Lisa Edelstein, a House-ban Cuddy-t alakító színésznő alaposan megfontolta a sorozatot gyártó Universal új ajánlatát, aminek nagyjából az volt a lényege, hogy az eddigi 175 000 dollár per epizódos fizetését csökkentik, ráadásul kevesebb időt is fog a képernyőn tölteni (ha minden igaz, a nyolcadik, záróévadra tervezett 24 részből csak 18-ban szerepelt volna), és nemet mondott rá.
A színésznő közleményében megemlíti, hogy a döntést nehéz szívvel hozta meg, mert hét év alatt nagyon megszerette a karaktert, a stábot és a rajongókat, de ezt az ajánlatot nem tudta elfogadni. A fizetéscsökkentésre azért volt szükség, mert a sorozatot vetítő Fox nem volt hajlandó ötmillió dollárnál magasabb összeggel beszállni a gyártási költségekbe, arra hivatkozva, hogy a széria nézettsége már korántsem olyan magas, mint eleinte volt, így nekik már nem nagyon éri meg a befektetés. Edelestein bejelentésére sem a Fox sem a Universal nem reagált.
A további állandó szereplők már aláírták szerződésüket, Hugh Laurie, Omar Epps, Robert Sean Leonard és Olivia Wilde szerepelni fog a nyolcadik évadban is.
Neretil 2011.05.18. 07:48:13
Ha csak egy jó nagy összeggel rá nem veszik egy cameo szerepre.
2011.05.18. 07:53:19
Mr Garrison 2011.05.18. 07:54:32
szekőcei 2011.05.18. 08:03:57
Explorer 2011.05.18. 08:04:13
Chiro2 2011.05.18. 08:04:21
Chiro2 2011.05.18. 08:04:55
kurtakocsma 2011.05.18. 08:06:00
2011.05.18. 08:07:06
BaLee 2011.05.18. 08:13:01
Azaz 32 millió Ft részenként??
Átlag magyar 25 végigdolgozott év alatt nem keres ennyit. Vicc.
Chiro2 2011.05.18. 08:13:25
2011.05.18. 08:14:54
Chiro2 2011.05.18. 08:16:14
2011.05.18. 08:16:54
fric 2011.05.18. 08:22:03
brazileiro 2011.05.18. 08:23:13
Vagyis levonhatjuk a következtetést: Lisa Edelstein nem átlag magyar.
tsimike 2011.05.18. 08:23:46
huhujje 2011.05.18. 08:23:47
SPOILER ALERT!
SPOILER ALERT!
SPOILER ALERT!
Az utóbbi részekben amúgy sem volt éppen szerethető, meg aztán jelen állás szerint egyáltalán nem fog hiányozni!
oberka 2011.05.18. 08:26:26
oberka 2011.05.18. 08:27:59
Tarkin kormányzó 2011.05.18. 08:29:16
aha, persze 2011.05.18. 08:31:42
m.logic 2011.05.18. 08:31:48
Pandi 2011.05.18. 08:35:32
www.origo.hu/teve/20021022330millio.html?
EasyFriend 2011.05.18. 08:36:35
Vad.Korte (törölt) 2011.05.18. 08:36:45
mixtura.pectoralis 2011.05.18. 08:38:33
2011.05.18. 08:38:51
hazárdember 2011.05.18. 08:39:46
Akkor miről nyavajogtok itt, hogy sok.
Amúgy leszarom, mert nem nézem.
IncubusLOL · http://www.ofpww2mp.webs.com 2011.05.18. 08:43:28
para_noir 2011.05.18. 08:44:56
Mocsár 2011.05.18. 08:45:47
Csodaszép nő, nélküle a sorozat nem lesz ugyanaz. Ezt a faszságot. :(((
Dr. Otto Von Schnitzelpusskrankengescheitmeyer 2011.05.18. 08:46:31
Van még kérdés?
Leslieke 2011.05.18. 08:49:13
Ehhez képest a 175e dollár nem is sok.
2011.05.18. 08:53:26
Edelstein = Drágakő
sixx · http://comment.blog.hu 2011.05.18. 09:01:06
dr. Tonyk 2011.05.18. 09:05:10
Igaz ami igaz, ilyen jó melleim sincsenek. Merthogy nincsenek...
