Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Adásunkat azért sem szakítjuk meg

2013. március 16. 00:40 szabóZ 603 komment

A Hülye Járások Minisztériumában ez a péntek nem olyan volt mint a többi. Ezen a pénteken dolgozni kellett. Gyorsan be is pötyögte a szolgálati Nokia 3210-esbe, hogy "Segítünk! Sál, sapka, kesztyű! Belügyminisztérium”, aztán hátradőlt a székben. Légrugó, gázliftes magasságállítás, és persze az állítható keménységű hintamechanika, amivel még a zord irodai környezetben is kényelmesen hátra tudott dőlni, felrakhatta a lábát az íróasztalra, és a távvezérlőt hanyagul meglóbálva bekapcsolhatta a tévét. Belenéz picit a Kívánságkosárba, ahogy Skype-on enyhén pixeles bajuszú emberek Eddát küldenek a Felvidékre, meg persze mindenkinek, aki szereti. Aztán Hídember, vagy A kőszívű ember fiai a munkaidő végéig, mert végül is nemzeti ünnep van, kokárdát tűzünk a szívünkre, lenge ünneplőbe öltözik kicsit a lelkünk. De azért ki ne melegedjen a nagy ünneplésben, mert a végén jól megfázik ebben a kurva a hóesésben.

481323_230112470447234_1698605882_n.png

Minden olyan, mint ahogy március 15-én lennie kell. Na jó, a Nemzeti Múzeum lépcsőjén nem mondott beszédet a miniszterelnök, a városban csak lengyel importturisták kóvályogtak a hólét rugdosva, és százezer ember rekedt az utakon. De a köztévében tényleg ünnep volt, ugyanazt a műsort nyomták, mint évtizedek óta mindig, egyedül az Egy magyar nábob hiányzott az m2-ről, de helyette azért leadták a Bánk Bánt Káel “Ezüsthajó’” Csaba rendezésében.

Hát igen, a közszolgálati televízió ezt az apró hózáport lerendezte a Híradóban, nincs itt semmi látnivaló, oszoljanak kérem. Vagyis inkább maradjanak a kocsiban, és ha elfogy az üzemanyag, üljenek át másik gépjárműbe. És miközben egyetlen kibaszott, hasznavehetetlen sms-sel letudja az államgépezet az emberek tájékoztatását, a közszolgálati televízió is csak azt nyomja, hogy Eperjes Károly bocskaiban rémisztő arcokat vág. Meg Kukori és Kotkoda, hülyeségből van a csoda. Ahhoz már hozzászokhattunk az elmúlt években, hogy a Magyar Televízióban kiretusálják a valóságot, de az azért még mindig meglepetés, hogy ez a majdnem ezer fős hivatal még akkor sem tudja elvégezni a munkáját, amikor vészhelyzet van az országban. Vajon megszakítanák a Ghymes koncertjét, hogy Novodomszky Éva feszes kiskosztümben bejelentse, hogy atomvillanás jobbról? Vagy azért legalább egy rohadt inzertben kiírnák, hogy hát nukleáris csapás ért minket, az elkövetkező napokban jól mossák meg a friss zöldséget?

A közszolgálati televíziónak az lett volna a kötelessége, hogy tájékoztassa az embereket a helyzetről, de egész délelőtt és a délután nagy részében csak az előre betervezett műsort nyomták, a műsoridő nagy részében se felirat, se rendkívüli híradás nem szólt arról, amiről az egész ország beszélt. Ugyan a tervezett hírblokkban beszámoltak az eseményekről, és még a hivatalos, nyugtatgató sajtótájékoztatót is kapcsolták tüstént, de akkor sokan már 18 órája nem tudták, kik fogják kimenteni a családtagjaikat. És mikor.

Egészen délután négyig kellett várnia arra, hogy tényleg összeszedjék magukat, egyszerűen nem tudták, ilyenkor mi van, a tél vajon a szocik embere, ki kell retusálni a hóvihart, vagy azért az mehet. Hívja már fel valaki a Habony Árpit, mert nem tudom, ilyenkor mi van! És persze utána ugyan jöttek a rendkívüli hírek, a kőszívű ember fiai nem tudtak rendesen ölre menni, mert mindig közbe jött egy kis tájékoztatás, de olyan stílusban, hogy úgy tűnt tényleg minden rendben van, nem is érdemes szót vesztegetni az egészre, inkább nyomjunk egy kis történelmi kalandfilmet.

És még mielőtt azt gondolná valaki, hogy ez pusztán politikai kérdés, nem árt megjegyezni, hogy a HírTv-nek azért csak sikerült beszámolnia az eseményekről. És sikerült végigcsinálniuk egy teljes napot breakinghírekkel, beszámolókkal, helyszíni jelentkezéssel. Pedig nem négy csatornájuk van, hanem csak egy. Jó, annyi előnyük volt, hogy a nevükben szerepel, hogy mi is a dolguk.

És még csak nem is kellett volna az MTV-nek híreket készítenie, meg stábokat kiküldenie a hóesésbe, illetékeseket zaklatnia telefonon, meg egyéb ilyen értelmetlen dolgokkal pepecselnie. Elég lett volna, ha hülye sms-ek helyett a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóságán valakinek eszébe jut, hogy van az a rendszer, amivel az összes országos tévécsatornán és rádión ők oszthatják meg az érintettekkel a legfontosabb információakat. Például, hogy maradjanak azokban a kurva autókban.

Csak hogy hiába pusztított vihar Középföldén a képzeletbeli hadgyakorlaton két éve, hiába rázott kezet egymással elégedetten minden illetékes, hogy ez aztán egy milyen jól működő riasztási rendszer, ha senkinek eszébe sem jutott használni a sok százmillióból kiépített technikát, amikor éppen tényleg szükség lett volna rá. Bezzeg, akkor minden milyen jól ment, amikor komoly arccal bemondták a tévében, hogy “a hobbitok, tündék és lovas nomádok jobb, ha zárt helyre húzódnak az óránként százötven kilométeres széllökések elől”. 

“Lehet, hogy kéne írni egy sms-t majd arról is, hogy ne egyenek hüvelyeseket, mert abból baj lehet, ha órákat ücsörögnek bezárva az autókban” - gondolta magában, aztán vadul kapcsolgatni kezdett: mert hiába van március 15, a köztévé műsora azért unalmas és szar. Teszem azt, nem adnak le egyetlen Bud Spencer és Terence Hill klasszikust sem.

