Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Kanbuli lesz a Voice-döntő

2013. január 19. 12:23 sixx 123 komment

scs_4310.jpgA célegyenesbe értünk, megvan a négy finalista, nem nagy meglepetésre négy férfi, bár ha a tehetséget és a hangot nézzük, akkor Nádor Dávid helyett inkább Nikát kellett volna a döntőbe bevinni. Hiába, a lebonyolítási rend kegyetlenebb, mint a fröccsöntő kisiparosra vadázó NAV-kommandó. A tegnapi műsor, ha lehet, még lassabb és vontatottabb volt, mint az eddigiek, ebben kiemelt szerepe volt a dalválasztásnak, amiben a bugyuta magyar slágerektől a lassan hömpölygős kesergőkig minden volt. A szavazást a műsor licenszének megfelelően alakították ét egy kicsit: a mesterek 60-40 százalékban oszthatták el szavazatukat az énekesek közt, ehhez pedig hozzácsapták az sms-szavazatokat, és így jött ki a végeredmény.

Pál Dénes stabilan betokozódott a mély hangú bájgúnár szerepébe, szegény Nika pedig hiába énekelte el úgy Whitney Houston egyik dalát, ahogy előtte senki a magyar tehetségkutató-iparban, nem vehette fel a versenyt a bugyinedvesítő szemekkel, és kiesett. Döntőbe jutott Nádor Dávid is, aki igazán a duettben villogott, tegnap este ugyanis minden énekes két dalt adott elő, bár a műsort így is csak az nézők idegeinek teljes kifeszítésével lehetett elhúzni háromórásra. Nádor azt a Schwartz Dávidot gyűrte le, akin a fehér zakó pont úgy feszült, mint rajtam szokott az úri gúnya, átéreztem a kínját, de ettől még megint hülyét kaptam attól, amikor kappanhangon vinnyogott egy sort.

scs_5279.jpg

Weisz Viktor a megbízhatóság Majka-arcú szobraként énekelte be magát a döntőbe, ellenfele, Husnullina Regina viszont talán tegnap volt a legjobb, de mivel az ilyen műsorokban általában nők szavaznak pasikra, így kiesett, pedig ha továbbmegy, akkor Somló biztos szerelmet vall neki a döntőben. A tegnapi adásban az ősz Mester (így, nagybetűvel) két felejthetetlen mondattal gazdagította az internetes népművészet mémkisiparos szekcióját: egy tejesen értelmezhetetlen monológban először azt mondta, Regina szereplése "az emancipáció diadala, a családon kívüli erőszak dacára", Nádor Dávid egyik dala után pedig a nem kevésbé zavarba ejtő "érzékenység és vérzékenység is közrejátszott, mármint ami a szívet illeti, vérzékenység"-gel folytatta, aki ezeket kontextusba helyezi, kap egy örökös comment:com-előfizetést.

scs_4173.jpg

A negyedik döntős Gájer Bálint csak azért kerülhetett be a legjobb 4 közé, mert ellenfele, Berkes Olivér még az idei X-faktoros mezőnyben is meglehetősen gyengének számított volna - Gájer helyett Nikát szívesebben láttuk volna a jövő heti döntőben. A műsor egyébként iszonyú hosszú volt, az utolsó egy órában pedig szinte csak az sms-szavazatok kunyerálásáról szólt, amit Ördög Nóra az X-Faktorban üvöltözéssel, Kimmel viszont bakiktól hemzsegő felkonfokkal oldott meg, de valahogy nem éreztük a tévé előtt hogy komolyan gondolja azt, amit mond. A műsor messze legjobb pillanata az volt, amikor Mező Misi megmutatta a Slash-jegyért síró Vörös Gábornak, hogyan hívatja meg magát az ember egy koncertre, és elintézte a teljes stábnak és az énekeseknek is, hogy a februári LGT-bulin ott legyenek.

scs_4797.jpg

A tegnapi előadások közül nem mellesleg volt pár, amit az énekesek vért izzadva hoztak le, hiszen baj volt a kontrollal, és nem halották rendesen magukat - ezt Weisz Viktor a nyitó, Császár Előd-nóta alatt jelezte is a technikusok felé. Nagyon szar úgy énekelni (vagy kihangosítva beszélni), hogy nem hallod magad, csak mondom. Jövő héten döntő, amit Pál Dénes nyer majd meg, pedig Weisz Viktornak kellene.

És akkor most jöjjön valami más: a tegnapi adást a Sorozatjunkie-n és itt a c:c-n is élőben kommentelték lelkes olvasók, a hozzászólásaikból válogattunk szubjektíven.

1.png 1a.png 1b.png 1c.png1d.png2.png2a.png3.png3a.png4.png4a.png5.png5a.png6.png6a.png7.png7a.png8.png8a.png9.png 9a.png10.png10b.png10b.png11.png11a.png11b.png12.png12a.png

Címkék: tv2 v vice

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gyevi bíró 2013.01.19. 12:36:47

Először is hadd köszönjem meg sixxnek, hogy beválogatott a fenti kommentlistába. :-)

Egyetértek minden leírt sorral és bár tudom nem a műsorhoz tartozott (csak amolyan utánfutóként) a Backstage a Superen, ahol Misi is elmondta a kontrollhibát, amit a vezetőség a hamis hangok miatt kényszerített az énekesekre, csak épp ezzel egyes esetekben (ld. Nikát) pont hátrányba küldték az énekeseket és ettől lettek hamisak. Ha kiteszik a riportot erre az oldalra, érdemes megnézni (Misi és Nika lesz benne):
voice.hu/v_riporter/

Nekem azért tetszik mégis ez a lassú folyam, mert
- a napi pörgésből jó kissé leállni
- a reklámok sem voltak hosszúk, mint más műsoroknál, így ki lehetett bírni, szinte fel sem tűntek.
A tegnapi kommentelés után már csak annyit: várom a döntőt és igen, a sok szavazat miatt valószínű Dénes győzelme, de ettől függetlenül a másik három hang is kiváló, szóval nem került rossz hang a végső négy közé :-)

CsDobozka 2013.01.19. 12:51:20

Én már kb. 3 adás óta úgy tippelem, hogy Dénes fog nyerni, de egyszerűen nem értem, hogy miért nem adnak már neki valami pörgősebb számot, vagy amiben jobban érvényesülne a hangja.Még a Nikás duettje is jobb volt szerintem, mint amiket eddig magyarul énekelt. Én IP tévén nézem, fölveszem, és a vége felé csatlakozom be, így átpörgetem a felesleges részeket, vagyis megvagyok vele bőven egy óra alatt. Annyi elég is. Gájer meglepetés volt, hogy bejutott a döntőbe, mert eddig csak Caramel jutatta tovább, és nem a nézők. Én örülök, hogy Olivér helyett ő lesz ott jövőhéten.

Vatikáni bérgyilkos varázsló 2013.01.19. 12:54:23

Mindenképpen Pál Dénes nyeri meg és meg is érdemli..már csak a különleges hangja miatt is. A dalokat nem ő választja ki és érthetően a szerkesztők illetve Misi a biztosra mennek.

Weisz Viktorral semmi bajom, de mintha ott sem lenne.. semmit nem mozgat meg bennem.

Gajér Bálintról pedig mindig egy eminens jut eszembe, nem jön át a stílusa csak az, hogy mennyire meg akar feleleni.. ráadásul nem is magának, hanem Caramelnek.

Nádor Dávid pedig - meg kellett néznem Sixx írásában, hogy ki a negyedik - szimplán aranyos.. nem marad meg az emberben, csak annyi, hogy egy normális srác...normális hanggal. Nekem kissé szürkeegér.

Ahhoz képest milyen jól indult a műsor..nem ennek a négy embernek - Dénest leszámítva - kellene itt lennie. Helye lett volna Nikának, Fatimának..és valamelyik Szécsi lánynak..már csak a kisugárzás miatt is.

Somlóval kapcsolatben pedig kezdem azt érezni, hogy valami nincs rendben vele. Lehet, hogy valami problémája van..csak kérdés, hogy akkor miért vállalta el a zsűrizést.

mtomi · http://utolsoejjel.blog.hu 2013.01.19. 12:55:04

Az senkinek nem tűnt fel, hogy a lebonyolítási rend miatt csak akkor volt jelentősége a közönség szavazatának, ha valakinek legalább 60%-ot adtak? (Ha kevesebbel vezetett/végzett valaki a szavazáson, akkor mindenképp a Mester szavazata döntött.) Így amikor a fantomképeket mutatták, a legtöbb esetben már lehetett tudni, ki lesz a továbbjutó, Kimmel mégis úgy fokozta a nem létező feszültséget, mintha maga sem értené a továbbjutási szisztémát. Mellesleg az Origo sem érti, hiszen a cikkükben azt írják, h Nika 36%-ra szépített a 10-ről, holott nem szépített semmit, csak hozzáátlagolták a Mező által adott 60%-ot. Na mindegy, elég nevetséges volt. Meg az is, hogy Weisz Viktorral milyen számot énekeltettek. Pedig az első elődöntő még ígéretes volt.

SarahConnor 2013.01.19. 12:58:06

Teljesen elvesztettem az érdeklődésemet az egész Voice iránt. Az előző kettőt fél szemmel néztem, fél füllel hallgattam, a tegnapit már úgy se, de a végén az eredményeket elkaptam.
Dénes jövő héten ha csak kiáll a mikrofonhoz, és beleböfög, akkor is megvan a garantált 96%.
Nádor Dávid számomra a széria nagy rejtélye, ki és miért, és hogyan... mondjuk a malacvisítós Schwartz Dávidot sem értem nagyon.
Reginának voltak szép pillanatai, meg Mónika maradhatott volna még, bár bevallom, ő se volt az igazi soha.
Benn kellett volna tartani az XXL-es csajokat, de nem volt meg a bátorság. Így jártunk.

