Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Az X-Faktor olyan, mint a könnygáz

2013. szeptember 08. 14:16 szabóZ 137 komment

Itt az ősz, hiába pasztellszínűek még a delek, ha a hideg estéken a tél már ott áll az ablakoknál, és úgy bámul be, mint valami b-osztályú horrorfilm sorozatgyilkosa. Nem elég ide a távfűtés, egy egész ország húzódik közelebb a tévékhez, hogy melegedjen. Hogy meséljenek neki a szeretetről, a mindennapi csodákról, és arról, hogy a legkisebb parasztfiú is képes levágni a sárkány mind a hét fejét. Aztán meg legyőzi Alföldi Róbertet, megkéri egy playmate kezét, és ünnepi koncertet ad a Papp László Sportarénában.

Mert ugye évek óta a tehetségkutatók melegítik szombat esténként a lakótelepek hűvös reménytelenségét, az X-Faktor pedig a tehetségkutatók brikettje, ami mindennél jobb hatásfokkal árasztja magából a boldogságot. A világsikert befutó brit licencet már három szezon tapasztalatai alapján alakították a magyar célcsoportok igényeire, a most induló évadban ezért már minden vágás, minden kamerabeállítás és háttérzene a helyén van: azt érezzük, és akkor, ahogy azt a műsor készítői előre eltervezték.

Az első részekben még a könnyűzenei zombijáráson kell nevetnünk, jönnek szép, rendezett sorokban az emberek, akik azt hiszik, hogy tudnak énekelni, csak azért, mert a szomszéd nem dörömböl azonnal fenyegetően, ha rákezdenek a zuhany alatt. És amikor nagyon fáj, és már mi szégyelljük magunkat, akkor a műsor készítői felzavarnak egy bátortalan srácot, aki zavartan köszön, téblábol kicsit a színpadon, de amikor kinyitja a száját, kirepül belőle egy Joe Cocker, vagy éppen egy Alex Clare. És persze kiderül, hogy a srác egy bélapátfalvi fröccsöntő üzemben görnyed napközben a gépsorok fölé, mert kell minden forint, hiszen egyedül nevel tizenkét elárvult, pihe-puha kiscicát. De esténként, a szürke szoba magányában, a megfakult Bob Marley-plakát alatt mindig magával ragadják az érzelmek. Először alig halhatóan, szinte csak dúdolva, de aztán kiereszti a hangját. És a tizenkét pihe-puha elárvult kismacska csillogó szemmel, boldogan figyeli, ahogy énekel.

Mert az, hogy valaki jól énekel, még nem elég. Ide történet kell, de olyan, amitől a szív facsarodik. De legalábbis olyan, amiért érdemes bejönni a reklámblokk után a konyhából. És persze lehet erre cinikusan legyinteni, hogy forgatókönyv és megrendezett érzelmek, csak az sem segít. Mert az X-Faktor olyan, mint a paprikaspray: hiába ellenkezel, hiába keménykedsz, az arcodba tolják, aztán elbőgöd magad. Tudományos képlet, nagy mintájú kísérletekben tökéletesítve.

Éppen az az X-Faktor negyedik évadának veszélye, hogy a rutin szerkeszti majd az adásokat. Persze a zsűrit lecserélték, most már zenekarok is jelentkezhetnek a műsorba, és nemsokára szombaton és vasárnap is lesznek adások, de kérdés, mindez elég lesz-e ahhoz, hogy ne érezzük azt, ezt már láttuk valahol.

A zsűriben Tóth Gabi lett az új Keresztes Ildikó, bőg is, mintha ezért kapná a bónuszt év végén. De még így is sokkal természetesebb és kedvesebb, mint Keresztes, aki a vége felé már olyan volt, mint egy elhasznált ezoterikus önsegítőkönyv, amit Paulo Coelho dedikált tévedésből. Szikora Róbert már nem ilyen egyértelműen jó csere: oké, ő is elhasznált rocksztár, mint Nagy Feró, csak hát ő már harminc évvel ezelőtt is olyan volt, mint akinél valahol elakadt a szoftverfrissítés. Ő a magyar ugar Ozzy Osbourne-ja, a szétcsapott, már tudatmódosítók nélkül is homályos tekintetű zenészlegenda. Csak Szikora mintha egy vasárnapi mise közepén ragadt volna rajta a tripen, és egyelőre nem egyértelmű, hogy ezzel mit lehet kezdeni az X-Faktor zsűrijében. Már azon kívül, hogy vicces, amikor halálra rémül a színpadra lépő Marilyn Manson-rajongóktól.

És akkor ott van Alföldi Róbert, az ország rendezője, akit százezrek gyűlölnek úgy, hogy nemcsak azt nem tudják, mégis milyen rendező, de vélhetően azt sem, hogy mi folyik egy színházban. Alföldi lenne ebben a műsorban a kegyetlen profi, a mi Simon Cowellünk, akiben nincs szánalom, és a jelentkezők arcába vágja lesújtó véleményét. A végén pedig csak azért sem mondja, hogy azért ne ess kétségbe. Alföldi egyelőre jól rendezi saját magát, de mintha kicsit sok lenne: úgy tesz, mintha nem lenne humora, és nem érti, hogy hol van az alig észrevehető határvonal a kegyetlen profi, és a nála kevésbé szerencséseket magalázó szívtelen rohadék között.

A zsűri ezzel együtt talán jobb is, mint az előző évadban, és az első adás alapján karakterekből sem lesz hiány. Az hogy igazán tehetségesek-e, úgyis csak egy szempont. A zenekarok azonban nem nagyon dobják fel egyelőre a műsort: egyszerűen túl összeszokottak, túlságosan egy stílusban gondolkodnak a bandák ahhoz, hogy itt a műsorban, a mentorok alatt találják meg saját maguk.

Az, hogy az X-Faktor idén is olyan jól muzsikál-e majd, mint eddig, csak az élő adások alatt derül majd ki. Egy kicsit aggasztó, hogy az új műsorvezető, Istenes Bence fel sem tűnik igazán a műsorban. Legalábbis a hajzseléje mélyebb nyomott hagy, mint ő maga. De ha lesznek szívfacsaró történetek, és néhány tiszta hang, akkor minden megy majd mint eddig: akinek sírnia kell, az sír, akinek jól meg kell mondania, az meg jól megmondja majd. Az ország meg odakuporodik a tévék elé, hogy akkor most melyik legkisebb királyfi nyeri el majd a királykisasszony kezét. Meg a jogot, hogy végighaknizza jövőre az ország összes diszkóját és művelődési házát.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kardigan 2013.09.08. 14:56:40

a playmate után ottmaradt egy kötőjel :) (playmate-kezet volt eredetileg?)

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2013.09.08. 15:05:02

a bevezető elég jó felütés

justbabbling (törölt) 2013.09.08. 15:05:39

Hiányzik a szokásos "szar volt mindenki". Pedig illene.
(p.s. csak az első felét láttam, mert lefárasztott kegyetlenül)

npityusk 2013.09.08. 15:08:35

Király kritika :D őőő a végén a pornózó csajról nincs valami link ? :D Csak ha már előadta a drámát hogy ő anyagilag független akar lenni kíváncsi vagyok hogy ment neki. :D

igaztimi 2013.09.08. 15:12:17

A híres amerikai divattervező Marc Jacobs egy fiatal magyar lányt terrorizál már 5 éve. A lány ötleteit másolja, a tehetségét használja. Jacobs egy kegyetlen manipulátor, aki olyan sztárok irányít a háttérből, mint Lady Gaga. Olvassátok el a részleteket: styleangelique.blogspot.hu/2012/12/marc-jacobs-spongyabob-jelmezbe-bujt.html

áasdklfjáasn 2013.09.08. 15:19:37

"Meg a jogot, hogy végighaknizza jövőre az ország összes diszkóját és művelődési házát."

Hát ja, a joga meglesz (mint ahogy neked meg nekem is megvan).

