben szakmailag fabatkát sem érő hisztigép okoskodik az irodában.

Ne csodálkozz, ha nem értik a sajtó lényegét és bánni sem tudnak vele. Amúgy igazad van:)

Gazdagréti Jack Bauer 2013.10.09. 13:57:10

A TV2 megteheti, hogy leszarja az indexet, mert a célközönség, a tojásos nokedlit a gombosedina melleit bámulva arcba toló panelprolik azt se tudják, hogy mi az az Index. Amíg ők nézik a tampon és/vagy hüvelygomba-reklámokat és a minősíthetetlen saját készítésű műsoraikat, addig nincs para számukra. Én évekkel ezelőtt mondtam azt, hogy ezt nem nézem tovább. Egész jól el lehet lenni nettel sport és non-fiction csatornákkal. Hirtelen meg se tudnám mondani, a távirányító melyik gombján van ez a két ipari hulladék, ami több millió (jellemzően igénytelen) embert ültet a varázsdoboz elé naponta.

nevetkőzzcsakszopnifogsz! 2013.10.09. 13:58:48

@gabcigirl: lehet törölni? hogyan? én upc-s vagyok. mondjuk nem zavar ha ott van, mert a közelébe nem kapcsolok, de azért megnyugtatóbb lenne, ha a 2 kertv-re még véletlenül se kapcsolnék. :)

pavor nocturnus 2013.10.09. 14:05:00

@Gazdagréti Jack Bauer: Én a tojásos nokedlit a gombosedina melleit bámulva arcomba toló megtestesült panelproli vagyok, oszt' mégis tudom mijjaza'index, sőt még írok is ide, he!

Leadfoot 2013.10.09. 14:06:38

Képzeld csak el, Sixx, milyen ajtócsapkodás, hajtépés, bazmgolás lehetett a tévékettőnél, miután olvasták a cikkedet! Már csak ezért is megérte megírni. :-)

Egyébként meg majd ha sikerül összerakni egy normális híradót a TV2-nél, akkor ugrálhatnak. De tudjátok mit? Nem is kell normális híradó, legyen elég egy ferdítések és elbaszások nélküli Tények-adás.

Rég nem nézem a csatornát, de a múltkor épp bekapcsoltam ébredezéshez a tévét, és a reggeli Tények ment (ezt a címet adni ennek a műsornak kb. a Szeretet-minisztérium nevével van egy szinten az 1984-ben). Nem akarom idekeverni a politikát, így csak annyit mondok: az előző napon igen komoly belpolitikai történések voltak. Ehhez képest a reggeli Tények így nézett ki:
- Gyerekgyilkosság
- Ájultra vertek egy kamaszt
- Még valami baleset vagy bűntény (nem emlékszem)
- Bezárt a vidámpark
- A "kaliforniai madárember" (= valami wingsuit-os csávó) sziklahasadékon repült át.
És műsor vége.

Jarics 2013.10.09. 14:18:15

TV2 Nem idegesít, hogy sz.r a műsor, a koncepció, a kivitelezés, mert nem nézem. Továbbá a belterjes média sem érdekel. Békésen elkólázgatnak magukban.

2013.10.09. 14:25:57

@pavor nocturnus: ja, hát van kockázat, de szeretek veszélyesen élni.

Hipper 2013.10.09. 14:27:15

@ethan blow: Ez tényleg lehet h így is van, ezért érvényesül a szarból csak szart lehet elve.

CSÉ 2013.10.09. 14:27:36

Hülyék szegények. :( Nincs ezen mit ragozni.

RTB 2013.10.09. 14:38:51

emlékszem, hogy ez a TV2 vs C:C már évek óta tart, már akkor is volt, amikor a Tv2nél elkezdték a Buzera, Vitriol; 7-es csatorna, + barátokköztös nagymellű csaj nemtudomanevét talkshow című borzalmakat készíteni, mindezt azért, hogy behozzák az éppen elhúzó RTL-t. Talán akkor méág ebben a formában nem is volt Comment:com

Akkor is bukó volt, most is az lesz. Amúgy ezek a kereskedelmi TV s koncessziók örökre szólnak? nem lehet ezeket elveszteni, vagy nem járnak le?

seventyfour 2013.10.09. 14:47:30

Azt hiszem, rossz irányba tapogatózunk. A Breaking Bad követése óta az ilyen furcsán, indokolatlanul létező pénznyelő cégek/társaságok mind gyanúsak.
Ez egy baszott nagy pénzmosoda, sixx meg ne értetlenkedj, mert meg leszel találva! Térj napirendre felette, hogy ez van, ne kötözködj velük, pláne ne kapirgálj nagyon mélyre!
Most komolyan...

