Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Magyar kosarasokért rajongott a Britain's Got Talent zsűrije

Wow

2012. április 15. 15:30 barb 59 komment

A zsűri egyöntetű döntésével továbbjutott a legnépszerűbb brit televíziós tehetségkutató műsorsorozat, a Britain's Got Talent következő fordulójába a Face Team nevű magyar akrobatikus kosárlabdacsapat.

Az öttagú férficsapat az ITV kereskedelmi csatornán évente megrendezett, milliók által nézett válogató e hétvégi epizódjában lépett fel, és mutatványa magával ragadta a zsűrit és a közönséget egyaránt. A fellépés előtti felvezetőben a csoport egyik tagja elmondta: azért nem Magyarországon, hanem a Britain's Got Talent színpadán próbálnak szerencsét, mert "ez a világ legnagyobb tehetségkutató show-ja".

A bemutató a dicséreteket közismerten szűkmarkúan mérő Cowell szájából is kicsalt egy "Wow!" felkiáltást, Amanda Holden színésznő, a zsűri egyik tagja pedig egyenesen úgy értékelte a Face Team műsorát, hogy "ez bámulatos volt. Soha nem láttam még ilyesmit, mesés, briliáns!". Alesha Dixon énekesnő, a zsűri másik tagja is lelkesen dicsérte a bemutatót, és kijelentette, hogy a későbbi epizódokban is szeretné viszontlátni a csapatot. David Walliams író-színész, a negyedik zsűritag kijelentette: mindig is szerette, ha olyasmit lát a színpadon, amire ő biztosan nem képes. "Fiúk, mindnyájunkat elbűvöltetek" - tette hozzá.

Cowell azért nem állta meg egy-két bíráló szó nélkül, közölve, hogy szerinte egyes mozzanatok "kissé ügyetlennek tűntek, ezeken dolgoznotok kell, különben a műsorotok kicsit amatőr lesz". Mindazonáltal amikor a továbbjutásról szóló szavazásra került a sor, mind a négy zsűritag egyértelműen igennel voksolt.

A Face Team 2004 januárjában alakult Tatán Takács Áron vezetésével, aki akkor még profi kosaras volt. Felléptek már Indiában, Törökországban, Olaszországban és Dubajban is.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. betonfelhő Ph.D. 2012.04.15. 16:35:57

"rajongott"
Kicsit túlzás, talán.

Donum 2012.04.15. 16:47:41

Többet mutatják a nézőket/zsűrit/2 majmot a színfal mögött, mint a műsort.

Az előadás meg nem rossz, de nem volt összesen 1 perc sem.

dex.ion 2012.04.15. 17:32:13

fantasztikus teljesítmény, gratulálok a srácoknak. az egyetlen kérdésem csupán, h az ilyen tehetségkutatók nem az énekesekből csinálnak sztárokat? úgy értem, ők mennyire piacképesek? gondolom elég nehéz lenne egy cd-t piacra dobni velük:)

saltydog 2012.04.15. 17:34:06

@dex.ion: pedig mostanság aztán dübörög a cd-ipar.

dex.ion 2012.04.15. 17:39:16

@saltydog: megragadtad a mondandóm lényegét:) akkor megkérdezem úgy, h te is megértsd (tegyünk egy próbát): h fognak ezek a srácok koncertet (előadást) adni? miből fognak pénzt termelni? nem hiszem, h el lehetne adni európában is egy globetrotterst.

Lac89 2012.04.15. 17:39:53

Ez fantasztikus! :) Még azt is el tudom képzelni, hogy most az egyszer megnyitnak egy legális streamet Magyarország felé.. végülis a pénz az pénz, ha szavazni kell nem?
Szerintetek volt már erre példa? Mikor Stavros Flatly (görög) bejutott, akkor nyitottak (netes) csatornát a görögök felé? Barb?

saltydog 2012.04.15. 17:43:29

@dex.ion: ebben igazad van, persze, csak feldobtad a magas labdát. :) amúgy a lehetőségek valóban korlátozottak lehetnek, ahogyan gondolom a dobós-trükkök is gondolom elég hamar kimerülnek. igazán nem tudom, mindenesetre sok szerencsét a srácoknak!

bár mindenki tudja, hogy inkább Wolf Katit kellett volna küldeni. '56 óta nem zúdult fel ennyire Magyarország, mint amikor Wolf Katit - teljesen jogosan - nem fedezték fel az eurovízión.

