Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Félelem és rettegés a Frei-villában

2011. december 11. 15:15 sixx 157 komment

Nehéz lehet Frei Tamásnak lenni, komolyan, ha én lennék a híres műsorvezető-regényíró, és Miamiban is azzal kellene szembesülnöm, hogy bizonyos gazdasági körök fenyegetnek, bebújnék a sarokban álló, színarany vécécsésze mögé (ami, jól látják, csak úgy ott áll a nappaliban, és igen, 16 millió, azaz ti-zen-hat millió forintból készült) és csendben sírdogálnék. Frei Tamás azonban nem ilyen beszari, inkább elmondja, micsoda szorult helyzetben van, hátha a köz és annak véleménye megakadályozza a rá fenekedő elit erőket abban, hogy elbánjanak vele.

A vasárnapi Blikk megtudta, hogy a jelenleg az USA-ban élő Freit legutóbb, amikor haza szólította a kötelesség, megtalálta pár üzenet, amit így hirtelen nem is tudunk elképzelni, mármint a jó Tamást egyre csak kereső borítékokat és sms-eket, esetleg szóban leadott fenyegetéseket, ahogy égen-földön keresik a célpontot. Végül célba találtak a "Bajba kerülsz, Tamás!" feliratú sürgönyök, faxok és emailek is, a gazdasági elit bekeményít a tévéből kikopott ponyvaíró láttán, mert az a könyveiben olyan fiktív politikus alakját festette le, amire 5-6 valós közéleti szereplő is ráismert.

Nem ez az első eset, hogy fenyegetnek, mesélte minden bizonnyal nagyon komor arccal a Blikknek Frei, de ez most valami komolyabb, súlyosabb, amiről nem beszélhet. Első két könyve olajbárókról, nemzetközi energiamaffiáról, korrupt bankárokokról, politikusokról szól, akik a hont csődbe vinnék saját jól felfogott érdekükben, és ez még mind semmi, mert Frei egy harmadik kötetet is tervez, ami a burkolt célzásnak szánt, A magyar elit bukása alcímet kapta, és ezért került most ilyen rettentő helyzetbe.

A riporter testi épségéért komolyan aggódó olvasókat szeretnénk megnyugtatni, maga Frei sem tart attól, hogy leütik az utcasarkon, de úgy érzi, hogy valami történhet vele, amiről az emberek talán fel sem ismerik majd, hogy a szókimondása miatt járt pórul.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leadfoot 2011.12.11. 15:29:21

Szerencsétlen balfasz összekeveri a valóságot az Összeesküvés-elmélet c. filmmel, és azt hiszi, hogy ő Mel Gibson.

Vagy ez is egy jól (?) megtervezett PR akció, mert elfogyott a pénze, és kell megint valamit kóklerkednie - ez a másik, amit el tudok képzelni...

:-)

Leadfoot 2011.12.11. 15:31:21

@Leadfoot: "PR akció"

Akarom mondani publicity stunt. Vasárnap délután van... :-S

spontan · http://erdekessegek.info 2011.12.11. 15:57:13

Micsoda meglepetés, hogy éppen karácsony előtt jött ki a sztorival, hogy az ajándékvásárlóknak eszébe jusson, hogy van Frei-könyv is a világon.

Gera 2011.12.11. 16:05:30

Azért ez így még nem az igazi, ha meg nem is vereti magát, azért egy meg nem gyújtott molotov koktélt igazán bevághatna a kertjébe.

kukulec 2011.12.11. 16:05:43

@spontan: ezt hívják profizmusnak. ettől még nem kell szeretni:)

kukulec 2011.12.11. 16:08:21

@spontan: ezt hívják profizmusnak. ettől még nem kell szeretni:)

pityipalkó 2011.12.11. 16:16:45

Ha nem tart attól,hogy komoly a fenyegetés akkor mi ez ??

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.12.11. 16:37:05

"haza szólította"

Ezt a Blikkből lehetett ollózni, vagy saját találmány?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.12.11. 16:40:17

Frejtomi annyira, de annyira hiteles, hogy amikor szépirodalmat ír, akkor is - már csak merő véletlenségből vagy megszokásból - leleplez politikusokat.

aha, persze 2011.12.11. 17:01:16

@atpijkamo: Ha bevásárlólistát ír, még akkor is. Jóhogy tiszta paranoia...

Jormund 2011.12.11. 17:28:44

"ami, jól látják, csak úgy ott áll a nappaliban, és igen, 16 millió, azaz ti-zen-hat millió forintból készült"

Ezen de felnevettem! :D

kpityu2 2011.12.11. 17:38:56

Lumnicer-díjat neki.

Makacs Pipacs 2011.12.11. 17:45:30

Szeretnám látni azt az aranybudit? Hola kép?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.12.11. 17:46:35

@aha, persze: :) ??? 1 kiló kenyér, 2 liter tej, 1 bérgyilkos...

aha, persze 2011.12.11. 17:47:58

@atpijkamo: Megy ez neked :) Csak nem te vagy miszterfrei? :D

Vittore. 2011.12.11. 18:24:30

Két dolgot jegyeznék meg itt:

1. A könyve olvasása közben végig ott volt a NAGY MAGYAR VEZÉR, aki bátran odabasz az orosz elnöknek, meg minden magyar hatalmasságnak, miközben okos és szellemes.. Na, tippeljetek, ki lehet ez a NAGY VEZÉR, még ha nincs is megnevezve.

2. Könnyen lehet frenkiznie az eladott példányszámmal, mi példul úgy kaptuk meg a könyvét, hogy vettünk egy 3000 Ft-os Ulpius-os könyvet és ahhoz adták ajándékba. Akkor miről is beszélünk?

+ Na még plusz egy: undortó, hogy véletlenül pont abban a könyves láncnál volt folyamatosan toplistás bestseller a könyve, ahol éppen a kávézóit is üzemelteti...

johevi 2011.12.11. 18:46:34

Nagyon meg lehet szorulva a gazdasági elit, ha csak belföldre tudta postázni a fenyegető leveleket..

rianna 2011.12.11. 19:32:50

@johevi: :))))))) a válság minden szektort érint:D

Behajtó70 2011.12.11. 19:49:29

"valami történhet vele, amiről az emberek talán fel sem ismerik majd, hogy a szókimondása miatt járt pórul"

Esetleg menne éppen a nagymamáját meglátogatni Gratz-ba, és az autópályán mondjuk elromlana a fék...vagy ez már volt?

Egyébként ez a senkiházi gyűlöletkeltő idióta megérdemelné a sorsát!

zvajo 2011.12.11. 20:27:09

Nem Franciaországban él? Legutóbb mintha onnan irt volna.

aeroller 2011.12.11. 20:29:34

Pedig hát tanulhatott volna az előzőekből:)))
Már volt valami bérgyilkos riportalanya, akiről kiderült, hogy egy bútorraktárban dolgozik.
Kamu volt az egész, ha jól rémlik. talán arra gondolt, hogy már elfelejtettük. Ez röhej...
Pont Ő a veszély maga:))) Basszus azt mondta már, hogy a Klicsko fivérek is félni kezdtek tőle? Hát ezért nem volt még interjú! Ugye gyanús volt már nektek is egy ideje?

TH 2011.12.11. 20:32:24

Jelzem neki, hogy ha súlyos sérülésekkel sikerülne kórházba kerülnie, és erről jó pár cikket/tv-riportot megjelentetnie, akkor jobban felfutnának a könyveladások...szóval ez így elég halvány próbálkozás, de kétségtelenül olcsóbb.

pupumpa 2011.12.11. 21:00:24

Bajba kerülsz, Tamás!

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.12.11. 21:02:51

Amerikában él, itt meg árulja a szar és drága kávéját.

tucano 2011.12.11. 21:19:13

Mivel őszintén aggódom a testi épségéért, remélem, hogy Chick Norrist nem keverte bele

Félkraj cár 2011.12.11. 21:42:15

@tucano: Ő nem olyan bátor, hogy viccelődjön a nevével.

GamesBond 2011.12.11. 22:18:58

Kevés lett a korpa ezért nem akart rámászni a FreiRE Szilvia :-P

VVponty 2011.12.11. 22:39:08

Vajon hallott Frei a /pottyantós/budirol?Ki kellene nyomoznia mi lehet az.

Anteovin 2011.12.11. 22:39:17

Chuck Norris mondta, hogy ha így folytatja a Tomi, akkor kitépi az oldalát a Facebookból! Azt tudtátok, hogy a Tomi a szellemek miatt néz be este az ágy alá, mert fél tőlük? A szellemek meg Chuck Norris miatt, mert ők meg Chuck Norristól félnek!