áasdklfjáasn 2013.10.09. 14:50:27

@mizant21:
Na igen, ebben van valami.
Ha senki nem adna interjút, akkor előbb-utóbb megtanulnának normális stílusban írni.
Bár konkrétan a felháborodást kiváltó cikk az abban íródott.

Egyébként a TV2-nek az a legnagyobb baja, hogy folyamatosan az RTL Klubot másolja. Minden műsor ugyanakkor és ugyanaz, mint a konkurenciánál, ahelyett, hogy próbálnának valami teljesen más jellegűt, mert lehet, hogy aki a magyar sorozatokat szereti, megnézné a Jóban-rosszbant is, ha nem pont akkor lenne, mint a Barátok közt, vagy megnézne egy Bura alattot, ha nem akkor menne, mint a Szulejmán, netán egy hírműsort, ha nem akkor menne, amikor a másikon is hírműsor van. De az kész röhej, hogy még a reklámblokkok is másodopercre ugyanakkor vannak a két csatornán.

A TV2 legnagyobb baja az, hogy semmi bátorsága nincs önállóan gondolkodni, meg önállóan lépni valamit. Meg hogy celebműsorokkal van tele, ami a kutyát nem érdekli.

mobilus 2013.10.09. 14:56:26

A magyar (közszolgálati) média nem áll szóba a magyar (közszolgálati) médiával. Tudjátok-e, miért? Mert magyar...

Valaki azért ezt megmagyarázhatná nekem. Ennyire szar ország (már szinte) nem lehetünk...?!

butter-k · http://napimorgas.blog.hu/ 2013.10.09. 14:57:32

Tekintve, hogy évek óta mást se csináltok, mint az RTL bulvármosckát ajnározzátok , nem csoda, hogy berágtak rátok.

Mondjuk azért kívülről szórakoztató, amikor egy gennyes színvonaltalan médiablog összeveszik egy gennyes színvonaltalan csatornával)

Acsabi44 2013.10.09. 14:59:30

@Benedek_Úr: Mért akarna visszamenni? Pont, hogy a bolt érdeke, hogy visszamenjen.

fecske77 2013.10.09. 15:11:08

@pavor nocturnus: Én gombosedina melleit tolnám az arcomba, tojásos nokedli ide vagy oda.

Wagem 2013.10.09. 15:16:13

Nekem Fekete Pákó is teccik.. :-)
Ugye nem baj??

kovacsattis 2013.10.09. 15:28:25

@fecske77: +1. Amúgy subbások, szevasztok! :)

Benedek_Úr 2013.10.09. 15:45:42

@Acsabi44: ,,Mért akarna visszamenni? Pont, hogy a bolt érdeke, hogy visszamenjen."

Erről a boltvezető másként vélekedik.

@kovacsattis: images1.wikia.nocookie.net/__cb20100420185754/finalwords/images/b/bf/Wave_bye.gif

johevi 2013.10.09. 15:50:26

Ezzel azt érték el, hogy most többezredmagammal visszaolvasom azt a cikket, mert korábban nem tettem. Azaz mégtöbb emberhez eljut, ami nem tetszik nekik. Dehát nem erre mondják, hogy a rossz reklám is reklám? Vagy belátják, hogy mekkora sablonbaromság ez a mondat.

Telehajó 2013.10.09. 15:55:04

@ethan blow:
Ez csak repisegítség volt, a továbbiakban kemény valutáért dolgozok.

Derlon_Webb 2013.10.09. 16:43:48

Kis ország vagyunk - ezen változtatni haderő hiányában nem tudunk, de még mindig kevés celebünk van a országos kertv lefedettséghez.

jet set 2013.10.09. 17:03:50

A hiba biztosan bennem van, de az eredeti cikkben én semmi bántót nem találtam.

jooasszony 2013.10.09. 17:15:32

Szegény tv2.. a valaha jobb napokat látott vezető kereskedelmi csatorna jelenleg a közepes kábelcsatornákkal együtt fut a napi nézettségi görbén... és az sem igaz, hogy az átlagnéző minden vackot, amit az arcába tolnak megnéz.

Először a fiatalabbja,... majd az egyéb készülék választékkal rendelkező teljes lakosság kopott le... ahogyan nézem a Győzikére épülő újabb struktúrát , lesznek még mások is akik távozni fognak az egyébként egész jó film könyvtárral rendelkező csatornáról.

zooltek 2013.10.09. 17:47:28

@mobilus: "A magyar (közszolgálati) média nem áll szóba a magyar (közszolgálati) médiával. Tudjátok-e, miért? Mert magyar...