Update: Az MTVA reagált az írásunkra, véleményük szerint a közszolgálati média tájékoztatása pontos, gyors és precíz volt. Alább olvasható a közleményük:

A Közmédia az Index írásával ellentétben tegnap azonnal reagált az országban kialakult katasztrófahelyzetre. Az M1 a korábban tervezett napi híradásait megsokszorozva óránkénti híradásokkal jelentkezett , amelyeket átvett a Duna Televízió és a Duna World is. A híradások időpontjára a futó műsorok alatt feliratokban hívtuk fel a nézők figyelmét és egyben ismertettük az aktuális híreket és jelentéseket. A televíziós csatornákon nemcsak óránkénti részletes híradásokat helyeztünk el, de ezek idejére megszakítottuk az adást is. Élőben kapcsoltuk 11.00-kor a belügyminiszter sajtótájékoztatóját is. Még ma reggel 6.30-kor is Extrahíradóval jelentkeztünk az m1-en.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pitty piritty 2013.03.16. 23:51:18

@váj mí: Nevess ki. Én még soha nem voltam külföldön. Nekem ezek hegyek. Főleg hogy tősgyökeres alföldi vagyok. A természetnek szerintem teljesen mind1. Az akadály, az akadály! Dehát a természet a buta. Mi okosak vagyunk. Mondjuk én pont nem. Lehet nekem is el kellett volna indulnom az előrejelzések ellenére mondjuk meglátogatni kis szüléimet.... Hát volt annyi nem eszem hogy nem tettem :)

imij 2013.03.16. 23:51:46

@jennings1: pont az indexet? Hat eppen ez a blog meg egy mai cikk bizonyitja, hogy hazudnak mint a vizfolyas. Mit nezzek a percrol-percre kozvetitesben?? Azt, hogy bekerult orankent 3 "olvaso", aki arra panaszkodott, hogy 20 oraja nem szolt hozza senki. Ugyanma! Gondolom egy olyan levelet sem kaptak, hogy "kiastak a tuzoltok, koszi nekik". Az index, mint fuggetlen, hitles hirforras?? Ugyannar! Es ok elhiszik magukrol, hogy van joguk mast fikazni. Hanynom kell...

muscas01 2013.03.16. 23:54:51

@Jó_ebédhez_szól_a_nóta: "hazudni nem szabad, még az interneten sem" - vagy valami ilyesmi volt... Ügyesen írta ezt a cikket a szerző, egyik mondata sem hazugság, csak érezhető rosszindulat és ferdítés. Pont, ahogy a híradó is csak csúsztatott végig, nem a valós helyzetet hallottuk. Úgyhogy ez ebből a szempontból érdekes ügy, két ellentétes oldalon álló csúsztató csörtéje.

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2013.03.16. 23:55:03

most már csak azt kell kitalálnunk, hogy az egyes, párttévét védő nickek mely köztévés szerkesztőhöz tartoznak.

még kész szerencse, hogy futja az időtökből és befizetett adónkból blogger-köcsögözésre... ha már normális tájékoztatásra nem voltatok képesek, faszkalapok.

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.16. 23:56:37

@imij:
Érdekes, hogy az Index így elkurvult. Kb. mint annak idején a HVG.
Mindkettő alap volt nálam, aztán csúnyán elliberálisodtak, és a tények helyett egy idő után már csak véleményeket lehet olvasni náluk...

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.16. 23:58:06

@.Pierre Bezuhov.:
"futja az időtökből és befizetett adónkból blogger-köcsögözésre"

Addig jár a blogger a kútra... :)

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.17. 00:03:41

@.Pierre Bezuhov.:
Főnök, vasárnapra szabit vettem ki, tudod...

váj mí 2013.03.17. 00:23:52

@pitty piritty: Ez tényleg fura, mikor nekem először mondták Magyarországon, hogy "megyünk a hegyekbe kirándulni", hát röhögj ki, mert alapszinten felkészültem, mintha a Királyhágóra mentünk volna. Aztán valahol a Mátrában bolyongtunk, szép volt meg minden, félre ne érts, de én meg azon tököltem, hogy "hol-vannak-itt-a-hegyek-és-mikor-másszuk-meg-a-csúcsot-mert-lassan-sötét-lesz".
Aztán mondták, hogy már a csúcson vagyunk nemtomhány órája. Ja...

PTt 2013.03.17. 00:24:12

SzabóZ végre kaptál választ a fröcsögésre te köcsög!
A lényeg hogy a kormány és az MTVA a hibás mert nem jósolta meg jó előre, hogy melyik útszakaszokon lesz gond. A magyarnak mondhatják ő akkor is jobban tudja, "bezzegausztriában" meg elbánnak a hóátfúvással is na persze! :)
A mentés katasztrófálisan lassú és körülményes volt ebben igaza van a kommentelőknek, de a cikk az egy szánalmas próbálkozás!
Bujdoss el firkász!!!

sien 2013.03.17. 00:25:51

@imij: a kérdés hogy mikor. ha a történelemkönyvben olvasod akkor is jó?

sien 2013.03.17. 00:28:41

@PTt: megöl az internet téged. kapcsold ki gyorsan.

pitty piritty 2013.03.17. 00:30:02

@váj mí: Ezért gondolom, s gondolkodom úgy, hogy mindíg a körülményekhez mérten kell viselkedni, és abból a lehető legjobbat kihozni.
Ennek fejében, hat osszak meg egy előadó munkásságát, aki nagyszerűen fejezi ki, hogy miért szép mindenkinek a saját hazája! Én legalábbis így értelmezem. :)
www.youtube.com/watch?v=FSZS3pynlsw

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2013.03.17. 00:31:07

@PTt:

Adatlap

PTt 0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

--
egy újabb mtva-s munkatárs.

újabban ez a köcsögözés a menő szleng a keresztény-konzervatív polgári körökben??

váj mí 2013.03.17. 00:33:42

@PTt: Nem, abban nem hibás, hogy nem "jósolta meg előre" melyik útszakaszokon lesz gond.
Abban viszont kibaszottul vastagon hibás, hogy amikor már tudta biztosan, melyik útszakaszokon van gond, akkor is mélyen kussolt, és a megzsarolt mobilszolgáltatókon keresztül küldte a semmit sem érő kampány sms-ét. Minimum 16 órával később, mint ahogy a kormánynak egyáltalán reagálnia illett volna bármit is a helyzetre.
Felfogtad?

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2013.03.17. 00:33:56

@imij:
Adatlap

imij 0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

:))

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.17. 00:39:17

@.Pierre Bezuhov.:
"imij 0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban."

Tehát még kezdő az MTVA-nál?

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.17. 00:41:04

@.Pierre Bezuhov.:
"2009.12.15. óta tag."

Téged már Bajnaiék szerveztek be, nem Fletóék.

".Pierre Bezuhov. 0 bejegyzést írt és 1513 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban."

