Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A The Voice megint lealázta az X-Faktort

2012. december 01. 13:44 sixx 108 komment

Henderson Dávid_0006.jpgPont amikor tényleg kezdem megszeretni a Voice-t, a Tv2 ellen-X-Faktorát, pont akkor jön egy olyan adás, ami pont annyira igazságtalan, hogy picit keserű szájízt hagy maga után, és elrontja a felhőtlen szórakozást. Jó, tudom, hogy ez egy tévéműsor, és párbajban szereplő duók tagjait és a továbbjutókat pont annyira választják ki a mesterek, mint az X-Faktor mentorházába jutókat Feróék, de valahol akkor is fura az, ahogy a műsorban tendenciózusan úgy válogatják össze a párokat, hogy előre lehet tudni, ki fog továbbmenni.

A második párbaj ettől eltekintve nagyszerű volt, és ezt minden cink nélkül írom, összevetve az X-Faktor múlt heti, Jimmy fia Krisztiánt vesztő adásában hallott duettekkel csak röhögni lehet az RTL műsorán, ahonnan jó, ha két énekest lehetne elindítani a Voice-ban. Mohamed Fatima és Sudár Anita konkrétan akkorát énekelt, amilyet az amerikai kiadásban szoktak. A többi továbbjutó (az egy Schweitzer Dóra kivételével) teljesítménye előtt is megemelem a kalapomat, még a tenyérbemászó arckifejezést és idegesítő viselkedést védjeggyé tevő Gyöngyösi Tamás előtt is, mert a hangja most kifejezetten jó volt. Említsük meg a zenekart is, megérdemlik, jól tolják a nótákat, és végre élő zenekar játszik egy tehetségkutatóban, nem a lakótelepi CD-DJ, ráadásul a dalválasztás is jobb, mint szokott lenni.  

Ami viszont nagyon nem tetszett az, hogy nem volt meglepetés, izgalom vagy dráma. A feszültségkeltésben továbbra is nagyon gyengén teljesít a TV2, és most nem azt akarom mondani, hogy Stohl Buci kenetteljes arca vagy Ördög Nóra ziháló üvöltözése hiányzik, hanem az, hogy Szabó Kimmel Tamás kicsivel feszesebbre húzza a műsort, a mesterek érezzék a tét súlyát, a hangvágók meg ne ki tudja honnan kivágott szavakból illesztgessék össze Somló mondatait, mert hiteltelen lesz tőle pont az a pillanat, a döntésé, amin áll vagy bukik a műsor.

Tudni lehetett előre, hogy Fatimát nem két körre hozták haza Londonból, és azt is, hiába fájt a korábban istenadta tehetségnek beállított Henderson Dávid torka, tovább fog jutni, mint ahogy kellenek a megosztó arcok (Gyöngyösi Tamás) is. Weisz Viktor sem akarta letépni Perutek János fejét, hogy belehányhasson a tüdejébe (az az ún. Jimmy-ígéret), a két faszi közötti feszkót a szerkesztők generálták elviselhetetlenül unalmassá. Még talán ezzel sem lett volna baj, ha nem egy LGT-nótát kellett volna utána énekelniük, nem volt igazi katarzis, nem láttuk azt, ahogy a felgyülemlett energia kiszakad belőlük, talán egy lendületesebb, keményebb számmal ez a szegmens is ütött volna.

Gyöngyösi Tamás és Modor Miltiádész_0001.jpg

A Voice még így is fényévekkel jobb, mint az X-Faktor, sőt, nemcsak vállalható, hanem kifejezetten szórakoztató műsor lett belőle, ami elé hétről hétre érdemes leülni. Csak könyörgöm, azt a sárga mohabekecset szaggassa már le valaki Malek Andreáról, mert kiég a szemem tőle.    

A végére egy videó: így dobol Nate Morton az amerikai Voice-ban. Imádjuk a palit, na.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bérgyilkos Bohóc 2012.12.01. 13:53:15

Szerintem a Weisz/Perutek indítás egész hatásosra sikerült (mármint maga az előadás), Fatimáék egyértelműen jók voltak, meg az Henderson/Krisztián páros. A többi szerintem kicsit középszerű lett. Abban viszont egyetértek, hogy már a kisfilmnél 100%-os magabiztossággal borítékolni lehet ki fog továbbjutni.

zitoka 2012.12.01. 14:00:11

Elolvastam a cikket, majd megnéztem a második videot, és elfelejtettem miről szólt a cikk. És ez nem sixx hibája! :)
Ez a dobos pali elképesztő. Eddig csak sajnáltam a dobosokat, ülnek ott hátul, unott arccal ütnek egyet ide-oda,a kutya se foglalkozik velül, mire a koncert végén előre jönnek, addigra a nép már a többieket ünnepli... nyomor.
Ez meg??? Él, lüktet, élvezi, irányít és amenniyre én meg tudom ítélni ( na meg hiszek sixxnek) nagyon tud! Megnézem mégegyszer! :)

Zka77 2012.12.01. 14:07:45

Nekem elég unalmas volt a tegnapi, be is aludtam rajta sajnos :) Egyrészt azért, amit a cikk is említ, hogy borítékolható volt a legtöbb eredmény. Másrészt mert a tegnapiak közül egyik figura se érdekelt különösebben. Azért még nézem és persze el kell ismerni, az XFaktrollnál sokkal jobbak a hangok. A nézettség meg majd megmutatja, hogy ez kell az embereknek vagy a tiszta bulvár. Sajnos az eredmény ismétcsak borítékolható.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2012.12.01. 14:14:35