Csak aztán majd 20 jegy fogy el elővételben, mint Oláh Gergő bulijára Csepelen, kb. 2 hónappal azután, hogy megnyerte az X faktort (tudom, hogy nem így írják, de így kellene; kár, hogy a tévészerkesztők közül egy sem tud helyesen írni).

Szerintem ha te vagy sixx elindulnátok országos turnéra, 20 fizető néző akkor is összejönne egy-egy előadásra.

áasdklfjáasn 2013.09.08. 15:20:55

@igaztimi:
Mondjuk erre valami bizonyíték nem ártana, mert mondani bárki mondhat bármit.

Flankerr 2013.09.08. 15:26:33

@npityusk: Nézz rá a Velvet címlapjára..:)

harcosDuke 2013.09.08. 15:43:44

A zsűri miatt nézhetetlen a műsor.
Tóth Gabitól és Alfölditől elhányom magam, elég a látványuk, de még meg is szólalnak, csak tudnám miért.
Igen, hidegszik az idő, de nem az x-fucktorhoz húzódok közelebb:(

akutyamindenitt 2013.09.08. 15:45:49

"brikettje, ami mindennél jobb hatásfokkal "

inkább nem kéne

BGy · http://babosi.blog.hu 2013.09.08. 16:04:05

Szikora mikor játszott rock zenét, hogy rocksztárnak lett titulálva? Csikidámot játszott.

olgavagyok 2013.09.08. 16:11:02

@igaztimi:
ezért kár volt regelni indára, hogy itt is elkezd a hülyeséged

egyébként hogy jön ez ide?
marc jacobs cuccot hordott valaki a műsorban, és azt is styleangelique tervezte és marc meg ellopta? muhaha :D

ervin2 2013.09.08. 16:14:32

Nem láttam, belőle, semmit, ez eddig is így volt. Amikor valamiről, vagy valakiről sokat beszélnek, azt megnézem valamelyik megosztón.Ötvenedére csökken az idő,amit erre fordítok. Ez bőven elég, másoknak is ajánlom. Azért érdekes, hogy ez a cikk csak a zsűrit említi, mert gondolom a tehetség csírák is fogyóban vannak. Eddig az X-ben szerintem, még soha nem az nyert, akiben benne lett volna az X! Persze örüljünk annak is, ha nem hamis. (Olyan volt, akiben a pénzszerzési XXL benne van, és kétségtelen, hogy az is egy tehetség!Még talán egyeseknek irigylendő is lehet)

Viziopata 2013.09.08. 16:18:27

Ilyen erőltetetten vicceskedő írást már rég olvastam. Méltó a műsor minőségéhez.

Viziopata 2013.09.08. 16:21:59

@BGy: na ja, ez sem mellékes.

itchap 2013.09.08. 16:25:51

Tóth Gabi (ez komoly? Tóth Gabi? miért nem rögtön valami ex-VV akárki?) ripacskodásától kirázott a hideg, aztán gondoltam megoldom azzal, hogy amikor ő beszél, lenémítom a tévét. Na ez sem volt gyógyír a sebeimre, mert akkor meg ugrált és vágta a pofákat, úgyhogy a hangon kívül a képet is levettem a tévéről, és így már kicsit élvezhetőbb volt a dolog.

olgavagyok 2013.09.08. 16:30:18

ja, és bulvárcelebképző műsor

grande milan (törölt) 2013.09.08. 16:31:28

@itchap: Tóth Gabi legalább őszinte, igaz hogy egy tudatlan parasztlány, de legalább őszinte. A másik három zsúrfiú teljesen hiteltelen.

2013.09.08. 16:42:08

@grande milan: hát, Tóth Gabi az elején sokat ripacskodott a stúdióban ülőknek, ahhoz meg már elég nagy kislány, hogy felmérje, mi a vicces beszólás és mi a megalázás közti különbség. Arra a jelenetre utalok, mikor a valóban tök szar próbálkozónak belevágta az arcába, hogy olyan vagy mint egy beteg kecske, aztán rendkívül élvezte, milyen szellemes kislány is ő. Hát nem volt vicces. De a végére feljavult. Kicsit.

szbszig 2013.09.08. 16:45:33

@itchap: Szerintem úgy a legélvezhetőbb, ha oda sem kapcsolsz egyáltalán. :D Én például lemaradtam róla. Pedig ha eszembe jut, hogy kezdődik, elképzelhető, hogy belenéztem volna. De határozottan jobb volt így. :D

Mangold2155 2013.09.08. 16:52:22

Hiteltelen kritika, gyatra helyesírással, "egyenlőre"... Miért kellene bármi hitelt adni egy ilyen írásnak, ha egyébként jól szórakoztunk, az egyébként színvonalas műsoron? Az oldalhoz méltatlan írás.

itchap 2013.09.08. 17:00:43

@Mangold2155: ja, én is épp arra gondoltam, hogy ezt Sixx mesternek kellett volna megírnia.

áasdklfjáasn 2013.09.08. 17:22:08

@BGy:
Például a Hungáriában rock and rollt.
Előtte meg kb. 1971-től a Ferm együttesben rockot (a mai LGT-s Karácsony Jánossal, az operaénekes Gerdesits Ferenccel - a quimbys Gerdesits faszi apjával -, a V Moto Rock-os Menyhárt Jánossal és másokkal).

@grande milan:
Hmmm, a tudatlan parasztlány más kategória, az attól még lehet okos, csak nem tanult eleget.
Tóth Gabi inkább az ostoba picsa feliratú dobozba illik.
Ami meg az őszinteséget illeti, hát nehogy már egy ilyen gyatra produkció zsűrije őszintén elsírja magát...

Diamond Dave 2013.09.08. 17:22:21

Teljesen mindegy, kikre cserélik le a zsűrit, a műsor marad olyan, amilyen volt - proli, túlszerkesztett és megkopott. Egy olcsó, csilivili parasztvakítás. Viszont muszáj az utánpótlás a bulvármagazinoknak is, hogy legyen kiről megírni jövő nyáron a nemtudommelyik ötven forintos szennylapban, hogy a Török RiviJérán nyaralt Kedvesével, és lám, tengerparti fotókat is készített. Aztán meg a kunmadarasi művházban koncertet adott a rosszul sminkelt, házasságból kitekintgető harmincas éveik végét járó nőknek, akiknek Vastag Csaba már unalmas. :D

Gault 2013.09.08. 17:31:17

Szikora eddig sok vizet nem zavar, lehet, hogy jobb is így, tőle vártam volna a ripacskodást, de ez a szerep Tóth Gabinak jutott úgy látszik. Belőle 5 perc is sok, Keresztes még akkor is elviselhetőbb volt, amikor a harmadik évben már mindenki előre tudta, milyen epikus közhelycsokrokat fog elénk borítani. Elviselhetetlen, produkálja magát (szó szerint tátott szájjal ugrál), majd igazi bunkó módjára megalázza egy-egy igen szar poén kedvéért a szerencsétlen jelentkezőt és észre sem veszi magát (ha valaki felfigyelt rá, egyszer Alföldi is rászólt már).
Geszti nagyjából ugyanaz, mint eddig + veterán profiként próbál fölényeskedni a többiekkel, Alföldi messze a legnormálisabb eddig.

pocimon 2013.09.08. 17:32:30

nem értem, miért kéne tv-n végigszenvedni amikor ott az www.rtlklub.hu/most/ , bikicsunájt minek nézni, a cirka 25 percnyi érdemleges tartalomon én spec. jól szórakoztam, innen is gratulálok minden továbbjutónak

Az Utolsó Csillagharcos 2013.09.08. 17:44:02

Hát belenéztem, bár nem szokásom. Tóth Gabi egy hü..e pi..a, a véleménye lényegtelen. Szikora már akkor senki volt, amikor már volt valaki. Geszti saját magát marketingeli, idomul az igényekhez, de ez nem zsűrizés. Alföldi meg rosszkor van rossz helyen.

