Cannes-ból blogolnak a fiatal magyar kreatívok, akik a Cannes Lions reklámverseny ifjúsági szekciójának cyber-kategóriájában mérettetik meg magukat, az egyébként a Mito alkalmazásában álló reklámosok a www.longdaylongweek.com honlapon számolnak be cannes-i élményeikről és tapasztalataikról. A blog célja, hogy belátást adjon az itthon szurkolóknak a Cannes Lions hangulatába – legyen szó díjátadóról, vagy az érdekes előadások, workshopok valamelyikéről. Emellett pedig azt is szeretnék elérni, hogy az olvasók pontosabb képet kapjanak arról, hogy miből is áll két fiatal munkája a budapesti kreatív szakmában.
Marosi Gergő és Kövesházi Dániel egyébként bejegyzéseik tanulsága alapján már ki is dolgozták a briefet, melynek kidolgozására 24 órájuk volt. A feladat - melyet 38 csapattal versengve kellett megoldaniuk - egyelőre titkos, de annyit azért lehet tudni, hogy egy bannert kellett elkészíteniük.