Mortanius 2013.01.19. 13:12:13

Nika, te jó ég de jó volt! Ez a Pál kölyök sehol nem volt hozzá képest. Gyalázat lesz, hogyha ilyen közepes hanggal megnyeri a műsort.

nzk 2013.01.19. 13:13:48

imádlak, sixx, de a beválogatott kommenteké most az aranyérem... :)

Sokorai_Atala 2013.01.19. 13:14:47

Szerintem Pál.D-re nem csak a tinisunák szavaznak.
Tulajdonképpen neki van egyedül olyan hangja,amit mindenki elfogad, nem zavaró, kellemes. A Berkes O. tényleg a leggyengébb láncszem volt, de kb a 2.adástól.

nzk 2013.01.19. 13:18:48

én amúgy nika - fatima - sudár anita - pál dénes döntőt csináltam volna, úgy, hogy mindenki azt énekel, amit a legjobban szeret és tud, azt veszi fel, amiben a legjobban érzi magát (ruha), és úgy mozog a színpadon, ahogy akar/tud. a mestereknek meg csak az lett volna a feladatuk, hogy kihozzák a 101%-ot mindenkiből. miért nem lehet 1 ilyet csinálni? csak megpróbálni 1x legalább? mert akkor talán észrevennék, hogy az ilyenre nagyobb igény lenne? kinek lenne az baj és miért?

Zb74 2013.01.19. 13:18:59

"Husnullina Regina [...] kiesett"

A Voice innentől kezdve játék tatárok nélkül.

Lucretia/My Reflection 2013.01.19. 13:26:18

Nika csak technika. Teljesen hatástalan azzal a szürke, jellegtelen hangszínével, nem véletlenül volt 10 évig háttérvokálos, sose hallgatnám. Ha már 2 hete kiesett volna, fel sem tűnt volna a hiánya. (Százszor inkább Regina, mint ő.)

Weisz jól énekel, de csak magyarul tud, ő se nagyon lép ki a komfortzónájából. A tegnapi gagyi dalával meg a kanárisárga gatyájával ő sem lesz nemzetközi sztár. Sőt, hazai sem.

Nádor Dávidnak szép hangszíne van és tud is vele bánni, de alapvetően őt is egykedvűen nézi az ember. Tegnap ráadásul neki is gyenge dalt adtak. Az ő győzelme - Weiszhez hasonlóan - szakmailag nézve valamelyest korrekt lenne, ráadásul a tv2 is mutathatna végre egy valamirevaló fityiszt az rtl-nek ezzel.

Gájer Bálint... Amíg szvinget énekelt, rühelltem. Az elmúlt 2 adásban viszont mert váltani, amivel úgy tűnik szerzett szimpatizánsokat, csak az a baj, hogy ezt túl későn lépték meg. Nem hiszem, hogy nyerni tudna innentől.

És ott van Pál Dénes, az enigma. Nagyon szép, kellemes (és manapság sajnos ritka) bariton hang, amit totál félrekezel a Mező Miska. Mindenáron valami gyökér nyálgépet akarnak belőle kihozni, holott a fb rajongói 95%-ban negyvenes, ötvenes nők, szóval ez felesleges is.

Mindenesetre ő a közönségkedvenc, a visszafogott személyisége és a hiánycikket képező mély hangja nagyon szerethető, a férfias, snájdig vonásai miatt pedig sok ffi számára utálható, és így még ő a legmegosztóbb, leginkább érzelmeket kiváltó figura a mezőnyben, valószínűleg ő lesz a nyertes.

a rettegett drótos 2013.01.19. 13:28:14

(@home)
-Te, melyik az a Pál Dénes?
-Hát az a szép sze...mű gyerek.
-Melyik? Az a mély hangú?
-Az.
-Bazmeg ez nem egy énekverseny?

ennyi

Mortanius 2013.01.19. 13:29:35

@Lucretia/My Reflection: "...a férfias, snájdig vonásai..."

Te jóságos atyaúristen! Tényleg létezik ember aki ezt gondolja!?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.01.19. 13:36:07

hogy mennyire faraszto mar ez a "bugynedvesito szemek" meg a "penisznovelo gepkocsi" fantasztikus indexes fordulatok...
22 eve lejart lemez
lehetne ujitani

...gabka... 2013.01.19. 13:37:39

nzk: ez a négyes szerintem is kiváló lenne a döntőben, szívemből szóltál :)

mr.louie 2013.01.19. 13:48:46

@Lucretia/My Reflection: na ne viccelj.. egy emberesebb fingástól hanyatt esik a vasággyal együtt 50 kilós srác.. ilyen ma a snájdig? ettől még a hangja lehet jó, de hogy férfias?

harcosDuke 2013.01.19. 13:53:01

Ha Veres Mónikára már gyerekként felfigyeltek, önálló albumai jelentek meg, és mégsem lett közönség-kedvenc, annak szerintem az az oka, hogy kissé fakó a hangszíne. Mondjuk, ha a Szécsi-ikrek hangszínével rendelkezne...
Nem igazán sajnálom, hogy kiesett. Ahogy eddig tehette volna, most is előtte áll minden.
Pál Dénes mostani szereplése felejthető, de az elődöntős "Wild Roses" duett-dala kivételesen tényleg szebb, mint az eredeti, pedig az is egyik kedvencem.

Horváthh Nemmondommeg 2013.01.19. 13:57:02

Pál Dénes profi ebben a cirkuszban. Kérdés, hogy a szerkesztők is így akarták e, vagy csak időközben belátták, hogy jobb ha nem erőltetnek más vonalat a műsorra mert így hozza a legnagyobb hasznot. A tanulság az, hogy legközelebbi műsorra már majd így készülnek, ilyen hangokra hegyezik ki a mezőnyt, mert akkor majd még nagyobbat lehet kaszálni. Az embereknek azt kell adni amit akarnak, ilyen egyszerű ez.
Látható volt már a duettben is, hogy Pál Dénes szinte háttérbe vonul segítve Nikát, de ezt minden veszély nélkül meg is tehette, mert számára is nyilvánvaló, hogy Ő fog győzni.
Nem kizárt, hogy a győzelem után majd lesz olyan riport is vele amiben erről a tudatosságáról is beszélni fog, csak legyen olyan riporter aki megkérdezi. :-)

Bíró Katalin 2013.01.19. 14:06:49

így hogy kiesett Nika, semmi értelme ennek az egésznek. Őneki kellett volna megnyerni ezt az egész hóbelebancot

Liping 2013.01.19. 14:08:49

Hát, csak annyit tudok mondani, hogy Nikáért kár. Valóban nem énekverseny, pláne ha 9:1-hez arányt nézzük.
Nika képességeinek a töredékével sem bír Dénes, tényleg az a helyzet, hogy jópasi, s nagyon meggyőzően hozza az ártatlan imidzset. Ki ne szeretne hinni egy olyan iszonyat helyes pasiban, aki ennyire szerény és láthatóan nem érzi át, hogy mennyire szép. Még a vaklányt is bevállalná, mesebeli herceg.
Nikának ezzel szemben nem volt esélye. Kár, eleinte tényleg tetszett ez a műsor.

Simon Liza 2013.01.19. 14:15:23

Azt aki weis viktornak ezt az flm számot adta, meg azt aki ezt a kanári gatyát rá, visszavinném az időben és futtatnám őket a bedrogozott császár előd autója előtt, talán átgondolnák a dolgot.
Szerencsétlen kínjában Kozsó féle keresztezem a karomat a szívem előtt pózzal fejezte ki a helyzet feldolgozhatatlan mivoltát.
Én kérek elnézést.

mézescsók 2013.01.19. 14:15:30

Szerintem Mező favoritja Mónika volt, ezért kapott már hetek óta nyálas számokat Pál Dénes,hátha kiejti a jónép. B
ár amilyen szépfiús jelenség (amiről egyébként nem tehet), nehezen lenne elképzelhető, hogy valamit metált hörög. A Chris Rea szám végtelenül uncsi, éneklés szempontjából nem nagy kihívás. Jobban járt volna, ha a kisfilmje alatt bejátszott Nick Cave: Into my arms-t adják neki, így legalább kihasználták volna a hangi adottságait. Mert azért nemcsak szépfiú Ő, hanem mély hangjai is ritkák a hazai zenészek között.
Egy tapasztalt zenésznek, mint Mező, illene utána gondolnia, hogy ha valakinek annyi lehetőség adódott a szólókarierre, mint Nikának, és harmincvalahány éves koráig mégsem jött össze, ott talán a tehetséggel is lehet csipetnyi probléma.

Simon Liza 2013.01.19. 14:19:01

Nika hiába énekel jól, szinte semmit nem hittem el neki.
Ez a Pál Dénes hiába nem olyan jó, de a semmit is el tudja hitetni.
Tényleg gyönyörű szemei vannak, megigéző az agész jelenléte, a hangszine abszolút kellemes. A fazon nagyon szerethető. Ebből a gyerekből még lehet mit kihozni. Részemről neki szurkolok.

mókus(s) 2013.01.19. 14:26:04

Érdekes, hogy Hernádi és lánya senkinek nem jutott eszébe... Kár, hogy a Voice szerkesztőinek igen.
Hülyeség tényleg, hogy a Mesterek csapattagjai a többiektől teljesen függetlenül versenyeznek egymással.
Somló a "családon" a Mesterekhez tartozó énekeseket és Mestereket értette, mint azt később megmagyarázta. A családon kívüli erőszak erre utalhatott. Somló vagy nagyon hülye, vagy nagyon gyorsan jár az agya, és amikor megoszt egy gondolatát, az már sok logikai ugrás után van, amit persze így nem értünk. Valahol megértem, ha ez a verzió igaz, mert rám is néztek már bambán, csak azért, mert a gondolatmenetem egy részét nem osztottam meg.

Sokorai_Atala 2013.01.19. 14:30:57

@mókus(s): Hernádi nekem eszembe jutott, csak nem lenne méltányos a véleményem,mert finoman szólva nem nagyon bírom:)

harcosDuke 2013.01.19. 14:35:04

@Liping:
Nika eddigi pályafutását nem Pál Dénes keresztezte. Saját jellegtelen hangszínével kellene megbirkóznia, de az reménytelen.
Lány se vagyok, sajna fiatal sem, de szívesebben hallgatom a srácot. Mondjuk egy Johnny Cash-szám is jól állna neki.