1513 * ? FT

váj mí 2013.03.17. 00:44:53

@pitty piritty: Te, nekem, nagyon tetszik Magyarország, annak ellenére, hogy nincsenek csúcsok semmilyen értelemben, és a Kárpátoktól kurva-messze van.
Ilyen youtube videókat én is tudnék linkelni román felütéssel, de mire lenne az jó, he? Kurva szép helyen élhetünk, és most be is járhatjuk a tájakat. Ez nagyon jó!
Mondjuk, én megbántam volna, ha maradtam volna, nem a táj, és nem az emberek miatt... A kicsinyes harcokra alapozott nemzeti politika (bármelyiké, még mielőtt) meg tudod mennyire piszlicsáré már csak pár száz kilométeres távolságból nézve is? Nem degradálásként írom, de az. Persze, nem lehet mindenki "vándormadár", de azért néha nem ártana kinézni a fészekből. Szerintem ...

PTt 2013.03.17. 00:46:12

Elnézést mindenkitől, hogy nem olvasom és kommentelem nap mint nap ezt a fantasztikus és minőségi valamit. :)

váj mí 2013.03.17. 00:52:45

@PTt: A hülyeségedért kérj elnézést, hogy egyáltalán nem tájékozódsz, csak idevetődsz valahonnan Középföldéről a spanyolviasz-szindrómáddal.

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.17. 00:54:10

@váj mí:
Míg te ezzel ellentétben egyáltalán nem tájékozódsz, csak idevetődsz valahonnan Középföldéről a spanyolviasz-szindrómáddal.

váj mí 2013.03.17. 00:55:17

@Jó_ebédhez_szól_a_nóta: Van még ügyelet a narancsos székházban? Túlórában nyomod, kisszívem? :P

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.17. 00:56:15

@váj mí:
"Persze, nem lehet mindenki "vándormadár", de azért néha nem ártana kinézni a fészekből. "

Mondja egy kakukkfióka, aki azóta is magyar oldalakon bassza el az értékes szabadidejét, hogy dobbantott :)

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.17. 00:57:14

@váj mí:
"Van még ügyelet a narancsos székházban? Túlórában nyomod, kisszívem? :P "

Másodállás az Indexnek. :)

PTt 2013.03.17. 00:58:37

@váj mí: Tájékozódtam és nem indultam útnak. De részemről ennyi nem etetlek tovább. trololo

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2013.03.17. 00:59:28

@váj mí: úgy tűnik, egyedül viszi a shiftet.
amilyen "pengés" kommenteket ír, egyhamar nem is fognak rábízni mást.

hdnctrl 2013.03.17. 01:02:19

14-én kezdődött a "buli". Egy darab rendkívüli híradást sem láttam a M.Kir. Tv-ben. Tudom, a poszt nem erről szól, hanem 15-ről, így az mtva nem is erre válaszolt, de engem igazán ez zavar.

váj mí 2013.03.17. 01:02:55

@Jó_ebédhez_szól_a_nóta: Te, a főnököpd ránk akarta alapozni a kampányát, mert azt hitte, mindenki olyan birka, mint te, aki ezért fizetnek.
Helló, majd szólj Bajnainak -többek között-, hogy százalékot fizessen, hogy elriasztod na felcsúti svédtől a népeket, mert tőle -no meg a hozzád hasonlóktól-, már ő és a valódi elvtársak is jobbak.

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.17. 01:03:27

@scuynat:
"14-én kezdődött a "buli". Egy darab rendkívüli híradást sem láttam a M.Kir. Tv-ben."

Hadd előlegezzem meg neked: bizonyára állandóan az M1-et nézed... :)

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.17. 01:04:29

@váj mí:
Te tényleg csak ezt a lemezt ismered, trollocska?
:)

váj mí 2013.03.17. 01:06:34

@PTt: Ha én troll vagyok te szerencsétlen szürkemarha, akkor te mi vagy? Legalább a kibaszott adatlapomra nézz rá, te egybites droid.
Ja, hogy túl sokat kérek ... értem, már nem képeztek ki :P

Jó_ebédhez_szól_a_nóta 2013.03.17. 01:08:33

@váj mí:
Látom 2008-ban a gazdáid alatt még Zepter-ügynöknek készültél... azt egyből levettem, hogy nem egy IT szakival vagy egy mérnökkel van dolgom, de ez nekem is sok.

Remélem kint megtaláltad a számításod, és minőségi pizzákat viszel házhoz, te rabszolga... :)

váj mí 2013.03.17. 01:11:27

@Jó_ebédhez_szól_a_nóta: Nem készültem, te analfabéta amőba. Éppen azért írtam azt a blogbejegyezést.
Már ha nem esett volna le. Mint ahogy nem esett le ...

váj mí 2013.03.17. 01:13:56

@Jó_ebédhez_szól_a_nóta: Vagy te annyira primitív, hogy tudd ki az? Mert nekem gőzöm sincs....

pitty piritty 2013.03.17. 01:21:56

@váj mí: Teljesen igazad van. Ha nem ilyen fiatal lennék, és megtehetném hogy mennyek, szerintem én is mennék. De nem tehetem meg :( Ezért csak arra tudok gondolni, hogy a Zene a közös nevező! :D

váj mí 2013.03.17. 01:28:12

@pitty piritty: Mna igen, sajnos van az a korosztály, a tőlem 10-15-20 évvel idősebbek, akiknek már túlkésőn jött, hogy mehessenek. Legalábbis, per pillanat. De ők legalább, még korai korszakában hallgathatták Ozzy-t, nem már csak mint elcseszett reality-szereplőt ismerhették.
És végeredményben, még nekik sem túl késő ...

váj mí 2013.03.17. 01:34:58

@.Pierre Bezuhov.: Szegény ... ez meg fog őrölni, míg engem lenyomoz, és utána meg rájön, hogy kitörölheti.... ez szívás lesz :D

pitty piritty 2013.03.17. 01:35:16

Igen. És újra igen. Én sosem szerettem a skatulyákat. De itt a mentalitást látom hogy nem jó, és abból kiszakadni... azért nem haladunk előre. Pedig csak egy kicsit kellene akarni. Én meg hiába mondom hogy szervezzünk puccsot, csak nevetnek. Jó, lehet még butábbnak tűnök, de ha a Lengyeleknek bejött a hatalom teljes lecserélése, nekünk miért ne lehetne? :)
Elvileg demokráciban élünk, közben mások azt mondják ez a diktatúra. Hát szerintem a valódi diktatúra jobb volt, bár csak a hallottak alapján tudok vélemény mondani. De végeredményben káoszban élünk. :\

váj mí 2013.03.17. 01:37:57

@pitty piritty: Viszont a másik, én most szeretnék valóban fiatal lenni .... persze, a mai tudásomat megőrizve. Egy percet nem gondolkoznék. Igaz, így sem sokat tököltem, hogy menjek, vagy maradjak ...

