Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Itt az új Susan Boyle - csak fiúban

2012. március 26. 18:00 sixx 105 komment

A nálunk Csillag születik néven ismert Britain's Got Talent idén megint belenyúlt a tutiba, úgy látszik, a brit vidék kiapadhatatlan forrása a felfedezetlen, de operaénekesi adottságokkal bíró tehetségeknek. Kezdődött mindez Paul Potts walesi telefonárussal, aki 2007-ben megnyerte a tehetségkutatót valóban kiváló hangjának köszönhetően, aztán jött Susan Boyle 2009-ben, most pedig itt van nekünk Jonathan Antoine.

A 17 éves srác nem az a tipikus színpadra termett alkat, súlya miatt, mint mondta, folyamatosan cseszegették a suliban, hű társa, egy Charlotte nevű csaj védte meg állandóan, az, akivel énektanárhoz is közösen járnak. A hivatalos verzió szerint ez az énektanár javasolta a párosnak, hogy induljanak el a tehetségkutatóban, de mivel mindenki tudja, hogyan működik a szereplőválogatás az ilyen műsorokban, valószínűbb, hogy a producerek kérték fel őket az indulásra.

Simon Cowell, az Ember, Aki Intézményt Csinált a Zsűritagságból (X Factor UK, Britain's Got Talent, X Factor USA, American Idol) persze pontosan tudja, mi kell a drámához és az eladható televíziózáshoz, Jonathan színre lépésekor megjegyzi, hogy már csak ez hiányzott, a forgatóükönyvnek megfelelően kissé szkeptikusan kérdezősködik (közben megkapjuk a közönség közömbös vagy unott arccal ülő tagjait mutató vágóképet is), majd különösebb meggyőződés nélkül sok sikert kíván a duónak.

Aztán megszólal a hang, a The Prayer című dal, amit eredetileg Andrea Bocelli és Celine Dion adott elő még valamikor 1999-ben, és Simon arca felderül, aztán elképedés ül rá ki rá, végül csodálat és elismerés (természetesen az elképedt közönséget is megmutatják) - zseniális a faszi. A produkció végén Cowell javaslata az volt, hogy Jonathan ejtse Charlotte-ot, de erről természetesen szó sem lehet, hogy is lehetne, ez nem az Éden hotel, hanem egy tehetségkutató, Jonathan pedig a modern gáncs nélküli lovag.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sixx · http://comment.blog.hu 2012.03.26. 18:31:12

@Browning: évente van BGT, csak mondom. a magyar műsor címén meg dolgozz még, nem az igazi.

matlab compiler 2012.03.26. 18:39:09

Egyetértek... elég csak Szabó Előd példáját venni, kiszórták, pedig szerintem jobb volt a többi versenyzőnél, vagy elgalábbis végig versenybe maradhatott volna. Mondjuk lehet jobb is, azóta a saját űtját járja, de ez nagyon rossz üzenet, hogy a csak a külső számít.

penelope garcia 2012.03.26. 18:53:56

A srác tényleg simán leénekelte a csajt, s végül muszáj lesz különválniuk. Pedig a csaj is nagyon jó.

penelope garcia 2012.03.26. 18:55:17

@MissX:

Tóth Verát mondjuk nem vágták ki. Vagy ő csak a kivétel?

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.03.26. 18:56:57

Azt vártam, hogy Cowell felmegy a színpadra és meghallgatja közelről, hogy tényleg a srác énekel élőben.

rockjano 2012.03.26. 19:06:20

Azért van itt is nyálcsorgatás kérem rendesen :-)

Talán profibban mint nállunk de ugyanaz a giccs.

Ugyanmár, szerintem az ország méretéhez képest a mi giccsünk sem sokkal alábbravaló... sőőőt
(jó itt legalább magyar nótát nem énekel senki)

MissX 2012.03.26. 19:08:50

@penelope garcia: ő a kivétel volt, a szabályerősítő :)

ha megnézzük, azok az emberek, akik kevésbé tetszetős külsővel rendelkeznek, mind gúny tárgyává váltak a médiában (szíj melinda pl.) nálunk úgy tekintenek ezekre az emberekre, mint egy termékre. aztán az vagy eladható (szerintük) vagy nem. tinilányoknak szépfiú kell és nem pavarotti-hang. sajnos.

Na gyere ide, játsszuk le ! 2012.03.26. 19:13:10

Annyira megrendezett az egész...mint a Csillag születikben a Simándy-díjas szántóvető jelenete.
Ezeket a "tehetség"kutató műsorokat csak a teljesen idiótákért érdemes nézni !

TGabi 2012.03.26. 19:30:46

@MissX:

Ja, ja - külföldön pl egy Német Katica már javában tovább jutott volna, mert ott nem a "hogynézelki faktor" dönt.

TGabi 2012.03.26. 19:30:46

@MissX:

Ja, ja - külföldön pl egy Német Katica már javában tovább jutott volna, mert ott nem a "hogynézelki faktor" dönt.