Shopping 2012.04.15. 17:46:56

@dex.ion: bármilyen furcsa, nem csak te vagy okos egyedül a világon.
Saltydog, tökéletesen értette a "mondandód lényegét", csak elsütött egy viccet rajtad, mivel a szövegezésed kicsit régimódi...
De hát a viccet érteni is kell.Ahhoz meg kell önirónia.

dex.ion 2012.04.15. 17:52:06

@saltydog: ne moss össze engem semmilyen "mindenki tudja" tömeggel lécci:) a kommented első fele bőven elég lett volna válasznak, úgy látom, végső soron egyetértünk:)

@Shopping: mit tegyek? régimódi ember vagyok. olyannyira, h nem csak öniróniám, de kellő önfegyelmem is van ahhoz, h ne kotyogjak bele, ha nem hozzám szólnak;) na most bizonyíthatod, h neked mennyi van a javasolt öniróniából:)

lilakáposzta 2012.04.15. 19:03:35

én már láttam őket élőben idehaza. tudják nyomni jó 20-25 percig is. elég komoly műsor :)

Anti Anyag (törölt) 2012.04.15. 19:23:18

@saltydog: Őket nem küldték, mentek. Gondolom, W. Kati előtt is nyitva állt ez a lehetőség.

galoooshka 2012.04.15. 19:36:26

Ja, tényleg, még cdt se tudnak kiadni...mint pl az a szaros cirque du soleil..azokra se kiváncsi a kutya se :D

Lefetyke 2012.04.15. 19:51:01

Picit több elismerő szó azért elkélne a kommentek között. Lenyűgöző műsor volt, nem kell mindjárt azt nézni, hány percig tartott, vagy hogy elviszi-e a fődíjat.
Reklámlehetőség a srácoknak, méghozzá a legjobb fajta. Gratulációt érdemel.

Fura, hogy a magyarok mindig elkezdenek hőbörögni, ha egyikünk kitűnik a tömegből. Rakonczay Gábornál is megfigyelhető volt.

dex.ion 2012.04.15. 20:02:52

@galoooshka: sajnos nem nagyon jött át a mondókám, ha ennyi esett le belőle:(
egy szóval sem mondtam, h ne csinálják, vagy rosszul csinálják (ha jobban megnézed, tetszett az előadásuk, így kezdtem). amit nem értettem az egészben, h mit keresnek egy ilyen tehetségkutatóban, amikor ezek köztudottan sztárcsinálásra, főleg egyszemélyesre, főleg énekesekre mennek rá? a cds pedig egy világméretű szenzáció, nagyon összetett, folyamatosan megújuló műsorral, komoly múlttal, nem is értem, h gondoltad az összehasonlítást. vagy esetleg ők is vmi "ki mit tud"-ban kezdték?

MarbleC 2012.04.15. 20:07:03

@dex.ion: Te nem hiszed. Ők igen. Ezért csinálják.

dex.ion 2012.04.15. 20:17:39

@MarbleC: ez szép válasz:) tény, h minden racionalitást, vagy érvet nélkülöz, ismerve ezen show-k tematikáját, de határozottan szép válasz hitbeli kérdésként beállítani. igen.

Thresher 2012.04.15. 20:23:06

Azért hogy pont a palánk nincs rendesen megvilágítva...

Steve the Great 2012.04.15. 20:23:26

@dex.ion: Én is arra tippelnék, hogy leginkább a reklámérték miatt jelentkeztek. Ha mennek 1-2 kört, akkor azért elég sokan sokfelé láthatják őket. Bár az tény, hogy ilyen kis színpadra és ilyen rövid időkeretbe bezsúfolva nem annyira teljesedhetnek ki.

dex.ion 2012.04.15. 20:25:42

@Steve the Great: ez az egyetlen dolog, aminek én is látom realitását, bár sajnos abban is igazad van, h szegényeknek még a 15 perc sem járt. nagy kár, sok munka van a produkcióban.

