Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Benyalta a jobbikos dezinformációt az MTV

Szenvedélyük a tájékoztatás

2011. november 13. 19:00 barb 100 komment

Bár a II. kerületi időközi országgyűlési választás érvénytelenségéről nem a köztévé Híradója tehet, valószínűleg egy kicsit ők is hozzájárultak ahhoz, hogy a választóknak elmenjen a kedvük ettől az egésztől.

A szombat esti fél nyolcas Híradóban ugyanis egy az egyben sikerült beolvasniuk Bodor Zoltán jobbikos jelölt sajtótájékoztatóján elhangzott baromságot, miszerint "a választópolgárok megérdemelnék, hogy tudják, valójában kire szavaznak a voksoláson. Bodor Zoltán szerint a Fidesz és az LMP jelöltjei, Láng Zsolt és Karácsony Gergely listáról bejutott országgyűlési képviselők győzelme esetén olyan személy juthat be a parlamentbe, akit a voksolók nem is ismernek".

Hogy Bodor Zoltánnak miért volt szüksége a dezinformálásra, az érthető. Az viszont kevésbé, hogy a Híradó szerkesztői miért nem voltak képesek ezek után körbenézni a párt honlapján - netán az Indexen - és felvilágosítani az embereket arról, hogy "ezzel szemben a valóság az, hogy az LMP nyilvánosságra hozta, hogy Karácsony Gergely győzelme esetén Hanzély Ákos, a párt fővárosi önkormányzati képviselője juthatna be a T. Házba. A Fidesznél azonban valóban titkolóznak".

Csak remélni lehet, hogy emögött csak a lustaság vagy az a közszájon terjedő pletyka áll, miszerint akkora az emberhiány a hírosztályon, hogy gyakornokok dolgoznak élesben a hírműsorokban. Nem pedig az, hogy a köztévé immár a Jobbiknak kampányol, mert azért az ijesztő lenne.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FAQlyás Menyét 2011.11.13. 19:24:07

Szerintem elhitték nekik az MTV(A)-nél, úgy egyszerűbb, nincs idejük mindennek utánanézni. De a jobbikos is valószínűleg csak nem tudta, hogy az LMP már megmondta, hogy ki kerülne be újonnan. Persze ez egyiküket sem védi, ne állítson olyat se egy párt jelöltje, se egy TV, amiről nem bizonyosodott meg!

Dr. Kardos Doktor 2011.11.13. 19:25:03

az LMP nyilvánosságra hozta, hogy Karácsony Gergely győzelme ESETÉN Hanzély Ákos, a párt fővárosi önkormányzati képviselője juthatna be a T. Házba.

szabidoki 2011.11.13. 19:55:35

@Dr. Kardos Doktor: jogilag ez biztosan rendben van, de józan ésszel gondolkodva ez még akkor is csalás, ha megnevezik azt, aki végül tényleg bekerül a parlamentbe. Az lenne a tisztességes, ha a valódi jelöltet indítanák. Ennyi erővel legközelebb minden körzetben Orbán Viktort indítják, aztán majd feltöltik a nyertes helyeket mondjuk Szíjjártóval meg a többi kreténnel...

alovagokakikaztmondjákni 2011.11.13. 19:58:30

Nem értem miért nem az korteskedik aki a képviselő lesz? Ronda,beszédhibás, nincs rá ideje,ennyire jelentéktelen, vagy már minden párt csak mamelukokat ültet be a parlamentbe, és tök mindegy ki nyomja a gombot. Igaza van Bodornak, és annak a szavazónak is aki nem akar strómanokra szavazni és inkább otthon marad ha ennyire ürítkeznek a fejére.

kamasuka 2011.11.13. 20:19:40

Te meg az LMPnek kampányolsz, és közben a Jobbikot ekézed. Ez sem jobb.

daemonwhisper 2011.11.13. 20:30:09

Azt azért meg kellene érteni, hogy a II. kerületben most arról szavaznak, hogy ki képviselje őket a parlamentben. Ha Láng Zsolt (vagy Karácsony Gergely) győz a választáson, onnantól kezdve ő fogja képviselni a kerületet. A listás helyére meg bekerül egy másik politikus. Ahhoz a kerületnek már semmi köze, a listás helyre azt rak be a párt, akit akar. Az már csak plusz, hogy az LMP Hanzélyt rakja be, aki legalább II. kerületi. (Ez sem lenne kötelező.)

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2011.11.13. 20:34:52

Bukott Orbán banda takarodó Berlusconi után!

tlac 2011.11.13. 20:48:23

LMP már megjelölte, ha úgy adódik, akár Lévait a Megyó felfedezett életművészt is bejuttatja..

abc 2011.11.13. 20:59:26

És a kampánycsend az nem játszik?

Szombat esti Híradóban a vasárnapi szavazásról?

