Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A tévémaci egy karót nyelt államtitkár

2012. április 11. 14:18 szabóZ 235 komment

Persze régen minden jobb volt. A Facebook is régen volt csak igazán jó, még a Timeline előtt, arról már nem is beszélve, amikor még Telnet-klienssel kellett belépni a Hollosi Information Exchange-be.

Az MTV-n pedig amúgy is minden szar, az elmúlt években, vagy a kommunisták csináltak esztrádműsort a titkos ügynökből lett miniszterelnök nevelt lányával, vagy a Fidesz retusálta addig a valóságot, amíg olyan unalmas és erőltetett nem lett, mint a Hacktion. Egyébként is már évekkel ezelőtt eladtam a tévémet.

Ez az új tévémaci is milyen idegesítő már, biztos az Új Színházba jár, és az Esti Mese után csak átkapcsol az Echo Tévére, hogy megnézze a Korrektúrát Bayer Zsolttal. Persze hogy nem tetszik senkinek. Bezzeg a régi jó öreg, filcből varrt szemű tévémaci, aki még klottgatyában tornászott, aztán pizsama helyett felvette a Vörös Október Ruhagyár bohócformaruháját, hogy leüljön a fekete-fehér Orion elé. Mert ugye az idő mindent megszépít.

 

De tényleg órákon át kesereghetnénk, hogy hiába a KDNP eszméi fénye világítja meg a Nemzeti Együttműködés Rendszerét, azért csak transzvesztita lett a tévémaci. Meg milyen már, hogy a paprikajancsit kidobta a köztévé a nagy létszámleépítésben, és helyette felvettek egy mackócsajt, hogy teljes legyen a polgári értelemben vett család, a gyerek meg egy trancsírozott fejű plüssnyúl, vagy valami hasonló. És egyébként is, miért varrtak a tévémaci arcára két nagy szelet parizert? Ezt a műsorblokkot is a CBA támogatja, vagy mi?

És milyen már, hogy ezentúl minden nap sulykolni kell a gyerekek fejébe, hogy az internet az rossz, értem? Hogy zárd be a pornósite-ot büdös kölyök, és rajzolgass zsírkrétával, mert az olyan hagyományos és megnyugtató. Hogy Egyszervolt, Minimax.hu meg a világ teljes tudása és kulturális kincse? Ülj le csak szépen a kanapéra, ne nyomogasd a távvezérlőt, ne is pislogj, mert ez itt a közszolgálat.

Az idő persze mindent megszépít, még a fekete-fehér komcsi tévémacit is, aki lefekvés előtt azért megírta a napi jelentést paprikajancsi rendszerellenes beszólásairól a tartó tisztjének.

De ez a nagyon új, nagyon modern tévémaci azért még évek múlva is ciki lesz. Nem, nem azért, mert minden rosszabb, és a világ pusztulásba rohan. Nem is a zene miatt, ami semmivel sem modernebb, mint az előző, jól ismert dallam, ellenben még idegesítő is. És nem azért, mert szerencsétlen medvét egy kinyúlt Devergo-pulcsiba öltöztették, mintha nem is téren focizna délutánonként, hanem csak most kóválygott volna haza, miután egész hétvégén a Bed Beachen csapatta. És ráadásul kifordítva vetted fel, te barom!

Nem, az új tévémaci egyszerűen azért nézhetetlenül rossz, mert akik a kisfilmet készítették nem tudják, hogy miért is szeretik a gyerekek a macit. Hogy miért ölelgeti mindenki a kifakult bundájú plüssmackókat generációk óta, és hogy élte túl ez a játék az utóbbi évtizedeket úgy, hogy se robottá nem tud átalakulni, se online multiplayer mód nincs benne.

Hát mert, puha és bundás. De nem, az új, közszolgálati maci sovány, sőt kehes, talán súlyzózik, vagy csak nem tud lejönni az ekiről. Nincs benne semmi esetlen báj, ellenben olyan karót nyelt, mint egy államtitkár, vagy kormányszóvivő. Esetleg vidéki polgármester permetezés után. De biztos nem mackó. Fogadjunk, hogy nem is szereti a mézet.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.04.11. 14:51:42

Jó kis írás!!! És még igaza is van...

Messidor 2012.04.11. 14:52:08

Fogmosas helyett internetezes....

escéhá 2012.04.11. 15:02:34

Ízlések és flakonok.
Nekem az a baj vele (a cikk által leírtakon kívül vagy belül), hogy megmondani akar, nagyon.
Jó, a régi is megmondta, hogy moss fogat, de annak legalább volt értelme, meg úm. pártfüggetlen. (Most jut eszembe, hogy a Fidesz-irodában, amikor jártam néhány éve, az egy szem csajon kívül mindegyik csávónak olyan szájszaga volt, hogy inkább messziről beszélgettem velük. Persze, akkor még ellenzékben voltak, azóta lehet, tellik lehelletre. De ez off.)

tarackos 2012.04.11. 15:03:43

Charley maci a tuti, a minimaxon...;)

banyanyanya 2012.04.11. 15:05:15

nem mintha fontos lenne de a Bad Beach az inkább Bed Beach. Felőlem mondjuk maradhat. A macinak úgyis mindegy.

lorenzo von matterhorn 2012.04.11. 15:05:23

Egy barna medvének miért van szőke haja?

spontan · http://erdekessegek.info 2012.04.11. 15:06:03

Ez a maci kicsit izzadtságszagú. Mint sok minden mostanában.

De viszont van szép nagy plazmatévéje, ami jól kifejezi a mai valóságot. Nem számít, hogy másra nem telik, csak plazmatévé legyen otthon.

Csokáv 2012.04.11. 15:06:05

Túlsúlyosak is lettünk rendesen!

G.d.Magister · http://laudator.blog.hu/ 2012.04.11. 15:06:36

Jól indul, de ez a jófejkedős kötözködés már fárasztó. Már ez is csak rutin. Ebben a stílusban bármit le lehet húzni, aztán meg röhögni rajta.

pucros 2012.04.11. 15:08:13

Emlékszem, az előző tévémaci bevezetésekor mennyire csalódott voltam, mert az igazi tévémaci az a még eggyel azelőtti volt.

TBone 2012.04.11. 15:08:29

Valamint élettársi közösségben él barátnőjével. Vagy a 12 éves unokatestvérével.

Netuddki. 2012.04.11. 15:11:24

Szóval mégis igaz, hogy a másik macit kinyírták mert köpött...

Netuddki. 2012.04.11. 15:14:00

spontan 2012.04.11. 15:06:03
"Ez a maci kicsit izzadtságszagú. Mint sok minden mostanában."

Hát köllött valamit csinyáni, a pízt meg csak úgy ingyen nem adják.

Mellesleg nekem lenne pár kérdésem:
1. A régivel mi volt a baj?
2. Mennyibe került?
3. Közbeszerzés vót-e?

Catoo 2012.04.11. 15:14:13

Az irás jó... a mű, amiről ír az jelenünk tükre, egy kalap szar.

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2012.04.11. 15:15:44

mondjuk én így konkrétan (hang nélkül), nem tom h mi a baj vele. de meg lehetne kérdezni a célközönséget is (4-8 éves gyerekek)

xido 2012.04.11. 15:17:05

Azt nem értettem én sem,ha most ez élettársi viszony,akkor már felnőttek...hogy jön a képbe a focizás,a babázás meg a zsírkrétázás?...ha meg tesók és tinik,mit karolgatja a tévé előtt?:)

Netuddki. 2012.04.11. 15:18:15

@TBone: Hát nekem is az tűnt fel múlt héten amikor először megláttam, hogy a fiúmaci a TV előtt beveti a mozizós átkaroló hadműveletet.
Aztaqva! Most akkor a barinője? Mese után színeznek egy jót? Korán kezdik. Vagy mi van? Kicsi de nem pártéknál lehet ilyen a családmodell?

borzash · http://frozensteak.bandcamp.com 2012.04.11. 15:20:09

meg moslék MIDI-gyűjtemény a zene, vagy ha tévednék, annak tűnik

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2012.04.11. 15:22:28

Persze a sok fiatal csirke nem emlékszik arra, hogy a Tévémaci már átesett egy átváltozáson, na jó, nem ekkorán, hanem csak egy - technikai újságíróktól kölcsönvett szakszóval élve - ráncfelvarráson esett át.

Én még emlékszem, az original Tévémaci a most nyugdíjazottnál is sokkal jobb volt. Egyrészt nem ilyen hülye mirrmurros mozgása volt (hát, aki ezeket az easyin-easyout görbéket rajzolta, kérem!), másrészt a zene, bár a hangszerelés kb. azonos volt, de a dallamok nem voltak agyoncifrázva. Az átváltozásról könyv (leporello) is megjelent, amiben a Tévémaci azt mondja kétszer is, hogy "jé" vagy valami hasonlót.

De fel a fejjel, a tévémacikat nem húsz évre választják, a kommerek biztos vissza fogják hozni a régit, addig meg már fél lábbal kibírjuk.

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2012.04.11. 15:25:50

amúgy meg nekem valahogy nem jön le, mit akartak ezzel az alkotók. ez most itt papamaci és mamamaci csak debilek és gyereknek hiszik magukat, vagy egy árva testvérpár, vagy pedig egy pedofil focista a kiskorú unokahúgával...???

lurdy 2012.04.11. 15:25:55

Az mit akar jelenteni, hogy az elején macianyu a három(!) gyerek közül kiválaszt egyet?
A többit értem.

saks 2012.04.11. 15:26:22

...hogy mi lett a régi tévémacival?
Elsodorta a narancsos forradalom.

spontan · http://erdekessegek.info 2012.04.11. 15:26:59

Azon gondolkoztam, hogy mit csinált a maci ilyen rövid ideig a gép előtt, de aztán beugrott, hogy elindított torrenten egy filmletöltést, és addig leültek a Tv elé, amíg le nem jön.

A másik lehetőség, hogy egy már letöltött filmre nyomott rá a gépen, hogy az menjen a TV-n, és leültek nézni.