Hintz ezredes 2012.04.15. 20:34:20

Nem rossz, nem rossz…

Na gyere ide, játsszuk le ! 2012.04.15. 20:35:22

Itt van egy majd 5 perces videó már bemutatkozással és értékeléssel.
www.youtube.com/watch?v=oHbeguUPmVE&feature=relmfu

3 éve nem kellettek, de idén a gyökér kis Plazmát csak betették.

dex.ion 2012.04.15. 20:41:19

@Na gyere ide, játsszuk le !: pont erre próbáltam kilyukadni, bár a fent említett versenyzőt nem ismerem, lévén, h nem követem a tehetségkutatókat, de az azért lejött, h egyedül van. (még mielőtt bárki belémkötne, azért a hírek engem is elérnek, és ezekben megasztáros meg x faktoros énekesekről van szó, nem kosárlabda-zsonglőrökről. ha jól tippelek, fent nevezett is énekes, akinek lehet cd-t kiadni, meg turnét szervezni.)

KömKel · http://komkel.blog.hu/ 2012.04.15. 20:42:44

Gratula a srácoknak, csak igy tovább!

Viszont a nézők között olyan nőket mutogattak, hogy felsikoltottam itt a sötétben. Te jóisten...

Nem lehetne, hogy Simon a nézőket is megszűrné? Vagy legalább az operatőr ne legyen ilyen rohadt piszi, mert ez rettenetes.

Neocon 2012.04.15. 20:48:43

Azert par ismerosom kemenyen nyomta az FB-n a " I thought this was Britain's got talent, not fucking Hungary's got talent." Hat hiaba, itt is vannak idiotak, bar kicsit en is csodalkozom, hogy engedtek oket indulni.

tulsavasodas 2012.04.15. 20:58:52

Tényleg jól csinálják amit csinálnak, ezt nem kétlem. Anno a Csillag Születikben is 4 igent kaptak mégsem jutottak tovább, mert ez egyszer-kétszer érdekes, a harmadik alkalomra már nem nagyon tudnak újat mutatni. De remélem nem lesz igazam.

Vader Barna · http://www.kamatszimat.hu 2012.04.15. 21:03:50

Szép volt sráok!
A fanyalgók pedig inkább örülnének...

Madstark 2012.04.15. 21:15:14

Nagyon jók a srácok! Le a kalappal előttük!

kamarti 2012.04.15. 21:20:46

@Reisezugwagen: hm, ahogy elnézem, van ott még bőven produkció a tarsolyban...
klasszak, gratulálok nekik!

sien 2012.04.15. 22:44:18

érdekes dolog, hogy méláztok páran hogy mennyire nem eladható, miért is válogatták be őket, amikor nem lehet albumot kiadni velük, és hasonló meglátások. ha már ilyen karakteres véleménnyel vagytok valamiről, legyetek olyan kedvesek és nézzétek meg ki, kik nyertek bgt-t a sorozat pályafutása alatt. házi feladat, nem segítek.

elszomorít egyébként hogy ennyire kevés helyet kap a médiában az esemény. molcsó pupi magyar caleb sztár csillag mobiljának wc-be eséséről bezzeg mindenhol lehet hírt olvasni.

nagyon jól esett látnom, ha megkésve is, nagyon várom mi lesz. de én már azt nagyon nagy eredménynek tartom hogy ott voltak és elkápráztatták a közönséget. nagy kövér 4 csillag :)

dex.ion 2012.04.15. 23:22:42

@sien: megnéztem. mondom év szerint:

2007: énekes
2008: táncos-színész
2009: táncosok (zárójelben, soha egy hírt nem lehetett hallani róluk, ellentétben a 2. helyezettel, susan boyle-lal, aki mit ad isten, énekes:))
2010: akrobatikus táncosok
2011: énekes

szeretném újra hangúlyozni: minden tiszteletem a srácoké, nagyon tetszett az előadásuk, és látom a felkészültségüket, ettől függetlenül úgy látom, nem lesznek eladhatóak ebben a műsorban, nem tudnak belőlük pénzt csinálni. szomorú, de ez van.

DrSWAG_InstaProfessorOfYolo 2012.04.15. 23:23:13

@Lefetyke: Pedig Rakonczay nem kitűnt, hanem el. :D

Tapogatott Kukorica 2012.04.15. 23:39:09

@dex.ion: a 2009-es nyertesek a mai napig is rendszeresen fellepnek kulonbozo helyeken, a csapat vezetoje pedig egeszen "sokaig" vitte, egy tancos tehetsegkutato musorban lett zsuritag :)
Susan Boylet megveszi az osszes 50+ eves no, ami nem rossz piac szinten :D
A Spellbound is rendszeresen fellep kulonbozo helyeken...

