Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Alföldit meg akarták verni Szentendrén

2013. szeptember 02. 20:25 sixx 115 komment

Alföldi Róbert az RTL Klub Fókusz című műsorának nyilatkozva mondta el, hogy az augusztus végén, Szentendrén bemutatott Bánk bán junior című előadása után (melyet ő rendezett) hárman is rátámadtak, és egy közeli múzeumba kellett berohannia. Alföldi elmondta, hogy nagyon elégedett az István, a király nézettségével, ami a tévéközvetítésnek és a telt házas előadásoknak köszönhetően egymillió felett jár már, az viszont meglepte, milyen szint alá süllyedt a kommunikáció a darabról. "Azt gondoltam, az elmúlt évek után nincs mélyebben, de van, van mélyebben." Alföldi az illuminált támadók lerázása után a rendőrséget is kihívta.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hamann22 2013.09.02. 20:42:53

Kultúrember múzeumba menekül. A részegek pedig nyilván nem mertek bemenni, nehogy megcsapja őket a kultúra. Ez ügyes húzás volt, művész úr!

A nevem Senki 2013.09.02. 20:55:43

Ez megint olyan támadás volt, hogy a rendőröket azért még megvárta. Ettől függetlenül sajnálom, hogy bárkivel is ilyen megtörténhet.

Porcelán az elefántboltban 2013.09.02. 20:56:40

Én is kocogtam már részegek miatt, pedig nem is rendeztem provokatív stílusban nemzeti érzelmű színdarabot. Azt lehet tudni az esetről, hogy tényleg felismerték-e Alföldit vagy csak belesétált a tántorgózónájukba rókahossznyira? :D

röf 2013.09.02. 21:00:19

Drága művész úr, tévedni tetszik.
Ez nem az országról szól, hanem a művész úr állapotáról.
Márpedig a művész úr állapota olyan, mint a darabjai.
Tetszik tudni, drága művész úr, aki provokál, azt időnként seggbe rúgják. (r=d)

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2013.09.02. 21:05:17

@röf: Nagy bunkónak tetszik lenni. Ugye ezzel tisztában tetszik lenni. Röf-röf, valóban ez vagy.

Jock Ewing 2013.09.02. 21:07:09

Bank Bán, Isván a király..... Tetszett volna Thomas Mann-tól rendezni valamit.

RÖVIDLÁTÓ 2013.09.02. 21:11:20

@röf, @mszp-sekre várakozó LámpaVas:
Amikor a meleg felvonuláson az egyik teherautó platóján együtt vonaglottatok, az rendben volt?

antonov 2013.09.02. 21:11:31

Ez valóban Magyarország, 2013...tahó nácik és részegek azt hiszik, megverhetnek bárkit, ha nem a szájuk íze szerinti darabot rendez. Elképesztő.

Ez a -helyesen írni sem tudó, de mégis magyarkodó- náci tahócsorda addig itt marad velünk, amíg Viktornak is ki nem osztanak pár sallert...a választók, a szavazófülkében. Ő bújtogatja őket, ezért ő felelős.

TFL · http://civilzone.eu 2013.09.02. 21:14:00

@mszp-sekre várakozó LámpaVas: jó a nicked, meg a stílusod, haver :) nadehogy magyar betűk nélkül így leberálbuznyákolni piszok globalizált karvajtőkés karakterkészlettel??? táncsak nem külföldön vetted a masinát??? bajlesszebből :D nem fogsz te ezért kikapni a fijjúktól???

TFL · http://civilzone.eu 2013.09.02. 21:15:59

@TFL: natessék, mire beszólnék, kimoderálják. hát már szórakozni se lehet itt... pfuj.... :D

Jock Ewing 2013.09.02. 21:16:12

@antonov:

Te aztán marhán kellettél még ide. Nácizós atv-fun.... Örülj neki, nem tudod milyen volt a nácizmus. Ha tudnád, nem dobálóznál ezzel a szóval, majom gyerek.

mikrobi79 2013.09.02. 21:16:32

"és egy közeli múzeumban kellett berohannia."

Múzeumba, wazze! Amikor már bent van, akkor van a múzeumbaN.

A nevem Senki 2013.09.02. 21:17:52

@antonov: Jaja személyesen ismerek olyat akinek a szomszédja rokonának a tengerentúli iskolatársa mondta, hogy a támadás előtt Orbán Viktort véle felfedezni egy lesötétített ablakú autónak látszó tárgyban, pár szót súgott a támadók fülébe majd újjal rámutatott Alföldi úrra, majd megnyílt a föld, közben sátáni kacaj hallatszott. Így volt! De azt is mesélte, hogy közben gonosz tűzoltóautók masíroztak fekete bakancsban. Skandalum!

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2013.09.02. 21:18:12

@röf: megint egy név nélküli senki kritizál egy olyat, aki már valaki.

sixx · http://comment.blog.hu 2013.09.02. 21:18:33

@mikrobi79: jogos, a rém modoros "talált menedéket" volt eredetileg, azzal stimmelt.

mikrobi79 2013.09.02. 21:18:35

"egy közeli múzeumban kellett berohannia"

Talán múzeumba, nemde? Ha már bent van, akkor van múzeumbaN...

