Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Nem kéne tovább erőltetni a tehetségkutatós sztárhaknikat

2012. december 23. 09:00 sixx 85 komment

A zenés/énekes tehetségkutatók egyik, ha nem a legnagyobb rákfenéje, az, amikor a műsorba betántorog a csatornaközeli celeb, vagy egy olyan, akit meg tudnak fizetni, és egy tudományosabb összegért cserébe elpaybackeli az egyik slágerét vagy éppen akkor megjelenő kislemezét, legrosszabb esetben pedig valami évfordulós basz örvén egy Régi Nagy Zenész életművébe rondít bele, de úgy, hogy annak is elmenjen a kedve az eredeti meghallgatásától, akinél a Mennyből az angyal helyett is ez a szám szólt a Kisjézus rendes évi eljövetelekor.

EVA_1597.jpg

Ilyen katasztrófákat évente elég sokszor lehet látni, az X-Faktorban egy Viva Starr nevű nő énekelt talpig kályhaezüsttel lefújt bikiniben, meg a Hooligans is műmájerkedett egy sort az ifjúság épülésére, a döntőben pedig Presser Gábor igyekezett ledönteni a saját szobrát lelkesen Tóth Gabi hathatós támogatásával. Aztán nem is oly' rég volt az sem, hogy az Anti Fitness Club szétverte a kölcsönhangszereket egy bohó tévés hakni alatt, amivel sikerült a Blikk címlapjára is felkerülniük (innen is garatula, ezért tényleg érdemes volt küzdeni).

A Voice-ban eddig csak a mesterek énekeltek tán egyszer közösen (playbackről, szarul), de az első élő adásra be kellett vetni valami frappáns csodafegyvert. Ikonikus (magyar) hangok megidézése a téma, szólt Kimmel műsorvezető (nem Jimmy, Szabó és Tamás) a megfelelő pillanatban, kezdjük Cserháti Zuzsával, akitől a Különös szilvesztert adja elő Király Linda és Charlie. Eleve a párosítás olyan, hogy az ember csak a fejét vakarja tőle, de ne legyünk előre gecik, mondtam, hallgassuk meg a haknit. Életem egyik legrosszabb döntése volt.

Az addig rendben van, hogy legalább élőben tolták el a nótát (mármint ott a stúdióban) és nem playbackeltek, de azt, ahogy Király Linda tönkrevágta a számot, kötelező tananyaggá tenném minden kezdő zenekarnak, ami feldolgozásokkal akar elindulni a pályán. Horváth Károly szegény láthatóan nem nagyon tudta hol van, (Somlóval ketten ha összeállnak, talán össze tudnák rakni az eseményeket) kicsit ténfergett a színpadon mint egy tojó galamb, tetszik tudni abban a pózban, amit Ozzy Osbourne védjegyének tartunk, láb beroggyaszt, két lépés jobbra, kettő balra, csak Charlie nem üvöltötte ki a közönségnek, hogy leccgófákkinkrézi, aminek valahol örültem, már amikor nem voltam éppen katatón állapotban a sikoltozó Király Lindától vagy az ütemtelenül és hamisan mormogó Károlytól.

Értem én, az ilyen fellépés úgy kell nekik, mint Orbán Viktornak egy újabb diáktüntetés, és a szerkesztőket is csak a jószándék vezérli, ha már három órányi műsort kell pezentálni, de ennél még az is jobb lett volna, ha Jimmy fia Krisztián adja elő a Bon Jovi-életművet albánul. És ez még csak az első élő adás volt, milyen sztárduett jön még? Baby Gaby és Demjén? Som Lajost beállítják a díszletbe, és körbetáncoltatják Radics Gigivel? Nem kéne ezt erőltetni.

Címkék: tv tv2 voice

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sokorai_Atala 2012.12.23. 09:50:45

Ráadásul az összkép is rettenetes volt. A nagy darab szőke lány, akire az agresszív combjait kivillantó miniszoknyát adtak valamint feltornyozták a haját, s így még inkább óriásnőnek nézett ki a totyogó bácsika mellett (színpadkép).

nigara 2012.12.23. 10:43:58

nagggyon jó poszt, és nagggyon igaz!!!

Sister Mary Eunice 2012.12.23. 10:48:38

Az amerikai Voice-ban mindig énekelnek a mesterek, ezt miért nem lehet átvenni? (Bár az maga lenne a csoda, ha Somló felébredne legalább egyszer a műsor alatt) Olyan erőltetett, unalmas szaga lett az egész műsornak ezzel a haknival, mint a kötelező karácsonyi előadás a hódoscsépányi művelődési házban.