Szoval ilyen turne-szeruseget tudnek elkepzelni nekik is, ha sikerul nyerniuk. Ja es ebben az esetben a Royal Varietyn is szerepelhetnek :)
De amugy egyetertek veled, hogy ez tipikusan nem a penzcsinalo mufaj, mert par perc utan nehez maskent bezsakolni a labdat... Kicsit unalmas hosszabb tavon.

Meg ugye a brit piac joval nagyobb es fizetokepesebb, mint a magyar, igy ezekbol a haknikbol is egesz jol el lehet eldegelni. Magyarorszagon nagyon durvan telitett a piac sztarokbol es celebekbol meg egyeb "tehetsegekbol", nagyon nehez kitunni a tomegbol es vevot talalni egy-egy produkciora.

dex.ion 2012.04.15. 23:45:10

@Tapogatott Kukorica: látod erről nem tudtam, sokkal jobban informáltabb vagy a kérdésben, mint én. ettől függetlenül vszínűnek tartom, h ha azt mondod 100 random embernek, h "diversity, mit tudsz róluk?" akkor 90 esetben buta nézés lesz a válasz. az ebben az idényben másodikként végzett susan boyle esetében vszeg jobb arányt érnél el:)
változatlan a meglátásom, énekesnek, táncosnak (akár tbsz-ban is, oké) áll ez a piac, nem kosarasoknak, bármilyen tehetségesek is.

huncut_kata 2012.04.15. 23:57:27

feltöltés: 2011 novembere
producer Simon Cowell, ott sem megy másként a spontán tehetségkutatás ...
www.youtube.com/watch?v=RMRdIkTUgDg

Tapogatott Kukorica 2012.04.16. 00:00:47

@dex.ion: egyetertek, mert ez a ket mufaj a legkonnyebben varialhato, ujithato es eladhato. A sracok hiaba ugyesek, sajnos tenyleg unalmas lenne 2-3-nal tobbszor megnezni oket.

Amugy a Diversity vs Boyle meccsben nehez iteletet mondani, mert a 30 alattiak nagyresze ismerni fogja mindkettot - persze Boyle tobbre vitte, valami 5 millio lemezt adott el, azert az nem semmi.
Vagy ott van a szinten nem nyertes X Factoros Cher Lloyds, egy tinicsaj, aki szinten szazezrevel adja el a lemezeit, pedig a musorban (az elso adastol eltekintve) eleg felejtheto produkciot nyujtott.

A sracok ha nyernenek, talan vegigjarhatnak egyszer a nagyobb kosarmeccseket, a szunetben ugrabugralni egyet, de en sem hiszem, hogy ez jovedelmezo lehet nekik hosszabb tavon, mert unalmas.

Tapogatott Kukorica 2012.04.16. 00:03:17

@dex.ion: amugy vicces, mert nincs tv-m :D
Csak ezt a ket musort pont szeretem nezni (neten), igy kicsit valoban "jol informalt" vagyok :D

dex.ion 2012.04.16. 00:09:40

@huncut_kata: huncut egy találat;)

@Tapogatott Kukorica: a fenébe, ilyenkor rohadt öregnek érzem magam, h én nem hallottam róluk:D amúgy én sem nézem ezeket a tehetségkutatókat, nem az én világom, engem sokkal jobban lekötnek az éjszakai ismterj műsorok, például a nácivadászokat, a tabut, a börtönös műsorokat, és mindenek előtt, a gasztronómiai műsorokat:D nagyon szeretem. persze ezek a csatornák is rohadtul bulvárosodnak, de nekem egyelőre megfelelnek. amíg főző- vagy evőműsort látok, jól érzem magam:)

sien 2012.04.16. 00:38:47

@dex.ion: tehát a lista alapján bukni látszik az érv hogy csak énekeseknek érdemes, és ők nyernek mert könnyű őket eladni. csak szerettem volna rávilágítani pár előttem szóló logikusnak érezhető, ám téves következtetésére.

dex.ion 2012.04.16. 00:42:29

@sien: teljesen igazad van abból a szempontból, h nem csak énekesek nyerhetnek: táncosok is. és mint a lista mutatja, kosarosok is. ja nem, azt mégsem mutatja a lista:) szóval részigazságod van, de az alaptételt - az eddigi tapasztalatok alapján csak eladható dolgokat futtatnak be - nem sikerült megcáfolni.

