Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Megint egy szociopata és egy rutinos tévés viszi a hátán a Való világot

2011. november 04. 10:30 sixx 187 komment

Eltelt az első másfél hónap az RTL egyik igáslovának életében, lassan lehet egyfajta mérleget vonni, már ha ez érdekel egyáltalán valakit. Az indulás nem ment könnyen, a nézettség a beszavazó műsorok alatt döcögött, de ebből nem lehet és nem is kell messzemenő következtetéseket levonni, mert az ötödik kiadás, ha ugyan el is marad a negyedik, Alekosszal, Olivérrel és félkegyelmű társaikkal kiegészített, előző kiadás számaitól, de sávját nyeri, és szépen lassan majd el fogja érni az előd nézettségét is.

Első blikkre a casting sem volt az igazi, műcsöcs, műcsöcs, műcsöcs, fiú, műcsöcs sorminta mentén sorakoztak a versenyzők, a villalakókat kevés kivétellel nem is nagyon lehetett megkülönböztetni egymástól. Igazi egyéniségnek elsőre is csak Attila és Cristofel tűnt, az egyik azóta is viszi a hátán a műsort, a másik meg otthon kubázik, bezzeg a középszert, a Jerzy-, korábban Laci- vagy Milo-vonalat képviselő Csaba, aki semmit nem csinál a villában, nem vállal fel konfliktusokat és még csak a farkát sem dörgöli bele az alvó csajokba, még mindig bent van. Az RTL is érezhette, hogy a Cristofel-Veronika románcban még van kraft, ha más nem, egy rendes dugás erejéig, így kvázi visszahozzák a műsor történetének legbutább játékosát, ma este kiderül, pontosan milyen formában és időtartamra.   

Amiben markáns különbség tapasztalható az előző kiadáshoz képest, az elsősorban a nők szellemi szintjének látványos romlása. Ennyire ostoba, együgyű nőket, mint a Dya (szigorúan ypsylonnal) - Kinga - Seherezádé trió, még egyetlen kiadás sem vonultatott fel, buta röhögésen, csöcsük-seggük mutogatásán és a többiek elég gyerekes sértegetésén kívül mást nem nagyon csinálnak, egyéniségük nincs, és nagyjából annyira érdekesek, mint Szijjártó Péter önéletrajzi ihletésű, "Küzdelmem az igazsággal" című, kiadatlan beszédeket tartalmazó könyve lenne. Azt azért jegyezzük meg, hogy Seher vagy Sehi, kinek hogy, még ebből a csudahármasból is kilóg lefelé, pedig közvetlenül Dya agya alatt egy csirkéé látható a kifestőkönyvekben.

A többi nőben van valami, Veronika, az ex-Alekosz menyasszony annyira naiv, hogy az valami hihetetlen, de ostobaságát jó szívvel kompenzálja, Verának több esze van, mint az összes műanyagból faragott babának összesen, és a dolgok jelenlegi állása szerint elég sokra is vihetné a VV5-ben, őt viszont a pornós múltjával még egyszer rettenetesen megszopathatja az RTL, ráadásul a modorával sem minden stimmel, és ha nem változtat a viselkedésén, hamarabb kiesik, mint kellene neki. Annamari, a furcsalány, jól elvan odabent, senki nem tartja ellenfélnek, ő meg ezzel a helyzettel ki is van békülve, de benne nem lesz annyi, hogy tényező válhasson belőle. Eszterrel már nem nagyon kell számolni, ő a következő párbaj után megy szépen haza, mert a jónépnek a csöcs (a párbajellenfél Dya) még mindig jobban bejön, mint egy színtelen-szagtalan ügyvédnő. 

A fiúk között a töltelékarcok (Csaba, Shadi) mellett az alfahímnek kikiáltott, sittes múltja miatt (is) tiszteletet parancsoló, de végtelenül ostoba Gergő az első hetekben többet, azóta sokkal kevésbé szerepel, ha lehet inkább háttérbe vonul, és csak figyel, ami viszont a nézőknél pont ellentétes hatást válthat ki, hiszen neki, a főkannak fel kellene vállalnia a konfliktust és nemcsak egy kisolló miatt üvöltözni a többiekkel. Fecó az életvidám, őszinte mackót hozza több-kevesebb sikerrel, konfliktusokat ő sem vállal fel, sőt, még a véleményét sem nagyon - ez sem kifizetődő taktika, bár tavaly Jerzynek bejött a dolog.

A két húzóarc, Attila és Péter bizonyos szempontból emlékeztet az Olivér-Alekosz kettősre, az egyik egy szociopata, a másik meg egy rutinos tévés, de közös bennük, hogy olyan mesterien mozgatják a szálakat a háttérben (ellentétben a VV4-párosával), mint eddig nem sokan a magyar valóságshow-történelemben. Attilánál nagyobb genyót még nem láttam magyar tévében, a pali két hét alatt kiismerte az összes társát, pontosan tudja, kit, mi mozgat, mivel lehet egy perc alatt az őrületbe kergetni, és mi az, amivel igazán vérig tudja sérteni őket - ennek ellentételezéseként két perc alatt le tudja nyugtatni azt a Kingát, aki üvöltve féreggecizi le, és csak azért nem köpi le, mert úrinő.

Ez persze nézői szemmel a legjobb, mert nem unalmas, sőt, kifejezetten szórakoztató látni, ahogy egymásnak ugrasztja a droidokat Attila, annak megfelelően, hogy milyen lábbal kelt, vagy mi szolgálja leginkább az érdekeit. A taktika persze nem tökéletes, mert hosszú távon visszacsap, amint elfogy a közös ellenség, vagy semleges arc (Eszter kihullik, felkészül Shadi), Attila hátán nagyobb céltábla lesz, mint az aréna alapterülete. Jó, neki is vannak szövetségesei, de egyikük, Péter, az az ember, akiben ha tényleg megbízik, óriásit fog csalódni, és lehet, hogy akkor, amikor már túl késő lesz.

Péter a Survivor magyar kiadásában már megtapasztalta, milyen a reality világa, már ott is nagyszerűen manipulálta az embereket és legendásan megbízhatatlan volt, viszont úgy tudta eladni magát, hogy mégis minden szavát elhitték a többiek. Ez nagyon veszélyes kombináció, Rob Mariano és Richard Hatch is pont ilyen fazonok, és mindketten nyertek egy-egy milliót az amerikai Survivorban. Péter ráadásul erről a műfajról, a szereplők lelkivilágáról, az őket működtető rugókról többet tud, mint a többiek összesen, hiszen szereposztóként dolgozik jópár éve, az Éden hotel és az Aranypart jól sikerült gárdájának válogatásában is részt vett. 

A fickó habozás nélkül elárul bárkit, ha érdekei úgy kívánják, a döntőbe vezető úton bárkin hajlandó lesz átgázolni, ami lehet, hogy nem szimpatikus a nézőknek, de ha úgy vesszük, ő az igazi valóságshow-játékos mintapéldánya, én speciel neki és Attilának drukkolok, és nem a tisztesség élő szobrát magának csorba vakolókanállal építgető Fecónak vagy a hisztispicsa szakkör díszpintyeinek.