Mirrmurr 2012.12.23. 11:01:52

Charlie-nak és Király Lindának van jó közös száma, a Játszom, ahogyan lélegzem. Az más kérdés, hogy nem nagy színpadi látvány egyik sem, Károly meg nem ilyen műsorba való. Somló sem.

mirx 2012.12.23. 11:02:35

A csajnak egyértelműen túl mélyen van az egész, izgul is, mint egy 5 éves a mikulásünnepségen... a két remek amerikás akcentus meg aztán a maradékot (szöveg) is eltorzítja.
Ráadásul ez egy tök debil dal is.

zsandi 2012.12.23. 11:03:13

Szerintem Charlie rohadtul nem volt hamis, mondjuk én nagyon bírom a fickót. A párosítás meg annyira nem meglepő, volt már közös daluk korábban, és léptek is fel együtt. Az viszont gáz, hogy Király Linda még mindig töri a magyart, de összességében nem volt rossz szerintem, még ha egyedül is vagyok a véleményemmel. :)

wolfclaw · http://wolfclaw.blog.hu/ 2012.12.23. 11:26:02

Összegezzük: bejött egy üvöltöző, töltött szaloncukor és hozzá társították a talajrészeg Karcsi bácsit, aki olyan volt mintha a nyugdíjas otthonból kiengedték volna az ország legidősebb emberét és elvették volna a járókeretét. Aztán elénekeltették velük ezt a jós kis Cserháti számot és tényleg eljött a világvége.

kaskala 2012.12.23. 11:39:26

a szakállas zsűritag arcára rá van írva minden.

ElPadre 2012.12.23. 12:05:04

annyiban egyetértek, hogy:
- ez így gáz volt
- király linda NAGGYON gáz volt
- csárlinak nem jutott túl nagy szerep

viszont csárli tényleg nem volt hamis. ő így énekel, a hangok a helyükön voltak, a hangszíne pedig csárlis volt, ahogy kell. horváth úr, köszönjük, király kisasszony, szerintünk ezt így nem kéne erőltetni.

latin szerelő · https://www.facebook.com/pages/Malacz-vil%C3%A1ga/173965402643571 2012.12.23. 12:15:05

Sztem annyira gáz nem volt, de

1. Nekik is el kéne próbálniuk - legalább harmadannyiszor - a fellépést, mint a versenyzőknek.
2. Király Lindának meg kéne mondani, h nem minden számban kell extrém hangokat villantani, hanem inkább a szövegre kéne figyelni és a ritmusra. A kevesebb több lett volna

Sherlock20 2012.12.23. 12:26:32

Remélem inkább előveszik a saját énekeseiket a gardróbból: pl. egy Rúzsa Magdi fellépőnek egész kellemes lenne, csak a 4. mega utáni dolgokat ne erőltessük...
Amúgy ez se volt annyira vészes, ha az ember lehalkította a tv-t...

sudribunkó 2012.12.23. 12:30:54

fú de kemény, aszittem a képen az ott a cserháti. ez a király linda régen se tudott énekelni, de legalább nézett ki valahogy...

2012.12.23. 12:37:58

Megvallom, először csak rosszindulatúnak gondoltam ezt a bejegyzést, ezért rákerestem a videóra, és megtekintettem. Nem, nem lódított a szerző, ez ÍGY tényleg rettenetes volt. Mondjuk Király Linda szerintem éppen akkor volt élvezhető, amikor katatón állapotban sikoltozott, mert ugyebár az nem része az eredeti dalnak, arra tehát nem mondhatja az ember, hogy a dizőz hamisan sikoltozik.

Charlie. Komolyan az volt az első benyomásom, miért nem megy oda valaki ehhez a sötét szemüveges, feltehetően világtalan és tanácstalan bácsihoz, és vezeti a helyére. Ami nem a színpad lenne, mert ez a dal akkor se neki való, ha ő általában is így énekel.

Nekem egyébként az a bajom az ilyen sztárduettekkel meg feldolgozásokkal (meg általában a tehetségkutatókon olykor pocsék angolsággal előadott dalokkal), hogy az énekesek majd megszakadnak abban, hogy úgy adják elő a dalt, hogy még véletlenül se hasonlítson az eredetire, nehogy tényleg kiderüljön, X. Y. tényleg tud-e olyan jól énekelni, mint az eredeti előadó. A Különös szilveszter Cserhátitól egy nagyon jópofa, élvezetes sláger, vidámság és fölényes énektudás jellemzi, szóval mindaz, ami ebből a sztárduettből fájóan hiányzott.

justbabbling (törölt) 2012.12.23. 12:50:51

Kövezzetek meg, de nekem tetszett. Főleg az eleje. Király Lindának nagyon jó hangja van, bárki bármit mond.