Alsóorkánréti Könnyes Oszkár 2011.11.13. 21:25:48

Elég, ha a comment az LMP-nek kampányol.

algi 2011.11.13. 21:28:55

@alovagokakikaztmondjákni: Azért, mert a választási rendszer ezt támogatja. Majd ha olyan választási rendszerünk lesz, ahol nem éri meg, vagy nem szabad ezt csinálni, akkor nem fogják. Ha így gondolkodunk, már alapból az is butaság, hogy a párt első embere végighaknizza az országot kampány idején. Hiszen ő úgy is bekerül a lista első helyéről. De ő a húzóarc, őt érdemes előtérbe helyezni. Ez hasonló helyzet.

@kamasuka: Nehéz egyformán ekézni mindegyik pártot, ha egymástól eltérő mértékben beszélnek hülyeségeket.

kerdeozo 2011.11.13. 21:29:33

miért ijesztő a jobbik? nekem a sajtószabadságosok sokkalta ijesztőbbek

balambher 2011.11.13. 21:37:47

Szinte magam előtt látom a II. kerületi emberek tömegét, akik afelett érzett bánatukban leisszák magukat, hogy a szombat esti királyi híradót nézve - amit természetesen minden valami magára adó II. kerületi megnéz - beléjük hasít a felismerés: "hát én nem is tudom, kire akarok szavazni", és a vasárnapot inkább szobafogságban töltik vezekelve eme mulasztásukért.
Az eredmények ismeretében pedig különösen hülyeség ez a blogbejegyzés: hiszen Láng sikeres polgármesterként egy erősen jobbos körzetben kevesebbet hozott, mint amiket mostanában a fideszesek kapni szoktak, az MSZP és az LMP pedig a közvélemény-kutatási adatok feletti szavazatot produkált, jóllehet e két pártnak híresen passzív a szavazótábora. A Jobbik pedig elindult abba az irányba, ahova való.

Nem vagyok fideszes 2011.11.13. 21:47:00

@kerdeozo:

Tehát ezek szerint szellemi fogyatékos vagy. Semmi gond, van ilyen, csak hogy így viszonyuljak hozzád.

Gorlaami 2011.11.13. 21:58:05

Nem akarok trollkodni, de a választás teljesen érvényes volt. Tehát nem érvénytelen, hanem EREDMÉNYTELEN, ezért kell 2. forduló.

Megfigyelo 2011.11.13. 22:06:36

Mi abban a meglepő, hogy a fideszes állami TV a Jobbiknak kampányol? Tessék megnézni a Trianonnal, az állampolgársággal, a BTK-val stb. kapcsolatos törvényeket, és rögtön kiderük, hogy a Jobbik a Fidesz élcsapata.

levvente 2011.11.13. 22:09:09

@Gorlaami: tévedsz. Érvénytelen volt, mert nem jelent meg a szavazópolgárok legalább 50 százaléka.
Az EREDMÉNYESSÉG meglett volna, mert volt olyan induló aki egymaga 50% feletti szavazatot kapott.

hallari 2011.11.13. 22:10:24

@kerdeozo: akkor roppant fura "ízlésed" van...

Gorlaami 2011.11.13. 22:20:35

Akkor nem lenne érvényes, ha valamilyen törvénysértés történt volna. Ilyen nem volt, a százalék amit leírtál pedig pont az eredményességre vonatkozik. De nem offolok, és pláne nem tévedek.

levvente 2011.11.13. 22:28:41

@Gorlaami: Az egyéni választókerületben akkor érvényes az első választási forduló, ha a szavazáson a választásra jogosultak több mint a fele szavazott. Ha a választásra jogosultak fele, vagy annál kevesebb választópolgár szavazott, akkor az első forduló érvénytelen és második választási fordulót kell tartani."
te tényleg nem tévedsz.......
:)

kerdeozo 2011.11.13. 22:54:19

@Lófasz Hadnagy: ha akkora liberális vagy, akkor nem viccelődnél a "szellemi fogyaték" fogalommal. Én voltam jobbikos rendezvényen "neonácik", kopasz emberkék között, tényleg nem féltem tőlük - kellett volna...? Arról akartok meggyőzni, hogy egy Dániel Péter komplettebb, mint egy átlag jobbik-szavazó...?

kerdeozo 2011.11.13. 22:57:15

@hallari: neked fura, másnak nem az, nem lehetünk egyformák, mindenki más, te is más vagy, te sem vagy más, igaz? Vagy így már nehéz ezt elfogadni...? Ott a baj, amikor valaki azt hiszi, hogy csak neki lehet igaza. Ez a legnagyobb paradoxon a liberálisnak mondott emberkékben, politikusokban - semmi más véleményt nem fogadnak el, csak a sajátjukat.

levvente 2011.11.13. 23:00:38

@kerdeozo: ez pontosan így van. ezért is kerültek ezek a libsik a béka segge alá, és ha van Isten, akkor ott is maradnak.

Vezérigazgató elvtárs 2011.11.13. 23:11:47

Aki számára a Jobbik ijesztő, az féljen is.