Mivel erre az évadra kimondottan más típusú játékosokat kerestek az RTL-nél, kicsit meg kellett szokni azt, hogy itt a pucérkodással senkinek nincs problémája, miközben a VV4-ben még az utolsó adásban is bikiniben zuhanyzott Boglyasfejű Éva, és azt is, hogy a taktikázás, az előző etap szitokszava itt a mindennapok része, teszem hozzá, hálistennek, mert jobb az összeesküvő, egymást furkáló játékosokat nézni, mint a síró-rívó, egymást istenbizony nagyon szerető előző adagot. Ennyire tudatosan genyó, egymást piszkáló és húzó, a legkisebb gyengeségre is azonnal ugró játékost nem nagyon láttam még a magyar valóságshow-történelemben, VV Jerzy vagy VV Szandika jó, ha két napot kibírna a villában ebben a kanyarban.   

A legnagyobb változás, az Aréna egyben a legviccesebb is, hiszen az eddigi feladatok mindegyikét az amerikai Survivor 23 évadból nyúlták az RTL-nél, ami nem szégyen, mert a jobbtól lopni nem az, csak kicsit kínos. Tényleg nem volt egyetlen olyan saját ötlet sem, amit meg lehetett volna valósítani? Az idei évad egyébként semmivel sem jobb vagy rosszabb, mint az előző, a formátum korlátai miatt igazán jó taktikázás nem alakulhat ki odabent, de addig, míg Attila és Péter halálra szopatja a többieket, szívesen elnézegetjük az eseményeket.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Torzonborz Torkosborz (törölt) 2011.11.04. 15:56:14

Annak idején (pontosan 24 éve), a Gyűjtőben az ilyen fazonokat - mint az Attila és Péter duó - nagyon keményen fenyítettük. Hasonló arc volt a B csillag írnoka, ráadásul benn mindkét pofa jellemtelensége együtt volt meg.
A fenyítésről csak annyit, hogy elértük Márianosztrára való átszállítását, ott a Kápolnába került a 103-as "közösségi helyiségbe", ahol is 70 fős kan norvég lakott.
Előre elküldtük a hírt, hogy a csávó nálunk szívatja őket, ezért ott nagy szeretettel fogadták.

Mellesleg szerintem pedig Eszternek kellene visszamennie, mert felháborítónak tartom, hogy az Ügyvédi Kamara kizárta arra való hivatkozással. hogy erkölcstelen.
Ennyi erővel a fél ügyvédi bagázst ki lehetne rekeszteni.
Az már más kérdés, hogy egyébként a Shadit kellett volna kivinni párbajra.

Az pedig, hogy a posztírónak az Attila nevű végbél-lény tetszik... nos hát kinek a pap, kinek a lánya.

A Csaba tényleg tuja. Benne nagyot csalódtam.

A Kinga Nőnek jó, de mint ember, minősíthetetlen. A többieket be sem tudom azonosítani, mert ugyan egy hete nézem a műsort, viszont fogalmam sincs, ki az Annamari.

intercisa 2011.11.04. 16:01:22

@Demis Castro: micsoda szellemi fölény, de ugye ettől még nem várod, hogy kitüntessenek Nobel díjjal?! vagyis miről is beszélek hát te nem nézed a Való Világot te már biztos meghaladtál minden olyan kicsinyes emberi butaságokat mint a Nobel te már egyszerűen csak az intelligencia anyagiasult földi helytartója vagy a többiekkel akik nem nézik mert ez a tény mindannyitokat hiper-intelligensé tesz...

egyébként hazabeszélek mert nem nézem, de a hogyvolton mindig olvasom szóval közvetett módon mégiscsak "néző vagyok"

sixx · http://comment.blog.hu 2011.11.04. 16:01:38

@Metálszív: hű, az első bekezdésből lehetne egy blogot gründolni, nem akarsz?

K Tomoceusz 2011.11.04. 16:02:15

VV5Attilánál nagyobb genyót még nem láttam magyar tévében?
Vannak még rendes apák, akik a gyerekzárral kivédik, hogy a kiskorú politikust lásson.

furo80 2011.11.04. 16:08:24

"Eszterrel már nem nagyon kell számolni, ő a következő párbaj után megy szépen haza, mert a jónépnek a csöcs (a párbajellenfél Dya) még mindig jobban bejön, mint egy színtelen-szagtalan ügyvédnő."

Ez talán elhamarkodott kijelentés volt, ugyanis a Csaba Kristofel párbaj is hasonszőrű volt. És láss csodát ki jött vissza? Hát a cserepes virág.

GGG77 2011.11.04. 16:10:37

@Kitsilatzi: "A VV5-öt sajnos teljesen elbasszák az ilyen kamu romantikus szarságokkal, amikről messziről lerí, hogy csak kamerák előtti romantikus érdekszövetség."

Mert a Gigi-Jerzy maszatolás, enyelgés olyan baromi hiteles volt... "Tessék"-re néztek egymásra kb...

Torzonborz Torkosborz (törölt) 2011.11.04. 16:12:50

@sixx: Arra gondolsz, hogy élménybeszámolót írjak az ott eltöltött időkről? Beszélhetünk róla, bár nem ebből a célból írtam a szösszenetet.

sixx · http://comment.blog.hu 2011.11.04. 16:20:08

@Metálszív: szerintem szarrá olvasnák, blog.hu, indíts blogot, komolyan mondom.

pistola 2011.11.04. 16:20:16

Attila oké, valamilyen szinten vicces pszicho fejelőgép.
De Péter kurvára nem oké. Kis nyomorult puhapöcs, nulla humorérzékkel. Semmi máshoz nem ért csak a gyökér ármánykodáshoz. Csak felbasz, ha nézem. Jó lenne találkozni vele majd egyszer az utcán, mokesszel megy haza, az tuti.

Parafon 2011.11.04. 16:26:51

Bírom (nem), hogy minden írás után, amely a valóságsókkal foglalkozik, akad legalább 3-4, de inkább több olyan remekbe szabott, okos, és legfőképp magas íkúlyú bölcselő, aki elmondja, hogy "ő nem nézi (hál Istennek), nem is nézné, és azt sem érti, más miért nézi, ha tippelnie kéne, akkor azt mondaná: mert ostoba".
Ez kb ugyanolyan, mintha valaki az alapján minősítene bárki(ke)t, hogy reggel, melóba menet nem az Anna Karenina bőrkötéses kiadását olvassák a földalattin, hanem a metró nevezetű sajtpapír végén a Kázmér és Hubát, sőt, még mosolyogni sem átallanak közben.

Komolyan, kinek árt az, aki végigbambul olykor egy összefoglalót, vagy kiválasztást főműsoridőben? A hőbörgő kommentelőnek? Önmagának? A gyermekeinek? A Világegyetem törékeny egyensúlyának?