Gargantua 2012.12.23. 13:15:52

A Különös Szilveszter eredetileg is Charlie-é, nem Cserhátié. Csak mondom.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.12.23. 13:24:40

@Gargantua: ha így nézzük nem, mert Generál nóta, amit Cseháti is elénekelt, és az ő előadásában a legismertebb.

Gargantua 2012.12.23. 13:25:39

A Generálban pedig Charlie...

sixx · http://comment.blog.hu 2012.12.23. 13:25:43

és még mielőtt, Kacsi bátyám nem dalszerzője és nem szövegírója, csak elénekelte 77-ben. és igen, tudok wikipédiázni.

Gazuzem 2012.12.23. 13:28:33

Amilyen perverz vagyok, nekem tetszett. Eléggé lapos volt a műsor a sok lassú szám miatt, a legtöbb számot ráadásul nem is ismertem, ezért nálam elég nagyot ütött ez a duett. Lehet, hogy utólag visszanézve már gáz, meg a Linda sonkái tényleg érdekesek, de a szája az még mindig bejön.

Boston Cézárja (erőművész, egyéb kat.) 2012.12.23. 13:28:35

Mert ha legalább a Himnuszt énekeltették volna Lindussal...

Baldvogel 2012.12.23. 13:30:59

Ha mindenképpen egy írásműben kellene szerepeltetnem a "Charlie" és az "énekhang" szavakat, igyekeznék, hogy a szövegben az egyik az első, a másik az utolsó szó legyen... és a kettőt legalább ötezer oldal válassza el egymástól.
Ha már annyira megy nálunk a fundamentalista törvényalkotás, kellene egy paragrafus arról is, hogy minden, 45. évét betöltött rocker menjen nyugdíjba, és ne próbáljon danászni többet színpadon.

Gargantua 2012.12.23. 13:32:31

@sixx: Nem veled vitatkozom, hanem wolfclaw-val, illetve ezzel a mondatával: "Aztán elénekeltették velük ezt a jó kis Cserháti számot". Ami Charlie esetében, lássuk be, mégiscsak bizarr.

balga_alga 2012.12.23. 13:35:37

Én se láttam ezt a produkciót, ezért most hirtelen megnéztem a hivatalos oldalon, háááát bár ne tettem volna!!

Mi volt ez a szellemi kútmérgezés?!
Hogy történhetett ez meg?!
És ezek a magyar könnyűzene ikonjai?!

Szerencsétlen H. Károly nyugdíjas muzsikus szinte elmozdulni sem mert a helyéről, mert szart se látott abba a napszemüvegbe a színpadon, de azt kötelező hordania, mert ugye az "image" a legfontosabb, de azt, h alig tudott egy lépcsőfokot is lejönni mikor megindultak két irányba a Molnár Anikó 2.0-val, az a közröhej tárgyát képezte!
úgy nézett a lába elé szerencsétlen, nehogy itt élő adásba Stohl Bucit játszon és boruljon egy hatalmasat!

Puzsér Róbert kritikát követelek erről a produktumról!

Gargantua 2012.12.23. 13:37:34

@Gazuzem: Én nem vagyok perverz, és bátran leírom: Király Linda nemzetközi minőség. Ha nem értik meg itthon, miért, abból le kell vonni a konzekvenciát.
Ja, már le is vonta. Volt már ilyen hazánk történelmében.

duke64 2012.12.23. 14:00:47

Megnéztem most ezt a dalműt.
Valóban kérdéseket vet fel a két teljesítmény.A művésznőnél egyszerű a helyzet,nem fekszik neki a hangnem,ez neki túl mélyen van.Ez a Linda is egy örök ígéret marad,nem jut el sehova.
Charlie egy öreg ember,sajnos az ilyen haknikkal lerombolja a nimbuszát.
A pénz nagy úr!

djlacee · http://www.ikvahir.eu/ 2012.12.23. 14:00:55

Fölszállott a pávában is van ilyen?

babo81 2012.12.23. 14:10:47

Én soha nem komáltam ezt a Király(lányt)mert nekem túl mesterkélt. Nem tudom miért kell nyomatni,mert szerintem vannak nála sokkal de sokkal tehetségesebb énekesnők!

Lucretia/My Reflection 2012.12.23. 14:56:15

@Gargantua: Én nem vagyok perverz, és bátran leírom: Király Linda nemzetközi minőség. Ha nem értik meg itthon, miért, abból le kell vonni a konzekvenciát.
Ja, már le is vonta. Volt már ilyen hazánk történelmében.

+1

Ramones1965 2012.12.23. 14:57:28

Mindenki jobban járt volna a Zorall-féle változattal. Karcsi bá'-nak is ideje lenne visszavonulni, jó néhány hasonló korú pályatársával egyetemben. Mert így égés az egész...

miketbeszéltek 2012.12.23. 15:11:46

"kezdjük Cserháti Zuzsával, akitől a Különös szilvesztert adja elő Király Linda és Charlie."

