Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Rettentő, mi vár Alekoszra

2011. május 10. 08:00 sixx 222 komment

Édes jó, Istenem, ha a görög éjjeliőrnek előre megmutatják azokat a, hogy is mondjam, hogy ne bántsak meg senkit hirtelen, nőszerű lényeket, akik rá várnak a Szerelem a legfölsőbb szinteken (sic) című műsorban, akkor kétszer is meggondolta volna azt a határozott főbólintást. Az RTL Klub három hetet még ráhúz a Való Világra, ha már áll a villa, ugye, bezavar 16, első blikkre teljesen egyformán közönséges nőstényt, és odavetik őket az újrafazonírozott Alekosz elé, hadd válogasson közülük kedvére, illetve a forgatókönyvnek megfelelően.

A Való Világ szembesítő show-ja után felvezetett új, párkeresős reality hozni fogja a számokat, Alekosz ázsiója most magas, a döntő alatt elért 60 százalék feletti csúcsnézettségre rá lehet gyúrni. A Benkő feleséget keres óta nem nagyon voltak persze illúzióink azt illetően, milyen nők jelentkeznek egy tévéműsorba faszit fogni maguknak, nem is csalódtunk most sem. Hiába a VV4-ben bejáratott kategóriák, első blikkre ugyan mindegy, hogy romantikusnak vagy kalandvágyónak minősítik a műcsöcsét Balázs fejére toló, oszloplábú szőkét, ha hápog és csőre van, akkor kacsa, ugye.

Apropó, Balázs. A felszopó műsorban is látszott, hogy most lesz igazán elemében, amikor őszintén, gátlások nélkül szívathatja a jelölteket - mint annak idején a Maunikasó tinikiadásában, a Balázs show-ban tette a félhülye szereplőkkel. Az RTL Klub nem nagyon akar ebben a körben a véletlenre bízni semmit. A villát átalakították, az új színek, a falra applikált giccses LOVE-felirat és a süppedős kanapék mellé a kertben (a kertben bazmeg) felszereltek egy zuhanyt, hogy ott mosakodjanak a jelöltek, legyen mit mutatni a Cool AlekosznakValó című új, korhatáros műsorában este 11 után, hadd verje el az is a Tv2-t.

Ennek így kellett történnie, ez a műfaj ezt követeli meg, a csatorna pedig nem tesz mást, csak az igényeknek megfelelően alakítja a kínálatot, ha minden második tévénézőt a mesterséges valóság érdekel, akkor azt adnak nekik. Lehet ezen háborogni, meg emlegetni a családban kizárólag ismeretterjesztő csatornákra hangolt tévéket a távkapcsolóból  körömreszelővel kivájt gombokkal (nehogy odakapcsoljon valaki véletlenül a szennyes kertévékre), de minek, majd amikor a Spektrumnak lesz 60 százalék feletti nézettsége, na majd akkor elhiszem, hogy senki nem néz ilyen műsort a tévében.

Fotók: RTL Klub/Sajtóklub/Bársony Bence

Címkék: tv rtl klub reality

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

spontan · http://erdekessegek.info 2011.05.10. 08:22:58

Ezek a nők nagyon is passzolnak Alekoszhoz.

TomBennet 2011.05.10. 08:23:22

Nincsen semmi gond ezekkel, hozzák az Alekoszhoz passzoló színvonalat.

harapapanda 2011.05.10. 08:58:10

pontosan,hozzá képest istennők!

Kulminaator 2011.05.10. 09:03:16

Zsák a foltját, fasz a tarisznyáját .. :D
Akik meg ilyent néznek meg is érdemlik.
Éljen máunika és józsi haver :D

bl4ze 2011.05.10. 09:03:44

Alekoszhoz képest ezek nem is rossz luvnyák... szánalmas az egész egyébként :(

Morfcake 2011.05.10. 09:04:43

Hát én pont akkor kapcsoltam be amikor vonultak be a nők... Hát amit a Balázs művelt az hatalmas volt, vinnyogva röhögtem végig az egészet.

beavereater [AT] 2011.05.10. 09:04:44

Ahol lószar van, veréb is van...
Csak hogy én is mondjak valami nagyon bölcset ;)

Mellesleg ennek a "műsornak" a reklámját először egy showder klub közben láttam, hosszú másodpercekig azt hittem, csak valami nehezen érthető poén, hogy feldobják a reklámblokkot, vártam a végén a "ha unod a celebeket" típusú feliratot. Aztán rájöttem, hogy nem vicc...

Kassian 2011.05.10. 09:04:48

Szerintem azért akad köztük néhány abszolút vállalható csaj is. Az pedig szerintem jó ötlet a casting részéről, hogy igyekeztek azért átlagos hölgyeményeket is beválogatni. Én úgy érzem, hogy jó móka lesz ez a műsor.:))

Egyébként Alekosz a "Kis magyar álom" megtestesítője; kevés munkával, befektetéssel hamar nagy lóvéhoz jutni és még a csajokat is külön házhoz szállítják neki. Kell ennél több, gyerekek?

kitiltott kennimekkormikk 2011.05.10. 09:06:25

Merülünk lefelé a fostengerbe...

kakyman 2011.05.10. 09:07:02

Jaj hagyjuk már, jók ezek a csajok csak divat fikázni! 3-4 egészen ígéretes köztük - nem agyi szintre gondolok - szép nagy melleik is vannak. Az átoperált "hölgy" és pár kivételével én mindet szurnám! Remélem Alekosz is fogja!

pöndörödő macskafülszőr 2011.05.10. 09:07:17

,, első blikkre teljesen egyformán közönséges nőstényt"

:DDDDDDDDDD

sixx, ugye TE közvetíted a ,,műsort"? :)

Kassian 2011.05.10. 09:10:54

@p0pc0rnp!4y4h: köszönjük, végre megvolt a mai bölcselkedő hozzászólás is. Haver, nézzél mást, ha nem tetszik.

Biscione · http://axl-zizzenetek.blogspot.com/ 2011.05.10. 09:11:44

Most, hogy mondod! A UPC eltüntette a Spectrumomat! Támadás!

Melee 2011.05.10. 09:13:47

Egy jó poén lehetne a műsorban, de tartok tőle, hogy kihagyják, ha a hőscincérnek csak annyit mondanak, hogy van egy szikével génmutált nő is, de nem árulják el, hogy melyik. Majd néha rákattintok Sixx kommentjeire, hogy lássam eljátszották-e.

GGG77 2011.05.10. 09:15:31

Természetesen nézni fogom. Balázs minden felkonfja kincset érhet. Egyébként mostanra tényleg mindenkinek világossá kellett válnia, hogy a személyében a kereskedelmi tévézés történetének első számú műsorvezetőjéről van szó. Humor, intelligencia, ízlés.

uveges92 2011.05.10. 09:20:39

Azért vicces lenne, ha így se tudna egyet se megdugni :)

Nevland 2011.05.10. 09:22:00

"ha a görög éjjeliőrnek előre megmutatják akik rá várnak akkor kétszer is meggondolta volna azt a határozott főbólintást"
A nagy lóf@szt. Ha tíz kecskét tennének elé, ez a gyökér egyet legalább megb@szna közülük, bár az alsógatyás jeleneteket elnézve nagyon nincs neki mivel...

cso zsi 2011.05.10. 09:23:24

A hetedik az travi, vagy mi a bánat?

sexmachine 2011.05.10. 09:24:20

Szilviát bevállalnám azé.

papugaja 2011.05.10. 09:25:09

Nahát, Stahl Juci is indul?

Secnir 2011.05.10. 09:25:54

első blikkre az 1. 3. 11.
a többit kinézete alapján az első nap zavarnám ki a placcra dolgozni, valami hasznot is hajtsanak.
a fent említett háromból pedig az első beszélgetés alapján le lehet szűrni, hogy milyenek...

steelhand 2011.05.10. 09:26:53

A vállalható csaj az, amelyiktől a reggeli ébredés után nem menekülsz egy szál központiagyban a harmadikról a kaktuszkertbe kiugorva...

Ez egy nicknév 2011.05.10. 09:33:36

A SÁTÁN MŰVE! FIGYELJÉTEK A JELEKET A FENEVAD EGYRE ERŐSEBB! IMÁDKOZZATOK, KÖZÜLETEK NÉHÁNYAN MEGBOCSÁTÁST NYERNEK!

DiliRádió 2011.05.10. 09:34:07

Melyiknek NEM volt dolga a pornóiparral? (Véletlenül kiderül majd ezekről is ez-az...)

AK76 2011.05.10. 09:39:45

"a csatorna pedig nem tesz mást, csak az igényeknek megfelelően alakítja a kínálatot"

Valóban?
Én eddig azt hittem hogy a reklámok,és egyéb promóciós kellékek, mind az IGÉNYEK alakításáért vannak,tehát a kínálat a mesterségesen alakított igényekre adott válasz...

dansun 2011.05.10. 09:40:02

@cso zsi: ...nem, a 12. a travolta.

Til (törölt) · http://techzone.hu 2011.05.10. 09:41:47

A hét idézete: "Nem mész?!" :DDD

Már Balázs miatt megéri nézni legalább az összefoglalókat :)

AnnaKarenina 2011.05.10. 09:42:57

@GGG77: Kiváló hozzászólás, most már csak az a kérdés, családtag-e vagy-e (pont így), vagy maga SB. Akinél a humor a nála szerencsétlenebbek kifigurázásából, megalázásából áll, ott ízlést és intelligenciát nehéz találni. Ehhez külön kedvencem, hogy a genyózás után hazamegy és buddhista. Kb. olyan, mint amikor a jó keresztény elköveti az összes bűnöket, aztán meggyónja.
Nem sok különbség van a műsorvezetők és az általuk vezetett műsorokban szereplő kisebb-nagyobb szerepléshez jutó celebek között, bár ez egyáltalán nem mellékes: az egyik sokkal több pénzt kap érte.

Alterix 2011.05.10. 09:44:11

Azért ne feldjük hogy VV Olivér válogatta össze ezt a muff-hadsereget!!!

Kiváncsi vagyok mivel bánthatta meg odabenn a görög:)))))))

maca52 2011.05.10. 09:47:32

Majd most kiderül mit is tud a mi kis Alekinyókánk vagy csak a szája volt nagy.Szégyen,de sebaj várjuk ki a véget lehet orrtúró majd besegít.MENEKÜLJ ENIKŐ MÍG NEM KÉSŐ!!!!!!

