Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Selmeczi Gabriella lett a Fidesz Kevin Spacey-je

2013. március 07. 15:55 sixx 114 komment

Az, hogy a mindenkori magyar kormány onnan szerez magának (válság)kommunikációs tanácsot, ahonnan csak tud,  2006 óta nem titok, akkor Ron Weber és az MSZP kampánystábja ült le Az elnök emberei című sorozat elé, és nyúltak le belőle hatásos elemeket egy Gyurcsány-kisfilmhez, az Index Pufajkás Turul nevű melléklete meg jól megírta, örültünk is neki. 

Screen Shot 2013-03-07 at 2.39.13 PM.png
Fotó: Barakonyi Szabolcs/ Index.hu

Most meg itt van nekünk Selmeczi Gabriella, A Vaníliás Karikás Asszony, aki egyébként ugye a Fidesz-frakció szóvivője, és Kocsis Máté, a párt kommunikációs igazgatója társaságában igyekszik a Fidesz-székházba benyomuló tüntetők, ó, pardon az eseményről tudósító fotósok és újságírók kedvében járni, és az alkotmány módosítása ellen tiltakozóknak osztogat kekszet meg nápolyit. Hátha ezzel jobb színben tűnik fel a sajtóban, ugye.

Nemigen járunk messze a valóságtól, amikor úgy gondoljuk, hogy a kommunikációs bravúrnak szánt akciót a Netflix nevű amerikai online DVD-kölcsönző és sorozatgyártó cég House of Cards című sorozata ihlette. A Kártyavár egy politikai krimi, amiben a főszereplő Francis Underwood, a demokrata párt frakcióvezetője egy nagyon szövevényes politikai játszmát tol izomból, átgázolva mindenkin, aki nem mozdul elég gyorsan (és nem úgy, ahogy azt ő akarja), azaz pont úgy viselkedik, mint minden virtigli fideszes politikus, Kósától Selmeczi Gabrielláig.

Screen Shot 2013-03-07 at 3.19.45 PM.png

Az egyik epizódban aztán van egy jelenet, amiben egy fogadás helyszíne előtt (amit mellesleg a főszereplő felesége szervez) az egyik politikai ellenlábas, a tanárok szakszervezete gründol tüntetést. A sajtó persze kivonul, a szakszervezeti vezető elmondja a kínját a kamerába, a negatív sajtó pedig nem hiányzik a Kevin Spacey alakította Francisnek, aki így fogja magát, és a fogadáson felszolgált kaját a kamerák kereszttüzében, a felesége és a vendégek segítségével osztja szét a tüntetők közt, és ezzel jól elveszi az élét az egész tüntetésnek.

Végül is a House of Cardsszal jobban járunk, mintha valamelyik észak-koreai sorozatból tanulna válságkezelést a Fidesz.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Samott 2013.03.07. 16:15:37

Kiflicsucskot kellett volna vinnie, az stilusosabb lett volna. ;)

convict 2013.03.07. 16:15:47

Mekkora! :)
Persze, ha már nem tanítják normálisan a politikát, mert ugye mindenki tudja, hogy Magyarországnak csakis tisztességes kárpitosokra van szüksége, akkor ilyen alternatív forrásokból kell ötletet szerezni. Bocs, ez kicsit OFF volt.

Flúgatlan 2013.03.07. 16:21:11

Nem mindenki olyan, hogy a viselkedésmintáit amerikai filmekből veszi. Persze ha kekszet hoz, az a baj, ha bennmaradt volna akkor "gyáván lapul", ha kijön vitatkozni, akkor "házisárkány" ... lett volna a szöveg.

A cikk tartalma: a szerző utálja a Fideszt.

Ezért ha egy fideszes szimpatikusat cselekszik, azt lesajnáló hangnemben kell kommentálni és valami idióta filmhez kell hasonlítani, hogy nehogy el kelljen ismerni, hogy ez szimpatikus húzás. (No persze, minden politikus szimpatikus húzása mögött számítás van. De maga a lépés egy emberi gesztus, nem egy hülye filmből vett ötlet.)

csárli hárper 2013.03.07. 16:22:08

azért Kevin Spacey-t nem kellene ennyire alázni...

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2013.03.07. 16:23:17

@Flúgatlan: "Ezért ha egy fideszes szimpatikusat cselekszik"

naaaa, mondj már egy példát!

nofacebook (törölt) 2013.03.07. 16:28:12

@idelle: neked, aki kicsattan az orbanofóbiától? minek?

collateral collector (törölt) 2013.03.07. 16:32:26

Az egy zseniális sorozat, de ezzel nem értek egyet: "..azaz pont úgy viselkedik, mint minden virtigli fideszes politikus .."

A főszereplő figurája sokkal okosabb, mint ezek a fideszes patkányok.

Brian Cohen 2013.03.07. 16:32:31

Francis (akit Kevin Spacey alakít) szuper kajákat visz a tüntetőknek nem pedig pár kekszet. Továbbá Francis nem lopott sem nyugdíjakat sem kiflicsücsköt.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.07. 16:33:33

Igen, mindig jó taktika a váratlan lépés, nem kiszámítható reakció.

Mire számíthattak a tüntetők:
- ki lesz hívva a rendőrség és erőszakkal eltávolítják a magánlaksértőket,
- senki sem reagál a Fideszből, várva, hogy a tüntetés lelohadjon,
- ellentüntetők jönnek és verekedés alakul ki, a rendőrség erre hivatkozva közbelép.

Az ami történt abszolút zseniális lépés volt. Úgy tűnik, hogy jók a Fidesz szakértői.