Már bocsi, sixx, összességében persze igazad van ezzel a poszttal, de a dal története miatt ez a megfogalmazás egyszerűen nem korrekt. Jogosan tették ezt szóvá, amire egy elég csúnya kioktatással válaszoltál....

minőség2 2012.12.23. 15:14:27

Ha nem celebeket, és kiérdemesült vén trotyokat tolnának, hanem legalább így ünnep környékén, hívnának egy ÉNEKEST is pl.Őt, aki a pocakos MJE presbitert "hátán vive" szinte megnyerte neki a versenyt, egy nehéz Queen dallal! Úgyszólván, egyedül énekelte a duettet, pazarul! Who wants to live...
ITT a minőség :-) miatt, már egyedül:
www.youtube.com/watch?v=phv6d4iUbn0&feature=player_embedded
Direkt, nem lemez,és TV felvételek,itt nincs semmi himi-humi, csak HANG, Érzés, hangulat,élő taps!
Ha éppen Cserháti kell:
www.youtube.com/watch?v=msvNJf3M8qk
Ha Máté P.-vel nosztalgiáznak, ott sem klónt,hanem egyedi, lélekszorító élményt kapnak.
www.youtube.com/watch?v=HvejVWEgm30
A SAJÁT szerzeményei, se rosszabbak, itt pl. egy egész más stílusban,,(egy másik ember?) vidám,PÖRGŐS rock,az ÚJ zenekarával
www.youtube.com/watch?v=_vAqagYYKxE&feature=player_embedded

Legalább a VOICE műsorba hívnának TISZTA HANGOKAT, művészeket, Rúzsa Magdit, Tabánit, másokat..
Presser mestert is csodálom, hogy nevét adja, részt vesz egy inkább üvöltő, mint éneklő, 12 egy tucat, identitás hiányos csajszi "produkciójában" Kár volt.

Gargantua 2012.12.23. 15:18:50

@Baldvogel: Ha rajtatok múlna, már évtizedek óta nem engednétek fel a színpadra a Rolling Stonest, Chuck Berry-t, Paul McCartney-t, Eric Claptont - soroljam?
Micsoda mázlijuk van, hogy nem ide születtek...

Patreides · patreides.blog.hu 2012.12.23. 15:19:04

Mondjuk az szerintem rendben van, hogy a Különös szilvesztert Charlie-val adatták elő, hiszen ez eredetileg egy Generál-szám, Cserháti Zsuzsa csak utánuk énekelte el.
Király Linda az első percben szörnyű volt, aztán szerencsére már fel lehetett fogni úgy is a szereplését, hogy vokálozik Charlie bácsinak. :)

nyilasmisi2412 2012.12.23. 15:56:46

Csodálkozom,hogy nézi valaki az ilyen förmedvényeket.Ez már a bányászbéka alatt van!

gyíkarc50 2012.12.23. 16:35:45

Megnéztem a videót. Abszolute egyetértek a szerzővel-Király Linda produkciója xar

rockjano 2012.12.23. 16:43:12

Egyébként érdekes ez. Idős korára sok énekesnek nagyon elmegy a hangja, főleg azoknak akik fiatalabb korukban sem voltak a legjobb énekesek (Presser mondjuk bár azért volt ő nagyon jó is).

Ilyenkor valóban nem kéne erőltetni a dolgot. Félek Somló is hasonló lenne már pedig fiatalkorában egészen zseniális énekes volt.

A Pink Floydban Gilmour még mindig zseniális de Waters-nak elléggé rá kell segíteni.

A legelképesztőbb az persze Johnny Cash, ő döbbenetsen tudott énekelni nagyon idősen is.

rognork 2012.12.23. 16:46:40

szvsz nem volt hamis, de ennek ellenére betyár szar volt. egy ilyen közepes tempójú számot nagyon nehéz húzással megtölteni, ennek a lánynak ez nem megy. nem lehet az ő típusával ilyet énekelni. az öreg bácsi meg öregszik, de ettől még nem lett hamis. viszont ő sem tud átordítani egy stadiont, az látszik. a hangszerelés meg full fos volt ugyanezen ok miatt. egy felturbózott szpsz jobban ment volna.