BraviaBoy 2011.05.10. 09:47:51

Őszinte leszek, Közgázt végeztem, egész nap stresszes, odafigyelést igénylő munkát végzek, esténként pont egy ilyen kikapcsoló, szórakoztató műsorra van szükségem, ahol nem kell semmin gondolkodni, csak röhögni más emberek primitívségén...
Valljuk be, tényleg kicsit állatkertre hasonlít majd a sztori, de oda is szívesen járunk megfigyelni más állatok életét! :)

Rainee 2011.05.10. 09:50:24

A 11-esnek nincs ádámcsutkája? :D Szerintem ő lesz az. :D

korsoja 2011.05.10. 09:52:58

nem tom, még nem ébredtem fel...

korsoja 2011.05.10. 09:54:24

nem tom. én még alszom.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2011.05.10. 09:54:32

A felvezető műsort nem láttam ugyan, de ezen képek alapján nem jelenteném ki kerek perec, hogy ez mind rossz csaj.

Az persze megint más kérdés, hogy közülük hány az, akit valóban Alekosz, mint fickó érdekel és nem csak az, hogy benne lehet a tv-ben és hátha őt is felfedezi valaki és celeb lehet.

Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2011.05.10. 09:54:36

Milyenek ezek máz nélkül?? :):):)
Úristen

csoko20 2011.05.10. 09:54:51

@maca52: Hát, nem is tudom. Amikor "lelkitársa" Éva plussz Gigi, Anikó birizgálta, kikötözve nem nagyon mutatott erekciót:)) Jerzy "videója" után röhejes pont pont ez a gnóm "légpisztolyozta" le a másikat:)))

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.10. 09:54:57

@AnnaKarenina:

Így van, Sebestyén Balázsról sok dolgot el lehetne mondani, de azt hogy humoros, vagy intelligens lenne egyáltalán nem.

A humor, mint fogalmi kategória számomra nem mások megalázását jelenti - és ezzel elmondtam mindent SB esetleges intelligenciájáról is. Humor, intelligencia és sítlus vonatkozásában tessék inkább egy kis Sándor Györgyöt olvasni, mondjuk.

Azzal persze nehéz vitatkozni, hogy S.Balázs a (magyar) kereskedelmi tévézés első számú műsorvezetője lenne. Viszont ez a cím, hogy is mondjam: elég ciki. Szerintem.

Ja, de persze: ő csak egy valós és a dolgok jelenelgi állása szerint igen nagy igényt elégít ki, no igen.

Mellesleg az sem tetszik, ahogyan a lányokról ír a cikk. Persze ezt is kell vállalni, hiszen a marketing része, nemigaz?

Mindenkinek jó szórakozást a műsorhoz!

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.05.10. 09:57:40

Az embereknél alaptartozék a kíváncsiság. Tök mindegy,hogy eszesebb, vagy hülyébb az illető.
A különbség alapvetően ott van,hogy ezeket a fos műsorokat az értelmesebbje rövid idő alatt megunja, mert rájön,hogy nap, mint nap ugyanaz a verkli kezdődik újra, meg újra, és ha szart akar, bőven elég a saját elcseszett élete is.

A hülye ezzel szemben ül és nézi tovább, mint egy birka. Átlényegül, beleéli magát a szereplők helyzetébe és bőszen csattogtatja a megmaradt pár fogát a kocsmában és a "lidiben" a "hősökről" kokettálva.

orient 2011.05.10. 09:58:47

@BraviaBoy: Én is stresszes, odafigyelést igénylő munkát végzek nap mint nap irodában és eszem ágában sincs ilyen baromságot nézni... :)))

sélli_ 2011.05.10. 10:03:30

A lényeg: hogyvót lesz-e? :))))

Porcelán az elefántboltban 2011.05.10. 10:05:04

Trónok harca Hogyvoltot akarok !!!! ... inkább azt írkáld már [morcos]

A Manci, akiben nincs szilikon, se hyaluron 2011.05.10. 10:05:07

@Éden Zina:
az utolsó bekezdéshez még egy gondolat.

a hülye legfőbb ereje abban rejlik,hogy szavazni sem rest.
az okos szarik rá,hogy vv ödön, vagy vv gizi jut-e tovább, a hülye viszont mivel a helyükbe képzeli magát és saját magát látja a sok ingyenélőben,bőszen nyomogatja a gombokat.
na, ezekre épít a kercsatorna. ebből van lé, bevétel és ebből van gundel vacsora utolsó este a villa lakóknak.
..és nem utolsó sorban ezért lett pl. a vv győztese is az, aki.
nem az ország totál hülye, hanem a legalja a legaktívabb. ennyi.

redwolf 2011.05.10. 10:06:02

Addig üsd a vasat, amíg meleg. Vagy fordítva? Szánalmas, mi megy műsor ürügyén, a Balázs pedig már le is körözte pofátlagságban, gátlástalanságban, érzéketlenségben Bochkort. Milyen lehet valakinek a lelkivilága, hogy pocsék műsorokban aláz, és ezért kapja a fizetését? A kerskedelmi tv-k elérték a legalsó szintet, és úgy tűnik, tartósan ott is akarnak maradni. Persze, tudom, több millió légy nem tévedhet...

beavereater [AT] 2011.05.10. 10:06:08

@orient: na igen, attól hogy valaki stresszes és nagy odafigyelést igénylő munkát végez, még nem feltétlenül kell zombitápot fogyasztani kikapcsolódásképpen...

vegteleneskeptelen 2011.05.10. 10:06:33

Alekoszhoz pontosan illik ez a felhozatal, ahogy jópár, előttem felszólaló kartács is megemlítette.
Az lenne az igazán meghökkentő ha normálisabb nők lennének.

Színtiszta trash. Engem az érdekelne (na, elég korlátozott szinten, de), hogy Alekosz vajon tudja-e hogy nem több ő, mint korunk szalacsija, akin és nem akivel röhögnek, avagy most alfahímnek hiszi-e magát, aki mindent visz (hö-hö).

g.zsolti 2011.05.10. 10:11:13

@KÖZELEG AZ APOKALIPSZIS!: Ezt írod: " A SÁTÁN MŰVE! FIGYELJÉTEK A JELEKET A FENEVAD EGYRE ERŐSEBB! IMÁDKOZZATOK, KÖZÜLETEK NÉHÁNYAN MEGBOCSÁTÁST NYERNEK"! Ha most mindenki imádkozni kezdene, akkor hogyhogy csak néhányan nyernek megbocsájtást? Micsoda diszkriminizáció lenne ez! Nézzed inkább a műsort, CSAK emiatt nem fogsz a pokolra kerülni!

AnnaKarenina 2011.05.10. 10:17:44

@Zébácsi: Az egyes számú műsorvezetőhöz: a műsorvezetés tipikusan az a műfaj, ahol a forgatókönyv szerint kell eljárniuk és beszélniük, bár néha még ez sem jön össze, SB ezt fűszerezi vicceskedésével, kb. ez a teljesítmény.
A Balázs-, Mónika-show gyakorlatai után ez a következő szint, hogy a nyílt színen alázzák meg azokat a szerencsétleneket, akikből élnek. De úgy tűnik, ezt egyre kevesebben találjuk gusztustalannak.

csoko20 2011.05.10. 10:18:11

@g.zsolti: Ő sejti, hogy a felszólítás ellenére csak kevesen fognak imádkozni, ezért csak NÉHÁNYAN nyernek megbocsátást:)))

Benyeszke · http://besbe.blog.hu/ 2011.05.10. 10:20:01

És persze az összes csaj azért jelentkezett mert Alekosz álmai netovábbja...persze én meg most jöttem a falvédőről

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2011.05.10. 10:21:25

Sixx, nagyon tévedsz! Azért nem lesz soha a Spektrumnak 60%-os nézettsége, mert az olvasókörben ül mindenki esténként...

Vad.Korte (törölt) 2011.05.10. 10:22:12

Hát azt azért meg kell jegyeznem, hogy ezek nem mind olyan múanayg picsák, mint akiket rendszeresen lehet a neten, veéveten látni. Van közöttük -- így fénykép alapján -- normálisnak és normálisan kinéző nő. A felpumpált szájú, meg a b*sszál-meg-tekintetű nőstény nyilván nem ide tartozik. Persze minálunk sikk mindent fikázni. És az is igaz, aki egy ilyenbe jelentkezik, azért elárul róla valamit. Beszélni nem hallottam őket, de erre kicsi az esély.

AnnaKarenina 2011.05.10. 10:23:09

@Éden Zina: Szerintem kicsit más a helyzet. Ezeket a műsorokat jóval többen nézik, mint amennyien szavaznak, és megkockáztatom, hogy a családtagokon, barátokon + az Olivér által szervezett, vállalati telefonokon szavazó biztonsági őrökön :) kívül nem sokan szavaznak. (Ezért a csatorna is sokat tett, hiszen a forgatókönyv szerinti bukások és tündöklések ezt eleve értelmetlenné is tették.) Valószínűbbnek tartom, hogy a nézettség miatti reklámbevételek jelentik a nagy tételt.

readonly 2011.05.10. 10:25:49

Ezekhez a mai műsorokhoz képest egy Schwarzwald Klinik, egy Kórház a város szélén, egy Petrocelli, de még egy szovjet háborús dráma is maga az Oscar-kategória. :SSSS

Valaki csaj dugja már meg rendesen ezt a VV-faszit, hogy lábra állni se tudjon két hétig.

Vad.Korte (törölt) 2011.05.10. 10:26:33

Na, visszaolvastam, örülök, hogy nem csak én látom úgy, ahogy látom. :-)

cdrom70 2011.05.10. 10:27:40

@KÖZELEG AZ APOKALIPSZIS!:
A sátán is egy angyal, ha nem lenne kivel riogatnál??

3angel 2011.05.10. 10:27:46

Megnéztem a bemutatkozását a lányoknak. Balázs zseniális volt! Mintha egy elmegyógyintézetben forgatott volna a betegek között.
Szöke csajt ahogy leosztotta az csúcs volt.
- Te nem mész? Maradsz? feladtad a versenyt már itt az elején?
- Én nem kaptam kérdést!
- Majd Alekosztól kapsz, na menjél..

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.10. 10:27:53

@AnnaKarenina:

Mondjuk nem csodálkozom, hiszen a VV4 és Alekosz irtó nagy promóciós támogatást kapott, és persze mindig tódul a nép, ha két cintányért összeütnek. Az sem baj, ha fals a hang, csak nagyot szóljon.