Hülye csak az, aki pénzt is ad a Metró (újság)-ért; talán érthető volt a hasonlat.

dreia 2011.11.04. 16:27:54

@sixx: Szerintem semmi eredetiség nincs a szövegében, ellentétben pl. a Hogyvolt-os Hajni írásaival. A Homáron is sokkal szellemesebb kommenteket lehet olvasni ennél. Onnan érdemesebb lenne bloggert választani. Az igaz, hogy sokan vevők az ilyen álvagány, sittes dumákra.

telkoe 2011.11.04. 16:29:01

@Vlagyimir Iljics:
A jol meno irodak jol mennek tvs bohockodas nelkul is. Ertelmes meg fizetokepes ugyfel nem azert biz meg ugyvedet mert jol villantott a valosagsoban. Amugy kocsi / lakas (jobb mint a vv nyeremeny) es havi 1M nem olyan nagy szo ha van egy kis eszed.

telkoe 2011.11.04. 16:30:27

@van-e szándék: Aki oda bemegy az biztosan nem :). Akinek meg van nemi esze es akarata mar mindent osszehozott amit ott ajanlgattak nyeremenykent.

Kitsilatzi · http://leggitar.blog.hu/ 2011.11.04. 16:31:09

@GGG77: Természetesen az is gusztustalan, és unalmas volt, sőt, ott még jobban kilógott a lóláb, vagy Gigi eetében a lófej :) Viszont a 4-ben csak az az egy esett volt, itt meg mintha versenyt csinálnának a romantikából, Sehere tortát kapott egy csók miatt, holott ordít a nőről, hogy csak próbálja magát érdekessé tenni, most meg visszahozzák Kubát, hogy enyelegjen a hápival.

bucbuc 2011.11.04. 16:38:48

@Vlagyimir Iljics: Úgy gondolom tévedsz, sixx kifejezetten évezi ezeket, nem valamiféle kényszerből nézi.

digitime 2011.11.04. 16:40:54

Ez a péter gyerek még sikeresebb lehetne, ha nem lenne ennyire eltelve a saját eszétől. Ugyanis annyira nem okos, hogy szerény lehessen.

bucbuc 2011.11.04. 16:41:09

@panoz: Mert dyáé jobb? Kifejezetten csúnya.

bucbuc 2011.11.04. 16:48:06

@mutyilufi: Szeretnék még én is itt tartani (de tényleg), ma már inkább erőltetettnek hat nálam. Asszem tóta w ölte ki belőlem ezt, azóta is utálom érte.

bucbuc 2011.11.04. 16:49:29

@GGG77: Az a gáz, hogy lehet hogy kevésbé szórakoztatóak, de a inkább ilyenekkel barátkoznék mint a te példaképeiddel. :/

bucbuc 2011.11.04. 16:51:24

@ArgonX: ja persze, jockey volt mi? Azért hozták vissza patrik duffy-t halálából.

mkc · http://www.vvilag.info/ 2011.11.04. 16:52:29

Egy olyan töltelékszereplő nzeri meg a VV5-öt, aki jóban van vagy lesz a két manipulátor Attilával és Péterrel. Ez lehet Fecó vagy Annamari is, esetleg Kinga.

bucbuc 2011.11.04. 16:54:22

A bajom alapvetően az Péter meg Attila taktikusságával meg okosságával, hogy ha annyira azok lennének, akkor a nyugiszobában szerepet játszanának és nem erőltetnék ezt az okos-taktikus szerepet - a nézőknek...

Budapesti Szeretkezési Vállalat 2011.11.04. 16:54:34

@Metálszív:
Ami azt illeti, mind a stílusod, mind a helyesírásod jobb, mint az Index újságíróinak többségéé (sixxet is beleértve), úgyhogy lehet, hogy nem lenne hülyeség.

Budapesti Szeretkezési Vállalat 2011.11.04. 16:56:41

@dreia:
Szerintem hogyvoltos Hajnit sixx fényévekkel veri. Minden téren (na jó, mondjuk lehet, hogy a melle kisebb, HH-t még nem láttam).

Más kérdés, hogy mindkettő beképzelt, idegbeteg, a kritikát nem bíró pukkancs. :-)

Akik másokat persze savaznak ezerrel.

Budapesti Szeretkezési Vállalat 2011.11.04. 16:59:31

(Pedig sixxet épp a minap dicsértem, hogy mennyit fejlődött az utóbbi időben, részben tutira nekem és a baszogatásaimnak* köszönhetően. :-)

*amelyek persze nem mindig voltak azok, csak ő érezte annak :-)

Torzonborz Torkosborz (törölt) 2011.11.04. 17:04:49

@dreia:

Személyeskedés nélkül kérdezem.
Neked milyen eredetiség vagy urambocsá' szellemesség van a hozzászólásodban?
Ekézel engem, pedig ÉN paraszt sem vagyok.

Szerinted az rendben van, hogy úgy minősítesz másokat, hogy elbújsz egy név mögé, onnan osztod az észt, és közben megvagy győződve arról, hogy a több száz évnyi belterjes szaporodás felvértezett Téged a jelenkor támasztotta kihívásokra?
Szállj magadba pubi!

Budapesti Szeretkezési Vállalat 2011.11.04. 17:05:52

@bucbuc:
Én mondjuk egyedül Csabával a bent lévők közül (a szellemi vetélkedőn bebizonyította, hogy esze is van).
Shadi sem kicsit gáz, ami hisztit sonkaügyben levágott ahelyett, hogy elvett volna az asztalról annyit, amennyi kell neki, oszt jóvan.

És Gergő még talán, aki szóba jöhetne, szerintem nem buta gyerek, börtönben meg valami narkóval lebukás miatt volt, ha jól emlékszem.

Ennek ellenére Pétert ismerem személyesen (bár nem vagyok rá büszke, de lejárt az első Cha-cha-chába (Kálvin aluljáró), és ott is kb. ilyen "intelligensen" viselkedett.).

bucbuc 2011.11.04. 17:07:22

@dreia: Én külön élvezném ha blogot indítana, 24 éve volt, tehát azóta már nyugger 200+ al. :) Ez jó kiindulási alap.
Ismerek néhány börtönben dolgozót. Ha tényleg leírná miket csinálnak csak úgy poénból emberekkel, asszem sixx se lenne az a nagy rajongója.

Ne indítsak én inkább erről egy blogot? Sztem azt is szarrá olvasnák. :)

sixx · http://comment.blog.hu 2011.11.04. 17:07:39

@bucbuc: bezony, szeretem a valóságshow-kat

sixx · http://comment.blog.hu 2011.11.04. 17:10:24

@Budapesti Szeretkezési Vállalat: nem bírod ki személyeskedés nélkül, egyem a zúzádat, kis trollom. téged tenyészteni kéne, komolyan.

bucbuc 2011.11.04. 17:13:32

@Budapesti Szeretkezési Vállalat: Shadinak ez egy hülyesége volt, ki tudja mit okoz a bezártság meg a visszafojtott indulatok. :)
Még így is 100x komolyabban vehető és intelligensebb emberek mint a bent lévő nagy massza.
Gergő kifejezetten gyenge jellem, ha nem az lenne, nem úgy alázna egy nőt, hogy faszkalapnak nevezi és felé tornyosul 30 cm-ről.

bucbuc 2011.11.04. 17:14:35

@sixx: én tudom, azt is, hogy nem zavar, ha lerombolom másokban a hamis illúziót rólad. :)

Budapesti Szeretkezési Vállalat 2011.11.04. 17:17:13

@sixx:
Szerintem nem személyeskedem.
(Nálad jobban pedig aztán tutira nem. Nem aggatok rád neveket stb.)

