Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

17 év után szakított Boros és Bochkor

Bochkor tévézne, Boros inkább rádiózna festés helyett

2012. június 22. 11:00 -Szűcs Gyula- 159 komment

A "sztárpáros" nem tud együtt dolgozni a Neo FM csődje után, mivel 50-50 százalékban jogtulajdonosai a Bumerángnak, ám jelenleg nincs olyan országos rádió, amelyik mindkettejüket ki tudná fizetni. Aki meg ki tudná, annak már van saját reggeli műsora, írja a mai Blikk

"Az internetes rádió elérhetősége néhány tízezer főre tehető. Kitelepüléses műsornál maximum negyvenezer. Ez üzletileg és reklámfelületileg is értékesíthetetlen – mondta Boros a Blikknek, hozzátéve: több ilyen megkeresésük is volt. – B. Tóth Laci is felhívott bennünket. Azt mondta, tudja, hogy ez egy sokkal kisebb volumenű dolog, mint amit eddig csináltunk, de rosszul aludt volna, ha nem mondja el, hogy nála megszólalhatunk. Nekem lenne kedvem hozzá, de Bocsinak nem igazán. Nem tetszik neki, hogy nagyon kevés emberhez jutna el az adás. Ha minden kötél szakad, akkor azt tudjuk még csinálni, hogy függetlenül gyártjuk a műsort, a reklámbevételen pedig megosztozunk azzal, aki átveszi. Vidéki rádióhoz szerintem egyikünk sem menne el. Magunkat nem sajnálom, csak a hallgatókat."

Boros egyébként annak ellenére akar tovább rádiózgatni, hogy korábban azt nyilatkozta, "rá akar pihenni kicsit élete negyedik huszonöt évére, és nem szeretne olyan korán kelni, emellett több időt akar foglalkozni fényképfestményeivel", bármit is jelentsen ez. Bochkor Gábor viszont a Blikk információi szerint "a televíziózás felé kacsingat, egyes hírek szerint kilátásban van számára egy saját műsor". Boros és Bochkor egyébként 1995 óta dolgoztak együtt: a Danubius Cappucinótól 99-ben igazoltak át a Sláger rádió Bumerángjába, ahonnan a 2009-es megszűnés után mentek át a Neo FM-hez.

Bónusznak íme egy 2000-es videó a még alig őszülő műsorvezetőkről:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prostatikus Vogon Jeltz 2012.06.22. 13:02:52

"Magunkat nem sajnálom, csak a hallgatókat."
na, őket én is.

Leadfoot 2012.06.22. 13:03:47

"Magunkat nem sajnálom, csak a hallgatókat"

Ó szerencsétlenek, kénytelenek lesznek Boros és Bochkor nélkül élni, hát hogy lehet ezt kibírni ép ésszel?

Nagyon szerény a faszikám, de hát már megszoktuk.

Má654564560! (törölt) 2012.06.22. 13:04:29

Két köcsög+Voga. Az Index jó kis besúgós nekrológgal búcsúztatta Borost (aki mégsem festeget), de aztán gyorsan levették. Ejnye, ennyire fáj az igazság?

zajzon_ágnes 2012.06.22. 13:13:45

egyszerűen nem viccesek egy pillanatra sem. azon csodálkozom, hogy eddig meg tudtak élni ebből...

Deneware. 2012.06.22. 13:16:27

"Vidéki rádióhoz szerintem egyikünk sem menne el." Nocsak. Büdös a vidék neked kedves Lajos ? Hát a jó k..va anyádat! A vidéki paraszt azért arra jó volt, hogy évtizedeken keresztül növelje a hallgatottságotokat, amire olyan jó telipofával hivatkozni amikor arról áradoztok, hogy ti milyen nagy királyok is vagytok.

Leadfoot 2012.06.22. 13:17:14

@zajzon_ágnes: Ugyan... pont ne ők élnének meg a kóklerségből, akik már profi szinten csinálják?

☉ ☾ 2012.06.22. 13:19:27

A digitálisan átalakított mély hangjuk dübörgéséért büntetés járna.
Hulladékot gyártottak mert erre voltak képesek.

Leadfoot 2012.06.22. 13:21:46

Amúgy a következő események egymásutánja azért nem kicsit vicces:

1. Elveszik a frekvenciát a Slágertől, mert tele volt tartozással, nem tudta hozni a beígért eredményeket.
2. A Slágeren Boros és Bochkor minden disznóságnak elmondja a döntést, egy ország (LOL) siratja a Slágert meg a Danubiust.
3. Boros és Bochkor a Sláger frekvenciáját megkapó Neo FM-hez igazol.
4. A Neo FM becsődöl, mert tele volt tartozással, nem tudta hozni a beígért eredményeket.

Gombperec hídlakó 2012.06.22. 13:25:31

Kicsit el vannak szállva maguktól... Pedig valaki igazán megmondhatná nekik, hogy a nagyképűség nem egyenlő a humorral.

Cobs 2012.06.22. 13:32:24

ezt kihallgatta? De tényleg? Kik hallgatták az idióta, OCSMÁNY, és még csak nem is vicces poénjait ennek a két magukat sztárnak gondoló gyökérnek.

Egyébként lehet hogy normális emberek lennének DE AMIT EBBE A MŰSORBA csináltak az egyenlő volt a debarációval és az igénytelenkedéssel.

A sok kamu megjátszott szar (Márta néni, meg az igénytelen Jhonny az USA-bol (vagy ki) ) A hulladék akcentusos játékukkal együtt.

Az egész egy nagy szar volt én undorottam ettől a műsortól, Balázsék ezerszer értelmesebbek jobbakat is lehet raktuk röhögni és egy tized ekkora arcuk sincs !!!!!!!!!!!

Ideje volt már hogy megszünjenek!!!

Egyik adásukat kénytelen voltam hallgatni (főnökkel mentünk autóval) amikor reggel fél 8kor az ORÁLIS ÉS ANÁLIS SZEX volt a téma. EMBER!! Iskolás kis kölköl mennek akkor a suliba!! ennyi IQ-tok van????

Cobs 2012.06.22. 13:38:02

@Deneware.: jah arra jó volt nekije, hogy bumeráng faszom turájukon körbejárják A VIDÉK-et. Miskolc, Szeged, Pécs.....MIért nem akkor hangoztatták eme véleményéket, hogy ők bizony nem szívesen vannak itten.

Nagyképű majmok ezek és akik (ők) most olvasva ezeket a sorokat azt gondolják csak irigyek vagyunk rájuk. Lófaszt! Gyökerekre nem lehet irigykedni.

perrymason 2012.06.22. 13:38:24

Ezeknek nem szabad elhinni semmit! Először szidták a neofm-et, hogy mekkora gáz, hogy politika beleszól...mentsük meg a slágerrádiót stb... Aztán érdekes módon lett az a pénz...

xunilo 2012.06.22. 13:41:59

Ez majdnem akkora ünnepnap, mint amikor 2010-ben végignézhettem késő éjjel Lendvai Ildi lemondását.
Gyönyörű!

elkoltozott. 2012.06.22. 13:42:45

Remélem végleg eltünnek.

cso zsi 2012.06.22. 13:47:19

"ám jelenleg nincs olyan országos rádió..."

...amelyik hallgatható, viháncolásmentes reggeli műsort adna. Akik meg ilyen műsort próbálnak csinálni, nem biztos, hogy kellenek az országos lefedettségű csatornáknak.

Mad Mind 2012.06.22. 13:50:41

@Cobs:
Neked a balázs tetszik másoknak meg ők. Nekem tökmindegy mert egyiket se hallgatom.

Ejoy 2012.06.22. 13:53:52

Nekem az Index nyilatkozata tetszett eddig a legjobban, amikor megkérdezték, hogy átvennék-e őket az online rádióba, és azt válaszolták, hogy: a Bumerángot igen, de csak Boros-Bochkor-Voga nélkül.:)))))))))))
Szánalmas egy szar csapat, remélem most nem akarnak tüntetést kezdeményezni...

SemBoga 2012.06.22. 13:56:26

@Deneware.:

"Nocsak. Büdös a vidék neked kedves Lajos ? Hát a jó k..va anyádat! "

Neked meg az olvasás és értelmezés a büdös. Nem akarnak nem országos lefedettségű rádióhoz menni - ennyit jelent amit írt.

Má654564560! (törölt) 2012.06.22. 13:58:47

'De megkapják a magukét a nagypofájú, öntelt rádiós műsorvezetők is: a hülye nevű Laza Laza János ugyanis egy baleset után (ráesik a fejére a vécétartály) maga is lappangó pszichó lesz, és érzékelni kezdi a város összes rádióhallgatójának "szeretetét".'
Dredd bíró, ez kéne a magyar médiának...

wilson77 2012.06.22. 14:03:16

Nem szeretem őket. Kifejezetten idegesít.

