November 2-án, pénteken indult a TV2-csoport legfiatalabb csatornája, a SuperTV2. A szórakoztató csatorna lefedettsége majdnem elérte a 2 millió háztartást, ami azt jelenti, hogy a lakosság több mint fele, vagyis 5,5 millió ember tudja fogni már indulásától kezdve a csatornát.
A TV2 sajtóközleménye szerint a SuperTV2 az első adásnapján kiemelkedően teljesített: a Nielsen méréseire hivatkozva azt írják, hogy a 18-49 éves korosztály körében teljes napon 1,67, főműsoridőben (18.00-23.00) pedig csaknem 2%-os (1,94) közönségarányt produkált. A SuperMokka debütáló adása 3,3-os, a Jóban Rosszban két része 1,9%-os, míg a Tények Hatkor 4%-os piaci részesedést ért el. Az első napi teljesítménye alapján a SuperTV2 főműsoridőben, a 18-49 évesek körében 1,94%-os közönségarányával a negyedik helyre került a kábelcsatornák toplistáján (Cool, Film+ és Viasat után).
A SuperTV2 második napján, szombaton is jól teljesített: teljes napon 1,7, míg főműsoridőben 1,5-os piaci részesedést ért el, vasárnap pedig, teljes napon és főműsoridőben is 1százalék körüli eredményt produkált. Hétfőn a SuperMokka 3,25%-os, a Jóban Rosszban 1,8%-os, a Tények Hatkor pedig 3,21%-os piaci részesedést ért el.
A közlemény szerint "a teljes nap és a főműsoridő 1 százalék körüli közönségaránya azt mutatja, hogy a SuperTV2 a kisebb kábelcsatornák élvonalába került, ezzel rendre maga mögé utasítva a legtöbb csatornát, köztük az RTL II-t is".
én már a fény gyermeke vagyok 2012.11.07. 14:56:59
Megdobbent 2012.11.07. 20:46:26