Valaki azért ezt megmagyarázhatná nekem. Ennyire szar ország (már szinte) nem lehetünk...?! "

Valamikor jó régen még volt az a Frei műsor, amikor külföldre szakadt meggazdagodott hazánkfiait interjúzott. Talán Ausztráliában volt egy magyar, akinek vmi kuvva nagy kereskedelmi hajóflottája lett, a semmiből csinálta. Megkérdezte Frei:
-Hogy sikerült?
Mire a csávó:
-Nézzen körbe. Másfél mérföldes körzetben nincs egy magyar se, aki keresztbe tegyen nekem...

Szóval nem a média a hibás, a vérünkben van.

MEDVE1978 2013.10.09. 17:55:01

Sixx, vicces, hogy ilyesmiről írsz. Pedig neked még stílusod is van, akkor is, ha egy csomó írásod nagyot üt a kritizálton. Igaz ez hatványozottan az indexre is, olvasok egy-egy index cikket: a fele nem igaz, süt belőle, hogy koncepciózus hazugság vagy egyszerűen olyan anyag, amit író-olvasó ember nem adna ki a kezéből (értsd nincs tartalma, a helyesírása egy ötödikes gyerek szintjére jellemző stb.).

Szóval: ha ilyen kurva kemény csávók vagytok, akkor ne sírjon már a szátok, ha valamelyik szereplő - legyen az politikus, intézmény szóvivője, médiaszereplő stb. elhajt titeket a büdös picsába, hogy nem kíván nyilatkozni és kvázi agyonhallgat.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2013.10.09. 18:30:57

Az elég gáz hogy az idei őszi idényre Kiss Péter ex-programigazgató (mert ugye ez a tévés őszi idény még az ő vezetése alapján készült) továbbra is celeb-vetélkedőkben látta a nézettség emelkedését.

Morgan kapitány (törölt) 2013.10.09. 18:36:55

Csak azt kérem, hogy a TV2 is legyen fizetős jövőre és a bevételek alapján döbbenjen rá az RTL klubbal egyetemben, hogy egy fillért nem érnek.

Mercel 2013.10.09. 18:43:51

" ....és nem attól lesz szar egy TV2-es műsor, mert "a TV2 mindent el tud kúrni." "

DE igen!:D

Egyébként részemről fel is fordulhatnak jól elvannak a retek klubbal együtt a rúszki1 előtt egyel és kettővel.
Igénytelen népművészeti agyagedények, náluk többet senki nem tett azért, hogy a kereskedelmi televíziózás pöcegödör legyen.

"Frigyes"

VAN MASIK 2013.10.09. 19:40:57

Nehez tuzerseggel kene lovetni a tv2 szekhazat a kurvaanyukkal egyutt. Basszak meg a kurvaanyukat a gyozikejukkel, es az osszes tobbi kretensegukkel egyutt.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2013.10.09. 19:51:43

@Morgan kapitány: Nem közvetlenül te, hanem a szolgáltatók fizetnének az RTL-nek és a TV2-nek.

RTL kb 1 eurót szeretne háztartásonként.
Mo-on kb 3,8 millió háztartás van kb 500e háztartás fog ezután ingyenes Mindig TV-t használni.
Ha azokat a nézőket bukják is: 3,3 millió X 295 = 973,5 millió forint.

Az RTL nagyon jó alkupozícióban van, Tv2 so-so. És ha bejön a tvdíj, te csak annyit érzékelhetsz, hogy drágább lesz az előfizetési díj, vagy a csomagodban kevesebb csatorna lesz.

symor 2013.10.09. 19:56:00

Nekem régebbről volt egy beszélgetésem a tv2-nél magas szinten.

Amikor konkrétan az akkori lehetetlen műsorstruktúráról kezdtem faggatózna az illető besértődött és elkezdett az RTL Klubbal példálózni, hogy míg náluk mindent kintről, "idegenből" határoznak meg minta alapján addig a tv2-nél ott találják ki a dolgokat.

És emiatt mennyivel nehezebb, mennyivel kreatívabbnak kell lenni, mint a csecsen logó konkurencia és a többi. Szóval ment asírás rendesen. Szerintem fel sem fogta, hogy ott tölti ki előttem a csatorna saját hülyeségéről szóló bizonyítványt. Merthogy ha hiszek neki és én hittem a tv2 minden baromsága egy valódi hungarikum, még az is, amit licencre megvesz :)

Hozzá kell tennem ezt a nagy nevet két héttel később leléptették a csatornáról, amelyet igyekezett így bevédeni.