Lucretia/My Reflection 2013.01.19. 14:37:22

@mr.louie: férfias _arcvonásokról_ beszéltem, nem az alkatáról. 21 évesen, az ő korosztályában a sok lányosarcú SP meg brasbence között szerintem igenis az.

Karmadealer · www.sajtoszsemle.blog.hu 2013.01.19. 14:43:11

Pál Dénes lesz a magyar Bryan Ferry. Háziasszonyok, előre!

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2013.01.19. 14:43:49

Szerintem nagyon hiányzik a magyar könnyűzenéből egy ilyen srác, mint Pál Dénes. Nem hiányoznak az R'n'B-s frazírok, ha énekel, nem hiányzik semmiféle koreográfia. Gyönyörű a hangszíne, és nemcsak a megjelenésének köszönhető, hogy elvarázsolja az embert. Ha Nika énekelt, hallottam és láttam egy profi (képzett) énekesnőt. Ha Dénes énekelt, képek, filmrészletek, tájak, mozdulatok jelentek meg a lelki szemeim előtt, "elvitt valahová". Ezt nem lehet tanulni. Ez egy adottság.

[c] 2013.01.19. 14:58:59

@Fenimore: "Benn kellett volna tartani az XXL-es csajokat, de nem volt meg a bátorság. Így jártunk."

Egyetértek.

Hans Lopkowitz 2013.01.19. 15:04:03

@mr.louie: Két Voice-on is ott voltam... igen ez a divat. Két pödrötthajú csapottvállú fiúka állt meg előttem. Azt vettem észre hogy az én vállam pont olyan széles, mint a kettőjüké együtt – pedig átlagos vagyok.

"Csak semmi buzulás..."

KrustytheClown 2013.01.19. 15:07:39

Mind a négy döntős sótlan, hogy csak na. Azt sem tudom, hogy sixx mit eszik Nikán (vagyis a hangján, mert a testéből kitelne hat éhező cigány nagycsalád heti húsadagja). Ő is olyan semmilyen.

Gájer Bálint beszari (a stílusa jó), Vejszviktor nagyképű fasznak tűnik (nem rokonszenves a viselkedése), Pál Dénesnek ugyan jó a hangszíne, de egydimenziós énekes (viszont eladhatóak a pináknak a zenéi), Nádor Dávid meg középszerű (az arca sem valami jellegzetes, férfias).

Liping 2013.01.19. 15:14:44

@harcosDuke: ez tény, de itt akkor sem a Dénes volt a jobb.

combos 2013.01.19. 15:15:16

Hehe, az "ősz Mester" nekem is feltűnt már. :-)

Szerintem szakmai szempontból ez lenne a korrekt sorrend:
1. Gájer Bálint: Azonban swinggel a Nagy Könyv = Egri csillagok országában nem lehet nyerni (én sem szeretem a swinget :), és sajnos túl későn váltott stílust ahhoz, hogy érdemi rajongótábora alakuljon ki. Caramel mint Megasztár-nyertes jobban is menedzselhette volna...
2. Weisz Viktor: Szerintem ő is profi, akár első is lehetne, szubjektív okokból tettem a második helyre: Elég jimmys a stílusa.
3. Pál Dénes: Kezdetben neki szurkoltam, de mivel a többiekéhez képest bocibocitarka színvonalú dalokkal átalibizte az utolsó három adást, és akárhogy nézzük, csak a hangszíne különleges, az énektechnikája az egyik leggyengébb, nem lenne igazságos a győzelme. (Pedig győzni fog.)
4. Nádor Dávid: Amilyen jól indult, annyira elszürkült.

Érdekes, hogy a Megasztár szériákban mindig szakmaibb végeredmény szokott kijönni, mint ahogy most a Voice-nál kinéz. (Egyébként érezhető, hogy a TV2-nek nem PD a favoritja.)

godel 2013.01.19. 15:21:49

@KrustytheClown: Azért arra kíváncsi lennék, hogy magadat hogyan jellemeznéd...Feltételezem,hogy te vagy maga tökéj,bár téged olvasva inkább "tök éj".Sajnálom azt a "p.nát",aki-már ha van ilyen egyáltalán-veled tengeti jobb sorsra érdemes perceit

kamasuka 2013.01.19. 15:21:54

"Gájer helyett Nikát szívesebben láttuk volna a jövő heti döntőben"
Most Gájer helyett, vagy Nádor helyett?
Látod, te sem tudtad eldönteni, így Nika esett ki. :)

godel 2013.01.19. 15:27:09

@godel: Én sem vagyok tökély:) bocs

Teshow 2013.01.19. 15:31:42

A Gájer-hype a kezdetektől látható volt, ezzel együtt azt kell mondanom, hogy ő volt talán az egyetlen, aki a komfort zónájából (swing) kimozdítva is tudott teljesíteni, úgy érzem, van esélye arra is, hogy (jó manager/producer segítségével) a műsor hátszelét kihasználva később is bennmaradjon a sóbizniszben.

Érdekes, de a két tinibálvány közül Olivérben érzem még ugyanezt (bár utálom, amit csinál, de nem én vagyok a célközönség). Szerintem háttéralku volt, hogy a család, amelyiknek nem okozott volna gondot tetszőleges számú sms-t küldeni, és azzal benn tartani őt, egy későbbi karrierépítésért cserébe - nem lennék meglepve, ha a műsor után valahol Karamella védőszárnyi alatt bukkanna fel, egyszercsak hirtelen indokolatlan, ahogy Besenyőpistabá' mondaná :)

Nádor Dávid a Voice Antal Timije: jó alapok, ígéretes kezdés, béna mentor/mester és a végére teljes kiszürkülés.

Nikát megírtátok már előttem többen: jó, sőt profi, de pont az a kis "valami" hiányzik belőle, amitől a vokálból kiemelkedne az első sorba. Voltak nála izgalmasabb csajok a kiejtettek között.

Pál Dénessel a TV2 hozza a biztonsági játékot. Valahogy még a végére kicsit menteni a nézettség romjait és koldulni rá még pár tini + MILF sms-t. Utána mehet a lecsóba, nem érdekes. Ez sem új dolog, a Megasztárban eljátszották már ezt Palcsó Tomival, aki a bánatos-kiskutya-tekintet-fílinggel beesett a második helyre (pont Caramel mögé) de utána pont nem vitte semmire.

Man on the Moon 2013.01.19. 15:32:14

Nekem Pál Dénes végig szimpatikus volt, egyéni, összetéveszthetetlen a hangszíne, de egyszer sem kapott sajnos olyan dalt, amiben igazán énekelnie kellett volna. (Ha nyer, a két szép szemével fog nyerni.) Veres Mónika simán jobb volt tegnap (is), bár mint jelenség nekem sokkal kevésbé tetszik. De ha már Voice, simán leénekelte PD-t, ez tény. Marha jól tolta a Whitney Houston dalt, amihez kell némi hang, nem úgy mint a Földvár felé félútonhoz vagy a Kell ott fent egy országhoz, amihez kb elég a megható-átható kék tekintet és a mély lágés dönnyögés. Több van a srácban sokkal, ha a döntőben kapna egy kevésbé csak a külső adottságaira építő dalt, meg is mutathatná.

A Megtalállak még című opus tényleg akkora durranás, hogy 3 héten belül két tehetségkutatóban is el kell sütni? Rémes...

Somló szinte minden megszólalása epic. :D

Cattish 2013.01.19. 15:40:47

Pál Dénes és a régi megasztáros Pál Tamás rokonok?

Tamás hangszíne nagyon hasonló, de még talán a fejük is:
www.youtube.com/watch?v=i5E1LRZ4_ek

penetráns 2013.01.19. 15:48:07

Nem rokonok, Cattish.

Valami matematikához értő egyén árulja már el nekem, hogy mit jelent az, hogy 60-40%-ot kioszt a mester?? az hány szavazattal egyenlő? mert ha pl az össz közönségszavazat 60-40%-a, akkor az elején 10 szavazat is totál átalakítja az egészet.. abszolút nem értem én ezt..mondhatni gyanús

2012.01.23. óta tag. 2013.01.19. 15:50:09

Őket nem érdekli a réteges öltözködés.

silverwol 2013.01.19. 15:51:40

Mind a négy zsűritagnál a jobb jutott a döntőbe, szerintem.
Bálint egyértelműen jobb, mint bájgúnár Olivér. Meglepő, hogy nem nyomták le az SMS-ekkel, de örvendetes is. Ráadásul Bálint már három dalt is nem.swingelve énekelt és nekem tetszettek ezek az előadások is.
Viktor egyértelműen jobban érdekel Reginánál, még ha tenyérbemászó képe és viselkedése is van. Nem szimpatikus, de jól énekel.
A két Dávid közül is a jobb jutott tovább, de ő a leggyengébb a négy döntős közül (ő nem mozgat meg bennem semmit, még csak utálni sem utálom).
Dénes dalválasztásaiért valóban kár. Tudna ez a srác mást is, biztos vagyok benne, de a szavazat maximalizálás miatt nem várható váltás. A dalokat viszont, amiket kapott, szerintem jól énekelte el.
A hangszíne miatt Dénes lenne a legjobb győztesnek. Második helyezett Bálint, harmadik Viktor. De az SMS-ek szerintem nem ezt adják majd ki.