Mercel 2011.12.11. 23:16:47

@chipanddale74:

Ez hülyeség!

A kávéja nem drága és szar.
Ehh.

A Frei nevével jelzett kávék Drágák ÉS szarok:)

Mellesleg aki egy olyan bucifejű nevével fémjelzett kávét vesz aki isten tudja hányszor bukott a kamura épített műsoraival az meg is érdemli.

Tényleg konkrétan hány sztorival is bukott?

"Frigyes"

Amidazophen 2011.12.11. 23:54:47

Simulékony modorú és gerinctelen alak volt világ életében. Túl nagynak gondolja a fantáziáját, pedig nem is az, és irni nála még Havas is jobban tud - ám ő is csak alulról nyalja az irodalom fenekét. Viszont vevője mindkettőnek van elég: ebben az országban minden vacakot el lehet adni, amit kinyomtattak.

Még ennyi szót sem érdemel, mit amennyit leirtam. De mindenkinek lehetnek időnként felesleges gondolatai...

csucsu007 2011.12.12. 00:32:49

volt egy kérdés bérgyilkosnak: mibe kerül egy miniszterelnők?

most mit kérdezne: mibe kerül egy regényiró?

Kisvesza 2011.12.12. 00:33:33

@zvajo: Az állandó veszély miatt mindig változtatja a lakhelyét, sosem tartózkodik egy helyen huzamosabb ideig.

nick: 2011.12.12. 00:36:58

mennyi rosszindulatú tehetségtelen senkiházi fröcsög itt már megint

legyetek kedvesek, írjátok már oda a kommentetek aljára, ti ugyan mi nagyot műveltetek eddigi rongyos kis életetekben, hogy ekkora arccal és teliszájjal fikáztok mindenkit, aki kicsit is többre vitte, mint ti, szellemi nincstelen proletárok!...

lehet vkinek ne tetszen, amit frei tamás ír - erre az egyszerű válasz: nem veszi meg a könyvét, és kész is van

a franchise boltjaiban árult "kávéja" amúgy elég jó, jól van pörkölve, és jó áron is van a minőségéhez képest
de ez itt sokaknak magas - semmi gond, csak akkor ne dumáljon bele olyanba, amihez nem ért

...vagy ha mégis, akkor a kommentje elküldése előtt törölje ki, legyen szíves

mindenkinek jobb úgy

...amúgy meg húzás aludni, mert mindjárt itt a reggel, és vár titeket a bánya meg a szalag! :-P

Megdobbent 2011.12.12. 01:50:37

@nick:: nem latom a kommented aljan, hogy te meg ki a fasz vagy.

fakopács 2011.12.12. 03:11:11

@nick:: Te köcsög! És te ki a fasz vagy? A véleményünkhöz meg jogunk van.

konzum-idiot 2011.12.12. 04:20:44

@Kisvesza: "Az állandó veszély miatt mindig változtatja a lakhelyét, sosem tartózkodik egy helyen huzamosabb ideig."

Ahh, szóval hol a manzárd, hol a földszint. Okos, rafinált ember ez.

Stockton12 2011.12.12. 06:25:30

Ha fele annyi iskolát elvégeztetek volna mint Frei Tamás és fele annyi eszetek lenne, akkor nem itt trollkodnátok, hanem legalább fele annyit el is érhettetek volna mint ő. Nem védeni akarom, meg tudja ő védeni magát, de a mai magyar celebvalóságban és blikk cikkre ilyen hülyeségeket írni mint egyesek...na ehhez kell igazán magyarnak lenni ma. Gratulálok.

Stockton12 2011.12.12. 06:27:54

Jah, és nick-nek igaza van...de amúgy a nick fikázóknak sem látni az aláírását a nagyra becsült véleményük alatt. És igen, az enyémet sem fogjátok itt látni. Ettől még lehet igaza a fentiekben nick-nek.

konzum-idiot 2011.12.12. 06:32:45

"Nem ez az első eset, hogy fenyegetnek, MESÉLTE minden bizonnyal nagyon komor arccal a Blikknek Frei, de ez most valami komolyabb, súlyosabb, amiről NEM BESZÉLHET."

Mesélni mesélhet róla, csak beszélni nem beszélhet..
Értjük mi.

Integető hajbókoló lufiember 2011.12.12. 06:53:36

"...ti-zen-hat millió forintból készült"

Piros pont :)

Kolléga 2011.12.12. 07:02:18

@nick:: Az a kávé tényleg ritka ótvar. A sütemény meg ízetlen és száraz. Ahhoz képest meg tényleg drága, ha jó minőségű lenne, akkor nem mondanám, hogy sokba kerül.

A könyvek meg nem lennének rosszak, de valóban mind a kettőt belengi a bölcs és szellemes vezető szelleme. A másodikban ráadásul sikerül odáig fejlesztenie a történetet, hogy maga a főhős se érti mi a fenének megy oda, ahol semmi keresnivalója. De azután (miután teljesen ésszerűen kivallatják és megpróbálják eltenni az útból) már valóban nagyon motivált lesz, teljesen logikusan.

Kettes · http://orulunkvincent.blog.hu 2011.12.12. 07:23:02

Ha fele annyi iskolát elvégeztetek volna, mint Frei Tamás és fele annyi eszetek lenne, akkor nem itt trollkodnátok, hanem mindenféle kamu riporttal és sírniavalóan szar ponyavaregénnyel húznátok le az igénytelen magyar fogyasztókat.

Ja, és Stocktonnak igaza van. Mert nem annak van igaza, aki nem írja alá a nevét, mint ti, hanem annak, aki úgy nem írja alá a nevét, mint ő.

Én sem írom alá a nevem, mert igazam van.

Tibor

Dour. 2011.12.12. 07:55:45

@Kettes:
Meghatódtam......
Pityeregtem is.
Ki az a Frei?
Stockton még Californiában található?
A fotón utcán szétdobált könyveket szednek össze a szemetesek?

Ilds. 2011.12.12. 08:26:37

Ő legalább valamit le tett itthon az asztalra!!!...

titok84 2011.12.12. 08:30:25

"Amerikában él, itt meg árulja a szar és drága kávéját."
Ez fájt! Íróként, riporterként nem tartom számon (2 oldal után letettem a könyvét), de a kávéi finomak! És olcsók is. Tessék összevetni a Starbucks kávéjával a minőséget és az árat is. Szóval gyepáljátok a mondatait, de a kávét tessék békén hagyni!

Phaszphej · http://phaszphej.blog.hu 2011.12.12. 08:48:31

Nekem tetszettek a musorai es az ipset is ertelmes,intelligens figuranak tartom.
olyan dolgokat mutatott be,amit itthon kevesek,vagy senki.
igaz,megbukott vegul,de olyan dologgal,ami megszokott a mediaban.

a konyvert penzt nem adnek,de ha vki kolcson adja,el fogom olvasni.

Moso 2011.12.12. 09:00:39

aeroller:
na és ha a hitman a bútorraktárban dolgozik?
TB-t meg nyugdíjjárulékot fizetni kell, hitman-ént nincs bejelentve.
Emlékszem a 90-es évek elején mekkora bűvölettel néztük a műsorait(UFO-k, repülő szerencsétlenségek) 10 évesként, aztán felnőttünk, és Freiből egy nagyotmondó törpe lett.

misi46 2011.12.12. 09:02:51

A kávéja nagyon finom, és egyáltalán nem drága.
( igaz, aki automatához szokott, annak drága. )

Col77 2011.12.12. 09:04:10

Már többször elmondta Frei hogy háromlaki életet él. Az évből 3 hónapot Magyarországon tölt, hatot Nizzában (Franciaország), 3-at pedig Floridában (USA). Hát most épp az USA van soron...:)

GGG77 2011.12.12. 09:17:51

@Stockton12: "na ehhez kell igazán magyarnak lenni ma."

Nem, nem. Az az igazán magyar, hogy egy ilyen ember, mint Frei sokra vihette.

(a kávézója ár/érték arányban nagyon rendben van, nem tudom, ez mennyire az ő érdeme, de gratula, bárcsak világéletében csak kávézókkal foglalkozott volna)

konzum-idiot 2011.12.12. 09:20:17

"Ha fele annyi iskolát elvégeztetek volna mint Frei Tamás és fele annyi eszetek lenne, "

Azért a pécs-alsón kiizzadt gimnáziumi érettségit a helyedben nem tupiroznám ennyire. Nekünk legalább annyi eszünk volt, hogy nem bolti eladóval készitettünk kamu-riportot, hogy mennyiért végezné ki az ország miniszterelnökét, melynek következményeképpen surranópályára kellett állnia neki is és a családjának is.