pitty piritty 2013.03.17. 01:40:21

@váj mí: Én inkább élnék 200 évvel később, vagy hamarabb. És szintén a mostani tudásommal.

váj mí 2013.03.17. 01:43:59

@pitty piritty: Te, ahogy elnézem a népeket otthon, azokkal te még puncsos tea-délutánt sem csinálsz, nemhogy puccsot.
Most, a havazás kapcsán elkezdték pedzegetni, hogy a mégis a "magyar összefog, ha baj van", utalva ezzel a civil önkéntesekre. A vállalásuk brávó, még mielőtt valaki belekötne, de kurvára semmi köze nem volt a nemzethez. Az ember, úgy általában összefog, ha baj van. Ez már csak ilyen állat ...

váj mí 2013.03.17. 01:48:01

@pitty piritty: Az szar lenne, hidd el. 200 évvel előbb meghaladnád a korodat, 200 évvel később meg az akkori természetrajzi múzeumban mutogatnának. Hát kell ez neked?

pitty piritty 2013.03.17. 01:56:37

@váj mí: Ha meghaladnám a korom, akkor tudnám jobb medrek felé terelni a vizet :) 200 évvel később, meg.... remélem több értelmes ember lesz akikkel lehet rendesen vitatkozni, mint most Veled! :) És ha valaki puccsot szervez, akkor nem lesz az egészből puncs :D
Hanem az ami. De szerintem addigra már nem is kellene ilyenek miatt aggódni. Én nagyon nem szeretem ha az ember elnézi embertársa bukását. Szerintem az ember, pont azért EMBER, mert ahogy mondtad, segít ha baj van. Mivel intelligens! És egy faj. És még sok minden. :)
És ilyen szempontból, sajnos sokmindenki nem ember a szememben. De ez Őket pont annyira hatja meg, mint amennyire Őket hogy tegyenek bármit is. És ez szomorú :(

váj mí 2013.03.17. 02:13:21

@pitty piritty: Attól függ, hová érkeznél 200 évvel előbb. Ha Zimbabwéba, baxhatnád a tudásod, ugyanúgy, ha egy indián rezervátumba születnél. Node akkor is, ha egy szatmári jobbágy 12.-ik porontya lennél. Ha már ennyire belemerülsz a "múltba-születnék-de-jó-lenne-a-mai-tudásonmmal", akkor minimum 2000 évet álmodj magadnak. És akkor még az is kurvanagy előny lenne, hogy tudsz írni-olvasni.
Előre meg....
Hm, szerinted, Petőfi most mi lenne? Nincs még 200 éve, hogy meghalt. De csak gondolj bele. Petőfi ma, a mai társadalmi-politikai viszonyok között ma mi lenne? A Kárpátia sírva könyörögne a receptért. Egy szélsőjobb, Jobbikos, parlamenti helyért teperő köcsög, aki néha verseket ír. Ez lenne a mai me3gítélése, ne is reménykedj másban.
És József Attila mi lenne? Egy szélsőbalos, komcsi-libsi köcsög, plusz zsidóbérenc, aki ugyancsak firkál valami versszerű libsi-propagandát.. Ismered a magyar belpolitikát nem?
Vagy szerinted, ismerve a munkásságukat, nem ez lenne a mai magyarországi belpolitikai viszonyok és droidjaik ismeretében a megítélésük?
És nem telt még 200 év sem az életük és munkásságuk óta. Biztos nem 2000 vagy inkább 20 000 évre gondoltál, előre vagy hátra?

2013.03.17. 04:54:13

Nekem az nem világos, hogy a poszt (és a bajbajutottak) valamint a közmédia és a kormány, miért nem ugyanarról a napról beszélnek?!
Aki ott ragadt az autópályán az csütörtök délután-estétől fagyoskodhatott a legnagyobb zimankóban a kocsijában, és akkor még sehol semmilyen tájékoztatás nem hangzott el.
A bajba jutottak legnagyobb része a csütörtöki napról mondja, hogy elégtelen volt az információ, elvégre a kocsijukban éjszakáztak.
A közmédia saját bevallása szerint péntek hajnalban kezdte meg a tudósítást, amiből reggel 8-9-re lett hír, helyszíni tudósítás és mikorra reagált a belügy (Pintér) péntek 11 órakkor rendelte el a riadót. Azaz mire már többezer ember valahogy kihúzta a vihar legrosszabb részét+ az éjszakát a saját kocsijában többed magával, sokan víz, élelem, telefonkapcsolat nélkül (lemerült).
Nem vitatom, biztos voltak akik úgy indultak el, hogy óóóó eddig sem volt baj, most mi történhet egy kis hó leesik naésaztán.
De a kamionstoppot elrendelni, sem péntektől kellett volna (origo cikke, 0313-ra datálva, március 15-től van kamionstop) hanem már szerda estétől! A legtöbb kamionos még a kamionstop előtt, azaz csütörtökön előrébb akart jutni a céljához, ezért voltak annyian az autópályákon pont a legnagyobb viharban!
Szerintem a se a katasztrófavédelem, se a civilek, se a közmédia nem vette komolyan az előrejelzéseket. Bulvárnak fogták fel, amiről másnap majd jó szaftosat lehet tudósítani.
Köszönik főleg azok, akik árokba, egymásba csúsztak, az autópályán éjszakáztak a semmi közepén és végig nézték ahogy éjjel az autópálya szemközti oldala járható lenne, de nem tehet semmit, nem fordulhat meg, mert a kordonátvágást csak másnap reggel 11-től kezdték meg. Jó lenne ha erről is szólna némi felháborodott közmédiás helyreigazítás.
Senki nem vitatja a pénteki tudósításokat. Ellenben mindenki kérdi, hogy csütörtökön amikor a legnagyobb helyzet volt, miért szarta le mindenki a bajba jutottakat és miért kellett 2013-ban a kocsiban éjszakázniuk, amikor a 112, 105 és a 107 is elérhetetlen volt?

CYR · http://egymondatban.blog.hu 2013.03.17. 08:55:57

Pénteken 12.46-kor (pm) fakadtam ki, hogy a közmédia elaggott történészekkel márciustizenötödikézik ÉLŐ műsorban, miközben a képernyő alján egy csíkon fut, hogy elmarad az állami ünnepség, meg hogy járhatatlan néhány út. Az volt a kérdésem úgy a semmibe, hogy ha ott van egy egész élő műsorra való stáb, és a produkció címe az, hogy "a haza mindenek előtt", akkor - mivel minden körülmény adott - nem kellene megfelelni ennek a címnek, a történészeket hazaküldeni, és nonstop műsorfolyamot csinálni a haváriának?