Ennél jobban már csak az idegesít, hogy míg az egyik kereskedelmi rádió sorra kapja az állami megbízásokat, mivel ott hirdet az állam, addig a másik - ugyanolyan - rádió nem kap semmit, nem hirdet ott az állam.

Borítékolható volt a bukás: politikai kivégzés.

És gyomorforgató volt mindkét rádió pályáztatása.

-wilson

Lescol 2012.06.22. 14:04:17

Én a hallgatókat se sajnálom. Jobb lesz nélkülük.
Attól, hogy hallgatták még nem volt jó. A lószarra is tömegével mennek a legyek, attól még nem ehető.

johnclayborne 2012.06.22. 14:08:09

És a drága Bochkor szerződésében meg éves 50 millió áll, plusz egyéb juttatások...
Most meg havi 1 gurigáért büdös neki a munka...
Magyarországon több millióan évente keresnek ennyit és nem sír a szájuk...

2012.06.22. 14:18:18

ki a túró hallgatta ezeket? azt értem ha valaki gallát nem szereti, azt nem értem ezek miért jok????

vitaygeorgina 2012.06.22. 14:38:20

@Deneware.: Én utálom ezt a két hapsit, de abban nem látok kivetnivalót, ha valaki megszokta, hogy Pesten él, és nem akar máshová költözni. Ott él a családja, a barátai, úgy van vele, hogy majd csak talál valamit, de elköltözni nem akar.
Én a magam részéről Pestre nem mennék soha, de nem azért, mert lenézem a pestieket, hanem szeretek a jelenlegi lakhelyemen élni.
Szóval szerintem minden más miatt utálhatod őket nyugodtan, de ezt az egyet gondold át talán még egyszer.

Artie 2012.06.22. 14:39:41

@Cobs: Te vagy a kedvenc embertípusom. Te aztán nem hallgatod ezt a szemetet. De azért pontosan tudod, miről szól és miről beszélnek benne.

Akos_79 2012.06.22. 14:47:50

@Leadfoot:
"1. Elveszik a frekvenciát a Slágertől, mert tele volt tartozással, nem tudta hozni a beígért eredményeket."

Slágertől nem azért vették el, hanem lejárt a frekvencia jogai és az új kiíráson nem ők nyertek. (Ugyanez volt a Danubiussal is, meg egy csomó más rádióval is) A többi pontod helyes:)

szanalmas 2012.06.22. 14:49:32

Ha nekem lenne rádióm, én sem hívnám őket, eddig mind megszűnt, ahol voltak!

seventyfour 2012.06.22. 14:52:57

Fos szar a Bumeráng, soha nem hallgatnám, mint a másik gagyi poéntalan még-nagyobb-arcú Balázsékat sem.
Ám!
Sokan szerették őket (sosem tudom, hogy miért?)de fentről el lettek elintézve.(fekete listán az állami hirdetőknél)
Na,ez az überfos gusztustalanság az egészben!
A többi az mellékes.

spontan · http://erdekessegek.info 2012.06.22. 14:55:04

"ám jelenleg nincs olyan országos rádió, amelyik mindkettejüket ki tudná fizetni"

Ha szívügyük az adás, és a hallgatók a fontosak, akkor csinálják kevesebb pénzért. Egyszerű megoldás, nemde?

Leadfoot 2012.06.22. 15:00:26

@Akos_79: Igaz, kicsit összekevertem. De - ha jól emlékszem - azért is nem használhatták tovább a frekvenciát, mert nem tudták tartani az üzleti terveket, amikkel azelőtt elnyerték, ráadásul szorgalmasan gyűjtötték a büntetéseket is.

De mindegy, ez a két senki meg sem érdemli, hogy több szót fecséreljünk rájuk.

3dom'f'speech 2012.06.22. 15:08:13

pojácák ezek, ráadásul az egyik kádárék besúgója is volt, akárcsak B. Tóth Lacika
- a (mű)röhögcsélős, a büdös prolik szintjére belőtt műsoroktól, amilyen a Bumeráng is volt, pedig felfordul a normális ember gyomra
PUSZTULJANAK!

digitime 2012.06.22. 15:12:28

Lehet őket szeretni, utálni (gyűlöletet meg a pusztuljanak szöveget nem tudom értelmezni), meg lehet immunis is rájuk az ember, azért azt nem lehet eltagadni, hogy korszakos rádiósokról van szó.

3dom'f'speech 2012.06.22. 15:17:31

@wilson77: a ciánoskuncze azt dörmögte, h a "szent piacról" kell megélni, akkor ezeknek miért nem megy, h állami emlő nélkül túléljenek? mert rossz az üzleti tervük?
a "legendás" D-209 medgyessy pedig azt mondta, h aki tévét akar magának, az vegyen (és tartsa fent állami segítség nélkül), nemdebár?

3dom'f'speech 2012.06.22. 15:18:37

@digitime: ja, korszakosan szar, de ha neked tetszik, az a te problémád :)

Bird_ 2012.06.22. 15:24:59

Az a műsor, amiben a műsorvezetők magukat 10 éve "isteneknek" szólíttatják, rég megérett a pusztulásra.
Nem tudom, hogy ők találták-e ezt ki, vagy csak hagyták, hogy így alakítsák az ostoba hallgatók, de mindegy is, mert aki ezt tűri, annak olyan mérhetetlen az egoja, hogy az önmagában alkalmatlanná teszi bármilyen műsorvezetésre...

2012.06.22. 15:30:57

Épp ideje volt már! Csak a néphülyítésről szólt a műsornak alig nevezhető trágya amit összehordtak.

wilson77 2012.06.22. 15:32:22

@3dom'f'speech:
Kedves 3dom'f'speech!

A piac - a Neo fm esetében közel sem szabad, pláne nem szent - ahogy fogalmaztál.
De van még rosszabb hírem is, légy erős, kérlek: nem egyenlők a feltételek a két rádió esetében.

A Hír televízió finanszírozásáról meg keringenek - nyilvánvalóan megalapozatlan, igazságtalan - mendemondák.

Tisztelettel üdvözöl:
-wilson

Secnir 2012.06.22. 15:36:22

@Leadfoot:
"Elveszik a frekvenciát a Slágertől, mert tele volt tartozással, nem tudta hozni a beígért eredményeket."

na, megkapod a "Nap Baromsága" kitüntető díjat.

Leadfoot 2012.06.22. 15:37:16

@Secnir: Köszönöm! Pénzdíj is jár hozzá?

Leadfoot 2012.06.22. 15:40:03

@Bird_: Ott a kurva nagy pont.

"önmagában alkalmatlanná teszi bármilyen műsorvezetésre..."

Nem csak műsorvezetésre, hanem bármiféle társas érintkezésre.

3dom'f'speech 2012.06.22. 15:41:07

@wilson77: tisztelettel, hülye vagy: a ballibsik alatt mennyi állami hirdetést kapott a HírTv?

szanalmas 2012.06.22. 15:42:57

Azért álljon már meg a menet barátocskáim, nem lehet olyan műsort készíteni, ami mindenki számára megfelel. Nyilván a legnépesebb réteget érdemes üzletileg megszólítani, de az meg nem a tudományról és a kultúráról fog szólni. Azért abban az országban ahol a legnézettebb tv műsor a magyar szappanopera, meg a tények, ott nem fognak háromértelmű poénokat nyomni, mert lenne nagy bambulás meg átkapcsolás Balázsra. A szavazókat kell megszólítani, ez nyilvánvaló!

3dom'f'speech 2012.06.22. 15:46:12

@szanalmas: tehát ha a közízlés számít, akkor a pisi-kaki-pornó vonal kell legyen a megfelelő és üzletileg sikeres modell? na ne!

szanalmas 2012.06.22. 15:48:16

@3dom'f'speech:

Visszakérdeznék! Működött? Ja. Ez egyben akkor válasz is a kérdésedre!

wilson77 2012.06.22. 15:48:35

@3dom'f'speech:
Kedves 3dom'f'speech!

Kérlek szépen, próbálj meg normális emberként viselkedni, még ha nehezen is megy.

A Hír tv esetében pedig szeretettel ajánlom, nézz körül az internet olykor mocskos de sokrétű világában ha teheted, és ha van rá ingerenciád, valamint - politikai jellegű - nyitottságod.

továbbra is üdvözöl:

-wilson, a hülye.

Secnir 2012.06.22. 15:48:53

@Leadfoot:
ja, van 50 horvát kunám, majd elpostázom.