Kinai cuccok blog · http://kinaicuccok.blog.hu 2012.04.11. 15:28:06

Annyira nem rossz, de kár a régiért. A fogmosás meg az elpakolás ma is aktuális, nem kell ezen változtatni. A nyúl meg elég béna.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.11. 15:28:28

@fghjk: Én megkérdeztem. Persze nem reprezentatív, mert csak két darab sajátot (6 ill. 7,5), de nekik tetszik. És -természetesen- gőzük nics róla, hogy a régi tetszett jobban, vagy az új.
Nekem személy szerint nincs vele sok bajom, mert már a régit sem nagyon szerettem, mert miafaszért kellett leváltani az eggyel azelőttit, amikor nekem az volt "A Maci" (amelyiknek még tényleg Valérkája volt, és nem Paprika Jancsija), de ebből is csak az látszik, hogy öreg vagyok.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2012.04.11. 15:30:27

Na, ezért felesleges volt lecserélni a régit. Sovány medve, hülyezene lapos tévé, meg a faszom...

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.11. 15:34:18

@lurdy: Amelyik gyereknek nincs kedvenc rongya-babája-bármiszarja, az pont így választja ki, hogy mivel alszik aznap. Legalábbis az enyémek így csinálják. Állnak a polc előtt, válogatnak, nekem meg lilul a fejem, hogy "Húzz már be az ágyadba, te szerencsétlen, mert holnap nem fogsz tudni felkelni!" :-)

nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2012.04.11. 15:36:43

"Nem, az új tévémaci egyszerűen azért nézhetetlenül rossz, mert akik a kisfilmet készítették nem tudják, hogy miért is szeretik a gyerekek a macit. Hogy miért ölelgeti mindenki a kifakult bundájú plüssmackókat generációk óta, és hogy élte túl ez a játék az utóbbi évtizedeket úgy, hogy se robottá nem tud átalakulni, se online multiplayer mód nincs benne."

Ez 10 PONTOS! Köszönöm!

DinnyeTM 2012.04.11. 15:36:50

megvan mivel fogom bűntetni a jövendőbeli gyerekem, ha rossz lesz.

Memme 2012.04.11. 15:36:53

Szemoldokben is eleg eros lett ez a macilegeny, szegeny.

Exploiter 2012.04.11. 15:37:02

Szerintem nem annyira ház ez.
Sőt, egész jó lett.
Semmisejó nektek, medvesznob népek.

Flatline_ 2012.04.11. 15:37:57

Ez az újdonság egy nagy rakás szarszemétszar. Röviden.
A régi verhetetlen volt.

lurdy 2012.04.11. 15:40:03

@Csokis: Időközben elolvastam, hogy ezek nem apu és anyu, hanem macigyerek és a húga. A nyúl pedig játéknyúl. Jogos a magyarázatod.

Nagyon benéztem a helyzetet.

Mária 2012.04.11. 15:40:24

A régi Tévémacit Hoffmann Rózsa fúrta meg.

Már 2009-ben, az óvodai alapprogram vitájában is kiállt amellett, hogy az óvónők a kislányokat babáztassák, a kisfiúknak pedig fiús játékokat adjanak, hogy idejében elkezdjék megtanulni a hagyományos nemi szerepeket.

Hoffmann az oka annak is, hogy az egyedül játszó, babájával mesét néző régi Tévémaci – a gyermekét egyedül nevelő szülő, vagy a partner nélkül lézengő szingli példája – helyett egy fiúból, egy lányból és három babából álló kombót – vagyis a háromgyermekes családmodellt kapják a kicsik az esti mese mellé.

Itt megtudhatod, milyen torz világnézetet tanít az Új Tévémaci a gyerekeknek valójában:

mariablogja.wordpress.com/2012/04/11/hoffmann-rozsa-furta-meg-a-tevemacit/

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.11. 15:41:30

@Memme: Igen, én is arra gondoltam, hogy ez a két kis árva valójában Kiszel Tünde szerelemgyereke, és inkább lefalcoltak, csak ne kelljen Donatellácskával együtt felnőniük.

kamarti 2012.04.11. 15:41:33

a zene hagyján. de össze vagyok zavarodva a macik korát és családi kapcsolatait illetően. hogy akkor most visszatértünk az apu-anyu-kisfiú-kislány cocialista családmodellhez, és ezek a gyerekek? (így érthető lenne a foci, a zsírkréta, meg hogy a nőnemű maci egy kacsintós nyulat babusgat) - bár a felnőttszerep utánzó testvérek feltevés is kevés a gyere tévézni, apus, netezés helyett és ölelj át eseménysorhoz....

Ha meg felnőttek, akkor végképp nem értem az egészet... (meg hogy akkor 3 gyerek van-e, de csak egyet szeretünk, azé kacsingat?)

amúgy a régi-régi tévémaciban - többek közt - pont az volt a jó, hogy nem volt meghatározott neme. Ahogy manócskának sem a Mazsola és Tádéban. És valahogy gyerekként nem is éreztem szükségét, hogy tudjam fiú-e vagy lány - a fogmosás, meg a mesenézés is uniszex foglalatosság. És a gyerek az otthoni, kézzel fogható macijáról is maga szereti eldönteni, fiú-e vagy lány. Ettől még nem zavarodik össze identitásilag, ha ez lenne a probléma.... A többit meg majd beleverik etika órán, az új NAT szerint

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.11. 15:42:38

@lurdy: Szülőpárnak tényleg elég debilek lennének. :-)

Mária 2012.04.11. 15:44:14

"És egyébként is, miért varrtak a tévémaci arcára két nagy szelet parizert?"

Az nem parizer, hanem NARANCS. Kétdimenziós narancs.

7.65browning 2012.04.11. 15:44:45

Ez nem a TV-maciról szól, hanem újabb manifesztációja annak a végtelenül undorító folyamatnak, ahogy a történelmet, társadalmat és kultúrát újraírják narancs-kompatibilis verzióra.
Mert meg kell mondani a zembereknek mit gondoljanak, milyen legyen az értékrendjük, és majd a kormány/állam megmondja neked milyen a jó ember.

Csak az a gáz, hogy olyanok akarják ránk erőltetni a kifacsart perverz értékrendjüket, akik immár két évtizede hazaáruló módon rabolják szét ezt az országot. Tele van a tököm a komplett magyar politikával és politikai elittel. De birka nép ez, nem fog változni semmi.

lobster thermidor 2012.04.11. 15:45:30

Ti semminek sem tudtok örülni?
Bezzeg ha a maci meleg lenne...

bőrmók 2012.04.11. 15:46:03

bazmeg ez tényleg fideszes tv-maci
pár éve még nem hittem volna el hogy ilyen létezhet

lurdy 2012.04.11. 15:46:25

@Csokis: az tévesztett meg, hogy a zsírkrétás rajzolásig totál az én családi életem, csak én zabálok a TV előtt...

disfear 2012.04.11. 15:46:43

Ez a "összezavar a macik kora" ez faszság. Ezt gyerekek fogják nézni. Nem nézem őket debilnek, de abban a "mesevilágban", ahol ez a történet játszódik, tökéletesen megállja a helyét a kontextusban az, hogy vannak gyerekei és rajzolgat is. Mert a gyereknek is van gyereke (a kis játékbaba pl), felnőtteset játszik, de közbe tök természetesen, hogy rajzolgat is.

Másrészt: LCD-TV, internet. Igazából ezen mi csodálkozunk, hogy benne van a TV maciban, a gyerekeknek ez a természetes. Nekünk röhejes, de lehetséges, hogy a 80-as években egy videómagnó tűnt volna röhejesnek maciéknál.

Egyébként a két parizer tényleg faszság, és a maci figurája lehetett volna aranyosabb is, úgy, hogy megmarad modern, de ez is a gyerekek múlik...
Nekünk, ezzel a ruházattal még az a szerencsénk, hogy nem Mac-KÓ nak nevezték el.

bőrmók 2012.04.11. 15:46:52

@lobster thermidor: köszönjük ezt a SZAR poént

dr. belaman 2012.04.11. 15:48:22

@escéhá: mert egy igazi fideszes pálesszal nyitja a napot!

kamarti 2012.04.11. 15:50:00

@Mária: "az egyedül játszó, babájával mesét néző régi Tévémaci – a gyermekét egyedül nevelő szülő, vagy a partner nélkül lézengő szingli példája"

ha HR szerint a régi tv maci felnőtt volt, akkor ő egy hülye. a tv maci mindig is gyerek volt, mellette a baba pedig nem a gyereke jelképe, hanem tényleg a babája.
mondjuk eddig is gyanús volt, hogy HR-val sincs minden rendben, bár talán a hagyományos nemi szerepét időben megtanulta - annak ellenére, hogy csakis a régi, rosszra tanító tv macit nézhette, ha egyáltalán

ágica1 2012.04.11. 15:50:14

Nem nosztalgia kérdése!
A gyerekeimnek (márpedig vannak szépecskén, több korosztályból) egyszerűen nem tetszik, nem találnak semmi vonzót benne!
Hideg! Szar a zenéje -és látszik, hogy pénzért, muszájból és nyögvenyelősen készült.
Egy gyerek ezt azonnal megérzi, nem is érdekli tovább!

Nem nosztalgiáznék, de ha Csukás - Janikovszky és a többi nagykaliberű meseszakértőt annapetigergő típusokra cseréljük, ilyen tv-macit kapnak hozzá, akkor épp a gyermeki fantáziát nyírjuk ki vele!

Kapják meg a pénzüket az új tv-maci kiagyalói, vegyék le a jattjukat a muftik -ÉS HÚZZANAK EL A (ahová akarnak)... de a RÉGI MACIT KÉRJÜK/VÁRJUK VISSZA!

vernarancs 2012.04.11. 15:50:35

Ez deszar.
Minek kell eroltetni az ilyen gagyit? Ma mar nem keszulnek jatekfilmek, rajzfilmek, babfilmek. (A vuk 2-rol jobb nem is beszelni). Nyilvan a tv maci is szar lehet csak, nincs hozzaerto ember a szakmaban.