Prostatikus Vogon Jeltz 2011.05.18. 09:06:55
tutuista 2011.05.18. 09:08:29
Göry84 2011.05.18. 09:08:57
dimitrij 2011.05.18. 09:10:25
javaslom, hogy próbálják meg leszerződtetni helyette Carrie-Anne Moss-t. :)
www.imdb.com/media/rm506043136/nm0005251
elég hasonló pacekja van.
Artie 2011.05.18. 09:10:28
Te a Blikk hírén is agygörcsöt kaptál, hogy 64 milliót fog évente keresni Sousa a Vidinél, ugye? Más ország, más nagyságrendek, ez nem megy a kis buksiba?:S
dr. Tonyk 2011.05.18. 09:12:37
2011.05.18. 09:14:17
Holva 2011.05.18. 09:17:19
www.imdb.com/name/nm0005074/
pamut 2011.05.18. 09:17:55
Mondjuk tényleg kezd leülni az egész, ideje befejezni. De azért nagy volt, szerintem filmtörténelmet írt a sorozat, ilyen jó minőséget ilyen sokáig nem nagyon sikerült még korábban. Nagyon jól kitalált jellemek, jó írók és Luire, minden összejött.
Remélem meg tudják oldani Cuddy kivezetését jól, sablonmentesen. Amikor az indiai fiú ment ki a filmből, azt nagyon elkúrták.
dimitrij 2011.05.18. 09:22:36
Mr. Ligthman 2011.05.18. 09:25:05
Amúgy is vannak előítéleteim a magyar focival kapcsolatban...
Ami pedig a művésznőt illeti: valóban 35 M forint epizódonként nem kevés összeg, és nem csak magyar viszonylatban (emlékezz csak a pár évvel ezelőtti sztrájkra Hollywoodban). A virsli, az autó, azaz a megélhetés ott is kb. annyiba kerül, mint itthon, és a hölgy legsikeresebb szereplése a Mi kell a nőnek egy epizód szerepe... Azt sem kell elfelejteni, hogy a House MD-nek köszönheti az ismertségét.
Más ország, más nagyságrendek :) Hm. Azért ekkora ugrás nem reális, szerintem is elszállt a leányzó (bár alkatilag tényleg tetszetős).
Mr. Ligthman 2011.05.18. 09:26:37
Holva 2011.05.18. 09:27:12
kilobike 2011.05.18. 09:28:44
attleva 2011.05.18. 09:30:05
tegnap este óta már nem vagyok biztos benne, hogy olyan jó lesz-e ez a 8. évad így :-(
szorostaxisofor (törölt) · http://szorostaxisofor.hu 2011.05.18. 09:30:22
S1lver 2011.05.18. 09:36:59
jet set 2011.05.18. 09:40:03
Undorító, hogy mennyire pénzéhes.
tryclops 2011.05.18. 09:40:05
"...mennyi? Magyarországon egy kezdő rezidens meg..."
EG0 2011.05.18. 09:42:06
ketroot 2011.05.18. 09:42:26
Mecsoda logika!
Jaffar 2011.05.18. 09:42:31
Nem kötözködni akarok, de az egyik szereplöt nem Omap Eppsnek híjják, hanem OMAR EPPS-nek
www.imdb.com/name/nm0004898/
Písz
Jaffar 2011.05.18. 09:43:15
EG0 2011.05.18. 09:45:27
Instant Karma 2011.05.18. 09:46:35
Nem értem, miért nem lehetett lezárni ezzel a 7. évaddal, amikor még minden szereplő megvan. Úgyis olyan nyögvenyelősen egyeztek meg a 8. szezonra, ideális alkalom lett volna a befejezésre. Természetesen itt is a bevétel a lényeg, és totál leszarják a nézőket. Van még benne pénz, így folytatják, de annyi nem, hogy minden szereplőt megtartsanak. Gáz.