2011.12.12. 09:30:48

Azért ne gondolja senki, hogy ő intézi a kávézók ügyeit, csak a nevét adta hozzá.

Valaki meg árulja el, mennyi iskolát végzett, hogy tudjam, végezte-e már el fele annyit mint ő!

Apophis 2011.12.12. 09:35:53

Látom megint itt van a krémje azoknak a kommentelőknek, akiknek fáj Frei Tamás elért eredményei. Én sem magasztalok senkit, de szívesen élnék azon az életszínvonalon, amin a riporter-regényíró él. Az, hogy kap fenyegetéseket, szerintem teljesen normális. Egy olyan korrupt politikus vagy gazdasági szakember sem szereti, ha kiteregetik a szennyesüket. Egyébként nem kötelező szeretni viszont adott sok olyan információt, amivel tájékoztatott bennünket a körülöttünk lévő világ - esetleg nem csak az állandó vérengzésről szóló - eseményeiről. Érdemes lenne újra visszanézni néhány korábbi riportjait.

konzum-idiot 2011.12.12. 09:38:52

"Valaki meg árulja el, mennyi iskolát végzett, hogy tudjam, végezte-e már el fele annyit mint ő!"
Érettségizett és kész. Aztán egyetem jogi kara, de onnan tiplit vett az első évfolyamon. Ennyi. A többi kamrejsz külhoni oklevél a bizgere és Tsa médiaschool-ból.

méregzsák 2011.12.12. 09:57:59

@Hadrian77: kettő darab egyetemi diploma és egy szakvizsga megfelel? Előbbiek az ország egyik legrégebben működő egyeteméről.

A kávéját én is bírom, a fickó életszínvonalát elfogadnám, de azzal a munkával, amit végzek, életem végéig kifutófiú maradok csak mellette. A műsorát kábé kettő adás után nem bírtam nézni. Öntömjénező, szerintem eléggé üres fejű, és az én szakterületemről tele volt tárgyi tévedéssel.
A csúcs nálam a halálsoron üldögélő sorozatgyilkossal készített riport volt, ahol szemből láttuk a riportalanyt, Frei mellett az asztalon pedig volt egy tükör, hogy a mögötte álló kamera ellenére láthassuk a döbbent arcát. Katasztrófa.

Igen, sokra vitte, sokat elért, nyilván ehhez is kell tehetség, és ha az emberek kajálták, hát csinálja. A gond ott van, hogy van legalább fél tucat nála HITELESebb médiaszemélyiség, aki hasonló műfajban negyedennyi arccal nagyobbat alkotott...

konzum-idiot 2011.12.12. 10:08:32

A helyzet az, hogy nekem megfelelne egy diploma is, szakvizsgával persze, de a helyzet az, hogy frei diplomát itt eme kies honban nem szerzett. Joggal vélelmezem, hogy külföldön sem.

Amit pedig a dosszié nevű szarával elért, ahhoz nem tehetség kell, csak vastag bőr a pofáján és kapcsolatok. Ennyi. Ugyanis az a műsor nem szólt másról mint a nagyotmondásról, a hazudozásról, a nézők félrevezetéséről, hétről hétre. Győzike amúgy beégette őt, mivel 20 %-kal rávert nézettség terén. Ez asszem mindent elmond. Frei kb. ennyi. Nem több és nem kevesebb.

www.Bisex.hu · http://www.bisex.hu/aff/99e46a59d4f8188eda373d36ecd8cc3a 2011.12.12. 10:09:33

Tiszta Gyurcsany trukk
Terroristak fenyegetik Mo.-t
Jah
Es kik?
Elfogtak oket?
Hol a fenyegetes?
Jah
Kami volt
Mint ez is
Kulonben senki nem irna rola

think different 2011.12.12. 10:21:05

@titok84: Mi a baj a Starbucks kaveval?
marmint oke, a poharas, vizes kave szar, de mi a gond a csomagolt porkolttel, amibol van 20 olyan iz, amit legfeljebb netrol rendelhetsz durva felarert.

think different 2011.12.12. 10:22:46

Amugy a Frei fikazoknak:
- a szar konyvet veszik
- a szar(?) kavejat isszak
- a szar musorat neztek

Mi pedig sikeresek vagyunk, mert egy bulvarblogger bejegyzese alatt egymast baszogatjuk:D

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.12.12. 10:25:27

Úgy általában óvatosan kell bánnunk mások fikázásával, ízlésének, okosságának, eszének, tetteinek megítélésével.

Frei Tamás könyveit eddig még nem olvastam (inkább jókat hallottam róluk), kávézójában csak néhányszor voltam és műsorai közül is csak néhányat láttam.
Mindezek alapján azt látom, hogy ez a fickó tehetséges, de legalábbis tud valamit, amivel ki tudott emelkedni a középszerből.

Ugye erre mennyien vágynak? Csak egy kicsit, de mégis valamiben jónak lenni, ami a lelkünket simogatja és netán még pénzt is hoz a konyhára! Amit manapság minden "agymosó" iskola/reklám/trend is sugall: valósítsd meg önmagad!
Maslow-i értelemben szerintem Frei a piramis csúcsára ért, neki sikerült.

Lehet szidni műsorait (csalás és egyebek) - mégis, sokan nézéték.
Lehet kritizálni kávéját (Libri-árukapcsolt, tudjuk) - mégis, sokan fogyasztják.
Lehet vacaknak tartani könyveit (ami műfajilag ponyva) - mégis, sokan megvették, olvassák.

Mindhárom témában terméket ad el, s a jelek szerint jól csinálja ezt.

Szerintem azok a nyáladzók-fikázók, akik valami öngerjesztés után magas szellemi, erkölcsi és látens self-made-man magaslatról osztják itt az észt, szeretnének csak tizedannyi vagyonnal, tapasztalattal, világlátottsággal és ismerettel rendelkezni, mint Frei.

Tévedés ne essék, nem vagyok egy fogadatlan Frei-spin doctor, csupán a dolgok mögötti ötleteket, megvalósítást és teljesítményt látom, ami ízléstől és szimpátiától függetlenül, minimálisan is dícsérendő dolog.

konzum-idiot 2011.12.12. 10:41:38

- Közleményben vádolta meg félretájékoztatással a Frei Dosszié Japánnal foglakozó adását a képregény- és rajzfilmrajongók szervezete - "A mangának több évszázados története van. Az egyórás műsortól nem várható el, hogy átfogó legyen" - indokolta a súlyozást és a hangvételt Kertész Éva, aki az Afrikában forgató Frei Tamás helyett válaszolt. később: "Valószínűleg kevésbé ismerem az animékat, mint az, akik mást sem csinálnak, csak ezzel foglalkoznak" - mondta az 'újságíró', mármint frei tamás.

- A Frei Dosszié című műsorral rendszeresen botrányokba keveredő riporter ellen egy romániai szenátor is pert fontolgatott.

- Feljelentették az ORTT-nél az állatvédők Frei Tamás műsorát.

Átléptem a gyémántokkal kivarrt szegélyű lábtörlőn s most ime, itt ülök frissen vasalt, huszonötezer forintos nadrágomban, szemben Rohadjana Maharszúptával a hires indiai főmuftival, india gazdag és bölcs fiával, akinek, meg kell jegyezzem, csak a bal herezacskójáról legalább fél kilónyi negyvenkarátos arany piercing csüng alá, akinek a legutolsó cselédje is Lamborghinivel jár be dolgozni, szemben az emberrel aki tizennégy matematikust bizott meg, hogy azok kisérletet tegyenek kiszámolni a főmufti egyetlen évi jövedelmét, az emberrel, akinek egy heti széklete is háromszázszor annyit ér, mint a ti mocskos lumpen életetek. Igen a tiétek, kis utolsó senkiházik, akik most is ott hemperegtek a képernyők előtt.
a jövő héten interjút készitek két csillagjóssal, három hires médiaguruval és egy kenguruval. Itt a vége, fuss el véle.. Tarcsanak velem. Tarcsanak ki. De ne mást, csak engem.

tiboru · http://blogrepublik.eu 2011.12.12. 10:44:52

@titok84:

Ja, a kávéi tényleg jók, és ezen az sem változtat, hogy én már Frei hangjától is rosszul leszek, s egyik könyvét sem olvastam.

konzum-idiot 2011.12.12. 10:52:20

Két év alatt (2008. és 2010. áprilisa között) összesen harmincmillió forint értékben kötött szerződést az FKF (Fővárosi Közterület Fenntartó) Zrt. Frei Tamás riporterrel, akinek ezért "véleményvezér szerepet kellett vinnie, személyes meggyőző erejét kellett latba vetnie, tanulmányokat kellett írnia" - számolt be az index.hu csütörtökön.
A hírportál cikke szerint fennáll a gyanú, hogy a közbeszerzési törvényt is megkerülték, mivel a szerződések 2008-ban és 2009-ben is ugyanazon a napon, hasonló feladatra kötettek, és ha nem bontották volna ketté őket, túllépték volna a közbeszerzési értékhatárt, és pályáztatni kellett volna a megbízást.

