A reklám műfaja nem szorosan tartozik a comment:com profiljába, de mivel médiafüggők vagyunk, olvassuk a szakmai lapokat és ha találunk valami érdekeset, azt szemlézzük. Idén nyáron is megrendezik a cannes-i reklámfesztivált, a Lions-t amire természetesen magyar cégek is jelentkeztek munkákkal. A Kreatív mai cikke szerint ráadásul nem is állunk rosszul, hiszen a promo- és a médiakategóriában is egy-egy shortlistet szerzett az Akció 360.
A cikk azt is megemlíti, hogy 31 másik magyar nevezés elvérzett, köztük a Carnation Totoya Creatures-e, de tíz nevezésnek még szurkolhatunk a cyber- és a filmkategóriában. A 41 magyar indulóból eddig 33 került a cannes-i zsűrik elé, az Akció 360 Greenest Leaflet Campaign of the World for WWF nevű kampánya lett döntős, ezt meg is mutatjuk.
Meglepetésnek tartja a Kreatív, hogy a Carnation Totoya Creatures-e, amely a Clión ezüstöt nyert, a mobilkategóriában nem jutott döntőbe és az Ogilvy tipikusan fesztiválra kalibrált Grumpy és Baldy printjeit is hiányolják a továbbjutók névsoráról. Két kategóriában még lehetnek magyar döntősök, a cyberben és a filmben.
csnemarika 2012.06.18. 16:00:25
Büszkék vagyunk, hogy ismerhetjük Őket:-)
Marika M.C.Direct kft.
Madstark 2012.06.18. 17:43:04
Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz. (törö 2012.06.18. 19:01:05
Mártongazda (törölt) 2012.06.19. 07:49:41