Stohl András 2012.04.11. 15:50:55

Tobb pornot tettem volna bele, igy unalmas.

Dr. GGG77 2012.04.11. 15:52:30

Az még nem lenne baj, hogy új filmet forgattak, de elfogadhatatlan baromság, hogy lecserélték egy új figurára.
Egy maci pedig legyen kerek.

B. Bíró 2012.04.11. 15:52:38

Az első mondatom az volt, amikor megláttam. "Miért lesz mindig minden szarabb?"

és igen: ez most egy házaspár, nem gyerekek? mert úgy ölelgetik egymást a tévé előtt a kanapén.

Fatal Error! System Halted! 2012.04.11. 15:52:54

Nem értem. Hol a család? A szülők öngyilkosok lettek, mert kirúgták őket és elvették a magánnyugdíjukat? Ez két testvér? Ha igen, miből van pénzük fenntartani a lakást? Netán a tesó futtatja a hugicát?
És a mi ez a borzalmas prüntyögés, mintha csak azt a nyomorult bebeTV-t látnám.

Kinek a rokona a gyártó?

Anders Behring Breivik 2012.04.11. 15:55:03

Legyetek esznel !
A nemzetkozi cionista zsido osszeeskuvok ezzel a tvmacival akarjak megmergezni az artatlan gyermeinket.

0001 · http://www.metacafe.com/watch/10223063/mtva_troll_h_rad/ 2012.04.11. 15:55:33

Azért van parizer a két pofiján, mert egy egészséges modern magyar medvebocs, aki nem a szar külföldi áruházláncokban vásárol, hanem a magyar CBA-ban igaz magyar sertésből készült párizsit (most jut eszembe, miért nincs még egy tisztességes daliás magyar neve ennek a népszerű felvágottnak a komcsi-balos-kozmopolita hangzású parizeren kívül?). Stramm szép szál szittya legény, aki a lányokat szereti és nem valami korcs ballibes buzi.

Fatal Error! System Halted! 2012.04.11. 15:55:54

@B. Bíró: "ez most egy házaspár, nem gyerekek? mert úgy ölelgetik egymást a tévé előtt a kanapén."

10 pontos kérdés. Vagy házaspár, mélynővésű fejletlen asszonnyal, vagy kettejük között, hogy úgy mondjam, több van testvéri szeretetnél:)

okossan 2012.04.11. 15:57:04

Én azért a réginél is felvetnék néhány kritikát. Maci szemmel láthatólag elnyomta Paprikajancsit, aki kinézetéből ítélve alkoholba folytotta bánatát.

load error 2012.04.11. 15:59:02

"amikor még Telnet-klienssel kellett belépni a Hollosi Information Exchange-be."

Lehetek sikeres ember, ha értem ennek a mondatnak minden szavát?

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.11. 15:59:53

@lurdy: Ők is, csak a forgatás idejére abbahagyták, mert nem egészséges. :-)

Tblog 2012.04.11. 16:00:39

Hogy a tévémaci a szocializmusban született az nem az ő hibája. Az ország nagy része rendszerváltás előtt született.

Érdekes, hogy a nagynemzetiforradalmi kormány ideje alatt cserélik le a nemzeti jelképpé lett tévémacit valami gagyimacira. :-/

lutria 2012.04.11. 16:00:46

Az a baj szerintem hogy túlságosan emberszerűvé formázták őket,barna medve-(maci),rózsaszín pozsgás arccal,szőke hajjal,hangsúlyos szemöldökkel,na pont ezek nincsenek egy igazi medvének.

K0vasz 2012.04.11. 16:00:52

Sztem ez két Dawn-kóros maci, akik már felnőttek, de igazából nem

okossan 2012.04.11. 16:01:13

@load error: A kettő között nincs összefüggés, ne aggódj!

Terézágyú 2012.04.11. 16:02:39

@load error:
""amikor még Telnet-klienssel kellett belépni a Hollosi Information Exchange-be."

Lehetek sikeres ember, ha értem ennek a mondatnak minden szavát? "

Lehetsz. De csak ÖREG sikeres ember :))))

Én is olvastam annak idején a HiXet...

I_Isti 2012.04.11. 16:03:30

hú. Aki ezt kitalálta, az még nem látott közelről se gyereket, se plüssmackót.
Ha a fiam hazajön fociról, akkor nem ül le a számítógép elé, hanem elzavartatik általam vagy édesjóanyja által fürödni -> mert egyébként ha ovis akkor a homokozóbeli homok pereg belőle, amit egyik szülő sem tolerál különösképpen a családi kanapén, vagy csatakosra van izzadva a fociedzés/téren focizás által. Az édesjókislányom pedig nem rángatja a bátyuskáját a tv elé, mert először rendet csinál a babucikái, nyulai meg mindene között, és csak utána nézhet tv-t. Ráadásul a médiaszennynek hála nálunk a gyerekek _nem_ néznek egyedül tv-t, sőt, normálisabb családokban a gyerek nem számítógépezik egyedül, hanem csak szülői felügyelet mellett. - persze abban a korban, amikor még tvmacit és mesét néz mindenféleképpen. vagyis kb. 7 éves kor alatt...
Ha pedig a két nagymaci nem gyereket reprezentál, hanem szülőket, akkor az milyen szánalmas űberszar már, hogy apuci hazajön, és nem azzal kezdi az otthoni tevékenységét,hogy végigölelgeti a gyerekeit?

rágypéksérotomsik (törölt) 2012.04.11. 16:03:31

A gyerek a leghűségesebb közönség. Hány százszor olvassuk fel ugyanazt a könyvet, amit már kívülről tud, esténként? És mégis mindig azt a mesét kéri. És nem alszik a boci helyett a plüssnyúllal, pedig a plüssnyulat is szereti.
És igenis reklamál, hogy hová lett a tévémaci. Majd elmagyarázom, hogy ez a béna medvecsalád önkényes lakásfoglaló, akik megvárták amíg a régi tévémaci elmegy vásárolni, beköltöztek, zárat cseréltek és nem engedik vissza a jogos tulajdonost a tévédobozba. Asszem, mostantól csak könyvből lesz mese esténként, nem a tévéből :-)

ElPadre 2012.04.11. 16:03:37

de azért az milyen már, hogy a fiúmaci természetesen focilabdával ér haza. mert focinemzet vagyunk, ezt orbán megtanította nekünk. hehh. hörr.

báró Csekonics 2012.04.11. 16:06:49

@lutria: de akkor miért nincs kacsaszája a szőke csajmacinak? :-)))
Viccen kívül: nekem is a régi tetszett, ez az új pedoTVmaci inkább félelmetes, mint aranyos.

kamarti 2012.04.11. 16:07:15

@spontan: :)

@disfear: hát ez az, éppen ez: a gyereknek minden érdekes (legalábbis egy darabig), amit elé tolsz - pont ezért nem mindegy, hogy mit tolsz elé...
én is meg tudom fejteni, ha nagyon akarom, hogy ez egy idősebb fiútesó, azé netezik, és egy nyafogó kishúg, akin megesik a szíve - és így, ha akarom, még a mozis átkarolás is belefér. De mitől jobb, gyerekbarátabb ez, mint az előző? A régi tévémaci (mindkettő) azt a bizonyos esti rutint írta le-játszotta el (igaz, a szülők nélkül), ami minden gyereknek nagyon fontos lenne, ahogy azt számtalanszor hallottuk-olvastuk gyerekpszichológusoktól. Ebbe meg berakták a netet (ellenpéldának, a tévével szemben - ami egyrészt vicces, másrészt meg kábé olyan, mintha anno Makk Marci a kóla-csoki kombótól szólította volna el tornázni és fogat mosni a macit). Mindezt hogy modern legyen. És kivették a fogmosást, arra nyilván má nem kell nevelni a népet... Hát gratula.

bőrmók 2012.04.11. 16:07:24

@báró Csekonics: egyébként is olyan parasztos feje van

kaisaku 2012.04.11. 16:08:33

@Messidor: Éssss. Mese után nemlefekvés.

kerikak 2012.04.11. 16:08:41

ez de jó cikk lett és mennyire egyetértek :)

báró Csekonics 2012.04.11. 16:09:42

@dr. bőrmók: kicsit a horrorfilmek rémisztő bohóc /baba fejeire emlékeztet.

Bérgyilkos Bohóc 2012.04.11. 16:09:46

Lehet hasonlítgatni, alapvetően semmi baj nincsen ezzel az új medvével. A baj azzal van, amikor valaki hülyeséget írogat, azt sem érti ami egy 5 évesnek készül, ezáltal olyat akar belemagyarázni, ami nincs is. Értem én, hogy nagyon hálás dolog fikázódni (gyakorlatilag a comment blogos kritikák 95%-áról beszélek), teret adva a humoros megmondásoknak, vicces(-nek szánt) szófordulatoknak, de ez így elég tré.
Nyilván a mai gyerek sokkal befogadóbb a modernebb dolgok iránt, tekintve, hogy pókember meg dzsíájdzsó ömlik mindenhonnan, így nem igazán értem miért baj, hogy ezzel együtt trendibbre vették a figurát és nem mamuszban mászkál a maci, hosszú kötött pulóverben.
Az internet, mint antikrisztus belemagyarázás igen erőltetett. Az igaz, hogy a mai gyerek a szg. előtt ül egész nap, de szerintem ezzel nem az internetet akarja elátkozni. Nekem sokkal inkább az jön le, hogy közösségi dologra akarják rávenni a gyerekeket (jó, a közös tv nézés kicsit sántít).
Miért van parizer a maci arcán? Azért mert a gyerekek nagy része így ábrázolja a karaktereket, és tisztában vannak vele, hogy az arcpír akar lenni. Ezt nekik nem kell kell magyarázni, ellenben veled kedves cikkíró.
A záró gondolat meg nyilván vicc, ugye? A Foky Ottós TV maci megelőző előző verziók sokkal bénábbak voltak, szal ez a demagóg puhamackós megmondás is igen szarul sült el.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.11. 16:10:23

@I_Isti: Akkor neked nagyon rendes gyerekeid vannak, mert az enyémek ugyan leveszik a cipőjüket, sőt még kezet is mosnak maguktól (na jó, néha nem), de hogy olyan eszébe jusson egy gyerekenek, hogy rendrakás, meg homkos gatya levétele... Azt hiszem, én egy párhuzamos univerzumban élek.

