Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Hajós százezerért ül a Heti hetesben

2013. január 21. 12:00 sixx 105 komment

h_1.jpgHa azt hittük volna, hogy a Heti hetesben súlyos milliókért mondanak fáradt politikai poénokat az asztal mellé bebetonozott fejek és a pár új arc, akit sikerül rávenni az egyre kínosabb műsorban való szereplésre, akkor tévedünk. A mai Bors számolt be arról, hogy Hajós András bruttó százezer forintot kap adásonként, ami pont a harmada annak, amit még az RTL Klubon kapott - az RTL II úgy látszik, már nem fizet annyira jól. A cikk megjegyzi, hogy Hajóst az vigasztalhatja, hogy a társai sem kapnak többet, amiről nem tudjuk, mennyire lehet pozitív hatással a mínusz 200 000 forintra, de mit értünk mi ehhez.

Szintén ebben a cikkben említik, hogy Hajós András a konkurens csatornáktól érkező ajánlatokat már hosszabban és figyelmesebben hallgatja. „Baromira idegesít, hogy az emberek szerint mi csillagászati összegeket kaszálunk, és azzal jönnek, hogy már az unokáink vagyonát is megalapoztuk! Ha érdekel, megmondom: a Heti Hetesért adásonként bruttó százezer forintot kapok, mínusz a nyári és téli szünetek.” Van még tovább is, tessék kikkolni.

Címkék: tv heti hetes rtl ii

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mizrolist 2013.01.21. 12:44:46

@fran7: bruttóban. Nettóban egy kicsit kevesebb... (persze így se rossz pénz)

fran7 2013.01.21. 12:52:03

@mizrolist: Mondjuk arról is érdekes lenne egy hír, hogy miképp adóznak ezek a remek szórakoztató emberek. Ha már a Dal minden forintját kiszámoltuk itt. Mert a nettó és bruttó összeg közti pénz az amit a közös teherviseléshez hozzátesznek.
Halkan jegyzem meg. Ezért nincs szám a valóságshowk szavazósdijánál. Mert akkor a NAV pontosan tudná, mennyit is kellene kapnia a tévéktől.

bullseye 2013.01.21. 12:56:10

Nem rossz az a havi pénz, ami volt, és az sem annyira gáz, ami most van, sokan nyilván felvállalnák, amíg meg nem kapják az első 100 anyázó levelet :)

Mellesleg már az induláskor "biztos forrásból" tudták, hogy fejenként hatmilliót kapnak 1 adásért a szereplők...

Thomas Dantes 2013.01.21. 13:00:52

Na majd biztos jönnek az irigykedő meg utálkozó kommentek. Pedig 100 ezer az nem olyan sok. Most Hajósnak még milyen jövedelme lehet a Heti Hetes mellet? Hasonló fellépések, műsorok, mennyi lehet a nettó bevétel? Pár százezer? Oké, úgysok, hogy én is 90 ezret kaptam havonta , fizetésnek. De hát vannak akik sok-sok százezret vagy épp miliókat kapnak fizetésként. Tehát ahhoz képest,ez nem egy egetrengető dolog

fran7 2013.01.21. 13:07:18

@bullseye: Amúgy Hajós a saját pénzéről beszélt. S a Heti Hetes aranykorában nem volt a műsorban. Tehát az akkori pénzt nem tudjuk. Szerintem a mostanit sem. A százezer kb. egy alsóközép kategóriájú standupos tarifája.

juhaszvik 2013.01.21. 13:24:31

ez valószínűleg még mindig jó, ha belegondolunk, hogy havi 12 órányi munkáért kap bruttó 400 ezer forintot. gondolom az együttesével is vannak fellépéseik, eljárhat ide-oda standupolni, és munkaidejének nagy részében még mindig elmehet dolgozni (gondolok itt pl. saját vállalkozás menedzselésére)

@fran7: hogy jött ki az az 1,2 millió?

fran7 2013.01.21. 13:28:05

@juhaszvik: 100ezret kapnak most, hogy levontak 200ezret. Ami azt jelenti, hogy az RTL-en 300ezret kaptak egy adásért. Innen már talán kitalálod melyik szorzással jött ki az 1,2 millió.

mézescsók 2013.01.21. 13:32:21

A 100 e önmagában nem sok. Azért a "teljesítményért" sok, amit nyújtanak.
A másik: a HH kihalófélben lévő műsor, érdemes lenne egyszer összehasonlítani a kezdeti nézettségét a jelenlegivel, vagy akár az RTLII-re való átrakását közvetlenül megelőző időszakéval.
Nem véletlenül került arra a csatornára, arra a műsorsávra, ahol van.
A régi arcok pokolian unalmasak, Farkasházy szerepeltetését fel nem fogom. Az új arcok eléggé silányak.
Ez a heti egy óra a képernyőn ennyit ér. A 100 e Ft szinte gáláns díjazás.

juhaszvik 2013.01.21. 13:35:04

@fran7: ja az igeidőt nem sikerült értelmeznem, talán összeolvastam valamelyik másik kommenttel, vagy elaludtam munka közben... :)
amúgy bocs...

sz_ 2013.01.21. 13:38:15

@fran7: "Ezért nincs szám a valóságshowk szavazósdijánál. Mert akkor a NAV pontosan tudná, mennyit is kellene kapnia a tévéktől."