A 2008. április 1-jén született szerződés szerint Frei Tamás - "véleményvezérként" elvégzendő - feladata az volt, hogy személyes meggyőző erejét szolgálatba állítva vállaljon szerepet a lakossági "tudatformáló akciók" kialakításában és tanulmányokat készítsen. Az Index szerint másfél év alatt hat vékony, angol nyelvű tanulmány született, és a riporter részt vett néhány rendezvényen is.

Hát igen. A tehetség, ugye..

kiskakas 2011.12.12. 10:57:43

Ez itt a reklám helye!

...és ingyen van....:-)

Cang 2011.12.12. 11:05:09

@Anteovin: Ezen a dumán nagyot borultam, Még hogy kitépi a lapját a fészbúkról, ejj :-)

Nash vs. Keynes 2011.12.12. 11:05:37

A kávéi jók. Az is hülye aki politikai szimpátia alapján minősíti azt, hogy mit iszik..

A bérgyilkosos sztori viszont tényleg érdekes volt. Főleg az a rész amikor Juszt László pillanatok alatt előkerített moszkvából az alakot. Hiszen csak 10 milliós város.. :)

Apophis 2011.12.12. 11:10:40

@konzum-idiot: Ez még nem is olyan sok, mint amit a korábbi politikai elit ellopott a magyar adófizetőktől. Csak az elmúlt években felbukkanó nevekből idézzünk: Hagyó Miklós, Gyurcsány Ferenc, stb.

Lottie 2011.12.12. 11:13:57

@nick:: Nálad a pont.
A kávéit imádom, és árban is rendben vannak (a többi kávézóban is ennyibe kerül kb. egy normális kávé és szerintem feleannyira sem finomak), a könyve annyira nem tetszett, de még mindig jobb, mint a többi, mostanság megjelent magyar 'irodalmi művek' 70-80%-a. Ja, és nem, senki nem fizet nekem azért, hogy kiálljak Frei mellett.

méregzsák 2011.12.12. 11:14:17

@Zébácsi: nagyjából egyetértek Veled, ezért is írtam korábban, hogy tehetségesnek tartom Freit. Csak szerintem éppen a tehetség az, ami nem kíván meg olyan látványos külsőségeket, amiket ő produkál.
Ha önmagában az lenne a bajom, hogy neki sikerült a csúcsra érnie, nekem meg nem, akkor zavarna Kepes, vagy zavarna Vámos Miklós is. De ők nem taszítanak.
(Mondjuk a saját kis névtelen világomban elértem azt, amit akartam, szóval nem irigykedem a sikerre, csak a stílusa irritál.)

méregzsák 2011.12.12. 11:18:21

@Zébácsi: "Szerintem azok a nyáladzók-fikázók, akik valami öngerjesztés után magas szellemi, erkölcsi és látens self-made-man magaslatról osztják itt az észt, szeretnének csak tizedannyi vagyonnal, tapasztalattal, világlátottsággal és ismerettel rendelkezni, mint Frei."

Fenti idézeted pedig kicsit ellentmond annak, miszerint óvatosan kell bánnunk mások ízlésének, okosságának megítélésével. Te sem bántál kesztyűs kézzel azokkal, akik nem ismerték el Frei munkásságát a hozzászólásaiban.

konzum-idiot 2011.12.12. 11:24:51

@Nash vs. Keynes: "Főleg az a rész amikor Juszt László pillanatok alatt előkerített moszkvából az alakot. Hiszen csak 10 milliós város.. :)"

Csak hát, Jusztnak valamivel több esze van mint neked.
10 milliós város.. Anyu borogass.

fakopács 2011.12.12. 11:35:02

@Apophis: Ja, hogy a nem is olyan sok, az nálad egy erkölcsi kategória! Sajátos. Frei lopásáról, neked egyből Gyurcsány jut eszedbe. :-))

@Zébácsi: Frei műsorait sosem néztem, könyveiről nem is tudok, vagyona, sikerei nem érdekelnek.

Simán izzadságszagú a történet amit egy a jelenlegi érában kispadon ülő riporter előad.
Erről van és lehet véleményem akkor is ha én lennék az ország legnagyobb lúzere.

körülnéz 2011.12.12. 11:35:20

@Zébácsi: T. Zébácsi!
Azért, mert Frei felért a Maslow-piramis csúcsára (ha így van), azért még -ebben a világban sem! - illeti semmilyen elismerés egy normális embertől. Az, hogy van mit a tejeb (arany WC-be) aprítania, az nem jelenti azt, hogy Ő jó. azt jelenti, hogy sikerült eladni a szarát, és ehhez volt pofája és gátlástalansága. azt jelenti, hogy eléggé erkölcstelen és hazug tudott lenni ahhoz, hogy ezt kitermelje. az, hogy sok ember ezt a szart fogyasztja (egyáltalán nem csak Freinek köszönhetően, hiszen a fogyasztók nagy része azt fogyasztja amit kap, pláne a ker TV-kben), az nem elismerésre, hanem rettenetes sajnálatra méltó szerintem. semmilyen pozitív értéket nem tud felmutatni, ami alapján a legkevésbé tisztelni, elismerni, szeretni kellene, lehetne. és bocs, de a csalás, hazugság, korrupció, talpnyalás és tartalom nélküli magamutogás az én szememben nem olyan értékrend elemei, ami pozitív elismerést érdemel. félre ne érts, nem az irígység szól belőlem, nem sajnálom tőle az elért anyagi jólétet. megszerezte, az övé, éljen vele boldogul, vagy ahogy tud. annyi a mondandó lényeg, hogy a megtermelt anyagi javai nem hoznak neki az én szememben- és remélem még sokunk (bár naiv azért nem vagyok) szemében - elismerést. ahhoz valódi tettek kellenének. a megszerzett tudását, tehetségét elismerem, azt mondom csak, hogy nem jóra használja, a szó klasszikus (rég elfeledett?) értelmében. Frei rossz ember.

körülnéz 2011.12.12. 11:37:23

@Apophis: grat. elkaptad a sztori lényegét. arra vigyázz, hogy este se kapcsold majd fel a lámpát!

fakopács 2011.12.12. 11:37:48

@konzum-idiot: Mielőtt leugacc valakit nézz utána!

hungarian.ruvr.ru/2011/03/31/48261339.html

"Moszkva lakossága 11 millió 514 ezret tesz ki. 2002–2010 között a lakosság 11%-kal növekedett. Ezt bizonyítják az országos népszámlálás előzetes számadatai. A fővárosban az ország lakosságának 8% él. "

Apophis 2011.12.12. 11:37:58

@fakopács: Hát elég nagy lúzer vagy. Nagy az Isten állatkertje és alacsony a kerítés. Szerintem Te ezen a kerítésen ugrálsz hol be, hol ki. Mindig úgy, ahogy a szél a neked kedvező irányba fúj.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.12.12. 11:39:43

@méregzsák:

:-), igazat adok, az említett két mondatom kissé tényleg ellentmondásos. Nem feltétlenül ugyan, de így valóban hibás/sánta a dolog.

Sajnos jó magyar szokás ismerete vezette gondolataimat: ha valaki kicsit is ismert, vagy jobban megy neki, akkor szinte rögvest megjelenik az ellendrukkerek, fikázók hada. Ez tapasztalataim szerint sokszor irigységből ered.

De ettől még igazad van, ezért átfogalmazom feltételes módra és kérdésre:

"Vajon lehetséges, hogy azok a nyáladzók-fikázók, akik valami öngerjesztés után magas szellemi, erkölcsi és látens self-made-man magaslatról osztják itt az észt, szeretnének csak tizedannyi vagyonnal, tapasztalattal, világlátottsággal és ismerettel rendelkezni, mint Frei?"

Így talán korrekt a teljes komment gondolatisága.

Üdv:
Zb.

fakopács 2011.12.12. 11:41:25

@körülnéz: Egyetértünk!