Kormányváltás, önáltatás. Volt, lesz. (törölt) 2012.04.11. 16:11:04

Megfigyeltétek macicsaj macihapsi általi elnyomatását? Világos jelei vannak. Ez egy hímmedvesoviniszta medve, vagy inkább a tervezője felelt meg efféle elvárásoknak.

moli 2012.04.11. 16:12:07

a laposteve miert ugy kapcsol ki, mint egy regebbi katodsugarcsoves teve?

Tomato Tomi 2012.04.11. 16:12:37

@K0vasz:
Jaja, a macitévén nézik Dawn Quijote kalandjait.

Na de miért kacsint a végén a nyúl?

Alterra 2012.04.11. 16:12:57

és az is milyen, hogy csak a fiúmaci ül le a gép elé és csak a lánymaci fogja meg a babát. Na itt aztán meg vannak erősítve a nemi szerepek. És az a lánymaci a szőke hajjal...
Plusz most már nem csak a Barbi baba sovány, hanem ezek is.

I_Isti 2012.04.11. 16:13:24

@Csokis: Dehogy jut eszükbe maguktól. Azér' van a szülő, hogy eszükbe juttassa... :)

sic! 2012.04.11. 16:13:44

Nagyon izzadtságszagú.
Csaj otthon bezárva babákkal, míg a fiú ténylegesen (foci) és virtuálisan (net) a külvilágban mozog, babákkal nem foglalkozik, sőt a filmben a csajt kétszer is felszólítja (tekintetével) a baba eltakarítására, amit az engedelmesen meg is tesz (kanapéból ölbe veszi, ill. a film végén eltakarítja a rajzolás útjából).
A fiú a tévé előtt birtoklóan a csaj vállalára teszi a karját (a csaj viszont a számítógép előtt csak a fiu karjára tette a kezét, na és persze véletlenül jóval kisebb nála, és ugye gyerekrajz szinten a méret státuszt is jelöl).
A rajzolást is a fiu indítványozza: ő néz rá a csajra, a csaj meg ismét engedelmeskedik.

báró Csekonics 2012.04.11. 16:16:41

@sic!: nade mégsem a paprikaJANCSIval bújik ágyba a TV maci, ugye? mindjárt 'polgáribb' a hangvétel...
:-)))

sic! 2012.04.11. 16:17:45

@load error: HIX: Hitessük el magunkkal :-)

kamarti 2012.04.11. 16:20:17

@Csokis: a ti gyerekeitek nem esznek-isznak? :) Foci és kézmosás után nálunk mindig az volt a következő lépés:)

@Bérgyilkos Bohóc: nagyon remélem, hogy azért, mert a gyerekeknek ezentúl már csak arcpírral lehet majd emberfejet ábrázolni, a boltokban lesz még ezután is mackó pír nélkül... most viccen kívül: nem minden gyerek pírozza az arcokat, maciknál ez meg sose volt szokás, ne kenjük rájuk....

amúgy ha nem azt tapasztalná az ember, hogy mindent "átpíroznak"-meghatároznak, kényszeresen (tévémacitól a törvénybe foglalt család definícióig), talán nehezebb lenne "belemagyarázni" az egyébként ordító tanító jelleget ebbe is.

sic! 2012.04.11. 16:20:45

@lorenzo von matterhorn: Hogy látszódjon, hogy ő a _nemzeti_ biológiai vagyon :-)

Macskond 2012.04.11. 16:22:34

Hát mit mondjak. Alapvetően nincs azzal baj hogy korszerűsítsék a TV Macit nade már megint igy "uram-bátyám" módon?! Ha már XXI. század akkor legalább a figura tervekről tarthattakvolna egy netes szavazást, és akkor nem lesz "parízeres" (nem tudom ki találta ki de találó) az arcuk, meg talán nem talál kis valami ferde hajlamú _Szőke_ (!) barnamedve-lányt!
A tevékenység amit végeznek sem igazán egy olyan mintát sugároz, amit szeretnék a gyerekeknek mutatni. A régi fogmosás-ruha elrakás, mese- aztán lefekvés, sokkal inkább megfelel annak az mintának amit a geyerekektől és is elvárok. Erre már a Macit is úgy kell "lekattintani" a netről, fogmosás nuku, és mese után nehogy már ne legyen lefekvés!?
Azért ez már elég sok kritikai pont ahhoz hogy észrevegyék ez a módosítás megint nem lett átgondolva.
Könyörgöm valaki alapítsa már meg a "Normális" pártot,hogy következő alkalommal végre legyen kire szavaznom, mert jelenleg nem látok ilyet.

kamarti 2012.04.11. 16:22:57

@sic!: naja, legalább idejében megtanulják a kurva kölkök, kinek hol a helye....

sic! 2012.04.11. 16:26:59

@báró Csekonics: Mondhatni sőt :-)
De komolyan, mennyire betegesen átszexualizált az, aki még arra is figyel, hogy az alvómaci másnemű legyen, mint a gyerek, és a két nemnek külön-külön tévémacija legyen?

Hm, illetve: akkor most mi van a kislányok babáival? Alvóbaba ezentúl csak fiúbaba lehet, amely nagyobb, mint a kislány maga? :-)

Tulok 2012.04.11. 16:27:20

Drága Feleim!

Mit kommeltek ti itten össze-vissza?!?

Bárgyú a sztorija? Na és? Béna a "zenéje"? Na és?

DE HOGY NÉZNEK MÁR, KI, B@CCÁTOK MEG!!! HISZEN EZEK A BÁBOK O C S M Á N Y A K!!!

Parízer, oké, de azon túl is, hogy vannak mán' megcsinálva?!?
Milyen a hajuk?!?
Hogy van összevarrva a fejük!
A pofájuk! Szinte kilóg a szélén a megszáradt technokol-csepp! Ki tervezte ezeket a bábokat? Az a játéknyúl, bakker, 10 sör után szebbet varrok fél kézzel! És a kacsintása. Qrvadurva!

És ezért valaki pénzt vett fel.

Buncog 2012.04.11. 16:29:08

A színvilágban túlsúlyos a narancssárga. A pofájukra is fidesz jelvényt tűztek. A nőstényről annyit, hogy úgy néz ki, mint VV szandika turbószoli után.

sic! 2012.04.11. 16:29:58

@kamarti: gondolom, a "családtudományi társaság" volt a fejlesztők tanácsadója :-)
De persze csak a férfitagok, mert aki foglalkozik a gyerekével, az azért tudja (ahogy többen kommentelték), hogy fürdés-fogmosás-mese után lefekvés.

báró Csekonics 2012.04.11. 16:31:09

@sic!: ...és akkor is (vagy tán pont azért, mert nem ilyen erőltetett?) a régi valahogy aranyosabb.

Mária 2012.04.11. 16:31:59

@Bérgyilkos Bohóc:

"Az internet, mint antikrisztus belemagyarázás igen erőltetett."

És azt mivel magyarázod, hogy a Macifiú asztalán egy olyan földgömb van, amire ráfestettek egy SUGÁRVESZÉLY szimbólumot?

Az alulfizetett stáb bosszújával? :)

Erre a képre gondolok:

mariablogja.files.wordpress.com/2012/04/0410_uj_tv_maci_foldgomb.jpg?w=595

Pudva · http://www.fatfish.hu 2012.04.11. 16:33:19

Bezzeg, régen még a fagyi is hidegebb volt!! :)

sic! 2012.04.11. 16:33:35

@Tulok: Igen, a bábok minősége tökéletesen illeszkedik a sztori minőségéhez.

Tomato Tomi 2012.04.11. 16:34:50

@Macskond:
Fogmosás miatt ne aggódj. Az ünnepi különkiadásokban lesz az is.

Kanadai Kókuszmenyét 2012.04.11. 16:35:44

Ezdeszaaar... egyébként klassz, hogy ekkora lapos tv-je van a macinak, hiszen otthon is minden gyerek ilyenen nézi a mesét...

bőrmók 2012.04.11. 16:36:32

A nyuszinak miért folyik ki a szeme a végén? túl sok tévét nézett?

sic! 2012.04.11. 16:37:13

@báró Csekonics: szerintem pont azért... bárki által szerethető volt.

sic! 2012.04.11. 16:38:06

@dr. bőrmók: á, ő tudja, mi a "rajzolás", azér' kacsint.

Carlos> · http://banana-daiquiri.blog.hu 2012.04.11. 16:39:38

engem leginkább az zavar, hogy belekódolták a jelenetekbe a fiú mackó hierarchikus fölényét, (mint ahogy a pornó filmekben szokás), a hagyományőrző (kdnp-s) szerepkiosztás szellemiségében.

- a számítógépnél oda megy hozzá a lány, nézi szeretettel, a fiú viszont nem viszonozza, rá sem pillant, le sem szarja

- a kanapéhoz érve számonkérően/fenyegetően csípőre teszi a kezét, mert a nyúl(v. gyerek) az ő helyén ül

- végül kegyesen a lány vállára teszi a kezét, ami az előzmények ismeretében inkább birtoklási gesztus, mint kedvesség

Már csak az hiányzik a végéről, hogy a lány mackót a vállára tett kezével lehúzza maga elé, eltüntetve így szemünk elől, a kanapé háttámlájának takarásába.

A másik (indexes) cikkben leírt kislány reakciója is mutatja, hogy egy gyerek is pontosan érzi ezt a metakommunikációt: "a fiúmaci furcsa". A gyerekek nem hülyék.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.11. 16:43:35

@kamarti: Csak ha leüvöltöm a fejüket, hogy jöjjenek már az asztalhoz, mert különben kihűl a melegszendvics, és azért fognak ajvékolni.

mkc · http://www.vvilag.info/ 2012.04.11. 16:44:14

Már kezdem únni ezt a maci cirkuszt. Napok óta ez a téma szinte mindenhol. Tényleg ennyire fontos az a medve ?!