Gyurma Pappa 2012.03.26. 19:35:46

@Advanced Flight: de legalább van ilyen. Itthon nem találtam semmi olyat, ami egy kicsit is meghatott volna, az angolok/amerikaik valahogy mindig megoldják.

csab2 2012.03.26. 19:42:17

@MissX: Valamelyik Megasztárban volt egy villamosvezető roma srác. Őt is beválogatták a legjobb 12-be. Szóval a Megasztárok (eddig) pont azért tetszettek, mert nem igaz rájuk, amit írtál. Ja, és az X faktorban is volt egy Tarány Tamás. Szóval szerintem nincs (teljesen) igazad.

binary11 (törölt) 2012.03.26. 19:47:18

A köcsög, előítéletesek nyugodtan kapják be. Nagy tehetség a srác, gratulálok

FeroxX88 2012.03.26. 19:51:10

jaj. annyira annyira annyira utálom, hogy teljesen tisztában vagyok vele mennyire mesterkélt és felépített az egész, de akkor is működik, mert annyira profi, kb, mint egy tudatmódosító szer trip, szal azzal együtt h látom, tudom, hogy rohadt nagy giccs parádé az egész, mégis megindít..

azt viszont nem szabad elvitatni, hogy a srácnak nagyon fasza hangja van főleg ahhoz képest h 17 éves.

Gyurma Pappa 2012.03.26. 19:53:37

@FeroxX88: ugyanígy vagyok vele. Pontosan tudtam, hogy Takács Nikolááász előadása közben, hogy meg van rendezve az egész, de annyira király volt a srác előadása, hogy bejött nagyon (akkor utoljára, utána több érdekes előadása nem sok volt).

t.peter 2012.03.26. 19:57:13

@Na gyere ide, játsszuk le !: Ez butaság. Hallottál már korábban a Simándy-díjas szántóvetőről? Nem. Fent van két klipje a youtube-on? Na és? Ki tudott eddig róla, hogy van?
Megrendezett? Persze, hogy az. A színházban és a moziban is megrendezik, amit látsz, mégis tetszik, mégis lehet értékes.
Tehetségkutató műsorokról van szó, tessék értékelni a tehetséget, nem pedig azt, hogy milyen mackóalsó van az illetőn.

Szerintem mindkettő tudománya értékes, hadd lássa őket a világ!

t.

Demszky 2012.03.26. 19:58:57

Ocsmány és igénytelen, mint Susan Boyle.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2012.03.26. 20:11:36

Biztosan gyermeteg vonás, de én mindig boldog vagyok, ha egy tehetség lehetőséget kap. Nem érdekel a körítés, külön tudom választani a műsor megrendezett részét a produkciótól, fülem van, vagy tetszik, vagy nem tetszik. Tetszik.

mzsolt8 2012.03.26. 20:12:18

@Mostly Harmless: igen, azzal sem vallana szégyent, és még hasonlítana is külsőleg, mondjuk Meat Loafnak azért más a hangszíne...

aeroller 2012.03.26. 20:15:49

Szerintem kár elvitatni a kölyök tehetségét, egyszerűen brutális, 17 évesen ezt tudni, az akárhonnan is nézem komoly eredmény.
Az, hogy megrendezett vagy nem tökmindegy, hallhattuk, kaptunk pár percig valami igazit.
Sokra fogja vinni, és ki is jár neki.
A kinézete pedig nekem tökmindegy....

bandos 2012.03.26. 20:27:11

bár undorító a sok statiszta, a zsűrik a műsorvezetők, mind-mind hazug gesztusok, pénzért és nézettségért felvett viselkedés, stb.
de attól még lehet szeretni egy ilyen kis dagi srácot, aki (még) tényleg őszintének tűnik, és elhiszem, hogy tényleg nem egy sikertörténet volt eddigi élete.

Triest 2012.03.26. 20:34:51

Jó a csaj... Mi volt a kérdés?

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.03.26. 20:38:09

Hű, de sok bennfentes kommentelő és blogoló van, akik aztán hű de nagyon átlátják az egészet. Rosszmájúság, tipikus jó magyar szokás. :D Megrendezett, mesterséges... és? A pankráció is az, mégis baszott látványos és szórakoztató. Ezzel az erővel ne nézzünk filmeket meg képregényeket se olvassunk, mert azok olyan nem reálisak...
A srác amúgy jó.

Mostly Harmless 2012.03.26. 20:39:17

szóseróla, azért a csajszi is csak a srác mellett tűnik soványnak...