Newzoli 2012.06.22. 15:49:08

Mindenkinek akik pocskondiázzák a Bumit...Gyűlölködjetek csak nyugodtan..járjatok örömtáncot a Bumeráng IDEIGLENES sirjánál..én a magam részéről ..leszsz...arom hogy ki nem szereti őket..Ti nem..Én (és kb 1MILLIÓ ember) igen...hehhe:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

fran7 2012.06.22. 15:51:43

@wilson77: S mondjuk a Nemzetes sztorira emlékszel? Mert hogy egy tv mögött könnyen lehetnek piszkos pénzek, de egy lapot könnyen ki lehet véreztetni hirdetők nélkül.

Patreides · patreides.blog.hu 2012.06.22. 16:02:23

A Sláger azért szűnt meg, mert a két akkori nagy párt mutyija két új rádiót juttatott frekvenciához. Azután a 2/3-os győzelem borította a bilit, és a Neo konkurense kapta meg az összes állami cég reklám-megrendelését (benne a Szerencsejáték Rt által kipengetett összeg önmagában kiteszi a "szerencsés" konkurens rádió éves költségvetésének jelentős részét)...
Így aztán elég érdekes egy szabad verseny ez, az egyiket államilag segítik egy valag pénzzel, tolják ezerrel, míg a másiknak emiatt csak a ló egy bizonyos testrésze jutott... Miközben a hallgatottságuk kb. egy szinten volt.

haggyadaszt 2012.06.22. 16:09:20

Ki a tököm hallgatja ezeket? Egyedül a Jakupcsek-féle Cappucinot tudták felülmúlni, Balázsék sokkal szórakoztatóbbak

yxcvbnma 2012.06.22. 16:10:08

Majd lesz helyük valahol.

3 rádiót szoktam hallgatni reggelente, mind3 reggeli műsora trágya szerintem.
Talán a Juventusé a leggázabb, azzal az idegesítő hangú spinével.

Secnir 2012.06.22. 16:10:43

@Patreides:
ott a pont, módosítom:
"A Sláger [és a Danubius] azért szűnt meg, "

Koky_ 2012.06.22. 16:12:59

@Bird_: +1 tökéletesen egyetértek.

wilson77 2012.06.22. 16:16:03

@fran7:
Igen, így van, kedves fran7!

Üdv!
-w.

RobertJ 2012.06.22. 16:22:34

Amikor 14 éves voltam szerettem a kapuccsínót, aztán a slágert még hallgattam egy ideig, de 17-18 évesen már úgy éreztem ezeknek vége, nem tudnak megújulni, és színvonaltalan. Most 27 vagyok, és mikor legutóbb hallgatni próbáltam ugyanolyan sz*r volt mint annyi éve. De ne essék félreértés, az összes reggeli műsor amit eddig hallgattam sz*r. Erőltetett humor, béna poénok, ezért már nem is hallgatok rádiót. Zene sehol sem megy pofázás nélkül, és ha megy, legtöbbször az is szenny. Csak ennyit akartam. :))))

Rokkantnyugdíjaspornósztár 2012.06.22. 16:29:16

@☉ ☾:
"A digitálisan átalakított mély hangjuk dübörgéséért büntetés járna."

Ezen én is mindig szarrá röhögtem magam. Digitális audio steroid gombnyomásra. Egy szétkokszolt body builder legalább megdolgozott a látványért, ezek meg megnyomnak egy gombot. Azt hiszik ettől lesznek macsók, pedig tényleg szánalmas, hogy Bocskornak ennyire bizonyítania kell, hogy ő mekkora férfi. Most már csak az a kérdés, hogy miért kell ez nekik?

jocóka 2012.06.22. 16:35:33

az itt hozzászólók többsége szerint bocskorék humortalanok, balázsék szarok, csak klasszik fm-et hallgat, gondolom tv-je sincs, életében nem halott a tv2-ről, meg az rtl klubról, sőt, ha véletlen vendégségbe megy, akkor is megkéri a házigazdát, hogy a megasztár/barátok közt/stb-ről kapcsoljon át az animal planetre, mert az örvöstatuk nemi életét akarja nézni. természetesen sosem olvasott indexet, mert büdös bibsilibsik, velvetről, vagy subbáról nem is beszélve, csakis dosztojevszkijt, mégis bármikor érdemben hozzászól bármilyen győzikés, vagy vv akárkis hírhez...

az mellesleg eszetekbe sem jut, hogy valaki a zene miatt hallgatta a neo fm-et?

Má654564560! (törölt) 2012.06.22. 16:46:09

@jocóka: Na, az (mármint a zene) pont olyan fos volt, mint a szöveg, a Slágerről magukkal vitték a korábbi 24 CD-t...

A piacról: ez nem a kisdedóvó vagy a közsegélyszolgálat. Ha Gyurcsány korábbi Szerencsejáték Rt-s vezetője megvette a rádiót, sejthette volna, hogy a komcsi honvédelmi miniszterrel együtt repkedő "Bocsi" köcsi és maga a baloldali kötődés nem igazán lesz kormányzati megrendelések inspirálója. Akkor ne sírjanak itt nekem, hanem menjenek a Hócipőhöz egy kis szoci támogatást visszaigényelni.
Tetszettek volna nyerni a választásokon, akkor most lophatnának ők.

wilson77 2012.06.22. 16:55:47

A Class fm Nyerges Zsolt és Fellegi Tamás urak érdekeltségében van/volt.

Julian Plenti 2012.06.22. 16:58:27

Hál' Istennek, hogy eltűnik ez a két nagyarcú patkány az alantas műsorukkal együtt.

szanalmas 2012.06.22. 17:02:02

@jocóka:

Most halál komolyan mondom neked, hogy életemben 10 percet nem láttam összesen a két magyar szappanoperából, a győzike sóból és az összes vv és bigbránerből. Amit láttam, az katasztrofálisan szar vót, gyakorlatilag egy akváriumot bámulni is jobb ezektől. Bocskorékat valamikor pár éve ritkán hallgattam reggelente ~10 percet autóban, voltak jó poénjaik, de 50-ből egy, jellemzően aztán arra rugóztak 5-15 percet. Aztán áttekertem a Kossuthra, ha néha bekapcsolom arra a pár percre, 10-ből ötször azon is szarrá tudom magam röhögni! A magyar hírműsorok 10x viccesebbek bárminél is, tegnap(?) is szarrá röhögtem magam szinte minden híren, a legdurvább az volt, mikor ~3 perces riport volt 2 nyilatkozóval arról, hogy a kánikulában jobban fogy az ásványvíz! :D

CENZÚRÁZVAszorult Fémkarika 2012.06.22. 17:27:42

Mehetnének a Petőfire az egész hallgatható volt mostanában. Ennek véget kell vetni.

Amúgy meg a tökömet ebbe az elmaradtak az állami hírdetők dumába, nehogy már az állami hirdetők tartsanak el egy kereskedelmi rádiót. Nehogy már az állam tartsa el a kereskedelmi rádiókat is meg a közszolgálatiakat meg minden szart.

Állami hirdetők mi a picsa, Vegyen Ön is Kövér-féle bajuszfényt, vagy megjöttek az idei kollekciójú vadászkalapok a Semjén-stúdióba? Vagy megjelent Áder János humorgyűjteménye 1.44-es nagylemezen?

3dom'f'speech 2012.06.22. 17:32:27

@wilson77: a Neo FM-é pedig, közvetve, székely gábor szadeszos hazaáruló és a maszopos hazaárulókhoz közelálló geomédia zrt.
az meg hogy székelygábor a 20 év alatt demszkyvel ellopott milliárdokból miért nem tett félre a nehezebb időkre, az az ő problémája - lett volna miből fenntartani a neo-t, ha már piaci alapon nem sikerül az elvtársaknak, hanem mindig csak az állammal való mutyizásból élnek

EvilHedgehog 2012.06.22. 17:34:08

@haggyadaszt: Balázsék is ugyan azt a formátumot nyomják, nem viccesebbek ők sem mint a bumeráng volt.. inkább helyenként infantilisek... A Z+-os stílus még visszaüt néha..

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2012.06.22. 17:40:20

@Faszraszorult Fémkarika:
Naigen, ez a durva.

Elvileg kereskedelmi rádió mindegyik, finanszirozzák magukat erről a zsebkendőnyi piacról és kész...

Egyébként a Boros-Bochkor duónak (együtt is, külön-külön is) volt már tévés próbálkozása, felsültek ezekkel.
Bochkor el fog tűnni a süllyesztőben, ha nem rádiózik.