Ne legyél már nagyon hülye, az emelt díjas sms-eket a telkók számlázzák a szavazóknak és a NAV-nak is ők fizetik meg, nem a tévék.

sz_ 2013.01.21. 13:39:12

@fess86: Beleszámolod azt is, hogy ezért az adásonkénti rongyos 100 rugóért úton-útfélen lekomcsizzák őket? :))

Nem nagy pénz.

repulosadmin 2013.01.21. 13:48:48

Még lehetne ebből szórakoztató műsort csinálni, ha a szétcsúszott Bajort, a mindig sértődött Gálvölgyit és az okoskodó Farkasházyt kukáznák. Meg ha már őket, akkor az Ónodit is, pluszban. A maradékból meg csak Hajdút, Jáksót és Majkát kéne kidobni. SohasemonddJudit magától pattant le, meg is lehet érteni. Marad Hajós, akinek meg kéne egy saját műsor, úgyis megbukna vele, de addig szórakoztató lenne.

bullseye 2013.01.21. 13:50:22

Na kérem, akkor megvan végre a siker receptje:
1. Csak egy picivel viccesebb lenni, mint ez a sok kínos, unalmas szereplő
2. Elég ismertnek lenni, kb. odaillő nézetekkel
3. Profit

1. nyilván könnyű, 2. sem annyira nehéz manapság, 3. meg csak számlakönyv kérdése

2013.01.21. 13:52:46

Hát ez pont reálértéken van szerintem. Ez akkor havi sacc negyedmilcsi tiszta lóvé, de gyanítom, hogy a művész urak és hölgyek számlára dolgoznak, és kreatív a könyvelőjük, szóval van az simán havi 300-350 k. Mindezért havi négyszer 4-5 órát kell egy asztalnál ücsörögni és ezt-azt benyögdösni. Ha engem kérdeztek, ez egy álommeló.

fran7 2013.01.21. 13:53:17

@sz_: Akkor valamit félreértettem eddig. Emelt díjas telefon áll: a szolgáltatás díjából, a szerződő bevételéből és az ÁFÁból. Vajon az a bevétel, amit az emelt díjas smsből befolyik, az adómentes a kertévének? Most én tényleg nem tudom, hogy működik. Akkor csak az ÁFA lenne az állam bevétele az ilyen hívásokon?

Nils. H 2013.01.21. 13:54:39

Azért az nem semmi, hogy a blikk a MaNcs interjúból, és a Lovászlászló-féle "lakástalkshowból" (ld a youtube-on) összehozott egy ilyen cikket, és akkor a legdurvábbat még meg se írta, majd holnapután....

Ők vajon mennyit kapnak ezért? Biztos nem harmadannyit, mint 7 éve.

2013.01.21. 13:55:28

@Thomas Dantes: ó, hát akkor rögtön hozz létre egy "Többpénztahajósnakmertmegérdemli" FB-csoportot. Én nem sajnálom tőle, a többet se sajnálnám, de azért ő se sajnáltassa már magát, mert ebben a műsorban, ezzel a teljesítménnyel ez kimondottan szép pénznek mondható. Meg aztán ne féltsd te a Hajóst, ose fogod a sarkon aprót kunyerálni látni, többmillió ember van csak ebben az országban, akiket tényleg félthetnél.

sz_ 2013.01.21. 14:00:23

@fran7: Dehogy adómentes bevétele a kertévének; számlát kap a szolgáltatást üzemeltető cégtől, áfát mindenképpen fizet utána. (Aztán van még társasági adó, esetleg osztalékadó stb.)

2013.01.21. 14:09:13

Hagyjuk már ezeket a semmittevőket. A Heti Hetes már annyira kínos hogy önmagát sem veszi észre.

fran7 2013.01.21. 14:12:23

@sz_: Én is így gondoltam. Mondjuk én a kertévék helyében néha megszellőztetném azt, hogy például egy Boglyas-Gigi párbaj mennyit hozott az államnak és abból mennyi lélegeztetőgépet lehetne venni, vagy kifesteni a Heim Pál kórházat, esetleg hány roma gyerek szegregációját lehetett megszüntetni ezzel a bevétellel, esetleg kifizetni a Nemzet színészét. De valamiért nem teszik ezt.