Az csak a másik észrevételem, hogy a commentcom egy véleményblog. Ahogy a (mittudomén) Fox sem fog betelfonálni, hogy sixx lehordta az egyik új sorozatukat, úgy az MTVA-tól is kínos, hogy véleményblogokra válaszolgat az én adómból főműsoridőben. Vagy legközelebb a "Két cica konyhája" című bloghoz közli az általam amúgy mélyen tisztelt Acél Anna, hogy a rakottkrumpliba nem is kell annyi só, mint amit ott írtak?

Vackorkörte 2013.03.17. 09:11:14

Én csak azt remélem, hogy a Híradót valaki jól felnyomja a NMHH-nál a főműsoridős köcsögözés miatt. Még ha ki nem is mondták, le volt írva, igencsak pejoratív értelemben. Ennyi erővel mutathattak volna egy kemény dákóslukkolást is.
Bár úgysem lesz ebből semmi...
Ha a Máunika showban lett volna ez kiírva, nyilván kaptak volna némi pénz- és feketítés-büntit.
Amúgy teljesen mindegy, h kinek van igaza, ez annyira pitiáner dolog volt a M1-től, hogy ezentúl a Frakk, a macskák rémét is keserű szájízzel fogom nézni.
A "paprikáscsirke" Aczél Anna meg aztán...

whale 2013.03.17. 10:32:07

@CYR: Katasztrófariasztást az OKF adhat ki, a közmédia ez alapján tájékoztathat. Semmi ilyen nem történt, a Marathon néma maradt, illetve már 14-én küldtek egy értesítést, hogy NEM FOGNAK riasztani, MTI közleményeket adnak ki, azt tessék továbbítani. Ez megtörtént. Ennyi...

whale 2013.03.17. 10:38:13

@Naaaa!: Akkor mégsem értettél meg, sajnos. Éppen arról beszélek folyamatosan, hogy amit saját hatáskörben megtehettünk, azt megtettük. Tehát még csak véletlenül sem értékelem túl a saját fontosságunkat, éppen ellenkezőleg...

CYR · http://egymondatban.blog.hu 2013.03.17. 10:38:35

@whale: (azt speciel tudom, hogy a Marathonon nem történt semmi, ez nem a köztévé sara, erre másnak nem kellene büszkének lennie) Viszont most úgy csinálsz, mintha a közmédia híradója csak arról tudósítana, ami a Marathonon jön. Az egy vészjelző rendszer, de pl. a pápaválasztást sem közölte, a közmédia mégis tudósított róla. Akkor - Marathon ide vagy oda - teljesen irreális elvárás egy híradótól (a közszolgálati része talán nem is fontos, csak annyiból, hogy én fizetem), ahol állítólag újságírók dolgoznak (nem röhögni, direkt vagyok naiv), hogy némi hírérzékenységgel bírjanak, és dolgozzanak a saját hivatásuk szabályai szerint?

V.ö.: egy ma KDNP-s parlamenti képviselő valamivel több mint 10 évvel ezelőtt élőben ült a stúdióban híradósként nem óránként öt percre, hanem folyamatos műsorban, amikor Amerikában repülőgépek belerepkedni találtak egy bizonyos magas ikertoronyba... És az egy kereskedelmi "rohadtliberálbolsi" híradós... izé, képviselő... izé, tévécsatorna volt.

whale 2013.03.17. 10:47:09

@CYR:
<iframe src="http://videotar.mtv.hu/VideoPortal/embed.html#http://streamer.carnation.hu/mtvod2/hirado/2013/03/16/hirado19_index_130316.wmv" width="433" height="285" frameBorder="0" scrolling="no" noResize="true"></iframe>

whale 2013.03.17. 11:01:14

@CYR: Azt azért ne felejtsük el, hogy Ámerikában 12 éve is NAGYSÁGRENDEKKEL fejletteb TV-s infrastruktúra volt, mint itt valaha lesz. AZt a műsor nem a Pálfyék csinálták, csak átvették és kommentálták.
Ráadásul teljesen más jellegű a két ügy szakmai szempontból, de ebbe már ne menjünk bele.:)

CYR · http://egymondatban.blog.hu 2013.03.17. 11:07:14

@whale: Ha most azt mondod, hogy nagyobb hírértéke van egy amerikai történésnek, mint egy hazainak, akkor tényleg nem értünk egyet.

whale 2013.03.17. 11:10:02

@CYR: Teljesen másról beszélek.

CYR · http://egymondatban.blog.hu 2013.03.17. 11:13:47

@whale: (egyébként ügyesen belinkelted azt a híradórészletet, amiről már egy ideje beszélgetünk. Mondhatnám, olyan a reakcióidőd, mint közmédiának a havazásra... :) no offense). Naszóval én arról beszélek, hogy ha van egy országot érintő, nagy hírértékű, percről-percre változó esemény, amiben ráadásul szó szerint létfontosságú is lehet a pontos és részletes tájékoztatás, akkor az esemény kezdete után fél nappal elinduló óránként ötperces híradókra ne nagyon döngesse senki a mellét a köztévében, hogy defasza. Te miről beszélsz?

CYR · http://egymondatban.blog.hu 2013.03.17. 11:15:42

@whale: Ja, nyugodtan menjél bele a szakmai részébe, ha nem okoz nagy lelki törést. :)

whale 2013.03.17. 11:47:27

@CYR: Szeptember 11 tv-s analógiája az lenne, ha 80 kamerával mutattuk volna ugyanazt a 3 autót 24 órán keresztül. Nem hiszem, hogy attól bárki elégedettebb lenne. AZ az esemény statikus volt-gyakorlatilag egy felhőkarcolót mutogattak hatszáz szögből, ami nem szaladt el-egyébként kitűnő időjárási körülmények között. Nem tudom, hogy Ámerikában élőben közvetítik-e a tornádókat, de ha igen, akkor az az ottani katasztrófavédelem és a televíziós infrastruktúra fejlettségét mutatja...
Amit itt többen elvárnak a közmédiától, az szerintem irreális. Hogy tudniillik már 14-én este közvetítsen a helyszínről, minél több helyről, élőben. Ehhez például oda kellett volna jutni valahogy. Mivel a honvédség is csak 15-én mozdult meg, mégis mivel? Aki kolléga elakadt, és be tudott telefonon jelentkezni, az bejelentkezett. Amikorra kiderült a helyzet komolysága,-ez ugye 14-e este-éjszaka volt-elindultak a stábok és másnap reggeltől mentek az anyagok folyamatosan, ahogy készültek. Amikortól lehetett élő kapcsolatot kialakítani, élőben.
Nem ezen kell rugózni szerintem, az sokkal érdekesebb, hogy az OKF miért nem ELŐZTE meg ezt a helyzetet. HA minden elakadtra kamerát akasztunk és élőben nézhette volna az ország az egészet, csak a tunkolásfaktora nőtt volna meg az egésznek, senki nem került volna hamarabb haza...