Eddig csak a fordítottját láttam, de terjed ez is.

rigoka 2013.09.02. 21:19:06

Tényleg elég mélyre süllyedtünk, a szélsőjobbot ideje taccsra t
enni

mikrobi79 2013.09.02. 21:19:19

@sixx: Na, éne meg dupláztam, sorry, de ma nagyon akadozik nálam ez a blog.hu

mikrobi79 2013.09.02. 21:20:21

@sixx: Ja-ja, csak lassú vagyok. Nem szoktam nyelvtannáculni, de mostanság nagyon terjed ez a verzió. Ahhoz már kezdek hozzászokni, hogy ban-ben helyett csak ba-be-t írnak..de ez, ehh..

lutra1 2013.09.02. 21:21:03

Én is azt hittem, hogy nincs lejjebb, de sajnos Alföldi újra megmutatta, hogy van. Nagy liberálisként nem veszi észre, hogy minden egyes provokációjával más emberek érzelmeit és ezzel jogait sérti, mert a provokáció mindig sért, és soha sem jófejség. Vajon végiggondolta ezt valaha egy csendes pillanatában? Ezt normális ember 18 éves kora körül kinövi, úgy látszik neki nem sikerült.

Mosquito33 2013.09.02. 21:22:23

Huhh de meleg lett itt hirtelen.. :D Sok itt a mundért védő ferde hajlamú..

Röf. :)

HgGina 2013.09.02. 21:25:57

Sajnálatos a dolog. Mármint, hogy nem sikerült megverniük.
De persze lehet, hogy csak szado-mazot akartak vele játszani.

Trigon_ 2013.09.02. 21:28:28

@Porcelán az elefántboltban: "Azt lehet tudni az esetről, hogy tényleg felismerték-e Alföldit ...?"

Így van, ez az az információ, amivel még tartoznak nekünk az esetről. Ha részegek támadnak rá valakire, aki zsidó, cigány, homokos, néger, szlovák, telefonszerelő, szeplős, akkor azt nem biztos, hogy ezért tették. Sajnos ma az az általános, hogy az első három kategória esetében ezt sokan nem hajlandóak belátni.

De tényleg lehetséges, hogy a részegek azt kiabálták, hogy ott az a köcsög színész, majd mi megmutassuk neki. Ettől ez még nem lesz társadalmi jelenség, ez csak három részeg barom.

czinikus 2013.09.02. 21:28:47

Mindkét oldalon meg lehet vezetni az embereket,még mindig ( vagy csak gerilla marketing ).
Pedig ez is csak a pénzről szól.

Gorthaur 2013.09.02. 21:30:05

@Jock Ewing: ha a Mefisztóra gondolsz, az az ifjabbik Manntól van, Klaustól

fran7 2013.09.02. 21:36:26

X-faktor promó. Senkinek nem esik jól ha három részeg beleköt az utcán, aminek általában semmi indoka nem szokott lenni a részegségen kívül. Az ilyennel nem szoktunk futkosni a tévéhez. Kivéve, ha műsorunk indul a tévében vagy szeretnénk benne maradni a hírekbe.

a Nanga Parbat rabjai 2013.09.02. 21:37:35

Az a baj, hogy már az én nick nevemről is mindenkinek a nácik jutnak az eszébe, pedig esküszöm, hogy a neves rugóstag gyártót vettem alapul... :(

czinikus 2013.09.02. 21:38:25

@fran7: Már az István a király is az volt.

vantaan 2013.09.02. 21:41:37

@HgGina: Ó Te szerencsétlen HgGina! ...ha tudnád én mennyire utálom a Hg kezdetűeket? nos akkor meghúznád magad!
Ki nem állhatom az összes Hg kezdetűeket, azok olyan furák meg minden. Tiszta Hg kezdetűek s még egy értelmes mondat nem hagyta el a szájukat .... mind olyan! Tudod olyan Hg kezdetű ....már ideje lenne valakinek francia nevelést adni számára! ...olyan franciakulcsosat vagy nem? ...hogy miért? .... hát mert ez olyan trendi. ....vagy nem?

fran7 2013.09.02. 21:42:32

@czinikus: Nyilván az volt. De egy rendező rendezzen darabokat és beszéljen róla a sajtó. Dzsudzsák rúgjon gólokat, ne Lambokat törjön össze. Nekem belefért az István a király, mint egy reklámfogás. De az ilyen bulvárhrek azért már a túlzás kategóriájában esnek.
Mi van, ha részegek X-faktor versenyzők voltak? S emlékeztek a kedves szavakra.;)

FL 2013.09.02. 21:43:47

@antonov: Orvos látott már? :(

Gery.Greyhound · http://greyhound.blog.hu 2013.09.02. 21:48:35

@RÖVIDLÁTÓ: ki vonaglott és hol? Légyszi mutass már egy fotót, mert én kint voltam, és semmi ilyesmit nem láttam, biztos RÖViDLÁTÓ vagyok :)

(és ha esetleg vonaglott volna, az neked miért fáj? Kötelező nézned, vagy csak irigykedsz?)

Valaki amúgy tegye már fel a youtube-ra az Alföldi-darab felvételét, mert egyre hülyébbnek érzem magam, hogy még nem láttam. Ha a mélymagyaroknál így kibassza a biztosítékot, akkor akár még tetszhet is :)

tatabike 2013.09.02. 21:52:01

Ehe, az origon már nem kommentelhető ez a cikk...:DDD

_most_ 2013.09.02. 21:54:25

tipikus gyáva nácik, persze csak hárman egy ellen nagy a pofájuk, menjenek Izraelbe aztán ott náciskodjanak, asszem hamar megtanulnák mi az illem :D

czinikus 2013.09.02. 21:58:12

@// Gery Greyhound: A koncepció nem lett volna rossz,viszont agyoncsapta ( nálam )az,hogy szarul énekelték.És akárki akármit mond,azért egy rockoperában tudjanak énekelni a szereplők,vagy ne hívják annak.

bgp 2013.09.02. 22:03:47

@Trigon_: Mint ahogy itt is megjelent pár részeg barom? Mert nagyon úgy fest, hogy sokan ittak máma.