sien 2012.04.16. 00:43:15

@Tapogatott Kukorica: lássuk be nagy szerencse hogy sok minden nem úgy működik a világban ahogy te látod. hihetetlenül sok olyan sikeres életpálya van amit nem ismersz, elképzelni sem tudsz. nem baj hogy nem ismered őket, sem a lehetőségeket, az lenne a baj ha elhinnéd magadról hogy mindent tudsz. de ezt nem hiszem természetesen.

sien 2012.04.16. 00:44:58

@dex.ion: sajnos nincs információm arról hogy az induló/nyertes táncosok aránya hogyan viszonyul az induló/nyertes akrobatikus kosarasok arányához. van erről valami adat?

dex.ion 2012.04.16. 00:49:23

@sien: releváns az elmúlt évek végeredményének ismeretében? feltételezve, h nem ez az első év, amikor egyéb produkciók is indulnak az énekes/táncos vonal mellett?

- Szerzet - 2012.04.16. 03:34:44

Végre valami fasza, már fájt szkeptikusnak lenni.

kalapocska 2012.04.16. 05:13:29

Hurra! A kommentek mutatjak miert nem erdemes Mo-n probalkozniuk.... De remelem sokaig birjak. Az USA musorban volt nehany sport produkcio ami jo koreografiaval es zenevel valtozatos tudott lenni..

P.mester 2012.04.16. 08:27:55

A Cool Britanniában most azt mondják: nem leszünk magyar gyarmat!

Liquid_Night 2012.04.16. 09:16:55

Ez nem is arról szól, hogy végül megnyerik-e (sanszosan nem), vagy elsősorban tán még arról se hogy meddig jutnak tovább (bár ha eljutnak a boot camp fázisig, akkor ne feledjük, mennyire komolyan fogják őket fejleszteni).

Hanem arról hogy 5 magyar srác fogta magát, felálltak az otthonos, langyos kakikból, odamentek Simon Cowell és a BBC elé, majd letették az asztalra (illetve a palánkra), amit láttunk.

És erre mondják: megfizethetetlen...hajrá srácok!

filburt 2012.04.16. 09:23:40

Szerintem nagyon ügyesek voltak. Tény, hogy a hely és az idő mennyisége nem engedte őket nagyon kibontakozni, viszont az biztos, hogy kitűntek a versenyzők közül, mert a) külföldiek b) nem zenés/táncos számmal léptek fel.

Lehet (sőt biztos), hogy nem nyerik meg a versenyt, de ez egy remek alkalom volt arra, hogy tényleg széles közönség előtt (tízmilliós nagyságrend) tudják promotálni magukat, főleg, hogy tovább jutottak.

Szóval hajrá!

?kérdőjel? 2012.04.16. 10:41:50

@dex.ion:
Ha jobban megnézd a műsor címét, abban benne van, hogy "talent". Ami annyit jelent, hogy tehetség. A műsor címében sehol nem látok olyan dolgot ami azt jelentené, hogy ez a műsor csak az énekeseknek, és a táncosoknak szól, vagy csak is kizárólag azok indulhatnak. Attól, hogy te nem látsz benne fantáziát, vagy te azt gondolod, hogy semmire sem jó nagyon tévedsz. Angliában sokkal több mindent el lehet adni, ill. több dolog érdekli az embereket mint otthon.
Visszatérve, hogy téged érdekel-e, vagy látsz-e benne fantáziát az szerintem nem nagyon érdekli őket. Ha jobban elolvasod a cikket akkor a következőt találod benne:
A fellépés előtti felvezetőben a csoport egyik tagja elmondta: azért nem Magyarországon, hanem a Britain's Got Talent színpadán próbálnak szerencsét, mert "ez a világ legnagyobb tehetségkutató show-ja".. Szerintem ez mindent elárul.

Amúgy sok szerencsét nekik.

dex.ion 2012.04.16. 10:47:24

@?kérdőjel?: "Attól, hogy te nem látsz benne fantáziát, vagy te azt gondolod, hogy semmire sem jó nagyon tévedsz."

nos, az elmúlt évek végeredményeinek ismeretében - fentebb írtam - úgy tűnik, az téved nagyon, aki az ő győzelmüket várja;) a maximum, amiben egyet tudok érteni, h kaptak 1 perc reklámot, bár ahogy láttam egy fentebb linkelt videón, azért annyira nem ismeretlenek már, h ezzel a műsorral akarjanak befutni. akkor vajon miért csinálták? első helyezetett bizonyára nem fognak belőlük csinálni, hadd ne kezdjem el századszor is, h miért nem.