A tegnapi műsor szerintem nem volt sem unalmas, sem rossz. Végre élvezhető volt, nagyrészt.

combos 2013.01.19. 15:56:05

@penetráns: Kiszámolják a nézői szavazatarányt, és mindkét versenyzőnél átlagolják a nézőktől kapott százalékot és a mentortól kapottat. Például: Dénes 40%-ot kapott Misitől, kb. 90%-ot a nézőktől, így jött ki a kb. (90+40)/2=65%-a a végére.

kamasuka 2013.01.19. 15:57:55

@Mortanius:

Mesélj már, hogy miért jó Mónika!? Mitől jobb, mint Dénes? Pl. ha valaki gyereksztárból kiindulva sem fut be ennyi idős korára profi karriert?

dare 2013.01.19. 16:05:48

Lassan vége a műsornak, nekem tetszett a mostani bár volt olyan is amit hiba volt megnézni a profizmus hiánya miatt de ez tetszett.
Csak egy játékost sajnálok hogy nem jutott be és az Sudár Anita mert ő volt a jobb a párbajdalnál, és biztos hogy megkedvelték volna a nézők de Bálint is megérdemli hogy ott legyen mert nagyot küzdött a nézők szimpátiájáért.
Nekem a válogatásokon Nika volt az egyik nagy kedvencem de mégse írom azt hogy "neki kellett volna megnyernie vagy sokkal jobb volt mint az a bájgúnár" mert nem lenne igazam.
Dénes megérdemelné hogy megnyerje a versenyt, nem az eddigi teljesítménye alapján mert ezek a dalválasztások elég trére sikerültek neki(bár így is jobb volt a csapatában mindegyiktől), nem is értem Misi miért erőltette ezt a vonalat, hanem a műsor címe alapján mert van neki.
Jól mondta Caramell is egy jól előadott szám után hogy ez szép és jó de benned több van és még le is hurrogták. Jó lenne ha mi nézők is szerkeszthetnénk a műsort és tehetnénk javaslatokat a dalválasztásokra mert én egész más számokat adtam volna Dénesnek.
De most már mindegy is, van bent 4 jó énekes és nyerjen az egyik(Dávid kivételével), aki meg azt állítja hogy nem oda valók az ne nézze meg a döntőt mert ezek a szürke jellegtelen hangok még a végén felidegesítik!

godel 2013.01.19. 16:08:41

@penetráns: Ez azt jelenti (ma felvételizett központilag gimibe a lányom,így edzésben vagyok), hogy van x-nek 60%-a Y-nak 40%
Elindulnak a szavazatok,hogy egyszerűbben számoljunk összesen 10 db (lehetne 10 000 is)
ami x-nek 3 db (azaz 30%) ,y-nak 7db (azaz 70%),ha összeadjuk a szerzett 30%-ot és a mestertől kapott 60%-ot és elosztjuk kettővel,megkapjuk az átlagát (ez SZKT szavai szerint az összevetés ) szóval az 45% lesz ,y-nál 40+70 % osztva 2-vel 55%,na így jön ki a dolog...

kamasuka 2013.01.19. 16:11:18

@Lucretia/My Reflection:
A srác egyszerűen tökéletes. Sokan fikázzák, hogy unalmas, de talán ő az egyetlen, akit érdemes lenne később teljességében CDről is meghallgatni, még a jelenlegi "popszakmában" is, amely - mint az közismert - "senkiházaiak kezében van", és ő idővel SE szürkülne bele a tucattrendi előadók sorába, pont azért, mert különleges a hangja. Jó dalokat lehetne neki írni, na.

Ráadásul, nem viselkedik idiótaként (még Regina volt a másik aki értelmes tudott maradni, pedig nem bírom a csajt) semelyik megnyilvánulása során, ill. "jaj, mennyit tanultam a Mesteremtől" szöveg sem jött elő nála. Plusz, remek érzékkel vette tudomásul, hogy ő a 40%, és Nika a 60. Amikor kijött a 90/10 rögtön látta mindenki, hogy itt bizony nem Dénes a 10%. Ráadásul ő volt az egyetlen, aki az összes szavazást megnyerte.

godel 2013.01.19. 16:16:56

Ja, és Berkes Olivér egyébként remek jazz és soul énekes (lett volna),ha hagyták volna,hogy azt énekeljen,érdemes meghallgatni néhány számot tőle a neten,de hogy női előadókat énekeltetni vele?!Persze a Voice-ban az ott előadott számok számítanak és ez így korrekt.Arról meg végképp nem tehet,hogy hova született (ez olyan jó magyar irígység),de a rajongóival nagyon korrekt és szimpatikus módon bánik...(ezt tanusíthatom)

kamasuka 2013.01.19. 16:28:04

@Liping:
Khm. Az első kivételével (MMMMMMMMM,...M...M) nem Dénes választotta a dalait. Míg Nikára mindig olyat "kényszerítettek", ahol kijött AMIBEN JÓ, de semmi több. A lassú száma, ill. a saját választás (Flashdance, mert annyira felbátorodottnak érezte magát miután előzőleg nézői szavazatokat is kapott) kimondatlanul is totál bukás volt, mégha nem is volt hamis, és az elcsúszás is technikai jellegre utalt, de élőben szarul szólt. Már az csoda, hogy akkor továbbment, és nem Böbét vitte tovább Misi. Caramel egy közhelybajnok, de ő legalább simán kiszórta Fatimát amikor az szar volt - mégha ehhez elég nagy köze volt a producernek is ...

kamasuka 2013.01.19. 16:30:32

@Simon Liza:
Azért érdekes lesz, amint Mező Mihállyal énekel majd duettet, valami nem nyálast. :)

kamasuka 2013.01.19. 16:34:17

@combos:
"Caramel mint Megasztár-nyertes jobban is menedzselhette volna..."
Későn jött rá, hogy miután Fatima kiesett, maradt neki egy Quan, egy Oli és a Bálint gyerek.

Bálint amúgy nem rossz, ráadásul komolyan meglepődött, hogy ő ment tovább.

harcosDuke 2013.01.19. 16:52:05

Veres Mónika 1999-ben és 2000-ben is kiadott albumokat. Nehogy már a mai tinilányokat tegyük felelőssé, mert ezek nem keltettek komolyabb érdeklődést iránta, nem kapott felkéréseket, stb.
Nem az a jó éneklés, ha valaki profin elénekel egy dalt, a lényeg, hogy bennem a nézőben milyen hatást vált ki.
Ezért én Reginát hiányolom a döntőből, jobban meg tudott érinteni, mint Nika.

kamasuka 2013.01.19. 17:01:41

Aki a kezdetek óta figyeli, az észrevehette, hogy sem Nika, sem Fatima, sem pedig Heni nem mozgatott meg a nézőkben semmit. Sem szavazatok, sem semmilyen formában.

Mi lesz legközelebb? Elindul az Illés vagy Bródy? Esetleg Pataki Attila is?

na_ja 2013.01.19. 17:11:56

Hát igen, nehéz már élvezni egy olyan műsort, amiből kiesett az, akinek az ember szívesebben odaadná a díjat, mint aki még porondon van. Szórakoztató volt a műsor, de azért a csúcsponton már túl van.
Nádor Dávid még mindig kicsit álszent nekem, ezen már nem fog tudni változtatni. De jók voltak a függő csajok a függönyökön!
Schwartznak szerintem nem egy ilyen dalt kellett volna adni, mert ezzel nem lehet mit csinálni. Előadod úgy, ahogy az eredeti, akkor el van ismerve, hogy tudsz, de semmit nem lehet vele variálni. Malek amúgy is Nádor-párti, ezzel feltette a pontot az i-re. Ennyi erővel a Himnuszt is adhatta volna neki.
Regina dala jó volt. És ennyit lehet róla elmondani.
Weisz ugrott 20 évet és már a 90-es éveknél járt most, már alig laza 20 év van napjainkig. Ez a dal elég komolytalan volt, de legalább egy fokkal izgibb, mint az eddigiek. Az, hogy hamis volt, senkit nem érdekel, azért csak mások eshettek ki idáig.
Gájer dala elég nyálas volt, de még mindig az est legjobb produkciója. Kicsit túlspilázta a második felét, de megköszönjük a swingmentességet, és bízunk a jövő heti győzelemben.
Berkes hangját eskü szeretem, de valahogy minden dal rosszul áll neki a párbajdala (Break your heart) után. Vagy ott a Bazsi kaparta ki neki a gesztenyét? Nem is tudom, talán egy Robbie Williamst kellett volna?
Pál Dénes 3. ugyanolyan produkciója a dal súlyosságához képest elég lájtos lett, azt hittem, most mindent lehengerel a letargiával és hatásvadászattal, köszi, hogy nem tette, de ezáltal lett ez a dal egy nagy nulla. Nikánál pont azon gondolkodtam, miért nem vállalja be a Várlak Még című régi dalát, szerintem rohadt menő lett volna. Így most ez megint egy Király Linda 2. produkció volt, mint a többi.
A párbajok közül az elsőt nem láttam (nálatok is akadozott a Facebook a reklám alatt? Azért ragadtam a gépnél a konyhában), pedig a dal jó. Az összefoglaló ismétlésnél kicsit igazságtalan volt Nádor egyik jobb sorát mutatni Schwartz sokkal bénább sorával, de mindegy. Regina csúnyán elbénázta a dalt, Weisz köszi az angolt. Gájer-Berkes jó volt, szegény Gájernek ez gondolom olyan volt, mintha Jászai Marit egy Kovi filmre kérik fel. Dénes pedig csúnyán visszafogta Nikát a duettben. Biztos voltam benne, hogy ezt fogják énekelni, de a cölöp Dénes egy az egyben visszahúzta Nikát abban, hogy ordítson egy jót. Úgy is nézett Dinire, mint ha valami ovissal énekelne. Pedig ebben Nika nagy lehetett volna.
Mindegy, ki esett ki, tényleg. Gájernek örülök, de ez a műsor már nem arról szól nekem, mint az elején. Ha a döntősök közül lenne kedvencem már az elejétől fogva, akkor most nyilván jobban fel lennék pörögve, így kíváncsian megnézem a döntőt a nagy duettekkel. Lehet tippelni, Malek mennyit enged át Dávidnak...
És mint mindig: Quant és a Szécsiéket vártam volna valahová ide.

takingsider 2013.01.19. 17:24:07

Gájernek kellene nyernie, ha csak a hang számít (Nika remekül énekelt, kivéve azon a két-három ponton, amikor megint agresszívan kiabált egy rövid ideig, egyébként ehhez a dalhoz volt a legkevésbé bántó a durva hangszíne, de azért nem tudta pótolni azt a mélységet, ami az övében nincs meg az eredetihez képest)

takingsider 2013.01.19. 17:25:46

Pál Dénes szimpatikus srác, a hangja sem rossz egy bizonyos, szűk tartományban, de a tegnapi nótát, akármennyire is érintett volt (lehetett) sajnos nem tudta átadni, gondolom, nem érett ehhez.