Nekem a Billy Idol karaoke tett be. 10 mp után isszonyúan vérciki volt az egész, miközben a közönség és a zsűri látványos önkielégítést végzett örömében. Az RTL klub már annyira profi, hogy ő maga sem tudja eldönteni, hogy hol van az a szint ami vállalhatatlan, mindenre ráöntik a cukorszirupot, a tömeg úgyis megeszi. Nézze ezt akinek gyomra van hozzá.

itchap 2013.09.08. 17:57:08

@Diamond Dave: "Aztán meg a kunmadarasi művházban koncertet adott a rosszul sminkelt, házasságból kitekintgető harmincas éveik végét járó nőknek, akiknek Vastag Csaba már unalmas." LOL!

Filter Ákos 2013.09.08. 18:06:02

Szikorának azért annyi respekt kijár, hogy a korai Hungáriában (aminek a 'Csavard fel a szőnyeget' előtt még voltak tökei és tényleg megpróbálkoztak a prog.rockkal) szépen dobolt...

A műsör legszórakoztatóbb része kb. a kő-papír-olló volt, ami sokat elmond a szuperizgalmas előadásokról.

@Mangold2155: Mert? Ezen az oldalon ennél hatszázötvenötször lehúzóbb kritikák születtek már erről a műsorról. Mitől lenne ez silányabb azoknál?

áasdklfjáasn 2013.09.08. 18:06:37

@Gault:
Na mondjuk ha valakiről meg lehet kérdezni, hogy mi köze a zenéhez, az pont Gesztiguszti.
Nála botfülűbb embert keveset hord a hátán a Föld.
Az, hogy írt pár gagyi szöveget, amit - mármint amit nem a nagyon szar Első Emeletnek írt - úgy-ahogy elböfögött koncerteken (és azt hitte, hogy az rap), ne nevezzük már zenének.

Dani77 2013.09.08. 18:37:15

@Filter Ákos: Szikora 1974-től 1982-ig volt a Hungária tagja. Jóval a Csavard fel a szőnyeget után.

Filter Ákos 2013.09.08. 18:51:26

@Dani77: 1975-ben lett sláger a Csavard fel..., de most kigugliztam és valóban tévedtem, '68-as az eredeti szám. Akkor a módosított kommentem: a Hungária prog.rock dalokat/lemezeket is felvett a Csavard fel... mellett. Szal nem annyira egysíkú Szikora zenei karrierje, mint amilyennek első blikkre tűnik.

Jega 2013.09.08. 19:04:57

Az X factor jelöltek nem változtak,sok jelentkező között néhány tehetség, de a zsűri az lehangoló, a változtatás szomorú eredményt hozott: - egy ostobácska, magamutogató rockerlányt, aki se viselkedni, se beszélni nem tud.
- egy kivénhedt csikidám zenészt, aki nem sok vizet zavart.
- Alföldivel semmi bajom, azt hozta amit vártam tőle.
- Szerencse, hogy Geszti legalább maradt.
A pornóslány jó, Kristóf szintén, miattuk megnézem az X factort.

dreia 2013.09.08. 19:26:39

@Diamond Dave: Nem kellene ám általánosítani. Nem hiszem, hogy a korral romlana a zenei ízlés. Én sem vagyok már fiatal, de az ilyen Vastagh és a legtöbb x-faktorba beemelt giccseket nem is bírom végighallgatni. Még a kemény rock számoknál is vigyáznak arra, hogy csak a viszonylag dallamosabb vagy az agyonjátszottak, amik már mindenkinek ismerősek, kerüljenek csak műsorba, pedig nyilván a fiatalabb korosztály ízlését célozzák meg.

cintu 2013.09.08. 19:34:33

x faktorban tehetséget keresni olyan, mcdonaldsban a legújabb gasztronómiai trendet

Chuck Νorris 2013.09.08. 19:40:54

a 10 millio popéneles (+focikapitány +fotelpolitologus) országában a legtöbb valamire való tehetséget már beszippantotta a falunapok/bucsuk kegyetlen forgataga. A megmaradt sztárjelöltek a jövö évi idényben már csak csapatostul érvényesülhetnek

Axel Torpedo 2013.09.08. 19:59:38

@ervin2:

Ahhoz kepest, hogy nem nezed, eleg jol vagod a szakzsargont. "Eddig az X-ben szerintem, még soha nem az nyert, akiben benne lett volna az X! " - megis mi a fene az az "X", aminek benne kell legyen?

Lucretia/My Reflection 2013.09.08. 20:07:46

Ahh, mondtam én, hogy hibátlan ötlet volt Tóth Gabi meg Alföldi az új zsűribe, továbbra is mindenki nézni fogja az egészet, muhaha!

rockjano 2013.09.08. 20:29:36

Igen lehet fikázni, részben jogos is, de mégis mindenki ezt nézi majd mert egyszerűen a saját műfajában nincs jobb, alapvetően profi munka legalábbis hazai szinten (az eredetihez azért persze ne hasonlítsuk…)

A nézettség meglesz és végülis csak ez számít (ez hozza a zsozsót) ilyen egyszerű.

Sem nem sokkal rosszabb sem sokkal jobb mint eddig… (remélem azért lesz most is olyan királyfia jellegű ember az nagyon feldobja a dolgot)

micsoda? 2013.09.08. 20:33:37

Se nem láttam, se nem hallottam a műsort, de a poszt megjegyzésein jókat derűltem. Tetszett.
Ha már Tóth, akkor inkább a Verát tettem volna zsüritagnak.

szgy 2013.09.08. 20:43:42

Tóth Gabi már akkor viccnek tűnt mikor még csak mentorsegédként jelent meg a műsorban. Nem tudom hol van a határ, de talán a megasztárnál jóval több kellene ahhoz hogy zsűritag legyen.
Alföldi meg... hát, biztos meg akarják lovagolni a körülötte kialakult balhét. Attól függetlenül hogy nem tudom mit csinál a színházban ezért nem fogom nézni, mert egyszerűen rosszul vagyok a b.ziktól, sajnos vagy nem sajnos, nem szándékosan utálom őket. Kiráz a hideg tőle, ahogy attól is mikor meglátom hogy a Steiner cikket ír a veleveten-vagyhol, valamelyik index-csatolmányon.

szgy 2013.09.08. 20:46:03

@rockjano: "de mégis mindenki ezt nézi majd mert egyszerűen a saját műfajában nincs jobb, alapvetően profi munka legalábbis hazai szinten"

na meg azért mert az ország nagy része alig néhány csatorna közül válogathat. így lehet az ultragagyi éjjel-nappal anyámkínjára mondani a reklámban hogy "az ország egyik legnépszerűbb sorozata". gyakorlatilag bármit beraknak az esti sávba annak lesz néhány milliós nézettsége.

Vombatus Ursinus 2013.09.08. 20:52:53

@szgy: Egy pszichológus talán tud segíteni.

fran7 2013.09.08. 21:06:44

Tetszett a kritika. Valóban az X-faktor arra jó, hogy szombat esténként az el nem járó embereknek valami értelmesnek tűnő elfoglaltsága legyen. tele emberi történetekkel és sírással végül nagy katarzissal kis művészeti élménnyel. A retek klub tudja ezt prezentálni. Nagy nézettséget kap érte cserébe és sok pénzt. Ez a show nyilvános része. A többit a bölcs ember nem kérdezi meg- Például, hogy alacsonyodhat le odáig az István, a király, hogy az X reklámműsora legyen.

szgy 2013.09.08. 21:07:27

@Vombatus Ursinus: "Egy pszichológus talán tud segíteni."

Na, majd pont emiatt... Akkor már olyan dologért ami megéri. Nem akarok tőlük semmit csak hogy engem hagyjanak békén. Elvétve látok egyet-egyet, nem keresem a társaságukat, inkább elkerülöm. Teljesen nyugton vagyok tőlük amíg nem erőszakolják rám magukat. Felőlem még akár vonulhatnak is, csak ne lássam :-)

Egyébként meg nem hiszem hogy ez akkora hatalmas probléma lenne, nagyon messze van attól hogy emiatt a legkevésbé is élhetetlen legyen az életem. van aki a pókokkal, kígyókkal, ízeltlábúakkal, stb. van így vagy a krétacsikorgással :-) Majd ha az ország legnagyobb része b.zi lesz akkor már lehet értelme kezeltetni.