pepin_nymburk 2011.05.18. 09:47:45
Krujs 2011.05.18. 09:50:36
zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2011.05.18. 09:55:56
lipilee · http://lipilee.hu 2011.05.18. 10:01:09
nokeka 2011.05.18. 10:04:13
Nincs ezzel semmi, House fizetése évi 300 000 USD lehet. Laurie más tészta, és más szakma... :)
A magyar rezidens meg 85 000 körül kap kézhez havonta. Persze HUF-ban. Na, ez a nem mindegy... :)
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2011.05.18. 10:06:32
Soha nem értettem ezt...
nokeka 2011.05.18. 10:06:58
Én sem akarok kötözködni, de feljebb az úriember megmagyarázta, hogy mire gondolt (elég ötletes volt). És nem arra, amire ti. Persze rossz az, aki rosszra gondol... :)
nemzetikonyves · http://www.gyepu.hu 2011.05.18. 10:09:55
nokeka 2011.05.18. 10:12:45
Hupsz, elszúrtam. Persze, ide kellett volna menni az írásnak: @tryclops:
vuki z1 2011.05.18. 10:13:48
Chiro2 2011.05.18. 10:14:53
Egyébként meg ahhoz képest, hogy milyen igényes, színvonalas sorozat a Dr. House, ez kimondottan vacak gázsi. Az állandóan salakrészeg Larry Hagman a röhejesen igénytelen Dallasban többet kapott, és akkor még nem nézzük a pár évtizedes inflációt.
Chiro2 2011.05.18. 10:18:51
koimbra · http://filmdroid.blog.hu/ 2011.05.18. 10:20:34
De nem lennék meglepve, ha kétszázezerrel többet adnának neki és visszatérne:)
ketroot 2011.05.18. 10:24:59
Frappánsan kivágta magát, viszont volt olyan is, aki szerint genetikailag pénzéhes. Nem nehéz kitalálni mire céloz. Végülis nekem 8, csak elég unalmas már ezt olvasni.
nokeka 2011.05.18. 10:26:21
Nem, szerintem csak intellektuális a humora.
Persze ez neked még csípheti a szemedet. De a mai világban ilyet lehet. És jól is van ez így.
Meg kellene tanulni nem ugrani az ilyenre! Meg egy kicsit megbocsátani a múltat, és nem mindig bosszúért kiáltani. Komolyan. Csak meg kellene próbálni. Persze ezt valójában az összes érintettnek (faji, vallási, nemi, szexuális... stb) így kellene csinálni. Talán majd egyszer.
nokeka 2011.05.18. 10:28:42
És ha ő zsidózik, akkor te visszanácizol? Annak van értelme? Annyira lejáratódott már mindegyik szó, már nincs is hatásuk, nincs erejük.
Porcelán az elefántboltban 2011.05.18. 10:30:39
A színészek a fizetésüket amerikai viszonyok szerint kapják és nem a magyar fizetésekhez mérik. Ráadásul ott elég szépen ki is számolják, hogy mennyit "hoz a kasszába" a színész: értsd reklámidő eladhatósága, meg ilyenek. Ott nagyon is megvan mindenkinek az ára, és ezt az ügynökeik szépen és pontosan nyilván is tartják.
Mellesleg ezek bruttó összegek (amennyire én tudom), ebből még adózni is kell, meg eltartani a sleppet, akik szintén nem a magyar átlagbérből tengődnek... :P
Ha a magyar bérek igazságtalanságán akartok keseregni, érdemesebb a pár km-rel nyugatabbra tengődő kollegákkal összehasonlítgatni.
Chiro2 2011.05.18. 10:32:26
Persze, szabad zsidózni, orrot túrni, gatyába szarni. No meg erről véleményt alkotni is.
Chiro2 2011.05.18. 10:35:26
Igazad van, lehet zsidózni. És orrot túrni, gatyába szarni is, meg erről véleményt alkotni.
Alex2000 2011.05.18. 10:35:52
mixtura.pectoralis 2011.05.18. 10:37:24
zuzzantó 2011.05.18. 10:39:32
Patreides · patreides.blog.hu 2011.05.18. 10:39:38
A sorozatnak van egy bazi nagy bevétele, amiből bizonyos szisztéma szerint részesülnek a résztvevők. A tévétársaságtól a szereplőkig, mindenki.
A nővel közölték, hogy bakfitty, ezentúl kevesebb pénzt kapsz. Ő meg közölte, hogy akkor részéről is bakfitty.