De nem bántani akarlak - tényleg! -, ráadásul szerintem jóval enyhébb a stílusom, mint ahogy te savazol másokat az írásaidban.

Budapesti Szeretkezési Vállalat 2011.11.04. 17:20:51

@bucbuc:
Hát ezt a részt pont nem láttam. :-)
(Meg egy csomót nem, illetve azokat is inkább csak hallom munka közben, ha be van kapcsolva a tévé, az érdekesebbnek tűnő részekbe nézek bele, de sokszor épp házon kívül vagyok a műsor idején, arra meg lusta vagyok, hogy megnézzem a neten. Megm annyira azért nem is érdekel.)

Vlagyimir Iljics 2011.11.04. 18:02:04

@telkoe: "A jol meno irodak jol mennek tvs bohockodas nelkul is. Ertelmes meg fizetokepes ugyfel nem azert biz meg ugyvedet mert jol villantott a valosagsoban. Amugy kocsi / lakas (jobb mint a vv nyeremeny) es havi 1M nem olyan nagy szo ha van egy kis eszed."

Hogy sikerült pár sorban ennyi mélybuta marhaságot összehordanod? A jól menő irodák persze hogy mennek, mert jól menők. Szerinted Magyarországon 100-ból hány ügyvédi iroda megy jól és hány döcög, 100-ból hány vállalkozás megy jó és hány döcög?

A reklám fogalmát kicsit tanulmányozd javallom, mert ezzel a benyögéssel bemutattad, hogy fogalmad sincs róla. Szerinted, azért veszem meg a görög joghurtot pl mert egy Zeusznak öltözött pofa mutogatja a reklámban? Jaj...

Egymilliót perhó Magyarországon több százezer diplomás ember, akiknek van egy kis eszük, mégsem keres meg. Nagy részük örül, ha éves szinten összekotor annyit. Te valami egész más világban élsz, ami a valósággal köszönőviszonyban sincs. Gyanítom, egy zárt intézet kórtermében...

Dr Betty Boop 2011.11.04. 18:08:43

Pontosítok: Péter a Bajkeverőkben de-butált

51e 2011.11.04. 18:10:35

az 50 kilós nőből 8 kiló csecs...

Cs@tLós 2011.11.04. 18:12:38

Számomra egyértelmű, hogy Attila pszichopata (szociopata is persze, a kettő nem ugyanaz), Péterben nem vagyok biztos, de az se 100-as teljesen. Még, hogy taktikusok, kacag a vakbelem, egyetértek a fentebbi véleményekkel. Két kretén, aki terrorizál, hogy ne merjék kivinni őket, illetve Fecót (az nem tűnt fel senkinek hogy rögtön rohan pletykálni, akármit hall?) használva pletykákat terjesztenek a tyúkeszűek közt, akik emiatt egymásnak ugranak, elterelve magukról a figyelmet. Utóbbi viszont jó húzás, de nem nevezném túl taktikusnak, mert a többi annyira hülye, hogy ez simán, minden gond nélkül megy.

Attila viszont pontosan azért, mert pszichopata, nyíltan is nekimegy mindenkinek, mert nem bírja elviselni, ha valami nem úgy történik, ahogy ő akarja, abban a pillanatban támad. Minimum verbálisan, de ezért szaggatta le kingáról a melltartót is, annyira nem bírt az indulataival. Emiatt vki előbb utóbb berág, és kiviszi, és akkor valszeg kint marad. Bár alkeszosz után erre azért nem fogadnék...

A csajok olyan hülyék, hogy az már fáj, ez a vinnyogás vmi borzalom, Gergő helyében bottal nem piszkálnám meg ezt a szopottfejű seherezádét, plusz tényleg kegyetlen hülye is, annyira egyszerű, hogy ha nem a saját szememmel látom, nem hiszem el. Annamarit leszedálták, vagy vmit tuti szedetnek vele, eleinte olyan aggresszív volt, hogy az hihetetlen, na, mondom Éva 2.0, de most még ő békíti a többit, behalás. Vera okos, de a modorával vannak problémák, benne is van agresszió, meg nem ebből áll a világ, hogy én mindenkinek a pofájába vágom, hogy milyen, tekintve, hogy azt rühelli mindenki, ezzel csak ellenségeket szerez, és tényleg, látjuk, hogy már nem sokan állnak vele szóba. Eszter nem olyan okos mint azt marketingelik, ha okos lenne, nem szabadított vna magára 13 embert rögtön, a cristofeles mókával, illetve azzal, hogy hogy nyilatkozott a "terveiről" a kubai IQ betyárral.

Kissé kettős érzelmeim vannak. Fentebb írták, hogyha Attila vagy Péter nyeri meg, akkor az emberek is ezt tanulják el, hogy legyél köcsög manipulatív seggdej, használd az embereket, mint vmi sakkfigurákat, és akkor sok pénzed lesz. Ez nem hiányzik ennek az országnak morális szempontból, így is túl sok ilyen van.
Másik oldalról meg ha nem lenne ez a két hülye (meg Cristofel de IQ Husar-csak őt sajnos kinyomták, pedig emberen nem röhögtem ennyit) akkor meg mit nézne a néző? A picsák nyafogását egész nap?

Dr Betty Boop 2011.11.04. 18:20:16

Esetleg Péter - bennfentesként - ismeri a forgatókönyvet s aszerint "manipulál"... A taktika szó jelentését sem ismeri.

telkoe 2011.11.04. 18:36:15

@Vlagyimir Iljics: Arcocska mar szepen fejlett, mar csak par seggvillantas hianyzik par hozzad hasonlo balfasszal es te is elered a karriered csucsat.

nathalie 2011.11.04. 19:11:16

ha már valóságshow: melyik a legjobb kinti survivor évad? melyiket érdemes bepróbálni kezdőként? szar keverést, geciembereket akarok.ezek lennének a támpontok :D
köszi.

reloaded 2011.11.04. 19:12:46

Én nem nagyon látom a nagy taktikust Péter ben. Az uszítást inkább, azt meg minden aljas ember tud.
Azért nem tetszik neki Fecó, mert nem lehet belekötni, csak ilyen aljasságokkal, hogy otthon lenne a helye. Ennyi erővel Péternek meg egy normális munkahelyen lenne a helye. Ki lehetne találni egyebeket is.
Ilyen felhízott testtel rossz példát mutat a fiataloknak :) etc ...

kilobike 2011.11.04. 19:13:45

Beleborzongok a kifejezésbe: v-a-l-ó-s-á-g-s-h-o-w-t-ö-r-t-é-n-e-l-e-m.
A cikk nagyon jó (mint mindig), kár hogy ilyen faszságról íródott.

bucbuc 2011.11.04. 19:29:31

@nathalie: szar keverést vmi topless dj-től hallhatsz leginkább.