(egyébként én szoktam hallgatni őket. A ClassFM-en Balázsék állandóan egymás szövegébe röhögnek/pofáznak, egyszerűen sokszor percekig nem lehet tudni ki mit mond. Hallgathatatlan. A Bumeráng egy profin összerakott műsor, tény, hogy közizlést szolgál ki, tehát ehhez alacsonyodik le.)

RobertJ 2012.06.22. 17:45:46

@jocóka: Pedig jó megközelítéssel sikerült jellemezned. Főleg a Dosztojevszkijs rész tetszett, valóban a kedvencem. RTL klubom meg TV2-m nincs is, a szappanoperákról sem tudok semmit, meg a VV meg BigBrother is csak az írott sajtón keresztül jutott el hozzám. Az indexet valóban kezdem utálni, mert szerintem bár a sajtónak kell kritikát megfogalmazni, azért az a kormány elleni vinnyogás ami az indexen megy, na az nagy túlzás. De úgy alapvetően ami a magyarokról szóló híreket illeti, ritkán van az indexnek pozitív megnyilvánulása. Én is pesszimista vagyok, de ez már inkább társadalombomlasztás amit az index képvisel.

wilson77 2012.06.22. 17:49:00

@3dom'f'speech:
Kedves 3dom'f'speech!

Igazad lehet, a Neo fm-et szoci kötődésűnek állították be, azt gondolom, nem is véletlenül.
Ezért is volt mutyi a pályáztatás, mert erősen megegyezésgyanús volt az ügymenet a két párt között.

Mindezektől függetlenül szeretnék jó egészséget kívánni neked, mert hiszem, hogy egészséges lelkülettel nem ír az ember folyamatosan így, ilyen iszonyatos dühvel, agresszióval és utálattal, mint te.

-wilson

3dom'f'speech 2012.06.22. 17:53:20

@wilson77: jól vagyok, dr. Hülyegyerek aus OPNI :)

fran7 2012.06.22. 17:53:29

@wilson77: Ezek az urak valószínűleg akkor is tudnának finanszírozni egy rádiót, ha egy fillér állami hirdetéspénzt nem kapnának. De ha kapnak nem kergetik el a hirdetőket.
Mondjuk szerintem ez így iskolapéldája, hogy nem szabad egy politikai pártnak viselkedni. A Fidesz megtanulta a média nélkül nem lehet választást nyerni, s ígyközel kerülni a húsosfazékhoz. Ezért mikor kirúgták őket, akkor gründoltak maguknak tévét, rádiót, újságokat. S megfizették, akkor is, amikor nem voltak hatalmon. Így lett egy hozzájuk hű médiavilág. Míg a másik oldal, oldalak, nem tesznek bele pénzt ebbe. Mi az hogy baloldali milliárdos nem tud finanszírozni egy Klubrádiót és egy Neo FM-et. Legalább annyira, hogy éhen ne haljanak. Sokféleképpen lehet valahogy választást nyerni. De egyféleképp nem, média támogatás nélkül. LMP-nek nincs pénze rá, Jobbik nem kap helyet hozzá és nincs pénze rá. Az MSZP-nek elvileg kellene, hogy legyen rá. De nem tesznek bele. S ezzel kivégzik magukat. Sejtheted mennyire sajnálom. De pénzt nem csak akkor kell csurgatni, ha hatalmon vagyok, hanem különösen, akkor kell, mikor nem vagy ott. Viktor rátudta venni Fellegit. Mesterházy nem képes erre. Fletóba, meg akkora pénzt kellene tenni, hogy újra hatalomba kerüljön, mint Szaúd Arábia éves olajpénze.

Darkcomet 2012.06.22. 17:54:12

Kurva jó! A III/III-as B. Tóth akarja egyengetni a ripacs Bochkor útját. Fasza! Zsák a foltját megtalálta.

wilson77 2012.06.22. 17:58:07

@fran7:
Igen, egyetértünk sok mindenben, például ebben is annak dacára, hogy egymástól eltérően gondolkodunk.
Ez jó.

Üdv!
-w.

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2012.06.22. 18:33:18

En szeretem a Bumerangot. Meg ugy is, hogy megorultem a Bochkor onimadatatol, a tajekozatlansagatol. Hogy orjongtem Voga ostobasaga miatt (pedig allitolag biosztanar), olyan dolgokat tudott ROSSZUL (!), hogy az fajt.
Megis: mindig (vagy majdnem mindig) nagyon jokat derultem a musorukon. Es sokszor hozza is szoltam a musorhoz.
Hianyozni fog a musor.

a rettegett drótos 2012.06.22. 18:46:21

Bocsi egy öntelt barom, de zseniális
Voga egy idegbeteg állat, de zseniális
Lali király meg elfáradt, de zseniális.
Balázséktól kiütésem van, komolyan irritálnak. A Petőfin semmi nincs ilyenkor, a Kossuth csak középhullámon jön, a Bartókhoz hangulat kell. A regionális kereskedelmiekből meg régen kinőttem (vidék). Viszont napi 2-4 órát ülök autóban.
Mi a frászt hallgassak 10-ig?

Ramón 2012.06.22. 18:50:49

Sok szegény ember, micsoda lelki felüdülés lehet most nekik, hogy megszűnik egy műsor, amit soha nem is hallgattak. Látom magam előtt, ahogy a hír hallatára emberek rákból gyógyulnak meg, régi ellenségek kibékülnek, és holnap még fizetésemelést is kapnak.

Az utóbbi időben én sem hallgattam már őket, de, amit néhány ember itt véleménynyilvánítás címszó alatt elkövet az tökéletesen példázza, hogy hol tart manapság az átlag magyar. Persze minek örüljön az internet embere, ha nem annak, hogy egy ilyen hír után így megnyilatkozhat.
Azt még hozzáteszem, hogy én régebben is csak akkor hallgattam, ha Voga is volt, mert számomra lényegében ő volt a szórakoztató elem.

Atcsi 2012.06.22. 19:02:33

@Cobs: Hát rád sem sokan fognak.

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2012.06.22. 19:05:16

@Ramón:
"Azt még hozzáteszem, hogy én régebben is csak akkor hallgattam, ha Voga is volt, mert számomra lényegében ő volt a szórakoztató elem."

Sosem hallgattam őket akkor, amikor Voga hiányzott. Az ő hülyesége kell ehhez a műsorhoz, mert Bochkor túltömény, Lajos meg túl fárasztó, ketten együtt meg ritkán viccesek.
A kis kopasz a katalizátor, hogy működjön a dolog.
Viszont érdekes módon a Lajos+Vogci duót sem viselem el, azonnal kapcsolok el.
(a Lalikirályról nem beszélek, mert még a rádiót is szétverem, ha az megy)

rennie 2012.06.22. 19:08:09

A Bumeráng megszűnése nekem nem fáj, nem hallgattam őket gyakorlatilag soha, egyszerűen nem tetszik, amit csinálnak. De ha politikai okokból nyírják ki az adót, akkor azt én is kikérem magamnak. Nem mintha sokat számítana

Ami jobban fáj, hogy a Juventust áttették a 103.9-re, ami - szemben a 89.5-tel - NEM országos, csak budapesti adó. Pedig jó kis reggeli műsort csinálnak, szórakoztató de nem megy át ripacskodásba és fúdenagyarcokvagyunk önfényezésbe. Csakhogy szerintem ezzel, hogy csak a fővárosban hallgathatók, szépen lassan kinyírják őket is, ugye nem kell ecsetelnem a reklámbevételeket egy orszégos, és egy helyi rádió viszonylatában.
Ez eseben csak a Petőfi marad, de ott nincs beszélgetés, csak zene - mondjuk néha pont ez a jó benne.

Atcsi 2012.06.22. 19:18:06

@jocóka: "az mellesleg eszetekbe sem jut, hogy valaki a zene miatt hallgatta a neo fm-et?"

Hát, barátom az biztos hogy nem. Leírhatatlanul rossz és unalmas a Neo zenei kínálata. Ha valaki azt a rádiót a zene miatt hallgatja, akkor nem szereti a zenét.

szanalmas 2012.06.22. 19:27:53

@Faszraszorult Fémkarika:

"1.44-es nagylemezen"
Az milyen?
A a nagy "bakelit" 33 1/3-os, a nagy floppy 1,2-es a kis floppy viszont nagyrészt 1.44-es. :P

De az "Áder János humorgyűjteménye" mindenképpen ütött! :D

Brando 2012.06.22. 20:00:11

@a rettegett drótos:
Hallgasd a jazzyt.
Az egyetlen értelmes reggeli rádiós műsor a millásreggeli - gazdasági hírekkel, tőzsdei összefoglalókkal, devizapiaci körképpel-elemzésekkel, pénzügyi témákkal. Mindez laza, jó hangulatban zajlik, reggel 7-től 10-ig. Ez nem a reklám helye, úgy tavaly szeptember óta hallgatom őket hétköznaponként, tudom, miről beszélek.
Ja, és a zene is sokkal jobb mint más adókon.