2012.03.26. 20:40:17

Én sunáznám mindkettőt

micsoda? 2012.03.26. 20:46:08

A német zenés műsorokban az idős énekesek semmivel sem aratnak kisebb sikert, mint a fiatalok. Ez is máskép működik nálunk.
Különben jó hangja van a fiúnak,de Simon Cowell sem eldobni való:)

lilakáposzta 2012.03.26. 20:48:58

szerintem a közönségnek is tetszett. néhányan annyira megdöbbentek, hogy csak felálltak a többiekkel, de nem kezdtek el tapsolni a tömeg hatására, csak álltak bután :D

2012.03.26. 20:55:13

Operában a külső másodlagos, a srác - amennyiben a hangja tényleg elég jó, és az is marad - viheti valamire.
Johan Botha (tenor): www.berkshirefinearts.com/uploadedImages/articles/242_An-Outstanding-Meist420623.jpg

Thomas Quasthoff (bassz-bariton):
1.bp.blogspot.com/-tyNGPEisfX8/TY0Gx5DWm5I/AAAAAAAAFBg/tJAq3ZdNDL8/s1600/Quasthoff.jpg

Mindketten méltán elismert művészek.

háténvagyokaz 2012.03.26. 20:59:47

Annyira megható a srác őszinte , naiv csodálkozása, öröme... Nem is hiszi eleinte, hogy neki szól a dícséret. Teljesen zavarban van, látszik, hogy nem ilyesmihez szokott idegenektől. Drukkolok neki, hogy meradjon ilyen addig is amíg eléri, hogy abból tudjon nagyon jól és boldogan élni amit igazán szeret csinálni.

sien 2012.03.26. 21:24:39

nagyon profik vagytok meg minden, tudjátok a nagyon tutit, de engem megvett kilóra ahogy elbakizta a belépőt, el elcsúsztak a zenétől és a lány is melléénekelt kicsit a közepén. ennyire nem lehet 17 évesen profin szinészkedni szerintem. izgultak hihetetlenül, és a srác csodálatosan énekelt. a többi a kutyát se érdekli.

Naib 2012.03.26. 21:31:23

@Aszteroida-bányász metal énekes:

Eszed az neked is sok van, talán azért gondolkozni legalább megpróbálhatnál. Filmen / képregényben / hasonló médiumokban nem próbálják meg beadni neked, hogy ez a valóság, a különböző realityk-ben és a hasonló tehetségkutató szarokban (Magyarisztánban legalábbis, külföldön akad még kivétel, amint az fentebb látható) meg az arcodba hazudnak, hogy ez a vérvalóság, közben meg süt róla, hogy milyen igénytelen és megrendezett. De ha van rá igényed, zabáld, és védd is meg publikusan! :)

Naib 2012.03.26. 21:32:32

@Naib:

pankráció meg dettó, hogy lehet azt élvezni amikor előre le van zsírozva? Mi a verseny benne, az izgalom? Szánalmas műmájerkedés.

Zola_ 2012.03.26. 21:36:16

Pontosan azért jó, mert bár rendezve van, mint egy film, de a főszereplők hétköznapi emberek, akikről olykor kiderül, hogy nem is annyira Hatásvadász, de vonzza a nézőket, és ez a lényeg.

Virgo1975 2012.03.26. 21:37:05

@MissX: @TGabi: majd erre akkor térjünk vissza, mikor meg is nyerte a srác..mert hogy továbbjutott az előválogatón, nem jelent semmit. Katica is tovább jutott, sőt, csak az élőbe nem.

Zola_ 2012.03.26. 21:37:52

@Zola_: ...akikről olykor kiderül, hogy nem is annyira hétköznapiak. Hatásvadász, de vonzza a nézőket, és ez a lényeg.

Zola_ 2012.03.26. 21:40:49

@Virgo1975: nem az a lényeg, hogy megnyeri-e a versenyt, hanem, hogy elindul-e a karrierje

defenestratio · http://www.youtube.com/watch?v=SEuBeH4LCyU 2012.03.26. 22:04:12

Hogy mennyire ellent tud mondani a kinézet és a hang, arról Thomas Quasthoff tudna mesélni...

www.youtube.com/watch?v=OU2KJrASGw8

KopaszMercis 2012.03.26. 22:11:42

@aeroller:
Megrendezett... Es akkor? Magyarorszagon SEHOL egy ilyen tehetseg ninclsen szinpadon. Sem megrendezve, sem meg nem rendezve :-P

mutant · http://universal.blog.hu 2012.03.26. 22:28:35

Azért lakozik a torkában,mert megette. Egyébként tényleg tehetséges.

Takacsi 2012.03.26. 22:30:54

@Demszky: gondolom te szép vagy és tehetséges :)

takács bálint (törölt) 2012.03.26. 22:31:01

@Naib:
megrendezett. de csak a zsűri van beavatva. ők nyilván tudják, hogy a srác a kinézete ellenére tud valamit. de a gyerek nem tudja, hogy ők tudják.

pucros 2012.03.26. 22:57:30

A súly nem kinézeti probléma hanem nehéz vele sokáig élni.