Giedi 2013.09.08. 21:14:23

olvasva a kommenteket ...
"A tudatlanság Isten ajándéka .... "

axióma :)

wovbagger 2013.09.08. 21:21:04

a váltott éneket bemutató szolfézstanár lány volt a legjobb! bár a zsürin akkor is röhögnöm kellett, ahogy belevitték a Kodály-módszert, hogy megindokolják, hogy miért engedik tovább - mert nem akarták azt mondani, hogy "ilyen zenét nem hallgatunk, de továbblökünk, mert majd a táborban kiderült. tudunk-e valamit kezdeni veled".

a zenekarok? szánalmas szar volt mind. lehet, hogy "szerkesztői koncepció" volt, de ebben az adásban főleg magukat punknak képzelő hülyegyerekek próbáltak zenészeknek látszani, de nagyon nem ment (a gyomorforgatóan rossz Idol-átirat mindent vitt, és még örültek is neki...).

Jó Mercutio halott 2013.09.08. 21:33:33

A Toth Gabi nevu izzadsagszagu eroltetett pozőrködésének elviselesere tenyleg az egyetlen megoldas a teve kikapcsolasa. Ennek a duplasenki lotyócskának egyetlen termeszetes gesztusa nem volt, raadasul a mesterkeltsege is rohejes klisék, ket kez felemel ordogszarv, mutatoujjal kimutatas, a 80as evek Kajagoogoo idoszakaban is ciki volt mar ez. Ma mar szanalmas, rettenetesen szanalmas. Es ezt az eleve szanalmas kis senkit tragikusan szanalmassa tesz.

TGabi 2013.09.08. 21:48:31

Undorító, hogy szerkesztői utasításra, tudatosan aláznak-gyaláznak embereket. Tudatos szerkesztői koncepció az is, hogy már az első TV-adás előtti válogatón kiválogatja a TV, kiken lehet majd röhögni. (Őket persze biztos azzal hitegetik, hogy azért mehetnek a zsűri elő, mert jók, fúj :S)

Ez a zsűri meg nagyon gagyi. Tóth Gabi egy tévedés. Énekelni tényleg jól tud, az előtt le a kalappal - de se szókincse, se beszédkészsége, se frappáns fordulatai nincsenek és nagyon tud viselkedni. :S

Bérgyilkos Bohóc 2013.09.08. 21:54:22

15 percig bírtam. Tóth Gabi erőltetett ripacskodása, hol irritáló hol pedig kínos volt (tudod, az a fajta amikor te szégyelled magad). Nem volt egy olyan pillanata, amire legalább egy pozitív jelzőt aggathatnék. Ízelitőnek ennyi bőven elég volt.

danialves · http://smokingbarrels.blog.hu 2013.09.08. 22:32:03

Megnéztem pár videót, és ami pozitív változásként feltűnt, hogy úgy néz ki, nem vágják össze másfél percesre a számokat, így néha valami zene is akad talán a sok duma között.

ervin2 2013.09.08. 22:44:47

@Lucretia/My Reflection: @Axel Torpedo: Egyediség, eredetiség, fokozva karízma ezt akarják az angolban az "X faktorral kifejezni" Na ilyesfajta valami nálam nem az X-ekben volt. Akinek hangja is volt, és MELLETTE volt benne valami,ami miatt érdemes egy énekest hallgatni ,aki átad valamit, nemcsak jól képzi a hangokat,ilyen számomra az utolsó 10 évben Oláh I. Rúzsa M. Caramel, és Tabáni. Énekelni ennél persze többen tudnak, de engem nem fogtak meg, számomra felcserélhetők.

2013.09.08. 23:09:32

Lassan nem lesz értelme idejárnom, leszámítva néhány amcsi sorozatot, a hírek kávé mellét, meg 1-1 olyan posztot, ami pl. az On the Spotról szólt. Az érdektelenség (és még meg sem kell erőltetnem magam) lassan leszoktat a tv-zésről. A comedy central ismétlései jók háttértévének a net mellé, meg a tematikus csatornák időnkénti átkapcsolgatása, oszt ennyi elég is.

Jó Mercutio halott 2013.09.08. 23:39:45

@queensryche: "A comedy central ismétlései jók háttértévének a net mellé, meg a tematikus csatornák időnkénti átkapcsolgatása, oszt ennyi elég is.".
Ez aztan az igenytelen X-faktor-nezes helyett igenyesen eltoltott szabadido.

grande milan (törölt) 2013.09.08. 23:54:30

Marketing Petikének is távoznia kellett volna a show-ból, mivel a mentoráltja, akivel megnyerette az előző szériát nem kell. Nem azért, mert cigány Oláh Gergő, mivel perpillanat egy másik cigány Caramel a legnagyobb sztár itthon, hanem mert gyenge, érdektelen előadó. Csak Petike szociális alapon akart sztár csinálni Gergőből. Nem megy.

she_wolf 2013.09.08. 23:56:19

Csípem, hogy senki sem nézi, mégis mindenki véleményezi (a legtöbben herótozva):)))
"Hiteltelen zsúrfiúk"? Alföldi munkássága a kezdetektől napjainkig hihetetlen pálya (számomra nagy öröm, hogy ilyen minőségében is láthatom). Geszti és Szikora sem most fordult le falvédőről. Igaz, Szikorával kapcsolatban néha felvetődött bennem, hogy Kozsó tán rossz plasztikai sebészt választott:)
Tóth Gabinak jó hangja van, de nem ártana meló előtt fagyasztóba tenni, és csak 10 perccel az eksön előtt székbe ültetni. Akkor talán a seggén maradna. Vagy Alföldi kezébe adni egy öntöttvas serpenyőt, aki alkalomadtán lecsapkodhatná vele a röpködő kis csajt.
Ami a versenyzőket illeti, nekem mindig nagy élmény látni-hallani őket, mert vagy leesik az állam, vagy fuldokolva röhögök:)
A kommenteket olvasva nem értek még valamit: a XXI. században mi a pöcsért kell azon rugózni, hogy ki mit csinál(t), kinek milyen a szexuális irányultsága (és a többi lényegtelen baromság) amikor éppen nem a munkáját végzi?

2013.09.08. 23:57:51

@Jó Mercutio halott: A várt megmondás, köszönjük. Egyrészt a fene megenné, ha nem csak a háttérben menne (értsd: ez lenne a primer tevékenység), másrészt mondd, taníts, mi számít igényes időtöltésnek! Tán csak nem a zikszfaktor?

Boboboss93 2013.09.09. 00:16:06

Hálistennek, hogy nem sokat tűnik fel Istenes Bence, idegesítő állandóan jópofizni akaró kis mitugrász hülyegyerek.. A kérdések amiket feltesz az új versenyzőknek még egy ilyen végtelenül sablonos műsorhoz képest is zavaróan semmilyenek.

2013.09.09. 00:44:49

Szokás szerint elég modorosra sikeredett de azt szűrtem le, hogy semmi nem változott...

ajatollah 2013.09.09. 01:05:44

@szgy: nem azért de szerintem a legnagyobb buzi a műsorban (de az országban is esélyes) az Szikora. Alföldi is az, de Szikora nagyságrenddel irritálóbb.

ajatollah 2013.09.09. 01:09:44

@ervin2: "Egyediség, eredetiség"

Pont egy karaokeműsorban? Ne szívassál má

bretman 2013.09.09. 03:01:44

@ervin2:

És még Tabánira is emlékszel, aki már évek óta nem adott koncertet, bár ezeket soha nem nézted és azóta ötvenedre csökkent ez is :-)

Ezekről a kommentekről hiszem mindig azt elsőre, hogy paródia, de nem és nem.

Valaki magyarázza meg, hogy ott, ahol névtelenül lehet kommentelni, miért ragaszkodik a kommentelők jelentős hányada ócska és nevetséges közhelyekhez, amikről azt hiszi, hogy népszerűek.