Drang 2011.11.13. 23:25:29

A Lévai meg azt nyalta be, hogy a Karácsony tényleg visszalép.

dr. orter 2011.11.13. 23:30:18

most így bő két évtizeddel a rendszerváltás után még mindig vannak, akik nem értik a listás mandátumok rendszerét?

kisboros1 2011.11.13. 23:31:03

Azért az vicces, hogy az Index folyamatos Fidesz-ellenes kampánya, valamint a liberálisok utcai vergődései ellenére is 52%-ot kapott Láng.
Ideje lenne felfogni, hogy a többség nem kér sem a liberálisokból, sem az álcivilekből.

DZ01 2011.11.13. 23:33:19

Eddig tartott a nagy politikamentesség itt is. Pfff.

kisboros1 2011.11.13. 23:36:16

@Új, szakértői kormányt de azonnal!:

A többség majd eldönti (vagyis már eldöntötte), hogy ki legyen kormányon, jó?

doominogame · http://www.doominogame.com 2011.11.13. 23:36:57

A liberális pártok azt mondják: romák, kaptok annyi segélyt, hogy az éhhalál szélén megmaradjatok, cserébe kussoljatok a lakhelyeteken, ne sokat halljunk rólatok.
A Jobbik azt mondja: a romák is okai a saját nyomorúságos helyzetüknek, tanuljanak, dolgozzonak, ápolják a környezetüket, foglalkozzanak a saját helyzetükkel, és akkor kitörhethek a nyomorból. Ettől ijesztő és náci?
A c-i-g-á-n-y szót kimoderálták. Már ki sem szabad mondani? 21. század?

KékFény6 2011.11.14. 00:38:49

@szabidoki: Miért, olyan nagy a különbség Orbán és Szíjjártó között? Szerinted Szíjjártót ki nevezte ki oda, ahol van már jó ideje?

M&Ms (törölt) 2011.11.14. 00:39:52

Tudom ez nem egy politikai blog, de szerintem ami miatt Láng ennyi százalékot kaphatott az annak tulajdonítható be, hogy a többség számára még mindig vállalhatóbb a Fidesz a dontéseik, nyilatkozataik ellenére, mint az ellenzék szar pártjai közül bármelyik is. Mondjuk így viszont azt sem értem, hogy miért megy el szavazni bárki is. Két szar közül inkább választom az otthonmaradást.

djangyu 2011.11.14. 00:51:15

szegény híradót azért támadja a jobbik, mert nem engedik szóhoz jutni őket. szegény liberálisok azért támadják a híradót, mert szóhoz engedték a jobbikost.

ez is baj, az is baj.

Sarkalatos hozzászóló 2011.11.14. 01:13:11

Ez teljesen komoly, hogy bárkit benyomhatna az országgyűlésbe a Zsidesz vagy az LMP, ha nyerne Láng/Karácsony? Akár Pákót is, vagy Győzikét?

Sarkalatos hozzászóló 2011.11.14. 01:17:12

Egyébként meg visszatetsző, hogy parlamenti mandátumért olyan politikus indul, akinek már van ilyene. A szakállas bácsik a kerekasztalnál jól kitalálták a rendszert, a küszöbtől kezdve az álláshalmozás támogatásán (akár miniszter+képviselő) át eddig az abszurdumig.

algi 2011.11.14. 02:54:39

Egyébként jobb lenne, ha az ország túlfeléről küldenének valakit a II. kerületbe? Tegyük fel, hogy már az országos választáskor állítottak egy képviselőt. "Ő a legjobb emberünk ebben a kerületben." Aztán, mivel tényleg elég jó volt, bekerült listáról. Most itt az időközi választás, mi a teendő? Vigyék a II. kerületbe kampányolni azt, akinek semmi köze nincs a II. kerülethez csak azért, mert ő fog listáról bekerülni? Vagy keressenek egy, a listán következőnél és a listáról bekerült helyi képviselőnél is kisebb kvalitású politikust az adott kerületből, akit sokkal kevésbé ismernek a helyiek, mint aki kampányolt náluk az országos választás alkalmával? Miközben már az országos választáson is megtörtént, hogy a listavezető az újságírók láttára smúzolt azzal a helyi jelölttel, aki be fog kerülni. Most miért ne tehetné meg ugyanezt a helyi jelölt? Miért ne mutathatná ki támogatását a választáson bekerülő képviselőjelölt iránt azzal, hogy az ő neve kerül a szavazólapra?

Mesé_lő 2011.11.14. 04:50:29

@szabidoki: Pontosan ez történt 2010-ben. A Fidesz Orbánt indította mindenhol, csak akkor még megmondta, hogy ki fog helyette bejutni és gombokat nyomogatni

takacsgabor (törölt) 2011.11.14. 07:09:40

Ilyesmiről ír az Index, másról nem. Jól ki van ez találva...