Fogyjon le!

cukorrépa 2012.03.26. 23:00:48

siralmas, szánalmas és predeiktálható, hogy a comment:com a zsűrivel, pontosabban ezzel a dugasznyi kompenzátor Cowell-lel foglalkozik. gratula cc.

ui. a srác hangja fenomenális.

tonalcar 2012.03.26. 23:01:31

Ami-Aki csúnya>hosszú távon nem lehet sikeres! Én sem vagyok az...

banyanyanya 2012.03.26. 23:12:11

@nemorino: "Operában a külső másodlagos"
te is tudhatnád h a MET közvetítések korában ez nem igaz MÁR, szegény Pavarottival lezárult ez az időszak, és hiába van Johan BOtha, max arra lehet használni (mert járni nem igazán tud), hogy a rendező leülteti egy székre a színpadon és ott énekel, oké h szépen, de mi haszna így?
és itt ebben az esetben nem a külső a lényeg, hanem h 17évesen valaki ennyira ne legyen elhízva, mert krvára egészségtelen. Fgyjon le, tanuljon MÉG tovább énekelni, dobja a csaj, és ne adja el magát Simon Cowellnek. Napersze a műsor nem erről szól, de remélem a végén a srác nem rokkan bele.
Paul Potts is csak egy ideig volt érdekes, a lemeze ami kijött egy fos, szegény összevissza énekel, és most már nem tudom kit érdekel. lényeg h a 17 éves srác fogyjon le! lány meg tanuljon meg énekelni, ha erre van esély.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.03.26. 23:33:31

@Naib: Nem zabálom, de látom, te is hiába álltál kétszer be a sorba észosztásnál, ha egyszer se kerültél szóra. Bonyolult a képlet, talán a dawn-kóros majmok is megértik: SZÓRAKOZTATÓ műsor. Szórakoztat? Igen. A srácnak tényleg ilyen hangja van? Igen. Sokat hazudnak a pofánkba? Nem. Persze, aki beveszi, hogy minden kamu, az meg is érdemli, hogy nem jutott tovább a kiscsoporton. Nem mellesleg lehet, hogy a pankráció történései előre szkripteltek, de ugyanúgy felteszem a kérdést: a filmnél nem zavaró? Ott sem a véletlen dönti el, hogy mi lesz a vége, hanem a rendező. Látványos? Igen. Szórakoztató? Igen. Kell ennél több? Nem. Max. neked egy guminő.

Rafkóblog 2012.03.26. 23:45:54

Like! A csajnak meg akkora a csecse, mint a srac. Ez is like! Remelem hamarosan vetkozni fog :) nah jo, nem ;)

krferi 2012.03.27. 00:08:11

@Aszteroida-bányász metal énekes: Na jó, de érted, neked a pankráció szórakoztató, és te kiscsoportozol? Ki a kedvenced? Nekem Ultimate Warrior volt. Hatodikban.

Tomi1994 2012.03.27. 00:15:00

@defenestratio: @nemorino:

Thomas Quasthoff zseniális. Nemcsak klasszikus, hanem a jazz műfajban is:

www.youtube.com/watch?v=RESX8YroSCQ
www.youtube.com/watch?v=uJzWkoGrYyk

Egy mesterkurzus, hogy tanít...
www.youtube.com/watch?v=kl1OWwn5Gq8

satch 2012.03.27. 00:22:36

@Aszteroida-bányász metal énekes:
Nem vitatkoznék, hogy ez szórakozatató, de elég rossz párhuzamokat vonsz. A pankráció 10 éves kor után nem szórakoztató szerintem, de mind1. A filmeket meg hülyeség felhozni.
Akinek nem tetszik ez a túlzott megrendezettség (nekem sem annyira jön be) annak szerintem azzal van a baja, hogy pont az őszinte reakció veszik el. Én úgy gondolom, hogy normál esetben a közönség szájtátva nézte volna végig, nem pedig felugrik hujjongani és beletapsolni az előadásba.
Ettől még ügyes gyerek meg sok sikert.

bretman 2012.03.27. 00:41:48

Mennyire gyűlölheti a csaj a srácot :-)

Semmi akaraterő nincs benne, meg karriervágy, csak irgalmatlan tehetség, a csajnak meg csak az nincs, akaraterő meg karriervágy dögivel.

Egyébként Paul Potts jó volt, de messze nem csúcskategória, ezért nem futott be. A srácból, szerintem, lehet valami, pláne, hogy egy huszassal fiatalabb Pottsnál és még lehet tanítani.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.03.27. 01:05:35

@krferi: Hát, amit gyerekként szerettem, azt csak azért nem fogom megutálni, mert felnőttem. Mert ez még gyerekesebb dolog. Szóval, akkor ki is a kiscsoportos? :) Amúgy The Rock.
@satch: De érted, most változtat BÁRMIT is ez az eredményen? Bekerült, mert jó, minden bizonnyal a közönség is élvezte, max. egy előre felvett jelenetet vágtak be. Mondjuk tévén elég fosul is nézne ki pár ásítozó hipszter, akik azt se tudják, mi az az ária. Na, hát ezért van összevágva, jól. :)