Radio Silicon 2013.09.02. 22:06:21

engem antifasiszta részegek kergettek meg múltkor. Legközelebb kihívom a rendőrséget.

Dr. Muerte 2013.09.02. 22:24:16

@antonov: ha már helyesen írni sem tudó hordákat vízionálsz, akkor legalább szövegértésből mutass nekünk példát! Hol a pékben olvastad Te a cikkben, hogy a színdarab miatt akarták megverni, vagy hogy nácik voltak a részegek és mondjuk nem, kultúrára szomjasan, a Bánk bán egyéni interpretációjától megrészegült bölcsészek? Esetleg teljesen mezei részegek?
Akinek nem tetszik Alföldi darabja az csak tahó náci lehet? És már nem is magyarkodhat? Oszt mi van a 8 elemit sem végzett parasztemberrel aki nem ír helyesen, ellenben dolgozik a földeken? Az sem magyarkodhat? Minimum egy diplomához kötött hogy ki magyarkodhat es ki a magyar? Vagy más kritériuma van? Veled kell egy véleményen lennie? Ezek alpján szerintem te vagy kirekesztő és náci!

Dr. Muerte 2013.09.02. 22:30:01

@czinikus: egyetértek, a feldolgozás érdekes volt, de az ének az kimondottan szar! Ez tönkre is vágta az egészet. Ha egyesek nem csinálnának hitbeli kérdést a darabból akkor szerintem szép csendben megbukna.

askenázi geci 2013.09.02. 22:39:09

istván a király
alföldi a rendező
néző a hülye

satch 2013.09.02. 22:41:03

Anniyra érzékeny itt mindenki az országban, hogy az hihetetlen. Minden sért már mindenkit. Meg sem lehet már szólalni, nehogy valakinek a csöpp lelke megsérüljön. Ha meg valaki másképp gondolkodik legjobb ha feljelentjük, megverjük, felakasztjuk stb. (Ezt minden oldalra értem mielőtt valaki származásomat kezdené firtatni).

Végigpörgettem amúgy az előadást, anniyra nem győzőtt meg, nekem is leginkább az énekteljesítménnyel volt a problémám. Azokat a kritikákat mondjuk nem értettem akik azt sérelmezték, hogy Istvánt gyengének állítja be Alföldi, mert én úgy emlékszem a 30 évvel ezelőtti verzióban sem ő volt a határozottság és a keménység mintaképe.

szombuda 2013.09.02. 22:47:22

@_most_: azt te hol lattad leirva hgy nacik voltak a reszegek? Vagy ott voltal? Netan Altoldi Robertnek tetszik lenni? Mert ha igen akkor csak annyit szerenek mondani muveszur, hogy ne tessek provokalni foleg a mai igencsak elbaszott kozhangulataban az agyonnacizott magyarokat ne tessek ingerelni mindenfele szentkoronaba onanizalassal meg hasnolokkal mert abbol az van, hogy aki meg mer botrankozni az On mugeszeten az automatikusan naci leszen, tecciktudni?
Ja es akinek nem tetszik a muveszurmak a munkaja az is naci. Es aki meg nem nezi meg egy eloadasat sem mert nem erdekli az ilyen izlestelen fos amiket rendezni tetszik mert a madachba jart csak gyerekkent a macskakra akkor az is naci. Ertheto a logika?
Tessek mondani akkor most en is naci vagyok mert ezt leirtam ugye? Csak mert identitaszavaromban mar nem tudom mi szamit nacinak es mi nem amit leirok.

fran7 2013.09.02. 22:50:52

@Dr. Muerte: Nem láttam az előadást, de azt gondolom, hogy a vita abban gyökerezik, hogy az István a király az egyik nagy közös, pozitív élménye volt a rendszerváltozás előttről az embereknek, ahol a sok gond ellenére reményt keltett az emberekben. Szörényi interjújában azt mondta, hogy ő a Felkelt a mi napunk, István a mi urunk kezdetű záró nótát irónikusnak, keserűnek tervezte. Ehelyett a remény szólalt meg benne. Ezt azért nehezen veszi be az emberek gyomra, hogy a reményt és közös pontot egy jubileumi előadás ennyire megkérdőjelezi. Nyilván színházművészetileg ez a dolga. De épp ettől közhelyes az egész. nácikokkal és eu békefenntartókkal. Így a kritikákat olvasva a baj, hogy a minimálprogramot vitte végig Alföldi. Megkérdőjelez mindent, amit addig gondoltunk. S erre csak annyit mondhatunk: Na és? Nem adtál mást, mi lényeged. Épp ezért haldoklik a posztmodern, megkérdőjelezni, mindent lehet, csak nem érdemes. S már maga a posztmodern sem teszi ezt. De az a része még a magyar provinciális színház világába nem jutott el. Majd 20 év múlva.

SumQuiSum 2013.09.02. 23:06:02

@Trigon_: Az a harmadik részeg, akit nem vitt be a yard, a sógorom ismerősének barátjának a kutyasétáltatójának a druszája, így biztos forrásból tudom, hogy képben voltak, hogy kivel állnak szemben. Korlátolt barmokról van szó, akikben az alkohol feloldotta az olyan társadalmi gátlásokat, mint pl. az "embereket nem verünk meg az utcán, még akkor sem, ha buzi".

MCock 2013.09.02. 23:17:17

@szombuda: @lutra1: @röf:

Annyira örülök, hogy hirtelen mindenkinek van véleménye az István, a királyról!

Már csak arra lennék kíváncsi, hogy mi volt "provokatív" a rendezésben!

Mellesleg a Jézus Krisztus szupersztárt láttátok, ti neofita esztéták?