Vatikáni bérgyilkos varázsló 2013.01.21. 14:14:56

Hajóssal az a legnagyobb baj, hogy valamiért csak a szerkesztők, főszerkesztők látják viccesnek..senki más nem. Engem már az is idegesít ahogy beszél, mintha sosem fújná ki az orrát.. arról már nem is beszélve, hogy ő mindig elvonatkoztatja magát a többi "celebtől" pedig eddig ő is csak szarral került a tévébe (leszámítva a Heti hetest).

paranyuszi (törölt) 2013.01.21. 14:20:53

Ennyi pénzért, simán elücsörögnék ott heti 3 órát, és sztem az agyam sem fáradna le túlságosan tőle, főleg ha előre megírnék 1-2 rissz-rossz poént... :)

bullseye 2013.01.21. 14:23:50

Én viccesnek tartom Hajóst. Akkor most mi lesz? Remélem nem semmisül meg az univerzum miattam...

WoodrowWilson 2013.01.21. 14:26:04

@fran7: Azért nincs szám a szavazásoknál, mert nem akarják égetni magukat vele, olyan kicsi a kezdeti számokhoz képest.

bknn 2013.01.21. 14:27:03

Kb. olyan félmillára tippeltem volna adásonként, amit mondjuk később 300 ezerre vittek volna le. Ez a bruttó 100 röhejesen alacsonynak tűnik. Kíváncsi lennék, a Barátok közt "színészei" vajon mennyiért szerepelnek.

ancsika 2013.01.21. 14:39:36

400k egy hónapban (számlával, jó könyvelővel 280-300 megmarad belőle) azért a 12 óra semmittevésért nem rossz pénz

semmilyen erőkifejtést nem igényel részükről, hogy ott legyenek és mondjanak 1-2 mondatot...

Bérgyilkos Bohóc 2013.01.21. 14:43:54

Szerintem a nézettség és az abból származó bevétel tükrében kéne megítélni, hogy sok-e a br. 100 rugó. Ez a teljesítmény mérője, nem pedig a szubjektív vélemények, hogy "hát nem is vicces". Az meg egyenesen röhej kategória, hogy bárki tudná csinálni, csak ott kell ülni egy órát és néha benyögni valami. Kíváncsi lennék arra, aki ilyen hülyeséget írogat, vajon mennyire lenne szórakoztató, és milyen hasfalszaggató poénokkal tudná megörvendeztetni a nagyérdeműt.

Q-in-Law 2013.01.21. 14:53:03

Ez nem akkora tétel, no meg kertévé. A köztévé gondolom jóval többet fizet a seggnyalóknak.

2013.01.21. 14:58:25

@ember bácsi: A Bariközt országos adón megy, és napi sorozat, kicsit más kategória. A nézettsége meg többszöröse lehet a HH-nek, főleg mióta utóbbi a kettesre került. Nem érdemes összehasonlítani, ráadásul nekem a BK alkalmasint szórakoztató, a HH meg már évek óta nem, tehát felőlem kapjon Miklós meg Zsolt ötször annyit, mint Hajós.

lutria 2013.01.21. 14:59:01

Ezek szerint marhára megérte az rtl2-re vinni a műsort,még a főnök is azt nyilatkozta hogy milliók helyett csak százezrek látják a műsort-tehát kisebb bevétel-kisebb gázsik stb.

2013.01.21. 15:01:36

@Bérgyilkos Bohóc: Hát Hajdú Steve-nél azért a reggeli dolgom végzése közben is viccesebb vagyok. És Fajkasházy-féle végtelen és sehova nem vezető sztorijaim is vannak rakásra, meg piás történetem is van a tarsolyban pár tucat a'la Bajor.

Zolus84 2013.01.21. 15:10:08

Én egy dolgot bírok Hajósban, hogy ő megmondta, hogy csak a pénzért csinálja, mert a zenélésből nem lehet megélni. Mint zenészt nem tartom rossznak, sőt az átlag magyar színvonalhoz képest szerintem kifejezetten jó. Véleményem szerint nem szereti ezt ő annyira csinálni, mint amennyire hiszik, de a munka/bevétel arány elég jó.

én már a fény gyermeke vagyok 2013.01.21. 15:10:17

Végre ki tudjuk számolni ár/érték arány alapján a többi tévés legenda honoráriumát.
Ezek alapján:
Fábry: 37.000.-/adás
ifj Knézy: 25.-/meccs
D Tóth Kriszta: fizet a szereplésért
Borbás Marcsi: mindezért újabb jelzáloghitel

2013.01.21. 15:15:30

@dik_: amit leírtam, az nyilván rád is áll, meg a népesség kb. felére. Úgyhogy várjuk a megkeresést, és mehetünk.