2012.12.23. 17:04:26

Ami Király Linda világminőségét és az azzal kapcsolatos itthoni értetlenséget illeti, csendben megjegyezném, hogy nekem nagyon úgy tűnik, a világnak sincs igazán füle erre a minőségre. Pedig Linda évek óta nyomul, ráadásul nem csak itthonról, hanem külföldön is jelen van, ehhez képest nemzetközi karrierjének általam eddig ismert csúcsa, hogy valami jobb napokat látott amerikai énekesnő meghívta vokálozni a lemezére, meg magyaráztak valamit egy Britney Spearsszel való együttműködésről is, akit viszont – tudom, botfülem van – de a világhíre ellenére se tartok világminőségnek. Szívesen veszem, ha valaki ennél többet is elárul arról, hogy a nagyvilág hogyan értékeli a nálunk állítólag nem kellően becsült világminőséget.

Vitán felüli, hogy Király Linda még ezen a fellépésen is jobban énekelt, mint egynémely hazai sztár, tőlem lehet úgy általában világminőség is, de a szóban forgó produkciója szerintem nagyon nem az volt. Duke64-gyel értek egyet: Linda évek óta nagy ígéret, és valószínűleg az is marad. És aligha az itteni kommentezők vagy a botfülű magyar közönség miatt.

P. S.: Ami a dal eredeti előadója körüli vitát illeti, szerintem alapvetően nem sixxnél kéne reklamálni, hanem a szóban forgó műsor vezetőjénél, aki a duettet így konferálta fel: „...Cserháti Zsuzsa dalát adja elő két fantasztikus énekes...”

Elanor_ 2012.12.23. 17:35:00

Milyen szinpadi mozgaskulturajuk van? Szegeny dagi lany mellett ott docog egy kalimpalo ven bacsi, es idonkent meg meg is csapdossa veletlenul. :D
Ja, es borzasztoan alintonal szegeny Linda.

kiiszricsard 2012.12.23. 17:48:53

nem ertek egyet, csarli bacsi eleg lazan , es tisztan tolta el, volt feeling, kiraly linda meg atadta neki a dalt, mikor erzekelte hogy keves.

kristofxx 2012.12.23. 18:04:30

Nagyobb baj az, hogy versenyzők egyzserűen siralmasak volta és ezen az sem segít, ha az X-faktorban meég szarabbak voltak.

Gault 2012.12.23. 18:14:55

Egészen abszurd partihangulat ez a produkció, már ami a megjelenést illeti olyan, mintha a zárt osztály örökös klubtagsággal rendelkező lakói valami hiba folytán lázadáskor tízszeres fejadagnyi tojáslikőrhöz jutottak volna hozzá, de az illetékes ápolók riadóztatása még várattat magára.

SarahConnor 2012.12.23. 18:19:01

Nagyon negatívak vagytok. Bár az extra produkciók többségében elég gagyik, azért mikor jó zenészt hívnak, akkor jóra tud sikerülni. Presserrel nem volt baj, bár nem tudom, Tóth Gabi mint duettpartner hogy jött számításba, azért rendesen eltolták a Zenevonatot.
Charlie-ékkal sincs baj, eleve mondjuk a szám egy rémület volt, de hallatszott azért, hogy van ott tudás. Linda néha hajlamos túlhajlítgatni, ami nem szimpi, de még mindig inkább ilyen előadókat hívjanak meg, mint a múltkor Viva Starr-t, vagy Fluort.

op tomi 2012.12.23. 18:23:36

Charlie bátyánk nálam teljesen rendeben van, speciel egész életműsorozatát karcosra hallgattam, úgyhogy vele elfogult vagyok, Lindának ez a nóta egyszerűen nem fekszik, az Eurovíziós nótája még illett is a hangjához...
www.youtube.com/watch?v=lk5KnUCnCJs

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.12.23. 18:47:15

@Gargantua: Pfff. Király Linda nem kellett, levonta a következtetést: kiment. Volt már ilyen.
ott sem kellett, levonta a következtetést: visszajött.
De minek???

Kiállá 2012.12.23. 19:01:58

@Sokorai_Atala: agresszív combok
ez ott volt :D

Chuck Νorris 2012.12.23. 19:02:40

@balga_alga: Mi volt ez a pusztitó alpáriság kérem! Charlie az elején láthatólag úgy érezte magát mint egy betépett Han soló akinek Jabba egy börgatyóra huzott tangában magánszámot ad elö a végtelen ür ragyogásátol kisérve a Milleneum Flakon kies magányában. Nem tagadom én is lefagytam. A sokkhatás elött tettem egy tétova próbálkozást a távkapcsoló irányába de kezem féluton megakadt és üveges csirkeszemekkel bámultam a produktumot, miközben kint az utca komor sötétjében még a madarak is elhallgattak egy hangosan tévéző szomszéd miatt.

nahh szal az eleje rettenet volt aztán sztem mikor Charlie belelendült vállalható produkció lett a dalból. Ha jó fej lennék azt mondanám ez egy ujraértelmezett verzió volt, de nem vagyok az. :)

Ainult Mina 2012.12.23. 19:18:17

Voice - kreatív producer: Király Tamás
van még kérdés?