CheetahRabbit 2013.09.02. 23:17:24

MUHAHAHAHAAHAHAHAHAHAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

szombuda 2013.09.02. 23:19:27

@MCock: miert mit vartal...hogy ne legyen senkinek velemenye?! Hol elsz te?

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.09.02. 23:34:21

De most komolyan. Ki akadályoz meg bárkit is hogy egy ekkora előadást összehozzon? Én tudom. Hogy a szerzők kinek adják. Kinek? Az egyetlen olyan magyar rendezőnek, akire valóban kíváncsiak voltak a Broadway-n, és akinek az igazgatása alatt soha nem látott népszerűségnek örvendett a Nemzeti. Hogy milyen a nemi orientációja? Mennyire kell primitívnek lenni ahhoz hogy egy ezzel sosem kérkedő vagy firtató valódi teljesítményt felmutató embert ezért megítéljenek? Mi ez itt? Az orosz tajga? Atyaég...

Legelő Őse · http://legeloose.blog.hu/ 2013.09.02. 23:35:39

@MCock: amúgy tényleg. Arra én is kíváncsi vagyok mi a provokáció...mert tényleg én sem értem...de szerinted ők majd leírják neked? ... hm...

takingsider 2013.09.02. 23:39:10

@Gorthaur: nem, ő speciel a zsidókra gondolt, de akarom mondani (ergo osztani az észt), ha már szóbab került, hogy azér' a Szabó Pista bácsi és a Koltai Sutyi bácsi csináltak egy kurva jó filmet egy közepesnál is lényegesen gyöngébb műből, szegény Klaus (mármint nem a Klaus Maria..)

takingsider 2013.09.02. 23:41:48

elviekben ezt nem nézem ki az Alföldiből, de nem lehet, hogy ezek békaemberek voltak, hogy "a X-faktort" többen nézzék? Hogy "a ertéelből" mit nem nézek ki, nos az lenne a rövidebb lista

parandroid 2013.09.03. 00:04:46

@MCock: monty python egyenesen feketelistán van.

parandroid 2013.09.03. 00:07:08

@Jock Ewing: klaus vagy thomas; iluska vagy juliska; ottlik vagy márai. persze, hogy nem ez a lényeg. a lényeg, hogy az erkölcsi fertőben dagonyázó zsidó b*llibek nem hagyják a kulturált konzervatív kultúrnépet kedvére kultúrálódni.

iceberg, goldberg, what's the difference.

2013.09.03. 00:24:51

Alföldi provokál, polgárpukkaszt és aktív politikai szerepet vállal. Ezzel nincs semmi gond. De aki provokál, az felbőszít másokat, hisz ez a provokáció lényege. Aki pedig felbőszít másokat, azt alkalomadtán megkergetik. Ráadásul itt részeg idiótákról volt szó, akik olykor megkergetnek embereket, mert hosszú a hajuk, piros a kabátjuk, csúnya a fejük, szóval alkalomadtán bárkit bármiért. Mindezt összeadva nem történt is semmi extra, és szerencsére nem sérült meg senki. Az mondjuk fura, hogy a részeg kergetők szolgálatkészen megvárták a yardot, de sebaj, kezdődik az X, épp jól jön az ilyesmi, ráadásul a Klubrádióban is lehet majd beszélni a témáról drágabolgárúrral.

Szúnyog 2013.09.03. 01:14:15

A Bánk bánt hogyan mocskolta be ez a nyegle, kis, kretén provokátor?

Tényleg vicc az egész sztorija, a menekülés, rendőrök hívása, s a támadók, akik szintén megvárták a rendőröket. nem ez az első ilyen sztori köreikből.

áginagyi 2013.09.03. 02:34:01

Ebben az országban osztódással szaporodnak a hülyék...Nem Alföldire, hanem az összes hörgőre gondolok.

jack o'neill 2013.09.03. 05:21:11

Mondjuk személyesen nekem az István a király annyira nem jött be. De, jobb ha úgy mondom, hogy jobban tetszett már MÁS Alföldi darab.
Viszont!
Azért, mert nem tetszik egy rendezése, azért megkergetni.......
Csókoltatom az ilyen idiótákat. Nem tetszik? Akkor nézzen inkább Szulejmánt vagy hasonló szart.
---
Amúgy ha egy celebet megkergetnek, élből vonyít a felhülye index.
Ha egy kiscsajt megkergetnek éjszaka a nyílt utcán, akkor meg az csak pársoros hír - ha egyáltalán hír. A többi hírük szar/felkészületlen/hibás/stb. Az origo meg orrba-szájjba veri őket lassan... Süllyednek, zuhannak index-ék.
Hiába. Ráférne az index-re egy teljes "társulat" váltás...

BKV reszelő 2013.09.03. 05:57:53

@Trigon_: Társadalmi jelenség, csak a verésig nem jutnak (MÉG) el egyelőre az esetek többségében. Még csak ordítoznak részegen. Lesz még itt lincselés, mert egyre hangosabb a proli réteg.

Kék az ég 2013.09.03. 06:07:26

@röf: Milyen jó hogy a mi nemzeti macsóinknak azonnal az jut az eszébe.

Látenciád hogy van?

Kék az ég 2013.09.03. 06:08:57

@shitgun:

Persze amikor az áttelepült Vidnyasznki rendez Ember Tragediajat PUCÉR szereplőkkel az nemzeti magas kultúra, nem polgárpukkasztás, vagy hatásvadász.

Kék az ég 2013.09.03. 06:09:59

@Bruti: hagyjad biztos szerelmes bele és csak álmodozik mert semmi esélye, azért jön állandóan olyan meleg hasonlatokkal minden témában.