takingsider 2013.01.19. 17:27:32

Nádor Dávid sajnos tényleg hideg egy kicsit, de kétségtelenül van hangja. Ha bevállalna egy vagyány rockdalt, amit lazán és jól elénekelne, akkor megérdemelné a győzelmet. Ha Weisz nyerne, akkor az sótlan-középszerű lenne, mint a Tabáni. Amúgy szerintem a wicked gamre szavaznak majd a legtöbben

ZoZy 2013.01.19. 17:49:32

Hál' istennek, már csak egy részt kell végig kínlódni. Az énekesek olyanok, amilyenek, semmivel sem jobb, mint a megasztár/csillagszületik/xfaktor mezőnye. Sőt ,ha azt nézzük, hogy nem rendes kaszting volt, hanem meghívott, be nem futott vagy régen elfelejtett félprofik is szerepeltek szép számmal, akkor a színvonal még szánalmasabb. Csak a hang számít! Aha, anyátokat. De a legroszabb maga a műsor képernyőn való megjelenése volt. Katasztrófális rendezés, hangmérnöki és operatőri munka. A rendezőt és a stábot szimplán agyon kellene verni. A két perces dalból 70 másodpercben nem az énekes volt a képernyőn. Egy élőben adott énekversenyen minden érdekesebb volt, mint az énekes. A zenekar, a közönség, a mesterek, a táncosok, a nagytotál képek, ahol olyan messziről mutatták a színpadot, hogy mindenki felismerhetetlen volt. Ja meg a színpadi fények, amik annyira erősek voltak és annyira vakították a kamerát, hogy élvezhetetlen lett az egész. A tegnapi kedvencem amikor valamelyik szám alatt csajok bohóckodtak a kötélen és volt olyan 5 másodperc, amikor csak az kötelet mutatták üresen és csak azután kúszott lejebb a kamera, hogy legalább az a szerencsétlen csaj is benne legyen a képben. Azt hittem a cirkuszban vagyok. Az xfaktor is szar volt, de legalább az rtl tud profin műsort készíteni. A tv2 pedig előre garantálhatóan gagyin csinál meg mindent, pedig most nagy lehetőségük volt, hogy konkurrens műsor nélkül fut az ő tehetségkutatójuk, de nyomorultak hozzá, hogy ezt a javukra fordítsák és nagy nézettséget érjenek el. Ők az örök vesztesek.

Chuck Νorris 2013.01.19. 17:50:16

A saját hangszini izlésem szerint a top 4-em ez lett volna.
Pál Dénes - nagyon sok jó számot lehetett volna adni neki, bár a legtöbb nem tucatdal. Talán a Perfect Day lehetett volna az amit a közizlés is értékelt volna.
Regina - a sok gagyi helyett adtam volna neki Morcheebat, Sadet, Norah Jonest, nagyon szépen el tudta volna énekelni sztem.
Szécsi Saci - A Michelle nagyon tetszett, bár kicsit ügyetlen volt, de ez a feldolgozás tetszett nekem az egész müsorban, az érdekes hangszine miatt. Más hasonló feldolgozást szivesen hallgattam volna töle.
Nádor Dávid - töle pedig igazi spanyolos dalokat vártam, pld Manu Chaot :)

dare 2013.01.19. 17:50:36

@na_ja: A szécsi lányoknak egy számuk se volt ahol ne bakiztak volna(később jók lesznek ők) és Quan a döntőbe? Valahogy furcsán hallgattad a produkciójukat és a többiekét is(elfogultan) ezért érezheted ezt amit érzel.
Minden csapatból az jutott be aki a legjobb volt, én Torzsa Gabit szívesebben hallgattam volna ugyan Dávid helyett de Malek kiejtette és ez van.
Szerintem a szerkesztők téged is bevittek az erdőbe, nem nézni kell a produkciókat hanem hallgatni mert nagyban tudnak befolyásolni.
Engem is zavar mikor Dénes énekel és csak a szemét mutatják, vagy mikor Reginának füstbe kell fetrengeni pedig akkor énekel a legjobban és még sorolhatnám a végtelenségig.
De ha visszahallgatom(nem nézem) a 4 döntőst bennem nincs annyi kétely hogy nem érdemlik meg hogy ott legyenek.

Emanuelle 2013.01.19. 18:14:33

Nádor Dávidot az ötödik, Gájer Bálintot a hatodik percben kezdeném el nagyon unni. Dénesnél kb. a 8. percben azt kezdeném gondolni, hogy inkább szavaljon József Attila verseket és közben nézzen végig a gyönyörű szemével engem, Viktor viszont akár hosszabb időre is le tudna kötni, mert jó a hangja és jó előadó. Győzzön ő.

NewRiver 2013.01.19. 18:22:02

Gájer a legjobb. Dénes hangjában nem tom mi a nagy etwa, ráadásul engem már idegesítnenek ezek a szép fiúkák

combos 2013.01.19. 18:23:09

Azt hiszem, a döntőt felesleges megnézni. A Voice Facebook oldalán Pál Dénes továbbjutásának bejelentése kb. 4200 like-ot kapott, míg a többieké 600 körülit. :-)

Egyébként 3 mestert is leszavazott a közönség (Malekot is, csak ott nem tudtak fordítani), csak Caramelt nem. (Én azt vártam az eddigiek alapján, hogy Caramelt leszavazzák, Malekot nem.)

Bálint 14 2013.01.19. 18:30:13

Olyan jó lenne, ha ezt a blogot egy zeneértő ember írná. Szánalom...

Bálint 14 2013.01.19. 18:39:49

@Liping: Félelmetes, hogy ma, 2013-ban jó pasi szinten Dénessel példálóznak a lányok.
1. Ez egy énekverseny, amiben full átlagos képességű. Veres Mónika - Pál Dénes 10%-90%?!
2. Azért anno a pasi ideál nem 55 kg és 170 cm volt. Nem csúnya gyerek, de na...
Bocsánat, ha sértő voltam. Semmi bajom a sráccal, de ijesztő, ami itt folyik.

Liping 2013.01.19. 18:44:14

@Bálint 14: Hát, a pasiideálok változnak talán, de szerintem az a gyerek tényleg nagyon szép, hazudnék, ha nem így látnám. Gyönyörű szemei vannak.:)
Ettől még ez ha énekesverseny volna, nem ez lenne az eredmény.

Bálint 14 2013.01.19. 18:51:10

@Liping: Valóban változnak és szerintem furcsa irányba. Persze nem tisztem ítélkezni.
Amit látok, hogy egy önmagát HANG-nak nevező műsorból kiestek a HANGok és a fél karomat, hogy egy fiatal, kékszemű, férfinek még nehezen, max fiúcskának mondható gyerek fog nyerni csak azért, mert a 40-50-es hölgyek örülnének, ha a kislányuknak ilyen rendes barátja lenne. Nem értem, majd egyszer talán megfogom.

dr. Eminens 2013.01.19. 18:51:10

@Bálint 14: Anno Humphrey Bogart is afféle szexszimbólum volt hasonló paraméterekkel.

persicsbalint 2013.01.19. 18:51:28

Kösz sixx, hogy több kommentemet is beválogattad, de az egyiket dupláztad, azt törölhetnéd.

dr. Eminens 2013.01.19. 18:53:46

@dr. Eminens: Meg James Dean is egy alacsony, vékony gyerek volt.

Chuck Νorris 2013.01.19. 19:00:35

Egy igazi énekversenyben, nem lennének arcok, és csak a szakma döntene, nem a botfülü közönség.
Ebben a formában ahol vannak arcok, kialakulhat szimpátia, és a közönség is befolyásolhatja az eredményt már nemcsak a hang számit hiába énekverseny a fő mottó.
pld..
Dénes hozza a saját szinvonalát ami mondjuk legyen egy 50% os, viszont az emberek 90%-a szimpatizál vele.
Nika meg lehet hoz egy 95%-os hangot, de az emberek 15%-át ha érdekli.
(ezek csak hasraütéses számok nem kell belekötni a lényeg hogy eladhatóság tekintetében Dénes veri Nikát, ezzel sztem még a legvérmesebb Nika rajongók is egyetérthetnek.)
Szóval maradjunk annyiban hogy ez a verseny csak a nevében ének.

Liping 2013.01.19. 19:11:24

@Chuck Νorris: nem tudok belekötni.:) Dénes sokkal eladhatóbb.

Mortanius 2013.01.19. 19:17:43

@NewRiver: Főleg, hogy nem is szép!

Nagy fej, nagy orr, nyeszlett test.
Butuska tini lányoknak szép ez maximum.

poppeszku 2013.01.19. 19:18:30

Sixx minden írásod nagyon jó,a napi fő szórakozásom az olvasásuk.De mondd már meg,miért kellett elqrni az Indexet?Hátha Te tudod a titkot.Bár az is lehet hogy én már nem vagyok fogékony az áttekinthetetlen és komplikált iránt.

dare 2013.01.19. 19:20:22

@Bálint 14: Férfi létemre mondom hogy nem érdekel milyen szeme van meg hogy néz ki de tud énekelni.
Sokak számára úgy látom ha valaki mély hangon énekel az már nem is tud énekelni, de úgy látom sok ember van ellenkező véleményen hála az égnek.
Már amikor volt a beharangozó(rapapampam) akkor kitűnt a mély hangjával de már amikor beválogatták is tudtam hogy ő nagy esélyes.
Nincs még egy ilyen szép mély hangú énekes Magyarországon és ezért kár fikázni.
Ha nem is nyeri meg a legtöbb lehetőség akkor is benne van, akár külföldön is

avionics 2013.01.19. 19:21:13

Abszolút lényegtelen hogy Pál Dénesnek milyen a nézése. A hangja viszont egyedülálló. Felesleges olyan dalokat számon kérni rajta ami nem neki való. Leonard Cohen sem vetemedne soha arra hogy pl. egy rock and roll-t énekeljen. Nagyszerű dalokat kéne neki írni, vagy feldolgozásokkal, adaptációkkal kéne elindítani a pályáját. Ő lehetne a magyar Nick Cave.

persicsbalint 2013.01.19. 19:38:23

Pál Dénesnek el kéne énekelnie a Moon River c. dalt.