Hát basszus ebből Henderson/Krisztián párosból vagy a Mohamed Fatima/Sudár Anita párosból kár hogy, menni kellett az egyiküknek :( Azért itt a kihullók közül is szinte bármelyik simán nyerné a gipsztraktort! Remélem a népeknek elegük van a bulváros szarságokból.

cinika 2012.12.01. 14:14:51

Torzsa Gabiról nekem Gombóc (Czakó Ildikó) jutott eszembe... még egy kis vagányságot szed magára a leányzó, és akár még jó is lehet :)

pucros 2012.12.01. 14:15:29

@zitoka: Á, pedig a dobolás a legnagyobb móka! A kettőnégyen kívüli világ varázslatos és tele van felfedezéssel :)
www.youtube.com/watch?v=QrgevqiJ7L0

andrismania 2012.12.01. 14:24:42

mohabekecs muhahahaahahahaaaa!
(vagy inkább mohahahahaaaa)

zitoka 2012.12.01. 14:29:25

@pucros: Na jól van, azt hiszem át kell értékelnem a dolgokat! :))

Kriszba 2012.12.01. 14:31:10

De persze így is lehet dobolni:
www.youtube.com/watch?v=z8YF8_fcicU
Egyébként a magyar Voice zenekarnak lehet tudni az összeállítását?

Sokorai_Atala 2012.12.01. 14:34:30

Jó szó ez a mohabekecs:)
Tényleg csak S.Dóra és párbaj társa volt hamis, többeik egész jól szóltak.

SarahConnor 2012.12.01. 14:34:59

Jók voltak az előadások, de a kisfilmek lehetnének kicsit feszesebbek... Fatima és Anita duettje előtt konkrétan kilencszázötvenszer vágtak vissza az egyik félre, aki mondott egy sablonos mondatot, aztán a másikra, aki megfejelte egy még nagyobb közhellyel... unalmas, totál leereszt az ember.
Legalább a hangokkal minden oké.
Peru és Viktor duettjéhez meg nem jó számot választottak, ha ez a "megöllek"-attitűd volt becélozva, akkor a Nem adom fel jobb lett volna, hogy hirtelen egyet említsek... Az Embertelen nem pont erről szól, amit itt toltak vele.
Henderson meg borítékolható volt, torok ide, torok oda, Krisztiánnak mennie kellett. Ami ajnározást a selejtezőben nyomtak Dávidnak, itt nem volt kérdés, hogy egy olyan dicséretözön után bekerül az élőbe.

Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz_ (törö 2012.12.01. 14:45:46

baszki... pedig aszhittem, csak én vagyok ilyen okos, h tudom előre a nyertest!
:D

gentry 2012.12.01. 14:54:51

A fene ebbe a péntek estébe, megint lemaradtam a Voice-ról. Eddig egyetlen adást sikerült véletlenül elcsípnem, és nézném én rendszeresen, de péntek a bulizós napom. Tudjátok így negyven év felett már idő kell mire az ember kihever egy reggelig tartó ivászatot, ezért mindig a péntek a party time nálam, szombat este meg másnaposan nézem az X-Faktort.
Ja, olyan meg nincs, hogy kimaradjon akár csak egy hétvégi bulizás is, majd talán hetven éves koromra sikerül lenyugodnom. :)

brian halála 2012.12.01. 15:08:38

@Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz_: dettó. milyen szépen elterveztem tegnap este, hogy jövök ide kommentelni, hogy mekkora király vagyok: mindent eltaláltam... erre már a poszt írója lelőtte a királyságom... :D

felka 2012.12.01. 15:10:47

Nem tudom mitől olyan nagy durranás ez a Henderson gyerek, én simán Krisztiánt küldtem volna tovább. A nyegle gyereknek sincs semmilyen hangja, csak hát a fekete ruhája miatt őt kellett választani..
Nagyon igazságtalan volt a tegnapi voice, ez jut róla eszembe hirtelen.

cornwall 2012.12.01. 15:26:17

Na ja, nagyjából már a kisfilmek elején lehetett sejteni ki megy tovább, de Gyöngyösi Tamást leszámítva nem is érdemtelenül. (akiről amúgy az jutott eszembe, hogy mintha a tavalyi angol X-ből próbálná Frankie Cocozzát koppintani, csak még annyi hangja sincs)

redriot77 2012.12.01. 15:28:02

Engem egyedül az zavar a Voice-ban hogy a párbaj-rendszer miatt nem a leggyengébbek esnek ki. Pl. Fehér Adrienn könnyedén kiütötte volna bármelyik csajt a tegnapi adásból de Veres Mónikával kellett párbajoznia. :/

Perutektől többet vártam: nyáron láttam egy Dio emlékkoncerten ahol nagyon korrektől elnyomta a Stand Up And Shout-ot, az este egyik kellemes meglepetése volt. Azért most sem volt indokolt szerintem hogy mind a négy zsűritag az ellenfelére voksolt, nem volt ekkora különbség a produkciók között.

Érdekes hogy pont azt kifogásolták amivel a mákos gyerek Gyöngyösi csont nélkül továbbjutott: túl sok póz túl kevés ének.

qwe12345 2012.12.01. 15:31:18

Valaki légyszi árulja el milyen zene szól a párbaj bevonulás előtti 1 percben, egyszerűen nem tudtam megtalálni..

smatte 2012.12.01. 15:32:11

Én azon néztem nagyot, amikor Caramel csak ennyit mondott: "Ez értékelhetetlen volt..." egy olyan produkcióra, ami a faktorban már jónak számít és a mentorok ömlengenének.

mókus(s) 2012.12.01. 15:32:38

Kár, hogy nem indult az énektanár lány...

carrera 2012.12.01. 15:34:37

Valóban a bevezetéseknél már ki lehetett találni, hogy ki lesz a nyertes. Mindettől függetlenül a Voice sokkal színvonalasabb, mint az X faktor.
A ruháért a stylist felel, nem a Mesterek és a versenyzők. Lakatos Márkot lehet megkérdezni ez ügyben.

sel01 2012.12.01. 15:35:37

Tegnap este nálam jobb volt Sudár Anita Fatimánál, Krisztián pedig Dávidnál. Persze hogy nézett volna ki, ha olyan versenyző esik ki, aki megérintette Caramel szívét? Ez van, amikor a korábbi ajnározással olyan helyzetbe hozza magát egy mester, hogy muszáj a védencét tovább juttatni.