Mindez persze ízlés dolga, ami tömegeknek tetszik és élvezik, míg sokak számára gusztustalan és nézhetetlen.
Sokaknál ez már annyira túlment a rubikonon, hogy már reagálni sem reagál, csak rezignáltan veszi észre, hogy igen, ismét van lejjebb.

rega 2011.05.10. 10:28:31

szegény Alekosz..gyorsan lealacsonyítják..szétszedik..kibelezik..és eldobják..huss...de legalább meggazdagodott..:)))

borisz 2011.05.10. 10:31:43

nem értem sixx a kerti zuhanyon kiakadásodat, felénk (dél-alföld) a nyaralókban majd' mindenhol van ilyen szerkezet: fenn egy hordóban a víz, a nap melegíti, este kiválóan lehet vele zuhanyozni

katus46 2011.05.10. 10:33:04

bolondból, bolondot csinálnak.

Vajda Gábor (Gabor_V) · http://www.linkedin.com/in/gaborvajda1984 2011.05.10. 10:34:02

@borisz: Nem csak a Dél-Alföldön, mindenhol az országban. Balatoni villáknál sok helyen ilyen is van.

java786 2011.05.10. 10:34:55

Tényleg berakták az átoperált férfit????

Balázst lehet fikázni, de jelenlegi felhozatalban ő a legjobb és legalkalmasabb egy ilyen műsor vezetésére.

Humoros -e? Kinek mit jelent? Ma Magyarországon, amikor mindenkit kapásból fikázunk (sajnos ez egy gusztustalan magyar mentalitás) senkinek semmi nem jó. Nem humoros itt már senki és semmi...

LAVÓRVAGÁNY 2011.05.10. 10:37:58

Tényleg az a baj, hogy erre van igény...valahonnét összejön a nézettség. Tudom, ti sose nézitek :D

kamumeleg 2011.05.10. 10:39:16

Egyszer egy öttusaedző mondta állítólag: rusnya külső alatt senyved a jó pina.

A legszebb nők csak mímelik a sexet ahhoz a hálás kényeztetéshez képest, amit a külsőre másod, harmad kategóriás nők nyújtani képesek, és ez az evolúció lényege. Valójában amit itt látunk, az egy kincsesbánya Alekosznak, és akit a valósághoz közelibb dolgok jobban érdekelnek, mint a külszínre adó filmek, ahol a gyári munkásnőt is bombanők játszanak, az fog tudni szórakozni ezen a műsoron is.

szemeteske 2011.05.10. 10:39:42

sixx, megnézném a Te csajodat mekkora bombázó, mert másokat leszólni nagyon tudsz. Vagy mondjuk kíváncsi lennék rá Te hogy nézel ki, hogy ilyen magabiztosan osztogatod az esztétikai pofonokat...

P12_dCi 2011.05.10. 10:40:37

Én tényleg nem láttam a Való Világból egyetlen percet sem. :D

TGabi 2011.05.10. 10:42:19

Nagymamám pl. nagyon hálás ezért a műsorért-azt mondta, hogy legalább erre az egy órára biztos nem kell bekapcsolnia a TV-t, és mehet olvasni:))))

Ki gondolná, hogy "Alekszisz" a művelődést is elősegíti, fogadjunk, senki:)))

TGabi 2011.05.10. 10:42:22

Nagymamám pl. nagyon hálás ezért a műsorért-azt mondta, hogy legalább erre az egy órára biztos nem kell bekapcsolnia a TV-t, és mehet olvasni:))))

Ki gondolná, hogy "Alekszisz" a művelődést is elősegíti, fogadjunk, senki:)))

para_noir 2011.05.10. 10:43:39

De melyik a travi?????

Peter Blau 2011.05.10. 10:47:52

"nem az ország totál hülye, hanem a legalja a legaktívabb."

Végre valaki jól leírta.

kamumeleg 2011.05.10. 10:49:17

@redwolf:
az eldugult csatornát is ki kell tisztítani valakinek, meg a parkolóőrnek és kalauznak is elmennek az emberek. Balázs egy ilyen csávó, aki bevállalja ezt a fajta ripacskodást. Amire igény van, az pénzt teremt, a pénz meg keresletet teremt, a kereslet meg munkát teremt. Tehát a szardugulás is munkát és pénzt teremt. Hát nem csodálatos?

Deuce Bigalow 2011.05.10. 10:49:39

mégis mi pöcsre számítottál, beteszik ennek a szerencsétlen puhatestűnek adrianna limat??? mind a tíz ujját megnyalhatná, hacsak a legrosszabb is szóba állna vele műsoron kívül!
teee meggyújtatlan cigivel a fregoli előtt pózoló kanapéhuszár!

Kapitány_1 2011.05.10. 10:49:47

Fogadjunk aki itt fikázik, az mind nézni fogja csak azért, hogy fikázhasson tovább!))
A szar feneketlen, kb. a közepén vagyunk - van még rosszabb is. Mindig van lejjebb.)

black jack 2011.05.10. 10:50:31

Oszloplabunak minositeni a holgyet csunyadolog.

jobban illik a colop lab, vagy a tusko lab.

AnnaKarenina 2011.05.10. 10:51:57

@Zébácsi: Én alapvetően nem ítélem el ezeket a műsorokat, ezek egyfajta emberkísérletek és mint ilyenek, érdekesek. Más kérdés, hogy a média mit csinál belőlük. Tóta W.-nek volt egy posztja ezzel kapcsolatban, amiben a média felelősségét hozta fel, és szerintem teljes joggal. Ennek a műsornak a szerkesztése és irányítottsága kifejezetten az általában pozitívnak tartott tulajdonságokat állította be rossznak és a szórakoztatás címszó alatt olyanokat jónak, amik különben egy közösségben elviselhetetlenek. Csodálkoznék, ha Éva pl. mostanában bármilyen álláshoz tudna jutni, amit esetleg korábban el tudott volna látni, mert a műsorban megmutatott viselkedése ezt lehetetlenné teszi. Max. a média igénye szerint bármikor előrángatható bohóc marad sokáig. Alekosz dettó.
Ezen a blogon is előkerült, hogy végre nem egy unalmas figura nyert, csak az felejtődött el, hogy a korábbi szériákban nagyobb valószínűséggel szavaztak valóban a nézők, és az igazságérzetük alapján végül a rendesebb versenyzőket részesítették előnyben. Ez a széria minden tekintetben brutális volt. (Kegyetlenségét legjobban Éva szerepe mutatja, mindaddig visszakerült, amíg hisztérikus viselkedése, alkoholizálása nézőket tarthatott a műsor előtt, a fináléban pedig természetesen elhajítható báb lett belőle.)

Peter Blau 2011.05.10. 10:53:27

Na hát ezek közül nem nehéz 3 elfogadhatót kiválasztani, mert a többinek olyan a feje mintha férfiból lennének nővé operálva.

VV Dávid 2011.05.10. 10:54:23

ilyen randa buta kurvákat tán még nem is láttam

OCONOR 2011.05.10. 10:58:22

@spontan:

" Ezek a nők nagyon is passzolnak Alekoszhoz."

Miért kell megsérteni ezeket a nőket, azzal, hogy Alekoszhoz hasonlítjátok Őket.

kredi 2011.05.10. 10:58:27

Íme Brigitta, Maya művésznéven:

www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwebcache.googleusercontent.com%2Fsearch%3Fq%3Dcache%253ASNoMeTyxj50J%253Axn--fotgarancia-seb.com%252Fszexpartner%252Fbudapest%252F3576%252Fhu%2B70-424-3897%2Bmaya%26cd%3D5%26hl%3Dhu%26ct%3Dclnk%26gl%3Dhu%26source%3Dwww.google.hu&h=badaf

Sikerült megint beszerezniük egy kurvát Alekosznak, biztos, ami biztos. Ezt már eljátszották korábban Majkával meg Okival is, működött.

Érdemes egyébként végigolvasni az alekosz.valovilag.hu-n a jelöltek vallomását Alekoszról. Intelligens, művelt, gyönyörű... súlyos gondok vannak ebben az országban...

A fő gondom egyébként az, hogy Lilu is műsorvezet majd, pedig tőle lábrázást kapok, ráadásul a képernyőt sem bírom nézni, mert a lábemelgetésétől fél perc után rámtör az idegbaj. Valahogy el kellene érni, hogy csak Balázs vezesse az öfiket, mert bármennyire is unszimpatikus az ürge számomra, az tény, hogy lubickol, már a VV-ben is szétoltotta a saját csatornáját meg a játékosokat (egy-két poénjáért már megérte nézni az egész műsort), itt meg tényleg elengedheti magát.

OCONOR 2011.05.10. 10:59:55

@TomBennet:

"Nincsen semmi gond ezekkel, hozzák az Alekoszhoz passzoló színvonalat."

Toronymagasan felette állnak

AnnaKarenina 2011.05.10. 11:01:20

@java786: SB csak olyan mértékben lett "fikázva", hogy visszatetsző dolog azokat lenézni, megalázni, akikből megél az ember. (Ezt még egy jó kapitalista is tudja.) Ha ezek a nők nem jelentkeznek, nincs műsor, vagyis valamilyen minimális tisztelet, vagy emberszámba vétel járna nekik.
Tegnap kifejezetten durva volt, amikor az egyik lány, mert négyük közül őt nem kérdezte a műsorvezető, még ott maradt, mert hátha mégis figyelemre méltatja, ő egyszerűen közölte vele, hogy mehet a többiek közé leülni, nem érdekes, hogy megkérdezik-e, vagy sem. Nyilván ezek a nők nem az eszükkel érvényesülnek a világban, de érezni azért éreznek.

mirandamama 2011.05.10. 11:04:21

Valahol olvastam, hogy az egyik "nő" az átoperált "férfi". Csak nem tudom melyik, tudja valaki?

HelloKitty 2011.05.10. 11:12:59

ez a magyar valóság... ingyen cirkusz kell a népnek...

gtigyuri 2011.05.10. 11:15:20

Hát ezek majdnem mind szilikon csöcsös punetták,Alek, a szlogen,CSAK SEGGBE!!!!!:)

THK 2011.05.10. 11:22:30

@hiperoxigénterápia: nézz rá "Veronika"-ra, róla tényleg ez az első, ami az ember eszébe jut...

Egyébként Szilvi teljesen korrekt a képen

szorostaxisofor (törölt) · http://szorostaxisofor.hu 2011.05.10. 11:26:07

viccesek. de en nezni fogom, kivancsi vagyok mit kavarnak majd :)

Liller 2011.05.10. 11:29:55

jól látom,h az a nő,aki férfiből lett nővé,végül nem került be?

mirandamama 2011.05.10. 11:30:19

THK: köszönöm. Elsőre nem ugrott be!