Brian Cohen 2013.03.07. 16:34:24

Fogadok, hogy nem a saját zsebe terhére kínálta a tüntetőket a nyugdíjvédő szenátorasszony.

Brian Cohen 2013.03.07. 16:36:29

@ maxval, a gondolkodni próbáló birca: A gondolatmeneded szerint még meglepőbb azaz zseniálisabb lett volna, ha a szenátorasszony leszop egy tüntetőt. :-)

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2013.03.07. 16:37:57

@nofacebook: nem kell védened a fideszt, nem szorulnak rá.

amúgy 2013.01.31-én pénzért vagy lelkesedésből csatlakoztál?

collateral collector (törölt) 2013.03.07. 16:38:26

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: ".. Az ami történt abszolút zseniális lépés volt. .."

Nettó fidesz-szopás megy itten. Évi két %-kal csökken a GDP, kiirtottak mindenkit az àllamapparátusból, aki el tudott számolni kettőig, a magyarok menekülnek a saját országukból, de ez a vaníliáskarika ez valami olyan zsenialitásról tanúskodik, hogy te beleélvezel a nadrágodba. Gratulálok.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.07. 16:40:08

@Brian Cohen:

Ez nem lett volna jó, mert túlment volna a szalonképes kereten.

collateral collector (törölt) 2013.03.07. 16:42:18

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: csak kontextusba helyeztem a kijelentèsedet, hogy mennyire "zseniális" ez a fidesz.

Flúgatlan 2013.03.07. 16:43:17

@Brian Cohen: "Fogadok, hogy nem a saját zsebe terhére kínálta a tüntetőket"

Ellene tüntettek?

A Fidesz ellen tüntettek, a Fidesz pénzéből hozta a kekszet. Nem magánemberként volt ott, hanem egy szervezetet képviselt.

Nyugi, nekem sem szimpatikus Selmeczi, de van egy olyan mondás, hogy "Add meg az ördög öreganyjának, ami az ördög öreganyjáé." Vagy valami hasonló. A keksz jó húzás. Pont. Szidjátok azért, amiért megérdemli. Ez a "másik oldal" mindenáron való leszólása a magyarok életének egyik legnagyobb megkeserítője. Szerintem.

Brian Cohen 2013.03.07. 16:43:51

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Szalonképes és nagyon meglepő lett volna ha a szenátorasszony visszaadja a 3000 milliárd forintnyi nyugdíjalapot. Az végtelenül váratlan, meglepő és zseniális lenne.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.07. 16:45:12

@Brian Cohen:

Mi köze ennek a tüntetéshez? S hogyan adja azt vissza, ami nincs nála?

K3rnel 2013.03.07. 16:48:37

Anyukád nem csuklik egyre többet mostanában sixx ?

Leadfoot 2013.03.07. 16:55:57

FIDESZ-székház, 2013. március 7.:

- Szíjjártó P.: Te, Gabi, nézd mit találtam a konyhaszekrényben. A múltkor hozott valaki egy kartonnal a teszkós nápolyiból. Tudod, amelyikről kiderült, hogy patkányméreg van benne. El kéne vinni, blokk nélkül is visszaadják az árát.
- Selmeczi G.: Hmmmm... van egy jobb ötletem.

lobster thermidor 2013.03.07. 17:19:28

Gabika!
Sajtos pogi nincs?

Bradolf Pittler 2013.03.07. 17:21:34

Jó ez a cikk, kb. annyira, mint egy fizetett politikai hírdetés. Gratulálok a "színvonalhoz"!

barkacs 2013.03.07. 17:30:57

a félművelt indexes. régi recept ez már, lásd lovasberény, pelczné gál ildikó főszereplésével.

Kelletteznekem? 2013.03.07. 17:36:49

egyetértek előttem szólókkal. Ha azért szidunk valakit, lényegében akármit csinála, mert utáljuk, az szimpla utálat. És mellesleg hiteltelenné teszi a bírálatot.
Pl a tüntetők (he van egy kis eszük, és nyilván van), nem fognak belekötni a nápolyiba, hanem azt mondják: a nápolyi rendkívül kedves gesztus volt, de két tál sütivel nem lehet megoldani azt a problémát, hogy a jelenlegi módosítás felszámolja a demokráciát, vagy nem oljda meg azt amiért idejöttünk. Kész. Ha bármi mást mond magát járatja le? lám, lám semmi sem jó, a lényeg a balhé.
Megjegyzem, az ordibálás addig a pontig volt jogos, amíg oda nem mentek a fideszből. Onnantól illett és lehetett volna a kamerák összetüzében elmondani mi a probláma. Vagy megkérdezni: Gabriella, Ön szerint ez demokratikus? Miért számolják fel az alkotmány jogkörét? Az hogy nem hagyom szóhoz jutni az ellenfelem, vagy aki ellen tiltakozom, semmiképp sem jó megoldás.

Megjegyzem a "Bajnai emberei" viszont elég inkorrekt húzás. Még ha ő is "küldte" volna őket, és?? Magyar állampolgárok, joguk van tiltakozni az ellen ami nem tetszik nekik. Akkor innentől akinek bármi nem tetszik az Bajnai embere?

a sütire visszatérve: nincs azzal semmi baj, ha filmből vették, a legjobb megoldás volt: a másik két verió a rendőri erőszak (óriási hiba, bár az MSZP-nek nem volt baja vele, de a fidesz ezt nem engedheti meg magának, miután saját tagjait verték össze a rendőrök 2006-ban), vagy hogy nem jön kis senki, az meg gyávaság és bunkóság. Egyiket sem tette. Hogy nem próbálták sarokbaszerítani az oroszlánbarlangba bemerészkedő szóvivőt a tüntetők az már nem a Gabriella hibája, hanem a tüntetők bénasága. Esetleg amatőrsége, ami meg azt erősiti, hogy nem profi szervezés...

pityipalkó 2013.03.07. 17:38:18

@Leadfoot: A vaniliás karikát pedig Plagibácsi hagyatékából.Tudjátok,amin kukucskált! Mindent újrahasznosítanak!

