Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (404) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16484) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

A Coollal növelte az RTL a nézettségét

2012. április 11. 16:30 gk 4 komment

Az RTL kábelportfólió (Cool, Film+, Film+2, Prizma TV, Sorozat+, Muzsika TV, Reflektor TV) első negyedévében a 18-49 éves kereskedelmi célcsoportban a teljes napon 12 százalékos közönségarányt ért el, 16 százalékkal javítva előző évi eredményén.

Az idei év legnagyobb nyertese az RTL kábeleiből a Cool, a legnagyobb növekedést érte el a kereskedelmi célcsoportban a teljes napon és főműsoridőben egyaránt. A kábelcsatornákat vizsgálva 2012-ben 94 estéből (2012.04.03-ig) 63-szor győzött a Cool, míg konkurense a Viasat3 14 alkalommal.

A portfólió második legerősebb csatornája a Film+ 16 nyert estével büszkélkedhet. A Film+ legsikeresebb estéje március 28-án volt, amikor 10,1 százalékos közönségarányt tudhatott magáénak. A szállító című akciófilmre a kereskedelmi célcsoport 13,9 százaléka volt kíváncsi. Ezzel az eredménnyel túlszárnyalta önmagát, ugyanis történetében először sikerült átlépni főműsoridős átlagban a 10 százalékos álomhatárt. A Film+ dinamikus fejlődésének további bizonyítéka, hogy április 7-én sikerült még a Tv2-öt is megelőznie. Fölényét az este alatt végig megőrizte, így 7,5 százalékos közönségarányt ért el, míg a Tv2 csupán 6,4 százalékot.

A Cool főműsoridőben március 4-én volt a legeredményesebb, ekkor átlagosan a fiatal felnőtt nézők 9,6 százaléka választotta. A kimagasló eredményhez a Neveletlen hercegnő című romantikus film második része segítette hozzá, amely a nézők 11,2 százalékát ültette a képernyő elé. Március 3-án este hasonlóan magas közönségarányt ért el, így ez a hétvége volt a Cool történetében az eddigi legsikeresebb. A legfőbb konkurens, a Viasat3 legjobb estéjén, március 17-én is csak 7,9 százalékos közönségarányt szerzett.

A Cool előnye a filmválaszték. A nagy stúdiók sikerei mellett a világ sorozatkínálatának legjavát sugározza kora délutántól késő estig.

Címkék: rtl cool

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Na gyere ide, játsszuk le ! 2012.04.11. 22:53:45

Film+ az igénytelen alja-magyarok HBO-ja !
A szállító...még mindig tömegeket érdekel az a kopasz majomivadék ?

The Man Who Laughs · http://trashneveles.blog.hu/ 2012.04.11. 23:28:53

Azért vannak jó filmek, kuriuzomok is a Film+-on. Én bevallom inkább nézek minden nap Seagal filmet mint tehetségkutatónak álcázott valóságshowt vagy valamelyik magyar szappanoperát.

retsam89 2012.04.12. 11:17:48

Valószínűleg én vagyok a hülye, de:

" 12 százalékos közönségarányt ért el, 16 százalékkal javítva előző évi eredményén."

-4%-ról...? Vagy ez hogy van?