Make Valamit · http://make.blog.hu 2012.06.22. 20:22:11

Howard Stern-nek jó az internet (ok, XM-Sirius), Opie&Anthony-nak jó az internet. Én igazán nem tudom mi bajuk van vele Bocsiéknak.

Flatline_ 2012.06.22. 20:24:58

Én csak annyit szeretnék üzenni ezeknek az irritáló majmoknak búcsúzóul, hogy HALLELÚÚÚÚJAAAA.
Köszönöm a figyelmet.

frontember876 2012.06.22. 20:46:06

@Faszraszorult Fémkarika: mi a faszt nem értesz azon, hogy szoci érdekeltségű rádión nem hirdet kormányközeli cég, állami cégek, sem senki más "független cég", aki attól tart, hogyha ott hirdet, feketelitára kerül. Merthogy arra kerül.

Bochkorékat nem sajnálom, egyben üzenem Bocsinak, hogy aki az egész karrierjét arra teszi fel, hogy Howard Stern-t nyúlja, és arra alapoz, hogy ki merje mondani rádióban, hogy puni, az bukásra van ítélve még egy olyan fosadék országban is, mint ez.

Persze amennyi kurva sok pénzt kerestetek ezzel a mocsokkal, azt nehéz bukásnak ítélni, de tudom, hogy működtök. Nem mindegy, hogy sztárként vonulsz vissza, vagy szép lassan elfogy alólad a közönség, a rádió, a komplett média. Lásd Fábry Sanyit, aki aztán télleg mainstream állatból lett lassan akkora szar, hogy már várom, hogy lásaam Házibuli Attilával című műsorban.

Az élet igazságos. Sok pénzt szarral is lehet keresni, de azért a csúfos szopás hála istennek nem marad el a végén. Mert szarok voltatok. Nagyjából már 10 éve hallgathatatlan fos, lakossági nyomor volt a műsor.

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2012.06.22. 20:47:53

Ez nem kóser, hogy megszűnnek, annyira jók voltak :( Oda a kultúra, a tüntető nép remélem utcára vonul, legalább engednék el a rádió tartozását és vonnák le a dolgozó nép béréből vagy valami! De ne hagyjuk már, hogy így történjen! Két(3) ilyen korrekt, szerény, gerinces alak nem járhat így!

medvetoka 2012.06.22. 20:53:13

tényleg pocsék volt amit műveltek, elmekegtek néhány sekélyes poénon és kész

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2012.06.22. 20:59:09

Rohadtul nem fognak hiányozni, évek óta nem hallgattam őket,mert untam a hülye paneljaikat.

Ezeknek 10 évvel ezelőtt abba kellett volna hagyniuk ezt a bohóckodást, épp ideje, hogy a sors pontot tegyen a dolog végére.

zobor1979 2012.06.22. 21:02:22

A sok utálkozónak üzenem: ha nem tetszik, nem kell hallgatni. Persze a véleményeteket tiszteletben lehetne tartani, de az, hogy 17 éven keresztül ment az adás, nem kis teljesítmény, mégiscsak volt rá igény, volt aki hallgatta (a csúcson akár napi 2-3 millió ember). Most ugye erre az lesz a válasz, hogy igényteleneknek igénytelen műsort, de kérdem én: milyen jogon minősítesz le másokat? Mert ugye akkor én is minősíthetlek téged a te szokásaid alapján...

Ui: aki pedig egy BLIKK cikknek képes hitelt adni, kicsit gondolkodjon el, milyen országban is él... :)

bucbuc 2012.06.22. 21:05:37

Mi lesz most velünk, tragédia.

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2012.06.22. 21:07:00

@zobor: Nem minősítünk le senkit aki hallgatta, nem tehetnek róla, hogy bedarálta őket a rádióműsorok kukásautója. Amúgy meg tényleg sz*r volt és ennyi, tipikus önszórakoztató médiag*cik voltak.

CENZÚRÁZVAszorult Fémkarika 2012.06.22. 21:08:26

@frontember876: Félreértesz Barát! Nem nem értem, hanem nehogymár az legyen kifogás hogy az állam és közeli cégei nem fektetnek pénzt kereskedelmi médiákba ezért azok tönkremennek... Lehet kevesebb sápot kellett volna az anyapárt kasszájába tolni és akkor lenne pénz működésre?

@szanalmas: Számítástechnikai analfabéta vagyok. Ezt is most anyukám írja (akinél egyébként lakom) a komputeren . A cél valami kis kapacitású adathordozó felemlítése volt. De látom így is átjött.

bucbuc 2012.06.22. 21:12:21

@Newzoli: álmaidban meg papíron 1 millió.

Azért kicsit volt csak elhallgatva,h goy a megszűnése után 2 hónappal is stabilan vezetett a hallgatottsági listában a sláger.

A kurva megbízható méréseik alapján.

Ami pont jó a vezető médiáknak meg a felmérést monopolizálóknak.
Egyébként nettó hazugság.
(mint oly sokminden :))

christophe 2012.06.22. 21:16:25

nem baj lesz a helyèn egy jo kis katolikus ràdio,orbàn dicsoitèssel,egyèbkènt a Bochkorèkat èn se sajnàlom.

bucbuc 2012.06.22. 21:16:39

@EvilHedgehog: sajnos azt kell mondjam felületesen ismered a 2 műsort.

Balázsék sajnos jobbak. Már csak azzal is, ahogy viszonyulnak magukhoz. Régi recept, most is beválik.

Bocskorék kurvára kiöregedtek és kb a múlt évezredben tartják az összes hülyét aki őket hallgatja.

bucbuc 2012.06.22. 21:19:35

@a rettegett drótos: na bazmeg, ha ezek neked zseniálisak... most eléggé megsajnáltalak.

zseniális, te jó ég, ez az ország menthetetlen.

fran7 2012.06.22. 21:28:24

Srácok a lényeg valahogy kimarad 750 millával rövíditették meg eddig az államkasszát, aminek lenne helye. Még ha Viktorék szedik is be, s ez nem olyan összeg, hogy megcsúsztak két hónappal vagy Bochkor kicsit keményebben humorizált a lovakba befecskendőzött pálinkán, hanem attól sokkal több. Ez már tudatos pénz be nem fizetés, és ezért nem ugrálnak, mintahogy a Klubrádiósok teszik vagy a Katolikus rádió hallgatói tették.

herkó 2012.06.22. 21:39:19

Akkor nem lesz hétfő reggel a rádióban bumeráng,vagy már ma sem volt?Nem mintha bánnám,csak kérdezem?

Triest 2012.06.22. 21:42:00

Lehet, hogy nem leszek népszerű, de én szerettem ezt a műsort, sajnálom, ha véget ér. Minden nap meghallgattam interneten. Nem mindennel értettem egyet, de általában szórakoztatott.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.06.22. 21:49:34

@Deneware.:

Vidéki rádiónak kicsi a hallgatottsága.

Vidéki rádiók közül egyedül a Kék Duna rádiót ismerem.

No_Fidesz_No_Problem 2012.06.22. 21:57:01

@Leadfoot:

Azért ezt olvasd el hozzá, így kerek a történet:

hvg.hu/w/20120622_neo

"Figyelemre méltó a történetben a szocialisták messze fénylő ostobasága, akik belementek ebbe az üzletbe, és eszükbe sem jutott gyanakodni. Elfogadták a teljesíthetetlen ajánlatokat mindkét pályázó részéről, és remélték, hogy ezek majd szépen el lesznek felejtve és simítva.

Aztán csodák csodája, a fideszes rádió ki lett tömve lottóhirdetéssel, és fenn tud maradni, a más kutya kölyke meg éhen hal. És hát nem úgy fideszes az a rádió, hogy csak rámondják rosszindulatúan, aztán közben nem is volt taggyűlés, hanem ismét ugyanoda vezetnek a nyomok: ez már megint Lajos és Zsolt."

wilson77 2012.06.22. 21:59:32

@Faszraszorult Fémkarika:

"...nehogymár az legyen kifogás hogy az állam és közeli cégei nem fektetnek pénzt kereskedelmi médiákba ezért azok tönkremennek..."

Kedves Faszraszorult Fémkarika!