Miért kommentel valaki tévés blogon, ha úgy gondolja, hogy még név nélkül is ciki neki tévét nézni?

áasdklfjáasn 2013.09.09. 03:47:31

@Filter Ákos:
A Hungária progresszív rockot?
Sorold már a számokat, baszod.
Merthogy nekem egy sem jut eszembe. De szerintem másnak sem

@rockjano:
Aha, szóval ha a szart lefújjuk színes lakkal, akkor az már dísztárgy?

@Giedi:
Hát nem hiszem, hogy ajándékba kaptad volna istentől.
Bármelyiktől.

@TGabi:
Hát annyira jól énekelni sem tud, maradjunk ennyiben.
Egy átlagos karaokediszkóban találsz 2-3 nála jobbat.

@grande milan:
Mondjuk Oláh Gergőnek tényleg kurva jó hangja van, csak találni kéne neki egy menedzsert, meg valakit, aki megmondja neki, hogy a funky, amit a cigányok mindenáron nyomni akarnak, már vagy 20 éve nem menő a világban (Magyarországon meg sosem volt az).

Ysu 2013.09.09. 06:36:04

@ajatollah: "Elvileg" nem karaoke-műsor, hanem tehetségkutató. És szóban minden egyes műsor elején hangoztatják is, hogy egyediséget, karaktert keresnek, nem elég a jó hang. Az is látszik így tíz év után, hogy tényleg a karakter és a karizma tartja a pályán az énekeseket, ha fegyelmezett munkával jár együtt, akkor akár hosszabb távon is meg tudnak maradni. L. Caramel, Rúzsa Magdi . Oláh Ibolyából sajnos hiányzott a fegyelmezettség. (Talán még Tóth Gabit tudnám mondani félve, bár ő most nagyon el tudja rontani a dolgot, ha nem vigyáz).
Más kérdés, hogy az utóbbi időkben a szép szavakon túl semmi sem történik az ügyben, hogy a műsorok túllépjenek a karaoke szinten. Ebben nem csak a zsűri és a résztvevők, hanem a zenei produceri munka, a dalválasztások, a hangszerelések is ludasak.
Miután az X-faktornak még egy átütő karaktert sem sikerült felfedeznie, kételkedem, hogy most a megváltozott zsűrivel sikeresebbek lennének.

2013.09.09. 07:29:06

Csikidám Robika az idő előrehaladtával egyre jobban hasonlít Helen Mirrenre.

Ebben a szériában kik a műsorvezetők?

never again 2013.09.09. 07:38:16

Meseszép az első bekezdés, de a szerzőt szeretném arról megkérdezni hogyha már ennyire odavan a lakótelepektől, akkor árulja már el, hogy a körúti bérházakban és a világvégén lévő kis faluban megnézte-e hogy Woody Allen filmet néznek-e minden este az ott lakók, netán Freud-ot olvasnak fel egymásnak és értekeznek az élet nagy dolgairól?!?

Csak úgy érdekelne, ha már ma olyan divatos a lakótelepek reménytelen mocskával jönni... Esetleg az ilyen cikkek írása oly jól jövedelmez, hogy azonnal rózsadombi villából küldözgethet cikket a szerző? És ugye ott sincs bekötve egy tv sem? Ott is mind Proust-ot olvas vagy színházba jár...

Ehh!

mrbateman 2013.09.09. 08:14:30

Ezt nem hiszem el, basszátok meg!

Tényleg ennyire unalmas az életetek, hogy ezt a 25-ször megrágott, kiköpött fröccsöntött műanyag fost képesek vagytok megnézni, sőt őszintén felháborodni a tótgabin, meg a másik 3 zsúrbuzin.
Vicc bazmeg vicc!

Soha nem gondoltam volna, hogy akár csak részleteiben is egyetértenék a kádári kultpollal...de Aczél elv. ezt nem hagyná az sicher!

Adásszünetet szombatra, mert kihal a magyar!

SarahConnor 2013.09.09. 08:27:28

A zsűri baromira túljátszotta minden reakcióját. A Billy Idol-emlékzenekaron óriásit buliztak, én épphogy doboltam az ujjammal. Geszti még azt is találta mondani, hogy "ekkora buli még itt nem volt". Oké.
Aztán jött a kimondhatatlan nevű Kristóf, akit én spec untam, ők hadonásztak, táncoltak, a végén bőgtek, még Alföldi is. Oké.

Tóth G. két legcikibb megvillanása: a Billy Idol-os zenekar dicshimnuszába belenyögte, hogy "... és akkora alázat van bennetek!" - hát ezen hangosan felnevettem. Annyira egy semmitmondó, betanult szöveg, amit valahova el kellett sütni...
A másik Kristófnál a sírás közbeni "megtiszteltetés volt egy ilyen tiszta szívű, őszinte embert hallgatni" - vagy mi. Ez már konkrétan fájt.

Olyan WTF-fejjel néztem a végén, hogy talán unalmasabb válogatót nem láttam még, beleértve ebbe a brit és amerikai tehetségkutatókat is. Ők meg gyakorlatilag elélveztek a saját munkájuktól.

2013.09.09. 08:27:43

Valaki homalyositson fel, mi a banat az a csikidám?

Ez a musor kritikan aluli, reszemrol egy vallvonogatas a velemeny ra.

Tourist From An Other Space 2013.09.09. 08:32:20

Tòthgabi egy nagyon primitív kiscsaj, és az ő szintje képviseli iq-ban a nézők többségét. Botrányosan gyenge, ahogy színészkedik. Robi pedig somlò2, langyosvíz, nem sokat zavar majd a történetben. Geszti marketingfasz, ő a csigát is lekisérni egy százasért a balcsira. Alföldi, pedig kicsit más!

Brekicc 2013.09.09. 08:32:22

Én elsőre nem is figyeltem ki az író, de olvasás közben nekem is feltűnt, hogy mennyire erőltetett lett az egész írás.

Annyira beleuntam az olvasásba, hogy többször is bekezdéseket ugrottam, mert annyira gagyi volt az egész.

Az erősen szubjektív megítélés természetesen mindenkinek szíve joga, de ez a műsor messze nem szar ennyire, még ha jól bejáratott klisékre épül is.

A zsűrit szerintem fölösleges szidni, mert még a szakmai hozzáértésük nem derült ki ebből az 1 műsorból. Majd ha Baricz Gergőket visznek az élő show-ba megint, akkor szerintem mindenki jogosan magyarázhat.

Nem szeretem az Alföldit, de egyelőre nekem kellemes csalódás. Tóth Gabitól nem tudom miért akad ki mindenki, ő eddig is egy idegesítő csaj volt, aki állandóan színészkedik. Őt a hangja miatt szeretik az emberek.
Szikin azért meglátszik, hogy minden adásra az Azkabanból kaparják elő, nálam nagy kérdőjel, hogy alkalmas e ő mentornak.
Gesztinek van érzéke a dolgokhoz, de remélem, hogy a következő szezonra őt is lecserélik már, mert vannak erősen megkérdőjelezhető szakmai döntései.

Brekicc 2013.09.09. 08:42:44

@Fenimore: A Billy Idolos zenekar annyira erőltetett és gagyi volt, hogy ott a szám adott el mindent. Nem véletlen, hogy nem saját számmal jöttek ki. Engem borzasztóan idegesítettek azok a begyakorolt manírok, meg pózerkedések, amikkel messze begyalázták még Axl Rose-t, a pózerkirályt is. :)

Lehet a nyúlást eredetien is csinálni mint pl. ők:
www.youtube.com/watch?v=2gQbnLCgLCU

Szerintem a Kristófka azért volt benne, hogy a határon túli magyaroknak is legyen majd kire szavaznia jó pénzért. Ha megnézed tavaly az Adélka is azért került be, mint utóbb kiderült kb. soron kívül egyből az élő adásba. :)

SarahConnor 2013.09.09. 08:45:49

@Brekicc: igen, én is meglepődtem, hogy egy zenekar nem saját számot hoz, nyilván megvolt az oka.
Kristófka a határon túli származása ellenére se lesz benn sokáig, a többszériás tapasztalat azt mutatja, hogy a tinisuniknak eladható srácok maradnak benn. Ő nem az.