Brian Cohen 2013.03.07. 17:38:43

@maxval: "... S hogyan adja azt vissza, ami nincs nála? ..."

Ha jól emlékszem ő volt a megvédésért felelős kormánybiztos. Egyszóval védte volna meg, most pedig szerezze vissza! Ha nem tudja visszaszerezni akkor könnyek között magyarázza meg, utána bujdosson el.

Stock 2013.03.07. 17:42:11

csókolom a Tesco-ból van?!

"ilyen agresszióval még nem találkoztam" agresszió?????????
az egyetlen agresszív ember a vén fidesznyik volt! 2002 hídfoglalás, 2006 zavargások (milyen furcsa dátumi misztikum) 2012 fidesznyik focihuligánok fenyegetőzése!!!!!!!! és még kismillió dolog... akárcsak a parlamenti munkájukat is említhetném, bárminek a megmentése, megszavazása egyeztetés nélkül, új titkos rendőrségek felállítása......

Stock 2013.03.07. 17:43:44

@Brian Cohen: mutassa fel az egyéni számlákat... vagy inkább tényleg adja vissza, mert hova is lett?! :)

Stock 2013.03.07. 17:44:59

@Stock: bazze micsoda véletlen 2010-ben, amikora fityisz nyert nem voltak agresszív tüntetések.... micsoda véletlen!

Kelletteznekem? 2013.03.07. 17:49:53

"ilyen agresszióval még nem találkoztam"
na az gáz volt. hogy valaki ütemesen skandál, az nem agresszió.
jól van ez így, mármint hogy senki nem zavarta a tüntetőket. Azért vannak országok (persze azok nem olyan demokratikusak mint mi, pl USA), ahol azért megnéznem hogy kaptak volna a szemükbe paprikasprét, miutén egy pártház kapuján átmásztak....

csak aki lemaradt volna:
abcnews.go.com/meta/search/imageDetail?format=plain&source=http://abcnews.go.com/images/US/ap_ows_pepper_spray_1_dm_111121

ezek az egyetemisták a saját egyetmük füvén tiltakoztak, USA, 21. század

Stock 2013.03.07. 17:49:57

alkotmányos jogokat egy karikáért, szép üzenet, tényleg zseniális kommunikációs fogás!

tudok gratulálni annak, akinek szól és akinet erről az az első gondolata, h de aranyos, jó szívű..

kamasuka 2013.03.07. 17:52:15

@Stock:
Mert azt hittétek, hogy nem lesz meg a 2/3. De meg lett. Szopi. Viszont az elmúlt három év másról sem szólt, mint a szarkeverésről.

Ja, és Bajnai főpincsije a főmókamester kint, meg pár független hahás. :)

őzapó 2013.03.07. 17:57:41

Ők a felhatalmazottak voltak, jobb lenne, ha képviselők lennének - pártállástól függetlenül - aminek meg lettek választva.
Ahogy a nevében is van képviselnék a választókat, azaz meg is kérdeznék őket egy fontos döntés előtt és nem csak ködösen egy korábbi "felhatalmazásra" hivatkoznának.
A képviselet a kisebbséget is jelenti, mert egy területen az ő képviseletüket is el kellene látniuk.
Ez azért túl ideális lenne...

Kelletteznekem? 2013.03.07. 17:59:03

@Stock: őőőő, lehet hogy nem tudok olvasni, de nem látom ki mondta hogy jószívű, vagy ilyesmi.

Én csak azt láttam, azt írták zseniális, ill. jó húzás. Ennyi.
Ebből nem következik, hogy az alkotmánymódosítás az lenne, nem ez volt a kérdés. Hanem a "válságmenedzsment".

Én egyébként nem jószívűségnek tartom, hanem előnyös kommunikációs lépésnek. Demagóg? Lehet. Ha választani lehet, én tüntetőként mégis ezt választanám, inkább mint a könnygázt.

Akkor lett volna teljesen jó az action, ha valaki (akár véletlen) kiüti a kezéből a tálat. Tudniillik ez rögtön szimpátiát ébreszt az átlagemberben: lámlám ő odamegy normálisan, beszélni akar, azt még a nápolyit is kiverik a kezéből... szerintem erre készültek, ezért adták a szájába az "ilyen erőszakkal még nem találkoztam" mondatot, csakhát nem történt semmi erőszak... (nem jött be teljesen a számítás...)

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2013.03.07. 18:35:23

" a rendőri erőszak (óriási hiba, bár az MSZP-nek nem volt baja vele, de a fidesz ezt nem engedheti meg magának, miután saját tagjait verték össze a rendőrök 2006-ban)"

Majd csak figyeljétek a fidesz kampányvideóját.... mindenki emlékeztetve lesz arra, hogy mit tett a tüntetőkkel az MSZP (összevágva szemkilövés, hátbalövés, gumibotozás, földönrugdosás vér-vér-vér, másik oldalt S.G. mosolyogva ostyával kínálja az egybegyűlteket, élelmet adnak az éhségmeneteseknek....)