Sebaj, nyugodtan nyaljátok csak a melegfelvonulást támogatók, a szemkilövetők, és a minden értékes terménytolvajt istenítők hátsóját. Hiszen olyan szép és jó minden, már vagy húsz éve, nem?!?

samer 2011.11.14. 07:11:48

@MMs drazsé: azért mert legalább választottam, van olyan EU-s ország ahol kötelező elmenni, megjegyzem 52 % az 52 % mindenki érti hogy ami most zajlik az nem most kezdődött...

samer 2011.11.14. 07:13:29

@Sarkalatos hozzászóló: Az LMP akkor visszatetsző? Karácsony benn van, Hanzély meg a fővárosiban

kamasuka 2011.11.14. 07:26:07

@kisboros1:
Pedig, hogy ment a jajveszékelés amikor Orr Géza elment tőlük, hogy jaj, jaj, majd megveszi őket a (mittomén) Matolcsy, oszt jónapot. Hír Tv, Echo, Mandiner.hu, csak ezek lesznek kint, semmi egyenlítő, semmi Vincent, semmi kettős férce. :D

emárton 2011.11.14. 07:28:23

@MMs drazsé: A 2. kerületben (és az elsőbn, 12.-ben) mindig a fideszre szavaztak és szavaznak. Tudod, ott lakik, és csak ott, az az ország szempontjából láthatatlanul vékony réteg, akiknek kedvez a Fidesz. Csak ezt ne keverd össze a többséggel!

kamasuka 2011.11.14. 07:28:48

@MMs drazsé:
Ez amolyan komcsi érából itt maradt csökevény lehet (lsd. a 98%os részvételi arányokat egy jelölt esetében!). :)

kamasuka 2011.11.14. 07:33:00

@emárton:
Na ez baromság, mert pont azok a helyek, ahol ez a réteg lakik volt a legkiegyensúlyozottabb, onnan ment be az MSZP voksok 2/3a.

joszip 2011.11.14. 07:33:01

"a köztévé immár a Jobbiknak kampányol, mert azért az ijesztő lenne"

Már milyen szempontból lenne ijesztő? Tudjuk, hogy nincs jelentősnek mondható független médiaszereplő, ha ebben a hylezetben történetesen a köztévé az ellenzéknek kampányolna, az kifejezetten üde színfolt volna. De hát persze nem így van, csak megakadt a szemem ezen.

don07 2011.11.14. 07:35:52

Kedves poszt toló. Szerinted az tényleg normális, hogy olyanokra lehet szavazni, akik már bent ülnek a parlamentben? Ez nem más mint TRÜKKÖZÉS. Abból pedig már kaptunk eleget a böszme alatt...

mukki.schmiede 2011.11.14. 07:35:54

kit erdekel, hogy az lmp kit juttatna be?
teljesen lenyegtelen.

bucbuc 2011.11.14. 08:21:41

@kamasuka: Az hagyján, de még most is ez megy. :)
Nem szúrja kia szemüket, hogy csak jobbik meg fideszfikázás zajlik az ndex tartományon. :)

látjátok feleim szümtükkel 2011.11.14. 08:28:34

@levvente: "ez pontosan így van. ezért is kerültek ezek a libsik a béka segge alá, és ha van Isten, akkor ott is maradnak."

AHA! Akinek van isten, annak joga van azokat a béka segge alá küldeni, akik nem hisznek istenben? Mi is van így pontosan? Kik is azok, akik "...semmi más véleményt nem fogadnak el, csak a sajátjukat."?

2011.11.14. 08:30:24

Én Bodornak ezt a mondtát úgy értelmeztem, hogy a nem is ismerik alatt azt érti, hogy olyan ember kerül be aki semmit nem fog tenni a II. kerületért, mert egyáltalán nem kötődik hozzá.

látjátok feleim szümtükkel 2011.11.14. 08:30:32

@kisboros1: Megint az a fránya matematika. A megjelent 30 valahány százalék 50 százaléka az egésznek vajon hány százaléka is? Talán 2/3-ada?

Sokorai_Atala 2011.11.14. 08:37:11

Azért vegyük figyelembe, hogy a II. kerületnek Láng jó polgármestere. Ahogy a XIII-ban is mindig a szoci nyert, mert elégedettek voltak vele a lakók. Aki itt él az nem csupán párt szimpátia alapján dönt, hanem alkalmasság alapján is.

látjátok feleim szümtükkel 2011.11.14. 08:37:25

@www.doominogame.com:

Tudod én nem vagyok roma, és egy nagyváros közelében nőttem fel. Volt a gyerekkoromban olyan időszak, amikor szerettük volna ápolni a környezetünket, de mivel a szüleimnek nem volt munkája, a két hold föld meg kevés termést adott ( csak a megélhetésünkre volt elég ), bizony évente csak egyszert futotta arra, hogy meszet vegyünk, és kifessük a házat. Nem belülről, ott több évente tették, hanem kívülről, mert a vertfalú, és vályog ház folyamatos karban tartást igényelt. Ezzel nem védeni akarom a romákat, de nagyon könnyű a biztos munkával rendelkezőknek kijelenteni, hogy dolgozzanak.
Mellesleg ma még a vizet is pénzért adják, a tisztító szerekről nem is beszélve. Vajon te miből vennél, ha nem lenne munkád, és segélyt sem kapnál?

látjátok feleim szümtükkel 2011.11.14. 08:40:52

@Sarkalatos hozzászóló: Nem, csak azt, aki az orszgágyűlési választáskor a pártlistán szerepet. A listán több jelölt van, min t amennyi bejut. Aki a pártlistán történt megválasztása után lemond, meghal, annak a helyére erről a listáról kerülhet csak új képviselő.
Ezért nem igaz, hogy teljesen ismertelen kerülhet be, mivel a pártlista a választáskor nyilvános volt, bárki megnézhette, így tudhatta, hogy azok közül kerülnek be a pártok listáján a képvielők.

csoko20 2011.11.14. 08:55:53

Én azt hittem, Magyarországon mi mindig valami ELLEN szavazunk és nem valamiért, valakiért. Ezen csak minimális mértékben változtat az, hogy kit tesznek a kirakatba...

hideg.gergo · http://hideggergo.blog.hu/ 2011.11.14. 09:38:12

@Gorlaami:

De, tévedsz.