SarahConnor 2012.12.01. 15:36:58

@mókus(s): azt én is megfigyeltem, milyen jól tolja :)

madou 2012.12.01. 15:49:21

Nekem pont az tetszik, hogy nem generálják a műfeszültséget, attól csak olcsóvá válna az egész. Rém gagyi szerintem, hogy az X-faktor mentor házban 150 csavaron keresztül 500 bőgőroham, idegösszeroppanás és hatásszünet után nyögik ki végre, hogy ki a továbbjutó. Nem is értem, miért hiányzik ez bárkinek is ebből a műsorból.
Ami pedig kimaradt: Caramel eszméletlen idegesítő!! Úgy osztja az igét, mintha valami megvilágosodott és mindenki fölött álló spirituális vezér lenne, aki olyan összefüggéseket fedez fel a produkciók láttán, hogy mindenki minimum élvezzen maga alá, de rögtön..! "Láttam a zenét, és Istent és a csillagokat, és ezt már tényleg, fel se lehet fogni, hogy mi történt itt!" Sok. És nyálas.

PIPA 2012.12.01. 15:55:05

Nekem meg éppen a kevesebb show, kevesebb időhúzás jön be. Nagyn tetszik! Az tetszene igazán ha nem a zsűri hanem a betelefonálók döntenének csak. Megérné e, TV2 ismeri a számokat? Az X faktornál is lesz rövidesen egy sokkal gyengébb, a királyin az Eu válogató. Oda kell a közönségszavazás mert ott csak a közönség fog a végén EU szinten dönteni, nem a zsűri.

Sok csatornánál az a gond, nem tisztítják rendesen 2012.12.01. 16:10:47

Egy nagy köpedelem volt a tegnap esti The Voice is, mivel tényleg ki lehetett sakkozni hogy a párbajokból ki megy tovább.
Előre lehetett tudni, hogy Henderson Dávidból, az amerikai szektavezér fiából a TV2 egy Burgess Benji 2. akar faragni, valamint a drogos, gyökér Gyöngyösi-Mákonya-Tamás pedig csak a bulvár miatt kell, mivel ő lesz az ügyeletes JFK 2. az élő show-kban. Csak azt nem értem, hogy egy-egy párbaj után miért adnak a szerkesztők komplett f@szságokat (Jézusról, Istenről, szeretetről, harcról, küzdelemről) Caramel és Malek Andrea szájába ? :(
Ez által nem csak hiteltelen,de teljesen unalmas lesz az egész műsort.

Nicky Santor0 2012.12.01. 16:13:25

Tartalmas poszt...
Legalább a két videó tényleg f@sza! Kösz!

gaston 2012.12.01. 16:24:33

@Fenimore: ...azért Dávid tényleg jobb volt!! :-)

Gyevi bíró 2012.12.01. 16:30:37

Tegnap az összefoglalónál esett le, hogy érdekes egybeesés volt a kiesők között: SZKT bal oldalán állóknak emelte fel mindig a kezét. Aki nyerni akar, legközelebb oda álljon :-D
Különben a tegnapi műsor nekem is bejött, egyszerűen ott volt, minden, és bár a hamisabb lányok közül is akadt továbbjutó, majd az élő adásban kiderül, hogy eleget edzett-e Dóra?
A mesterek és SZKT öltözékéről: gondolom azért vannak ugyanabban a ruhában, mert
- vagy egy nap vették fel mindet
- vagy a jobb vágás miatt, hogy bárkit bárhová a műsorba be lehessen vágni.
Na de az élő műsorban ilyen már úgysem lesz, a maradék két adást meg úgy kell nézni öltözék téren, amit az imént írtam.
A mai X-faktortól meg már tartok...

1Galagonya 2012.12.01. 16:34:27

Végre olyan kommenteket olvasok ahol nem mások fikázása folyik.Nekem madou hozászolása tetszett a legjobban,nekem is hasonló a véleményem.

pamut 2012.12.01. 16:53:51

Szerintem Sudár Anita lazán leénekelte Fatimát. Utóbbi láthatóan félt is, és erőlködött, de nagyon halvány volt Anita mellett.
Így kirúgni egy ekkora hangot... :(

micsoda? 2012.12.01. 16:58:16

"Csak könyörgöm, azt a sárga mohabekecset szaggassa már le valaki Malek Andreáról, mert kiég a szemem tőle".

Jó szövegben, jó részlet.
Nekem is az első pillanat meglepetése volt, talán a bécsiek már itt tartanak:)

kovacsattis 2012.12.01. 17:10:17

A mákony gyerekre továbbra is kíváncsi vagyok valamiért... fogalmam sincs miért. Ellenben tartok tőle, hogy csúnya bukta lesz belőle.

TommyGun77 2012.12.01. 17:39:48

@qwe12345:
Hans Zimmer egy zseni...ajánlom figyelmedbe a munkásságát, a filmzenéket meg főleg.