Brekicc 2013.09.09. 08:49:11

@Fenimore: Szerintem össze fogják kalapálni az élő sóra, bár az nagy X-Faktor, hogy van csaja és ezt be is mutatták. De az élő sóra majd már biztos szakítani fognak! XD

Partjelző 2013.09.09. 08:49:39

Nem az az aggasztó, hogy Istenes Bence alig tűnt fel a
műsorban,hanem az,hogy előbb vagy utóbb garantáltan fel fog...
És akkor visszavonhatatlanul eluralkodik a mély tehetségtelenség, a hátborzongató önimadat, a hablatyoló semmitmondás.

randomuser1 2013.09.09. 09:28:33

@never again: ha régen náztél este lakcsikat, mikor még nem digitálisan, ahány szolgáltató, annyi időzítés, kilencven csati ment hanem a magyar központi, éterből, tökéletes szinkronban.
a legcsodálatosabb stroboszkópszerű látvány, ahogy az ezerablakos szalagház kilencszáz ablakában egyszerre villan fel a szomszédok közt vágóképe.. ha elég közel vagy nyáron és pár ablakból halkan szűrődik a zene is..
faluvége tíz háza nem adja ki a fílinget:)

Farkasbab 2013.09.09. 09:38:22

Nem unják még az illetékesek Alföldit állandóan buzizni? Komolyan ez a lényeg? Azt hiszem, ezzel folyamatosan csak olyanok képesek foglalkozni, akik saját maguk lósz*rt sem tudnak felmutatni semmilyen, de semmilyen téren. (iskolázottság, valószínűleg párkapcsolat, sikerek a másik nemnél stb.)
Vagy innentől kezdve mindenki mást is így emlegetünk? A buzi Oscar Wilde? A nevelt lányát feleségül vevő Woody Allen? A nemi erőszaktévő Roman Polanski? stb. stb. Mi a büdös franc közötök van a másik ember magánéletéhez? A mocsok nagy irigység az, ami arra sarkall, hogy ezzel foglalkozzatok? Ja, lehet, hogy Alföldi jobban jár egy daliás fiúval és a vele való tartalmas kapcsolattal, mint az ilyen önjelölt erkölcscsőszök esetlegesen a kétfilléres lotyóikkal meg a szar kapcsolataikkal. A kereszténység jegyében. Ja. A sok válás is a sikeres heteró kapcsolatokból következik, ugye???
Vagy kérdezhetném azt is: Alföldi Róbert mikor és hol csinálta a szemetek előtt, amitől ennyire hánytok? Konkrét időpontot, fotókat kérek erről. Sza**ágó homofób banda. Akinek nem inge, ugye...

Misi56 2013.09.09. 09:49:25

@áasdklfjáasn: Hú de szakértőnek tetszik lenni!! Igaz ezzel a véleménnyel, megsértesz néhány ezer rajongót.Én nem vagyok az, de szerintem a "személyes" kritikának is disztingváltnak kell lennie.Magyarul: csak annyi az érdekes az egészből, hogy hány embernek tetszik a műsor és hánynak nem. Viszont aki nem nézi, az milyen alapon mond kritikát?

megatoner.hu · http://megatoner.hu 2013.09.09. 09:50:45

megdöbbentő, hogy a négy zsűritag közül alföldi volt a legszimpatikusabb.. geszti a reklámvéglény, szikora a modorosratyi, meg a fejőslány. borzalom. és hát a produkciók, hasra mentek a leghamisabb szartól is.. by the way, mielőtt új széria indult, nem néztek szét hogy a régi győztesek, Kocsis Tibóóó, meg Oláh Gergő, stb. hol koncerteznek? sehooool gechó, nem kell ez senkinek, csak azért nézik az emberek, mert szeretik a zenét, oszt ebben meg van. Tv2 egy-két jó filmmel hülyére verné aertéelt ebben a músorsávban.

MANIT 2013.09.09. 09:55:08

Alföldi végülis tetszik, de azt nem tudom felfogni, miért kerültek a többiek a zsűribe, szerintem személyes okok lehetnek mögötte, mert így műsor kuka.

TÖBB VICCES, NAGYDUMÁS, HITELES!, zenéhez értő alak is lenne itthon, akik sokkal jobban működnének, mint ezek a sötét, erőltetett majmok,akik a miatt a műsor a ciki kategóriába zuhan a menő-ből.

Novák Péternek például nem hatalmas a zenei múltja , de jól működött a Megasztár zsűriben, szerethető srác volt, jó szöveggel, okos meglátásokkal. Írásai, hangja és zenéje alapján a Szabó Eszter énekesnő is az lenne, ha jól tudom aranylemezei is vannak (gondolom ez számít itt) és jók a dalai, óriási a dumája és vicces, öregnek pedig inkább a D NAgy Lajost tenném be , barátságos jóindulatú vén róka, jó sok slágerrel és nem elhasznált, hiteltelen bulvárfej egyik sem. Nem lenne ciki velük nézni a műsort, és ami a legfontosabb: LEGALÁBB NEM KAPCSOLNÁNK EL MIATTUK!!

Misi56 2013.09.09. 09:56:59

@Fenimore: Ugye a következőt nem nézed? Kíváncsian várom ennek ellenére az ízlés formáló kritikádat.

Misi56 2013.09.09. 10:01:29

@MANIT: Azért Szikora ötször nagyobb sztár volt az Ő idejükben!

SarahConnor 2013.09.09. 10:08:27

@Misi56: Nem értem, mi a bajod. Sosem tagadtam, hogy nézem a tehecccségkutatókat, mert élvezem őket. A véleményem pedig az, hogy a mostani volt a leggyengébb műsor. Ennyi. Mi fáj?

Prof. Dr. Ausgezeichnet Lienen-Brücke 2013.09.09. 10:12:42

@áasdklfjáasn: vitatkoznék, szerintem Toth Gabi az "ostoba parasztpicsa" dobozba illik. eccer feltunt a sved husgolyo szakaruhazban, ugy volt feloltozve es ugy viselkedett, mint egy szellemileg visszamaradt sugarbeteg papagaj (elnezest kerek a papagajoktol)...

ajatollah 2013.09.09. 10:15:11

@Ysu: na de eleve hogy lehet valaki eredeti aki másnak a dalát énekli el, és még zenészi képességei sincsenek? Nem lehet több mint jó esetben egy jó haknifellépő a falunapon vagy egy lagziban, szerintem. Amúgy ki lenne kíváncsi rá, józanul? Hozzáteszem, hogy a műsort szerencsére nem láttam, de biztos majd belefutok véletlenül még év végéig.

2013.09.09. 10:32:25

Alföldi Róbert, az ország rendezője, akit százezrek gyűlölnek úgy, hogy nemcsak azt nem tudják, mégis milyen rendező, de vélhetően azt sem, hogy mi folyik egy színházban.

Na ezek után merje valaki bevallani hogy nem szereti Alföldit, automatikusan Alföldi fenomenális munkásságát nem ismerő, színházkerülő taplónak nyilváníttatik!

2013.09.09. 10:51:16

Miért nem szűrik ki egy előválogatáson a sok bénát, aki csak poénból jelentkezik? A kamera elé már csak a tehetséges előadókat kéne engedni! Ha még a zsűri drámáját is elhagynák, jó műsor lehetne belőle. De ez úgy szar ahogy van.

SarahConnor 2013.09.09. 10:57:49

@Bencissimo: anno a Voice szűrte őket. Akkor azért ment a nyávogás, hogy hol vannak a bénák, akiken röhögni lehet, ez így nem elég vicces, stb. :)

fran7 2013.09.09. 10:59:13

@Bencissimo: Ezzel leírtad az MTVA Koncertek az A38 hajóról című műsorát. Aminek nincs is nézettsége. Míg az X-faktornak 2 milliós. Biztos nehéz a döntés az RTL Klubnál, hogy melyik műsort is favorizálják.