MindjártTörölnek 2013.01.21. 15:26:01

Nagyon igazuk lehet, és egyre többen nézhetik őket, ha ilyen tempóban csökken a lé. LOL. Én már csak egy kávét kérek( két cukor, tej nélkül).

whale 2013.01.21. 15:36:38

Ez egy Narancsos interjú nyúlása. Nagyon úgy tűnik, hogy a Bors nettó módon ellopta a cikket. Én a Narancs helyében perelnék...

laci0604 2013.01.21. 15:41:09

Annyira magyarok vagytok. Ekézitek itt szerecsétlen Hajóst, aki - szerintem - az egyetlen vállalható szereplője a műsornak, hogy hú mennyi pénzt keres. Egy kérdés: Ha neked felajánlanák, hogy havi 12 óra munkáért kapsz havi 2-300.000-et, akkor visszautasítanád, mert a munkád nem ér annyit? Dehogy utasítanád. Ugyanúgy zsebre tennéd, mint a heti hetesből mindenki, és ugyanúgy leszarnád, hogy a legtöbb ember fele ennyit se keres, mint ahogy ők leszarják.

2013.01.21. 15:55:58

@laci0604: Nekem speciel nem az a bajom ezzel a sztorival, hogy húdesokatkap, hanem az, hogy szerintem reális pénzt kap, és sír, mint fürdősk*rva. Álljon meg a menet, havi 16-20 óra munkáért felnyalni bruttó 400ezret, az minden, csak nem nyomor. Az nem kérdés, hogy én is zsebretenném szó nélkül ezt a lóvét ennyi melóért, asszem fel is mondanék a mostani helyemen, és utána csak havajoznék. De nem ez a probléma.

laci0604 2013.01.21. 16:04:22

@shitgun: Én úgy veszem ki, hogy nem azért panaszkodik, mert keveset keres, hanem mert harmadannyit, mint eddig, ami azért valljuk be, elég nagy érvágás, még akkor is, ha így is jól keres. Mert itt azért arról van szó, hogy bruttó 800.000-től esett el havonta. Én is panaszkodnék.

2013.01.21. 16:19:13

@laci0604: C'est la vie, a HH átkerült egy kábeladóra, és már évek óta kula volt a nézettsége, azért tartották meg, hogy maradjon baloldali szín, és mert (gondolom) olcsó műsor, a szereplőkön kívül csak a technikai személyzetet kell fizetni. Ha annyira értékes műsor lett volna, nem pakolják át a kistesó csatornára. A kertévé maximálisan piac-alapú, ha ennyit ér Hajós jelenleg az RTL-nek, akkor vagy belenyugszik, vagy feláll, de azt hiszem, senkinek nem jön rosszul bruttó négy kiló kvázi potyapénz. Tíz éve én is a dupláját kerestem, mint most, egyszer kopp....ugyebár. Nem fikázom, de sajnálni sem fogom.

Kabarészínész 2013.01.21. 16:20:24

Most már csak azt mondja meg valaki, hogy miért is mondana igazat a Hajós? A jövedelmet csak akkor szokás hangoztatni, ha nagyon kevés. Kb. netto 250E fölött már tagani szokás. Olyan ez mint a nőknél az eddigi pasik száma. Legalább a duplája.

gesternmann · http://www.saller.blog.hu/ 2013.01.21. 16:22:25

@A város polgármestere: Ó, ez tényleg gáz!

Egyébként talán ketten említették, hogy a Bors-cikk is nyúlás, ebből lett c:c - aztán hajrá, kommentelők!

A Narancs-interjú (jaj, bocs, az papíron van) picit tartalmasabb, esetleg a Quart, de ha már Hajóst lehet b.sztatni, nyilván az ÉgőTamburák számbemutató kommentparádé a csúcs. Kár, hogy jó fél évet csúsztatok!

Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz_ (törö 2013.01.21. 16:27:04

hetente van? azé' havi 4 kilo... bruttóban se rossz

Gyevi bíró 2013.01.21. 16:27:27

Én bírom a Heti hetest. Sokszor elgondolkodtatók a poénjaik, és még mindig intelligensebb humorforrásnak tartom őket (a Showder klubbal egyetemben), mint mondjuk a Fábryt. Pedig utóbbi is több íróval iratja a műsorát.
Úgyhogy engem nem zavar a fizetése, ha ennyit kap, ennyit, ebben az iparban ez szerintem átlag pénz. Ezért nem akadok ki, Hajós ráadásul jófej is, szóval részemről ámen.

gesternmann · http://www.saller.blog.hu/ 2013.01.21. 16:39:51

Amúgy több helyen dolgoztam külföldön, ahol (a rendesen elszámolt túlórával, pótlékkal) megvolt a félmilla-hatkiló alkalmazottként, kézbe, havonta.

A vicces, hogy ott ugyenezt hallgattam (más nyelveken is): ha valaki 50 Euroval többet kapott, már fúrták. (Mármint, ha elmondta, mennyit kapott.) Ha csaj, már kurva volt. Hehe. (Persze, én is gerjesztettem ezt, miért ne, sose én kaptam többet...)

Mindenhol sír mindenki, az van, azt szeretünk. (Csak a norvégok nem sírnak, meg a perzsák. Én ezt mondjuk nem értem.)