Buncog 2012.04.11. 16:44:42

A számítógép típusát, ha valaki megírná, ilyen kell nekem is.

1 másodperc alatt bootol.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.11. 16:45:05

@Mária: És hol van itt asugárveszély szimbóleum? Vagy előbb a földgömböt össze kell csavarni a kapcával?

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.11. 16:46:11

@mkc: Csak a felnőtteknek. A gyerekek pont leszarják. :-)

gyuvi 2012.04.11. 16:47:01

jajjajj!
Ez tényleg borzalmasan szar!
A gagyi diadalt ül!
Minden szegmensében hiperszar! Mindenki, aki ebben dolgozott, meg kellene, hogy bukjon. A zene különösen fájdalmasan amatőr. Kik ezek?

A középszer már a múlté. Sosem gondoltam volna, hogy még azt is vissza fogom egyszer sírni!

HgGina 2012.04.11. 16:49:28

@pucros: tévedés.
Kettővel előtte volt, és nem báb, hanem pár rajzolt kép. Az volt az első verzió.

HgGina 2012.04.11. 16:52:14

A fiúmaci fején a ráncfelvarrás elég rondán látszik. Valami amatőr plasztikai sebész készítette. Nyaktól fültőig ott a heg.
Gagyi. Mikor veszik ki majd belőle a szilikont?

kamarti 2012.04.11. 16:59:29

na, most már mindent értek, mert elolvastam ezt:
index.hu/kultur/media/2012/04/11/a_tevemaci_nem_onallo_mesefigura/

azt csak zárójelben jegyzem meg, hogy azé minden szülő minden kölöknek nem magyarázhatja el, hogy ma már a médiákok veszélyesebbek, mint a fogszuvasodás (!), oszt azé zsírkrétáznak közösségileg a végin....

(komolyra fordítva: ki az a hülye, aki szerint az a közösségi médiafogyasztás, amikor két gyerek ül a tévé előtt magába? és hogy az jobb, mintha egyedül ülne... ja, tudom már, az MTVA kommunikációs osztálya, amelyik nyilatkozott itten - nem valaki név szerint, hanem az egész osztály....)

B. Bíró 2012.04.11. 17:06:59

Bazmeg, végignéztem még egyszer abban a hímsovén felfogásban. És tényleg, mennyire jellemző, hogy ahhoz képest, hogy a a fiúmaci nem is nagyon akar jönni, csak odamegy, és persze nála lesz a távirányító.

A nyuszi kacsintásának megoldása valami egészen kivételesen szánalmas.

kamarti 2012.04.11. 17:07:22

@sic!: mér, vannak abban nők is? :)

@Tulok: egy hónap alatt készült, és "a megfelelő szakikat kérték fel a kész elképzelések megvalósítására"

valakinek valamiért nagyon sürgős volt, és undorító mód azt próbálják kommunikálni, hogy a kölkök igényelték a változást, csak ugye olyan hülyék szegények, hogy nem tudták megfogalmazni, hogy már nem tudnak azonosulni az elavult, számítógépet hírből sem ismerő macival.
nabazdmeg. az egyik oldalon nem lehet kalocsai hímzés nélkül divatcikket tervezni, mert annyira hagyományőrzők vagyunk, a másik oldalon meg cseréljünk le mindent, hogy igazodjunk az új időkhöz? eldönthetnék már, mi a fszt akarnak.... csak nem kéne a kölkökkel takarózni, ha a "gyerekcsatornából" csatornába való 2 perces új idők új macija(i) lesz(nek)....

Exploiter 2012.04.11. 17:08:01

Én azért nem értem ezt a túlzott ellenszenvet.
Nem kell mindenben pártprogramot látni. Meg merem kockáztatni, hogy ezt valakik jó szívvel csinálták és nem is lett annyira rossz, hogy ilyen gyűlölethullámot váltson ki, szvsz.

Nem szoktam ördög ügyvédjét játszani, de ezt most tényleg nem értem.

A fideszbe beleverem én is, de ez nem propagandafilm, hanem csak egy szerencsétlen medve. :)

narancs66 2012.04.11. 17:08:31

Ez az új tv maci? 45 éves vagyok, már nem annyira célközönség, de a régi jobb. Mi volt a gond azzal?

Nomante 2.0 2012.04.11. 17:13:43

sok mindent eltűrök de a TV maci menesztése már nekem is túl sok...

a rettegett drótos 2012.04.11. 17:17:50

szőnyegen nem lehet rajzolni, ezt minden gyerek tudja...

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.11. 17:19:47

@pucros: Ez így van. Mindenkinek van egy sajnált, érdemei elismerése mellett leváltott tévémacija, ami miatt az aktuálist nem tudja sajnálni. Ebből is látszik, hogy minden tévé maci kis, köcsög pártkatona, akikért nem kár!

Netuddki. 2012.04.11. 17:20:01

Azt még megértem, hogy az orbán lecserélte az alkotmányt. Megértem, hogy lecserélte az ország nevét. Megértem, hogy lecserélte a Moszkva tér nevét.
De a TV macit??? Na azt nem értem... XD

andrush 2012.04.11. 17:21:16

Őszintén szólva, szerintem egy kicsit túl van lihegve ez a téma. A régi is jó volt, az új is biztos az lesz egyszer a mai gyerekeknek, akik ugyanilyen véres szájjal fogják fikázni a későbbi új TV macit. Szóval így van mióta világ a világ.

Dour ® 2012.04.11. 17:21:34

Ez olyan megható ....
Adtak alkalmat, hogy a szülők leneveljék a gyerekeiket is a kosztévéről.
@Exploiter:
"csak egy szerencsétlen medve"
Igen.
Erről van szó.
A régit kitakarták.
Ahogy mostanában szokás.

Ahoj- 2012.04.11. 17:21:52

De jól megy ennek a Qrva országnak, hogy TV macira, Hacktionra, meg egyéb magyar nézhetetlen szarságokra milliárdokat költünk (stadionépítésekről már ne is beszéljek, focizni nem tudunk de stadion az nagyon kell)

Viszont értelmes műsor mint pl a SZOMSZÉDOK vagy a 1,5 millió lépés magyarországon 2000 óta nincs. Pénz lenne rá de idiótizmusra megy el.

Lopótök 2012.04.11. 17:22:07

Szerintem meg nagyon kedvesek a macik, en a regit is szerettem. De azert nem gondolom hogy azert, mert a nagy tobbsegnak meg a szar is izetlen, bantani kellene oket.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.11. 17:23:55

@narancs66: Avíttas lett a kelet-*német buklé huzat a Garzon fotelen. De lehet, hogy bedöglött a Junoszty. :-)
Viszont ha egykorúak vagyunk, akkor meg tudod mondani, hogy jól emlékszem-e, hogy jeles ünnepekre volt különkiadás? A karácsonyos még hagyján, de november 7-én a maci kis, papír vörös zászlót (március 15-én meg talán nemzeti színűt) lengetett. Csak képzelem, vagy tényleg volt?

Netuddki. 2012.04.11. 17:24:45

@narancs66: "Ez az új tv maci? 45 éves vagyok, már nem annyira célközönség, de a régi jobb. Mi volt a gond azzal?"

A marslakókból maradt 24milka oszt el kellett költeni valamire...

kamarti 2012.04.11. 17:24:48

@Lopótök: nem a macikat "bántjuk"....

Dour ® 2012.04.11. 17:24:55

@kovi1970:
"Azt még megértem, hogy az orbán lecserélte az alkotmányt"
Jóó...., de ha megnézed, van benne három gyerek. Ki is idézte?
Van labda.
Ki is építtet magának stadiont?

Netuddki. 2012.04.11. 17:26:30

@Csokis: "de november 7-én a maci kis, papír vörös zászlót (március 15-én meg talán nemzeti színűt) lengetett."

Milyen vörös zászlót? Szürke volt az nem vörös...

kamarti 2012.04.11. 17:27:57

@Csokis: sztem a legutóbbi verzióban volt külön karácsonyozás, ilyesmi. Vörös zászlóra (és egyéb kilengésekre:) én nem emlékszem a régi, fekete-fehérben

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.11. 17:28:35

@kovi1970: A keresztanyáméknál vörös volt. Meg 87 után már nálunk is. Addig tényleg csak szürke.

Netuddki. 2012.04.11. 17:29:11

@Dour ® (ius murmurandi): "Ki is építtet magának stadiont?"

Na várgyá! Itt van a nyelvem hegyén. Na, mindjárt. Tudod! Az az akasztói vállalkozó, aki viszzaigényelte az ÁFÁ-t az utolsó vacsora után. Na, megvan. A stadler az.
Vagy csak nem valaki másra gondoltál? XD

Bakkerovics Bakker 2012.04.11. 17:29:34

csendben jegyzem meg, hogy a magyar televízió átállt a HD 16:9 adásra. Meg hát a mai tévék is 16:9 képarányúak. Na itt szarul mutat az SD 4:3 tévémaci. No meg a büdös kölkök környezete is kicsit megváltozott a nyolcvanas évek óta, amikor legutóbb tévémedvét cseréltek. Aki már akkor is a harmadik volt. Mondjuk akkoris vinnyogott egy csomó seggfej, mint most is, hogy miért kell lecserélni. Hát nyúlér, bazmeg. És a legszebb az egészben, hogy egy szakajtó kretén ebben is a politikát keresi. Nekik külön gratulálok.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.11. 17:31:13

@kamarti: Nem, abban tényleg nem volt. Abban csak arra jöttek rá a gyerekek, hogy a maci vagy fürdik, vagy fogat most, a kettőt egyszerre sosem, tehát nem is kell. :-) Éna Fokyféle maciról beszélek. Ott volt Lego reklámos is, arra határozottan emlékszem. Irigykedtem is a rühes medvéjére, hogy neki bezzeg jut.