Csak figyeljétek meg, amikor beindul a propaganda gépezet....

A fityisz sosem tesz semmit felebaráti szeretetből!

fidzsi 2013.03.07. 18:36:28

@Brian Cohen: Az magnyug. kontra einstand húzós ügy volt, de az előbbi struktúrája és a járulékos biztosítékok ellentmondásosak voltak. Mindenesetre elgondolkodtató, bár nem kapott nagy díszkaput, hogy finom legyek, a szabadságáért foggal körömmel küzdő demokratikus sajtótól, hogy strasbourgi bíróság simán elkaszálta az einstand ügyében indított beadványt. Döntésükben szó szerint kimondták, hogy nem érte kár a felperest. Persze, lehet, hogy Ovi lepénzelte őket a bányákból, vagy mit'tom én honnan. Esetleg a gárda ijesztette meg őket. Szóval gyanúsak.
Üdv. fidzsi, droid de Magóg.

Nem Penny hajója 2013.03.07. 19:06:00

Az ugye megvan, hogy a lady manyupvédő kiflicsücsökné HÁZI SÜTEMÉNYNEK titulálta a nápolyit és a vaníliás karikát? :D

toprengojanos 2013.03.07. 19:17:44

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: most ez ugye nem komoly, hogy baloldali agressziónak titulálta az akciót ez a két szimpatikus ember? Ja, nem a sósavazó befákkoló fizikai inzultust elkövető kurvaanyázó papát, hanem a skandáló passzív, fizikai erőszaktól mindig tartózkodó tüntetőket.

DezInf 2013.03.07. 19:25:41

@Hoffmann Rózsa Flores Eduardo:

Mer ő egy igazi háziasszony:)
Szerintem tényleg azt hiszi,a házisüti az amit a tescóban megvesz:D

DezInf 2013.03.07. 19:28:58

@Hoffmann Rózsa Flores Eduardo:

Különben igaza van Gabikának. Megnéztem a videót,egy titkárnéni hozta ki a két tányér házisütit a pártházból. Szal nem Gabika hozta,az már be volt készítve a pártházban. Lehet télleg a patkánymérges volt betárazva:D
A titkárbébi az fini házisütemény....pironkodás...izé :)))

Bloodscalp 2013.03.07. 19:33:21

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: ma megismertem 2 dunántúli húszonéves srácot, akik külföldre készülnek, azt mondták a környezetükben már szinte mindenki kint dolgozik, és ők sem terveznek rövid távon idehaza. Ahogy én sem.

Ahhoz képest hogy nem vagy fideszfan a saját elmondásod szerint, feltűnően tapsikolsz nekik.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.07. 19:39:00

@Bloodscalp:

Az emigráció pedig nagyon hasznos dolog. A baj eddig éppen az volt, hogy a magyar nem mozdult. A magyar legnagyobb baja pedig a világismeret- és tapasztalathiány. Ezt az emigráció tudja megoldani.

Így is Mo. az utolsó helyeken kullog Kelet-Európánan a külföldre menők arányát illetően.

Azaz: JÓ ez a kivándorlási hullám, de nem elég az aránya.

toprengojanos 2013.03.07. 19:50:48

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: lemaradt egy szó . Ugye ezt nem gondolod komolyan? akart lenni.

Takács Bálint 2013.03.07. 20:00:47

@Magánvéleményem: És ezzel az összehasonlítással ne lenne igazuk?

kamarti 2013.03.07. 20:02:25

az én kedvencem a "de helyesek". Bakker, nem óvodai jelmezbálra ment a szenátorasszony, hogy helyesezzen. Bár azt meg kell hagyni, a vankarika-nápolyi kombó autentikus arra a helyzetre - szóval mitől is kellett volna komolyan vennie a tüntetőknek Gabriellát? És mégis: hogyan? Nápolyit ropogtatva elmondani, mi a bajuk, majd letörölni a morzsát, megköszönni a szíves vendéglátást és hazamenni, abban bízva, hogy Gabriella megvédi az érdekeiket?
Egyébként tényleg bicskanyitogató a bajnaizás (ami az új libsi-zsidó-buzizás ugye), meg az "úúúúúristen, mecsoda agresszió, én még ilyet nem láttam" - azér 2006 békés tüntetői még nem voltak olyan rég, t. képviselőasszony, ha nem tetszik emlékezni, ajánlom az orvost.

kamarti 2013.03.07. 20:09:05

@Takács Bálint: van ugyebár egy olyan magyar közmondás, hogy Amilyen az adjonisten, olyan lesz a fogadjisten. De inkább visszakérdeznék: szóval hagyni kellett volna 2006-ban a tv-székházat, meg az utcát is, hadd verjék szét teljesen? Vagy mégis, mit kellett volna csinálni?

Másrészt OV-ék nem azért nem kardlapoztatnak, mert olyan jófejek, vagy Gandhi tanítványok és még csak nem is a kampány, az összehasonlítás miatt. Azért nem, mert egyrészt nincs kit: nincsenek randalírozó, törő-zúzó tüntetők (mondjuk bajban majd akkor lesznek, ha a Békemenetbácsi tényleg lekever egy pofont valamelyik fiatalnak, vagy tényleg leönti valamivel). Másrészt sokkal kifinomultabbak a módszereik: nem olyan látványosak, ded sokkal aljasabbak (ld. metróban lekapcsolt egyetemfoglaló, az egyetemre kiszálló, kihallgató-fenyegetőző NNI stb.)

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.07. 20:12:36

@toprengojanos:

Továbbra sem értem, hogy miért nekem tetted fel ezt a kérdést.