Szokatlan dolog ez itt nálunk, mert itt a cégek bérrabszolgákat dolgoztatnak, akiknek kuss van, legfeljebb az megengedett, hogy csendben megdögöljenek.
Majd ha van rá lehetőségetek, hallgassátok meg, mit mond egy erdélyből ideszakadt székely magyar, ha a munkaadójától hasonló ajánlatot kap. Tanulságos lesz.
nokeka 2011.05.18. 10:39:57
Na, akkor nincs is köztünk ellentét. Látod, mindent szabad. Jó is ez a világ.
ketroot 2011.05.18. 10:43:27
Idézd már légyszíves, hogy hol náciztam le!
Patreides · patreides.blog.hu 2011.05.18. 10:45:47
BaLee 2011.05.18. 10:48:59
Hol írtam, hogy nekem ez jár? Sehol. Egy magyar átlagemberr fizetésével hasonlítottam össze.
Összehasonlíthattam volna bármi olyan egyéb foglalkozás bérezésével is aki sokkal hasznosabb és fontosabb munkát végez, mint egy ilyen "sorozatszereplő".
Mennyit dolgozott azért a 175ezer dollárért? Meddig tart egy rész forgatása? 1 hétig?
A vicc az, hogy mindenhol pénzhiány van, gazdasági válság, miss nemtudomki meg lemond a szereplés lehetőségéről, mert csökkenteni akarták a 175e dolláros fizetését. Bravó. :)
Nem sajnálom tőle, csak mint érdekességet jegyeztem meg, ha valakinek így is megérte hát örülök neki.
Írkálhattok nyugodtan én csak mosolygok rajtatok. :)
Squazee 2011.05.18. 10:49:07
Amúgy sosem színészkedett itt senki (szerintem) egy nagy amerikai sorozatban, s senki sem tudja, mennyi munkát öl bele egy rendes színész és menedzsmentje. Mert gondolom a menedzsereket is valamiből ki kell fizetni például. Az is jó, ha az ember a forgatás közelében lakik, mindig ad magára stb. stb.. Ezek rengeteg pénzt elvisznek. Persze biztos marad is bőven neki, de azért nem a semmiért kapja a fizetését ő sem.
simon says: 2011.05.18. 10:58:04
nokeka 2011.05.18. 10:59:01
Nem te voltál, hanem a másik. Whatever.
NA YA! 2011.05.18. 10:59:20
S1lver 2011.05.18. 11:03:59
Captain Awesome 2011.05.18. 11:06:04
A szomorú az, hogy a 150k/hó fizetéseddel (9600USD/év) még mindig többet keresel, mint a világ majdnem 90%-a. 3 milliárd ember él kevesebb, mint napi 2 dollárból, 1.3 milliárd ember él kevesebb, mint napi 1 dollárból.
Lehet hőzöngeni, hogy jaj milyen szarul élünk az amerikai celebekhez képest, de ettől még tény marad az, hogy sokkal jobban élünk, mint 5-6 milliárd ember.
Laciii 2011.05.18. 11:06:22
"No meg azt is meg kellene tanulni, hogy ha kimondunk valamit, azt vállaljuk fel, ne játszunk utána "nem ér a nevem, káposzta a fejem"-et."
Én nem látom, hogy te ennek szellemében elnézést kértél volna dollarpapától ahogy mixtura.pectoralis tette.
PiKE 2011.05.18. 11:06:48
HellsAngel 2011.05.18. 11:08:05
De tényleg nem értem azokat, akik megbotránkoznak, hogy milyen sokat keres.. a showbusiness így működik. Ha létre tudsz hozni valamit, ami érdekel 1000 embert, akkor hobbiból lehetsz a barkácsszakkör királya kb. nulla forint bevétellel. Ha létre tudsz hozni valamit, ami érdekel 100 000 embert, akkor haknizhatsz vidéki kultúrházakban aprópénzért. Ha létre tudsz hozni valamit, ami érdekel 1 000 000 embert, akkor esetleg egy ország ismerni fog és jól élhetsz belőle. Ha pedig létre tudsz hozni valamit, aminek 8 éven át világszerte minden epizódját 20 000 000-an követik nyomon, és emberek százmilliói ismerik, akkor úszni fogsz a pénzben. Ez ennyire egyszerű. Kár, hogy 0,001% esélyed van létrehozni erre.