A 750 millás tartozás elég soknak tűnik nekem, merthogy az is.
A kezdeti probléma magával a pályázatokkal volt. ugyanis irreálisan magas összeget ajánlott mindkét pályázó, s hiába ordított minden ki, aki a rádiós és nem rádiós piacot ismerte, hogy "fiúk, ez az összeg kitermelhetetlen ilyen körülmények között, tisztességes módon, mert annyira magasat ajánlottatok", de senki nem hallotta meg, főként maguk a szereplők nem.
Sőt, bizonygatták, hogy "de igen, bőséggel kitermelhető az összeg, pénzügyileg sikeres lesz a vállalkozás. Hűt, azért annyira nem jött ez össze.

A szocinak kikiáltott rádió meg megszívta, mert nem megy oda az állami pénz, a jelentős gazdasági erőt felmutató szereplők meg - félve az ilyen-olyan retorzióktól - nem ott hirdet, hanem átmegy a Classra.

Üdv:
-wilson

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.06.22. 22:02:19

Ennyi utálat mellett hogy voltak képesek 17 éven keresztül csinálni?

Ha mindenki ennyire utálta őket, akkor hogy a francba tudtak megélni, és hogy a francba voltak képesek kifizetni nekik azt a hatalmas gázsit?

Hülye egy nép vagytok.

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2012.06.22. 22:03:07

Na akkor lenne itt ihajj-csuhajj, ha azt a 750 milliót valahogy mégiscsak behajtanék az Orbánék! Lenne itt rögtön fasiszta diktatúra, 10x akkora mint a náciké volt!

Kacsatollah 2012.06.22. 22:08:39

Én sokat hallgattam őket, és nekem tetszett.
Jókat röhögtem rajtuk, nekem a humorérzékük is bejött, bár ahogy elnézem az előttem szólókat, elég egyedül vagyok a véleményemmel.
Nem baj, engem sokszor megnevettettek.
8-10-12-14 óra munka előtt-után, valamint a sok ingázás alatt nagyon jól jött !
kár hogy vége...

Kacsatollah 2012.06.22. 22:13:59

de vajon mit jelenthet az a szó, hogy debaráció ????

gaspen (törölt) 2012.06.22. 22:44:07

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Igen, hülyék. Pont ez a sok hülye "tartotta el" ezeket a ripacsokat. Amíg szar van, veréb is van.

EvilHedgehog 2012.06.22. 23:08:00

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Ennyi.

Egyébként:

Ha valaki szarban van azt nálunk csak még lejjebb szokás taposni... ennyi...

Ha nálunk valaki olyat csinál ami népszerű akkor az feltétlenül k*csög...

Ha nálunk valaki többet keres mint az átlag akkor is k*csög...

Ha valaki nálunk poénkodik, vagy viccel akkor azt nálunk illik komolyan venni kontextusból kiragadni és borzasztóan felháborodni...

Ezt a népnemzeti felsorolást még folytathatnám.

Rengeteg hasonló bohóckodós amcsi rádióműsor probléma nélkül üzemel a prűd USA-ban...

leoneottiz 2012.06.22. 23:10:23

Azért, mert sok kis kancsó fityiszes nyalja bazsikáék alfelét...annak a manusnak, aki alig van bent 7 óra előtt, felkészületlen, humortalan...és erre azt mondani, hogy jobb...szánalom. Bucbuc, tényleg menthetetlen az ország, az olyan nagy koponyák miatt, mint te vagy...Hajrá Vogci, Lali, Bocsi, remélem, lesz másik adó, ahol folytathatjátok!!!

viharsarky 2012.06.22. 23:20:05

Milyen sok igazi irigy seggfej ír ide. Ez valami hihetetlen! Menjetek a picsába!

Nivta 2012.06.22. 23:32:29

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

"Ha mindenki ennyire utálta őket, akkor hogy a francba tudtak megélni, és hogy a francba voltak képesek kifizetni nekik azt a hatalmas gázsit?"

Esetleg például úgy, te pénzügyi lángész,hogy basztak befizetni a 750 gurigát.

Adósságból - Kádár apád és a többi országot eladósító bolsevik tolvaj után szabadon - sosem volt nehéz megvenni senkit és semmit.(Pláne nem két ilyen, magát isteneknek nevező senkiházi proliikont.
Boros egy mérhetetlenül gusztustalan,nyálasszájjal nyümmögő feminin vénember, Bochkor meg egy magát baszott jóképűnek érző beképzelt műmájer,aki a szarrádohányzott segédmunkás-fogsorával, a ragyás képével és az 1982-es évjáratú maszektaxis frizurájával a kelet-európai férfiideál megtestesítője.

Tipikus SZDSZ-es karrier a Székelyé is:
BKV-felügyelőbizottsági vezetőként Demszkyvel karöltve majd Szerecsejáték RT vezérként degeszre és milliárdossá lopja magát.
Majd amikor véget ér az állami újítások ideje átmegy egyszerű,fűt-fát igérgető de az égegyadta világon semmit nem teljesítő csalóba.
A NEO FM-es okosság is szóról-szóra a klubrádiós recept szerint van felépítve: Jártasd a pofád úton-útfélen a piac mindenhatóságáról! (Ahogy Bolgár et. is tette a Sláger-ügy kapcsán). Eszedbe ne jusson pontosan - pláne eleget - fizetni!
Majd amikor az áltad istenített piac téged is agyonbasz és amikor kibukik,hogy egy szimpla csaló vagy aki tudatos nemfizetésre építette az egész projectjét gyorsan kezdj el óbégatni fasiszta, sajtószabadság nélküli Magyarországról meg jobboldali gazdasági összeesküvésről.

"Hülye egy nép vagytok."

Hátha mégsem.Mert egyre-másra derül fény a libsi pénzarisztokrácia aljas és mérhetelenül pofátlan akcióira.
És mert a hülye is tudja,hogy ha a legeslegkisebb bizonyítéka lenne a hirdetések állami szintű letiltására ennek csaló bagázsnak már régesrég prezentálta volna.
Az ilyesmi nem megy nyom nélkül. Lásd Gyurcsányt aki hivatalos levél formájában tiltotta meg az állami vállalatoknak és intézményeknek a Magyar Nemzetben való hirdetést.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.06.22. 23:36:46

@EvilHedgehog:

Ha valaki nálunk poénkodik, vagy viccel akkor azt nálunk illik komolyan venni kontextusból kiragadni és borzasztóan felháborodni...

- Állatos viccek.... Hatósági bírság.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.06.22. 23:46:22

@Nivta:

A 750 millió 2009 novembere óta gyűlt fel.

1996-tól 2009-ig?

Az, hogy valaki szeret egy műsort, jelen esetben a Bumerángot, akkor már balos lesz? Segítek, nem a Bumeráng miatt nem kedvelem a fideszt.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.06.22. 23:48:16

@Nivta:

Jó hogy idekeverted a Klubrádiót! Majd eztán reggelente ezt hallgatom. Kedvenc műsorom a nemzetközi lapszemle.

Nivta 2012.06.23. 00:39:37

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

"1996-tól 2009-ig?"

Ha jól emlékszem a Neo FM-ről és annak "gazdálkodásáról" szól a disputa,így nem igazán értem miként sikerült a fenti időszakot idekeverned.

"Az, hogy valaki szeret egy műsort, jelen esetben a Bumerángot, akkor már balos lesz?"

Honnan a faszból tudjam??
Ha méltóztatsz figyelmesen olvasni estleg észleled,hogy én egy vak hangot sem írtam a hallgatóság politikai hovatartozását illetően.

"Segítek, nem a Bumeráng miatt nem kedvelem a fideszt."

Kösz, de teljességgel felesleges segítened. Egyrészt mert a legkevésbé sem izgat,hogy kit és miért nem kedvelsz, másrészt ez a kérdés is teljesen irreleváns a szóban forgó médium tulajdonosi körének viselt dolgait illetően.

"Jó hogy idekeverted a Klubrádiót! Majd eztán reggelente ezt hallgatom. Kedvenc műsorom a nemzetközi lapszemle"

Várj egy szekundumot!
A Klubrádióval kapcsolatban "csak" a gusztustalan és aljas üzletpolitika, a mártíromkodásba oltott önreklámozás és hallgatóktól való - a piac mindenhatósága fennen hirdetésével párhuzamos - szánalmas almizsnagyűjtés a hányingerkeltő.
Az örökös fröcsögés és csúsztatás már símán belefér a virágozzék minden virág valamint a sajtó és szólásszabadság kategóriába.
Sőt, ha engem kérdezel túlzás nélkül állítom,hogy kultúrális értelemben a magyar rádiózás toronymagasan legprofibb és legnívósabb képviselője a Klubrádió.

