Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Halkan pukkant az idei első élő X-Faktor

2012. október 14. 09:50 sixx 209 komment

csobot.jpegA The Voice indulásának másnapján mutatkozott be a mesterségesen keltett bulvárhisztériának (Jimmy fiaKrisztián és Csobot Adél továbbjuttatása) köszönhetően eddig kétmilliós nézettséget hozó X-Faktor első idei élő adása. Az RTL Klub vélhetően azt szerette volna, hogy a 12 énekes rácáfoljon a fanyalgókra, és bizonyítsák, hogy nemcsak a csöcsfaktor meg az ismert rokon miatt kerültek be az élő adásba - arról már legkevésbé a csatorna tehet, hogy a szarból font ostorral a végén nem lehetett pattogtatni.

Az idei mezőny döbbenetesen bizonytalannak tűnik, még úgyis, hogy mi is tudjuk, hogy ennek a műsornak annyi köze van a tehetségkutatáshoz, mint nekünk a harangöntéshez. Két-három indulót leszámítva a fellépők nem hagytak nyomot az emberben, a műsor lassú volt és unalmas, amit az általában vérprofi Ördög Nóra sem tudott feldobni, aki annyit bakizott egy adás alatt, mint az elmúlt évadok alatt összesen. Antal Tímea és Oláh Gergő tehetsége viszont megkérdőjelezhetetlen, nagyjából úgy lógnak ki a többiek közül (felfelé), mint Radics Gigi a Megasztár legutóbbi kiadásában a mellé felsorakoztatott közepes képességű karaoke-énekesek közül.

Hiába futtatják ezerrel versenyzőiket a zsűritagok kötelességszerű lelkesedéssel, ha hápog és fehér, az kacsa, nem pedig hattyú, attól egyik csapatból sem lesz világsztár, mert Nagy Feró azt mondja. A Spirit és A Like csereszabatos, a P.J.Z. pedig viccnek is rossz, énekelni például konkrétan nem tudnak, de ezt eddig is sejtettük. Keresztes Ildikó 28 éven felettiekből álló triója megfejthetetlen, Stone egy sima kocsmai énekes színvonalat hoz, amolyan szegény ember Pataki Attiláját, Lass Bea meg ugyan tegnap nem sírt (de befelé igen), de ettől még pont olyan modoros, színpadias hisztigép, mint amilyen a mentorházban volt.

olah.jpeg

Jimmy fia Krisztián volt az este legkellemetlenebb meglepetése, annyira hamis volt, amilyet évek óta nem hallottunk ebben a műsorban, kis túlzással azt is mondhatnánk, hogy egy hangot nem talált el a nótából, amit Keresztes választott neki. Értjük, miért van a műsorban, de könyörgöm, nem tud énekelni, nem hiszem, hogy a megvadult Jimmy-rajongóktól érkező szavazatok bevétele ennyire kellene a csatornának. A másik nagy bulvárhős, Csobot Adél sokkal jobban teljesített, mint vártuk, jóhogy, ismét egy Caro Emerald-dalt énekelt, ez az a stílus, amiben nagyon otthon van, amivel elérhet oda, ahova való, egy jazzklub énekesi pozíciójába, de annyi kisugárzása, színpadi jelenléte nincs, hogy igazán jó, tömegeket megmozgató előadó lehessen belőle.

antal.jpeg

Míg eljutottunk a párbajig, át kellett küzdenünk magunkat a tavalyi nyertes Kocsis Tibor abszolút jellegtelen fellépésén,  és a 12 döntős közös playbackelésén is, szóval minden olyan volt, amilyen az szokott lenni, a nézők szavaztak, Ördög Nóri drámaian mély hangon és megfelelő hatásszünettel vezette fel a  továbbjutókat, a végén ketten meg az "életükért" énekeltek, közülük a kevésbé hamis Fehér Zoltán jutott tovább Kvaka Andreával szemben, aki lehet jobban jár a villanyóraleolvasással, amit hobbijaként aposztrofált. Arra azért kíváncsi vagyok, van-e az RTL képén olyan vastag bőr, hogy Jimmy fia Krisztiánt a döntőig tolja.

Képek: RTL Klub sajtóklub

Címkék: tv rtl klub x-faktor

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz_ (törö 2012.10.14. 10:14:54

"egy jazzklub énekesi pozíciójába".... ????
mert oda nem kell hang?

Vatikáni bérgyilkos varázsló 2012.10.14. 10:42:34

Csobot Adél tényleg kellemes meglepetés volt. Zámbó Krisztián viszont biztos tud ennél jobbat is, előtte én nem hallottam énekelni és tegnap nem volt olyan szar, mint amire számítottam, de a mentoroknak teljesen igaza volt abban, hogy hamis volt és a mély és a magas hangokat sem énekelte megfelelően.

Ha az embereknek van egy kis füle és szíve, akkor a tehetségkutatót vagy a kis pöttöm lány vagy Oláh Gergő nyeri..

Amúgy szerintem azért volt kicsit unalmas, mert nem voltak annyira jók ezek a számok vagy legalábbis keveseknek állt jól. Ettől még tuti hozza a nézettséget.

A kieső lányt pedig nagyon sajnáltam.. pontosabban azt, ahogy utána az Ördög Nóra kínzozta...

Ja az megvan, hogy Geszti azt mondta, hogy az lehet a baj a mentoráltjával, hogy túl nőies és meg fogják mutatni, hogy valójában tökös legény.. hát nem tudom ennek a Fehér Zolinak, hogy lett gyereke, mert szerintem is a másik oldalon áll:))

Rodzservaltersz 2012.10.14. 10:48:40

Sixx jazzklubos mondata faszság, amúgy kiváló cikk. És szerintem van olyan vastag bőrük a nyomorult RTL-eseknek.

enmajor 2012.10.14. 10:48:53

Szegény ember pataki attilája:DDDD
Hát, igen... Szánalmas, ahogy a nagyképű Zámbó mindig elmagyarázza, hogy ő mennyire tuti volt a próbán, ahhoz képest egyre hamisabb.
De a konkrét vicc, ahogy mentegetik, a PJZ-ből miért nem érteni egy kukkot sem. A rap mint műfaj amúgy is a legalja, magyaroktól még annál is lejjebb...
Bár én szeretem a Fehér Zolit is valamiért, de a mezőny két jó szereplője a Gergő toronymagasan és Antal Timi.
Szabó Dávid szerintem még mindig a csatorna befutója, pedig mindig is dögunalom lesz. Annyira steril és annyira mű.

Pizsi16 2012.10.14. 10:49:37

ZK egy nagy rakás sz...

enmajor 2012.10.14. 10:50:48

Megnyeretni nem fogják vele, hanem a Szabó Dáviddal, de annyira vannak pofátlanok, hogy a háromig eltolják. Volt már olyan énekelni nem tudó, akinek ez simán sikerült:)

outofcontroll 2012.10.14. 10:56:58

Tegnap este már odáig jutottam, hogy szándékosságot véltem felfedezni abban, hogy a Zámbó gyerek annyira szar volt. Mert oké, hog nem jó, de tegnap annyira szar volt, hogy ilyen nincs. Azt a logikát állítottam fel, hogy ha szar, akkor még jobban megsajnálják a hívek és majd egész héten tolják neki az sms-t, hogy jövő héten ne legyen szar... Persze ettől még a lényeg nem változik. Gergő viszont igen penge volt.

Ronald 2012.10.14. 10:56:58

.
Ha a Fehér Zoli le tudott fogyni 1 év alatt 68 kilót, meg tudta reparálni a fogait (sőt, még eladóhölgynek is felvették az öltönyboltba) - innentől már semmiség lenne neki át-operáltatnia magát nőnek... ahogy tette azt egy másik pacsirta-torkú elődje.

Minek kínlódik szegény a far-riszálással és a szempilla-rebegtetéssel... miközben a teste nem női (ahogy szeretné) - hanem még mindig zord férfitestben lakol az az érző, női mivolta.

Zolikám! egy nyisszantás... és máris nem kell eljátszd a végzet asszonyát - hisz onnantól már (vélhetően) az is leszel.
.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.10.14. 10:59:19

Én azt hiszem ez a formátum is kezd elfáradni, ráadásul pont most kapott bele a csatorna ebbe a fura pénzszerzési módba, mely szerint lassan már bevallottan sem az a cél, h jó énekeseket találjanak (nem is hiszem, h egy kis ország kis piaca elbír ennyi énekest) hanem az, h kielégítsék a pénzügyi osztály igényeit, elvárásait.

Ez egy meglehetősen rossz konstelláció, ha a Voice a Mező Misit kitenné én inkább azt nézném, még akkor is, ha Ördög Nóri azért megér egy pár percet két "produkció" közt.

cz80 2012.10.14. 11:02:34

Szegény jimmi fia valóban hamis volt, nagyon, de az a mentegetés, hogy hát a próbán jól ment, na az nagyon gáz volt. Aki viszont szerintem a legrosszabb volt, az a lánytrio. Lehet a mi tvnk rossz, de engem szó szerint bántott a hangjuk. Nem értem viszont azt, hogy az egyébként hihetetlen jó Oláh g hogy enekelhet ilyen hibátlan angolsággal, a kisfilmje alapján nem túl magasan képzett közmunkás létére... Rajta kívül a timi volt értékelhető.

Lasombra 2012.10.14. 11:03:07

rengeteg időt meg lehetne spórolni egy igazi tehetségkutatón, ha Antal Timi, Oláh Gergő és a semi-pro Szabó Dávid kivételével mindenkit hazazavarnának a retekbe. (mármint nem a Retek Klubba.)

Csobot Adélnak nagyon erősen betonozzák az utat, nem bízták a véletlenre, olyan számot kapott, amit már szerintem évek óta tudott. ha vmi újat kell tanulnia vagy mutatnia, akkor kb láttuk, mit képes hozni.

két dolog idegesített vele kapcsolatban tegnap:

az egyik ahogy Ördög "Pí-Dzsí-Zí" Nóri ajnározta. húúúú, matek-számtech szakos középsuli!!! aztaaaaaaaaaa!!!! bokesz-lefosesz! meg valami poén a könyveléssel kapcsolatban, aminek nem igazán értettem, hogy a matekhoz vagy a számtechhez van-e inkább köze.
a másik, hogy bár évek óta az egyik legirritálóbb jelenség ez a Csobot Adél, de azért alaposan el lehetne intézni szexuálisan. és ez is bosszant. :)

egyébként belőle nem jazzklub énekes lesz, hanem egy CKM címlaplány majd kisvártatva egy Berki Krisztián vagy Kedves Feri-féle kitartott celebrüfke.
borítékoltam.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.14. 11:03:37

@Rodzservaltersz: nem azt mondom, hogy oda nem kell tehetség, hanem azt, hogy annál többer nem viheti, ergo nincs benne az iksz, az eladhatósági faktor, őt nem lehet egy Kapcsolat koncerten betolni az aktuális nyugdíjas világsztár elé, mert ez a zene nem él meg 50 000 ember előtt.

törtető évi 2012.10.14. 11:08:17

@enmajor: az az énekelni nem tudó, akire te gondolsz, az legalább szórakoztató volt. :) minden héten várta az ember hogy mivel áll elő?
Ez az énekelni nem tudó, (jimmy jr) viszont szánalmas. Minden produkció után magyaráznia kell a bizonyítványt. Haknizzon a faterimitáció árpi bácsikájával, és hagyjon minket békén. A keresztest meg feljelenteném korrupcióért, ő a felelős hogy az országra szabadította ezt a szarkupacot.

MEDVE1978 2012.10.14. 11:09:41

Vicces, tegnap belenéztem. A versenyzők nagy része szar. De valahogy nem ez a baj, valakinek szar dalt is választottak (vagy mert túl magas volt neki - sweet child of mine vagy mert teljesen jellegtelen fos, mint amit LAss Bea énekelt).
Zámbót egyszerűen tovább kell juttatniuk, nincs mese, mert az átlagmagyar RTL Klub nézőnek a celeb az isten, aki miatt érdemes odafigyelni. Tehát szerintem - teljesítményétől függetlenül legalább a legjobb 5-ig jut el Z.K, de a tippem a legjobb három. A többiek közül az operettszínházas srác nem tudom mit keres ott, nem mintha annyira szupersztár lenne, de mégis ezzel foglalkozik, mi a fenéért jelentkezett ebbe a műsorba? Ezzel az erővel Bereczki is jelentkezhetett volna.

prolihisztor 2012.10.14. 11:10:20

Az első szériában harmadik lehetett az a hörgő srác.
Azóta számomra ez a "músor" nem létezik.

redriot77 2012.10.14. 11:11:33

A PJZ jelenség előtt totál értetlenül állok. Nincs semmi húzása, éle annak ahogy rappel az a szerencsétlen, ráadásul a szövegből egy kurva szót sem lehet érteni. Ez annyira nem baj, mert ebből a két enyhén szellemi fogyatékos fiatalemberből nem nézek ki túl sok mondanivalót. Gondolom ha véletlenül lesz saját lemezük a következő tematikára fog épülni: gettósok vagyunk a nyócbó', kibaszott kemények vagyunk, sokat füvezünk, nagyokat bulizunk, és a PJZ rapje a legjobb a világon.