TFL · http://civilzone.eu 2013.09.09. 11:01:15

"egy elhasznált ezoterikus önsegítőkönyv, amit Paulo Coelho dedikált tévedésből" - ez most nagyon ült :D

randomuser1 2013.09.09. 11:06:15

@Bencissimo: mer ez a művészi koncepció része? egyfelől haláli vicces és magával ragadó, izagi érzelmeket generál, másfelől féltucat nyommorék közé bekeverni egy átlagos képességű arcot olyan kontrasztos, h revelációként éli meg a műértő közönség.
ez egy szórakoztató műsor, nem a konzi felvételi vizsgája...

Trójai 2013.09.09. 12:06:39

"Mert ugye évek óta a tehetségkutatók melegítik szombat esténként a lakótelepek hűvös reménytelenségét,"

Nyilvánvaló, hogy a kertvárosokban vagy villanegyedekben még véletlenül sem nézik ezt a műsort, csak és kizárólag a lakótelepeken.

Trójai 2013.09.09. 12:15:08

@never again: na igen, én is ezen akadtam fenn, de te jobban megfogalmaztad a gondolatomat.

randomuser1 2013.09.09. 12:18:31

@Trójai: de ott is nézik, csak nem reménytelenül, a hideg távfűtős betonkecókban, a tévé elött keresve valami melegségforrást :)

találóan shimizu2 2013.09.09. 12:23:37

a zenekarokat egyetlen szóval tudnám jellemezni: f0s!

Axel Torpedo 2013.09.09. 12:32:44

@Misi56: Szerintem hazai relevans kulturkorben most is oriasi sztar.

Trójai 2013.09.09. 12:56:09

@Emmanuel Goldstein:

Remélem ez csak irónia volt. De ha mégsem:

Még mindig nem értem miért reménytelen egy panel. Talán mert albérlet lenne? A panelek elenyésző része az. Mert kisebb mint egy ház? De kényelmesebb is, nem kell havat lapátolni, füvet nyírni, metszeni, kapálni, stb. (Továbbá jobb egy saját panel, mint egy ház, ami saját ugyan de hitel van rajta.)

A távfűtéses betonkecó pedig nem feltétlen hideg, egyes helyeken dög meleg, mert a legtöbb helyen nem állítható a hőfokszabályozó.
De az, hogy a panel vagy a ház hidegebb e, attól függ, hogy mennyire fűtik fel. (Egy téglaház szerintem kifejezetten hidegebb télen, mint egy panel.)

Ez eléggé szánalmas, hogy az író csak úgy tudja elképzelni a panelt, mint egy szakadt, alig bútorozott, hideg, mocskos, agyongreffitizett, csótányos helyet a gettó közepén, ahol gyári szalagmunkások laknak.

Az, meg hogy ki hova húzódik abban a fene nagy hidegben...Hát, elárulom, hogy mindenki magánügye. Skatulyázni és általánosítani nem csak demagóg, hanem primitív dolog is.

Trójai 2013.09.09. 12:59:33

@Emmanuel Goldstein:

Na és az is nyilván hülye, aki tökegyedül nem egy hatszobás házban él. (Vagy nincs kedve a kerti munkához, esetleg már nem bírná fizikailag. És ezért él a hideg "panelgettóban")

Ysu 2013.09.09. 13:40:37

@ajatollah: Volt már rá példa a tehetségkutatókban, hogy énekesek nem szimplán elénekelték más dalát, hanem értelmezték, feldolgozták, sajátjukká tették. Hozzátettek valamit. Nézd meg pl. Oláh Ibolya miket énekelt az első Megában. Vagy Caramel a másodikban. Vagy Rúzsa Magdi, Póka Angéla a harmadikban. (Pl. R. M. Pély Végső Vallomását simán úgy énekelte el, hogy az messze jobb lett, mint az eredeti. De lehetne még más példákat is hozni.)
Sajnos az X-faktorban nem láttunk erre példákat, és valószínűleg nem is fogunk. Ezért írtam, hogy a dolog "elméletileg lehetséges".

randomuser1 2013.09.09. 14:01:57

@Trójai: neizéjjé má, ez egy sablonos, közhelyszerű elem, mindenki érti a poént benne, azért van.
függetlenül attól, h a rózsadombon, egy borsdi zsákfaluban vagy történetesen egy panelban lakik.
hovatovább, az igazi panelproli ül a tévé elött és bámulja a maónikasót, közben lábasból kanalazza a hideg pörköltet ami lecseppenve foltot hagy a szakadt kiszürkült trikóján.

Trójai 2013.09.09. 14:07:29

@Emmanuel Goldstein:

Szerintem nem poénos, hanem demagóg és primitív de ezt már kifejtettem.

"mindenki érti a poént benne"-- Ezzel is vitatkoznék, hogy mindenki, mert nem csak én szólaltam fel emiatt.

És nem attól proli valaki, hogy panelban lakik.

randomuser1 2013.09.09. 14:55:20

@Trójai: van aki nem érti a viccet...
panelba prolik laknak, ez alapvetés
laknak másutt is, de a panel a természetes közegük, mint ahogy akinek hirtelen megszalad, az menekül onnan. a panelnak egyébként is sok hátránya van, ami maiatt szükséges némi kompromisszumkészség h valaki ott éljen, az, elhanyagolt közösségi terek, mund a ház körűl, mind az épületen belül, nagy, állandóan változó összetételű, elidegenedett lakóközösség, elavult gépészet, ócska hangszigetelés, stb
nyugodtan mondhatod, bezzeg nálatok nem így van, attól még nagy általánosságban ez a helyzet...
és ezek a végeláthatatlan szürke kavics falak, kis ablakok millióival, szürreális látvány...

xclusiv 2013.09.09. 16:30:33

@Misi56: "Azért Szikora ötször nagyobb sztár volt az Ő idejükben!"

Nem ötször, ötvenszer nagyobb sztár volt. Viszont a konkurencia ma nem ötvenszer, inkább ötszázszor akkora...

illyria 2013.09.09. 18:11:01

én rengeteget nevettem a "zsürin", a próbálkozókra nem is nagyon emlékszem :)

Csak úgy mellesleg... Alföldi öt évvel ezelőtt a Társulatban sem volt kíméletes, szóval szerintem kár karakterekről beszélni :)

A Tyne folyó déli partja 2013.09.09. 21:16:54

@mig54: nekem az tetszik, hogy milyen profi, zenéhez tökéletesen értő, tökéletes hallású emberke itt minden kommentelő:)

A Tyne folyó déli partja 2013.09.09. 21:24:14

@Bencissimo: én pont azért nézem csak a válogatásokat (a neten), mert azokon, meg a mentorok beszólásán lehet röhögni. utána nekem már unalmas.

never again 2013.09.09. 22:06:20

@Emmanuel Goldstein: Jártál te már belvárosi szuterénben? Láttál már megroggyant tetős vályogházakból álló teljes utcákat, ahol nemhogy ablak, de ajtó sincs, csak függöny?
Az a kategorizálás, amit itt te poénosnak hiszel, szerintem sokaknak szúrja a szemét, sőt kimondottan bántó.
Kb. olyan minthogy aki pl. bmw-t vezet, az mind maffiózó vagy akinek kertes háza van az valahonnan összelopta. Minden emberre lehet pejoratív kategóriát kitalálni, most a "panelprolikat" alázni divat. De ez se eredeti ötlet ám, valami politikus mondta pár éve, azóta szajkózzák a majmok a médiában.
A vicc pedig addig vicc, amíg mindenki nevet rajta, ha valakit bántunk, az onnantól gúny. De ez csak az én véleményem.

Mondjuk ez itt már erősen off, mert a cikk ezek után vált számomra hiteltelenné. Olcsó és népszerű klisét alkalmaz, ebben nincs eredetiség és ötlet. (Sőt, még tévém sincs, köveket ide!)

2013.09.09. 22:27:47

Panelproli az, aki panelban lakik? Egyedüli attribútumként? Szerintem ezt ne reklámozd, mer' körberöhögnek.