Takács Bálint 2013.03.07. 20:32:58

@kamarti: Ha nem erőlteted 2006 őszét, akkor itt van példának a Jobbik, Ezsébet téri békés ülő demonstrációja 2009 július 4.-én, ahol a rendőrök közvetlen közelről fújták le a földön ülő tüntetőket és testi kényszer alkalmazásával bilincsben hurcolták el őket, mert nem bejelentett demonstrációt tartottak. Ezt most pontosan ugyanúgy megtehetné a rendőrség mégsem teszi.

Kiegészítő kérdés, memóriajavítónak: Ki volt a miniszterelnök az Erzsébet téri tüntetés erőszakos feloszlatásakor?
Válasz: A jelenleg éppen qrva nagy demokrata Bajnai Gordon!

Ps:Viszonylag gyenge memóriával rendelkezel, ha "elfelejtetted", hogy az október 23.-án megtámadottak döntő többsége, sehol nem randalírozott, sehol nem rongált, csak el akarta hagyni az Astoriát. Végül is elfogadható az "öld meg mindet, Isten majd kiválogatja" mentalitás, csak nem kell csodálkozni, hogy ha esetleg ti lesztek a rosszabb oldalon, senki nem fog mellétek állni.

_most_ 2013.03.07. 20:33:27

ez a keksszel kínálás nyilvánvalóan alaposan átgondolt lépés volt, ha a fidesz legalább fele annyi energiát fektetne az ország kormányzásba, mint a kampány stratégia megtervezésébe, talán nem itt tartana az ország. Mellesleg az ilyen kulturált lépéseket egy igazi fidesz szavazó úgyse értékeli.

Netuddki. 2013.03.07. 20:53:17

@Hoffmann Rózsa Flores Eduardo: "Az ugye megvan, hogy a lady manyupvédő kiflicsücsökné HÁZI SÜTEMÉNYNEK titulálta a nápolyit és a vaníliás karikát? :D"

Most mi a fac bajod van? Éppen akkor sütötte.

kamarti 2013.03.07. 20:55:59

@Takács Bálint: a bilincsért nem kell odáig elmenni: amint láthattad, innen is, meg télen a hídról is bilincsben vitték el a diákokat, pedig közülük egy sem provokálta a rendőröket azzal, hogy senkik vagytok, fassz.pók vagytok, nem dobálták meg őket - mint a békésen ülődemonstráló gárdisták, akik a politikai foglyok (muhaha) miatt tiltakoztak, és akik, ha jól emlékszem, elégtételt kaptak a bíróságon.
2006ra meg, ha a jelen hatalomhoz hasonlóan cinikus lennék, mondhatnám, hogy ha többségben voltak a békés tüntetők, akkor teccettek volna megfékezni a kisebbségben lévő randalírozókat (ahogy péel a diákok nem hagyták elfajulni a dolgokat a parlament vagy a rádió előtt decemberben). De kevésbé cinikusan is azt mondom: 23-a után már mindenkinek tudnia kellett, mi a helyzet az utcán, mindenki a saját felelősségére ment ki vagy maradt otthon.

ezek a gyerekek se a bilincsre, se a paprikaspray-re (esetleg savra) nem adtak okot - nem a balhé miatt mentek ki, nem a rendőröket provokálják és nem ordibálják dühödten, szerintük melyik állampolgártársuknak kéne füstként végezni. A tüntetőkben van a különbség, nem a rendőrökben és nem a rendőröket utasítókban. Ennyit állítok.

Netuddki. 2013.03.07. 20:59:27

@Takács Bálint: "Ezt most pontosan ugyanúgy megtehetné a rendőrség mégsem teszi."

Ja, nem teszi. Úgy látszik annyira nem hülyék a fideszesek se. Most elég lenne egy kis szikra is aztán itt borulna minden. Amikor már nem a csőcselék megy ki az utcára akkor elég nagy a baj. Akkor jobban teszi a "hatalom" ha kussol.

Mellesleg csak meg kell nézni a fidesz mellett "tüntető" kisnyugdíjasok értelmes arcát és viselkedését. Erre mondják, hogy jobb egy okos ellenség mint egy ostoba barát. Igen így is le lehet a fideszt járatni. De jó is, hogy a XXI. században már semmi sem maradhat rejtve, ott a kamera. Békemenet. Muhaha!

j.gabi 2013.03.07. 21:02:40

Azért annyi különbság van a H.O.C. illtve a Fidesz között, hogy Kevin Spacey-nek nem sikerülne szétverni egy ország gazdaságát, ha akarná sem, ezeknek viszont sikerült úgy, hogy feltételezzem a legjobbat: nem akarták.

kamarti 2013.03.07. 21:17:11

@kovi1970: hát igen, mennyivel szofisztikáltabb megoldás is börtönviselt "szurkolói koordinátorokat" felsorakoztatni (egyetemre beküldeni, hadd lássák belülről is egyszer) a nyápic értelmiségiekkel szemben....

Zotty 2013.03.07. 21:52:45

Selmeczinek tegnap sikerül a terepjárójával forgalommal szemben, totál a kereszteződésben parkolnia, mert ugye neki ez jár és példát is kell mutatnia!

Bloodscalp 2013.03.07. 22:24:24

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: igen és játszod a hülyét. Egy dolog a tapasztalat szerzés, és megint más ha jövő és perspektívahiány miatt süllyedő hajóként menekül minden fiatal külföldre, lehet neked kimaradt hogy kb 1,5 éve már akartak egy idióta kampányt a kdnp-s komcsi ifjak? És hogy haza hívják a fiatalokat külföldről, de kegyetlenül röhejes volt.