A lényeget többen kimondták előttem: lehet menni Hajós helyére, vagy akárhová - igazából ott a lehetőség.

gesternmann · http://www.saller.blog.hu/ 2013.01.21. 16:48:48

Cím: "Hajós százezerért ül a Heti hetesben"

"Géza kétezerért ül a Csillagban"

Jó, nem Géza, Rómeó; nem kétezerért, hanem sokért; nem a Csillagban - és nem ül, persze.

dr.pupak30 2013.01.21. 17:48:29

ki nem szarja le? mondjuk jó IT szakértőként nap alat megkeresed és egyik oldalra sem kell odaállnod. az a nem mindegy. :)

Patreides · patreides.blog.hu 2013.01.21. 17:59:25

Havi tizenkét óra munkáért százezer - mondják.
Ami majdnem igaz, csak:
- a százezer az a bruttó,
- nem tizenkét óra, mert az adásokra az előzetesen megkapott anyagból fel is kell készülni poénokkal,
- és nyáron hónapokat szünetel a műsor (és ezek szerint téli szünet is van).
Amúgy meg nem kellene ezt összehasonlítani Kovács Ubulné órabérével, aki napi nyolc órában ügyiratot iktat a hivatalban, mert ez inkább fellépti díj, mint havi bér. Tehát, ha nézett a műsor, és dől a lé a reklámokból, akkor a fellépőknek nagy gázsit fizethetnek, mert őmiattuk nézik a műsort. Ha kevésbé dől a lé, kevesebb a gázsi.
Így van ez a koncertező sztárokkal is. Kolozsvári Pintyőke Zs-faktor helyezett vendéglátós haknijára kíváncsi tizenöt ember, Madonna koncertturnéjából meg befolyik nekik sok százmillió dollár.
Jogos-e, hogy akkor Madonna havi bevétele valamivel több, mint Pintyőke jövedelme?
Ha úgy gondoljuk, nem az, talán csináljuk vissza a kádári szocializmust építgető/bontogató rendszert, ahol senki nem halt éhen, és senki nem járt Bentley-vel...

mandro 2013.01.21. 18:00:21

A szemét liberálisok meg komcsik, hát már hajósféléken is spórolnak:D

Patreides · patreides.blog.hu 2013.01.21. 18:00:57

@Patreides: ...négyszázezer, akartam mondani.

Rosszindulatú Vászka 2013.01.21. 18:15:32

Most már értem akkor, hogy miért nem vicces a műsor. Kis pénz, kis vidámság.

zeddez 2013.01.21. 18:29:54

hat ha egesz evre szamoljuk, hogy kb fel evig szunet van, akkor adsonkent maris "csak" brutto 50k-rol van szo...

mókus(s) 2013.01.21. 18:41:52

Nem az ő pénze kevés, hanem mindenki másé, aki megérdemelné, hogy tisztességesen megéljen napi 8 óra munkából, ha rendesen végzi.
Amúgy meg, ha Hajósnak és a többi megmondónak kevés, menjenek el agysebésznek, esetleg végezzenek el egy-két egyetemet, tegyenek le néhány nyelvvizsgát, és pályázzák meg a vezető állásokat, vagy elképesztő tehetségükkel kápráztassák el a világot. Amit csinálnak egy fokkal sem jobb egy közepes asztalos munkájánál. (És akkor jóindulatú voltam)

2013.01.21. 19:10:37

Én bírom a Hajóst. Még a dr. Debreceni korszakától. És adásonként bruttó 100 rongy nem egy nagy was ist das (bár nekem marha jól jönne), figyelembe véve VV Veronka tarifáit.

Hülye aki elolvassa! 2013.01.21. 19:40:11

Erősen túl vannak fizetve ezért a hitvány komcsiseggnyaló műsorért. Már rég a hitgyülitévén lenne a helye.

Túrós Rudi 2013.01.21. 19:40:22

Inkorrekt volt hogy kifecsegte, pláne hogy egységes a tarifa, ami szerintem a kapitalista világban egyáltalán nem igazságos. Vannak akik felkészültebbek és ezáltal a poénjaik is jobbak, és annak többet adnék, ill. adásonként is jutalmaznám azt aki a hátán vitte az aznapi adást. Hajósnak büntiből megfelezném a szereplését egy félévre!

Merker Iván 2013.01.21. 20:25:21

Tegnap láttam a Heti hetest, ami nálam ünnepnapnak számít gyakoriságát tekintve, így gyakorlatilag egy adást tapasztalatait fogom leírni.
Hajós kifejezetten szimpatikus volt, habár a HaHásoknak feltett kérdése (miattuk néztem) a zsebbe nyúlásról igazságtalan volt, de alapvetően nem volt indokolatlan (ezt gimnazistaként, és HaHa-szimpatizánsként mondom), ellenben Majka faszságával a buliról, meg hogy őt ennyi idősen csak a pia meg a szex érdekelte (mondjuk ő valszeg nem járt egyetemre, nem túlzottan intelligens ember és gondolom nem nagyon foglakozott politikával). Egyébként Majka a legrosszabb, védi a kormányt, ami nem is baj, de ha már jobboldali, legyen okos, tartja a (kissé átírt) mondás, és tudja, hogy az SZDSZ szellemi utódjára nem lehet az SZDSZ köztartozását ráterhelni, még akkor is, ha van egyezés a taglistában (pláne, mert az SZDSZ még létezik, csak kicsit kisebb kivitelben.