Rocks 2011.11.04. 19:31:58

Rob Mariano rules!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Volt pár megageci az ami survivorben, de Robby fiút nem veri senki!:)

Rocks 2011.11.04. 19:36:02

Mariano és elbűvölő neje a The amazing race-ben is csak hajszállal csúsztak le a millióról...

Rocks 2011.11.04. 19:42:46

Rob Mariano negyedik próbálkozásra megcsinálta, és megnyerte a The redemption island -et.

Gillett3 2011.11.04. 19:42:54

@reloaded: Fecóba is bele lehet kötni. Másfél hónapja aggatta magára a joviális öltönyét, mindenkivel borzasztó jóban van és mindenkinek lapogatja a hátát ha kell ha nem. Amint valaki kérdez tőle egy olyat, amire már kurvaciki vigyorogni meg térdetcsapkodni, elkezd erőszakoskodni és dühből sirni, hogy ő itt mindenkit lenyilaz basszameg, ha kell. Péternek meg rendes munkái voltak, mert ugye ha nem lennének olyanok, mint ő, akkor az Éden Hotel sehol nem lett volna, az Az aranypart meg igy is agymosodaként funkcionált. Nem feltétlen aljas azért, mert bármikor átbasz egy idegent pár hónapig azért, hogy kecót meg kocsit kapjon. Amig Attesszal bent csücsülnek, legalább biztositva van az oltás faktor. Gyülölöm az ostoba embereket és kifejezetten üditö azt látni, hogy az ottani butateam naponta tájékoztatva van saját értelmi nyomoráról :D Egyébként a cikk kurvajó, pont az Éden Hoteles hogyvolt miatt szoktam rá az ilyen blogok olvasására.

KékFény6 2011.11.04. 19:49:46

Péter jól játszana, csak éppen azt felejti el, hogy ez nem a Survivor. Itt nem (csak) a társakat kell átverni, hogy ne ő rá szavazzanak, hanem a nézőket is, mert a végső szót a nézők mondják ki, nem a társak. Ergo nem szabadna elmondania a riportszobában, hogy ő taktikázik, meg élvezi, hogy összeugrasztja a többieket. Jó fiúnak kellene látszania. Szerintem a nézők nem kedvelik a Péter-féle taktikázó játékosokat, illetve az RTL (műsorvezetői) is általában negatívként tünteti(k) fel a taktikázást. Ráadásul nehéz is úgy taktikázni, és átverni a másikat, amikor a többiek által (a kiválasztáskor) is látható bejátszókból lebukhat az illető, illetve erre látványosan rá is kérdeznek a műsorvezetők. A Survivorban soha nem kérdezte meg a műsorvezető, hogy te, Johnny, most taktikázol?

Gillett3 2011.11.04. 19:54:07

Hú azért szaporodnak az " ez köll az országnak, meg a fiataloknak ?" tipusu irások. Tök mind1 ki nyeri meg. Ha valamelyik ostobenkó lány győz, akkor majd jönnek az önbecsülés problémákkal küzdő lányok, hogy "persze me' vékony meg ribanc és akkor már egyből nyer" . Ha pl Vera nyer, akkor ugye nehogymá' egy pornós picsa nyerjen. Ha Attila vagy Peti, akkor " Fúj de aljasak, én nem vagyok ilyen, szelektiven gyüjtöm a hulladékot és átadom a helyet a Kálvin téri csövesnek". Ha Gergő nyer,akkor Stohl dörzsölné a tenyerét, hogy bizony a kényszerpihenő után is van élet a magyar médiában.Csak azt akartam érzékeltetni, hogy bárki nyeri meg, akkor az ország erkölcsi bástyái egyből ugatni fognak valamiért. Igen, ez kell az országnak, mert ugye senki se nézi, de azért mekkora butagyerek már ez a Cristhofel.....

I.puntschu 2011.11.04. 20:11:33

Én nem nézem, minek rontsam vele a szemem? Elég elolvasnom a cikket meg a kommenteket. Egy jó röhögés jót tesz rák ellen. Ha megnyerem a lotyót, befizetek ennek a Gyiának, hogy varrasson magának térdig érőt. Esetleg a térdére varrasson csöcsöket. Esztétikai örömömre szolgálna. Mit gondoltok, megcsenálná, ha megfizetném?

Vlagyimir Iljics 2011.11.04. 20:11:36

@telkoe: Elnézést mindenkitől! Én voltam a marha, hogy etettem a trollt...

dr nmate 2011.11.04. 20:19:27

@aha, persze: Csak azt felejted el, hogy Te most ugyanazt csinálod itt, mint ők bent: Játszák az agyukat, és konfliktusokat generálnak! Bár ez nem csak rád igaz!

aha, persze 2011.11.04. 20:20:57

@nmate: Te meg azt felejted el, hogy nem a MIT-en van a hangsúly, hanem a HOGYAN-on.

Dnalorid 2011.11.04. 20:25:03

Az emberek többségének bőven elege van a genyóságból a hétköznapokban és nem szeretné még a tv-ben is ezt látni esténként,ezért Petikének és Atikának addig van maradása a villában amíg el tudják hitetni a többiekkel,hogy ők milyen "erősek",de az első párbajuk alkalmával repülni fognak...
Cristofel visszaküldése analfabéta döntés volt...
Remélem a VV5-t egy normális ember nyeri!!!

dreia 2011.11.04. 20:32:07

Veronika a legnagyobb taktikus, nem a két fiú.
Játsza a naivát, úgy beszél, mint egy másfél éves kislány, a totyogó kisdedek arckifejezéseit, is élethűen lekoppintotta, épp csak az ujját nem szopja. A fiúkból kiváltja az apáskodó hajlamot, védik, pátyolgatják, és a lányoknak sem nyílt ki még a szemük vele kapcsolatban. Mire feleszmélnek, ha egyáltalán, addigra késő lesz.

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.11.04. 20:34:18

@Dr Betty Boop:
A Survivor 2. felvétele biztosan előbb volt, hogy le mikor adták, azt nem tudom, de abban volt először.

@nathalie:
Ha szar keverést akarsz, akkor hallgass meg pár amatőr zenekart a YouTube-on. :-)
De te szerintem szarkeverésre gondoltál. :-)

(Szedj föl valami pasast, ha még sokáig szingliskedsz, szadista gyilkos lesz belőled, ahogy a személyiségfejldésedet látom. :-)

@Gillett3:
Ezért kéne Csabának nyernie.
Az egyetlen normális a bolondokházában.