Horváthh Nemmondommeg 2013.01.19. 19:45:25

Berkes Olivér énekes akar lenni és lesz is. Nyilván lesznek akik megveszik a lemezét is, elmennek a koncertjére is, de ettől még azért hamarabbb is kieshetett volna. Az anja lemezén is énekel egy számot, tehát a hátszél az megvan, de tagadhatatlan tény, hogy azon a lemezen az a szám volt a leggyengébb láncszem.

Az emberek eldöntik, hogy mit akarnak hallgatni. Már el vannak telve a tucatszám ontott egyen popsztárocskákkal. Több év telt el hogy idáig sikerült eljutni, de mostanra elérkezett a fordulat ideje. És az is biztos, hogy nem a Pál Dénes lemeze lesz eladhatatlan.

Lucretia/My Reflection 2013.01.19. 19:45:48

@Mortanius: Nagy fej, nagy orr, nyeszlett test.
Butuska tini lányoknak szép ez maximum.

Szerintem sokan nem ettől, tehát a külsejétől látják szépnek.
Másrészt meg a táborának a 90%-át negyven felettiek adják. A tiniknek Henderson Dávid meg a most kiesett Berkes Olivér volt a favoritja.

Egyébként meg: nagyon biztosak vagyunk a Pál Dénes győzelemben, pedig eddig csak a saját csapattársaihoz mérten jutott tovább biztosan. Márpedig a Büdi Szilárddal vagy a női versenyzőkkel (Nika, ikercsaj, duci szőke nő) szemben nem volt nagy kunszt megszerezni a nézői szavazatok többségét.

De mi van akkor ha mondjuk pl. a Caramel versenyzőire nagyságrendileg átlagosan sokkal több szavazat szokott érkezni, mint a Misi csapatában lévőkre? Az is lehet, hogy a Gájer Bálintra összességében több sms jön, mint a Dénesre.
Oké, ez a Nika 90%-os kiütése után nem tűnik olyan valószínűnek (bár ő bármelyik srác ellen kiesett volna, ez biztos) de az első és egyben utolsó alkalom az csak a döntőben lesz, hogy ez kiderüljön, mivel eddig a saját csapattársakat kellett legyűrni, nem a többi mester versenyzőit.

jack o'neill 2013.01.19. 19:45:49

Reginát és Nikát sajnálom, mindketten kifejezetten jók voltak, sőt! Azt a rajzfilmfigura fejű tök átlagos Nádor Dávidot meg nem bírom. A műsor amúgy hót unalom volt, Szabó Tripper Pubi meg még mindíg átlagon alul teljesít! Az operatőri munka botrány szánalom, mitöbb a műsor TV előtt nézhetetlen volt, köszönhetően az elképesztően gagyi, megasztár szintű világításnak.

CoolWater 2013.01.19. 20:14:18

Itt meg lehet hallgatni Pál Dénes kellemes baritonját más műfajban is.
www.youtube.com/watch?v=-3XuCtOS-m8

cöcke 2013.01.19. 20:45:53

Szemenszedett hazugság az egész műsor, mit kamuznak,hogy csak a hang számít, ha az számítana ez a szép szemű kölyök,már réges rég ment volna a levesbe.Ugyanúgy a külső számít,mint az össze többi alja énekvetélkedőben. Bár nem szeretem Nika hangját,de a profizmusához kétség nem fér, és majd megszakadt a szívem,amikor meglátta szerencsétlen a 90-10%-ot. Az a csaj gyakorlatilag a születése óta az énekléssel foglalkozik, de mindez mit sem ér, amíg csak álmodozó tinilányok,meg viszkető p**ájú negyvenes nők döntik el a műsor sorsát. Mert csak azok szavaznak.
Ha tényleg a hang számít,ha tényleg a legjobb énekest keresik,akkor miért nem egy értő szakmai zsűri dönt, vagy legalábbis többet nyomhatna lattba a szavuk.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2013.01.19. 20:46:33

Basszus, az Index címlapon azt hittem Data van. :D

na_ja 2013.01.19. 21:36:02

@dare: Múlt héten is megírtam, hogy szerintem el kell előbb dönteni, hogy miről is szól a verseny. Műveszetről? Zenei tudásról? Éneklésről? Eladhatóságról? És még sorolhatnám. Az eddigi tehetségkutatók nyerteseinek és helyezettjeinek egy része beállt a szürke ködbe, még ha platinások is vagy nem tudom. Nagyon kevésnek sikerült valami egyedit alkotni, pláne huzamosabb időn keresztül. Legyek megkövezve, de most a Tóth Gabival vagyok úgy, hogy ő valaki lett a Megasztár óta. Nyilván mások is vannak, de sok egyslágeres lett belőlük, vagy még annyi sem. Én, és természetesen saját ízlés alapján (amúgy mondjuk, hogy inkább a rock világa vonz főleg) nekem az említett 3 ember volt hosszabb távon elképzelhető egyéniségnek, eladhatónak és élvezhetőnek. Aláírom, énektudás szempontjából nem ők a legjobbak. A döntős négyes igen, ők sokkal jobbak. De soha semmit nem fogok tőlük meghallgatni szerintem. Ők egyek lesznek a sorban: Oláh Gergő, Varga Csaba, Kállay Bandi és még sorolhatnám. De semmi gond, Te úgy látod, én meg így örültem volna neki.

harcosDuke 2013.01.19. 21:43:14

@cöcke:
Fentebb írtam, hogy 1999-ben és 2000-ben Veres Mónikának albumai jelentek meg.
A mai tiniken múlott, hogy erre a közönség, a szakma sem harapott rá?
És te gondolom lecsaptál a lehetőségre, és megvetted az albumait.
Akik itt Nikáért, Fatimáért siránkoznak, nem veszik észre, hogy a közönség annyira felállva most sem ünnepelte őket. Tisztes teljesítmény, de nem maradandó élmény.
Nincs megtiltva nekünk, férfiaknak sem, hogy tovább juttassuk kedvenceiket,ezért a 40-es nőket se szidjad. Gondolom te viszont mindent megtettél, de miért is? Azt írod, nem szereted Nika hangját. Akkor most csak azért kellett volna továbbjutnia, mert gyerekkora óta énekel? Akkor a műsor elején eredményt lehetett volna hirdetni, ki énekel legrégebb óta.

Publius Clodius 2013.01.19. 21:52:05

@cöcke: pont ez a lényeg amit leírtál, csak te nem jó oldalról közelíted meg. Nika gyerekkora óta énekel, lehet akármilyen profi, de attól még csak egy átlagnál ügyesebb jómunkásember. A Dénes gyerek 5 éve énekel és nézd már meg hol tart. Még csak 21 éves könyörgöm. A Gájer Bálint akitől most mindenki el van ájulva, hogy milyen profi a Megasztárban még úgy rikácsolt, hogy ki kellett kapcsolni a TV-t, ezzel szemben a Dénes-t egyszerűen jó hallgatni, az embert jó érzés fogja el amikor énekel. Ez egy TEHETSÉG kutató műsor, ergo nem olyanokat kell győztesnek kihozni, akik egész életükben az énekléssel foglalkoztak, és millió lehetőségük ellenére se értek el komolyabb sikereket. A válogatón Caramel azt mondta, hogy a világon is kevés ilyen hangú énekes van, mint PD és ha ő nyeri ezt a műsort akkor belőle még akármi lehet, viszont ha Nika nyerte volna akkor kiad még egy CD-t aztán ment volna vissza a süllyesztőbe.

Gyevi bíró 2013.01.19. 22:01:49

Nevetek azon, amikor azt írják, hogy a hangok kiestek. Kezdjük ott, hogy ez a műsor kiesésről szól és bizony a nézők is szavaznak, akik sokszor nem a hang alapján teszik. De ami tényleg jó a műsorban: a beválogatott 48 emberből 30-nak tényleg volt hangja, akikből 24, majd 12 lett. Akik a 24-be bekerültek, azok közül nagyon kevésnek mondhattuk, hogy nincs hangja, emlékezzünk vissza a párbajokra.
Ergo: ez a műsor igenis a hangokról szól! Az más kérdés, hogyha a nézőnek átadják a stafétát, merre szavaz.
Tehát nagyon jól csinálták az elején, hogy csak a mesterek szavazhattak be énekeseket és amikor a nézők beleszólhattak, akkor már mindegy ki esett ki (hiszen kiesésről szól a műsor). A 24-ből már csak a szimpátia alapján került ki a győztes, és persze amíg lehetett a mesterek is befolyásolták. Úgyhogy én így nézem a műsort kezdettől fogva, hogy a jó felhozatalból nem gond, ha valaki kiesik, mert addig is övé volt a színpad.
Különben a fentieket igazolja az is, hogy a sok kommentben mennyire megoszlanak a vélemények, ízlések, ami sokszínűséget mutat, tehát nincs általánosan győztes (mint pl. anno Ruzsa Magdi vagy Radics Gigi), hanem itt mindegy ki nyeri, mert bárkiből bárki lehet. Ld. Pál Dénes és Szilvi duettjét majd a Dalban.
Szóval a műsor szerintem emiatt is jó volt, még ha sokaknak nem is ez a színvonal.