Trójai 2013.09.09. 22:36:46

@Emmanuel Goldstein:

"van aki nem érti a viccet..."

Az a baj, hogy amit te viccesnek hiszel, az demagóg és primitív beskatulyázás és egyáltalán nem vicces, hanem inkább kínos korlátoltságra utal. Gondolom azért véded ennyire hevesen az álláspontodat, mert te vagy az író, ami (nem csak szerintem) eléggé szar írás.

"panelba prolik laknak, ez alapvetés"

Erre ne vegyél mérget, mert lehet hogy így volt a 80-as években, de mára ez már nem igaz.

Az a baj, hogy még mindig nem érted, a problémát. A probléma az, hogy az írásban azt, aki x faktort néz, lehülyézik, a "hülye" embereket leprolizzák, és a prolikat pedig a panelban lakókkal azonosítják. Ez pedig nemcsak hogy nem helytálló és rosszindulatú, hanem undorító is. Ennyi a lényeg.

Trójai 2013.09.09. 22:45:31

@Emmanuel Goldstein:

Ja, és nem "panelba" hanem panelbaN.
Ezt még egy proli is tudná.

she_wolf 2013.09.09. 23:09:45

@Tourist From An Other Space:
Írományod első sora vastagon kimeríti a becsületsértés fogalmát.
A többi pedig.....mit is lehetne mondani egy földönkívülinek, ami kellő módon árnyalhatná a "mit brekeg itt ez a fasz?" életérzést?:DDDD
Inkább egy jó tanács: kis terpesz, oldalsó karlendítés, kitart, ééééss jó utat haza....

she_wolf 2013.09.09. 23:22:36

@A Tyne folyó déli partja:
Igenis, mi mindent tökéletesen tudunk, kérem alássan.
Ja! Elméletben. Mert a gyakorlat mindig beint egy méterest.

dm996 (törölt) 2013.09.10. 08:35:16

Én sem értem mire föl kell szidni az Alföldit. Bár az összes buzi ilyen lenne...azért jó lenne látni a különbséget közte, és a vonulgatós, magamutogatós aberrált homokos csőcselék között. Mert van némi...

randomuser1 2013.09.10. 11:45:33

@Trójai: a szövegbe szőtt, erősen kontrasztos stilisztikai hibákra valahogy nem ugrottál rá.
vajon miért :)

randomuser1 2013.09.10. 12:09:00

ez a szar a bloghun, sose tod kivel trécselsz. lehet egy panelban üldögélő nyolcvanas nyugger bölcsészprof, vagy egy huszas juppi drága autóval, újépítésű pentháusz nyugágyából, esetleg egy tizenéves pattanásos kamasz az ózdi hétesről :)

Trójai 2013.09.10. 14:35:34

@Emmanuel Goldstein:

Nyilván azért mert panelproli vagyok. Nem?

Trójai 2013.09.10. 14:42:51

@Emmanuel Goldstein:

"mund a ház körűl"

körül, rövid ü

Trójai 2013.09.10. 14:44:22

@Emmanuel Goldstein:

"ez a szar a bloghun, sose tod kivel trécselsz. lehet egy panelban üldögélő nyolcvanas nyugger bölcsészprof, vagy egy huszas juppi drága autóval, újépítésű pentháusz nyugágyából, esetleg egy tizenéves pattanásos kamasz az ózdi hétesről :)"

Te tényleg nem tudsz személyeskedés nélkül vitatkozni és álláspontot ütköztetni?

takimaci 2013.09.10. 15:02:09

Hát adjunk esélyt a pornós qva-nak, had csinálhasson magának új életet!
istenes bence nagyon rossz választás volt az RTL részéről! Ennél még Sthol is jobb lett volna, ez a bence nagyon nem oda való, az egész egy hülye gyerekig ér fel. (igazi kisbence...:XD)
Legszívesebben nem is nézném, bár nézni fogom, kimondottan a versenyzőkre kukkolok, ezt a kis suhancot pedig kitörlöm - ha tudom - az agyamból, ne is emlékezzek a hülyeségeire!

randomuser1 2013.09.10. 16:25:51

@Trójai: eddig türtőztettem magam, de ha kívánod...
dehülye vagy, baszod :)

Trójai 2013.09.10. 17:14:53

@Emmanuel Goldstein:

Gratulálok a megnyilvánulásodhoz.
Talán hitelesebb lenne tőled a hülyézés, ha menne hozzá a helyesírás is. :)

randomuser1 2013.09.11. 08:43:46

@A Tyne folyó déli partja: miazhogy "és"???
modortibinél nincs több kommentelést, az van...

ajatollah 2013.09.11. 11:05:50

@Ysu: Lehet hogy így van de paradoxonnak érzem, hogy ha valaki tényleg olyan tehetséges, akkor miért kellene egy ilyen proli műsorban égetnie magát, hogy ismert legyen? Az igazi művészek közül egyet sem tudok aki a bulvármocsokkal futott volna be, sőt nagy részük sosem szerepel benne.

A Tyne folyó déli partja 2013.09.11. 20:19:27

@Emmanuel Goldstein: miért nem tökmindegy, hogy egy panelprolival, vagy egy rózsadombi milliomossal, vagy egy tizenévessel az ózdi akárhonnan beszélsz?

randomuser1 2013.09.11. 20:31:10

@A Tyne folyó déli partja: dehogyisnem, abszulúte tökmind1, ez is volt a komment mondanivalója...

Peter_Cs · http://peter-cs.blog.hu/ 2013.09.12. 21:59:11

Úgy érzem, elsikkadt a figyelem Mitru Tímeáról, pedig igazán belevaló rockot adott elő, szerintem az első válogatott egyik legjobbja.

Gyevi bíró 2013.09.14. 20:50:48

Átkapcsoltunk az X-faktorra ma, pedig a Viasaton a Vissza a Jövőbe első része ment. A bűnöm enyhítendő, hogy új szinkronnal adták, ami nehezen emészthető...
Szóval most átkapcsoltunk és némileg nem értem a válogatást. Sok olyat mutattak pár pillanatig, aki tovább jutott, míg a fülkínzókat többet. Mi alapján jutott tovább, aki? Talán őket is jó lett volna hallani.
Végül pár tehetséges énekest többet mutattak pár másodpercnél. Itt is elgondolkodtam, mert némelyiküket egyszerűen kár volt az X-faktorban eldarálni, pocsékolni, simán a Voice-ban indulhattak volna. Tudom, TV2 sajnos nem adott hírt arról, hogy lesz-e és mikor Voice,de most ezt a műsort nézve nosztalgiám lett a Voice-ra. Igaz, ez év végére inkább szórakoztató műsorokat indítanak, de remélem, jövő év elején lesz Voice 2...

áasdklfjáasn 2013.09.19. 00:29:39

@Filter Ákos:
Hol progresszív rock ez, te botfülű segg?
És meg te ugatsz műveletlenségről meg nagy pofáról, hülye gyerek?

Talán tanulj kicsit a rockzenéről, aztán gyere majd vissza, ha nem leszel ennyire fogalmatlan, mint most vagy.

Filter Ákos 2013.09.26. 02:18:41

@áasdklfjáasn: Fingod sincs a hetvenes és a korai hatvanas évek prog rock zenéiről, hülyegyerek. Csak jössz a magad kis szaros 16 évével trollkodni és levezetni a frusztráltságodat másokon. Hát, elmész te jó kurva anyádba, öreg. Faszom fog itt téged okosítani baszod..

Filter Ákos 2013.09.26. 02:29:54

@Filter Ákos: (javítás: "hatvanas és korai hetvenes")

Filter Ákos 2013.09.26. 03:10:35

@áasdklfjáasn: Amúgy meg hallgasd meg szépen a Tűzveszélyes című Hungária lemezt, olvasd el mit ír róla a wikipédia. Hallgass meg pár korai külföldi prog rock lemezt (Crimson, Floyd, korai Deep Purple, Moody Blues - az egyik linkelt számban konkrétan tőlük nyúltak egy témát, Genesis stb.) és szégyelld magad.
süti beállítások módosítása