@Apophis: Te honnan tudod hogy milyen nálam a kerítés, te seggfej? Szeretnél te olyan lúzer lenni mint én! :-))

körülnéz 2011.12.12. 11:42:23

@Zébácsi: én pl igen, de nem "csak tizedannyival" :) viszont nem bármi áron! ilyen áron pl biztos nem.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.12.12. 11:42:27

@fakopács:

Én általában arról alkotok véleményt, amit ismerek. Nem látott műsorokról és nem olvasott konyevkről, így ezek létrehozójáról nem nyilatkoznék.

fakopács 2011.12.12. 11:44:00

@Zébácsi: Attól mert valaki valamit el tud adni, attól még hadd ne essünk hasra. A Mc Donalds sem a gasztronómia csúcsa, mégis sikeres. Akkor csak akkor bírálhatom a Mc Donaldsot, ha menő étterem, menő szakácsa vagyok?

Apophis 2011.12.12. 11:44:47

@fakopács: Szerintem a seggfej te vagy. Egy olyan, amely hemzseg mindenhol és elszívja a normális emberek elől a levegőt. Jobb lenne, ha visszafognád magad. A sértegetéssel csak a saját bizonyítványod mutogatod mindenki előtt. De gondolom, tőled csak ennyi telik. Az ilyenektől, mint te, nem is lehet mást várni.

MP 2011.12.12. 11:45:34

A bérgyilkosos sztori után el kellett volna tűnnie örökre. Nem Viktorunk miatt hanem mert átverte a nézőket. Persze nem vagyok naív naponta átvernek csak ha ki is derül....

fakopács 2011.12.12. 11:45:36

@Zébácsi: Én speciel nem a műsorairól és nem a könyveiről nyilatkoztam, ahogy sokan mások sem. A celeb sztoriai nem tetszenek.
Kiszel Tündét is szeretnünk kellene? Hiszen el tudja adni magát!

fakopács 2011.12.12. 11:48:02

@Apophis: Te meg egy ostoba bunkó vagy, akit tetten értem hogy relativizálod a lopást. Erkölcsi nulla vagy. Te meg olyan kijelentéseket teszel faszfej amelyre nincs alapod. Ja hogy előled szívom el a levegőt, mert lecsapok arra hogy erkölcsöd nulla, csak a gyurcsányozáshoz értesz? Szar neked, fulladozzál! :-))

fakopács 2011.12.12. 11:49:40

@Apophis: Az ilyenektől mint te, csak a gyurcsányozás telik, te seggfej!

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.12.12. 11:49:55

@körülnéz:

Nem látok dolgai mögé, és nem ismerem Frei-t.
Azt sem tudom pontosan megítélni, hogy dolgaiban mennyi a csalás vagy a maszlag, és azt sem, hogy mennyi az eredeti saját ötlet. De vélelmezem, hogy van valami része abban, amit létrehozott, alkotott - maagyarul kitalált, megvalósított és el is adott dolgokat.

Csupán ezt vettem védelem alá. Igazából nem is szimpatikus fickó, az ő világa nem sítlusom - ha ismerősöm lenne, valszeg nem őt hívnám sörözni. Illetve egy ok miatt igen: azért az érdekelne, hogy csinálta (sallangmentesen, őszintén). De tényleg, ezt azért megkérdezném tőle.

konzum-idiot 2011.12.12. 11:50:53

@fakopács: Fölösleges lenne utánanéznem pici bogár. A véleményem nem Moszkva lakosságát kérdőjelezte meg, hanem azt tükrözte, mekkora marha lehet az, aki úgy indulna neki egy riportban szereplő moszkvai személy felkutatásának, hogy azt taglalná, érdemes-e egy 10 milliós városban keresgélnie. Aki ekkora looser, annak bizony könnyen el lehet adni még a frei nevével fémjelzett MÚ-sorokat is. :))

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.12.12. 11:55:30

@fakopács:

Bocsánat, félreértettél: egy szóval nem írtam azt, hogy szeretni, isteníteni kellene bárkit is.
Csupán azt írtam, hogy FT elért valamit, mutatványai mögött (mégha részeiben szemfényvesztés is) teljesítmény áll.
Persze, nem akkora zseni, mint amekkorának - ahogy én látom - hiszi magát, de azt azért el kell ismernem, hogy nem tudnám utána csinálni a dolgot. Ez az, amit tiszteletben tartok, s ezért nem írok róla dehonesztálóan.

méregzsák 2011.12.12. 12:00:05

@Zébácsi: cseles, cseles :-))) Részemről az átfogalmazott mondattal kiegyezek. :-)

(bár ha nagyonnagyon kekec akarnék lenni, akkor az, ahogy a kritikát megfogalmazó kommentelőkről nyilatkozol - "azok a nyáladzók-fikázók, akik valami öngerjesztés után magas szellemi, erkölcsi és látens self-made-man magaslatról osztják itt az észt" - még mindig kicsit éles, szóval az állításból kérdéssel semmit nem vettél el az éléből, de végül is nem oviban vagyunk, és a többség is elég határozottan minősítette Freit. Élvezet Veled eszmét cserélni :-)))

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.12.12. 12:00:39

@fakopács:

Bírálni (és nem fröcsögni) szabad és persze kell is. Csupán arra szerettem volna rávilágítani, hogy a dolgok megítélése sokféle lehet.
Remélem, ezt el tudod fogadni.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.12.12. 12:02:48

@méregzsák:

:-)

Rossz hírem van: szerintem nem illik rád a nicked.

:-)

méregzsák 2011.12.12. 12:06:00

@Zébácsi: ez kedves, de nem láttál még este nyolckor gyerekeket kergetni az ágyuk felé, szóval hidd el, jó az a nick :-)))

konzum-idiot 2011.12.12. 12:07:18

@Zébácsi: "de azt azért el kell ismernem, hogy nem tudnám utána csinálni a dolgot. "

Nem tudnád utána csinálni? Nem tudnál megvenni egy operatőrt, egy asszisztrenst, aki gyakorlatilag mindent elintéz helyetted? A témaválasztástól (internet rulez) a riportalanynak felteendő kérdések listájának megiratásáig mindent?
Nem lennél képes betanulni 15-20 mondatot?
Hát, siralmas..

Frei semmit nem csinált, csak a pénzt adta a kezdőlökéshez. Frei képességei közepesek. Ezt bizonyitja, hogy levette a FŐKEFÉT, hogy pénzhez jusson, hogy nem volt képes elégséges szinvonalon sem diplomát szerezni, hogy úton-útfélen rajtakapták a hazugságon, tehát még jól hazudni sem tud. Riportjai hatásvadászok, felületesek, a témákban amelyeket tálalt a műsorokban egyáltalán nem mélyedt el és amikor ingyenes szakmai kontrolt ajánlottak fel neki a műsor leadása előtt, akkor azt elutasitotta. A szenzációhajhászás közepette arra nem gondolt, hogy a bérgyilkos sztori úgy is elsülhet ahogy, és akkor nem csak magát, hanem szeretteit is veszélybe sodorja majd.
Ez a féreg mitől okos? Milyen képessége jó? A seggnyaláson kivül, persze. Mert abban verhetetlen.

körülnéz 2011.12.12. 12:09:15

@Zébácsi: hát így: (és még ígyebbül... sztem, ha nekiugranál Te is tudnád ezt csinálni. Az orosz egyetemi évek nyilván segítenek ebben, de vszinuleg magyar vegzettseg is elég lenne. nem azon mulik. )

konzum-idiot 2011.12.12. 10:52:20
Két év alatt (2008. és 2010. áprilisa között) összesen harmincmillió forint értékben kötött szerződést az FKF (Fővárosi Közterület Fenntartó) Zrt. Frei Tamás riporterrel, akinek ezért "véleményvezér szerepet kellett vinnie, személyes meggyőző erejét kellett latba vetnie, tanulmányokat kellett írnia" - számolt be az index.hu csütörtökön.
A hírportál cikke szerint fennáll a gyanú, hogy a közbeszerzési törvényt is megkerülték, mivel a szerződések 2008-ban és 2009-ben is ugyanazon a napon, hasonló feladatra kötettek, és ha nem bontották volna ketté őket, túllépték volna a közbeszerzési értékhatárt, és pályáztatni kellett volna a megbízást.

A 2008. április 1-jén született szerződés szerint Frei Tamás - "véleményvezérként" elvégzendő - feladata az volt, hogy személyes meggyőző erejét szolgálatba állítva vállaljon szerepet a lakossági "tudatformáló akciók" kialakításában és tanulmányokat készítsen. Az Index szerint másfél év alatt hat vékony, angol nyelvű tanulmány született, és a riporter részt vett néhány rendezvényen is.

Hát igen. A tehetség, ugye..

titok84 2011.12.12. 12:12:45

@think different:
1. Gépi.
2. Drága.
A különleges csomagolt kávék jók, de nagyon drágák. Többfélét vettem már Freinél, nem olcsók, de jóval olcsóbbak, mint a Starbucksé, és ugyancsak nagyon jók. És tetszik a freies baristák hozzáállása is. Az egész kávézónak nagyon jó hangulata van. Hát ennyi. Nem vagyok ellensége a többinek, de ár/értékben szerintem nagyon jó a Frei. Most nem azért, de 290 Ft egy csésze kávé, máshol bűn rossz löttyöt adnak 400-ért.