Érvényes és eredményes: A választásra jogosultak fele, vagy annál több ember adja le a szavazatát és az egyik jelölt megszerzi az általuk leadott érvényes szavazatokból 50% +1 darabot.

Érvényes, de eredménytelen: A választásra jogosultak fele, vagy annál több ember adja le a szavazatát, de senki nem szerzi meg az érvényes szavazatokból 50% +1 darabot.

Érvénytelen: Ha nem jelenik meg a választásra jogosultak legalább fele.

Legalább is és így tudom. Szerintem te a szavazás érvényességét / eredményességét keverted össze a szavazat érvényességgel. Nincs ezzel baj, mindenki tévedhet.

Csak utána illik visszajönni és ideírni: „bocsi, igazad van, én tudtam rosszul”.

GrayBoy 2011.11.14. 09:54:36

@Sarkalatos hozzászóló:

Extrém esetben bárkit, aki szerepel a Választási Bizottsághoz leadott pártlistán. És "látjátok feleim szümtükkel" helyesen írta, ez nyilvános, tehát nem ismeretlen ember.

És akár a lista legutolsó embere is bekerülhet, ha az előtte lévők sorban visszalépnek.

De inkább ám fordítva szokott lenni. Egyéniben és a lista elején szokás húzónevet rakni, aki utána visszalép a tényleges politikai munkát végző javára. Már nem emlékszem, hogy melyik választás volt, de mind a Fidesz mind pedig az MSZP indulói között előkelő helyen volt egy csomó híres színész, TV -s és sportoló. Aztán persze visszaléptek és listáról ugrottak a helyükre.

GrayBoy 2011.11.14. 09:59:01

@látjátok feleim szümtükkel: :-)

És a lakosság hány százaléka?

Jó, nem rugózok azon, hogy akkor most mennyi is az annyi. A jelenlegi kormányzó párt bőséges többséggel lett megválasztva és teljesen legitim. De nem a magyar lakosság 2/3 -a választotta őket.

passzívház tervek · http://www.passzivhaztervek.hu 2011.11.14. 09:59:50

Ah, ez a sok vekengés... Gödel tétel: a rendszeren belül mindig megfogalmazható olyan állítás, aminek az igazságát lehetetlen cáfolni vagy bizonyítani a rendszer keretein belül. Akinek nem világos: pá rendszer. Most valami új kell párezer év birkaizmus után. Az nem szavazással fog elérkezni :)

kisboros1 2011.11.14. 10:04:39

@kamasuka:
Igen az szépen látszik, hogy a blogketrecbe úgy válogatják a posztokat, hogy kizárólag Fidesz- és Orbánellenes bejegyzések kerüljenek.
Kedvencem a Varánusz, aki a bejegyzései alapján valami alulképzett szellemi fogyatékos lehet, aki csak köpködni tud érvek nélkül. A másik kedvenc a bérelemzők (véleményvezér, ténytár).
Millió blogbejegyzés születik naponta, de valahogy mindig ők kerülnek a ketrecbe. Bizonyára azért, mert csak ez van, csak ilyen varánuszok vannak a másik oldalon. Ők ott az írástudók.

spion27 2011.11.14. 10:05:59

@látjátok feleim szümtükkel: az akinek nincs munkája és pénze, de egész nap otthon ülhet a kis hátsóján az oké, nem tudja lemeszelni a házat mert drága a mész. De az is drága hogy a gazt kihúzza, hogy lekaszálja a ház előtt, hogy a szemetet összeszedje, hogy egy kiskertet csináljon? Elárulom - nem, ezek semmibe nem kerülnek, ez az egyéni igényszinttől függ, hogy bántja-e valaki szemét a mocsok, vagy jól elvan a putriban

Sebesen suhanó nyílvessző: Ssssh 2011.11.14. 10:14:47

Az nem zavarta a posztírót, hogy Lévai K. "független jelölt"-ként indult )))):

tervek 2011.11.14. 10:38:32

szerintem az index meg a legtöbb média az ilyesztő...nem vagyok egy nagy jobbikos de rendre kihagyja minden főáramlatú média mindenhonnan..

pl. egyik országos tévécsatorna ilyen szavazást tesz közé "ki lesz a fidesz a váltópártja 2014 -ben?
válaszok: Demokrata párt, MSZP, LMP"

Nem védem én a jobbikot, de sokszor kihagyják minden honnan...

az index meg még a fideszt is minden kis apró hírével lefelé húzza, nagyon látványosan..:(..