Kék az ég 2013.09.03. 06:11:24

@jack o'neill: Fidesz bevásárolt tulaj után mit vársz? Ahogy a kormány kontár és demagóg bulvár...

lobster thermidor 2013.09.03. 06:46:33

A támadás augusztus 25-én vasérnap éjjel, tehát már több mint egy héttel ezelőtt történt. Valamiért sikerült titokban tartania Alföldinek, és a rendőrségnek is.

Egyébként pedig nyilvánvalóan prosztó alak az, aki fenyegetéssel, veréssel, vagy a fizikai erőszak bárminemű formájának alkalmazásával másokon kíván elégtételt venni a saját nyomoráért, önmaga által elcseszett életéért.

2013.09.03. 06:53:19

@Kék az ég: látod, neked is mindenről a pina jut eszedbe, mint a viccben. Mellesleg a komáromi színházban már 96-ban PUCÉR szereplőkkel ment az Ember tragédiája, alig bírtuk kitépni egymás kezéből a színházi látcsövet.

2013.09.03. 06:58:24

@Kék az ég: @Kék az ég: látod, neked is mindenről a pina jut eszedbe, mint a viccben. Mellesleg a komáromi színházban már '96-ban PUCÉR szereplőkkel ment az Ember tragédiája, alig bírtuk kitépni egymás kezéből a színházi látcsövet.

burakefendi 2013.09.03. 06:58:53

Azt azért tudni, hogy a részegek Alföldit, a rendezőt akarták megverni, vagy csak az első szembejövőt?

panic_button 2013.09.03. 07:07:12

@röf: 4 kommentbe telt, mire eljutottunk a buzizásig, gratulálok!

Jock Ewing 2013.09.03. 07:10:40

@parandroid:

Te sem látsz a szemüveged mögé...

kigyurt álat 2013.09.03. 07:51:12

a liberális definíció szerint provokálhat bárkit, de ha őt provokálják, azt nem bírja :D
Esetleg a holokasuztról is kellene egy hasonló színvonalú darabot rendezni, azt majd rendezze Vidnyánszky.
(loose-loose)

kigyurt álat 2013.09.03. 07:51:58

akarom mondani lose-lose :P

RÖVIDLÁTÓ 2013.09.03. 07:53:20

@// Gery Greyhound:
Van egy olyan érzésem - az említett hozzászólók szöveg ismereti hiánya miatt - erősen félreértetted a bejegyzésem.

superlativus 2013.09.03. 08:06:46

Igazi férfi:D.Nem áll le harcolni,ő bemenekül a múzeumba és nyilatkozik utánna,hogy bántani akarták:DDD.Az a baj Robika,hogy már óvodában sem tanultad meg megvédeni magad,inkább futottál árulkodni,ha elvették a játékaid és felnőttkorodra egy nyámnyila női lélekkel megáldott provokátor lett belőled!!!!

Kertigörény 2013.09.03. 08:11:24

szerintem a libsiknek lenne tökönrúgás, ha kiderülne, hogy 3 részeg cigány akarta kizsebelni, akiknek persze fingjuk nem volt ki ő...

Morrancs 2013.09.03. 08:11:48

@Jock Ewing: Tudjuk, és ha ez így megy tovább itt elég sokan meg fogják tanulni újra. Sajnos.

lobster thermidor 2013.09.03. 08:17:26

@kigyurt álat:

Megjegyzésed némi fogalomzavarról árulkodik.

lobster thermidor 2013.09.03. 08:20:37

@superlativus:

Aki a szentendrei éjszakában 3 részeg kopasz támadóval leáll verekedni az attól nem férfi, hanem szimplán csak egy hülye.

superlativus 2013.09.03. 08:25:34

@lobster thermidor:
Ja persze:D. 3 kopasz náci volt az elkövető megint ugye??????És német jelszavakat kiabáltak közben szokás szerint?

PiBá 2013.09.03. 08:41:16

"Azt gondoltam, az elmúlt évek után nincs mélyebben, de van, van mélyebben."

És még mindig van mélyebben ... vannak akik minden tartalékot kihasználnak.

Mercel 2013.09.03. 08:46:25

Nekem sosem volt Alföldi a kedvencem de ez az én magánvéleményem. (volt amíg le nem írtam:D)
Viszont az, hogy egy művészt akár színészként akár rendezőként kedvelek vagy sem nem lehet ok arra, hogy disznóként viselkedjek az utcán tüntetés címén. Arra pláne nem, hogy mondjuk meg akarjam verni csak azért mert nem tetszik a képe, a stílusa, vagy éppen a munkássága.
Úgy nagyjából azért van ekkora szarban ez az ország mert ilyen dolgok megtörténhetnek, de talán méginkább azért mert a kedves kommentelők jelentős része helyesli a történteket.

Akinek nem tetszik a pofája azt álljuk körbe és verjük meg mi mélymagyararok?

Érdekes a szarházi stólbucit senki nem akarta megverni amikor egy kokainos hajnalon balesetet okozott amiben pár ember egészségileg és egzisztenciálisan is súlyosan sérült.

Nincs itt valami probléma az igazságérzettel, és a gericességgel?

"Frigyes"

royal fröccs 2013.09.03. 09:05:51

Lehet, hogy a béke Nobel-díjas Obama most megbombáztat minket ezért?

Netuddki. 2013.09.03. 09:18:09

@Kertigörény: "szerintem a libsiknek lenne tökönrúgás, ha kiderülne, hogy 3 részeg cigány akarta kizsebelni, akiknek persze fingjuk nem volt ki ő..."

A fidesz a fizetett kommentelői közé már dedósokat is felvesz?

"Kertigörény 0 bejegyzést írt és 73 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban. 2013.04.03. óta tag."