Bérgyilkos Bohóc 2012.12.01. 17:52:38

@pamut: Hát ja. Értem én az igazságosnak tűnő koncepciót, hogy nehogy már egy nyilvánvalóan gyengébb énekest összerakjunk egy klasszisokkal jobb énekessel, de azért kicsit fáj a szívem, amikor ilyen énekeseket küldenek haza. Pedig milyen durva lenne a műsor, ha pl. Fatima ellenfele is benne lenne a 12-ben vagy a múltkori Nika ellenfél csaj.

rockjano 2012.12.01. 18:26:10

Hááát nem tudom annyival nekem az énekesek azért nem tünnek erősebbnek mint az X-ben.

Tényleg izlésesebb a műsor, jó az élőzene, Fatima zseniális és még van néhány jó hang de a Timi-Gergő párost nem tudom hozzák-e, szerintem még nem...persze még nincsenek élő adások meglátjuk majd ott...

gabcigirl 2012.12.01. 18:51:10

@pamut:

S Anita tényleg jobb volt-de hát ugye, Fati már lefogyott, Anita meg még nem. A többedik körben szerintem sajna' a kinézet is számít. Persze Fati attól még nagyon jó, az vitathatatlan.

rougon 2012.12.01. 18:54:21

@rockjano:
Ugye te sem a magyar X-ről beszélsz...?

Hódos Hajnalka 2012.12.01. 18:58:40

A SzikoraRobisan selypegő, idegrángásos kócosgyerektől lábrázást kapok. Fatimáék párosa iszonyú jó volt, a kukazacskót szaggassa le valaki a műsorvezetőről, a hárlidévidzondávidot meg valaki kísérje vissza a suliba és akkor más bajom nincs. Egyelőre.

Shyad-Khourongai · http://hulyeseg-lexikon.blog.hu/ 2012.12.01. 19:02:17

Csak nekem tűnik úgy, hogy ez a Henderson gyerek egy nulla? Már a Caramel nagy jeleneténél sem értettem, mit lát benne, de most aztán pláne.

Hurri Kán 2012.12.01. 19:14:00

A múlt heti adás szerintem jobb volt, mint ez, a mostanit szürkébbnek éreztem, de még így is körökkel előzi a fucktort.

Tjuca 2012.12.01. 19:14:03

tetszik, ahogy malek andrea osztja az eszet, amikor valaki nem tiszta. még egyszer nem hallottam tisztán énekelni.

anita sokkal jobb volt, mint fatima. fehér adrienn is leénekelte nikát.

és ugyan jobbak a választott nóták, mint az x-ben, de azért még van hova fejlődni. malek választott nótáitól hideglelést kapok. :-(

Tjuca 2012.12.01. 19:16:03

szeretném látni azt az epizódot, amikor a gyöngyösi gyerek malek háta mögé lopakodva ijesztgeti a csajt, csak úgy lúdbőrözne a mohabekecskéje. :-D

felka 2012.12.01. 19:32:23

@Shyad-Khourongai: abszolút nem csak te vagy így vele. már írtam is fentebb róla, egyszerűen nem értem mit hallott Caramel, vagy bárki megmagyarázhaná hogy mitől kéne lepetézni tőle...

[c] 2012.12.01. 20:00:13

@pamut: Fatima kapta a dalban a jobb részeket, bár a rutinja is nagyobb - ebben némi szándékosságot sejtek. Merthogy Anitának (még) jobb hangja van, mint Fatimának, Fatimáé is jó, de Anita szolgáltatta a "hűha" érzést.

qwe12345 2012.12.01. 20:01:32

@TommyGun77: Ismerem a munkásságát, és egyetértek. Hasonlóan jó filmzene más előadótól:
www.youtube.com/watch?v=R947FPub2SU

[c] 2012.12.01. 20:01:40

@Shyad-Khourongai: Én sem értem, mire fel az ömlengés.

Sok csatornánál az a gond, nem tisztítják rendesen 2012.12.01. 20:10:37

@kovacsattis: Én addig rúgdosnám a Mákonyát amíg mozog ! De bírnám, ha még az élő show-k előtt túllőné magát. Az is meglehet, hogy belőle lesz az (új) BB Évi 2. !

RAMBO · http://szolo.blog.hu 2012.12.01. 20:13:23

Ez a Voice jó volt, tényleg, bántóan alázza az X factort.

bebradt 2012.12.01. 20:25:04

Fatima nagyon jo, nem hittem volna, hogy lehet tole jobb valaki. Anita tegnap jobb volt, es biztos nem rosszabb maskor sem. Ha tisztan az dont, hogy az adott pillanatban ki jobb, akkor most Anitat kellett volna valasztania Caramellanak.

Sok csatornánál az a gond, nem tisztítják rendesen 2012.12.01. 20:26:19

@Shyad-Khourongai: Megnyugtatlak ! Nem vagy egyedül ! Szerintem is az amerikai szektavezető fia egy semmi-hangú kis nyám-nyám gyerek, hiába mondja neki a Caramel, hogy " téged az Isten is a színpadra teremtett..." meg hogy " Ezen a produkción Isten fénye átragyogott... " (meg a f@szom)
Az is meglehet, hogy a kis Dávidnak csak az áldozati bárány szerepét szánja a TV2 és két élő adás után húzhat haza Amerikába.

AnnaKarenina 2012.12.01. 20:29:53

@Sok csatornánál az a gond, nem tisztítják rendesen: Krisztián nagyon jó volt, egyáltalán nem kellett volna kidobni, a 17 éves Dávidnak még van épp elég ideje, és ennyit már ne istenezzenek, a jóistenit neki!

AnnaKarenina 2012.12.01. 20:30:50

@bebradt: Anita nagyon jó, de Fatimának mégis szebb a hangja. Számomra.