Lucretia/My Reflection 2013.01.19. 22:57:29

egyébként jókat röhögtem a vicces komment válogatáson, remélem lesz még ilyen máskor is, kedves sixx!

automaton_aliza · http://antiquefashioncompany.blog.hu/ 2013.01.19. 23:19:08

Weisz Viktortól a falra lehet mászni... Nem tudom, ki szavazott rá ennyiszer. 100% beképzeltség 0% tartalom. Pál Dénes legalább egy eredeti karakter lenne, és remélem lesz is, ha túljut a versenyen. Csak ne hagyja, hogy bedarálják, és találja meg a saját önálló stílusát. Ha lenne egy kis kurázsi a szervezőkben Tom Waits dalt adnának neki, bár lehet, hogy kockázatos, mert nem elég mainstream. www.youtube.com/watch?v=8aTvELXNXNU :D

cöcke 2013.01.19. 23:30:28

@Publius Clodius: visszautalnék az előbbi bejegyzésemre: "nem szeretem Nika hangját,de a profizmusához kétség nem fér"-szóval én ugyan nem vettem soha Nika-albumokat, erről ennyit.
És én egyáltalán nem vártam el,hogy szakmabeli, vagy profi nyerjen. De legyünk már őszinték, ha valaki egy fikarcnyit is konyít a zenéhez, annak egy percig nem kétséges, hogy Pál Dénes NEM a hangjának én NEM az (ének)tehetségének köszönhetően döntős. Vegyük pl. a tegnapi szereplését: a kell ott fent egy országban,nem szimplán alá-, főlé intonált, nem szimplán hamis volt,hanem teljesen kiesett a dallamból és totál mást énekelt. Nekem ez egy ÉNEKES tehetségkutató döntős állásával összeegyeztethetetlen, ráadásul minden műsorban ugyanazt hozza (ez igaz a Gájer Bálintra is), szomorúan dörmög és kész, hiába várja tőle Caramel a csodát,mert NINCS benne több. Viszont az is köztudott,hogy a nők meg vannak veszve érte (és MINDIG csak a nők szavaznak) és ha kimegy a színpadra és lóf@szt nem tesz le az asztalra,akkor is nyert ügye van. Amúgy meg kár is ezen ennyit pörögni, az ilyen srácoknak az a sorsa,mint a Placsó Tamásnak, érte is mindenki odáig volt,mert olyan cuki (a gyenge kvalitásai dacára), most meg nézzük már meg hányan emlékeznek rá. 5 év múlva egy halovány emlék lesz Pál Dénes is...

Publius Clodius 2013.01.19. 23:48:47

@cöcke: szerintem is gyenge volt a tegnapi első előadása, de ha nem bírnak adni neki egy értelmes dalt akkor nem csoda ha átmegy unottba.
Az meg hogy a szép emberek sokkal könnyebben érvényesülnek az életben nem újdonság, mindig is így volt, és ez nem csak egy énekesnél van így, hanem pl. egy politikusnál is. Mindenki szép embereket szeret látni, velük körülvenni magát. Nem sok igazán csúnya világsztár énekes van... Ez törvényszerűség, persze egyben kibaszás annak aki nem néz ki jól. Ez a srác meg jól is néz ki, és a hangja is szép, szal duplán hatásos.

Hokunda 2013.01.19. 23:58:10

Úgy látszik én egy másik műsort néztem. Nekem Mónika produkciója nem volt meggyőző. Volt pár értékelhető táncos koreográfia, ami miatt nézhetőek voltak az előadások.
Azt viszont még nem sikerült kimatekoznom, hogy a Pál dénes - Veres Mónika párharc végeredménye hogyan jött össze.
Nézői PD: 90%, VM: 10%
Mesteri PD: 40%, VM: 60%
Eredmény PD: 60%, VM: 40%

harcosDuke 2013.01.20. 00:08:43

@cöcke:
Hiábavaló arra hivatkozni, hogy a nők szavaznak, ha te, és én sem szavazunk, a műsor, bevétel híján elmaradna (a csatornának mégis kell, hogy a műsorból bevétele legyen.)
Nika szereplése hamarabb fog az emlékezés homályába veszni, mint Pál Dénes-Agárdi Szilvia előadásában a Wild Flower.
Az, hogy milyen számokat kapott mostanában, nem lesz fontos a későbbiekben. Magyarországon ez az orgánum hiányzott, mások írták, hogy kappanhangú fiúkból már túl sokat hallottunk.
Mivel még csak 21 éves, bőven lehet alkalma fejleszteni énektudását. Mivel nincs elszállva magától, az énektanároknak kiváló alany.

Cimili 2013.01.20. 02:11:59

Pál Dénes fogja szerintem megnyerni és meg is érdemli.
Az Index meg nagyon gagyi lett, kérem vissza a tavalyi formátumot!

Bálint 14 2013.01.20. 02:19:42

@dare: férfi létemre mondom, hogy kapcsold be a Bartók rádiót, halassz egy párat. Csak amikor nagyapa hallgatta akkor kérted, hogy kapcsolja át a Roxyra.:) jó nem leszek szemét. Semmi baj nincs a hangjával. Még a cdjének is adnék egy esélyt, de a mezőnyhöz max a szeme erős... Bár akik bent maradtak...

bólint (törölt) 2013.01.20. 04:20:00

Különleges ez a Dénes gyerek, nemcsak a szeme, de a hangja és az egész lénye is. Azt meg külön plusza, hogy nem hajlítgat cirkalmasan oda-vissza, mint egy díszkovács, minden szótagot. attól megveszek.

Amúgy Nikának meg mindig a csókosra fazonírozott száját, a melleit hangsúlyozták, amikor csak bírták, szóval 1:1 a testi adottságokkal éléssel vagy visszaéléssel.

Nádor a spanyol villamosváltozattal volt jó, akkor lemosta a szintén vér profi de ettől gépies nőt. Azt a meghittséget azóta se bírta hozni.

Szegény Hernádi lányát meg annyira kibaszásilag előnytelenül vették, csak a sonkáira fókuszálva, hogy nem is értem az okát: 500 ezret kifizettek erre a pár - eléggé feledhető - percre és azt is azonnal tönkrevágták.

mókus(s) 2013.01.20. 09:22:02

Ez a nők, meg háziasszonyok szavaznak duma nagyon ócska. Mintha a nők, háziasszonyok, fiatal lányok, és idősebb hölgyek nem lennének teljes értékűek, legalábbis megítélni egy énekest. Nyilván ki kéne zárni őket, és csak a "vájtfülű", amúgy Voice-ot csak véletlenül látó, néző, tökéletes kritikai érzékkel rendelkező (mocskos száj előny), önmagát mindenki más felett állónak tartó férfiakat engedni szavazni.

Járóka Ninetta 2013.01.20. 10:15:19

Nika a Babos Gyuláék koncertjén szokott énekelni, nem kis színvonalon. Én megértem persze, ha azért szavaznak valakire, mert hej de szép szemei vannak stb. Ez döntő érv lehetne akkor, ha a versenyt The Eye-nak hívnánk, csak hát ugye voice a neve. Az énekhangja Pál Dénesnek képzetlen! Lehet ettől ő még rendes ember, Nika meg egy szemét, Dénes szerény, Nika meg egy beképzelt, Dénes szép, Nika meg csúnya, mint a Bűn, Dénes jó, Nika meg gonosz, csak itt ugye elvileg a hangok versenyeznek. De nyilván a gyakorlatban nem így van, hát nem lehet elvárni egy ilyen pop-nyál műsortól, hogy ezt a feladatát komolyan vegye. Aki mindig a szép, tiszta, komoly hangokat akarja keresni, az amúgy is inkább operát, meg komolyzenét hallgat, de semmiképpen sem tehetségkutatót, mert akkor bizony jönnek a nők, lányok, asszonyok, mamák, akik nem süketek, azt egy szóval sem mondom, csak a testük egy pontján olyan bizsergést éreznek, amely elnyomja a nyakukon lévő szerv minden funkcióját, pl fül, agy, ilyeneket. Na lehet anyázni, kedves nők. Mivel én is az vagyok, így talán megengedhetek magamnak ennyi kritikát. És most lehet anyázni :D

Drótos Pipacs · http://drotvizsla.wordpress.com 2013.01.20. 10:55:47

@a rettegett drótos:
OFF

A neved az utcán kiabáló-házaló drótos tóttől származik? Én valóban rettegtem tőle...

lac64 2013.01.20. 11:12:36

@Járóka Ninetta:
Ha valóban hangok versenye lenne, akkor rádión kéne adni, és nem szabadna a versenyzőknek megszólalniuk. De ezt TV-n keresztül adják, emiatt nem tudsz elvonatkoztatni az énekesek megjelenésétől, verbális és non verbális kommunikációjától. Ez pedig igenis Pál Dénes felé billenti a mérleget.
Mónika sajnos semmit sem mozgatott meg bennem, pedig először igen kíváncsi voltam rá, mivel nem az elejétől néztem a műsort, és akkor még mindenki róla áradozott. A produkciói szerintem nem igazán voltak ütősek, és voltak kifejezetten gyengék is - az elmúlt adásban a száma pl. borzasztó volt (tudom, a zenekar volt a hibás).
Ja férfi vagyok és hetero, tehát nálam a női énekesek indultak előnnyel :)

retrodj · http://retrodj.blog.hu/ 2013.01.20. 11:33:47

remélem évente 5 tehetségkutató műsort indítanak, hogy véletlen se kelljen TV-t vennem!

ursamaior 2013.01.20. 13:51:42

Én tényleg nem értem mire föl ez a nagy Pál Dénes-hype? Egy kicsit más a hangszíne, mint a többinek és kb. ennyi. Na meg persze a bugyiba mászó a nézése, Nagyon soszor hamis, nagyon sokszor nem énekli ki azt a hangot, amit kéne, csak olyat énekel, amit végig tud vagy dörmögni vagy "elrecsitálni".
Ráadásul mindig ugyanolyan típusú dalokat énekel, olyanokat, amikkel különösebb gondja nem lehet, elbrummogja őket azt kész. Ha más versenyző ugyanezt csinálja, akkor azt a szemére vetik. lásd a Gájer B. meg a swing. Ez utóbbi műfajt váltott, színesített, mindent csak nem tökéletesen elénekelt, beleadott apait anyait, teljesen korrekt a hangja, a technikája, de nem, ő szar, mert nem mászott bele a szemével senkinek sem az ivarszervébe. Gájer egyszerűen csak jó énekes, maximalista, profi és tehetséges, és pont ezért nem fogja megnyerni a Voice-t.