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.11.04. 20:35:44

@Dnalorid:
Cristofel visszaküldése nemcsak analfabéta, hanem meglehetősen etikátlan döntés is volt.

nathalie 2011.11.04. 20:41:34

@Budapesti Szexipari Vállalat:
az se segített :P
egyébként sírva könyörgök a több dj-s szarkeverős poént ne nyomja már el több ember!:)

miéééééért CSaba???? Mond miért??? :)Annyira unalmas! Bár ahogy olvasom, Te nem is nézed, úgyhogy így értehtő, miért olyannal akarod megnyeretni,aki képernyőn sem szokott lenni :D:D

Gillett3 2011.11.04. 20:44:41

@Budapesti Szexipari Vállalat: Van benne valami, bár ugye ő szürkének van kikiáltva, akkor is mondhatnák, hogy "lavirozott" .Tény, hogy egy normális hétköznapi ember ott bent nevetségesnek tünik, de én is azt mondom, hogy inkább calippot szopogasson valaki a konyhában egyedül, mint négerfaszt a kamerába :)

Gillett3 2011.11.04. 20:51:38

Nem vagyok Csaba párti, de mindenki azzal igazolja az állitást, miszerint unalmas, hogy sose mutatja a kamera. Namost az adásból kb. 40 perc tiszta anyag van a villaéletröl, a többi reklám, Lilu/Balázs, szavazzatok a neten stb. 40 percbe nyilván azt rakják be, aki baszik, üvölt, sir, ármánykodik , segget és /vagy puncit villant. Csabi ezekre hol biologiai , hol pedig vérmérsékleti okoból képtelen. Eszik, ha éhes, szarik, ha úgy adódik, nevet egy viccen, ha vicces, mond egy viccet, ha eszébe jut egy. Ha a kommentekböl indulunk ki, akkor minden ember unalmas, ha naponta nem zokog, nem veszik össze 5 emberrel egy kibaszott kisolló miatt vagy nem önti gipszbe a farkát. Mint mondtam nem Csabának szurkolok, de nem azért mert unalmas, hanem azért, mert csendes tipus, ami nekem nem pálya. A kettő között azért van különbség.

dr nmate 2011.11.04. 20:58:27

Na, én most megyek is nézni...:)

nathalie 2011.11.04. 20:59:54

@Gillett3:
egyetértek, csak akkor ne menjen ilyen műsorba.

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.11.04. 21:04:22

@nathalie:
Mert az egyetlen a társaságból, akinek több esze van, mint a sarokba állított fikusznak.
És nem áskálódik senki ellen, kb. úgy viselkedik, ahogy egy normális ember.

A többiek meg nem.

nathalie 2011.11.04. 21:12:00

@Budapesti Szexipari Vállalat:
hát én másért nézem ezt a műsort :D
nincs meg a közös vonal, ahogy látom :D

groove 2011.11.04. 21:12:57

@nathalie:
Ennyi erővel be lehetne kamerázni a bolondok házát, ott mindenki ilyen műsorba való.

nathalie 2011.11.04. 21:15:13

@groove:
hát krisztofelen néha én is szégyelltem magam, amikor nevettem rajta, tekintve hogy szellemi fogyatékos...

Megdobbent 2011.11.04. 21:25:53

"feladatok mindegyike az amerikai Survivor 23 évadból nyúlták az RTL-nél" -> a mindegyiKÉT szerencsesebb lenne :)

Hanem inkabb Peter a jol lavirozo srac, ez az Attila a kis nyersteszta arcaval sajnos tenyleg betegelmeju, introvertalt tipus, de aktiv.

Itt is gond van az igergetessel, mint a tv2-nel, ugyanis ki volt mondva szamlatanszor, hogy aki nyilvakol, mert haza akar menni, azt ki is teszik. Pedig nagyon nem :> Nott az ingerkuszob is a szerkesztoknel, a fizikai eroszak nem eredmenyez kizarast, mig ugye a meterekkel latvanyosan melledobott muanyagpalack az elozo evadban meg igen.
A hamisitott webes szavazasok konstansok, most hallom, hogy hirtelen valtozott az sms szam a parbajhoz, gondolom az, hogy 3-5 napig ment a masik emeldijasra tet nelkul a sok (hehehe) sms, az nem okoz lelki gondot az rtl-nek.

Ez tehat inkabb a trash alapokon nyugvo embergyalazo szeria lesz, hatterzajnak elmegy.

Gillett3 2011.11.04. 21:54:34

@Megdobbent: Arról nem is beszélve, hogy soha egy büdös közjegyző ( vagy legalább annak hazudott ) ember nem lépte át a studio küszöbét. Soha egy öltönyös ember nem mondott olyat, hogy a szavazás szabályos volt, rendben zajlott stb. Tán majd megkérik az X-faktoros Mr. Ötöslottót, hogy vendégszerepeljen a müsorban? :D:D:D

Megdobbent 2011.11.04. 22:12:43

@Gillett3: Annak sem hinne senki, hiszen nem lat bele a technikaba, ott ul egy gep elott, azon valtoznak a szamok. Ahogy anno totave irta, amig a kepernyore ki nem irodik, hogy "CSALAS!", addig a laikus kozjegyzo azt lat, amit a szerkesztok akarnak.

brazileiro 2011.11.04. 22:27:02

Az előző széria kezdete után másfél hónappal már a fél ország Alekoszról beszélt, itt azért ezt nem hallom. Talán ezért is lehet, hogy akkor 3-4 hét után már stabilan 40-45 százalékos nézettséget hozott a VV, most (a hozzáférhető adatok szerint) megragadt úgy 25 százalék közül.

Múlt vasárnap még a Naplót is többen nézték, ilyen azért az előző szériában nem nagyon volt. Most meg, hogy a TV2 hétköznap már filmeket ad ebben az időben az Aktív helyett, nem lepődnék meg, ha az eheti VV-adatok még alacsonyabbak lennének és egy-egy filmmel (mondjuk akár a tegnapi agyonjátszott Vejedre ütökkel)a TV2 megverné az Aktívot.

Ha jól emlékszem az RTL már be is jelentette (vagy kiszivárogtatta), hogy nem lesz VV6, pedig az ember azt gondolná, minél több szériát csinálnak belőle, annál olcsóbb. Szerintem túl sok volt realityből egy dózisban ennyi az embereknek (gondolom, ezért rúgták ki a Viasat realityjeinek producerét is és jócskán bukik a TV2-s műsor is).

(amúgy sixx reality-cikkei néha szórakoztatóbbak, mint maga a műsor)

brazileiro 2011.11.04. 22:28:57

@brazileiro:

jav: nyilván nem az Aktívot verné a TV2 a filmekkel, hanem a VV5-t

Gillett3 2011.11.04. 22:47:14

@Megdobbent: Igen, azért irtam, hogy legalább hazudják, hogy az, vagy basszák át, de legalább legyen annyi esze egy ekkora csatornának, hogy legalább látszólag okés a dolog

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.11.04. 22:54:33

@nathalie:
Gyere a Fáklyába, Cool Head Klan van.
Utána majd kereshetünk közös vonalat. :-)

dr nmate 2011.11.04. 22:58:29

@brazileiro: "Talán ezért is lehet, hogy akkor 3-4 hét után már stabilan 40-45 százalékos nézettséget hozott"
Ebben nagyot tévedsz... az első, minimum két hónap hatalmas bukás volt nem tudták hova elbujtatni, 23:00 kor kezdődött az összefoglaló!

nathalie 2011.11.04. 22:59:08

@Budapesti Szexipari Vállalat:
ott leszek. tudod, pirosban, a színpadon :D

brazileiro 2011.11.04. 23:49:09

@nmate:

Soha nem kezdődött az összefoglaló 23.00-kor... Az mindig este hétkor volt, a beszavazó show-kat csúsztatták el az első néhány hétben 21.20-ról egy órával.