Stockton12 2011.12.12. 12:21:50

@Kettes: Én is oda tudom írni azt hogy:

Tibor

Apophis 2011.12.12. 12:28:10

@fakopács: Visszanézve a hozzászólásaidat egy igen ritka, ámbár nem elfeledett állatfajhoz tartozol. Úgy hívják csőcselék. Sajnos a kötőszavakon túl nincs egy normális véleményed, ellentétben a többi kommentelő túlnyomó többségével, akik normális hangnemben tudnak véleményt alkotni.

Frei Tamásra visszatérve ő is elkövethet hibát (hibákat) a munkája, élete során. Ő sem egy szent. Lehet, hogy nem volt minden riportjánál teljesen objektív vagy nem minden részletet mondott el, de nem is mindig volt rá lehetősége, hiszen a műsora akkor sokkal hosszabb lett volna (és talán unalmasabb is).

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.12.12. 12:42:39

@konzum-idiot:
@körülnéz:

Nagyjából ugyanazt reagáltátok, így ha nem baj, 2in1 válasszal szolgálok.

Köszönöm, de higgyétek el, nem tudnám utána csinálni - nagyjából ismerem korlátaimat.
Ha képességei tényleg csak közepesek, akkor méginkább ügyes.
És ezzel valóban nem Frei személyét védem. Lehet ellenszenves, visszataszító, egy surranópályán önjelöltként robogó pénzcsináló-machinátor, de ettől még elvitathatatlan, hogy elért valamit.

Üdv:
Zb

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.12.12. 12:44:39

@méregzsák:

Aha, na jó, megértem, de az a fajta méreg (jó esetben) 20.15-re elpárolog, nem?

konzum-idiot 2011.12.12. 12:45:28

@Apophis: "de nem is mindig volt rá lehetősége, hiszen a műsora akkor sokkal hosszabb lett volna (és talán unalmasabb is)."

Érdekeseket irsz.
A műsoridő relativ rövidsége még nem elégséges ok arra, hogy hazudozzunk ami belefér alapon. Kivált nem egy ismeretterjesztőnek szánt műsorban. Ilyet csak azok a senkik engednek meg maguknak, akik hülyék ahhoz, hogy egy műsort önerőből képesek legyenek érdekessé tenni.

méregzsák 2011.12.12. 12:58:24

@Zébácsi: jó esetben igen :-) De azt hiszem, kicsit eltértem Freitől, és ez már a "méregzsák napi zsák mérge" témakör, ami ennél a posztnál enyhén szólva off. Bocs.

Apophis 2011.12.12. 13:00:03

@konzum-idiot: Igazad van. Lehet egy műsor olyan, hogy csak hazudozzunk benne, de meg kell nézni azt, hogy mi van a riport vagy téma mögött. Azt mondod, hogy hazudozott a riportjaiban. Le tudod ellenőrizni az ellenkezőjét? Jártál abban az országban? Ismered annak az országnak pl. a lakóit? A hazugság akkor lenne bizonyítható, ha te be tudod bizonyítani az ellenkezőjét. (pl. jártál abban az országban vagy éltél abban az országban egy darabig.) Ellenkező esetben nehéz megmondani, hogy amit a műsorban Frei Tamás bemutat, mennyire felel meg a valóságnak vagy mennyire fest hamis képet nekünk. Szenzációhajhászás is lehet, ugyanakkor hiteles is. Ezt mindenki döntse el, ha megnézi a műsorát.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.12.12. 13:04:54

@méregzsák:

Semmi gond és persze bocsánat, mert magam is toltam ezen a szekéren egy keveset.

Részemről a szerecsen, egy élmény volt...

Üdv:
Zb

csárli hárper 2011.12.12. 13:08:43

@fakopács: "A véleményünkhöz meg jogunk van."
még.....

Rekspa 2011.12.12. 13:13:06

Egyre jobban érdekel a kávéja!:) Jó reklámot csináltatok neki, eddig azt sem tudtam, hogy van neki!:) Most meg már kíváncsi vagyok rá!:))

Grian Brassfield 2011.12.12. 13:18:48

Emlékeztek a Kínáról szóló riportra? A heherészős retorika hogy jönne be?
"és igen, 16 millió, azaz tihizehenhat mihillió fohorintbohól készült"
Falramásztam tőle. :D

körülnéz 2011.12.12. 13:21:38

@Zébácsi: a tényszerű megállapítással egyet tudok érteni,"hogy elért valamit", csak sztem ez elismerésre méltó dolog (és asszem vhonnan innen indultunk). a késes tömeggyilkos is "elért valamit", de nem hiszem hogy elismerésre méltó. ha Frei - is - ezt az energiát JÓra fordította volna, vagy a nehezebb utat választva valódi értékteremtés útján tett volna szert vagyonára, vagy lenne kétszer gazdagabb, akkor az elismerésre méltó lenne. ez a teljesítmény csak a "ValóVilág-Velvet-Blikk/Sztár/Hot-Parlamenti napló-Aktív" bermuda-háromszögben elismerésre méltó. (tudom, hogy épp ennek a közepén élünk, de reménykedni azért lehet... :) )

körülnéz 2011.12.12. 13:22:47

@körülnéz: helyesen: csak sztem ez nem elismerésre méltó dolog. pardon.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.12.12. 13:39:02

@körülnéz:

Javítás nélkül is értettem, mire gondolsz.

Figyelj, alapvetően egyetértünk, hiszen igen, mondjuk a viszkis rabló is elért valamit, mégse tartanám okvetlen követendőnek (pedig bűnöző léte ellenére nem is ellenszenves Ambrus Attila).

Nem ismerem a teljes Frei-munkásságot és tudom, hogy voltak kérdőjeles részei, de azt hiszem, nem csak negatívumokból áll össze a kép.
Nekem például mindig is álmom volt egy saját kávézó (nem lánc, csak egy pici kis kellemes hely), ahol jó kávét, süteményt, és ehhez hasonló dolgokat árulnék. Nem eddig össze, és talán nem is fog soha. Frei viszont megcsinálta, és szerintem a kévézója (illetve hírből ismerve könyvei is) pozitív példa.

körülnéz 2011.12.12. 13:43:39

@Zébácsi: OK :) további szép napot!

méregzsák 2011.12.12. 13:45:24

@Zébácsi: olyasmire gondolsz, ahol csak pár asztal van, minden nap más és más saját készítésű muffin készül a kávék mellé, nem túl elvont jazz szól halkan a rádióból, kis, szűk utcácskából nyílik, és visszajáró törzsvendégek vannak? Valahonnan ismerős az álom :-)))

konzum-idiot 2011.12.12. 13:47:51

@Apophis: Ez nem igy van. Nem 'döntse el mindenki, hogy hazudtam-e vagy sem' alapon megy. Egy riporternek nem az a dolga, hogy a riportalanyait a kérdéseivel a hazugságba hajszolja, hanem az, hogy az esetlegesen hazudó riportalanyra is rápiritson, az igazat kényszeritse ki belőle.
Egyébként fentebb nem véletlenül idéztem a kamu-riport listájából hármat is ahol jobbára maga a szakma tiltakozott amelybe kontár módon beleártotta magát.
Ezen kivül: Vannak tények, amelyekhez nem szükséges ellátogatni az adott országba, hogy tudjuk, őgy vannak-e avagy sem.
A 'kommandósokkal' készitett riportjának valóságalapja már önmagában megkérdőjelezhető volt, ugyanis az egyetlen ilyen alakulatnál sem reália, hogy a sok millió dollár áron kiképzett elit-alakulat csak úgy, leáll beszélgetni, a titkos küldetéseiről, a munkája hogyanjáról, mikéntjéről lényegi információkat átadni egy ki tudja honnan jött, magát ujságirónak kiadó huszonnyolcadik senkinek. Az meg végképp elképzelhetetlen, hogy ezt a senkit még éles bevetésre is magukkal vigyék és akció közben, golyózáporban adjanak neki interjút. Ilyen nincs. Egyszerűen nem létezik. Hazugság, nonszensz. Ezt egy Tim Robertsonnak sem tennék meg, még akkor sem, ha felsőbb utasitásra engedélyezné ezt valaki, ugyanis ha igy tennének, saját életüket és az akció sikerét tennék kockára.