Terézágyú 2012.04.11. 17:32:45

@S.N.E/csak úgy:
"Mondjuk akkoris vinnyogott egy csomó seggfej, mint most is"

A tied, tudod?

Dr. Eric Cartman 2012.04.11. 17:33:39

Ezeknél baszod a medvedisznóember is jobb lett volna.

Dour ® 2012.04.11. 17:34:29

@kovi1970:
Arra, aki már az "új" tévémaciban is számolja a 2/3-ot.

nál 2012.04.11. 17:34:49

A parizer-archoz:
Ismeritek a szólást, hogy két pofára zabál? Na, ő parizert zabált mindkét pofájára.

Egyébként semmi gond nincs vele, akinek nem tetszik, és régi macikról sápítozik, az egyszerűen már megvénült.

Bakkerovics Bakker 2012.04.11. 17:36:31

@Terézágyú: egészségedre. Ha neked így jobb.

Terézágyú 2012.04.11. 17:38:25

@S.N.E/csak úgy:
Ezt elfogadom mint bocsánatkérést a "seggfejezésért" meg a "vinnyogásért"...

Dour ® 2012.04.11. 17:38:56

@nál:
A régi maciban a végén tentizni megy, nem pedig kitölteni az adóívet.

Bakkerovics Bakker 2012.04.11. 17:40:33

@Terézágyú: Pedig nem annak szántam. Isten bizony!

oregember nem venember (törölt) · http://receptekferfiaknak.blog.hu 2012.04.11. 17:41:09

tenyleg nem ertem,hogy miert kell mindenbe belekeverni a partpolitikat...
fideszes maci,narancs foltokkal...
persze...
erdekes,hogy ilyenkor az osszes magat hihetetlenul demokratanak es felvilagosultnak erzo balliba hogy tud vonyitani...
bezzeg amikor a himnusz kerul szoba,akkor meg azert megy a hoborges,hogy avitt,unalmas,miert is nem csinalhat belole valamelyik baller hazizenekar tuc-tucot...

abszurdisztan...

BálNa! 2012.04.11. 17:43:30

Látszik a fején a varrás! Olyan mint egy medicinlabda! Tényleg sz@r! :(

Kopi3.14 2012.04.11. 17:43:32

Ha jól emlékszem a susogós mackókban az egyik narancsárgában volt. Nemelehetne-e öket beválogatni? kiszavazósó mikor lesz?

@nál: de kétpofára lyukas, s fogatlan, hogy kilóg mindkét vége?

@kovi1970: az a stadionos, a juhász most vonatban utazik. Vagy utazott a forradalomig.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.04.11. 17:44:16

Béna macik és szar zene. Ez lett a nagy újításból. Azért arra kíváncsi lennék, hogy a kis Berkes mennyit markolt fel ezért a pénztárban.

nál 2012.04.11. 17:44:37

@moli: Ez fícsör, pl. a telefonomon is ilyen effekttel kapcsol be a billentyűzár.
Ezek alapján maciéknak androidos okostévéjük van, és a kislány azért ráncigálja el a bátyuskáját a számítógép elől, mert be akarja neki bizonyítani, hogy már nem kell PC az internetezéshez, hiszen a tévéjük kiváltja azt.

Gadget 2012.04.11. 17:47:36

Ahogy látom még senki sem írt az eredeti zenéről . Az eredeti zene szerzője: François-Joseph Gossec és egyszerűen annyi a címe, hogy: Gavotte (ez egy tánc).
Ha jól megfigyelitek, az új zene kis jóindulattal mondható, hogy az eredetinek egy parafrázisa, mindenki döntse el ízlése szerint, hogy tetszik-e neki vagy sem. Lehetne rosszabb is. Kár az eredetiért, miért nem lehet legalább itt normális hangszereken előadott, "komoly" zenét adni a gyerekeknek? Kinek fájt ez másfél perc könnyedén komoly zene.
A bábok és a mondanivaló már más kérdés. A régiek nekem is jobban bejöttek, de én azokon nőttem fel.
A mai gyerekeknek, akik csak ezt fogják ismerni ez lesz a TV maci.
És ők is nyűglődni fognak ha felnőnek és lecserélik, vagy ők fogják lecserélni az akkori kor vagy politika követelményeinek megfelelően.

nál 2012.04.11. 17:48:08

@Kopi3.14:
Dehogyis, félreérted. A maci még nem találkozott parizerrel, nem tudott a vékonyka szeletekkel bánni, és evés közben egy-egy szelet felkenődött az orcájára.

kamarti 2012.04.11. 17:48:10

@S.N.E/csak úgy: ja, a napokban találták fel a számítógépet is, meg az emeletes ágyat is.... a királylányos meséket még lehet olvastatni? az se korszerű....

amúgy ha politikát keresnék, akkor azt mondanám, hogy eddig (rendezői) balra volt fésülve a medve haja, most meg rendezői jobbra - amiben az a szép, hogy az első esetben a medve haja jobbra állt, most meg balra - akár direkt, akár véletlen, de ez sztem szép :)

Kreta 2012.04.11. 17:53:28

Ezek most, hogy vannak? tesók? Akkor nagyon KDNP-s hangulat, hogy nem fejeli le amikor a kezét húzkodja a számítógépezésnél. Mit keres a gép a gyerek hálóban - gondolom az emeletes ágy nem a nappaliban van? Vagy olyan szegények, hogy mindenki egy szobában lakik, és azért rajzolnak mert kikapcsolták a netet? Tvnél átkarolás? Még a végén úgy végződik mint a szállás.hu reklámja. Bár a családon belüli pipa nagyon kínos üzenet lenne.

kamarti 2012.04.11. 17:54:28

@Csokis: hát én a színes korszakban már nem annyira voltam célközönség, szóval nem maciztam minden nap :) ilyen apróságokra , hogy legó, nem is emlékszem (ha tudtam egyáltalán, hogy mi az, mert nekem az építőkocka, meg a fémépítő rémlik gyerekkoromból)

Mikka-Makka 2012.04.11. 17:54:44

természetesen elfogult vagyok a régivel szemben, de annyira nem lett vészes az új se.
azon azért felvontam a szemöldököm h számítógép és tv helyett majd nekiállnak zsírkrétázni. seems legit

SadBoobie (törölt) 2012.04.11. 17:54:56

Az új TV Maci egyértelműen Grabowski-fejű, aki egér volt, mintaz közismert....

Lehetett volna nagyobb léptékű bábokkal dolgozni, akkor nem néznének ki ilyen szakadtnak....
Egyébként az MTV-s kokós és punk maci is igényesebb munka - mind sztori,dramaturgia, mind kidolgozás tekintetében - , ami azért felháborító, mert azt igazából nem gondolták komolyan...hogy az új miről szól, fogalmam sincs.....de lehet, hogy ez is csak a korral jár

Big-B 2012.04.11. 17:55:48

Kiderült, hogy lefekvés előtt még focizni, netezni és tv-zni kell.
A fogmosás meg régi szoci csökevény csak.

kamarti 2012.04.11. 17:57:59

@Kreta: különtévé, különszgép a gyerekszobába - vagy felétek nem ez a 21dik századi rencer van? (nálunk például nem....)

de akkor meg a különnemű kölkök mit keresnek egy szobában, ha a fiú már (kis)kamasz? sehogy se jó ez :)

Sztyepan Asztahov 2012.04.11. 18:02:32

Én nem értem azokat, akik ebbe is politikát kevernek bele. Én úgy látom, hogy azért viszonylag jól ábrázolja a mostani gyerekeknek egy délutánját. Sokan játszanak géppel és (plazma)tévét néznek, meg tanul(gatnak) délutánonként. A vége kicsit infantilis, hogy rajzolnak, de most mégis, az legyen a vége, hogy az egyik gyerek Starcraftozik, míg a másik nézi? (ahogy mi csináltuk a tesómmal 10-15 éve)
Azt elismerem, hogy a mackók tényleg soványak,lehetnének mackósabbak.

Amúgy miért fideszes macik? Milyen elemekből lehet következtetni arra, hogy valamilyen világnézetet sugallna a gyereknek ez az intro? Szerintem mind a jobboldali, mind a baloldali szülők gyerekei így töltik el idejüket. Nincsen kereszt a falon sehol, nem imádkoznak, nincs nemzeti lobogó, stb.. Esetleg annyi, hogy a kis macik szemmel láthatólag a középosztályba tartoznak. Nem a putriból jöttek ezek se. :)

B.B/alias B.B · http://libero.blog.hu/ 2012.04.11. 18:08:16

Patakvér áztatta kicsiny hazánkat szorongatja a New York -TelAviv tengely vonalán érkező karvalytőke, a multinacionális fogyasztói templomok oltárán nap mint nap áldoz a szegény magyar, gyermekek dőlnek ki az iskolapadból, mert nem telik a családoknak reggelire.
Ti meg a TV-Macin problémáztok?
Ahelyett hogy lőnétek a Parlamentet.
Seggfejek.
Ezért tart itt ez az ország.

kamarti 2012.04.11. 18:13:04

@B.B/alias B.B: azt persze nem tudhatod, hogy az itt kommentelők közül ki mi ellen és hogyan tiltakozik még (oké, lőni senki se lő), de igaz, ami igaz, nekem is eszembe jutott, hogy mi a tv macin vitázunk, ők meg azon, elég-e 750ezer fizunak, már nekik, persze

MosoMasa 2012.04.11. 18:14:28

"még a fekete-fehér komcsi tévémacit is"
Ez az igazi korlátoltság!

"Can't Stop The Signal..." 2012.04.11. 18:23:34

Miért nem hátrafelényilazvalóháton érkezik haza a TV maci? Természetesen jurtába!
Miért kellett bántani szegényt?

Rosszindulatú Vászka 2012.04.11. 18:25:55

"Kopik a szőröd nyuszika?"

Nekem ez jutott eszembe erről.