Vad.Korte (törölt) 2012.03.27. 01:55:34

Róla tán nem derül ki, hogy nemcsak megrendezett, de egyenesen úgy halászták be valami kevéssé ismert és elismert dalversenyről, mint a mi "szántóvető parasztemberünket". Mert az az igazi megrendezett műanyag szar.

rohejorszaga · http://rohejorszaga.blog.hu 2012.03.27. 03:39:53

@bretman: igen, a csaj szemében pontosan ez látszott! :))

kamasuka 2012.03.27. 07:59:00

@Gyurma Pappa:

Volt az a koreai srác egy hasonszőrű ázsiai műsorban. Na az se volt semmi.

kamasuka 2012.03.27. 08:14:04

@banyanyanya:
A srác baromira izgul. Csak rezeg a kezében a mikrofon. A végén már két kézzel fogja.

Mad Mind 2012.03.27. 08:25:03

Jó a hangja, de miért kell ez a körítés? A hangjuk képzett, nem iskolai énekórán tanultak énekelni. Miért kell mindig eljátszani, hogy épp bejöttek az utcáról és soha nem énekeltek, csak a fürdőszobában?

zsebi66 2012.03.27. 08:40:26

Panem et circenses. A srác viszont tényleg jó és fejlődőképes - mi is lehetne más. A nagy kérdés hogy egy súlyosan önbizalom hiányos gyerek (17) fizikális problémákkal hogy fogja lekezelni a dolgot mert az igazi problémák ott lesznek. Tessék nézni a testbeszédét, gyűrögeti a mikrofont stb... Vagy az elején kellene kiejteni vagy infarktust fog kapni a súlya miatt, vagy maradandó pszichikai károsodás lesz a vége. Az énektanárnő mellé még egy baromi jó pszichológus is kellene, mert gáz lesz belőle.
Számomra a kérdés hogy szabad-e showt játszani ennyire kézenfekvő kockázattal.

kérődzőgiliszta 2012.03.27. 09:11:54

Ez a hang azért elég kiforratlan, és inkább bariton, mint tenor.
Sajnos a mai fiatalságnak nincs megfelelő mintaképe ebben a kérdésben. Rockzenében még csak-csak, de operában végképp semmi!
www.youtube.com/watch?v=zzXpPE

Dr. NiChuck Norris sp. 2012.03.27. 09:15:47

Magyarországon azért működik a sok gagyi, mert beszélnek és írnak róla, mégha fikázva is. Csak elég itt végignézni mennyien hozzák szóba. Mi kell ennél több a reklámozóknak? Ez ilyen egyszerű.
Ami a dagit illeti, az öröme őszintének tűnt és valóban királyi hangja volt. (Nem király viktoros meg lindás vagy egyéb, egyszerűen fenomenális, valóban új Boyle - csajszi nélkül).

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2012.03.27. 09:21:07

A srác a koránál fogva talán még nem érhetett el mindent, ahhoz hogy eleve elvitassuk tőle egy tévés tehetségkutatón való indulás jogát. Ha ismerik is őt netán angliaszerte százezren (és az iskolájában tegyük fel, évek óta kórusvezető is vagy hasonló), az ottani népességhez képest az még mindig kevés. Vagyis nem ugyanaz, mintha itthon valaki már befutott nótakirályként, netán országos hírű mesedalelőadóként és jazzistaként kezdené magát újrapozicionálni.

ex-dr. vuk 2012.03.27. 09:22:31

@bretman: "Mennyire gyűlölheti a csaj a srácot"
Az nem Magyarorszag, nem gyulik alapbol a masikat az emberek, csak mert a masik jobb valamiben.

Analfa Béla 2012.03.27. 09:37:35

Remélem, hogy nem dobja a csajt. Akkor is kiállt mellette, amikor mindenki lenézte. Nem kellene egy barátot eldobni magától. Azt kellene elérni, hogy a csaj magától vonuljon a háttérbe, mert érezze, hogy hátráltatja a srácot.

GRX 2012.03.27. 09:48:12

@kérődzőgiliszta: szerintem is inkább bariton a hangja, mint tenor. De 17 éves korhoz képest döbbenetes, a legtöbben ilyenkor még a mutálást próbálják kiheverni, itt meg egy majdnem teljesen kifejlett hangszínt hallunk.