Chuck Νorris 2013.01.20. 14:18:55

Kis visszatekintő, meghalgattam az összes dalt. (kicsit hosszu lesz, elöre is bocsi)

A bejutáskor volt aki kimondottan tetszett pld Saci, Veres Mónika, Pákai Petra, Weisz Viktor, Burai Krisztián, Kriszta Réka Piroska, Solt Klaudia, Nádor Dávid, nyomtam volna még párra vakon, de nehezen lett volna meg a 12es csapatom :)

48 közt, A Párbaj
nekem legjobban a Pál/Agárdi, Regina/Berkes G, Böbe/Helmeczi produkciók tetszettek.

Caramel
Karai A - Bokor M / Nguyen - Solt K **
Mohamed F - Sudár A / Henderson D - Burai K
Berkes O - Harót B / Gájer B - Péter B

Solt K, Sudár A, Burai K tetszett, többiek nem nagyon. nagyon gyenge csapat volt, és Caramel sztem többször is rosszul döntött.

Malek
Schwartz D - Abodi B / Schweitzer D - Gyurki B
Torzsa G - Köhegyi D / Nádor D - Szolnoki D
Schrott P - Olasz CS / Bakonyi ZS - Veréb T

Itt 2 kedvencem volt, Abodi Blanka, és Nádor Dávid, többiek nem nagyon izgattak, Blanka sztem bármely párost leverhette volna kár hogy Schwartzot adta neki MAlek.

Somló
Kriszta Réka P* - Balázs O* / Weisz V* - Perutek J
Husnullina R* - Berkes G* / Szécsi S* - Pap A
Dózsa E - Zoboki B / Czerovszki H - Pleszkán É*

itt 7 kedvencem is volt (csillaggal) a Dózsa/Zoboki pároson bosszankodtam mert elvettek egy helyet a kedvenceimtöl. A legjobban Berkes Gabit sajnáltam neki kellett volna csatázni és továbbjutni a Czerovszki müvésznővel szemben.

Mező
Veres M* - Fehér A / Pál D* - Agárdi Sz*
Gyöngyösi T - Modor M / Pákai P* - Ladányi P
Szécsi B* - Helmeczi K* / Büdi Sz - Garda ZS

itt 6 kedvencem volt, és bosszankodtam a rossz párositásokon. igaz hogy más párositás esetén szegényebb lettünk volna egy nagyon jó Pál/Agárdi duettel (meg vmelyest érthető is Misi döntése) de a Böbe/Helmeczi párost nem tudom megbocsátani. Klaudia baromi jól énekelt, Gyöngyösinél, Büdinél 100x jobban, (és be kell vallani Böbénél is a párbajban).

24 közt 1 adás
Caramel - Nguyen, Berkes O, ke- Mohamed F,
Malek - Schwartz, Nádor, ke- Schweitzer,
Somló - Cterovszki, Szécsi S, ke- Dózsa E
Mező - Szécsi B, Veres M, ke- Gyöngyösi.

24 közt 2 adás
Malek - Torzsa G, Schrott, ke- Bakonyi Zs
Somló - Regina, Weisz V, ke- Kriszta R
Mező - Pál D, Büdi Sz. ke-Pákai P
Caramell - Gájer, Henderson ke-Karai A

Caramel, és Malek csapata kedvencek hiján (kv az 1 Nádor D) hidegen hagy.
Somló második csoportja erős volt, és Kriszta RP rossz dalt választott, nálam ö volt a 4. favorit nem Czerovszki. Mezőnél meg Pákait sajnáltam a vacak Britny dal miatt. Büdi igy kapott még egy esélyt, boritékolhatóan az utolsót a müsorban.

tovább nem elemzem, egyrészt laposodott a müsor, másrészt nem voltak erösen megkérdőjelezhető döntések.

Chuck Νorris 2013.01.20. 14:32:50

@Chuck Νorris: összegzésképp
A legjobb 8 nálam mint tucatnézőnek, több szimpátia és kevesebb hang alapján ez lett volna.
Solt K, Sudár A - Nádor D, Abodi B - Saci/Regina/Weisz V - Veres M, Pál D.
tulajdonképpen több mint a fele be is jött, tehát Caramel nagyon és MAlek félig rontotta el nálam a müsort a rossz párosokkal és döntéseikkel :)

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2013.01.20. 20:52:54

@Chuck Νorris: Én is pont a napokban hallgattam meg a régebbi dalok közül néhányat. A válogatóból Balázs Olivért meg a Gyurki Beatrixot bírtam nagyon, bár utóbbival nem tudom, mi történt a párbajra. Rajtuk kívül nekem még Sudár Anita, Mónika, Dénes, Karai Anna, Pákai Petra tetszett, az ikreket is szívesen hallgattam. Ja, meg az elején még Nádor Dávidot is, aztán mostanában annyira nem tetszik, amit csinál.
Amúgy érdekes, hogy a duettek között is néhányra emlékszem, időnként van, amit meg is hallgatok, de vannak olyanok, amelyek semmi nyomot nem hagytak bennem.
Bár lehet, hogy az a legérdekesebb, hogy nincs tévém, ezt a műsort mégis figyelemmel kísérem :)

Tjuca 2013.01.20. 22:20:19

ez a műsor a hangról szól és nem a technikáról. vagy tévedek?

bpe 2013.01.20. 23:57:53

annyiban nem volt igazam, h ez a pár hónapos trip, most úgy fest, mégis képes tekerni a versenyzőkön, monnyuk a gájer bálintra, tökmind1hányadikleszvégül, oda fogok fülelni, ha lesz vmi saját materiálja, bárpersze azt a legkönnyebb elrontani..

ami vicces volt, h pont azt a párt hagyták a végére, ergo rájuk könyöröghetett legtovább sms-ekért szkt, akikre pont a legelső nézőarány felvillantása után már simán nem volt értelme küldeni, 9:1-es arányt senki se fordít meg.. (szigorú dolgok azok a számok, tomi! :P)

namind1, egynek (négynek. :) ) elment, egynek meg majd jól bejön.. nabumm. :)

Chuck Νorris 2013.01.21. 01:11:24

@csiripiszli12: Én is azért hallgattam vissza a dalokat, mert bár elvileg az összes adást néztem (tudom ez elég szörnyen hangzik), de kb a versenyzök felére ha fizettek volna, akkor sem tudtam volna visszaemlékezni. Arcilag még talán-talán de hogy mit énekeltek?? :)
Na most ez vagy attól lehet hogy öregszem és ezeket a bugyuta tucatslágerekre már nincs tárhely a káposztalé mellett a fejemben, vagy érdektelen arcok és hangok voltak többségben :)

Tjuca 2013.01.21. 07:42:21

a technika pótolható (pál dénes), de a hangszín pótolhatatlan. nika múltkori produkciója, hát finoman szólva értékelhetetlen volt.

én meg attól kapok agyhúgykövet, hogy de ki mindenki mellett énekel valaki. zorán vokalistája olyan hamis volt, mint az állat pl. meg ha már az akiket emlegetjük, jaj ne már, némelyik élő koncerten hallgathatatlan, pláne, ha bepiál. meg pattanjunk már le arról is (pl. malek), hogy korral alanyi jogon jár a minőség, ergo a kor hiányával nem. a szécsi ikrekben sokkal több van, mint egy czerovszky heniben. nincs bennük a technika, meg a rutin, de bennük van a tehetség.
a nagy tudású mester dalolását pl. hányadik körig engednénk? na? www.youtube.com/watch?v=C47J7PyJiU0 ja biztos azért olyan hamis, mert szar a zenekar, meg a fülese, meg minden tököm rajta kívül, ugye?

egy olyan nőtől (nika), aki gyerekkarban énekelt, elvárom, hogy ne fújjon el egy egész nótát totál nem megfelelő hangnemben füles ide vagy oda.

a műsor másik tanulsága. szar dolog lenézni a közönséget, egyrészt mert ő a fogyasztó, másrészt, mert közel sem annyira süket, mint azt a szakma erőlteti.

Gyevi bíró 2013.01.21. 11:58:36

Sixx figyelmébe is ajánlom a Velvet jópofa Somló generátorát, amibe egész jópofa szövegeket rejtettek. Elég beírni a nevet és a képen kattintgatni. Ahány kattintás, annyiféle szöveg. Egyszerű, de jópofa.

Link itt:
velvet.hu/celeb/2013/01/21/somlogenerator/

gastro, missing in action 2013.01.21. 14:39:37

na, akkor jöhet a döntőben a Wicked game... :)

2013.01.21. 14:39:49

Még mindig fos ez a műsor.

Chuck Νorris 2013.01.21. 17:20:05

@Gyevi bíró: A véleményem, ami veled kapcsolatos Gyevi Biro, amit el szeretnék mondani, hogy nagyon, nagyon komoly dekoratív minden volt a háttérben. Te nem láttad, de mi láttuk, úgyhogy nekem tetszett. Úgy éreztem, hogy le akarod gyűrni magad minden alkalommal.

Mindeneken túl nagyon jól énekelted szerintem, úgy ahogy van az egészet, lemintáztad. Annyira jól állt, az Euróvíziónak és az eurozónának is tetszett volna. Azt tudod, hogy amikor voltunk a cukrászdában, elfelejtettünk fizetni? Pedig azt beszéltük meg, hogy én hívlak meg és te fizetsz.

nálad is ez jött ki? :)

Gyevi bíró 2013.01.21. 18:35:21

@Chuck Νorris: Nálam nem jött ki ez a kombináció, de kattints a képre bármennyiszer, megkapod az újabb adagot. :-)

persicsbalint 2013.01.22. 12:58:12

@thinuviel: Ez egyszerűen pompás. Az RTL házon belüli embereket hozott az X-faktor döntőre, meg noname sztárvendéget, az is ciki volt, de ez még nagyobb gáz szerintem.

Gyevi bíró 2013.01.25. 19:54:04

Ma nem itt, hanem hála sixxnek az alábbi linken beszélhetünk élben! :-D
hogyvolt.blog.hu/2013/01/25/liveblog_ki_lesz_magyarorszag_hangja
süti beállítások módosítása