Shyad-Khourongai · http://hulyeseg-lexikon.blog.hu/ 2012.12.01. 20:39:58

@Sok csatornánál az a gond, nem tisztítják rendesen: És akkor most mi van Szabó Dáviddal? A fickónak olyan hangja van, hogy idegbajt kapok tőle. Remélem, Sixx ad neki rendesen. Frankón azt hittem, hogy Stone fog kilógni a sorból, de nem. Szabó Dávid a kakukktojás. És neki is úgy ömlengenek a mentorok, mintha legalábbis Nat King Cole lenne, pedig még csak Ratyi Martin se.

Kemenesházy Udmurt Zsemő 2012.12.01. 20:42:04

@Sok csatornánál az a gond, nem tisztítják rendesen:
magadat minősíted:
"Egy nagy köpedelem
drogos, gyökér
komplett f@szságokat
nem csak hiteltelen,de teljesen unalmas"

AnnaKarenina 2012.12.01. 20:44:03

@Kemenesházy Udmurt Zsemő: Szerintem is jó volt Gyöngyösi Tamás.

Tjuca 2012.12.01. 20:49:27

@AnnaKarenina: ö szerintem nem volt jó, hanem a másik fiúnak valami elképesztően kellemetlen hangja, és stílusa van. magában gyöngyösi kevés volt, kellett hozzá a másik, aki nagyon kappan volt, hogy jónak érezzem. meg persze, abban zseniális, hogy malek fosik tőle. (én is fosnék, de én nem vagyok ott). azért ahogy utána járt a kezében a mikrofon, és nem tudta megállítani, na az kemény... :-(

AnnaKarenina 2012.12.01. 20:49:39

@Shyad-Khourongai: Ömlengenek a legrosszabbnak is, Oláh Gergőt meg megintik. Röhej. Adélnak tényleg a 20-as években kellett volna élnie, orfeumi cicalányként, ott elment volna a színtiszta hamissága. Hogy jött ide Antal Timi népdala? Nagy Feró két adás óta teljesen elhülyült Oláh Gergővel kapcsolatban. Malek összetehetné a kezét, ha ilyen versenyzője lenne, mint Gergő.

AnnaKarenina 2012.12.01. 20:51:07

@Tjuca: Hát azért ismertünk már pár jó nagy énekest, aki hasonlóan járt. Gy. Tamásnál szerintem rápakolnak egy kicsit erre a sztorira.

Tjuca 2012.12.01. 20:55:06

@AnnaKarenina: elnézve az arcán a bőrt, meg a hasát, sajnos nem kell erre sokat pakolni. :-( sajnálom, mert értékes fickó, de.

AnnaKarenina 2012.12.01. 20:59:09

@Shyad-Khourongai: Az isten Adélt jókedvében teremtette Maleknek, nekem meg bosszantásul. Bár ha nem énekelne, nem bosszantana.
Most Geszti mondja általában az igazat, de nem is véletlenül, Oláh Gergő nála van.

anothernick 2012.12.01. 21:05:31

ne sértsük meg a voice-osokat azzal, hogy X-faktorról írogatunk itt...
voice: engem Krisztián rángatózása és néha túlcifrázása idegesített, de nagyon. biztos jó zeneszerző, sőt énekes, csak látnom ne kelljen. a gyöngyösi gyerek meg... ne már, hogy egy szétdrogozott gyereket akarunk mutogatni. ez utoljára a 60-as években volt divat, hogy de vagány vagyok, drogozom, meg iszok. meg persze de marha nagy művész vagyok. ez ne legyen már erény. amit "egyéniségnek" mondanak nála, az csupán a durva drogok hatása és az ivásé. lehet, ha ennyit drogoznék meg innék, én is így viselkednék a színpadon. ennyi hangom nekem is van. akkor már inkább az istenes gyerek... de egyiknek sincs esélye Pál Dénes, vagy Fatima mellett szerintem.

Bumpi 2012.12.01. 21:08:36

a Voice a TV2-n egy fos.

AnnaKarenina 2012.12.01. 21:19:18

@anothernick: Olvastad a poszt címét? :) Gyöngyösi Tamás hangja nekem tetszik, szeretem hallgatni, a másik fiú túlságosan is akarta azt, ami a másiknak könyedén megvan. És nem érdekel, hogy drogos (volt), vagy sem.
Istenes gyerek nem vele párbajozott, hanem Krisztiánnal, aki jobb volt nála. És nála fel sem merült a drogozás.

AnnaKarenina 2012.12.01. 21:19:55

természetesen: könnyedén

váj mí 2012.12.01. 21:27:46

@AnnaKarenina: Jaja, most nem beszélve a hangi adottságokról, Miltiádészról a jól fésült anyuka kedvence jutott eszembe, mondjuk az '50-es évek Amerikájából, aki 2 percre megpróbálja eljátszani a rossz fiút. Tamás meg teljesen őrült, és kurvára idegesít a Malek picsogása vele kapcsolatban.

RTB 2012.12.01. 21:37:31

ez a műsor arra is jó volt, hogy felfedezzem: az Akon-jacko közös dal igenis jó.

AnnaKarenina 2012.12.01. 21:37:58

@váj mí: Igazad van. Bár Miltiádesz is sokkal jobb volt Szabó Dávidnál.:)

@anothernick: Az X-faktort ott gyalázom, ahol csak tudom.:)

váj mí 2012.12.01. 21:44:52

@AnnaKarenina: Dávid az a "fénygyermeke" lenne? Mert az harmatgyenge volt. Nála valóban jobb volt Miltiádész.
Kíváncsi leszek jövő héten mit hoznak ki könnyzacskóilag az ikerpárból meg az anya-fiú párosból?