kérődzőgiliszta 2012.03.27. 10:09:52

@GRX:
Az orgánuma szép.
Azért az énektudás rengeteg dologból tevődik össze, aminek csak egy szegmense, hogy valamilyen fekvésben valakinek - kieresztve a hangját - szép orgánuma van. Meg kell hallgatni pl. decrescendóban, vagy fekvésváltásoknál, stb.
A másik legalább ilyen fontos kérdés, az előadásmód, a művészi interpretáció. Erről egy ilyen verseny első (?) fordulójában nem kaphatunk mértékadó benyomásokat.
A hang minden esetre érdekes. Kb. ennyi!
:-)

upsidedooown 2012.03.27. 10:21:06

Mi a gond a srac kulsejevel? Pa-do-doek jobban neztek ki? Megis evekig enekeltuk bye bye szasat meg a tobbit. Es aradszky szebb volt valaha is? Nem. Az a korosztaly, akihez szolt, megis unnepelte. De geszti rapper is inkabb hasonlit a kiskabosra, mint jason donovanra. Az elso emeletes mereten aluli sracot szinten nem a kulsejeert szeretjuk. Sorolhatnam.

j.jetson 2012.03.27. 10:29:06

@kérődzőgiliszta: hát amíg nálunk SP meg Fluor Tomi a nyerő sztár, akiknek nemhogy énektudása, de még orgánuma sincs, csak zsigerből értenek a marketinghez, addig nálam ez a csávó tud énekelni, meg a csaj is...

pudliho 2012.03.27. 10:45:58

Látom párszor még eljátszák a BGT-ben a nagy meglepődést, ezek szerint a britiséknek is bejön néző a hülyének nézése. Beszélnek róla ez a lényeg.
Aztán persze pár hónap múlva kiderül, hogy amatör versenyző volt egész életében lásd SB

nlght84 2012.03.27. 10:55:12

jaj szegény csúfolják, itt az új bulvár téma, amúgy is a nyugati emberek jó része vágásra érett sertésnek néz ki, persze erről mindenki tehet csak ők nem, pfffff

ha nem zabálna fel egy fél disznót minden nap, akkor talán nem nézne ki úgy mint egy röfi

*azta* 2012.03.27. 11:04:12

bár én nem értek hozzá, meg a műsoroknak ezt a típusát sem igen nézem, de - hát ez egy szórakoztató műsor, nem? ami pont addig akar szórakoztatni, amíg nézed! hogy utána mi lesz a "tehetségekkel", az senkit nem érdekel, de a műsor szempontjából mindegy is. az már egy másik történet (esetleg a tv árcává válnak). nem tudom miért kell unos-untalan számon kérni ezt a sok "tehetségkutató" műsort, meg hőzöngeni, hogy nálunk összesen csak 5 darab tehetséges ember van a 10 millióból, arra meg sok ez - közben meg még mindig rengetegen nézik, vagyis szórakoznak rajta.
és nyilván forgatókönyve van ezeknek - pl. hogy ne legyenek üresjáratok, hogy a gyengébb arcok is mutassanak valamit, hogy kedvenced legyen aki miatt majd legközelebb is jössz nézni, vagy hogy drámák legyenek, meg hogy ilyen jó kis felvezetés után bevigyenek egy gyomrost, aztán hápogj a fotelben levegő után (mert ennek a csávónak tényleg eszement jó hangja van)...

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2012.03.27. 11:20:53

@*azta*: Ez a fellépés valóban meghatóan volt tálalva - amiről én szeretném is hinni, hogy nem átverés -, de azért mégse ugyanaz a kategória, mint amikor bemész egy Batman mozira és látod háztetőkön repülni Michael Keatont... Az ilyen teh.kutatókban azért kell legyen egy határ, amit nem kéne átlépni a nézői sikeré maximalizálásáért. Mert míg az egyik fajta bevallottan csak szórakoztatni akar, addig a másik bizony valamiféle felfedezési, kiemelkedési lehetőségadást sugall. Aminek hitelességét nem szabad eljátszani.

Lehet műsor úgy is, hogy a színpadra kiállva bevallja valaki ha már van valamiféle szakmai előélete, és lehet úgy is, hogy a profikat (gyakorlottakat, rutinosokat, képzetteket) eleve nem is engedik össze a full amatőrőkkel a szerkesztők. Persze az macerásabb lenne, sokkal korrektebb.

Naib 2012.03.27. 11:30:14

@Aszteroida-bányász metal énekes:

Megpróbálom akkor még egyszer, lassan, hátha átmegy.

A filmeknél és hasonlóknál tudod, hogy meg van rendezve, nem is vársz mást. Amiről szintén tudod, hogy meg van rendezve, mert süt róla (már ha van agyad persze:)), de közben megetetnék veled, hogy mennyire őszinte, na az szánalmas vergődés.

Egyébként Down-kór, ha már olyan kurva okos akartál lenni.

(dawn = hajnal, még ha hasonlít is, kicsit máshogy ejtik, ugye. Down = le, lefelé, stb. ami a visszamaradottságra utal).