Az, hogy most egy jó színésszel kevesebb lesz a sorozatban, az szerintem felgyorsítja a hanyatlást, bár Dr. House vidáman dughatna 13-assal is, de nem lesz már az igazi .. én már azt nagyon sajnáltam, amikor Cuddy elhagyta House-t, és visszatért az öreg Vicodine-ra, azért, mert ez így önismétlés, gyakorlatilag visszatértek az alapfelálláshoz.. a családiasabb szál legalább lehetővé tette volna, hogy szép vége legyen a sorozatnak, hogy a szappanopera szép véget érjen. Így viszont vergődhetnek egy darabig a nézők kegyeiért. Az orvosi rejtélyek kb. a 3. évad óta erősen hanyatlanak, elvétve fordul csak elő egy olyan epizód, amiben ne volna 2-3 súlyosabb hülyeség. Ami azért szomorú.. sajnos eljutottak odáig, hogy ez az egész csak gyenge kopija önmagának.
Laciii 2011.05.18. 11:08:54
flimo13 2011.05.18. 11:14:41
BaLee 2011.05.18. 11:14:58
Neked is lehet rólam, csak leszarom.
ad3423324 2011.05.18. 11:15:22
Szanaszét Szolizott Szilikonos Szőke 2011.05.18. 11:20:46
Bambano 2011.05.18. 11:29:56
13askát meg ezer éve nem láttam a tv2-n vetített epizódokban.
Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2011.05.18. 11:35:03
doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2011.05.18. 11:37:37
mai napig egyik legjobb jelenet, mikor House "álmában" rúdtáncol. :D
Fingottam! 2011.05.18. 11:48:19
molnibalage · https://militavia.blog.hu/ 2011.05.18. 12:02:03
birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2011.05.18. 12:02:29
birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2011.05.18. 12:04:33
digitime 2011.05.18. 12:05:44
fedkvas 2011.05.18. 12:15:06
bullseye 2011.05.18. 12:18:35
Ha elvállalná, a következő filmért, sorozatért már csak a felét kapná annak, amit amúgy elérne, mert úgyis elég lesz neki ennyi.
Márpedig jelenleg odaát is a pénz határozza meg a státuszt. Minél többet hajlandó egy stúdió/producer adni valakiért annál jobb forgatókönyveket is ajánlanak neki, stb. A filmek 20 milliós gázsiját sem azért szokták kiemelni, hogy utálja őket a melós (ez csak mellékhatás), hanem, hogy ennyit is megadnak érte - ennyire bíznak bennük, a sikerben, stb.
+ egy sorozat előrehaladtával ált. emelni szokták a fizetéseket, hiszen a sorozat sikeres, ha még megy. Ha valakinek lejár a szerződése, szinte automatikusan várhatja az emelést. Jelen esetben lehet, hogy inkább a producerek a csúnya fiúk. De kis szerencsével ők is zsidók, úgyhogy akinek ez számít, nem kell, hogy változtasson a szólamain.
fedkvas 2011.05.18. 12:19:31
fedkvas 2011.05.18. 12:22:29
fátum 2011.05.18. 12:27:12
Nincs nagy testvér, vagy világállam bácsi, aki valami ideológia alapján kitalálja, hogy kinek, milyen "hasznos" a munkája, mennyit dolgozott vele stb.
fátum 2011.05.18. 12:33:27
mme piros · http://www.piroslampa.net 2011.05.18. 12:34:25
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.18. 12:36:15
mme piros · http://www.piroslampa.net 2011.05.18. 12:38:07
ad3423324 2011.05.18. 12:42:56
2011.05.18. 12:45:08
bullseye 2011.05.18. 12:48:08
2011.05.18. 12:57:56
_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.05.18. 13:01:29
Ne viccelj. A Joey harmatgyenge volt eleve. Meg a szövegírói se remekeltek. A barátokköztben még elment vicces mellékszereplőként, de nyilvánvaló volt, hogy egyedül nem visz el egy show-t.
csikarcsi 2011.05.18. 13:29:21
szamok ember 2011.05.18. 13:42:35
"Mondjuk azért kurva nagy luxusra vall, hogy valaki lemondhat, csak úgy 18*175E $ = 592.77M Ft-ról. Épp csak 3951 havi bérem ami 329 év.