kovácspéterke 2013.03.17. 12:53:57

@vágtázó halottkém: ennyi, őpontosan erről van szó, nem 15-ről beszélünk, hanem az előző napról.

kovacsistvan98 2013.03.17. 13:04:30

Egy bloghozzászólást mutatnak a közszolgálati tévén (már csak nevében az) persze nem új, emlékezzünk csak a napraforgó blogra. Legközelebb a híradó végén cicás videók lesznek vagy zsidó vicceket olvasnak be? Rohadt anyátokat, egy gerinces ember nem maradt a tévénél, csak olyanok, akik 5 perc alatt kinyalnak bármilyen fideszes segget. Csak azért nézem a híradójukat, mert jobb mint bármelyik kabaré, a valóságról máshol tájékozodom. Ja, és ezt is beolvashatják a híradójukba, bár úgysem lesznek olyan tökösek.

Emlékeztetőül csak néhány eset: ellenzéki tüntetőket nem mutatták, volt főbíró kitakarása már nem is a kádári, hanem a sztalinista időket idézte. Arról nem beszélve, hogy ellenzéki politikusok a legritkábban szólalhatnak meg, legtöbbször csak a műsorvezető eltátogja a szövegét, és annyi.

lbm · http://nertars.blog.hu 2013.03.17. 13:22:11

Aszongya': "A Közmédia az Index írásával ellentétben tegnap azonnal reagált az országban kialakult katasztrófahelyzetre." Na jó adjunk igazat... És 14.-én mégis mit csinált? Csak azért mert egy délután és egy álló éjszaka tartott a hóhelyzet, mikor is végre valahára valaki felemelte kicsit látványosabban a sejhaját, hogy "Há' gyerekek, itt helyzet van! Csinálni kéne valamit!..." És ez nem csak a médiára vonatkozik... :-(

SzaGyu 2013.03.17. 13:32:04

Én az ATV-t néztem. Ők nagyon sok műsoridőt szenteltek a hóhelyzetnek. A HírTV is beszámolt róla, sőt tovább ment a havas úton. A hóborította utakon felkeresték a FideSS vezetésű településeket és beszámoltak az előre megrendezett mentési akcióról. Többször átkapcsoltam Orbán mind a 4 TV csatornájára, de híreket nem sikerült elcsípnem, főleg hójelentést nem. Pintér sajtótájékoztatóját is később adták le, tehát nem egyenes közvetítés volt, mert gondolom idő kellett a cenzúrához. Szóval a köcsög királytévé egyetlen csatornája sem alkalmas az emberek tájékoztatására, ellenben félrevezetésre nagyon is alkalmas.

Olvassák be ezt is a királyTV-be:
Talpra Orbán!
Talpra Viktor, hí a haza!
A sok autós menne haza!
Akkor kellünk, ha szavazunk?
Azt leszarod, hogy megfagyunk?
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy bábok többé
Nem leszünk!

Áltattak ők mostanáig,
Becsaptak a honatyáink,
Kik szabadon loptak-csaltak,
Míg mi élünk, nem nyughatnak!
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy bábok tovább
Nem leszünk!

Sehonnani sok miniszter
Azt hiszi, hogy különb ember,
Kiknek fontosabb a kényelme,
Mint az emberek élete.
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy bábok tovább
Nem leszünk!

Börtönünk a hó és a fagy,
A kormány meg sorsunkra hagy,
De hogyha kell, összefogunk!
A halálból is feltámadunk!
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy bábok tovább
Nem leszünk!

Az emberség ismét erény lett,
De amit ti tesztek, merénylet,
Hogy „segítséget” nyújtsatok,
SMS-t küldtök, aljasok?
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy bábok tovább
Nem leszünk!

Akik előtt fejet hajtok
Azok a magyar polgárok
Kik áldott megmentői lettek
A fagyban-hóban rekedteknek.
A magyarok istenére
Esküszünk,
Esküszünk, hogy bábok tovább
Nem leszünk!

SzaGyu 2013.03.17. 13:47:18

@Informania: Miért nem mentetek ki az emberek közé? Ha ott lettetek volna, akkor most megdermedt, megfagyott nyelvvel tudnátok jó keményen és mélyen nyalni a hazug hatalomnak.

pitty piritty 2013.03.17. 14:39:26

@váj mí: Jó a gondolat menet. Ha x évvel hamarabb születtem volna, a mai tudásommal, nem tétlenkednék. Hanem küzdeném magam előre. Ha elfognak az indiánok meghalok, vagy valahogy kiszabadulok. Kreatív vagyok, leszek, voltam. Nem szarom magam össze akármilyen helyzetben és adom fel. Én sose hátra nézek, hanem előre. Talán az sem olyan jó, de nekem eddig bevált. Igen rövid idő alatt, szerintem egész szép karrierem alakult ki, és még csak a jéghegy csúcsán vagyok. Es teljesen nem érdekel a politikai helyzet, mert amit én csinálok, vallástól, politikától és eszmétől független.
Ha később születnék... Egyébként teljesen igazad van. A társadalmi megítélés szerint, tényleg egy semmire kellők lennének ezek a nagy nevek. Na meg verset most is ír sok mindenki, de az oktatásban nem tüntetik fel őket. Nincs akkora szerepük az értelmiségi embereknek, mint anno. Tény és való, és szerintem szomorú. De azért is élnék x évvel később, mert ahogy az evolúcióban is fejlődtünk, nem maradunk meg ezen a szinten. Most mint emberiségre gondolok. Lehet hogy tényleg több tízezer év kell hozzá, hogy mindenki félre tegye kicsinyes érdekeit, és segítsen azon aki rászorul. Én alapvetően kiváncsi vagyok. Azt tudom hogy milyen most élni. És érdekel, hogy milyen lenne más korban is :)
De egyébként igazad van! :)