Pl. csomószor van olyan eset mikor valamit még nem is csinált meg a fidesz az index.hu egyből arra spekulál hogy "azt a szőrnyűséget már pedig megfogja lépni orbán". Ezzel orbán nevét összemossák gonosz ördögi cselekedettek az emberek fejében...:S

:)

GrayBoy 2011.11.14. 10:40:45

@Sebesen suhanó nyílvessző: Ssssh:

Volt szó a cikkben / post -ban Lévai Katalinról vagy az MSZP -ről:

GrayBoy 2011.11.14. 10:41:18

@GrayBoy:

A vége kérdőjel, csak melléizéltem.

sedi 2011.11.14. 10:45:16

"az, hogy a köztévé immár a Jobbiknak kampányol, mert azért az ijesztő lenne."

Pedig de jó lenne. Mármint, ha megijednél.

Rokkantnyugdíjaspornósztár 2011.11.14. 10:46:27

Na az LMP verheti amellét, hogy megnevezte ezt a niemandot, tényleg nagggyyyon korrekt, ez aztán tényleg MÁS politika. Google keresésre ennek a csávónak ez az első találat a programjára az LMP honlapjáról:

"II. kerület, Budapest – 3. választókerület

Célom egy korrupciómentes, átlátható önkormányzat, amely a helyi feladatok és problémák megoldásában együttműködik a lakosok és a civil társadalom képviselőivel."

Tényleg egy értelmiségi párt prominens képviselőjének ennyit sikerült kipréselnie az agytekervényeiből, vagy esetleg csak egy szakértő szövegíró segítségével sikerült ilyen ütősre? Random szöveggenerátorral egy kiscsoportos óvodás jobb programot dobott volna össze a bilin ülve.

doominogame · http://www.doominogame.com 2011.11.14. 10:52:56

@látjátok feleim szümtükkel:
Nem vennék, hanem lopnék a romák helyében. Mert nemcsak cigiért meg piáért lehet betörni, ha már úgyis ott vannak, lopjanak seprűt meg hipót. ?

GrayBoy 2011.11.14. 10:56:01

@Rokkantnyugdíjaspornósztár:

A Lehet MÁS Politikából majd UGYANOLYAN politika lesz. Most jönnek a Facebook és iWIW csoportok.

Felkészül: a húgom emlékkönyvébe írók csoportja.

Izo 2011.11.14. 11:05:41

Ha a Jobbiknak nem is, azért a Fidesznek lehet, már amennyire a helyzet engedi.

Fiskális 2011.11.14. 11:15:33

@don07: Pontosan. Minden párttól függetlenül ez nem normális, ez hülye szabály, tessék eltörölni. Akár megmondja, ki lesz helyette, akár nem. Az már lényegében mindegy is. Csak extra esetben lehessen lemondania jelöltnek más javára (pl. halál, vagy nagy betegség stb.)

val 2011.11.14. 11:22:55

Az index pedig az LMP-nek kampányol. Az nem baj? Vagy fizetnek érte? Ha igen, miből? Kínos... Kínos...

parttalan 2011.11.14. 11:37:11

2002-ben a két forduló között hasonló elvtelen módszerrel kampányolt a Fidesz a vesztésre álló jelöltjei mellett, amikor azt híresztelte, hogy az Mszp jelöltje pártlistán már bejutott a Parlamentbe. Emlékszünk? Sajnos vannak ilyen visszataszító esetek.

palackos 2011.11.14. 11:55:35

@kisboros1: de a fideszből sem. a 70e választóból 10e szavazott lángra.

palackos 2011.11.14. 12:02:34

@val: az lenne ha az index az én pénzemből tartaná fenn magát.

Aszi 2011.11.14. 12:20:57

Miért, Hanzély Ákost talán ismerik a II. kerületi szavazók? Bemutatkozott nekik? Na ugye. Mégse mondott hülyeséget az a jobbikos.
Gyk. "ismerni" nem annyit jelent, hogy "tudni a nevét".

val 2011.11.14. 12:42:24

@palackos: Ahh értem. Tehát ha egy pénztőke valamely rejtélyes okból beáll a politika (esetünkben az LMP) mögé, az jó, és ettől jobb már nem is lehet. OK.