Úgy halottam azóta sem változott sokat a helyzet, van bennük ez a degeneratív sértettség, hogy ott mindennel maguknak kaparták ki a gesztenyét, míg az RTL csak lekoppintja a dolgokat. Tehát, amikor kritizálják őket nem a munkájukat, hanem a kreatív, kicsit fogyatékos gyermeküket érzik veszélyben.

Boomshanka 2013.10.09. 20:03:19

nem érdekel, de a gavin free-s kép szimpatikus.

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2013.10.09. 20:49:41

@symor: ez kicsit olyan mint a magyar köztv-s mentalitás.

Sikerként próbálják kommunikálni a MSZ!-hétvégét, miközben a megelőző hetekben folyamatosan magasabb volt a nézettség (a legnézettebb műsor természetesen a hétvégén adott Indul a bakterház volt. És ha kritizálja valaki a köztv-t, akkor az már nemzetellenes (lásd Philip kirohanása ez Élet és Irodalom írás ellen - ami teljesen a feledés homályába merült volna, ha ő nem reagál rá).

Durcás kisgyereket játszani nem érdemes. Attól hogy ötlet/gyártás magyar, attól még nem biztos hogy nézett is lesz.
Gondolom ezért van ott a tv2 ahol van.

bretman 2013.10.09. 20:54:58

@kis_kiraly:

"RTL kb 1 eurót szeretne háztartásonként.". Ehhez tegyük hozzá az egyértelműség kedvéért, hogy: havonta. Vagyis az a szűk milliárd egyhavi bevétel lesz. És ha figyelembe vesszük, hogy a Viasat 3 is elkér kedvezményesen háztartásonként 130 forintot, a Sport1 meg egyenesen 170-et, akkor az RTL 295-je egyáltalán nem túlárazott.

Ha az Index alábbi táblázatához és cikkéhez viszonyítunk, akkor az 1 eurót simán elkérhetné a TV2 is, az RTL meg a 1,5- 2 eurót is.

index.hu/kultur/media/2012/10/15/ennyit_fizetunk_a_kabelteveknek/

Geréb gyíkká változtatott! 2013.10.09. 21:12:52

...pedig ti újságírók vagytok...

lol!

uud 2013.10.09. 21:29:09

ki néz manapság tv2-őt? a szobaantennások?

KrustytheClown 2013.10.09. 21:50:17

@Geréb gyíkká változtatott!: te pedig egy szemellenzős fidesznyik, picikém :)

Esperes úr 2013.10.09. 22:07:52

Igen van ebben a történetben némi streisand-hatás, csak ennek hatására figyeltem fel a cikkre, ami amúgy teljesen korrekt, és jól visszaadja a tv2 tehetetlen kapálózásnak a hangulatát! celebek...pff...kurvára rossz úton járnak, de majd rájönnek. A csatorna igazi szégyene viszont a "tények": teljesen nézhetetlen.

sebi28000 2013.10.09. 23:11:17

A TV2 az RTL Klubbal a magyar média két mételyes szégyene. Az egyetlen jó kereskedelmi tv annó a TV3 volt, de azt sikerült eme két csatorna hathatós támogatásával kinyírni. Milyen öröm, kaptunk helyette kamusókat, szánalomfaktorokat, anyátok és rosszban főztöket, stb. A kimondottan igényes, szórakoztató híg szart. Szép nap lesz, ha egyszer buknak ők is.

xclusiv 2013.10.10. 00:25:14

@bretman: ""RTL kb 1 eurót szeretne háztartásonként.". Ehhez tegyük hozzá az egyértelműség kedvéért, hogy: havonta. Vagyis az a szűk milliárd egyhavi bevétel lesz. És ha figyelembe vesszük, hogy a Viasat 3 is elkér kedvezményesen háztartásonként 130 forintot, a Sport1 meg egyenesen 170-et, akkor az RTL 295-je egyáltalán nem túlárazott."

Hát ja, elkérhet. Viszont ennyit nekem nem ér meg.

Most van ilyenem, de nincs beállítva, mert nézhetetlen. Viszont a havidíjam sincs 10 euró, abból pedig van amit nézek. Szóval a lehetőségek:
- retek minicsomagba kerül -> nem veszem meg, leszarom
- retek alapcsomagba kerül, az drágul -> lemondom a gecibe
- retek alapcsomagba kerül, nem drágul de az általam nézett csatornákat megvágják -> lemondom a gecibe

Szóval nemtom a retek mit akar, de nem tartom kizártnak, hogy ezzel a lendülettel kigolyózzák magukat egy csomó háztartásból. Ami egyébként nem is lenne rossz...

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2013.10.10. 00:40:03

"Szóval nemtom a retek mit akar, de nem tartom kizártnak, hogy ezzel a lendülettel kigolyózzák magukat egy csomó háztartásból."