CYR · http://egymondatban.blog.hu 2013.03.17. 14:54:57

@whale: Pajtás, nem akarlak bántani, de megint le vagy maradva, de legalább még ködösítesz is. Feljebb pont azt hangsúlyoztam, hogy (szemben egy jó messze történt statikus történéssel) most egy folyamatosan haladó történetről kellett volna beszámolni, ami annál inkább indokolta volna a NEM óránkénti ötperces tudósítást, hanem folyamatosat. Nekem azért nem fizetnek, hogy az MTVA-t megtanítsam híradózni, de annyi tippet adok, hogy hasonló helyzetben (sarkítsunk) egy CNN-nek sem lenne kamerája rögtön a hókuapc közepén - viszont 10 percen belül lenne 50 telefonszámuk olyan emberektől, akik ott ülnek a hó közepén, és be tudnak számolni a történésekről. Azt mondod, kollégák is ott ültek, és felhívtátok őket, nagyon klassz, milyen kreatív... Na de voltak ott mások is, nem csak kollégák, hanem potenciális interjúalanyok. Hogynemondjam, az ott ragadt kollégák akár még kamerás mobillal komplett haváriaanyagokat is csinálhattak volna. Mondjuk az is igaz, hogy nálatok működik az öncenzúra, gondolom senki nem mert volna felvenni egy olyan anyagot a mobiljával, amiben a hóban elakadt arcok a kurva közútkezelőt szidják...
Ott meg csúsztatsz, hogy nekem irreálisozol az "amit itt többen elvárnak" címén - én nem vártam el, hogy helyszínen ott legyetek (pedig még ott is voltatok, azt mondod), csak hogy a hivatásotoknak megfelelően dolgozzatok. Ezt vártam hiába, és ezt sajnálom mind szakmailag, mind adófizetőként.

imij 2013.03.17. 14:59:48

14-en kora delutantol az osszes teves es radios hirosszefoglalo azzal kezdodott, hogy "senki ne induljon utnak". Csokolom

kovacsistvan98 2013.03.17. 15:21:05

@CYR: Fényévekre van az mtva a cnn-től. Kezdjük azzal, hogy a cnn nem közszolgálati, mégis sokkal hitelesebb, mint az mtva. Plusz nem blogbejegyzésekből állnak a cnn hírei; ha megkérdeznek az utcán egy embert, akkor az az első kérdésük, hogy What's your name? Miért is? Talán azért, hogy tudjuk, hogy ki nyilatkozik a tévének, ott egy ilyen nevesincs infomania soha nem kerülhetne be a műsorba.

CYR · http://egymondatban.blog.hu 2013.03.17. 15:23:11

@kovacsistvan98: A lényegben egyetértünk, de ha figyeltél, nem is azonos szinten, és nem is ilyen tárgyú összehasonlításban említettem a cnn-t.

auralborder 2013.03.17. 15:24:54

www.youtube.com/watch?v=TJjnoKwWXGA

Leköcsögöztek élő adásban SzabóZ. Ezzel nem akármilyen státuszt vívtál ki a köztévénél. ;)

.Pierre Bezuhov. · http://www.youtube.com/watch?v=ddk-Q6hXvFk 2013.03.17. 15:52:25

@auralborder: szerintem még mindig itt kémkednek az mtva-sok, akik eddig kamunickekkel írosgattak.
integessünk nekik!!! :D

azért gyönyörű, hogy pont ők üzenik az hogy "hazudni nem szép dolgog" :)
a hétpróbás hírhamistók.
priceless

Dr. GGG77 2013.03.17. 18:21:57

Köcsög talpnyaló, mtva-s gecik, még nektek van pofátok hazugságról beszélni!?
Remélem a vezéreteknek büdös a valaga, mert meleg szarig benne vagytok.

Na, ebből a stílusból talán értenek. :)

2013.03.17. 19:15:10

@Dr. GGG77: ez lehet a Habony-stílus.... kamu nick, leugatás. Szabó Z meg örüljön, hogy nem rúgták fel.

takingsider 2013.03.17. 19:17:48

Basszus, hogy én milyen naív vagyok? Egészen eddig azt hittem, hogy ezek ott a királyi tévében hülyének nézik az embereket? De nem. Ezek tényleg hülyék. Tök komolyan mondták az előbb, hogy magyar-román rangadó. Értitek? Rangadó. Utána pedig megintcsak very komolyan azt, hogy a 12. csapattag lehetek, ha a tévén keresztül nézem a zárt kapus meccset, akarom mondani rangadót.

Pacalvadász2 2013.03.17. 19:26:11

megint beégett a liberális index, ez nagyon jó hír ;)

Leszart Ritthberger 2013.03.17. 20:03:54

Hát a lényeget leírták veled kapcsolatban szabózé.
Nem sok ember él a Földön, akit a Híradóban főműsorban szétköcsögöztek.
Arra gondolok, hogy az tényleg főköcsög lehet, akiről még a híradósok is tisztán látják.

Poldi 2013.03.17. 20:12:01

Ez a Pintér Sándor egy idióta suttyó.
Valaki üsse már meg…

Szerinte azért alakult ki ez a katasztrófa helyzet, mert az autósok nyári gumival indultak el.
Hm..
Igen…
Gondolom a hírre, hogy viharos téli idő lesz, minden autós gyorsan lecserélte a téli gumiját nyárira, hogy két napig vesztegelhessen a hóban.
És büntetésből gondolom egy napig senki sem segített neki, tudják meg milyen megfagyni és éhezni.

A katasztrófa védelem is leszerepelt. Össze vissza hazudoznak.

A köztévében, élőben a szóvivőjük az állította, hogy a helyszínen vannak és segítenek. A több helyszínről bejelentkező tudósítok állították, hogy sehol senki aki segítene. A szóvivő továbbra is hazudott, hogy de ők ott vannak. Másnap bejelentették, hogy tényleg nem voltak ott, mégse, mert hogy az autósok elállták az útjukat. Nem hagyták őket menteni.

Ez olyan mintha egy tűzoltó nem oltaná az égő házat, mondván, hogy tűz van, nem tud oda menni.

Ha valaki átvágta volna az autópálya szalagkorlátját, kimenekülhettek volna az autósok. Erre csak másfél nap múlva került sor.

Szervezetlenség, ostobaság, káosz, és hazug nyilatkozatok.

Szomorú…

bogicza 2013.03.17. 20:35:15

Szegény kis csökött szabóZ...de szánalmas vagy...