AnnaKarenina 2012.12.01. 21:56:59

@váj mí: Henderson Dávid igen. Szbó Dávid most fog párbajozni az X-éknél.
Kérdésedre: sokat.:) De ennek nincs sms-jelentősége legalább.:)

váj mí 2012.12.01. 22:21:37

@AnnaKarenina: Ja, hogy az X. Azt nem nézem, csak olvasom a hogyvoltot, meg itt az alázást.

Kaksi Atomerőmű 2012.12.01. 22:27:32

az nem tűnt fel másnak, hogy a műsor elején, mikor ilyen izgalmas részeket mutattak a műsorból, szarul vágták össze, és konkrétan már akkor belehallatszott, hogy caramel dávid nevét mondja a végén?
röhögtem...

Shyad-Khourongai · http://hulyeseg-lexikon.blog.hu/ 2012.12.01. 22:44:21

@AnnaKarenina: Gyanús, hogy Miklós belekóstolt Adélka tiltott gyümölcsébe. Egészségére!

Nekem a The Voice nem tetszik jobban, mint az X-Faktor. Egyforma koreográfia szerint mennek. előre meg van írva, kit kell sztárolni. Akármilyen tré az ember, úgy kell zúdítani rá a dicséretet, mintha az éppen aktuális világsztárt látnánk. Speciel amióta megy a műsor, nem hallgatok Caramelt, mert úgy megutáltam, mint a sz@rt. Malek Andreától meg egyenesen kiráz a hideg, annyira visszataszító ember.

Shyad-Khourongai · http://hulyeseg-lexikon.blog.hu/ 2012.12.01. 22:45:23

@AnnaKarenina: Ahogy várható volt, SzD-t továbbrugdosták. Feltételezem a Kék Osztriga bárban nagy volt az ováció.

hellsing 2012.12.01. 23:06:16

Én egy elég jó hifin kihangosítva néztem a tegnapi műsor egy részét, amúgy állatira nem érdekelnek már az ilyen témájú adások. Három számot láttam: Henderson/Krisztián, a Görög/Drogos, és a Fatima/Anita párosokat. Érdekes volt, hogy egyiknél sem találtam el, hogy ki fog továbbmenni. Nekem a drogos gyerek hangja és stílusa sehol sem volt a négyzetarcú göröghöz képest, Anita mély zöngéi sokkal többet értek, mint Fatima rapje és a Henderson gyerekről konkrétan nem értettem, hogy egyáltalán mit keres ott.

De sebaj, legalább a következő részeket se fogom megnézni.

anothernick 2012.12.01. 23:54:56

azé' el kell ismerni, hogy az eddigi továbbjutóknak (drogostomin kívül) van hangjuk!!! ami a konkurrencia produkciójában résztvevőkről nem mondható el tán 2 kivétellel.

74. Vladys 2012.12.02. 00:28:28

Szerintem Fatima simán lemosta Anitát. Sajnos nagyon előnytelen volt a dalválasztás, nem igazán érezte a stílust, vagy magát a dalt. Kár érte, mert jó hangja volt.

Ezt a betépett műanyag rockkert meg minek kellett továbbvinni?

@AnnaKarenina: "SPOILER!" máskor használd, köszi. :)

AnnaKarenina 2012.12.02. 01:02:04

@74. Vladys: Mire is gondoltál spoiler ügyben?

74. Vladys 2012.12.02. 01:14:18

@AnnaKarenina: "Szbó Dávid most fog párbajozni az X-éknél."

Bár @Shyad-Khourongai: kolléga is használhatná, főleg voice posztnál.

AnnaKarenina 2012.12.02. 01:35:55

@74. Vladys: Ja, ha felvételről nézed az X-faktort.:) Nekem a háttérben ment, egyidejű közlés volt. Akkor a másik párbajozót nem árulom el.:) Sőt, jó leszek, a kiesőt sem.

74. Vladys 2012.12.02. 01:44:59

@AnnaKarenina: Köszönöm. :) Bár Shyad miatt tudom, hogy a másik.

Árpi a 4-ből 2012.12.02. 02:16:13

Vicces ez a blog keményen pénzelheti a TV2, hogy kikerül az index főoldalra már sokadszor, úgy hogy nézettségbe meg porráveri az X a Voice-t. Végre csinálhatna valamit a TV2 ahelyett, hogy fizetett blogban alázza a konkurenst.... szánalmas...
A versenyzőkről, pedig.... háááát nem tudom milyen tehetség kutató az, ahol lecsengett süllyesztőbe került énekeseket kaparnak elő versenyezni..... Lehet azt mondani, hogy a Antal Timi vagy az Oláh Gergő sehol nincs hangilag, de nem is futottak be még karriert, az Oláh gyerek például eddig füvet nyírt....

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2012.12.02. 03:10:23

A tegnapi adás azért picit illúzióromboló volt, mert most már nem a hang, hanem bevallottan a "szórakoztatás" meg a színpadképesség alapján juttatak tovább embereket. Nem mondom hogy ez feltétlen aj, és az biztos hogy a kiesők után is két kézzel kapkodnának a másik csatornán, annyival jobb hangok vannak, és nagyon jó produkciók, de akkor is kilóg a lóláb. Ettől még nézem és szeretem, ami nálam nagyon nagy szó: évek óta egyik tehetségkutató elé sem voltam hajlandó leülni. Ez viszont konkrétan nagyon jó zeneileg.

gastropofon 2012.12.02. 05:25:39

Malekon nem ám mohabekecs van, hanem konkrétan olyan, mintha lefosta volna egy liba, aztán az rászáradt, majd tupírfésűvel felborzolták volna.