Az avataromból látható hogy nem vagyok az a kimondott hiphop rajongó de a zsűri tagjai közül senki nem hallott még igényes magyar rapet? Feró ezekkel akarja felkavarni a "mainstream állóvizet"? Funktasztikust egyikük sem hallott még?

travelnyuszi 2012.10.14. 11:15:45

Tegnap eljutott odáig ez a műsor, hogy már nekem volt kellemetlen...szégyelltem magam az énekesek miatt, a gagyiság miatt, Ördög Nóri állandó sms küldési akciói miatt, a gátlástalanul hazudó mentorok miatt (nem gondolnak arra, hogy hiteltelenné válnak azzal, hogy olyan embereket sztárolnak, akik egyáltalán nem érdemlik meg?)Van az a három előadó, akit mindenki megemlít, ennyi. Felesleges elhúzni az időt a döntőkkel...tényleg lejárt az x-faktor felett az idő, a Voice jobban leköti az embert, és várja a következő adást.

masthema · http://masthema.blog.hu/ 2012.10.14. 11:21:13

3an emelkednek ki, Adél is köztük van - nade hagyni kiesni K.Andit ebben a mezőnyben..

masthema.blog.hu/2012/10/14/kvaka_andrea_az_x-faktor_elso_kiesoje_pedig

masthema · http://masthema.blog.hu/ 2012.10.14. 11:22:32

3an emelkednek ki, Adél is köztük van. nade hagyni kiesni K.Andit ebben a mezőnyben...

masthema.blog.hu/2012/10/14/kvaka_andrea_az_x-faktor_elso_kiesoje_pedig

Tájfájter 2012.10.14. 11:23:21

Szerintem is Csobot Adél tudhat 2-3 számot, amit rogyásig begyakorolt, megnyert vele már x versenyt, és ezeket tartogatták az élő műsorra, ezért volt olyan szar a táborban.

Oláh Gergő brutál jó, de az angolja is, nem lenne semmi, ha ott állna a közoktatásunk, hogy minden közmunkás roma gyerek így tudna angolul.

Pindurika 2012.10.14. 11:26:37

Oláh Gergő messze a legjobb, de nem fogja az RTL bevállalni, hogy egy kisebbségi nyerjen, ahogy még női versenyző sem nyert meg semmit.(Jó jó tudom Csillag születik Árpikája, és László Attila...de ők külhoniak nem etnikum )Zámbó Krisztiánt eltolják a háromig minimum, bár Én tegnap este kb a refrénig nem jöttem rá milyen nótát énekel. Az is sejthető volt, hogy az Ő nevét fogják kimondani utolsóként, hogy izguljon a Jimmy tábor. Mivel újításként már egész héten lehet szavazni, fogják ráküldeni az sms-t, nehogy ez legyen jövő héten is. Fehér Zoltán vicc, olyan meleg mint a radiátor, belőle sosem lesz férfi állat, Szabó Dávid unalmas, de mégis nyerni fog...

ynwa 2012.10.14. 11:27:38

egész héten lehet savazni:)...ez überkorrekt...tehát egy olyan produkcióra szavazhatunk 7 napig...amit még nem is láttunk/hallottunk...és mi van ha szarul énekel a kedvenc?...ebből is látszik mennyire a lóvéról szól és nem a teljesítményről...

2012.10.14. 11:28:34

a Malek tényleg azt mormogja hogy "kurvajó" amikor kiderül,hogy a csaj esik ki?

Canis Lupus (accordhecsi.blog.hu) 2012.10.14. 11:29:20

A mentorházban történt banális mellényúlások miatti következmény a tegnapi műsor színvonala. Most majd beindul a bulvár gépezet, a bent maradtak múltjában vájkálás, napi 5 perces villám villám riportok, mit reggelizett, milyen volt a széklete az énekeseknek, hogy fent maradjon az érdeklődés.

dutchess 2012.10.14. 11:29:55

@Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz_:
olvasd el még egyszer, nem a hangról van szó, hanem a színpadi kisugárzásáról, olyan, mint amilyen pl Freddy Mercury-nak volt.

szgy 2012.10.14. 11:32:15

hát, csak unalomból néztem meg, tényleg gyenge volt. néhány kivétellene egy rakás unalmas figura, semmi izgalom, ráadásnak ugyanazok az unalomig ismételgetett szólamok, sablonok, amiket már százszor hallottunk az előző sorozatokban. újdonságképpen azt fedeztem fel hogy most ugyanazokat a szólamokat amikkel az egyiket kiejtik a másik előnyeként emlegetik. pl. szekeres 2 öregje. az egyik kiesett mert ha ilyen idősen nem sikerült neki ott biztos valami baj van, a másikkal meg megmutatja hogy nem csak a húszéveseké a világ. és még sorolhatnám ha emlékeznék rá, de nem ér annyit.

kisgubacs 2012.10.14. 11:36:33

Szerintem is alapjában szar volt, de a TV2 ez után kapaszkodó műsora még szarabb lesz szokás szerint negyed annyi nézettséggel, kutyát nem érdekel majd. Az idióta cikk meg a TV2-es média egyik blogján nagyon hiteles.

mandro 2012.10.14. 11:36:53

A cikkben nagyon jók a hasonlatok:D, arról nem is beszélve, hogy mélyen magukban hordozzák a leplezetlen igazságot.

Rodzservaltersz 2012.10.14. 11:38:12

A 3-ban ezek lesznek: Oláh, Csobot, Zámbó. Tovább inkább nem tippelnék.

Lucretia/My Reflection 2012.10.14. 11:38:48

Timi, Gergő és Szabó Dávid (valami normálisabb dallal) a legjobbak, plusz szerintem még a sokak által langyizott Fehér Zoli az, aki tud énekelni.

Csobot Adél és Lass Bea sokkal jobbak voltak a vártnál, teljesen korrektek voltak _ebben_ a mezőnyben, rácáfoltak valamelyest az őket övező korábbi fikaáradatra.

Messze a legcikibb produkció volt a PJZ, ilyen mértékű gagyiságot még sosem láttam X-Faktorban. Ha ez a Csillaghullásban ment volna, a Puzsér ott helyben fejbe lőtte volna magát a zsűriasztal mögött.

Az est másik totális lebőgése a Zámbó gyereké volt, akivel kapcsolatban most már egyértelmű, hogy tényleg egyáltalán nem tud énekelni. Még az ötvenéves Stone is jobban énekelt nála, akitől aztán tényleg nem vártam sokat.
Jobb lenne, ha még az elején kiesne és megkímélné magát (és minket is) még néhány ehhez hasonlóan szánalmas leszerepléstől.

"Marikanéni" 2012.10.14. 11:41:12

A Zámdó gyereknél, a Stonenál én azt hittem, hogy a házibuli Attilával megy. A PJZ meg konkrétan megerőszakolja a rap műfajt minden produkciójával.

Shopping 2012.10.14. 11:41:45

@akárkivagybárki: Szerintem miattad találták ki a választási regisztrációt...

Shopping 2012.10.14. 11:44:05

@Pindurika: Caramel is etnikum volt, megis nyert

silverwol 2012.10.14. 11:44:07

A műsortól többet vártam. A Voice tényleg jobb. Oláh Gergő üdítő színfolt volt, előtte akik voltak, csak bénáztak, utána meg már meguntam. A csapatok jók, de nem eléggé, az egyéni énekesek... nem túl jók, hogy finomat fogalmazzak.

Aki kiesett, azt a csajt nem értem, vagy Mikit, vagy egyiket sem... miért ezt a dalt választották??? Semmi köze nem volt a csajnak ehhez a stílushoz, nagyon-nagyon rossz választás volt. Sajnos nem ez az egyetlen a nap folyamán.

Ahhoz képest, hogy első élő adás, elég gyenge volt. Pedig ilyenkor szokták alaposan odarakni magukat az énekesek. Gyenge a mezőny, sajnos most látszik igazán, hogy mennyire az.

Pindurika 2012.10.14. 11:46:10

@Shopping: igen a TV2-n :), de RTL-n még nem volt ilyen...ha jól emlékszem!

kisgubacs 2012.10.14. 11:46:34

Kedves sixx, inkább mégis csak harangot kéne öntened...

"Marikanéni" 2012.10.14. 11:48:03

Kereszt meg hogy próbálta magyarázni Zámbónál, hogy csak egyszer volt fals. Ja egyszer. A szám elejétől a végéig.

Sunny Days 2012.10.14. 11:50:04

A pénteki Voice után még inkább irritáló volt ez a műsor - azért a kíváncsiság hajtott és végig a tv közelében voltam, míg ment.

Idegesítő az a rengeteg hosszú reklámszünet.
Idegesítő, ahogy Nórika már az első pillanattól teli torokból üvölt, és ezt a végén még fokozni is tudja, amikor a továbbjutók neveit üvölti.

Az előadók többsége szánalmas produkciót nyújtott, egyéb elfoglaltságaimból csak Oláh Gergő és Adélka rántott ki. Meg az, ahogy Nórika szakmányolta, hogy Pí-Dzsí-Zí, aztán közben gondolom szólt neki valaki, hogy a J az nem dzsí hanem dzséj, és a végére már jól mondta...

Idegesítő, ahogy a mentorok a nyilvánvalóan szar teljesítményt magasztalják. Hogy Keresztesnek mindenki 'iszonyú' jó és mindenkitől összecsinálja magát. Hogy a 'szavazzatok' percenként tízszer hangzik el. Hogy a szerencsétlen versenyzőket, akik láthatóan majd összefossák magukat a lámpaláztól, Nórika még gyötri a bugyuta kérdésekkel rögtön az előadás végén, amikor még levegőt sem kapnak az izgalomtól, még válaszolniuk kellene valami frappánsat - komolyan sajnálom őket és ilyenkor Nórikát leütném.

A továbbjutók közül azokat hagyják a végére, akiket nyilvánvalóan tol a csatorna, hogy az egyszeri néző jól lerágja a körmét és szánalomból rögtön elkezdje tolni az sms-eket, nehogy szegénykének újra a végéig ott kelljen szenvednie.

És sajnos Kocsis Tibi előadása is abszolút feledhető volt.

rockjano 2012.10.14. 11:50:51

Oláh Gergő jó és a végén a szinész srácnak is szép hangja van (mégha kicsit behatárolt is)

Lass Beát én szeretem minden szinészkedés ellenére, legalább érdekes (és azért nem énekel olyan rosszul sőt)

Adél meg egy furcsa talány, nem egy nagy hang persze de tényleg betölti a szinpadot nagyon él ott kérdés persze más műfajokban, más zenékkel... mi lesz vele???