Este a fiatal nézők majdnem fele RTL csatornákat néz. Ez van.
Múlt héten az RTL-csoport főműsoridejét 18-49-ben az emberek 42%-a nézte
www.origo.hu/teve/20131007-udvariatlan-az-rtl-klub.html?sec-1
Éppen ellenkezőleg: nagyon jó alkupozícóban vannak.

bretman 2013.10.10. 00:50:17

@kis_kiraly:

No, igen, van az alternatív világegyetem itt az internetes blogokon, ahol senki sem néz tévét, de akkor is csak filmeket(reklám nélkül), meg a valódi, ahol a nézők az X-faktorra és Győzikére vonaglanak.

A mocskos kertévéket senki sem nézi, csak (együtt) 60 százalék...

stoppos76 2013.10.10. 10:49:17

Anno, amikor indult a tv2, az rtl klub műsorát mellétéve, egy teljesen normális televízió volt. Sokkal vállalhatóbb arcokkal és jóval kevésbé az egybites idiótáknak szóló műsorokkal. Aztán az évek során szépen belemásztak az rtl klub minőségi pocsolyájába és elkaparták magukat az iszapban. Jelnleg színvolnalban van a lent és a méglejjebb televízió.

bkrisz83 2013.10.10. 11:44:53

Annyira vicces, hogy a ker.tv-ket senki se nézi, mert állítólag sz@r, semmit nem ér, stb...
Ehhez képest itt is van durván 100 hozzászólás.
Minek beszélgettek olyanról, amit nem is néztek állítólag? :-)

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.10.10. 12:51:15

@stoppos76:
"Anno, amikor indult a tv2, az rtl klub műsorát mellétéve, egy teljesen normális televízió volt. Sokkal vállalhatóbb arcokkal és jóval kevésbé az egybites idiótáknak szóló műsorokkal. Aztán az évek során szépen belemásztak az rtl klub minőségi pocsolyájába"

Ez nem igaz...
A tv2 az első pillanattól kezdve olyan volt, mint most.
Csak az első évben még ők vezettek, ugyanis egy hónappal korábban kezdték az adást, mint a retekklub.

Már az első évük végén csináltak egy gálaműsort a saját embereikkel, élen ugye azzal a pálfiistvánnal, aki már akkor azt mondta (ismétlem, egy év után) a közönségnek, hogy "Mi, a tv2 sztárjai mind itt vagyunk!"
A tv2 azóta is úgy gondolja, hogy ők sztárok, és mindenki aki szerepel benne az sztár... holott egy-két év alatt végleg lecsúsztak a második helyre. Mármint a kettőből.

xclusiv 2013.10.10. 21:33:51

@kis_kiraly: "Este a fiatal nézők majdnem fele RTL csatornákat néz. Ez van.
Múlt héten az RTL-csoport főműsoridejét 18-49-ben az emberek 42%-a nézte
http://www.origo.hu/teve/20131007-udvariatlan-az-rtl-klub.html?sec-1"

Igen, de az rtl csoport csatornái nem csak az egyetlen rtl klub nevű csatornát jelentik, és a többiért már most is fizetnek a szolgáltatók. 300 Ft egyetlen csatornáért borzalmasan sok lenne.

"Éppen ellenkezőleg: nagyon jó alkupozícóban vannak."

Az biztos. De az is biztos, hogy engem nem érdekel ez a csatorna, viszont van ami igen (akár rtl csoportos is lehet közte, annyira nem érdekel). És ha a retek miatt ezt megdrágítják, vagy az általam nézetteket megritkítják, akkor a lábammal szavazok.

stoppos76 2013.10.11. 09:42:49

@Hoppácska: Kicsit felülértékelsz 3 napot. Ráadásul, ha jól emlékszem hetekig régi filmeket vetítettek csak.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2013.10.11. 09:53:37

@stoppos76:
"Kicsit felülértékelsz 3 napot."

Ezt nem értem... három napig viselkedett a tv2 gány módon? :)

"Ráadásul, ha jól emlékszem hetekig régi filmeket vetítettek csak."

Igen, a retekklub. Éppen ezt mondom, hogy a tv2 előbb indult, a retekklub még nem volt készen, csak kényszerűségből adott régi filmeket, hogy valamit adjon - nem csoda, hogy AKKOR minden tekintetben a tv2 vezetett.
Éppen ez a baj, hogy ez marhára a fejükbe szállt, akkor kezdték nyomatni a "Magyarország televíziója" szlogeneket stb.
Aztán pofára estek.
süti beállítások módosítása