FaceTheMusic · http://facethemusic.hu 2012.12.23. 19:19:54

@field 64: Király Linda amerikai karrierjének "csúcsa" akkor volt, amikor Eric Benét 2008-as lemezén egy duettet énekelhetett a fekete R&B énekessel. A dal címe "Iminluvwichoo". Sláger persze soha nem lett belőle, mert nem másolták ki kislemezre. Azóta sem kellett senkinek az USA-ban Lindácska.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.12.23. 19:44:22

@rockjano: "Ilyenkor valóban nem kéne erőltetni a dolgot. Félek Somló is hasonló lenne már pedig fiatalkorában egészen zseniális énekes volt."

2007-ben még egészen jól elboldogult a színpadon:
www.youtube.com/watch?v=WgfjiEjqxIg

dekás dezső 2012.12.23. 19:47:38

hallottam már Csárli bácsit utcabálon, zenekarral, komoly hangosítással, totál élőben. az ott kurvára rendben volt.:P
ez a sztárhakni, tényleg csak ilyen kis bohóckodás... Linda, meg Linda, oszt jóvanakkor:)

Megdobbent 2012.12.23. 20:03:16

Mindent ertek, mindent latok. Egyet nem. Ezt a kiralylindat, ezt honnan a halal faszanak a pocegodrebol kaparta elo ez a zseni tv?

Megdobbent 2012.12.23. 20:04:52

@Fenimore: "Bár az extra produkciók többségében elég gagyik" Nem mindenki szocializalodik kizarolag magyar mediaesemenyeken ;)

bebradt 2012.12.23. 20:50:18

Nos, primitiv bunkok azok, akik Kiraly Lindaval szemben olyan kritikat fogalmaznak meg, hogy kilatszottak a "sonkai" es, hogy egyszer anno elfelejtette a Himnuszt, raadasul a suket Puzser urtol kovetelnek velemenyt/kritikat, mintha ok maguk nem lennenek kepesek megfogalmazni azt. Vagy egyszeruen csak imadjak hallgatni valaki ocsarolasat? Kiraly Linda nagyon jo enekes. Charlie pedig az aki.

bebradt 2012.12.23. 20:57:37

@Ainult Mina: Voice - kreativ producer: Wagner Tamas. Nincs tobb kerdes.

VLADISZLAV 2012.12.23. 21:21:47

Ez a szám a Generál dala volt és Charlie énekelte. A Várkonyi Matyi a Generál billentyűse, zeneszerzője írta. Volt szerencsém anno egy párszor hallani élőben, hatalmas Tátrai szólóval.

Gerilgfx 2012.12.23. 21:35:40

nincs ezzel gond. a mónikasónál sokkal konstruktívabb.

Horváthh Nemmondommeg 2012.12.23. 22:07:54

A csajt sose birtam. Ízlésficamos világ az ahol sztár lehet ilyen énekléssel.
De az egész műsor is nagyon a léc alatt csúszott át. Teljességgel érthetetlen számomra, hogy miért jó ilyen semmilyen érzelgős zeneszámokkal egy szombat esti műsort betölteni. Vagy talán azt hozták ki a felmérések eredményei hogy ezekre jön a sok sms.
Furcsa világ az ahol trágyával ennyit lehet zsebre vágni. Pedig a válogatások mennyire ígéretesek voltak.

Mrs.Columbo 2012.12.23. 22:54:19

"szólt Kimmel műsorvezető (nem Jimmy, Szabó és Tamás)"

Az ilyen elmés kis poénkodás már más nevekkel is előfordult, k.rvára nem vicces. /Nem azért mert hogy más nevével nem illik poénkodni, egyszerűen erőltetett bénaság./

sixx · http://comment.blog.hu 2012.12.23. 23:01:32

@Mrs.Columbo: hát, szerintem meg nem, de ez legyen a te bajod. Tudod ki a Jimmy Kimmel?

czege 2012.12.23. 23:58:11

Chralie így énekel és totyorog hozzá, azzal nincs gond, ráadásul tiszta... De a kislány hamis, mély neki a nóta és egyébkéntis...

mr. Mick 2012.12.24. 00:15:23

telitalálat az írás ..tökéletesen egyetértek ..NEM KELLENE EZT ERŐLTETNI!!!

liebmanndini 2012.12.24. 00:19:43

Nekem is úgy tűnt az elején, hogy Charlie-t 21.30-kor hívták a szerkesztők, hogy ha tud, menjen már be ezt elhaknizni, és ő is meglepődött hogy beért, de aztán megérkezett és elkezdett zenélni, ahogy egy profihoz illik.
De a mesterek miért nem énekelnek?

farkasokkal táncoló 2012.12.24. 00:52:26

Nem igazán értem miért kell mindent herótozni.
OK, Charlie nem egy showman, de nem énekelt hamisan, aki ezt állítja, forduljon szakemberhez. Továbbá, Linda sem volt sem hamis, sem rossz. A nóta, az tényleg gáz, abból a szempontból mindeképpen, hogy nem magyon lehet benne nagyot énekelni. Ők megpróbálták, kicsit fura volt, de ez legyen a magyar könnyúzene legnagyobb problémája.