Antal Timi szerintem egy más kategória, más műsor. Egy klasszissal jobb szerintem még Gergőnél is. Egyszerűen profi a csaj és most lehet jönni azzal hogy mennyire akarja meg stb... de könyörgöm anélkül nem megy...
Engem Radics Gigi Megasztár 5 és Rúzsa Magdi M3-ra emlékeztet (persze jönnek majd a tinédzserlányok és a szép szinész fiú nyer majd úgyis :-)

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.14. 11:54:19

@kisgubacs: három kommentes fikanick, rtl klubtól teccett jönni?

dennis rodman 2012.10.14. 11:55:05

Csak háttérként hallgattam a tegnapi adást, így a látványról nem tudok nyilatkozni.A hanghatást már előttem néhány avatottabb hozzászóló megtette.
Nekem csak az lenne a vágyálmom, ha a mentorokra az értékelések közben egy (poligráf) hazugságvizsgáló lenne rákötve és annak a kilengéseit a képernyőn mutatnák.
Szerintem nagy nézettséget hozna!!!

közödeszed 2012.10.14. 11:56:51

..Csobot Adél meglepő volt, de gondolom minden iskolai fellépésén az elmúlt 5 évben ezt tolta..Kvaka hamis is volt jellegtelen is, Z.K minősíthetetlen erőlködés lenémítottam a tv-t, Oláh Gergő hozta a kötelezőt egy logopédus nem ártana neki ha hosszabb távon terveznek vele..A Spirit szódával elmegy mint ahogy a másik csapat..P.J.Z ha rap akkor siska, subb bass ez nem az 1-2 fordulónál nincs több bennük..Szabó Dávid tűrhető..Lass Bea kevés ne finomkodjunk már vele annyit ha valaki lelkileg gyenge ne a popiparban akarjon karriert csinálni , mert élve megeszik..Fehér "Zoli"..pff..oké van hangja a srácnak(?) de ezek a feminim hajlamai egyszerűen irritálóak..Stone én bírom a pasast mert van benne kitartás akarás 1-2-3 forduló benne is van még de mi lesz ha jön egy latin vagy jazz est vagy épp opera, az a hangtartomány amivel rendelkezik bőven elég 4-5 akkordos rock számokhoz de ott vége is.. Antal Timi a hangján nagyon érződik a néptáncos kiabálva éneklés olykor, viszont Oláh Gergővel ketten ők azok akik énekesnek nevezhetőek..akit sajnálok hogy nem került be az az a szőke ciklon a Joss Stone-ra rendkívül emlékeztető hanggal (a neve nem ugrik be guglizni nem akarok)...de ez az én véleményem.. a közös produkció egy rossz vicc volt nagyon utálom a teljes playback-et..

diskurzus 2012.10.14. 11:59:10

NEkem valamiért a csapatok közül tetszett a Spirit, a hangok egyenként elég kellemesek, talán a lányzóé valamiért nem, de ő optikailag nagyon huzza a csapatot, csak a ruzsból vegyenek vissza. Szerintem ők jók lesznek.
Krisztián tényleg nem volt jó, PJZ se, Zoli se. Stones nagy talány egy angol dallal, megnézném ahogy valami díva számot énekeltetnek vele. Rtl-től kitelik (uupszz áj diditegen). Like-ról nemt udok mit mondani. Lass Bea nem votl rossz, a szám volt szerintem sokaknak ismeretlen. Adél kellemes csalódás volt, csak ne picsogna anynit, mert attól a 20 év feletti srácok/urak/férifiak és az összes világon levő nő a falra mászik.

kisgubacs 2012.10.14. 12:04:16

@sixx: Nem igazán kedvelem azt a szennyadót se, sőt a saját tévémen kiütöttem a csatornák közül.

diskurzus 2012.10.14. 12:06:20

Az meg külön szép volt, amikor Geszti mentor elkezdte sorolni a mentoráltjai nevét, majd a harmadik neve csak hoszzú promómondatok után jutott az eszébe. Biztos nagyon sokat dolgoznak együtt, ha a nevét se tudta hirtelen. Amúgy azon elgondolkodhatnának, hogy mindenképp kell-e a végére közös produkció, mert az gyalázatos volt. Valamint a sztár fellépők se szoktak acélos műsort hozni. Várom Tóth Gabit, aki biztos pont és ő még jól is hozta a fellépését. A sztár fellépők között nekem óriási csalódások is voltak. (sztárok , akik milliós nézettség mellett pléébekkelnek, legaljaponthu)

ponindex 2012.10.14. 12:10:59

Jól láttam, hogy malekmiki nem ült benn a párbaj első számánál? Gondoiltam, ebből lesz majd téma, de lehet, hogy csak hallucináltam

diskurzus 2012.10.14. 12:12:34

@Lucretia/My Reflection: Puzsér sokmindenkire mondta volna, hogy mi volt ez a gyalázat ? :)

Virgo1975 2012.10.14. 12:16:12

@sunny_days: " Meg az, ahogy Nórika szakmányolta, hogy Pí-Dzsí-Zí, aztán közben gondolom szólt neki valaki, hogy a J az nem dzsí hanem dzséj, és a végére már jól mondta... "

szerintem azért mondta eleve dzsinek, mivel maguk a srácok is dzsinek mondják. (rosszul persze, de így mondják.)

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2012.10.14. 12:19:25

Nem értem, hogy a k életbe énekeltetnek Guns-ot meg AC/DC-t tehetségkutatókban, ráadásul nőkkel. Nem működik, miért nem lehet ezt észre venni.

Mi jöhet még? A következő műsorban Lass Bea elénekli a Killed By Death-et???

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.14. 12:23:16

@Dr. Schwanzkopf Rudolf: ó, bárcsak a próféta szólna belőled.

kerek1 2012.10.14. 12:29:25

Kvaka Andi tipikusan az az énekes palánta, aki még nem nőtt fel a feladathoz - nem mintha rajta kívül még nem lenne ilyen a mostani X-ben -, de a műsor végi kiborulása és mondatai miatt azt javaslom neki, hogy ilyet egy elszánt kezdő nem csinál. Legyen már tartása, büszkesége... A legjobb (?) 12 között volt... A Muri Enikő 2 éve be sem jutott az élő adásba és lám most már lemeze van és favorizálják a rádiók. A Gyurcsik Tibinek is összedobtak egy jó kis rádiós slágert, pedig tavaly ő volt a Kvaka Andi helyében. Ő depizett??? Nem, inkább végig támogatta a haverokat és képernyőn tartatta magát.

AnnaKarenina 2012.10.14. 12:29:50

Tegnap a valóságos kettőn kívül még nyugodtan ott állhatott volna a Like, Zámbó, a PJZ (legalább feliratoznák:), Stone (halovány). Adélka, valamivel jobb volt a vártnál, de alig kellett énekelnie (de ilyet már láttunk Tolvainál is), Lass Bea egy ripacs, a Spiritben a sárga gatyás fiú szólója volt igen gyenge. Tehát marad Oláh Gergő (tegnap is írtam, éneklésre és színpadra született, csak ő nyerhetné), Antal Tímea, az éneklés Nadja Comanecije (a szorgos tornászlány) és Szabó Dávid, akit legalább nem kellemetlen hallgatni. Fehér Zoli csesztetését abba lehet hagyni, nem ez a lényeg, hanem hogy tud-e énekelni, vagy nem - ez meg bizonytalan.
A nap mondása volt Keresztesé Kvaka Andrea éneklésével kapcsolatban: nem hamis volt, hanem másképp énekelte.:) Megérdemelten távozott.
Se Adél, ő meg pláne nem volt meggyőző, egyszerűen elvették ők ketten a helyet a szőkétől (Danics Dóra).

apaszka 2012.10.14. 12:31:36

@Vatikáni bérgyilkos varázsló: Hát tényleg langyos a csávó! Gusztustalan! Fújj!!!

AnnaKarenina 2012.10.14. 12:33:45

@apaszka: Na és? Elton John, George Michael és számosan azok.

enmajor 2012.10.14. 12:37:12

Nem értem, miért kell foglalkozni azzal, kinek milyen a szexuális vonzalma...
Ez a Zoli nekem nagyon rokonszenves. Látszik, hogy nem a legpallérozottabb elme, de olyan emberiek a megnyilvánulásai, hogy le a kalappal...
És nála sokan énekeltek sokkal rosszabbul az X-ben.

HgGina 2012.10.14. 12:37:34

@sixx: és ezt csak most tudom meg, hogy a jazz (bármelyik része) nem él meg 50 ezer ember előtt?
Máris hajítom a kukába Miles Davis, Jaco Pastorius, Chick Corea, Louis Armstrong és a többiek összes albumát. Melléjük hajítom Bartókot és Smetanat is, mert ők se élnek meg egy kis klub falain túl.
Helyettük megveszem a Jimmy Greatest Hits sorozatot, hogy azon sírjak elérzékenyülve ítéletnapig.

enmajor 2012.10.14. 12:39:37

Meg miért éppen csak az ő vélt identitásával foglalkoznak. Rá legalább hasonlít a gyereke. Sokkal gázabb volt, amikor a Szabó Dávidnak konkrétan odatettek egy mennyasszonyt, amit hamar elfelejtettek, hisz a következő bulvárdózisban már szingliként aposztrofálták. Ő ugyanúgy meleg, mint a Vastag Csaba. Az sokkal gusztustalanabb, ha valaki ilyen forral a lányok kedvencének akarja magát eladni.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.10.14. 12:42:52

Felhívtam ma mamámat, h nézte -e az X-Faktort.

Azt mondta nézte, de nem tudja, hogy mikor jön már rá a Zámbó gyerek, hogy mennyire életképtelen! :-)

Hallod Krisztián! A nyugdíjasok szerint is f_s vagy!!!

Dr. Schwanzkopf Rudolf 2012.10.14. 12:44:41

Stone nem rossz, de elb.sszák a "szakemberek". Tessék rendes nótákat adni neki, pl a Fire Woman-t a The Cult-tól. :)

A koreográfusával is megnézetném, hogyan viselkedik a színpadon néhány notórius rockmozger: Dickinson, David Lee Roth stb. Arra nem is merek gondolni, hogy esetleg motorral is bejöhetne a színpadra, talpig szegben, szikraesőben. :) Feró mi a faszér ül ott, ha ezeket nem nyomatja, Stone az egyetlen rocker.

AnnaKarenina 2012.10.14. 12:51:48

@HgGina: Adélt ne tegyük már a felsoroltak közelébe se! Sixx már szánja-bánja a megjegyzést.

G_Norton 2012.10.14. 12:52:30

Mintha már korábban az ifjú Zámbó próbálkozott volna zenéléssel, és mintha azt nyilatkozta volna, hogy belátta, nem megy neki, inkább abbahagyja. Ehhez képest X-Faktort fog nyerni, és tutira fogja énekelni az apja valamelyik dalát.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.14. 12:52:44

@HgGina: ne keverjük már a szezont a faszommal, te is tudod, mire gondoltam.

AnnaKarenina 2012.10.14. 12:55:58

@cz80: Oláh jó angolja valószínűleg a kiváló zenei hallásának is köszönhető. Tény, hogy az ilyen gyerekek könnyebben, gyorsabban és tisztábban tudják elsajátítani az anyanyelvüket és az idegen nyelveket is.(Az sem zárható ki, hogy talán valami jó angoltanár taníthatta, vannak a munkanélkülieknek ilyen programok.)
Nekem a színpadi mozgása, természetessége is nagyon jó meglepetés volt, hiába, a muzikalitás...

SarahConnor 2012.10.14. 12:58:27

Adél tegnap jó volt, be kell vallani. Továbbra sem szimpatikus, de ez a stílus jól áll neki, és érdekes módon itt sosem hamis (pedig mennyivel nehezebb számok ezek, mint egy vacak Katy Perry-dal!). Kérdés, hogy vajon tényleg csak ez jó-e, mert egy stílussal nem biztos, hogy büntetlenül végig lehet masírozni a döntőig.

Zámbó Krisztián iszonyú hamis. mondjátok meg: mire várjunk? Akinek van hallása, hallja, hogy alapvető hangképzési hiányosságai vannak, nincs erő a hangjában, nem tud alátámasztani... Hanyadik esélye ez neki, hogy bizonyítson? Hányat kell még kapnia, csak azért, mert az apja nagy énekes volt?
Azért dicséret illeti Ildi keresztanya dalválasztását is: miután tudjuk (a Feel óta), hogy Krisztián a magas hangoknál elvérzik, a mélyeknél meg eltűnik, most adtak neki egy dalt, ami a rendkívül magas és mély szekciók közti váltogatásból áll. Gratula!

Az egész mezőnyt magasan veri Oláh Gergő, akinek a kisujjában van a zene, és most már láttuk, hogy a tánc is. Profi volt az előadása, hibátlan. Krisztiánnak, és még pár versenyzőnek egy élet összes "utolsó esélye" nem lenne elég, hogy ilyen természetesen jöjjön belőlük a zene.

hóódejóó 2012.10.14. 12:58:34

Fehér Zoli párbajdalára nem tudtam koncentrálni, annyira idegesített, ahogy Geszti végig mutogatott Neki, hogy még jobban, még erősebben, ettől szegény annyira erőltetett lett.

kódex 2012.10.14. 12:58:42

"mesterségesen keltett bulvárhisztéria"

...aranypofa vagy, sixx..., akarom mondani, aranybagoly...