Fekete Dália 2013.01.21. 20:41:25

A titoktartási szerződés miatt nem hiszem el.
Csiszár idején kerestek 500 ezret.

babo81 2013.01.21. 20:59:28

Százszor inkább Heti Hetes mint mondjuk Bagi és Nacsa,vagy Sas Jóska!!!

rizla 2013.01.21. 21:17:40

nem értem, miért érdekes hajós fizetése, és mit nyammognak olyan jóízűen rajta egyesek. nem közpénzt kap, innentől kezdve kuss, az rtl majd eldönti, hogy ez sok-e vagy kevés (nyilván kikalkulálják, mennyit ér hajós arca heti négyszer egy órában).

dunpedro 2013.01.21. 21:19:29

Szóval ezt a Bors hozta nyilvánosságra. Khm. A tényfeltárás csimborasszója. Tessék már elolvasni a múlt heti Magyar Narancsot!

aranyhorcsog (törölt) 2013.01.21. 21:29:42

@babo81: vagy az anális-humor pápája, Fábry.

Amúgy Farkasházit sokan nem értik, neki nem a jó bemondások a feladata, hanem, hogy "magas labdát" adjon a többieknek. Ez meg sajnos az esetek többségében nem jön össze. Sokszor nem értik a többiek.

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2013.01.21. 21:30:47

Mennyi irigy ember van! Nem érdemli meg a 100e ft-t? Dehogynem. Nem Ő(k) vannak túlfizetve, hanem mi vagyunk szarul. Az áraink már Eu szinten vannak- a kinti minimálbérhez képest, "szegény" Hajós is csak azt kapja. Csak mások havi 168 órában nem kapnak 100-t sem, ez meg elteszi és háborog, hogy mennyi irigye van!
Apukám, menj dolgozz 3 műszakban 100-ért és mehetsz reklamálni, hogy hol a többi nettó 150!
Ekkora tirpák parasztot! (azt meg apró betűben jegyzem csak meg, hogy a nyári időszakban koncertekkel és comedy central-os fellépésekkel operál)
De lehet meg kéne csak szimplán alapítani a "gyűjts Te is a heti hetes szereplők életszínvonaláért!" alapítványt. Ahogy hallom, egyre nagyképűbbek, beképzeltek, mint hittem. Gálvölgyivel az élen!
Hamar elfelejtette, hogy ŐT is felfedezte valaki, protezsálták és mentorálták. Amit az utókor előtt rendesen bezárna, mert akkor mehetne Ő is nyugdíjba!
Botrány ez az ország!

aranyhorcsog (törölt) 2013.01.21. 21:38:30

@c21: hogy a bánatos ló izébe lehet azt mondani irígy???

Ez nem irígység, hanem undor, hogy a tücsöknek jól megy a hangya meg éhen vész a robotolásban.

Az irígység nagyon nem a megfelelő szó arra amit akarsz mondani.

Az irígységgel azok szoktak vádaskodni akik egyébként sumákolnak, mutyiznak, lopnak a közből és mikor rajta kapják a ner-tagot bőszen óbégatja, hogy itt irígyek a feketén vagy a törvények kijátszásával szerzett vagyonára.

MajdnemAraya · http://azenwin10em.blog.hu 2013.01.21. 22:21:56

Engem rohadtul nem érdekel, hogy mennyit kap érte. Ha a csatorna úgy érzi, ennyit megér neki, akkor fizessen. Nem jó ötlet a másik pénztárcájában matatni...

lisboa09 2013.01.21. 22:30:10

Ez egy befektetés! Ha visszajönnének az elvtársak a kárpótlás is rendben lesz. Egyébként a műsor szórakoztató: A múlt héten Gálvölgyi Csita majom alakítása utolérthetetlenül eredeti, vasárnap Bajor a csizmavásárló lúzerként könnyfakasztó volt.
Miért nem hívják Sast,Markos Nádast ök is szórakoztatók lennének!
Hajós és Teddy azért jobb, mint a többi, bár az utóbbi semmivel sem kevésbé seggnyaló mint pl. Gálvölgyi.

mandro 2013.01.21. 23:08:54

@aranyhorcsog: Haha, már a többiek sem értik:))) Érthetetlen, pláne, ahogy beszél:))) Egyedül a Gálvölgyi a nívó, magasan a legjobb, pedig a hetiszutykost marhára utálom, de aki jó, az jó, és azt el kell ismerni.