Dr. GGG77 2013.03.17. 21:02:44

Látom, pár érzékenyebb lelkű fidesz-bérenc tévés lelkére vette, hogy SzabóZ a torkukig nyomta a kékerest. :)

true story 2013.03.17. 23:56:51

na, ekkora ingyen reklamotok meg sose volt!;)
nem ertem a koztv miert nem tudja meltosaggal tenni a dolgat. tenyleg elore kellett volna tajokoztatniuk. szanalmas ez az eso utan koponyeg (meg ezeket az embereket a kilencvenes evekbol idoutaztattak 2013-ba? ugy neznek ki)
es az az egy kiemelt komment? tan koztv-s irta? ha nem, akkor legkozelebb az enyemet olvassak mar be, legyszi, legyszi!:)

Az úriember 2013.03.18. 01:28:40

@true story: Pintér Sándor belügyminiszter, a norvég mintás pulóverével tényleg úgy nézett ki, mint aki a 90-es évekből szökött meg egy féreglyukon át. :D

D2 2013.03.18. 09:29:43

Ma reggel 6 órás híradó :D. Didaktikusan nyomták az arcunkba, hogy ők aztán nagyontájékoztatnak :/

kamasuka 2013.03.18. 10:03:02

@Jó_ebédhez_szól_a_nóta:
Fekete Dávid kiszállt. Majd miután rájött, hogy megfagy, visszament, de azért még büszke is volt rá a Mokkában.

kamasuka 2013.03.18. 10:04:17

@lobster thermidor:
Hasogassál szőrszálat és pereld Holle anyót!

kamasuka 2013.03.18. 10:05:03

@flippant:
Ja, mert a vihar csak őket éri el ...

kamasuka 2013.03.18. 10:14:28

@Victor McKerguelt:
Baromság.

A kamionok rohantak, mert előre hozták a kamionstopot. A szolgáltatók közül egy nem, a többi késve küldte ki az smseket és random, nem pedig adóhoz kötve, hogy aki ott tartózkodik, az tényleg megkapja.

Az ismerőseid pedig idióták. Franciaország, Hollandia, Belgium, Németország,stb. végigment a vihar. Ugyanez. Párizs 10 buszjárat indult el, Németországban 200 kmes dugó. Nálunk a HVGtől az összesszutyokon át mindenki leírta, hogy:

"A Magyar Közút Nonprofit Zrt. arra kéri a közlekedőket, hogy a következő napokban mielőtt útnak indulnának, mindenképpen tájékozódjanak az aktuális útviszonyokról."

hvg.hu/itthon/20130313_Berelt_hokotrokkal_varjak_a_havazast

Béreltek további hókotrókat, mozgósították a katasztrófavédelmet, stb. Felkészültek.

Az már nem rajtuk múlott, hogy nem lehetett eljutni a kamionok és a leállóban veszteglő autók miatt a bajba jutottakhoz.

magyarhirlap.hu/az-osszegszeruseg

Az autót mínuszban és hóátfúvásban meg ne hagyják el a haverjaid, mert megfagynak. Nekik ment ki az sms is, erre pedig válaszolta valaki a neten ezt:
‎"Aki olyan hülye, hogy előre egy héttel beharangozott vészhelyzet ellenére útnak indul, annak az SMS üzenet is elkél, mert képes lenne kiszállni a kocsijából és megfagy."

Nyugger Kis 2013.03.18. 11:25:19

Mivel a vezír megint elment koldulni ,így nem lesz a parlamentben ma. Gondolom úgy kezdődik,hogy denevérfejűsmssanyika bejelenti,hogy semmihez nem ért,köszöni a rengeteg munka nélkül felvett juttatást és lemond.

hopptarisznya 2013.03.18. 15:49:43

Nem csak a köztévé köcsögözte le SzabóZ-t. Ebben a blogban is sokan leírták már. És pénzért vagy sem, de tény, hogy nagyot hazudott. Már a poszt első hozzászólói is felvilágosították, hogy igenis volt rendes tájékoztatás (példul a címmel ellentétben igenis megszakították az adást), de SzabóZ ugyanúgy nem tudja elviselni a kritikát, ahogy a kormány sem, ezért a facebookon folytatja a szánalmas magyarázkodást, hogy ő hogyan is értette ezt a cikket.

hopptarisznya 2013.03.18. 16:04:25

Mégvalami: még soha ilyen sok ismerősömet nem töröltem le a facebook idővonalamról. Mire megy az osztrák hókotró-armada ha kamionsor foglalja el mindkét sávot? És a másik értelmes megosztás: kanadai hókotrók videója.. majd alatta a szöveg: "így csinálják a nagyok". Kurvavicces. Üres autópályán nem nagy szám takarítani. Amúgy a magyarok ugyanígy mentek végig, miután nem akadályozták őket az autók. (egy rokonom mögöttük volt, és 30-cal vánszorgott Pestig)

Azokat a barmokat kéne elővenni, aki a balesetek okozása miatt dugót alakítottak ki, és ezzel akadályozták a hókotrókat.

És nemrég kaptam az infót, hogy a magyar fuvaroscégeknek már csütörtök délután lett szólva, hogy a kamionokat le kell tenni a hivatalos kamionstop előtt.

Itt hibáztak a felelős emberek, mert a külföldi kamionokat erőszakkal kellett volna a parkolókba terelni. Ha ezek nem akadályozzák a kotrást, akkor semmi gond nem lett volna.
Egyébként aki nem tudja mi az a hóátfúvás, annak remélhetőleg ez jó lecke volt... bár az ilyen barmok ugyanúgy működnek, mint a facebook-on a kamu hírt megosztó elmebeteg horda. Hiába írod le neki, hogy nézzen már utána... legközelebb megint bedől valami ökörségnek, és már osztja is. Nem hiányoznak majd az ismerősök közül.

antimason (törölt) 2013.03.18. 16:45:04

Az autópálya másik oldala járható lett volna a mentőalakulatok számára. Csak biztos olyan komolyan vették a KRESZ-t, hogy a jobbra tarts-t és a menetirányt még katasztrófahelyzetben sem merték megszegni a katasztrófavédők...
A szalagkorlát átvágását az autósok kezdték el.

hdnctrl 2013.03.18. 21:30:37

@Jó_ebédhez_szól_a_nóta:

Du 5-töl éjfélig az ment, mert ez volt az a csatorna, ahonnan a tájékoztatást vártam, mint láttuk, hiába. A híradóban mondtak valamit, de az kb annyi volt, mint amit a kereskedelmiek mondtak.

De most komolyan, honnan kellene a tájékoztatásra számítani? Mire való a kiszabott köztévé?

lobster thermidor 2013.03.19. 07:50:45

@kamasuka:

Csak kisegítettelek!
Nehogy valaki azt gondolja, hogy tudod is miről beszélsz.

Aurel1us 2013.05.30. 16:38:57

Nincs itt semmi látnivaló, ők tájékoztattak....

"A Közmédia az Index írásával ellentétben tegnap azonnal reagált az országban kialakult katasztrófahelyzetre."
A pontosság kedvéért: Melyik országra gondolt a költő...?

"Élőben kapcsoltuk 11.00-kor a belügyminiszter sajtótájékoztatóját is."
Ezt kurvára muszáj volt kihangsúlyozni, mert a politika seggét hóesésben is ki kell nyalni...

Magyarország 2013.
süti beállítások módosítása