OCONOR 2011.05.10. 11:30:24

@kakyman:

" Jaj hagyjuk már, jók ezek a csajok csak divat fikázni! 3-4 egészen ígéretes köztük - nem agyi szintre gondolok - szép nagy melleik is vannak. Az átoperált "hölgy" és pár kivételével én mindet szurnám! Remélem Alekosz is fogja!"

Hogy Te fogod azt nem tudom, hogy Alekosz nem fogja az biztos.

Szandika -hiteles forrás- szerint Alekosz nem tud coitálni,( nemileg közösülni, b.....ni) mert olyan pici a penise ( pénisze, kukija, bögyölője, fütyije, férfiassága, stb) állítólag 7 centi az az HÉT centiméter. Ha igaz Szandika állítása, ezzel még ön kielégülni is nehéz mert a görög marka is nagyobb!!

Az egyik bulvárlap azt írta,(belső forrásra hívatkozva) hogy Alekosz naponta többször onanizál, maszturbál ( veri a f...t). Erről a sexuál pszichológia azt mondja, a gyakori ön kielégités szexuális zavarokat okoz. A férfi ember bögyölője nehezen merevedik meg, ugyanakkor rafináltan hamar 05-10 másodperc alatt köpköd. Ha így van, Alekosz csak rövid jeleneteket lesz képes produkálni és így a vágók fognak összeszabni, valami aktusnak sem nevezhető "látványt.

Liller 2011.05.10. 11:31:55

@hiperoxigénterápia: sztem az nincs köztük...de én sem értem.a beharangozóban lehetett látni,ő volt az,aki azt mondta,h volt már egy görög férjem,de az nem jött be,hátha most ez.és most meg nincs sehol:(

digitime 2011.05.10. 11:32:09

No de azt képzeljétek el, ha ez a jelentkezők krémje, milyen lehetett az alja? :DDDDD

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.10. 11:36:51

@AnnaKarenina:

Köszönöm a választ!

Írtam egy hosszabb kommentet, de sajon elszállt. Röviden a lényeg:

Én sem ítélem el, csak nem nézem, de véleményem ettől függetlenül van (még akkor is, ha ízlés dolgában nem lehet igazságot tenni {nem is szándékom}).

Olvastam a TWÁ cikket, írtam is hozzá kommentet. Annyiban vitatkoznék, hogy persze nagy a kereskedelmi média felelőssége, de nem egyedül az övé. Amire igény van, ők azt elégítik ki, ebből élnek. Olyan amilyen, de nem az RTL tehet arról, hogy Alekoszra van igény, és nem mondjuk Tolsztojra, vagy egy Tarkovszkij filmre. És persze, írányított ez az egész, ügyesen taktikáznak, hogy a nézettséget növeljék. Ez a piaci működésük alapja, ergo ez az alapvetés - a kultúra közvetítése nem szempont.

Széles a paletta, van kínálat, és addig, amíg egy József Attila-est, vagy mondjuk egy Balázs Elemér Group koncert teltházzal megy, addig szerintem nincs akkora baj.

borisz 2011.05.10. 11:40:37

@AnnaKarenina: nem igazán értem miért zárná ki a cinkelés meg a buddhizmus egymást.
különben meg igaza van, aki akkora farok, hogy nem ismeri fel, hogy az, azt ki KELL figurázni. nincs ezzel semmi baj

Tinman 2011.05.10. 11:41:44

Azért az az Andrea nevezetű, szőke, szemüveges, 35 körüli hölgy, azért őt nem kergetném ki az ágyamból az tuti... nagyon bejövős :-P

3angel 2011.05.10. 11:46:15

Ha ez a Brigitta tényleg az, akkor nekem már megvolt :)
Akkor én most győztem?

tölgyes 2011.05.10. 11:54:22

Valami olyasmi van a cikk "reklám címében", hogy "oszloplábú lunyák"..Én nem láttam a jelentkező nőket, nem tudom, hogy azok vagyis oszloplábúak-e, de ha azok, akkor Alekosz -belőle se láttam sokkal többet mint egy 10 perces alsógatyában való vonulászást, és priimitív okoskodást- meg is érdemli.Kétségtelen, hogy Alekosz, a kukucskálásra épülő műsor és az ebben örömüket lelő nézők kölcsönnösen kielégítik egymás retardált igényeit
Az egy más kérdés, hogy mit érdemelnek a nézők... mire van igény és mi jön ki ebből. A disznó is jobb szeret a dagonyázni, mint a réten a gazda elől szaladgálni.

"Láttam a boldogságot én,
lágy volt, szõke és másfél mázsa.
Az udvar szigorú gyöpén
imbolygott göndör mosolygása.
Ledõlt a puha, langy tócsába,
hunyorgott, röffent még felém -
ma is látom, mily tétovázva
babrált pihéi közt a fény."

Csakhogy ennek a magatartásnak ÉLETFELFOGÁSNAK a végén mindig OTT VÁR A KÉS!

K Tomoceusz 2011.05.10. 11:57:28

@szemeteske: Most már én is kiváncsi vagyok. Másfél órája keresi, melyik képet tegye fel. Szerintem irigykedni fogunk.

AnnaKarenina 2011.05.10. 12:01:14

@Zébácsi: Egyetértünk, csak egyetlen dolog van, amire én a hangsúlyt helyezem, hogy egy nagy nézettségű műsornak nem lehetne eszköze, vagy célja, hogy negatív tulajdonságokat emeljen piedesztálra. A szórakozás, szórakoztatás lehet igényes, és lehet igénytelen, egyszerűbb persze az embereket az igénytelenség felé orientálni, mert igénytelent könnyebb is előállítani.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.10. 12:07:21

@AnnaKarenina: Hát igen...igazad van.

Erről a foci jut eszembe:

1.
mindig elhitetjük magunkkal hogy nem, nem, nem, pedig, de bizony: a magyar fociban mindig van lejjebb...

2.
egy csapat csak annyira tud játszani, amennyire a másik csapat engedi.

AnnaKarenina 2011.05.10. 12:08:23

@borisz: Talán nézz utána egy buddhista életelveinek, rá fogsz érezni, miért nem működik a kettő egyszerre. Figyelmedbe ajánlom a helyes szándék, helyes beszéd és helyes életmód címszavakat.
A kifigurázással az a baj, hogy ő abból él, hogy ilyen emberek vannak, kis tiszteletet tehát adnia kellene. Nélkülük ő sem volna olyan értékes.:)

AnnaKarenina 2011.05.10. 12:09:58

@Zébácsi: Eegen. :) Megfertőződtem.

Lotyó Bridzsida 2011.05.10. 12:10:59

Én csak annyit mondanék, hogy eltekintve a jelentkezők szellemi szinvonalától (mert mit is várhatunk egy ilyen adástól eleve) miért kell őket nyilvánosan alázni by Balázska? Kifejezetten irritáló volt, hogy minden mondatból kihozott valami megalázó következtetést, beszólást, csak hogy ő a viccescsávó szerepében tündökölhessen. Én egy poénján sem tudtam nevetni, pedig nem vagyok egy begyöpösödött HP.

Ver Sacrum 2011.05.10. 12:19:57

@OCONOR: sexuál? :D utoljára a Fenék Tibinél láttam így írva.

Zöldpárduc 2011.05.10. 12:20:32

...ja, hatvan százalék, az hatvan százalék. Bevallom, ez az őrült ember engem is a "valóságsóò" bámulására késztetett. Fáradt voltam... -kifogás magamnak. A végét kíváncsian vártam. :)))

tölgyes 2011.05.10. 12:20:44

@Lotyó Bridzsida: Mert azonosulni is ciki.. Balázskának kőőő a lééé is meg a becsület is:):(!

fuck anál 2011.05.10. 12:24:28

A csajok leszólásakor elgondolkozik itt valaki, hogy az imbolygófejűnek ilyen női vélhetően nem voltak soha? Legalább a fele olyan akiről ez az idióta csak álmodott eddig.

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2011.05.10. 12:26:10

Az a baj, hogy ezek a szellemileg nem nagyon a topon lévő csajok még mindig fényévekre Alekosz előtt járnak.

Cecan Basescu 2011.05.10. 12:27:50

@THK: Most elbizonytalanítottál, én Beatrixra tippeltem volna.

SB-hez: Én szentül vallom, hogy RTLes pályafutását az anno kiszivárgott Z+-os felvételeknek köszönheti...

kamumeleg 2011.05.10. 12:29:05

@AnnaKarenina:
szerintem meg ez előnye az RTL-nek, hogy képes megmutatni, hogy a klasszikus értékek képviselete nem feltétlen kulcs a győzelemhez, sőt (inkább hátrány).
Engem idegesít ez a keresztény értékekre hivatkozó, de valójában képmutató társadalom, ahol csak a társadalmi érvényesüléshez szükséges verbális kellékként hivatkoznak a klasszikus értékekre, de amint megkapargatjuk a felszínt, csak lopást, csalást, intrikát (hátbatámadást) és opportunizmust találunk.
Persze magát mindenki szentnek hiszi, hisz mindenkinek megvan a maga önigazoló indoka arra, hogy miért lépett úgy, ahogy lépett.(A büdös szemita, roma kommunisták, másfelől a fasiszta diktátor, mint tudjuk:)).)Ez a valóvilág. A harc, bármilyen eszközzel. Ha puncid van, azzal, ha bohócot csinálsz magadból, azzal. Fő, hogy dőljön a lé, amit aztán jótékony célra is fordíthatsz, pl. hogy minden gyerek lakjon jól.

tölgyes 2011.05.10. 12:30:47

@Cecan Basescu: Nem tudom mi az a Z+ felvétel.. nagyon ciki???

tölgyes 2011.05.10. 12:36:28

@kamumeleg: Na ehhez nem kell Való Világ!.. aki ezt nem tudja magától is...:(.Ha Ön elővszi a klasszikus irodalom remekit, akkor többnyire azt látja, hogy a jók rosszul járnak, a rosszak pedig győznek, vagy jobb esetben ugyanúgy járnak mint a rosszak (Hamlet) csak ők esetleg utólag, talán.. kapnak egy díszsírhelyet..

de ezért írta József Attila:

Mért legyek én tisztességes? Kiterítenek úgyis!
Mért ne legyek tisztességes! Kiterítenek úgyis!