dr. Aullah 2013.01.21. 23:37:50

Szerintem Hajóssal nincs gond. Én szeretem. A legnagyobb gond az öregekkel... egyszerűen unalmasak. Bajor, Farkasházy, Hernádinak mennie kéne. Gálvölgyi határeset. Ha egyet kéne választani, akkor a Teddy menjen. Nem vicces... elalszik rajta az ember.

chirkebaszó 2013.01.21. 23:50:09

@sz_:
a kurvát meg lekurvázzák - sokkal kevesebb pénzért. ilyen ez a popszakma :)

Dexter007 2013.01.21. 23:52:37

@dr. Aullah: mondd, te mikor láttad legutóbb? Hernádi már nincs is benne szept.óta :)

dr. Aullah 2013.01.22. 00:57:47

@Dexter007: Most hogy mondod... valóban olvastam valamit. Azt hittem, hogy csak pár részben nincs, mert ugye szoktak mások lenni. De valóban, igazad van :D Na, akkor 1 kilőve :D

2013.01.22. 01:45:45

Megosztom veletek így éjnek évadján, hogy a legutóbbi adásban most először láttam a Majkát. Csóri gyerek...nagyon nem kéne oda, gyengén bútorozott. (Mondjuk nem ő egyedül.)
Ha vele akarják megfogni a fiatalokat, innen üzenem, hogy rossz stratégia.

KékFény6 2013.01.22. 02:07:48

Szerintem butaság, hogy amiatt tették át a műsort, mert nem nézik. A Szombati esti láz is az RTL2-n lesz, pedig az egyik legnézettebb műsor volt mindig is. A Nagy duett is a Super TV2-n indul alapból, annak is elég jó nézettsége volt tv2-s mércével.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2013.01.22. 03:15:36

Hogy is mondta Hajós? "A hét évvel ezelőtti gázsim harmadát kapom." Tehát annak idején br. 300-at keresett hetente. Vagyis meg volt a havi br. 1,2 millió 2006-tól éveken át! Akárhogy is vesszük, akkoriban ez kurvajó lóvé volt! Kb 1000 liter benya ára - adásonként!
Tehát ha az "unokája vagyonát" nem is, de a gyerekeiét azért jól megalapoz(hat)ta vele. Amivel persze nincs is semmi baj. Kereskedelmi tévé sikeres műsora (akkoriban). De megbántottat játszva panaszkodnia azért mégsem ildomos! Hacsak nem azt szeretné vele érzékeltetni, hogy a fideSS miatt mennyivel élünk ma szarabbul, mint annó. Mert akkor érthető az üzenet.

szbszig 2013.01.22. 05:17:32

Ez a műsor még létezik?...

Patreides · patreides.blog.hu 2013.01.22. 06:00:44

@mókus(s): "Amúgy meg, ha Hajósnak és a többi megmondónak kevés, menjenek el agysebésznek, esetleg végezzenek el egy-két egyetemet"

Szóval Hajós végezzen egyetemet?
Esetleg érettségizzen is le? Óvodába ne menjen vissza? :)

esefe 2013.01.22. 06:20:02

Adó és TB után így is marad nettó havi háromszázezer a zsebükban, tizenkét órai 'munkáért'. Az átlag mennyit kap havi kétszáz óráért? A harmadát? Persze, ha megérdemlik, de én negyopn régen néztem akár egy percet is belőle. Persze, hogy még mindig vállalják.

Egy éve még havi nettó kilencszázötven maradt.(És vagy tíz éve megy a dolog.) Ki keres itt megközelítőleg annyit, havi kétszáz óra melóért? Jó, csak a negyedét. Nem sokan lehetnek.

Messidor 2013.01.22. 08:19:52

Arra nem gondolnak sokan,hogy azért a Hajós valamiféle teljesítményt is nyújt ennyi pénzért,engem pl szórakoztat,jobban mint a showderklub egész gárdája."Ennyi pénzért én is elücsörögnék ott"-írjátok páran,de vegyétek már észre,szinte ő viszi hátán az egész műsort!(Remélem,így van,mióta az új csatornán van,nem tudom nézni,csak a régebbi adásokról beszéltem)

mókus(s) 2013.01.22. 08:20:52

@Patreides: Ez alatt csak azt értettem, hogy az Ő választása volt, hogy a rendelkezésére álló képességekkel mit kezd. Azért mert valaki "művészlélek", még ebben a világban kell megélnie, és valóban, ha nincs rá vevő, éhen hal. Azt hiszem még így is van olyan "ügyes", hogy a társadalom felső 20 %-ba tartozzon.