Tapogatott Kukorica 2012.04.16. 14:21:25

@sien: fogalmam sincs, mi az en "vilagrendem", amit a kommentembol kikovetkeztettel... Egyszeruen arrol van szo, hogy ezek a musorok lehetoseget biztositanak kulonfele tehetsegeknek, hogy kapjanak par perc reklamot.
Mivel a musor keszitoje egy uzletember, igy nyilvan elsosorban azt fogja propagalni, aki utana kitermeli neki a profitot. De senki nem felejti el azokat, akik csak a "futottak meg" kategoriaba tartoznak, a brit (vagy amerikai) piac joval nagyobb, hogy a tobbiek is erdekes karriert futhassanak be. Igy jart pl. a fent emlegetett Boyle is, aki csak masodik lett a musorban, de karrierje koroket vert a tancos sracokera. Vagy a sokadik helyezett, nevere-sem-emlekszem szaxofonos pali Chris Rea mellett zenel mostanaban, egy fiatal srac Michael Jackson temetesen enekelt...
Nem is beszelve a presztizsrol, hiszen sokan csak azert jelentkeznek, hogy a kiralyi csalad elott szerepelhessenek - nem mindenki a penz vagy a karrier miatt csinalja, persze vannak olyanok is.

Na mindegy, nem tudom mit magyarazkodom, mert igazabol nem ertem, mit is akartal mondani. :D

?kérdőjel? 2012.04.16. 18:08:54

@dex.ion:

Már ne is haragudj de Te vagy gyenge elméjű vagy, vagy rossz a felfogásod. Senki nem mondta, hogy ők nyernek.
Mint ahogyan az előbbi hozzászólásomban is 1 mondatban van a lényeg:
"A fellépés előtti felvezetőben a csoport egyik tagja elmondta: azért nem Magyarországon, hanem a Britain's Got Talent színpadán próbálnak szerencsét, mert "ez a világ legnagyobb tehetségkutató show-ja"."
Segítek értelmezni.
Arról van szó, hogy nem a győzelemért indultak, hanem azért, hogy több ember lássa, és ismerje meg őket.
Lényegében "ingyen" reklámot kaptak, úgy hogy továbbjutottak.
Amúgy, hogy ennyire ellenszenves vagy az tükrözik, hogy nem vagy nagyon vevő az ilyenekre, vagy irigy vagy rájuk, hogy továbbjutottak. De szerintem nem is neked szánják a produkciójukat.
Ha meg nem tetszik nem kell nézni. Nem mondta senki, hogy nézd meg őket, vagy szavazz rájuk.

dex.ion 2012.04.16. 18:32:43

@?kérdőjel?: nem nagyon érted ugye, h nincs igazán szükségük publicitásra?:) nem sikerült megnézni a fentebb linkelt videót, amin a lelátó már tele van, ugye?:)
de h a te szinteden is elmondjam, amely kitűnően látszik a nekem írt válaszodból:

te hülye fasz! ne ugassál már bazmeg! ismerik már őket!

na ennyi, szevasz te idióta:D

?kérdőjel? 2012.04.17. 01:25:23

@dex.ion:
Kedves!
Ha valakinek volt már 2-3 színpadi szereplése, és van egy honlapja szerinted akkor annak nem kell már reklám? Vagy még több ismeretség?
A magyar tehetségkutatókban, hányszor lehet látni, vagy hallani, hogy olyan ember lép fel akit már ismernek, vagy a zsűri is ismer? Arról is ugyan ezt mondod, hogy minek megy oda, mikor ismerik?

Akkor, hogy értsed!
Kedves fapina! Attól, hogy valakit ismernek attól még ki a f@sz tiltja meg, hogy szerepeljenek egy tehetségkutatóban? Nem miattad indultak az biztos.
Amúgy neked nem mindegy, hogy ki mit csinál, vagy ki milyen műsorban lehet látni?
Húzz egy zacskót a fejedre, és élvezz a madarak párzására. :D

digitime 2012.04.17. 10:01:39

Minden elismerésem a srácoké. Tényleg! Rohadt jól csinálják! De ez azért vicces kicsit: "ez bámulatos volt. Soha nem láttam még ilyesmit, mesés, briliáns!". A bámulatost értem. De azt, hogy sosem látott még ilyesmit...? Hol élt ez eddig? Szatyorban, Afganisztánban?
süti beállítások módosítása