MosoMasa 2012.04.11. 18:29:46

@Bérgyilkos Bohóc: Igaz amit írsz, nagyon is, csakhát mindemellet nem ártana ha egy kis humor és báj beesett volna.
Sajnos ezek nélkül a gyerekek számára is hiába lesz szerethető, csak egy "játék" a többi közt, az meg nem sok.
Ott vannak a tudományosan kifejlesztett teletabik ... brutál.

B.B/alias B.B · http://libero.blog.hu/ 2012.04.11. 18:31:40

Viszont, amíg a TV-Maci a téma, addig sem azon hisztizik a nép, hogy a mára már vállalhatatlanul szarrá vált Fábry adásonként 17-18 milliót kitalicskáz a köztévéből a haveri cégeknek.

A Jáksó legalább megröhögtet azzal, hogy az elmúttnyócévben a Hetihetesben fikázta a Patásorbánt, most meg a szintén vállalhatatlanul szar Marslakókkal lehúzza a népnemzeti televíziót. Mondjuk, az én pénzemet viszi, az igaz.

Gekko 2012.04.11. 18:41:15

@I_Isti: 1. normális gyereket nem engedsz fociedzésre, ha azt akarod, hogy normális maradjon. Normális gyereknek normális sport dukál, ahol fejlődik a testtudata, teljes testre kiterjedő mozgáskoordinációja, és ahol tiszteletet és emberi alázatot is tanul - nem csak káromkodást és köpködést.
2. Normális családban a TV készülék az a DVD / media player része, és nincs sem kábel, sem sat sem semmilyen TV adás. Ami érdekes, azt az internetről, szűrve és célzottan megnézhető.
3. normális gyerek natívan kezeli a számítógépet, aktívan és értve tanulja a működését, mert ez a jövő. Felügyelet helyett pedig utólagosan ellenőrzés és esetleges óvatos beavatkozás - ezt sok felügyeleti program támogatja. Mert fontos, hogy a gyerek érezze, megbízunk benne.

narancs66 2012.04.11. 18:42:18

@Csokis: Nem emlékszem. De nekem 7 éve agyvérzésem volt, papírom van , hogy lehetek feledékeny. :)

Rosszindulatú Vászka 2012.04.11. 18:45:25

De legalább most már tudom, hogy van szőke maci is.

kamarti 2012.04.11. 18:47:09

@B.B/alias B.B: lehet, hogy ez már a konszolidáció?

B.B/alias B.B · http://libero.blog.hu/ 2012.04.11. 19:01:37

Amikor 0:38-nál a macifiú a macilány vállára teszi a kezét, finoman, már-már bátortalanul, az véleményem szerint nagyon Pedomacis. Nem durva, nem pornográf, de mindenféleképpen cizelláltan finoman jelzésértékű. Akkor viszont, Tömjén Zsóti haverjának a cége, vagy valamilyen KDNP-közeli cég gyártotta le az új TV-Macit.

Anti Anyag (törölt) 2012.04.11. 19:11:13

Nem kellene annyi mesét nézni.

Amúgy az új szerintem nagyságrendekkel jobb mint a régi. A zenéje is, a végén a nyuszi kacsintása pedig mindent visz.

Persze ha utálom Orbánt úgy nyilván nehéz.

Rosszindulatú Vászka 2012.04.11. 19:13:58

Ez nem pedómaci, simán csak buzi. Nemám lerúgja a focicipőt, hanem kihúzza a masnit. Sztem.

gente 2012.04.11. 19:14:08

Erőltetett.Maciék rubeolás változatban?

B.B/alias B.B · http://libero.blog.hu/ 2012.04.11. 19:17:05

Jó meglátás, Vászka.
De akkor Szadeszos, vagy LMP-s?

fran7 2012.04.11. 19:31:27

Ez a 1,5 perc Tv-Maci kisfilm, jóféle Rorschach tesztnek bizonyult.

Rosszindulatú Vászka 2012.04.11. 19:41:49

Inkább jobbfajta, rendes polgári buzi, nemám olyan felvonulós. Esetleg látens, tojásdobálós.

B.B/alias B.B · http://libero.blog.hu/ 2012.04.11. 19:44:32

Polgári buzi? Az a Szijjártó Peti. Végülis, picit hasonlít rá a maci, a borzas kis hajával.

2012.04.11. 19:53:22

mindenki nevetséges, direkt az összes komment után néztem csak meg, így óriásit röhögtem.
nyilván a régi jobb stb.teljesen korrekt, nevetséges minden kdnp-s meg buzizós meg nemiszerepes komment :-D

DE MIÉRT RAJZOLNAK MESE UTÁN??????????????????????????????????????????????????????????? - NA,VÉGE VAN A MESÉNEK,RAJZOLJUNK MÁR NOSZA MOST.
- IGEN.

Rosszindulatú Vászka 2012.04.11. 19:57:31

@liftman: jó meglátás, ezt én sem értem.

nyulontul (törölt) 2012.04.11. 20:02:55

Semmi értelme hőzöngeni, ez a medve úgysem fog lemondani. Mindenki tudja, hogy a hatalom bábja.
Ha meg lemond, akkor majd ültetnek másik bábot a helyére.
Szerintem a Televízió Medvének, mint posztnak semmi értelme. Össze kellene vonni a Paprika Jancsi tisztséggel, mint ahogy tették ezt minden normális nyugat-európai ál(l)amban.

kamarti 2012.04.11. 20:35:42

@liftman: gondolom, így lesz közösségi élmény a közös tévébámulás. azonnal lerajzolják (értsd: feldolgozzák) a látottakat. együtt. mármint egymás mellett heverve. nehogy rosszat álmodjanak, vagy valami.

Subba Gecy 2012.04.11. 20:36:10

Azokról a cuki kis fidesz-pöttyökről a cuki kis pofikájukon miért maradt le a felirat?
Egyébként milyen szánalmas már, hogy sixx vagy két éve bannolta az egyik nickemet, és ide mindig egy másikkal vagyok kénytelen írni.

bknn 2012.04.11. 20:38:38

Igazából nem érdekel, hogy új a tévémaci, de az előző medve profin tervezett báb volt, ezeket meg mintha egy alsós kézimunka szakkörön rakták volna össze.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2012.04.11. 20:48:54

@Bombadil Toma: Dettó, én is összezavarodtam, hogy kik ezek, milyen kapcsolatban állnak egymással, és hát az a szőke paróka, na, az kész...:)))

symor 2012.04.11. 20:49:33

Nem vagyunk többé köztársaság.
Nincs döntésképes alkotmánybíróságunk.
Nem vesznek fel többé senki vagyontalant a felsőoktatásba.
A gazdagok helyett is mi fizetünk adót.
Az autónk levegővel megy (nem, ez nem zöld újjítás!).
Ja, és kinyírták a Tv-Macit!

Én tényleg mindent megbocsátottam volna, mindent, de ezért az utolsóért elmennek ezek a qva anyjukba :/

symor 2012.04.11. 20:51:38

És igen: "újjítás", nem újítás, mert most már a magyar helyesírás is ilyen :D

Cs@tLós 2012.04.11. 20:54:53

@nemvállalom: Pontosan ezt akartam beírni. Hogy a másiknál esküszöm, profibb a berendezés, az apró játékok a polcon, a fürdőszoba, minden profi. Ez meg olyan mint 1 hányás, különösen a ruhájuk, ami szintén teljesen profi ruhácska volt a régin, és igen, rühes kis szerencsétlen "macik".

Sztem mindenki jobban járt vna, ha a susogós mackók lett vna a tévé maci, minden estére 1 epizód. A kölykök úgyis értik, az legalább vicces, mert értékeket ez a szar sem ad. TV vagy mese után alvás van, nem nekiállunk még rajzolgatni (szőnyegen! Rulz)...a régi tv maci ugyanazt a rutint mutatta, amit a gyerekek is csinálnak lefekvés előtt (legalábbis azt kellene), ettől még modernizálni lehetett vna a környezetüket, plö a szobában lehetett vna 1 számítógép, és nézhették vna plazmán a mesét, azzal speciel pont nincs baj. Csak azzal, hogy ez nem mutat egy rutinszerű rendet, amit a gyereknek pont hogy tanulni kellene ilyen korban már, hanem pont azt mutatja, hogy gépezzél, bámuljad a tv-t, utána még álljál neki rajzolgatni, stb...nekem nem stimmel.
A nyúllal viszont semmi bajom, az aranyos.

Case · http://streetartbp.hu/ 2012.04.11. 21:06:07

Nem értem ezt a hiszit, teljesen rendben van az új tévé macis filmecske. Én speciel a régit utáltam nagyon, már kiskoromban is, ahhoz képest ez simán előrelépés.
Egyébként én speciel inkább lennék kiváncsi a gyerekek véleményére, mint a nosztalgiában tocsogó felnőttek nyavajgására.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2012.04.11. 21:07:12

@Gadget: Az nem a Mazsola zenéje, amire te gondolsz? www.youtube.com/watch?v=xN-nAKRZgcw

@narancs66: Nekem addig még van pár évem, mert későn jöttek a gyerekek. :-)

2012.04.11. 21:45:24

Itt nem jön be az irónia, ugyanis a régi tényleg jobb volt. Ez van.

A szerelő 2012.04.11. 21:46:41

Ez már a fóbia kiteljesedése, hogy mindent le KELL cserélni, még a TV macit is. Ráadásul mindent rosszabbra.
Remélem, valamelyik párt felveszi a programjába, hogy ha hatalomra jut, akkor rehabilitálja a TV macit :) A következő tüntetésre viszek is egy 'Free TV maci!' transzparenst :)

igyszeretlek 2012.04.11. 21:51:02

A sztoritól meg az egész medvelaktól függetlenül, a bábok teljesen szánalmas minőségűek lettek!
Ez szándékos lehetett, ha igen akkor miért, vagy ennyire futotta?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.04.11. 21:55:11

Szerintem nem olyan gáz. Megszokható.