Ezer sebből vérző, félamatőr módon megrendezett konzervműsorok ezek, az értelmesebb ember, ha épp nincs jobb dolga, megnéz egy-egy részt, jót kuncog rajta, lájtosan szurkol is egy kicsit, itt-ott a kanyarban még bosszankodik is egy máriahamnyit a játék kedvéért, aztán egy-két nap alatt el is felejti az egészet - hacsak az emlegetett bulvármédia (s az ahhoz szervesülő számtalan "kultúrblog") nem habosítgatja tovább.
De persze habosítgatja. Hisz ebből él.
Nincs is ezzel semmi baj. Csak mulatságos volt a felütés. :-)

Érdekes 2012.10.14. 12:58:52

@AnnaKarenina: Adél valóban huszadrangú jazz énekesnek elmegy, vmi öregek jazz klubbjába..jó helyen tapogatózott sixx.Más stílusú számot, egyszerűen nem tud elénekelni, de a jazz megyeget neki.Az élő műsorba természetesen, ha a tehetséget nézzük, nem kerülhetett volna be...de van pár ilyen ember itt.

Én az oláh gergőn csodálkozom, hogy az mit nyom...:D de nem csodálkoznék azon sem, ha már x éve valami profi tanítaná, és köze se lenne a gereblyézéshez :P Ha pedig csak tényleg otthon gyakorolgatott, akkor egyértelmű, hogy neki kellene nyernie.Még a színész gyerek is jó meg a Timi..ennek a 3-nak kellene a végén maradnia.Ezek közül mondjuk, szerintem bármelyik megérdemelné.Bár sorrendben a Gergő a legjobb utána a Dávid és végül a Timi..a másik 9 az csak sallang, a pjz-t nem ette meg a kroki a végén azt sajnálom :/

szamarhegy 2012.10.14. 12:59:39

@sixx: Elég sokat járok jazz koncertekre, alig van jó jazz énekes kis hazánkban, a jazz énekléshez egyrészt piszok jónak kell lenni, másrészt veleszületett tehetség kell a zenésztársakra reagáláshoz. Ebben a mezőnyben Oláh Gergőben van meg ez a kombináció.
Ha jazz klubbos énekesként, pl. a szesztilalom idején működő, tortából kiugró kislányra gondoltál, akkor stimmelhet, amit írtál.

Bell a Donna 2012.10.14. 13:02:06

@kisgubacs:
Én eddig a pillanatig szentül meg voltam győződve, hogy sixx az RTL-t promózza.
Hála istennek, felnyitottad a szemem.
:D

különvélemény 2012.10.14. 13:07:00

A legidegesítőbb az volt, hogy a mentorok végig dicsérték a sok fos előadást.

atomtudós 2012.10.14. 13:09:16

Z. Krisztiánt elég volt a 12-be benyomni, innentől megnyerte, mert majd a Jimmy rajongók küldik rá az SMS-eket ezerrel, 330 HUF/db-ért. Ezért juttaták be. De azért ez nagy gáz (az RTL részéről). Meg persze az is, hogy szavaznak rá (az ország részéről). Jó megjelenésű srác (különösen a családjához képest :)), de énekelni nem tud annyira, mint a többiek (beleértve néhány kiesettet is).

lac64 2012.10.14. 13:10:40

@AnnaKarenina: A színpadi mozgás talán annak is köszönhető, hogy néptáncos volt, utána meg hip-hoppot tanított - legalábbis ez volt a kisfilmjében.

Érdekes 2012.10.14. 13:14:20

@Érdekes: ja és adjon valaki a Timire parókát, amíg nem nő meg a haja, meg nem csinálnak neki normális frizurát :D vizuális környezetszennyezés ez a pompom maskara 2012-ben :D:D:D:D:D

Ting Fu doktor 2012.10.14. 13:18:47

Hajrá Krisztián! Remélem a döntőig jutsz és odáig tolnak a szavazatok, hogy Te mutasd hogy mennyire ótvar és hazug az egész műsor és mennyire nincs semmi hitelessége és őszintesége.

AnnaKarenina 2012.10.14. 13:21:42

@Érdekes: Jó, igazad van, azt a keveset, amit tegnap Adélnak énekelnie kellett, jól csinálta. Nekem a legelső előadása után inkább valami nagyon vidéki Három a kislány Édi-Bédi-Médije jutott eszembe és nem egy jazzklub. Mindhárom lányt nagyon avítt, divatjamúlt stílusú előadónak gondolom, ráadásul Adél másodszor igen hamis is volt. Antal Tímea flamencós karnyújtogatásai uncsik, megártott neki a néptánc, de legalább tisztán énekel. Kvaka Andrea meg ki is esett szépen, ahogy kell.

AnnaKarenina 2012.10.14. 13:23:05

@lac64: Lehet, bár Antal Tímea is népitáncos, oszt mégis milyen robotikus. :) Oláh Gergő nyilván azért táncol, mert neki ez magától jön.

jog-ász 2012.10.14. 13:23:15

ez valami elmebajos magyar elvárás hogy nőkkel metált akarnak énekeltetni?ahelyett hogy divákat csinálnának belőlük..tudom csak a metál meg a rock a menő, mindenki itthon azt hallgat(bevallás szerint) ezért nyomja mindenki a dzsimmi félékre az sms-t

AnnaKarenina 2012.10.14. 13:25:22

@szityaförgeteg: Szerintem eddig még nem halt éhen egyik gyermeke sem, tehát nem csak várta a sült galambot. A tehetségét meg kár lenne rejtegetnie. Az ilyen embereknek alapjoga lenne normális körülmények között a tehetségükből élni.

viragimado 2012.10.14. 13:29:25

Igen, a nem oda valók bejuttatása mellett az a legrosszabb, hogy nem őszinte a mentorok véleménye!! Legalább mondanák ki, hogy szar volt! Nem csoda, hogy egy x-es sem jutott a verseny megnyerése után semmire, mert nem igazán tehetségesek. A nevüket sem tudom.

viragimado 2012.10.14. 13:32:43

@atomtudós: jó megjelenésű?!!!! Ronda, mint az apja volt, de énekelni nem tud. Katasztrófa az egész pasi!

Érdekes 2012.10.14. 13:38:21

@AnnaKarenina: Magyaro-n mit vársz?Innen nem fognak dzsordzs májkülök, dzsekszonok kinőni..akik esetleg még új írányt is mutatnak :D marad az avitt, letűnt korok szólói :) bár azért van 1-2 jó énekes, akivel lehet vmit kezdeni.Ja, szigorúan 1-2..máskérdés, hogy ezerszám jelentkeznek.

AnnaKarenina 2012.10.14. 13:40:38

@szityaförgeteg: A közmunkásnak tudomásom szerint dolgozni kell.:) A munkaerőpiaci helyzetről sincs semmi sejtésed, ugye?
Nehéz úgy, hogy mindent szájba kell rágni: igen, úgy gondolom, hogy azoknak kell ilyen pályán létezni, működni, akiknek van tehetsége és nem a tehetségteleneknek, meg a középszernek, ami nem azt jelenti, hogy el kell tartania őket a közönségnek, hanem azt, hogy a közönség szívesen el is tartja. Normális világban így működik.

AnnaKarenina 2012.10.14. 13:42:00

@Érdekes: Nőhetnének, de erre semmi esély. Magyarországon meg a kis hírnév is elég, falunapra jó lesz.:)

Pikk 2012.10.14. 13:42:05

A mentorokat lehet fikázni, mert aprópénzre váltják a még megmaradt szakmai hitelüket.
Valójában már nincs igazi téttel bíró szerepük, mert már csak a heti maradékból választhatnak kedvük szerint, a többit a közismert nagyérdemű dönti el.

viragimado 2012.10.14. 13:42:44

Ja, ezt én sem értem, miért jelentkezik annyi tehetségtelen ember! Senki nem mondja nekik otthon, hogy fiam-lányom ez nagyon szar, ne jelentkezz?!

Érdekes 2012.10.14. 13:43:45

@szityaförgeteg: Nem, úgy ahogy a foci drukkerek egy börlabda effektive agyatlan rugdosására képesek pénzt kiadni (rengetegen), úgy nyugodtan meg lehet venni, az ilyen énekesek dalát (neten,vagy cd-n mindegy) és koncertjéért fizetni.Ha objektív tehetség, akit sokan szeretnek, szerintem megérdemli..az, hogy milyen a bőre színe az most hót mindegy.Max talán valami turulmadarasnak nem, dehát azok nagymagyarok nem emberek :D szóval, még mindig inkább koncertre, vagy dalra adjon ki pénzt valaki, mint golyórugdosást nézni :D:D:D:D

mortullus 2012.10.14. 13:47:34

nem tudom, hogy a Szabó Dávidot vajon figyelmeztették az élő adások előtt, hogy nyerni akkor fog tudni, ha térdel majd a rtl felső vezetése előtt.
szerintem ha ezt meghirdetnék a verseny előtt negyed ennyien sem jelentkeznének

Érdekes 2012.10.14. 13:50:12

@AnnaKarenina: Igen, ez szép és jó lenne..de a világ igazságtalan :) esélytelen egy olyan rendszer, ahol csak a tehetségek léteznek sztárként.Ez kb olyan mintha, önzetlen, nem korrumpáló embereket várna a nép a politikusi székekbe :)

Pindurika 2012.10.14. 13:52:12

@enmajor: a mai bulvárban már megkeresték régi szerelmét, és arról áradoztak milyen romantikus a Dávid és még verset is írt neki.

"Gyakran küldött nekem hosszú, szerelmes SMS-eket, és sosem rejtette véka alá az érzelmeit. Még kézzel írt leveleket is kaptam tőle, ami manapság már olyan ritka ebben a rohanó világban. Annyira tetszett, hogy vette a fáradságot, és a kedvenc töltőtollával vetette papírra nekem.
Gyakran olvasott fel nekem verseket is, ezek mind az ő költeményei voltak, amiket nekem írt. Gyűjtöttük a villamosjegyeket, a színházjegyeket, rengeteg közös vonásunk volt. Imádtam!"

hellkite 2012.10.14. 13:56:46

Adélka 100%, hogy playbackelt. Ezt most nem rosszindulatból mondom, mert annyira utálnám, de ez szerintem kirívó volt.

lokkoL 2012.10.14. 14:00:51

"a kevésbé hamis Fehér Zoltán" ... hát őőő én lehet más párbajt láttam

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.14. 14:02:12

@lokkoL: az este két-két előadása alapján akkor rosszul láttad.

AnnaKarenina 2012.10.14. 14:03:07

@Érdekes: Na jó, ennyire én sem bízom a világ jóságában.:) De Oláh Gergő tehetséget megkérdőjelezni, meg lesültgalambvárózni, az baromság.

cool 2012.10.14. 14:15:10

A retekklub a sok szemét reklámja (pl a már bezöldült "pocak" büdöszoknis kefírreklám) közé besüt néha ilyen látványszarokat, ha abba tudják hagyni vagy 20 percre, s amikre aztán a mindenféle magabiztos sztárjelöltek felteszik az életüket, utána jöhet a guberálás, az országosan emeltdíjas egészhetes sms vadászat. Hisz kell a nagy zsé a kanális vezetőinek, celebjeinek és a szlepnek - a kanális körül háttérben nyüzsgő névtelen senkiknek.
Hadd mulasson szombatonként jó ócsóért a kádárnépe prolinépség ...

Szalacsi_Dezső 2012.10.14. 14:15:20

Zámbó Árpyy-t az IKSZ FUCK-torba. :-)

HgGina 2012.10.14. 14:27:18

@sixx: nyilván arra, hogy mondjuk Louis Armstrong, mielőtt oly szépen kinőtte volna magát, csak valami városi esti lebujban fúddogálta a trombitájáz. És persze őt is kritizálták úton-útfélen. De azt a lehetőséget megadzták neki is, hogy pár év, évtized múlva bizonyítson.
Adélka kétségtelenül tehetséges. Ami nem azt jelenti, hogy kész művész, hanem, hogy megfelelő mennyiségű gyakorlás, tanulás után, arra alkalmas tanárok mellett van esélye kihozni magából azt, ami ma még csak tehetségnek nevezhető. De azért egy éppen művészpalántától nehogy már profi előadást várjunk. Az más kérdés, hogy már a 24+1 közé se kellett volna engedni, mert kb. ott volt a határa, a többiek jelenlegi produkciója jobb volt.
Csak hát a potenciális siker és pénz benne van. Lehet belőle még Malek Miklósné is.

kisRita 2012.10.14. 14:30:09

Szerintem Oláh Gergő,Antal Timi és Csobot Adél voltak a legjobbak :)
Stone, a Pjz és a Zámbó gyerek szörnyű volt.
a másik: szerintem Ördög Nóri babát vár! meg van mellesedve, combosodva, a kezei is jóval vastagabbak, mint általában, és pocaktakaró ruhákban szokott lenni. és úgy kapkodja szegény a levegőt..

kisRita 2012.10.14. 14:32:41

@HgGina: pont azt mondtam a férjemnek, hogy Adél összejön Mikivel:)))

xyzv2 2012.10.14. 14:33:43

Mikor fognak már leállni végre a "tehetség"kutató versenyekkel??!! Mert egy évben minimum három ilyen van. Ez csak a csatornáknak nagy üzlet és a mentoroknak. A néző viszont hányingert kap.Oláh Gergőn kívül nem ér senki egy forintot sem. Fehér Zoli nőiességétől már szinte rosszul vagyok..
Malek M. szerint ha Csobot Adélra ha valaki negatív kritikát mond, az csak rosszindulatú lehet. Érdekes agyjárása van,csalódtam benne. Ahogy a nővérében is, aki egy nagy orrból és műbájból áll. Ráadásul csak gazdag férfiakra ugrik rá (lásd bankigazgató és a még gazdagabb második férjecskéje). Pfuj.