Ámde az emberi együttélést mégis csa a bizalom, a jó és ajó győzelmének reménye teszi lehetővé.. mert az ember alaptermészete már csak ilyen.. Ezt az emberséggel valahogy meg kell fékezni.. különben elégetjük egymást élve, mint a fahasábokat!

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2011.05.10. 12:38:18

Ostobák vagytok, jó lesz ez!
Vegyétek már észre, hogy ez egy nagy összekacsintás Balázs és Olivér részéről a nézőkkel.
Látunk itt egy totál idióta, de szórakoztató fazont egy csomó szerencsétlen luvnyával bénázni.

Minimum, hogy vicces lesz. Persze szánalmas, meg minden, de mi nem velük röhögünk, hanem rajtuk. :)

Lotyó Bridzsida 2011.05.10. 12:39:51

@tölgyes:

eleve azonosult azzal, hogy ő vezeti. elég szarul néz ki, ahogy eltartott kisujjal turkálja a tányérján a kutyaszar, úgymond.:D

Sokat gondolkodtam rajtuk a Liluval együtt, mert állítólag mindkettő nagyon okos, intelligens, balázska ráadásul "spiri" ember, és akkor hogy jön össze, hogy ilyen alja adásokhoz adják a nevüket? hát úgy, hogy csak a szájuk jár. többet mutatunk kifelé, mint ami belül van.

think different 2011.05.10. 12:41:41

Sajnálom nem nézek TV-t (nincs és nem Magyarországon élek), de Sixx remélem írni fogja a Hogyvoltjait, mert Éden Hotel nélkül már a kávé sem az igazi:DDD

(BBC iPlayer Documentaries, Factual lényegesen jobb, mint a Spectrum...)

tölgyes 2011.05.10. 12:46:05

@Lotyó Bridzsida: Az ész és az intelligencia nem kell, hogy együtt járjon a becsülettel...Ő úgy gondolja, hogy neki megéri ha ilyen és ezért csinálja...mint a Buci! Pedig a Buci aztán tényleg tehetséges.. de így jár az, akinél a tehetség nem párosul valamiféle jellemszilárdsággal.. vagyis olyan lesz, amilyennek a liberálisaink az ideálist gondolják.

tölgyes 2011.05.10. 12:49:49

@Bruti: NEM!!! Ez egy nagy rablás! A sok ostoba telefonál ész nélkül 300 forintért (1 millió hívás 300 millió forint), dől a reklám és ebből az adó is jól él, a Balázs is kap valamit.. meg a szereplők is jól járnak... a csóró meg csápol a saját pénzéért:)

samot 2011.05.10. 12:50:23

@KÖZELEG AZ APOKALIPSZIS!: Hol ez a szekta?Gyorsan ide vele...!:)

Nephro 2011.05.10. 12:52:16

@KÖZELEG AZ APOKALIPSZIS!: Bammeg apukám, te se vagy százas! XD :D

kamumeleg 2011.05.10. 12:56:54

@tölgyes:
pont azok égetik el egymást, akik az isteneiket védik. Lsd: Kálvin máglyára küldte Szervét Mihályt, mert Szervét szerint addig nem lehet vallásbéke az iszlámokkal meg a zsidókkal, amíg a keresztények nem engedik el az Atya, a Fia és a Szentlélek hármasságán alapuló Jézus képet, ahol az élő Jézus a szentháromságból a fiú. Emiatt az iszlámoknak és a zsidóknak nem volt elég egyisteni ez a vallás, merthogy isten 3felé szakadt benne...
Szerintem elég ezekből a szakadt istenekből, meg úgy általában az istenekből. A pénz "az isten", mert a valóvilágban nem ideák, hanem a pénz köti össze az embereket igazán. Az ideák csak elválasztanak.

kamumeleg 2011.05.10. 12:57:55

@tölgyes:
pont azok égetik el egymást, akik az isteneiket védik. Lsd: Kálvin máglyára küldte Szervét Mihályt, mert Szervét szerint addig nem lehet vallásbéke az iszlámokkal meg a zsidókkal, amíg a keresztények nem engedik el az Atya, a Fia és a Szentlélek hármasságán alapuló Jézus képet, ahol az élő Jézus a szentháromságból a fiú. Emiatt az iszlámoknak és a zsidóknak nem volt elég egyisteni ez a vallás, merthogy isten 3felé szakadt benne...
Szerintem elég ezekből a szakadt istenekből, meg úgy általában az istenekből. A pénz "az isten", mert a valóvilágban nem ideák, hanem a pénz köti össze az embereket igazán. Az ideák csak elválasztanak.

zuttyi 2011.05.10. 13:04:41

Vékony, 20-as csajokról álmodozott, most meg kap 16 tehenet....
Isten nem bottal ver!

He-he-he....

kamumeleg 2011.05.10. 13:06:31

@tölgyes:
akkor az is rablás, hogy internetre fizetsz elő, mert érdekelnek a hírek a világból.(tehát nem csalás, kapsz vmit vmiért.)
Az sms-ezőket túl azon, hogy érdeklik a hírek a "valóvilágból", még az is érdekli, hogy befolyásolják az eredményt. A győztesre szavazók úgysem fogják azt vallani, hogy csalás volt a szavazás.
Ráadásul az RTL is elkölti azt a pénzt valahol, ami lehet, hogy ott éppen értéket teremt, olyat, ami neked is érték.
Elég ebből a pronyó ne költs sms-re kampányból! Ember, költs, költs, költs, mert csak azzal teremtesz munkát másoknak, ha nem csak takarékoskodsz!!!

zakkanj meg 2011.05.10. 13:15:44

sok birka!

seggfejek!

köcsög pöcsök!

peca1000 2011.05.10. 13:16:13

Szidjátok az Alekoszt meg a csajokat is, ez nem más, mint irigység. Megkeseredett, életunt, depressziósok gyülekezete, ezek vagytok.

Bármelyik hapsi cserélne vele, és sokan még azok is, akiknek van nőjük.

Nem véletlen, hogy azok a csajok jelentkeztek, akiknek tetszik az Alekosz.

És az sem, hogy leírják, hányszor szoktak szexelni. Mert tudják, hogy az icipici Alekinnyónak nem jutott nő a kulipintyóban, és már nagyon kanos szegény. Lehet, hogy ők is rég voltak már faszival, és amikor volt párjuk, akkor szexeltek annyiszor, mint amennyit leírtak.

Vagy szeretnének annyit dugni. Nincs ebben semmi rossz, nem apácanövendékeket kerestek.

Akik meg erkölcsös, jól nevelt, konzervatív szereplőkkel teli műsort akar, nézze valamelyik közszolgálati TV-t.

Hja, hogy az unalmas?

Hát még szórakoztató is legyen? Nem kértek ti egy kicsit sokat?

tölgyes 2011.05.10. 13:16:22

@kamumeleg: Ön valami nagyon összekever!Nézze újságot is veszek..sőt az RTL-nek is előfizetője vagyok valamilyen szinten az égi csatornákoon keresztül..mint ahogy bizonyára áldozatul esek más kedvezményes akciónak nevezett rablásnak is.

ATTÓL azonban ez a műsor mégis arról szól, hogy AZ EMBEREK PÉNZÉT LENYÚLJÁK..ÉS HELYEDTTE SELEJTET ADJANAK. Mert szegény Alekosz egy nagy selejt és nem volnék meglepve -bár nem kívánom - hogyha ott végezné, ahol néhány sztárnak kikiáltott elődje.:(

Ugyanakkor azt gondolom, hogy a minden(bármi) áron való pénzszerzés nem lesz attól jó és szép dolog, hogy az emberek látdszólag önként adják hozzá a léét... Itt csupán arról van szó, hogy a modern technológia-pszichológia, az elsilányosodott, lebutítított oktatás együttesen lehetővé teszi az emberek manipulációval való kifosztását.

Egyébként pedig.. ha Önnek az a jó, ám küldje ki az asszonyt a sarokra és a befolyt összegen küldjön SMS-t Alekosz megdicsőítésére.. de azt azért nem árt ha tudja: átverik mint sz@rt a palánkon...::::)))

zuttyi 2011.05.10. 13:17:21

"Elég ebből a pronyó ne költs sms-re kampányból! Ember, költs, költs, költs, mert csak azzal teremtesz munkát másoknak, ha nem csak takarékoskodsz!!!"
Ez komoly?
Svájcban, Ausztriában, Luxemburgban vannak a legsmucigabb emberek, mégis kurva alacsony a munkanélküliség!
Eláruljam miért?!
Mert a vállalkozásaikat a megtakarításaikból intézik és nem hitelekből!
És ha baj van, max. a befektetéseiket bukják el, nem az egész céget!
Nem csak a költés teremt munkát, sőt!

tölgyes 2011.05.10. 13:17:57

@peca1000: Ezek szerint Ön is.. mint ahogy BB évával is cseréltek volna a hapsik is csajok is.. MIELŐTT SZÉTESETT AZ ÉLETE... Az ideggondozóban már nem cseréltek volna vele..:(

multi84 2011.05.10. 13:19:37

Kíváncsi leszek, meri-e majd használni a mikropöcsét vagy végig csak a szája volt nagy... Gyanítom még egy ujjazásig sem fog eljutni mint Benkő...