Azon tűnődöm, hogy a cikk írójának, vajh miért pont ez az epizód volt, amivel kapcsolatban úgy érezte, most aztán fel kell háborodni, úgy hozzáértően, zenét féltően. Egyrészt nem szolgáltak rá, másrészt az est folyamán számos szakmailag/zeneileg gyatra produkció volt, és akkor még finoman fogalmaztam.
Nem értem...

2012.12.24. 01:17:58

@Fenimore: A Presser kritikát én sem értem. Az ég adta világon semmi gond nem volt vele, fantasztikus az a ZENE, ami abból az emberből árad. Ezt már a korábbi poszt kapcsán is leírtam: egy elbrummogott-elharapott szó többet ér egy-dalában, mint a legtöbb agyoncsiszolt kiskakas majd-én-megmutatom-megfeszülése.

2012.12.24. 01:18:44

*egy-egy dalában

csab2 2012.12.24. 01:32:25

Ezzel a posttal most kivételesen nem értek egyet.

TheNarrator 2012.12.24. 01:47:56

sztem semmi baj nincs a kommentek színvonalával bármelyik kommentoldalhoz viszonyítva; uazt olvashatjuk, mint bármikor... uazok az emberek értenek a valóságshow-hoz, a zenéhez, a technikához, a sporthoz, vagy a politikához. ezen max nekik kellene elgondolkodniuk, nem azoknak, akik kicsit is másképp gondolják, akik kicsit is beleérzőek ...vannak megmondóemberek, ez mindig is így volt, mindig is így lesz. akik mindenkor megtudják mondani az igazat. nézd végig a hozzászólók névsorát, bárhol. és mindig a keserűség. szomorú vagyok. a produkcióról: mindenkinek szíve joga azt érezni, amit kivált belőle, akár negatív, akár pozitív, ehhez nem kellenek mások véleményei

minőség2 2012.12.24. 01:53:36

@queensryche: Pressert, ötezer dolgáért lehet kedvelni, sőt mindenféle módon elismerni (Többszörösen, és méltán meg is tették) DE az utóbbi években, mindegy miért, elszaladt vele a ló, azt hiszi, nemcsak zenei kérdésekben, hogy Ő találta ki a Világot. Elvállal, olyan dolgokat is amit nem kéne, elénekel olyanokat, amit presseri színvonalon nem tud előadni. Pl a Nagy utazásnál még zseniálisan "brummogott", de nyáron a Fényév, már nem ment neki. Ezzel a Tót Gabi leányzóval se kellett volna összeállnia. Presser előadásmódja intellektuális, TG-t, meg semmilyen szempontból nem bántanám.
Hallottam,nemzetközi hírű tudósokat előadni, mikor már nem kellett volna. Pressernek nem kellene megvárni azt az állapotot,amikor, nem pozitívan nyilatkoznak a teljesítményéről. Nem szégyen, ha egy idősebb embernek, már nem olyan a hangja.. Olyan sokoldalú, remek művész...

2012.12.24. 02:09:33

@minőség2: Egyrészt a zenéről beszélünk (egyéb tevékenysége nem ide tartozik) másrészt - és ezt akkor off-ként írom - speciel képben vagyok nagyjából, miket csinál. Egy kezemen meg tudom számolni azokat a zenei életben mozgó 'öregeket', akik ennyire intelligensen állnak hozzá például a fiatalokhoz és akik a jó zenét és tehetséget képesek elfogadni és értékelni anélkül, hogy előbukna a világfájdalmuk, meg hogy mekkora kurva nagy művészek ők. Majd ha ilyenekkel leszünk tele, lehet kritizálni a Pressert, ugyanis akkor talán tudnék mutatni követendő(bb) példákat a korosztályából. Jelenleg nem nagyon akad. A hangja (hangszín-hangterjedelem) lassan évtizedek óta ilyen (nagyon is jó), ami már csak azért sem lehet a kritika alapja, mert ő elsősorban zeneszerző (DALszarző), zongorista és csak ezután énekes, de inkább az előadó titulust használnám. Bármilyen tévés baromság színvonalát csak feldobja, ha meghívják. Látod, arról már lehetne polemizálni, hogy nem feltétlen kéne egy retekklubon bohóckodni a majmokkal... A vojsz meg annyira érdekes - bár elhiszem, hogy énekileg profi, mert láttam -, hogy hetek óta 'elfelejtem' megnézni.

roka 2012.12.24. 07:10:56

Ezt a sok széphangú magyart meg kell osztani a közösséggel, mint Koppányt!