Macko 2012.06.23. 00:39:48

A nép sokkal jobban jár ha ez a két senkiházi, fennhéjázó barom eltűnik.
Rohadjanak békében.
Avagy Duke Nukem után szabadon:
"Rest in pieces"

wilson77 2012.06.23. 01:02:15

@Nivta:
Tisztelt Nivta!

Attól tartok, kissé egyoldalúan szemléli a világot. De így legalább egyszerűbb, nemdebár?

Üdvözlettel:
-wilson

Nivta 2012.06.23. 01:20:31

@wilson77: "Attól tartok, kissé egyoldalúan szemléli a világot."

Ritka értelmesen érvelsz.Csupa tény és cáfolat.Gratulálok...

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2012.06.23. 01:34:38

@Nivta:

- "Ha mindenki ennyire utálta őket, akkor hogy a francba tudtak megélni, és hogy a francba voltak képesek kifizetni nekik azt a hatalmas gázsit?"

- Esetleg például úgy, te pénzügyi lángész,hogy basztak befizetni a 750 gurigát.

- Adósságból - Kádár apád és a többi országot eladósító bolsevik tolvaj után szabadon -

- A 750 millió 2009 novembere óta gyűlt fel.

1996-tól 2009-ig Ha mindenki ennyire utálta őket, akkor hogy a francba tudtak megélni, és hogy a francba voltak képesek kifizetni nekik azt a hatalmas gázsit?

-

Gyúrjál szövegértésre.

Kard 2012.06.23. 01:39:58

Ha már rádió és reggeli műsor. A legjobb reggeli műsor ever az a Juventus Rádión volt a Hadházival még olyan 7-8 éve. Minden reggel arra mentem be dolgozni. Nagyon szerettem. Aztán egyik napról a másikra leszedte őket a Juventus.

wilson77 2012.06.23. 01:45:59

@Nivta:
Tisztelt Nivta!

Nem kívántam érvelni, csupán óvatos megállapítást tettem a sületlenségeiről.
Az Ön elfogultsága és zsigeri utálata szakorvosért kiállt.
Talán szexuálpszichológusért.

jó egészséget!

wilson

Nivta 2012.06.23. 01:49:52

@wilson77:

"A szocinak kikiáltott rádió meg megszívta, mert nem megy oda az állami pénz, a jelentős gazdasági erőt felmutató szereplők meg - félve az ilyen-olyan retorzióktól - nem ott hirdet, hanem átmegy a Classra."

Az meg ugye véletelnül sem fordul meg a fejedben, Közgazdász-Szociólgus Professzor Reklámpiaci Guru Úr,hogy mindenféle összeesküvéssel szemben estleg csak annyi történt,hogy a potenciális hirdetőként szóba jöhető piaci szereplők régóta figyelemmel kísérik a Neo FM zűrös tevékenységét és bizonytalan anyagi helyzetét.Szomorú ha tőlem kell hallanod és számodra újdonság,hogy az üzleti életben igyekeznek nagy ívben elkerülni zavaros ügyekkel teli inkorrekt elszámolási morállal bíró partnereket.

wilson77 2012.06.23. 01:56:36

@Nivta:
Kedves Nivta!

Nem, nem fordult meg a fejemben. De most már - szíves felvilágosítása miatt - forog.

Az előbbiért meg elnézést kérek, talán erős volt.

-wilson

Nivta 2012.06.23. 02:07:30

@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

"Gyúrjál szövegértésre."

Te meg cserélj szemüveget ugyanis egy betű nem sok, annyi utalás sincs ittl részemről a hallgatókra.

@wilson77: "Az Ön elfogultsága és zsigeri utálata szakorvosért kiállt."

Ja értem.Ha valaki nem baloldali irányban elfogult és estleg zsigerből utálja a reprezentáns tolvajokat az csak orvosi eset lehet.

"Talán szexuálpszichológusért."

Persze,hogy a szex jut eszedbe,hisz egy tőről metszett liberális szemében a baloldal kritikájánál csak egy súlyosabb bűn létezik:
Ha nem vagyok buzi:)

2012.06.23. 09:00:41

@3dom'f'speech: @digitime: ja, korszakosan szar, de ha neked tetszik, az a te problémád :)

Ha neked nem, az meg a tiéd. A fröcsögéseidből ítélve arra tippelnék, hogy a tied nagyobb. :-)

Gonoszkistörpe 2012.06.23. 09:17:35

Negyven évig azt hallgattuk,néztük amit engedtek:(
Egy idő óta szintén ebben az irányban indultak el a vezetők. Előfordulhat hogy ez a jó irány a népnek meg kell mondani mit csináljanak miről mit gondoljanak. Ez az egész szar erről szól nem a Bochkorékról. Egyébként érdekes ez a sok " igényes" hozzászóló aki szidja a bumerángot. Hogy a rákban lehet vélemény egy olyan műsorról ami el sem éri az Ő magas szellemi színvonalát.Vagy mégis csak hallgatja de akkor a reklámok rossz helyen szólnak:) Egyébként egy reggeli műsor ébresszen fel tájékoztasson mindenféle dologról hírek, utak, időjárás,stb.
Ezután be is érek a melóba és nincs tovább.

fourgee 2012.06.23. 10:48:02

@wilson77: "Ennél jobban már csak az idegesít, hogy míg az egyik kereskedelmi rádió sorra kapja az állami megbízásokat, mivel ott hirdet az állam, addig a másik - ugyanolyan - rádió nem kap semmit, nem hirdet ott az állam."

Ahaaa, szóval ha én elindítok egy vállalkozást amit szarul vezetek, akkor mondhatom azt hogy azért mentem csődbe mert nem kaptam állami megrendelést?

Walter Hartwell White 2012.06.23. 10:50:23

Boros/Bochkor párost nem hallgattam, ellenben sajnálom a Radio Café-t, amelyet a tulajok a Neo FM miatt hagytak veszni. Az értéket feláldozták a talmiság oltárán, és még ez utóbbi is kicsúszik a kezükből.

wilson77 2012.06.23. 11:26:53

@fourgee:
Kedves fourgee!

Nem célom védeni a Neo fm-et, mert nem hallgatom egyáltalán, szerintem botrányos, amit és ahogy csinálnak műsorkészítés címén. Elmondhatom: az ízlésemnek nem megfelelő sem a Class sem a Neo.
És az is bőven meglehet, hogy rosszul vezették a Neo-t.

De az nem beszédes, hogy a Szerencsejáték Zrt. a Class fm-be beletolt 500 millió +-t, addig a Neo-ba, - amely ugyanolyan struktúrájú, ugyanolyan hallgatottságú, ugyanaz a célközönsége, és ugyanolyan politikamentes, mint a konkurenciája - egy fillért sem tesz?

És ez csak egy kiragadott példa.

Még egyszer leírom: a pályáztatás volt botrányos, amiért a két nagy párt megegyezett, háttéralkut kötött ("neked is lesz egy rádiód, nekem is lesz egy" -állt a "háttérszövegben"), és vállvetve bizonygatták, hogy minden fasza a pályázatok körül. Pedig nem volt az.

A honi körülmények között irreálisan magas díjat ajánlott mind a két társaság (de mivel pártalku köttettet, ezért mondott le Majtényi László, akkori ORTT-elnök). Ezt mindenki tudta, aki ért egy kicsit is finanszírozási oldalról a rádiós piachoz.

Csakhogy az egyik párt átverte a másikat: nem adott neki koncot.
És most az van, hogy az egyik társasághoz ömlik a pénz - többek között - az állami megrendeléseken keresztül, míg a másikhoz egyáltalán nem, mert a hirdetők is inkább elmennek a másik társasághoz, nehogy retorzió érje őket.

Ha mélyebben érdekel a téma, kérlek, olvasd el a valaki által már belinkelt HVG-cikket.

Üdv:
-wilson

wilson77 2012.06.23. 11:37:22

@fourgee:

Kedves fourgee!

Az imént írtam egy hosszabb hozzászólást, melynek a konklúziója, hogy megkértelek a kommentemben, ha mélyebben érdekel a téma, olvasd el, a fent valaki által belinkelt HVG-s cikket.

Megállapítottam még a hozzászólásomban, hogy nem hallgatom/hallgattam a Neót, (sem a Classt), éppen ezért nem is védem. És leszögeztem, lehet, hogy rosszul vezették a céget, viszont a pályáztatás körül kezdődtek az igen nagy problémák, amely a két párt háttéralkujának köszönhető.

Szóval ezt írtam, de eltűnt a kommentem.
Mindazonáltal továbbra is ajánlom a HVG-s cikket.