Nem lesz itt dugás egy-sem figyeljétek meg. Kifogást azt fog találni mindig, abban az egyben jó az Alekosz...

tölgyes 2011.05.10. 13:20:19

@zuttyi: Ő csak a fogyasztói társadalom egyik kedvenc jelszavát hangsúlyozza...Neki most ezzel egy az útja.. az apjának meg a párttal és a néppel volt egy az útja:)

kamumeleg 2011.05.10. 13:21:29

@tölgyes:
a magázódás meg a verssorok idézgetése nem segít azon, hogy végül is egy kis pronyó parasztkodásba fulladt a részedről ez a dialógus. Ágyő.

tölgyes 2011.05.10. 13:22:02

@kamumeleg: Látom ismeretei a világról nagyon szegényesek. Hitles, Sztálin nem voltak hívők, de a krematóriumok azért keményen dolgoztak.

kertészrobi 2011.05.10. 13:27:29

Ki ez az Alekosz? Meg ne mondja valaki, mert örülök, hogy nem tudom! Kár, hogy ennyi időt is pazaroltam rá!

carmacode 2011.05.10. 13:30:00

Azért megkérdezhették volna az embereket, hogy kíváncsiak-e egy ilyen fos műsorra. Bár a sok Alkesz fan biztos nézni fogja.
Amikor Olika azt mondta, hogy erős lesz a felhozatal, azt hittem egy rakás bombanő lesz itt. Ehhez képest... most nem tudom Olikának ilyen elferdült az értékrendje, vagy úgy válogattak, hogy Alkesznak bármi jó. Az a magas fekete az nem faszi véletlenül? Mert rohadtul annak néz ki.
Amúgy meg ezek a libák csak azért vannak itt, hogy hátha őket is felfedezi vki és celeb lesz belőlük... magyarul büdös a munka, a celebkedés meg jól hoz a konyhára. Elég sokan eléldegélnek ebből.
Aki meg azt nyomatja, hogy csak a natgeot meg ezeket nézni az tuti kamázik, mert ha nézné tudná, hogy 10 percenként reklám van, és egyfolytában ugyanazokat a műsorokat adják.

zuttyi 2011.05.10. 13:30:48

Ha az én Barátom ezer nőből 16 ilyet választ ki, hát biztos elküldöm a ....
Egyébként az is megérne egy műsort, hogy milyen volt a selejt!:)

kamumeleg 2011.05.10. 13:31:23

@zuttyi:
akárhogy is fáj, de szembesítés jön: korlátolt neoliberális gondolkodás az, amit vallasz, de ez az uralkodó nézet, tehát csak azt mondod, amit másoktól is hallhatsz. De te lépj túl rajtuk!
Hisz valójában nincsen megtakarítás költekezés nélkül, különben kitől szerzed azt a pénzt, amit megtakarítasz? Az egyén szintjén sikeres stratégia a neoliberalizmus, de nem tud mit kezdeni a pénzügyi rendszer egészével, amikor arról kiderül, hogy egy globálisan zárt egésszé állt össze. Így lett a kínai megtakarítás=USD-ban denominált adósság. Ez egy új helyzet. Neoliberalizmus megbukott, jöhet egy kis tervgazdálkodás.

tölgyes 2011.05.10. 13:31:59

@kamumeleg: Én nem gondolom, hogy minősítgettem volna Önt. Én írtam a fogyasztó társadalom egy káros jelenségéről. Ez a műsor az un. "kulcslyuk" effektuson alapszik. Azon, hogy az emberek szeretik kilesni mások életét.. ezért aztán ebben a sorozatban még a "sz@róhelyre" is kamerát tettek..Aki kicsit figyelt az látta, hogy miként folyik a manipuláció.. pl.a mostani műsor előkészítése...de hát épp az ilyen alanyokra van szüksége ennek a műsornak mint Ön... Különben az egész csődbe jutna..::)) A pénzt sms-re költik, aztán mennek a segélyért..:::((( .és irány a csápolás..:::((

tölgyes 2011.05.10. 13:33:49

@kamumeleg: Tudja mi az a neoliberalizmus??? Tartok tőle, hogy nem. Erősen kétlem, hogy Ön a neoliberálisok közül bárkit is olvasott volna:)Akkor azért nem smsezne a vv-nek:)

zuttyi 2011.05.10. 13:35:18

@carmacode:
Nem értek veled egyet.
Miért is kéne az RTL-nek megkérdezni az embereket???
Nálam 52 csatorna van, azt nézek amit akarok!
Te nem???
Igen a natgeon ugyanazokat a műsorokat adják, de más részekkel és én imádom!!
Jó érv!

zuttyi 2011.05.10. 13:38:15

@kamumeleg:
"Trollt nem etetünk"
Pont.

Spéter46 2011.05.10. 13:39:18

@OCONOR: Érden köztudott, hogy Alekosz soha nem volt még nővel, és .... nem is lesz!

szerjóska 2011.05.10. 13:43:57

@Lotyó Bridzsida: hehe, ha a Liluka intelligens, akkor feladom a szakmát, kidobom a diplomám, wechslert meg kiásom a földbűl, aztán visszaásom fordítva.

jococartman 2011.05.10. 13:45:04

nem a tetü olivér válogatta a "barátjának" ezeket a szakadtakat? alkesz helyében jól pofán verném olivért. vagy jobb nem is jelentkezett???

carmacode 2011.05.10. 13:46:05

@zuttyi:
Sztem egy közvéleménykutatást nyugodtan csinálhattak volna.
Nálunk is van 52 csatorna, abból vagy 8 sportadó, amit nem nézek. A többin butyuta sorozatok, reality, van néhány filmcsatorna teli ismétlésekkel. Natgeo állandó reklámokkal. Spektrum kutyaidomítás, főzés, dinoszauruszok. Nálunk hétvégén általában ismeretterjesztő csatornák mennek, de már vagy századjára látom ugyanazt a műsort. Pl vmelyik este főműsoridőben megint a szeptember 11-i robbantásról volt film. Erről ennyit. Egy időben néztem a Lifenetworköt, mert nagyon jó műsort nyomtak, aztán egyszercsak levették ezeket és helyette fogyis realityket nyomnak.

zakkanj meg 2011.05.10. 13:49:18

péklapáttal kéne pofánbaszni az összes idiótát

zuttyi 2011.05.10. 13:49:36

@carmacode:
Akkor fogyjál!
És ne nézz annyi tévét, káros!
Itt a tavasz, lehet kirándulni!!!

Spéter46 2011.05.10. 13:53:37

"Langyos a sör, de nekünk így is jó...."

penelope garcia 2011.05.10. 13:54:39

A fotón egyiknek sem látszik a lába.
Szóval passzolom az oszloplábat.
Szerintem csak a szétoperált fejű rinya a csúf, a többi vállalható.

dilon 2011.05.10. 14:00:19

Kíváncsi vagyok melyik hölgy fogja először intelligensen lekezelni a másikat?

Ejoy 2011.05.10. 14:04:00

A felhozatal nagyon durva, ránézésre mind megeszi/széttöri alekoszt reggelire.
Egyébként azért a TV újságokban már benne volt az alekosz műsor, ahhoz képest, hogy "nem tudták" elvállalja-e vagy sem...

java786 2011.05.10. 14:08:42

@AnnaKarenina: Balázs szerepet egyrészt szerepet játszik, másrészt ezek a nők, hogyis mondjam annyit sem érdemelnek....

"Ezt még egy jó kapitalista is tudja."
De, aki megérdemli, vagy nem érdemel többet, azt a jó kapitalista is alázza, így működik a világ. Valakinek meg kell mondani a hülyéknek, hogy kapjanak már a fejükhöz...

Reisezugwagen 2011.05.10. 14:17:23

Szegény lányokra mi fog várni! Halálra röhögik majd magukat, hisz Alekosz nem csődör csak paripa...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2011.05.10. 14:19:16

Szerintem ezek a csajok külsőre nem is annyira rosszak. Most nézzetek kicsit körül a környezetetekben és lám-lám észrevehetitek, hogy a volt csajotok (vagy az aktuális) éppen ilyen butácska, de ugye a magunk háza táján minden szép és jó...

jorda 2011.05.10. 14:25:34

Balázs a legalkalmasabb?

A tegnapi beharangozó adásban olyan paraszt és ordenáré módon viselkedett,hogy ha előéletét nem ismernénk akkor simán egyadásos kezdő bunkónak gondolnánk.

Magabiztossága,beképzeltsége,egyre primitívebbé váló stílusa-amit jópofaságnak próbál álcázni-alapján alkalmatlan a műsor vezetésére.
Az az érv,miszerint,hogy Lilutól,Győzikétől,Ding-Dong,Ördög stb.sztárműsorvezetőktől jobb,édeskevés !

carmacode 2011.05.10. 14:26:40

@zuttyi:
Köszi, az idő értelmes eltöltésére nekem is lenne ötletem. Pici babával vagyok itthon, és háttérzajnak meg a tv általában, de még így sem tudom megtenni, hogy néha néha mondjuk főzés közben ne nézzem meg mi megy éppen. Majd ha nagyobb lesz nyilván sokkal több lehetőség lesz arra hogy közös programokat szervezzek magunknak. Így is amikor csak tehetjük lelépünk itthonról és a szabadban vagyunk, de örökké nem lehetünk úton.
Az este egy része a páromé, de vannak külön hobbijaink.

barumka 2011.05.10. 14:29:54

Szánalmasak vagytok.A kommentelők 90% a még nem volt csajjal. Komolyan azt hiszitek, hogy amelyik csajnak nagy cicije van, vagy nem anorex 50 kilós semmire nem jó állandóan fogyózó selejt, akkor az pasikat fogyaszt vacsira?? Nevetségesek vagytok. Vagy csak 13 évesek, akik lehetetlen nick nevek mögé bújtok. Csak szeretnétek Alekosz helyében lenni, de nem fogtok. Reiszolhattok majd otthon az ágyban a szüleitek elől bújva. Hihetetlen hogy el beszélgetek egymással a nagy marhaságokon. Megeszik Alekoszt Brrrr. Ilyet nem lehet gondolni bakker. Vagy ti ennyire fostok az igazi, normális méretekkel rendelkező csajoktól???? Lehet nektek van minipöcsötök??? Menjetek és vegyetek ki egy ovis filmet, és azt nézzétek, ahhoz irogassatok. Balfácánok.

zuttyi 2011.05.10. 14:37:27

@barumka:
Ha feszít, rántsál rá..

Binglof 2011.05.10. 14:40:38

Anyám, ha szeretsz egy kicsit, vegyél egy harckocsit.

Binglof 2011.05.10. 14:41:09

Anyám ha szeretsz egy kicsit, vegyél egy harckocsit.

zuttyi 2011.05.10. 14:43:17

@barumka:
Utazz reggel 7-8 között a metrón, 1 kocsiban is több jó nőt /pl. nem oszpol lábút/ találsz mint itt!
Ha nem hiszed, járj utána!

csikarcsi 2011.05.10. 15:19:22

Az senkit nem zavar, hogy Alekosz buzi?!

tede 2011.05.10. 15:24:33

Van egy-két súlyos arc, de a többség nem néz ki annyira rosszul, amennyire itt háborognak egyesek.

