Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (404) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16484) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kábelsorrend: Film+, Cool, Viasat3

2013. május 14. 11:30 barb 10 komment

Remélve, hogy nem lesz belőle sem szám-, sem pedig nyilatkozatháború, közöljük az RTL Csoport sajtóanyagát arról, hogy a Nielsen Közönségmérés adatai szerint két kábelcsatornája, a Film+ és a Cool az elmúlt két évben átvette a vezetést a Viasat3-tól a kábelcsatornák hazai piacán.

Mint írják, 2011 első negyedévében még a Viasat3 számított a legerősebb kábelcsatornának, ekkor a 18-49-es célcsoporton 5 százalékos közönségaránnyal rendelkezett, 2013 első negyedévére azonban ez megváltozott: a Film+ és a Cool kéz a kézben átvette a vezetést, mindkét csatorna átlagosan 5,1%-os közönségarányt tudhatott a magáénak 2013 első három hónapjában. A Viasat3 az idei év első három hónapjában teljes napot vizsgálva már csak 3,9 százalékos share-t ért el az 50 alatti felnőttek körében.

A két csatorna nemcsak a kábelcsatornák piacán versenyképes, a földi sugárzású csatornák közül 2013 első negyedévében az  m1-et is megelőzte, hiszen a közszolgálat fő csatornája mindössze 4,7%-os közönségarányt ért el a 18-49-es célcsoporton belül a teljes napot vizsgálva. Még szebb eredménynek számít, hogy a Film+ a húsvéti hétvégén a TV2-t többször is képes volt megelőzni.

A tavaly megjelent két új kábelcsatorna, az RTL II és a SuperTV2 immáron több mint fél éve a piacon van, s bár a SuperTV2-nek az áprilisi adatok alapján nagyjából 25 százalékkal magasabb a lefedettsége, mint az RTL II-nek, utóbbi az egész napot és a főműsoridőt vizsgálva egyaránt 2 százalékos közönségarányt ért el az 50 alatti felnőttek körében áprilisban, míg a SuperTV2 egész napot vizsgálva 1,5 százalékot, a főműsoridőben pedig 1,4 százalékot.

Az RTL II eredményeit tovább szépíti a tény, hogy a Szombat esti láz után nem esett vissza a csatorna a show előtti szint alá, ami annak köszönhető, hogy a hétköznapi főműsoridő műsorait a nézők láthatóan megszerették, legyen szó akár a Segítség, bajban vagyok! című doku-reality-ről, vagy éppen a Barátok közt 22:30-as ismétléséről.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chuck Νorris 2013.05.14. 11:35:22

akkor az RTl klubnak kell megköszönni a mondat közepén beszurt reklámokat amik párhonapja tüntek fel film+ on?

más
valaki ismer olyat aki napi rendszerességgel kapcsol az rtl 2 meg suprt tv2-re?

fess86 2013.05.14. 12:37:27

Van olyan 18-30 éves,aki egy filmet a film+-on néz meg ahelyett,hogy ilyen-olyan forrásból normálisan,reklámok és kivágott jelenetek nélkül nézné meg?

megint 2013.05.14. 12:44:11

fess, szerintem sok ilyen van. Ott igen sok régi film van, amit néha én is megnézek.

ProMixer 2013.05.14. 12:52:18

A Film+on meg a Coolon ezeket a mondat közbeni reklámokat komolyan gondolják? Kb nézhetetlenné teszik a filmeket. Nem mintha ezeken néznék bármit is. De pl a múltkor 1-2 régebbi filmet én is megnéztem a Film+on is eléggé zavart, hogy egy akciódús rész vagy mondtad közben bebasznak egy reklámot az arcodba.

A SuperTV2-n néha nézünk Hal a tortánt, az egész jó műsor. :D

saks 2013.05.14. 13:49:59

@megint: és a rég(ebb)i filmeknél nem szokott zavarni, hogy k.b. a fele hiányzik, mert valami állat szanaszét csonkolta?
Én is tettem kísérletet arra, hogy megnézzek egy-két klasszikust, de amikor a Zöldfülű című akciódús filmből kivágták az összes lövöldözést, akkor végleg feladtam.

persze, természetessssen (törölt) 2013.05.14. 13:57:28

mi film+ zs kategóriás filmeket szoktunk nézni, iszogatás és zenehallgatás vagy valamien gépes elfoglaltág mellé.

vagy steven seagal -t, azt természetesen hanggal :D szintén szűrés közben

erre tökéletesen alkalmas film+, meg az olyan ínyenceknek, akik már szórakozásból nézik a szarabbnál, moslékabb filmeket. (óriáshangyák, asilumos csodák)

filmet ami nem a zs miatt érdekel, nem néeznék meg ...

kis_kiraly · http://kiskiraly.blog.hu 2013.05.14. 14:04:55

@ProMixer: +1

Ez a "nyomjunk egy reklámot akció közben"-dolog engemet is idegesít.

dr. v.b.1990 2013.05.14. 14:47:17

Ez nagy pofon a Viasatnak, hogy még archív filmcsatorna is lenyomta xD

lalolib 2013.05.14. 16:50:52

Akkor az én tévé nézési szokásaim nincsenek benne. A Film+ csatornán még egyetlen filmet sem néztem végig. Sőt, egy éve már oda sem kapcsolok.
Nálam a sorrend:
AXN, Viasat3, Universal.

bér-kommentelő 2013.05.15. 14:06:22

Kamu az egész. Magyarországon mindenki csak és kizárólag Discovery csatornákat néz. Akkor néznek csak más csatornát, ha a Discovery-n reklám megy, és a másik csatornán pedig természet- vagy dokumentumfilm. De amint vége a reklámnak, máris vissza a Discovery-re.
Aki pedig azt mondja, hogy nem nézi a Discovery-t, az biza nem mond igazat.