Igaz ami igaz, ilyen jó melleim sincsenek. Merthogy nincsenek..."
Ne aggódj, fog magának találni munkát.
Lefogadom, hogy a kormányszóvivőséghez minden adottságod megvan. Az meg annyit keres 18 hónap alatt, mint Te 240 hónap, azaz húsz év alatt.
RoFä 2011.05.18. 13:46:29
:)
szamok ember 2011.05.18. 13:48:50
Ehhez nem kell Erdélybő ideszakadni. A húgom szakács, hogy hány kocsmatulajdonos (színmagyar) átvágta már...
Marslakócska 2011.05.18. 13:50:16
Ki nem állhattam azt a nőt!
Édes-bús vége lesz Housenak.
Visszatér Cameron, House elveszi amikor már haldoklik (Cameronnak ez a sorsa).
Igy lesz kerek-egész a történet.
(Lisa benyomult annakidején a képbe, mindenhol nyilatkozta, hogy legalább egy kicsi szexjelenetet akar House-al, az írók meg elvitték ebbe az irányba a történetet, sokak bánatára...)
Cateran 2011.05.18. 14:29:10
Szoval az 175k/resz fizetes 1 szereplonek nem volt eppen egetvero....
Forras:adage.com/images/random/tvchart06.pdf
glad az egyetlen 2011.05.18. 14:54:41
...és még többek örömére.
Hát minden sorozatban elkezdődik a lejt menet egyszer.
Ez az utolsó széria se volt olyan ütős, mint az előző már, de nagy átlagban azért még ott van. :)
MrZombieEater 2011.05.18. 14:55:56
szekertabor · provo.blog.hu 2011.05.18. 14:58:51
EG0 2011.05.18. 15:44:32
Mert összehasonlítod egy "átlagemberr fizetésével".
És? Hasonlítsd nyugodtan egy körtéhez, pl. ha éhes vagy, akkor sokkal hasznosabb, mint Liza (hacsak nem vesz neked kaját). Sőt, akkor Józsi bácsi magyar őstermelő is hasznosabb, mint Lisa.
Hasznosabb és fontosabb munka, mondod te, de kinek? Ha pl. neked, akkor te majd többért alkalmazod Józsi bácsit mint a producerek Lisát, mert úgy igazságos?
Azon vitatkozunk, hogy a "hasznos és fontos" munkának együtt kell-e járni a javadalmazással.
Nos, NEM JÁR együtt. Sosem járt, és sosem fog, és ennek semmi köze a gazdasági válsághoz meg a munkával töltött időhöz. Nem, ez nem vicc, és nem is vicces, ahogy írod többször is, ez az élet. Max. addig nevetsz kínodban, amíg nem fogadod el.
Amíg ezen nem tudsz változtatni, addig feleslegesen problémázol azon, hogy a f*sz rossz oldalán állsz.
2011.05.18. 18:34:38
csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.05.18. 18:44:16
Charlie Sheen 1,2 mihályt kapott részenként az utolsó évad KPMEKért mégis kifizették...
Én sajnálom
2011.05.18. 19:14:53
Ott Jimnek emelték volna jobban a fizetését a többiekénél de volt annyi gerince (max respekt!) hogy kiállt a többiekért.
Mondjuk az is igaz, hogy ha valaki menni akar azt se szerződéssel se pénzzel nem lehet megfogni.
Megdobbent 2011.05.18. 21:34:44
ACM 2011.05.19. 08:42:06
Az írói stábba meg visszahozhatnák az 1-3. évad alkotóit.
3nt3rth3m4tr1x 2011.05.19. 10:03:38
ZmanUK 2011.05.19. 13:04:24
A nonek volt egy adott bere amit eddig kapott. Aztan csokkenteni akartak, amit nem fogadott el, igy kilepett. Ha nekem csokkentenek a berem es lenne mas helyem, en is kilepnek, hulye aki marad.
Ebben mi a rossz?