Szerintem pedig a média addig lehet hiteles, amíg nem pártszócső, legyen az bárki kezében (Index-LMP, HírTV, MN, MH - Fidesz, ATV - Hitgyüli, MSZP,SZDSZ, Barikád - Jobbik stb stb.). Amint ez megváltozik, inkább röhejes lesz. (Meg lehet nézni, hogy az emberek mekkora hányada jár az indexre mosolyogni, mennyi veszi komolyan, és mennyi használja hánytatónak :))

Most inkább ne keverjük ide azokat a megrendeléseket, amikor közpénzek indexesekhez vándorolnak (lásd Tóta W. MTV Modern képmesék című pénzmosodája (160milla pedig nem kis pénz)), mert akkor hirtelen én is ideges leszek, vajon mit keres az indexnél a pénzem.

tfsello 2011.11.14. 12:59:19

mennyi buta ember, istenem

2011.11.14. 13:03:09

@alovagokakikaztmondjákni: Egyébként nézd meg, Sólyom pl beszédhibás volt bizonyos mértékig, mégis az elmúlt időszak legjobb köztársasági elnöke volt, szóval ez nem oszt, nem szoroz.

látjátok feleim szümtükkel 2011.11.14. 13:04:48

@spion27: Teljesen igazad van, ezért helyes az a kormányzati intézkedés, hogy csak azok kapjanak bármilyen támogatást, akik tesznek is magukért, ha többet nem, akkor csak annyit, amire képesek. De azt, hogy mire képesek, nem a Rózsadomb tövében, vagy a Kossuth téren kell kitalálnia olyannak, aki falun csak akkor jár, ha autóval átmegy rajta.

látjátok feleim szümtükkel 2011.11.14. 13:07:50

@GrayBoy: Nekem rémlik valami olyasmi, hogy a Gyurcsányékra "valaki" azt fújta évegik, nem legitimek, mert a választás előtt eltitkolták a valódi programjukat. Neked nem ismerős?
Tulajdon képen ha én vagyok megválasztva ( hamis program alappján ) akkor legitim, ha más akkor meg nem legitim? Erre mondja a parasztgyerek az apjának, a fene egye a kend száját, ha akarja hideget fú, ha akartja meleget?

látjátok feleim szümtükkel 2011.11.14. 13:10:52

@Fiskális: Jóreggelt! Észrevetted, hogy a rendszerváltáskor átverték a népet a palánkon? Ideje.

LÁSZLÓ 2011.11.14. 13:19:54

Fidesz-nek neki?
A választáson azért kaptak majd 100% -ot, hogy
ELSZÁMOLTATÁS!!!

MOST MIVAN?

2002 után megint ezért BUKTA?

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2011.11.14. 13:39:18

@Sarkalatos hozzászóló: Nem. Csak azok közül jelölhet, akik szerepeltek a területi listán 2010-ben.

Attila64 · www.sagaontour.ca 2011.11.14. 13:42:09

Ha előre tudták (kihirdették), hogy ki fog bejutni, akkor miért nem azok indultak?

A jobbikos azt magyarázta, hogy az embereket olyan indulókra biztatják, hogy szavazzanak, akik helyett olyanok jutnak be győzelem esetén, akiknek esetleg csak a nevét lehet tudni, NEM MÉRETTETNEK MEG a kampány során.

Ezt kifogásolta. És nincs igaza?! Naugye!

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2011.11.14. 13:47:08

@val: hülye vagy? Választás UTÁN írnak egy (tényeknek megfelelő) kiigazítást, s az neked kampányolás?

Hogy még a nénikék seggén is Láng Zsolt plakát volt, legalább 5 milliót érően (az 1 milliós korlát ellenére), na az a kampányolás.

choochoo 2011.11.14. 14:08:38

@Fiskális: egy egyéni képviselő nem ugyanaz mint a pártlistáról bekerült képviselő!lehet h úgy néz ki, h ő is csak ott ül a parlamentben és megnyomja azt a gombot amit a frakcióvezető mond, de más a kettő. Egy egyéni képviselőt meg lehet keresni, h na akkor mi lesz a hulladékkezelés korszerűsítésével a lakótelepen, ő haknizik a különböző kultúrházakban lelkes nyugdíjasok előtt pl. A helyi húzónevek indulnak az evk-kban, de egy kisebb párt képviselőjelöltje gyakran nem tud egyéni mandátumot szerezni, ezért többnyire listáról kerülnek be a parlamentbe. mivel a listás hely az csak b-opció és nem a parlamentbe kerülés az elsődleges cél hanem az evk megnyerése, ezért logikus h az első vonalas helyi politikusok ha mód van rá újra megmérettetik magukat. a lényeg, hogy amíg van olyan hogy "egyéni képviselő" addig ez nem trükközés és parasztvakítás. más feladatok, nagyobb presztízs. egyszóval: nem lemond más javára, hanem MÁS POZÍCIÓRA PÁLYÁZIK és ha ez bejön akkor a korábbi pozíciója megüresedik. Olyan ez mintha nem lehetnél séf hanem csak kukta, de elvállalod mert kell a munka, és amikor elmegy a séf akkor próbálkozol újra. mivel megfelelő vagy a posztra megkapod, de ilyenkor kell egy új kuktát keresni.

Kandeláber 2011.11.14. 14:18:45

Azért lett érvénytelen a szavazás, mert kerületben nem laknak tömegével olyanok, akik pár darab lejárt szavatosságú ingyen konzervért eladták a voksukat. Az a környék egyébként többségében hagyományosan MDF, majd FIDESZ szavazókból áll, úgyhogy kár itt akadémiai magasságokból elemezni (de utálom ezt a szót ) az eredményt. Láng a mostani polgármester, ismerik, talán nem utálják annyira, mint ahogy ellenlábasai szeretnék. Lévai Katalin egy felpumpált kurva, de még így is a második lett, Karácsony nagyságrendekkel értelmesebb nála. A Jobbiknak az úri negyedben nincs esélye, a JESZ meg egy vicc.