HgGina 2012.10.14. 14:40:41

@kisRita: az összes többi indulónak együttvéve sincs olyan határozott célja elérni a sikert, mint Adélnak. Ebbe pedig bőven belefér egy érdekházasság is. És ez igen nagy előny velük szemben. Egyikük sem ennyire eltökélt és sikerorientált, ami akár még eldöntheti is a végén az eredményt.

JónásBrigi35 2012.10.14. 14:41:13

Oláh Gergő hihetetlen jól énekel és mozog, az angol kiejtése is pöpec, és én nagyon értékelem benne, hogy nem csak egy stílusban nyomul. Amúgy aki lesültgalambvárózta, annak melegen ajánlom, hogy nőjön fel Karancslapujtőn, és aztán boldoguljon Salgótarjánban és környékén. Na, kb. ő is közmunkán gereblyézgetne és akkor már törtető karrierista!
Antal Timi szintén nagyon jó, de a lazaság hiányzik belőle (nem a nyegleség, félre értés ne essék), a haját pedig elcseszték, borzasztó ez a ribis vörös szín, ami utoljára tán 20 éve volt divat, akkor is csak másodvirágzásukat tettető élemedett korú hölgyek hordták.
Csobot Adél kellemes meglepetés volt, szinte profi a színpadon, csak utána meg ne szólalna, jajj...!
Zámbó Krisztián tragédia; borzasztóan, fülsértően hamis volt, és még próbálta volna spilázni is a szerencsétlen, ahogy apu szokta volt. Aztán egy épkézláb mondatot nem tudott összerakni, úgy összeomlott, hiába védte keresztes Ildikó. Annak meg már megint elgurult a gyógyszere, meg a hallókészülékéből az elem.
Szabó Dávid szépen, sterilen, iskolásan előadta a magáét, már a dalválasztás is árulkodott róla, hogy na, stílusa az nincs, és valóban...
A többiekre nem emlékszem, annyira felejthetőek voltak...
A párbaj szintén tragikus volt, mármint hallgatni, eleve ezektől a daloktól még a legoptimistább néző is a kardjába dől. Kvaka Andrea jogosan esett ki, tényleg hamis volt szegény, és a magas hangok sem voltak szépek,vegyük már tudomásul kérem szépen, hogy a Végső vallomást Pély Barna és Rúzsa Magdi tudja elénekelni, és kész. De azért nem volt sokkal jobb Fehér Zoltán sem, miazaszám amit énekelt, Szűcs Judith??? Huh, rágugliztam, tényleg Szűcs Judith, Zolika, ezt ki ajánlotta neked??? Tény és való, sokat fejlődött az elmúlt 1 évben, de még kellene még egy ilyen év neki, utána talán már szívesen hallgatnám, már ha olyan dalokat választana.
És valaki szóljon már rá a koreográfusra, hogy a bal kéz lengetése nem egyenlő tánc és már nagyon zavaró (ezt csinálta Antal Timi, a Spirit énekesnője - na ő már idegesítően sokat, és Fehér Zoltán is - ő csak alacsonyan emelgette, de ott aztán annál többet).
És valaki mondja már meg, hogy akkor Fehér Zoltán meleg vagy sem?!

Pakira 2012.10.14. 14:50:40

@cz80: Nahát,igazad van teljes mértékben!

enmajor 2012.10.14. 15:09:33

Már bocsi, Malek Miki olyan 37-38 év, Adél pedig 18:) Ezt a felállást némi kerekítéssel apukának hívják:)))) Tudom, hogy a pasik könnyedén kerekítési különbözetnek számolnak el 25 év korkülönbséget is, ha arról van nagybaszó:)

enmajor 2012.10.14. 15:10:19

Amúgy pedig Miki önmagához képest szokatlanul csillogó szemmel figyeli a csajt mindig, ez igaz:DD

LHedvig 2012.10.14. 15:12:58

@Pindurika: Szerintem Oláh Gergőt be kell, hogy vállalja az RTL, ahogy bevállalta a TV2 anno Caramelt.

Magasan a legjobb hangú srác, kulturált, és az angolja tényleg elképesztő. Lehet, hogy hangonként tanulta be a dal nyelvezetét, de nagyon jól csinálta.

Maga a műsor rettenetes, nyugodtan tehette volna a TV2 szombatra a Voice-ot...:-)

LHedvig 2012.10.14. 15:16:32

@JónásBrigi35: Antal Timi nem a Spirit énekesnője! A Spirité Lőkös Kinga. Bocs.:-)

LHedvig 2012.10.14. 15:18:52

@JónásBrigi35: Nem mindegy, hogy meleg-e? Freddy Mercury forró volt, mint egy tüzes kályha... és? Nem ez a döntő. Hanem, hogy van-e hangja és van-e kisugárzása a színpadon, meg tudja-e fogni az embereket.
Kit érdekel, hogy meleg-e..., maximum a melegeket...:-)

Hatesz79 2012.10.14. 15:40:10

Nem tudom jól láttam/hallottam, szerintem
A kezdő dal, ahol együtt énekeltek
meg Kocsis Tibor
szerintem
PLAYBACK tátika volt!
Szerintetek?

gizdacsavo 2012.10.14. 15:43:05

Valaki szólhatott műsor közben Nórinak, hogy attól még, hogy a két nyóckeres, szellemileg enyhén (?) visszamaradott műmájer "pí dzsííí zííí"-zik, attól az angolban a J még mindig nem "dzsííí". A műsor végére legalább váltott. A két gyereknek és Ferónak meg grat, amiért létrehozták azt a rap műfajt, amiben nem lehet érteni a szöveget.

Ha meg már Gergő angol kiejtése szóbakerült, emlékezzünk meg Lass Beáról is. Azon a "Szpíííííííííííícslesssz"-en még 10 perccel később is röhögtem. :)

Hatesz79 2012.10.14. 15:45:56

@különvélemény: Abszolút egyetértek, ez a szakmai zsűri? Pár év zenei képzettség itán azt kell mondanom, hogy max 2 versenyző aki többé-kevésbé tisztán tudott énekelni. Fu és az szar angol kiejtés legtöbbeknél...

ribizli gizella 2012.10.14. 15:53:46

@Hatesz79: Igen, az össz közös produkció az össz adásban, illetve az össz "sztárfellépő" össz produkciója az össz adásban playback, ami elég gáz egy énekhangról szóló tehetségkutató műsorban...vagymiben...

xyzv2 2012.10.14. 16:28:51

@JónásBrigi35: Fehér Z. elvileg nem meleg, mert felesége és gyereke van, de ez nem jelent semmit. Minden rezdülése nő, ez nagyon irritáló.

HgGina 2012.10.14. 16:31:31

@LHedvig: lemezről tényleg jó volt a hangja. Élőben meg egy nagy rakás...
A Queen budapesti koncertjénél nagyobb trágyakupac azóta sem készült.

xyzv2 2012.10.14. 16:39:10

@LHedvig: Fehér Z.-t még a betűidben sem hasonlítsd össze a felsorolt énekesekkel! Ők külsőre, hangilag és minden rezdülésükben elég férfiasak!

xyzv2 2012.10.14. 16:46:09

Csak nevetek az angol kiejtési problémátokon:)) Ez itt a legkisebb probléma!! Ti azt gondoljátok, hogy innen világhírű énekes is lesz valaki???:)))))) Ébredjetek fel! Egyébként aki itthon tanul angolul , el van szállva, hogy ő tud, csak akkor döbben rá, amikor kimegy kulföldre:) Úgyhogy hagyjuk az angolt, itthon a a süket, zenéhez abszolút nemértő közönséghez elég a magyar..

Leilan83 2012.10.14. 16:51:06

Kocsis Tibor is playback volt a végén, ugyanúgy, mint a közös dal. A D.J.Z. vagy mi is gyanús volt, hogy félplayback volt mert alattuk szólt valami zene amiben ének ment és a srác arra dalolászott rá. Muszáj volt felturbózni őket, hogy egyáltalán a TV-ben leadható legyen. Antal Timi a legjobb, aztán a szőke gyerek (Dávid?), meg Oláh Gergő, bár Oláh Gergő jobb is, mint a Dávid. Fehér Zoli sokszor nagyon hamis, ki fog esni. A többi majdnem minősíthetetlenül rossz, kivéve Adélt, meg a Like-ot de most gyengék voltak a rossz dalválasztás miatt.

Leilan83 2012.10.14. 16:52:13

@HgGina: A Queen budapesti koncertje neked trágya? Hol a füled, ember? :)))

Ajj-jajj 2012.10.14. 17:02:19

@ynwa: Ezért nem szavazok én soha. Az RTL fizesse az első helyezettnek járó díjat, ne a nézők.

bknn 2012.10.14. 17:21:07

@Lucretia/My Reflection:
"Timi, Gergő és Szabó Dávid (valami normálisabb dallal) a legjobbak, plusz szerintem még a sokak által langyizott Fehér Zoli az, aki tud énekelni.

Csobot Adél és Lass Bea sokkal jobbak voltak a vártnál, teljesen korrektek voltak _ebben_ a mezőnyben, rácáfoltak valamelyest az őket övező korábbi fikaáradatra."

Pontosan én is őket akartam megemlíteni, ugyanebben a formában. Annyi különbséggel, hogy Oláh Gergő nekem unalmas, nem nagyon fogott meg a hangja, de tudását tekintve benne van az első háromban.

A többi mehet a levesbe (de nem fognak, mert a szavazók benn tartják majd őket).

Leilan83 2012.10.14. 17:26:26

A magyarok szavazati alapján biztosan dobogós lesz a hamis Zámbó (bár a magyar dalt jól énekelte még a legelején, asszem' az apja dala a Bukott diák).
De teljesen mindegy, mert hiába kapná pl. a fostalicska PJZ a legtöbb szavazatot, az RTL és a producerek nem engednék, hogy ők menjenek tovább. Mindent az dönt el, hogy a producerek szerint ki eladható, kiből jön a sok pénz majd, és ezt a 3 embert teszik a döntőbe, dobogóra. Az sms-ek semmit nem érnek, nem az dönt, ugyanis meg lehet számolni vagy megmutatják ki mennyit kapott? S ha meg is lenne mutatva, hazudhatnak is. Szóval majd az RTL reklám-manager szakijai eldöntik kivel lehet a legnagyobbat kaszálni. Nem a tehetség számít itt.

Bloodscalp 2012.10.14. 17:28:07

@sixx: "mutatkozott be a mesterségesen keltett bulvárhisztériának "

végülis csak egy hülye ír állandóan egy alacsony színvonalú, agyon szerkesztett, olykor csalásba fulladó reality(?)műsorról. meg akinek pénz esik le érte.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.14. 17:37:53

@Bloodscalp: ez egy tévés blog, mi a faszról szóljon, mondd? Eszem megáll, hat éve megy a cc és még mindig akad valami szellemi fogyatékos, aki rácsodálkozik.

Bloodscalp 2012.10.14. 17:46:19

@sixx: akkor szólhatna mondjuk értelmes műsorról?
te csodálkozol azok után hogy mindig lelkesen leközvetíted mi volt, leírod milyen szar-és nini, van fogyatékos aki jobbat akar? nem is várom el tőled hogy egy 21. Századot vagy egy Házon Kivűlt vesézz ki(hamár az isteni ertéelnél maradunk), az neked sok lenne. és nem terjedelemben.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.10.14. 17:48:24

@Bloodscalp: mindkettőről volt már szó a blogon, keress rá. sajnálom, hogy a kényes ízlésednek nem felel meg az, ami a többséget érdekli, de hogy őszinte legyek, leszarom.