Bérgyilkos? Szerinted létezik olyan PROFI bérgyilkos, aki a nemzetiségét, a hangját és az arcát hajlandó adni a 'munkájáról' szóló riportban? Ha lenne ilyen hülye, akkor szerinted ki adna neki munkát a nyilatkozata után? Senki. Vajon nem próbálnák-e a zsaruk rávarrni az addig felderitetlen bérgyilkosságok legalább egy részét? Ki kockáztatna meg egy szaros riportért életfogytiglant vagy akasztást? Csak az a 'bérgyilkos', aki még életében nem gyilkolt.

A fridi műsorában megszólaltatott profi autótolvaj is paraván mögül, sapkával a fején adott nyilatkozatot, pedig ő csak egy tolvaj volt (ha egyáltalán).

körülnéz 2011.12.12. 13:50:19

bár sztem ezért nem kell továbbra sem tisztelnünk a Zembert... biztos vagyok benne, hogy Nálad is döntés kérdése volt, hogy milyen irányba indulsz, hogy mire használod a lehetőségeidet (intelligens embereknél ez így szokott lenni). Eddig nem kapott olyan prioritást a kávézó projekt, hogy megelőzzön más fontos dolgokat. Én azt gondolom, hogy Freinél - is - kaptak olyan dolgok prioritást, amik sajnos háttérbe szoritottak más, fontos(abb) dolgokat (pl elveket).
Kívánom, hogy teljesüljön a kávézó álmod és még több is, de ne "bármi áron" ÉS azt is, hgy ha ez vagy más nem teljesül ne bánd, és még sokáig tudj örülni annak, ami(k) miatt esetleg az vagy az nem jön össze.
Hú ez kicsit paposra sikeredett, de tényleg ezt gondolom, és olyan jó lenne, ha mindenki, legalábbis sokan tudnának így élni.

méregzsák 2011.12.12. 13:52:46

@körülnéz: lehet, hogy paposra sikeredett, de maximálisan elfogadható, amit írtál. Köszi.

méregzsák 2011.12.12. 13:53:33

Mármint tudom, hogy nem nekem írtad, de tök jó volt olvasni.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.12.12. 14:18:32

@körülnéz:

Szépen és jókat írtál, köszönöm!

De továbbra is apró félreértés van, mert én alapvetően nem a "teljes" Frei Tamást tisztelem, hanem vannak olyan dolgok, amiket elfogadok, jónak gondolok, amik szerintem nem figyelmen kívül hagyhatóak vele kapocslatban. De Frei számomra összességében sem negatív figura, nem ellenszenves (igaz, nem is szimpatikus, de ezt már írtam, szóval a kettő mezsgyéjén van).
Csupán annyi, hogy dolgai közül -e cikk esetén és általánosan is- én a pozitívumokra figyelek - tehát, de facto nem teszem be őt abba a fiókba (vagyis Frei esetén Dossziéba, ugye), ahová a manapság az oly üstökösszerűen feltűnő celebritások, ismert hölgyemények és fickók kerülnek mások által, és néha általam is.

Köztünk talán csak finomhangolásbeli különbség van -amit látunk, az hasonló, de ahonnan nézzük, az kicsit eltér.
Ez rendben is van, mert e különbségek adják az emberi sokszínűséget, ami a kíváncsi emberek Eldorádója.

fakopács 2011.12.12. 14:22:31

@Apophis: A csőcselék az te vagy kisköcsög, aki felhorkan azért, mert Frei lopásait te azonnal gyurcsányozásra használod fel. A vita itt kezdődött, mert ezt felróttam neked. Peched van kis idióta, a blogoknak az a tulajdonsága hogy visszaolvashatók. Most már unlak, kiköplek.

otapi 2011.12.12. 14:23:48

Az új KÖKI plázában Frei Tomi kávézója volt az egyetlen vendéglátó hely, ami hangulatosnak volt mondható. Ez persze csak relatívan pozitív, a új KÖKI-ről is sokat elmond (nem is megyek vissza arra egyhamar). A kávéja viszont olcsó (kb. fele árak vannak, egy belvárosi kávézóhoz képest), és ízre is egész jó volt.

Mondjuk, a full önkiszolgálás (beleértve a "kérjük a poharakat visszavinni" felirattal) kicsit fura volt, de hát válság van...

fakopács 2011.12.12. 14:25:00

@Apophis: Frei Tamásra visszatérve - nem érdekel a munkássága, ez a fenyegetés hír mindentől független, sima celeb felhajtás. Akkor is az lenne, ha valamely tényleg nívós művész próbálná így magára felhívni a figyelmet, egy partvonalra került embertől pedig szánalmas erőlködés.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.12.12. 14:25:22

@méregzsák:

:-O!

Ha nekem összejön, de te pár nappal később az utca túloldalán rámnyitod a kávézóNKat, én leszek mérges! :-)

Achilles 2011.12.12. 14:27:40

Mennyit fizetett ezért a cikkért?

Ha már a kutya sem figyel rá jönnek a 'bérgyilkosok'?
Mostantól ha elesik a biciglivel, vagy leköpi egy hajléktalan az bizony címlap sztori mert hogy szegény Frei.

Nekem átcsúszott a Kiszel Tünde kategórába: bulvár janky

Beru 2011.12.12. 14:31:17

@Amidazophen: hogy Havas tud-e írni, azt nagyon nem fogja senki megtudni. MErt nagyjából nem ő írja. Nagyjából pont.

méregzsák 2011.12.12. 14:42:40

@Zébácsi: brutálisan jó sütijeim vannak, szóval kösd fel a felköthetőt!

(Jut eszembe, hogy Freitől simán megszerezheted egy bérgyilkos elérhetőségét, szóval vedd úgy, hogy részemről marad álom a kávézó, és ahogy körülnéz írta, igyekszem megelégedni a meglévő életemmel :-)

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.12.12. 14:52:04

Valószínű, hogy nekem is álom marad...

De, ha mégis összejönne a buli (mondjuk ezért tenni is kellene, sokat), akkor simán lehetnél süti/muffin/rétes/ beszállító.
Ha felfutna az üzlet, naponta biztosan vennék egy zsákkal.
Én kávé-jazz-sakk ügyekben vagyok jártasabb, így süti-ügyekben lehetnél te A Megmentő.

méregzsák 2011.12.12. 14:58:52

@Zébácsi: akkor már csak egy Bankár kellene hozzá... hmmm, rétes... de jó is az...

Megint nagyon off vagyok, elnézést mindenkitől, léptem is, mert momentán nem álmokat kellene farigcsálnom...
További kellemes napot!

Peter__Blau 2011.12.12. 15:21:07

@nick:: "jól van pörkölve..."

Te is a bányából írsz, a stílus elárulja.

szódabár 2011.12.12. 15:23:06

"A tévéből kikopott..." Azért ez így erős túlzás. Azért még sokan emlékszünk az utolsó, ukrán ál-maffiózóval készült riportjára. Neki ciki, de a nézőknek elégtétel, hogy ekkorát hazugság után már nem maradhatott itthon sztár-riporter. Szánalmas, hogy most külföldről analizálja a magyarokat a magyar olvasóknak. Ez hasonlít Imre Kertész mentalitására, amikor nem magyarként itthon kért adómentességet...

BilliGéc 2011.12.12. 15:24:04

Höhh, nem iszom kávét csak rebbultot !
-Ki is az a Frei?
- Ja az a hülye magyar?
- Te azzal a néppel nem a válság fog végezni hanem magukat irtják majd ki.
- Gyúrjunk vazze.

megint 2011.12.12. 15:30:27

Én szerettem a műsorait, volt pár nagyon elgondolkodtató rész, pl Afrika kizsákmányolásáról, milliárdosokról...stb

escéhá 2011.12.12. 15:33:51

@johevi: Felderítetted a napom, pedig már benne járunk a délutánban. Jót röhögtem.

Amúgy a válaszom a felvetésedre: nem biztos, hogy megszorultak, lehet, hogy csak a Magyar Postával van szerződésük. :-)

escéhá 2011.12.12. 15:59:28

Frei írta a lószar és verebek közti összefüggésről azt a jó kis bon-mot?

konzum-idiot 2011.12.12. 16:07:23

@escéhá: Nem, ő csak alkalmazza. Mint ahogy azt is, hogy 'A munka szabaddá tesz'. Ő más munkája által válik szabaddá, tehát világfi életét élheti a meglopott magyarok pénzén.

Még nem évült el az eset, szerencsére.
Asszem csak feljelentem én ezt a köcsögöt. Mégis csak 30 millió forint.