Fiskális 2011.11.14. 14:31:17

@choochoo: értem én, de nekem ez nem tetszik így, s még sokaknak. Biztosan nem mennék el szavazni egy ilyen konstelláció esetén. ez van.

choochoo 2011.11.14. 14:35:13

@Attila64: volt egy választás 2010-ben ahol az LMP indított egyéni jelölteket és területi listát is. ezekre lehetett szavazni. egyéni képviselők szerepeltek úgy ahogy, a területi listáról bekerültek ahányan bekerültek. ez két teljesen független dolog. van x evk, amelyekben csak egyvalaki nyerhet és van y megszerezhető területi mandátum amelyet arányosan osztanak szét. ezek után maradt egy csomó olyan szavazat amelyet leadtak ugyan az LMP-re, de nem eredményeztek mandátumokat. na ezek legvégül bejuttathattak még egy két képviselőt az országos listáról. tehát: van x LMP-s aki megnyerte az egyéni körzetét és ezért jutott be, és van y LMP-s képviselő akik a PÁRT teljesítménye alapján vannak ott a parlamentben. Na ezek után jön egy időközi választás egy evk-ban, ami annyit tesz, hogy az egyéni jelöltek ismét megmérettetnek. Na ha most egy olyan párt képviselője nyer aki 2010-ben nem nyert egyéniben, és az adott képviselő "csak" listáról tudott bejutni, akkor az van hogy ő nekifutott mégegyszer és MEGMÉRETTETETT mégyegyszer és most nyert, ergo egyéni képviselője lett az egyéni kerületnek. Ha ez a párt az LMP, akkor az hozzáadhat az x-eihez +1et. Az y-jai viszont ezáltal egyel kevesebben lesznek, amelyet - mivel a 2010-es MEGMÉRETTETÉSEN elért teljesítményével kiérdemelt y listás helyet - feltölthet a listájáról.

Naakkor? Naugye!

val 2011.11.14. 14:44:45

@Lastres: Ez csak a tegnapi termés:

"#
Az Európai Zöld Párt teljes jogú tagja lett az LMP
külföld hírek | európai unió, lmp, európaizöldpárt
2011.11.13. 15:44
#
Elővenné a privatizációs szerződéseket az LMP
A jó erkölcsbe ütköző szerződések semmisé nyilvánítását célozza a törvényjavaslatuk.
2011.11.13. 13:20
"

Persze attól függ, hogy szerinted mi a kampányolás. Tudom, 5 milliós plakát alatt nem az.

"hülye vagy?"

Erről a kérdésről esetedben egy vicc jut eszembe:

Elefánt a tevének:
-Te hallod mért van a két csöcs a hátadon?
-Fasszal a pofámon kussolnék...

Kandeláber 2011.11.14. 15:12:10

Egyébként egyáltalán nem mondott hülyeségeket a jobbikos. Tény, hogy Láng és Karácsony eleve országgyűlési képviselők, ezért győzelem esetén nyilván nem önmagukat megkettőzve ülnének a padban, hanem leadnák a mandátumukat egy listás párttársuknak. Ezzel megtévesztik a választókat, akik egyéni kerületben elsősorban nem pártra, hanem személyre szavaznak.
A bog szerzője ezek szerint vagy annyira szellemileg visszamaradott, hogy ez az evidencia nem tűnt fel neki vagy pedig rosszindulatú LMP vagy FIDESZ aktivista, aki így akarja támogatni szeretett pártját.
Valszeg az MTV hírszerkesztőségében nála magasabb kvalitású emberek dolgoztak, akik nem "beszopták" a nem hamis információt, hanem valós állítást tettek közzé.
A szerencsétlen jobbikos nem mehetett a közismerten elfogulatlan atv-hez, egyrészt, mert azt kevesen nézik, másrészt pedig elhajtották volna.

Lastres · http://lehetmas.blog.hu/ 2011.11.14. 15:30:06

@val: szerintem az eseményekről tudósítani nem kampányolás. ha az LMP tart egy sajtótájékoztatót a korrupcióról, az nyilván kampányfogás a részéről, de ha erről a sajtótermékek DIREKT nem tudósítanak (nehogy kampányolás legyen), akkor teljesen el vannak tévedve.
Kampányolás az, ha csak jót hajlandóak valakiről írni, s erősen felülreprezentálják - szerintem ez az index-LMP viszonyban nem jellemző, nézd csak meg a mai vélemény-cikket.

amik jobban

Az európai zöld pártos hír meg mindenhol máshol is megjelent, közszolgálati médiában, mandineren, satöbbi. Ez azért elég erős hír, minden más pártról is megírták volna.

emárton 2011.11.14. 16:35:19

@kamasuka: Nem, ez a kerület, illetve a három leggazdagabb budai mindig jobboldali volt (úgy értem '90 óta).
süti beállítások módosítása