Bloodscalp 2012.10.14. 17:54:59

@sixx: :) csak én nem találok írást a legutóbbi adásról vagy csúsztok vele?:D én már csak ilyen ínyenc vok.

Lotyóbridzsida 2012.10.14. 18:48:46

Nekem tetszett a Fehér Zoli, esküszöm.:) Magam is meglepődtem a srácon, de hatalmasat énekelt a nempárbajdalában.
Lass Bea elég rémisztő volt, sajnos túljátszotta a dalt, de tény, hogy jó hangja van nagyon.
JimmyfiaKrisz hihetetlen, hogy mennyire megfelelési kényszeres, és sajnos mennyire könnyen mellémegy a hangoknak.
Nadja Comaneci hozta a 10.00-es gyaksziját.:)))
Ja, és tök ari volt a Spirit, öröm volt őket nézni. Oláh fiú vérprofi volt, valahogy nem látom a kezében a gereblyét..:)))

Beru 2012.10.14. 18:59:40

"Arra azért kíváncsi vagyok, van-e az RTL képén olyan vastag bőr, hogy Jimmy fia Krisztiánt a döntőig tolja." - ezt hogy érted @sixx? Hogy manipulálják-e majd a szavazatokat az RTL-nél? Szerintem ha belenyúlnának a szavazatokba, szinte kizárt, hogy pl. a Csillag születiket olyan emberek emberek nyerték volna, akikből soha a büdös életben nem lehet sztárt csinálni és használni (Utasi, Tabáni, vagy most az a gazda ember)

HgGina 2012.10.14. 19:00:09

@Leilan83: igen, az volt. Különösen amiatt, hogy a keverőpultnál ülő fakezű elmebeteg a magas és a mély tartományt cserélgette és húzta balról jobbra meg vissza, ráadásul még a ritmustól is teljesen függetlenül. Egyébként akkoriban ez volt a szokás a mono anyagok álsztereosításában Kiss Imre antiműszaki bandájánál. Szóval a Queen budapesti koncertjénél nagyobb szemetet nem csináltak. Azon meg Mercury hangja semmit se segített.

különvélemény 2012.10.14. 19:07:18

@Bloodscalp:
Ki a faxom írna neked egy dokumentumfilm minden adásáról véleményt?
Azt érdemes megírni, hogy egy doku kellően alapos, korrekt, stb.
Max félévente 1 cikk, hogy még mindig alapos, vagy elbulvárosodott... na de minden részről.

Ennyi erővel a híradóról, vagy az időjárásjelentésről is írhatna naponta sokszor.

Virgo1975 2012.10.14. 19:19:41

@kerek1: két éve a Muri Enikő is azt mondta a kiesése után, hogy abbahagyja. gondolom, aztán lehiggadva kicsit átgondolta...

gabcigirl 2012.10.14. 19:35:10

Ócska, műmájer műsor ez. Közjegyzőt pl. sosem látni ezeknél a vattacukor-parádéknál, ennyit a hitelességről.

gabcigirl 2012.10.14. 19:35:10

Ócska, műmájer műsor ez. Közjegyzőt pl. sosem látni ezeknél a vattacukor-parádéknál, ennyit a hitelességről.

travelnyuszi 2012.10.14. 20:08:30

Miért nem énekelt senki sem magyar számot? Miért van ez?

Bloodscalp 2012.10.14. 20:15:11

@különvélemény:ja, fentebb már megmondta az agy hogy én vagyok a fogyatékos mert nem vagyok vevő erre magas szintű audivizuális termékre. utána válogatós lettem. a baj nyilván a nézővel van.

HelloKitty 2012.10.14. 20:26:27

A retekklub hozta a formáját, az ország hozta a formáját és az IQ-ját, hogy 2 millióan nézték a nézhetetlen kategóriát... Ennyi.

különvélemény 2012.10.14. 20:31:38

@Bloodscalp:
Ha nem érdekel, minek írogatsz ide?
A címből kiderült, hogy ez xfaktor, simán kihagyhattad volna, ha nem a te műfajod.

Rodzservaltersz 2012.10.14. 20:39:06

@HgGina:

Te egy baromállat vagy, nem kérdés.

szgy 2012.10.14. 20:41:02

@különvélemény: "A legidegesítőbb az volt, hogy a mentorok végig dicsérték a sok fos előadást."

azért a kisJimmy-nek megmondták hogy nem volt jó - gondolom azért hogy a rajongók beijedjenek és még többet szavazzanak.

szgy 2012.10.14. 20:53:30

@kisRita: "és úgy kapkodja szegény a levegőt.."

a levegőt egyébként is kapkodja, tavaly pl. már erős zihálás volt amit csinált 2 mondat(rész) között. most valamivel jobb.

b2b2 2012.10.14. 21:04:34

@szgy:
Jah, megnéztem a műsört elejétől a végéig. Szerettem volna látni egy igazán jó "műsort" ahol énekesek mutatják meg ki mit tud. ?! Türelmes vagyok, de 2-3 produkciót leszámitva ez egy förtelem volt! Próbáltam csak a hallásomra hagyatkozni, nem nézve az előadót, de az első 10 másodpercben eldőlt hogy egy rakás kaka.
Külön kiemelném a Stone nevű fickót. Emberek, ilyet lehet?? Mi volt ez? Kiváncsi leszek hogy egy angol szöveget hogyan fog elénekelni feltéve ha kap ilyet...szerintem nem is beszéli az angolt, (persze sok másnál is szörnyű volt) de ez az ember még magyarul is szarul énekel.Zámbóról uram irgalmaz az apja forog a sirjában az biztos.

Mentorok? Busásan megfizetik őket a hakniért biztos lehet benne mindenki, egyébként pedig való igaz hogy amikor dicsérik agyba főbe a sz@r produkciót akkor ezzel magukat is minősitik.

Közjegyző?? Igen, közjegyzőt még biztosan nem fizettek le mi?! :)

Siralmas az egész.

steve523 2012.10.14. 21:05:49

Ezek a tehetségkutatók az utóbbi években egyáltalán nem az énektudásról szólnak. Ha ez lenne a lényeg akkor a Gyurcsik Tibor- Vastag Csaba párosról azt sem tudnánk hogy élnek:)))), annyira gyengék.

Kb. olyanok ezek a músorok mintha összekevernénk egy mexikói szappanoperát a Rock Tábor (remélem jól tudom, asszem az ilyen tinis énekelgetős sorozat volt valamelyik csatornán) sorozattal.

Itt dráma, a felháborodás (lásd Z. Krisztián), az érzelmek, a könnyek játsszák a főszerepet!!!!!!! Na meg a kiszavazás, tényleg mintha az életük múlna rajta, pedig már ott tartunk, hogy évente több ilyen giccsparádét is rendeznek....nekünk Kedves Nézőknek, hogy sírhassunk, dühönghessünk és csapkodhassuk a távirányítót, hogy már megint az a mocskos Z. Krisztián jutott tovább.

Vagy.........
kikapcsoljuk a TV-t és elindítunk a tube-on valami normális zenét,
www.youtube.com/watch?v=mYKA-VokOtA
Hans Zimmer-Eredet soundtrack

krutyifix 2012.10.14. 21:08:47

Számomra egész nézhető volt az első élő x-faktor, bár nem is úgy ülök neki az ilyen műsoroknak, hogy itt kapok katarzist, meg egy hétre való szellemi táplálékot... egy egyszerű szórakoztató műsor a maga koncepcióival. Ami szerintem még mindig jobb mint a ker. tv-k saját gyártású szörnyecskéi átlaga. Nem zavar az ilyen műsor ha 10 évenként találnak egy Rúzsa Magdit. Aki követi az x-factor us verziót tudja mennyivel visszafogottabb a magyar (jó értelemben), azokon direkt arcodba tolt műdrámán, teátrális, üres hatásvadász ámerikai verzión a maygarok már csulát repítenének otthonukban az lcd fények felé.
Érdekes amikor egy bulvárportál még felszínesebb szenzációhajhászó része fikáz egy műsort mert a saját eszközeit használja (cc The Voice cikk)van némi képzavar:)) ja meg hasonlítgatja az x faktorhoz... egyik műsor sem a századunk remekművei, de voice-ban miért kell olyan embert belerakni (Mező M.)aki az előre betanult 3 mondatát sem tudja megfelelő időzítéssel elmondani. van az állapot amikor már megsajnálod a szereplőket, ez esetben zsűrit és szurkolsz, hogy ne legyen már ennyire esetlen (Caramel kivételével)
Szerintem túl magas labda konteóért kiálltani, hogy az index melyik műsort tolja, annyira nyilvánvaló...

Antal Timi alázna az us verzióban is, de még az uk verziókban is megállta volna tisztesen a helyét, szerintem azért választott iylen visszafogott konzervatív megjelenést mert volt a honfitársa akit hasonló műsorban (vagy ugyanebben,? már nem emlékszem... ) eléggé megvádoltak, hogy a formái viszik előre s nem a hangszálai, (keressetek rá milyen milyen korábbi képei vannak a neten, hát nem egy visszafogott vidéki kislány:))de mind1 is nem ez számít, tőlem egy nyakigérő horgász gumicsizmában is énekelhetne...

Oláh Gergő szerethető mert de nagyon szeretjük, ha legkisebb, leghányatottabb sorsú fiúé a királylány a mese végén. ki is használja ezt a csatorna + még brutál jól énekel + ott egy kisebbség aki teljes mellszélességgel támogatja (joggal)

Szabó Dávid hosszasan mesélt mekkora fordulat lehet ez a műsor az életében... de én csak azt látom, hogy az operett 20. századi groteszk nyálzenéjéből át akar nyargalni 21. század nyálzenéjébe, igaz a műfajban legalább jól énekel, kíváncsi vagyok, hogy tud-e mást is.

különvélemény 2012.10.14. 21:13:41

@b2b2: "Közjegyző?? Igen, közjegyzőt még biztosan nem fizettek le mi?! :)"

Ez is csak egy humbug, nem kell lefizetni senkit.
Szerinted a közjegyző mit "igazol"?
Amit kinyomtat egy nem auditált számítógép, ami az adatait egy nem auditált rendszerből veszi, amit egy nem auditált cég üzemeltet egy nem auditált szoftverrel?

Bloodscalp 2012.10.14. 21:15:17

@különvélemény: szóval csak az írjon aki egyetért sixxel/a bloggal...mindenben. ááá és ezt pont 'különvélemény' nickkel sikerült elkövetned:D nice.

fullerg 2012.10.14. 21:22:44

@cz80:
Ez a közmunkás meg gereblyés dolog sajnos a jó magyar valóságot jelenti egy roma fiatal számára.
Már amennyiben odajut és kap munkát.

különvélemény 2012.10.14. 21:25:28

@Bloodscalp:
Tipikus érvelési hiba, olyan dolgot fikázni, amit én nem állítottam.

A mondanivalómnak semmi köze sincs a bloghoz, vagy sixx-hez, semmilyen blog sem fog neked dokuról napi jelentést írni.
Akármennyire is próbálod magad hú de értelmiséginek beállítani kertévés dokukra hivatkozva, ami önmagában ellentmondás.

Bloodscalp 2012.10.14. 21:27:22

@különvélemény: fasznak okoskodsz, az csak példa volt.

Bumpi 2012.10.14. 21:28:34

Oláh Gergő for the win!

431371 2012.10.14. 21:36:10

Drága 90! éves, jól látó, jól halló apám mondta, mikor meglátta a kis Adélt: gyermekeim, ez csoda: ez a magyar Marilyn Monroe! Te jó ég! Teljesen igaza van!!!

HgGina 2012.10.14. 22:01:53

@Rodzservaltersz: bocs, nem tudtam, hogy csak olvasni tudsz, de már a '80-as évek közepén is süket voltál, és a zene szó értelmezésével problémád van. Akarsz beszélni a frusztrációdról...?