Már nem elsőre adod a naivat.

burakefendi 2013.03.07. 22:34:24

Az ötlet maga nem rossz, de ez a két ember nem volt nagyon alkalmas erre a szerepre. Nem tudták természetesen eljátszani jézuskrisztust, végig a médiának pózoltak...

muscas01 2013.03.07. 22:43:07

Ez megint csak magas labda a Fidesznek. Ki fog jönni egy szóvivő, aki elmondja, hogy Gyurcsány-Bajnai a hibás...Miért nem értik meg már végre az ellenzéki pártok a lényeget? Azt kell csinálni amit a fidesz tett: hatalmas kapacitással rámenni a közgépre, mnb-re, stb. Szisztematikusan bemutatni, hogy a Fidesz lop. Minden nap kihozni egy gyanús ügyet. Van bőven.

öt görög 2013.03.07. 23:00:07

@kamarti: "...és akik, ha jól emlékszem, elégtételt kaptak a bíróságon."
akkor minden jól van, az a kis agyabugya meg csak egy feledhető gyerekcsíny volt.
Ezek a gaz nácikok meg csak nem akarnak agyabugyát, pedig direkt olyan kerítésjárókat vettünk, akik azt is bevállalták azért a párezerért.

Nap Pali 2013.03.07. 23:29:59

felfújt ajkú pirított ribanc

ijjen ülhet a parlamentben?
hányszor kellett letérdelnie ezé?

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2013.03.07. 23:40:36

Hogy én mennyire gyűlölöm ezt a hiperlojális luvnyát.

balage_81 reloaded (törölt) 2013.03.07. 23:58:26

@muscas01: nem, az ellenzéki pártoknak először le kell nyomniuk mesterházyt, aztán közös programot adni, jelölteket állítani és brandet csinálni, de ez láthatóan odébb van. addig abban lehet bízni, hogy a pógár nem eszi meg selmeczi és a többi hernyó aljas csúsztatásait

Publius Clodius 2013.03.08. 00:10:00

ez a Kocsis Máté csak engem emlékeztet erősen Jim Sturgess színészre?

kamarti 2013.03.08. 00:35:48

@öt görög: akkor lefordítom magyarra, hogy ne magyarázhasd félre: ezek a kölkök nem provokálták a rendőröket, mert nem a hőbörgés, az embertársaik ócsárlása a főfoglalkozásuk, plusz képesek gondolkodni, a saját fejükkel. Ők nem csőcselék, ezt a vak is láthatja, hiába hisztizik erőszakról Gabika, lát mögöttük Bajnai árnyékot ez a szerencsétlen kommunikátor, és hiába jönnek az ellendrukkerek vagy azzal, hogy bezzeg a mi rendőrségünk nem bántja őket, vagy azzal, hogy bezzeg Ámerikában már megkapták volna a paprikasprayt. A székházfoglalókról óhajtottam véleményt nyilvánítani, nem a szegény, üldözött nácikról (akkor sem, ha valószínűleg sok köztük a megvezetett fiatal).

dr nmate 2013.03.08. 02:46:37

Azért az is sokat elárul, hogy a videókban a fideszt védőknek egyetlen helyes és értelmes mondatuk nem volt...
A sósavast meg a BÉKEmenet élére... ragaszkodom hozzáá...

Naaaa! 2013.03.08. 02:53:52

@Flúgatlan:
"Ezért ha egy fideszes szimpatikusat cselekszik"

Hátbazmeg, most lejátszottam az elmúlt 25 évet felgyorsítva, egy ilyen mozzanat sem jutott eszembe.
Még az sem volt ilyen, amikor Pelczné Gál Ildikót megdugta Orbán Viktor. Rosszak voltak a fényviszonyok.

@Brian Cohen:
Szerinted megér ennyit bármelyik tüntetőnek, hogy utána lerohadjon a fasza?
(Ez a szikkadt, baltaképű piszkafa neked szép? Hát van egy ízlésed. Mehetünk együtt csajozni, nem fedi egymást a nőideálunk.)

@maxval, a gondolkodni próbáló birca:
Nem hát. Végül is az 500 ezer, aki az utóbbi években elmenekült, csak az ország lakosságának 5%-a. Minden huszadik ember. Csak a fele egy normális tizedelésnek, amit Horthy, a mostani példakép szokott csinálni. Kicsit több embert gyilkolt meg jóval kevesebb indokkal (és még csak nem is a világháború millióiról beszélek, hanem arról, amikor még csak valami teknőparancsnok volt), mint Kádár, aki hozzá képest minden megnyilvánulásában kész úriember volt, de neki azért szobrot állítanak, utcát neveznek el róla meg ilyenek.

Egyébként meg kinél van a 3000 milliárd Ft mnyp-pénz, ha nem nála? Őt jelölték ki, hogy vigyázon rá.

Azt hiszem, jó darabig kell még próbálnod a gondolkodást, jelneleg még nagyon nem megy.

@Takács Bálint:
Te, azok a jobbikosok mintha valami betiltott neonáci szervezet egyenruháját viselték volna. Ezt a nem egészen elhanyagolható körülményt azért ne hagyjuk ki, mert kurvára erős csúsztatásnak tűnne.

@Bloodscalp:
Nem játssza. Tényleg ilyen.

@öt görög:
Nem agyabugyáltak el senkit.

