Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (404) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16484) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Vágó pert nyert a TV2 ellen

Szabad véleménynyilvánítás

2012. június 04. 10:00 barb 3 komment

Vágót tavaly júliusban perelte be a TV2 azért, mert a Demokratikus Charta pécsi rendezvényén azt mondta, hogy kirúgása után egy jobboldali sajtótermék hirtelen a TV2 hirdetőjévé vált (egymilliárdos bevételt emlegetnek), és hogy a csatorna a Hír Tv-től importált vezető pozícióba egy újságírót (szerk. megj.: Pindroch Ferencre gondolhatott, aki hírpolitikai tanácsadó lett a csatornánál).

A TV2 álláspontja szerint Vágó ezzel megsértette a csatorna jóhírnevét, és 3 millió forintot követelt kártérítésként. "Mint egyetlen médiumnak, a TV2-nek sem tesz jót, ha a közvéleményben felmerül, a politika játékszere lehet" – mondta a bíróságon Koltay Tamás, a TV2 szóvivője. A Vágó Istvánt védő Társaság a Szabadságjogokért ügyvédje, dr. Desics Péter szerint viszont több kutatás is alátámasztja, hogy a TV2 műsorai politikailag elfogultak a kormányoldal felé.

A Blikk szerint a hárommilliós követelésből végül leadott a TV2, és a végén már csak félmillió forintot kért és azt is felajánlotta volna a TASZ-nak. A Fővárosi Törvényszék első fokú ítéletében azonban úgy döntött, hogy a TV2-nek nem jár semmi, mivel egyetlen panaszát sem találta megalapozottnak. A bíróság az álláspontot osztotta, hogy a műsorvezető következtetései a véleménynyilvánítás körébe tartoznak, és mivel nem is sértőek, nem alkalmasak arra, hogy személyiségi jogokat sértsenek.  

„Már az elején is úgy gondoltam, hogy az is az igazamat bizonyítja, hogy a TASZ díjmentesen elvállalta az ügyemet” - mondta a bulvárlapnak Vágó. „Bár a per nem erről szólt, de nem vált világossá a peres eljárás alatt sem, hogy a TV2 tulajdonképpen miért bontott szerződést Vágó Istvánnal, így nem csoda, hogy ilyen helyzetben az alperes különféle tényekből, információkból levonható olyan véleményére utalt, amelyben magyarázatot talált magának a vele történtekre. Lehet, hogy e véleményében foglaltak nem állnák ki az igazság próbáját, lehet, hogy igen. Nem ez a lényeg, hanem hogy ez egy színtiszta véleménye volt, amelyet mindenkinek illik tiszteletben tartani, akkor is, ha azzal esetleg nem ért egyet” – nyilatkozta dr. Desics Péter ügyvéd a TASZ hírlevelében.

Koltay Tamás, a TV2 szóvivője szerint megvárják az írásba foglalt ítéletet, és csak azután döntenek arról, hogy benyújtanak-e fellebbezést.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laci0011 2012.06.04. 11:54:51

Így épül a fideszország közpézbül.Hajrá alcsut!Remélem 1-szer vissza kell majd fizetni nekik a sok elherdált vagyont ezeknek a szellemileg ovodában rekedt 1.lépcsőben gondolkozó magukat jól pókerezőnek hívőknek.Ideje volna már valamit letenni az asztalra fijúgg,nem csak elmútnyócévmegagyurcsányazoka,nótát fúni,eltelt azóta párév!

Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz. (törö 2012.06.04. 13:01:01

akkor mennyit kapott vágó? :D
"egy jobboldali sajtótermék" őket nem lehet leírni, h kik?
süti beállítások módosítása