Leilan83 2012.10.14. 22:14:08

@HgGina: Ja, hogy a technikával voltak gondok, így már értelek. Ehhez nem értek így hiszek neked, de azt hittem magát a Queen-t szaroztad le, de akkor ezek szerint nem. :)

kutyaaszarpor_a_szembe (törölt) 2012.10.14. 22:15:25

most ennek a blognak konkrétan fizet az rtl hogy az x faktorrol írjon??ha nem akkor meg minek ír??

nem értem én ezt...

b2b2 2012.10.14. 22:18:04

@különvélemény:
Vágom miről beszélsz :) És igazad van.

kisRita 2012.10.14. 22:42:08

@szgy: A tavalyiból nem láttam egy részt sem - mert akkor született a kislányom és nem néztünk tv-t az akkori albink egyetlen szobájában - nekem eddig nem tűnt fel, de eléggé idegesítő. az is újdonságként hatott, hogy nem ment ki egyből a versenyzőkhöz az előadásuk után, hanem közbe osont be :D

Dr. GGG77 2012.10.14. 22:42:58

Azt gondolom, hogy ZK a valaha volt leggyengébb X döntős.
Ugyanakkor a Voice-ban tucatjával válogattak be olyanokat, akik semmivel sem jobbak nála.
Malek és Somló pedig egyelőre teljesen súlytalanok.
Csobot Adél kellemes meglepetés volt, és igen, Antal Tímea és Oláh Gergő nagyon kilógnak ebből a mezőnyből. Ahogy, egyelőre, Fatima a Voice-ban.

sanzia 2012.10.14. 23:28:18

Bár ez a Zámbó gyerek az én szívembe sem lopta be magát, de senkinek nem tűnt fel az, hogy amikor énekelt, a hangtechnika csapnivaló volt? Az egész műsor alatt ez volt a tendencia, főleg a műsor elején, de nála katasztrófa volt! Vissza lehet hallgatni, borzalmas! Ha egy műanyag tölcsérbe énekelt volna, az is jobban szólt volna ennél! A Stone-nál ugyanezt éreztem! Gáz, hogy ilyen pocsék hangmérnökökkel dolgoznak!

garrett27 2012.10.14. 23:59:17

Egy valamiről még senki sem beszélt. Gyakorlatilag full amatőröket nézünk, most már évek óta, főműsoridőben (X-faktor, Megasztár, Csillag születik). Hamisak, ügyetlenek (tisztelet a kivételnek), totálisan súlytalanok és eladhatatlanok. A csatornáknak viszont így sokkal olcsóbb, mi meg át vagyunk verve szórakoztatás gyanánt.

CommentAllOk · http://commentallok.blog.hu/ 2012.10.15. 00:25:04

Szerencsétlen ZK a végén már majdnem sírt, ahogy az egész ország, legalábbis akik nézték ezt a csodaműsort. Csak az utóbbiak kínjukban. Éneklés közben pont azt a légzéstechnikát használja, mint anno a Détár Enikő a Reflektorban. Mint ha most jött volna fel levegőt venni 3 percnyi víz alatti úszásból. Tudom, hogy a Nóri a magasabb csajok közül való (állítólag 173cm+magassarkú), de akkor is fura volt látni, hogy a Zámbóra is és a Gergőre is úgy kellett lenéznie.
Az Oláh Gergő által előadott szám - maga a zene, nekem nem tetszett (ízlések és pofonok). De tényleg jól énekel és jól mozog. Belőle tényleg lehet előadóművész, ő piacképes. Hogy mennyire tud angolul? Ismertem egy srácot, aki semmit sem tudott angolul (németül viszont jól), de ha háromszor leadott a Juventus Rádió egy slágert, akkor ő tökéletes kiejtéssel el tudta újra énekelni. Ahhoz, hogy tisztán láthassunk, beszéltetni kéne, szituációba hozni. De igazából ez nem is fontos, mert ha ő befutna, akkor is csak itthon. Bár szerintem a határon túl is lenne esélye, de akkor sem feltétlenül angolul, hanem pl. latin zenét kéne játszania.

Lass Bea: Szegénykém iszonyat csúnyácska...

A szervezés-műsorkészítés pedig egy nulla, pl. amikor ZK-hoz bejön Ördög Nóri, akkor úgy dübörög, mint valami elefánt. Nem igaz, hogy ezt nem tudják megoldani!?

CommentAllOk · http://commentallok.blog.hu/ 2012.10.15. 00:28:00

@garrett27: "A Stone-nál ugyanezt éreztem! Gáz, hogy ilyen pocsék hangmérnökökkel dolgoznak! " - mondjuk szegény Stone-nak nincs is sok hangja, de az igaz, hogy simán lehetett hallani, hogy egyeseket mennyire feleffecteztek, másoknál meg szinte "szabotálják" a hangzést.

Black Jack (törölt) 2012.10.15. 00:29:12

@garrett27: full amatőrök? miről beszélsz? a fél x-faktor mezőnynek színházi vagy egyéb olyan múltja van hogy nem jön zavarba ha színpadra kell állni. persze hogy akkor az olyan amúgy tehetséges amatőrök párbajoznak az első adás végén, mint akik tegnap is.

a trotyi2 meg idén Fatimával operál aki szintén nem ma kezdte, vagy tavaly a Nagy Adri, akinek ugyen nincs hangja se, de szintén ismert énekesként volt ott a mezőnyben.

Pietra · http://www.jatekstart.com 2012.10.15. 01:13:33

nem vok egy nagy show rajongó, de kivételesen láttam mindkettőt, illetve a Voice-t csak neten, de azzal, hogy Schwartz Dávidot beválogatták elképzelhető, hogy a Voice-t nézni fogom.
Aki nem ismerné:
Schwartz Dávid:
www.youtube.com/watch?v=ZKVUorRxQyI

Pietra · http://www.jatekstart.com 2012.10.15. 01:42:07

vagy pl. ezt is érdemes megnézni, ilyen hangtartomány csak kevés embernek van:
www.youtube.com/watch?v=zvp0dz_P-OI

cool 2012.10.15. 05:54:18

A közvetítés alatt a tévéhang tényleg nagyon szar volt ... lehet az, hogy a hangmérnöknek avagy a keverőpultosnak igencsak fakeze és botfüle van, mindenesetre eléggé trottyul hallatszott ki mindez itthon a dobozból.
Aki pedig fikázza a fellépőket - bár sok mindenben benne az igazság, de
- figyelembe kell venni azt, ezek a "művészek" elég nagy bátorságról tesznek tanubizonyságot azzal, hogy kiállnak nagyközönség, ország-világ elé a kritikátlanul szar hangjukkal és rögtön azt hiszik, majd fel lesznek fedezve.
Mellesleg - aki csak fikázza a fellépőket annak egy jótanács: - próbálja ki ő is a benevezést egy ilyen "tehetségkutató" zenei műsorba, aztán majd meglátjuk - mire viszi ...
Ha ez nem megy, akkor inkább ne szóljon ...

prometheus_X 2012.10.15. 06:45:44

A valaha látott legsiralmasabb X-Faktor évadnyitó volt ez. A klasszikus példája annak, amikor a műsor "nyomokban tehetséget is tartalmazhat". A korábbi részekben is zavaró volt, hogy a mentorok nem képesek kimondani egy produkcióról (főleg a saját mentoráltjaikéról), hogy "SZAR volt, szégyeld magadat, nem ezért dolgoztunk annyit, húzás befelé és imádkozz érte hogy bent maradsz, aztán szedd össze magadat!", vagy egyáltalán bármi, akár fele ennyire drasztikus de mindenképp kritikus megnyilvánulást tenni. Ezt általában nem róttam fel korábban nekik, ahogy a műsort magát sem fikáztam (mindig akadt 1-2 kedvencem), de ebből a részből egy hasonló drámai megnyilvánulás fájóan hiányzott szerintem és nézőszámban mérhető hitelvesztést fog eredményezni ez a hiány. Kettő (esetleg három) kivételével ez a mezőny egyszerűen nulla, nagyrészük még a korábbi válogatókon is simán kiesett volna, nemhogy a mentorházig eljutott volna.

Komolyan mondom, példa nem volt még erre nálam, de keresve se találok a műsorra aggatható egyetlen pozitív jelzőt sem. Az egész alapvetően teljesen hiteltelen és erőltetett volt (a mentorok részéről), hamis (az előadók részéről), színvonaltalan és unalmas (a formátumtól és a gárdától megszokottakhoz képest, még az eddigi leggyengébb adásokhoz képest is).

Röviden: siralmas, bóvli.

Mondom ezt úgy, hogy az eddigi X-Faktorokat azért többé-kevésbé szeretni/élvezni tudtam. Ráadásul a szűkebb környezetemben is hasonlóak a vélemények.

AnnaKarenina 2012.10.15. 08:29:08

@cool: Remélem, ezt viccnek szántad: "Mellesleg - aki csak fikázza a fellépőket annak egy jótanács: - próbálja ki ő is a benevezést egy ilyen "tehetségkutató" zenei műsorba, aztán majd meglátjuk - mire viszi ...
Ha ez nem megy, akkor inkább ne szóljon ..."
Mintha nem lennének elegen, akik önjelölt tehetségként égetik magukat, és lám-lám még az élő adásra is jut belőlük bőven.
Másrészt ez olyan, mintha egy koncertre csak az ülhetne be, aki legalább egy hangszeren játszik és/vagy partitúrából követi az előadást.:)
Maradjunk annál, hogy a zenei halláshoz nem kell énekhang és halált megvető bátorság.:)

zgabi 2012.10.15. 08:58:30

Nem nagyon értem a műsort fikázókat. Az X-Faktorról már az első széria után tudta mindenki, hogy ilyen. Vannak benne egészen jó és kirívóan gyenge énekesek. Meg olyanok is, akik az SMS-ek miatt kellettek a döntőbe. Így tudják tartani a kétmillió fölötti nézőszámot és növelni a bevételeket. Az égegyadta világon semmi baj nem lenne ezzel a műsorral ha Oláh Gergő vagy Antal Timi nyerne. Sajnos aligha ők lesznek az első két helyen, s bár nem állítom, hogy ebben az RTL nem hibás, de azt nagyon is, hogy a botfülű, érzelmi alapon SMS-ezgető nézők a fő okozói a jelenségnek. Amúgy mindegy: az első szériát is Janicsák Vecának vagy Wolf Katinak kellett volna nyernie, s lám, hiába nem ők győztek, mégis ők vitték a legtöbbre. A mostani csapatból is Antal Timi és Oláh Gergő fog a legnagyobb sikereket elérni, a többiek egy része erősen közepes, ketten pedig ( Stone és a P.J.Z.) egyáltalán nem valók ide, de még kocsmai színpadra sem. Lelke rajta Keresztesnek és Ferónak hogy behozták őket az élő műsorba, hazaküldve ezáltal sokkal tehetségesebb embereket.

Lenoks69 2012.10.15. 09:06:20

@Érdekes: Szerintem nagyon aranyos így ahogy van! Mondhatni beleszerettem ebben az adásban!

NIL7 2012.10.15. 09:37:35

Nagyon remélem, hogy a Jimi kisfia lesz az első némi susmussal és kavarással. Ez pontosan tükrözné az egész lakosság mentális állapotát, különösen a kétmillió idiótáét akit ez az ökörség elégít ki.

AnnaKarenina 2012.10.15. 09:47:13

@NIL7: Ó, legalább valami újabb butaságot találtál volna ki, ez már volt.:)
(Az emberek ugyanis nem hülyék úgy általában, a kétmillió többsége is a helyén kezeli a dolgot, nem úgy, mint te, kultúrmisszionárius.:)

AnnaKarenina 2012.10.15. 09:56:04

@NIL7: Amúgy meg a saját logikai kardodba dőlsz. Ha susmus kell, akkor nem a kétmillió dönti el. Viszont rájuk lehetne fogni - na, ez a vegytiszta rosszindulat. Ha neked nem jó, másnak se legyen.:)

dez01 2012.10.15. 09:57:11

Szerintem Adél tényleg jól mozgott, viszont hangja tényleg nem sok van..... meglátjuk, mennyire fejlődőképes.

Az operettszinházas srác lehetne még jó, ha nem lenne ilyen nyálgép.

A többi felejtős.

Nyausoft 2012.10.15. 10:03:21

Ez a kisZámbó ez tényleg kész van. Hogy a faszba jutott tovább? Ennyi hülye van aki szavazna rá? Az Adél legalább produkált valamit. Keresztes Ildikó versenyzői meg viccesek, én mind a hármat kidobtam volna elsőre. Ott volt az a Bársonyhangú Horváth Sándor azt bezzeg hazaküldte a hülye barom. Gratulálok az Ildikónak az amúgy is gyenge csoportból sikerült kurva rosszul választania. Remélem a köv. adásban a Kocsmai Stone meg a Zámbó lesz a 2 párbajozó,legalább Ildikó megint összeomolhat élő adásban, úgy szeretek vele sírni a TV képernyője előtt. :D

furo80 2012.10.15. 10:04:49

"... nem hiszem, hogy a megvadult Jimmy-rajongóktól érkező szavazatok bevétele ennyire kellene a csatornának." - Sajnos de.

jarics 2012.10.15. 10:05:10

(@Vatikáni bérgyilkos varázsló: Meg, fel is kaptam a fejem. de nyilván Geszti bepróbálkozott és koppant. Ettől még lehet, nem az esete..