Benedek_Úr 2013.09.03. 09:25:44

Én augusztus huszadikán belenéztem ebbe a Róbert-féle Istvánba. De az énekhangok és a színészi teljesítmények elégtelen összhangja miatt inkább csak elkapcsolni támadt kedvem mint verekedni.
Persze, nemzeti jelkép, szent tehén ez. Meg érzékenység van. No meg agresszió. De akinek nem tetszik ez az új nézze a régit: sok kedves, bőrmellényes, bakancsos ember összeül és közben elmondhatják hogy nekik mi fáj.
No de hát szabadság van. Mindenki úgy bőgeti le magát az utcán ahogy jól esik. A Róbertnek végeredményben ez is ingyenreklám lesz.

_Epikurosz_ 2013.09.03. 09:35:59

@superlativus: Tökmindegy, van 2 barátom, azok lefognak, én meg megverlek. Így már érthető? Vazze, Te vagy, akinek fogalma nincs a verekedésről. Még az ellenfél súlyát se bírod megbecsülni.

Jock Ewing 2013.09.03. 09:37:20

kovi1970 0 bejegyzést írt és 12768 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Ez sokkal gázabb, mint a 73........

blah 2013.09.03. 09:45:10

@kigyurt álat: minél ostobább vagy annál könnyebb provokálni...

toportyánzsóti 2013.09.03. 09:52:34

@A nevem Senki: Érzelmi és értelmi analfabéta teccik lenni.

toportyánzsóti 2013.09.03. 09:56:16

Narancsgecik miatt növekszik a white trash.Kellenek a másként gondolkodók terrorizálásához.Arra nem gondoltak persze,hogy ők is rákerülhetnek a répa végire...

mrgumby1 2013.09.03. 10:07:13

@kigyurt álat: az a fasza, hogy akik a monitor mögött kárörvendenek azon, ha egy nőt éjszaka megerőszakolnak / buzit megvernek / buliból hazafelé tartó metroszexuális srácot lefejelnek (együttesen: provokátorokat megbasznak), az gecire meglepődik, mikor egyik nap egy brancs beszívott takarmány fc előre drukker megcipőzi, leköpdösi, mert kopasz/nem kopasz/csúnyán néz/nem figyel oda rájuk/meglöki őket/nem néz a szemükbe

csak azt nem írják meg, pedig én is jót szórakoznék rajta, mikor a szádba lépnek, mert bántóan erős a testszagod

2013.09.03. 10:20:42

kár hogy nem verték meg :(

GonoszMostoha 2013.09.03. 10:22:57

Én sem láttam a darabot, tehát nem tudok róla kritikát írni.
Annyit azonban tudok, ha Törőcsik Mari óriási színművésznőnk kiállt Alföldi mellett, akkor ebben az emberben van tehetség, van tudás és van kreativitás.
Látatlanban - az eddig elolvasott kritikák és kommentek ismeretében - ez a darab valószínűleg gondolkodásra akarta serkenteni a nézőt. A gondolkodás pedig ma nagyon nem megy ebben az országban. Miért baj, ha a rendező nem csak manipulatív, közömbösen szemlélődő, érzelmek nélküli nézőt akar???
Másképp látta, láttatja a darabot. Na és? Mindig azt mondjuk, nézzünk meg több szempontból egy-egy ügyet, tárgyat, hallgassunk meg több személyt az adott ügyet illetően. Több szem többet lát.
Több rendező pedig többet mutat.
Elég unalmas lehet ott a kulturális élet, ahol csak ún. egyenrendezők működhetnek. És persze ők is csak egy bizonyos réteget tudnak "kiszolgálni", mert hálistennek (még) nem egyen-emberek vagyunk azonos ízléssel.
Tessék már tudomásul venni, hogy KÜLÖNBÖZŐEK vagyunk!!! Nem kell egyformán gondolkodnunk egy művészi darabot illetően.
Alföldi ma így látja a darabot. Holnap jön egy másik rendező egy harmadik változattal. Akinek ez nem jött be, maradjon a régi változatnál, szerencsére azt sem tiltották be.
A rakott kelt sem szereti mindenki, mégsem tűt el a szakácskönyvekből.

GonoszMostoha 2013.09.03. 10:24:13

Bocsánat, tűnt-öt akartam írni.

lac666 2013.09.03. 10:53:26

Alföldi díjai (wiki):

Népköztársaság Ösztöndíj (1990)
Latinovits Zoltán-díj (1991)
Roboz Imre-díj (1994)
Jászai Mari-díj (1995)
Hegedűs Gyula-emlékgyűrű (1996)
Pro Future-díj (1996)
Rádió színészi-díj (1997)
A Fővárosi Önkormányzat Legjobb Rendezés Díja és a Kritikusok Díja a Velencei kalmárért (1998)
Rádió Rendezői díj (1998, 1999)
Ajtay Andor-emlékdíj (1999)
Ruttkai Éva-emlékgyűrű (1999)
Karácsonkő, Nemzetközi Színházi Fesztivál, megosztott Fődíj (2000)
Súgó Csiga díj (2001, 2003, 2005)
Déri János-díj (2001)[8]
Hangjáték 2000 díj (2001)
Őze Lajos-díj (2001)
Dömötör-díj (2002, 2003)
Beau Monde Ezüst Tükör-díj (2002)
MEZZO komolyzenei csatorna – A hónap operája: Gounod: Faust (2003)
Közéleti díj (2007)
Janikovszky Éva-díj (2007)
Pro Cultura Urbis-díj (2007)
A Magyar Köztársasági Érdemrend tisztikeresztje (2007)
MEZZO Operaverseny és Fesztivál – a legjobb produkció díja Robert Ward A salemi boszorkányok c. operájának színreviteléért (2008)
Kultúra-díj - budapesti Román Kulturális Intézet (2009)
Hevesi Sándor-díj (2010)
Fővárosi Színházi díj a Nemzeti Színház megújításáért (2010)
Színikritikusok különdíja a Nemzeti Színház megújításáért (2010)
Armel Operaverseny és Fesztivál – a legjobb produkció közönségdíja az ARTE Televízió nézőinek szavazata alapján Knut Vaage Veslefrikk c. operájának színreviteléért (2010)
POSZT fődíj (2011) – Martin Sperr: Vadászjelenetek Alsó-Bajorországból
POSZT közönségdíj (2011) – Martin Sperr: Vadászjelenetek Alsó-Bajorországból
Armel Operaverseny és Fesztivál – a legjobb produkció díja William Mayer Haláleset a családban c. operájának színreviteléért (2012)
Szeged Aranyérme (2013)