Szeretem mikor jonnek a hozzaszolasok hogy miert nem volt eleg neki, meg hogy mas mennyit keres. Es kit erdekel? A sorozat iszonyat penzt hozott az alkotoknak, megerte nekik hogy ennyit fizettek a szineszeknek. Egyaltalan nem sajnalom tole a 175e dollart reszenkent. Az emberek fizetese nagyban fugg attol hogy mennyit hoz a cegenek konyhara, ezert nem lesz soha egy magyar szinesz fizetese annyi mint az amerikai sorozatszineszeknek.
Eppen Dr. Cuddy mondta egy reszben: "Salary isn't about fairness. It's about what you can leverage in a negotiation."
Ennyi.
Sajnalom hogy nem lathatjuk viszont a 8. evadban. Nagy karakter volt ... es mellesleg csodaszep
glad az egyetlen 2011.05.20. 03:17:49
"...Én a többiek helyében azt tettem volna mint amit Jim Parsons csinált a TBBT-ban: vagy aláírja mindenki vagy senki...."
Ezt mondjuk a Jó barátok szereplői kezdték el anno és valóban működött. Akkor kiharcolták maguknak a fejenként egy misit, ami akkoriban hihetetlen összeg volt.
Az a baj ezzel az egésszel, hogy a legtöbb sorozat egy olyan szálra épül, ami hihetetlen izgalmas két-három szezonig, de utána úgy leereszt mint a lyukas lufi.
Pont az emlegetett TBBT is ilyen, most új szereplő behozatalával próbálják menteni, de a 3 szezont nem tudják überelni.
A két és fél pasi egész jól húzta, de a kis srác felnött és Charlie élete is kezd egyhangú lenni. A 7 szezon után nem néztem.
Ezért örülök az ilyen kezdeményezésnek mint a Trónok harca.
Egy ilyen mega regény ciklust nem lehet mozifilmben feldolgozni és lám megoldódik a sorozat kérdés fő problémája, előre megvan X szezonnyi forgató könyv.
Nem lesznek önellentmondások szezonok között (szintén TBBT nagy betegsége), mert nem részenként álmodják meg (jobb esetben szezonként).
Remélem valaki idővel, neki ugrik a Dűnének, mert a mini sorozatok nem igen aknázták ki.
[m] 2011.05.20. 10:33:48
Kapott egy ajánlatot, és nemet mondott rá, de nyilván változhat az ajánlat úgy, hogy neki előnyösebb legyen. El tudnék képzelni egy olyan lehetőséget is, hogy valamiért eltűnik jó pár részre, és az utolsó pár részben jön vissza, vagy jól elosztva szerepel néhány részben, nyilván ha kevesebb részben szerepel akkor picit többet tudnak neki adni epizódonkénti szereplésért...
Szóval az, hogy egy ajánlatra nemet mondott az nem jelenti hogy Cuddy nélkül maradunk, nem?
HellsAngel 2011.05.20. 19:30:04
A szerző itt külön értékeli az egyes epizódokat annak megfelelően, hogy a.) mennyire találta rejtélyesnek a tüneteket, orvosként mennyire tudná megoldani b.) mennyire fedi le a végső megoldás a tüneteket c.) amit a beteg kezelésekor előadnak az orvosok, az mennyire számítana szakszerű ellátásnak egy valódi kórházban és mennyire random találgatás hajmeresztő kísérletezéssel egybekötve. Ezen kívül sok érdekességet leír, kigyűjtögeti a tévedéseket.. (És a legfontosabb tanulság: "sose üsd ki, ha egyenes az EKG-ja".)