Nyausoft 2012.10.15. 10:06:12

Bár ez nem fedi a valóságot, mert mindig felvételről nézem vissza, de sebaj, ha másnap sírok az is valami. :)

Netszamuráj 2012.10.15. 10:29:00

@steve523: Zseniális ez a linkelt zene!

xxx megmondóember 2012.10.15. 10:35:21

Nyausoftnak tök igaza van!!!!! Ezt a Jumbó Krisztiánt csak azért választatták be a Kersztes Pók Ildikóval, mert az RTL Klub a Jimmy rajongók sms-eire apellál. Gusztustalan!!!! Semmi hangja, az élő show-ban csak azért nem égett be jobban, mert időben visszafogta a kitartott hangokat. A nemlétező kutyám is szebben vonyít! Nála sokkal jobbakat küldtek haza.

xxx megmondóember 2012.10.15. 10:37:16

Ja, és az Adélban Én is kellemesen csalódtam! Szerintem nála is voltak jobbak, de legalább Ő képességeit tekintve alkalmas lehet, csak kicsit énekelni kell tanítani!

tejútlefetyelő 2012.10.15. 10:38:59

A tehetségkutatók nem azért vannak,h minden egyes versenyzőből nagy sztár legyen,hanem h egyszer-kétszer felcsillanjon a szemünk, és rácsodálkozzunk egy-egy tehetségre, aki tényleg csak így tud megmutatkozni (kapcsolatok nélkül). Ha minden tehetségkutatóban legalább egy a pályára érdemes tehetség felfedeződik, akkor már megérte.Hiányozna a zenei palettáról Caramel, Takáts Nikolas, Gáspár Laci tehetsége, dalai. Épp ezért a tehetségkutató műsorok sosem lehetnek károsak,sokkal inkább ösztönzőek.Nem csak sportban,de művészetek terén is kell a versenyhelyzet. (a sport-versenyek dobogóról lecsúszott,kevésbé jó versenyzői miatt ne rendezzenek egyáltalán versenyt? Hülye felfogás!) Amióta az első Megasztár lement, a hangképzés hihetetlen módon fejlődött hazánkban,és ez igencsak fontos lépés volt nemzetközi viszonylatban is,még ha nem is mindenkiből lesz sztár.De valamiből legalább el lehet indulni!Az idei felfedezett egyértelműen Oláh Gergő (a végeredménytől függetlenül).Persze tény,h a műsor izgalma miatt jobb lenne több tehetségből válogatni, de ne legyünk telhetetlenek: kis ország- kevesebb tehetség, de azt a keveset is érdemes kutatni.

Rodzservaltersz 2012.10.15. 10:52:41

@HgGina:
Elég fájó neked az a tény, hogy egy darab szar vagy, fölösleges egyebet írnom.

dreia 2012.10.15. 10:58:31

@zgabi: Mintha Janicsák aztán valami nagy tehetség lenne. Én csak a mindenáron híres énekesnő akarok lenni erőlködést láttam rajta mindig, igazi szenvedélyt nem, ezen kívül sokszor volt ő is hamis, ráadásul orrhangja van. Vastag Csaba is egy műmájer, Janicsák pedig ugyanaz nőben, egy fikarcnyival sem jobb.
A hangtechnika tényleg hihetetlen volt, mondjuk már a válogatáson is hallatszott különbség, hogy ég és föld volt a különbség, néha teljes visszhanggal megy, néha meg annyit sem kap az énekes, mintha a fürdőszobában énekelne, nem is tudom elhinni, hogy ennyire ne tűnt volna fel a technikusoknak maguknak is, szándékosságot sejtek.

tejútlefetyelő 2012.10.15. 11:04:54

@garrett27: A tehetségkutató műsorok célja nem is a sztárok/profik bemutatása, hanem az amatőr, fél-, negyedprofi tehetségek felfedezése. Sztem nem vagy tisztában a műsor jellegével! :) Azért ha vegytisztán fürdőszobai énekesek állnának ki, észrevennéd a különbséget. Mert sokan mondják, hogy így ő is tud énekelni, mint xy, de valójában akkor kapnánk csak a nyakunkba öntve a bikicsunájokat... Természetes dolog, hogy aki érez magában némi tehetséget, művészlélek, az tanul, próbálkozik itt-ott, és ilyesformán nagyon kevés "szűz",100%-os amatőr kerül az élőműsorba... De ez így is van rendjén.

tejútlefetyelő 2012.10.15. 11:23:41

@dreia: Egyetértek a Vastag művész úr és Veca jellemzésében is, és abban is, hogy a hangtechnika szörnyű volt. A Fehér Zolinál abszolút hallani lehetett, hogy lehúzták a mikrofont, pedig elég erős hangja van a srácnak, de a zenén (technikai okokból) nem tudott áttörni, tompa volt és halk. Szándékosságot sejtek én is. A PJZ-nél meg követhetetlen volt, hogy mennyi volt az alap és mennyi a valós teljesítmény (az utóbbi a 0 felé tendál). Eleve az alapra éneklés és a playback egyszerűen szemétbe vágja az egészet. Az X faktor bevételi koncepciója: színházi embereket kötelező betenni, bármennyire is ledobja őket a popszínpad! Köszönjük meg Vastagnak, Muri Enikőnek a tendenciát. Jelenleg a mű-szépfiú Szabó Dávid, a teátrálisan elmeháborodott Lass és az infantilis Adél képviselik ezt a színházi vonalat. A musicalrajongók (nem kevesen!!!) agy és fül nélkül képesek sms-ek tömkelegét küldeni! Még durvább, hogy átvették a Megasztár rossz szokását: az egész heti szavazósdit, teljesítmény nélküli szimpátiaszavazás felé tolva az egészet! :(

Ajtósi Dürrenmatt 2012.10.15. 11:27:08

természetesen a jimmy fia fog nyerni mert az SMS küldők 99 százaléka a társadalom Zámbó kategóriás rétegéből kerül ki.
elég soká fog jutni a két fogyatékos VIII. kerületi czigány és az utcaseprő czigány is.
A homár öltönyárus czigány ki fog esni mert a ratyikat nem szeretik a czigányok sem.

tejútlefetyelő 2012.10.15. 11:38:44

@különvélemény: Biztos forrásból tudom (az érintett szájából, nevet nem mondok), hogy egy régi- a megasztár előtti- tehetségkutatót úgy nyerte meg az énekes, hogy a szavazat számláló telefonossal jól "összecimborált". Más kérdés, hogy tényleg ő volt a legjobb szakmailag, de papírforma szerint nem ő nyert volna. Azóta is nagy sikerrel a szakmában van... :) Szóval közjegyző ide vagy oda, a csalásra mindig lesz lehetőség, ha nem is ilyenformában, de apró trükkökkel mindenképp (hangosítás, dalválasztás, nyilatkozatok).

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.15. 11:39:37

@Ronald:
Még vár a "mentorára".

@nephrin: "nem a hangról van szó". Az tény. Meg Freddie.

@AnnaKarenina: A számosok köszül páran tudnak énekelni (is).

@enmajor: Mert abból akar megélni, hogy selypeg, ezért? No, a másik álmenyasszonyos -egyelőre- nem a homoszexualitásból szándékozikelőnyt kovácsolni. talán azért nem mennek rá annyira, hogy hová lett a buxa.

@Dr. Schwanzkopf Rudolf: Jogos. Összehasonlíthatatlan a hip-hop sulis "hozott dekorációjával".

@G_Norton: Gyalázni, esetleg.

@Fenimore: Már csak az atyai falzettek hiányoznak. Akkor e megrendülésre lehetne fogni.

@Ting Fu doktor: No, ez egy érdekes önleleplezés lenne. Visszavonom az Oláh-rajongástt! Harjá, Hangtalan!

Nyausoft 2012.10.15. 11:49:30

@Ajtósi Dürrenmatt: Bebaszna ha a Jimbó Zámy Krisztián nyerne! Céges telefonról én is szoktam szavazni de akkor én az 1% vagyok.

Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár 2012.10.15. 12:14:08

@enmajor: na és Vajna bá' és szerelmei?
A kor nem számít csak a pozíc..., khm SZERELEM!

@LHedvig: Freddie. És nem(csak) az affektálásból élt a színpadon.

@steve523: Hát, de őt már felfedezték, nem nekünk kell az sms-eink által. ;)

@garrett27: mégha amatőrök lenének!

@cool: hajaj. nem szabad kritizálni? Akkor CD-t sem veszek, mert az életben nem fogok olyat alktoni, mint a lemezen hallható cucc.

@Nyausoft: Elképzeltem az összecsapást. :D

@Ajtósi Dürrenmatt: azért az utdaseprő érdemel némi színpadott, a bemutatott produkció alapján, smsm ide vagy oda, nem?

Yasashi Tanuki 2012.10.15. 12:31:51

"Arra azért kíváncsi vagyok, van-e az RTL képén olyan vastag bőr, hogy Jimmy fia Krisztiánt a döntőig tolja."

Költői kérdés, persze hogy lesz!

Vissza kell nézni a TV közvetítést az apja temetéséről. Nagy Imre és Antal József halála együtt sem kapott annyi médiafigyelmet, mint ez az agresszív bohóc, aki részegen főbelőtte magát.

AnnaKarenina 2012.10.15. 12:33:51

@Fée Verte [ Fára Szorult Kéreg ] Zabatár: A számosak megszámlálhatók: Oláh Gergő, Antal Tímea és Szabó Dávid tudnak énekelni, nem is kellemetlen őket hallgatni, de eredeti tehetség csak egy van: Oláh Gergő.

AnnaKarenina 2012.10.15. 12:36:57

@Yasashi Tanuki: Ugyan már! Lehet, hogy hosszan bentmarad, de győzni nem fog, és ezt akkor is el fogják intézni, ha a nagybecsű közönség másképp szavazna. Ennyire nem fogják magukat égetni. Esélyesebb a kis túlságosan ivarérett óvodás nyifke-nyafka, mer' az olyan bájos. :(

Szlota · http://celirany.blog.hu/ 2012.10.15. 14:31:50

Ennyire gagyi showműsort már rég nem láttam.
A válogatás alatt hazaküldték a tehetséges énekeseket.

A PJZ, vagy mi a fene lemezét, nemhogy nem venném meg, de még csak torrentről sem szedném le.
Hogy minden rohadt számban annyit halljak: EZ ITT A PJZ PJZ YEAH!!!

Amúgy arra lennék kíváncsi, hogy a mentorok meddig húznák az adásban?

CommentAllOk · http://commentallok.blog.hu/ 2012.10.15. 16:21:08

@Caius Octavius: "Amúgy arra lennék kíváncsi, hogy a mentorok meddig húznák az adásban? " - nem rossz ötlet, olyan műsor kellene, ahol a mentorokat is ki lehet szavazni. Akkor nem hazudoznának annyit.

kódex 2012.10.15. 17:13:24

@sixx:

Mi az ótvaros faszomér' kell mindenkit ilyen trágárul leugatni, ha nem azt pihegi áhítattal, amit hallani szeretnél? Főleg fej nélkül...? Erre gyün a klikk?

steve523 2012.10.15. 20:23:44

@Netszamuráj: Tényleg nagyon ott van én kb. fél éve ismerem a videót de nem tudom megunni!!!!!

Csak később jöttem rá, hogy a zenéje honnan olyan ismerős. Ez az Eredet c. film egyik betétdala:
(Hans Zimmer-Time)

De azért a videó is elég profi munka!

JónásBrigi35 2012.10.16. 22:04:38

@LHedvig: Természetesen tudom, hogy ki Antal Timi, ő az egyik kedvencem. Nem tudom, miből gondoltad, hogy a Spirit énekesnőjének gondolom.

JónásBrigi35 2012.10.16. 22:08:21

@LHedvig: Elolvastam az első kommentenet - a felsorolásban 3 ember van: Antal Timi ÉS a Spirit énekesnője (akinek a nevét nem tudtam) ÉS Fehér Zoltán. Így külön félreérthető, de a komment többi részéből kiderül, hogy tudom ki-kicsoda - remélem! :)
süti beállítások módosítása