Üdv:

-wilson

EvilHedgehog 2012.06.23. 12:04:53

Azt továbbra is hangsúlyozandó, hogy a Bumeráng nem a Neo FM tulajdona.(Bochkoréké)

Má654564560! (törölt) 2012.06.23. 14:03:47

@wilson77: Nahát, milyen ironikus, hogy a NeoFM tulajdonosa a Szerencsejáték Rt. volt vezetője...akkoriban jutott sok pénz nemes célokra, mint holokuvasz emlékmúzeum támogatása, Hócipő reklám és a többi.

wilson77 2012.06.23. 14:40:08

@Mária, te libsi kurva!:

Imádkozom a lelki üdvéért, és azért, hogy amikor a boldog és teljes élete után Isten elé áll, leljen megnyugvásra.

-wilson

komissarlajos 2012.06.23. 15:33:27

Azt, hogy mit ír a ma reggeli BLIKk azt a faszom sem érdekli. 1 szennylap. A Bumeráng érdekes, sok embert szórakoztató műsor.

komissarlajos 2012.06.23. 15:35:46

@wilson77: Ha nem hallgatod, fogd be a pofád!

kalandlövész · http://kalandloveszet.hu 2012.06.23. 15:43:29

Éppen ideje hogy befejezik a közös idétlenkedést.

wilson77 2012.06.23. 15:50:34

@komissarlajos:

Kedves kommisarlajos!

Szíves közlését köszönöm, értettem.

Hajrá Bumeráng! Hajrá kommisarlajos!

üdv:
-wilson

Nivta 2012.06.24. 11:25:07

@wilson77:

"Hajrá Bumeráng!"

" Megállapítottam még a hozzászólásomban, hogy nem hallgatom/hallgattam a Neót, (sem a Classt), éppen ezért nem is védem."

Nem a faszt nem.

wilson77 2012.06.24. 11:34:45

@Nivta:
Kedves Nivta!

Félek, az irónia dekódolása nem az erőssége.
Olvasson több szépirodalmat, ha kedvét leli benne. Javítja a szövegértést.

Üdv:
-wilson

pharmacyli 2012.06.24. 14:49:32

Mi lesz velem nélkülük? Óh, irgalom atyja, ne hagyj el...

Nivta 2012.06.24. 21:37:03

@wilson77: "Olvasson több szépirodalmat, ha kedvét leli benne. Javítja a szövegértést."

Amíg a vitakultúrád a primitív prolikra oly jellemző - érvekből kifogyást követő azonnali személyeskedés - szinten van, addig szerintem feltétlen hanyagold ezt a röhejes és műmájer kenetteljességet a szépirodalmat hajtogató liberális kultóersznobériástul mert valami eszméletlen disszonáns és borzalmasan égő.

Nivta 2012.06.24. 21:38:07

kultúrsznobériástul

wilson77 2012.06.25. 00:29:48

@Nivta:
A hozzászólásait olvasva nem kívánok magával tárgyalni. Magával, aki zsidózik, kommunistázik, libsizik ész nélkül, amikor nem az autóbuzulással van elfoglalva, ami természetesen nem baj, a zsidózás annál inkább.

Kérem, hagyjon békén.

-wilson

Nivta 2012.06.25. 10:55:50

@wilson77: "ami természetesen nem baj, a zsidózás annál inkább."

A baj az te szerecsétlen balfasz,hogy te nem csak az ostoba személyeskedő proli de a hazudozó liberális mintapéldánya is vagy mert sarokba szorulva nem elég,hogy személyeskedsz de még elő is hozod az örök mentsvár antiszemita kártyátokat.
Ráadásul még vagy is annyira pofátlan és gerictelen féreg,hogy ezt annak ellenére meg mered tenni,hogy egy betűt nem írtam semmiféle zsidókról még érintőlegesen sem itt, sem sehol soha életemben,te nyomorult szarházi.

wilson77 2012.06.25. 11:34:21

Tisztelt Nivta!

Remélem, nem verték gyerekkorában, s nem ettől ilyen frusztrált.
Ne dühöngjön, kérem, mert az egészségére fog menni előbb-utóbb.

-wilson

fehertamas · www.hungarobarca.blog.hu 2012.06.25. 16:35:57

Hát, szomorú ez, szomorú.. Személy szerint nem kedveltem Bochkorék tevékenységeit, de azért, 17 év hosszú idő, sajnálom!

kispestipeti 2012.06.26. 11:38:37

Én, a romkocsmák mélyén merengő, haszontalan, munkanélküli értelmiségi, akivel hamarosan meglesz a pót Bős-Nagymaros, (hiszen vezérünk szerint Dunát lehetne velünk rekeszteni) most leszűrhetem a pro és kontra hozzászólásokból a mainstream és örök trendi, reggeli sztárok elmúlt 17 évnyi tevékenységét. Nem érzek semmi keserűt, örömöt vagy bánatot, amiért valahogy úgy alakult az éltem, hogy nem tudtam egyik adón sem hallgatni ezeket a remek szórakoztatóipari segédmunkásokat. A vidám népművelőket! Azért a Bé Tóth és Boros egymásra találása egy korszakokat átívelő hatalmas mélységeket magában hordozó lehetőség. Meg kellene fontolni alaposan! Mindketten jelentőset alkottak a magyar média összes létező terepén. A késő közszolgálatin, vagy a kora kereskedelmin voltak ők a zúttörők, a nagymenők. Hogy milyenek lennének egy piaci alapon működő, valóban a hallgatói ízlést a kor elvárásait színvonalasan kielégíteni képes piacon? Na, ezt sohasem fogjuk megtudni. Fogjuk a jobb- és baloldal örökös csatározásaira (azazaz állami hirdetésekre)
Mindezt csak így hallottam, mondták a panelprolik, én soha nem hallgattam egyiket sem!

aquamarineblue 2012.08.05. 21:52:29

Ideje volt a terepet elhagyni és lehetőséget adni fiatalabb, ne adj Isten ifjú tehetségeknek ... hehe álmodik a nyomor. Majd lesz valaki akinek lesz elég pártpénze és (pártoktól függetlenül lassan mind gazember ott bent) lesz szépújsztár belőle. Na majd 20 év múlva lehet értük is sírni ha kiderül, eddig sem sokat mondtak, de azt hangosan és lehetőleg trágár módon, valaki vagy sok ember érzéseibe gázolva (www.nemzetisport.hu/london_2012/olimpia-kozlemenyt-adtak-ki-horvath-mariann-korabbi-csapattarsai-2157885) gumicsizmával. Mert bocskoros paraszt gyerek ez, a másik meg szerette a bort. Vagy mindkettő mindkettő. Mindegy. Ez sem számít már. Nekik.
Az internet nem felelhet meg egy eddig állami pénzből élősködőnek mert hamar kiderül, tehetségtelen és csak a hatalmas statisztika tartotta a felszínen őket, mint ákost a mahasz. huhhh. jöhettek.

EvilHedgehog 2012.08.06. 16:18:45

@aquamarineblue: Pedig abba kib*szottul igaza volt Bochkornak... Mint közvetítő ne nyomjon Justin Bieber koncerten tomboló tinilányokat megszégyenítő vonyítást...

Mellesleg megint "out of context" az egész... szokás szerint...

aquamarineblue 2013.02.19. 19:08:40

@EvilHedgehog:
Így is van, hallgattasd csak a néppel a droidos alkalmazáson a két kretént. Teljesen elfogulatlan vélemény a legszebb mindig.
Közben volt egy kis közjáték ebben a dologban is.sport365.hu/olimpia,botrany-nem-ker-bochkor-bocsanatkeresebol-horvath-mariann,31647
Nagyon jól látja ezt a hölgy. Igazából nem is vette fel a lapot mert nem is érdekli egy ilyen izé véleménye.
Remélem érezni lehet milyen mélségben is foglalkoztat ez az egész, így fél év után vettem észre, hogy reagált egy bocskoros az írásomra.

EvilHedgehog 2013.02.20. 06:49:14

@aquamarineblue: Puzsér szókimondását is kedvelem... Üss még.. :D

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2013.02.20. 10:25:40

@EvilHedgehog: @aquamarineblue:
Nem akartok más régi posztokat is kommentelni? :)

aquamarineblue 2013.02.20. 13:38:30

@EvilHedgehog:
Na jó. Az meg ki? :D (üss vissza!)

aquamarineblue 2013.02.20. 13:45:11

@-Szűcs Gyula-:
Konkrétan ez így még nem fogalmazódott meg bennem, de ha már felkértél rá, kereshetünk. Feltéve, hogy az érdeklődési körébe esik mindkettőnknek. :)
süti beállítások módosítása