A különóra csak neked most grátiszba volt, becsüld meg.

szemlelodo 2012.03.27. 11:41:01

@Naib: ha már okoskodsz, tedd okosan. ;)

"A Down-szindróma nevét John Langdon Down angol orvos után kapta. Ő írta le először 1866-ban klinikailag a tünetegyüttest."
-- hu.wikipedia.org/wiki/Down-szindr%C3%B3ma

*azta* 2012.03.27. 11:57:46

@városjáró:
a lényeg szerintem, hogy minél több embert ültess a műsor elé - ezt megteheted úgy is, hogy a félig-meddig profi akárkivel szembe állítasz egy amatőrt, aki aztán valamelyik fordulóban lenyomja a színpadon - addig meg megy a vita, a hiszti, hogy ez igazságtalan, a végén meg a katarzis, hogy de lám, a kis amatőr... nem tudom, ezek a műsorok mennyire vannak megszervezve, megrendezve, mennyire forgatókönyv alapján működnek, de gyanítom, kicsi a játéktér, a véletlenek nem biztos, hogy jó felé viszik a műsort - ha sikert akarsz, mozgatnod kell a madzagokat. és a siker itt a nézettséget jelenti, nem mondjuk Susan Boyle műsor utáni élete, pályája... legalábbis én ebből indulok ki.
amúgy meg nincs ezzel baj, szerintem az emberek zöme elégedett a végeredménnyel - ha nem lenne, nem néznék, nem izgulnának évről évre.

ezabloghunickmarfoglalt 2012.03.27. 12:02:20

en sirtam bazzeg, nem azert mert a srac kover es senki nem hitt benne hogy tehetseges, hanem mert kurva szepen enekelt. a csaj tenyleg hatraltatni fogja. de gondolom o valamelyik producer lanya, aki egyedul sosem lett volna tema.

Aszteroida-bányász metal énekes (törölt) · http://csakjotakarok.blog.hu/ 2012.03.27. 12:32:26

@Naib: Jajj, egy elírás, no shit, Sherlock! Grammarnazi's e-penis pontosan 0,1 milliméterért nőtt! Congratulations! Most már fappolhatsz.
Megpróbálom akkor még egyszer, lassan, hátha átmegy, bár lehet egy minimális olvasási képesség elsajátítása nem ártana.
EZ EGY TV MŰSOR.
Ha ezt a tényt megemésztetted, akkor figyelj, mert jön a következő:
SZERKESZTIK!
Mivel ez egy nagyon nehéz szó és az olyan hikomatosok, mint te lehet hogy nem fogják fel elsőre, megismétlem:
SZERKESZTIK!
Tehát, bizony megesik néha, hogy nem úgy adják le az adást, ahogy felvették és még mielőtt elkezdenél """""érvelni""""" elmondom, hogy az élő adás sem 100%-ig élő, hanem késleltetett élő, hogy még mielőtt valami csúnya dolgot adnának le a fél országnak, még előtte tudjanak korrigálni. Az, hogy ezt úgy állítják be, mintha rohadtul így lenne, nos, akkor nem ajánlom a (ne sírj, direkt nem a filmekkel jövök) hírműsorokat, illetve a Discovery Channel egyik "ismeretterjesztő" adását sem, mert bizony azokban is vannak "pici" csúsztatások, hiába próbálják azokban is beállítani, hogy ez biza így történik. A valóságshow és reality műsorokról nem is beszélek, de mivel az eddigi kommentjeid alapján valószínűleg non-stop nézted a Való Világot és a Győzikét, nem szeretném a benned felépített álomvilágot összedönteni. Ezért egy köszönet kérést minimum elvárok, mehet e-mailben is, ha nagyon cikinek érzed itt megtenni.
A különóra csak neked most grátiszba volt, becsüld meg, jól.

SarahConnor 2012.03.27. 12:53:10

@penelope garcia: Tóth Vera azért maradt és nyert, mert jó volt a zsűri, és a zsűri alatt elsősorban Presser Gáborra gondolok. Mióta esett a zsűriben ülő emberek színvonala, eltolódott az egész egy nagyon durva irányba. Presser (meg általában az első két széria zsűrijei) idejében nem történhetett volna meg, hogy összejön egy olyan évad, mint a mostani, vagy hogy egy Horváth István hangjára azt mondják, hogy jó, mikor végig vérhamis, és fáj hallgatni.

Presser volt az is, aki Szíj Melindát nyomta, és igen, ő sem színpadra való jelenség, hallgatni mégis jó. Kinek mi a fontos, ugye. Sokat elmond a mostaniakról, hogy ha egy szebb csaj szambázott be a színpadra a válogatón, akkor Mester és Bereczki felváltva ugratták egymást a pukkanó szívekkel... már aki tudja, miről beszélek...

digitime 2012.03.27. 13:08:41

@MissX: Alighanem az elejében tévedésben vagy. Külföldön sem a tehetségek megtalálása a cél, hanem a show eladása. Az itteni cuccal egyetértek kb. Sok lesz ide ez a CsiSz/X/Mega trijó.