A Timeline meg azért szar, mert nem lehet egy fekvő tájolású képet normálisan kirakni bele, basszus! :S

Jofiu 2012.04.11. 22:01:12

Ez azér rossz, mert gagyi. Igénytelen az egész. Kezdve a vontatott ötlettelenséggel. Mást csináltak, hogy más legyen. Hát más lett.
Igénytelen anyagok, durva varrások, a nyuszi szétfolyó vonalarca HD TV-n, ez visszalépés, szerintem.

Különben is milyen maci??!!
Ez egy kövér barnaegér!!! A festetthajú nejével egyetemben.
(parizerrel a pofáján)

Mindegy, úgysem nézek estimesét, max a magyar népmeséket néhanéha a számítógépen, a mostani kölykök lehet megszeretik, és direkt hiányolnák a kopott kinyúlt zöld pulcsit a patkányról vagy a pókhálósított textúrákat, lényeg, hogy a mai kölykök szeressék ezt a modernizált ódivatú animációt. Ha nekik jó, nekem is.

Jofiu 2012.04.11. 22:07:47

@A szerelő: Félre a tréfával, a TV maci rehabilitálása mint választási program konkrét százalékokat is jelenthet.
Durva, de elképzelhető. Hisz a választások sajnos érzelmekről szólnak, nem pedig racionalitásokról.

flippant 2012.04.11. 22:43:44

Döbbenetes, hogy nem gát györgy a rendező. Nem lesz ebből baj?

dr kíváncsivagyok 2012.04.11. 23:00:33

@mkc: "Tényleg ennyire fontos az a medve ?! "

A medve nem,.... csak a maci.....

dr kíváncsivagyok 2012.04.11. 23:01:44

@flippant: "Döbbenetes, hogy nem gát györgy a rendező. Nem lesz ebből baj? "

....és Kerényi hol van ? Semmi komcsizás nincsen benne.....

Powerslave 2012.04.11. 23:13:50

Én is „Kérem vissza a nemzeti vagyonnak számító régi tv macit. Ez egy szar.”

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.04.12. 00:02:45

zsidózás volt már?

jegesmedve miért nincsen? diszkrimináció!

Kopi3.14 2012.04.12. 00:08:55

Na, így éjfélre megnéztem, most már jöhet kritika.
A bábok minősége borzalmas, mozgásuk tragédia. Nem egy szerethető fazon. A nyúl elmegy, bár a fülének nem tulipánlevélnek kéne lennie, a kacsintása nm problémás nekem. A zene nem problémás. A két maci egymáshoz viszonya furcsa, nem teljesen fogom fel mit akarnak velük mutatni. Valahogy nem áll össze a történet egésszé, a vágások rosszul vannak beütemezve, túlságosan sok minden kerül bele ily kevés időbe. De ami kiveri nálam a biztosítékot- ezek nem magyar, hanem sarkköri macik. Vége a mesének, s kinn világos van. De nagyon világos. Magyarul vagy az örök világosság sarkkörön túli nyarában vagyunk, vagy nem este van, hanem dél. Ennél a réi ezerszer jobban megcsinált volt. A mai fiatalságnak ettől még tetszhet, de ilyen szintű munkát ki nem adnék a kezemből.

no mail, no problem 2012.04.12. 00:12:21

@load error:

az lehet, h te érted, de én nem. külön-külön a telnet és a hix is ok, az utóbbi az összes leányhirlevelével együtt. csak a kettő nem áll össze, az a bibi. a hix mindig is mail alapú volt, az előző nap termése jött digest-ben, amelyben az egyes hozzászólások a beküldés sorrendjében látszottak. amennyiben a hix józsi nem moderálta ki a fenébe.

btw szerintem a szabóz nagyot akart mondani, ő sem érti, csak jól hangzik.

Kopi3.14 2012.04.12. 00:14:08

Ja, igen, a szoba illogikus elrendezésű- vagy egy ötven négyzetméteres garzonban laknak- viszont az emeletes ágyat nem értem akkor sem.
A végén az egymás mellett rajzolás valahogy pont nem az együtt csináljunk valamit közösen élményt erősíti.

Ferri.HU · http://www.ferri.hu/ 2012.04.12. 00:21:06

Nekem nem jön be...
1., Se az új maci...
2., Se a focizós fiú, babázós lány, ott a számítógép, de kikapcsolva, TV után rajzolás....
Elég gyagya-bagya sztori...
3., A zene meg olyan mintha a régit próbálná gyakorolni a zenekar, de nem jut eszébe... :)

Vagy csak én vagyok nagyon öreg?

röltex_rozsika 2012.04.12. 07:10:16

Azt lehetett sejteni, hogy a Paprika Jancsi nem kívánatos... volt egy bohócforradalom is, nem is olyan régen.

rókafarka 2012.04.12. 07:47:51

@B.B/alias B.B: pont olyan pedos mint a sok ájtatos és álságos keresztény kdnap-s bácsik akiktől jobban féltem a gyerekem meg ettől az agyament uj nmacitól...de orbánisztánban mindent lehet ,remélem a köv miniszterelnök elveszi végre ezt a köcsög futballt ugyis a mienk egy rakás szar

sötéthülye.tahóbarom 2012.04.12. 07:48:53

nekem a netezo maci nem faj, azt ellenben nem ertem, hogy miert kell ilyen kurva randanak lennie. az elozo aranyos volt, ez meg csak ocsmany.

mkc · http://www.vvilag.info/ 2012.04.12. 07:55:24

Minden reggeli műsor erről szól, nem hiszem el.

NA YA! 2012.04.12. 08:31:30

Miért ilyen vér narancs foltos a fejük a matziknak?;)

Mikrobi 2012.04.12. 09:09:06

Nekem tetszik az új tévémaci, benne vannak a gyerekek is. Az egyetlen, ami nem tetszik, hogy a mese előtt olyan izgatottan fészkelődik a macilány, mintha nem a mesét várná...

olajos hal 2012.04.12. 10:21:48

Remélem Paprika Jancsi saját műsort kap.

Fedup Sári 2012.04.12. 11:22:10

Nyilván nem véletlen, hogy a schmittseggnyaló Obersovszkynak 2005-ben "Öljétek meg Tévémacit!" címmel jelent meg könyve.

lamb79 2012.04.12. 11:25:57

Bábok minősége elég gyenge, meg lehetett volna jobban is csinálni az egészet.

- A számítógép jelenléte nem lenne gond, de csak legyen ott pl a tv közelében.

- Olelgetes kizárva.

- Nemi szerepjatszasra nem kellene ekkora hangsúlyt helyezni.

- Ha mar kultúra akkor Paprika Jancsi legyen ott. Népmesei elem, szerintem kötelező.

- Fogmosás, zuhany kötelező.

sien 2012.04.12. 13:59:53

@Case: én meg kifejezetten örülök hogy a célközönség korosztálybeli gyerekek nem kommentelnek itt.

cattaneo 2012.04.12. 15:29:48

Ha már mindenképp változtatni kellett a jelenlegi kor igényei szerint, akkor ki kellett volna írni egy pályázatot, amire bárki alkothatott volna valami TVmaci kultuszhoz illőt. Ahogy az ARC kiálításon vagy egyéb nemzet specifikus össznép brain stormingok eredményeként tapasztalható volt már, biztosan születtek volna kellően fantáziadús, méltó utódlásai egy kor szellemének. Ehelyett a központi elosztóban felsorakozott team összedobott valami igénytelen, értelmezhetetlen és egyáltalán nem a valóságot mutató, humortalan fércmunkát, aminek társadalmi értéke a mai világban nulla. Remélem, leveszik a műsorról hamarosan.

l_andras 2012.04.12. 20:57:11

@cattaneo: Csatlakozom, ez egy fércmunka. Korképnek tökéletes, másnak nem. Esti tornát nem hozzák vissza? Valamelyik káder rokonsága csak vállalja azt is.

zitoka 2012.04.12. 22:33:48

@no mail, no problem: A HIX Arena-ra kellett telnetelni, a "chat"-re, csak akkor még nem így hívtuk.:) Az "újságokból" én a Mókát járattam, az meg nem volt baj, hogy nem valósidejű volt. :) Ahh, régi szép idők, arénás kocsmázások és találkozók. :)

GatyaPityu 2012.04.12. 23:06:12

Azért annyi pozitívum van benne, hogy a XXI. század elejére sikerült a Maciéknak is lecserélni a régi távkapcsoló nélküli Junoszty tévét lecserélni egy modern, lapos LCD-s tévére. :D

Viszont a "parizer" arc és az ölelgetés szerintem is gázos... És az is, hogy kimaradt a fogmosás.

no mail, no problem 2012.04.13. 00:55:20

@zitoka: köszi. az arénának csak a neve volt meg, mindig azt hittem, h az is valami digest-es levlista. a mókáról kb 1993-94 körül pár hét után elmenekültem, nagyon szörnyű volt.

states1 2012.04.13. 12:07:33

Meg kell vele beszélni, hogy ezután járjon a Mikroszkóp Színpadra, és élvezze Sas Józsit két nyugger munkásőr között gargalizálva. Majd lefekvés után katt az átévére, ahol Kálmánka "faggatja" Mesterházyt a csak látensen növekvő szoci népszerűség rejtélyes okairól.

zumm 2012.04.13. 14:55:30

Szerintem is nagyon gáz:
macifiú hazajön, köszönni persze nem fog, leül a gép elé, lány odamegy, "szia, hát itt vagy? beszélsz/játszol/interakcióba lépsz velem?" - macifiú még csak rá se néz, lány még mosolyog rá, de hasztalan, miután a lány elment, fiú utánanéz, "végre elhúzott, megyek tévézni", de ott is csalódás éri, ott van a macilány és a nyuszi, "na húzzon innen ez a nyúl!", és aztán átkarolja, jelezve, hogy nincs is harag, csak lehetőleg ne szóljon hozzá, hanem hozza a zsírkrétákat és ha kussban marad, rajzolhat ő is...

coco 2012.04.13. 18:30:18

kehes maci:D

ez aranyos:)
süti beállítások módosítása