A sok mélymagyar zsidózós buzizós vajon mit tud felmutatni?

Rák úr 2013.09.03. 10:53:39

Megbízható forrásból tudom, hogy jövő héten egy dohánybolt elől fogja elzavarni Alföldit egy baseballütős alkalmazott.

Radio Silicon 2013.09.03. 11:22:23

@Lilili: Lilli igazad is lehetne, de a gond csak az, hogy Alföldi hatalmas cirkuszt csinált abból, hogy a Nemzetiből el kellett mennie, és a legfőbb érve az volt, hogy ő mennyire tehetséges, és neki ezért jár a Nemzeti igazgatói posztja. Na, most az István, a királlyal bebizonyította, hogy ő sem jobb a Deak tér vásznánál, sőt inkább rosszabb, ezért minden további megnyilvánulása inkább a nevetség tárgya lesz. A legjobb lenne Alföldi számára, ha most egy ideig kussolna, és reflektálna.

mandro 2013.09.03. 11:24:55

@lac666: Tudod, a zsidók nem szívesen osztogatnak másoknak díjakat!

mandro 2013.09.03. 11:25:49

A férgek! Ehhez nekik be kellett rúgniuk!?

2013.09.03. 11:26:10

@Lilili:

„Tessék már tudomásul venni, hogy KÜLÖNBÖZŐEK vagyunk!!! Nem kell egyformán gondolkodnunk egy művészi darabot illetően.”

Ezt főleg azoknak kéne sokszor elmondani, akik képtelenek elviselni, ha valaki azt mondja, neki viszont nem tetszett az Alföldi-féle értelmezés. A hab a tortán egyébként számomra az, hogy ugyanezek az emberek szoktak hörögni azon, hogy Magyarországon mostanság drámaian sérül a szabad véleménynyilvánítás joga, amelyet azonban ők a jelek szerint igazából csak maguknak szeretnének fenntartani.

Magánvéleményem a konkrét esetről az, hogy akik három részeg alak kötekedésében rögtön átgondolt és tudatos világnézeti-ideológiai támadást vizionálnak, természetesen fideszes támogatással, azok ugyanúgy elitták az eszüket, mint Alföldi támadói. Szomorú, hogy ilyen atrocitás megeshet, de ne tegyünk már úgy, mintha a világtörténelemben Alföldi lenne az első, akibe garázda részegek belekötöttek.

blah 2013.09.03. 11:40:16

@field 64: a nem tetszett a darab és a magyarellenes provokáció között elég nagy a különbség... itt most inkább erről van szó ha eddig ezt nem értetted.

lac666 2013.09.03. 11:46:21

@mandro: Értem! Szerinted minden díját zsidóktól kapta, csak azért, mert ő zsidó?

A szerelő 2013.09.03. 11:48:52

Ez az ország állapotáról szól, ez a lényeg.

_Wasp_ 2013.09.03. 11:49:17

Személy szerint előbb szavaznék ismét a fideszre, minthogy buzinak álljak (bár eltöprengenék egy pillanatra a döntésen) viszont egyáltalán nem értem, hogy jöhet ez a képbe néhány gyökér kommentelő szerint.

Ha valaki buzi (cigány/kopasz/szemüveges/zsidó/hajléktalan/gizda), akkor szabadon bántalmazható/fenyegethető? Milyen őstahó paraszt hozzáállás már ez?!

Valamelyik hülye meg azt írta, Alföldi a hibás, mert nem tángált el 3 részeget. (Finoman utalva arra, hogy az ilyen lilahomályos művészbuzik csak homokzsáknak jók, nem afféle igazi tökös férfiak, mint a kommentelő). Megjegyzem, megnézem azt a kommentelőt, aki már csak két agresszív barommal szemben keménykedne, nem kellene neki három, aki épp a szart is ki akarja rugdosni belőle.

De tudjátok mit? Szerintem a legtöbb puhapöcsnek egy kötekedő is sok lenne, hogy a féknyomos legyen az alsógatyája.

Másrészt pedig fontosnak tartom kihangsúlyozni, az alkotói szabadság értékének védelmét. Ennek kapcsán azt nem értem, hogy egy rock opera akármilyen feldolgozásából hogy lehet nemzeti ügyet kreálni? Ki az a marha, aki ilyenen rugózik? Lassan a Barátok köztben keresitek a Szent Korona tant sértő megszólalásokat...

Pontosabban értem miért van ez, és szomorú vagyok miatta. Én ugyanis nem akarok olyan országban élni, ahol a művészeknek állami rendelésre kell szopni a pártkáderek faszát, márpedig a fidesz ebben is szépet alkotott:

példa: nol.hu/galeria/000011641/000739411

Nem gondolom, hogy a támadást a fidesz rendelte meg Alföldi ellen (annak van esélye, hogy a rendszerellenesnek vélt darab ellen tüntetőket viszont ők pénzelték/uszították, volt már ilyen a világtörténelemben). Viszont úgy gondolom, hogy a Párt iránt nem elkötelezett közszereplők minden eszközzel ellehetetlenítésében szeretett Pártunk és Kormányunk tagjai az élen járnak.