rennie 2012.12.02. 06:11:07

Én is rájöttem, mikor ki fog kiesni, de én abból, hogy éneklés után melyik énekest szólítja meg a zsűritag először. Mert az fog kiesni, akihez először szólnak. XY, te nagyon jó voltál, jó hangod van stb.stb. DE, Z-t viszem tovább.
Örülök, hogy nem csak nekem zavaró, hogy annak az exdrogos gyereknek olyan a beszédhangja, mint Szikorának, akitől egyébként hányok. Nyávogós, affektálós, őszintétlen, semmi férfias nincs benne. Még a mikrofont is lóbálja a szája előtt beszéd közben, valaki megtaníthatná, hogy azt hogy kell tartani. Ja, és Miltiádész nekem sokkal jobban tetszett, látszott, hogy mindent beleadott, és sajnáltam, hogy kiesett. Anitát szintén, aki az adott 2 percben tényleg jobb volt Fatimánál. Remélem nem az lesz, hogy iszonyat jó hangú, de nem annyira hype-olható énekeseket kiejtenek, és maradnak az ilyen Gyöngyösi-félék, mert arról van mit írnia a másnapi Blikknek. :/

Kínai csöves 2012.12.02. 06:52:28

A műsor manipuláltsága ellenére elvitathatatlan erénye, hogy legalább énekelni kell tudni és nem elég, ha valaki Romániából jött. A Henderson gyereket még nem világos, hogy miért tolják a tehetségénél kb3x nagyobb svunggal, de 2 tippem volna rá és az egyik az erősebb :). Végül is ez is csak egy éneklés ürügyét használó reality comedy, sms lehúzásra kihegyezve.

G. Attila · http://hatarontul.wordpress.com/ 2012.12.02. 07:37:07

@Árpi a 4-ből: Számomra rejtély, hogy miért reagálom le ezt. Azt hiszem túl semmilyen ez a vasárnap reggel. Ilyenkor lenne menő, és szép belelőni a helyesírásodba, megemlítve a (nem gépelési) hibákat, amikből van azért pár. Mondatonként. Igazából van abban valami báj, ahogy véded a konkurens csatorna tehetségkutatóját, de kérlek szépen ne tedd. Tudod ezekkel a mondatokkal (jobb híjján nevezzük így) az ő közönségüket is minősíted, ami lehet, hogy hozzád hasonlókból áll részben, de csak részben. Például én is nézem - egy jó torkú lány miatt első sorban-, de amikor ezt olvasom, úgy érzem, hogy talán mégsem kéne. Szóval kérlek ne:P

Chuck Νorris 2012.12.02. 08:00:52

sajnos (vagy nem) én is csak visszanézni tudtam a párbajokat, és igazábol egyik sem volt olyan amit tekerés nélkül végig tudtam élvezni. Érdekes hogy az Anita/Fatima dalnál nekem Fatima tetszett jobban, viszont engem is zavar hogy a nyálaslangyihüdenagymüvész vagyok Gyöngyösit miért futtatják, meg a Henderson fiut is csak a karácsonyi estére futtatják fel, az ellenfele sokkal jobb és a hangszine is érdekesebb volt.
Caramel meg az évtized Ákosa lesz ugy tünik :)

Chuck Νorris 2012.12.02. 08:08:44

Nate Morton viszont tényleg király :)

sixx · http://comment.blog.hu 2012.12.02. 08:29:41

@Árpi a 4-ből: kisfiam, te sem sűrűn olvasol indexet, ami nem baj, csak így tátott szájjal jöttél házhoz a lófaszért, érted. mondjuk ez meg így nagyon vicces, szóval hajrá.

74. Vladys 2012.12.02. 10:05:42

@Árpi a 4-ből: Látom téged meg a retek. :)

Fatima lehet képzet, de össze is csomagolja keresztben OláhDzsít.

@rennie: Úgy fogja a mikrofont mintha péló lenne. A kézmozdulatai meg F. Zolinál is idegesítőbbek.

Pico 2012.12.02. 10:07:40

Szóval, magam is kissé irányítottnak érzem az X-faktor és a Voice értékelését... Persze az ízlések különbözőek, és magam, aki inkább a komoly zenéhez szokott és nem ismerem az elénekelt számok eredetiét, pusztán abból indulok ki, hogy mennyire tud lekötni, mennyire tud az illető énekelni.

Tagadhatatlan, hogy a Voice-ban "jobb a felhozatal", ám olykor a kevesebb több. Szerintem az X-faktor 4-be jutott szereplőiből bármikor lehet sztár, Antal Timiből meg akár több is. Ő a "voice" az X-faktorban, aki nem csak show-ban állná meg e helyét.

A nagyot markolás ugyanakkor visszájára fordul a Voice-ban. Már az alapötlet, a hátatfordítós válogatás is elhibázott volt, mert nem operaénekeseket válogattak, akik a "Nessun dormá"-ban kik tudják és miként tudják kiénekelni a felső c-ét, hanem a végső cél itt is showkba eladható énekesek kiválogatása. (A gyengén látó kislány továbbjuttatása súlyos hiba volt, mert mindenki tudta, hogy belőle soha nem lesz eladható énekes, kiejtése viszont személyes tragédia lehet számára. Jól érezte ezt meg Mező Misi... Ám, előbb kellett volna eszébe jutni. És nem csak neki...)

A "túlmarkolási hiba" a párbajban ütközik ki.Ez az elem teljesen elhibázott mind a show, mind a válogatás szempontjából. A másfélmilliós néző számára - és ők vannak többen, nagyon sokan a "műértőkhöz képest" - nem is minősíthető jobbára, hogy miért esik ki ez és miért nem az...? Nézegetem az amerikai X-faktort is. Ott egyénenként hallgatják meg a mentorházban eltöltött hét után a versenyzőket és a mentorok szakértők bevonásával - a közönség bevonása nélkül - döntenek. Ezt a mintát követi a magyar X-faktor is. Itt meg? A pillanatnyi diszpozíció miatt 2 perc dönt egy minden alapot nélkülöző párosítás után, hogy ki jut tovább... És gyakorlattal rendelkező énekes kiejtheti a kezdő tehetségesebbet. Legalább mind a négy mester szavazhatna! Véleményük ugyan támogathatja a "döntnököt", de nem feltétlen. Így viszont a döntnök felelőssége sokkal nagyobb és nem biztos, hogy jól dönt...