@balage_81 reloaded:
Az igazság a kettőtök mondandójának ötvözete.

házelnök 2013.03.08. 04:34:43

Szerintem a nő lopta valahol a süteményt.

lobster thermidor 2013.03.08. 08:51:26

A fidesz termékfejlesztése a sósavas vaníliás karika.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.08. 09:03:36

@Bloodscalp:

Ha minden jó lenne, senki sem menne. Azaz rossznak kell lennie a helyzetnek ahhoz, hogy sokan akarjanak menni. Viszont a menésnek pozitív hatása van. Mi ebben a naívság?

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.08. 09:05:52

@Naaaa!:

Mi köze van az egésznek Horthyhoz, Kádárhoz, szoborhoz, zsidó holokauszthoz, háborúhoz?

Nap Pali 2013.03.08. 09:11:16

én azt hittem simán b-közgép védi a fradi, uppsz fides székházat

de nem... ezek sima köztörvényes bűnözők... elítélve...
a bűnöző a bűnözőt védi...
meg a sósavú munkásőr, meg az özzvegy nyugger nyanya...

fradimob.hu/index.php/friss/szakmai-hirek/item/2375-%C3%ADme-kubatov-kedvenc-gyilkosa?utm_source=mandiner&utm_medium=link&utm_campaign=mandiner_201303

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.03.08. 09:19:43

Ez nem is keksz-ügy, hanem sapka ügy. Ha nem vitt volna, akkor most arról szólna a fikázás, hogy hagyták egész nap éhezni szegény, fejlődőben lévő szervezettel kerítést mászó soványka, sápatag egyetemistákat.

(Mellesleg közéjük is lövethetett volna. Igaz, Leninelvtárs?)

2013.03.08. 09:21:03

@muscas01: "Minden nap kihozni egy gyanús ügyet." - hát az van bőven.
Egyébként hozzák is rendesen, tényleg szinte naponta vérlázítóbbnál vérlázítóbb ügyek, csak az átlagpolgár belefásult és rálegyint, hogy a politikusok lopnak. Igen, lopnak, de ezek nagyon.

2013.03.08. 09:26:13

@dr nmate: "a fideszt védőknek egyetlen helyes és értelmes mondatuk nem volt..." nem, sőt olvastam a VV-én, hogy a gyerekek OV korábbi beszédeiből skandáltak, ezt meg kifütyülték. Aranyhalak.

bumbi 2013.03.08. 11:14:00

Azt melyik miniszterelnök mondta, hogy "ha nem tetszik el lehet menni innen?" szerintem nem az Orbán!

TomT 2013.03.08. 11:39:43

Magasröptű írás.
Én is megfigyeltem már ilyet; ma reggel például mindenféle pártállású politikusok, gáz- és autószerelők, pár tanár és néhány szabadúszó biztosra ment, és legalább 50 közönségfilmből és pár ún. művészfilmből kölcsönözte a stratégiát: kinyitotta a kocsija ajtaját és úgy szállt be, mielőtt elhajtott volna.

Bloodscalp 2013.03.08. 11:46:30

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: összehasonlítás volt...nem nehéz belátni, csak te jössz mindig ezekkel az álnaiv kérdéseiddel. Mert egy koraérett ovis is tudja közállapotok miatt menekültek el félmillióan, '56 is csak fele ennyien-akkor mennyire volt rossz?

Lehet jönni ezzel a minden rosszban van valami jó dumával (lehet erre játszanak rá tudatosan?) de egy jelentős részük nem is tervez hazajönni közeltávon, esetleg hosszú évek múlva, sokan pedig SOHA!

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2013.03.08. 12:41:01

@bumbi: Jaj, te szerencsétlen, öt éve ismételgetitek ezt, de még mindig nem sikerült megérteni, hogy pontosan mit jelentett az a szöveg.

Itt van az eredeti, próbálkozz:

"Lehet Szlovákiával példálózni. És el lehet dönteni, hogy szlovák viszonyokat szeretnénk-e. Szlovák nyugdíjakkal. Persze, nem kell fizetni az osztalék után adót, nem kell! Nem kell fizetni annyi tb-t! Nem kell! De lényegében magyar árszínvonal mellett fele annyi a nyugdíj, mint nálunk. Ez a programja a munkáltatóknak? Én is tudok keményen kérdezni! Ez? Hogyan fogjuk kifizetni a nyugdíjakat? Hogyan? El lehet menni Magyarországról! Itt lehet bennünket hagyni, kérem szépen! Tessék! Lehet menni!"

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2013.03.08. 13:02:56

@Pitypalatty úrfi: akárhogyisvolt, kár a mosóporért: ez bizony Gyurcsány köteles beszéde lett.
Már ha érted.
Mert nem fogom elkotorni és bemásolni.

Tralalá 2013.03.08. 13:12:46

@Flúgatlan: pedig úgy tűnik . . . . :)

jozicsenko 2013.03.08. 13:20:38

azért srácok az a furcsa, hogy a diákok megveretését pont a baloldal várja epedve, hogy elmondhassa, naugye!

kicsit olyan ez, mint Tiszabő, ahol nincs kisebbségi probléma: nincs, mert 90% etnikum, tehát nincs aki bajt okozzon...

robicheck 2013.03.08. 13:35:59

Azért Kevin Spacey hosszú szőke hajjal még mindig mutatósabb lenne, mint ez az agyilag korlátozott nőszemély...