Csináltam most egy gyors statisztikát (nem azzal a szándékkal, hogy hazudjak, csak tényleg most nincs kedvem táblázatokat kitöltögetni). Az első évad utolsó hat epizódjából 3 van, ami legalább "jó" értékelést kapott mindhárom kategóriában, és van mégegy a 6 között, amiben csak az orvosi kezelésben van némi túldramatizálás, a rejtély és a megoldás jónak számít. Ez ugye 6-ból 4. Na most az utolsó évad utolsó 6 epizódja között egy ilyen epizód sincsen.. (na jó, van egy, ami majdnem..) vagy az van, hogy a tünetek unalmasak, vagy pedig az van, hogy a tünetek ugyan izgalmasak, de a megoldás nem fedi le a tüneteket..
persze a nézőket nem feltétlenül a hitelesség érdekli, de engem igen, mert én erre izgulok:).
birorichard36 · http://cinemablog.blog.hu/ 2011.05.22. 20:27:04
Szóval a hitelesnek mondható része itt kimerül, és a ehhez a valósághoz adják hozzá úgymond house varázslatát, mintegy tudástárát, amikor az epizódok végén valamiről mindig eszébe jut egy elmélet, vagy egy hiányzó tünet, ami egyértelműsíti a betegséget, és megoldja az esetet, de ezeket a dolgokat valóságban vagy az elején kizárják már, vagy az életben nem jönnek rá, mert egyszerűen nem volna releváns.
Kicsit az Agatha Christie regényekhez tudnám hasonlítani, ahol mikor már a végére mindenkit kizár az írónő a gyanusítottak közül, a főszereplőnek eszébe jut valami (amit természetesen az olvasóval nem közöl), egy mozdulat, egy hangsúly, amiből levezeti az indítékot és megnevezi a gyilkost. Az alapinformációk kevesek hozzá, ezzel az apró plusszal meg mindenki kitalálná, ezért mutatják csak be a végén.
Szóval összességében annyit tudnék mondani, hogy elméletileg összejöhet egy-egy ilyen tünetegyüttes mint a filmekben, de gyakorlatilag szinte lehetetlen, és épp ezért a valóságban nem lehetne a többségét megoldani, mert így gondolkodva, bármi baja lehetne a betegnek. Az hogy housenak ez bejön, ez az úgymond "varázslata".
Carrere 2011.07.19. 17:51:45
Azért remélem, hogy ha nem is azonnal, vissza fog térni a House-ba, mert elég gáz, hogy 6 éven át kerülgette egymást House és Cuddy karaktere, aztán összehozták őket 15 részre és katasztrófává alakították a történetüket.
Mivel a House készítői még nem tudták a 7. évad fináléjának forgatásakor, hogy LisaE. nem írja alá a 8. évadra a szerződést, kivezetni sem tudták rendesen Cuddy karakterét, tehát remélem, kitalálnak valamit a készítők.
Nem szeretem a kórházsorozatokat, Cuddy és House karakterei miatt kezdtem el nézni, de ha Cuddy nincs, House karaktere is szét van cseszve..
Cr 2011.08.08. 16:25:18
Roxerkriszta 2012.08.14. 12:27:58
Azt meg nem keverjük ide,hogy ki mennyit keres,mert a sztárok fizuja,legyen az színész,zenész vagy akár sportoló nem mérhető az átlag emberekéhez! Nyilván Lisa nem hal most már éhen annyit keresett 7 év alatt, hogy akár ingyen is dolgozhatna,persze…
Inkább szidjátok a Fox csatornát akik betegre keresték magukat a House-al,tavaly konkrétan a világ legnézettebb sorozata volt,el lehet képzelni,hány helyre adták el és mennyiért! Nem került volna nekik semmibe ha azt mondják legyen egy utolsó színvonalas évad,akár minimális veszteséggel is,de csináljuk meg rendesen! Ehelyett inkább költséget akartak csökkenteni és pont azokkal kezdték,akiknek a sorozat a sikerét köszönheti,akik a sorozat arcai! Lisa-ának tökéletesen igaza volt,hogy nem vállalta ,bár nyilván nem volt könnyű otthagyni a munkáját,a barátait 7 év után! Igaz,hogy ő is sokat köszönhet a sorozatnak,de az fordítva is így van,hiszen House és Wilson mellett talán a legfontosabb szereplő ő volt!
Most már egy évvel okosabban, láthatjuk,hogy a FOX hülye döntést hozott,hiszen még a nem túl acélos 7.évadhoz képest is majdnem 40%-kal visszaesett a nézettség a 8.évadra,a sorozatzáró nézettsége is bántóan kevés volt! Talán ennek az is oka volt,hogy a nézők nagy része nem szereti,ha egy sorozatot, a pénz írja és nem a történetírók!