A Voice hangot keres, ehhez képest kevesebb súlyt fektet a show elemre. Az X-faktor meg kifejezetten shownak szánja a műsort. És ebben jobb is. Ez a boxmeccs hangulatát imitáló környezet egyáltalán nincs összhangban magával a párbaj szóval. Ha a párbaj szót hallja az ember, akkor más jut az eszébe: kivont kardok, vagy pisztolyok egy elhagyott erdőszélen...

Szóval, kinek a papné, kinek a pap... Kétmilliónak az X-faktor, másfél milliónak a Voice. Egyelőre. Aztán majd meglátjuk, hogy mi lesz...

AnnaKarenina 2012.12.02. 10:30:53

Kedveseim! A nézettség csak a csatornának számít (reklám, reklám és reklám), az egyszeri nézőnek "csak" az, ami jó és tetszik is neki. Így lehet, hogy pl. Hajdú Pétör az ő életregényét rejtő könyvében magát Friderikuszhoz (A szólás szabadsága műsor, tehát nem beszélgetős, vagy show-műsor) hasonlítva szintén csak egy nézettségi adatot tud hozni a maga javára.:) Meg beszélhetnénk arról a rengeteg légyről, ami oly szívesen száll a sz-ra is...

AnnaKarenina 2012.12.02. 10:36:20

@Pico: Én meg pont úgy látom, hogy Antal Timiből akkor lesz talán valaki, ha marad a népdalnál; hiába van jó hangja, technikája, semmilyen személyes varázsa nincs, nem tud hozzátenni az előadott dalokhoz. Ő a jó szakmunkás. Akiben van erő és tehetség, az Oláh Gergő.
@Árpi a 4-ből: Lecsengett, süllyesztőből előkapart énekesek? Jól vagy? Hallásodat vizsgálták mostanában?

bullseye 2012.12.02. 10:36:42

@G. Attila: Azon gondolkodom a jó torkú lány alatt pontosan kit és mit értettél...

AnnaKarenina 2012.12.02. 10:50:48

@bullseye: :) Rossz az, aki rosszra gondol.:)

Ganga 2012.12.02. 12:14:29

...megírom én is a véleményem, mert azt hiszem, nagyon fog számítani mindenki életében : nekem tetszik a műsor, a temérdek baki ellenére is ... a Szabó-Kimmelt azért nem savaznám , mert annak idején a Megasztár elején is a GörögZét szerettem a legjobban és vártam adásról-adásra , h mit bakizik a Trilla mellett ... remélem a Tomika is hozza majd a kellő amatőrséget, pont attól lesz majd szerethető ... a párbajok tekintetében csak annyi, h a Mordor Miltit akkor sem engedtem volna tovább ha az Uhrin Benedeket kapja ellenfélként ... ennyi modorosságot és kiművelt trottyot legutóbb az olimpiai szinkronúszás döntőjében lehetett látni ... az Anita/Fatima páros pedig egyértelműen klasszis volt és csak azért voksoltam én is a Fatimára, mert jobban érezte a dalt ... és bízom benne, az Anita szívből és nem fülesből mondta, hogy bízik abban, nem hiába esett ki és Fatima végre elfoglalhatja az őt megillető helyét ... riszpekt ... a Fényfiú meg ; lehet az volt a baj, én napszemüvegben néztem az adást és emiatt volt oly gyöngécske az a bizonyos sugár ... viszont ha csak a Caramella magasztalná, nem is érdekelne a dolog, de hogy az egész Kellesz szekció oda meg vissza van érte, ez azért nyilván jelent vmit ... HomárSál ellenfele pedig , mint azt Misi is mondta, túl sok volt ...
viszont nekem az este legérdekesebb párbaja az a Kőhegyi Dávid/Torzsa Gabi-é volt ... annyira édesek és aranyosak voltak együtt, hogy az kész ... én velük kapcsolatban lettem volna igazán bajban, mert mindkettő tényleg nagyon jól énekelt, megvan bennük az a potenciál, amivel még bármit lehet kezdeni és bármi lehet belőlük ... sajnáltam a Dávidot .. :( ... viszont azt meg remélem, hogy a Malek Andi meghagyja a Gabit a kicsit PéterffyBoris stílusnál és nem engedi h elmenjen a TóthcsöcsGabiféle popszuka irányba ... és ha lesz elég vér a pucájában elénekel egy Björk dalt , akkor istennő lesz a szememben ... ;)))

bpe 2012.12.03. 02:04:05

nekem csupa izgalom volt a voice, mert az első torrentből hiányzott 10 perc, kb. a közepén, a felkonf után már jött is volna az értékelés.. :P egyébként én még a kínai voice-ot is nézegettem tájékozódásul, és sztem a tv2-é nagyon rendben van, kérdés, kik maradtak ki idén, amikor ugye trón kellett fosztani a fos-faktort, és mi marad jövőre, bár akik a párbajokon elvéreznek, simán kiadnak még 2 x-faktor évadot.. :)) mindenesetre egyre jobb anyag ez, meg is vagyok lepődve.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2012.12.04. 09:22:17

"végre élő zenekar játszik egy tehetségkutatóban"

Azért tegyük hozzá, ez a TV2-n hagyomány, a legtöbb Megasztár évadban is így volt.
süti beállítások módosítása