anarchoid · http://www.stormriders.hu 2013.01.22. 08:26:05

szvsz 100k egy tv-musorban valo szereplesert nem valami nagy osszeg - mondom ugy hogy 7eve nem nezek tv-t ;) es megis itt ekizitek oket nemvagytok nooormalisak, vagy csak magyarok vagytok .. ;) (sarbarantas, fikazas magyar nepbetegseg)

sien 2013.01.22. 11:30:39

@aranyhorcsog: hát mi a bánatos lótúró ha nem csökött ostobaság és irigység amit csináltok? hogy jön ide a tücsök és a hangya te szerencsétlen. te fizeted a gázsiját? mert amíg nem a te kispolgári életed csökevényesedik tovább attól hogy ő egy kereskedelmi tv-től fizetést kap, addig nem sok közöd van hozzá.

persze gondolom a zenehajó-t is ingyen kellene csinálja, a koncertjeiért sem lenne szabad pénzt kérnie. és ti eldudorásznátok a kappanhangotokon annyi pénzért ugye.

uh de rossz látni ennyi ostoba embert egy helyen.

sien 2013.01.22. 11:31:52

@esefe: már bocs de én azért keressek kevesebbet mert más kevesebbet keres? normális vagy?

valakitalánvagyok 2013.01.22. 11:49:04

Ez kb 33.000 ft óradíj.
Azért, hogy 5-600.000 embert szórakoztat hétről hétre.
Azzal, hogy jók az adottságai, tanult, gyakorolt, felkészül hétről hétre.
Azért ez tényleg nem sok.
Egy európai országban.

senkikegrgrgr (törölt) 2013.01.22. 13:08:04

Ja hogy havi 300 ezer, 9 óra melóért, kb.

senkikegrgrgr (törölt) 2013.01.22. 13:08:45

@Alpino: Én 130 nettóért dolgozok havi 230-250 órákat....

Mérgező Hulladék 2013.01.22. 15:22:03

@zeddez: "hat ha egesz evre szamoljuk, hogy kb fel evig szunet van, akkor adsonkent maris "csak" brutto 50k-rol van szo."
Neked ez jött ki abból, hogy "adásonként bruttó százezer forintot kapok, mínusz a nyári és téli szünetek"? Te ún. kreatív könyvelő vagy? Azért vigyázz, a NAV az ilyenekért már beszól a haveroknak is, hogy talán próbálják újra.

Dexter007 2013.01.22. 18:21:07

Én nem irigylem senkitől a gázsiját, főleg nem Hajóstól, aki a legértelmesebb a csapatban és sokszor elgondolkodtató, nem csak humoros dumákat nyomat. És tegyük hozzá, hogy a résztvevőknek nem ez az egyetlen havi jövedelme, hiszen mindnek van más elfoglaltsága is. Jáksónak is ott a farokverés, ha nincs más műsor :)

2013.01.22. 18:30:38

@Alpino: igen, az élet ilyen. De a te problémád nem az, hogy a Hajós mennyit keres adásonként. Ha bruttó harmincat kapna, attól jobb lesz neked?

sien 2013.01.23. 11:23:22

@Alpino: hát ez szomorú. szemét hajós hogy kibaszott veled mi?

bullseye 2013.01.23. 19:27:54

Azt hiszem a lényeg megfogalmazható úgy, hogy aki nálam többet keres, az érdemtelen lébecolós mocsok, aki meg kevesebbet, az lúzer.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.01.23. 20:12:08

A musor mondanivalojaval sokszor nem ertek egyet de hat ez termeszetes, mindenkinek tetszo musor nincs.

Galvolgyi nagy kedvencem volt, kar hogy igy elveszti a rajpngoi felet az atpolitizal magyarhonban, en a poenjaira vevo vagyok, amugy zsenialis szinesz, a legnagyobbak kozott lenne a helye de hat a penz a HH hez huzza.

Hajos: ez egy szep masodallas penz, remek kiegeszites a foallashoz - ha van.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.01.24. 01:33:40

@Messidor: shoderklub hihetetlen lapos lett. Bodocs messze a legjobb volt. Van par srac aki jopofa de az a videki kulturhazakba valo.

Az rtl klub a piacrol el, bearazza a produkciokat, minden a helyen van kezelve.

Hajos egy orok igeret marad, en szeretem a humorat de nincs benne meg az a plusz amitol egyedul megallna egy musorban. Egy ora vagott adasban 2-3 perc jo poen az szornyen keves.

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.01.24. 01:37:41

@lisboa09: sas? Rezzenestelen arccal begignezem barmelyik musorat, szerintem mar husz eve kifujta magat azota vegetal. Mondjuk abban az idoben amikor TahiToth svajci sapkaban bandzsitott - nem volt nehez nagyot alakitani.

lisboa09 2013.01.24. 02:44:38

@visszakettopadlogaz: sas behívása és a többi megjegyzésem is írónikus/cinikus akart lenni...

visszakettopadlogaz (törölt) 2013.01.24. 03:06:39

@lisboa09: oke vagom :) csak leirtam mit gondolok sasjozsirol - allitolag mint maganember egy johumoru kedves ember, csak hat a penz ugye.
süti beállítások módosítása