Ha nem hiszel nekem, nézd meg ezt (Ezt találtam, a VV4 első 8 hetének nézettsége - most a hetedik hétnél tartanak, ha jól számolom)

nezettseg.blog.hu/2011/01/02/evadnezettseg_valo_vilag_4

Csak az első két hét van 30 százalék alatt, az első 40 százalék az ötödik héten van meg, a hatodikon már négy adás 40 százalék feletti.

Így 5 százalékot túlzott az emlékezetem, pontosítok. A 3-4 héttől kezdve stabilan 35-40 százalékot hozott.

És itt látod a legutolsó elérhető nézettségeket (amit én találtam):

nezettseg.blog.hu/2011/11/02/csunyan_kiutotte_az_rtl_a_friz

Ez a mostani hatodik hét. Egy sem éri el a 30 százalékot. Tavaly a hatodik hét átlaga 38, és van benne egy 46 százalékos is...

dr nmate 2011.11.05. 00:30:18

@brazileiro: Köszönöm... én tényleg úgy emlékszem, hogy 11-kor volt, de lehet tévedek és csak majd' fél 11-ig tolták el, de az biztos, hogy messze menőkig bukás volt az eleje!:

comment.blog.hu/2011/01/01/unalomba_fulladnak_a_villalakok

index.hu/velemeny/menonemmeno/2010/12/09/vv4_bukasa_meno/

comment.blog.hu/2010/11/30/vetelkedovel_nyomta_le_a_tv2_a_valo_vilagot

comment.blog.hu/2010/11/29/nem_erdekli_az_embereket_a_valo_vilag

Továbbá igazad van abban is, hogy ezek pár hetes vélemények... én nem követtem akkor a vv4-et ezért csak ezekre a cikkekre emlékeztem időbeli pontosság nélkül!:)

fonákAL 2011.11.05. 00:38:46

Kinga pofavágásai a legnagyobbak.Ilyeneket csak a fogatlan Popeye-től láttam rajzfilmen!))))))Már csak a pipát kell a böfögőbe rakni P.Patásnak..

szbszig 2011.11.05. 00:48:24

@saks: Nekem tetszik! Már csak azért is, mert villa hiányában garantáltan elmaradna a folytatás.

brazileiro 2011.11.05. 00:54:14

@nmate:

Valóban, a második-negyedik link az első három héten belüli, az első meg egy zseniálisan megírt kritika a műsorról (bocsánat, nem akarok a szerzőnek nyalni, szerintem eddig inkább basztattam, mint dícsértem). Amikor azt írta, a VV4 már nagyon hasított, bár én ezt akkor nem értettem.

Így utólag: szerintem azért volt, mert találtak három jó karaktert (Alekoszt, a hisztis fetrengő picsát, meg az orbitális ajkút - akit elsőre én totális tévedésnek gondoltam). Ők vitték végig a műsort a hátukon. Ebben meg a mostani cikk szerint (a VV5-ből jóval kevesebbet láttam, mint a 4-ből) két elfogadható karakter van, az is utánzat.

Így szerintem ez már nem fog felfelé menni (és szerepet játszhat az is, hogy akkor sokkal több pénze volt az RTL-nek reklámra, a csapból is a VV4 folyt, emlékszem az Indexen is hetekig minden cikk mellett volt egy VV4 hirdetés, tele voltak vele a tévéújságok, ahol a tévék veszik a címlapokat - most meg válság van).

brazileiro 2011.11.05. 01:07:47

@nmate:

Egyébként az "Unalomba fulladnak..." kommentjeiből kiderül, hogy akkor már az olvasók egy része (és sixx is) tudta, hogy a VV4 simán nyer.

Simon_Templar 2011.11.05. 02:24:02

Nos meg kell mondanom oszinten hogy az iras hatalmas beszartam a rohogestol...Most pedig raternek a lenyegre.Behind the Scene :
Nos Veronikat es Fingofelt a Vera szuletesnapjan lattam eloszor...Nos az a party maga volt az orgia
VV Jerzy VV szandika es VV Eve Vegig Kokainoztak az ejszakat mig a kicsi VV Veronikat 4 an szurtak a jaccuziban szinte minden pali vegig ment rajta mig lezajlott a party.Nos a masik dolog amit meg akartam osztani az hogy VV Cristofel facebook oldalan ontomjenezi magat hogy szeretlek Veronika bla bla bla meg most visszament megkerni a kezet meg villa hazassag stb.... Amint kint volt elso dolga volt a haverjaival beekizve be kokainozva leszopatni egy csajt a hajogyari szigeteken nagy budos kamu az egesz.....

2011.11.05. 10:00:20

@Vlagyimir Iljics: +1, ami a cikk motivációját illeti. Okosak vagyunk, 90%-ban fikázunk, de azért elejtünk pár dolgot, amivel esetleg azokat is beránthatnánk, akik a vv-s aljanépnél többre tartják magukat.

És ha nem is lesz így, megkaptuk a pénzünket, mindenki jól járt. Ügyes. Nem irónia: a cikken egész jól szórakoztam, pedig a műsort rühellem, a kikerülhetetlen találkozási pontokon pedig menekülök.

sixx · http://comment.blog.hu 2011.11.05. 10:10:29

@Vlagyimir Iljics: azért nézek vaóságshow-kat, mert érdekelnek, és azért írpk róluk, mert itthon a tévénézők nagy többsége el van tévedve a műfajjal kapcsolatban és hajlamos mindent a vv-bb-összeesküvők vonalon megítélni, pedig ez nem így van.

kamarti 2011.11.05. 12:13:28

nos, ami Attila és Péter mestereket illeti, nemigen látom a zsenialitásukat, amit ők maguk és az RTL is próbál beégetni az agyakba. Ha jól emlékszem, az első nagy dobásuk Csaba eltávolítására irányult - bukták. A második Shadi párbajra küldése - szintén bukták.
Hogy Attila profin aláz nőket és férfiakat, számomra inkább visszataszító, mint szórakoztató, mert nagyjából ennyi, amit fel tud mutatni a fiúk közt. Az meg egyenesen elkeserít, hogy egy akármilyen nő képes szerelmet és párkapcsolatot emlegetni ezzel a lénnyel kapcsolatban, bezártság és női agyvelő ide vagy oda, Szóval nem hinném, hogy Kinga megnyugtatása-behálózása Attila érdeme lenne, sztem inkább a nő ostobasága. Valószínűleg nem én vagyok a célközönség, mert kifejezetten irritál az is, ahogy az RTL nyomja-támogatja ezt a két "húzóembert", és akkor még szóba sem került Lilu, akiről persze tudjuk, hogy van gyomra az ilyesmihez, de mégis szívesen kívánnék neki hasonló lakótársat, főnököt, mint Attila, amikor olyasmit ejt el, hogy a lányoknak nincs miért haragudniuk Attilára, majd visszavághatnak neki. És hát azt sem állítanám, hogy Attilának például nincsenek jól látható gyenge pontjai, néhányszor rátapintottak már a többiek.
És vitatkoznék a Verának rengeteg esze van állítással is, én úgy látom, hogy feltétlenül bízik abban a Péterben, aki egyfolytában átveri, felhasználja és nagyjából semmire sem tartja, pontosan azt teszi, amit a két magát Machiavellinek gondoló kér vagy elvár tőle, és közben azt hiszi, hogy ezek a saját döntései és az ő érdekeit szolgálják. Ehhez képest nekem például Annamari sokkal karakánabb és következetesebb csajnak tűnik, ha nincs is az előtérben, legalábbis egyelőre. Persze lehet, hogy én másik műsort nézek...

