Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (404) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16484) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Nyerj 100 ezret a legrosszabb reklám átírásával!

2012. december 18. 13:39 -Szűcs Gyula- 9 komment

Az Aranydisznó-díj alapítója, a Bistro Reklámügynökség pályázatot hirdet a legrosszabb reklámok újragondolására: ha 25 év alatti vagy, és sokkal jobbra meg tudtad volna csinálni a november 29-én mosléknak nyilvánított a Danon Pocak, Omlósz Maggi, nyervákolós Always, Fauna Farmtojás, Zeatax fogyiszer és a Tento budipapír reklámokat, jelentkezz!

A pályázatokat 2013. január 31-ig várják az aranydiszno@bistroreklam.hu e-mail címre. A pályaművekre február 11-től lehet szavazni az Aranydisznó facebook oldalán. A legtöbb like-ot gyűjtő pályázat beküldője 100 000 Ft pénznyereményben részesül, továbbá a nyertes pályaművet eljuttatják az Aranydisznó-díj nyertes cégének.

A Bistro Reklámügynökség fő célja ezzel felhívni a figyelmet a reklámszakma elöregedésére, és esélyt adni a fiatal kreatívoknak, hogy megmutathassák tehetségüket.

77072_291187744316896_2047671701_n_1.jpg

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ethan blow 2012.12.18. 13:54:20

Addig is lehet tanulmányozni, hogyan csinálják azok, akik értenek hozzá:

bistroreklam.hu/siker-receptek/

ethan blow 2012.12.18. 13:55:13

Talán Benkő Zoli történetét lehetett volna még nevezni az Aranydisznóra, kivéve, ha 1975 előtt készült.

mirx 2012.12.18. 14:27:58

nem vágom, miért kell ehhez 25 év alattinak lenni.

justbabbling (törölt) 2012.12.18. 18:39:45

A Bistro reklámügynökség célja, hogy minél többen megismerjék az oldalt. Nem az a lényeg, hogy milyen kreatív vagy, hanem az, hogy hány ismerősöd van facebookon. Na kösz szépen, majd legközelebb.

babo81 2012.12.18. 21:44:24

Kreatív vagyok. Pontosítok:öreg kreatív vagyok.:( harmincegy éves vagyok. A játékból kirekesztett vagyok. Nikon vagyok.

Szabó Patrícia 2012.12.19. 12:30:37

Bistro? Klassz cég lehet :))

Weboldaluk ma, 2012 december fasztudjahányadikán:

"Mottónk: Nem keverjük az üzletet. Felrázzuk.

Következő buli:
2009. október 8. 20h
Budavári Pálinka- és Kolbászfesztivál"

Talán hitelesebb lenne, ha olyasvalaki fikázná a magyar reklámokat, aki ért is hozzá, és csinált olyat, ami jó, mert akkor kevésbé tűnne szimpla foshajigálásnak. Persze, lehet, hogy csak ennyi volt a cél, ami nem gáz (de), viszont akkor meg ne faragjunk márványtalapzatot egy döglött lónak.

jó-pofi 2012.12.19. 13:13:17

Már elmondatm párszor. de ismét:
Nem gusztustalan, hogy egy amúgy is közutálatnak örvendő iparágban úgy akar awarenesst építeni magának, hogy a többiekre köpköd? Kezében a lehetőség, hogy jobbat csináljon, mint ezek a díszpéldányok, nem kell arany szarkupacot osztogatni.
Ha ez egy index.hu kezdeményezés lenne, érteném. Így viszont gusztustalan.

SODor · http://amindenit.blog.hu 2012.12.19. 16:51:21

Nagy lelkesen gondoltam kitalálok valami kisfilmet a Danone Pocakjára, erre látom, hogy megint a Facebook szavazatok számítanak. Hát köszi szépen. Ez is ugyanannyira fairplay, mint a Goldenblog, azon is kiakadtam idén.
süti beállítások módosítása