FaZon 2011.05.10. 15:38:09

Ezek között nincs egy normális, jó alakú nő.Szépen beválogatta őket Olivér barát,tesó Alekinyónak.

kamumeleg 2011.05.10. 15:50:04

@tölgyes:
Vádaskodunk?Neoliberális gazdasági iskolának azt a Horn-féle Bokros, Gyurcsány, Bajnai, majd most Orbán által követett faszságot nevezzük, amit az 1950 és 70-es években Milton Friedman köré csoportosult közgazdászok agyaltak ki, és amely eszméket szerint az állam is viselkedjen úgy, mint bármelyik piaci szereplő, és ne költsön többet a bevételeinél, de legalábbis tartsa magát egy inflációs célhoz. Ezzel megölték, kiirtották a közgondolkodásból a stimulálni kész állam ideáját, sőt, hadat üzentek neki az adófizetők érdekeire hivatkozva (ez benne a legprimitívebb elem), és mindent a piacra bíztak. Ez akkoriban visszatérést jelentett a Keynes előtti, klasszikus adam smith-i gazdasági valláshoz, ami a „laissez faire”, ahol az önző érdek igazgat mindent a liberalizált, állami beavatkozástól megtisztított szabad piacokon, mint egy láthatatlan kéz, és így lesz-szerintük – minden a legfaszább. Innen ered a „neoklasszikus”, avagy „neoliberális” elnevezés. (Az, hogy azóta mi mindent illetnek „neoliberális” jelzővel, már ócska politikai szócsaták kérdése. Friedman a drogok és a prostitúció legalizálását is javasolta, mert szerinte pénzkidobás a küzdelem ezek ellen a dolgok ellen. )

Zuzimama 2011.05.10. 15:54:49

Szerintem Alekosznak majdnem mindegy lesz, hogy melllikkel is hálja el a nászt. (Bocsi, de ha van esze mindegyikkel.)
Amúgy meg úgyis meglátja majd mindegyikben a szépséget, pozitívumot! :D

kamumeleg 2011.05.10. 15:54:59

@tölgyes: Neoliberális gazdasági iskolának azt a Horn-féle Bokros, Gyurcsány, Bajnai, majd most Orbán által követett faszságot nevezzük, amit az 1950 és 70-es években Milton Friedman köré csoportosult közgazdászok agyaltak ki, és amely eszmék szerint az állam is viselkedjen úgy, mint bármelyik piaci szereplő, és ne költsön többet a bevételeinél, de legalábbis tartsa magát egy inflációs célhoz. Ezzel megölték, kiirtották a közgondolkodásból a stimulálni kész állam ideáját, sőt, hadat üzentek neki az adófizetők érdekeire hivatkozva (ez benne a legprimitívebb elem), és mindent a piacra bíztak. Ez akkoriban visszatérést jelentett a Keynes előtti, klasszikus adam smith-i gazdasági valláshoz, ami a „laissez faire”, ahol az önző érdek igazgat mindent a liberalizált, állami beavatkozástól megtisztított szabad piacokon, mint egy láthatatlan kéz, és így lesz-szerintük – minden a legfaszább. Innen ered a „neoklasszikus”, avagy „neoliberális” elnevezés. (Az, hogy azóta mi mindent illetnek „neoliberális” jelzővel, már ócska politikai szócsaták kérdése. Friedman a drogok és a prostitúció legalizálását is javasolta, mert szerinte pénzkidobás a küzdelem ezek ellen a dolgok ellen. )

tölgyes 2011.05.10. 16:32:35

@kamumeleg: Jól sejtettem, hogy egyet se olvasott.. de azért az tagadhatatlan, hogy Alekosz az önéhez hasonló zavaros felfogást vall.:)

Dana International 2011.05.10. 16:37:35

"Minden táblába belelövök vazzeg, és megbaxom az összes csálécsöcsű stopposkrvat" (Üvegtigris)

Férfiból lett nő? A genyó Kolosi nekem nem is szólt... Azér' nem lesz hapsiból lett nő a pakliban... Pedig nekünk Magyarország a 'hazánk'!

florabors 2011.05.10. 16:41:28

mindííííg minden körülmények között.

Johnny Tinenbalm3.14 2011.05.10. 16:43:10

érdekes gondolatmenet. ami megbotránkoztató, de igény van rá, és nem muszáj nézni, az szükségszerűen rendben is van?

mirigy187 2011.05.10. 16:45:17

Csak mondom a posztolónak, hogy én egy részt sem láttam a buckalakók életéből és a családomba sem nézte senki a retekklubbon csak a híradót és a dr csontot nézem ide is csak a nők miatt kattintottam :) de felesleges volt :)

Dana International 2011.05.10. 16:49:36

Pedig akkorát énekeltem volna Alek "bundás mikrofonjába" hogy belázasodott volna tőle! :-)

kamumeleg 2011.05.10. 17:16:31

@tölgyes:
talán az van,hogy egy együgyűnek minden zavarosnak tűnik. csá, öreg maradj boldog!

AnnaKarenina 2011.05.10. 17:18:27

@kamumeleg: Idézem, mert már régen írtad: "Szerintem meg ez előnye az RTL-nek, hogy képes megmutatni, hogy a klasszikus értékek képviselete nem feltétlen kulcs a győzelemhez, sőt (inkább hátrány).
Engem idegesít ez a keresztény értékekre hivatkozó, de valójában képmutató társadalom, ahol csak a társadalmi érvényesüléshez szükséges verbális kellékként hivatkoznak a klasszikus értékekre, de amint megkapargatjuk a felszínt, csak lopást, csalást, intrikát (hátbatámadást) és opportunizmust találunk."

Érdekes vélemény, hát még a körösztény értékekkel való öszekeverintése. Szerinted, ha egy ember normálisan tud viselkedni, beszélni embertársával, nem rosszindulatú, nem negyedművelt, nem mániás, nem alkoholista, nem kényszeres, akkor az hátrány?
Ez a mi társadalmunk problémája. Akkora értékválság, amikor az emberek már nem is akarnak azon gondolkodni, hogy mi a jó és mi a rossz.
Ráadásul szórakoztató ez a kettős mérce, Alekoszt megjutalmazza az RTL, a műsorába jelentkező nőket meg jól megalázza. Pedig ugye, a zsák és foltja esete. És ez a műsor is eltartja jól az RTL-t.
De valóban, nem muszáj mindenen gondolkodni, az -ahogy esik, úgy puffan- is lehet az élet vezérfonala.

AnnaKarenina 2011.05.10. 17:20:40

@java786: Előző hsz-em kettős mércére vonatkozó részét inkább neked szántam.

kamumeleg 2011.05.10. 17:51:03

@AnnaKarenina:
Nem explicite hátrány, ha valaki normális, csak egy túl normális ember nem elég érdekes egy bulvár-showban- úgy tűnik.
Az a lényeg, hogy a sok kicsi sokra megy. Bármilyen pici késztetés benned, ami rávesz, hogy odanézz egy pillanatra egy bulvár hírre, már alkalmas arra, hogy pénzt tömeggé váljon. De ugyan ez a titka, hogy miért keres egy focista vagy egy színész milliárdokat évente. Ez a szórakoztató ipar logikája. Ez elsősorban a kíváncsiságról, és nem a jó meg a rossz dolgokról szól. Röviden, bármilyen hülye milliomos lehet, ha kíváncsiság felkeltően hülye, és ennek semmi köze a klasszikus értékekhez, csak a pénzhez és a szórakoztatóiparhoz.

Norbi812 2011.05.10. 17:59:48

Nagyoj jó a poszt. Azt hittem, hogy valamennyire megembereli magát az RTL ennél a műsornál, de az egész annyira szánalmas és amennyire hülyének nézik az embert. Először is, érezhetően az egész már jó előre le volt zsírozva Alekosszal. Erre az a nézőket hülyének vevő felvezetés ami a Belevalóban ment... Hogy még nem döntött Alekosz és fúú mi lesz. Majd a műsor végén bejátszották Olivér és Alekosz láthatóan százszor felvett műbeszélgetését... Majd bejelentették, hogy Gigi és Anikó fogja vezetni a műsort esténként és aki nézte a VV-t, emlékezhet, hogy bent a csjaok kígyót-békát kiabáltak egymásra, itt meg mindenki milyen nagy haver lett... Az tetszett mikor Éva azt mondta, ő nem nyilatkozik. Őt se tartom sokra (idegbeteg ribanc), de legalább megmondta a tutit. Aztán tegnap bemutatták a csajokat... szilikonos kurva, kivénhedt pénzéhes MILFek, emo-s csaj, 18 éves szőke agyatlan tinilány stb... egy olyan nő nem volt köztük, akivel egyáltalán szóba állnék... Persze pénzért mindent. Alekosz kap egy jó kis lóvét, végigmegy mindegyiken, egyet választ, a csatorna szerződése alapján fél évig együtt lesznek, menneka búlvárcikkek, majd vége (Nagy Ő szindróma). És mi ezt bevesszük.. Hát itt tart Magyarország...

kamumeleg 2011.05.10. 18:02:12

@AnnaKarenina: Nem explicite hátrány, ha valaki normális, csak egy túl normális ember nem elég érdekes egy bulvár-showban- úgy tűnik.
Az a lényeg, hogy a sok kicsi sokra megy. Bármilyen pici késztetés benned, ami rávesz, hogy odanézz egy pillanatra egy bulvár hírre, már alkalmas arra, hogy pénztömeggé váljon. De ugyan ez a titka, hogy miért keres egy focista vagy egy színész milliárdokat évente. Ez a szórakoztató ipar logikája. Ez elsősorban a kíváncsiságról, és nem a jó meg a rossz dolgokról szól. Röviden, bármilyen "hülye" (pl.Alek) milliomos lehet, ha kíváncsiság felkeltően "hülye", és ennek semmi köze a klasszikus értékekhez, csak a pénzhez és a szórakoztatóiparhoz. Aki Alekot arra használja, hogy kifejezze morális felsőbbségét,az is Alek és az RTL szekerét
tolja, hehehehe

neccharisnyás útonálló (törölt) 2011.05.10. 18:31:58

Kertizuhany? Ugyanmár!
Augusztusi délutánokon a hobbitelken a kortól megtestesedett nyugdíjashölgyek egyrészes fürdőruhában hűsítik magukat a vázra szerelt olajoshordóra aplikált zuhanyrózsából érkező esővíz sugárban. Illetve totyogós unokáikat. Gondolom ezt a vonalat próbálta retekklub becélozni, mármint, hogy nézd, ők is ugyanolyan "valaguk kint van a gatyából kisemberek, mint mi vagyunk".

Csak a műsor szereplői fiatalabbak. A travi nem semmi. :-)

2011.05.10. 18:46:11

a műsorkészítés alja.

Amúgy a poszthoz annyit hozzátennék, hogy a nézettségi statisztikák alanyait nagyon megnézném végzettség, anyagi háttér, tanulmányi eredmények, ésatöbbi szempontjából.
Nagyon nem mindegy, hogy milyen egyedek alkotják azt a halmazt aminek 60%-a erre és ilyen műsorokra vágyik. Sajnos nagyon is el tudom képzelni, hogy miféle népek lehetnek.