Vlagyimir Iljics 2011.11.05. 12:42:53

@sixx: Ne haragudj de remélem megbocsátod, ha nem hiszem el neked ezt most. Túlságosan képben vagy és profin írsz. Lehülyézhetsz, le-paranoiásozhatsz, le-konteo-gyártózhatsz nyugodtan, de akkor is számomra tökéletesen kizárt, hogy egy profi (vagy legalábbis nagyon annak tűnő), aki magas szinten ír, fogalmaz, nyilván értelmiségi. (ez nem csak papírfüggő, hanem gondolkodásmód, ízlés, kulturáltság, iq) Az összes eddigi valóságshow-t nézte, csak mert érdekli. Figyi én nem tipikus valógáshow-néző vagyok ám.. Talán - legalábbis remélem - kicsivel több gógyim van, szóval engem nem versz át... Vagy esetleg te vagy az egyetlenegy kivétel, a nagy kakukktojás ebben az országban? Merthogy ha igaz, hogy kedvtelésből nézel minden (vagy legalábbis extra sok) valóságshow-t és tökéletesen képben vagy visszamenőleg, nevek események stb, akkor csak azt mondhatom, rajtad kívül a magyar nemzetben egyetlen egy értelmiségi sincs, aki még csak ezt megközelítőt is produkálni tudna. Szóval ez nem túl életszerű, persze nyilván ki nem zárható, és objektív bizonyítékot sem tudok erre adni, ahogy te sem cáfolatot itt egy text-box keretein belül... Maradjunk hát abban, hogy gyanús vagy, és nem csak nekem... A cikk ettől még jó, örülj inkább annak hogy dicsérjük... ;-)

sixx · http://comment.blog.hu 2011.11.05. 13:22:44

@Vlagyimir Iljics: bármikor leülök veled egy kávé mellé, és beszélgethetünk - az, hogy képben vagyok abban a témában, amivel foglalkozom és amiért a fizetésemet kapom, az kötelességem is, asszem te sem félválról veszed a melódat, de ezt persze nem tudhatom. hamarabb voltam tévéfüggő, mint írtam volna a cc-re, a valóságshow-k közül a real worlddel kezdődött a függésem, azóta a nagyokat követem, a magyarokat kevés kivétellel mind láttam, olvasok róluk, foglalkozom velük, még jó, hogy képben vagyok. ha arra célozgatsz meglehetősen sután, hogy engem tán az rtl fizetne meg azért, hogy foglalkozzam a műsorukkal, hát erre nem tudok mit mondani azon kívül, hogy nem igaz, de ezt, ha jól sejtem, te is belátod.

Vlagyimir Iljics 2011.11.05. 16:03:38

Nem gondoltam kizárólag az RTL-re. Sok más megrendelő/munkaadó is lehet... De sztem hagyjuk... megmondtad: én úgyis suta vagyok ehhez...

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.11.05. 21:20:19

@nathalie:
Há' baszod, nem voltál ott.
Úgyhogy kénytelen voltam valami szőke nővel hazamenni.
Pedig a feketéket szeretem. :-)

De egynek ez is jó volt. :-)

Ma viszont Black-Out a Barba Negrában (= fekete szakáll).

@sixx:
Most akkor mégis kaptok fizetést a blogolásért?
Mert eddig te is azt állítottad, hogy nem.

Nem mintha zavarna, az ember ha dolgozik, nem baj az, ha pénzt kap érte, mert a boltban arra te sem kapsz tejet (sört, stb.), ha megmutatod az írásaidat, csak akkor miért tagadja le?

(Jó, akadnak olyan hülyék is - nem is olyan kevesen -, mint én, akik heti X órát dolgoznak a köz érdekében ingyen, de ez senkitől nem várható el.)

sixx · http://comment.blog.hu 2011.11.05. 21:23:56

@Budapesti Szexipari Vállalat: ki mondta, hogy nem kapok pénzt? azt állítottam, hogy hogyvoltért nem kapunk és azt, hogy nem a tv2/rtl/stb a munkáltatóm, hanem az index.

Budapesti Szexipari Vállalat 2011.11.05. 22:00:57

@sixx:
Jó, én a blogok közé vettem a comment:com-ot is, merthogy annak is blog.hu a vége - akkor az a félreértés oka.

Azzal mondjuk eszembe sem jutott megvádolni, hogy a tv2/rtl a munkáltatód. :-)
(Bár a UPC-nél már láttam ezt-azt. :-)

Az Indexen nem nagyon láttam az írásaidat, bár valószínűleg én mosom össze, meddig Index, és honnantól nem az.

Na, béke, rohannom kell koncertre, vár nathalie piros ruhában a színpadon. :-)

KékFény6 2011.11.06. 01:11:18

A VV-vel kapcsolatban én két technikai jellegű dologra lennék igazán kíváncsi:
1. Miért kell levenni a mikroportot a riportszobába előtt? (A hangmérnök nem tudja lehúzni, hogy ne menjen ki a hang? És egyáltalán: ki nem hallhatja a riportszobás hangot?).
2. Miért kellett lecserélni az SMS számot, ha a tarifa változatlan?

nathalie 2011.11.06. 15:27:03

@Budapesti Szexipari Vállalat:
ott, voltam csak a rózsaszín kiskosztümömben. de hát nem vettél észre, így én meg egy vöröshajú, szemüvegest voltam kénytelen hazahozni :D

Vlagyimir Iljics 2011.11.06. 16:47:33

@Tesztelo.hu: Ezekre még van egyszerű magyarázat, pl a mikroportos kérdésre, hogy így legyen a dolog teátrális, aligha technikai az ok. Az sms szám pedig pl lehet a szolgáltatóval valami technikai vagy jogi ok, nincs jelentősége. Viszont engem inkább az érdekelne, hogy mi volt az elején az a váratlan húzás, hogy két játékost kiraktak egy hét után és újra beszavaztak kettőt. Ez senkinek nem tűnt fel? Ennek is volt volt valami titokzatos oka, amit nem kötöttek senki orrára...
süti beállítások módosítása