A G4 nevű kábelcsatorna, ami az NBCUniversal egyre értékesebb portfóliójáénak kifejezetten fiatal férfiakra kihegyezett adója, szerződést kötött az EpicMealTime című YouTube-sorozat készítőivel és a tévében is bemutatja az extrém főzős/kajás/zabálós sorozatot.
A kábeladó első körben egy pilotot kért a műsorból, amiben szinte kizárólag csak nagy kalóriatartalmú, az egészséges életmóddal és mértéktartó táplálkozással köszönő viszonyban sem levő ételekről van szó, és amit 2010 szeptemberi bemutatója óta videónként átlagosan 2,8 milliónyian néznek meg, összesen pedig 275 millió lejátszást regisztrált. YouTube-csatornájuk a 12. legnépszerűbb a videómegosztón.
2011.12.20. 12:52:25
hobot 2011.12.20. 14:21:15
Pádár Ádám · http://5panels.kepregeny.net 2011.12.21. 11:23:13