Amúgy lehetne a műsor neve az is, hogy "Hogyan neveljünk generációkon keresztül ordaskurvákat."
Remek RTL, remek.
Ennél lejebb nincs is.

Tusky77 2011.05.10. 18:49:06

Itt szebb lányok láthatóak:

w w w . s i m o n e t e l e . f w . h u

Természetesen szóközök nélkül

2011.05.10. 18:52:43

@barumka:
Ja anyám borogass, hány éves vagy?!

Inkább keress magadnak egy sportoló példaképet mint ez a gyökér Alekoszt, ne viccelj már!

regress 2011.05.10. 19:01:12

ahogy elnézem ezt az oxigénhiányos gyereket,ennek mégg a kiesők is jutalom lenne.végignézve a lányokat,mindegyiket kidobnám az ágyamból.1-óra gimnasztika /és egy félliter vodka/után

szorokin · http://quauaua.tumblr.com 2011.05.10. 19:07:35

áááááááááááá

mingyáá jön a mesterrrh

utalokmindent · http://utalokmindent.blog.hu 2011.05.10. 19:08:45

Olivérnek szar az ízlése. Vagy talán az is lehet hogy értelmes, szép nő ilyen 30 éves korára már azért talál magának megfelelő férfit és nem kell tv-ben mutogatni magát?

Sonia Braga · http://www.sunapozitiv.hu 2011.05.10. 19:27:38

ezeket az ötös út mellől szedtők össze?

edudv1 2011.05.10. 19:36:53

a VV-t nem néztem, most meg pont belefutottam ebbe a műsorba. tök véletlenül...Tejóóóóég! 10 percig bírtam. ez a "tévézés" dolog nem nekem való, inkább a világ!!:)

tölgyes 2011.05.10. 19:38:22

@Norbi812: Az se volt rossza, amikor Éva közölte: ő megmondta a-nak, hogy Gigot majd rúgja ki és ő lesz az utód.. de akkor beszélte meg vele, amikor elvileg A. erről még nem is tudott::))

tölgyes 2011.05.10. 19:39:44

@kamumeleg: Magának adom Alekoszt:) Egy szint.:::)))

tölgyes 2011.05.10. 19:42:56

@Norbi812: És még valami! Itt nem Mo. tart, hanem az RTL egyes nézők és A... Én azt gondolom, hogy A. hamar nagyon nagy bajban lesz.:(

makkoska 2011.05.10. 20:07:09

"majd amikor a Spektrumnak lesz 60 százalék feletti nézettsége, na majd akkor elhiszem, hogy senki nem néz ilyen műsort a tévében."

Erről van szó.
De persze ezt se nézi senki, ahogy a VV-t se nézték, mi?

Hertelendi 2011.05.10. 20:18:52

Nem nagyon néztem a valóvilágot, de erről a kis majomról láttam pár alsógatyás képet. Ha ez kell ezeknek a csajoknak hát vigyék...Szerintem nem hogy kettővel egyszerre, de egyel se fog ez a szerencsétlen dugni! Talán azt se tudja hogy kell...

osborne 2011.05.10. 20:26:18

Nézhetetlen, a nők miatt. Alek & Oli sokat ment.

(Vicces: wécé papírtekercsek a szponzorképeknél)

mike-kulas 2011.05.10. 20:44:53

én még meg azt hittem, hogy vége lett a fosnak, erre csak most kezdődik az igazán alpári szar..
Kíváncsian várom, hova lejjebb.

Radiohead82 2011.05.10. 20:56:32

Ez az új műsor nagyon súlyos... Ezek a luvnyák imbecillisek. Ehhez képest a VV4 egy szellemi műhely volt, komolyan mondom.

narmer 2011.05.10. 21:09:37

Ritka bunkók gyűltek össze abban a házban.Ez az Aleko vagy ki egy zsíroshajú hülye,akinek olyan baromságok folynak ki a szájából, hogy beleborzad a néző.Minden nőre rámászna, ha a púpos háta és zsíros haja miatt nem rémülne meg tőle mindenki.

dub spencer 2011.05.10. 21:49:35

az a vicces, hogy kurvára nézni fogjátok, ugrotok majd mint gyöngytyúk a takonyra. mert állat lesz szerintem. mint a benkő klasszikusa. hát ez van. bocs hogy felnyitottam a szemeteket :) nah lehet ugatni tovább!

muratitaiwan 2011.05.10. 22:35:41

@Bruti: Koszonom Bruti! Vegre valaki!

potyus 2011.05.10. 22:46:22

@narmer: Nagy bunkó vagy te! A háta valóban görbe, mondjuk úgy, hogy "rossz a tartása", de haja nem zsíros te szerencsétlen, hanem zselés.
Ezért vagy bunkó, mert nem érted az idők szavát.
A haj nem akkor jó ha meg van fésülve, hanem amikor feláll, mint a rühes kutya hátszőre.
Habár Alekosz most rendesen be van főnözve, vagyis valami maradi fodrász csinált neki egy hagyományos frizurát. Nem is tudom miként kell ezt értelmezni, mert a csajok nagyon primitívek. Szerintem egy sem veszi észre ezt a változást.
Egyébként tényleg lehangoló milyen kinézetű csajokat válogattak. Igazán jó nő talán nincs is köztük.
Most lehet értékelni Gigi, Anikó, még Éva is belefér a pozitív elbírálásba, amikor még nem volt rajta + 10 kiló, milyen jó csajok ezekhez képest.
Igazat adok annak a beírónak aki egyszerű, oszloplábú luvnyáknak nevezte őket. Azok is.
Aztán majd kiderül mennyire primitívek is valójában, (már aki nézni fogja)
Ez a műsor el fog venni a VV értékéből.

dickname [bérkommentelést vállalok] 2011.05.10. 22:50:48

No asszonygya - 1, 3 4 5 9 14 15 napi 3x simán :D

2 6 8 10 11 12 13 16 - Előtte innék valami töményet.

Az volt feltűnő, hogy a 2 modell volt a 2 legrondább. MEg van egy "escort" is köztük. Ő nyíltan felvállalja, hogy kurva?

Egyébként van egy ezresem rá, hogy alkeszkosz, egyiket se fogja megdugni. Egy szerencsétlen szájhős, semmi más. Ha valamelyik rámenősebb nőstény rámarkolna a rudijára akkor nagyon gyorsan eliszkolna onnan.

Ébresztő magyar, elég volt, ne tűrd a diktatúrát! 2011.05.10. 22:59:08

Én azt hittem a Gyurcsány kormánynál nincs szarabb, de az Orbán banda beelőzött.
Azt gondoltam a VV4-nél rosszabb nem jöhet, de ez a lotyóbanda borzalmas.
A tanult Alkeszosz, eröltetett dumái szánalmasak.

Hallgassuk Szargyártó fidesz Pétert, egy szinten vannak!

ideasz 2011.05.10. 23:11:03

basszus elkezdtem nézni, mint ahogy a szétloccsant fejű toronyugrót is megnézed...
de hát eeeeez. hátborzongató! hálát adok az istennek, hogy nincs közöm ilyen emberekhez.

G46 2011.05.10. 23:33:03

Üdv!
Mintha tegnap azt olvastam volna, h. az egyik bige eredetileg férfi volt. A képeket elnézve legalább három...

pimpalini 2011.05.10. 23:45:14

Hát itt a külső még hagyján, de némelyik nőnek olyan útszéli stílusa van, hogy az katasztrófa. Sokkal jobban járt volna mindenki, ha meg sem szólalnak. A plusz kilókkal még elboldogul az ember, főleg akkor, ha a megfelelő helyeken domborodnak, de a közönségesség, az ordító butaság, faragatlanság nem megbocsátható.

De hová tűnt Columbo felesége? 2011.05.10. 23:48:13

@kamumeleg:
" Aki Alekot arra használja, hogy kifejezze morális felsőbbségét,az is Alek és az RTL szekerét
tolja, hehehehe"

Pardon, ki beszélt itt morális felsőbbségről? Itt értékrendszerbeni, kultúrabeni különbségről van szó - és nem fölé-alárendelt viszonyban. Írhatnám akár ezt is, de nem teszem, mert ízlés dolgában sohasem ítélkezem.

Inkább mondjuk azt: más, nagyon más. Sokaknak bejön a VV4 és Balázs, tudom.
Nekem nagyon nem, de ttől nem érzem magam morálisan felsőbbrendűnek, csak azt mondom, más értékbeni dimenziókra gondolok, a kultúrával/szórakozással kapcsolatban.

Mindenki maga dönti el, mivel tölti szabadidejét, és ennek vajmi kevés köze van a moralitáshoz.

Sance · http://freakcinema.blog.hu/ 2011.05.11. 00:37:33

Azért Edit asszony meg az a brutálisan nagy orrú nő a Benkő műsorból übereli randaságban az összeset az Alekosz-felhozatalból. Azokhoz képest ez itt mind szépségkirálynő.

narmer 2011.05.11. 09:36:19

Potyus
Te seggfej, ne zaklass az email címemen, mert könnyen ráfázhatsz.A véleményem az, hogy a zsíroshajú, hülye, aki púpos és szúnyog comnbjait következetesen alsónadrágban mutogatta egy másik ostoba seggfej.Szánalmas vagy, hogy képes vagy üzeneteket írogatni egy ilyen fehérjehalmaz védelmében.És még annyit: megérdemeltétek, hogy egy kőbunkó nyerje ezt a VV-t Kb. ilyen az átlag magyar ifjak IQ -ja. Sajnos a száz kiló zselé dacára is tocsog a zsírban a haja.

kamumeleg 2011.05.11. 10:39:49

@Zébácsi:
ebben igazad van, te nem morálisan közelítesz a VV4 story-hoz, mások viszont igen, és letiltanák az egész műsort, mert rossz példát mutat a kicsiknek...
AnnaKareninának írt commentem lényegét azonban ez nem érinti: azt is mondhattam volna, h azok is a VV4, RTL és a bulvár ipar szekerét tolják, akik bármilyen késztetést (akár kulturális késztetést) éreznek arra, hogy megnyilvánuljanak Alekosz ügyben, és ez a sok kis késztetés összeadódik, és népszerűvé tesz egy műsort, független a műsor morális vagy kulturális értékeitől.A népszerűség teremt pénzt, nem az értékek, de a pénz értéket teremthet, tehát minden nagyon szép és jó (még ha szarnak is tűnik), csak attól függ, honnan nézzük.
süti beállítások módosítása