Mrs.Columbo 2012.12.24. 09:12:53

@sixx: a Google korában és egy arctalan kommentelőtől kár ilyet kérdezni. ;) De egyébként igen, tudom.
Ezzel együtt írtam, amit írtam. Nyilván szerinted vicces, különben nem írtad volna bele. Szerintem meg abszolút nem. És a Nap holnap is fel fog kelni mindkettőnknek. \o/

cso zsi 2012.12.24. 09:47:05

@liebmanndini: "De a mesterek miért nem énekelnek?"
Az egész műsorban nem volt jelen olyan, aki énekelni tudott volna.

SarahConnor 2012.12.24. 09:54:35

@Megdobbent: én kérek elnézést, nyilván a két szemem közül az egyiket mindig a külföldieken kéne tartanom. Muhahaha.

@queensryche: így van. Meg kell hallgatni példának okáért egy Tóth Gabi számot és rögtön utána egy LGT-t. Hogy hogy van meghangszerelve, összerakva, milyen a szöveg. Lehet szeretni Tóth Gabit, nem vagyok senki ellen, de Presser zenei tudását nem lehet elvitatni. Sem Somlóét, ha már itt tartunk.

profilo 2012.12.24. 10:53:07

Mit lázadoztok!
Király Lindának joga van leégetnie magát,ha erre lehetőséget kap.Általában él is vele...
Tessék máshonnan nézni a dolgokat.
Linduskát azért hívták meg,hogy látszódjon a kontraszt az énekelni tudó és nem tudó között.
Linduska persze,ahogy a felvétel is tanúsítja,az utóbbiak közé tartozik.

fran7 2012.12.24. 12:12:24

A cikk alapján valami pusztító retttenetet vártam, de nem azt kaptam, csak egy átlag produkciót valamelyik tévés énekes realityből. A rettenetes az, hogy ennél többre szerencsétlen zenészek nem juthatnak el jelenleg Magyarországon. A Voice versenyzők helyében itt fordulnék vissza. Lehet Fatima is ezt tette valójában?

f3 2012.12.24. 13:39:54

A képre ránézve azt hittem a Szulák Andival énekel...

Gesp 2012.12.24. 13:50:06

@farkasokkal táncoló:
Nem lehet benne nagyot énekelni? Hallgasd meg Cserhátit :www.youtube.com/watch?v=rxObOnq9Svs

farkasokkal táncoló 2012.12.24. 14:15:15

@Gesp:
Már régen elhatároztam, hogy zenével kapcsolatos kommentekre nem reagálok. Most - sajnos - kivételt tettem. Pofonok és izlések, továbbá, szakma. Ezek - mint tudjuk - nem mindig találkoznak.
Ha nagyon akarnék, én is bele tudnék kötni ebbe a produkcióba, de nem akarok.
Cserhátit nagyon szerettem, a belinkelt élő felvételen is nagyon jó. Egy biztos: ez a Generál sláger, nem tartozik a dögös nóták köté. Úgy lehet bele dögöt vinni, ahogy Cserháti és Charlie is tette, ahol lehet, és van rá hely, kis improszerű riffeket nyomnak bele. Ezt csinálta Király L. és Charlie is. Nem volt a leginvenciózusabb előadás, de sem rossz, és sem hamis nem volt. Charlie "totyogása" vö: Joe Cocker.
Ennyi.

Gesp 2012.12.24. 14:28:44

@farkasokkal táncoló: Nem vitatkozni akartam, eszemben sem volt. Csak egy példa. :)

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2012.12.25. 14:16:11

@sixx: Megint geci vagy, de nem baj... te is leszel még öreg és részeg. :D

Én bírom Károlyt. Lindáról meg mindig az jut eszembe, hogy, ha akkora sztár ámerikába, akkor minek van ez itthon állandóan.

babo81 2012.12.26. 00:46:36

@Bruti: Szívemből beszéltél! :)

visszakettopadlogaz (törölt) 2012.12.30. 10:22:20

Megneztem a szoban forgo performanszot - sajat magukat kiparodizaltak, annak csillagos otos :)))

chilii · http://chilii.blog.hu 2013.01.02. 15:06:35

Károly bácsi réges-régen (a kilencvenes években többször láttam élőben) is így adta elő a színpadon, szóval csak azt lephette meg, aki még sosem látta koncerten :)
süti beállítások módosítása