Én a magam részéről elnézést kérek Alfölditől, mert magyarként felelősnek érzem magam honfitársaim kritikán aluli bunkóságáért.

_most_ 2013.09.03. 11:58:02

a jobboldali csürhe akkora patáliát csapott az István a királyból, mint az arabok a Mohamed karikatúrából, hihetetlen hogy lehet ennyire mélyre süllyedni Európában.

blah 2013.09.03. 12:06:16

@_most_: szerinted miért szimpatizálnak az arabokkal...? egy szinten vannak...

2013.09.03. 12:42:53

@blah:

Lehet, hogy tényleg nem értem, de egy ellenvélemény indoka miért ne lehetne az, hogy az illető magyarellenesnek tartja Alföldi értelmezését? Indokolja meg, szerinte miért az, az ellentábor meg magyarázza meg, szerinte miért nem. Ehelyett megy a régi nóta: az egyik oldal buzizik, a másik nácizik, és persze mindkét fél szerint a másik a hülye és értetlen.

Valaha régen nekem még azt tanították, hogy a művészet feladata a szép és a jó felmutatása, katarzis kiváltása meg egyéb fennkölt marhaságok, de egy ideje azt látom, hogy a művészek (nem csak Alföldi, és nem csak a magyarok) szívesebben foglalkoznak a szélsőségekkel, mintha a világban más nem is létezne, vagy ha valóban nem létezik, követendő példaként sem érdemes felmutatni. Olyan ez számomra, mint az orvos, aki csak diagnosztizálni akar, de gyógyítani már nem. Hogy a körülöttem lévő világgal bajok vannak, ahhoz nekem nem kell Alföldi, hogy erre rádöbbenjek. Hogy mit lehetne tenni ez ellen, abban a kérdésben viszont már érdekelne a kultúra embereinek az előremutató véleménye. És az István, a király Alföldi-féle értelmezése számomra nem vitaképes válasz erre a kérdésre.

satch 2013.09.03. 12:51:42

@_Wasp_:
Amennyire tudom buzinak általában születnek nem "állnak".
Amúgy meg nagyjából egyetértek a többivel.

lobster thermidor 2013.09.03. 12:55:53

@lac666:

Micsoda kérdés ez...?
A középső ujját!

2013.09.03. 12:58:13

@_most_:

Kösz a példát, tökéletesen illusztrálod azt, ami engem annyira irritál az Alföldi mellett kardoskodó áldemokratákban, vagyis hogy a véleménynyilvánítás szabadsága szerintük valójában csak őket illeti meg, mert csakis ők tudják tűpontosan, mi a jó, mi a helyes, mi az érték, és mi nem. Te a jelek szerint helyénvalónak tartod azt, hogy a „véleményszabadság” nevében egy más kultúrkört megköpködnek, de kikéred magadnak, ha ugyanezt az általad szentnek tartott dolgokkal (például az Alföldi-darabbal) teszi meg valaki. Akkor hogy is van ez a demokrácia és egyenjogúság? Az egyiknek mindent szabad, a másiknak meg pofa be?

Igen, Európa szerintem is mélyre süllyedt, de nagy kérdés, hogy tényleg csak a jobboldal miatt-e.

lobster thermidor 2013.09.03. 12:59:14

@superlativus:

Olvasni tudsz-e komám?
Az egy dolog amit én írok, az meg egy másik, amit te gondolsz hozzá.
Kinek-kinek a saját fantáziája, és műveltsége szabja meg a határt.

superlativus 2013.09.03. 13:51:05

_Epikurosz_
Tudod egy férfi akkor is leáll verekedni ha esélye sincs(persze egy búzától ilyet várni enyhén szólva vicces)!!!!!!Elfutni gyáván beszari dolog,főleg annak függvényében,hogy ez a viráglelkű provokálni azért szeret ám, a meztelen,gusztustalan darabjaival!!!Ha provokálsz és megtalálnak állj ki,ne beszari módon elszaladj én csupán ezt mondtam!!!Én is leálltam verekedni vidéken kocsmában pedig tudtam,hogy semmi esély,de van tartásom haver:)Elfutni gyáván majd utánna még le is nyilatkozni ezt szánalmas, és megvetendő dolog a szememben!

satch 2013.09.03. 13:57:32

@superlativus:
Ne keverd férfit a hülyével :)

Everyl 2013.09.03. 14:01:08

@field 64:

Minek írsz ide ilyeneket, a kutya sem fogja érteni, reagálni rá meg még kevesebben. Hát nem érted?! állást kell foglalnod, vagy fekete vagy, fehér :)

de összefoglalom neked, mikből vagy KÖTELES választani:

a videó után szomorú vagy, akkor: buzi/zsidó/libsi vagy

ha a videó után vidám vagy, akkor: náci/fasiszta/primitív álmagyar

nem értem miért nem tetszenek ezek a lehetőségek :)

sweeney todd 2013.09.03. 14:45:52

@superlativus: a hatszáz felkiáltójeltől még nem lesz igazad... sőt, tiszta zagyvaság, amit írsz! az okos felméri az esélyeit és fut! harcművészeten is azt tanítják, ha semmi esélyed, inkább menekülj. a melegségnek meg pláne köze nincs az erőléthez, ahol én edzek oda jár egy 2 méteres homoszexuális srác, hatalmas darab, bokszol.
süti beállítások módosítása