Nash vs. Keynes 2011.12.12. 16:17:23

@konzum-idiot: nem hiszem hogy segített volna rajtad ha borogat. Attól még megaradsz konzum idiótának. Jog helyett inkább földrajzot tanultál volna. Analfabéta pöcs.

moszkvadirect.blogspot.com/2011/03/moszkva-lakossaga.html

konzum-idiot 2011.12.12. 16:49:40

@Nash vs. Keynes: Legközelebb mielőtt károgsz: Olvasd vissza a kommentjeimet, ha nem megy, szólj apunak, ő biztosan segit.

Nash vs. Keynes 2011.12.12. 17:03:32

@konzum-idiot: Te szerencsétlen fél-művelt. Ki a francot érdekelnek a baromságaid? Primitíven beszóltál, ráadásul nyilvánvalóan hülyeséget. Menj sírni az óvó néninek ha fáj..

konzum-idiot 2011.12.12. 17:16:38

@Nash vs. Keynes: Ne toporzékolj. Látom, szövegértési nehézségeid vannak. Mássz vissza szépen a gőgös-gúnár gedeonodhoz, nézegesd a képeket, búgócsigázz, nintendózz vagy nézd a minimaxot. Nash és Keynes még túl nehéz olvasmány volna neked, pláne, hogy eleddig csak frei gyenge fércművein szocializálódtál.

Nash vs. Keynes 2011.12.12. 17:25:11

@konzum-idiot: nem lehet, hogy elgurult a gyógyszered? :) Hiába vered a földhöz magad, Moszkva lakossága biz 10 milla, a többi faszságot meg te költöd a történethez, hogy kompenzáld az alsóbbrendűségi komplexusodat.

Nash vs. Keynes 2011.12.12. 17:39:02

@konzum-idiot: nekem is megvan a perverzióm. Visszaolvastalak, hátha tényleg mondtál valami értelmeset. Leszámítva, hogy valszeg tényleg egy bölcsész/jog/könyvtár vonalon szocializálódott határtalan egójú primitív fasz vagy nem mondtál. A fogalmazásod egyértelműen Moszkva lakosságát vonta kétségbe (de ettől még lehetnél hírszerkesztő is, sőt!) másrészt még csak nem is utaltál rá, honnan olyan magától értetődő, hogy megtalálj valakit egy (jé tényleg 10 milliós) fővárosban. Gondolom Juszt feladott egy apróhirdetést a pravdában: Kamu bérgyilkost keresek..
Jah, és hogy teljesen elboruljon az agyad, nem minősítettem freit a műsorát vagy a módszereit, csak a kávéját, de te lecsapsz mindenre mint gyöngytyúk a takonyra.

konzum-idiot 2011.12.12. 17:39:17

@Nash vs. Keynes:
1. Moszkva lakossága úgy két millával több tiznél.
2. Arra reflektáltam, hogy az értelmi fogyatékos azért tartaná a mű-bérgyilkos felkutathatóságát reménytelennek, mert, hogy Moszkva 10 millió embernek ad otthont. Aki ilyen szempontok alapján kérdőjelezi meg Juszt igazát freiel szemben, annak minimo az ovi nagycsoportjától kezdve kellene tennie még egy kört.

Megértettél igy magyarul, libanyak? Vagy forditsam le szuahélire?

Nash vs. Keynes 2011.12.12. 18:09:34

@konzum-idiot: éppenséggel Juszt igazát sem vontam kétségbe, mivelhogy Moszkva lakosságát firtattad a hülyék önbizalmával, és egyébként igen, ha egy moszkvai újságírónak kellene megtalálnia az 5x kisebb Budapesten valakit, az is érdekes lenne. Nekem életszerűbb, hogy Jusztot találták meg Moszkvából. Aztán, hogy kinek és miért volt ez ennyire fontos az tényleg érdekes lenne megtudni

konzum-idiot 2011.12.12. 18:17:18

@Nash vs. Keynes: Elképzelhető, de az sem kizárt, hogy frei stábjának egyik tagja adta el az infót Jusztnak. A vélelem, hogy frei kamu bérgyilkost interjúvolt, magától értetődik. Ha nekem kellene megtalálnom egy embert Moszkvában, én is tudnám, hogy hogyan és hol keressem. Legalábbis hasonló esetben.

Nash vs. Keynes 2011.12.12. 18:40:17

@konzum-idiot: abban biztosan egyetértünk, hogy olyan kaliberű bérgyilkos, aki 1 milláért miniszterelnököt öl nem létezik. Legalábbis nem riportalanyként :). Viszont a muki nagy valószínűséggel mégis a szervezett alvilághoz tartozik, Moszkvában nem nehéz ilyet találni. Aztán onnan kezdve, hogy Frei belekeverte a hülye kérdésével Orbánt rámozdult a magyar belpolitika, és itt jöhetett a képbe Juszt, aki elég rámenős volt világéletében (a hídra felmászós 3 kívánság után sokáig a kedvencem volt) és akinek sokkal "kriminálisabb" maffia kapcsolatai vannak mint Freinek valaha lehetnének.
Szóval érdekes emberek ők ketten. Frei sem kispályás, de Moszkva nem az ő terepe. Kár hogy nem Juszt készítette azt az interjút.

konzum-idiot 2011.12.12. 19:18:18

@Nash vs. Keynes: Juszt értesülései alapján bolti eladó, amatőr szinész. Az alvilághoz persze éppen köze lehet, de ez indiferens abban a tekintetben, hogy még sem echte bérgyilkos. Ha nem öl pénzért, akkor, bár lehet éppen rabló is, mindenképpen hiteltelen, hiába vannak pontos ismeretei az orosz alvilágról. Egy komolyabb kaliberű bérgyilkos kizárt, hogy nyilatkozzon bárkinek, még arca eltakarása, hangja eltorzitása mellett is. Ez egyenlő volna az öngyilkossággal. Silányabb szakmai kvalitású alkalmi munkás talán megtenné, na de a maffia nem az ilyenek szolgálatait veszi igénybe, no meg egy ilyen kreténebb a miniszterelnök likvidálását sem volna képes végrehajtani. Juszt egyébként azért támadta be Freit, mert azt akarta kikényszeriteni belőle, hogy az 'vallja be', a jobboldal megrendelésére lett ilyenné a forgatókönyv. Ezzel a politikailag lejáratódott ballib médiát mentette volna, legalábbis szándéka szerint.

Nem kizárt, hogy a nejlon bérgyilkos kibuktatása is ezt a célt szolgálta, valamelyest tompitva a miniszterelnök elleni merénylet gondolatának valódi 'élét'. Ha ugye a bérgyilkos is kamu, akkor a kérdés is csak vicc volt, nem komoly. Jót nevettünk, kész. Az áldozat (Frei) meg majd megoldja, de legalább nem vetül a gyanú árnyéka a fejekben a ballib média teljes spektrumára.

Nash vs. Keynes 2011.12.12. 19:41:10

@konzum-idiot: nekem az "újkori" magyar újságírás legérdekesebb sztorija volt ez annak idején. Az egyik sztárriporterről kiderül, hogy annyira hatásvadász, hogy még a riporteri ösztöneit is beáldozza (beültethette volna egy paraván mögé a mukit ő is), a másikról meg, hogy otthonosan mozog alvilági körökben. Kis magyar valóságshow.

brand_boy 2011.12.16. 06:23:43

@chipanddale74: Helyesebben:
6 hónapot tölt Magyarországon, hármat Olaszországban, hármat Floridában(nyilatkozta a Blikknek).

Agyafurt egy szemétláda ez a Frei:
Gondolom adózási okokból van ez így, mert még a 10%-ot is sajnálja leadózni.
Hiteltelen ez az egész könyv , hiszen ő is csak egy haszonélvezője, ennek az elbaszott globális "rendszernek".
Beleolvastam e-book formájában:
200 ft-nál többet nem ér a könyv:
Úgy látszik értékben mindent egy kávé árához lő be TAMÁS. ;)
Tamást mindenki tegezi az USA elnöktől a hajléktalanig, talán én is megtehetem.
A picsába kezdek én is hatásvadász
lenni !
Pedig soha nem történt velem ilyen !
A VILÁG leghatásvadászabb embere lettem egyik pillanatról a másikra.
Amikor reggel felkeltem még nem sejtettem, hogy két óra múlva megváltozik az egész addigi életem.
Frei írásairól nekem Truman Capote jut eszebe:
Rá mondta egy kritikus:
"Ez nem írás, ez gépelés"
De miért csinálna jót, aki képernyőn is szar ?

brand_boy 2011.12.16. 06:29:38

@körülnéz: NA erről kéne egy riport Tamással !!!(elég lenne egy tíz perces)
Aztán leadni minden csatornán egyszerre Mo.-on.
Ezt már majdnem el is felejtettem:
Az isten áldjon meg érte,hogy felhoztad !
süti beállítások módosítása