Hatalmas érdeklődés mutatkozik Charlie Sheen Anger Management című sitcompilotja iránt, aminek legjobban az F/X vezetősége örül. Persze valahol várható volt, hogy a CBS vezetőségével, a Warnerrel és korábbi kenyéradó gazdájával összevesző, utána látványos idegösszeomlást produkáló, majd saját magát a hajánál fogva a gödörből kiemelő Sheen visszatérése diadalmenet lesz - erről gondoskodtak azok az iszonyú profi szakemberek, akik az új sorozat felé vezető úton a rögöket egyengették illetve pont jókor gördítették Sheen elé.
Mert azt azért senki ne gondolja, hogy akár a Lionsgate stúdió (a gyártó) és a sorozat első tíz epizódját vakon berendelő F/X nem mérte fel a kockázatokat, nem tudják pontosan jóelőre, mennyit keresnek majd Sheen vitathatatlan eladhatóságán és a mostantól menetrendszerűen érkező botrányokban, tigrisvérezésben és így tovább. Ez egy kurva nagy és a végletekig kiszámított üzlet, amiben olyan súlyos pénzekről van szó, hogy egy cég sem vállalna be egy Sheen-armageddont csak úgy, nem fogja kockára tenni sem a renoméját, sem a bevételeit csak azért, mert egyik legnagyobb sztárja éppen három kurva csöcséről szívja a kokót egyszerre Las Vegasban.
Sheen megszelídítése sikeres volt, ő is belátta, hogy az, amit most a sajtó nagy nyilvánossága előtt művel, az nem mehet tovább, látványosan rendbe szedte magát, a sajtósok pedig gondoskodtak róla, hogy az átalakulás minden lépése benne legyen valamelyik bulvárlapban. Az Anger Managementet felvezető, Anger Monday című hétfői sajtóeseményen Charlie nagyon jó formában volt, a kokó már a múlté, az őrület is, nyugtatott meg mindenkit, és kijelentette, hogy nem akarta, hogy a Két pasi meg egy kicsi legyen a tévés öröksége, mert sokkal komolyabb témákkal szeretne foglalkozni.
Chuck Lorre, a Két pasi meg egy kicsi készítője továbbra is a bögyében van, az világosan kiderült káromkodásoktól sem mentes válaszaiból: Sheen szerint Ashton Kutcher nagyszerű munkát végez a sorozatban, márpedig ő (Charlie) pontosan tudja milyen nehéz egy már bejáratott karakter helyére belépni egy sitcomba, mert a Kerge városban Michael J. Fox kiszállása után vele is ez történt. "Kurva nagy, amit csinál, minden elismerésem neki és a többieknek is. Jon (Cryer), Angus és ő is sokkal jobb forgatókönyveket érdemelne, mert amiket most kapnak, azok javarészt szarok. Nem csoda persze, a legtöbbet Chuck Lorre írja, nem is lehet másra számítani."
Az új sorozat az Anger Management (Ki nevel a végén?) című 2003-as film alapján készül és ha minden igaz, egy olyan fickóról szól, aki a megyei fogdában bekasztlizott rabokkal foglalkozik és persze iszonyú idegbeteg, és terápiára kell járnia. A női főszerepre négy színésznő esélyes: Selma Blair (1. kép), Elaine Handrix (2. kép), Shawnee Smith (3. kép) és Kate Reinders (4. kép). Az F/X egyelőre tíz részt kért be a sorozatból, ráadásul úgy, hogy az első körben csak a költségek 10 százalékát állják (a többit a stúdió és a producerek állják, Sheen fizetése is nagyon alacsony most még), de ha az előre meghatározott nézettségi számokat hozza a sorozat, akkor további 90 epizódot garantáltan megvesznek.
Ez az üzleti modell nem mindennapi, de nem is teljesen szokatlan: Tyler Perry két sorozatot is így nyomott el a TBS-nek. A hirdetőket viszont annyira érdekli Sheen és a sitcom, hogy már most nagyobb érdeklődés mutatkozik iránta, mint az F/X eddigi összes sorozata iránt. A kábeladó éppen ezért rendezte meg az Anger Monday nevű sajtókonferenciát, és küldte el a sorozathoz készített ajánlatát 1700 reklámügynökségnek - úgy, hogy közben a sitcomhoz nemhogy trailert nem tudtak mutatni, de még kész forgatókönyv sincsen. Erre még nem volt példa az F/X, de vélhetően az amerikai tévé történetében sem.
Az Anger Management pozicionálásakor az F/X húzott egy merészet, és a csatorna korhatáros sitcomjaitól (Archer, Louis) eltérően nem kap TV-MA besorolást, azaz kb. 18-as karikát, hanem igyekeznek családbarátabbá tenni - ezzel természetesen a reklámozók sokkal szélesebb körét lehet megnyerni a széria támogatására.
Az F/X sorozatai 2011-ben átlagosan 1,57 millió nézőt érdekeltek epizódonként, felük a 18-49-es korosztályból tevődött össze. Ez 22 százalékos emelkedés volt a 2010-es eredményhez képest. A reklámbevétel ennek megfelelően nagyon szépen alakult, 520,8 millió dollárt sikerült összeszedni belőle, míg öt éve még csak 325 milliót. Bruce Lefkowitz, a Fox kábelcsatornák marketingigazgatója szerint az Anger Management lesz az év legsikeresebb kábelsorozata. Meglátjuk.
saks 2012.01.26. 11:43:32
2012.01.26. 14:05:45
PiszkosFreddy 2012.01.26. 15:10:14
Fiatal vagyok,gazdag vagyok,fasza csávó vagyok,értsétek meg,élni akarok!oszt'kéjsz!
nekemtökmind1 2012.01.26. 15:33:46
Wilson11 2012.01.26. 15:36:59
csárli hárper 2012.01.26. 16:01:57
digitime 2012.01.26. 16:39:43
fakocka1 2012.01.26. 17:29:18
chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.01.26. 17:43:08
2012.01.26. 19:22:35
Jóllátod, aztagratta! Csak akkor Demit nem értem. Anyakomplexus? Vagy inkább a 3 kiscsaj?
De azok meg bűnrondák. (bocs, gyerekpárti vagyok, de tény, hogy nem szépek a Willis-lányok)
digitime@
a franc vinné Charlie-t szerintem behozhatatlan a "munkássága".
Bár a fene se tudja, aki ikreket akar, az nyugodtan rámozdulhat. Visz ez zacskó kólát, leteszteli Charlie-t, oszt 9 hónap múlva benyújthatja a gyerektartási igényt a bíróságon.
Ez is karrier.
justjinx 2012.01.27. 14:00:49