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2012.03.27. 13:22:51

@*azta*: A néző minden szir-szart néz, csak nézhesse. Ennélfogva nagyon fontos, hogy mit adnak neki, pláne hogy azt hogyan teszik. Kamu teh.kutatót adjanak le folytatásos sorozatként, de egy aktív nézői szavazásra építő műsort ne manipuláljanak semmilyen szinten! Ezt mint elvet mondom, elvonatkoztatva az angol műsortól - mert annak hátterét nem látom annyira át, mint mondjuk a hazaiét.
A magam részéről egyébként túlzónak tartok ennyi énekesgyártó műsort itthon. Nincs ekkora piac. Vagz ha lesz, az már nagyon híg lesz. Minden egyéb előadói verseny jobban szórakoztatna engem speciel, mint egy-egy újabb karaoke show. Pláne ha nem a valódi megmérettetés a műsorcél, hanem a puszta szórakoztatás.

Deuce Bigalow 2012.03.27. 14:29:21

azért az hiteles, hogy simon itt összeáll a zenei berkekben óriási szaktekintélynek örvendő carmen electrával (csak mert rockerek is qrták, ért az énekléshez??), az usa x-factorból meg kib@szarintotta paula-t meg scherzingert...

amúgy a csávókám szegény biztos titokban szerelmes charlotte-ba, ellenben a hangja az priceless, de a csajnak mennie kell előbb-utóbb..

Deuce Bigalow 2012.03.27. 14:35:27

@Fenimore: ratyingerek mindketten, right?? régóta gyanítom..

*azta* 2012.03.27. 15:07:19

@városjáró: "A magam részéről egyébként túlzónak tartok ennyi énekesgyártó műsort itthon. Nincs ekkora piac."

pont ezt magyarázom:
a kutyát nem érdekli, felveszi e a piac a műsor után ezeket - addig "énekesek" amíg tart a műsor! utána boldogulnak ahogy tudnak, a homlokukra pecsételték, hogy tehetségesek! de hogy most befutnak e, vagy sem... ha bizonyos embereknél ez fontos, akkor meg kell venni a lemezét. ha nem, nem. megkapták a 15 percüket. szerintem ez erről szól.

de újra mondom, ez egy szimplán szórakoztató műsor, a tehetséghez annyi köze van, hogy időnként beeshetnek tényleg jó hangú/képességű emberek. de ha lenne kiszámíthatóan nagy nézettség, akkor hetente hirdetnének győztest, mindig új gárdával - és akkor olyan műsorok futnának. a tehetségek itt csak eszközök, mert most ezzel adható el egy műsor - régen meg ndk revü futott. a formátumot kell jól kitalálni, alkalmazni.
meg aztán pl. ha én leülök egyszer majd a tv elé megnézni az rtl-es t.kutatót, akkor azt csak azért teszem majd, mert kíváncsi vagyok a hajósra, meg a puzsérra. a többit lesz.rom.
szóval a műsor maga az érdekes, nem a tehetségek.
szerintem.

Esztrella 2012.03.27. 15:25:52

@Deuce Bigalow: ha valóban a saját nővérébe szerelmes, akkor a csajnak maradnia kell, ez biztos nézettséget hoz... :D

Deuce Bigalow 2012.03.27. 15:43:53

@Esztrella: sorry, nem tudtam, hogy a nővére, csak beletekertem megnézni a főproduxiót..

dads gonna kill me 2012.03.27. 15:54:46

@Esztrella: Mondjuk, ha elolvastad volna a cikket, akkor tudnád, hogy nem a testvére. Csak véletlen, hogy a testvére is Charlotte...

dads gonna kill me 2012.03.27. 15:56:01

@Esztrella: Egyébként meg a képekre is elég ránézni... Ordít a különbség.

dads gonna kill me 2012.03.27. 16:05:03

Nekem a csaj hangja nem tetszett. Ez a duó jobban tetszett:
www.youtube.com/watch?v=269Yxz9dI0Y

Esztrella 2012.03.27. 16:14:45

@dads gonna kill me: igazad van, egy másik cikket olvastam, amit nem találtam ma (abból nem derült ki nekem, hogy ez nem az a Charlotte, akivel fellépett), aztán ma nem találtam azt a cikket és belinkeltem ezt, valóban olvasás nélkül... hát, akkor mégis nyugodtan lehet szerelmes a lányba, nem lesz botrány :) sorry a figyelmetlen kommentelésért!

orco 2012.03.28. 10:51:20

@Esztrella: ha nem tudsz angolul, akkor ne írj butaságokat.

Esztrella 2012.03.28. 11:01:24

@orco: ha nem tudsz magyarul, akkor te se... szerintem elég érthetően leírtam, hogy valóban nem olvastam el a belinkelt cikket, csak egy másikat, amiből nem derült ki, hogy két Charlotte-ról van szó.
Még elnézést is kértem a figyelmetlenségért, de úgy látszik, ezt kár volt az angol sorry szó használatával tennem, mert nem értetted meg. ;-)

Demszky 2012.03.28. 15:55:10

@Takoca: Meg nem értett tehetség vagyok, az a bajom... :D
süti beállítások módosítása