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2013.03.08. 13:56:15

@Flúgatlan:
Én nem utálom a Fideszt, de dögöljön meg minden elvakult párt imádó.
A Fideszes azért, mert nem veszi észre a látszat intézkedéseket. Az MSZP-sek, hogy csak akkor tudnak okosat mondani, ha ellenzékben vannak. Ez igaz a felcserélt vezetés alatt is!
MIND EGY KUTYA - Babilóniában már lógott volna mind, aki a 23 év alatt ide juttatta az országot. Mert nem én és ti tehettek arról mi megy itt (forint gyengülés, munkanélküliség, kiárusított ország, hitelek, bankok uzsorái), hanem ezek akik a nagy "honatyáink".
Úgy dübörög a gazdaság, ha háború lesz kap mindenki egy kardot és 2 golyót!

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2013.03.08. 13:57:12

hogy az egészségügyet, úthálózatot és pénztelenséget mondjam!

Pitypalatty úrfi · http://proletarokkozt.blog.hu 2013.03.08. 14:07:30

@c21: Nézd, én rühellem az MSZP-t is, mert korrupt, inkompetens szarházyak gyülekezete, de hogy egy kutya lenne, azzal nem értek egyet. Az MSZP még nem próbált meg új Kádár-rendszert létrehozni, a Fidesz pedig épp azt csinálja ezerrel.

Mondjuk szerencsére nem csak e kettő közül lehet majd választani (és most nem a Jobbikra gondolok)

pandaagi 2013.03.08. 14:34:38

az elkerulte a figyelmeteket, hogy gabika nem hozta a sutit, hanem neki hozta a titkarno( gondolom mar az a6-bol telcsizett, hogy rozika, kene egy talca suti, mire odaerek), es tole atveve setalgatott aztan a talcaval.
szanalmasak, de tenyleg.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.08. 14:59:44

@Bloodscalp:

Mindez irreveláns. A lényeg: a magyar világot lát. Vedd észre ebben a hosszútávú pozitívumot.

Bloodscalp 2013.03.08. 16:43:55

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: te nem vagy normális, épeszű ember ilyet nem írna le. Persze tapsikolsz örömödben ahogy recsegve ropogva építik az szekta kereszténységet idehaza közben az előző rendszer üdvöskéi, és neked nincsenek ilyen-egzisztenciális gondjaid. Hulladék magyar lehetsz te is.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.08. 16:49:40

@Bloodscalp:

Mi köze az egésznek a kereszténységhez?

A lényeg: a magyarok egyik nagy baja az idegenellenesség, az ismerethiány, a nacionalizmus. Ezen segít az intenzívebbé vált külföldi munkavállalás és emigráció.

Bloodscalp 2013.03.08. 16:52:10

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: ENNYIRE HÜLYE NEM LEHETSZ BAZDMEG..HÁNYSZOR KELL MÉG A POFÁDBA VÁGNI HOGY KÉNYSZERBŐL HAGYJÁK EL A HAZÁJUKAT, ERRE TE TAPSIKOLSZ??????

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.08. 17:03:51

@Bloodscalp:

Ez egy pozitív folyamat, hosszú távon az ország sokat fog nyerni ezzel.

Bloodscalp 2013.03.08. 17:04:08

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: 1849 és '56 ban is az a kurva idegenellenesség és nacionalizmus volt a baj, és milyen jól jött egy kis ismeretanyag meg emigráció.

És most kérdezd meg hogy jön ide '56&1849...

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.08. 17:06:09

@Bloodscalp:

Azok politikai menekültek voltak jellemzően. Nem az életszínvonal miatt mentek el.

Bloodscalp 2013.03.08. 17:09:27

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: most így lendületből? A háború utáni Magyarországon, ahol pár évvel azelőtt rákosiék miatt éhezés volt?

Halmozod a hülyeséged öreg.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.08. 17:12:12

@Bloodscalp:

S ez hogy jön ide?

Te valami nacionalista alak lehetsz, aki fél attól, hogy a magyarok világot látnak, széles tapasztalatokat szereznek, s ezáltal megszabadulnak a mucsai tévhiteiktől...

Bloodscalp 2013.03.08. 17:14:29

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: hát elmész te jó kurva anyádba aki megcsinált, ott Mucsán.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.03.08. 17:18:09

@Bloodscalp:

Kösz, hogy igazoltad gyanúmat. Azaz nacionalista érzelmek miatt tartod rossznak a magyarok külföldi munkavállalását. Ez így már legalább logikus. Persze nem értek veled egyet, de ez más kérdés.

Bloodscalp 2013.03.08. 17:18:52

"Nem az életszínvonal miatt mentek el."

"most így lendületből? A háború utáni Magyarországon, ahol pár évvel azelőtt rákosiék miatt éhezés volt?" ('56)

S ez hogy jön ide?- a tipikus fideszdroid...

befejeztem veled. ha a falnak beszélek hasznosabb.

Bloodscalp 2013.03.08. 17:21:28

Már egy 2 éves is felfogta volna hogy nagyon jónak tartom a tapasztalatszerzést...de nem a kényszerű kivándorlást. Aminek nem kell feltétlenül együtt járnia.

Bloodscalp 2013.03.08. 17:23:47

Egyébként a kormány, és körei ugye másként reagálják le, igyekeznek
kánaánként beállítani az országot, volt már hazahívás ami kudarcba fulladt mielőtt elindult volna a java csak most jön...

Studiosus 2013.03.08. 19:31:56

felháborító még csak a gondolatai is annak, hogy valaki ezt a végtelenül üresfejű, kártékony véglényt bármilyen alapon összehasonlítja Kevin Spacey-vel.

babo81 2013.03.08. 21:23:46

Qurvára utálom ezt a hazug,gusztustalan nőt!!!
süti beállítások módosítása